Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-10 18:52
aicaramba schreef op dinsdag 10 maart 2015 @ 13:31:
[...]

Maar als je de iceblast ver schiet beweegt deze veel sneller dan wanneer je hem heel dichtbij schiet. Niet de tracer, maar de ice blast zelf.

Mij lijkt het dat de reistijd van de uiteindelijke blast hetzelfde is. Onafhankelijk van de reisafstand.

De tracer heeft altijd een vaste snelheid en heeft meer tijd nodig bij langere afstanden.
Ah, zo bedoelde je. De tracer gaat inderdaad met een vaste snelheid (volgens mij 1500MS). De Ice Blast zelf gaat met 750 MS OF 2 seconden (welke sneller is).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoboSpinoza
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 02-08 10:29
Edit: dacht dat ik al op de laatste pagina was, maar Fer had het antwoord al gegeven Kappa

[ Voor 75% gewijzigd door RoboSpinoza op 10-03-2015 17:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 02:16

Zuurstok

Passionately curious

Hebben jullie dit gezien?

hahahah :D

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 08-10 14:10
Ja, ik zag het gisteren. Erg grappig. Eigenlijk jammer dat ze naar de creeps konden snowballen.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-04-2024
Hey iedereen,

wat vraagjes over earth spirit. Ik zag deze hero en hij lijkt me echt tof( en moeilijk) om te spelen. Maar wanneer kun je earth spirt het beste spelen? En dan bedoel ik eig op de lane. Is ES een offlaner of een mid?en als je offlane bent, wat doe je dan als je twee ranged heroes tegenover je hebt?

En als de tegenstander een bkb heeft san ben je in principe als ES zijnde totaal machteloos klopt dat?

En wat is een goede build voor ES?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Kaolin (korter dan Earth Spirit en beter dan ES, wat naar 2 andere heroes refeert) is enigszins moeilijk. Je kan tegenwoordig vrij makkelijk stenen mikken, door gewoon je Q te richten op hetgene waar je naartoe wil trappen als je een steen bij je hebt. Verder gaat het gewoon om combo's en proberen zoveel mogelijk te doen met zo weinig mogelijk stenen. Doe je Smash en je Pull, en je hebt een extra krachtige nuke met 1 steen (vereist wat oefening). Doe een Pull en een Roll, en je hebt een silence en een slow (waarschijnlijk de meest standaard gang methode, voor optimaal effect Roll je eerst en plaats je tijdens het rollen een steen die je naar je toe trekt, dan is het een grotere verassing voor de vijand, en ja, je kan abilities en items gebruiken tijdens de Roll). Als je ult actief is op iemand, trap ens teen naar hem toe en je stunt hem terwijl de ult wordt refreshed. Verder kan hij best zowel offlane als mid. Het is een soort Pudge, je wil vooral XP, en als je level 6 bent ga je ganken. Die offlane doe je zoals elke solo offlaner: farm is optioneel. Als je XP krijgt mag je al best tevreden zijn. Je taak is om in leven te blijven. Farmen doet je carry wel. Eventueel doe je af en toe een pull om te farmen (en te harassen), mocht je niet in melee range kunnen komen. Overigens werkt een schildje en een Ring of Protection best goed op een melee.

Een BKB is inderdaad zeer verrot. Je bent eigenlijke en utility hero en magic nuker. Wel ben je erg AoE. Zolang niet iedereen BKB heeft kan je nog wat. Verder kan je een teamgenoot pullen en wegtrappen mocht die dood gaan. Zo kan je nog mensen redden en relevant blijven.

Wat betreft items, Scepter is gewoon enorm goed. Het is een disable ene en extra remnant. Ook te gebruiken als superforcestaff door je vriend in een steen te veranderen en te pullen weg te trappen. Handig als je Tidehunter nog geen Blink Dagger heeft, of om iemand te redden. Het geeft wel weer een extra knopje, en je zal er al veel snel achter elkaar moeten indrukken. Scepter is een must voor de gevorderde Kaolin, maar voor de beginner zou ik zonder aanraden.

Verder:
* Blade Mail. Je doet nogal aan kamikaze acties. Het is nogal een initiator. Je rollt snel midden in het vijandelijke team. Die gaan je natuurlijk snel focussen, dus een Blade Mail kan ook goed werken.
* Urn is ook nooit verkeerd. Zeker omdat je een ganker bent (en dus vaak bij kills in de buurt zit) komt die wel vol, en het is gewoon een goed item.
* Blink Dagger en/of Force Staff. Alles draait om positioning. Deze items zijn dus bijzonder goed.
* Veil kan leuk zijn, vooral als je team ook veel magic AoE heeft. Persoonlijk
niet zo'n fan
* Shiva kan leuk zijn. Zoals gezegd ben je soms een kamikaze-initiator die midden in de vijand komt. je kan dus meteen iedereen slowen.
* Crimson Guard, want opnieuw, je zit midden in de vijand, dus Crimson houdt je langer in leven, en het is een goede utility voor je teamgenoten.
* Mek. Geen uitleg nodig.
* Dagon is te overwegen als je op 1 persoon tegelijk wil haten, maar ik ben er niet zo fan van, aangezien het nogal single target is, maar onder bepaalde omstandigheden...
* Heaven's Halberd voor de utility, mocht de vijand een auto attacker hebben die je wil uitschakelen.
* Eul's is nooit mis op een utility hero. Mana regen is zeker welkom, een leuke active, extra movement speed. Kan niet missen.
* Orchid. Goede utility.
* Atos. Je abilities worden makkelijker uit te voeren en het is over het algemeen gewoon een lastig iets
* Sheepstick. Moar disable.

Het komt erop neer dat Kaolin een utility hero is. Je zal hem rond utility moeten bouwen. Alternatief kan je hem nog als tank bouwen. Initiate, probeer de aandacht van de vijand te trekken en laatste team het afmaken.

Wat betreft skill build, doorgaans ga je 1-1-1. Maar welke volgorde je kiest of welke abilities je daarna upgradet, dat ligt aan omstandigheden en voorkeur. Ik max graag de silence, met name omdat de damage schaalt met levels, en ik wil mensen zo snel mogelijk weg bursten. Maar dat ik echt een geval van voorkeur.

Verder kan je kijken of je leuke lane partners kan vinden. Vroeger heb ik veel Crystal Maiden - Kaolin gespeeld, in de tijd dat Kaolin echt ridicuul overpowered was. Toen trapte je Q op level 1 een vijand 1200 distance ver en deed je pull een stun, in plaats van je Smash. Op level 3 ging je dus een vijand stunnen, rolde je ernaar toe en trapte je hem naar de toren, waar CM hem vastzette. Elke match een First Blood. Ondertussen heeft hij aardig wat nerds gehad, maar in mijn ogen behoort hij tussen de meer overpowered helden. Die level de tactiek is wel generfd. Verder heb ik wel aardig succes met Pugna erbij. Decrepify geeft je nog meer damage, en de slow maakt het makkelijker succesvol iemand te pakken. Daar heb ik met een vriend van me ook aardig wat level 3 First Bloods mee gemaakt. Het komt er eigenlijk op neer dat hij goed te paren is met iemand die veel early game potentie heeft en synergy heeft met zijn abilities.

[ Voor 28% gewijzigd door Amanoo op 13-03-2015 03:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hostile Nob
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 21-09 20:36
Amanoo schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 02:44:
Kaolin (korter dan Earth Spirit en beter dan ES, wat naar 2 andere heroes refeert) is enigszins moeilijk. Je kan tegenwoordig vrij makkelijk stenen mikken, door gewoon je Q te richten op hetgene waar je naartoe wil trappen als je een steen bij je hebt. Verder gaat het gewoon om combo's en proberen zoveel mogelijk te doen met zo weinig mogelijk stenen. Doe je Smash en je Pull, en je hebt een extra krachtige nuke met 1 steen (vereist wat oefening). Doe een Pull en een Roll, en je hebt een silence en een slow. Als je ult actief is op iemand, trap ens teen naar hem toe en je stunt hem terwijl de ult wordt refreshed. Verder kan hij best zowel offlane als mid. Het is een soort Pudge, je wil vooral XP, en als je level 6 bent ga je ganken. Die offlane doe je zoals elke solo offlaner: farm is optioneel. Als je XP krijgt mag je al best tevreden zijn. Je taak is om in leven te blijven. Farmen doet je carry wel. Eventueel doe je af en toe een pull om te farmen (en te harassen), mocht je niet in melee range kunnen komen. Overigens werkt een schildje en een Ring of Protection best goed op een melee.

Een BKB is inderdaad zeer verrot. Je bent eigenlijke en utility hero en magic nuker. Wel ben je erg AoE. Zolang niet iedereen BKB heeft kan je nog wat. Verder kan je een teamgenoot pullen en wegtrappen mocht die dood gaan. Zo kan je nog mensen redden en relevant blijven.

Wat betreft items, Scepter is gewoon enorm goed. Het is een disable ene en extra remnant. Ook te gebruiken als superforcestaff door je vriend in een steen te veranderen en te pullen weg te trappen. Handig als je Tidehunter nog geen Blink Dagger heeft, of om iemand te redden. Het geeft wel weer een extra knopje, en je zal er al veel snel achter elkaar moeten indrukken. Scepter is een must voor de gevorderde Kaolin, maar voor de beginner zou ik zonder aanraden.

Verder:
* Blade Mail. Je doet nogal aan kamikaze acties. Het is nogal een initiator. Je rollt snel midden in het vijandelijke team. Die gaan je natuurlijk snel focussen, dus een Blade Mail kan ook goed werken.
* Urn is ook nooit verkeerd. Zeker omdat je een ganker bent (en dus vaak bij kills in de buurt zit) komt die wel vol, en het is gewoon een goed item.
* Dagon is te overwegen als je 1 persoon tegelijk wil haten, maar ik ben er niet zo fan van, aangezien het nogal single target is, maar onder bepaalde omstandigheden...
* Veil kan leuk zijn, vooral als je team ook veel magic AoE heeft.
* Shiva kan leuk zijn. Zoals gezegd ben je soms een kamikaze-initiator die midden in de vijand komt. je kan dus meteen iedereen slowen.
* Crimson Guard, want opnieuw, je zit midden in de vijand, dus Crimson houdt je langer in leven, en het is een goede utility voor je teamgenoten.
* Heaven's Halberd voor de utility, mocht de vijand een auto attacker hebben die je wil uitschakelen.
* Mek. Geen uitleg nodig.
* Eul's is nooit mis op een utility hero. Mana regen is zeker welkom, een leuke active, extra movement speed. Kan niet missen.
* Orchid. Goede utility.
* Sheepstick. Moar disable.
Je vergeet om Ghost Sceptre bij te vermelden, zodat de vijanden je niet gaan aanvallen als je tussen ze aan het ulten bent en nog wat meer stenen aan het leggen bent. Ja je moet wel uitkijken voor nukers uiteraard, maar als je goed positioneert en ervoor kan zorgen dat de stenen de juiste vijanden silencet, kan je gewoon veel dingen doen tijdens je ult, zonder bang te zijn dat je meteen smelt als boter. Verder is Blink Dagger ook een erg handige item op Earth Spirit, hij blijft een iniation hero die tussen de vijanden moet komen en je vergroot echt zijn presence mee in teamfights en op het map.

Zijn ult is super sterk zeker in de early game, dus offlane en midlane solo is voor Earth Spirit veel beter dan in een dual lane en je wilt een potje met Earth Spirit ook snel laten eindigen, want zoals N.Uckerman het zegt, als de vijanden aan het pijpen en aan het bkb'en zijn, dan ben je in the long run minder effectief met je Earth Spirit. Voor de rest zeg is het handig om jerax op te zoeken.

[ Voor 5% gewijzigd door Hostile Nob op 13-03-2015 03:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Hostile Nob schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 03:03:
[...]

Je vergeet om Ghost Sceptre bij te vermelden, zodat de vijanden je niet gaan aanvallen als je tussen ze aan het ulten bent en nog wat meer stenen aan het leggen bent. Ja je moet wel uitkijken voor nukers uiteraard, maar als je goed positioneert en ervoor kan zorgen dat de stenen de juiste vijanden silencet, kan je gewoon veel dingen doen tijdens je ult, zonder bang te zijn dat je meteen smelt als boter. Verder is Blink Dagger ook een erg handige item op Earth Spirit, hij blijft een iniation hero die tussen de vijanden moet komen en je vergroot echt zijn presence mee in teamfights en op het map.

Zijn ult is super sterk zeker in de early game, dus offlane en midlane solo is voor Earth Spirit veel beter dan in een dual lane en je wilt een potje met Earth Spirit ook snel laten eindigen, want zoals N.Uckerman het zegt, als de vijanden aan het pijpen en aan het bkb'en zijn, dan ben je in the long run minder effectief met je Earth Spirit. Voor de rest zeg is het handig om jerax op te zoeken.
Klopt, met Ghost Scepter kan je voorkomen dat je wordt aangevallen na je initiation. Zeker een item om te overwegen. Dat was ik nog vergeten te noemen. En inderdaad. Ik kan me nog herinneren dat hij nieuw wat en als carry werd gezien, maar in alle eerlijkheid klopt daar (in ieder geval in de huidige meta) niets van. Kaolin is een early game beast. Naar mijn mening piekt hij zo rond leven 6, en daarna zakt hij eigenlijk al weer een beetje af. Een goede Earth Spirit zal veel kills maken, en zo wat kunnen snowballen om langer relevant te blijven, maar late game is niet zijn ding.

En JerAx mag je wel opzoeken. Hij in een van de beste, als niet de beste, Earth Spirit spelers. Van hem kan je veel technieken en mindsets leren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-05 15:39
Yuck....
Earth spirit pickers....

:'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-10 21:58
lol!

I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hostile Nob
Yogoi schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 12:50:
Yuck....
Earth spirit pickers....

:'(
Nog slechte ervaringen gehad met Earth Spirit pickers? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ebola pickers BibleThump

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Hostile Nob schreef op vrijdag 13 maart 2015 @ 20:03:
[...]

Nog slechte ervaringen gehad met Earth Spirit pickers? :+
Valt wel mee eigenlijk. Maar die ult is gewoon zo irritant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
Dankje allemaal voor de info!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

7-10 FPS tijdens een match,ik heb wat beters verwacht van Valve Corp en het niet gebruiken van meerdere spelservers. }:|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Verwijderd schreef op dinsdag 17 maart 2015 @ 22:57:
7-10 FPS tijdens een match,ik heb wat beters verwacht van Valve Corp en het niet gebruiken van meerdere spelservers. }:|
Kun je dit uitleggen?
Want ik snap niet wat je zegt.

Zelf heb ik ook nooit FPS issues. Hoogstens wat lag als mijn verbinding slecht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yogoi schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 00:48:
[...]

Kun je dit uitleggen?
Want ik snap niet wat je zegt.

Zelf heb ik ook nooit FPS issues. Hoogstens wat lag als mijn verbinding slecht is.
Afgelopen zondagavond zat ik te spelen in een botmatch en plots flikkerde het beeld(4-5 FPS),dus ik moest even verbinding verbreken en opnieuw contact maken(kreeg dan 12-15 FPS).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoi,
zoek nog een team of spelers die dota 2 spelen,
speel zelf liefs assist
speel onder naam
#loki#

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paranoidnl
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 06-10 17:54

Paranoidnl

denkt teveel na over kippen

Verwijderd schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 22:33:
[...]

Afgelopen zondagavond zat ik te spelen in een botmatch en plots flikkerde het beeld(4-5 FPS),dus ik moest even verbinding verbreken en opnieuw contact maken(kreeg dan 12-15 FPS).
ik ben bereid te helpen!

heb jij voor mij de volgende gegevens:
specificaties van jou Computer (video kaart, processor, HDD/SSD en scherm)
en jou internet snelheid (www.speedtest.net)

met deze informatie kan ik je vertellen of dit aan de valve servers ligt.

Who are we to question why the chicken crosses the road?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Verwijderd schreef op woensdag 18 maart 2015 @ 22:33:
[...]

Volgens mij heeft server performance weinig te maken met FPS.
Je zou wel wat slideshowgaming kunnen krijgen door lag maar in mijn ervaring heb je dan even lag en dan word je gewoon uit de game gekicked. (Wat overigens wel redelijk vervelend is :P)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 21:17
Verwijderd schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 11:14:
hoi,
zoek nog een team of spelers die dota 2 spelen,
speel zelf liefs assist
speel onder naam
#loki#
In de OP staat iets over teamspeak en IRC. Weet alleen niet of dat nog up-to-date is. Daarnaast misschien ook wel handig om te melden hoe lang je al speelt. Misschien MMR vermelden om een indicatie te krijgen :)

Btw, met assist bedoel je denk ik support :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Michielodc schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 15:26:
[...]

In de OP staat iets over teamspeak en IRC. Weet alleen niet of dat nog up-to-date is. Daarnaast misschien ook wel handig om te melden hoe lang je al speelt. Misschien MMR vermelden om een indicatie te krijgen :)

Btw, met assist bedoel je denk ik support :)
Die info is nog heel actueel hoor. Als is het op IRC voornamelijk overdag drukker, wanneer iedereen op het werk is.

Maar zie wel dat ik nog de nieuwste heroes aan het roster toe moet voegen. O-)

[ Voor 7% gewijzigd door Feralio op 19-03-2015 15:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paranoidnl schreef op donderdag 19 maart 2015 @ 14:11:
[...]

ik ben bereid te helpen!

heb jij voor mij de volgende gegevens:
specificaties van jou Computer (video kaart, processor, HDD/SSD en scherm)
en jou internet snelheid (www.speedtest.net)

met deze informatie kan ik je vertellen of dit aan de valve servers ligt.
Videokaart: AMD Radeon R7 250
HDD: Western Digital WD30EZRX
Scherm: BenQ 22" 1920*1080
Ziggo Ai1+

;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Verwijderd schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 16:47:
[...]

Ziggo Ai1+

;)
Misschien moet je even hier kijken dan: http://dev.dota2.com/showthread.php?t=145655

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok

Zuurstok

Passionately curious

Denk, mede door Fer zijn link, dat het met je drivers + linux te maken hebt.

Eigen ervaring: dota is verschrikkelijk op Mac/Linux. Op Mac kreeg ik op een oude mbp 15-20 fps, maar op Windows (dual boot) krijg ik 35-40 fps.
ik ben een fan van mac/linux, maar als je ook maar iets wilt gaan gamen; doe jezelf een plezier en installeer windows op dualboot.

[ Voor 3% gewijzigd door Zuurstok op 20-03-2015 16:56 ]

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe AMD Catalyst driver installeren. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paranoidnl

Paranoidnl

Verwijderd schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 16:47:
[...]

Ziggo Ai1+

;)
zoals al eerder aangegeven, is het waarschijn de schuld van de linux support.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Gatverdamme, AMD+Linux. AMD is niet een bedrijf dat ik ken om zijn uitmuntende driver support. Mijn ervaringen met hen zijn ook zeker niet erg denderend. Dit voelt voor mij aan alsof je klaagt dat je wordt opgegeten nadat je een hongerige leeuw hebt staan pesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 12-10 09:33
AMD en linux is nu inderdaad nog niet zo'n goede combinatie. Ze zijn wel bezig om het te verbeteren, helaas gaat dat alleen werken met de nieuwe kaarten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Pff. SFZ vs Cloud 9 is nu al 127 min bezig. Een record voor een professional game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok

Zuurstok

Passionately curious

Amanoo schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 18:27:
Gatverdamme, AMD+Linux. AMD is niet een bedrijf dat ik ken om zijn uitmuntende driver support. Mijn ervaringen met hen zijn ook zeker niet erg denderend. Dit voelt voor mij aan alsof je klaagt dat je wordt opgegeten nadat je een hongerige leeuw hebt staan pesten.
Lmao _O- Rustig aan Amanoo .. :P Die jongen wilt alleen advies over hoe die een, al gepeste, hongerige leeuw kan temmen. Niet horen dat hij maar een andere leeuw moet uitzoeken, omdat deze ontembaar is. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik werd eventjes wat fanatiek :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hostile Nob
En nu heb ik plotseling het liedje van Lion King in mijn hoofd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

aicaramba schreef op vrijdag 20 maart 2015 @ 21:21:
Pff. SFZ vs Cloud 9 is nu al 127 min bezig. Een record voor een professional game.
omg....

3:20:xx
8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderpoes
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-05 23:09
Klopt aardig :)

http://www.dotabuff.com/personality
The Great Strategist

The best thing about your playstyle is that you’re most likely to genuinely enjoy your Dota 2 games. When you’re not playing you’re thinking about playing. You’re more likely to initiate both a teamfight and a play session. Wait… why didn’t they go in with you? This team...

Mastering that balance between a team’s farm and pushing strategy is one of your great strengths. But lets confront the real issue… sometimes you can be annoying. Not everyone else could say that their signature move is to ping constantly. Lets not even address the times you’ve played with an open mic and tons of background music. You’re a Dota DJ.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Topicstarter
Hmmmmmm....

The Dota Knight

You try to be a good person, but the truth is everyone on your team finds you insufferable. It's not that they aren't listening to you; it's that they already muted you after 2 minutes in.

Be honest… at times you can be a micromanager. Sometimes you are a bit too detailed oriented for simple pubs to understand. One of your weaknesses is adaptability to unexpected situations, but when things do go as you planned it is masterful.

The real benefit of having you on the team is that sometimes the enemy hates you just as much as your teammates. If you can troll them enough to plant a seed of despair we may just win this game.

Ben nu wel benieuwd welke opties er allemaal zijn!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:28
The Wise Thinker

Not everyone can pay such close attention to their team's mistakes and still have time to steal some farm. You're a wise unicorn in a world of ignorance. Sometimes people respond to you by pointing out your mistakes. They are amateurs; as if you didn’t know what you needed to be improving on.

You probably spend a ton of time reading about Dota 2 and understanding all of the little complexities and how they interact. More than one friend has relied on you to correct a misunderstanding about game mechanics. I mean it’s a wonder how they could even function without you.

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 23:30
The Humble Support

Your sacrificial and selfless nature propels your fellow teammates to their maximum potential. If only they could make the most out of your martyrdom then you would win every Dota game. Every last hit your team misses hurts like a thousand pinpricks preventing you from achieving true glory.

Lets face it - you’re kind of meta. While everyone else is focused solely on the farm in front of them you are thinking ahead and anticipating future opportunities. Your ability to multitask and perceived map awareness let you keep your team in the loop. Sometimes you even like to tell then what abilities they SHOULD have used in the last team fight.

Vooral dat laatste :P ik lach me dood.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel

I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok

Zuurstok

Passionately curious

Same here. Lmao.

edit: ha, net deze game gehad. Saaie dota match eigenlijk :')

maar toch ff showen want epenis

[ Voor 34% gewijzigd door Zuurstok op 31-03-2015 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Ik ook

The Humble Support

Your sacrificial and selfless nature propels your fellow teammates to their maximum potential. If only they could make the most out of your martyrdom then you would win every Dota game. Every last hit your team misses hurts like a thousand pinpricks preventing you from achieving true glory.

Lets face it - you’re kind of meta. While everyone else is focused solely on the farm in front of them you are thinking ahead and anticipating future opportunities. Your ability to multitask and perceived map awareness let you keep your team in the loop. Sometimes you even like to tell then what abilities they SHOULD have used in the last team fight.

Maar die laatste 2 zinnen kloppen voor geen meter :P Ik heb al moeite om te letten op wat mn eigen hero doet, laat staan die van anderen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Ik ben wel weer even klaar met dota.. Ik heb de laatste tijd zo veel bij spelers in het team gezeten die het echt verzieken. Mijn MMR is ook nogal gedropt in die tijd.

Spelers die constant aan het bitches zijn en zeggen: Omg noob omni, use your heal! Terwijl je in het gevecht 2x je heal hebt gebruikt enzo.. Hierdoor wordt er niets constructiefs meer gezegd, verliest iedereen zn focus en verlies je.

Of dat iemand helemaal niet communiceert met picken, dan als laatste een nutteloze pick doet, dan nog 5 min afk zijn, dan gaat klagen dat hij als support solo offlane moet, bewust gaat feed en daarna leaved.

Ik heb al lang geen leuke game weer gehad waar het hele team iig PROBEERT z'n best te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Morax
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 20:28
aicaramba schreef op donderdag 02 april 2015 @ 07:41:
Ik ben wel weer even klaar met dota.. Ik heb de laatste tijd zo veel bij spelers in het team gezeten die het echt verzieken. Mijn MMR is ook nogal gedropt in die tijd.

Spelers die constant aan het bitches zijn en zeggen: Omg noob omni, use your heal! Terwijl je in het gevecht 2x je heal hebt gebruikt enzo.. Hierdoor wordt er niets constructiefs meer gezegd, verliest iedereen zn focus en verlies je.

Of dat iemand helemaal niet communiceert met picken, dan als laatste een nutteloze pick doet, dan nog 5 min afk zijn, dan gaat klagen dat hij als support solo offlane moet, bewust gaat feed en daarna leaved.

Ik heb al lang geen leuke game weer gehad waar het hele team iig PROBEERT z'n best te doen.
Is dit een trend? Ik heb dit de laatste paar weken ook al. Dat is ook de reden dat ik de laatste tijd niet zo veel Dota meer speel, en voor het eerst serieus heb nagedacht om het spel maar eens te uninstallen...

What do you mean I have no life? I am a gamer, I got millions!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
aicaramba schreef op donderdag 02 april 2015 @ 07:41:

Soms heb ik echt het idee dat ik een ander spel speel.
Ik kom af en toe ook wel retards tegen maar nooit zoveel als mensen hier er over klagen.

Het zal ook wel helpen dat ik nooit solo speel. maar altijd 2-5 stack.
Maar met een 2 stack heb je alsnog 3 randoms in je team en ook dan heb ik de issues die jij beschrijft niet zo vaak.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
Wat mij opvalt is dat het nogal MMR afhankelijk is. Overal wordt gezeken en hier en daar gefeed, maar bij mij gaat bijna nooit iemand afk staan. Wel als je zo goed als verloren hebt :p

Als mensen gewoon zeggen dat je je heal had moeten gebruiken, moet je zeggen dat je heal had gedaan en alles probeerde wat je kon. Gaat die verder zeiken? --> Muten.

Zelf zit ik rond de 4.5k MMR, maar speel soms met mijn broer en een vriend van hem mee die rond de 2.5k zitten. Wat mij daar opvalt is dat mensen veel meer racistisch zijn. Ze gaan naar je profiel, kijken uit welk land je komt en dan gaan ze je belachelijk maken. Zo was het een keer wel grappig dat van die grieken helemaal lijp tegen ons gingen doen. Toen zei een van ons: zoek een baan en ga je staatsschuld terugbetalen. Toen wist die niet meer wat die moest zeggen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Michielodc schreef op donderdag 02 april 2015 @ 09:54:
[...]

Als mensen gewoon zeggen dat je je heal had moeten gebruiken, moet je zeggen dat je heal had gedaan en alles probeerde wat je kon. Gaat die verder zeiken? --> Muten.
Dat kan ik idd doen. En dat doe ik ook, maar dan blijft er nog geen goed gevoel over na het spelen van een game. En daar speel ik het toch voor.

Ook komt het voor het presteren niet bepaald ten goede als je mensen gaat muten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hostile Nob
Ik heb die ervaring gelukkig al wat minder, ook omdat ik alles gemuted heb en nu in een guild speel.;) En dan alsnog heb ik redelijk kwalitatieve game (eigenlijk heb ik echt betere matches gekregen na het muten van iedereen en zelfs nog "betere" communicaties hoe gek het ook klinkt). De meeste mensen gaan toch pingen of die communicatie key gebruiken. En ja, er zijn wel "newbs" die bijv. een nieuwe hero beoefenen, maar ja, dat hoort gewoon bij het spelen daar ga ik gewoon ze niet kwalijk nemen vooral als ze bijv. Morpling of Earth Spirit picken, net zoals dat je een bordspel monopolie speelt met 4 random personen die het spel niet altijd begrijpen (naar mijn mening dan).

Het valt me wel op dat mensen in-games (in mijn party en voordat ik alles ging muten) zo boos worden dat er geen missing! geroepen wordt (ik doe dat wel natuurlijk), terwijl map awareness in de lane ook gewoon belangrijk is en geen missing calls krijgen is naar mijn mening geen goed excuus om te zeggen dat het de schuld is van je teammates.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Hostile Nob schreef op donderdag 02 april 2015 @ 14:28:
Ik heb die ervaring gelukkig al wat minder, ook omdat ik alles gemuted heb en nu in een guild speel.;) En dan alsnog heb ik redelijk kwalitatieve game (eigenlijk heb ik echt betere matches gekregen na het muten van iedereen en zelfs nog "betere" communicaties hoe gek het ook klinkt). De meeste mensen gaan toch pingen of die communicatie key gebruiken. En ja, er zijn wel "newbs" die bijv. een nieuwe hero beoefenen, maar ja, dat hoort gewoon bij het spelen daar ga ik gewoon ze niet kwalijk nemen vooral als ze bijv. Morpling of Earth Spirit picken, net zoals dat je een bordspel monopolie speelt met 4 random personen die het spel niet altijd begrijpen (naar mijn mening dan).

Het valt me wel op dat mensen in-games (in mijn party en voordat ik alles ging muten) zo boos worden dat er geen missing! geroepen wordt (ik doe dat wel natuurlijk), terwijl map awareness in de lane ook gewoon belangrijk is en geen missing calls krijgen is naar mijn mening geen goed excuus om te zeggen dat het de schuld is van je teammates.
Ik klaagde dan ook niet over de mensen slecht spelen of fouten maken.. Ik ben daar altijd redelijk coulant tegen. Als iemand consistent dezelfde fout maakt zal ik wel eens iets zeggen als "maybe you should do....". Het gaat me dan ook puur om verziekend gedrag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hostile Nob
aicaramba schreef op donderdag 02 april 2015 @ 14:49:
[...]

Ik klaagde dan ook niet over de mensen slecht spelen of fouten maken.. Ik ben daar altijd redelijk coulant tegen. Als iemand consistent dezelfde fout maakt zal ik wel eens iets zeggen als "maybe you should do....". Het gaat me dan ook puur om verziekend gedrag.
Mijn post was ook niet tegen jouw bedoelt, dus je hoeft niet aangesproken te voelen. Ik had het eigenlijk vooral over mijn eigen ervaring (voor het geval mensen denken dat ik over mijn teamgenoten aan het klagen ben;)) Als je aangesproken voelt, dan mijn excuus hiervoor.

Maar ja, dat is ook gewoon naar dat je altijd spelers hebt die gewoon denken dat ze de enige bezitters zijn van dota.
Kijk, een party member van mijn vriend, is precies zo'n eentje die jij bedoelt. Kan niet omgaan dat die geowned wordt door een hero en kan ook helemaal niet omgaan dat andere mensen fouten maken. Als het hem niet deert, dan gaat die ook gewoon afk'en voor de gein en gaat die Nederlands praten in all chat en ondertussen gaat die lopen klagen dat zijn teammaten nooit communiceren. Die typpen mensen zijn inderdaad goed als die gemuted worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok

Zuurstok

Passionately curious

aicaramba schreef op donderdag 02 april 2015 @ 14:49:
[...]

Ga gewoon lekker met Tweakers spelen, of andere dota guilds waar je gewoon mee op Teamspeak/Skype kan zitten. De game is compleet anders (en leuker) als je 5stacks speelt ipv solo queued. :)

Ik ben ook iemand die de mute knoppen gewoon heel veel gebruikt. Als iemand ook maar iets zegt wat gewoon heel dom is in mijn ogen (dat is inclusief: noob, feed some more) wordt ie al gemute.
Ik speel er zelf beter van. Dus worth. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 17-03-2023

mathiasv91

Trotse Vlaming

(eer)Gisteren een epische match. AP -> 5 melee heroes (yay) waarvan 4 carry rol. Na 10tal minuten feeden langs onze kant disconnecten er al 3. Ik (slark) blijf over met een Axe tegen 5. We spelen super defensive na een halfuur geeft de andere kant het op en is het 2V3. We ownen ze verder en niet veel later Game gewonnen ^^. Als ik thuis komt post ik match ID wel. Ik denk dat dit zo'n once in a lifetime gebeuren is.

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mathiasv91
  • Laatst online: 17-03-2023

mathiasv91

Trotse Vlaming

The Hard Carry

You don't deserve to be in the trench with these peasants. They're lucky they even got match made with you. If there were five of you on the same team, you would have won AND casted a TI at the same time. That's how versatile and knowledgeable you are when it comes to Dota.

The one disadvantage of having 5 of you in a match? There’s no way you could find enough farm to be satisfied with your performance. You’ve been caught farming while your team fought 4v5 before, haven’t you? That’s okay because you just needed to finish that last item.

Killboard--Eve-Board

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoboSpinoza
mathiasv91 schreef op woensdag 08 april 2015 @ 13:37:
You've been caught farming while your team fought 4v5 before, haven't you?
De eeuwige 4v5 ook altijd :(.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
  • Laatst online: 12-02-2021
RoboSpinoza schreef op vrijdag 10 april 2015 @ 21:02:
[...]

De eeuwige 4v5 ook altijd :(.
Afbeeldingslocatie: http://www.nerfnow.com/img/717/1156/large.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoboSpinoza

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hostile Nob
De vijfde speler zie ik niet in de strip, heeft die nou geragequitted? Of is die de Hard Carry?:+

[ Voor 8% gewijzigd door Hostile Nob op 11-04-2015 12:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoboSpinoza
Over quitten gesproken: EE zijn stream was gisteren weer comedy gold. Hij is bezig met te tryharden naar 7k. Zit op 6975, wint een match en krijgt 24 punten, dus 6999. Zijn reactie: "I could cry right now".
Dus nog een match starten, randomt de eerste gast in zijn team direct. Krijgt een hero die ie niet wilt, rerollt, krijgt ie meepo. Dus EE vragen of iemand meepo kan spelen aangezien die gast dat niet kon. Vervolgens iedereen EE flamen omdat hij met zijn 6999 MMR geen meepo kan.
Na genoeg gezeik van EE dc'd de meepo picker maar zodat de rest zonder abandon een nieuwe match kon zoeken. The trench is never ending :+

Vervolgens wint hij zijn volgende match met een dirty sniper pick om vervcolgens een grote leegte in zijn leven te ervaren nu hij weer 7k is 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hostile Nob
RoboSpinoza schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 12:30:
Over quitten gesproken: EE zijn stream was gisteren weer comedy gold. Hij is bezig met te tryharden naar 7k. Zit op 6975, wint een match en krijgt 24 punten, dus 6999. Zijn reactie: "I could cry right now".
Dus nog een match starten, randomt de eerste gast in zijn team direct. Krijgt een hero die ie niet wilt, rerollt, krijgt ie meepo. Dus EE vragen of iemand meepo kan spelen aangezien die gast dat niet kon. Vervolgens iedereen EE flamen omdat hij met zijn 6999 MMR geen meepo kan.
Na genoeg gezeik van EE dc'd de meepo picker maar zodat de rest zonder abandon een nieuwe match kon zoeken. The trench is never ending :+

Vervolgens wint hij zijn volgende match met een dirty sniper pick om vervcolgens een grote leegte in zijn leven te ervaren nu hij weer 7k is 8)7
Om maar aan te geven dat er geen "MMR-heaven" bestaat in dota. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoboSpinoza
Hostile Nob schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 12:40:
[...]

Om maar aan te geven dat er geen "MMR-heaven" bestaat in dota. 8)7
Ach, ik denk dat elke 'tier' met zijn eigen problemen kampt. Er was toen ook zo'n 5-6k speler die met een 1.5k account ging spelen om te kijken waar ie zou eindigen die zo'n hele write up van alle matches en tiers enzo had gedaan. Ik geloof dat de lage regionen van 3k zijn favoriet waren omdat er enigszins ok gespeeld werd en niet teveel flamers. Tegen de 4k aan en net erboven was super toxic zei ie. 6k plus en je zit weer met al die 4k scrubs omdat er niet genoeg spelers zijn :p.

[ Voor 6% gewijzigd door RoboSpinoza op 11-04-2015 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hostile Nob
RoboSpinoza schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 12:45:
[...]

Ach, ik denk dat elke 'tier' met zijn eigen problemen kampt. Er was toen ook zo'n 5-6k speler die met een 1.5k account ging spelen om te kijken waar ie zou eindigen die zo'n hele write up van alle matches en tiers enzo had gedaan. Ik geloof dat de lage regionen van 3k zijn favoriet waren omdat er enigszins ok gespeeld werd en niet teveel flamers. Tegen de 4k aan en net erboven was super toxic zei ie. 6k plus en je zit weer met al die 4k scrubs omdat er niet genoeg spelers zijn :p.
Klopt, uiteindelijk is het ook gewoon de spelers zelf die bepalen wat hun "heavens" zijn.. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Hostile Nob schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 13:04:
[...]

Klopt, uiteindelijk is het ook gewoon de spelers zelf die bepalen wat hun "heavens" zijn.. O-)
En hoe moet dat als je niet in de hemel en hel gelooft?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hostile Nob
Yogoi schreef op zaterdag 11 april 2015 @ 14:25:
[...]

En hoe moet dat als je niet in de hemel en hel gelooft?
Dan vraag je maar aan Lion hoe die het ervaart:

I've been to hell and back, and back to hell…and back.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
Godverdomme, had weer eens lekker zin in een potje Dota. Dus start lekker de pc op om me voor te bereiden op een lekke potje. Vervolgens start ik dota op en begin met het zoeken van een game. :D

Ik speel altijd met een Logitech G35 headset op, dus hoorde het geluid niet, wanneer er een match gevonden werd. Hierdoor zag ik dan, mede door onoplettendheid, ook de eerste ready-up over het hoofd: 2 minuten wachten.. :(

Was mezelf alweer lekker aant irriteren om die twee minuten! Maarja beetje internet surfen en de minuutjes zijn zo om :)

Vervolgens waren de twee minuten om en begin ik voor de tweede keer met het zoeken van een game. Na een minuut of 2/3 door mn arsenaal te hebben gekeken en bij verschillende heroes nieuwe sets te hebben bezichtigd, werd er alsnog geen game gevonden. Ik pakte lekker mn telefoontje om daar een beetje op te klote, terwijl de headset naast me op het bureau lag(lekker verstandig weer |:( ).
En ja je voelt 'm al aankomen: Na een paar appjes te hebben gestuurd zie ik opeens op mijn scherm staan dat ik een ready-up heb gemist en 10 minuten moest wachten. Uiteraard weet ik weer dat het mijn eigen domme fout is, waardoor ik alleen maar harder baal en mezelf wel kan doodschieten! ;w

Maargoed nog steeds niet het einde van de wereld denk ik dan, zo verstandig ben ik dan nog net wel :P
Na wat op youtube te hebben gekeken, was het alweer zover, poging nummer drie! Ik begin met het zoeken van de game, nog steeds zonder headset, maar wel gefocust op het scherm! Dat grapje gebeurd me geen 3e keer dacht ik! Na 4 minuten te zoeken werd ik een beetje ongeduldig. Dus ik ging weer een beetje kijken op internet, maar switchte om de 15sec na dota, dat zou wel voldoende moeten zijn.
Dat bleek ook! Toen ik na dota terug ging zag ik plotseling een ready-up scherm, EIN-DE-LIJK dacht ik! Ik wist niet hoelang het scherm er al stond dus wilde zo snel mogelijk klikken. Klik ik met mijn achterlijke stomme kop op Cancel: 30 minuten wachten....... :| :/ :| :/ :| :/ :O

Had zoiets nog nooit meegemaakt en was volgensmij alweer bijna een uur verder. Na een halfuur bij de televisie te hebben gezeten( was nogal klaar met dota/internet) kon ik weer opnieuw proberen. Ik wilde nu ECHT spelen: telefoon aan de kant, headset op, en alleen nog maar dota op het scherm. Ik begin met het zoeken van de game waar ik vervolgens door de headset heen( heb geen achtergrondmuziek bij dota) mijn moeder vanaf onder hoor roepen. Laat dr maar roepen dacht ik, ze zal wel weer beginnen over mijn voetbaltas die ik niet fatsoendelijk zou hebben opgeruimd, dus ik reageer gewoon niet! Als ze naar boven zou komen, kon ik toch gewoon zeggen dat ik haar niet door de headset hoorde. " Wil je iets de Macdonalds?" riep ze. Ik gooide die headset af en ging als een gek de gang op om mijn bestelling naar onder te roepen. Toen ik terug kwam van mn bestelling was het weer zover.. De ready-up gemist. Achjaa, niet erg dacht ik, heb toch Macdonalds over een kwartiertje en dat eet ik lekker onder op de bank. :)

TOTDAT IK MET MIJN GROTE VERBAZING ZAG DAT IK 24 UUR NIET KAN SPELEN, 24 FUCKING UUR. Ik werd gek, kan dus morgen ook de heledag tot 22:30 niet spelen, en dat terwijl ik uitgerekend morgen vrij ben van school en werk. Wat een gekkenwerk, 24 fucking uur, ik had gerekend op een uur.

Ik kan jullie vertellen, als ik een shotgun had dan wist ik wel waar ik op dit moment op zou schieten, nee niet op mijn moeder:P, maar op mijzelf! ;w Na weer eens verstandig te hebben nagedacht, is het 5 keer achter elkaar missen van een ready-up toch echt mijn eigen schuld, maarja dat neemt de teleurstelling niet weg dat ik morgen de HELEDAG niet kan spelen.. :(

Wilde mijn verdriet even met jullie delen en even aangeven dat ik 24u wel een beetje overdreven vind.. Hadden ze makkelijk een uur van kunnen maken, aangezien je er geen teammates etc mee naait. :|

Dan ga ik nu maar mezelf een beetje verwennen met Macdonalds, tenminste nog iets positiefs deze avond.. ;w
Afbeeldingslocatie: http://i60.tinypic.com/15hbok8.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
N.Uckerman schreef op zondag 12 april 2015 @ 23:04:

*knip*

Dan ga ik nu maar mezelf een beetje verwennen met Macdonalds, tenminste nog iets positiefs deze avond.. ;w
[afbeelding]
Wist niet eens dat dit mogelijk was.
De 2 minuten zie ik nog wel eens als iemand van een stack nog AFK is maar 24 uur? ouch....
Al moest ik stiekem toch wel lachen toen ik jouw bericht las. Zelfs met de hele uitleg vraag ik me af hoe je het voor elkaar kan krijgen 8)7

En on a sidenote:
Jezelf verwennen met Macdonalds klinkt echt disturbing...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scoro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 20:05
Ik merkte het van het weekend ook dat het Ready geluid er af en toe niet is.

Nieuwe bug vermoed ik, hoorde het ook al bij anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok

Zuurstok

Passionately curious

Yogoi schreef op maandag 13 april 2015 @ 12:20:
[...]

Wist niet eens dat dit mogelijk was.
Dit. 24 uur?! Holy sheit. Langste wat ik gezien heb was een minuutje of 4-5 door inderdaad iemand in stack die AFK was.

Hoe krijg je het voor elkaar :D Ik zit bij elke ready-up eigenlijk altijd te zeiken dat het geluid zo ONTZETTEND HARD is. Het gaat altijd keihard door mijn achtergrond muziek/film die ik aan het kijken ben/whatever heen. Zelfs als mn headset naast me ligt.
misschien heeft het er iets mee te maken dat mijn volume standaard vrijwel niet boven 50% uit komt

Maar laten we je échte blunder natuurlijk niet vergeten:
N.Uckerman schreef op zondag 12 april 2015 @ 23:04: "Wil je iets de Macdonalds?" riep ze. Ik gooide die headset af en ging als een gek de gang op om mijn bestelling naar onder te roepen.
Het enige echte, juiste, antwoord op deze vraag is natuurlijk ten allen tijde nee.

edit: weer nieuw account?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hostile Nob
De langste wat een partylid van me voor elkaar kreeg was 15 minuten en dan had die ook echt zijn best gedaan om ons te trollen... 24 uur lang geen dota. Dat staat gelijk aan paar dagen leven van water en brood. :S En in het geval van N.Uckerman staat dat gelijk aan geen Mcdonald. :+

[ Voor 14% gewijzigd door Hostile Nob op 13-04-2015 23:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
Zuurstok schreef op maandag 13 april 2015 @ 17:12:
[...]

Dit. 24 uur?! Holy sheit. Langste wat ik gezien heb was een minuutje of 4-5 door inderdaad iemand in stack die AFK was.

Hoe krijg je het voor elkaar :D Ik zit bij elke ready-up eigenlijk altijd te zeiken dat het geluid zo ONTZETTEND HARD is. Het gaat altijd keihard door mijn achtergrond muziek/film die ik aan het kijken ben/whatever heen. Zelfs als mn headset naast me ligt.
misschien heeft het er iets mee te maken dat mijn volume standaard vrijwel niet boven 50% uit komt

Maar laten we je échte blunder natuurlijk niet vergeten:

[...]

Het enige echte, juiste, antwoord op deze vraag is natuurlijk ten allen tijde nee.

edit: weer nieuw account?
Natuurlijk moet het antwoord op de vraag ten alle tijden nee zijn :P maar toen ik hoorde dat we macdonalds gingen eten, was ik ook eigenlijk niet meer van plan om dota die avond te gaan spelen. Dusja dat ik erna de ready-up weer gemist had dat vind ik dat nieteens meer zo erg, had toch lekker eten.. Maar dat de straf 24u werd en ik de dag erna zelfs niet kon spelen, daar had ik nooit rekening mee gehouden.. :F

Edit: Jaa, maar niet voor een bepaalde reden haha. Zit met mn oude account gewoon waar ik hoor te spelen. Hou er gewoon van om meerdere accounts te hebben dit account wilde ik geen gebruiken om alleen maar met Shadow fiend( mijn lievelinshero) te spelen. Bij dit account gaat het dus niet echt om de prestaties, ik pak shadow fiend zelfs wanneer het de slechts pick ooit is. Ik doe dit wel alleen maar public ga dit niet(indien beschikbaar) ranked doen, dat bespaar ik de community :P

[ Voor 16% gewijzigd door N.Uckerman op 14-04-2015 00:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
N.Uckerman schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 00:57:
[...]

Edit: Jaa, maar niet voor een bepaalde reden haha. Zit met mn oude account gewoon waar ik hoor te spelen. Hou er gewoon van om meerdere accounts te hebben dit account wilde ik geen gebruiken om alleen maar met Shadow fiend( mijn lievelinshero) te spelen. Bij dit account gaat het dus niet echt om de prestaties, ik pak shadow fiend zelfs wanneer het de slechts pick ooit is. Ik doe dit wel alleen maar public ga dit niet(indien beschikbaar) ranked doen, dat bespaar ik de community :P
Waarom speel je dan niet gewoon non ranked pubs op je normale account met SF?
Dan speel je tenminste op jouw hidden MMR ipv dat je weer bij alle newbies start.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paranoidnl

Paranoidnl

Godverdomme, had weer eens lekker zin in een potje Dota. Dus start lekker de pc op om me voor te bereiden op een lekke potje. Vervolgens start ik dota op en begin met het zoeken van een game. :D

Ik speel altijd met een Logitech G35 headset op, dus hoorde het geluid niet, wanneer er een match gevonden werd. Hierdoor zag ik dan, mede door onoplettendheid, ook de eerste ready-up over het hoofd: 2 minuten wachten.. :(

Was mezelf alweer lekker aant irriteren om die twee minuten! Maarja beetje internet surfen en de minuutjes zijn zo om :)

Vervolgens waren de twee minuten om en begin ik voor de tweede keer met het zoeken van een game. Na een minuut of 2/3 door mn arsenaal te hebben gekeken en bij verschillende heroes nieuwe sets te hebben bezichtigd, werd er alsnog geen game gevonden. Ik pakte lekker mn telefoontje om daar een beetje op te klote, terwijl de headset naast me op het bureau lag(lekker verstandig weer |:( ).
En ja je voelt 'm al aankomen: Na een paar appjes te hebben gestuurd zie ik opeens op mijn scherm staan dat ik een ready-up heb gemist en 10 minuten moest wachten. Uiteraard weet ik weer dat het mijn eigen domme fout is, waardoor ik alleen maar harder baal en mezelf wel kan doodschieten! ;w

Maargoed nog steeds niet het einde van de wereld denk ik dan, zo verstandig ben ik dan nog net wel :P
Na wat op youtube te hebben gekeken, was het alweer zover, poging nummer drie! Ik begin met het zoeken van de game, nog steeds zonder headset, maar wel gefocust op het scherm! Dat grapje gebeurd me geen 3e keer dacht ik! Na 4 minuten te zoeken werd ik een beetje ongeduldig. Dus ik ging weer een beetje kijken op internet, maar switchte om de 15sec na dota, dat zou wel voldoende moeten zijn.
Dat bleek ook! Toen ik na dota terug ging zag ik plotseling een ready-up scherm, EIN-DE-LIJK dacht ik! Ik wist niet hoelang het scherm er al stond dus wilde zo snel mogelijk klikken. Klik ik met mijn achterlijke stomme kop op Cancel: 30 minuten wachten....... :| :/ :| :/ :| :/ :O

Had zoiets nog nooit meegemaakt en was volgensmij alweer bijna een uur verder. Na een halfuur bij de televisie te hebben gezeten( was nogal klaar met dota/internet) kon ik weer opnieuw proberen. Ik wilde nu ECHT spelen: telefoon aan de kant, headset op, en alleen nog maar dota op het scherm. Ik begin met het zoeken van de game waar ik vervolgens door de headset heen( heb geen achtergrondmuziek bij dota) mijn moeder vanaf onder hoor roepen. Laat dr maar roepen dacht ik, ze zal wel weer beginnen over mijn voetbaltas die ik niet fatsoendelijk zou hebben opgeruimd, dus ik reageer gewoon niet! Als ze naar boven zou komen, kon ik toch gewoon zeggen dat ik haar niet door de headset hoorde. " Wil je iets de Macdonalds?" riep ze. Ik gooide die headset af en ging als een gek de gang op om mijn bestelling naar onder te roepen. Toen ik terug kwam van mn bestelling was het weer zover.. De ready-up gemist. Achjaa, niet erg dacht ik, heb toch Macdonalds over een kwartiertje en dat eet ik lekker onder op de bank. :)

TOTDAT IK MET MIJN GROTE VERBAZING ZAG DAT IK 24 UUR NIET KAN SPELEN, 24 FUCKING UUR. Ik werd gek, kan dus morgen ook de heledag tot 22:30 niet spelen, en dat terwijl ik uitgerekend morgen vrij ben van school en werk. Wat een gekkenwerk, 24 fucking uur, ik had gerekend op een uur.

Ik kan jullie vertellen, als ik een shotgun had dan wist ik wel waar ik op dit moment op zou schieten, nee niet op mijn moeder:P, maar op mijzelf! ;w Na weer eens verstandig te hebben nagedacht, is het 5 keer achter elkaar missen van een ready-up toch echt mijn eigen schuld, maarja dat neemt de teleurstelling niet weg dat ik morgen de HELEDAG niet kan spelen.. :(

Wilde mijn verdriet even met jullie delen en even aangeven dat ik 24u wel een beetje overdreven vind.. Hadden ze makkelijk een uur van kunnen maken, aangezien je er geen teammates etc mee naait. :|

[afbeelding]
Afbeeldingslocatie: http://emblemsbf.com/img/50724.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
Yogoi schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 09:22:
[...]

Waarom speel je dan niet gewoon non ranked pubs op je normale account met SF?
Dan speel je tenminste op jouw hidden MMR ipv dat je weer bij alle newbies start.
Omdat ik op het andere account perse wil winnen, dus als SF een slechte pick is(zelfs in pub matches) dan speel ik die niet. Anders gaat mn hidden-mmr omlaag. Dat account is dus mn echte account en daar wil ik gewoon, voor mijn doen, het beste van maken.

Dit nieuwe account is gewoon puur voor de lol, ik geniet gewoon van de game als ik Shadow fiend speel. Dus die mmr etc die maakt me allemaal niks meer uit, als ik maar lekker SF kan spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoboSpinoza
N.Uckerman schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 14:28:
[...]

Omdat ik op het andere account perse wil winnen, dus als SF een slechte pick is(zelfs in pub matches) dan speel ik die niet. Anders gaat mn hidden-mmr omlaag. Dat account is dus mn echte account en daar wil ik gewoon, voor mijn doen, het beste van maken.

Dit nieuwe account is gewoon puur voor de lol, ik geniet gewoon van de game als ik Shadow fiend speel. Dus die mmr etc die maakt me allemaal niks meer uit, als ik maar lekker SF kan spelen!
Maar je had toch die 1k account? Kan je die dan niet voor de lol gebruiken? Twee accounts snap ik wel: eentje voor de lulz en eentje voor de tryhard ofzo, maar 3 accounts?

Oh en ook al speel je alleen in non-ranked, vergeet niet dat je met veel smurfen terecht zult komen die wel proberen te tryharden (zoals jij zelf ook deed), dus die instant sf pick kan nog steeds niet altijd heel handig zijn voor de rest van je team :p ;).

[ Voor 20% gewijzigd door RoboSpinoza op 14-04-2015 15:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
RoboSpinoza schreef op dinsdag 14 april 2015 @ 14:56:
[...]

Maar je had toch die 1k account? Kan je die dan niet voor de lol gebruiken? Twee accounts snap ik wel: eentje voor de lulz en eentje voor de tryhard ofzo, maar 3 accounts?

Oh en ook al speel je alleen in non-ranked, vergeet niet dat je met veel smurfen terecht zult komen die wel proberen te tryharden (zoals jij zelf ook deed), dus die instant sf pick kan nog steeds niet altijd heel handig zijn voor de rest van je team :p ;).
Klopt inderdaad, maar dat oude account daar kom ik niet meer op omdat ik niet door steamguard heen kom, heb destijds mijn email veranderd op dat account en had geren zin om weer support te raadplegen haha. Heb nu voor de zekerheid van deze twee accounts de mail in een word-documentje gezet.

En je hebt inderaad gelijk, de potjes die ik nu speel zijn eigenlijk bestwel een hoog niveau! Al helemaal voor pubs.. Schrok er wel van. Er zijn altijd 1/2 supports aanwezig en vaak kom je tegen Earth Spirits of Storm Spirits die toch wel weten wat ze doen. Ik kwam Koalin bijna NOOIT tegen op mijn andere accounts, dus er zijn blijkbaar genoeg ervaren mensen die idd try-harden, want bv koalin en ss zijn toch heroes waar je toch al wat enige ervaring voor dota mee nodig hebt. Lijkt alsof ik nu hoger speel dan 2400 mmr ranked... kon me niet herrineren dat ik met de andere accounts zoveel moeite had in t begin..

Maargoed, kom dus niet op oude account door steamguard heen. Vandaar dit account.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mjetterd
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-01 15:51

[afbeelding]
Hahahaha, ik heb echt heel hard moeten lachen _/-\o_ oOo

VILF | Yeti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
Na al die jaren dota, heb ik sommige heroes nog bijna nooit gespeeld en sommige zelfs helemaal nooit (bijv TA). Gister kreeg ik Ember Spirit random en had die nog maar 2x eerder gespeeld. Game ging goed, maar ging 2x dood iets raars. Had 1 remnant bij de toren staan en wilde terug springen zodra het team eraan kwam. Ik spam dus de knop van Activate Fire Remnant en ga naar de fire remnant en meteen weer terug waar ik in het begin stond. Tegenstanders maakten mij dus af :(

Ik lees het volgende op dota2 gamepedia, maar dit heeft er niks mee te maken:
Using Sleight of Fist or Blink Dagger while traveling will cause him to stop traveling and lose the invulnerability, and then instantly get moved to the next remnant.
Iemand enig idee of dit hoort? Had echt maar 1 remnant totaal op de map en die stond bij de toren. Ga het vandaag nog even testen als ik thuis ben en replay bekijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Dat zou niet moeten gebeuren nee. Heb je de dotabuff van de game? Kan ik vanavond even kijken.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
Forn schreef op woensdag 15 april 2015 @ 10:40:
Dat zou niet moeten gebeuren nee. Heb je de dotabuff van de game? Kan ik vanavond even kijken.
http://www.dotabuff.com/matches/1398559184

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok

Zuurstok

Passionately curious

Michielodc schreef op woensdag 15 april 2015 @ 08:31:
Na al die jaren dota, heb ik sommige heroes nog bijna nooit gespeeld en sommige zelfs helemaal nooit (bijv TA). Gister kreeg ik Ember Spirit random en had die nog maar 2x eerder gespeeld. Game ging goed, maar ging 2x dood iets raars. Had 1 remnant bij de toren staan en wilde terug springen zodra het team eraan kwam. Ik spam dus de knop van Activate Fire Remnant en ga naar de fire remnant en meteen weer terug waar ik in het begin stond. Tegenstanders maakten mij dus af :(

Ik lees het volgende op dota2 gamepedia, maar dit heeft er niks mee te maken:

[...]

Iemand enig idee of dit hoort? Had echt maar 1 remnant totaal op de map en die stond bij de toren. Ga het vandaag nog even testen als ik thuis ben en replay bekijken!
Ik heb net even gekeken. Ik neem aan dat je het over je death hebt op ~30 min?

Als je sleight of fist gebruikt, creeër je een remnant. Deze staat er terwijl je aan het hakken bent. Als jij probeert naar een andere remnant te travelen, terwijl je in sleight of fist zit, kan dat wel, maar zal je eindigen bij de remnant die je (automatisch) geplaatst hebt door sleight of fist.

Dit lijkt er te gebeuren. Je wilt weg vliegen terwijl je in sleight of fist zit.

Als je dus 0,5 sec voor sleight of fist had gewacht om uit te werken, had je veilig naar je andere remnant kunnen vliegen.

Dit dacht ik te zien gebeuren in de match. Vervolgens in lobby uitgeprobeerd. Ik blijf consequent bij mijn sleightoffist-remnant uit komen als ik travel terwijl ik in sleight of fist zit.

edit: shift-queue gaat het ook tegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
Zuurstok schreef op woensdag 15 april 2015 @ 12:54:
[...]

[...]

Ik heb net even gekeken. Ik neem aan dat je het over je death hebt op ~30 min?

Als je sleight of fist gebruikt, creeër je een remnant. Deze staat er terwijl je aan het hakken bent. Als jij probeert naar een andere remnant te travelen, terwijl je in sleight of fist zit, kan dat wel, maar zal je eindigen bij de remnant die je (automatisch) geplaatst hebt door sleight of fist.

Dit lijkt er te gebeuren. Je wilt weg vliegen terwijl je in sleight of fist zit.

Als je dus 0,5 sec voor sleight of fist had gewacht om uit te werken, had je veilig naar je andere remnant kunnen vliegen.

Dit dacht ik te zien gebeuren in de match. Vervolgens in lobby uitgeprobeerd. Ik blijf consequent bij mijn sleightoffist-remnant uit komen als ik travel terwijl ik in sleight of fist zit.
Dan moet het dat zijn, want wist dat niet! Thx! Nu maar wat meer Ember gaan spelen, want die is nog best leuk om te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ember kan ook wel debiel sterk zijn als de vijand een beetje naast elkaar staat. Een vriend van me had zodoende een keer een instant rampage door even op zijn W te drukken. Al wil dat wel als je 6 slotted bent, met 2 Battlefuries en een groepje Meepo's bij de vijand.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
Even een vraagje: Na een paar populaire potjes live te hebben gezien in dota(rond 2k views) zag ik dat spelers die queen of pain spelen of storm spirit, vaak als optionele item een mjollnir kopen. Ik heb dit nu drie keer gezien en drie keer waren deze spelers aan het domineren(20+kills).

Wanneer is een mjollnir op een ss/qop goed? Is dat als je team geen echte dps hero heeft en jij voornamelijk voor the damage moet zorgen? Of is mjollnir in het algemeen een goed item op deze heroes? Meestal hebben ze de volgende build: treads --> Orchid --> Bloodstone --> Mjollnir --> en dan items naar keuze(hex/mkb etc.)

Wanneer moet je items als Mkb en mjollnir kopen op een ss of qop? In welke situaties is dat goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoboSpinoza
Het is vooral een goed item als je voor staat. Als ranged hero kan de chain lightning best veel damage doen in teamfights als ze je lang genoeg alleen laten. Het stacked ook met andere UAM's dus je hebt alle opties nog open wat dat betreft.

Sta je juist niet voor wil je meer defense items kopen, items die je leven kunnen redden zoals bkb of hex.

MKB koop je over het algemeen voor de true strike. Dus tegen een PA, butterfly heroes, ook goed tegen troll (alhoewel bkb ook tegen hem werkt), etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Soar
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 17-07-2021
Hilarische parodie voor de mensen die de scene team shuffle volgen :D

YouTube: Dota 2 - Team Changes (Parody Song)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
RoboSpinoza schreef op zaterdag 18 april 2015 @ 21:55:
Het is vooral een goed item als je voor staat. Als ranged hero kan de chain lightning best veel damage doen in teamfights als ze je lang genoeg alleen laten. Het stacked ook met andere UAM's dus je hebt alle opties nog open wat dat betreft.

Sta je juist niet voor wil je meer defense items kopen, items die je leven kunnen redden zoals bkb of hex.

MKB koop je over het algemeen voor de true strike. Dus tegen een PA, butterfly heroes, ook goed tegen troll (alhoewel bkb ook tegen hem werkt), etc.
En wat als je voor staat en de enemy heeft betere late game heroes? Dus bv troll en naga ofzo, ga je dan als je voor staat voor offensive of meer voor defensive?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderpoes
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-05 23:09
Ik zou zeggen offensive en zo veel mogelijk de lategame heroes killen en zo snel te kunnen finishen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoboSpinoza
N.Uckerman schreef op maandag 20 april 2015 @ 13:26:
[...]

En wat als je voor staat en de enemy heeft betere late game heroes? Dus bv troll en naga ofzo, ga je dan als je voor staat voor offensive of meer voor defensive?
Hangt er heel erg vanaf wat hun late game zal zijn. Je kan nooit een item build puur op je hero afstemmen, je moet altijd een oog open houden voor counters en voor wat je eigen team nodig heeft.

Misschien heb je wel een bkb nodig voor die heavy initiation die ze hebben, of een mkb tegen blind/evasion, ghost scepter voor die irritante jugg ulti, early bots voor die split push, mjollnir voor extra physical damage in je team of dagon voor juist wat magic damage, enzovoorts.

Vaak heb je een core voor je hero: specifiek soort boots, bottle of niet, een cheap stat item als ring of aquila, yasha of casual point booster ofzo, misschien iets om te helpen farmen als een mom of bf, daarna kijk je al naar de tegenstander en hoe het spel loopt.

Als je als safe lane carry bijv het gevoel hebt dat je genoeg tijd en ruimte krijgt om te farmen, dan kan je misschien wel direct voor een skadi gaan, heb je die ruimte niet en zal je misschien early game al moeten bijdragen ga dan voor s&y ofzo.
Als ganking mid kijk je naar welke items je gaan helpen die ganks te krijgen. Orchid is goed op qop en ss, maar vraag je wel af of er heroes zijn waarop die silence ook werkelijk wat gaat toevoegen. Je kan een jugg wel silencen, maar een die knalt zijn mom aan en crit je gewoon dood. Misschien is een hex dan beter.
Of misschien gaat de tegenstander wel voor de early 5 man rape train en kan je beter voor een linkens gaan, of is het verstandiger de rape train te kiten en te farmen ipv ganken. Etc etc.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
Mjollnir's passives zijn wel magical. Wellicht ook iets om rekening mee te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
Wat vinden jullie de beste skillbuild voor storm spirit? Je begint met een punt in de eerste skill. De derde skill max je natuurlijk als eerste, daar is wat mij betreft geen discussie over mogelijk. Ik zie vaak dat dan de disable gemaxt wordt, maar zie ook weer vaker dat pro's 1 punt in de disable doen en dan de eerste skill gaan maxen zodat ze toch de combo kunnen doen tijdens het ganken.

Maar nu mijn vraag:

Maxen jullie na de derde skill liever de eerste of de tweede skill? Ik vind beide opties namelijk zeer goed kunnen. Met een langere disables hebben je teammates een langere tijd om bij te komen, en kan je natuurlijk vaker hitten.

Wanneer je echter de eerste skill maxt, deal je 300 damage met de remnant, dat is ook behoorlijk wat. Daarbij kan de eerste skill ook veel beter gebruikt worden bij het farmen.

Dus wil graag drie dingen weten:

1. Welke build gebruiken jullie en waarom?

2. Welke build zorgt voor de meeste damage tijdens het ganken?

3. Welke build is het beste om te ganken?

Als jullie dit voor mij zouden kunnen oplossen, zou ik dat heel fijn vinden! Want ik ben echt aant twijfelen tussen beide builds.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok

Zuurstok

Passionately curious

4/0/4

no pussy. W op level 22, omdat het moet.

[ Voor 46% gewijzigd door Zuurstok op 24-04-2015 21:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Heb momenteel geen tijd om een lang antwoord te typen maar zoals altijd met dota:
Het ligt aan de situatie. Afhankelijk van welke heroes je tegen je hebt, welke in jouw team zitten, hoe goed/slecht jouw lane is, hoe goed/slecht andere lanes gaan. Etc etc...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Verplichte kost om te lezen.
De 6.84 patch notes!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Topicstarter
Voordat ik de patch notes ga lezen:
pls biased iecfrug, sniperino and trolls nerf plx and fix many tings.

meh super lichte nerfs...gok niet dat de meta zo snel gebroken word. Alhoewel er veel leuke andere veranderingen zijn

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
Moonshard item:

code:
1
2
Use: Can be consumed to gain a permanent 60 attack speed buff (does not stack). 
Requires a double click to consume

Nu tegen de tegenstander zeggen dat ze het item moeten dubbelklikken :) Krijgen ze wel permanent 60AS buff, maar item zelf is 120AS + 250 night vision.

Ook zijn sommige aghs upgrades echt raar 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Topicstarter
Zoals die van Alchemist? Snap hem half, kun je nu een agha bouwen op alche, en hem vervolgens gebruiken om iemand ánders een agha te geven? dus gewoon even gratis 4,1k goud te giften :x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
Fiole schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 09:43:
Zoals die van Alchemist? Snap hem half, kun je nu een agha bouwen op alche, en hem vervolgens gebruiken om iemand ánders een agha te geven? dus gewoon even gratis 4,1k goud te giften :x
Precies, op reddit zag ik al iemand praten over Tiny + wisp mid die AC of moonshard gaat farmen. Alch gaat safelane aghs farmen en geeft die aan Tiny. Dan alles kapot xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paterpor
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 13-10 08:45
Michielodc schreef op dinsdag 28 april 2015 @ 09:47:
[...]

Precies, op reddit zag ik al iemand praten over Tiny + wisp mid die AC of moonshard gaat farmen. Alch gaat safelane aghs farmen en geeft die aan Tiny. Dan alles kapot xD
Dit maakt deze patch gewoon zo interessant. Door de vele veranderingen van nieuwe items en nieuwe skills komen er zoveel mogelijke opties bij. Dat is denk ik ook de reden waarom Sniper en Troll kleine nerfs hebben gekregen (ook omdat ze ansé niet echt overpowered waren, gewoon een paar abilities net iets te goed.). Maar de opties van andere heroes zijn gewoon heel goed. Ik denk dat heroes zoals Leshrac, Timbersaw en Zeus echt sterk gaan worden door de spell life heal item (namen zijn nog moeilijk :)).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Topicstarter
Oh, en geen morpling nerfs voor zn stun, zelfs een agha zodat je een hero kan kopieeren warden style. Ik voorspel meer morph supports...centaur zal top pick worden oh en wraith king met agha...5 seconden niet dood kunnen in teamfights is echt zo belachelijk HUGE als carry. Ik bedoel, wat kun je late game in 5 seconden nog doen? Veel dus.

trouwens, techies met zn changes :') word nu al helemaal leuk, ook leuk bedacht. Eerst was die "Minefield sign" gewoon vanity, voor mind games maar nu is het al helemaal gek geworden

Oh, en er zijn dus véél meer "invisibility" items ook bij, voor supports én strength heroes. Ik denk dus ook dat bounty/slardar dit leuk zal vinden

[ Voor 32% gewijzigd door Anvesi op 28-04-2015 09:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• vlahonda
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 23-11-2021
Ik ben erg benieuwd naar de patch, momenteel nog niet beschikbaar.

Ik had van het weekend trouwens een meesterlijke game. Ik speelde voor het eerst met Mirana en dat ging niet echt lekker, we stonden achter en het was eigenlijk al een verloren game. Toen besloot onze Medusa om al zijn items te verkopen en allemaal Divine Rapiers te kopen. Hij had er op het laatst 5 (1600 damage) en een boots of travel. >:) De game turnde zo om, en wonnen uiteindelijk. _/-\o_

Match Id : 1426062443

[ Voor 6% gewijzigd door vlahonda op 28-04-2015 10:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
Wat een wijzigingen! Dat wordt weer even wennen. Die Aghs upgrade van Lifestealer ook. Dat worden leuke ganks.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok

Zuurstok

Passionately curious

game

Vanaf 1:04

Ik faal zo hard zelfs WTF channels are noticing me :D

[ Voor 10% gewijzigd door Zuurstok op 30-04-2015 10:18 ]

Pagina: 1 ... 29 ... 46 Laatste

Let op:
[PC/MAC] Het Grote GoT Dota2 Tournament 2 Topic Voor actuele GoT toernooien.

Slowchat? Liever naar de IRC dan om het topic niet te vervuilen: Irc.tweakers.net/dota2. Of Connect naar Irc.tweakers.net, Channel #dota2. Teamspeak is te vinden op [url="ts3server://teamSpeak.grolleman.org?port=9987"]teamSpeak.grolleman.org[/url]