En ik heb dit plaatje ergens gevonden:
http://imgur.com/QDRWU
http://imgur.com/QDRWU
Je hebt DPS en DPA. Hogere DPA leidt tot meer lifesteal per attack. Hogere DPS leidt tot meer lifesteal per seconde. Treads of phase maakt ook met MoM dus weinig verschil want door de hogere DPS met treads. Alleen wanneer je maar echt één of heel weinig schoten levert heb je voordeel met hogere DPA.Hostile Nob schreef op maandag 21 juli 2014 @ 12:46:
[...]
Ja, maar als je phase boots met Mask of Madness combineert, dan krijg je 51.6 damage per attack en 36.73 dps plus nog de 100 attack speed die je van Mask of Madness krijgt. De 20 % lifesteal van Mask of Madness is bij die 51.6 damage per attack echt significant hoger dan de 38.50 damage per attack.
En vergeet niet dat de 30% movement speed die je krijgt van Mask of Madness al de 20 % movement speed van Shadowblade compenseert (ervanuitgaande dat je graag de mask of madness build wil doen). Shadowblade kost 3000 gold om te krijgen en dat bovenop een Mask of Madness vind ik het niet zoveel waard, dan kan ik net zo goed voor de maelstrom+yasha gaan (en ergens ervoor een force staff maybe, because feel the force) zoals werd voorgesteld door iemand. En phase boots geeft 24 damage en is goedkoper dan shadowblade, terwijl shadowblade maar 22 damage geeft. Het enige nadeel van MoM is dat die je zwakker maakt als je het activeert.
Shadowblade is dan ook primair om jezelf goed te kunnen positioneren ongezien. Zodra je ziet dat de teamfight verkeerd afloopt gebruik je hem pas als escape. Dan werkt het ook prima want je wilt altijd afstand behouden met je enemies. Als je het zo gebruikt is het maar de vraag of de enemy team op tijd bij je is om te dusten. Plus: ze weten niet 100% zeker via welke route je wegvlucht dus misschien verspillen ze hun dust wel.En dan praat ik niet eens meer over als je teammaten ook een shadowblade kopen. Meer dan 2 (the heck, zelfs 1 al) shadowblade in je team is al vragen naar problemen. Een shadowblade als escape vind ik ook nooit een leuk idee, dan moet je echt aan het splitfarmen zijn en een hele goeie map awareness hebben en vergeet niet dat als de vijanden een spirit breaker of een bounty hunter heeft (zoals het kan bij random draft) je shadowblade escape echt obselete maakt vergeleken met blink en dan phase en blink en phase. Phase boots heeft ook een hele lage cooldown (8 s) vergeleken met 28 s cooldown van een shadowblade. Je kan eigenlijk hele tijd dan tussendoor wegblinken en phasen tegelijk.
En dat gebeurt ook, shadowblade of niet. Iedere fatsoenlijke blink initiator zal tegen Sniper een dust bij zich hebben. Daarom pick je sniper ook in teams waar mensen de blink initiators van je af kunnen houden. Shadowblade is een 3000 gold investment op sniper die je survivability niet verhoogt en crappy stats geeft. Beter voor dat geld halverwege je Manta of Mjollnir zijn.RoboSpinoza schreef op maandag 21 juli 2014 @ 13:42: Of je dat nu doet met phase, sb, blink, force staff of wat dan ook doet. Mijn voorkeur gaat dan dus uit naar een sb, al was het alleen maar om de stats.
Zonder zulke items zou elk team een sniper moeten afstraffen. Als het argument is dat een sb overbodig is omdat enemy teams dan dusten, is een sniper zonder escape ook overbodig want dan blinken enemies gewoon naar je toe met een disable en/of stun en is het snel ook gedaan.
Hier kan ik ermee eens zijn eigenlijk. En dan is de Threads dan op de lange termijn op sniper ook geen slechte idee zoals Spinoza dat zei, vanwege de mini stuns. Alleen is phase boots ook nog steeds niet slecht op sniper. Het is waarschijnlijk alleen minder beter late game tov van Threads.Yogoi schreef op maandag 21 juli 2014 @ 13:47:
Als de discussie is met sniper wat beter is. dmg of attack speed. dan is attack speed sowieso beter. (tot zekere hoogte ofc maar we hebben het hier over early game met boots)
Dit puur en alleen maar vanwege de passive headshot ability van sniper.
meer attacks is meer procs en dus meer dmg. Om nog maar niet te spreken van de geweldige mini stuns.
Verwijderd
Nou, eigenlijk ben ik wel blij dat Razor weer vaak gepicked wordt bij competitive. Vroeger was Razor nog minder gepicked. Maar ja je hebt wel gelijk dat het knap is dat de games nog aantrekkelijk zijn om te kijken. Hoewel ik echtVerwijderd schreef op maandag 21 juli 2014 @ 14:05:
Wat vinden jullie van het feit dat de pick en ban pool in TI4 zo enorm gelimiteerd is? Razor is elke game een pick of ban, net als Rasta, Viper, Furion en Tide, plus Lycan firstban (bijna) elke game. Ik vind het eerlijk gezegd nog knap dat de games aantrekkelijk zijn om te kijken met elke game grotendeels dezelfde pool.
[ Voor 7% gewijzigd door Hostile Nob op 21-07-2014 14:09 ]
Op het feit na dat tijdens TI4 96 van de 104 heroes (niet alle heroes zitten in CM) gepicked zijn?Verwijderd schreef op maandag 21 juli 2014 @ 14:05:
Wat vinden jullie van het feit dat de pick en ban pool in TI4 zo enorm gelimiteerd is? Razor is elke game een pick of ban, net als Rasta, Viper, Furion en Tide, plus Lycan firstban (bijna) elke game. Ik vind het eerlijk gezegd nog knap dat de games aantrekkelijk zijn om te kijken met elke game grotendeels dezelfde pool.
Verwijderd
Verwijderd
Zoals support Ursa! Dat was geweldigYogoi schreef op maandag 21 juli 2014 @ 14:10:
Klopt maar het mooie aan dota is dat ook al zijn 9 heroes elk potje hetzelfde , die ene andere zorgt ervoor dat de game toch anders verloopt
[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 21-07-2014 14:12 ]
[ Voor 3% gewijzigd door Hostile Nob op 21-07-2014 14:13 ]
Ik zal het je alvast verklappen. Techies wordt NOOIT in een serieuze match gepicked. En je raget er straks meer tegen dan de Pudge/Invoker/Mirana picks in je pubs.Hostile Nob schreef op maandag 21 juli 2014 @ 14:12:
Na die allstars match kan ik niet wachten totdat Techies uitkomen en dan hoop ik echt dat techies (als ze in CM komen) gepicked worden in competitive.
Ik rage nu al over techies, oh wat hou ik het van om over techies te ragen;)Sahje schreef op maandag 21 juli 2014 @ 14:58:
[...]
Ik zal het je alvast verklappen. Techies wordt NOOIT in een serieuze match gepicked. En je raget er straks meer tegen dan de Pudge/Invoker/Mirana picks in je pubs.
[ Voor 19% gewijzigd door Hostile Nob op 21-07-2014 15:12 ]
Ik voelde mij absoluut niet beledigd hoor. Juist door dit soort discussies leer je idd veel.Hostile Nob schreef op maandag 21 juli 2014 @ 14:04:
[...]En de enige reden waarom ik hele tijd over jouw reactie heb is meer omdat ik wel kritisch ben en ook andere fora zat te zoeken over dit gebeure. Het was niet om je af te kraken ofzo. Dus als je klein beetje licht geïrriteerd voelt, dan geef ik oprecht mijn excuses en ik vind het erg leuk dat je sowieso tegen me ingaat zodat ik ook meer van leer.
Crappy stats? Laten we even kijken:Sahje schreef op maandag 21 juli 2014 @ 13:46:
[...]
En dat gebeurt ook, shadowblade of niet. Iedere fatsoenlijke blink initiator zal tegen Sniper een dust bij zich hebben. Daarom pick je sniper ook in teams waar mensen de blink initiators van je af kunnen houden. Shadowblade is een 3000 gold investment op sniper die je survivability niet verhoogt en crappy stats geeft. Beter voor dat geld halverwege je Manta of Mjollnir zijn.
Dit is ook iets wat je pas relatief laat in de gaten krijgt. Natuurlijk zijn sommige items altijd goed, maar je moet vele games spelen en veel ervaring opdoen voor je precies weet wat werkt en waarom.JBplap schreef op maandag 21 juli 2014 @ 16:14:
Heb buildguide en moet die volgen kosten wat kost -_-
Mag jij me even uitleggen wanneer die DPS nummers relevant zijn? We spelen hier toch geen PVE WoW waar je stil mag staan als hunter en een beetje auto-attacken.Shadowblade is een bijzonder ineffecient DPS item laat je zelf zien. Je betaalt bijna 1000 gold voor de invis, die gecountered kan worden door een item van 90 gold (2 charges op dust). Tegen enemies die geen dust kopen zeg ik koop los op je Shadowblade. Maar zodra je tegenstanders enigzins hun hoofd uit de grond trekken kom je met bijvoorbeeld een Yasha of een Maelstrom (lekkere AS voor headshot + procs + goede upgrade) een stuk verder voor hetzelfde geld.RoboSpinoza schreef op maandag 21 juli 2014 @ 15:20:
[...]
Ik voelde mij absoluut niet beledigd hoor. Juist door dit soort discussies leer je idd veel.
En uiteindelijk blijft speelstijl en persoonlijke voorkeur altijd een rol spelen. Wat voor de één werkt op sniper, hoeft voor de ander niet te werken. En wat in de ene match werkt hoeft in de andere macth weer niet te werken.
[...]
Crappy stats? Laten we even kijken:
DPS van lvl 25 sniper met treads op agility (tussen haakjes totale item kosten)
+ yasha - 253.28 (3450)
+ manta style - 276.29 (6450)
+ shadow blade - 260.43 (4400)
Yasha is een goede optie van duizend gold goedkoper. Iets minder DPS dus, attack time is hetzelfde.
Met de manta is er een verschil van slechts 16 DPS. De sb combo is dan wel 2050 goedkoper. Aangezien ik alsnog naar een mjollnir wil, zou ik van die 2050 een hyperstone kopen:
+ sb + hyper - 311.84 (6400)
Goedkoper dan de manta combo, en met 35 DPS meer.
Natuurlijk biedt manta de illusions en intel + strength als extra. Ook wat movement speed, maar de active van sb biedt dat ook dus dat is niet per se een voordeel.
Attack speed is bij de sb + hyper combo wel weer hoger dus meer headshots. Beter nog, de yasha naar manta upgrade levert je voor 3000 slechts 23 DPS meer. Yasha + sb dan maar?
Ik zou dus niet direct zeggen dat sb met zijn 30 attack speed en 22 damage crappy stats levert.
De DPS laat simpelweg zien dat je met een shadow blade qua damage helemaal niet zo ver achterloopt tov wat jij voorstelde. Ook qua geld maakt het dus weinig tot geen verschil.Sahje schreef op maandag 21 juli 2014 @ 17:48:
[...]
Mag jij me even uitleggen wanneer die DPS nummers relevant zijn? We spelen hier toch geen PVE WoW waar je stil mag staan als hunter en een beetje auto-attacken.Shadowblade is een bijzonder ineffecient DPS item laat je zelf zien. Je betaalt bijna 1000 gold voor de invis, die gecountered kan worden door een item van 90 gold (2 charges op dust). Tegen enemies die geen dust kopen zeg ik koop los op je Shadowblade. Maar zodra je tegenstanders enigzins hun hoofd uit de grond trekken kom je met bijvoorbeeld een Yasha of een Maelstrom (lekkere AS voor headshot + procs + goede upgrade) een stuk verder voor hetzelfde geld.
Shadowblade op heroes als Drow en Sniper is gewoon een low-skill pub-item. Ik zie het ook vaak genoeg gelukkig nog in mijn games gebruikt worden en das erg prettig want dat maakt kills des te makkelijker omdat men niet safe speelt omdat ze denken ik heb Shadowblade dus ik kom wel weg.
Maar laten we even eerlijk zijn met zijn allen, dit wist jij ook al en je gebruikt irrelevante DPS stats om het goed te praten dat je het item wilt kopen omdat het leuk is om te schieten en dan invis weg te rennen. En dat is ieder zijn eigen keuze in dota. Maar al wil je sniper als Uber Range Creep spelen (wat die in essentie gewoon is) dan zijn er beter opties kwa items.
En als je dan echt in de problemen komt kwa positioning koop dan een blink dagger en BoTs en stay in the trees.
Ik roep dat Shadowblade crappy stats levert voor zijn cost. Je betaalt een premium voor de invis wat een irrelevante use is.RoboSpinoza schreef op maandag 21 juli 2014 @ 18:14:
[...]
En waarom is DPS relevant? Het is de damage die je per seconde doet. Als sniper wil je snel veel damage doen. Het is dus zeker relevant hier.
Je roept dat sb crappy stats levert, ik laat dus zien dat voor sniper, bij wie damage en attack speed relevant zijn (en dan is DPS dus een goede graadmeter), je helemaal geen crappy stats krijgt tov van jouw items. Want de DPS ontloopt elkaar amper.
Is dat niet een build voor Skywrath?microoo schreef op maandag 21 juli 2014 @ 18:58:
Mensen wat denken jullie van de 5 hyperstone build op sniper ipv de gewone items zoals shadowblade?
Ook qua DPA loopt sb 4 damage voor op een yasha en maar 4 per attack achter op manta style. Met die 2k die je dan nog over hebt kan je een crystalis halen of alvast gloves of haste + mithril of een mask of madness.Sahje schreef op maandag 21 juli 2014 @ 18:56:
[...]
Ik roep dat Shadowblade crappy stats levert voor zijn cost. Je betaalt een premium voor de invis wat een irrelevante use is.
En het is de damage die je per seconde doet. Ok, als je stil mag staan schieten. Maar dat komt vrijwel nooit voor. DPS cijfers zijn ontzettend irrelevant en je moet kijken naar welke items je in staat stellen om zoveel mogelijk damage te doen. En daar staat Shadowblade ruimschoots onderaan het lijstje.
Wat zegt de DPA/DPS calculator over Rapier?RoboSpinoza schreef op maandag 21 juli 2014 @ 19:15:
[...]
Ook qua DPA loopt sb 4 damage voor op een yasha en maar 4 per attack achter op manta style. Met die 2k die je dan nog over hebt kan je een crystalis halen of alvast gloves of haste + mithril of een mask of madness.
Wanneer je met je invis een mooi rustig plekje opzoekt en je je team met 4 man laat initiaten heb je tijd zat om stil te staan en te schieten.
Lijkt mij dan het optimale first item na treads. Wel wat duurder maar wel een hoop meer damage.
Doe ik meestal ja. Skip ik treads ook gewoon.Sahje schreef op maandag 21 juli 2014 @ 19:42:
[...]
Lijkt mij dan het optimale first item na treads. Wel wat duurder maar wel een hoop meer damage.
[\Spoilers] Ook altijd leuk om de rivaliteit van Dendi en Puppey te zien in de All-stars;) [end\Spoilers]hellsau schreef op maandag 21 juli 2014 @ 18:15:
Ik hou van de Allstar match! Zoveel hilariteit en mooi om te zien hoe goed spelers van andere teams met elkaar kunnen samenwerken en plezier met elkaar kunnen hebben. Het was de laatste match van zaterdag. Je moet hem wel kijken via de stream en niet in Dota anders mis je al het geweldige spektakel vooraf.
http://www.dota2.com/inte...23721&id=false&live=false
aicaramba schreef op maandag 21 juli 2014 @ 22:33:
spoiler:Een beetje een anticlimax in de laatste game.
En newbee lijkt ook niet echt blij op het podium ofzo
Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21
Verwijderd
Michielodc schreef op maandag 21 juli 2014 @ 22:48:
Ik heb het idee dat teams deze TI vooral verliezen door super slechte drafts...
spoiler:De gemiddelde tijd van een game deze finale was 20min en nog wat sec. De finale heeft dus korter geduurd dat de langst durende game deze TI. Daarnaast ook maar 1 raxx kapot gemaakt
Gigabyte Aorus X570 Master / AMD Ryzen 9 5900X / G.Skill Trident Z 4000@3800 32GB / PowerColor Red Devil Radeon RX 7900 XTX 24GB | Tesla M3 LR '21
Battle.net Spud#2543
Verwijderd
[ Voor 7% gewijzigd door Verwijderd op 22-07-2014 01:37 ]
Game of throws?Verwijderd schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 01:36:
spoiler: titleVreselijk, wat waren de finals saai. Games van 25 min maximaal. Als de draft niet werkt in game 2 waarom wordt die dan weer genomen in game 3/4? Deathball new meta.
Niet goed genoeg ingesteld op de strategieën van de tegenstander. Daar waren ze.TepelStreeltje schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 00:00:
Waar waren DK, Alliance, EG en Na'vi?!
+1..
Ja ik moest wel even zeker weten dat er iets geplaatst zou worden hier op Tweakers.net. Ondanks het kleine groepje Dota 2 spelers (in verhouding) is dat toch wel even het vermelden waard denk ik zo.Gert Pronk schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 12:24:
[...]
Is trouwens ook een frontpage post geplaatst (met submitter TheNephilim).
goed verhaal, zo had ik het nog niet gezien!Sahje schreef op dinsdag 22 juli 2014 @ 11:22:
[...]
Niet goed genoeg ingesteld op de strategieën van de tegenstander. Daar waren ze.
En Alliance was nog in 2013. Na'vi was overduidelijk niet goed genoeg voorbereid en EG merkte je aan dat als ze echt onder druk kwamen iemand miste in-game die ze kon vertellen wat te doen.
Maar je opmerking over hoe VG en Newbee zo ver kwamen laat toch een beetje zien dat je een westerse fanboy bent. Newbee was al door heel veel mensen in de finale verwacht en ook VG stond in mening top 4 lijstje. Alliance en Na'vi stonden daar zeker niet. DK en EG waren daar wel verwacht en staan daar dus ook. Misschien niet helemaal de verwachte volgorde maar wel de teams die men van tevoren daar had voorspeld.
Ook was de strategie van VG al bekend pre-TI eigenlijk. En is het de strategie die Na'vi ook al jaren gebruikt en dan wordt het als episch aggresief en OMG the best gezien. De games waren inderdaad kort maar wel action-packed en toch vrij amusant. Ook hebben teams als C9 laten zien dat er echt wel iets tegen te doen is maar hebben die helaas hun eigen kansen vergooid door een questionable lvl1 Roshan.
Al met al was dit een dijk van een toernooi wat weer genoeg inspiratie geeft voor een heel nieuw jaar aan Dota. Een terechte winnaar die het hele toernooi door toch wel hebben laten zien dat zij er meer klaar voor waren dan de rest.
Battle.net Spud#2543
Ultrawide gaming setup: AMD Ryzen 7 2700X | NVIDIA GeForce RTX 2080 | Dell Alienware AW3418DW
Laat me raden, 1e item dagon voordat hij boots had?JBplap schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 12:58:
http://dotabuff.com/matches/792549134
Wat vinden jullie van de NP skill build hier?
Volgens mij heb ik het nog niet eerder gezien zo, hij was vanaf het begin aan het ganken.
3 deso in 1 team is wel echt toppie
[ Voor 19% gewijzigd door M4DMan op 23-07-2014 14:28 ]
Junglen gaat juist niet met deze build, geen trees he. Die pakt hij pas op lvl10.Amanoo schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 15:38:
Ziet eruit als een Furion build die ik ook eens moet proberen. Ik zit in de regel toch wel te junglen, met hier en daar een gank als ik merk dat er iets op het punt staat te gebeuren. Dit is een echte ganking Furion.
[ Voor 44% gewijzigd door Amanoo op 23-07-2014 20:49 ]
[ Voor 6% gewijzigd door Tupel op 24-07-2014 13:01 ]
I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.
[ Voor 34% gewijzigd door Postius op 24-07-2014 15:47 ]
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Ik vind dit wel een leuke build opzich. Het enige probleem is, in het begin hebben mensen tango's of een quelling blade dus dan heb je aan die extra duration van de sprouts helemaal niks meer aan. Wel leuk om ervoor te zorgen dat de tegenstanders een tango onnodig verspillen.JBplap schreef op woensdag 23 juli 2014 @ 12:58:
http://dotabuff.com/matches/792549134
Wat vinden jullie van de NP skill build hier?
Volgens mij heb ik het nog niet eerder gezien zo, hij was vanaf het begin aan het ganken.
3 deso in 1 team is wel echt toppie
Ik denk niet dat die tango in zo'n situatie ooit onnodig is.Hostile Nob schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 16:23:
[...]
Wel leuk om ervoor te zorgen dat de tegenstanders een tango onnodig verspillen.
Ja dat had ik ook zeker weten over nagedacht. Ik wilde alleen niet te grof zijn tegen zijn skillbuild of anders kom ik te snobbish overYogoi schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 16:26:
[...]
Ik denk niet dat die tango in zo'n situatie ooit onnodig is.
Want ik neem aan dat je hem attacked want om nu een sprout te casten en weg te lopen alleen maar zodat hij een tango gebruikt lijkt me niet echt handig (mana wise dus)
Dus zodra je hem een paar keer hit terwijl hij in de sprout zit en weg probeert te komen kan die tango hem dus healen.
Je forceert dus wel een tango use maar onnodig zou ik het niet kunnen noemen.
[ Voor 5% gewijzigd door Hostile Nob op 24-07-2014 18:45 ]
Het is niet 'mijn' skillbuild hoorHostile Nob schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 18:42:
[...]
Ja dat had ik ook zeker weten over nagedacht. Ik wilde alleen niet te grof zijn tegen zijn skillbuild of anders kom ik te snobbish over(uit ervaring met een andere forum). Maar ja een tango use, blijft natuurlijk een tango use. Dat kan je niet gaan ontkennen.
Helemaal gelijk. Hoewel als ik echt eerlijk moet zijn, als die build tegen mij gebruikt word, dan zal ik ook niet eerst aan tango's gedacht hebben (dat verklaart ook mijn negatieve mmr)JBplap schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 19:03:
[...]
Het is niet 'mijn' skillbuild hoorik speel geen NP
![]()
Beetje verschillende meningen maken het juist leuk.
Ik post hem juist om eens wat inhoudelijke discussie te krijgen,
die discussie over sniper van hiervoor bracht weer een beetje leven in het topic
Want unconventional is deze build wel, maar op 1 potje kun je natuurlijk niet oordelen.
Verwijderd
TrueVerwijderd schreef op donderdag 24 juli 2014 @ 22:02:
Wat er meestal gebeurt is dat said furion doodgaat zonder courier te snipen en zodoende een obs weggooit
[ Voor 8% gewijzigd door Bart.O op 25-07-2014 07:35 ]
Verwijderd
[ Voor 18% gewijzigd door Amanoo op 25-07-2014 14:52 ]
Nou ik meende het ook dat het werkte voor lagere mmr, want geloof me, niemand bij low mmr zal dat weten.(buiten het feit om dat elke retard weet dat furion geward heeft wanneer hij suicide in de fontijn)
Maar das saai.Verwijderd schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 17:06:
Als je wilt winnen op echt laag MMR pick riki every game
[ Voor 31% gewijzigd door Hostile Nob op 25-07-2014 20:40 ]
[ Voor 67% gewijzigd door Amanoo op 26-07-2014 01:53 ]
Verwijderd
+1Yogoi schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 19:42:
In plaats van een Drank en Dota had ik het idee om vanavond stacks te maken met wat nieuwe spelers.
Dit zodat het makkelijker is om nieuwe GoT players (en mensen buiten GoT ofc) te leren kennen om mee te kunnen stacken
Je kan me de hele avond vinden in de GoT guild of als Yogoi op steam.
Schroom niet om te joinen
(oh en Drank en Dota kan natuurlijk gewoon tegelijk met new player stacking)
ps. Nieuw is natuurlijk in dota een nogal relatieve term maar ik neem aan dat mensen van zichzelf wel een beetje weten of ze nieuw (of gewoon slecht) zijn.
Verwijderd
18% winrate uit 18 Lifestealer games?Hostile Nob schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 20:38:
nou, ik heb tot nu toe maar ongeveer 250 potjes gespeeld. Dus ik denk echt dat ik mezelf nieuw kan noemen, en ik wil jullie best wel beter leren kennen en veel van jullie leren over dota 2.
Dit is mijn dota 2 account:
http://dotabuff.com/players/97236290
Niet dat het vanavond het hoeft te worden, maar als het nog een keer kan dan wil ik best wel meedoen.
Sommige heroes zijn gewoon leuk om te spelen, ook al win je er niet mee: http://dotabuff.com/playe...e_mode=®ion=&duration=Verwijderd schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 16:57:
[...]
18% winrate uit 18 Lifestealer games?
Ik vraag me toch af waarom je deze hero zo vaak zou spelen als het duidelijk niet zo goed gaat.
Een kleine tip: koop geen Armlet als je de toggle niet onder de knie hebt, het item is niet verplicht en Drum of Endurance is een goed alternatief.
Dit zijn mijn stats met Naix;
[afbeelding]
persoonlijk ga ik bijna nooit voor Armlet puur omdat ik weet dat ik niet goed ben met armlet toggling en er dus niet zoveel profijt van zou hebben als andere vergelijkbare items met minder risico.
Yogoi en ik hebben ons prima vermaakt. Volgens mij nog wat mensen van redelijk nuttige feedback voorzien zonder te flamen of mensen ergens de schuld van de geven en de games waren best gezellig:Verwijderd schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 13:08:
[...]
+1
mijn grootste probleem is dus dat ik slecht ben (niet echt nieuw maar speel niet veel vs players) en het gros hierzo is vele malen beter...
als ik dan join feed ik als een malle
weet niet of het een succes was afgelopen avond maar als het voor herhaling vatbaar is doe ik wel een keer mee
[ Voor 22% gewijzigd door Sahje op 26-07-2014 18:35 ]
[ Voor 87% gewijzigd door Zuurstok op 26-07-2014 19:07 ]
Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.
Sing did it first? YouTube: KuroKy Wisp Lost SingSing In The WoodsZuurstok schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 18:54:
Net een game met een gyro in mijn team.
Had 42(!!!) tp's gekocht omdat hij 'niet wist wat hij moest bouwen'.
edit: oh. Hij bleek er ook nog 10 in de cour te hebben zitten.
What the actual flying fuck
Match op Dotabuff
[afbeelding]
ik was Mirana trouwens
Ja dat heb ik ook gemerkt, maar ja, het was meer van dat ik effe carry wilde oefenen. De laatste tijd ben ik overgegaan naar een andere build.Verwijderd schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 16:57:
[...]
18% winrate uit 18 Lifestealer games?
Ik vraag me toch af waarom je deze hero zo vaak zou spelen als het duidelijk niet zo goed gaat.
Een kleine tip: koop geen Armlet als je de toggle niet onder de knie hebt, het item is niet verplicht en Drum of Endurance is een goed alternatief.
Dit zijn mijn stats met Naix;
[afbeelding]
persoonlijk ga ik bijna nooit voor Armlet puur omdat ik weet dat ik niet goed ben met armlet toggling en er dus niet zoveel profijt van zou hebben als andere vergelijkbare items met minder risico.
[ Voor 10% gewijzigd door Hostile Nob op 27-07-2014 01:57 ]
Bedankt voor je feedback. Ik koos ook Lifestealer toen om gewoon armlet te oefenen;) en ik had toen ook in de tussentijd met veel experimenteren en door fora af te gaan gekeken naar SnY+drums build. Ik moet wel zeggen dat racecar Lifestealer echt veel leuker was dan armlet, hoewel ik persoonlijk vind dat armlet (onder druk) proberen te gebruiken wel een skill is dat ik vroeg of laat wel moet leren als ik beter wil worden. Mijn last hits met lifestealer is hopelijk minder dramatisch geworden, maar ik moet echt nog veel aan mijn last hits werken.Sahje schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 18:30:
[...]
Sommige heroes zijn gewoon leuk om te spelen, ook al win je er niet mee: http://dotabuff.com/playe...e_mode=®ion=&duration=
Of misschien wil hij de hero wel beter leren spelen. Ook is SnY en Drums een goede vervanging voor armlet maar is het eigenlijk beter om het wel gewoon te leren. In de basis is het gewoon gevecht induiken, armlet aan en gaan. Armlet weer uitzetten na gevecht en klaar. Armlet toggling is een skill waar je dan daarna mee kan oefenen.
[...]
Yogoi en ik hebben ons prima vermaakt. Volgens mij nog wat mensen van redelijk nuttige feedback voorzien zonder te flamen of mensen ergens de schuld van de geven en de games waren best gezellig:
http://dotabuff.com/matches/797521180
http://dotabuff.com/matches/797466845
[ Voor 28% gewijzigd door Hostile Nob op 27-07-2014 02:28 ]
Wij vinden van niet maar Yogoi vindt van welHostile Nob schreef op zondag 27 juli 2014 @ 02:09:
[...]
Maar een vraag over de items van meepo van yogoi. Is blink echt een optionele item op meepo? Want ik weet nog dat sommige mensen graag blink daggers op meepo willen doen om zijn combo te doen. Welke volgorde ga yogoi meestal?
Alvast harstikke bedankt!
[ Voor 23% gewijzigd door Yogoi op 27-07-2014 09:17 ]
[ Voor 17% gewijzigd door Hostile Nob op 27-07-2014 11:47 ]
Ik heb me ook prima vermaaktSahje schreef op zaterdag 26 juli 2014 @ 18:30:
[...]
Yogoi en ik hebben ons prima vermaakt. Volgens mij nog wat mensen van redelijk nuttige feedback voorzien zonder te flamen of mensen ergens de schuld van de geven en de games waren best gezellig:
http://dotabuff.com/matches/797521180
http://dotabuff.com/matches/797466845
Ik ben onlangs begonnen met Dota 2 (in het verleden wel al eens gespeeld) en gisteren eerst een heel vervelende game gehad (meerdere Slavische trollen op mijn team) en een heel leuke game met Lich.Yogoi schreef op vrijdag 25 juli 2014 @ 19:42:
ps. Nieuw is natuurlijk in dota een nogal relatieve term maar ik neem aan dat mensen van zichzelf wel een beetje weten of ze nieuw (of gewoon slecht) zijn.
Ik heb hiervoor ook zo'n 1,5 jaar lol gespeeld!KS1987 schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 15:38:
[...]
Ik ben onlangs begonnen met Dota 2 (in het verleden wel al eens gespeeld) en gisteren eerst een heel vervelende game gehad (meerdere Slavische trollen op mijn team) en een heel leuke game met Lich.
Nu heb ik wel al de nodige trollen gehad tijdens LoL, maar deze was wel heel vervelend en vooral wat doe je er dan mee? Gelukkig ging er iemand weg en kon ik even later zelf weggaan.
Het was anders ook eens heel leuk om een duidelijke impact te hebben op de game, wat in de voorgaande games eerder beperkt was.
Nu speel ik voorlopig bot games om het spel beter te leren kennen alsook de champions, heeft dit een impact op mijn MMR? Dit om te vermijden dat ik in mijn eerste PvP match met - te - ervaren spelers gematched wordt.
Zijn er trouwens andere mensen die van LoL komen? Ik ben initieel met Dota 2 begonnen (ervaring beperkt tot WC3) maar niet echt verder gespeeld doordat mijn vrienden LoL speelden; maar nu even uitgekeken en met Dota 2 terug begonnen en vind het best leuk.
Ik zou me niet druk maken over MMR op dit moment.KS1987 schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 15:38:
[...]
Nu speel ik voorlopig bot games om het spel beter te leren kennen alsook de champions, heeft dit een impact op mijn MMR? Dit om te vermijden dat ik in mijn eerste PvP match met - te - ervaren spelers gematched wordt.
[ Voor 3% gewijzigd door Yogoi op 29-07-2014 15:54 ]
Wat bedoel je hier mee?Amanoo schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 16:07:
Ik moet me trouwens echt eens aanwennen vaker dust te gebruiken. Als de vijand eventjes wards heeft verpruts ik mijn ganks.
Ik weet al 100% zeker dat jij smoke bedoelt en geen dust.Amanoo schreef op dinsdag 29 juli 2014 @ 16:07:
Überhaupt gedragen bots zich erg onrealistisch. Van bot games leer je echt het spel niet. Hooguit de theorie achter bepaalde heroes.
Ik moet me trouwens echt eens aanwennen vaker dust te gebruiken. Als de vijand eventjes wards heeft verpruts ik mijn ganks.
ik denk het ook, maar nu ben ik kwijt hoe het precies zit. Smoke helpt maar deels. Yogoi of Sahje kan het je vast vertellen...Hostile Nob schreef op woensdag 30 juli 2014 @ 18:49:
[...]
Ik weet al 100% zeker dat jij smoke bedoelt en geen dust.
I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.
Apple iPhone 17 LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq