Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik weet niet of je Invoker echt micro moet noemen. Al is het handig rekening te houden welke spell je hebt opgeslagen met Invoke. Als dat micro is, dan wil ik Rubik ook een (gedeeltelijke) micro-hero noemen, gezien zijn spell steal ook neerkomt op rekening houden met welke spell je net op dat moment bij je hebt. Waarschijnlijk is Invoker wel iets meer micro, aangezien je ook nog drie ballen om je heen hebt draaien, die extra stats geven afhankelijk van welke je kiest. Niet mijn hero, ik heb een gatenkaas van een geheugen en heb er een hekel aan teveel op mijn geheugen te vertrouwen. Geef mij maar techniek.

Chen en Enchantress moet ik nog een keer spelen. Visage is ook een beetje micro, gezien zijn ult. Zelf kan ik niet goed met de controls omgaan, waardoor ik telkens iets bestuur dat ik niet wil besturen. Nature's Prophet vind ik tot nu toe de fijnste microhero. Daar hoef je iets minder zuinig te zijn op je boompjes en kan je het microën op een lompere manier doen. Voor mij is actief meerdere units besturen niet echt weggelegd, al is NP nog een redelijke instaphero wat gebruik van meerdere units betreft (bij hem gaat het meer om kwantiteit dan kwaliteit, stuur genoeg units op een toren af, dan gaat die wel stuk). Andere micro-heroes zijn al gauw minder vergevingsgezind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mjetterd
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-01 15:51
Phantom Lancer is ook wel een micro hero vind ik.

Eigenlijk heb ik nog genoeg andere dingen te doen, maar ik moet van mezelf Legion Commander even uit proberen in een bot game :9

VILF | Yeti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mjetterd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 12:09:
Phantom Lancer is ook wel een micro hero vind ik.

Eigenlijk heb ik nog genoeg andere dingen te doen, maar ik moet van mezelf Legion Commander even uit proberen in een bot game :9
Ik wacht nog wel even af met LC totdat iedereen weet hoe je haar moet spelen, tot nu toe kan ik genieten van mijn gratis wins met Earth Spirit en Shadow Fiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mjetterd
Verwijderd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 12:11:
[...]

Ik wacht nog wel even af met LC totdat iedereen weet hoe je haar moet spelen, tot nu toe kan ik genieten van mijn gratis wins met Earth Spirit en Shadow Fiend.
Ik moet zeggen, eigenlijk was het makkelijker dan dat ik had verwacht :D.
Leuke hero vind ik het tot nu toe en hoge movement speed volgens mij.

VILF | Yeti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Wat ik me afvraag, als je eerst press the attack op jezelf cast, en dan je ult activeert, blijft press the attack behouden? Als dat zo is kan je heel erg mensen het leven zuur maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 22-08 19:30
Op dit moment ben ik bezig om mijn keybinds om te gooien. Heb altijd gespeeld met 1-4 voor abilities en wasd voor de map bewegen. Bijna niemand gebruikt dat, maar had de WoW besturing beetje overgenomen toen ik met HoN begon. Heb nu de volgende keybinds in gedachte. Iemand nog tips?

Denies kan ik uitvoeren met rechtermuisklik. Daarvoor had ik iets in de console aangezet. Daarom ook alt+Q voor Attack.

code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
SPELLS:
    1e = W
    2e = A
    3e = S
    4e = ALT+R
    5e = ALT+F
    6e = D (ult)

ITEMS:
    1e = X
    2e = V
    3e = Z
    4e = R
    5e = F
    6e = spatie

CONTROL:
    Zelf    = C
    All = 2
    Others  = 3
    Extra's = 4 5
    Courier = 1

Overig:
    Stop    = Q
    Attack  = ALT+Q
    Voice   = MOUSE 4 / MOUSE 5
    Sticky  = T

Daarnaast mensen nog zin om samen Frostivus te doen? :D

Nog handige info over Frostivus: http://www.reddit.com/r/D...pendium_for_wraith_night/

[ Voor 6% gewijzigd door Michielodc op 13-12-2013 12:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe beweeg je dan de camera?

ik gebruik S-D-F voor links / vooruit / rechts te gaan.
Denk dat ik de enigste ben ter wereld die dit doet :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
Verwijderd schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 13:09:
hoe beweeg je dan de camera?

ik gebruik S-D-F voor links / vooruit / rechts te gaan.
Denk dat ik de enigste ben ter wereld die dit doet :p
Normaal doen mensen dat met de muis. Ze bewegen dan de muis naar de zijkanten van het scherm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie.b
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-08 11:48
Ik beweeg mijn camera met gewone pijltjes toetsen, altijd al gedaan :p

Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

vind het makkelijker om mijn camera met men keys te kunnen bewegen ( en muis natuurlijk ook ) en dan mijn muis in gevechten te kunnen gebruiken voor spells & dergelijk te kunnen aimen. ( a guy can't multi-task that much :D )
maarja, elk zijn gewoontes zekers?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mjetterd
Ik heb helemaal geen chest gekregen :X

VILF | Yeti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riquiqui
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-12-2024
Meh, ik ook niet. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
Misschien moet je daar die bonus voor Frostivus voor kopen? Ik had het gister gekocht en vandaag zag ik die chest in mijn inventory. Echt super veel rewards :D Heb nu death prophet announcer en nog wat items. Zelfs die mytical boar courier. Mijn laatste chest kan ik pas open maken bij lvl 64. Dus nog 5 lvls :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-04-2024

M4DMan

Into disorder!

Michielodc schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 14:14:
Misschien moet je daar die bonus voor Frostivus voor kopen? Ik had het gister gekocht en vandaag zag ik die chest in mijn inventory. Echt super veel rewards :D Heb nu death prophet announcer en nog wat items. Zelfs die mytical boar courier. Mijn laatste chest kan ik pas open maken bij lvl 64. Dus nog 5 lvls :D
Ik heb ook die Wraith-Night bonus gekocht en zie nu inderdaad een level 1 chest in mn inventory. Ben nog niet thuis geweest dus heb mn armory nog niet geopend, misschien dat ik er dan nog meer krijg :O Hoeveel had jij er in totaal gekregen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
M4DMan schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 14:28:
[...]

Ik heb ook die Wraith-Night bonus gekocht en zie nu inderdaad een level 1 chest in mn inventory. Ben nog niet thuis geweest dus heb mn armory nog niet geopend, misschien dat ik er dan nog meer krijg :O Hoeveel had jij er in totaal gekregen?
UIt level 1 chest kwam lvl 2 chest. Dat ging door t/m 8 ofzo. In die 8e zat een lvl 64 chest. Ben nu lvl 59 dus moet nog 5 lvls omhoog voordat ik die kan openen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-05 15:39
Ik heb niks gekocht en wel een kist gekregen.
Overigens krijgt iedereen ongeveer dezelfde items ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Michielodc schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 14:34:
[...]

UIt level 1 chest kwam lvl 2 chest. Dat ging door t/m 8 ofzo. In die 8e zat een lvl 64 chest. Ben nu lvl 59 dus moet nog 5 lvls omhoog voordat ik die kan openen :D
Thanks voor de info, ben benieuwd wat ik ga krijgen }) Heb voor de pimp factor ook maar ff die Arcana voor LC gekocht, bawsy ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 10-09 17:40
Ik kijk net en ik heb een welcoming gift chest die ik dus accept maar heb niks in de inventory. Ook valt de hele tijd Dota 2 network weg om een of andere vage reden.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tr!gger schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 15:29:
Ik kijk net en ik heb een welcoming gift chest die ik dus accept maar heb niks in de inventory. Ook valt de hele tijd Dota 2 network weg om een of andere vage reden.
Jup, is allemaal niet super stabiel atm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Riquiqui
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 19-12-2024
Die bonus voor heb ik gekocht ook, en ook een courier en een set, maar die komen ook niet in m'n inventory te staan. Ook kan ik m'n inventory niet meer sorteren, zal wel iets mis zijn ofzo. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Muta
  • Registratie: December 2004
  • Niet online
Servers zijn redelijk kapot al voor ruim n uur (of langer...). Heb iig kunnen oefenen met Legion Commander vs bots. Mana is een probleem als je niet dood gaat (maja bots hebben geen teamplay voor mana refill, e.g. arcane boots). Maar op het einde multiple rampages. Dus iig redelijk de skillset onder controle....

nu nog een echte match proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandah88
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 08:50
Zojuist een potje gefinished. Servers zijn nog steeds onstabiel, maar met een boel geduld en door te zoeken op meerdere servers kom je er nog wel in.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Het is niet te doen om te spelen, je vindt geen een server. Dus net maar even een oefenpotje gedaan. Legion Commander is leuk, alleen saai dat je bots meteen alle farm van je wegjatten. Hee, Legion Commander wil iemand ulten. NUKE DIEGENE HELEMAAL PLAT ZODAT LEGION COMMANDER DE ULT NIET OP TIJD KAN DOEN! En dat meerdere keren achter elkaar. Ook een prima jungler en prima creeps pusher, dankzij de Q en de E. Ik zou beginnen met W en E heel hard levellen, daar heb je tijdens je Ult namelijk veel aan (mits je eerst W op jezelf cast en dan pas je Ult gebruikt).

Ik verwacht dat Vengeful Spirit een goede lane partner is voor Legion Commander. Swap+Stun=handfeeding. En dan nog Wave of Terror om een hero in boter te veranderen, dan gaat het al helemaal goed.
Lina gaat waarschijnlijk ook wel. De Ult van Legion forceert mensen om op 1 plek te blijven. Makkelijker kan je die W niet mikken. En dan is Lina nog een nuker, wat ook goed kan helpen tijdens een Duel. Überhaupt zijn nukers fijne lane partners voor Legion, want die kunnen heel plotseling iemands health naar beneden helpen, waarna Legion met gemak een Duel kan winnen, Nukes mogen natuurlijk ook tijdens een Duel worden gecast. De ult heeft niet veel range waarop het activeert, dus enigszins een stunner/disabler als lane partner hebben is wel zo nuttig.

[ Voor 40% gewijzigd door Amanoo op 13-12-2013 17:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragadder
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:44
hey een nieuw topic :p werkt het ranked matches een beetje?

Volgensmij ga ik me de eerste paar games met die Legion commander erg kapot ergeren, wat een nasty ult.

[ Voor 47% gewijzigd door Fragadder op 13-12-2013 19:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Fragadder schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 19:15:
hey een nieuw topic :p werkt het ranked matches een beetje?

Volgensmij ga ik me de eerste paar games met die Legion commander erg kapot ergeren, wat een nasty ult.
Maar wat Legion Commander doet met iemand door die ult, dat doet ze ook met zichzelf. Zij kan ook geen items of abilities gebruiken tijdens Duel. Ze heeft vooral het voordeel van de verassing, en de mogelijkheid die ult op een ability dependent hero te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het bekend bij welke levels je welke gamemode unlocked? Ik kan alleen all pick spelen nu :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
Zit solo que er niet meer in nu? Na 3 games bij een russisch team te zijn gegooid ging ik toch eens settings kijken en kan niet meer solo que joinen.

"The only thing necessary for the triumph of evil is that good men do nothing" -- Edmund Burke

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tr!gger schreef op vrijdag 13 december 2013 @ 21:51:
Zit solo que er niet meer in nu? Na 3 games bij een russisch team te zijn gegooid ging ik toch eens settings kijken en kan niet meer solo que joinen.
Is eruit gehaald ja :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
Ranked erin dus en solo match eruit wat kansloos is dat zeg. Maakt de game voor mij toch meteen een stuk minder leuk als ik met halve teams kom te zitten of er tegen moet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart.O
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 14:28
Of je gaat zelf met een 'half team' spelen. 1 game solo ranked gedaan én gewonnen yippie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 16:36

The Chosen One

Zie signature!

Weet iemand een up to date lijst met alle gems/effecten die er allemaal zijn? Ff kijken wat ik bij me Arcana verder in kan verwerken. :p

Als de nieuwste ook allemaal al ontdekt zijn.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
The Chosen One schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 00:25:
Weet iemand een up to date lijst met alle gems/effecten die er allemaal zijn? Ff kijken wat ik bij me Arcana verder in kan verwerken. :p

Als de nieuwste ook allemaal al ontdekt zijn.
http://dota2.gamepedia.com/Inscribed_Gem

Weet niet of je hier genoeg info aan hebt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Nog niet maar het helpt ieg. In die nieuwe kisten moeten ook gems zitten. Misschien gewoon nog niet bekend/ingevuld.

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• buffbuffbuff
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 26-06 23:47
Ik heb net 15 chests gekregen....leuk wakker worden! Nu nog lvl 23 chest die ik over 10 levels mag open maken. Hoezee.

Is er nog een team ? Wil een standaard groepje gaan pakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phyc
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 12-09 10:09

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
solo_competitive_rank: 4013
solo_competitive_rank_uncertainty: 702
solo_calibration_games_remaining: 8

Wat is die uncertainy? Zeker omdat die nog games moet mee tellen voordat ik het echt kan zien.

[ Voor 19% gewijzigd door Michielodc op 14-12-2013 15:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
Uncertainty zal wel de marge zijn waar je zowel omhoog als omlaag gecorrigeerd kan worden in je rank dus jij zit tussen de 3311 en 4715 denk ik.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart.O
Ik geloof dat uncertainty onstaat omdat je nog niet genoeg (10?) games hebt gedaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik speelde net even Legion Commander. Wat mij opvalt is als je een beetje hoog level hebt je ult best lang nog duurt. Ik killde er een Riki mee, terwijl zijn Dazzle nog Shallow Grave op hem deed (zodat hij tijdelijk niet dood kon). Shallow Grave viel volledig binnen in de Ult duration. Daarmee heb je effectief niet zo gek veel aan Dazzle, terwijl zijn abilities juist nuttig zouden moeten zijn tegen LC, of je moet vrij laat Shallow Grave gebruiken, wat ook weer dodelijk kan zijn. Eigenlijk duurt die Ult gewoon vrij lang. Je houdt er iemand voor een goede 5 seconde mee uit een potje, en tijdens dat kan hij alleen autoattacken, wat voor veel heroes erg dodelijk is, zeker tegen een hero als Legion. Het enige dat werkt is om ze vlug uit elkaar te trekken met Pudge of Earth Spirit. Als je een beetje voorzichtig bent is Duel eigenlijk een guaranteed kill.

LC is trouwens een enorm sterke pusher. Met Q kan je al leuk creepwaves beschadigen. Als je jezelf aangevallen laat worden gebruik je om de haverklap je E op de creeps, en je W geeft je meer attack speed, wat gewoon goed werkt tegen zowel torens als creepwaves, en redelijk spammable is. Al met al geeft dat je voor pushing doeleinden ziekelijk veel momentum.

Al met al is ze extreem durable, extreem hard met pushen en als je maar genoeg attack speed neemt komt je damage output vanzelf en verander je in een extreem sterke single target nuker. Ik vind haar zelf behoorlijk OP. Ik had nog moeite om veel te doen soms (mijn lane support was heel slecht aan het supporten), maar alsnog had ik na drie kwartier 148 bonus damage vanuit de ult, bonus damage door items nog niet meegerekend. Dat is gewoon enorm veel, zeker als je 0.5 seconde per hit doet wanneer je je W niet gebruikt (en nog aanzienlijk minder tijd per hit wanneer je dat wel doet). Het enige waar ik nog aan wist te sterven was een 5-man gank.

Kortgezegd ben ik sterk voorstander voor een nerf, en ik ben niet gauw een voorstander van een nerf. Waarschijnlijk mag die ult wel een kortere duur hebben. en misschien minder attack speed bij gebruik van W. E lijkt soms ook verschrikkelijk veel lifesteal te geven, dat kan misschien ook wel omlaag.

[ Voor 21% gewijzigd door Amanoo op 14-12-2013 18:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart.O
Niet te vroeg, niet te laat. Zo kunnen we elke ability wel nutteloos noemen. Als je magnus RP te vroeg doet heb je er namelijk ook niks aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
Since ranked heb ik 1 potje gewonnen en 4 of 5 al verloren. Speelde 2 zaadpartijen en van die losses 2 moeten winnen. Verder wordt ik alleen bij russische teams gezet wat kansloos is dit zeg wordt er niet goed van en heb preference op engels staan gvd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
Tr!gger schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 21:10:
Since ranked heb ik 1 potje gewonnen en 4 of 5 al verloren. Speelde 2 zaadpartijen en van die losses 2 moeten winnen. Verder wordt ik alleen bij russische teams gezet wat kansloos is dit zeg wordt er niet goed van en heb preference op engels staan gvd.
Ik heb er tot nu toe 2 gespeeld. Een dik gewonnen en die andere kansloos verloren. Ik had een lifestealer die niks zei. Hij zat in de safelane als carry, maar gaat vanaf lvl 3 de jungle in nadat hij gefeed had.. sta je daar met 2 supports... Maar dit is gewoon lekker standaard. Ene keer slechte mensen bij jou, andere keer bij de tegenstander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Net mij eerste pot gedaan. Ergste pubbash ooit, met een team dat 62-19 stond. We speelden nochtans tegen een Legion Commander, die ik juist zo OP vind.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Iedereen vind een nieuwe hero OP. :p

Ok er is in ieder geval een "Inscribed Duels Lost". Die moet ik wel zo snel mogelijk hebben want ik heb nog geen duel verloren (2 games) en dan is het zeg maar 100% reflective van de werkelijkheid.
Als iemand em spot. ;)

Hopelijk nog wat meer. Nu ik zo'n verrekt duur ding gekocht heb moet ik wel wat coole gems er in stoppen. :9~

[ Voor 82% gewijzigd door The Chosen One op 15-12-2013 00:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart.O
4 games 4 wins(3 solo 1 stack). Net echt een te krappe game gehad onze ancient had nog 5% hp, te sick zulke games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Dat zijn leuke matches. Zelf had ik een die redelijk spannend was. We stonden qua kills wel voor, maar er was o.a. een Broodmother die wist waar die mee bezig was. Voeg een Death Prophet toe en er wordt behoorlijk stevig gepushed. Waar de vijand nog meerdere torens had hadden wij enkel mid nog 1 of 2 barakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mystic_X
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 21-08 14:11

Mystic_X

What does this button do

Hmm ik heb opeens 14 bag pages ipv 2 :).
Denk dat er toen er zoveel lag was gisteren en mijn inventory expander niet leek te werken en ik dat 7 keer proberen er iets mis is gegaan :).
Ach ja wel geinig maar denk dat het wel gefixed word.

A great thought in a small mind is a dangerous thing

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert Pronk
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-07 21:26
Mystic_X schreef op zondag 15 december 2013 @ 13:25:
Hmm ik heb opeens 14 bag pages ipv 2 :).
Denk dat er toen er zoveel lag was gisteren en mijn inventory expander niet leek te werken en ik dat 7 keer proberen er iets mis is gegaan :).
Ach ja wel geinig maar denk dat het wel gefixed word.
Je hebt er standaard 12, 14 na een expander. Lijkt dus niks mis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-06 15:03
Is alleen AP en CM in ranked mode mogelijk? :o

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik wil wel eens een keer een pot winnen met Nature's Prophet. Net ook weer. Ik level 18, rest van het team level 11. Vijandelijke team had 2,5 keer meer kills of zo. Niemand in het team had meer dan 4 kills, waardoor ik er met mijn 4/5 score nog relatief goed voor stond.

Ik begin een hekel te krijgen aan Nature's Prophet puur omdat potten altijd zo eindigen. Is het nou dat mijn team meteen gaat feeden als ik niet aan de lopende band mee help om te supporten? Met 5 man is iedereen natuurlijk van belang, maar maak ik nu echt zoveel verschil uit, of is dit echt hele dikke pech?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-06 15:03
Tsja, misschien ben je eerst 30min aan het farmen voordat je meedoet? :P Vind NP altijd lastig om te spelen, wanneer kun je beter pushen ipv ganken etc.

Net voor het eerst ranked match gespeeld, wel verloren helaas :(
solo_competitive_rank: 3889
solo_competitive_rank_uncertainty: 694
solo_calibration_games_remaining: 9

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

http://dotabuff.com/matches/425404371
Battle of the top melee barracks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
daanteb schreef op zondag 15 december 2013 @ 18:36:
Tsja, misschien ben je eerst 30min aan het farmen voordat je meedoet? :P Vind NP altijd lastig om te spelen, wanneer kun je beter pushen ipv ganken etc.
Je moet als je in je jungle zit gewoon de lanes in de gaten houden. Vaak moet je pas ergens in teleporteren als het gevecht al is begonnen. Dan kun je vaak net de extra hits doen dat de tegenstander dood gaat en jij niet.

Pushen doe je uiteindelijk bijna de hele tijd en door te pushen moet je de tegenstander een beetje gek maken. Als jij bijv top pusht in je eentje en de tegenstanders pushen bot met z'n 5e en een besluit om top te verdedigen kun je snel bot teleporteren om daar 5v4 te vechten. Zelf speel ik NP niet veel, maar dat zie je wel altijd bij pro games.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:24

Auredium

Informaticus Chaoticus

http://dotabuff.com/matches/424947327

Insane potje toch wel. Twee sterke teams en aardig wat op max level of bijna max level. Beide teams kans om te winnen.

De Legion commander is trouwens een toffe unit in zijn ultimate maar ik merk toch wel dat sommige nog moeten wennen aan de ultimate. Ze triggeren hem vaak op een moment dat winnen zo goed als onmogelijk is.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Auredium schreef op maandag 16 december 2013 @ 08:31:
http://dotabuff.com/matches/424947327

Insane potje toch wel. Twee sterke teams en aardig wat op max level of bijna max level. Beide teams kans om te winnen.
Was er een reden dat jullie 2x desolator en 2x mek hadden?

overigens snap ik geen bal van die scores.
Je hebt een anti mage met een BF die maar 164 last hits heeft in 47:30.
Hoe is dat uberhaupt mogelijk in een 'even' match?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 20:24

Auredium

Informaticus Chaoticus

Yogoi schreef op maandag 16 december 2013 @ 08:35:
[...]

Was er een reden dat jullie 2x desolator en 2x mek hadden?

overigens snap ik geen bal van die scores.
Je hebt een anti mage met een BF die maar 164 last hits heeft in 47:30.
Hoe is dat uberhaupt mogelijk in een 'even' match?
De Mek was miscommunicatie. Niemand heeft erover gepraat wie wat deed maken. Toch herinner ik mij dat twee keer mek wel goed uit kwam omdat veel van de gevechten redelijk even uit kwam en 1 keer mek bij het doen van een aanval na een teamfight niet helemaal voldoende was.

De Anti-mage weet ik niet, ik speel hem immers niet wat dat betreft. :P

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Auredium schreef op maandag 16 december 2013 @ 08:37:
[...]

De Mek was miscommunicatie. Niemand heeft erover gepraat wie wat deed maken. Toch herinner ik mij dat twee keer mek wel goed uit kwam omdat veel van de gevechten redelijk even uit kwam en 1 keer mek bij het doen van een aanval na een teamfight niet helemaal voldoende was.

De Anti-mage weet ik niet, ik speel hem immers niet wat dat betreft. :P
Het is ook niet altijd een ramp maar in the bigger picture is verschillende items vaak efficienter. Echter had de venge al een pipe dus je had een pipe + mek. Die pipe is zeer handig tegen een disruptor.

Maar die farm van AM is gewoon slecht ;)
maar een win is een win.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hardcoresmurf
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-07-2024

hardcoresmurf

Quod licet Iovi non licet bovi

We hadden al onze rax verloren behalve de top melee rax.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 30-04 16:53
6 ranked games gespeeld, 4 gewonnen dit weekend.
5 met legion commander, die atm toch wel mijn favo hero is :p
als die een beetje snowballed heb je heel wat damage voor weinig geld.

wel ben je sterk afhankelijk van je team. mijn laatste pot verloren omdat er niets van samenwerking was. krijg ik dan het commentaar dat ik nog maar +10 damage had van mijn ult na 25 minuten, tsja, niet moeilijk als er niemand is om te ulten :/

PSN - ps4 : sir_kowlier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
kowlier schreef op maandag 16 december 2013 @ 09:21:
6 ranked games gespeeld, 4 gewonnen dit weekend.
5 met legion commander, die atm toch wel mijn favo hero is :p
als die een beetje snowballed heb je heel wat damage voor weinig geld.

wel ben je sterk afhankelijk van je team. mijn laatste pot verloren omdat er niets van samenwerking was. krijg ik dan het commentaar dat ik nog maar +10 damage had van mijn ult na 25 minuten, tsja, niet moeilijk als er niemand is om te ulten :/
Zorgen dat je een skywrathmage erbij hebt ;)
Onmogelijk om de ult te missen als sky tijdens een duel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yogoi schreef op maandag 16 december 2013 @ 09:31:
[...]

Zorgen dat je een skywrathmage erbij hebt ;)
Onmogelijk om de ult te missen als sky tijdens een duel.
Ik had iemand gezien die BF's ging stacken i.c.m. de bonus damage, we hadden de match wel verloren maar hij had wel op het einde 248(?) damage.

http://dotabuff.com/matches/421060554

Dit is de link naar de match, we hadden verloren omdat pudge er helemaal niks van kon. Hij kocht een urn nadat ik al in het begin van het spel zei dat ik een urn zou kopen, hij kon geen hooks raken en zat alles op de rest van het team schuiven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robbie.b
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 30-08 11:48
Wat hardcoresmurf bedoelt is, we hadden 25-30 minuten lang alleen onze top melee racks staan. Maar ze konden toch niet finishen en wij uiteindelijk wel. Mja wat wil je anders als je een pudge in game hebt met 7.8k hp :p.

Dota: http://dotabuff.com/players/105780721 - Hearthstone: Skelzo#2968 Steam: http://steamcommunity.com/id/skelelele

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandah88
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 09-09 08:50
Jeeeeej, gister Wraith Night in ++mode gefinished!
Voor mensen die tactieken willen bespreken, dit waren de gebruikte heroes van onze 5-stack: Axe, Legion Commander, Omni Knight, Shadow Fiend en Windranger

Het is de 40 extra shards ofzo die we kregen eigenlijk niet waard, maar we kunnen onszelf nu wel ++baaawwwzz noemen ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rempi
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 26-06 13:19
sandah88 schreef op maandag 16 december 2013 @ 11:31:
Jeeeeej, gister Wraith Night in ++mode gefinished!
Voor mensen die tactieken willen bespreken, dit waren de gebruikte heroes van onze 5-stack: Axe, Legion Commander, Omni Knight, Shadow Fiend en Windranger

Het is de 40 extra shards ofzo die we kregen eigenlijk niet waard, maar we kunnen onszelf nu wel ++baaawwwzz noemen ^^
++ mode? Wij strandde in round 6 van + al :|

Netjes netjes! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragadder
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 23:44
krijg je bij wraith night nou maximaal 500 shards van die waar je er 25000 voor de unique nodig hebt of kan je er nog meer krijgen per run?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Fragadder schreef op maandag 16 december 2013 @ 14:11:
krijg je bij wraith night nou maximaal 500 shards van die waar je er 25000 voor de unique nodig hebt of kan je er nog meer krijgen per run?
Als je met 5 man stack speelt en allemaal zo'n bonus hebt (Wraith King's favor) kan je ongeveer 4000 per complete match grinden ;)

Heb nu al 3 van die 25000 chests geopend ;p Ik heb zo'n Death Prophet headband met "barracks destroyed" gem dubbel, als iemand m wil ruilen voor die Wolfsden Gift van CM message me ;p

[ Voor 18% gewijzigd door M4DMan op 16-12-2013 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HerpDerp
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 06-08 20:10
Hi Guys.

Wellicht niet helemaal op zn plek, maar zoek nog wat mensen om af een toe mee te teamen. Bijvoorbeeld Wraith Night, ranked etc... Steam ID = Deition.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Topicstarter
M4DMan schreef op maandag 16 december 2013 @ 14:35:
[...]

Als je met 5 man stack speelt en allemaal zo'n bonus hebt (Wraith King's favor) kan je ongeveer 4000 per complete match grinden ;)

Heb nu al 3 van die 25000 chests geopend ;p Ik heb zo'n Death Prophet headband met "barracks destroyed" gem dubbel, als iemand m wil ruilen voor die Wolfsden Gift van CM message me ;p
Die heb ik, samen met een 'wards placed' gem erin. Stuur me maar een DM met een bod als je wilt traden ^^
(alleen voor Death Prophet head vind ik nogal 'meh', daarom dus :p)

[ Voor 5% gewijzigd door Anvesi op 16-12-2013 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Fiole schreef op maandag 16 december 2013 @ 15:26:
[...]

Die heb ik, samen met een 'wards placed' gem erin. Stuur me maar een DM met een bod als je wilt traden ^^
(alleen voor Death Prophet head vind ik nogal 'meh', daarom dus :p)
Kump goe, voeg me maar ff toe op Steam dan checken we vanavond wel als ik thuis ben O+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Topicstarter
Ben vandaag helemaal niet thuis ben ik bang. Daarom dus de DM, als je je inventory op public hebt staan kan ik vanuit daar wel even kijken wellicht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Fiole schreef op maandag 16 december 2013 @ 15:35:
Ben vandaag helemaal niet thuis ben ik bang. Daarom dus de DM, als je je inventory op public hebt staan kan ik vanuit daar wel even kijken wellicht
Staat public, niet alles is for trade tho ;p Maar laat maar ff weten !

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Topicstarter
Hoeveel wraith knight heb jij uberhaupt al gespeeld? Hoe meer ik kijk hoe meer ik het idee krijg dat je er écht veel tijd in hebt gepomped o_o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Fiole schreef op maandag 16 december 2013 @ 15:41:
Hoeveel wraith knight heb jij uberhaupt al gespeeld? Hoe meer ik kijk hoe meer ik het idee krijg dat je er écht veel tijd in hebt gepomped o_o
Fulltime hardcore 5 stack met bonus sinds dat het gestart is eigenlijk ;p Maar don't be fooled, die Abaddon set heb ik gewoon op community market gekocht O-) Ben wel echt benieuwd wat die "Demons Imprisoned" gem gaat doen/counten :O

[ Voor 8% gewijzigd door M4DMan op 16-12-2013 15:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Topicstarter
Bezwaar er een ward (Hellgazer) of HUD (Iron Cage of Frozen Touch) bovenop die Death Prophet head te doen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Fiole schreef op maandag 16 december 2013 @ 15:47:
Bezwaar er een ward (Hellgazer) of HUD (Iron Cage of Frozen Touch) bovenop die Death Prophet head te doen?
Nope, stuur me maar trade request via web voor DP head + Frozen Touch :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Topicstarter
Weet niet eens of het mogelijk is te traden vanuit een browser, zonder steam-client. Gaan we gewoon is proberen :D

edit: heb een trade voorgesteld (ofzo), dus je moet even kijken. Overigens blijkt het een "frostbitten enemies" gem te zijn :3

[ Voor 36% gewijzigd door Anvesi op 16-12-2013 15:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Fiole schreef op maandag 16 december 2013 @ 15:48:
Weet niet eens of het mogelijk is te traden vanuit een browser, zonder steam-client. Gaan we gewoon is proberen :D
Is absoluut mogelijk, trade offer sent ;) Ik heb die van jou afgewezen, je had de verkeerde DP head in de trade gezet. Als je je page refresht zou je die van mij moeten zien

[ Voor 19% gewijzigd door M4DMan op 16-12-2013 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
damn gisteren was een no go dag :( 1 vd 5 matches gewonnen in ranked.
er is altijd wel 1 speler die echt niets bijdraagt. ofwel een mid die 15 minuten gewoon zijn lane farmed, of een alchemist die 25 minuten jungled om enkel midas en basher te hebben...

zijn er mensen met tips voor legion commander?
heb hem gisteren op een andere manier gespeeld dan dit weekend (max W en E + R wnr beschikbaar), maar het leek me niet zo effectief. duel heeft zo'n short range dat ik moeite had om al mijn items en spells te poppen en dan nog iemand te ulten...

deze avond eens een blink dagger build proberen om de supports uit te schakelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoboSpinoza
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 02-08 10:29
Dit is altijd zuur verliezen:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/vQKWRoV.jpg?2

Chaos Knight weigerde mee te werken. Alleen de laatste tiers van ons stonden nog half overeind, dus wij in de verdediging, wat lvl'en en hopen op een team wipe (wat lastig is als je CK niks doet). Komt die wipe eindelijk, wij vol op de push, besluit CK rustig te gaan shoppen bij de secret. De laatste tier bij hen net niet down gekregen, weer verdedigen, Clinkz en ik nog een paar sneak attacks geprobeerd, maar het mocht niet baten. Helpt ook niet als CK alleen een lane gaat pushen om dan vervolgens geambushed te worden door 5 man, nadat wij al 100x zeiden dat ie terug moest komen.
Oh en de pudge die mij meermaals weghooked net voordat ik de laatste klap uitdeel om te killen helpt ook niet. Hij hookte alleen maar enemies die zo goed als dood waren zodat ie zelf maar 1 klap hoefde uit te delen. Maar hij luisterde tenminste wel toen ik hem uitlegde dat dat niet handig is. Of dat door 2 creepwaves en 8 heroes heen hooken om iemand daar weer achter proberen te pakken vrij lastig/onmogelijk is.

Wel een super episch potje. Tegenpartij zei ook GG en epic/awesome/legendary game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Gisteren 210 duel damage met Legion Commander. <3

En M4dman, vind ff een lost duels gem voor me. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

The Chosen One schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 12:34:
Gisteren 210 duel damage met Legion Commander. <3

En M4dman, vind ff een lost duels gem voor me. :P
Wehehe die zijn (nog) niet te vinden, denk dat ze nog niet officieel in de game zitten. Heb wel die duels won gespot voor 4 keys, die uit die Arcana set. Probleem is dan nog dat je m nergens in kan plaatsen, er zijn nog geen losse items beschikbaar voor LC :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One

The Chosen One

Zie signature!

Ik hoop dat die uit die kist kan komen en nog niet ontdekt is/op de market geplaatst is.
(zit ieg in de game files)
Anders moet ik straks duels express gaan verliezen als ik die gem laat krijg en duels verloren heb om het weer op werkelijk peil te krijgen. :o

Ik wil ook wel wraightnight met booster mensen doen. Ik en iemand anders in me friendlist hebben er ook 1.

[ Voor 22% gewijzigd door The Chosen One op 17-12-2013 13:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

The Chosen One schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 13:09:
Ik hoop dat die uit die kist kan komen en nog niet ontdekt is/op de market geplaatst is.
(zit ieg in de game files)
Anders moet ik straks duels express gaan verliezen als ik die gem laat krijg en duels verloren heb om het weer op werkelijk peil te krijgen. :o

Ik wil ook wel wraightnight met booster mensen doen. Ik en iemand anders in me friendlist hebben er ook 1.
Als het in die kist zat was het allang ergens te vinden, believe me ;p En ja hoor, als er nog plek is kan je altijd meedoen, mensen met boosters hebben voorrang })

Gisteravond goeie run gehad van 129 minuten, +++ mode :P Wel eerlijk bekennen dat iemand op de hoogte was van een bepaalde bug, maar toch ff in 1 keer 19000 fragment 8)

http://steamcommunity.com...filedetails/?id=204657328

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rempi
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 26-06 13:19
Wutt 3 rapiers.. Hoe kom je aan zoveel geld :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan

M4DMan

Into disorder!

Rempi schreef op dinsdag 17 december 2013 @ 14:17:
Wutt 3 rapiers.. Hoe kom je aan zoveel geld :o
Wahaha, had in totaal 7 rapiers, 4 lagen op de grond in base ;p Was een bug, is inmiddels opgelost in patch van vandaag O-) Had je nog bericht gestuurd om mee te doen maar geen reactie }) Het was onderhand half 2 dus we besloten maar te stoppen, iedereen was gaar, maar hadden nog wel ff door kunnen gaan hehe

[ Voor 24% gewijzigd door M4DMan op 17-12-2013 14:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik heb 1 keer een bounty hunter meegemaakt die dus echt met 3 rapiers rond liep (en ze ook zelf had weten te farmen, vraag me niet hoe). Uit het niets opdoemen, 1 keer prikken (yay BH-crits), misschien een tweede, waarna de meeste vijanden wel dood zijn, en wegwezen. Voeg daar nogal voorzichtigheid en voorzorgsmaatregelen aan toe, en de vijand begon niet zo veel meer. De eerste die voet zette buiten zijn basis zonder een compleet team achter zich was meteen dood.

Persoonlijk vind ik het wel link, doe mij maar een serie Monkey King Bars/Daedaluses. Maar in een pub mag zoiets soms wel for the heck of it

[ Voor 12% gewijzigd door Amanoo op 17-12-2013 16:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Hoe ervaren de mensen solo ranked tot nu toe?
Zelf heb ik 1 potje gedaan en dat ging gemoedelijk en iedereen deed zijn best. Naast dat potje heb ik denk ik al een maand of 6 geen potje meer alleen gedaan :P Vraag me dus wel af hoe mensen het ervaren tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kowlier
slecht.
in de gewone queue had ik veel betere games.
nu is echt iedere game wel met 1 of 2 gatachterlijke spelers.
je mag nog je best doen, als je altijd 4 vs 5 speelt en het ander team heeft wel teamplay dan is het vaak 40 verloren minuten.

ook de insta legion picks geraak ik wat beu...
90% weet echt niet wat ermee te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ickeicke
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11-09 23:11
kowlier schreef op woensdag 18 december 2013 @ 11:23:ook de insta legion picks geraak ik wat beu...
90% weet echt niet wat ermee te doen.
Gewoon geen All Pick meer spelen. Ik heb nog geen een potje met of tegen LC gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mjetterd
Solo ranked is mij nog niet heel goed bevallen.
All pick vind ik echt een vreselijke game mode, dus die kies ik niet.
Kom je uit op iets met captains, want meer opties zijn er niet.
Volgens mij heb ik nu 3 potjes solo gespeeld, waarvan 2 met een idiote captain die niet luisterde na de rest van het team wat picks en bans betreft.
Speelde dus sandking (waar ik niet echt mee uit de voeten kan) en een keer io (wat ik best een leuke hero vind, als ik met anderen speel en kan overleggen op ts ivm teleporten etc.)

Ik hoop echt dat single draft en random draft erbij komen als game mode bij ranked.

[ Voor 7% gewijzigd door Mjetterd op 18-12-2013 11:48 ]

VILF | Yeti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donderpoes
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 11-05 23:09
Solo ranked vind ik tot nu toe erg goed bevallen (5-6 potjes).

Ik heb alle drie de gamemodes aan staan en normaal houd ik niet van all pick, maar met de mensen waar ik tot nu toe mee gespeeld heb, maken ze bewuste keuzes, waardoor het wel leuk is.

Ook 2x bij een 4 man russische party geplaatst en zelfs dat ging erg goed! Er was er maar één die met mij communiceerde maar het werkte prima.

Ik speel niet voor een rank, maar in vergelijking met de normale games vind ik dat ik veel minder met idioten gematched wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donderpoes schreef op woensdag 18 december 2013 @ 12:37:
Solo ranked vind ik tot nu toe erg goed bevallen (5-6 potjes).

Ik heb alle drie de gamemodes aan staan en normaal houd ik niet van all pick, maar met de mensen waar ik tot nu toe mee gespeeld heb, maken ze bewuste keuzes, waardoor het wel leuk is.

Ook 2x bij een 4 man russische party geplaatst en zelfs dat ging erg goed! Er was er maar één die met mij communiceerde maar het werkte prima.

Ik speel niet voor een rank, maar in vergelijking met de normale games vind ik dat ik veel minder met idioten gematched wordt.
Bij mij is het juist andersom. Teammates die niks kunnen en MLG TI4 pros bij de vijand. Dit is de reden waarom ik nauwelijks solo queue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tr!gger
Yogoi schreef op woensdag 18 december 2013 @ 11:01:
Hoe ervaren de mensen solo ranked tot nu toe?
Zelf heb ik 1 potje gedaan en dat ging gemoedelijk en iedereen deed zijn best. Naast dat potje heb ik denk ik al een maand of 6 geen potje meer alleen gedaan :P Vraag me dus wel af hoe mensen het ervaren tot nu toe.
Bedroevend slecht. Land bijna alleen met stacks en aangezien de stacks in het andere team altijd van een veel beter niveau zijn verliezen we dus altijd. 24 ranked matches gespeeld (all pick) 9 gewonnen en 14 verloren. Nou heb ik er zelf ook wel een potje of 3 slechte tussen zitten maar het grootste gedeelte speel ik gewoon voor mijn gevoel goed. Ik ben echt geen pro maar weet wel wat ik moet doen maar de rest lijkt maar wat aan te kloten in elke game.

Als ik carry ben valt er niet veel te farmen omdat het team keer op keer feed en teamfights verliest zodat je wel mee moet doen en hele tijd tp moet gebruiken. Als support diven veel spelers en zelfs als je pinged dat ze terug moeten blijven ze nog gewoon lasthitten en worden ze geganked. Als initiator loopt het hele team terug soms 5 vs 4 in ons voordeel en blijft je dus 1 vs 4 over en ben je dus ook dood. Nee geef mij alsjeblieft de solo que weer terug dit ranked is echt een drama van jewelste. En ik was de laatste tijd ook mooi de winstreaks op aan het bouwen boven de 50% maar nu sta ik nog maar 1 game in de plus |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik heb 2 keer solo ranked gedaan. Coole lui, alleen beide potjes redelijk hard gewonnen. Ik moet zeggen dat het wel belangrijk was scherp te blijven, maar dan speelden we ook wel beter. Helaas geen pot waarbij beide teams aan elkaar gewaagd zijn. Maar met 2 potten gespeeld is de nauwkeurigheid van matchmaking natuurlijk ook niet erg hoog.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Amanoo schreef op woensdag 18 december 2013 @ 15:12:
Ik heb 2 keer solo ranked gedaan. Coole lui, alleen beide potjes redelijk hard gewonnen. Ik moet zeggen dat het wel belangrijk was scherp te blijven, maar dan speelden we ook wel beter. Helaas geen pot waarbij beide teams aan elkaar gewaagd zijn. Maar met 2 potten gespeeld is de nauwkeurigheid van matchmaking natuurlijk ook niet erg hoog.
Pakken ze om je ranked MMR te bepalen niet als basis je unranked MMR?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Volgens mij is unranked MMR gebaseerd op hoe lang je al speelt. Misschien dat ze die wel even pakken om mee te beginnen, of misschien krijgt iedereen gewoon dezelfde begin-MMR, maar ze kennen nog een erg grote uncertainty toe. Komt erop neer dat er behoorlijk wat getweaked gaat worden aan je ranked MMR voordat ze het redelijk kloppend vinden. Mijn MMR kan dus nog behoorlijk omhoog of omlaag schieten.

EDIT: In het begin baseren ze inderdaad je ranked MMR op je unranked MMR: http://forum.gamesports.n...ranked-MMR-actually-works
Vervolgens doen ze veel aan een eigen variant op kansrekening, met onzekerheid in plaats van standaardafwijking. Onzekerheid bepaalt hoe jij waarchijnlijk in een volgend potje gaat presteren en ook hoeveel punten je gaat krijgen of verliezen voor een bepaalde pot. Mijn MMR zal dus enigszins kloppen, hoewel het nu wel eens aan de hoge kant kan zijn, aangezien ik net heb 2 keer heb gewonnen terwijl mijn uncertainty nog torenhoog is. Daar gaat je MMR erg rap van omhoog. Goede kans dat ik de volgende pot ga verliezen, en als ik hem win lijkt me de kans dat ik die daarna ga verliezen nog groter, tenzij ik echt zwaar onderschat wordt door het systeem en daardoor telkens opnieuw tegen gemakkelijke tegenstanders word geplaatst, maar ik denk dat dat wel meevalt.

[ Voor 60% gewijzigd door Amanoo op 18-12-2013 16:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

geen servers te vinden..
kan dan eens een avondje spelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mjetterd
Verwijderd schreef op woensdag 18 december 2013 @ 19:38:
geen servers te vinden..
kan dan eens een avondje spelen
Had ik ook al, maar nu zijn we een game aan het zoeken 8)

VILF | Yeti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ReQuiem83
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 02-10-2023
Ik ben net begonnen. Nog geen 10 potjes gespeeld. Wat mij erg irriteert is dat sommige heel erg sterk zijn. Zoals in zijn uppie 3 heroes afmaakt. Dan kijk ik het verschil in levels..hij 20+ ik 13...die ik toch echt iets fout. Ik heb het gevoel dat het lastig is om te beginnen. Al ben ik in de potjes niet de slechtste vaak ^^. Hou van ranged. Dus beetje supporter voor anderen. Iemand tips? Ben al wat aan youtuben en op in topic start links. Wat is jullie ervaring qya learn curve?
Pagina: 1 2 ... 46 Laatste

Let op:
[PC/MAC] Het Grote GoT Dota2 Tournament 2 Topic Voor actuele GoT toernooien.

Slowchat? Liever naar de IRC dan om het topic niet te vervuilen: Irc.tweakers.net/dota2. Of Connect naar Irc.tweakers.net, Channel #dota2. Teamspeak is te vinden op [url="ts3server://teamSpeak.grolleman.org?port=9987"]teamSpeak.grolleman.org[/url]