FTFY.Mistraller schreef op zondag 02 maart 2014 @ 21:05:
[...]
En dát heeft dan weer te maken met de aard van het bedrijf Kraken Payward.
mortare schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 15:02:
Iemand ervaring met het traden op https://www.coins-e.com/
Ze beweren max toe te voegen.
ik had een paar FRK's (franko coins) gestuurd naar Coins-E op 22 feb., maar op die exchange staat de transactie nog steeds op 0 confirmations waardoor ik er niks mee kan. Volgens de QT-wallet is de transactie al 23068 keer bevestigd inmiddels. Mijn support ticket is al 8 dagen onbeantwoord (ze beweren binnen 24u te reageren).joosthaarman schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 14:32:
Even ter waarschuwing.. geen dogecoins versturen of afhalen van coins-e ze zitten blijkbaar op de verkeerde fork
Ik ben al 360000 dogecoins kwijt??
http://redd.it/1ukwrn
Een exchange om bij weg te blijven: onbetrouwbaar en geen support.
[ Voor 21% gewijzigd door JJ Le Funk op 02-03-2014 21:41 ]
d:)b
In 4 a 5 dagen tijd is mijn 0.1 BTC 3.66% meer waard geworden. Dat is dan ruim 20% per maand.dcm360 schreef op zondag 02 maart 2014 @ 16:20:
[...]
btc-arbs.com heeft het over een rendement van 0.1 tot 10% per dag. 10% is onrealistisch veel om erg vaak te halen, 0.1% is minder dan 50% op jaarbasis (en dat is haalbaar als je goed inspringt op de volatiliteit van btc). Als iemand mij een zak geld geeft, kan ik vermoedelijk ook wel een bot maken die met niet al te veel volume ook dergelijke rendementen kan halen. Met grote volumes gaat het echter wel lastiger worden, en dat is het punt waarop btc-arbs.com wat twijfelachtig wordt.
Voor de rest zijn er ook al wat punten door anderen aangedragen die het allemaal wat meer twijfelachtig maken, maar nog niet noodzakelijk het bewijs vormen dat het een scam is. En nogmaals: Ik zou zelf de gok niet wagen.
Ik durf het echter maar aan met 0.1 BTC, de rest houd ik lekker in mijn wallet.
http://nl.reddit.com/r/Bi...f_data_stolen_from_mtgox/
http://nl.reddit.com/r/Bi...d_on_irc_node_by_russian/
http://pastebin.com/N7B5DC4d
http://nl.reddit.com/r/Bi...d_on_irc_node_by_russian/
http://pastebin.com/N7B5DC4d

[ Voor 41% gewijzigd door Tourniquet op 03-03-2014 08:34 ]
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Ik zie de LTC de laatste 2 weken gestaag zakken, maar ik heb het idee dat dit niet evenredig gebeurd met de BTC. Ik handel op Kraken, wellicht is de koers ergens anders hoger, maar met iets meer dan 9 euro per LTC is het bijna niet meer winstgevend om te minen (in mijn geval ligt het omslagpunt rond de €7,35),
Iemand enige verklaring voor de constante daling van de Litecoin?
[Translation from the Japanese]
February 28, 2014
To anyone concerned
Mark Karpeles
Representative Director
MtGox Co., Ltd.
Shibuya 2-11-5
Shibuya-ku, Tokyo
ANNOUNCEMENT REGARDING AN APPLICATION FOR COMMENCEMENT OF A PROCEDURE OF CIVIL REHABILITATION
MtGox Co., Ltd. made today an application for commencement of a procedure of civil rehabilitation (minji saisei) at the Tokyo District Court. This application was accepted on the same day. Further, MtGox Co., Ltd is under several orders issued by the Court : a preservative order prohibiting it from paying its debts, transferring its assets or establishing security over its assets, an order establishing a comprehensive prohibition of forced attachment of its assets by its creditors and a supervisory order ordering supervision by a supervisory committee. In consequence, MtGox hereby informs you as follows.
We first express our most sincere regrets and apologies for this situation and for causing so much inconvenience to all our users and other interested parties. We will fully respect the above orders and maintain our assets with all the necessary care.
Financial situation, reasons and timeline leading to this application
(1) As of now, the liabilities of MtGox Co., Ltd exceed its assets and its financial situation is as follows:
Total amount of assets 3,841,866,163
Total amount of current liabilities 6,501,119,371
(2) The increase of current liabilities may be linked to a loss of bitcoins and customer funds. These are now investigated by an expert and all efforts are made to discover the truth. This application was prompted by the following troubles:
At the start of February 2014, illegal access through the abuse of a bug in the bitcoin system resulted in an increase in incomplete bitcoin transfer transactions and we discovered that there was a possibility that bitcoins had been illicitly moved through the abuse of this bug.
As a result of our internal investigation, we found that a large amount of bitcoins had disappeared. Although the complete extent is not yet known, we found that approximately 750,000 bitcoins deposited by users and approximately 100,000 bitcoins belonging to us had disappeared.
We believe that there is a high probability that these bitcoins were stolen as a result of an abuse of this bug and we have asked an expert to look at the possibility of a criminal complaint and undertake proper procedures.
On the same day (24th), we found out large discrepancies between the amount of cash held in financial institutions and the amount deposited from our users. The amounts are still under investigation and may vary but they approximate JPY 2.8 billion.
We are investigating the causes of these problems. Since there are probably a variety of causes including hacking by third parties, we need to investigate a huge amount of transaction reports in order to establish the truth. As of this date, we cannot confirm the exact amount of missing deposit funds and the total amount of bitcoins which disappeared.
Once we discovered that bitcoins had disappeared and the discrepancies between cash funds and deposit balances, we judged that it would be difficult to continue our activities normally and we therefore closed our site at noon on the 25th (Japan time).
(3) Regarding the filing of a complaint or damages report, an expert has been mandated and investigations have started. We will make all efforts to ensure that crimes are punished and damages recovered.
Further we will fully cooperate with inquiries from authorities and investigations related to this matter, in Japan or overseas.
In order to increase repayments to our creditors, it is necessary to explore the possibility of having MtGox Co., Ltd. continue its business. This is why the civil rehabilitation procedure has been chosen, Rebuilding MtGox Co., Ltd under the supervision of the court in a legally organized procedure while giving proper explanations will not be for the sole benefit of the company but for that of the whole bitcoin community.
All efforts will now be made to restore the business and recover damages to repay debts to creditors. We hope for the understanding and cooperation of all.
Outline of the application
(1) Application date February 28, 2014
(2) Jurisdiction Tokyo District Court
(3) Counsel of applicant
Baker & McKenzie (Gaikokuho Joint Enterprise)
Attorney-at-law Junko Suetomi
Attorney-at-law Yamamoto Hideyuki
Yodoyabashi & Yamagami Legal Professional Corporation
Attorney-at-law Akio Shinomiya
Attorney-at-law Kazumasa Kawai
(4) Supervisor Nagashima Ohno & Tsunematsu
Attorney-at-law Nobuaki Kobayashi
(5) Investigator idem
(6) Case no. 2014 (sai) 12Civil rehabilitation commencement application
Contact information
A call center has been established to respond to all inquiries. The call center is planned to start on March 3, 2014. All inquiries to MtGox Co., Ltd. should be made to the following telephone number:
Telephone number +81 3-4588-3921
Working hours Monday to Friday 10am to 5pm (Japan time)
Please refrain from contacting the office of the supervisor/investigator.
Wow iemand wall van 3000BTC gezet voor te kopen rond 585USD. Tzal allesinds niet meer dalen
Dat gebeurt enkel als de maan nu neerstort op aarde. De koers zal waarschijnlijk nog lang op het zelfde niveau blijven doorsukkelen.Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2014 @ 09:10:
To the moon!!!!
Klopt, zie ik nu ook. Beetje vreemd want ik heb dit niet eerder op de website zien staan...Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2014 @ 09:16:
dat is van 28-2..

Al die detail-info is nieuw hoor, stond er gisteren nog niet op.RayMotix schreef op maandag 03 maart 2014 @ 09:41:
[...]
Klopt, zie ik nu ook. Beetje vreemd want ik heb dit niet eerder op de website zien staan...
komt omdat de aarde draait;Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2014 @ 09:20:
snap alleen niet echt waarom we ineens zo stijgen
Verwijderd
Volledig offtopic.
Topic handel en koers..
Die kansloze reacties van jou ben ik nu best zat
PM naar mod is onderweg!
Op bitstamp is er iemand bezig met zo'n 3000+ bitcoins te slijten op $590. Dat houdt de boel wel eventjes stabiel hiero...
Of net niet.
Lijkt me evident dat die persoon ook wel weet als ie 3000 coins wil kopen er telkens iemand met 0.01 voor hem zal bieden omdat ze denken dat het zal stijgen door zo een mega order.
Dus dan zou (als ik ECHT wil kopen) mijn order laten staan, maar nu verschuift hij telkens zijn wall (minstens 3de keer nu). Als hij merkt dat die veel wordt aangetikt annuleert ie die gewoon en volgt er een crashje en kan ie weer lager inkopen
Lijkt me evident dat die persoon ook wel weet als ie 3000 coins wil kopen er telkens iemand met 0.01 voor hem zal bieden omdat ze denken dat het zal stijgen door zo een mega order.
Dus dan zou (als ik ECHT wil kopen) mijn order laten staan, maar nu verschuift hij telkens zijn wall (minstens 3de keer nu). Als hij merkt dat die veel wordt aangetikt annuleert ie die gewoon en volgt er een crashje en kan ie weer lager inkopen
Ga je gang. Wat verwacht je anders voor antwoord?Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2014 @ 10:07:
[...]
Volledig offtopic.
Topic handel en koers..
PM naar mod is onderweg!
Dat je een precies antwoord gaat krijgen waarom de koers zo stijgt? Ik denk dat wanneer er een persoon is die dat weet godsgruwelijk rijk is, en dat niet hier neer gaat zetten.
Misschien moet je terug naar je bed gaan en opnieuw uitstappen. Dan met het goede pootje.
NXT is nu ook op Cryptsy te verhandelen!
Op naar BTC38.com
Een hele mooie update welke het vernoemen waard is:
Een originele stakeholder in NXT heeft een bounty van 3-5 miljoen NXT naar voren geschoven voor de ontwikkeling van een werkende implementatie Atomic Cross-chain trading: https://en.bitcoin.it/wiki/Atomic_cross-chain_trading binnen NXT.
Hij heeft hier uiteraard wel voorwaarden aan gesteld en dit zal dan via het "funding comité" verlopen.
Op naar BTC38.com
Een originele stakeholder in NXT heeft een bounty van 3-5 miljoen NXT naar voren geschoven voor de ontwikkeling van een werkende implementatie Atomic Cross-chain trading: https://en.bitcoin.it/wiki/Atomic_cross-chain_trading binnen NXT.
Hij heeft hier uiteraard wel voorwaarden aan gesteld en dit zal dan via het "funding comité" verlopen.
Verwijderd
Doe voor mij dan ook een klaagbericht erbij, chagrijn.Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2014 @ 10:07:
Volledig offtopic.
Topic handel en koers..
PM naar mod is onderweg!
Thanx
My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.
Wat best vaag is als je dat zo bedenkt met 3000 coins, wanneer hij alles verkoopt heeft hij ineens 1.6 miljoen meer dan vanochtend. Ben dan toch erg benieuwd wat voor soort persoon daar achter zit. Is dat een jong gastje die zijn geluk gevonden heeft in Bitcoin of is dat iemand die al miljonair is en het geen moer kan schelen.kalechinees schreef op maandag 03 maart 2014 @ 10:08:
Op bitstamp is er iemand bezig met zo'n 3000+ bitcoins te slijten op $590. Dat houdt de boel wel eventjes stabiel hiero...
Daar moet je toch behoorlijk op kikken als je dat zo ziet staan, van je zelf? Hij heeft al 238 stuks verkocht, $140.420... dat moet toch wel wat met je doen...
Mag ik dat ook doen? Dan beginnen we met het stukje over je naam.Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2014 @ 10:14:
[...]
Doe voor mij dan ook een klaagbericht erbij, chagrijn.

Verwijderd
Ga je gang, wellicht ontging het je dat ik het met je eens was.Ranora schreef op maandag 03 maart 2014 @ 10:17:
Mag ik dat ook doen? Dan beginnen we met het stukje over je naam.
Die naamswijziging gaat er komen, hetzij voor mij, of voor facebook.
Voorlopig is er nog niets duidelijk.
Mooi dat er meer exchanges bij komen. Hopelijk kan ik dan binnenkort definitief afscheid nemen van dat vervelende DGEX.com. Die hebben nu 'virtual shares' te koop trouwens. Iemand hier al het prospectus doorgenomen?MichaelB74 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 10:14:
NXT is nu ook op Cryptsy te verhandelen!
Op naar BTC38.com
Behoorlijk jaRanora schreef op maandag 03 maart 2014 @ 10:16:
[...]
Wat best vaag is als je dat zo bedenkt met 3000 coins, wanneer hij alles verkoopt heeft hij ineens 1.6 miljoen meer dan vanochtend. Ben dan toch erg benieuwd wat voor soort persoon daar achter zit. Is dat een jong gastje die zijn geluk gevonden heeft in Bitcoin of is dat iemand die al miljonair is en het geen moer kan schelen.
Daar moet je toch behoorlijk op kikken als je dat zo ziet staan, van je zelf? Hij heeft al 238 stuks verkocht, $140.420... dat moet toch wel wat met je doen...

Dit hoeft niet één persoon te zijn hè, kan ook een exchange zijn of een trustfonds o.i.d.Ranora schreef op maandag 03 maart 2014 @ 10:16:
[...]
Wat best vaag is als je dat zo bedenkt met 3000 coins, wanneer hij alles verkoopt heeft hij ineens 1.6 miljoen meer dan vanochtend. Ben dan toch erg benieuwd wat voor soort persoon daar achter zit. Is dat een jong gastje die zijn geluk gevonden heeft in Bitcoin of is dat iemand die al miljonair is en het geen moer kan schelen.
Of iemand met een deel van de gestolen 750k coins van goxTourniquet schreef op maandag 03 maart 2014 @ 10:28:
[...]
Dit hoeft niet één persoon te zijn hè, kan ook een exchange zijn of een trustfonds o.i.d.
Wow, als Facebook zijn naam gaat wijzigen. ;-)Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2014 @ 10:20:
[...]
PSN: Marselaar
i knowVerwijderd schreef op maandag 03 maart 2014 @ 10:20:
[...]
Ga je gang, wellicht ontging het je dat ik het met je eens was.
Was ook meer sarcastisch bedoeld.
Naamswijziging voor Facepalm moeten we gewoon voor stemmen. Of hij nou gelijk krijgt of niet.
Ik denk eerlijk aan een persoon/bedrijf. Dit omdat de wall telkens verplaarts. Deze staat telkens iets hoger, nu voor $597,07 net nog op $590,99Tourniquet schreef op maandag 03 maart 2014 @ 10:28:
[...]
Dit hoeft niet één persoon te zijn hè, kan ook een exchange zijn of een trustfonds o.i.d.
Support ticket geopend met de mededeling dat het minder dan 3 maanden geleden is, zeggen ze nu:.oisyn schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:43:
Godverde %@#$%@#$% Klote Bitstamp. Voor de 7e keer verification denied. En waarom? Omdat ze niet kunnen tellen. Ze zeggen dat mijn proof of residence meer dan 3 maanden oud is, maar die is van 18 december.
Zeg dat dan meteen, eikelsWe kindly ask you to submit photo pictures of your documents, not scans
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
Verwijderd
Volgens mij zit die knakker op bitstamp de koers met zijn wall omhoog te drukken steeds 
Hij komt echt steeds hoger te liggen
En geef hem eens ongelijk. Als jij 3000 coins hebt, ga je de koers niet omlaagdrukkenVerwijderd schreef op maandag 03 maart 2014 @ 10:53:
Volgens mij zit die knakker op bitstamp de koers met zijn wall omhoog te drukken steeds
Hij verkoopt steeds een paar en verhoogt dan zijn vraagprijs. Ik had al wat verkocht rond de 590 maar leuk om te zien wat voor spel hij speeltVerwijderd schreef op maandag 03 maart 2014 @ 10:53:
Bij mij toch echt wel de eerste keer goedgekeurd met een scan van een Bink bank afschrift....oisyn schreef op maandag 03 maart 2014 @ 10:50:
[...]
Support ticket geopend met de mededeling dat het minder dan 3 maanden geleden is, zeggen ze nu:
[...]
Zeg dat dan meteen, eikels
Dat is een buy order wall op Stamp. Geen sell order. De persoon wil 3000 coins kopen. Dus niks gestolen Gox coins verkopen op Stamp. Of ben ik in de war ?
Dat er nog mensen zijn die bitcoins inkopen voor een $600+ prijs.
Die zitten straks allemaal de de dure coins.
Dat er nog mensen zijn die bitcoins inkopen voor een $600+ prijs.

Die zitten straks allemaal de de dure coins.
[ Voor 27% gewijzigd door Blord op 03-03-2014 11:19 ]
Dan gaan we met z'n allen weer lekker naar beneden. Er is geen enkele reden om te stijgen, we hebben enkel negatief nieuws gehad de laatste maand(en), Bitcoin/cropty-currencies hebben een flinke deuk opgelopen.Verwijderd schreef op maandag 03 maart 2014 @ 11:11:
huppa.. en nu op 602!![]()
Zodra de wall opgegeten is ben ik benieuwd wat er gaat gebeuren!
![]()
![]()
Ik denk dat het vertrouwen voorlopig weg is, en er zullen weinig nieuwe instappers zijn, en dus zie ik geen reden waarom de koersen binnen afzienbare tijd zal gaan stijgen.
Dat laatste; hij bied het aan. Staat onder Bids.Blord schreef op maandag 03 maart 2014 @ 11:15:
Dat is een buy order wall op Stamp. Geen sell order. De persoon wil 3000 coins kopen. Dus niks gestolen Gox coins verkopen op Stamp. Of ben ik in de war ?
maar het staat er nu niet meer. (at this moment)
Excuses, zoals onderstaande berichten...
Ja en nee. Deze stijging komt ook door de wall natuurlijk, maar niet helemaal. Want het ging al eerder omhoog. Daarnaast is afgelopen week heel stabiel geweest met een speling van + & - €10 (dus ongeveer €400 - €420)chrisO schreef op maandag 03 maart 2014 @ 11:17:
[...]
Dan gaan we met z'n allen weer lekker naar beneden. Er is geen enkele reden om te stijgen, we hebben enkel negatief nieuws gehad de laatste maand(en), Bitcoin/cropty-currencies hebben een flinke deuk opgelopen.
Ik denk dat het vertrouwen voorlopig weg is, en er zullen weinig nieuwe instappers zijn, en dus zie ik geen reden waarom de koersen binnen afzienbare tijd zal gaan stijgen.
[ Voor 51% gewijzigd door Ranora op 03-03-2014 11:22 ]
Bids zijn koop-orders. Asks zijn verkoop-orders.Ranora schreef op maandag 03 maart 2014 @ 11:19:
[...]
Dat laatste; hij bied het aan. Staat onder Bids.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Onder BIDS biedt iemand aan coins te kopen tegen een bepaalde prijs, hij koopt dus coins.Ranora schreef op maandag 03 maart 2014 @ 11:19:
[...]
Dat laatste; hij bied het aan. Staat onder Bids.
Heb het al weggehaald. Ben dus zelf in de war..
Weggedrukt, dus ik stel um nog maar een keerBLACKfm schreef op maandag 03 maart 2014 @ 08:48:
Ik zie de LTC de laatste 2 weken gestaag zakken, maar ik heb het idee dat dit niet evenredig gebeurd met de BTC. Ik handel op Kraken, wellicht is de koers ergens anders hoger, maar met iets meer dan 9 euro per LTC is het bijna niet meer winstgevend om te minen (in mijn geval ligt het omslagpunt rond de €7,35),
Ik zat erop te wachten. Verkocht op de piek en nu weer 1,5% meer bitcoins in bezit!
Bij dit soort voorspelbare dingen is handelen erg leuk :-)
Bij dit soort voorspelbare dingen is handelen erg leuk :-)
Jup, maar wel effe van mee geprofiteerd.vkey schreef op maandag 03 maart 2014 @ 11:25:
Wall is weg en koers is gelijk gezakt.
Dat was een goed moment om te gaan shorten. Ik heb al mijn coins verkocht op 598-599.
Ik ga ze echt niet terug inkopen op 590. Het gemiddelde van 1-uur grafiek staat op 570.
Ik ga ze echt niet terug inkopen op 590. Het gemiddelde van 1-uur grafiek staat op 570.
Met een schuin oog kijkend naar BTC-e verwacht ik dat de koers straks wel weer rond de 575-580 uitkomt.Blord schreef op maandag 03 maart 2014 @ 11:29:
Dat was een goed moment om te gaan shorten. Ik heb al mijn coins verkocht op 598-599.
Ik ga ze echt niet inkopen op 590. Het gemiddelde van 1-uur grafiek staat op 570.
ik denk dat het vooral komt omdat er minder op gemined wordt, deze minder waard wordt, waardoor er minder opgemined wordt. De koers gaat alleen maar negatief, dus het is niet een coin om te kopen en te verkopen.BLACKfm schreef op maandag 03 maart 2014 @ 11:23:
[...]
Weggedrukt, dus ik stel um nog maar een keer
ik heb er ook nog een aantal staan, maar ik denk niet dat er bij mij nog winst uit gaat komen, dan moet het toch wel een flink eind stijgen.
Niet helemaal, want BTC-e en Bitstamp laten de laatste week continu een gap van 15-25 dollar zien.vkey schreef op maandag 03 maart 2014 @ 11:31:
[...]
Met een schuin oog kijkend naar BTC-e verwacht ik dat de koers straks wel weer rond de 575-580 uitkomt.
BTC-e staat nu op $578 en Bitstamp op $591, die gap laten ze al een tijdje zien.
---
Ik had eigenlijk verwacht dat tegen over die wall van 3000 coins in de vraag ook wel een aanbod zou komen, op maar dat lijkt wel mislukt?
[ Voor 34% gewijzigd door Ranora op 03-03-2014 11:35 ]
Ai net te laat uitgestapt denk ik. Zolang die niet hard stijgt wacht ik nog even af...
En ik vraag me af hoe lang het duurt tot die wall terug komt. Die gast zat natuurlijk z'n eigen prijs op de drijven op deze manier.
En ik vraag me af hoe lang het duurt tot die wall terug komt. Die gast zat natuurlijk z'n eigen prijs op de drijven op deze manier.
Daarom, die wall moet straks ook aangeboden worden. En dan verneukt het de markt weer.TheZeroorez schreef op maandag 03 maart 2014 @ 11:37:
Ai net te laat uitgestapt denk ik. Zolang die niet hard stijgt wacht ik nog even af...
Dus daar zijn de verdwenen MtGox coins heen!Joosie200 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 11:39:
Bitonic heeft nu een leuk balkje: aantal bitcoin beschikbaar 1000+
Ik ga niet speculeren of iemand dit koopt voor de lange termijn of dat hij het straks weer wil verkopen. Bedoelde meer dat wanneer je zoveel BTC wil inkopen het weghalen van je grote order soms handig kan zijn: dan zakt de prijs omdat mensen denken dat het een pump&dump is, en kun je na de daling je wall weer op een lager punt terug plaatsen.Ranora schreef op maandag 03 maart 2014 @ 11:38:
[...]
Daarom, die wall moet straks ook aangeboden worden. En dan verneukt het de markt weer.
Je weet toch, wij hebben de tulpenmania uitgevonden dus ook ervaring met deze verdwijntrucRannasha schreef op maandag 03 maart 2014 @ 11:41:
[...]
Dus daar zijn de verdwenen MtGox coins heen!
Blijft sowieso lastig natuurlijk. Het kan ook zijn dat hij van die 3000 coins misschien 100 gekocht heeft; de rest gewoon expres weglaat zodat het lijkt als of er wel gehandeld is.TheZeroorez schreef op maandag 03 maart 2014 @ 11:42:
[...]
Ik ga niet speculeren of iemand dit koopt voor de lange termijn of dat hij het straks weer wil verkopen. Bedoelde meer dat wanneer je zoveel BTC wil inkopen het weghalen van je grote order soms handig kan zijn: dan zakt de prijs omdat mensen denken dat het een pump&dump is, en kun je na de daling je wall weer op een lager punt terug plaatsen.
Maar ik mag aannemen dat iemand een order invult van 3000 coins dat het geld wat er tegen over staat ook echt moet staan. Dus die persoon moet daar 1.7 miljoen dollar tegen over hebben staan op dat account, lijkt mij. (ook puur speculatief)
maar wat hij deed was telkens zijn wall hoger terugzetten op het moment dat er iemand overheen ging. Hij is van 590 naar 600+ gegaan, $30.000 meer in het totaal.
Als die echt 3000 coins nodig had dan was het prijs technisch gezien veel beter geweest om op verschillende exchanges aan te kopen. Nu zit hijzelf de prijs op te schroeven.
Misschien heeft hij die tegenorder verkocht op diverse andere sites zodat hij uiteindelijk toch winst pakte via andere websites.Blord schreef op maandag 03 maart 2014 @ 11:56:
Als die echt 3000 coins nodig had dan was het prijs technisch gezien veel beter geweest om op verschillende exchanges aan te kopen. Nu zit hijzelf de prijs op te schroeven.
Je drijft de prijs alleen op lijkt mij om andere coins beter te verkopen. Niet om nieuwe coins duurder in te kopen.
Hij, of iemand die op dezelfde manier werkt, is al langer bezig. Vanacht 01:00-02:00 rond 570 USD, vanochtend rond 577 USD en net dan. Behoorlijke aantallen ook, als je het hebt zou ik er wel een beter idee mee hebben
.
Even een vraag met betrekking tot welke valuta jullie handelen.
Ik zit op BTC-e met mijn coins te handelen, daar kan ik kiezen waar ik voor trade, Dollar, Euro (en zelfs russiche valuat) met welke valuta handelen jullie? Ik neem aan euro, maar heeft het voordeel om bijvoorbeeld dollar te handelen (met als oogpunt om de coin niet meteen uit te keren naar een NL bank rekening)
---
iemand is in stapjes van 2.1418 bitcoins de prijs van het verkopen omhoog aan het sturen...
De laatste 10 aanbiedingen zijn telkens: een cent meer...
Ik zit op BTC-e met mijn coins te handelen, daar kan ik kiezen waar ik voor trade, Dollar, Euro (en zelfs russiche valuat) met welke valuta handelen jullie? Ik neem aan euro, maar heeft het voordeel om bijvoorbeeld dollar te handelen (met als oogpunt om de coin niet meteen uit te keren naar een NL bank rekening)
---
iemand is in stapjes van 2.1418 bitcoins de prijs van het verkopen omhoog aan het sturen...
De laatste 10 aanbiedingen zijn telkens: een cent meer...
[ Voor 17% gewijzigd door Ranora op 03-03-2014 12:29 ]
USD heeft het hoogste volume, dus als het puur om het traden gaat, dan zou ik BTC/USD gebruiken op BTC-e. Als je geld wil storten / withdrawen, dan schakel je om naar BTC/EUR. Maar goed, zodra er geld van/naar de exchange moet gaan zou ik niet voor BTC-e kiezen, maar voor Kraken ^^Ranora schreef op maandag 03 maart 2014 @ 12:17:
Even een vraag met betrekking tot welke valuta jullie handelen.
Thanks! Dan ga ik mij meer richten op USD. Sowieso laat ik het geld niet via BTC-e naar mijn rekening storten, dan gebruik ik nog eerder Bitonic, maar dat is nu toch niet aan de orde.Rannasha schreef op maandag 03 maart 2014 @ 13:00:
[...]
USD heeft het hoogste volume, dus als het puur om het traden gaat, dan zou ik BTC/USD gebruiken op BTC-e. Als je geld wil storten / withdrawen, dan schakel je om naar BTC/EUR. Maar goed, zodra er geld van/naar de exchange moet gaan zou ik niet voor BTC-e kiezen, maar voor Kraken ^^
Ik denk dat wij de enige zijn die iets met NXT doen (of er voor uit durven te komenvertigoo schreef op maandag 03 maart 2014 @ 10:22:
[...]
Mooi dat er meer exchanges bij komen. Hopelijk kan ik dan binnenkort definitief afscheid nemen van dat vervelende DGEX.com. Die hebben nu 'virtual shares' te koop trouwens. Iemand hier al het prospectus doorgenomen?
DGEX is nu wel een prettige exchange. Ik heb er eigenlijk nooit problemen mee, maar met name hun belachelijke withdrawal fees en die absurde tijd die het duurt voordat het binnen is, zijn me een doorn in het oog! Wat dat betreft is Cryptsy een welkome toevoeging.
Oh ja en een uitgebreide API
En als je NXT wilt storten bij DGEX dan moet dat altijd via je eigen wallet

Kan met het Token wel via de wallet van iemand anders (toevallig vorige week bij iemand mee te maken gehad), maar vanaf een exchange gaat niet idd.vertigoo schreef op maandag 03 maart 2014 @ 14:21:
En als je NXT wilt storten bij DGEX dan moet dat altijd via je eigen wallet
Het is allemaal nog al bejaard, maar voor het rechttoe-rechtaan handelen is het okee.
Tot dusver was DGEX <> Bter een favoriet van mij voor arbitrage, maar daar zal Cryptsy nu wel bijkomen.
Nee, daar hebben ze geen BTC/EUR pair, dus dat kan nergens.
Er zou een service kunnen zijn die de BTC/USD koers omrekent volgens de huidige EUR/USD koers. Zou niet zo moeilijk zijn om te maken, maar voor zover ik weet bestaat het nog niet.UltraSub schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:46:
Nee, daar hebben ze geen BTC/EUR pair, dus dat kan nergens.
Als je snel even wil omrekenen van USD -> EUR kun je google even gebruiken. Ik weet niet hoe snel die data ge-upated word.Rannasha schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:51:
[...]
Er zou een service kunnen zijn die de BTC/USD koers omrekent volgens de huidige EUR/USD koers. Zou niet zo moeilijk zijn om te maken, maar voor zover ik weet bestaat het nog niet.
https://www.google.com/se...G=1&pws=0&q=1+USD+to+EURO
Mja ok, maar dan moet men wel beseffen dat je niet een markt volgt (want die bestaat dus niet), maar puur een omreken factor, om een idee te krijgen.Rannasha schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:51:
[...]
Er zou een service kunnen zijn die de BTC/USD koers omrekent volgens de huidige EUR/USD koers. Zou niet zo moeilijk zijn om te maken, maar voor zover ik weet bestaat het nog niet.
http://preev.com/btc/eur/source:bitstampvkey schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:35:
Kun je ook ergens live de Bitstamp koers in EUR bekijken?
http://live.bitcoinindex.es/vkey schreef op maandag 03 maart 2014 @ 15:35:
Kun je ook ergens live de Bitstamp koers in EUR bekijken?
Of de kraken koers in USD
---------------
Ik gebruik zelf: http://bitcoinwisdom.com/markets/kraken/btceur
Is iemand weer een muur aan het opwerpen?
Engage
De vraag was om de bitstamp koers in EUR te zien.Nimrodx schreef op maandag 03 maart 2014 @ 16:29:
---------------
Sorry, had dat even niet gelezen.Mistraller schreef op maandag 03 maart 2014 @ 16:30:
[...]
De vraag was om de bitstamp koers in EUR te zien.

Engage
Op Bitstamp staat een kleine wall van 218 coins. Die nu ook alweer weg is.Nimrodx schreef op maandag 03 maart 2014 @ 16:29:
OP BTC-e zie ik zo niets
Op bitstamp, 1678 BTC op 601,80 USDRanora schreef op maandag 03 maart 2014 @ 16:31:
Op Bitstamp staat een kleine wall van 218 coins. Die nu ook alweer weg is.
OP BTC-e zie ik zo niets
Ah, die was er niet toen ik op verstuur klikte. nu staat er iets van 500 als muurtje.
Gaat enorm de lucht in nu weer.
1700 BTC bij 618Ranora schreef op maandag 03 maart 2014 @ 16:34:
[...]
Ah, die was er niet toen ik op verstuur klikte. nu staat er iets van 500 als muurtje.
Gaat enorm de lucht in nu weer.
Edit: de helft is alweer ingetrokken.
[ Voor 7% gewijzigd door Fivel op 03-03-2014 16:36 ]
Euh, die staat er al die tijd al en zette toch echt de huidige koersstijging in gang
.
EUR is ontzettend aan het kelderen ten opzichte van BTC vandaag.
Is dit het einde van EUR?!?!?!
Ja, de russen zijn al aan het aandringen om de euro te vervangen.Rannasha schreef op maandag 03 maart 2014 @ 16:36:
EUR is ontzettend aan het kelderen ten opzichte van BTC vandaag.
Is er nieuws dat we zo hard omhoog knallen?
het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun
In elk geval geen slecht nieuwszomertje schreef op maandag 03 maart 2014 @ 16:39:
Is er nieuws dat we zo hard omhoog knallen?
Denk dat we gewoon weer terug gaan naar het oude niveau na al het slechte nieuws gehad te hebben
Hij gaat wel F*cking snel naar beneden elke keer... nu is ie nog 1121 groot.PowerSp00n schreef op maandag 03 maart 2014 @ 16:36:
Euh, die staat er al die tijd al en zette toch echt de huidige koersstijging in gang.
900
hij wordt momenteel ontzettend gepompt.Slckaer schreef op maandag 03 maart 2014 @ 16:45:
[...]
In elk geval geen slecht nieuws![]()
Denk dat we gewoon weer terug gaan naar het oude niveau na al het slechte nieuws gehad te hebben
Mijn vinger staat op de sell knop, nog even wachten! En dan weer goedkoop kopen.
Leuk zo die stijgingen.
Leuk zo die stijgingen.
Staat weer een wall... die heel snel weggehaald lijkt te worden ook... Lekker bezig zo...JelleMan schreef op maandag 03 maart 2014 @ 16:47:
Mijn vinger staat op de sell knop, nog even wachten! En dan weer goedkoop kopen.
Leuk zo die stijgingen.
Ik heb inderdaad al wat verkocht..JelleMan schreef op maandag 03 maart 2014 @ 16:47:
Leuk zo die stijgingen.
Denk dat we het hoogste nu weer effe hebben gehad...JelleMan schreef op maandag 03 maart 2014 @ 16:47:
Leuk zo die stijgingen.
Verwijderd
Ik ga m'n 750.000 coins maar ff dumpen denk ikJelleMan schreef op maandag 03 maart 2014 @ 16:47:
Leuk zo die stijgingen.

Ja dat dacht ik ook toen ie aan 600 stond na de eerste stijgingRanora schreef op maandag 03 maart 2014 @ 16:51:
[...]
Denk dat we het hoogste nu weer effe hebben gehad...
Jup, maar die wall is nu weg en wordt niet geplaatst meerdieter87 schreef op maandag 03 maart 2014 @ 16:53:
[...]
Ja dat dacht ik ook toen ie aan 600 stond na de eerste stijging
Ik heb ook op €421 verkocht, maar is nu alweer hoger helaas
Dit topic is gesloten.
Let op:
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)
Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen
Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)
Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen
Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid