Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ReQuiem83 schreef op woensdag 18 december 2013 @ 20:23:
Ik ben net begonnen. Nog geen 10 potjes gespeeld. Wat mij erg irriteert is dat sommige heel erg sterk zijn. Zoals in zijn uppie 3 heroes afmaakt. Dan kijk ik het verschil in levels..hij 20+ ik 13...die ik toch echt iets fout. Ik heb het gevoel dat het lastig is om te beginnen. Al ben ik in de potjes niet de slechtste vaak ^^. Hou van ranged. Dus beetje supporter voor anderen. Iemand tips? Ben al wat aan youtuben en op in topic start links. Wat is jullie ervaring qya learn curve?
Learning curve is super stijl.

Supporten als ranged: Crystal Maiden, Lich en Windranger zijn goede.

Overigens kan het altijd zo zijn dat een gefeede carry 3 man afmaakt. Dat is zijn taak.

Lees vooral beginnersguides door zou ik zeggen. http://www.purgegamers.com/welcome-to-dota-you-suck

En over dat underlevelled zijn. Probeer zo veel mogelijk in een lane bij stervende creeps te hangen. Anders krijg je geen XP. Na level 6 dus liefst altijd een teleport scrol meenemen. Ook handig voor ganks of wat dan ook.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 18-12-2013 20:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Leercurve verschilt vooral sterk per hero. Tja, wat voor tips moet je als ranged support aanhouden. Het komt meestal vooral neer op denyen (eigen creeps killen voordat de vijand het kan, zodat ze goud en XP missen, op mijn toetsenbord instelling doe je dat met A en dan op de creep klikken die je dood wil hebben), vijand harassen (en daarmee wegjagen zodat ze minder kunnen farmen) en je carry veilig houden. Als je disabler bent kan je af en toe nog op een juist moment een vijand silencen of zelfs stunnen als je carry hem wil aanvallen, of juist om zelf het initiatief te nemen in de hoop dat je carry vlot reageert. Je carry moet koste wat kost farm krijgen. Creeps pullen is soms ook nodig. Als creeps dichtbij jouw toren staan zou de situatie goed moeten zijn voor je carry, maar let alsnog op of deze wel creeps kan doden of alsnog wordt weggejaagd door de vijand. En je carry mag onder geen beding dood gaan. Liever jijzelf dood dan je carry. Wees niet bang jezelf op te offeren, maar ga niet nodeloos dood. En pas op met zelf farmen. Doorgaans moet jij geen vijandelijke creeps aanvallen/doden, daar is de carry voor. Die heeft het geld harder nodig.

[ Voor 43% gewijzigd door Amanoo op 18-12-2013 22:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mjetterd
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-01 15:51
Jaaa, ik heb een party rating! Solo rating zou nog wel even moeten wachten, want ik speel niet veel solo.
Ik heb een rating van 2841, geen idee wat dat zegt.

VILF | Yeti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoboSpinoza
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 02-08 10:29
57-3, winst in 20:24, mooie afsluiter van de avond! Helaas wel 2-3 (w/l) qua games over de gehele avond.

Andere mensen hier ook last van kill assist gems die niet werken? Het zou gefixed zijn, maar hij doet het nog steeds niet bij mij.

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Mijn 3e ranked game was ook weer niet al te moeilijk. De enige keer dat ik stierf was als er 5 man ineens op me afkwamen die een massale focus begonnen. Nu wonnen we ook 50-40 of zo met een hoop meer torens over dan zij hadden. Ik heb gemerkt dat Luna (speelde ik voor het eerst) haar ult makkelijk te overschatten is. Ben daardoor een aantal keer dood gegaan, maar ook een paar keer ging het gruwelijk goed. Gratis bonus damage gekregen van Legion Commander, omdat die met me ging Dueleren toen ik ging ulten. Dat er een Bara in de buurt was mocht niet meer baten. Maar zowel damage op grotere groepen als duration overschatte ik wel eens.

Weer tegen een Legion, die het weer niet goed deed, trouwens. Ik begin bijna te twijfelen of die wel OP is. Ik verlies zelden potjes als de tegenstander een LC heeft, terwijl als ik er zelf mee speel ik haar juist zwaar OP vind. Haar win-rate op Dotabuff valt me ook wel tegen. Ik had haar allang minstens in de top tien verwacht. Of is het zo dat de spelers met meer ervaring niet met haar willen spelen omdat ze juist te OP is, en dat dus alleen de slechtere/nieuwere spelers ermee aan de haal gaan? Ik heb niet echt de indruk dat de hero zo veel skill vereist. Gewoon oppassen als je ergens op in rent, zodat je een beetje weet wat je doet (niet op een ultende Death Prophet of 5-koppig team inrennen), even je W activeren en misschien nog een leuk item dat een tijdelijke bonus geeft, en gaan met die banaan. Ult, boem, bonus damage. OP groepen af en toe je Q gebruiken (doe ik zelden, zonder Q vind ik der al OP) en soms je W gebruiken om een vriend in nood te ondersteunen. Veel meer dan dat is het eigenlijk niet. Hoger scorende heroes zoals Riki, Ogre Magi en misschien ook wel Ursa vind ik duidelijk moeilijker.

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-08 19:30
Mjetterd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 22:43:
Jaaa, ik heb een party rating! Solo rating zou nog wel even moeten wachten, want ik speel niet veel solo.
Ik heb een rating van 2841, geen idee wat dat zegt.
Zie http://blog.dota2.com/2013/12/matchmaking/ voor wat meer info. Ze laten daar de MMR range zien van de mensen voordat ranked uitkwam. Ze verwachten dat die percentages niet precies overeenkomen met hoe het uiteindelijk echt bij ranked is. Dit omdat niet iedereen ranked gaat spelen. Hopelijk geeft Valve daarover nog wat meer info.

• RDDD
  • Registratie: Juni 2011
  • Niet online
Solo ranked play bevalt prima so far. 1 of 2 keer een stomp, 1 or 2 keer een verdwaalde noob/rager, maar verder echt prima. Rating van 4180 atm, kijken hoe zich dat ontwikkelt.

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
gisteren mijn laatste 3 potjes solo matchmaking gedaan om een ranking te krijgen.
echt weer belachelijk verloren. ik begrijp er niets meer van, ik kom toch altijd met personen met minder dan 2 hersencellen in een groep terecht.

mijn rating nu is 38xx, wat blijkbaar niet zo slecht is, maar ik kon zoveel beter doen met een deftig team...

PSN - ps4 : sir_kowlier

• M4DMan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-04-2024

M4DMan

Into disorder!

kowlier schreef op donderdag 19 december 2013 @ 10:33:
gisteren mijn laatste 3 potjes solo matchmaking gedaan om een ranking te krijgen.
echt weer belachelijk verloren. ik begrijp er niets meer van, ik kom toch altijd met personen met minder dan 2 hersencellen in een groep terecht.

mijn rating nu is 38xx, wat blijkbaar niet zo slecht is, maar ik kon zoveel beter doen met een deftig team...
Join the club :P Ik ga niet beginnen aan ranked totdat ze die crappy MM enigszins gefixt hebben 8) Het is bijna onvoorstelbaar hoe hersenloos sommige mensen zijn en wat de fuck ze eigenlijk komen doen :+

[ Voor 8% gewijzigd door M4DMan op 19-12-2013 11:35 ]

Verwijderd

Mag ik in de tweakers guild? Heb zo'n 50 potjes ervaring, plus nog 100 LoL ervaring.. als dat mee mag tellen..

Zoek voor de kerstvakantie wat mensen om mee te teamen. Heb met wat vrienden een Lan binnenkort, maar we zijn net niet met z'n 5-en.

• Phyt_
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:01
add me maar op steam hobbyist1 dan zal ik je toevoegen aan de guild.

You know you ve played warcraft III too much when.... Your sitting next to a guy at the busstop waiting for a bus, and he stands up before the bus gets there, and you claim that hes map hacking

• kowlier
is die bug al opgelost als je in 2 guilds zit dat je geen open party's meer kunt joinen?
is so far de enige reden dat ik niet in de tweakers guild zit , omdat ik dan altijd moeite had om te joinen bij mijn vaste groep :p

• Michielodc
RDDD schreef op donderdag 19 december 2013 @ 08:49:
Solo ranked play bevalt prima so far. 1 of 2 keer een stomp, 1 or 2 keer een verdwaalde noob/rager, maar verder echt prima. Rating van 4180 atm, kijken hoe zich dat ontwikkelt.
Er wordt gezegd dat je hoger op de ladder komt als je vooral de 1,2 of 3 position speelt. Ik speel vooral support, maar bah bah vooral russen bij 4K rating -,- Het ergste zijn nog wel die mensen die insta LC picken en dan geen idee hebben hoe die hero werkt.

• Lampiz
  • Laatst online: 09-09 11:52
Michielodc schreef op donderdag 19 december 2013 @ 15:37:
[...]

Er wordt gezegd dat je hoger op de ladder komt als je vooral de 1,2 of 3 position speelt. Ik speel vooral support, maar bah bah vooral russen bij 4K rating -,- Het ergste zijn nog wel die mensen die insta LC picken en dan geen idee hebben hoe die hero werkt.
Dat is altijd met nieuwe hero's dat raakt na verloop van tijd in verval omdat ze het zat zijn om te verliezen

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik vind het wel meevallen hoe moeilijk LC is. Ik snap niet dat je niet behoorlijk vlot door hebt hoe je die moet spelen. Als je over de krachten even inleest hoor je al een eind te komen, dan nog elke kracht een keer uitproberen en gaan met die banaan. Er zijn genoeg heroes die me meer moeite gaven om een beetje te doorgronden. LC is vrij recht toe recht aan.

Verwijderd

Wat wordt ik moe van die hersenloze teams in low level games zeg bah. Begin er steeds meer tegen op te zien om die paar 100 games te grinden voor ik normale games ga krijgen. |:( 8)7

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-09 17:40
Verwijderd schreef op donderdag 19 december 2013 @ 19:29:
Wat wordt ik moe van die hersenloze teams in low level games zeg bah. Begin er steeds meer tegen op te zien om die paar 100 games te grinden voor ik normale games ga krijgen. |:( 8)7
Dat veranderd niks hoor kom je van zelf wel achter.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tr!gger schreef op donderdag 19 december 2013 @ 23:45:
[...]

Dat veranderd niks hoor kom je van zelf wel achter.
Ik kom nu echt met mensen die niet weten hoe een moba werkt.

2 hardcarries/melee in zelfde lane, beide voluit autoattacken en dan de tegenstander (carry med support) 8 kills geven. Np.

4 hard carry in één team np.

Ga je me echt vertellen dat dit zo blijft?

In lol had je toch echt wel dat op een gegeven moment de mensen de basis van de game snapte.

Begrijp me niet verkeerd. Iemand die feed. Of een kutgame heeft of bij random draft een hero waar hij niet goed mee is. Dat boeit me niet.

Maar echt de complete achterlijkheid en het ontbreken van elementaire moba kennis is zo frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpiefox
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 22:41

Jumpiefox

Hoi ?

Verwijderd schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 00:12:
[...]

2 hardcarries/melee in zelfde lane, beide voluit autoattacken en dan de tegenstander (carry med support) 8 kills geven. Np.

In lol had je toch echt wel dat op een gegeven moment de mensen de basis van de game snapte.

Begrijp me niet verkeerd. Iemand die feed. Of een kutgame heeft of bij random draft een hero waar hij niet goed mee is. Dat boeit me niet.

Maar echt de complete achterlijkheid en het ontbreken van elementaire moba kennis is zo frustrerend.
Heb nog niet 10mmr games gespeeld maar lijkt wel alsof daar mensen veeeeeeeel meer samen spelen en communiceren. Heb tot nu toe alleen dope potjes gehad, niet altijd even goed maar geen enkel zo slecht als normal games.

The first casualty in war is always the truth...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:24

Auredium

Informaticus Chaoticus

Verwijderd schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 00:12:
[...]

Face it; een hoop mensen zijn zoals mij met mijn one-trick-pony gedrag. Ze hebben de voorkeur voor 1 bepaalde held en hebben 1 'back-up' held voor als hun favoriete held sneller wordt gekozen door een andere speler. Ze wijken niet af van die keuze ongeacht wat de tegenpartij kiest.
Het wordt nog erger als beide heldenkeuzes al bezet zijn want dan kiezen ze 'die held wat nog vrij is en altijd wel goed lijkt te werken'. Waar ze dan vervolgens helemaal niets mee kunnen.

Zelf pas ik Leshrac aan via zijn items. Soms ben ik gewoon de 'support hoer' die mekansh draagt en andere items die het team versterken en koop ik de wards. Ik koop ook per definitie de courier in het begin omdat mijn ervaring is dat veel spelers gewoon greedy zijn en die 150 gold in de start meteen willen voor items en dus niet het belang van de courier inzien en kwaad worden als vervolgens niemand anders hem koopt....

Bottom line waar het op aan komt is dat je heel heel vaak zit te spelen met een team of tegen een team waar een aardig deel van de spelers bestaat uit mensen van de range 10-15 jaar oud en soms hoor je dit zelfs bij de voicechat. Kinderen van die leeftijd Mat name 10-14 jaar) die weten vaak niets van tactics en zijn niet team gericht. Nu ben ik dat ook vaak niet; maar ik ben gewoon een einzehlganger. :P

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Jumpiefox schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 08:44:
[...]

Heb nog niet 10mmr games gespeeld maar lijkt wel alsof daar mensen veeeeeeeel meer samen spelen en communiceren. Heb tot nu toe alleen dope potjes gehad, niet altijd even goed maar geen enkel zo slecht als normal games.
Tot nu toe zijn ze bij mij allemaal uitgemond op pub bashes, maar ik heb wel de indruk dat als je aardige lui wil je ze daar kan tegen komen.

12-jarige kindjes op de voice chat, dat heb ik maar 1 keer meegemaakt. Screamer was mijn nickname voor die gast. Volgens mij kon hij het niet echt waarderen. Tegenwoordig zie ik nog redelijk vaak teams met minstens 2 support, en is er zeker niet teveel mêlee. Soms nog niet helemaal een perfecte balans, zo wil zo nu en dan bijvoorbeeld een tank missen, maar genoeg goede pogingen tot een gebalanceerd team. Zelf weer ik ook niet van elke hero de counter of alle rollen.

[ Voor 32% gewijzigd door Amanoo op 20-12-2013 09:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-05 15:39
Auredium schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 08:56:
[...]

Face it; een hoop mensen zijn zoals mij met mijn one-trick-pony gedrag. Ze hebben de voorkeur voor 1 bepaalde held en hebben 1 'back-up' held voor als hun favoriete held sneller wordt gekozen door een andere speler. Ze wijken niet af van die keuze ongeacht wat de tegenpartij kiest.
Het wordt nog erger als beide heldenkeuzes al bezet zijn want dan kiezen ze 'die held wat nog vrij is en altijd wel goed lijkt te werken'. Waar ze dan vervolgens helemaal niets mee kunnen.

Zelf pas ik Leshrac aan via zijn items. Soms ben ik gewoon de 'support hoer' die mekansh draagt en andere items die het team versterken en koop ik de wards. Ik koop ook per definitie de courier in het begin omdat mijn ervaring is dat veel spelers gewoon greedy zijn en die 150 gold in de start meteen willen voor items en dus niet het belang van de courier inzien en kwaad worden als vervolgens niemand anders hem koopt....

Bottom line waar het op aan komt is dat je heel heel vaak zit te spelen met een team of tegen een team waar een aardig deel van de spelers bestaat uit mensen van de range 10-15 jaar oud en soms hoor je dit zelfs bij de voicechat. Kinderen van die leeftijd Mat name 10-14 jaar) die weten vaak niets van tactics en zijn niet team gericht. Nu ben ik dat ook vaak niet; maar ik ben gewoon een einzehlganger. :P
uhm nee, gewoon nee.
Dat is jowu ervaring misschien maar ik ken gelukkig veel mensen , zeg maar de meeste mensen uit mijn friends list van dota (zijn er aardig wat) die hele andere ervaringen hebben.

Als ik zou moeten gokken komt het juist doordat jij een 1 trick pony bent dat je deze zaken meemaakt.
maar ik durf te stellen dat jouw ervaring voornamelijk komen door de bracket waarin je speelt. Als ik games in jouw history kijk dan zie ik gewoon zulke vreemde dingen dat het wel door het niveau van de spelers in de game moet komen.

Tuurlijk heeft iedereen heroes die hem beter liggen dan andere maar in mijn friendslist heb ik niemand die een one trick pony is :P

[ Voor 5% gewijzigd door Yogoi op 20-12-2013 09:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Yogoi schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 09:02:
[...]

uhm nee, gewoon nee.
Dat is jowu ervaring misschien maar ik ken gelukkig veel mensen , zeg maar de meeste mensen uit mijn friends list van dota (zijn er aardig wat) die hele andere ervaringen hebben.

Als ik zou moeten gokken komt het juist doordat jij een 1 trick pony bent dat je deze zaken meemaakt.
maar ik durf te stellen dat jouw ervaring voornamelijk komen door de bracket waarin je speelt. Als ik games in jouw history kijk dan zie ik gewoon zulke vreemde dingen dat het wel door het niveau van de spelers in de game moet komen.

Tuurlijk heeft iedereen heroes die hem beter liggen dan andere maar in mijn friendslist heb ik niemand die een one trick pony is :P
Ik denk dat je de gemiddelde Dota 2 sspeler overschat.
Misschien dat in jouw groepje het goed is geregeld omdat je zelf dergelijke mensen er uit filterd. Maar in het wild is de gemiddelde Dota speler niet direct bezig met taktiek. Ze kennen begrippen als feed, support, mid en jungle wel maar hebben liever plezier dan dan ze focussen op taktiek en hero keuze. Ze zullen veelal meer bezig zijn met wat zij leuk vinden en minder met wat goed is om te winnen.

Ze weten vaak wel dat er een tank nodig is bijvoorbeeld maar kiezen hem niet ondanks dat anderen van het team zeggen dat er een tank nodig is.
Het maakt overigens ook niet uit voor de meeste, ze spelen voor de lol en niet voor de win.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rempi
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 26-06 13:19
@Auredium
Ik ben zo'n iemand die dan wel de tank gaat spelen. En kom ook vaak zat tegen dat mensen eerst een carry willen (random draft) en later toch een support kiezen. Soms ook omdat je er zelf over begint in de chat maar ook vaak uit zichzelf. Door zo goed mogelijk een samenstelling te maken van een team (gaat niet altijd goed :+ ) Is er een flink voordeel te behalen. Tactiek (EN positionering he Yogoi :P) is alles. En idd er zijn veel mensen die het niet uitmaakt of ze winnen of verlizen en wat aankloten maar vaak ook mensen in het team die wel heel goed spelen (beter dan ik)

Zelf ben ik wel een speel voor de WIN en lol. Beetje 50/50 denk ik. Als het gelijk opgaat kan ik er mee leven maar als ik elke keer 3 potjes moet verliezen voordat ik er 1 win, dan ben ik behoorlijk pissed kan ik je zeggen. O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 14:37

TheNephilim

Wtfuzzle

Daar ben ik de beste in 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
laat ik me daar maar even niet over uitlaten ;)
Auredium schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 09:55:
[...]

Ik denk dat je de gemiddelde Dota 2 sspeler overschat.
Misschien dat in jouw groepje het goed is geregeld omdat je zelf dergelijke mensen er uit filterd. Maar in het wild is de gemiddelde Dota speler niet direct bezig met taktiek. Ze kennen begrippen als feed, support, mid en jungle wel maar hebben liever plezier dan dan ze focussen op taktiek en hero keuze. Ze zullen veelal meer bezig zijn met wat zij leuk vinden en minder met wat goed is om te winnen.

Ze weten vaak wel dat er een tank nodig is bijvoorbeeld maar kiezen hem niet ondanks dat anderen van het team zeggen dat er een tank nodig is.
Het maakt overigens ook niet uit voor de meeste, ze spelen voor de lol en niet voor de win.
ik speel met allerlei soorten mensen meestal in stacks van 2 tot 5.
Tuurlijk als we met 5 zijn dan heb je geen randoms en is dit niet van toepassing maar speel heel vaak met -TK- in een 2 stack en dan krijgen we ook soms wel een of andere lapzwans waarvan je niet snapt waaro die dota speelt. Een niet zo'n goede speler gebeurt vaker maar dat is niet erg zo lang ze hun best doen. Zo zal ik ook best af en toe de 'slechte' speler zijn als ik met betere spelers in een team zit.

Maar de verhalen die jij omschrijft maak ik echt amper mee.

[ Voor 77% gewijzigd door Yogoi op 20-12-2013 10:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Rempi schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 10:04:
@Auredium
Ik ben zo'n iemand die dan wel de tank gaat spelen. En kom ook vaak zat tegen dat mensen eerst een carry willen (random draft) en later toch een support kiezen. Soms ook omdat je er zelf over begint in de chat maar ook vaak uit zichzelf. Door zo goed mogelijk een samenstelling te maken van een team (gaat niet altijd goed :+ ) Is er een flink voordeel te behalen. Tactiek (EN positionering he Yogoi :P) is alles. En idd er zijn veel mensen die het niet uitmaakt of ze winnen of verlizen en wat aankloten maar vaak ook mensen in het team die wel heel goed spelen (beter dan ik)

Zelf ben ik wel een speel voor de WIN en lol. Beetje 50/50 denk ik. Als het gelijk opgaat kan ik er mee leven maar als ik elke keer 3 potjes moet verliezen voordat ik er 1 win, dan ben ik behoorlijk pissed kan ik je zeggen. O-)
Ik bedoel ik begrijp ook wel team samenstelling aangezien ik buiten Dota 2 ook veel team based gameplay speel zoals WoW. Ik zeg ook niet dat ik er niet op let ( zowel de rollen beschikbaar als de positionering, ik koop immers niet voor niets vaak wards :P ) maar veel spelers letten er gewoon niet op.

Ik zal gisteravond als radiant top samen met een Crystal Maiden die drie keer werd geveegd door te agressief te zijn (maar wel aan wards deed).

Persoonlijk win ik natuurlijk ook het liefst en dat doe ik niet alleen via wards plaatsen maar ook door proberen te overleven. Ik moet te kennen geven echter niet altijd te foussen hierop want soms is een toren slopen waarbij je weet dat het slopen mlukt ten koste van je leven toch belangrijker dan niet slopen, retreaten. Maar dat is afwegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mjetterd
Goed dat je in jezelf blijft geloven beun <3

VILF | Yeti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
ik kijk altijd de kat uit de boom als er gepicked wordt.
alleen jammer dat de meeste meteen een carry kiezen :p
zo beland ik vaak ik de support rol :/

gisteren toch wat leuke games gehad.
redelijk wat onnozele spelers, maar toch gewonnen omdat mijn vaste groep dat goed doet :p
3x warlock support hero gespeeld wel :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik wil wel eens weer wat experimenteren met Skeleton Wraith King. Even een achterlijke lifesteal lostlaten op hem (Satanic of zo, 55% lifesteal als je zijn aura meerekent :Y) ), met een leuke Attack Speed en een stun/bash kans. Dat lijkt me wel grappig. Ik ben benieuwd wat er dan gebeurt als je tegen een Legion Commander moet, al gok ik erop dat die niet zo heel snel jou zou pakken, maar liever een support of zo. Anders is het wel een erg linke Legion.

[ Voor 7% gewijzigd door Amanoo op 20-12-2013 11:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

Yogoi schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 10:14:
[...]

laat ik me daar maar even niet over uitlaten ;)
Sarcasm dude! })

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Wat dacht je van Dota & Whiskey vanavond? :P
much better!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thesserd
  • Laatst online: 19-03 17:28
Yogoi schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 12:31:
[...]

Wat dacht je van Dota & Whiskey vanavond? :P
much better!
Team VILF zit vanavond IRL alweer volgepland haha :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Gisteren een goede game gehad met een paar Tweakers, oa Feralio. Hoogtepunt was toch wel Swietokrzyskie, de beste Poolse speler die ik tot nu toe gezien heb. Wat een sensatie was dat !

http://dotabuff.com/matches/431225655

Leuke game met veel aanmoedigingen richting onze nieuwe vriend Swietokrzyskie, gemiste Impales (leve 6.79!) en een verloren rapier in de handen van PA :P

[ Voor 35% gewijzigd door M4DMan op 20-12-2013 16:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riquiqui
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-12-2024
Ik zou ook wel in de Tweakers guild willen om 's een keer wat team matches te proberen, inmiddels zo'n 250 potjes er op zitten.

Steam ID is rv0990

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

M4DMan schreef op vrijdag 20 december 2013 @ 15:51:
Gisteren een goede game gehad met een paar Tweakers, oa Feralio. Hoogtepunt was toch wel Swietokrzyskie, de beste Poolse speler die ik tot nu toe gezien heb. Wat een sensatie was dat !

http://dotabuff.com/matches/431225655

Leuke game met veel aanmoedigingen richting onze nieuwe vriend Swietokrzyskie, gemiste Impales (leve 6.79!) en een verloren rapier in de handen van PA :P
Dat was een mooie match ja :). Ik had het wel bijna gethrowd met mn rapier 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderpoes
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-05 23:09
Is er nog whiskey?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• massapeal
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 22:59
Ik heb nu ook eindelijk Dota 2 opgepikt. Vroeger enorm veel Dota 1 gespeeld, maar daarna lang inactief geweest en nu de tentamens voorbij zijn en 't kerst vakantie is, een mooi moment gevonden om weer eens te beginnen!

Alhoewel ik nog maar weinig games heb gespeeld moet ik zeggen dat 't aardig vertrouwd aan voelt! Los van 't design van sommige heroes!

Hoe kan ik trouwens lid worden van de Guild hier? M'n id is 100825023

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
Ik heb echt slechte karma ofzo hoor waarom krijg ik toch 90% van de tijd altijd de slechte stack in mijn team ipv het andere team. Toenet met Lina lvl 17 en de rest (4 stack) gewoon lvl 10 en 11. Natuurlijk verloren met 15 - 42 ofzo. Weer 4 potjes verloren vandaag en 2 gewonnen. Had minstens 4-2 winst moeten zijn. Ik vind het verwijderen van solo que echt de game verzieken. Waarom zit er uberhaupt solo rating in als je bijna altijd met en tegen een stack speelt haal die rating er dan ook maar uit vind ik dan.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mjetterd
Tr!gger schreef op zondag 22 december 2013 @ 23:01:
Ik heb echt slechte karma ofzo hoor waarom krijg ik toch 90% van de tijd altijd de slechte stack in mijn team ipv het andere team. Toenet met Lina lvl 17 en de rest (4 stack) gewoon lvl 10 en 11. Natuurlijk verloren met 15 - 42 ofzo. Weer 4 potjes verloren vandaag en 2 gewonnen. Had minstens 4-2 winst moeten zijn. Ik vind het verwijderen van solo que echt de game verzieken. Waarom zit er uberhaupt solo rating in als je bijna altijd met en tegen een stack speelt haal die rating er dan ook maar uit vind ik dan.
Het kan slechter :). 2 vd 7 gewonnen en van die 2 wins was er 1 potje met een afk tegenstander :')

VILF | Yeti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rempi
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 26-06 13:19
13 ranked matches gespeeld waarvan 4 gewonnen.. Gaat lekker idd 8)7

Eerste 3 gewonnen, dacht eitje dit. Maar later keihard teruggepakt. Soms lag het aan mij maar vaak ook niet :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Ik zit in mn nieuwe huis.
Dus een nieuw scherm -> speel nu 2560*1600 (@ 30 inch) :o
Dat is toch wel ziek hoor, alles is zo groot en zo veel detail.
Zelfs het sneeuwen op de theme map is nu goed te zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim

TheNephilim

Wtfuzzle

JBplap schreef op maandag 23 december 2013 @ 14:59:
Ik zit in mn nieuwe huis.
Dus een nieuw scherm -> speel nu 2560*1600 (@ 30 inch) :o
Dat is toch wel ziek hoor, alles is zo groot en zo veel detail.
Zelfs het sneeuwen op de theme map is nu goed te zien.
Dat lijkt mij ook wel wat! 8) Helaas is dat nog een dure hobby :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thesserd
Haha zit je dan wel wat verder van je scherm af? Anders moet je allemaal je hoofd bewegen om alles te kunnen zien xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ickeicke
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-09 23:11
Met de info die hier staat kan je zelf een .bat bestandje maken om je ping naar verschillende servers te checken. Handig om te zien of je ping niet afwijkend is (ivm problemen op je eigen computer/netwerk bijvoorbeeld), en om te kijken of je ping naar bijvoorbeeld US East en West goed genoeg is om op te spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stroop2000
  • Registratie: Juli 2010
  • Laatst online: 04-07-2023
Ik zoek nog mensen met een favor die items willen farmen met Wraith Night. Add me: steamcommunity.com/id/idmostwanted

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Niet online

JBplap

Powered by:

Nu zit ik nog vrij dicht op mn scherm (bureau is niet dieper)
Maar je zit volledig in the game inderdaad O-)

Echt wennen, toen het scherm hier eerst los stond leek hij niet veel groter, maar mn oude 24 er naast gezet en dan lijkt dat scherm echt mini.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik moet nog eens flink oefenen met item keuzes. Ik zit nogal eens te twijfelen wat ik moet hebben. Natuurlijk zijn er de overduidelijke dingen zoals, als je team zo dom is om all mêlee te gaan dan moet iemand een Vlad hebben, en proberen te voorkomen dat er vervolgens 4 keer een Vlad rondloopt. BKB als de vijand vooral graag aan magie doet, misschien enkele iets minder overduidelijke dingen, want mijn voorbeelden lijken mij wel heel captain obvious. Maar de fijne kneepjes ontgaan me nog best vaak.

[ Voor 18% gewijzigd door Amanoo op 23-12-2013 22:25 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

http://dotabuff.com/matches/437545348
We hebben in deze pot iets van 40 minuten zitten pushen voordat we eindelijks konden finishen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Valt me nog op dat niet eens iedereen bij die pot level 25 is. Normaal heb je dat wel bij kortere potten, en deze is echt vreselijk lang. Vaak kan ik van dat soort potten wel genieten, 2 teams die met volle fanatiekheid tegen elkaar gaan, hard tegen hard, en keihard aan elkaar gewaagd zijn. Daar houd ik van.

[ Voor 38% gewijzigd door Amanoo op 23-12-2013 23:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
Amanoo schreef op maandag 23 december 2013 @ 23:50:
Valt me nog op dat niet eens iedereen bij die pot level 25 is. Normaal heb je dat wel bij kortere potten, en deze is echt vreselijk lang. Vaak kan ik van dat soort potten wel genieten, 2 teams die met volle fanatiekheid tegen elkaar gaan, hard tegen hard, en keihard aan elkaar gewaagd zijn. Daar houd ik van.
Dat zijn voor mij ook de leukste partijen als het beide kanten op kan gaan. Dan hebben beide partijen er tenminste plezier van. Jammar dat dit maar zo vaak gebeurd. Meestal is het 1 richtings verkeer dik winnen of dik verliezen.Gisteren kreeg ik trouwens 2x op rij dezelfde 3 -stack tegen op Ranked. Met meer dan 300k spelers online vind ik dat dan ook wel weer raar tenzij er niemand bezig is op die rank.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Tr!gger schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 12:40:
[...]

Gisteren kreeg ik trouwens 2x op rij dezelfde 3 -stack tegen op Ranked. Met meer dan 300k spelers online vind ik dat dan ook wel weer raar tenzij er niemand bezig is op die rank.
op zich niet heel vreemd. Van die 300k zijn er maar een klein deel een game aan het zoeken. Blijkbaar zat dat 3 stack in dezelfde rating te spelen als waar jij (en je stack?) in zat. Als jullie allemaal steeds meteen na de game weer een nieuwe game zoeken is de kans groot dat je weer in dezelfde search range zit voor een game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gisteren Captains Mode met een party van 2 en de andere 3 is een party van russen die geen engels willen spreken en weigeren jouw mening in de draft mee te nemen :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik heb nu een vrij lage rating van 2250, maar volgens mij is mijn rating erg verknaakt. Net randomde ik antimage. Vervolgens had ik een lane partner die alleen maar zat te pushen. Als je iets niet wil als Antimage is dat het wel, want je kan gewoon niet veilig farmen. Als dan ook de vijand een beetje aggressief is heb je de keuze tussen feeden of uit de lane gaan, maar zo vroeg kan je ook nog niet junglen. Dus ik was tot de 30 minuten mark effectief buitenspel gezet. Driemaal raden wie er niet won.

Mijn laatste potjes met ranked gingen op soortgelijke manier. Veel all carry teams en dat soort dingen. En dat terwijl mijn eerste paar potjes juist heel prima waren.

[ Voor 13% gewijzigd door Amanoo op 24-12-2013 15:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie.b
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-08 11:48
Amanoo schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 15:09:
Ik heb nu een vrij lage rating van 2250, maar volgens mij is mijn rating erg verknaakt. Net randomde ik antimage. Vervolgens had ik een lane partner die alleen maar zat te pushen. Als je iets niet wil als Antimage is dat het wel, want je kan gewoon niet veilig farmen. Als dan ook de vijand een beetje aggressief is heb je de keuze tussen feeden of uit de lane gaan, maar zo vroeg kan je ook nog niet junglen. Dus ik was tot de 30 minuten mark effectief buitenspel gezet. Driemaal raden wie er niet won.

Mijn laatste potjes met ranked gingen op soortgelijke manier. Veel all carry teams en dat soort dingen. En dat terwijl mijn eerste paar potjes juist heel prima waren.
Tja, dat heb je in de lagere brackets. (Niet puur op jou gericht natuurlijk.) Sommige mensen weten niet wat ze doen en de meeste willen gewoon carry picken ook al zien ze dat het team eventueel een support o.i.d nodig heeft. En denken gewoon fast push = win. Offlane en mid snel een tower pushen is niet zo erg maar op de safelane moet de enemy tower sowieso minimaal 10-15 min blijven staan zodat je i.i.g genoeg items hebt dat je voor de rest kan junglen/ancients kan farmen.

Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik vraag me af hoe ik ineens in een dergelijk lage bracket ben gekomen. Ik speel ineens samen met mensen die niet door hebben dat vanaf het begin enkel autoattacken zelden erg nuttig is, of zelfs niet eens door hebben dat ze dan aan het pushen zijn (en effectief dus niet weten wat pushen betekent). Ik wil niet zeggen dat ik erg goed ben, maar ik acht mezelf wel beter dan dit. Misschien ben ik in een vicieuze cirkel gekomen: speel met teams die slecht spelen en verlies -> kom in een lagere bracket -> kom dat soort teams nog vaker tegen. Ik maak zelf vast veel fouten, soms heb ik die door maar vaak genoeg ook niet, daar ga ik wel van uit, maar met zulke basale fouten als ik tegenwoordig gemaakt zie worden in mijn matches, is er nu iets dat echt even niet klopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amanoo schreef op dinsdag 24 december 2013 @ 16:13:
Ik vraag me af hoe ik ineens in een dergelijk lage bracket ben gekomen. Ik speel ineens samen met mensen die niet door hebben dat vanaf het begin enkel autoattacken zelden erg nuttig is, of zelfs niet eens door hebben dat ze dan aan het pushen zijn (en effectief dus niet weten wat pushen betekent). Ik wil niet zeggen dat ik erg goed ben, maar ik acht mezelf wel beter dan dit. Misschien ben ik in een vicieuze cirkel gekomen: speel met teams die slecht spelen en verlies -> kom in een lagere bracket -> kom dat soort teams nog vaker tegen. Ik maak zelf vast veel fouten, soms heb ik die door maar vaak genoeg ook niet, daar ga ik wel van uit, maar met zulke basale fouten als ik tegenwoordig gemaakt zie worden in mijn matches, is er nu iets dat echt even niet klopt.
Probeer het positief te zien. Van de 10 spelers in je game is er minimaal 1 *jijzelf* die dat soort noobshit niet doet.

Je moet er dus uit kunnen komen omdat de kans dat jouw team beter is dat dat van hun simpelweg groter is.

Kan wel een x aantal games duren natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Same here. Het kan zijn dat er iets veranderd is in matchmaking sinds 6.79, het lijkt alsof ik vanaf dat moment opeens met veel meer gevarieerdere skill levels gematched word. Soms zijn er mensen echt gewoon stukken beter, gelukkig soms ook in mijn eigen team, maar soms zijn er spelers die inderdaad niet snappen dat continu autoattacken niet handig is, of die niet kunnen denyen, alleen maar drow/sniper/pudge willen spelen, enzovoort. Ik dacht dat ik die laag een beetje ontgroeid was maar ik zit er nu weer lekker in :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mjetterd
Zoeken naar een match duurt echt vreselijk lang de afgelopen dagen.
Nu ook al weer 14 minuten aan het zoeken.

VILF | Yeti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik vraag me af hoe je dat voor elkaar krijgt, ik weet niet hoe lang ik vandaag wachtte, maar dat was zeker geen kwartier, meer iets van 5 minuten en misschien nog wel minder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thesserd
Gisteren hadden we t ook al een keer, na 15 minuten een game. Net 17 minuten gewacht en toen maar gecanceld en voor normale match gegaan. xD

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Topicstarter
Net uberkomische match gespeeld, bleek dat ik gestacked was met 4 duitsers. Konden prima spelen, liep wel lekker en we hadden gewoon grote lol. (Toch maar even vragen of ze ook "blitzkrieg tactics" hadden bijv :p) Zit ondertussen op 4450 ish rating. Is dat nou echt goed of net boven gemiddeld? Ik weet het dus niet :3

Wel opmerkelijk is dat voor elke leuke / goede (ranked) pot je er 4 klote hebt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Officieel betekent 4450 dat je beter bent dan meer dan 99% van alle spelers.
Net had ik wel een geinige match. Vooral toen Dire hun Broodmother hoopte te ontsnappen door aan de onderkant van de map wat spinneweb te plaatsen en zo ergens te komen waar wij niet bij kwamen. Uiteindelijk stond 4 man rustig die Broodmother op te wachten. Dat ze daar de tijd voor hadden mag wel verklaren hoe slecht Dire ging. Een 10 voor humor die match, maar wel een dikke 1 voor de uitdaging.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:22
Amanoo schreef op woensdag 25 december 2013 @ 00:39:
Officieel betekent 4450 dat je beter bent dan meer dan 99% van alle spelers.
Net had ik wel een geinige match. Vooral toen Dire hun Broodmother hoopte te ontsnappen door aan de onderkant van de map wat spinneweb te plaatsen en zo ergens te komen waar wij niet bij kwamen. Uiteindelijk stond 4 man rustig die Broodmother op te wachten. Dat ze daar de tijd voor hadden mag wel verklaren hoe slecht Dire ging. Een 10 voor humor die match, maar wel een dikke 1 voor de uitdaging.
Dat is volgens deze post inderdaad zo: http://blog.dota2.com/2013/12/matchmaking/ ECHTER het betreft hier wel de distribution over Normal Matchmaking (Nonranked dus). Waarschijnlijk zijn de ratings wat anders op ranked matchmaking. Moet nog 4 potjes solo tot de rating. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Topicstarter
Ervan uit gaand dat ze dus de 'unranked' stats hebben gebruikt om toch uiteindelijk je ranked stat te vinden (die was dus 'geheim' voorheen) kan je dus wel inschatten dat je datzelfde dus zou hebben voordat ranked begon, dus het verschil zal wel minimaal zijn. Toch best goed dus als ik het zo zie :D

En gogo Feralio! Je kunt het! Wat voor rating hoop je zelf?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
Dat gevoel van die vicieuze cirkel heb ik dus ook. Ik begon na de gruwelijk slechte 10 ranked matches op de 3588 en ben inmiddels afgezakt naar de 3200 puur en alleen omdat het niveau wat je als teammates krijgt soms echt draconisch slecht is en het verschil met het andere team enorm groot is. Voordat de ranked geintroduceerd werd stond ik stabiel 10 wins voor op mn losses met 305 wins en 295 losses ongeveer. Nu is dat helemaal gekanteld naar meer losses dan wins en je komt gewoon met geen mogelijkheid omhoog in de ranking omdat je meer dan 50% van de tijd met zeer slechte spelers komt te zitten wat je niet kan compenseren. Ook ik ben geen super goede speler. Gewoon doorsnee maar verdien wel beter dan dit hoor. Enorm frustrerend in ieder geval. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Het valt me op dat er vooral de laatste dagen veel wordt gehaat op matchmaking. Ik gok zo dat Valve stiekem iets heeft geüpdatet aan matchmaking en dat die update niet veel soeps is. Laat ze het maar snel weer fixen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
Tr!gger schreef op woensdag 25 december 2013 @ 09:56:
[...]

Dat gevoel van die vicieuze cirkel heb ik dus ook. Ik begon na de gruwelijk slechte 10 ranked matches op de 3588 en ben inmiddels afgezakt naar de 3200 puur en alleen omdat het niveau wat je als teammates krijgt soms echt draconisch slecht is en het verschil met het andere team enorm groot is. Voordat de ranked geintroduceerd werd stond ik stabiel 10 wins voor op mn losses met 305 wins en 295 losses ongeveer. Nu is dat helemaal gekanteld naar meer losses dan wins en je komt gewoon met geen mogelijkheid omhoog in de ranking omdat je meer dan 50% van de tijd met zeer slechte spelers komt te zitten wat je niet kan compenseren. Ook ik ben geen super goede speler. Gewoon doorsnee maar verdien wel beter dan dit hoor. Enorm frustrerend in ieder geval. |:(
Gister was ik ook bijna 100 rating gezakt door vooral slechte teammates(bijv iemand die voor de eerste keer invoker gaat uitproberen en na 5min al 4x dood is), maar eerder had ik ook bijvoorbeeld weer wat rating gewonnen.Ligt er maar net aan hoe serieus je zelf speelt. Je kunt gaan counterpicken, maar ik doe vaak gewoon random ook al is het ranked.

Ik heb zelf wel een doel gesteld dat ik wil halen. Zit nu net boven de 4k, maar wil 100 games later bij de 4200 zitten en uiteindelijk bij de 4500. Kijken of het lukt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Net had ik eindelijk weer een mooie pot. Veel dingen die echt goed gingen, ook wel bij de vijand, die nogal eens mijn creep pulls/stacks door de war gooide. Die stonden ook een tijd lang voor qua kills en qua pushen gingen we tot op het laatst niet beter, maar uiteindelijk bleek mijn team net beter te zijn geweest in het laten farmen van de carries, en wisten we op het laatste moment toch een voorsprong te halen en vanaf dat moment wisten we ons momentum vast te houden, om op toch uiteindelijk te winnen. Ik zat wel even me af te vragen of we nog een kans hadden. Dat zijn altijd wel de mooie potten.

• Feralio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 20:22
Zo de rating ook binnen, sta op 3800. Geen idee wat het inhoudt, aangezien er nog weinig vergelijkingsmateriaal is.

Welke mode spelen jullie eigenlijk op ranked, de horrorverhalen die ik hier af en toe lees kom ik eigenlijk weinig tegen. (Speel zelf Captains Mode en Captains Draft, All pick is gewoon waar mensen hun favo hero instalocken :D)

• Yogoi
Feralio schreef op donderdag 26 december 2013 @ 11:28:

Welke mode spelen jullie eigenlijk op ranked, de horrorverhalen die ik hier af en toe lees kom ik eigenlijk weinig tegen. (Speel zelf Captains Mode en Captains Draft, All pick is gewoon waar mensen hun favo hero instalocken :D)
tot nu toe bijna alleen maar captains draft. Dan heb je tenminste sowieso elk potje een andere setup.

Gister een van mijn vreemdste games ooit gehad.
linkje
Ik was 43/4/16 je zou verwachten een stomp. Maar het was alles behalve een stomp :P
Moest er hard voor werken en zorgen dat ik overleefde want het team was steeds na 5 sec dood waarna ik moest proberen de overblijfselen af te maken...

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Misschien moet ik ook eens captain modi ggebruiken. Ik ben om de een of andere reden altijd wat huiverig om die niet samen met vrienden te doen.

• Yogoi
Amanoo schreef op donderdag 26 december 2013 @ 13:29:
Misschien moet ik ook eens captain modi ggebruiken. Ik ben om de een of andere reden altijd wat huiverig om die niet samen met vrienden te doen.
Ik denk dat captaines modes riskanter zijn op low mmr dan avg/high. maarja je weet het nooit van te voren :)

Verwijderd

Yogoi schreef op donderdag 26 december 2013 @ 11:39:
[...]

tot nu toe bijna alleen maar captains draft. Dan heb je tenminste sowieso elk potje een andere setup.

linkje
Ik was 43/4/16 je zou verwachten een stomp. Maar het was alles behalve een stomp :P
Moest er hard voor werken en zorgen dat ik overleefde want het team was steeds na 5 sec dood waarna ik moest proberen de overblijfselen af te maken...
Je zou zeggen dat 't aan de held ligt, maar ik heb verdomme m'n best gedaan deze Mirana game en 't schoot maar niet op. Natuurlijk wel gewonnen met vergelijkbare stats :P
http://dotabuff.com/matches/437493743

• Yogoi
Verwijderd schreef op donderdag 26 december 2013 @ 14:45:
[...]

Je zou zeggen dat 't aan de held ligt, maar ik heb verdomme m'n best gedaan deze Mirana game en 't schoot maar niet op. Natuurlijk wel gewonnen met vergelijkbare stats :P
http://dotabuff.com/matches/437493743
Dat was gewoon een stomp game :P
Maar mirana is gewoon een leuke hero om te spelen.
Ik moet eigenlijk wel een hotkey maken die naar all chat 'In the face!' spammed.
Ook handig als ik tegen mirana speel, leuk als iemand weer eens een arrow kopt :(

• Mosc
  • Niet online
Yogoi schreef op donderdag 26 december 2013 @ 11:39:
linkje
Volgende keer Moonlight Shadow levelen, dan kun je je teammates redden door gewoon op R te drukken! (Zolang ze niet getracked zijn.)

Er zijn old-school spelers die hun skillbuild nooit hebben aangepast sinds Moonlight Shadow 200-300 mana kostte voor 7-11 seconden invisibility op een 3 minuten cooldown, maar tegenwoordig is de skill zóóó goed. Je hele team 15 seconden invisible maken voor 75 mana is belachelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Mosc schreef op donderdag 26 december 2013 @ 22:21:
[...]

Volgende keer Moonlight Shadow levelen, dan kun je je teammates redden door gewoon op R te drukken! (Zolang ze niet getracked zijn.)

Er zijn old-school spelers die hun skillbuild nooit hebben aangepast sinds Moonlight Shadow 200-300 mana kostte voor 7-11 seconden invisibility op een 3 minuten cooldown, maar tegenwoordig is de skill zóóó goed. Je hele team 15 seconden invisible maken voor 75 mana is belachelijk.
Daar dacht ik ook aan maar ze gingen steeds door door de BH. Dus dan maakt het weinig uit in dit specifieke geval. Dus had de keuze gemaakt voor stats voor mezelf aangezien dat wel kills opleverde.

[ Voor 6% gewijzigd door Yogoi op 27-12-2013 08:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium

Auredium

Informaticus Chaoticus

Facepalm:

http://dotabuff.com/matches/441787716

Bizar potje vol met Russen en in totaal 5 leavers. (3 in ons team en 2 in dat van de tegenstanders) Uiteindelijk was het een race tussenwie het eerste de ancient vernietigde en wij waren ongeveer 2 seconden sneller (letterlijk).
Verder heb ik ontdekt dat Boots of Travel samen met Leshrac heel erg goed gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mosc
  • Niet online
Yogoi schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 08:03:
[...]

Daar dacht ik ook aan maar ze gingen steeds door door de BH. Dus dan maakt het weinig uit in dit specifieke geval. Dus had de keuze gemaakt voor stats voor mezelf aangezien dat wel kills opleverde.
Als ik de statistieken bekijk was Bounty Hunter maar bij de helft van de kills betrokken. Bovendien: met Moonlight Shadow kun je ontsnappen, maar het werkt nog beter om mee te initiëren. Mensen die geen Moonlight Shadow levelen zijn nog erger dan mensen die geen Shrapnel levelen. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Mosc schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 12:44:
[...]

Als ik de statistieken bekijk was Bounty Hunter maar bij de helft van de kills betrokken. Bovendien: met Moonlight Shadow kun je ontsnappen, maar het werkt nog beter om mee te initiëren. Mensen die geen Moonlight Shadow levelen zijn nog erger dan mensen die geen Shrapnel levelen. :D
De kills van BH waren voornamelijk early/mid. Daarna had onze batrider overall sentries staan ( hij kocht serieus 7 stacks op een gegeven moment) en killde ik die BH een paar keer en hij werd wat bang daarna :)

achteraf had ik denk ik beter daedalus kunnen gaan dan rapier.
Volgens mij zou een daed me meer dps opleveren dan een rapier. Maar dat moet ik nog even narekenen.
Het zou iig minder stress geven dan een rapier.

[ Voor 15% gewijzigd door Yogoi op 27-12-2013 13:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Niet online

JBplap