Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartisik
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 07-10 09:01
hellsau schreef op woensdag 04 juni 2014 @ 12:43:
Als er toch mensen toegevoegd worden aan de clan zouden jullie mij dan ook toe kunnen voegen?(A)

http://steamcommunity.com/id/hellsau
*Kuch kuch* http://steamcommunity.com/profiles/76561198028046707

Ik zou er ook wel bij willen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoboSpinoza
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 02-08 10:29
Cpt: "Weet je zeker dat Lycan solo offlane kan?"
Ik: "Ja natuurlijk joh."
Cpt: "Nou ok dan, maar beter fok je het niet op!"

http://dotabuff.com/matches/697580275

8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-05 15:39
RoboSpinoza schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 09:27:

8)
Was je solo offlane vs WK/AA/Disruptor?
If so dan waren ze compleet retarded want tegen die lane kun je echt helemaal niks. Disruptor en AA zonen je volledig.

Ik neem aan dat clock offlane was met DK mid.

Wel grappig, 1st ban Meepo? dat zie je ook niet vaak :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellsau
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 17-01 14:07

8)
Much wow, Such amazing!

Ja in tournaments zie je het soms ook. Lycan kan goed solo mits hij idd niet de verkeerde heroes tegen zich krijgt(ook vrij logisch 8)7 ).

Dotabuff profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragadder
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 15:53

8)
Een lone druid kan ook prima solo offlane, tenzij je tegen heroes staat die gewoon in je kunnen springen en je helemaal afmaken. ALs ze je pakken ben je dood ook al heb je wolfjes :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ja, maar je bent dat ook 2 tegen 1. Met elke hero ben je dood als ze je pakken. Mits de vijand enige early game potentie heeft, natuurlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Pff wat zitten jullie te klagen over die picks :9 . Alsof er normaal ooit wel een zinnige line up wordt gepicked. Ik heb de meest aparte combo's zien werken en de meest gangbare dingen zien failen. Zeker als je onder de 4k zit ben je gewoon niet in staat om drafts in te schatten. Heroes zijn minder belangrijk dan de speler. Heroes zijn slechts gereedschap het gaat om de gebruiker en dit maakt op lager niveau veel groter verschil dan de heroes.

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoboSpinoza
Yogoi schreef op vrijdag 06 juni 2014 @ 10:16:
[...]

Was je solo offlane vs WK/AA/Disruptor?
If so dan waren ze compleet retarded want tegen die lane kun je echt helemaal niks. Disruptor en AA zonen je volledig.

Ik neem aan dat clock offlane was met DK mid.

Wel grappig, 1st ban Meepo? dat zie je ook niet vaak :P
Jup jup, solo vs wk/aa/disr. Aan het begin dacht ik nog: "shit, misschien toch verkeerde keuze geweest."

Weinig tot geen last hits, alleen een beetje xp. Maar ik denk dat hun tactiek was om mij vooral van mijn farm te ontzien, niet van mijn xp (en niet gewoon: wk stun, kinetic field, cold feet et voila). Rustig een beetje lvl'en totdat onze mid iets te laat een ss callde. Dk dived van boven de T1, de andere drie van onder en hoppa: first blood op mijn ass.
Maar WK was iets te enthousiast en de toren krijgt hem nog net neer. Ook AA kreeg een paar flinke klappen en vlucht dus snel weg. Mijn wolven waren echter al op lvl 3 toen, dus snel tp de lane in, wolven spawnen en AA die rustig stond te healen sneaky afmaken.
Toen kreeg ik op ong dezelfde wijze nog een lucky kill op disrup iets later, en toen had ik niet alleen een xp advantage (doordat zij mij constant wel in de buurt lieten), maar ook stond ik qua gold ook niet ver achter.
Treads en vlad's af, iedereen lekker aan het rotaten en ik sneak naar rosh. Clock scout mij nog, maar toen had ik rosh al bijna neer. AA komt er nog aan maar op een of andere manier weet ik als micro-noob Rosh te killen, aegis te pakken én AA te killen. Toen was het vrij snel gedaan. Ik rush die necro en met mijn wolven, necro en aegis kan ik als een malle gaan pushen en farmen.

En ik denk dat sommige mensen de potentie van een farmed meepo kennen, vandaar die ban ;).

[ Voor 4% gewijzigd door RoboSpinoza op 06-06-2014 22:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

10/10 would read again

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• P-Storm
  • Laatst online: 15:15
Laatste tijd ben ik steeds meer dota aan het kijken, maar loop ik tegen het probleem aan dat het onderhand alleen trollen lijk te zijn, zowel de in-game client als in de dota client zelf. Nu is een makkelijke oplossing om dan maar geen chat te hebben, maar is er niet iets zoals een fatsoenlijke chat, waar er niet kappa of geflame gespamd wordt? Vooral met de TI4, zou ik graag met wat mensen willen kijken. Een Pubstomps gaat er waarschijnlijk toch niet komen, dus heeft iemand een goed idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

P-Storm schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 15:14:
Laatste tijd ben ik steeds meer dota aan het kijken, maar loop ik tegen het probleem aan dat het onderhand alleen trollen lijk te zijn, zowel de in-game client als in de dota client zelf. Nu is een makkelijke oplossing om dan maar geen chat te hebben, maar is er niet iets zoals een fatsoenlijke chat, waar er niet kappa of geflame gespamd wordt? Vooral met de TI4, zou ik graag met wat mensen willen kijken. Een Pubstomps gaat er waarschijnlijk toch niet komen, dus heeft iemand een goed idee?
Naar mate je hoger leveled zal je steeds minder trollen tegenkomen, voor TI4 moet je gewoon de ingame client gebruiken om de matches te kijken. Daar kan je nog het beste discusseren tijdens de match, althans dat is mijn ervaring. Via Twitch hide ik de chat vaak tenzij het een channel is met weinig viewers oftewel weinig flame en kappa en (fill in) or riot shit.

Pubstomps kunnen er zo maar komen, het kan zomaar escaleren voor een team, tegelijkertijd wanneer een team lijkt al verloren te hebben kunnen ze vaak alsnog terugkomen. Dat vind ik persoonlijk 1 van de mooie dingen aan Dota 2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Laatst online: 25-08-2021
P-Storm schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 15:14:
Vrienden?.....

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-02-2021
Verwijderd schreef op zaterdag 07 juni 2014 @ 15:23:
[...]

Naar mate je hoger leveled zal je steeds minder trollen tegenkomen, voor TI4 moet je gewoon de ingame client gebruiken om de matches te kijken. Daar kan je nog het beste discusseren tijdens de match, althans dat is mijn ervaring. Via Twitch hide ik de chat vaak tenzij het een channel is met weinig viewers oftewel weinig flame en kappa en (fill in) or riot shit.

Pubstomps kunnen er zo maar komen, het kan zomaar escaleren voor een team, tegelijkertijd wanneer een team lijkt al verloren te hebben kunnen ze vaak alsnog terugkomen. Dat vind ik persoonlijk 1 van de mooie dingen aan Dota 2.
2x het punt gemist in 1 post. Nice! Met trollen bedoelt hij het probleem dat bij Dota kijken het op dit moment niet mogelijk is om met mensen te chatten tenzij je in een closed channel zit. Dit heeft niks met je in-game level te maken. En ook het aantal trolls wat je in games tegenkomt heeft niks met je in-game level te maken, dat level betekent helemaal niks.

Een goede oplossing daarvoor is closed chat channels, bijv. Guilds. Vorig jaar zat ik met een aantal lui uit een guild van mij online te chatten. Dat is op veel kleinere schaal dus veel minder trollen.

Daarnaast bedoelt hij met Pubstomps de off-line doter events waar je met een groep mensen in een gezellige setting naar de games kijkt. Het probleem met pubstomps is hier de tijd van de Ti4 finales. De games zijn tussen 22:00 en 06:00 afgaande op vorig jaar. Een kroeg oid daarvoor regelen met genoeg mensen is bijna niet te doen. Maar roepen dat die er niet komen is natuurlijk wel een beetje een self-fulfilling prophecy, wat houdt je tegen om zoiets zelf op te zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoboSpinoza
Sahje schreef op maandag 09 juni 2014 @ 08:56:
[...]
Daarnaast bedoelt hij met Pubstomps de off-line doter events waar je met een groep mensen in een gezellige setting naar de games kijkt. Het probleem met pubstomps is hier de tijd van de Ti4 finales. De games zijn tussen 22:00 en 06:00 afgaande op vorig jaar. Een kroeg oid daarvoor regelen met genoeg mensen is bijna niet te doen. Maar roepen dat die er niet komen is natuurlijk wel een beetje een self-fulfilling prophecy, wat houdt je tegen om zoiets zelf op te zetten?
Er worden al met enige regelmaat Barcrafts en Bar of Legends georganiseerd door Duh-Events in onder andere de Melkweg. Maar van 22:00 - 06:00 is inderdaad gewoon een slechte tijd.
Op een goed bereikbare locatie kan je makkelijk genoeg mensen regelen voor een Pubstomp, maar meeste café's zijn niet tot 06:00 open (alhoewel de Melkweg dat wel is) en lang niet iedereen wil natuurlijk ook zo lang opblijven. Je kan altijd de avond erna een Pubstomp doen, maar dan is de lol er toch een beetje vanaf aangezien meesten dan wel weten wie er gewonnen heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
RoboSpinoza schreef op maandag 09 juni 2014 @ 13:31:
[...]

Er worden al met enige regelmaat Barcrafts en Bar of Legends georganiseerd door Duh-Events in onder andere de Melkweg. Maar van 22:00 - 06:00 is inderdaad gewoon een slechte tijd.
Op een goed bereikbare locatie kan je makkelijk genoeg mensen regelen voor een Pubstomp, maar meeste café's zijn niet tot 06:00 open (alhoewel de Melkweg dat wel is) en lang niet iedereen wil natuurlijk ook zo lang opblijven. Je kan altijd de avond erna een Pubstomp doen, maar dan is de lol er toch een beetje vanaf aangezien meesten dan wel weten wie er gewonnen heeft.
De tijden van vorig jaar: 12:00-18:00~21:00 PDT (21:00-3:00~6:00 CEST)

Ik ga van iets dergelijks uit dit jaar. Jammer dat Sheever waarschijnlijk in Seattle gaat zijn (good for her!) anders had een hollandota event feat. Sheever wel nice geweest. Engeland heeft Pflax we have Sheever!

Maar idd iets als de Melkweg zou nice zijn dan. Het is makkelijker daarvoor dat de finale dan maandag op dinsdagnacht is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoboSpinoza
Sahje schreef op maandag 09 juni 2014 @ 14:16:
[...]

De tijden van vorig jaar: 12:00-18:00~21:00 PDT (21:00-3:00~6:00 CEST)

Ik ga van iets dergelijks uit dit jaar. Jammer dat Sheever waarschijnlijk in Seattle gaat zijn (good for her!) anders had een hollandota event feat. Sheever wel nice geweest. Engeland heeft Pflax we have Sheever!

Maar idd iets als de Melkweg zou nice zijn dan. Het is makkelijker daarvoor dat de finale dan maandag op dinsdagnacht is.
Als het nou 2 uurtjes vroeger zou zijn, dan zou dat al veel beter uitkomen. Dan is het minimaal tot 01:00, maximaal tot 04:00. Wat zijn de data eigenlijk precies van de finale? Misschien dat er nog iets op te zetten valt anders...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jammer dat we geen trading subforum hebben voor Dota 2 items! Misschien een optie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je graag rares e.d. wilt ruilen kan je beter gewoon de steam market gebruiken want het verlies bij het p2p ruilen is onnodig groot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Zijn hier nog mensen die toegang hebben tot de alpha van D2modd.in? Zelf zit ik in ieder geval in de alpha. Pas Pudge Wars gespeeld, en ik moet zeggen dat het toch wel erg leuk is, al ben ik er geen kampioen in.

Hier wat pure unedited gameplay. Mogelijk beetje saai, want zoals ik al zei is het unedited: YouTube: DotA2 Pudge Wars gameplay

[ Voor 37% gewijzigd door Amanoo op 11-06-2014 23:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 25-09 09:34
Nu is Dota een uitgebreid spel en speel ik het een enkele maand. Geweldig spel overigens. Voor mij het beste gratis uitgebrachte spelletje ooit.

Ik merk alleen dat ik vrij spelen speel. Ik log in op de cliënt. Zoek een game , speel 1 of 2 potjes en dat zo vrijwel elke dag. Maar je hebt toernooien. Je hebt guildpotjes, je hebt een ingame market. Blijkbaar een hoop te doen.

Nu lees ik vaak reacties als dit:
[img]Waar ik persoonlijk ENORM veel last van had was spelers die Tinker/Sniper instapicken omdat ze een immortal hebben gehad en er vervolgens geen ruk van kunnen en de hele team lineup verpesten[/img]

[img]Laatste tijd ben ik steeds meer dota aan het kijken, maar loop ik tegen het probleem aan dat het onderhand alleen trollen lijk te zijn, zowel de in-game client als in de dota client zelf. Nu is een makkelijke oplossing om dan maar geen chat te hebben, maar is er niet iets zoals een fatsoenlijke chat, waar er niet kappa of geflame gespamd wordt? Vooral met de TI4, zou ik graag met wat mensen willen kijken. Een Pubstomps gaat er waarschijnlijk toch niet komen, dus heeft iemand een goed idee?[/img]

Nu hou ik me daar niet zo mee bezig. Ik kijk amper in de chat. Misschien dat mensen zich ook aan mij irriteren. Maar ik hou wel van die onballans potjes. Soms ben je kansloos. Soms ben je godlike. En soms heb je gewoon een goede spannende game. En soms bak jij en of je team er niks van.

Dat maakt het toch juist leuk?
Krijg een beetje 'controlefreak' gevoel bij sommige mensen hier. Het is een spel. Gewoon lekker spelen en anders minder mopperen en wat vriendjes maken zodat je daarmee in den treure je tactieken mee kan botvieren.

:-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 12-10 21:58
@Lasteraar
Het is een team spel. Wanneer je team een slechte combo van heroes picked heb je vaak een probleem en verlies je. Zeker als je ranked speelt is dat niet leuk omdat door dat soort dingen je rating naar beneden gaat terwijl jijzelf er niets aan kunt doen.

I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrd
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-09 16:30

Wrd

Je kan er zeker wel wat aan doen. Je hoeft geen solo rank te spelen. Speel gewoon team ranked. Je weet dan met wie je speel en communicatie verloopt wat makkelijker waardoor er betere lineups uit komen.

Ook kan je ervoor kiezen om captains mode te doen. De kans op betere linups is dan ook groter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
Wrd schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 11:12:
Je kan er zeker wel wat aan doen. Je hoeft geen solo rank te spelen. Speel gewoon team ranked. Je weet dan met wie je speel en communicatie verloopt wat makkelijker waardoor er betere lineups uit komen.

Ook kan je ervoor kiezen om captains mode te doen. De kans op betere linups is dan ook groter.
Ik speel geregeld met een team, maar ook weleens alleen. Dat moet toch ook gewoon leuk zijn? Mensen moeten gewoon in gedachte houden dat het een team spel is.

Captains mode pas ik voor. Te vaak gehad dat één of andere Rus de captain is en zonder te communiceren een draft samenstelt die kant nog wal raakt. 8)7

I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrd

Wrd

Tupel schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 11:20:
[...]
Mensen moeten gewoon in gedachte houden dat het een team spel is.
[..]
Dat is jouw aanname.
Ervaring spreekt het tegen.

Bij zoveel teamgames spelen velen op een solo manier.
Als men met 'onbekenden' in een team spelen zijn ze geneigd 'solo' aan de gang te gaan zodra ze zichzelf beter vinden dan de rest. (bijv voetbal, basketbal etc.)

Ook als je kijkt naar de gemiddelde leeftijd van gamers zal je zien dat de meeste in de puberale fase zitten.
Juist diegene zijn koppig en doen wat ze willen.

Kortom: Als je solo gaat spelen moet je maar accepteren dat er van alles kan gebeuren. Doe je dat niet bezorgt je alleen jezelf maar stress en frustratie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoboSpinoza
Tupel schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 11:20:
[...]

Ik speel geregeld met een team, maar ook weleens alleen. Dat moet toch ook gewoon leuk zijn? Mensen moeten gewoon in gedachte houden dat het een team spel is.
Het is idd een teamspel, maar zat mensen spelen het solo. Kijk maar naar al die types die direct schreeuwen dat ze mid willen met een solo gank hero. Pudge, invoker, etc.
Het stomme is, als zij er goed mee worden kunnen zij solo nog veel impact maken ook. Dat bevestigd voor hen alleen maar dat ze het goed doen.
Ken bijv iemand met een solo rating van 4800 die met zijn invoker mid zo goed als altijd snel weet te farmen en lvl'en. Vervolgens gaat ie gewoon in zijn eentje rondlopen en iedere sucker die ie tegenkomt gooit ie in de cyclone-meatball combo en vervolgens gaat ie er weer vandoor. Het enige wat ie doet, maar hij doet het we goed.
Captains mode pas ik voor. Te vaak gehad dat één of andere Rus de captain is en zonder te communiceren een draft samenstelt die kant nog wal raakt. 8)7
Gewoon zorgen dat je lightning fast als eerste die captain knop indrukt. Zo word ik in 90% van de gevallen gewoon zelf captain. Als ik met een groepje van 2-4 speel is het al helemaal geen kunst meer. :9

[ Voor 46% gewijzigd door RoboSpinoza op 12-06-2014 14:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-10 23:09
Bij mijn dota lijken alle textures van lage kwaliteit. Ik zie de blokjes gewoon.. Heb namelijk clean install op mijn PC gedaan, maar krijg die texture maar niet mooi. Heb texture quality bv op high staan. Iemand oplossing hiervoor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-10 18:52
Onder Video zit een slider voor Quality, als je die eens naar 100% zet?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Misschien staat er iets over default quality in je autoexec?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
Feralio schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 15:23:
Onder Video zit een slider voor Quality, als je die eens naar 100% zet?
Dat is het :D Thx!!
Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 15:46:
Misschien staat er iets over default quality in je autoexec?
Had in het begin geen autoexec, want was het vergeten. Eerst potje kwam ik daar achter omdat ik geen denies kon doen met rechtermuisclick :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
Te lui om op 'A' te drukken? :+

Ik heb nu als Daily hero Bane staan. Nooit gespeeld. Vanavond misschien maar even proberen als het thuisfront het toelaat :)

[ Voor 67% gewijzigd door Tupel op 12-06-2014 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb zelf laatst "rightclick always attack" aangezet en ik moet zeggen dat het cs wel een stuk makkelijker maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
A denies zijn minder efficient dan right click denies.
Dus ja, zeker weten te lui om op A te drukken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
Wat gebeurt er eigenlijk als je dan perongeluk een rune of de Aegis right clickt wanneer je deze optie hebt ingeschakeld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het normale

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrd

Wrd

Zou wat zijn als dat niet het geval is. Dan zou je het nooit kunnen oppakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
Maar dus geen deny gelukkig :)

Toch maar eens deze regel toe laten passen bij sommige waar ik geregeld mee speel. Die vergeten alsmaar te denyen.

[ Voor 66% gewijzigd door Tupel op 12-06-2014 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Aegis werkt dna hetzelfde als runes. Die zul je wel vaker opgepakt hebben en of denied ;)
En slap die gasten dan eens wakker. denies kunnen early game de lane winnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik wist niet eens dat denying zonder op A drukken (of een andere knop indien zo ingesteld) mogelijk was. Misschien moet ik dan ook eens de luie modus aanzetten. Dan kan ik de techniek die ik gebruik om te last hitten (klik-s-klik-s-klik) ook gebruiken voor denying. Dan kan je heel lastig zijn voor je vijanden. Als je met di de techniek een beetje goed kan last hitten moet je toch ook wel alle farm kunnen doen verdwijnen voor de ogen van je vijanden. Bij mij is dat nu iets te afhankelijk van de hero die ik speel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Moet je in je autoexec(ute) de line
code:
1
dota_force_right_click_attack 1

zetten, als je die nog niet heb en dan even maken (kan met generators even googlen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandah88
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 07:43
Kwam er zojuist pas achter dat m'n vermelde winrate op dotabuff niet overeenkomt met de werkelijkheid. Op dotabuff heb ik 414W - 362L (53,35%) en in dota zelf 466W-363L (56,21%).

Blijkt na wat googlen, dat dotabuff alleen je stats record als je het aan hebt staan. Niet recorded stats worden niet achteraf nog toegevoegd.

Dus tip voor geïnteresseerden; wil je je winrate exact weten, reken het dan gewoon uit met de gegevens binnenin dota ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik moet zeggen dat die right click deny me best bevalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
sandah88 schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 21:28:
Kwam er zojuist pas achter dat m'n vermelde winrate op dotabuff niet overeenkomt met de werkelijkheid. Op dotabuff heb ik 414W - 362L (53,35%) en in dota zelf 466W-363L (56,21%).

Blijkt na wat googlen, dat dotabuff alleen je stats record als je het aan hebt staan. Niet recorded stats worden niet achteraf nog toegevoegd.

Dus tip voor geïnteresseerden; wil je je winrate exact weten, reken het dan gewoon uit met de gegevens binnenin dota ^^
Dotabuff pakt ook gerecorde stats als je het niet aan hebt staan. Dotabuff pakt alleen soms wat meer potjes mee die Dota zelf als non-recorded beschouwt wegens een diversiteit aan factoren of andersom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandah88
@Sahje, wat je zegt komt alleen niet overeen met mijn case. Dotabuff pakt juist minder potjes dan dota.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Los van jouw case komt wat Sahje aangeeft wel overeen met mijn ervaring tot nu toe bij vele spelers die het later aangezet hebben.

Hoe het in jouw geval zit? Geen idee.
Althans, het kan zijn dat je veel Ability Draft games hebt gedaan?
Die werden als ik het me goed herinner eerst niet recorded, al weet ik dat niet helemaal zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandah88
Dat werd mij ook al geopperd Yogoi. Heb echter maar 2 potjes ability draft gedaan. Ik ga nog maar is googlen. Ben wel nieuwsgierig ernaar geworden..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Topicstarter
Ability draft kan leuk zijn, maar voor het merendeel is het eigenlijk vaak al binnen 5 minuten echt duidelijk wie wint. Dit is nóg erger dan normale games...Vaak heeft 1 team een paar stomme combo's en is het vrij snel voorbij, dat is het jammere eraan. Het is natuurlijk leuk als je van die overpowerde combinatie's hebt maar je kan er vaak niet erg lang van genieten. Af en toe is het wel leuk. Persoonlijk zit ik erg te wachten op de Deathmatch mode :D

Ach, en dotabuff is leuk om naar gespeelde matches te kijken, maar niet per se om alle stats bij te houden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bot games, je client registreert die wel, dotabuff niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragadder
Verwijderd schreef op donderdag 12 juni 2014 @ 19:33:
Moet je in je autoexec(ute) de line
code:
1
dota_force_right_click_attack 1

zetten, als je die nog niet heb en dan even maken (kan met generators even googlen)
Werkt dit een beetje handig of zit je dan in teamfights constant je eigen creeps aan te vallen in plaats van de heroes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Fragadder schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 13:23:
[...]

Werkt dit een beetje handig of zit je dan in teamfights constant je eigen creeps aan te vallen in plaats van de heroes?
Ik verklaar je voor gek als je het niet gebruikt :) (maar blijft een persoonlijk iets)
En als jij in een teamfight op je eigen creeps staat te slaan dan houd het in dat je op creeps klikt ipv enemy heroes.... Dan verdien je het niet om een gevecht te winnen :P

[ Voor 3% gewijzigd door Yogoi op 13-06-2014 13:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragadder
Yogoi schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 13:34:
[...]

Ik verklaar je voor gek als je het niet gebruikt :) (maar blijft een persoonlijk iets)
En als jij in een teamfight op je eigen creeps staat te slaan dan houd het in dat je op creeps klikt ipv enemy heroes.... Dan verdien je het niet om een gevecht te winnen :P
Nou normaal is het ook geen issue, maar na een vacuum, RP, wall en dan nog een hoop shit erin is het soms wel verdomde lastig om de juiste te targetten heb ik gemerkt. Maar dat is uiteraard maar 1 op de 100 games dat het echt een probleem is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
Right clicken op een creep om de focus van de toren van je af te krijgen werkt dat dan ook?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Tupel schreef op vrijdag 13 juni 2014 @ 14:13:
Right clicken op een creep om de focus van de toren van je af te krijgen werkt dat dan ook?
Alleen als ze sub 50% HP zijn. Anders moet je gewoon A klikken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik moet nog wel even wennen merk ik, soms dat ik toch nog A gebruik als het niet nodig Is, en blijkbaar ben ik toch een beetje gewend om creeps en spelers te volgen met met de rechter muisknop. Maar het nut van right click denies is wat mij betreft niet te ontkennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandah88
Als je dan toch al bezig bent om die deny-techniek te gebruiken om tijd te besparen enzo. Probeer dan ook eens quick-cast. Ik gebruik het nu al ruim een jaar en ben er heel erg over te spreken! Heb het alleen aanstaan op spells, niet op items.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik heb net ook de volgende lijn toegevoegd in mijn config file:
bind "t" "toggle dota_player_units_auto_attack_after_spell 0 1"
Tijdens junglen vind ik namelijk auto attack after spell wel redelijk handig, maar tijdens laning weer niet.

Ik begrijp dat quick cast betekent dat je meteen op de positie van je cursor cast. Ik zie in dat je dan erg snel zou kunnen casten inderdaad (hence the name), maar het lijkt me wel behoorlijk wennen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Dat werkt inderdaad zoals je aangeeft Amanoo en is zeker onwijs wennen.
Reken in het begin op wat fails :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandah88
Om quickcast goed te kunnen beheersen, heb je iig redelijk wat ervaring nodig en moet je ook op gevoel de AoE van bepaalde spells weten. Toch merk ik dat ik er zeker baat van heb, door het "vroeg" te leren. Zeker nu in de hogere rankings zijn die tienden van een seconden merkbaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chollersin
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 07-10 13:38
Beste dota'ers,

Hoe gaat het met jullie compendium? Ben pas level 19 :'( :p

Jack's Rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nog steeds geeneen gekocht no regrets

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Verwijderd schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 18:03:
nog steeds geeneen gekocht no regrets
SHUN! SHUUUUN THE NONBELIEVER!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Nu online

The Chosen One

Zie signature!

Zoveel value for money. ;o En bijna de 10 mil stretchgoal bereikt.

Courier, immortals, loading screens, techie taunt, game taunt, killbanner, new music, 2e courier, buildinghats! e.d.
En dan wat zooi als blink effecten en een stel votes voor arcana, model etc. Buiten dat alle zooi waar je op kunt gokken van TI4 zelf. En de battle booster niet te vergeten. Meer levels, meer items, meer te verhandelen/verkopen.

En misschien nog wel meer met volgende stretchgoals.

[ Voor 11% gewijzigd door The Chosen One op 14-06-2014 20:51 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

trouwens over die items, met een stuk of 2 card packs à 15 cent per dag ben ik zeer tevreden als non owner ;)

[ Voor 32% gewijzigd door Verwijderd op 14-06-2014 21:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Verwijderd schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 21:47:
[...]

trouwens over die items, met een stuk of 2 card packs à 15 cent per dag ben ik zeer tevreden als non owner ;)
RNJesus...
Ik heb nog steeds 0 player card packs gekregen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Valve mag binnenkort de nieuwe Compendium stretch goals gaan aankondigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yogoi schreef op zaterdag 14 juni 2014 @ 21:56:
[...]

RNJesus...
Ik heb nog steeds 0 player card packs gekregen :(
RNJesus is when you crit on every Meepo during SoF

Cards is just luck.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
Ben ik de enige die de kaarten niet handig vind? Je krijgt ze in een pack. Dan pak je ze uit en moet je ze volgens mij stuk voor stuk toekennen aan je compendium en daarnaast kun je volgens mij ook niet zien welke je dubbel hebt... Zie ik iets over het hoofd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-03 16:21
Ja, is sinds vorige update veranderd. Voorheen kreeg je melding als een kaart al in de compendium zat. Nu kan je teams vaker dan 1 keer compleet maken voor extra rewards... en dus zie je niet meer zo makkelijk welke dubbel zijn... Beetje jammer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

heb geen compendium, dus nu zit k met een zooi van die kaarten.
vroeg me al af wat je er in godsnaam mee moest doen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellsau
Je kan ze verkopen op de market voor zo'n 13 cent per set.

Of je kan ze aan mij doneren(A):P

Dotabuff profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
Zojuist een losse kaart voor maar liefst 1 hele eurocent verkocht. Tel uit je winst.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hellsau schreef op maandag 16 juni 2014 @ 14:56:
Je kan ze verkopen op de market voor zo'n 13 cent per set.

Of je kan ze aan mij doneren(A):P
als je me toevoegd op steam, dan trade ik wel die plaatjes voor een of ander item dat je dubbel hebt

Yogoi ook blij gemaakt met 125 compendium points

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 10-10 22:15
Weet iemand of je met 2e solo que kan doen voor ranked games? Dan kom je toch geen 5 man teams tegen?
Dacht het ergens te hebben gelezen.. Maar kan dit nergens terug vinden

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 13:30

Zuurstok

Passionately curious

En waarom probeer je het niet gewoon uit? :p

edit: 2 sec googlen. Geeneens het hele artikel gelezen, maar lijkt me dus dat het geen probleem wordt. Behalve dat mensen het niet leuk vinden.

[ Voor 73% gewijzigd door Zuurstok op 16-06-2014 19:27 ]

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chollersin
  • Registratie: Augustus 2013
  • Laatst online: 07-10 13:38
Wie compendium points will kwijtraken :D mag hier :3

Jack's Rig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hellsau
Verwijderd schreef op maandag 16 juni 2014 @ 16:22:
[...]

als je me toevoegd op steam, dan trade ik wel die plaatjes voor een of ander item dat je dubbel hebt

Yogoi ook blij gemaakt met 125 compendium points
Zal vanavond even kijken. Heb nog wel wat dubbele items.

Dotabuff profile

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Michielodc
Krijg ik dit na een game.. Evaluatie over mezelf :p

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/akQaVg3.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Nieuwe feature inderdaad, hoor volgens mij random te zijn, alleen pakt nu elke keer de blauwe speler. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Had er net een over een enemy waar ook teammate bij stond :p Ook blauw trouwens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok

Zuurstok

Passionately curious

Zijn er mensen die zin hebben om over zeg een uurtje een potje te spelen? :)
Zit al bij de in-game GoT (pub) guild, maar anders kun je me toevoegen.

SteamID

Control the things you can control, maggot. Let everything else take a flying fuck at you and if you must go down, go down with your guns blazing.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
over een uurtje red ik helaas niet. Later opd e avond wel.
Vanaf 19:30 denk ik.

Vind het wel weer tijd voor Dota & Drank :)
Polly en ik zijn er vanaf een uur of 20:30 (ik dus wat eerder) en we zullen bij mij thuis wel vodka drinken gok ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zuurstok

Zuurstok

Passionately curious

Dota & Drank klinkt gezellig. :P

Ik ga nu toch even naar de supermarkt (o.a. om ff een biertje te halen) maar zal vrijwel de hele avond online zijn gok ik.

Zie je straks wel in-game/ op TS :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:54

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Kan je eigenlijk ook in meerdere guilds zitten (zo ja, hoe? kan het niet vinden op de community page van DOTA :S )

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Ja in 3 dacht ik momenteel.
En het werkt precies hetzelfde als de 1e guild. Je moet een invite krijgen. Easy peasy :)

Ik zit er in ieder geval in 2 momenteel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phaex
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 12-10 15:58
Zijn er hier nog teams of spelers met wie ik eens zou kunnen meespelen?
Ik speel ~4k mmr en ik zou graag eens echte 5mans doen ipv altijd die solo queue.
Offlane, support, jungler en carry gaan allemaal maar laat met aub geen mid doen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Topicstarter
Phaex schreef op maandag 23 juni 2014 @ 09:13:
Zijn er hier nog teams of spelers met wie ik eens zou kunnen meespelen?
Ik speel ~4k mmr en ik zou graag eens echte 5mans doen ipv altijd die solo queue.
Offlane, support, jungler en carry gaan allemaal maar laat met aub geen mid doen :D
In het algemeen zetten we vaak gewoon teams op met Tweakers, en vaak hebben we dan al snel 3 man tot een vol team van 5 man. Eigenlijk heeft het merendeel van de Tweakers guild elkaar als vriend en zo spelen we vaak. Voel je vrij om me toe te voegen, ik heb bijna altijd wel zin in een potje dota :)
steam profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 11:41

TheNephilim

Wtfuzzle

Wat een ontzettend dikke game gisteren! :o

Na het verliezen van de tier 1 en 2 torens werd het al wat lastig. Een beetje in base turtelen en af en toe een kill pakken als een van de tegenstanders ergens alleen liep. Nadat ons hele team gewiped was door een smoke van de tegenstanders bleef er nog één tier 3 toren over. Langzamerhand kregen we de overhand en waren we in staat om de game na 1 uur en 18 minuten te winnen. Epic!

http://dotabuff.com/matches/735999931

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Topicstarter
TheNephilim schreef op maandag 23 juni 2014 @ 10:53:

Na het verliezen van de tier 1 en 2 torens werd het al wat lastig. Een beetje in base turtelen en af en toe een kill pakken als een van de tegenstanders ergens alleen liep. Nadat ons hele team gewiped was door een smoke van de tegenstanders bleef er nog één tier 3 toren over. Langzamerhand kregen we de overhand en waren we in staat om de game na 1 uur en 18 minuten te winnen. Epic!

Feralio weer he? Met van die lange games, komt gewoon door hem :p
Stiekem heb ik deze match een stuk meegekeken, ha. Wel grappig om te zien dat ie uiteindelijk zo lang heeft geduurd ^^

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert Pronk
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-07 21:26
TheNephilim schreef op maandag 23 juni 2014 @ 10:53:

Waarom ga je pas Elder Dragon Form lvl 3 op lvl 17 Feralio? Toch een beetje raar...
Dan nog iets: Waarom leveled Troll Warlord (VILF | Dikkie) Berserkers Rage voordat Fervor naar max geleveld wordt?

[ Voor 7% gewijzigd door Gert Pronk op 23-06-2014 11:53 . Reden: "Dan nog iets" toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
Gert Pronk schreef op maandag 23 juni 2014 @ 11:49:
[...]

Waarom ga je pas Elder Dragon Form lvl 3 op lvl 17 Feralio? Toch een beetje raar...
Dan nog iets: Waarom leveled Troll Warlord (VILF | Dikkie) Berserkers Rage voordat Fervor naar max geleveld wordt?
Volgens mij moest ik hem voordat ik net een level omhoog ging gebruiken. Het idee was dan om binnen die 115 seconden de level 17 te halen :P.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert Pronk
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-07 21:26
Feralio schreef op maandag 23 juni 2014 @ 12:17:
[...]

Volgens mij moest ik hem voordat ik net een level omhoog ging gebruiken. Het idee was dan om binnen die 115 seconden de level 17 te halen :P.
Das wel een aardige verklaring, nu ook nog benieuwd naar de verklaring van Thessa (toch?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi

Anvesi

Topicstarter
Toch even goed gelachen om [YouTube: https://www.youtube.com/watch?v=gJvLdwYkQqc]

Hopelijk snapt iedereen em :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik had hem al gezien maar ik snap niet echt wat hier herkenbaar aan moet zijn oid

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TepelStreeltje
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 16:54

TepelStreeltje

Fairytale gone bad...

Yogoi schreef op maandag 23 juni 2014 @ 09:10:
Ja in 3 dacht ik momenteel.
En het werkt precies hetzelfde als de 1e guild. Je moet een invite krijgen. Easy peasy :)
aaaaah, ok :)
Wil iemand mij inviten dan? --> http://steamcommunity.com/profiles/76561197995735678/

Heb geloof ik niemand van GoT in mijn friends list (de paar die ik wel heb, spelen geen Dota)

Speel veel samen met wat britten, maar hun MMR is ff te hoog voor mij.

Battle.net Spud#2543

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Forn
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 18-02-2024
Gert Pronk schreef op maandag 23 juni 2014 @ 11:49:
[...]

Zo vreemd is het toch niet op je ult op 6 te levelen? Helemaal niet met zo een goede push.

Brokh - Dota 2 - https://dotabuff.com/players/25884604

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart.O
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 11-10 19:23
Druk op de mute knop of maak een topic aan op het viva forum.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thesserd
  • Laatst online: 19-03 17:28
Gert Pronk schreef op maandag 23 juni 2014 @ 13:07:
[...]

Das wel een aardige verklaring, nu ook nog benieuwd naar de verklaring van Thessa (toch?)
Hier volgt de verklaring van Thessa:
Ik heb geen flauw idee, ik speel Troll niet zo vaak 8)7

[ Voor 6% gewijzigd door Thesserd op 24-06-2014 22:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

YouTube: Dota 2 Backtrack
Je wil niet weten hoe vaak ik dit soort grappen tegenkom. Soms de Dodge kans van FV meer in de buurt te zitten van de 90%, en dat is als hij geen Butterfly heeft.

[ Voor 8% gewijzigd door Amanoo op 24-06-2014 22:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Die SF killsteal ook :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aekaz
  • Laatst online: 05-10 21:20
Forn schreef op dinsdag 24 juni 2014 @ 21:48:
[...]

Zo vreemd is het toch niet op je ult op 6 te levelen? Helemaal niet met zo een goede push.
het gaat over rank 3 van zijn ulti, level 16 dus. ;)

Over het algemeen level je rank1 op lvl 6 en rank 2 op lvl 15, rank 3 op 16. Dit komt omdat de DoT van rank 1 belangrijk is bij het pushen van towers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnocl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-06-2024
Aekaz schreef op woensdag 25 juni 2014 @ 14:33:
[...]
Over het algemeen level je rank1 op lvl 6 en rank 2 op lvl 15, rank 3 op 16. Dit komt omdat de DoT van rank 1 belangrijk is bij het pushen van towers.
Ik neem aan dat je het hier over dragon knight hebt.
sinds een paar patches heeft de rank 2 draak echter ook de dot van rank 1 (main target only).

zelf skip ik rank 2 soms een paar levels, maar dat heeft meer als reden dat de splash je lasthits op creeps kan verpesten wanneer je attack damage nog niet hoog genoeg is.
Pagina: 1 ... 15 ... 46 Laatste

Let op:
[PC/MAC] Het Grote GoT Dota2 Tournament 2 Topic Voor actuele GoT toernooien.

Slowchat? Liever naar de IRC dan om het topic niet te vervuilen: Irc.tweakers.net/dota2. Of Connect naar Irc.tweakers.net, Channel #dota2. Teamspeak is te vinden op [url="ts3server://teamSpeak.grolleman.org?port=9987"]teamSpeak.grolleman.org[/url]