je had ook nog een frikadel (gehakt) broodje 
De broodjes waren overigens gewoon harde pistolet achtige broodjes.
De broodjes waren overigens gewoon harde pistolet achtige broodjes.
De plaatsen zelf waren niet prettig omdat je gedraaid moest zitten (scherm stond rechts en was georienteerd het veld in) hetzelfde met het geluid, dat was niet goed op de premium tribunes. Het voordeel is dat de drank gratis was, en er was eten. Het eten was niet bijzonder, pretsels all day every day. Gelukkig ook wat warm eten voor de afwisseling. De premium toiletten waren wel erg prettig. Een bijkomend nadeel is dat je 'helemaal om' moet lopen om het veld op te gaan. Als het druk is kost het ~20 min om heen en weer te gaan. Als er omgeroepen word dat er spelers op de community stage zijn ben je dus al te laat en sta je achteraan in de rij.irencus schreef op maandag 15 december 2014 @ 11:49:
[...]
Zijn de betere plaatsen de +100 euro het echt waard? En het eten is de moeite waard of is het de gebruikelijke hamburgers friet en ander fastfood eten?
Alexji schreef op maandag 15 december 2014 @ 17:06:
Mijn premium ticket is besteld! 10% kortingscode werkte niet helaas (session error) dus dan maar zonder korting.
Ja, vooral met de nieuwe stadiumlayout is premium het wel waard denk ik!JBplap schreef op maandag 15 december 2014 @ 17:23:
[...]
toppie, dit jaar wel premium
gezellig!
Die van mij ook, wel met code!
Eerst ook die error, vervolgens pakte hij wel de code, maar toen was premium weer even op hahha.![]()
Zelfde als vorig jaar
Die firstblood van Axe blijft je wel bij ja, wat ging iedereen mooi losYogoi schreef op maandag 15 december 2014 @ 19:57:
Met dank aan Demie hier ook weer een ticket binnen
en Alexji, als je maar weet wanneer je moet schreeuwen omdat een game episch is.
Of een double kill first blood failed gank op Axe
SHIFTING SNOWS UPDATEJBplap schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 12:12:
Kan iemand de inhoud even posten in topic zelf?
I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.
Dus gewoon je normale builds?Amanoo schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 14:13:
Ik ga binnenkort aan retarded builds doen. Clinkz met Diffusal, Skadi en Lifesteal of zo. MOAR attack modifiers.
[ Voor 3% gewijzigd door Zuurstok op 16-12-2014 14:59 ]
Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.
Lane control is nog veel belangrijker. Ga jij lekker lvl 1 voor de rune, ga ik de creeps blocken en lasthitten op de highground aan mijn kant van de rivier!Zuurstok schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 14:59:
Als je in 6.83 mid speelt; fuck creep blocken en ga gewoon voor de bounty rune?
100 exp/gold is huge @ lvl 1.
I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.
Nee. De dmg die je doet is afhankelijk van de hoeveelheid souls die je hebt (necromastery) en o.a. van de afstand tot je target. (vijanden die verder weg staan ontvangen minder dmg dan degene die letterlijk naast je staan)N.Uckerman schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 17:45:
Die ulti is toch afhankelijk van het aantal vijandelijke hero/creeps in de buurt, klopt dat?
Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.
last hitten geeft je souls. afhankelijk van de souls die je hebt doe je meer right click dmg en doet je ulti meer dmg.N.Uckerman schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 17:45:
Kan iemand mij de ulti van shadow fiend eens wat beter uitleggen? Ik weet namelijk nooit hoeveel damage ik van te voren doe..
Die ulti is toch afhankelijk van het aantal vijandelijke hero/creeps in de buurt, klopt dat? Maar hoe kun je berekenen hoeveel damage je dealt.
Battle.net Spud#2543
Daarom laat je ook je support je mid lane blocken terwijl je zelf de rune pakt.Sahje schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 15:09:
[...]
Lane control is nog veel belangrijker. Ga jij lekker lvl 1 voor de rune, ga ik de creeps blocken en lasthitten op de highground aan mijn kant van de rivier!
Dat wist ik wel nog haha! Maar als er bijvoorbeeld 3 heros bij mij in de buurt staan, en ik doe mijn ulti. Wordt die damage dan verspreidt? EN dan bedoel ik mee stel je voor ik doe 1000 damage met mn ulti en er staan drie heros, krijg iedereen dan 333 of iedereen 1000? En wat als er creeps bij staan, wat dan?TepelStreeltje schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 18:15:
[...]
last hitten geeft je souls. afhankelijk van de souls die je hebt doe je meer right click dmg en doet je ulti meer dmg.
ga je dood, verlies je de helft van je souls (aan je ulti)
thats it
[ Voor 7% gewijzigd door N.Uckerman op 16-12-2014 18:41 ]
AFAIK, staan ze allemaal even ver van je af, krijgen ze allemaal even veel dmg. dmg word niet verdeeld (zoals skywrath's ulti).N.Uckerman schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 18:41:
[...]
Dat wist ik wel nog haha! Maar als er bijvoorbeeld 3 heros bij mij in de buurt staan, en ik doe mijn ulti. Wordt die damage dan verspreidt? EN dan bedoel ik mee stel je voor ik doe 1000 damage met mn ulti en er staan drie heros, krijg iedereen dan 333 of iedereen 1000? En wat als er creeps bij staan, wat dan?
Bij bovenstaande voorbeeld staan alle heros ongeveer even ver van mij af, dus dat van de afstand weet ik.
Battle.net Spud#2543
Zelfs mijn filosofie boek voor dummies had niet eens zoveel woorden.Tupel schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 16:50:
Ik kwam deze link tegen. Als iemand zin heeft in wat huiswerk... veel lees plezier.
Verwijderd
Kun je eigenlijk alleen maar doen met een Shadow Blade of Phase Boots, zodat je echt in een unit kan gaan staan.Verwijderd schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 22:26:
Aangezien alle 18 lines verdeeld over 360 graden rondom SF (of rubick) wegschieten kan je alleen door alle 18 geraakt worden als jouw hero en de hero van SF op exact dezelfde plaats staan.
Tijdens pro games zie je vaak dat ze juist op zoek gaan naar easy kills in de tegenstander jungle en gelijk de rune meepakken.hardcoresmurf schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 18:37:
[...]
Daarom laat je ook je support je mid lane blocken terwijl je zelf de rune pakt.
Bizar hè. Maar voor de mensen die echt willen begrijpen hoe Dota 2 in elkaar steekt is het wel enorm interessant. Alleen het eerste deel (over de verschillende Damage types en Armor is voor veel mensen denk ik al zeer belangrijke informatie.Hostile Nob schreef op dinsdag 16 december 2014 @ 19:03:
[...]
Zelfs mijn filosofie boek voor dummies had niet eens zoveel woorden.
Maar is deze guide patch gevoelig? Of gaan ze deze guide updaten als er een patch komt? Want dan wil ik deze guide best wel in de toekomst nog gaan lezen.Tupel schreef op woensdag 17 december 2014 @ 13:13:
[...]
Bizar hè. Maar voor de mensen die echt willen begrijpen hoe Dota 2 in elkaar steekt is het wel enorm interessant. Alleen het eerste deel (over de verschillende Damage types en Armor is voor veel mensen denk ik al zeer belangrijke informatie.
Ik heb niety alles gekeken maar toen ik vanochtend ff keek zag ik iig een deel al de nieuwe patch data bevat.Hostile Nob schreef op woensdag 17 december 2014 @ 19:04:
[...]
Maar is deze guide patch gevoelig? Of gaan ze deze guide updaten als er een patch komt? Want dan wil ik deze guide best wel in de toekomst nog gaan lezen.
Icefrog moves in mysterious ways...Hostile Nob schreef op woensdag 17 december 2014 @ 23:29:
Bedankt voor de bevestiging Yogoi.
Maar wat ik nu even afvraag als ik de patch van Lifestealer doorneem. Als het gerucht klopt dat Valve voor iedere hero een aghs upgrade wil maken. Is er een reëele kans dat ze de nieuwe sub-ability van Lifestealer Infest gaan upgraden, in de zin van dat je ook een Ancient Creep kan Infesten en Controllen? Of zullen ze een andere route gaan nemen?
Zal dat niet OP zijn? Zeker in een teamfight waar positioning best wel veel uitmaakt (Lifestealer kan gewoon een overfeedde carry mee infesten), hoewel ik dat ook wel een leuke idee vind.JBplap schreef op donderdag 18 december 2014 @ 16:37:
Lifestealer Aghs:
Je kunt ook in enemy hero's infesten en krijgt 2.5/3/3.5 sec controle over deze hero.
nee hoor absoluut niet
IGN: FlyingBroccoli / Sarthari0n
Ik zie het probleem niet YogoiYogoi schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 07:20:
Nou ja je kunt niet zien wat voor een MMR die personen hebben. Of dat het eventueel smurf accounts zijn. Je kan er dus eigenlijk niks van zeggen. Er zijn ook 6k+ spelers die road to 3k af en toe als naam gebruiken
Het probleem wat mij opvalt is eerder dat jouw team 5 carries heeft en geen enkele vorm van support.
Echte pros hebben geen support nodig.Yogoi schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 07:20:
Nou ja je kunt niet zien wat voor een MMR die personen hebben. Of dat het eventueel smurf accounts zijn. Je kan er dus eigenlijk niks van zeggen. Er zijn ook 6k+ spelers die road to 3k af en toe als naam gebruiken
Het probleem wat mij opvalt is eerder dat jouw team 5 carries heeft en geen enkele vorm van support.
En dan nog refresh Lifestealer ult als er daarna nog vijanden in leven zijn.Yogoi schreef op donderdag 18 december 2014 @ 18:59:
[...]
nee hoor absoluut niet![]()
Hmm tidehunter? ok infest, ult (refresh ult if possible). bye bye teamfight van de tegenpartij
[ Voor 14% gewijzigd door Amanoo op 19-12-2014 19:07 ]
Rubick met Infest en met Refresher tegen een Lifestealer met refresher, Tidehunter met refresher, Enigma met refresher en een Void met Refresher.Amanoo schreef op vrijdag 19 december 2014 @ 19:04:
[...]
En dan nog refresh Lifestealer ult als er daarna nog vijanden in leven zijn.
Nieuwe Lifestealer strat: krijg scepter en refresher, feed als de neten, infest overfarmed carries, win.
Is echter wel een vrij oud artikel. Het kan zijn dat bepaalde dingen nu heel anders liggen. Goede kans dat carries nu een veel betere kans maken dan 2 kaar geleden.Hostile Nob schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 11:20:
Hmm, wel een leerzame artikel dat een vriend van me gegeven heeft:
http://www.pcgamer.com/do...s-ideal-team-composition/
Ah, dat kan zeker waar zijn, bedankt voor je opmerking.Amanoo schreef op zaterdag 20 december 2014 @ 12:18:
[...]
Is echter wel een vrij oud artikel. Het kan zijn dat bepaalde dingen nu heel anders liggen. Goede kans dat carries nu een veel betere kans maken dan 2 kaar geleden.
http://steamcommunity.com...irestone%20Bindings%20SetN.Uckerman schreef op zondag 21 december 2014 @ 14:21:
Heeft iemand van jullie de Direstone bindings-set van Morphling en zou je deze willen verkopen? PM me dan aub, heb namelijk interesse. Op community van steam staat nog maar eentje voor 128 euro..
[ Voor 12% gewijzigd door JBplap op 21-12-2014 14:27 ]
[ Voor 9% gewijzigd door Zuurstok op 21-12-2014 22:24 ]
Verwijderd
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 23-12-2014 00:55 ]
Meepo. GL.N.Uckerman schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 00:04:
hey een vraagje,
Wat zijn de heros die de meeste invloed hebben op je team? Ik wil graag goede stats krijgen, en wil nu een keer of 10/15 keer proberen te winnen. Ik snap dat dit heel heel moeiijk solo gaat worden, maar ik streef er wel na. Maar mijn vraag is dus:
Wat zijn de heros die je hiervoor het beste kan spelen?
Kan een goede support ook. Hoef je geen carry voor te spelen.Ik speel vaak carries, deze kunnen het team na de overwinning slepen..
Wat versta jij onder 'gewenste farm'? Spits je dit af per team compositie waar je tegenover staat? Waarom zou je early niks kunnen doen? Je kan toch sowieso wel een squishy support neer halen? (al helemaal op een PA)Maar zoals jullie weten hebben deze farm nodig. Vaak is het enemyteam te sterk geworden als ik mijn gewenste farm heb. En ervoor kan ik nog niet veel doen, want ik ben ja nog niet 'sterk'genoeg.
Waarom bouw je een BF op PA?Voorbeeldje: Als ik bv Phantom Assassin speel, dan heb ik meestal rond 18e minuut mijn Battlefury.
Zou een 'saaie' match zijn als er nog geen eens 1 toren en/of 3/4/5 kills gevallen zijn <18 min.Tegen de tijd dat ik deze heb, is bij mijn team al een heleboel misgegaan. (bijvoorbeeld 1 tower kwijt, if iemand bij enemy heeft al 3/4/5 kills)
Bij wat voor belangrijke dingen laten je carries het na dan? Op welke punten zou jij wat precies anders doen?Als ik een support speel, dan kan je op het begin heel nuttig zijn op allerlei manieren.. Door je carries( of jezelf) kills te gunnen, warden etc.
Nu snap ik ook dat datt het beste is, maar vaak hebben we ook geen goede carrie. Dan krijgt deze dus wel kills mede door mijn hulp, maar dan laat hij het bij andere belangrijke dingen na.
Stop met perse te willen carryen en pak gewoon lekker een Witch Doctor of een Shaman ofzo. WD heeft een goede stun en een healing spell waar je jezelf en je team erg blij mee kan maken. Daar bovenop heb je een ult waar je genoeg kills mee kunt krijgen dat jij ook met een leuke K/D/A (want daar gaat het om, toch?) kunt eindigen. Met Shaman heb je een super goede CC (crowd control) en heb je een ult waarmee je goed torens kan neerhalen, (+ rosh + kills)Even korte samenvatting:
Ik speel nu een halfjaar dota 2, en heb nu een nieuw account gemaakt om te kijken op welke mmr ik uit kom. (gewoon even checken, is mijn eigen keus) Dus ik ben nu nog bezig om lvl 13 te worden zodat ik ranked kan spelen. Maar ik wil dus zoveel mogelijk winnen, zoals jullie merken is deze post vooral bedoeld wanneer ik een minder goed team heb, maarja dat weet je van te voren niet. Dus ik zou graag willen weten welke heros je altijd bij picks kan pakken, zodat je altijd veel invloed kan hebben op je team.
Ik wil dus mijn kansen op een winning streak proberen te vergroten door goede picks te kiezen die veel invloed hebben op de partij.
Het is niet zo dat ik een absolute pro ben en met alles noobs speel, maar zoals hierboven vermeld wil ik dus gewoon veel invloed hebben op de partij.
[ Voor 3% gewijzigd door Zuurstok op 23-12-2014 11:34 ]
Hier kan ik helemaal niks mee.
Tja alles kan, maar als ik support speel dan darm ik niet veel. EN als je carries het dan na laten..Kan een goede support ook. Hoef je geen carry voor te spelen.
Heb als carry meestal 5/6 lasthits per minuut, op het einde zit ik dan tegen de 250/300 aan. Lasthitten gaat echtwel goed hoor.Wat versta jij onder 'gewenste farm'? Spits je dit af per team compositie waar je tegenover staat? Waarom zou je early niks kunnen doen? Je kan toch sowieso wel een squishy support neer halen? (al helemaal op een PA)
Er zijn maar enkele heroes in de game die er profijt van hebben om vrijwel alleen maar te farmen en pas na 20-30 min echt online te komen. PA hoort zeker niet in dat lijstje. Met online komen bedoel ik dat ze gaan roamen, op zoek naar kills, torens, whatever.
Hoeveel last hits heb je gemiddeld op 10min? Hoeveel gemiddeld einde game?
(als je carry speelt, natuurlijk)
Dat kan inderdaad, ik vind battlefury een zeer goede item om mee te beginnen, omdat het je farmen zoveel gemakkelijker maakt. Daarbij heb je HP herstel en lekkere damage erbij. Ik zou zeker ook voor andere items kunnen gaan, maar aangezien mijn battlefury build zeer goed werkt, verander ik deze niet.Waarom bouw je een BF op PA?
Niet dat het een slechte item keuze is, zeker niet. Maar waarom bouw jij een BF en ga je bv niet gewoon direct voor een daedelus?
Hierbij kan ik duizenden voorbeelden gaan opnoemen.. Maar als een shaman naar mijn lane komt dan zorg ik bv dat ik in de buurt blijf, waardoor ik meteen na zijn skills in kan springen. Vaak staan spelers totaal niet op te letten, waardoor je vaak al bv 2sec van shackles weggooid. Zijn inderdaad maar kleine dingetjes, maar 100 keer die kleine dingetjes in een match maken wel een verschil..Bij wat voor belangrijke dingen laten je carries het na dan? Op welke punten zou jij wat precies anders doen?
Je hebt blijkbaar niet goed gelezen, ik heb namelijk helemaal niet gezegd dat ik alleen maar carry. Ik speel vaak genoeg support. EN dat het bij jou om KDA gaat, betekent niet dat dat voor mij ook zo is.Stop met perse te willen carryen en pak gewoon lekker een Witch Doctor of een Shaman ofzo. WD heeft een goede stun en een healing spell waar je jezelf en je team erg blij mee kan maken. Daar bovenop heb je een ult waar je genoeg kills mee kunt krijgen dat jij ook met een leuke K/D/A (want daar gaat het om, toch?) kunt eindigen. Met Shaman heb je een super goede CC (crowd control) en heb je een ult waarmee je goed torens kan neerhalen, (+ rosh + kills)
Al met al wens ik je veel succes, maar denk ik eerlijk gezegt dat je teleurgesteld gaat zijn in je calibratie als je nu al gaat smurfen.
Ik zit er inderdaad in, maar er wordt nooit een woord gezegd als ik online ben.Zit je inmiddels al in de GoT chat in game trouwens? Ik ben ook zeker niet de beste, maar er zijn genoeg Tweakers die me fijn de kans hebben gegeven om met hun te spelen en beter te worden. Ja, het is wat pittig in het begin (WTF BEN JE AAN HET DOEN ZUURSTOK?!ONEONE!!) maar als je maar bereid bent om te leren, dan moet het allemaal wel goed komen.
En agh, wat maakt het dan uit dat je jezelf timberchaint uit de fountain omdat je juist naar de fountain toe wou timberchainen, maar je vengeful spirit wel erg lief was en zijn leven voor je wou opofferen. Komedie alom vanmiddag.![]()
Tering wat een post. Zuurstok out!
Ja dat merk ik, heb nu wel 60% win percentage, maar af en toe kom ik inderdaad tegen teams die gewoon te goed zijn, lijkt wel alsof ze met 4/5 in party zitten, perfecte teamwork etc.P.S: MM is zo opgebouwd dat je eigenlijk vrijwel rond de 50% wins zal zitten. Uitzonderingen, belachelijk goed of belachelijk slecht ofzo) daar gelaten.
[ Voor 16% gewijzigd door microoo op 23-12-2014 10:58 ]
Ben ik nietmicrooo schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 10:45:
Op PA haal je overigens nooit een daedalus Zuurstok, ik weet niet hoe je tot de conclusie bent gekomen dat dat goed is...
[ Voor 52% gewijzigd door Zuurstok op 23-12-2014 11:35 ]
Dat doe je toch echt wel.Zuurstok schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 01:49:
[...]
Waarom bouw je een BF op PA?
Niet dat het een slechte item keuze is, zeker niet. Maar waarom bouw jij een BF en ga je bv niet gewoon direct voor een daedelus?
Hmm dat klinkt me bekend in de orenZuurstok schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 01:49:
Zit je inmiddels al in de GoT chat in game trouwens? Ik ben ook zeker niet de beste, maar er zijn genoeg Tweakers die me fijn de kans hebben gegeven om met hun te spelen en beter te worden. Ja, het is wat pittig in het begin (WTF BEN JE AAN HET DOEN ZUURSTOK?!ONEONE!!) maar als je maar bereid bent om te leren, dan moet het allemaal wel goed komen.
Volgens mij stelde Zuurstokje hier een hypothetische vraag: Dus hij bedoelde daarmee van dat N.Uckerman gewoon bij zichzelf moet nagaan, waarom die een bepaalde itemset ging kopen in the first place. Ook al weet ik niet zeker of Zuurstokje, Daedalus echt een goed item op PA vindt, maar ik begrijp wel zijn punt.microoo schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 10:45:
Op PA haal je overigens nooit een daedalus Zuurstok, ik weet niet hoe je tot de conclusie bent gekomen dat dat goed is...
offtopic: Die Meepo is natuurlijk ten duidelijkste een grap, want je vraag werd waarschijnlijk geinterpreteerd als: Welke hero kan je veel impact mee hebben, dus meepo.... mits je goed erin bent;) (hoewel ik jou ook wel aanraad om meepo te spelen of oefenen, gewoon voor jezelf om te weten wat zijn mechanismes zijn als je dat niet al gedaan hebt natuurlijk!).N.Uckerman schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 02:23:
[...]
Hier kan ik helemaal niks mee.
[...]
Tja alles kan, maar als ik support speel dan darm ik niet veel. EN als je carries het dan na laten..
Terecht.
Volgens mij stelde Zuurstokje hier een hypothetische vraag: Dus hij bedoelde daarmee van dat N.Uckerman gewoon bij zichzelf moet nagaan, waarom die een bepaalde itemset ging kopen in the first place. Ook al weet ik niet zeker of Zuurstokje, Daedalus echt een goed item op PA vindt, maar ik begrijp wel zijn punt.
Inderdaad wat ik bedoelde, thnx.offtopic: Die Meepo is natuurlijk ten duidelijkste een grap, want je vraag werd waarschijnlijk geinterpreteerd als: Welke hero kan je veel impact mee hebben, dus meepo.... mits je goed erin bent;) (hoewel ik jou ook wel aanraad om meepo te spelen of oefenen, gewoon voor jezelf om te weten wat zijn mechanismes zijn als je dat niet al gedaan hebt natuurlijk!).
[ Voor 12% gewijzigd door Zuurstok op 23-12-2014 20:12 ]
Had je de match voor vanavond voorspeld ofzo?Yogoi schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 20:18:
Een groot deel vna support spelen is zo efficiënt mogelijk zo niet arm mogelijk te zijn
Denk bijvoorbeeld aan een antimage.
Idee is een beetje dat je veel eerder dan andere carries 6 slotted bent. Als je geld kan overdragen dan blijft een AM veel langer efficiënt qua farming omdat hij binnen notime een support 6 slotted heeft.
[ Voor 3% gewijzigd door Zuurstok op 23-12-2014 22:47 ]
Verwijderd
WD "Ik heb bijna mn force"Yogoi schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 20:18:
Tuurlijk is dat game changing.
Dat veranderd compleet hoe alles werkt want dan hoeft een support nooit meer te farmen.
Een groot deel vna support spelen is zo efficiënt mogelijk zo niet arm mogelijk te zijn
Idee is een beetje dat je veel eerder dan andere carries 6 slotted bent. Als je geld kan overdragen dan blijft een AM veel langer efficiënt qua farming omdat hij binnen notime een support 6 slotted heeft.
En natuurlijk kunnen beide teams dat. Vandaar dat ik zeg game changing en niet zozeer game breaking. Als is de balance wel compleet broken omdat bepaalde heroes er veel meer voordeel van krijgen dan andere.
Vroeger kon dat als ik je post teminste goed begrijp. Het was mogelijk elkaar goud/items te geven. Dus 5 mensen die allemaal farmen om 1 hero items te geven op een ziekelijk vroeg moment. We praten hier wel ergens over dota 1 era maar er zijn vast mensen die dat veel beter weten dan mij. Maar het kwam er op neer dat het net zo gebalanceerd werkte als de Gambler hero. Het was gewoon compleet broken.Zuurstok schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 20:11:
Deze game vanmiddag samen met oa Yogoi en Demie lieten me denken:
What if gold/items wel op een manier overdraagbaar zijn? Gyro en Timber waren beide rond de 45-50 minuten 6 slotted waardoor we bv makkelijk nog een sheepstick oid hadden kunnen bouwen voor AA/Maiden.
Zou dat echt zo OP zijn? Het lijkt me dat je super late game deze behoefte pas krijgt, waardoor ik in <60min matches eigenlijk niet veel zie veranderen. Of zou dat juist teveel situaties creeren dat je standaard een lekkere farmer in je team neemt (ember, gyro, timber, whatever) en die gewoon veel items laat farmen? Ik zie dat namelijk echt niet gebeuren.
Wat jullie?Ben wel benieuwd.
edit: denk dat het in dat geval sowieso belangrijk is dat je niet gold van 2 personen voor 1 item kan gebruiken. Dan heb je eerder een soort 'bank' voor je team, wat de game gewoon té veel veranderd.
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Volgens mij was het in die 122 minuten durende game laatst dat AM met meer gold rondliep dan dat zijn 6 items waard waren, en dan had ie ook nog over voor buyback. Natuurlijk is dit een extreem voorbeeld, maar AM had dus gewoon even 6 late game items kunnen kopen voor de rest van zijn team. Dat is volledig game changing.Yogoi schreef op dinsdag 23 december 2014 @ 20:18:
Tuurlijk is dat game changing.
Dat veranderd compleet hoe alles werkt want dan hoeft een support nooit meer te farmen.
En natuurlijk kunnen beide teams dat. Vandaar dat ik zeg game changing en niet zozeer game breaking. Als is de balance wel compleet broken omdat bepaalde heroes er veel meer voordeel van krijgen dan andere.
Als Valve echt de winrate van iedere speler op de 50 % intentioneel laat houden, dan vraag ik me stiekem wel af of Valve niet met de NSA samenwerkt. Hoe weten ze überhaupt welke spelers op dat moment willen trollen en welke niet? En oja, de mensen met een winrate van 70% hebben vast Valve losgeld betaalt en mensen die LP hebben, krijgen altijd pech met RNG van Void mag ik aannemen. Misschien, heel misschien betekenen al deze complot theorieën dat Half Life 3 eindelijk uit gaat komen.N.Uckerman schreef op donderdag 25 december 2014 @ 22:14:
Haha Valve probeert om je win percentage rond 50% te houden. Dus als je daar solo een stuk boven ligt, dan maak je borst maar nat haha. Hoe goed je ook bent, als het goed is zal je tussen de 40-60% zitten solo. In party is natuurlijk een ander verhaal.
quote van reddit:
[ Voor 26% gewijzigd door Hostile Nob op 26-12-2014 12:26 ]
Over jouw eerste zin:N.Uckerman schreef op zondag 28 december 2014 @ 00:55:
Valve probeert ook je win percentage rond de 50% te houden. De mensen die 70%/80% hebben die spelen vaak of alleen maar in parties. Solo kom je echt niet boven de 70% hoor..
En? Op wat voor mmr zat je (oude account) en ben je nu gecalibreert?N.Uckerman schreef op zondag 28 december 2014 @ 00:59:
Ik wil trouwens items overzetten van mijn oude naar mijn nieuwe account, maar daarvoor moet ik eerst een geldige steam aankoop doen. Na 30 dagen van deze aankoop kan je pas traden. Onder geldige aankopen wordt veerstaan: Games, DLC etc. Ingame-aankopen staat er niet bij. Dus als ik bv een sniper-set koop, ben ik bog steeds een gelimiteerde gebruiker klopt dat? Of gelden ingame sets wel als aankoop?
Hey, niet plagen.Zuurstok schreef op zondag 28 december 2014 @ 14:45:
[...]
En? Op wat voor mmr zat je (oude account) en ben je nu gecalibreert?
Plagen? Als het kennerlijk het overstappen van het account waard is, ben ik toch wel benieuwd geworden hoe groot het verschil is en in welk tijdsbestek hij weer redelijk op het oude mmr zit.
Volgens mij is zijn nieuwe account nog niet hoog genoeg lvl om ranked te spelen.Zuurstok schreef op zondag 28 december 2014 @ 19:11:
[...]
Plagen? Als het kennerlijk het overstappen van het account waard is, ben ik toch wel benieuwd geworden hoe groot het verschil is en in welk tijdsbestek hij weer redelijk op het oude mmr zit.
For science!
Hier ben ik natuurlijk met je eens, maar een deel van me denkt stiekem...Zuurstok schreef op zondag 28 december 2014 @ 19:11:
[...]
For science!
[ Voor 28% gewijzigd door Hostile Nob op 28-12-2014 21:10 ]
[ Voor 11% gewijzigd door N.Uckerman op 28-12-2014 22:08 ]
Ik denk van wel, mits jouw eerste aankoop langer is dan 30 dagen en korter dan een jaar. Staat hier ook:N.Uckerman schreef op zondag 28 december 2014 @ 22:05:
Weet iemand nu trouwens wel of een set kopen van dota 2 een geldige aankoop is? Zodat ik ook met mijn oude account kan deelnemen aan de community market? Anders moet ik weer een dure game kopen..
[ Voor 19% gewijzigd door Hostile Nob op 28-12-2014 22:48 ]
Goed bezigN.Uckerman schreef op zondag 28 december 2014 @ 22:05:
Even voor de duidelijkheid: Ik heb geen nieuw account aangemaakt omdat ik van mening ben dat ik veel hogere mmr verdien dan mijn oude account. Ik wilde gewoon eens kijken op wat voor mmr ik zou uitkomen nu. Gewoon een stukje onderzoek. Dan trek ik daar zelf wel mijn conclusies uit.
Blijkbaar zijn er hier mensen die gewoon hopen dat ik op dezelfde mmr uitkom, omdat ze er heilig van overuigd zijn dat het mmr-systeem van Valve klopt en ik deze moeite voor niks doe. Nou prima toch? Het is mijn moeite en ik wil het graag ZELF testen, is mijn eigen keuze;) En dat het al 100 keer eerder is getest, ook prima, maar ik ben iemand die alles zelf wil onderzoeken,. Ik praat niet graag met Pietje of Klaasje mee.
Ik laat jullie in iedergeval de uitslag wel weten.
VILF | Yeti
Salty much?N.Uckerman schreef op zondag 28 december 2014 @ 22:05:
Blijkbaar zijn er hier mensen die gewoon hopen dat ik op dezelfde mmr uitkom, omdat ze er heilig van overuigd zijn dat het mmr-systeem van Valve klopt en ik deze moeite voor niks doe. Nou prima toch? Het is mijn moeite en ik wil het graag ZELF testen, is mijn eigen keuze;) En dat het al 100 keer eerder is getest, ook prima, maar ik ben iemand die alles zelf wil onderzoeken,. Ik praat niet graag met Pietje of Klaasje mee.
rtYogoi schreef op maandag 29 december 2014 @ 12:25:
[...]
Salty much?
Volgens mij is zuurstok daadwerkelijk benieuwd en ik vermoed dat je hoger uitkomt dan wat je 'had'.
Dat ik denk dat het misschien niet de meeste efficiënte manier is klopt maar dat is en blijft toch gewoon jouw keuze en misschien zit ik er wel naast![]()
Volgens mij zijn hier niet echt mensen die 'hopen' dat je op dezelfde MMR uit gaat komen. Hoogstens mensen die het gewoon geen ruk boeit waar jij op uit komt
Who are we to question why the chicken crosses the road?
“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”
Verwijderd
Had ik nog niet gezien, super vet!Yogoi schreef op woensdag 31 december 2014 @ 11:27:
[...]
heb je deze ook gezien zuurstok?
https://twitter.com/TJRamini/status/549974999881109505
[ Voor 7% gewijzigd door Zuurstok op 31-12-2014 14:51 ]
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq