Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 14:37

TheNephilim

Wtfuzzle

Ziet er leuk uit, alleen het hele crafting kan met niet zoveel boeien. Een potje Dota 2 duurt al lang genoeg :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

The Chosen One schreef op maandag 27 januari 2014 @ 10:18:
Eerder Diretide achtig waar een beest over de map roamed of zo. Hunten i.p.v. def. Al heb ik veel liever een 2e Wraightnight. Veel gaver dan die Diretide met mensen die verkeerde heroes pakken en niet samenwerken.

Maar omdat je ook dingen kunt kopen om je luck te vergroten klinkt het bijna alsof die tijdens normale games kan verschijnen.
Maar dat gebeurd natuurlijk niet dus dan zal er toch wel meer moeten gebeuren tijdens die gamemode anders speel je misschien wel een gewone game instead.
Dat favor kopen e.d. deed me dus juist denken aan Wraith Night maar inderdaad het hunt gedeelte is eerder Diretide achtig. Hopelijk wordt het wat meer zoals de eerste want daar was het makkelijker om loot te krijgen dan bij Diretide.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert Pronk
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-07 21:26
Ik verwacht de komende dagen meer info. De link op www.dota2.com verwijst naar dag 1, dus er zal nog wel meer info komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Al 5 games op rij weer meer dan 1 leaver. Bah |:( :X

Krijg het idee dat mensen in dota nog makkelijker leaven dat men in lol al deed 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stijndg
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 21-12-2022
Verwijderd schreef op maandag 27 januari 2014 @ 19:33:
Al 5 games op rij weer meer dan 1 leaver. Bah |:( :X

Krijg het idee dat mensen in dota nog makkelijker leaven dat men in lol al deed 8)7
Aard van het beestje, Ik hou vol zelfs al word ik nog zo hard langs alle kanten geowned, sommige mensen leaven gewoon als ze niet aan het ownen zijn.

Het kan niet elke match feest zijn 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Net ook weer een pot vol Russen, oftewel gescheld aan alle kanten. Ik heb behoorlijk het idee dat Russen chronisch menstruerende mensen zijn, die er eeuwig op uit zijn anderen het bloed onder de nagels vandaan te halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 08:35
Amanoo schreef op maandag 27 januari 2014 @ 19:51:
Net ook weer een pot vol Russen, oftewel gescheld aan alle kanten. Ik heb behoorlijk het idee dat Russen chronisch menstruerende mensen zijn, die er eeuwig op uit zijn anderen het bloed onder de nagels vandaan te halen.
Dan ben jij zeker ook Russisch Amanoo... Kunnen we het aub gewoon hebben over dota 2 ipv deze circlejerk. Dank u.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Stijndg schreef op maandag 27 januari 2014 @ 19:46:
[...]

Aard van het beestje, Ik hou vol zelfs al word ik nog zo hard langs alle kanten geowned, sommige mensen leaven gewoon als ze niet aan het ownen zijn.

Het kan niet elke match feest zijn 8)
Worden die mensen uiteindelijk niet gebanned als ze vaak leaven? En zo ja iemand een idee (grofweg) hoe snel je gebanned wordt voor dit soort zaken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waarom is 5 random tegen 5 premade nog steeds een ding?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 12-09 16:36

The Chosen One

Zie signature!

De echte rotte appels boeit low priority toch niet echt. Het is een leuk idee maar er zou echt wat meer 'echt straf' op 'overtredingen' moeten staan.

Gewoon random steamgames tijdelijk bannen in de lijst van de persoon. Bam jij mag die game 4 dagen niet spelen! ;p

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert Pronk
Gert Pronk schreef op maandag 27 januari 2014 @ 15:09:
Ik verwacht de komende dagen meer info. De link op www.dota2.com verwijst naar dag 1, dus er zal nog wel meer info komen.
http://www.dota2.com/newbloom/day2/ :D dacht al dat er meer info zou komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 12-09 20:22
Terrorblade een hero waar ik al lang op wacht! _/-\o_

En de beste verandering in 6.80!

You now lose one gold per second if you haven't picked a hero after the selection timer runs out in All Pick

En Earth Spirit rebalance.
Thank you icefrog!

[ Voor 28% gewijzigd door Feralio op 27-01-2014 21:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Blink dagger no longer has a mana cost \o/

De void buffs zijn ook heel nice, wel jammer van necrobook nerf.

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 27-01-2014 21:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Random ability draft lijkt me wel grappig. Misschien een Treant Protector voor tankiness, met daarop een pounce om mensen niet te doen ontsnappen en nog even Freezing Field om ze lekker af te slachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 12-09 17:02
En vergeet vooral deze niet:

Broodmother
- Free pathing is now removed when enemies have vision over you-
- Can no longer leave the map boundaries (This also affects all other heroes with free pathing, such as Spectre, Batrider, etc)

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Ben helemaal geen fan van dat free pathing, past totaal niet bij Dota 2 dus dit is een stap in de goede richting. :)

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-08 19:30
code:
1
2
 Lion
Aghanim's Scepter now causes Finger of Death to hit units within a 200 AoE of the primary target

Magnus + Lion met aghanim wordt lachen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Dat is een leuk trucje. Wellicht ook een leuke andere combo voor ongeveer hetzelfde idee: Dark Seer + Lion. Nu is scepter op Lion ook misschien wel wat nuttiger. Voorheen had je meer burst damage increase met Dagon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Feralio schreef op maandag 27 januari 2014 @ 21:11:
[...]

Terrorblade een hero waar ik al lang op wacht! _/-\o_
Ligt het aan mij of is die beschrijving van Terroblade alleen in het russisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
JBplap schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 10:03:
[...]

Ligt het aan mij of is die beschrijving van Terroblade alleen in het russisch?
Ik heb het gewoon in het engels staan, rechtsbovenaan op de pagina kun je de taal aanpassen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij stond het in spaans 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amanoo schreef op maandag 27 januari 2014 @ 22:01:
Random ability draft lijkt me wel grappig. Misschien een Treant Protector voor tankiness, met daarop een pounce om mensen niet te doen ontsnappen en nog even Freezing Field om ze lekker af te slachten.

Deze ga ik sowieso proberen :D

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 28-01-2014 10:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-05 15:39
the Phoenix has arrived aswell!

http://www.dota2.com/newbloom/day3/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert Pronk
:D de hero die al tijden bestaat maar nog steeds neit naar competitive is gegaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Waarschijnlijk ook Shadowfiend remodel, aangezien mensen hem niet vinden in de test client. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Feralio schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 20:56:
Waarschijnlijk ook Shadowfiend remodel, aangezien mensen hem niet vinden in de test client. :)
Hoezo staat SF uberhaubt in de rij om nu gedaan te worden? Vind bv het model van Mirana veel gaarder op het moment.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 21:31:
[...]

Hoezo staat SF uberhaubt in de rij om nu gedaan te worden? Vind bv het model van Mirana veel gaarder op het moment.
Mirana is op zich al prima. Is al opgebroken voor cosmetics bijvoorbeeld. Maar een SF / Slardar is meer nodig volgens mij. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Feralio schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 21:38:
[...]

Mirana is op zich al prima. Is al opgebroken voor cosmetics bijvoorbeeld. Maar een SF / Slardar is meer nodig volgens mij. ;)
Zo slecht/lelijk is SF toch niet? Of zit ik er heel erg naast? :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Verwijderd schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 21:40:
[...]

Zo slecht/lelijk is SF toch niet? Of zit ik er heel erg naast? :o
Het probleem is denk ik dat er nu geen cosmetics gemaakt kunnen worden voor SF.
Na de remodel waarschijnlijk wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Deze is ook een heel grappige en heel laffe tactiek: YouTube: SOLO FOUNTAIN HOOKS?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Amanoo schreef op dinsdag 28 januari 2014 @ 22:44:
Deze is ook een heel grappige en heel laffe tactiek: YouTube: SOLO FOUNTAIN HOOKS?!
voor deze en die eerdere videos is het misschien wel handig om te vermelden dat het hier om een mod gaat en niet om gewoon Dota2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L7LYNX
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 12-09 10:56

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soar
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-07-2021
YouTube: Witch Doctor Sings a Song | hlgf

Witch Doc's debut single :D

En eentje van Puck :P

[ Voor 22% gewijzigd door Soar op 29-01-2014 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren wat random ability draft gedaan bij viewer games van een streamer.
Ruim beste combo die ik tegenkwam: Rot + Aftershock(Earthshaker Passive), elke keer als je rot aan zet(dus heel snel togglen) triggered aftershock. Dat is dus gewoon een level 2 rampage en gratis rosh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert Pronk
Verwijderd schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 15:05:
Gisteren wat random ability draft gedaan bij viewer games van een streamer.
Ruim beste combo die ik tegenkwam: Rot + Aftershock(Earthshaker Passive), elke keer als je rot aan zet(dus heel snel togglen) triggered aftershock. Dat is dus gewoon een level 2 rampage en gratis rosh.
Neem aan dat dit op een melee hero was.. want daar zit je wel mee. Daarnaast zijn er vast ook wel leuke passives i.c.m. skills.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Hehe die van witch moest ik wel om lachen!
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Flesh Heap en Duel op dezelfde hero lijkt mij ook grappig. Dan ben je een erg extreme snowball hero. Ik moet broodnodig de nieuwe gamemode uitproberen.

[ Voor 22% gewijzigd door Amanoo op 29-01-2014 21:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aekaz
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-08 00:42
Het verbaasd me dat nog niemand iets over replay takeover heeft gezegd. Het verbaasde me toen ik het las maar ik ben wel ERG benieuwd hoe het is om met medetweakers een Na'vi vs Alliance game na te spelen of in te grijpen vanaf een X aantal minuten. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Lasso is samen met Surge ook een best leuk idee. Je kan ermee mensen heel rap mee wegtrekken. Net geprobeerd.

En net nog even Impetus + Overpower. Dat is werkelijk veel te zwaar OP. De vijand had echter een enchantress met Mana Shield, Untouchable en Backtrack. Die is gewoonweg onstervelijk.

[ Voor 53% gewijzigd door Amanoo op 30-01-2014 02:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert Pronk
Aekaz schreef op woensdag 29 januari 2014 @ 23:26:
Het verbaasd me dat nog niemand iets over replay takeover heeft gezegd. Het verbaasde me toen ik het las maar ik ben wel ERG benieuwd hoe het is om met medetweakers een Na'vi vs Alliance game na te spelen of in te grijpen vanaf een X aantal minuten. :P
Helaas werkt het alleen maar met replay's van na de patch. Dus hopen dat er binnenkort weer een clash is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-02-2021
Amanoo schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 00:55:
Lasso is samen met Surge ook een best leuk idee. Je kan ermee mensen heel rap mee wegtrekken. Net geprobeerd.

En net nog even Impetus + Overpower. Dat is werkelijk veel te zwaar OP. De vijand had echter een enchantress met Mana Shield, Untouchable en Backtrack. Die is gewoonweg onstervelijk.
Daarom wordt dit ook de nieuwe competitive mode.De scene heeft een shake-up nodig. Weg met Goblak en zijn hero draften, here come the ABILLITY DRAFTERS!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Er zal wel een keer een tournament komen met die mode denk ik. Kleine prijzenpot maybe. Net zoals die allmid dinges, waren er ook 2 of 3 van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 12-09 08:35
The Chosen One schreef op donderdag 30 januari 2014 @ 10:39:
Er zal wel een keer een tournament komen met die mode denk ik. Kleine prijzenpot maybe. Net zoals die allmid dinges, waren er ook 2 of 3 van?
Er zijn ook een paar toernooien Reverse Captains Draft geweest, AtoD heette die. Was ook altijd leuk om te zien ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 07:29
Gisteren op Twitch zaten vijf pro players (o.a. SingSing) een pub te spelen met random ability draft. Super grappig. Een Darkseer met Elder Titan ult, de Arrow van Mirana en de Astral van Outworld. Eerst Astral, dan Elder ult casten, vervolgens arrow na Astral en de ult van Elder Titan knalt erin.

Je krijg zulke vreemde combo's. Ik denk dat ik het wel een aantal keer ga proberen, maar of het ook leuk blijft.... :)

I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ion Shell + Rot + Sticky Napalm is ook heeeeeeel leuk vanwege de bonus damage van Napalm per damage instance. Eventueel nog met riki ult erbij om gewoon onzichtbaar enemies compleet te laten smelten :D
Ga proberen dit voor elkaar te krijgen dat moet wel een geweldige game worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Phantom Strike+Ravage is ook niet verkeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 07:29
Kan Invoker eigenlijk gekozen worden? Kan bijna niet....

I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Je krijgt een hero toegewezen. Invoker ben ik nog niet tegengekomen, maar ik kan me voorstellen dat die inderdaad uit de pool is gehaald. Anders lijkt het mij vrij nutteloos. Of je moet alle mogelijke spells die hij kan maken in de pool gooien, maar gezien hoe het picken is georganiseerd denk ik niet dat dat gaat gebeuren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Hoeveel uren/games hebben jullie trouwens in het spel zitten?

Ik zit nu op 992 uur, en bijna 300 games gespeeld.
De rest van de tijd is opgegaan aan trainingsmissies spelen en lezen ingame (abilities, heroes etc)

Maar dan nog is gemiddeld 3 uur per game best wel veel hahah :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

540 uur, 539 matches. Ik vraag me af hoe jij het presteert zoveel meer uur en zoveel minder matches te hebben. Zelfs als je in game leest over dingen heb je toch wel iets gepresteerd. Ik lees overigens altijd alles op websites zoals Gamepedia, nooit ingame.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mjetterd
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-01 15:51
727 uur gespeeld en 662 matches :).
Jou aantal uur is echt veel in vergelijking met je aantal potjes.

VILF | Yeti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert Pronk
988 uur en dan 305 matches. Maar alle potjes die ik tegen bots heb gespeeld worden daar dus niet in mee geteld. Best wel wat oefening gedaan voor dat ik meer tegen rl-players ben gaan spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
2118 uur, 1421 potjes :P. Wel wat vertekend beeld, tijdens een aantal toernooien heeft de auto spectator client aangestaan.

[ Voor 71% gewijzigd door Feralio op 31-01-2014 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

569 uur / 473 matches. Veel afk in de achtergrond tijd hier :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Gert Pronk schreef op vrijdag 31 januari 2014 @ 19:05:
988 uur en dan 305 matches. Maar alle potjes die ik tegen bots heb gespeeld worden daar dus niet in mee geteld. Best wel wat oefening gedaan voor dat ik meer tegen rl-players ben gaan spelen.
Zelf vind ik bot matches niet echt wat. Te neppig, bots gedragen zich totaal niet menselijk. Bot matches doe ik alleen om enigszins de abilities van een hero te ontdekken (kost enkele minuten per hero), en dan ga ik over naar Least Played om hem wat serieuzer te oefenen. En als ik hem een paar keer heb geprobeerd all pick voor het echte werk.

En voor het echte echte werk hebben we ranked matches, dat is als ik helemaal try hard ga (al vind ik het moeilijk om zelfs bij ability draft niet try hard te gaan, heb een te competieve instelling, en ability draft is in mijn ogen de fun mode van dota).

[ Voor 18% gewijzigd door Amanoo op 31-01-2014 21:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Phishers worden wel steeds beter, zojuist nog weer een leuke gehad. Nam ook echt de tijd om een gesprek aan te gaan in plaats van insta copy paste.
Never tell your password to anyone.
[]Paradise: hello
Feralio: Greetings!
[]Paradise: we've played dota not longa go
[]Paradise: finally i found you :D
Feralio: I'm not a hard man to track down :p
[]Paradise: hehe
[]Paradise: don't you mind if we play sometimes?
[]Paradise: you play good :3
Feralio: Thanks, yeh i dont mind. Im playing on weird hours now to due some home renovations though :P
[]Paradise: oh ok:)
[]Paradise: i play jungle or offlane mostly
Feralio: Im usually more of a random person ;)
[]Paradise: btw
[]Paradise: add my teammate too
[]Paradise: she is a good support :3
Feralio: LIES
[]Paradise: id even say she is a god support :D
Feralio: There are no girls on the internet!
[]Paradise: hehe :)
Feralio: http://cdn.steamcommunity.com/economy/emoticon/d2tidehunter
[]Paradise: some of them play even better than boys :P
Feralio: That's very true
[]Paradise: but, don't ever ask her about hours she played :D
[]Paradise: lol
Feralio: How come? :P
[]Paradise: check yourself
[]Paradise: <SPAM URL REMOVED>
[]Paradise: this one is her
[]Paradise: nickname is Ally
[]Paradise: :3
Feralio: Nice try
[]Paradise: :D
Feralio: How many people fall for that if i may ask?
[]Paradise: not too much
[]Paradise: just a afew
Feralio: Haha :P
Feralio: Its those few that matter ;)
[]Paradise: but still better than just to spam
Feralio: Aye
[]Paradise: anyway sry for bothering
[]Paradise: cya
Feralio: This requires actual bonding with someone ;)
Feralio: Bye!
[]Paradise is now Offline.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Dat is wel droogheid.

Ik bedenk me, heb je Faceless Void in je team, laat dan de eerste de beste teamgenoot die enigszins kan damage dealen Chronosphere pakken, gooi Faceless vol met damage dealing abilities (Fury Swipes, backstab en weet ik veel wat nog meer) en eventueel ook dergelijke abilities op de Chrono Sphere persoon, en heb veel plezier met teamwiping.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-08 19:30
1205uur en 1241 matches (dotabuff zegt 1244 matches) Dus komt bijna overeen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-09 17:40
1067 en 827 matches. Laatste week gaat het weer droevig slecht in de ranked. De week daarvoor 28 potjes gewonnen uit de 36 nu weer helemaal opgedraaid. Kansloos :)

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tr!gger schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 21:44:
1067 en 827 matches. Laatste week gaat het weer droevig slecht in de ranked. De week daarvoor 28 potjes gewonnen uit de 36 nu weer helemaal opgedraaid. Kansloos :)
Je hoort toch juist ongeveer 50% te winnen? Dat het dan lange streaks de ene en de andere kant op zijn is minder leuk misschien maarja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Sinds ability Draft heb ik nu al helemaal door dat Viper erg right click is. Goed, het was altijd al bekend uit de andere game modes, maar wat voor abilities je ook op hem zet, uiteindelijk zijn stats bijna het enige wat je nodig hebt, dan gaat de rest wel vanzelf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Amanoo schreef op zaterdag 01 februari 2014 @ 23:25:
Sinds ability Draft heb ik nu al helemaal door dat Viper erg right click is. Goed, het was altijd al bekend uit de andere game modes, maar wat voor abilities je ook op hem zet, uiteindelijk zijn stats bijna het enige wat je nodig hebt, dan gaat de rest wel vanzelf.
This makes no sense?
Als je 3 spells op hem zet is het echt gene right clicker meer.
tuurlijk krijgt hij nog steeds aardig wat agi gain waardoor je wat dmg en attack speed krijgt.
Maar dan is elke agi hero volgens deze redenatie een right clicker in ability draft.

Als je rubick ligt, disruptor glimpse, witchdocter casket en sandking ult neem dan je echt geen right clicker.
Al ben je dan wel grotendeels useless omdat je maar moeilijk de mana hebt op die spells te suporten ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slivv
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 05-10-2023

Slivv

The One and Only

Hey allemaal. Ik ben sinds kort ook begonnen met Dota 2 en vroeg me af of er op Tweakers nog meer mensen zijn die ook net zijn begonnen en samen wat potjes willen spelen. Heb zelf een redelijke achtergrond in LoL dus dat helpt wel voor de basismechanics. Ik heb nu ongeveer 10 PvP potjes gedaan.

Steam: http://steamcommunity.com/profiles/76561197998898414

IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Random coole game: 496723258

Phoenix erin, veel teamfights, back and forth gedoe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Slivv schreef op zondag 02 februari 2014 @ 13:03:
Hey allemaal. Ik ben sinds kort ook begonnen met Dota 2 en vroeg me af of er op Tweakers nog meer mensen zijn die ook net zijn begonnen en samen wat potjes willen spelen. Heb zelf een redelijke achtergrond in LoL dus dat helpt wel voor de basismechanics. Ik heb nu ongeveer 10 PvP potjes gedaan.

Steam: http://steamcommunity.com/profiles/76561197998898414
Ik heb je op steam added.
Kan ik je ene invite in de GoT guild geven als je wilt. Kun je via die weg wat makkelijker nieuwe mensen leren kennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riquiqui
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-12-2024
Yogoi schreef op zondag 02 februari 2014 @ 10:31:
[...]
Als je rubick ligt, disruptor glimpse, witchdocter casket en sandking ult neem dan je echt geen right clicker.
Al ben je dan wel grotendeels useless omdat je maar moeilijk de mana hebt op die spells te suporten ;)
Ik had toch echt een Viper met Svens stun, Tinker rockets, Lycan ultimate en nog iets wat ik niet meer weet, maar met m'n Orchid was dit nog redelijk te hanteren. :D Uiteindelijk iets van 20 kills gehaald, 10 boven de rest en een farm waar je u tegen zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Persoonlijk achievement unlocked: http://dotabuff.com/matches/497349842
Nog nooit zo'n hoge K/D ratio gehad.
Skill build: Stun van Sven, Brewmasters crit chance, Razor's defensive passive en de ult van Sven voor bonus damage. Oftewel, simpele maar effectieve right click, met een leuke stun als extra toevoeging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Riquiqui schreef op zondag 02 februari 2014 @ 21:17:
[...]

Ik had toch echt een Viper met Svens stun, Tinker rockets, Lycan ultimate en nog iets wat ik niet meer weet, maar met m'n Orchid was dit nog redelijk te hanteren. :D Uiteindelijk iets van 20 kills gehaald, 10 boven de rest en een farm waar je u tegen zegt.
Daar geeft je het zelf al aan.
Lycan ult. Combineer dat met een agi hero en je doet al veel dmg ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Je kunt nooit zien of iemand een gem gereset heeft of wel?

Zou leuk zijn als er een (reset)counter bij zou staan in het klein. Stel dat ik met mijn LC arcana 500 duels win en nog nooit 1 verloren zou hebben dan gaan mensen gelijk denken die reset em elke 5 losses.

[ Voor 64% gewijzigd door The Chosen One op 03-02-2014 20:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

year beast update aan't downloaden... slow as ass

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 09:06

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Weet er al iemand hoe The Year beast event precies werkt?!
Ben met wat vaste vrienden bezig, maar we krijgen zen tail down, z'n horn ook, tegelijk ook. Maar zijn lichaam heeft insane health regen en 750K hp. Als je een tail of horn sloopt, is hij tijdje gestunned.
Misschien dat je dat af moet wissellen en gewoon zoveel mogelijk dmg moet doen? Is dat waar het om draait!??

Edit
heb hier wat meer info:
http://www.reddit.com/r/D...echanics_strategy_thread/

Lijkt gewoon 30 minuten vol houden te zijn. Zoveel mogelijk dmg op em doen. Als je een van de 2 (horn/tail) kapot maakt is hij tijdelijk gestunned.
Firecrackers stunnen hem, kan je nu dus stun locken en dan gewoon massive dmg op hem doen, zal wel snel gepatched worden though.

Lifesteal werkt niet altijd. Lifestealer werkt maar half. zijn lifesteal werkt niet, maar zen E (open wounds) attack wel. Handige manier om je team te healen. Wraith king zijn lifesteal aura werkt wel. Dus die is eigenlijk cruciaal in een party.
Tail en Horn hebben 100 armor, weet niet of -armor items dus de moeite waard zijn. Hij heeft geen magic resistance, dus OD is erg goed.
Venomancer schijnt ook erg goed te zijn...

das ff alles wat ik weet :)

[ Voor 53% gewijzigd door TepelStreeltje op 05-02-2014 22:37 ]

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Volgens die lijkt op stacken fury swipes ook goed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Amanoo schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 00:41:
Volgens die lijkt op stacken fury swipes ook goed
Ook weer gefixed, laatste patchnotes:
  • Ingot drop rate doubled.
  • Added a chance of finding the Redhoof Courier in the Bloom Harvest and Bloom Bounty Jade Token rewards.
  • The Shopkeeper in the Year Beast fight now has limited stock of Firework Mines and Scare the Beast flags.
  • Wraith King’s Vampiric Aura has no effect against the Year Beast.
  • Ursa’s Fury Swipes have no effect against the Year Beast.

[ Voor 52% gewijzigd door Feralio op 06-02-2014 08:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Is er al een plek waar alle rewards bekend zijn? Deze bossfight/new years stuff valt me zwaar tegen moet ik zeggen.Eigenlijk helemaal geen zin om 20-30 minuten zitten te rightclicken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
The Chosen One schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 09:39:
Is er al een plek waar alle rewards bekend zijn? Deze bossfight/new years stuff valt me zwaar tegen moet ik zeggen.Eigenlijk helemaal geen zin om 20-30 minuten zitten te rightclicken.
Hier wordt het meerendeel bijgehouden:

http://dota2.gamepedia.com/New_Bloom_Festival_2014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Niemand kan meer die courier halen omdat alle ursa/WK groups al de volledige top 10% hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schnoop
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-09 12:07
The Chosen One schreef op donderdag 06 februari 2014 @ 09:50:
Niemand kan meer die courier halen omdat alle ursa/WK groups al de volledige top 10% hebben.
Ik vermoed eerlijk gezegd dat zodra de timer afloopt (24 uur = vanavond 21:00) dat er weer een nieuwe ronde begint net als met de vorige events.
Ze weten dat deze ronde bugged is maar patchen evengoed zodat mensen op zoek gaan naar andere "exploits" en ze deze wellicht voor de volgende ronde gepatched kunnen krijgen.

Althans dit is mijn theorie, ik hoop dat het ook daadwerkelijk zo is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Verwacht ik ook. 1 ronde zou wel erg lame zijn als je niet kunt of w/e.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schnoop
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 05-09 12:07
Afgezien daarvan bestaat er een kans om Ingots te krijgen door de offerings. Lijkt me sterk dat ze 1 uur voor het einde iedereen nog even ignots geven waar je niets aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Ik wil mijn Arcana met duels won en duels lost een beschrijving geven met die tag uit die presents.
Iets dat duidelijk maakt dat ik mijn gems (lost duels dus) niet reset zonder dat het OMZ I PWNZ NOOBZORZ wordt.

Nog ideeën?
"Never reset, never surrender" of zoiets... alleen dan catchier. :P

[ Voor 4% gewijzigd door The Chosen One op 06-02-2014 17:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Niet online

JBplap