I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.
Ik sla over.Zuurstok schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 11:33:
[...]
Ik heb nu al ff het idee in mijn hoofd van een Visage - Meepo - Ember - Lifestealer - NP onderstaande postdraft. Gewoon omdat het me tof lijkt om dan BoTs te rushen op Meepo en Ember (yes, voor BF) en de enemy team echt de *@!$ kan laten schrikken, denk ik.
Voelt er iemand wat voor om dit een keertje te draften in een pub?
Fer?! Yogoi?! Demie?! Doen?!
BoT's rush op meepo is naar mijn mening redelijk suicide. En in de gevallen waar je er wel mee wegkomt had je alsnog beter aghs of blink kunnen bouwen
Maar sowieso, als je een global strat wilt zijn er betere opties. Deze lineup is zodanig greedy dat het bijna wel fout moet gaan
Tuurlijk gaat het af en toe lukken als je het speelt maar dan had je waarschijnlijk met de meeste andere team picks ook wel gewonnen.
Kortom, ik speel meepo (en visage) graag maar dit zou nooit mijn voorkeur hebben als ik een vna deze 2 heroes speel
http://www.reddit.com/r/D...gh_but_still_a_milestone/N.Uckerman schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 08:47:
[...]
Ik heb het zelf niet het gevoel dat ik mijn eentje van een mmr van laten we zeggen 1000-1200 naar 2000 kan stijgen.
If you don't want to earn it you don't deserve it.
Mijn vraag is: welke spelers hier gebruiken Quick cast met het spelen van Meepo? Ik heb het nog niet uitgeprobeerd, maar dat ga ik vanavond wel even doen en ben wel benieuwd hoe dat speelt. Lijkt me zeker met blink een stuk sneller poofen namelijk (en netten natuurlijk).
Verder wordt het een leuke uitdaging. Vooral het stacken van meerdere camps tegelijk enz. Maar het lijkt me wel erg leuk.
[ Voor 6% gewijzigd door Tupel op 02-12-2014 14:17 ]
I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.
Maar dat is voornamelijk omdat ik nooit met quickcast speel.
In bepaalde gevallen zal het zeker sneller of makkelijker zijn maar ik weet niet beter
En 4 (of 5 soms) poofs casten met klikken gaat alsnog super snel
En ik denk dat ik liever wat meer controle heb waar ik klik, zeker als je poofed op de minimap.
Daarnaast ben ik gewent om een spel al te selecteren en op een later moment pas te casten, quickcast zou dus super wennen zijn.
Overigens lijkt het me voor poofs nog wel handig, voor netten lijkt het me niet fijn.
overigens als je meerdere camps wil stacken is het het makkelijkst als je camps neemt die verschillende stack timings hebben. lijkt obvious maar veel mensen vergeten het.
edit:
Je poofed trouwens altijd naar de dichtstbijzijnde meepo. Dus ook als er geen meepo onder je cursor is zul je poofen maar dan naar wherever de dichtstbijzijnde is.
[ Voor 10% gewijzigd door Yogoi op 02-12-2014 15:04 ]
Ah good to know (je edit). Ja van dat stacken en de timings had ik al door tijdens het spelen, maar heb het ook even opgezocht. Ook het gebruik maken van een tango of quelling blade en om zo twee camps tegelijk te farmen is zeer effectief (als er niet toevallig mud golems staanYogoi schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 15:01:
Ik gebruik geen quickcast.
Maar dat is voornamelijk omdat ik nooit met quickcast speel.
In bepaalde gevallen zal het zeker sneller of makkelijker zijn maar ik weet niet beter
En 4 (of 5 soms) poofs casten met klikken gaat alsnog super snel
En ik denk dat ik liever wat meer controle heb waar ik klik, zeker als je poofed op de minimap.
Daarnaast ben ik gewent om een spel al te selecteren en op een later moment pas te casten, quickcast zou dus super wennen zijn.
Overigens lijkt het me voor poofs nog wel handig, voor netten lijkt het me niet fijn.
overigens als je meerdere camps wil stacken is het het makkelijkst als je camps neemt die verschillende stack timings hebben. lijkt obvious maar veel mensen vergeten het.
edit:
Je poofed trouwens altijd naar de dichtstbijzijnde meepo. Dus ook als er geen meepo onder je cursor is zul je poofen maar dan naar wherever de dichtstbijzijnde is.
Voor wat betreft het quick casten, ik ga er gewoon even mee experimenteren
Ik kreeg op deze vraag meer antwoorden van: hoezo zou je nu ooit van account willen switchen etc..N.Uckerman schreef op maandag 01 december 2014 @ 23:42:
[...]
Hoe join je de Tweakers Guild dan? Ken 'm namelijk helemaal niet:O
Verder is mijn PA Arcana nu eindelijl veel 3. Vind de zwaarden opzich minder mooi, want je hebt opeens fel oranje zwaarden met een blauw lichaam.. Maargoed, iedereen kan wel zien dat ik nu iets heb bereikt met PA:)
ALeen een vraagje:
Ben van plan na een tijdje, als ik mezelf "pro" vind. Een nieuw account aan te maken, met dit account test ik namelijk eerst alle hero's en wanneer ik vind dat ik echt rond een mmr van 3500+ kan, maak ik enen nieuw account, om lekker met een schone lei te beginnen en goede stats te krijgen.
Mijn vraag is: Als ik die zwaarden nu ruil naar mijn toekomstige account, blijven ze dan nog gewoon level 3??
Heb nog steeds geen antwoord gekregen op mijn vraag..
Mijn arcana zwaarden van pa zijn level 3. Als ik deze naar een ander account wil overzetten/ruilen, blijven ze dan level 3?
Hoe heet je op steam?Feralio schreef op dinsdag 02 december 2014 @ 07:52:
[...]
Als je mij even toevoegt op Steam zal ik je wel een invite sturen, je kan ook in het chat channel "GOT" gaan zitten, hier kijk ik ook af en toe in.
[...]
En je kan prima in unranked je hero testen hoor, dit zal niks uitmaken voor je rating.
Toevallig hetzelfde als hier op tweakers
Tevens op je post erboven, unlocks zijn gekoppeld aan het item, niet aan het account. Dus als jij je swords naar een andere account stuurt blijft hij daar ook gewoon level 3.
Dit was wel voor de update. Geen idee of het nog werkt na de update want ik heb niet veel meer gespeeld.
Door hem vaak te killen.N.Uckerman schreef op woensdag 03 december 2014 @ 14:39:
Hoe kun je trouwens het beste Phantom lancer counteren?
Who are we to question why the chicken crosses the road?
De eerste abillity wil ook altijd wel werken, kan je precies zien welke de echte is en hij is even gestunt.hellsau schreef op woensdag 03 december 2014 @ 15:27:
Een Earthshaker ult levert altijd goed werk tegen een PL;)
Speel het spel verder niet, vindt het wel leuk om de games te kijken
Awhhhh, maar maar maar...Wrd schreef op woensdag 03 december 2014 @ 15:54:
Dat soort vragen kan je beter aan de persoon zelf vragen. Mijn glazen bol is erg inaccuraat.
Hmm Fair enough. Maar dat soort personen zijn vaak slecht te bereiken.
Oh well, viel te proberen. Enjoy the thread guys!

You have not even tried....
Het is niet de bedoeling om je weg te jagen, maar wat verwacht je dat we je kunnen vertellen?
Misschien is hij op vakantie, misschien is hij... etc
Maar als je het echt wil weten, kan je het via Sheeva proberen. Misschien is ze wat beter te bereiken dan tobiwan en heeft ze wel de mogelijkheid om hem te benaderen.
Haha je moet het niet zo slecht opvatten johIdieEasy schreef op woensdag 03 december 2014 @ 15:55:
[...]
Awhhhh, maar maar maar...![]()
Hmm Fair enough. Maar dat soort personen zijn vaak slecht te bereiken.
Oh well, viel te proberen. Enjoy the thread guys!
Wij kunnen ook niet weten waarom er weinig geüpload wordt, dus je antwoorden ga je hier helaas niet vinden. Het lijkt mij inderdaad ook het beste om contact op te nemen met de persoon zelf.
Met een beetje geluk krijg je je antwoord. Het helpt trouwens ook vaak om het bij het youtube filmpje te vragen, je hebt dan ook een redelijke kans dat iemand het ziet en erop reageerd. Hij heeft namelijk veel vaste volgers, die zullen wel allemaal die vraag hebben en mss weet iemand het antwoord al:)
Ik hoop dat je hiermee IETS kunt! En we willen je echt niet weg hebben hoor
Haha, ik bleef ook nog rondhangen hoor. Maar was meer een vraag of iemand anders het gehoord had. Er zijn weken geweest dat er 100+ games per week op het youtube kanaal kwamen, nu is 10 per week echt de max. En die worden ook nog een gecast door een ander. Ik weet ook dat joindota een organisatie is, en dat niet alleen Tobiwan cast, maar hij is de enige die een beetje leuk is om naar te luisteren.Wrd schreef op woensdag 03 december 2014 @ 16:06:
Aannames, aannames en aannames.
You have not even tried....
Het is niet de bedoeling om je weg te jagen, maar wat verwacht je dat we je kunnen vertellen?
Misschien is hij op vakantie, misschien is hij... etc
Maar als je het echt wil weten, kan je het via Sheeva proberen. Misschien is ze wat beter te bereiken dan tobiwan en heeft ze wel de mogelijkheid om hem te benaderen.
En ik overdreef een beetje voor komisch effect... Sorry
@N.Uckerman Don't worry, het kwam gewoon in me op toen ik het topic zag.
En onder youtube filmpjes gaat niet meer zonder google+ En ik heb mijn youtube account losgekoppeld, dus dan moet je weer inloggen.. etc etc Moeite, lui... geen goede combo
[ Voor 7% gewijzigd door IdieEasy op 03-12-2014 16:25 ]
Een toernooi vol met top matchups
Heh, Ik volg eigenlijk alleen het youtube kanaal, Live dingen kijken is niet voor mij weggelegd. Heb rare tijden om te kijken :xYogoi schreef op woensdag 03 december 2014 @ 16:25:
Maar vanavond begint volgens mij The Summit 2, gewoon via twitch te volgen dacht ik
Een toernooi vol met top matchups
Er zijn op bijvoorbeeld twitch toernooien uit heel de wereld dus op de vreemdste tijden heb je games.IdieEasy schreef op woensdag 03 december 2014 @ 16:28:
[...]
Heh, Ik volg eigenlijk alleen het youtube kanaal, Live dingen kijken is niet voor mij weggelegd. Heb rare tijden om te kijken :x
Ik kijk soms als ik net wakker ben in bed een potje van chinese toernooien
Oh dat weet ik wel, maar ik wil er ook een goede caster bij hebben. Daarom kijk ik nooit League toernooien. Daar zijn geen goede casters (of ik vindt ze niet). Tobiwan is de enige tot nu toe die me echt aantrekt. Ooit vond ik husky voor Starcraft nog fijn. En Totalbiscuit kan soms ook goede games casten. Allemaal zijn goede shoutcasters (naar mijn mening) waar je er maar weinig van vindt.Yogoi schreef op woensdag 03 december 2014 @ 16:31:
[...]
Er zijn op bijvoorbeeld twitch toernooien uit heel de wereld dus op de vreemdste tijden heb je games.
Ik kijk soms als ik net wakker ben in bed een potje van chinese toernooien
Dus een random stream opzetten wil meestal niet lukken xD
Voor de geintresseerden een linkje naar Twitch
en mocht er iemand een noob stream willen
[ Voor 23% gewijzigd door Zuurstok op 03-12-2014 18:58 ]
Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.
zit emt e kijken, belooft moois!Zuurstok schreef op woensdag 03 december 2014 @ 18:57:
EG vs Secret gaat over enkele minuten beginnen.
Voor de geintresseerden een linkje naar Twitch
en mocht er iemand een noob stream willen
Maaruh, ik ben er tijdje uit geweest, wat is er gebeurd met de line up van de top teams?
oude Na'vi is tegenwoordig secret geworden? enige die mist is bulldog?
Battle.net Spud#2543
Na'vi is gewoon navi, maar puppey en kuroky zitten nu in secret.TepelStreeltje schreef op woensdag 03 december 2014 @ 19:30:
[...]
Maaruh, ik ben er tijdje uit geweest, wat is er gebeurd met de line up van de top teams?
oude Na'vi is tegenwoordig secret geworden? enige die mist is bulldog?
Bulldog zit nog steeds in Alliance. (Al zijn er bij Alliance ook 2 spelers weg)
Verwijderd
Puppey uit NaVi 5
BigDaddyN0tail uit Fnatic 4
Simba (Fly) uit Fnatic 3
s4 uit Alliance 2
Kuroky uit NaVi 1
summit strim ded
[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 03-12-2014 19:39 ]
Ken de wat namen van de "betere" spelers
thanks for the headsup though!
stream is er zojuist mee gekapt

Battle.net Spud#2543

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.
Was aan het luisteren tijdens wat voorbereidingen voor straks.
maar nu dus niet meer
Battle.net Spud#2543
Overleef het vermoedelijk wel
heb zo'n zin in EG vs Secret
wel grappig, opeens heeft die noob stream waar ik eerder naar linkte 1000 viewers. Die casters gaan uit hun dak
[ Voor 30% gewijzigd door Zuurstok op 03-12-2014 19:52 ]
Maarwaar kun je zien wanneer welke toernooien zijn, en of die toernooien wat voorstellen?
hebben jullie ergens een schema ofzo?
joindota bv
Wellicht gaan we nu eindelijk beginnen, trouwens
[ Voor 29% gewijzigd door Zuurstok op 03-12-2014 19:56 ]
Verwijderd
Hier in de sidebar bvN.Uckerman schreef op woensdag 03 december 2014 @ 19:54:
Ik speel nu een tijdje dota2 en ken team zoals EG, Newbee, Na'vi etc al, goed van mij he
Maarwaar kun je zien wanneer welke toernooien zijn, en of die toernooien wat voorstellen?
hebben jullie ergens een schema ofzo?
http://www.reddit.com/r/dota2
En hoe weten jullie nu dat dit een belangrijke wedstrijd is? Of kijken jullie puur naar de teams, en aangezien dit topteams zijn kijken jullie?
Want ik weet nooit of het toernooi belangrijk is zegmaar. Nu is nv the summit 2, is dit een top toernooi waar veel om draait ofzo?
problemen met de verbinding/pc/hamstervoedsel is opN.Uckerman schreef op woensdag 03 december 2014 @ 20:26:
Ik zie nu bij secret tegen EG geen mtahc, is er pauze ofzo?
dat niet perse, zijn goeie teams, dus vind ik tof om te zien!En hoe weten jullie nu dat dit een belangrijke wedstrijd is? Of kijken jullie puur naar de teams, en aangezien dit topteams zijn kijken jullie?
Neuh, summit doet veel casten, met ook goede casters erbij. Organiseren dus ook af en toe toernooien, maar dat is tegenwoordig niet eens zo speciaal meer.Want ik weet nooit of het toernooi belangrijk is zegmaar. Nu is nv the summit 2, is dit een top toernooi waar veel om draait ofzo?
Battle.net Spud#2543
Dan is het al snel belangrijk
Welke cast kijken jullie?TepelStreeltje schreef op woensdag 03 december 2014 @ 20:28:
[...]
problemen met de verbinding/pc/hamstervoedsel is op
[...]
dat niet perse, zijn goeie teams, dus vind ik tof om te zien!
[...]
Neuh, summit doet veel casten, met ook goede casters erbij. Organiseren dus ook af en toe toernooien, maar dat is tegenwoordig niet eens zo speciaal meer.
En is dit best of 5 ofzo?
[ Voor 3% gewijzigd door N.Uckerman op 03-12-2014 20:30 ]
gaan we nu eindelijk een match zien?

Ik zie namelijk alleen op de market verkopen..
Moet je via steam zelf doen, bijvoorbeeld via een tradeoffer.N.Uckerman schreef op donderdag 04 december 2014 @ 18:45:
Hoe doe ik nu dingen overzetten naar een ander account?
[afbeelding]
Als je even op teamspeak komt kan ik je er wel bij helpen als je wil.
[ Voor 9% gewijzigd door Feralio op 04-12-2014 19:15 ]
via steam in je friends list een trade request openen.N.Uckerman schreef op donderdag 04 december 2014 @ 18:45:
Hoe doe ik nu dingen overzetten naar een ander account?
[afbeelding]
Je kan het dus niet echt tussen je eigen accounts traden, tenzij je iemand als tussen persoon gebruikt of je 2e account ergens anders inlogt.
sommige dingen kan je niet traden though, houd daar rekening mee
Battle.net Spud#2543
Als ik zo Tinker zou kunnen spelen...
https://www.youtube.com/watch?v=T4ZxldnT6mo
http://wiki.teamliquid.net/dota2/The_Summit/2
kan je de brackets zien en word eng snel geupdate.
binnen een minuut na een game hebben ze de site up to date.
en volgens mij worden er veel tornooien bijgehouden daar.
maar je kan nog steeds hoveren over de skill.
Maar als dit twijfelachtig is dan zou right click deny dat ook zijn.
Dat is ook een 'verborgen optie'
Of het veranderen van de minimap hero icons (en de size)
Ik heb geen kruisjes als standaard maar de hero icons zelf en heb ze wat groter gemaakt. niet iedereen wil dat maar ik kan niet meer zonder
Verwijderd
Is het verstandiger om gewoon zoveel mogelijk heroes uit te proberen (en te leren kennen) in bot matches tot ik soort-van-handig wordt in deze mode of leer je het beste door jezelf gewoon in het diepe te gooien en je chat uit te zetten? En heeft iemand wellicht tips qua websites etc. waar ik nog wat kan leren? Het moet wel leuk blijven namelijk.
en https://www.youtube.com/user/MerliniDota
Purge leer je echt grofweg de basis en Merlini kan je nog wat meer geven. Voor de rest kan je naar dotabuff gaan (dotabuff.com) om te kijken naar de winrates van heroes (in pubs) en winrate van items.
Verdere adviezen is ook dat als je carry of mid speler wil oefenen, je in een botmatch kan oefenen met last hitten. Verder is het zo als je een hero voor jou redelijk goed kent, je beter meteen een andere hero moet oppikken (dus geen limited pick) en niet al te bang zijn om met die hero te verliezen, hoewel ik ook aanraad om eerst ze in botmatches te oefenen. Het voordeel hiervan is, is dat je meer over de mechanisme van die hero weet. Wat ik ook meestal doe is gewoon de vijanden muten als je bang bent dat ze vervelend doen en als een teammate vervelend doet, kan die ook wel muten, want met een ragers of een aso's samenwerken staat gewoon gelijk aan alleen spelen. En als je echt bang bent om gereported te worden, zal ik in principe aanraden om met vrienden te spelen of met mensen van deze guild.
Verder wens ik je veel plezier en misschien dat iemand anders hier je meer kan helpen
Verwijderd
Thanks!
Volgensmij bekijkt valve alleen de mensen met veel reports, dus als jij met een team ben en eentje verneukt alles( gaat 50 salves kopen ofzo), en jij en je hele team reporten hem, dan merkt valve dat niet eens toch?
Heeft weinig zin om met het hele team iemand te reporten, je ontvangt maximaal 1 report per match. En reports werken vanzelf welN.Uckerman schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 15:44:
Heeft het eigenlijk wel nut om mensen te reporten?
Volgensmij bekijkt valve alleen de mensen met veel reports, dus als jij met een team ben en eentje verneukt alles( gaat 50 salves kopen ofzo), en jij en je hele team reporten hem, dan merkt valve dat niet eens toch?
ah damnit! waarom weet ik dat nu pasFeralio schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 15:49:
[...]
Heeft weinig zin om met het hele team iemand te reporten, je ontvangt maximaal 1 report per match.
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
Zo doe ik het ook hoor. Ik report en mute iemand dan gelijk, ook geen last meer van.Verwijderd schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 16:13:
Nou ja ik heb iemand gereport die echt over de schreef ging met commentaar zeg maar. Dat sloeg werkelijk nergens op. Ben het toen ook maar afgetaaid want het moet nog enigszins leuk blijven. Weet niet hoeveel nut het heeft gehad maar het zal in ieder geval nuttiger zijn dan niets ondernemen (lijkt mij)
Vaak genoeg als ik dan weer aanlog krijg ik zo'n scherm te zien met message:
"We hebben actie ondernomen tegen iemand die je gereport hebt, als dank krijg je 1 extra report"
Dan kun je daarna dus meer mensen reporten.
Dit kan ik bevestigen. Ik heb twee keer achtereen met dezelfde speler in een match gezeten (één keer tegen en één keer in hetzelfde team). De speler was er alleen maar op uit het spel te verzieken (liet dit ook duidelijk merken via zijn microfoon). De speler is door iedereen beide potjes ge-report. Een tijdje later kreeg ik het genoemde bericht (of iets soortgelijks).JBplap schreef op dinsdag 09 december 2014 @ 19:00:
Reporten heeft wel effect hoor!
Vaak genoeg als ik dan weer aanlog krijg ik zo'n scherm te zien met message:
"We hebben actie ondernomen tegen iemand die je gereport hebt, als dank krijg je 1 extra report"
Dan kun je daarna dus meer mensen reporten.
Ik gebruik nog steeds Bastion announcer, blijf ik een van de betere vinden.N.Uckerman schreef op donderdag 11 december 2014 @ 11:28:
Weet iemand nog vette omroepers en megakill omroepers? ben nog opzoek naar leuke, heb er nog geen.
Je kunt voor de gein de taal van je spel eens instellen op Korean. Dan krijg je de Koreaans announcer en hero responses. Voor de rest is het spel hetzelfde. Misschien leuk voor de afwisselingN.Uckerman schreef op donderdag 11 december 2014 @ 11:28:
Weet iemand nog vette omroepers en megakill omroepers? ben nog opzoek naar leuke, heb er nog geen.
+1Feralio schreef op donderdag 11 december 2014 @ 11:30:
[...]
Ik gebruik nog steeds Bastion announcer, blijf ik een van de betere vinden.
Gebruik ook echt al tijden bastion.
De Pyrionflax kan ik zelf ook wel waarderen.
Bastion:N.Uckerman schreef op donderdag 11 december 2014 @ 13:50:
heb bastion eens gekocht, eens kijken hoe doe klinkt:)
http://hydra-media.cursec..._firstblood_follow_04.mp3

Lekker droog en sarcastisch in ieder geval
Who are we to question why the chicken crosses the road?
[ Voor 46% gewijzigd door Amanoo op 11-12-2014 15:58 ]
[ Voor 4% gewijzigd door Rempi op 11-12-2014 16:00 ]
Match id = 1085043170
SHaman heeft zijn team naar de overwinning gebracht, maar kijk eens goe dhoe hij speelt, echt geweldig.
Iemand roept: safe lane. Vervolgens pickt iemand anders direct pa. Daarna offlane, mid, jungler. Ondertussen smeekt iedereen aan mr safe lane om een support te kiezen, neemt ie am.
Jungling ld weigert iets te doen buiten jungling, slark mid gaat 0-5 tegen shadow fiend en de pa & am komen er achter dat ze beide een babysitter nodig hebben en dus niet kunnen farmen. Great succes.
ESL-One keert terug naar Frankfurt!
20-21 juni 2015.
Wat een tof evenement vorig jaar!
Dit jaar wil ik weer gaan, zijn er nog andere tweakers geinteresseerd?
* Feralio steekt zijn hand op.JBplap schreef op vrijdag 12 december 2014 @ 11:35:
Gisteren in de mailbox:
ESL-One keert terug naar Frankfurt!
20-21 juni 2015.
Wat een tof evenement vorig jaar!
Dit jaar wil ik weer gaan, zijn er nog andere tweakers geinteresseerd?
Wordt al weer op IRC besproken
Had van jullie ook niks anders verwacht
https://www.youtube.com/watch?v=IuzXrcX_GjM#t=99
VILF | Yeti
Mijn auto was economisch total loss op de terugweg.
Maar volgens mij hadden wij vorige jaar wave 1 premium voor 145 euro en 3 overnachtingen (vrij/za/zo-nacht) voor 70? (Weet de hotel kosten niet meer)
Reiskosten kun je zelf berekenen natuurlijk (als je met de auto gaat is meer mensen goedkoper natuurlijk)
Vanwege premium tickets verder geen kosten gehad op secret shop items na natuurlijk)
En hoe doe ik trouwens mijn spullen overzetten naar een ander account? heb een nieuw account gemaakt. Wil daar mn sets etc heen doen.
[ Voor 46% gewijzigd door N.Uckerman op 14-12-2014 01:42 ]
Ik kan op steam niemand adden met die naam.N.Uckerman schreef op zaterdag 13 december 2014 @ 20:30:
Kan iemand mij toeveoeg aan de Tweakers guild? Mijn steam naam = Nigeluckerman.
Anders add je mij even. Ben Gewoon Yogoi op steam.
gaan we dit jaar weer voor premium?
Lijkt mij wel net zo handig!
Zijn de betere plaatsen de +100 euro het echt waard? En het eten is de moeite waard of is het de gebruikelijke hamburgers friet en ander fastfood eten?JBplap schreef op zondag 14 december 2014 @ 18:29:
Tickets gaan morgen 17.00 weer in de verkoop,
gaan we dit jaar weer voor premium?
Lijkt mij wel net zo handig!
Ik vind van wel. Maarja dat is gewoon persoonlijke voorkeur.irencus schreef op maandag 15 december 2014 @ 11:49:
[...]
Zijn de betere plaatsen de +100 euro het echt waard? En het eten is de moeite waard of is het de gebruikelijke hamburgers friet en ander fastfood eten?
Was het eten geweldig? nee maar ik vond het zeker niet slecht.
En gewoon drinken halen wanneer je wilt is gewoon een fijn idee.
De stoelen zitten wel een stuk lekkerder dan de stoeltjes in de zaal. en met de nieuwe layout zijn de plekken in verhouding beter dan vorig jaar
Vorige keer was het wel prima te eten, er waren per dag momenten waarop ze warm eten serveerden. Even uit mijn hoofd bestond dat uit:irencus schreef op maandag 15 december 2014 @ 11:49:
[...]
Zijn de betere plaatsen de +100 euro het echt waard? En het eten is de moeite waard of is het de gebruikelijke hamburgers friet en ander fastfood eten?
Schnitzel
Runderworst
Braadworst
Chili
Zelf ben ik daar fan geworden van de schnitzelbroodjes
Tussendoor was er natuurlijk het onbeperkte drinken en lagen er ook bakken met grote zoute krakelingen en nog wat ander broodproducten
Is het het waard? Tjah ik vond het wel wat beter.
Oh, en de premium wc's waren het alleen al waard
[PC/MAC] Het Grote GoT Dota2 Tournament 2 Topic Voor actuele GoT toernooien.
Slowchat? Liever naar de IRC dan om het topic niet te vervuilen: Irc.tweakers.net/dota2. Of Connect naar Irc.tweakers.net, Channel #dota2. Teamspeak is te vinden op [url="ts3server://teamSpeak.grolleman.org?port=9987"]teamSpeak.grolleman.org[/url]