Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Schnoop
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 24-09 21:03
Hostile Nob schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:03:
Ik vind persoonlijk dat de bounty runes eigenlijk de spannende luck element van rune control weggenomen heeft voor een deels. Want je hebt eigenlijk meer kans om gewoon bottle charges te krijgen. Dus als bottledrager word je gewoon minder afgestraft als je naar de verkeerde rune gaat. Het leuke is natuurlijk dat iemand die bottle heeft gewoon veel meer kan doen zonder hele tijd te bottle crowen. The bottle is natuurlijk wel wat duurder geworden.
Ik vind het heerlijk. Paar potjes met zeus mid gestaan en je kan gewoon als een malle spells blijven casten omdat je toch wel weer een volle bottle krijgt. Mid met mana hungry hero's is ineens geen kans/crow verhaal meer (oftewel mid met spell hero's gaat nu een stuk beter).

Daarnaast is dit ook best een buff voor hero's als ze niet mid staan zoals IO (wisp), Skywrath, Tusk e.d.
Of bijvoorbeeld pugna, bottle zou zomaar een stuk beter kunnen zijn op hem safelane/offlane. Als je rune continue pakt kan je nether blast blijven spammen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hostile Nob
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 21-09 20:36
Schnoop schreef op maandag 29 september 2014 @ 11:30:
[...]

Ik vind het heerlijk. Paar potjes met zeus mid gestaan en je kan gewoon als een malle spells blijven casten omdat je toch wel weer een volle bottle krijgt. Mid met mana hungry hero's is ineens geen kans/crow verhaal meer (oftewel mid met spell hero's gaat nu een stuk beter).

Daarnaast is dit ook best een buff voor hero's als ze niet mid staan zoals IO (wisp), Skywrath, Tusk e.d.
Of bijvoorbeeld pugna, bottle zou zomaar een stuk beter kunnen zijn op hem safelane/offlane. Als je rune continue pakt kan je nether blast blijven spammen.
Ja dat is zeker weten wel het leuke aan de bounty rune, je kan lekker vaak aggresiever spelen, heb ik volgens mij ook wel over gepost, het is alleen voor mij persoonlijk misschien ook voor een deel jammer dat de element luck weggaat. Ook omdat ik ook wel een voorstander ben voor de luck factor, maar als het invoering van deze rune het spel spannender maakt, dan heb ik zelf ook niet zoveel problemen :P . Ben wel benieuwd of er ook vaak op de runeplekken gegankt gaat worden.

Edit: Van reddit: http://www.reddit.com/r/D...s_discussion_bounty_rune/
heb ik best nog wel leuke troll tips gekregen bij de comment met meepo's :) :
"More like, get one rune, poof to the other meepo, and taking the second rune."
Of dit in de lange termijn handig is, zal ik niet echt kunnen weten, maar het klinkt wel leuk.

[ Voor 13% gewijzigd door Hostile Nob op 29-09-2014 12:18 . Reden: wil niet dubbel posten. ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-10 21:58
Ik kan me er wel voor een deel in vinden dat de "luck" factor leuk was. Je kon natuurlijk gewoon een wardje neer (laten) zetten en dan was dat probleem (luck) opgelost. Leverde vaak ook wel spannende situaties op als je met twee mid heroes naar dezelfde rune stop ging. Dat is nu dus een stuk minder.

Ik vind het ook wel leuk LC in pro matches te zien. Terrorblade, die ook aan de captains mode is toegevoegd, heb ik zelf nog niet aangeraakt (op die ene keer in All Random Deathmatch na dan).

I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

http://store.steampowered.com/news/14529/

Zo te zien zijn de bounty multipliers behoorlijk omlaag geschroefd. Ook levels zijn wat achteruit gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Tupel schreef op maandag 29 september 2014 @ 14:11:
Ik kan me er wel voor een deel in vinden dat de "luck" factor leuk was. Je kon natuurlijk gewoon een wardje neer (laten) zetten en dan was dat probleem (luck) opgelost. Leverde vaak ook wel spannende situaties op als je met twee mid heroes naar dezelfde rune stop ging. Dat is nu dus een stuk minder.

Ik vind het ook wel leuk LC in pro matches te zien. Terrorblade, die ook aan de captains mode is toegevoegd, heb ik zelf nog niet aangeraakt (op die ene keer in All Random Deathmatch na dan).
Mwah, met een ward werd dat probleem niet opgelost. Kon (heel) erg frustrerend zijn als je mid vrij hard aan het winnen was. Maar je tegenstander een rune kreeg als hij om x:50 al naar een kant liep en daar de rune spawnde.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart.O
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14-10 20:34
Mijn doel is om de beste shadow fiend op tweakers te worden. Dikke arcana alles er op en er aan.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/K1iJWHZ.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Topicstarter
Bart.O schreef op woensdag 01 oktober 2014 @ 22:31:
Mijn doel is om de beste shadow fiend op tweakers te worden. Dikke arcana alles er op en er aan.
[afbeelding]
Volgens mij krijg je dan nog wel competitie van Skele! Moeten jullie gewoon is 1vs1 mid gaan doen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart.O
Ik moet eerst nog even beter trainen op mn lasthits. Bovendien is een 1v1 heel anders dan een 5v5.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

tering wat een bug

YouTube: Game Breaking Dota 2 Meepo Bug

[ Voor 37% gewijzigd door Verwijderd op 02-10-2014 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• L7LYNX
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 15-10 22:24
Is gefixed in een update dacht ik.

Edit : In deze dus : http://www.reddit.com/r/D...date_for_92914_93014_utc/

[ Voor 13% gewijzigd door L7LYNX op 02-10-2014 21:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnocl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-06-2024
[afbeelding]
Leuke hero, heel sterk terwijl hij zelf behoorlijk kwetsbaar is (glass canon).
Een van de belangrijkste punten om te oefenen is vooral early lasthitten (zoals je zelf al aangaf).
Verder moet je er snel voor zorgen dat je iets van survivability hebt. Het is een hero die vooral early game heel gevoelig is voor gangs, dus daar moet je snel iets aan doen.

Hmm toch weer een tijdje terug sinds ik die hero zelf voor het laatst heb gespeeld, stats zijn gelukkig wel nog goed.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ht9lePw.png

Ik wens je veel plezier met het oefenen van deze hero, heb zelf veel leuke potjes gehad met deze hero.

edit: link van plaatje klopte niet

[ Voor 3% gewijzigd door arnocl op 03-10-2014 10:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ligt het aan mij of is weaver veel te goed/makkelijk in de huidige meta?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Verwijderd schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 13:24:
Volgens mij laten mensen gewoon te snel weaver freefarmen en pakt niemand ooit een counter. En als Weaver dan ineens 6-slotted tevoorschijn komt is hij ineens OP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragadder
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 10:46
Verwijderd schreef op zaterdag 04 oktober 2014 @ 13:24:
Wat er is aan veranderd dan? Tis gewoon een farm dependant range carry.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weaver
  • The Swarm duration increased from 8/12/16/20 to 14/16/18/20
  • Shukuchi no longer ignores invisible units
  • Shukuchi damage reduced from 90/110/130/150 to 75/100/125/150
  • Geminate Attack can now proc items
  • Geminate Attack cooldown increased from 6/5/4/2.5 to 6/5/4/3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie.b
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-08 11:48
that double post

[ Voor 93% gewijzigd door Robbie.b op 06-10-2014 12:38 ]

Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie.b
[afbeelding]
Je hebt nog een redelijke weg te gaan :D.
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/WcbBIHh.jpg

Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart.O
Challenge accepted :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hostile Nob
Was ik maar zo jong om zo ambitieus te zijn, doet me denken aan mijn goeie oude tijden:)
Ik wens je verder veel succes en natuurlijk (veel belangrijker) erg veel plezier met je doel
om de beste Shadow Fiend speler van Tweakers te worden. Hoop dat het goed komt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
Vorige week gestart met de "All hero challenge". Toch wel erg leuk om weer eens wat andere heroes te spelen. Ik speelde de laatste tijd al wel vaker andere heroes dan ik voorheen speelde, maar ontweek sommige nog wel. Laat ik deze nu juist voor mijn kiezen krijgen in deze challenge :).

I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13-10 21:17
Valve moet echt serieus die servers gaan maken. Op dit moment is het echt niet te doen. Veels te veel lag :s

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-05 15:39
Michielodc schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 14:25:
Valve moet echt serieus die servers gaan maken. Op dit moment is het echt niet te doen. Veels te veel lag :s
De vraag is dan altijd of het de servers zijn of iets anders.
De laatste keren lag het niet aan de servers zelf maar aan DDOS attacks dacht ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
Yogoi schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 14:28:
[...]

De vraag is dan altijd of het de servers zijn of iets anders.
De laatste keren lag het niet aan de servers zelf maar aan DDOS attacks dacht ik.
Bij esports was het beide; eerst vooral DDOS, maar later ook servers. Vandaag is gewoon erg, want iedereen heeft lag en er gebeuren veel DCs :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk spelletje:) All hero challange gaat goed.

Gelukkig nooit last van lags ofzo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoboSpinoza
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 02-08 10:29
[afbeelding]
Best magnus eu reporting! ;)

Afbeeldingslocatie: https://dl-web.dropbox.com/get/magnus.jpg?_subject_uid=55025683&w=AAD9fscO7hgfvsc5iy61syS3_hCp2ls70ENIXiUs1eu7yQ

[ Voor 12% gewijzigd door RoboSpinoza op 08-10-2014 16:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
Inderdaad DDOS. Gisteren twee potjes op rij van Na'Vi vs MYM en daarna Secret. Beide keren allemaal dc's. De commentators werden er ook gek van. Gek genoeg alleen dc's aan de kant van MYM en Secret en niet bij Na'Vi.... :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 14-10 16:42

TheNephilim

Wtfuzzle

Dat was een dikke match gisteren!

http://www.dotabuff.com/matches/948644491

Ondanks dat we op een gegeven moment echt alleen maar de top barracks nog hadden, terwijl de enemy alles nog had, wonnen we de game! Even een Rapier oppakken als Treant was ook wel eens leuk, voor de verandering hè :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Michielodc schreef op woensdag 08 oktober 2014 @ 15:17:
[...]

Bij esports was het beide; eerst vooral DDOS, maar later ook servers. Vandaag is gewoon erg, want iedereen heeft lag en er gebeuren veel DCs :S
Een maat van mij gaat waarschijnlijkd oor dit gedoe nooit meer van zijn instant-LP afkomen. Hij leavet tegenwoordig erg zelden, maar alsnog krijgt hij elke keer bij een abandon meteen LP. Probleem is dat server crashes en dergelijke net aan dusdanig vaak voorkomen dat hij niet voor een genoeg lange tijd zonder abandons kan spelen. En daarnaast heeft hij best veel pech. Elke keer als wij beiden een DC krijgen is hij het die de abandon krijgt, en ik krijg het nooit. Het gross van zijn LP's komen door ongelukkige disconnects.

Ondertussen zien we LP nauwelijks nog als afstraffing. Het is gewoon iets wat gebeurt, net als bewolking en zon. We geven er nog maar weinig om, die LP komt toch wel, zelfs als we ons best doen het te voorkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoboSpinoza
Amanoo schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 15:30:
[...]

Een maat van mij gaat waarschijnlijkd oor dit gedoe nooit meer van zijn instant-LP afkomen. Hij leavet tegenwoordig erg zelden, maar alsnog krijgt hij elke keer bij een abandon meteen LP. Probleem is dat server crashes en dergelijke net aan dusdanig vaak voorkomen dat hij niet voor een genoeg lange tijd zonder abandons kan spelen. En daarnaast heeft hij best veel pech. Elke keer als wij beiden een DC krijgen is hij het die de abandon krijgt, en ik krijg het nooit. Het gross van zijn LP's komen door ongelukkige disconnects.

Ondertussen zien we LP nauwelijks nog als afstraffing. Het is gewoon iets wat gebeurt, net als bewolking en zon. We geven er nog maar weinig om, die LP komt toch wel, zelfs als we ons best doen het te voorkomen.
Ik DC de laatste tijd wel eens met die serverproblemen, maar kan altijd gewoon direct reconnecten. In 5 minuten kan je vanuit de client wel 20x een reconnect poging maken toch? Zie geen reden waarom je dan ineens allemaal abandons zou krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Wij hebben vaak genoeg een DC gehad waarbij het wel even langer duurde. Al is 20 keer proberen wel erg veel voor ons doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
Iedereen ga de eerste game van EG vs Alliance van ESL One New York kijken! De game was super vet! Lang niet meer zo'n vette game gezien!! :D Een VOD komt waarschijnlijk hier YouTube: ESL, maar op het moment dat ik dit post nog niet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Michielodc schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 01:20:
Iedereen ga de eerste game van EG vs Alliance van ESL One New York kijken! De game was super vet! Lang niet meer zo'n vette game gezien!! :D Een VOD komt waarschijnlijk hier YouTube: ESL, maar op het moment dat ik dit post nog niet :)
YouTube: Alliance vs. Evil Geniuses - Quarterfinal Game 1 - ESL One New York 2014 - Dota 2

Die zal het waarschijnlijk wel zijn dan :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scoro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 14-10 22:17
Zeer mooie pot was dat.

En toch nog spannend ondanks het bijna perfect spel van 1 van de teams.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Niet online

JBplap

Powered by:

WOW!!!!

Thx voor die tip!
Echt de moeite waard :D

Doet me terug denken aan ESL One in Frankfurt
de C9 vs Alliance match daar :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haantje_de_v
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 22-08 22:29
JBplap schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 17:03:
[...]

WOW!!!!

Thx voor die tip!
Echt de moeite waard :D

Game 2 ook zeker niet vergeten te kijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
JBplap schreef op vrijdag 10 oktober 2014 @ 17:03:
[...]

Damn, ik was schor na die game :)
Mooi einde van de 1e dag in Frankfurt,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Topicstarter
Vind dat deze finale van VG vs EG ook wel goed bezig is zeg. Goed tegen elkaar opgewassen, mooie gevechten. Biertje en erbij, en goed begin van het weekend :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart.O
Amanoo schreef op donderdag 09 oktober 2014 @ 15:30:
[...]

Hoe kan dat nou? ik heb 46 uur dota in de laatste 2 weken en kan me niet herinneren dat ik het afgelopen jaar een abandon heb gehad door een dc. En dan speel ik ook nog eens op een schrale wifi verbinding.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hostile Nob
Tja dat het met jou niet gebeurt, hoeft niet te betekenen dat het met de anderen zoiets niet gebeurt. Ik vind het zelf ook wel raar, want bij mij gebeurt dit ook zelden (was volgens mij maar 1 keer echt voorgekomen dat het door de server kwam dat ik een dc kreeg, maar dat was ook maar 1 keer). Hoewel het misschien ook aan hun internet kan liggen (als ze bijv. samen in 1 huis zit te spelen). Maar zoiets is gewoon pech hebben, daar kan Valve zelf meestal ook niet zoveel aan doen. Het is een sterk verhaal wat Amanoo zegt, maar het lijkt me echt niet uit de lucht gegrepen.

Ik had zelf ook keertje gehad dat ik nog de enige was in een potje. Negen van de 10 mensen hadden plots een dc, dus ik zat in me eentje te spelen. En dan praat ik echt over 2 minuten in het spel en plots 9 van de 10 mensen zijn weg, waarbij de vijanden maar hooguit 2 mensen hadden die in dezelfde party zaten. Was wel leuk trouwens;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart.O
Ja precies een keertje, na 2000 games heb ik dat ook wel een 'paar keertjes' gehad maar dat je disconect rate zo hoog is dat je LP moet spelen kan er bij mij niet in (op euw). Sterker nog waarschijnlijk verpest je een heleboel games voor anderen omdat je altijd dc'd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Het is wel zo dat die kerel vroeger redelijk veel heeft geleaved. Tegenwoordig is het echt vrijwel uitsluitend door DC's.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hostile Nob
Bart.O schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 14:37:
Ja precies een keertje, na 2000 games heb ik dat ook wel een 'paar keertjes' gehad maar dat je disconect rate zo hoog is dat je LP moet spelen kan er bij mij niet in (op euw). Sterker nog waarschijnlijk verpest je een heleboel games voor anderen omdat je altijd dc'd.
Ja, dat kan zeker weten het geval zijn,wat jij nu beschrijft. De enige verklaring daarvoor waarbij iemand een LP gaat krijgen door die dc's is als die gewoon een crap internet heeft. Meestal als het echt aan de server lag, dan was er wel een bericht gekomen van dat de server onstabiel was en dat gebeurt zoals jij het zegt inderdaad niet zo vaak.
Tja, met die games verpesten van die dc's ben ik ook eens, daar zijn er meestal twee dingen om te doen.
Of 1) doorspelen of 2) zelf leaven en snel een nieuw potje zoeken, als alle andere mensen ook niet willen doorspelen. Wordt toch meestal geen abandon leave.
Amanoo schreef op zondag 12 oktober 2014 @ 16:11:
Het is wel zo dat die kerel vroeger redelijk veel heeft geleaved. Tegenwoordig is het echt vrijwel uitsluitend door DC's.
Dan had die vroeger niet zo vaak moeten leaven :9. Of die kan een smurf account maken en met een schone lei beginnen. Maar ja in LP spelen vind ik zelf persoonlijk ook niet erg, vroeger met jullie ook wel vaak in LP gespeeld en daar konden we gewoon lekker dollen. 8) :+

[ Voor 8% gewijzigd door Hostile Nob op 12-10-2014 16:21 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie.b
Een van mijn beste dota 1 en dota 2 vrienden speelt op dit moment tegen team tinker voor de dreamleague qualifiers :D. De man over wie ik het heb is Sonic-Syndicate, stream is hier te vinden voor mensen die het willen zien. (POV opname van een van zijn teamgenoten). http://www.twitch.tv/ibangfatchix

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Naar mijn mening is het vanavond weer tijd voor Dota & Drank (of Newbie & Dota)
Dus wie zin in een potje heeft waar het er niet altijd even serieus aan toe gaat is welkom :)

Nog even m'n eten maken en naar binnenwerken en dan word het een avond vol Dota!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riquiqui
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-12-2024
Denk dat ik dan ook wel even mee doe, voor het eerst, als dat mag :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Riquiqui schreef op vrijdag 17 oktober 2014 @ 18:58:
Denk dat ik dan ook wel even mee doe, voor het eerst, als dat mag :D
sure np.
Ik weet niet of je all in de clan zit maar zo niet kun je me gewoon even adden. Steamname: Yogoi

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
Gisteren voor de AHC Witch Doctor gespeeld. Te grappige hero en wat was dat heerlijk spelen. Manaboots > Ags > BKB > Euls. Ik kwam wat lastig op gang door een iets te gefarmde Broodmother in de midlane en doordat ik als enige support alle wards e.d. kocht, maar toen we Broodmother op een gegeven moment een aantal keer dood maakten werd het een feestje. Wat doet die ult een enorme damage met Ags zeg! Voodoo Restoration, BKB en ult poppen in een 5vs5 teamfight en alles dood :). Hielp ook wel dat we een Treant hadden waarvan de ult een lekker combo is met die van WD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoboSpinoza
Tupel schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 10:56:
Gisteren voor de AHC Witch Doctor gespeeld. Te grappige hero en wat was dat heerlijk spelen. Manaboots > Ags > BKB > Euls. Ik kwam wat lastig op gang door een iets te gefarmde Broodmother in de midlane en doordat ik als enige support alle wards e.d. kocht, maar toen we Broodmother op een gegeven moment een aantal keer dood maakten werd het een feestje. Wat doet die ult een enorme damage met Ags zeg! Voodoo Restoration, BKB en ult poppen in een 5vs5 teamfight en alles dood :). Hielp ook wel dat we een Treant hadden waarvan de ult een lekker combo is met die van WD.
WD ult is inderdaad erg sterk. Voor de aghs en bkb moet de enemy team gewoon altijd een stun voor de wd bewaren. Helaas gaat dat vaak genoeg fout en verlies/win je daardoor een teamfight.

Ook leuk is de restoration meer healed dan dat pugna ward hem damage doet. In teamfights had ik een keer een wd die hem dus gewoon aan liet staan. Constant die knallen van die pugna ward als wd weer in de buurt kwam :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 07:23

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

vergeet ook vooral niet dat shadow blade blijft werken als je zijn ulti popped!
Misschien zelfs ook wel als je al aan het casten bent, maar dat weet ik niet zeker

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TepelStreeltje schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:21:
vergeet ook vooral niet dat shadow blade blijft werken als je zijn ulti popped!
Misschien zelfs ook wel als je al aan het casten bent, maar dat weet ik niet zeker
Ja, windwalk abilities (invis) onderbreekt channeling niet. Geldt ook voor Phase Boots en Shiva's Guard.(http://dota2.gamepedia.com/Channeling)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Verwijderd schreef op dinsdag 21 oktober 2014 @ 12:48:
[...]

Ja, windwalk abilities (invis) onderbreekt channeling niet. Geldt ook voor Phase Boots en Shiva's Guard.(http://dota2.gamepedia.com/Channeling)
ah, ok.

maar als je invis bent, kan je dus je boots altijd gebruiken om sneller te lopen (dus BH/Clinkz lopen (nog) sneller als je je boots gebruik terwijl ze invis zijn.

En als je al aan het channellen bent onderbreek je het niet door je shadowblade te gebruiken.

please correct me if im wrong :)

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, want het gebruiken van phase boots tijdens invis breekt je invis (tenzij het tijdens de fade is). Dat ging alleen om het breken van channeling, breken van invis gebeurt door het doen van bepaalde acties (zoals boots of andere items of abilities gebruiken) of autottacks. Voor sommige invisibility types geldt dit niet, denk aan Rikimaru die items en abilities kan gebruiken zonder perma invis te breken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart.O
Hebben we toevallig nog wat tweakers er in gestopt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Net weer verloren omdat er een Void en een Brewmaster allebei naar 100% dodge kans neigden, vooral als ze niet al te veel health meer over hebben. Brew was dus compleet onstervelijk als je geen MKB hebt, en Void was ook met MKB onstervelijk. En om nog zout op de wond te gooien een ogre Magi die iets te vaak een 4x multicast heeft. Van mij mag de RNG echt een rework krijgen.

[ Voor 11% gewijzigd door Amanoo op 28-10-2014 22:57 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart.O
Je moet gewoon goed oefenen op je RNG skills. Het is niet makkelijk om goed in RNG te worden maar als je volledig in de zone bent zullen de RNG goden je rijkelijk belonen. MMR farmen is nog nooit zo makkelijk geweest en zoals je gemerkt hebt kun je er niks tegen doen!

[ Voor 22% gewijzigd door Bart.O op 28-10-2014 23:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc

Ik heb me kapot gelachen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-02-2021
Bart.O schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 23:07:
Je moet gewoon goed oefenen op je RNG skills. Het is niet makkelijk om goed in RNG te worden maar als je volledig in de zone bent zullen de RNG goden je rijkelijk belonen. MMR farmen is nog nooit zo makkelijk geweest en zoals je gemerkt hebt kun je er niks tegen doen!
Het helpt ontzettend om Ogre Magi te spelen hiervoor. Je merkt toch als je vaker met die hero speelt en op de juiste momenten stunned dat je veel vaker die 4x multicasts hebt. Het helpt ook om tijdens het casten van je stun herhaaldelijk op de A button te drukken heb ik gehoord.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 15-10 18:14
Die Techies met 4 kills op het eind echt te erg _/-\o_

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

>play spectre
>carry team
>dive into teamfight planning on buying back and cleaning up with haunt
>get killed by aghs reaper's scyte
>tb breaks your base
Afbeeldingslocatie: https://static-cdn.jtvnw.net/jtv_user_pictures/chansub-global-emoticon-f6c13c7fc0a5c93d-36x30.png

http://www.dotabuff.com/matches/991344943

[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 29-10-2014 20:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Verwijderd schreef op woensdag 29 oktober 2014 @ 20:40:

>dive into teamfight planning on buying back and cleaning up with haunt
>get killed by aghs reaper's scyte
Sorry maar dat is ook alles behalve slim.
Wat denk je dat die necro doet? die is alleen maar bezig met het beste target voor zijn ult.
In de nieuwe meta waar games gemiddeld langer duren is necro met aghs gewoon een gamechanger

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja, het was de eerste keer dat hij mij ultte, daarnaast wist ik niet dat hij aghs had want die had hij pas na het laatste teamfight gekregen. Was inderdaad niet slim maar wel enorm vervelend dat je in een keer zo verliest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Vanavond vind ik het wel weer tijd voor Dota met een drankje er bij!
Dus voor wie zin heeft ben ik vanavond vanaf een uur of 19.30 online te vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Topicstarter
Yogoi schreef op vrijdag 31 oktober 2014 @ 17:28:
Vanavond vind ik het wel weer tijd voor Dota met een drankje er bij!
Dus voor wie zin heeft ben ik vanavond vanaf een uur of 19.30 online te vinden.
Denk dat ik wel van de partij ben, wat whiskey en lekker potje dota zal me goed doen denk ik. Hopelijk komen er nog meer :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Was gezellig heren.
En gewoon een vodka streak van 3 games gewonnen :)

Vodka game ez katka blijkt dus maar weer eens

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-10 18:52
Niet de allerhoogste skill ooit. Maar het gaf toch wel zoveel voldoening:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Topicstarter
14 minuten gespeeld: in totaal net 5 kills. Feralio komt langs, opeens 11 :p
Wel leuk om te zien Fer!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Dat maakt het zo mooi fiole. Was gewoon op een moment dat de game nog gelijk opging en spannend was. Suddenly the fight was over ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Valve doet het gewoon weer, nieuwe chests. Ik dus natuurlijk even openen want zitten paar super mooie set tussen, krijg van de 8 chests gewoon 5x de ward :( waarom geen courier.

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
je krijgt 5 very rare random bonus drops uit een chest en je klaagt?
wtf :P

Daar heb je gewoon de market voor.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Is veranderd toch? Je kan geen items meer verkopen totdat drie maanden voorbij zijn.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Soms is Lifestealer nog verassend squishy. Nog verassend dat deze pot werd gewonnen door ons: http://www.dotabuff.com/matches/998370016

Axe was een complete retard die op een bepaald moment 3-15-2 of zo stond. Die zat aan een stuk door te diven, waar je dan vervolgens niets tegen kon. Creepline zat altijd achter de vijandelijk toren, samen met Axe (waar hij met regelmaat dan ook stierf). Uiteindelijk wist hij wel enigszins online te komen, maar daar had hij wel 45 minuten voor nodig. Mijn early en mid game waren vooral zoeken naar plekken waar ik nog een beetje kon farmen. Bijna alles was bezet, en had weinig zin in farm contesten op lanes die al gepushed werden.

Race car Lifestealer is trouwens erg fijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Forn schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 23:34:
Is veranderd toch? Je kan geen items meer verkopen totdat drie maanden voorbij zijn.
is dat zo?
Heb ik dan in ieder geval nog niet mee gekregen.

Als dat zo is dan is het nu even irritant maar dan trade je het over 3 maanden gewoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoboSpinoza
Amanoo schreef op zondag 02 november 2014 @ 04:34:
Soms is Lifestealer nog verassend squishy. Nog verassend dat deze pot werd gewonnen door ons: http://www.dotabuff.com/matches/998370016

Axe was een complete retard die op een bepaald moment 3-15-2 of zo stond. Die zat aan een stuk door te diven, waar je dan vervolgens niets tegen kon. Creepline zat altijd achter de vijandelijk toren, samen met Axe (waar hij met regelmaat dan ook stierf). Uiteindelijk wist hij wel enigszins online te komen, maar daar had hij wel 45 minuten voor nodig. Mijn early en mid game waren vooral zoeken naar plekken waar ik nog een beetje kon farmen. Bijna alles was bezet, en had weinig zin in farm contesten op lanes die al gepushed werden.

Wat een line up ook. Axe offlane, sf mid, enigma jungle en ls + ember safe lane? Logisch dat er geen farm te vinden is in zo'n opstelling.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Axe ging safe lane en Ember offlane, wat het allemaal nog raarder maakte. Maar goed, het komt nog steeds op hetzelfde neer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoboSpinoza
Amanoo schreef op zondag 02 november 2014 @ 11:56:
Axe ging safe lane en Ember offlane, wat het allemaal nog raarder maakte. Maar goed, het komt nog steeds op hetzelfde neer.
8)7

Ik pick dan ook meestal als vierde of vijfde in all pick. Elke keer als ik als eerste pick, zijn de volgende vier picks ongeveer dezelfde positions. Als laatste kan je kijken naar wat er nodig is en daar op in spelen. Plus zo roest je niet vast in 1 rol door altijd dezelfde positie te kiezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

RoboSpinoza schreef op zondag 02 november 2014 @ 13:05:
[...]

8)7

Ik pick dan ook meestal als vierde of vijfde in all pick. Elke keer als ik als eerste pick, zijn de volgende vier picks ongeveer dezelfde positions. Als laatste kan je kijken naar wat er nodig is en daar op in spelen. Plus zo roest je niet vast in 1 rol door altijd dezelfde positie te kiezen.
Meestal doe ik ook zoiets. Maar deze keer had ik gerandommed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Forn schreef op zaterdag 01 november 2014 @ 23:34:
Correct, rechtstreeks uit de chest niet nee, maar de extra rare bonussen kun je wel traden. Heb nog 4x wards kunnen verkopen voor 1€/stuk netto, al met al dan maar 5 (en half) chests gekocht voor de prijs van 8 + ward setje. Niet verkeerd. Met smacht aan het wachten op de volgende chest :+

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Hoort het zo, dat als een Riki met Skull Basher Blink Strike gebruikt de Skull Basher gegarandeerd meteen erna proct? Daar leek het namelijk bij mijn afgelopen pot wel sterk op.

[ Voor 5% gewijzigd door Amanoo op 02-11-2014 22:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Demie
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 11-03-2021
Amanoo schreef op zondag 02 november 2014 @ 21:59:
Hoort het zo, dat als een Riki met Skull Basher Blink Strike gebruikt de Skull Basher gegarandeerd meteen erna proct? Daar leek het namelijk bij mijn afgelopen pot wel sterk op.
:')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rempi
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 23-09 11:49
Ik heb gekeken, heb er namelijk ook last van! Chance is niet eens 100% en het gebeurt elke keer :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• microoo
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 11-10 20:41
Heb je nou wel onderstaande post van Bart.O gelezen?!
Bart.O schreef op dinsdag 28 oktober 2014 @ 23:07:
Dat is de verklaring!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

Amanoo schreef op zondag 02 november 2014 @ 04:34:

2k mmr struggles :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 15-10 15:46

Zuurstok

Passionately curious

edit: nvm! geen replay.

[ Voor 92% gewijzigd door Zuurstok op 05-11-2014 02:18 ]

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hostile Nob
microoo schreef op maandag 03 november 2014 @ 13:58:
[...]

Heb je nou wel onderstaande post van Bart.O gelezen?!

[...]

Dat is de verklaring!
Kan iemand me vertellen of gokspellen je RNG-skills kan verbeteren? Want ik vind het zo moeilijk die RNG. Ik vraag me echt af hoe de pros dat doen, bij hun lijkt het wel erg gemakkelijk.:P

Maar effe serieus. Wil nu effe met paar vrienden die ik ken een Halloween-themed team maken en ik wil iets doen met undead achtige team.
Maar Undying, Lifestealer, Wraith King, Death Prophet en Visage. Kan dit wel een stabiele team compositie vormen? Of zal ik een hero van deze team vervangen met een andere hero dat ook neigt naar een zombie of undead achtige thema? Dus bijv. Lich, omdat die op een "skeleton" lijkt? Alvast bedankt!

[ Voor 35% gewijzigd door Hostile Nob op 05-11-2014 23:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoboSpinoza
Lich is ook dood, lees zijn achtergrondverhaal maar. Necrophos ook (of igg heel erg ziek).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-10 18:52
Hostile Nob schreef op woensdag 05 november 2014 @ 21:25:
[...]

Kan iemand me vertellen of gokspellen je RNG-skills kan verbeteren? Want ik vind het zo moeilijk die RNG. Ik vraag me echt af hoe de pros dat doen, bij hun lijkt het wel erg gemakkelijk.:P

Maar effe serieus. Wil nu effe met paar vrienden die ik ken een Halloween-themed team maken en ik wil iets doen met undead achtige team.
Maar Undying, Lifestealer, Wraith King, Death Prophet en Visage. Kan dit wel een stabiele team compositie vormen? Of zal ik een hero van deze team vervangen met een andere hero dat ook neigt naar een zombie of undead achtige thema? Dus bijv. Lich, omdat die op een "skeleton" lijkt? Alvast bedankt!
En Death Prophet kan eigenlijk ook niet dood, go go dota 2 lore! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Clinkz is ook een skelet en Pudge is ook best wel dood (naja, undead abomination/construct, volgende WOW lore waar dota weer op gebaseerd is. Misschien abbadon ook (die weer gebaseerd is op Arthas, die ook undead is volgens mij), maar dat blijkt niet uit de lore die op de dota2 wiki staat. http://dota2.gamepedia.com/Heroes

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hostile Nob
Tja als ik de lores van Lich en Clinkz moet vergelijken, dan lijkt Lich wel "doder" dan Clinkz. Clinkz lijkt me meer vervloekt dan dood. En Pudge had een vriend ook effe voorgesteld. Dus ik denk dat ik misschien Visage gaat vervangen met Lich ;)

En Necrophos vind ik meer een zieke gozer dan dood. Hij is in ieder geval wel weer wat levender in pro tier list :)

http://i.imgur.com/qf5fN74.png

Edit: Hmm, nu RoboSpinoza het zegt, in principe kunnen we met onze volgende thema iets doen met de Four Horsemen of the Apocalypse thema. Met Necrophos die Famine representeert, Axe War, Legion Commander Conquest en Visage Death en dan moet ik nog de vijfde bedenken ;(. Dus ik hoop dat de laatste de "leider" van deze Four Horsemen kan worden O-)

[ Voor 53% gewijzigd door Hostile Nob op 06-11-2014 11:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 30-09 10:06
Hostile Nob schreef op donderdag 06 november 2014 @ 10:45:
Tja als ik de lores van Lich en Clinkz moet vergelijken, dan lijkt Lich wel "doder" dan Clinkz. Clinkz lijkt me meer vervloekt dan dood. En Pudge had een vriend ook effe voorgesteld. Dus ik denk dat ik misschien Visage gaat vervangen met Lich ;)

En Necrophos vind ik meer een zieke gozer dan dood. Hij is in ieder geval wel weer wat levender in pro tier list :)

http://i.imgur.com/qf5fN74.png

Edit: Hmm, nu RoboSpinoza het zegt, in principe kunnen we met onze volgende thema iets doen met de Four Horsemen of the Apocalypse thema. Met Necrophos die Famine representeert, Axe War, Legion Commander Conquest en Visage Death en dan moet ik nog de vijfde bedenken ;(. Dus ik hoop dat de laatste de "leider" van deze Four Horsemen kan worden O-)
Chaos knight! :D
http://wiki.lspace.org/mediawiki/index.php/Kaos

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hostile Nob
Hmm, Chaos Knight kan waarschijnlijk toch nog werken als de vijfde. Eerst wilde ik dat nog niet, omdat hij een Fundamental is, maar jouw link verandert wel alles. Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok

Zuurstok

Passionately curious

Zojuist zo'n ontzettende toffe match gehad :D

Ranked all pick; ze pickten PA - ze dachten dat ze ez game zouden hebben. Ik randomde naga, ik riep dat ik support ging. Zij pickten void, ze dachten dat het IN THE BAG was.

Nope. Keihard onze lane(en game, eigenlijk) toch wel keihard gedomineerd.

MMR van iedereen (na de match) bleek ~1900 te zijn.

http://www.dotabuff.com/matches/1009775855

Eerste keer ooit naga :D Een van de leukere matches.

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

1900 MMR, dat verklaart wel dergelijke picks. Die lui hadden nagenoeg geen synergy. En dan nog een Zeus in je team, tegen een PA. Ik ben de tel kwijt hoe vaak ik al eens een 1v1 als Zeus tegen PA heb gewonnen. Zonder de evasion IS PA squishy als de nete, en laat Zeus nu net nukes kunnen spammen, dan heb je simpelweg niets aan evasion. Ook wel oké tegen Void, hij zal wel wat nukes ontwijken, maar je kan ze toch spammen. Het is niet een harde counter tegen Void, maar je kan een eind komen, zeker als je uit zijn ult blijft zodat je nukes naar binnen kan gooien. Earth Shaker is ook prima tegen Void, hij kan die stun in de ult van Void gooien. Daarnaast hadden jullie initiators, de vijand had bijna alleen DPS Jullie team had simpelweg de betere team compositie.

Ik vind het trouwens wel jammer dat niemand in je team Heaven's Halberd of Euls had (maar goed, 1900 MMR) Halberd werkt behoorlijk tegen auto attackers (ontwapening), en laat nu net de vijand daar 4 van hebben, al heeft er 1 magic immunity. Had iedereen een Halberd gehad, had je nog harder gewonnen omdat bij Dire tenminste 3 man niet meer kon mee spelen. Dan was het een 5v2 match. Daarnaast is Euls erg goed tegen Void. Gisteren ook nog mee bezig geweest, verschillende keren Void in een tornado gedaan als hij zijn ult deed. Daarnaast nog een Puck in mijn team met reactievermogen, deed meerdere keren Puck Out als Void net kwam ulten. Die hadden we behoorlijk staan pesten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hostile Nob
Euls tegen Void, dat geeft ook wel goeie tijden toen ik AA of Disruptor ging spelen en een Void roekeloos zijn ult ging gebruiken:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok

Zuurstok

Passionately curious

dat zijn de comments waar ik hoopte, danku! :)

Weer wat geleerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Niet online

JBplap