overall is dat toch prima prijs?
Verwijderd
Als bitcoin helemaal de verdoemes instort dan niet, maar er zal herstel plaats vinden, toch

Misschien beter om te verifiëren of je laatste trade is gelukt voordat je een nieuwe plaatst?Rannasha schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 22:43:
[...]
De Gox-koers slaat nergens op. Het beste kun je deze gewoon negeren tenzij je toevallig geld of coins vast hebt zitten daar.
In ander nieuws: Ik had mijn Kraken-API-key een expiration van 7 dagen gegeven en was dat even vergeten. Dus mijn arbitrage-bot (ik denk dat ik hem Marvin ga noemen) was vrolijk aan het kopen op Stamp, maar kreeg niets verkocht op Kraken omdat de key afgelopen was. De boel maar even gekilled en zelf de balans rechtgetrokken, nog steeds met winst gelukkig.
Ja, dat is een optie. Het probleem is dat exchanges nogal zeurderig zijn over verzoek-frequenties die ze toelaten op hun API. Bitstamp geeft je een IP-ban als je meer dan 600 requests per 10 minuten doet, Kraken heeft geen officieel gepubliceerde frequentie, maar ik heb ergens 1 request per 5 seconden als richtlijn gezien.pposthoorn schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 23:19:
[...]
Misschien beter om te verifiëren of je laatste trade is gelukt voordat je een nieuwe plaatst?
Ik wil vlot het orderboek kunnen updaten, dus hoe minder calls ik nodig heb om te checken dat alles goed loopt, hoe vaker ik een orderboek-update kan doen.
Maar volgens mij geeft Kraken een resultaat terug bij de submit order call. Die ga ik maar eens gebruiken denk ik.
|| Vierkant voor Wiskunde ||
Bij bitstamp heb je met gemiddeld een request per seconde volgens mij vrij veel ruimte. Als kraken inderdaad 5s per request hanteert dan wordt je daar idd wel enigszins gelimiteerd.Rannasha schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 23:40:
[...]
Ja, dat is een optie. Het probleem is dat exchanges nogal zeurderig zijn over verzoek-frequenties die ze toelaten op hun API. Bitstamp geeft je een IP-ban als je meer dan 600 requests per 10 minuten doet, Kraken heeft geen officieel gepubliceerde frequentie, maar ik heb ergens 1 request per 5 seconden als richtlijn gezien.
Ik wil vlot het orderboek kunnen updaten, dus hoe minder calls ik nodig heb om te checken dat alles goed loopt, hoe vaker ik een orderboek-update kan doen.
Maar volgens mij geeft Kraken een resultaat terug bij de submit order call. Die ga ik maar eens gebruiken denk ik.
Je request met een verlopen api key geeft waarschijnlijk direct een error. Dat kan je zo checken nu met je verlopen key
Je krijg ook een error als bvb je funds op zijn: "EOrder:Insufficient funds (insufficient user funds)"
In mijn iOS app gebruikte ik eerst gewoon de eerste bid/ask maar ik ben het nu aan het ombouwen dat ik netjes kijk hoe diep het orderboek is en dat ik de prijs bereken voor een bepaald hoeveelheid coins. Bitstamp is klaar nu kraken nog
Verwijderd
Maxcoin ging niet echt soepel van start, tevens staat hij nog steeds niet op Coins-e.com (vertrouw die site ook niet helemaal).
Hmmz € 560
Kopen of niet kopen...
Kopen of niet kopen...
Legion 7i i9 3080 32gb
Ik zou nog even wachten
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
Ja na 560 is er nog maar weinig support.
En. Anders pech voor mij.
* markklok gaat weer verder slapen
En. Anders pech voor mij.
* markklok gaat weer verder slapen
Legion 7i i9 3080 32gb
Leuke wall op Kraken. Lekker tegenaan verkopen, want Bitstamp staat een stuk lager. Helaas weer door m'n coins heen op Kraken, maar goed, toch 3.2 BTC er door kunnen halen met een verschil van 20 euro per coin.
sstt nog 5 confirm te gaan 
vrees dat ik dit keer toch echt te laat ben

vrees dat ik dit keer toch echt te laat ben
[ Voor 44% gewijzigd door markklok op 07-02-2014 06:37 ]
Legion 7i i9 3080 32gb
Wall is weggehaald. De eigenaar ervan is waarschijnlijk wakker geworden.
edit: Nope, wall lijkt volledig weggewerkt te zijn door verkopers.
edit: Nope, wall lijkt volledig weggewerkt te zijn door verkopers.
[ Voor 32% gewijzigd door Rannasha op 07-02-2014 06:41 ]
neu niet echt.. iemand heeft een bot van 2 btc per keer er tegenaan geknaldRannasha schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 06:40:
Wall is weggehaald. De eigenaar ervan is waarschijnlijk wakker geworden.
Legion 7i i9 3080 32gb
Hoe lang duurt een sepa transactie richting Bitstamp ?
Legion 7i i9 3080 32gb
dubbel
[ Voor 90% gewijzigd door markklok op 07-02-2014 07:53 ]
Legion 7i i9 3080 32gb
Hmmm, ik blijf nog maar even zitten met m'n BTC's @€590,-. Had toch echt niet verwacht dat de drop zo door zou zetten...
Zijn dit nou de professionals die de drop versterken om dadelijk met hogere volumes laag in te kopen of de amateurs die in paniek maar wat verkopen?
Zijn dit nou de professionals die de drop versterken om dadelijk met hogere volumes laag in te kopen of de amateurs die in paniek maar wat verkopen?
Ook veel die aan arbitrage doen.ozothebozo schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 07:55:
Hmmm, ik blijf nog maar even zitten met m'n BTC's @€590,-. Had toch echt niet verwacht dat de drop zo door zou zetten...
Als Bitstamp heel laag zit dan kopen ze daar de coins en dumpen ze die op kraken.
Bistamp zit nu aan een waarde van € 518,71
Als die koers niet stijgt zal Kraken dus dalen richting die waarde
[ Voor 10% gewijzigd door markklok op 07-02-2014 07:58 ]
Legion 7i i9 3080 32gb
Schiet niet op zo, zit volledig in de coins. Mijn hele winst sinds begin december is momenteel wel verdampt.
Klein maandje geleden veel coins gekocht, te duur. Sindsdien is het alleen maar omlaag gegaan. Ik hoop dat het weer wat herstelt. De optimistische verhalen over dat het allemaal dit jaar naar tophoogtes zal gaan... tsja.
Klein maandje geleden veel coins gekocht, te duur. Sindsdien is het alleen maar omlaag gegaan. Ik hoop dat het weer wat herstelt. De optimistische verhalen over dat het allemaal dit jaar naar tophoogtes zal gaan... tsja.
17x DMEGC DM300-M156-60BK @ Enphase | 3300Wp Oost & 1800Wp West (Gouda)
Zo zit ik er ook in. Snap niet waarom hij zo hard naar beneden vliegt momenteel. Maar sinds in gekocht heb is het heel hard berg afwaarts gegaan terwijl ik verwachte na 31 januari langzaam weer groei te zien omdat er veel meer goed nieuws is geweest de afgelopen weken dan slecht nieuws...
hmm slecht nieuws:
http://rt.com/business/bitcoin-russia-use-ban-942/
hmm slecht nieuws:
http://rt.com/business/bitcoin-russia-use-ban-942/
[ Voor 19% gewijzigd door ReQuiem83 op 07-02-2014 08:04 ]
Wall van 530 + 520 die durft 
Persoon gokt dat hij rond de $ 700 blijft hangen
Persoon gokt dat hij rond de $ 700 blijft hangen
[ Voor 52% gewijzigd door markklok op 07-02-2014 08:04 ]
Legion 7i i9 3080 32gb
zijn vanmorgen wel wat buy ordertjes afgegaan...

My solar panels | Soladin loggen? | Strava
---------------
Gemak dient de mens, moeite dient de mensheid.
Ik dacht ook even te cashen door bitonic te kopen en kraken verkopen.. (ja ik weet het dat is niet de juiste manier)
Gedachte om een snelle 96 euro te pakken werd uiteindelijk 10 euro inleveren (en dan was ik nog net op tijd)
Gedachte om een snelle 96 euro te pakken werd uiteindelijk 10 euro inleveren (en dan was ik nog net op tijd)
Legion 7i i9 3080 32gb
Ik zeg dat gaat een lange tijd holden worden...
Als hij nog even doorgaat komt hij weer op 412 uit waar ik in december mee ben ingestapt.
[ Voor 3% gewijzigd door markklok op 07-02-2014 08:09 ]
Legion 7i i9 3080 32gb
Whats the news? sta op het punt te kopen... had alleen Apple meegekregen?
http://rt.com/business/bitcoin-russia-use-ban-942/n00bs schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 08:08:
Whats the news? sta op het punt te kopen... had alleen Apple meegekregen?
---------------
Mwah lijkt mij een goed buy moment dan
Dit is waarschijnlijk de laatste klapper down die we aan Gox te danken hebben. Rol het bedrijf maar op, laat de rotte appels in de Bitcoin industrie maar klappen, dan kunnen wij weer werken aan een gezonde groei 
Koopmoment!
Koopmoment!
Zeker een goed buy moment, althans zo het nu lijkt. Heb alleen heel weinig kunnen kopen op 520 vanwege het lage volume op Kraken, nu ga ik toch echt maar naar Bitstamp overstappen...
Waarom gebeuren die crash OOK ALTIJD SNACHTS als een mens net slaapt...
Denken jullie dat ie nog verder daalt?
Zelf denk ik van wel. Als je wilt profiteren van dipjes dan zorg je toch gewoon dat je wat orders hebt klaarstaan voor het geval dat. Al dan niet met een close order erachteraan.dieter87 schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 08:28:
Waarom gebeuren die crash OOK ALTIJD SNACHTS als een mens net slaapt...![]()
---------------
Het Apple issue zal toch ook wel meespelen? Hoe kunnen mensen nu nog in een restaurantje betalen?
Bij mij werkt iDeal niet... lekker is dat. Al 50 Euro gestegen in de tussentijd en nu aan de lijn met mijn bank.
Pas was geblocked. Nu 2 erbij gekocht.
Pas was geblocked. Nu 2 erbij gekocht.
[ Voor 15% gewijzigd door n00bs op 07-02-2014 08:42 ]
Hoop russen zullen gaan dumpen dus die koers schiet nog wel een paar keer op en neer
Legion 7i i9 3080 32gb
Er zullen nu idd nog wel paar leuke buy momenten komen. In ieder geval alweer in cryptocointijd een lange tijd geleden dat er leuke buy momenten waren.markklok schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 08:42:
Hoop russen zullen gaan dumpen dus die koers schiet nog wel een paar keer op en neer
Zou als ik jou was niet boven de € 502 / € 505 kopenn00bs schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 08:46:
[...]
Er zullen nu idd nog wel paar leuke buy momenten komen. In ieder geval alweer in cryptocointijd een lange tijd geleden dat er leuke buy momenten waren.
Legion 7i i9 3080 32gb
Ik heb besloten er geen geld meer in te stoppen anders dan dat er nu in zit. Dus profiteer ik nu ook niet van deze daling. Elke keer denk je toch dat het niet lager gaat en stop je er weer geld in, ik blijf bezig 
Dit wordt dus hodlen tot 2017

Als je veel muntjes hebt kan je toch ook puur voor de arbitrage gaan..Cliffie schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 08:48:
Ik heb besloten er geen geld meer in te stoppen anders dan dat er nu in zit. Dus profiteer ik nu ook niet van deze daling. Elke keer denk je toch dat het niet lager gaat en stop je er weer geld in, ik blijf bezig
Stort geld op Bitstamp en gaan met die banaan..
Geld kan je desnoods altijd weer terugboeken met een geringe wisselkoers verlies
Legion 7i i9 3080 32gb
Bitstamp: 692.74 BTC-e: 707.998 Mt.Gox: 712
Nog even en dan loopt MT. Gox achter op de rest. Dit is denk ik en hoop ik de genade klap voor Gox
Nog even en dan loopt MT. Gox achter op de rest. Dit is denk ik en hoop ik de genade klap voor Gox
Of in fiat gaan en proberen wat meer BTC terug te kopen.
---------------
Jep, van mij mag dit wel de laatste dag zijn voor Mt.Gox. Nu moet ik wel zeggen dat ik verwacht dat dit wel een staartje krijgt. De BTC withdrawals zijn gestopt, maar geld eruit krijgen is ook zeer lastig. Dus er zijn hoe dan ook mensen zwaar de klos hier.ReQuiem83 schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 08:52:
Bitstamp: 692.74 BTC-e: 707.998 Mt.Gox: 712
Ja en dat zou wel weer eens een klap kunnen zijn op de koers,m19 schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 08:53:
[...]
Jep, van mij mag dit wel de laatste dag zijn voor Mt.Gox. Nu moet ik wel zeggen dat ik verwacht dat dit wel een staartje krijgt. De BTC withdrawals zijn gestopt, maar geld eruit krijgen is ook zeer lastig. Dus er zijn hoe dan ook mensen zwaar de klos hier.
maargoed als vrouwe justitie even snel werkt als hier in belgie hoeven we de eerste jaren daar niet van wakker te liggen
Ok, ik heb toch een gok gewaagd om 1 BTC te kopen via Bitonic voor 519 euro
helaas wel 1 dag wachten denk ik want moest valideren nog ^^
Terwijl de meeste koersen nog even laag staan schiet Kraken plotseling omhoog, iedereen daar zijn bitcoins aan het omzetten naar euro's zeker....
Waarschijnlijk, maar Kraken heeft een te laag volume voor snel bitstamp koers en dergelijke te volgen.
Maar je ziet wel duidelijk dat er geld van mensen a la bitstamp wordt overgezet (wat ik wil zeggen, die kijken niet op 10BTC meer of min
)
Maar je ziet wel duidelijk dat er geld van mensen a la bitstamp wordt overgezet (wat ik wil zeggen, die kijken niet op 10BTC meer of min
Als je je bitcoins naar euro's om zet moet je ze verkopen, en gaat de koers omlaag. De koers op kraken gaat nu juist omhoog.Stef42 schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 09:03:
Terwijl de meeste koersen nog even laag staan schiet Kraken plotseling omhoog, iedereen daar zijn bitcoins aan het omzetten naar euro's zeker....
Van die neppe walls die heen en weer worden verplaatst word je ook niet goed. Het ene moment staan ze tussen de buy orders, minuten later tussen de sell orders. Soms lijken de orderboeken op BTC-e en Bitstamp ook tegengesteld

Ik werd niet op tijd wakker en ben uitgestapt op een dalletje lijkt het. Nog even afwachten

[ Voor 30% gewijzigd door TheZeroorez op 07-02-2014 09:08 ]
Dan zou de koers toch juist zakken?Stef42 schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 09:03:
PSN: Marselaar
Idd, maar zelf dan nog voordelig aangezien er een wall staat aan 520EUR en dit nog steeds 10-15EUR hoger is wat er nu op bitstamp gebeurdTheZeroorez schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 09:06:
[...]
Als je je bitcoins naar euro's om zet moet je ze verkopen, en gaat de koers omlaag. De koers op kraken gaat nu juist omhoog.
Dat is logisch, maar op Kraken stond een grote buy-wall. Al men het dan voordelig (met enige winst) nog wil dumpen gaan ze daar net iets boven zitten. Dat gebeurde min of meer wel. Het effect is overigens al weer afgenomen.
[ Voor 6% gewijzigd door Stef42 op 07-02-2014 09:10 ]
Kon het niet laten toch maar 2 btc gekocht voor 524. 600 zie ik wel weer gehaald worden. Ik hoop stiekem nog steeds dat het over een aantal maanden weer op 700 staat.
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
I love waves (zeker met het dunne orderboek op kraken
)
Op en neer
Welke wallet gebruiken jullie om je bitcoins veilig op te bergen als je niet trade?
Heb het wel gehad om de koers te volgen, kga men BTC gewoon parkeren voor een lange tijd.
Maar weet nog niet in welke wallet..
Heb het wel gehad om de koers te volgen, kga men BTC gewoon parkeren voor een lange tijd.
Maar weet nog niet in welke wallet..
Ik denk dat er nog een instapmoment rond de 500EUR zal volgen op kraken tussen hier en 15/30 minuten, deze staat momenteel veel te hoog
[ Voor 16% gewijzigd door dieter87 op 07-02-2014 09:15 ]
Heeft iemand iets van een link over wat er nu pressies aan dat hand is? is dit allemaal door MtGox?
LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!! -- RIP CJ, The ATi Topic wont be the same without you.....
De grafiek van Mt. Gox schiet ook met grote stappen omlaag, nu al 670 dollar/btc.dieter87 schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 09:15:
Ik denk dat er nog een instapmoment rond de 500 zal volgen op kraken tussen hier en 15/30 minuten
Zoek wat op google. Kort samengevat:Astennu schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 09:15:
Heeft iemand iets van een link over wat er nu pressies aan dat hand is? is dit allemaal door MtGox?
Apple banned bitcoin app,
rusland verbiedt bitcoin
mtgox annuleert withdraws voor een onbeperkte tijd voor alles te controleren
Toch maar even een account op Kraken aangemaakt om mijn stukje bitcoin over te maken van gox als dit nodig mocht zijn. Ze gaan nu wel heel hard naar beneden weer. Tuurlijk wanneer ik op een iets hogere piek gekocht heb dan dat het al was de laatste weken.
Veel shit dus. Koers al down naar 488 bij bitonic. Even goed in de gaten houdendieter87 schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 09:17:
[...]
Zoek wat op google. Kort samengevat:
Apple banned bitcoin app,
rusland verbiedt bitcoin
mtgox annuleert withdraws voor een onbeperkte tijd voor alles te controleren
Ik denk dat apple toch ook een groot effect heeft. Hoe kan je immers nu nog ergens je pizza ff met je mobiel betalen?!
Android telefoon?MiMiMiner schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 09:20:
Ik denk dat apple toch ook een groot effect heeft. Hoe kan je immers nu nog ergens je pizza ff met je mobiel betalen?!
Staat veel mining hardware in rusland. Slecht voor bitcoin in algemene zin dus.
---------------
De bitstamp koers gaat zometeen waarschijnlijk de 600 dollar grens raken.Mistraller schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 09:21:
Staat veel mining hardware in rusland. Slecht voor bitcoin in algemene zin dus.
Op zich niet zoveel effect MAAR het was dalende daardoor en dan plots slecht nieuws van rusland zette wel alles in gang na al toch een redelijke daling van het apple nieuws (ook al -6a7%, natuurlijk niets vergeleken wat nu gebeurd)MiMiMiner schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 09:20:
Sja, Apple is gewoon een grote speler in de markt, dus het belemmert Bitcoin wel in zijn uiteindelijke succes als ze dit blijven doen, toch?
Niet alleen rusland maar ook thailand. Als meer landen gaan volgen wat dan? dit kan de munt wel kapot gaan maken als het op veel plaatsen verboden wordt. De vraag is dan wanneer moet je uitstappen. Waarschijnlijk is het dan te laat en is je geld weg.
[ Voor 11% gewijzigd door Astennu op 07-02-2014 09:23 ]
Zolang er geen zo berichten komen binnen VS en EU zou ik mij geen directe zorgen maken.
Het was wel te verwachten dat communistische landen als china en rusland hier tegen gingen zijn
Het was wel te verwachten dat communistische landen als china en rusland hier tegen gingen zijn
[ Voor 36% gewijzigd door dieter87 op 07-02-2014 09:24 ]
Ben ik het helemaal mee eensdieter87 schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 09:23:
Zolang er geen zo berichten komen binnen VS en EU zou ik mij geen directe zorgen maken
Verwijderd
Toch verontrust me dit wel, het kan zo gedaan zijn met bitcoin.dieter87 schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 09:23:
Zolang er geen zo berichten komen binnen VS en EU zou ik mij geen directe zorgen maken
Web wallets is de oplossing ipv native apps.MiMiMiner schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 09:22:
[...]
Sja, Apple is gewoon een grote speler in de markt, dus het belemmert Bitcoin wel in zijn uiteindelijke succes als ze dit blijven doen, toch?
Hier was ik eigenlijk al wel bang voor. Bitcoin is gewoon een te grote dreiging voor de huidige financiele bolwerken. Ze gaan het dus langzaamaan overal verbieden. Nog niet in USA of EU, maar ja.....
Inderdaad. Als Amerika besluit hetzelfde te doen zou ik ook maar snel gaan verkopenVerwijderd schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 09:24:
[...]
Toch verontrust me dit wel, het kan zo gedaan zijn met bitcoin.
Dit is echt niet het einde jongens... koersval was nog veel dieper in december (en toen was het nog vanaf 1000$ dat ie naar beneden viel nu maar 800, we zitten nu nog niet eens in de HELFT van die val van toen)
Verwijderd
Het "enge" is dat het zomaar kan gebeuren en je er zelf geen grip op heb.Astennu schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 09:26:
[...]
Inderdaad. Als Amerika besluit hetzelfde te doen zou ik ook maar snel gaan verkopentot die tijd zal het wel mee vallen. Maar toch het begon met China nu volgen er nog twee. Whats next?
Virtuel geld kan op lange termijn alleen maar in waarde stijgen. fiat word steeds meer waardeloos, landen drukken geld bij en word minder waard, mensen grijpen naar een andere munt.
Dat men het gaat verbieden zegt genoeg.
Dat men het gaat verbieden zegt genoeg.
0. De vraag is alleen wanneerVerwijderd schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 09:34:
Wat voorspellen jullie als dieptepunt?
my 2 cents ergens deze maand tussen 600-700 dollar
Al m'n buy order zijn geraakt terwijl ik lag te pitten.... € 540... € 521 en €503,-
Nu mag ie weer omhoog!!
Nu mag ie weer omhoog!!
Een pessimist is een realistische optimist
Ik lag ook te pitten tot ik opstond rond 8u. Eerste indruk: WTF? ff refreshen, pc checken, oke bitcoinchecker nummertjes waren wel degelijk juistBAVAROIS schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 09:36:
Al m'n buy order zijn geraakt terwijl ik lag te pitten.... € 540... € 521 en €503,-
Nu mag ie weer omhoog!!
ik denk dat wel tegen einde van deze dag wel de 17 halen.Verwijderd schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 09:34:
Goede vraag ik had die 487 al niet verwacht. Nu al weer 508.Verwijderd schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 09:34:
Heb 0,0 euro over. Volledig in de coins vanaf 680 euro voor BTC en meer dan 21 euro voor LTC. FML
Die koersen zijn nu echt erg
kon voor 487 instappen even koffie gehaald 3 min en hoppa weer 508 xD
Zul je altijd zien flipt hij net op dat moment terug.
Dit was trouwens wel weer een wat vroege weekenddip
Een pessimist is een realistische optimist
Verwijderd
Ik heb nog niks op Kraken staan, jammer dat die confirmations altijd zo lang duren..Astennu schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 09:42:
Die koersen zijn nu echt ergkon voor 487 instappen even koffie gehaald 3 min en hoppa weer 508 xD
Jeej de weekenddip, hij is er weerBAVAROIS schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 09:43:
Dit was trouwens wel weer een wat vroege weekenddip![]()
[ Voor 23% gewijzigd door Verwijderd op 07-02-2014 09:44 ]
Of de late China crashBAVAROIS schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 09:43:
Dit was trouwens wel weer een wat vroege weekenddip![]()
Vind het toch moeilijk een goede videokaart te kiezen om te gaan minen. Ik zit nu te denken aan de MSI Radeon R9 290 Gaming 4G of de Sapphire R9 290 4GB GDDR5. Nu zie ik niet wat de stilste is. (misschien dat ik dan beter kan wachten op de VisionTek R9 290 CryoVenom 
Wat zou jullie keuze zijn?
Wat zou jullie keuze zijn?
Gewoon via bitonic kopen ik kan nu ook niet snel genoeg geld op kraken krijgen dus dan maar zo. Prijzen zijn daar nog lager dan Kraken zelf.Verwijderd schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 09:43:
[...]
Ik heb nog niks op Kraken staan, jammer dat die confirmations altijd zo lang duren..
[...]
Jeej de weekenddip, hij is er weer
Verwijderd
Ik heb nog 1 bitcoin, deze wil ik dus op Kraken krijgen. Het bitonic idee durf ik nog niet, voordat ie op Kraken staat kan ik alweer verlies hebben.Astennu schreef op vrijdag 07 februari 2014 @ 09:50:
[...]
Gewoon via bitonic kopen ik kan nu ook niet snel genoeg geld op kraken krijgen dus dan maar zo. Prijzen zijn daar nog lager dan Kraken zelf.
Ik wil net zeggen, net voor 490 kunnen kopen via Bitonic..
Dit topic is gesloten.
Let op:
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)
Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen
Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid
Deze topic is bedoeld voor discussie over de handel en koersverloop van cryptocurrencies. Aangezien er nu een speciaal forum is voor cryptocurrencies kunnen voor specifieke vragen gewoon topics worden geopend (met in ogenschouw nemende de algemene regels voor het openen van topics - vragen die niet topicwaardig zijn zouden hier uberaupt niet gesteld moeten worden)
Discussies en ontwikkelingen aangaande MtGox gaarne bespreken in Mt.Gox - Huidige status en ontwikkelingen
Referral codes zijn niet toegestaan en worden onherroepelijk verwijderd conform Het algemeen beleid