Technisch gezien stackt Mjollnirs passive niet met Lifesteal, het is alleen geen UAM als het niet activeert, maar dat is waarschijnlijk de PDD-NOS'er in mij die teveel op details let, en zal wel hetzelfde zijn als Bownage bedoelt. Ik zie Mjollnir samen met een andere UAM zeker wel als gewoon legit, omdat de twee voor 75% van de tijd gewoon samenwerken. Berserk zelf is ook geen UAM, slechts de lifesteal is dat. De active ability van MoM (het sneller slaan) deactiveert dus ook niet de passive van Mjollnir. In feite zal Mjollnir door de extra attack speed juist vaker activeren, aangezien je vaker slaat. Je hebt alleen in 25% van de gevallen geen lifesteal, dat ruil je dan in voor extra damage, al maakt de extra attack speed van Mjollnir dat misschien ook wel redelijk goed. MoM+Mjollnir is zeker goed te praten, waar dat toch minder het geval is bij MoM+Desolator. Je moet wel heel krom denken om dat goed te praten.
Ik praat nu overigens wel redelijk voor heroes in het algemeen, niet specifiek of het voor Void handig is. Op Centaur is het waarschijnlijk wel beter goed te praten dan op Void.
Ik praat nu overigens wel redelijk voor heroes in het algemeen, niet specifiek of het voor Void handig is. Op Centaur is het waarschijnlijk wel beter goed te praten dan op Void.
[ Voor 14% gewijzigd door Amanoo op 21-05-2014 00:56 ]