Cryptocurrency - handel en koers Overzicht Volgende deel Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 110 ... 178 Laatste
Acties:
  • 538.669 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 02:22

fynrd1

Fooled by Randomness

Statement komt eraan

||| F1-aeroblog || Battlelog |||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 08:37

markklok

< Tijdelijk buiten gebruik >

en MTgox vliegt omlaag (naja vliegt... er is spraken van verkoop :) )

[ Voor 51% gewijzigd door markklok op 10-02-2014 10:34 ]

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

En nu een DDOS hehe..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Iedereen aan het F5'en. Of ze zijn er vandoor :+

* LED-Maniak staat een heel klein beetje short @ $697, just for fun.

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Om jullie even zoet te houden, link

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
Ik ben er iig op 517 uitgestapt met 5 euro verlies (de rest van mijn coins heb ik ergens rond de 650 gekocht dus die is lange lange termijn holding). Nog steeds geen nieuws en het is 18.45 in Japan. Zouden ze helemaal geen update posten? iig gaan de withdraws echt nog niet open overgins. Dit is puur een update van de issues die ze hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

ReQuiem83 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 10:47:
Ik ben er iig op 517 uitgestapt met 5 euro verlies (de rest van mijn coins heb ik ergens rond de 650 gekocht dus die is lange lange termijn holding). Nog steeds geen nieuws en het is 18.45 in Japan. Zouden ze helemaal geen update posten? iig gaan de withdraws echt nog niet open overgins. Dit is puur een update van de issues die ze hebben.
Ze checken hem nog, hij is al klaar namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Conclusion: MtGox will resume bitcoin withdrawals to outside wallets once the issue outlined above has been properly addressed in a manner that will best serve our customers.

Oftewel nog geen oplossing

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

ReQuiem83 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 11:07:
[...]

Conclusie: Design fout/probleem in bitcoin?
Lijkt er wel op dat zij dat suggereren ja...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
Dan zullen andere exchange het zelfde probleem ondervinden lijkt mij? Mits het waar is dat het een transactie issue is van bitcoin zelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

We gingen wel fftjes omlaag, zou dit doorzetten :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
Ik zeg van wel. Had mij weer ingekocht maar toch snel weer verkocht ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Panic sell !!!!! :)

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 14:33
ReQuiem83 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 11:07:
[...]

Conclusie: Design fout/probleem in bitcoin?
Niet per se. Het is niet een handige implementatie, maar het is niet per se een grove fout.

Wat er gebeurt is dat als ik als exchange een transactie verstuur dan kan de ontvanger deze transactie kopieren, en op een bepaalde manier de hash (= de tx-id) veranderen zonder dat de transactie ongeldig wordt, want alle signatures zijn nog zoals ze moeten zijn. Vervolgens verstuurt de aanvaller deze gewijzigde transactie en gezien deze dezelfde outputs probeert te spenderen als mijn transactie, is er een double-spend poging en zal slechts een van de twee transacties in een block komen.

Als dat mijn transactie is, de officiele, dan is er niets aan de hand. Is het de gewijzigde transactie van de aanvaller, dan heeft hij wel de coins ontvangen, maar kan hij klagen bij mij dat de transactie nooit is doorgekomen. Ik kijk dan in mijn database, zoek het tx-id op, check deze in de blockchain en zie dat de transactie inderdaad nergens te vinden is (niet-geconfirmde transacties worden na een bepaalde tijd vanzelf uit de memory pool van de nodes gedropped). Dus voor mij lijkt het alsof de aanvaller de transactie nooit ontvangen heeft, terwijl de aanvaller weldegelijk coins heeft gekregen.

Een oplossing hiervoor is om de interne tracking van transacties door de exchange anders te doen. In plaats van de tx-id als unieke identifier te gebruiken, kan een exchange een combinatie van coin-aantal, ontvangst-adres en timestamp opslaan. Als iemand daarna klaagt dat de transactie niet aangekomen is, dan kan ik in de blockchain wel degelijk zien dat de persoon de juiste hoeveelheid coins op het juiste adres op het juiste moment heeft ontvangen, want dat zijn details van de transactie die met deze aanval niet te wijzigen zijn.

|| Vierkant voor Wiskunde ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LED-Maniak
  • Registratie: Oktober 2003
  • Nu online
Shit, ik stond leuk short. Is hij veel te vroeg gesloten(wel met profit)... dat kon lager :(

Mitsubishi externe temperatuur sensor (Home Assistant compatible): V&A - ClimaControl - Ook voor Panasonic & LG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
"Deposit confirmed"

Go Marvin, go!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

MT.Gox als een baksteen !

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rannasha schreef op maandag 10 februari 2014 @ 11:18:
"Deposit confirmed"

Go Marvin, go!
Doe mij ook zo'n Marvin, gratis geld :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
Rannasha schreef op maandag 10 februari 2014 @ 11:15:
[...]

Niet per se. Het is niet een handige implementatie, maar het is niet per se een grove fout.

Wat er gebeurt is dat als ik als exchange een transactie verstuur dan kan de ontvanger deze transactie kopieren, en op een bepaalde manier de hash (= de tx-id) veranderen zonder dat de transactie ongeldig wordt, want alle signatures zijn nog zoals ze moeten zijn. Vervolgens verstuurt de aanvaller deze gewijzigde transactie en gezien deze dezelfde outputs probeert te spenderen als mijn transactie, is er een double-spend poging en zal slechts een van de twee transacties in een block komen.

Als dat mijn transactie is, de officiele, dan is er niets aan de hand. Is het de gewijzigde transactie van de aanvaller, dan heeft hij wel de coins ontvangen, maar kan hij klagen bij mij dat de transactie nooit is doorgekomen. Ik kijk dan in mijn database, zoek het tx-id op, check deze in de blockchain en zie dat de transactie inderdaad nergens te vinden is (niet-geconfirmde transacties worden na een bepaalde tijd vanzelf uit de memory pool van de nodes gedropped). Dus voor mij lijkt het alsof de aanvaller de transactie nooit ontvangen heeft, terwijl de aanvaller weldegelijk coins heeft gekregen.

Een oplossing hiervoor is om de interne tracking van transacties door de exchange anders te doen. In plaats van de tx-id als unieke identifier te gebruiken, kan een exchange een combinatie van coin-aantal, ontvangst-adres en timestamp opslaan. Als iemand daarna klaagt dat de transactie niet aangekomen is, dan kan ik in de blockchain wel degelijk zien dat de persoon de juiste hoeveelheid coins op het juiste adres op het juiste moment heeft ontvangen, want dat zijn details van de transactie die met deze aanval niet te wijzigen zijn.
Thnx voor de uitleg. Dus het is een combi eigenlijk. Mt gox had geen eigen unike identifier en gebruikte de tx-id. De vraag alleen is of ze fout transacties kunnen herkennen. De oplossing lijkt mij wel redelijk te doen voor toekomstige transacties (Door een eigen unieke id te gaan gebruiken). Probleem is het herkennen en oplossen van de al reeds staande transacties.

Ik vind het wel een positief nieuws dat dit de waarschijnlijk boosdoener is en dat ze bezig gaan met oplossen hiervan(al dan niet hoelang dit gaat duren). Waarom alles nu zakt is dat men waarschijnlijk verwacht had dat het opgelost zijn zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Verwijderd schreef op maandag 10 februari 2014 @ 11:21:
[...]

Doe mij ook zo'n Marvin, gratis geld :9~
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/hckmBXi.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eMiz0r
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 04-10 13:10
Hop, bodem zo doorgeprikt. Die gaat nog wel lager, maar het momenteel even paniek in de tent. Lekker voor daytraders :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Ik gok dat marvin zo door zijn geld zit.. :)
Of
Kraken geen coins meer heeft

[ Voor 27% gewijzigd door markklok op 10-02-2014 11:25 ]

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Registratie: December 2012
  • Niet online
Nou mensen was leuk deze topic, vogens mij kan/mag ie gesloten worden.. MT-Gox op dit moment op 430.-
:'( :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nog nooit geprogrammeerd, is dit binnen een aantal weken aan te leren, met doel bouwen van zo'n bot?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 28-07 12:47
Replay256 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 11:25:
Nou mensen was leuk deze topic, vogens mij kan/mag ie gesloten worden.. MT-Gox op dit moment op 430.-
Mooie buy kansen vandaag ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
  • Registratie: Oktober 2006
  • Laatst online: 09-01 12:43
Replay256 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 11:25:
Een beetje minder doomsday posts mag ook wel. Het is elke keer hetzelfde als je hier post. Mij valt het tenminste op.

There go the goddamn brownies.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
m19 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 11:27:
[...]

Mooie buy kansen vandaag ;)
klopt maar... Ik wacht nog ff.. stap er pas in als er nieuws vanuit Mt-Gox (ben de hele ochtend al aan het F5 en). ik verwacht nog wel dat is naar 400.- gaat. >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
Replay256 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 11:31:
[...]

klopt maar... Ik wacht nog ff.. stap er pas in als er nieuws vanuit Mt-Gox (ben de hele ochtend al aan het F5 en). ik verwacht nog wel dat is naar 400.- gaat. >:)
Dat nieuws is er al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
Bonez0r schreef op maandag 10 februari 2014 @ 11:31:
[...]

Een beetje minder doomsday posts mag ook wel. Het is elke keer hetzelfde als je hier post. Mij valt het tenminste op.
Ja sorry maar volgens mij zijn het gewoon feiten. kan er niets anders van maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
Replay256 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 11:33:
[...]

Ja sorry maar volgens mij zijn het gewoon feiten. kan er niets anders van maken.
Onderbouw die "feiten" eens? Een exchange die z'n zaken niet op orde heeft is jouw argument dat het nu gebeurt is met bitcoin?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fuqua
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 14:26
wat zitten mensen te brabbelen op de btce trollbox ? bug gevonden in bitcoin ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eMiz0r
Doomposts hou je altijd. Ga voor de grap eens een tijdje op iex.nl rondhangen. In de tijd dat de Dow Jones volledig door het putje ging had je soortgelijke posts. En terecht overigens, als je puur naar de koers kijkt en het nieuws van afgelopen tijd valt er weinig positiefs te melden. En als het dan misgaat, dan wil iedereen tegelijkertijd door de nooduitgang.

Dat weerhield de Dow Jones echter er niet van om afgelopen maanden weer nieuwe (hoogte)records te zetten :) En nu is iedereen juist weer uitermate positief.

Elke soortgelijke manier van handelen brengt emotie met zich mee (bitcoinbeurs, aandelenbeurs, valutabeurs). It's part of the job.

Emotie is de grootste vijand van de belegger :)

[ Voor 9% gewijzigd door eMiz0r op 10-02-2014 11:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 05-10 20:29

Blord

Hello Kitty !

SEPA overschrijving van ABNAMRO voor 9 uur. Komt het nog aan op dezelfde dag in Stamp ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Misschien komen we wel weer op 412 uit (bedrag waarmee ik in december ben begonnen)

:*)

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Replay256
  • Niet online
m19 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 11:36:
[...]

Onderbouw die "feiten" eens? Een exchange die z'n zaken niet op orde heeft is jouw argument dat het nu gebeurt is met bitcoin?
Nee natuurlijk niet!! neem het t ff luchtig op. het gaat me meer om de paniek die er nu is.
Wat nergens op gebaseerd is. ik vind het prima zo. hoe lager hoe beter mooi moment om bitcoin te kopen.
dat ik slecht nieuws meldt is gewoon eigenbelang..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Uitgerekend nu besluit Ziggo het internet stil te liggen, dan maar via m'n mobiel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• posttoast
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 14:31
Ik twijfel erg of ik nu even een buy met trailing stop moet zetten op Kraken. Ik heb nog wat fiat staan daar. Maar hij schommelt nu best wel flink heen en weer (hoewel de trend natuurlijk dik omlaag is), dus dat is ook wel een beetje een risico (mocht ie heel kort even omhoog spiken).

omniscale.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
Een buy wall van 1382 BTC op Bitstamp op $650. Even kijken of ie opgegeten wordt.

edit: en weg is de muur.

[ Voor 14% gewijzigd door Bonez0r op 10-02-2014 11:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ozothebozo
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 30-09 15:27
Die wordt snel weggehapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Bonez0r schreef op maandag 10 februari 2014 @ 11:44:
Een buy wall van 1382 BTC op Bitstamp op $650. Even kijken of ie opgegeten wordt.
welke wall :)

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren had ik een double spend vanuit een exchange, vandaag dus weer maar dan vanuit Multibit. Mijn muis is niet helemaal goed meer en klikt af en toe onbedoeld dubbel. Op Kraken is er maar 1 ontvangst maar toch vreemd niet?

Afbeeldingslocatie: http://i57.tinypic.com/2hp3pyx.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Na die mini wall op kraken @ 460 gaan we hard richting 400

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fynrd1

fynrd1

Fooled by Randomness

$550 is de eerste steun op BTC-E.. En dan een gat naar $380..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• OneTimer
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 04-10 17:42
Nondeju wat een daling. Heb gelukkig nog wat euros op kraken gezet een paar weken terug. Dat komt nu mooi uit. Nog even wachten met kopen want dit gaat wel heeeeel erg hard naar beneden.

Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eMiz0r
Nu mis je juist wel regulering.... De handel zou stilgelegd kunnen worden tot de rust weer een beetje teruggekeerd is. Maar dit kan eindigen in een hoop tranen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Helemaal als er geen support meer is...

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rannasha schreef op maandag 10 februari 2014 @ 11:15:
[...]

Wordt het ontvangende adres hier dan mee 'gewijzigd' en is dit dan niet ook een risico bij 'normale' transacties?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
Kwartier geleden stond er nog 4000 bitcoin aan buy orders op 600$ (Bitstamp), dat is nu <1800. Waar zullen we eindigen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

LOL , BTC op 102 op BTC-e !

Wie had daar een buy order staan ?

[ Voor 41% gewijzigd door Blord op 10-02-2014 11:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeltenaer
  • Niet online
Volgensmij probeert MTGox gewoon de eigen huid te redden door dit bericht. Kunnen ze straks goedkoop openstaande bitcoin withdrawals uitvoeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eMiz0r
Daar had je even grof kunnen verdienen :D Holy shit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

bodem net wat te hard geraakt !

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• XVI
  • Registratie: Augustus 2011
  • Niet online

XVI

Een mooi loodrecht lijntje inderdaad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsandfort
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-05 14:35
Euro's klaar op Kraken. Kop koffie erbij en lekker kijken. Wachten totdat mijn onderbuik me verteld om weer in te stappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blord

Blord

Hello Kitty !

Mijn buy order staat klaar , buy 10.000BTC at $0.01 8)7 8)7 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
tsandfort schreef op maandag 10 februari 2014 @ 11:57:
Euro's klaar op Kraken. Kop koffie erbij en lekker kijken. Wachten totdat mijn onderbuik me verteld om weer in te stappen.
Same here. Heb mijn verlies maar genomen. You win some you lose some :)

"Handel alleen met geld wat je kan missen, want ze verdampen zo" _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Boom daar gaat stamp :)

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
Daar gingen ff bijna 3000 btc op Bitstamp. Damn :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik baal zo erg, het internet doet het hier niet meer, zit nu via m'n mobiel, maar dan zit ik zo aan m'n limiet :(
En ik heb geen geld op Kraken, kan dat binnen paar uur?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nu inkopen? lijkt omhoog te gaan weer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Verwijderd schreef op maandag 10 februari 2014 @ 11:54:
[...]

Wordt het ontvangende adres hier dan mee 'gewijzigd' en is dit dan niet ook een risico bij 'normale' transacties?
Nee, alle belangrijke eigenschappen (verzender, ontvanger, hoeveelheid) kunnen niet gewijzigd worden. Enkel de hash die door sommige exchanges als identifier in hun boekhouding wordt gebruikt.

Het is daarom een behoorlijke overreactie die je nu ziet op de exchanges. Ik twijfel sterk om Marvin uit te zetten en met m'n fiat op Bitstamp lekker goedkoop in te slaan.

[ Voor 16% gewijzigd door Rannasha op 10-02-2014 12:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeltenaer
  • Niet online
Verwijderd schreef op maandag 10 februari 2014 @ 12:02:
Nu inkopen? lijkt omhoog te gaan weer
Zou het niet doen, dit gaat nog wel even duren denk ik.
Dont try to catch a falling knife....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bsmpower
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 05-10 22:02
Iemand problemen om in te loggen op Blockchain? Mijn wallet ID wordt niet herkend? Ook als ik in Bitonic mijn wallet ID vermeld voor inkoop/verkoop geeft ie aan dat deze niet correct is. Wat nu?

[ Voor 12% gewijzigd door bsmpower op 10-02-2014 12:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeltenaer
  • Niet online
China denkt even goedkoop in te slaan?
http://fiatleak.com/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MichaelB74
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10-09 19:18
Allemaal NXT kopen! :)

NXT is niet gebaseerd op Bitcoin code.

Je kan nu voordelig instappen als je goedkoop Bitcoins kan kopen.

Just sayin' :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
BTC-e en kraken worden hier en daar nog gekocht. Rest is nog naar beneden aan gaan. hmmm wat is het instap moment :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mantus
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 23-09 16:00
Ik zit nu op Kraken in euro;s, maar wil straks naar BTER gaan..

Ik kan alleen maar daarheen als ik BTC of LTC koop....

Hoe zet ik nu mn centen naar BTER op de veiligste manier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
ReQuiem83 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 12:07:
BTC-e en kraken worden hier en daar nog gekocht. Rest is nog naar beneden aan gaan. hmmm wat is het instap moment :D
Er staat nog 3500 BTC aan sell-wall op Bitstamp rond de $540. Zolang die er nog staat, gaan we nog niet terug omhoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fastclaimer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-10 16:53
Damn ik kijk even naar de koersen en 200 dollar eraf.. Zit er nog vol in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Fastclaimer schreef op maandag 10 februari 2014 @ 12:07:
Damn ik kijk even naar de koersen en 200 dollar eraf.. Zit er nog vol in..
Lange adem...

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Denk inkopen rond 400 euro.. mijn glaze bol

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
Ik vraag me af hoe zo'n dag er op het kantoor van Bitonic uit ziet. Aangezien ze een behoorlijk risico op zich nemen door zelf voorraad te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• endness
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 11:08
Ben blij dat ik vanmorgen alles eruit heb gegooid en nu full fiat ben. Nu maar weer wachten wanneer we in kunnen stappen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fastclaimer
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 05-10 16:53
Ik wil bijkopen maar mijn telefoon is dit weekend gejat. Kan dus niet internet bankieren :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ZeroCode
  • Laatst online: 01-10 13:45

ZeroCode

Woopie

Rannasha schreef op maandag 10 februari 2014 @ 12:07:
[...]

Er staat nog 3500 BTC aan sell-wall op Bitstamp rond de $540. Zolang die er nog staat, gaan we nog niet terug omhoog.
Ik zie bij 540 helemaal geen 3500 staan, bedoel je tot de 540?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
ZeroCode schreef op maandag 10 februari 2014 @ 12:10:
[...]

Ik zie bij 540 helemaal geen 3500 staan, bedoel je tot de 540?
Rond $540, maar het is inmiddels weg.

To the moon!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Skeltenaer
  • Niet online
m19 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 12:09:
Ik vraag me af hoe zo'n dag er op het kantoor van Bitonic uit ziet. Aangezien ze een behoorlijk risico op zich nemen door zelf voorraad te houden.
Volgensmij heeft bittonic weinig eigen voorraad. Het aantal beschikbare bitcoins is grotendeels gebaseerd op hoeveel ze direct zouden kunnen inkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Velen zullen ook wachten met verkopen tot hij weer net even wat hoger staat om vervolgens alles te dumpen.

DIt wordt een interesante dag :)

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Skeltenaer schreef op maandag 10 februari 2014 @ 12:11:
[...]

Volgensmij heeft bittonic weinig eigen voorraad. Het aantal beschikbare bitcoins is grotendeels gebaseerd op hoeveel ze direct zouden kunnen inkopen.
Dit is wel eigen voorraad. Bitonic koopt in bij Bitstamp en die versturen withdrawals niet direct (kan soms een uur duren omdat ze withdrawals bundelen om tx-kosten te besparen), terwijl je Bitonic aankopen altijd direct binnenkrijgt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
Rannasha schreef op maandag 10 februari 2014 @ 12:11:
[...]

Rond $540, maar het is inmiddels weg.

To the moon!
Jep, net nog voor 399 euro op Bitonic gekocht toen ik zag de wall verdween :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Aargh, mijn 11 BTC buy @ $540 bij Stamp is op een paar seconden na gemist omdat de prijs alweer omhoog ging. FML.

Toch maar weer Marvin aanzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
WTF.... ik doen een market buy net op het moment dat ie weer begint te stijgen, wordt de order gewoon niet uitgevoerd! Hij bleef gewoon in de open order lijst staan. Nu maar gecanceld :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Bonez0r schreef op maandag 10 februari 2014 @ 12:14:
WTF.... ik doen een market buy net op het moment dat ie weer begint te stijgen, wordt de order gewoon niet uitgevoerd! Hij bleef gewoon in de open order lijst staan. Nu maar gecanceld :(
Op Bitstamp?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eMiz0r
Rannasha schreef op maandag 10 februari 2014 @ 12:07:
[...]

Dat soort muurtjes moet je denken ik met een korreltje zout nemen? Als de koers in rap tempo stijgt, is het allerlaatste wat je wilt te goedkoop verkopen.

Domme vraag, maar kan je short op bitcoins? Dan kan een shortsqueeze ook nog een mogelijkheid zijn als het omhoog vliegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
Heb voor 533 euro 2,6 BTC kunnen inkopen. Misschien net iets te laat. Maar we zien wel weer ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
Toch wel een oneerlijk trucje op Bitonic om alvast je iDeal betaling aan te zetten en dan 10 minuten wachten en dan kijken of de prijs verandert ondertussen. Bitonic schoot binnen 10 minuten van 399 euro naar 455 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
eMiz0r schreef op maandag 10 februari 2014 @ 12:15:
[...]

Dat soort muurtjes moet je denken ik met een korreltje zout nemen? Als de koers in rap tempo stijgt, is het allerlaatste wat je wilt te goedkoop verkopen.
Er is volgens de trade history toch best wat van deze walls opgekocht. Ik ben het er mee eens dat zulke grote walls meestal niet blijven staan, maar deze walls zijn in ieder geval deels opgekocht.
Domme vraag, maar kan je short op bitcoins? Dan kan een shortsqueeze ook nog een mogelijkheid zijn als het omhoog vliegt.
Je, op Bitfinex bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

Ik wacht gewoon tot sell-ronde nr 2 :)

Legion 7i i9 3080 32gb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tsandfort
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 11-05 14:35
Mijn volume knalt lekker omhoog en fees dus omlaag. Mijn BTC aantal groeit ook. Leuk spelletje dit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Bitfinex heeft blijkbaar problemen met hun trade engine als ik Bitcointalk moet geloven, zijn meer mensen die er over klagen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

m19 schreef op maandag 10 februari 2014 @ 12:16:
Toch wel een oneerlijk trucje op Bitonic om alvast je iDeal betaling aan te zetten en dan 10 minuten wachten en dan kijken of de prijs verandert ondertussen. Bitonic schoot binnen 10 minuten van 399 euro naar 455 euro.
Ik heb hem nu op 475 staan, dat lijkt nog te duur...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bonez0r
Crap, ik zat de hele tijd naar de koers op Bitstamp te kijken. Aan de hand daarvan die order op Bitfinex gedaan. Maar nu ik de koersgrafiek van Bitfinex bekijk is daar iets goed mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijn19
Verwijderd schreef op maandag 10 februari 2014 @ 12:18:
[...]

Ik heb hem nu op 475 staan, dat lijkt nog te duur...
Ik had op 399 euro alvast op kopen gedrukt maar even gewacht met betalen totdat ik zag dat alle sell walls verdwenen en de prijs weer omhoog schoot. Nu is de prijs idd hoger.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rannasha
Bonez0r schreef op maandag 10 februari 2014 @ 12:18:
[...]

Crap, ik zat de hele tijd naar de koers op Bitstamp te kijken. Aan de hand daarvan die order op Bitfinex gedaan. Maar nu ik de koersgrafiek van Bitfinex bekijk is daar iets goed mis.
Leveraged long posities die geliquideerd worden. Dan kan het opeens heel hard gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nasty Nate
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22-09 10:36
Rannasha je komt gewoon voorbij in de trollbox man, je bent beroemd ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zomertje
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 04-10 08:51

zomertje

Barisax knorretje

Ik had nog een koopordertje staan op kraken voor 423, ben benieuwd of die geraakt is. Site doet t niet op mn werk...

het ultieme jaargetijde.... | #!/usr/bin/girl | Art prints and fun

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• markklok

markklok

zomertje schreef op maandag 10 februari 2014 @ 12:22:
Ik had nog een koopordertje staan op kraken voor 423, ben benieuwd of die geraakt is. Site doet t niet op mn werk...
Hij heeft de 402 geraakt dus...

Legion 7i i9 3080 32gb

Pagina: 1 ... 110 ... 178 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)

Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen

Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid