Hard af? Dat vind ik wel meevallen. Elke creepwave is dood tot ver in 75 minuten game met 1 remote mine.
Sheepstick, Forcestaff, EUL's, Statis Trap van 6s stun. Ok, als hij al deze items heeft had de game allang geend moeten zijn. In ieder geval moet hij dan spelen met het team. Statis Trap is best OP met zijn stun van 6s
Maar je hebt gelijk het is een aparte hero. Het is geen standaard carry, KDA boeit niet zoveel. Zijn suicide behandel je als je ult zoals een Enigma dat doet met zijn BH.
Het is naar mijn mening de balls to the walls test of wits. Nice mindgames.
Dat de hero hard gecounterd wordt door items, is deels waar, maar als de supports al hun resources benutten om je te counteren? Voor Mines? Ik plaats ze in de lane om ze uit te zonen en in de woods, niet voor kills. Ik wil gold, baby. Supports moeten vol angst in hun broek door de jungle lopen. Heerlijk, en als ze dan wat mines vinden, die geven geen gold of bounty. Heerlijke die keiharde gold drain
Alles wat ze gebruiken om jou te counteren kunnen ze niet gebruiken voor andere nuttige items, zoals mek, forcestaf, etc. Je wil als Techies zo snel mogelijk je manaboots, soulring om iedereen het leven lastig te maken. Heb jij je Aghs dan rol je helemaal je de lane door met statis traps, overal mines, remote mines en meer geklooit. Please gebruik al je geld om die zooi te vinden en te counteren, mijn carry heeft het relaxed en kan lekker ontspannen farmen. Pakken ze de andere lane aan, trap jij een paar torens van de lane af.
Nee, hoe men klassieke techies speelt, in de jungle mijnen plaatsen en under lvled zijn. Tja, dan ben je idd hard gecountered met wat items. Speel jij hem als pusher, outzoner en resourcedrainer. Dan heb je gewoon een schijtmoeilijke game en Techies maar lachen.