Tupel schreef op dinsdag 14 juni 2016 @ 09:25:
[...]
Dat is nogal hero afhankelijk. Als jij als een Ember Spirit behoorlijke items hebt zoals BattleFury (cleave) en Daedalus (30% kans op crit 220%) dan is zijn Sleight of Fist ability (de tweede) enorm hard!
Ook is het zo dat je met levels meer armor, mana en health krijgt en ook meer damage. Maar het meeste moet je toch echt uit items halen.
Ik zie het.
Ik heb nog maar een beperkt aantal heroes gespeeld.
Outworld Devourer vond ik wel grappig. Zeker omdat je vrij veilig kan spelen en elk gevaar kan neutraliseren door je W te gebruiken waardoor ze 4 seconden niks kunnen doen en jij gewoon kan weglopen.
Sniper heb ik ook gespeeld, maar die heeft nogal wat items nodig voordat die echt wat damage gaat doen. Maar de range en poke die je kan doen is echt belachelijk. Shadow Blade is echt een heerlijk item op hem.
Ik geloof dat ik ook nog Spirit Breaker heb gespeeld. Maar daar was ik niet zo weg van. Leuke engage, maar in je eentje kan je niet zoveel.
Een paar punten waar ik wel over te spreken ben:
- Courier, wel handig, kan eeuwig in lane blijven als ik dat wil.
- TP scrolls
- OP items zoals Shadow Blade, Black King Bar.
- Shops in top-lane en bot lane
- Custom games, nog niet uitgeprobeerd maar lijkt op SC2 heeft. Als dat zo is, ben ik daar een groot fan van.
- Geen runes, levels, masteries en alle heroes tot je beschikking
- In-game guides
- Leuke hero designs (qua models), veel variatie
- Dag en Nacht
Een paar nadelen
- Spells met hoge mana cost
- veel passive spells
- Vanwege de vele passives heeft niet iedereen een leuke combo.
- Early game geen kill potentie 1 op 1. (Kan ik mis hebben, maar bij League is dit zoveel hoger vanwege de spells die je kan spammen
- Grafisch okay, maar League is beter. (Niet echt een nadeel, maar de modellen en abilties in League zien er gewoon mooier uit
- Laden van een game duurt lang.
Neem alles me een korrel zout, speel het pas net. Dit zijn mijn eerste ervaringen.
Het is misschien een beetje flauw dat ik het vergelijk met League, maar dat is mijn enigste referentie punt.
Over het algemeen is het héél leuk (vooral omdat het nieuw) maar het is toch wel even wennen.