Aekaz schreef op woensdag 12 februari 2014 @ 22:40:
[...]
Zoals hierboven beschreven, vlads wil je voor de aura en die krijg je ook als een support die heeft.
Halberd wil je niet voor de evasion, dat is leuk, maar die wil je voor de useage. Een support kan deze net zo goed usen.
Je stackt armor tegen een lifestealer zodat hij minder damage doet (Feast is physical) en dus minder life stealt. Tijdens open wounds wil je hem disarmed/sheeped zien en het liefst is hij silenced voordat hij kan enragen/open wounds kan casten.
Het feit dat een vlads best een goed item op ursa is betekent niet dat het ALTIJD een goed item is. In deze game bijvoorbeeld heb je meer baat bij armor stacking en ganking met een blink dagger waarbij je ze killt voordat lifesteal ook maar iets toe voegt. Naderhand, in mid-lategame, zouden je supports een vlads moeten hebben. Verder is BKB ook geen overbodige luxe.
Ik zou veel eerder voor een Eul gaan ipv Halberd op mijn supports. Een stuk goedkoper (Halberd is bijna net zo duur als een Agh's). De 1150 die een support bespaart kan hij goed voor iets anders gebruiken. Bijv voor een beginnetje aan zijn sheepstick.
Daarbij is Eul's veel meer een support item aangezien het int en mana regen geeft. Evasion is leuk, maar voor een support? De 25 extra damage is eigenlijk maar 15 meer dan een Eul die 10 geeft aan een int hero. Dus of 15 extra damage en 20 str tegenover 150% mana regen en 40 movement speed.
Qua actives heb ik veel liever een Eul's cyclone op een LS. Beiden gaan niet door magic im heen, maar in de lucht gaat ie weinig doen en tikt zijn open wounds rustig door. Met een disarm op zich kan een LS nog steeds vluchten of iets casten. De disarm duurt misschien ietsje langer, maar liever 2,5s geen LS dan 3s een vluchtende. Die 2,5s geeft je tijd om je te positioneren voor een georganiseerde gank of een eventuele buddy van LS uit te schakelen.
Eul: goedkoper, meer support gericht, volledige uitschakeling, kost minder mana en kortere refresh
Halberd: duurder, meer damage & hp gericht, 3s disarm, meer mana en langere refresh
[
Voor 3% gewijzigd door
RoboSpinoza op 13-02-2014 10:02
]