Yogoi schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 10:16:
[...]
Was je solo offlane vs WK/AA/Disruptor?
If so dan waren ze compleet retarded want tegen die lane kun je echt helemaal niks. Disruptor en AA zonen je volledig.
Ik neem aan dat clock offlane was met DK mid.
Wel grappig, 1st ban Meepo? dat zie je ook niet vaak

Jup jup, solo vs wk/aa/disr. Aan het begin dacht ik nog: "shit, misschien toch verkeerde keuze geweest."
Weinig tot geen last hits, alleen een beetje xp. Maar ik denk dat hun tactiek was om mij vooral van mijn farm te ontzien, niet van mijn xp (en niet gewoon: wk stun, kinetic field, cold feet et voila). Rustig een beetje lvl'en totdat onze mid iets te laat een ss callde. Dk dived van boven de T1, de andere drie van onder en hoppa: first blood op mijn ass.
Maar WK was iets te enthousiast en de toren krijgt hem nog net neer. Ook AA kreeg een paar flinke klappen en vlucht dus snel weg. Mijn wolven waren echter al op lvl 3 toen, dus snel tp de lane in, wolven spawnen en AA die rustig stond te healen sneaky afmaken.
Toen kreeg ik op ong dezelfde wijze nog een lucky kill op disrup iets later, en toen had ik niet alleen een xp advantage (doordat zij mij constant wel in de buurt lieten), maar ook stond ik qua gold ook niet ver achter.
Treads en vlad's af, iedereen lekker aan het rotaten en ik sneak naar rosh. Clock scout mij nog, maar toen had ik rosh al bijna neer. AA komt er nog aan maar op een of andere manier weet ik als micro-noob Rosh te killen, aegis te pakken én AA te killen. Toen was het vrij snel gedaan. Ik rush die necro en met mijn wolven, necro en aegis kan ik als een malle gaan pushen en farmen.
En ik denk dat sommige mensen de potentie van een farmed meepo kennen, vandaar die ban

.
[
Voor 4% gewijzigd door
RoboSpinoza op 06-06-2014 22:29
]