Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 03-02 14:21
Zo dan. Dat ging even lekker.
Ik merk toch dat ik een beetje de Jeremy Clarkson van het spel ben. Powerrrrr!
Gewoon veel kracht en gewoon vol ervoor gaan.
Uiteraard heb je dan ook een team nodig wat meehelpt.. Anders werkt het nog niet. Maar het speelt heerlijk.

Moest deze toch even posten..
Afbeeldingslocatie: http://www.mijnalbum.nl/Grotefoto-OPGIMU7T.jpg

<3 Ursa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrd
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-09 16:30

Wrd

Ik twijfel veel dus ben ik bovengemiddeld? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bart.O
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 12-09 14:28
Ruik ik hier een redditor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 12-02-2021
Bart.O schreef op maandag 05 mei 2014 @ 11:44:
[...]

Ruik ik hier een redditor?
Ook, maar vooral iemand die sportpsychologie in het studiepakket had.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M4DMan
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 29-04-2024

M4DMan

Into disorder!

Lasteraar schreef op maandag 05 mei 2014 @ 11:14:
Uiteraard heb je dan ook een team nodig wat meehelpt.. Anders werkt het nog niet. Maar het speelt heerlijk.

[afbeelding]

<3 Ursa
Het enige wat mij opvalt is "DE DIRE WINT" :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LongBowNL
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 20:03
Lasteraar schreef op maandag 05 mei 2014 @ 11:14:

[afbeelding]

<3 Ursa
Sommige van die Item builds :D
M4DMan schreef op maandag 05 mei 2014 @ 11:46:
[...]

Het enige wat mij opvalt is "DE DIRE WINT" :P
"Laatste Treffers"

[ Voor 15% gewijzigd door LongBowNL op 05-05-2014 11:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
LongBowNL schreef op maandag 05 mei 2014 @ 11:47:
[...]

Sommige van die Item builds :D

[...]

"Laatste Treffers"
Desolator Enigma is legit! Kan je vet hard solo pushen...

Wat die Enigma dan ook aan zijn score te zijn alleen maar aan het doen was :')

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Hehe ja idd.. Waren niet de beste teammates of tegenstanders.
Ik ook niet hoor.. Maar toch wel eens lekker om zo te spelen.

Vorige potje ook veel kills met Ursa. Echter de tegenpartij was goed en gingen beter samenwerken waardoor we uiteindelijk toch kansloos waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-09 14:02
Voor de mensen die nog naar ESL one willen, de daytickets zijn nu beschikbaar: http://www.esl-one.com/dota2/frankfurt-2014/buy-tickets/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mjetterd
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-01 15:51
Feralio schreef op maandag 05 mei 2014 @ 16:22:
Voor de mensen die nog naar ESL one willen, de daytickets zijn nu beschikbaar: http://www.esl-one.com/dota2/frankfurt-2014/buy-tickets/
Nice :D. Thnx voor het melden.

VILF | Yeti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 13:01

Auredium

Informaticus Chaoticus

Heel langzaam klim ik uit het dal. ik begon op 2200 ver onder het niveau van de meeste hier. Inmiddels zit ik in de 2400. Ik hoop dat het mij lukt om uiteindelijk de 3000 aan te tikken maar het is afwachten en oefenen.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 27-08 23:03

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik zit nog steeds ergens in de 2400-2500. Maar dat is al maandenlang zo. Ik ben niet al te lang na mijn 13-win streak gestopt met ranked, ik begon er nogal genoeg van te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mjetterd
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 22-01 15:51
Auredium schreef op maandag 05 mei 2014 @ 16:49:
Heel langzaam klim ik uit het dal. ik begon op 2200 ver onder het niveau van de meeste hier. Inmiddels zit ik in de 2400. Ik hoop dat het mij lukt om uiteindelijk de 3000 aan te tikken maar het is afwachten en oefenen.
Nog steeds niet de behoefte om andere heroes te spelen zie ik :P? Mij zou dat wel gaan vervelen na een tijd.

VILF | Yeti

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hostile Nob
  • Registratie: Mei 2014
  • Laatst online: 14-09 13:07
Auredium schreef op maandag 05 mei 2014 @ 16:49:
Volgens mij kan je mmr echt op de langer termijn hoger worden als je meer heroes speelt. Hoewel Kunkha best
een moeilijke hero is, dus als je met hem al redelijk goed kan, kan je inprincipe ook andere heroes onder de knie krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Hostile Nob schreef op maandag 05 mei 2014 @ 17:10:
[...]

Volgens mij kan je mmr echt op de langer termijn hoger worden als je meer heroes speelt. Hoewel Kunkha best
een moeilijke hero is, dus als je met hem al redelijk goed kan, kan je inprincipe ook andere heroes onder de knie krijgen.
Ja en nee. Erg goed zijn in Kunkka gaat je weinig helpen met Meepo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hostile Nob
Amanoo schreef op maandag 05 mei 2014 @ 17:14:
[...]

Ik bedoelde meer dat als je in redelijk korte tijd een moeilijke hero onder de knie hebt, je ook andere heroes in korte tijd onder de knie kan krijgen, maar ja meepo vereist wel andere skills dan kunkha.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 10-09 07:29
Ik zit ergens rond de 2800. Ik speel het meest eigenlijk gewone matchmaking met een party van 3 to 5 man. Laatste tijd veel gewonnen met iemand de Lycan speelt en ik speel dan meestal lane-support Mirana. Werkt echt goed. Zeker als het meer late game wordt dan kan ik altijd overschakelen naar een carry build.

I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cazure
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-07 09:32
Misschien niet helemaal de goeie post voor dit topic. Maar ben op het moment opzoek naar een serieus Dota 2 team. Ik heb helaas geen 400+ uren ervaring et cetera. Maar wil graag in een team komen om mezelf te verbeteren en serieus een game te kunnen gaan spelen zonder alle pub n00bs en irritaties.

Steam ID: http://steamcommunity.com/id/cazure

Laat het me eventueel weten of deze post hier terecht staat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
  • Registratie: September 2007
  • Laatst online: 05-09 07:40
Cazure schreef op maandag 05 mei 2014 @ 18:44:
Misschien niet helemaal de goeie post voor dit topic. Maar ben op het moment opzoek naar een serieus Dota 2 team. Ik heb helaas geen 400+ uren ervaring et cetera. Maar wil graag in een team komen om mezelf te verbeteren en serieus een game te kunnen gaan spelen zonder alle pub n00bs en irritaties.

Echt een team maken weet ik niet zo. Ten minste. Ik weet niet of je ook daadwerkelijk vaste tijden in om te spelen in je hoofd hebt ofzo.
Maar op zich zou ik wel af en toe samen willen spelen. Ik ben ook verre van ervaren. Maar het lijkt me wel leuk om wat 'serieuzer' te spelen. Ik moet wel zeggen dat mijn microfoon niet werkt, dus communiceren via mic lukt me niet echt.. Ik heb er nog maar 40 games op zitten ofzo, dus ik ben echt nog noob.

CS:GO Stats | DotA 2 Stats | iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cazure
@aicaramba,

was ook niet bepaald van plan om een team te starten. Hoopte meer erop dat iemand al een team heeft en in dat team een speler nodig had. Weet uit ervaring dat een team starten zeer moeilijk is en ook grote kans heeft om na 2weken weer te eindigen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik ben echt niet goed, maar als je een keertje met iemand wil spelen die niet als een Rus iedereen uitscheld terwijl hij/zij feed.

Aardschok is mijn steam nick, dus voeg me maar toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cazure
@Aardschok,
als het goed is heb je nu een invite. Heb nog een vriend die wel een team wil samenstellen. Weet niet of mensen belangstelling hebben hiervoor, laat het anders even weten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Cazure schreef op maandag 05 mei 2014 @ 21:21:
@Aardschok,
als het goed is heb je nu een invite. Heb nog een vriend die wel een team wil samenstellen. Weet niet of mensen belangstelling hebben hiervoor, laat het anders even weten!
yup maar verwacht niet te veel van mij he

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Gewoon een beginners team maken :)
Ik was zojuist de feeder. Ik was drow ranger, voor de tweede keer als carry proberen. We hadden gewonnen, maar niet dankzij mij. :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• arnocl
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 06-06-2024
Mijn steam id is : 85812581
Ik speel graag gang, carry, roaming. kortom alles dat rondspringt en tegenstanders afmaakt.

mijn niveau is redelijk goed, ik flame niet snel.
als je een keer gezellig samen wilt spelen voeg me maar toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

andere suffe beginners vraag, maar welke support hero is "goed" en makkelijk te leren voor een beginner?
CM vind ik wel fijn aangezien die mana buff voor het team echt geweldig is en ze best goede initiation heeft (wel bagger ult)
want ik denk dat ik beter een hero goed kan leren, dan een handje vol matig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

CM is inderdaad makkelijk aangezien ze de beste lvl 2 support in de game met 2 goede lvl 1 disables.
Verdere suggesties zijn Lion vanwege zijn goede disables (Hex heeft een vrijwel instant cast time + Earth Spike stun) en Lich vanwege zijn goede slow + Ice Armor dat nu ook op buildings gebruikt kan worden.
In dit rijtje past ook Earthshaker vanwege zijn enorm goede stuns (Fissure, Aftershock) en zijn geweldig goede ultimate.
Daarnaast is ook Warlock een goede support hoewel iets minder makkelijk wat betreft timing van je ulti en ook Phoenix zou ik in de lastigere categorie plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hostile Nob
Daarnet een potje gehad, waarbij mijn teammaten de vijandelijke team vals zaten te beschuldigen van cheaten. Ik zat als Sand King een Axe te ulten en een teammaat die beweerde dat hij helemaal geen damage kreeg van mijn ult (en ook andere vage cheats beschuldigingen). Ik nam het zekere voor het onzekere en ik ging diegene die zat te "cheaten" te reporten voor cheaten (want ja je kan alleen reporten tijdens het potje), maar ik wilde echt zeker zijn dat het een cheat was dus ging ik de replay kijken. Wat blijkt: geen cheats gezien. Alles was gewoon netjes te verklaren met de spelmechanisme van het spel en mijn teammaten zaten ook gewoon voor niks gedemotiveerd te spelen door een "cheat". Soms ben ik het zat dat mensen, als ze gewoon eerlijk ingemaakt worden, ze met een biased blik excuses proberen te verzinnen voor hun verlies en ik voel me nu klein beetje schuldig dat ik de tegenstander een false report gaf;(. Hebben jullie ook zoiets meegemaakt?

[ Voor 32% gewijzigd door Hostile Nob op 06-05-2014 02:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Verwijderd schreef op maandag 05 mei 2014 @ 23:27:
CM is inderdaad makkelijk aangezien ze de beste lvl 2 support in de game met 2 goede lvl 1 disables.
Verdere suggesties zijn Lion vanwege zijn goede disables (Hex heeft een vrijwel instant cast time + Earth Spike stun) en Lich vanwege zijn goede slow + Ice Armor dat nu ook op buildings gebruikt kan worden.
In dit rijtje past ook Earthshaker vanwege zijn enorm goede stuns (Fissure, Aftershock) en zijn geweldig goede ultimate.
Daarnaast is ook Warlock een goede support hoewel iets minder makkelijk wat betreft timing van je ulti en ook Phoenix zou ik in de lastigere categorie plaatsen.
Daarnaast is Earthshaker natuurlijk ook gewoon een draak van een initiator. Met een beetje geluk staan er enkele squishies enigszins dicht bij elkaar (of helemaal leuk als je dergelijke positionering kan forceren met Enigma of Dark Seer), waarna een Blink Dagger Earthshaker deze met gemak van de kaart veegt. Een AoE burst waar je u tegen zegt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wrd
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 04-09 16:30

Wrd

Hostile Nob schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 02:05:
Daarnet een potje gehad, waarbij mijn teammaten de vijandelijke team vals zaten te beschuldigen van cheaten. Ik zat als Sand King een Axe te ulten en een teammaat die beweerde dat hij helemaal geen damage kreeg van mijn ult (en ook andere vage cheats beschuldigingen). Ik nam het zekere voor het onzekere en ik ging diegene die zat te "cheaten" te reporten voor cheaten (want ja je kan alleen reporten tijdens het potje), maar ik wilde echt zeker zijn dat het een cheat was dus ging ik de replay kijken. Wat blijkt: geen cheats gezien. Alles was gewoon netjes te verklaren met de spelmechanisme van het spel en mijn teammaten zaten ook gewoon voor niks gedemotiveerd te spelen door een "cheat". Soms ben ik het zat dat mensen, als ze gewoon eerlijk ingemaakt worden, ze met een biased blik excuses proberen te verzinnen voor hun verlies en ik voel me nu klein beetje schuldig dat ik de tegenstander een false report gaf;(. Hebben jullie ook zoiets meegemaakt?
Als je teamgenoten moeilijk doen in de chat gewoon ze muten. Dat voorkomt een hoop irritatie.
Tot nu toe ben ik geen enkele cheat tegengekomen in de gewone dota 2 potjes. Als je tegenstanders abnormaal sterk worden zijn ze of gefeed of ze hebben zonder veel problemen kunnen farmen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyKey
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 13-09 17:07
Cazure schreef op maandag 05 mei 2014 @ 18:44:

Ik en een maat van mij spelen vaak Dota samen, hebben beide wel 500+ uur er in zitten. We zijn ook wel op zoek naar een team, als je nog 2 plekken over hebt moet je het even melden. Ik heb je ook al toegevoegd op Steam zojuist.

Amateur racer met Trustmaster TMX + Wheelstand Pro

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragadder
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 12-09 23:44
Wrd schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 09:12:
[...]

Als je teamgenoten moeilijk doen in de chat gewoon ze muten. Dat voorkomt een hoop irritatie.
Tot nu toe ben ik geen enkele cheat tegengekomen in de gewone dota 2 potjes. Als je tegenstanders abnormaal sterk worden zijn ze of gefeed of ze hebben zonder veel problemen kunnen farmen.
Dit, eerder ging ik er nog wel eens mee in discussie of tegenin, maar je wordt er zelf alleen maar opgefokked van. Ik mute van die pessimistische mensen en maak er het beste van.

TOt nu toe ben ik zelf ook nog geen cheats tegengekomen, wel ubergefeede mensen maar dat was dan onze schuld :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ho Lee Sjit, ben all random gaan doen ivm met tip paar paginas terug.

Kreeg bat rider, heb ik denk ik 1x mee tegen bots gespeeld.
dus was niet bepaald vol vertrouwen.

maar ik was denk ik degene die het potje heeft gewonnen voor ons!
match id 645602793 die ga ik opslaan en nooit meer verwijderen.

en voor diegene die een potje vol semi effectief batrider gestuntel wil zien... ga je gang, ik weet zeker dat de ervaren spelers er hier wel om kunnen lachen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Auredium
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 14-09 13:01

Auredium

Informaticus Chaoticus

Amanoo schreef op maandag 05 mei 2014 @ 17:14:
[...]

Haha, ja ik hoor aardig wat verhalen over Meepo en ik heb zowel goede als slechte voorbeelden zien langskomen. Pas geleden nog een goede Meepo in het team gehad. Maar ook mensen die Meepo's over het veld verspreiden, overzicht verliezen en falen.

Zelf vind ik Kunkka niet echt moeilijk alhoewel de boot en de torrent wel timer onderhevig zijn. Maar het is heerlijk om nog wat vluchtende vijanden te kunnen killen door een creep te slaan.

The Informaticus Chaoticus is an endangered species who makes it's lair in the electric wires and dodgy electrical appliances and feasts primarily on old legacy systems.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 31-05 15:39
meepo is gewoon meepo :)

heel sterk maar heeft ook wat zwaktes die makkelijk uit te buiten zijn.
De grootste fout die je tegen een meepo kan maken is de meepo laten farmen.

Als je de madness casted game F van het toernooi kijkt kun je zien wat er dan gebeurt.
Zelf vind ik meepo de leukste hero om te spelen, als is het niet m'n beste hero.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cazure
MyKey schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 09:15:
[...]

Ik en een maat van mij spelen vaak Dota samen, hebben beide wel 500+ uur er in zitten. We zijn ook wel op zoek naar een team, als je nog 2 plekken over hebt moet je het even melden. Ik heb je ook al toegevoegd op Steam zojuist.
Ik heb je Friend Request geaccepteerd op steam. Kunnen we eventueel vandaag een potje spelen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
Je mag met toevoegen eventueel. Ik speel alleen de laatste tijd niet zo heel vaak meer omdat ik onlangs papa ben geworden :) Ik gebruik dezelfde nickname als hier (met de sig [PYAH] ervoor :)). Wie weet kunnen we eens een potje doen.

Maandag avond speel ik wel bijna altijd, maar dat is met een vaste club waarmee ik ook via Skype dan communiceer.

[ Voor 28% gewijzigd door Tupel op 06-05-2014 17:18 ]

I am thinking it's a sign that the freckles in our eyes are mirror images and when we kiss they're perfectly aligned.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Ik ben zelf dus 1 van die mensen die per direct het overzicht zou verliezen. Ik heb dan ook erg slecht in alles dat microskills vergt. Heroes als Nature's Prophet vergen voor mij wel genoeg micro. Maar ik ken ook wel iemand die altijd al redelijk goed was in micro (waarschijnlijk omdat de persoon ook niet bepaald onervaren is in RTS games, dat zal wel wat doen aan multitaskingvaardigheden en map awareness), en met Meepo nog wel eens in staat wil zijn even veel kills te halen als het hele vijandelijke team bij elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
Die Earth Spirit... wat een hero. Ik hoop zo op een CM release binnenkort want wat is die hero een playmaker zeg.

En die skill ceiling, wat je wel niet allemaal met die hero kan doen... pfoeh... Ranged AoE stun/Silence. Ingebouwde defensive force staff, enemy displacement. Roll in. AoE dot met de mogelijkheid tot een nog grotere AoE Silence/Stun. Een initiate met AoE slow. Wat kan die hero niet...

Ben alleen nog aan het uitvogelen waar die hero het beste past. Je kan in principe overal lanen. Als support ben je extreem goed in een trilane met iemand met een reliable stun. Denk aan VS stun... kick op enemy en suddenly sta je onder de enemy tower. Maar als off-laner heb je een 1600 range escape, een goede tool om toch farm te pakken van afstand. En in beide situaties heb je niet eens echt items nodig.

En dan is er nog de mogelijkheid om de hero als Mid te runnen. Veel controle over de lane, je bent extreem goed in zowel ganken als ganks opzetten in je eigen lane en de levels zijn erg prettig.

Please volvo Ti4 Earth Spirit!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Klopt, ES is een fantastische hero. Helaas heb ik hem al een tijd niet meer gespeeld, en sinds ze die skills van hem nogal omver hebben gegooid ben ik er een stuk minder in, maar zeker een goede hero verder.

Ik had net een echte karmapot. Een tijd lang was het 3v5. 1 iemand was echt geleaved, een ander wilde nog terug komen, maar de vijand wilde niet pauzeren. En toen dreigden ze te winnen, en begonnen ze met dingen als "EZ" te roepen. Uiteindelijk wisten we toch het tij te keren (vooral nadat AA terug kwam). Natuurlijkw erd dat gevolgd door heel wat "EZ NOOBS" geschreeuw van onze kant. Meer dan verdiend, uiteraard. Onsportief gedrag mag van mij worden afgestraft met onsportief zout op de wond strooien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
Altijd zo irritant dat meteen van pauze afhalen. Het gaat ze puur om winst en niet om een eerlijk spel.

De TS mag trouwens wel even worden bijgewerkt met de nieuwe heroes.

[ Voor 25% gewijzigd door Tupel op 06-05-2014 20:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 25-08-2021
Sahje schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 18:11:
Die Earth Spirit... wat een hero. Ik hoop zo op een CM release binnenkort want wat is die hero een playmaker zeg.

En die skill ceiling, wat je wel niet allemaal met die hero kan doen... pfoeh... Ranged AoE stun/Silence. Ingebouwde defensive force staff, enemy displacement. Roll in. AoE dot met de mogelijkheid tot een nog grotere AoE Silence/Stun. Een initiate met AoE slow. Wat kan die hero niet...

Ben alleen nog aan het uitvogelen waar die hero het beste past. Je kan in principe overal lanen. Als support ben je extreem goed in een trilane met iemand met een reliable stun. Denk aan VS stun... kick op enemy en suddenly sta je onder de enemy tower. Maar als off-laner heb je een 1600 range escape, een goede tool om toch farm te pakken van afstand. En in beide situaties heb je niet eens echt items nodig.

En dan is er nog de mogelijkheid om de hero als Mid te runnen. Veel controle over de lane, je bent extreem goed in zowel ganken als ganks opzetten in je eigen lane en de levels zijn erg prettig.

Please volvo Ti4 Earth Spirit!
ES is fantastisch maar het feit dat je je eigen statues niet in de fog kan zien is een te grote nerf en maakt hem gewoon te inefficiënt. Wel heel leuk om te spelen maar ik wacht tot hij is gefixt.
Amanoo schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 19:01:
Klopt, ES is een fantastische hero. Helaas heb ik hem al een tijd niet meer gespeeld, en sinds ze die skills van hem nogal omver hebben gegooid ben ik er een stuk minder in, maar zeker een goede hero verder.

Ik had net een echte karmapot. Een tijd lang was het 3v5. 1 iemand was echt geleaved, een ander wilde nog terug komen, maar de vijand wilde niet pauzeren. En toen dreigden ze te winnen, en begonnen ze met dingen als "EZ" te roepen. Uiteindelijk wisten we toch het tij te keren (vooral nadat AA terug kwam). Natuurlijkw erd dat gevolgd door heel wat "EZ NOOBS" geschreeuw van onze kant. Meer dan verdiend, uiteraard. Onsportief gedrag mag van mij worden afgestraft met onsportief zout op de wond strooien.
Zie hier de redenatie van de gemiddelde dota speler in de notendop. Als mensen noob tegen jou schreeuwen zijn ze ongemanierd. Als jij het doet bij je tegenstander hebben ze het verdiend. Ondertussen heb je niet door dat je op precies hetzelfde niveau bezig bent maar je plaatst jezelf wel boven hun....grappig.

[ Voor 29% gewijzigd door Postius op 06-05-2014 20:05 ]

GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi

please stop doing that....

zo maak je het alleen maar erger. De communitie heeft dit juist NIET nodig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Postius schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 20:03:
[...]

Zie hier de redenatie van de gemiddelde dota speler in de notendop. Als mensen noob tegen jou schreeuwen zijn ze ongemanierd. Als jij het doet bij je tegenstander hebben ze het verdiend. Ondertussen heb je niet door dat je op precies hetzelfde niveau bezig bent maar je plaatst jezelf wel boven hun....grappig.
Maar zij begonnen :+
De wraak voelde in dit geval wel goed, in alle eerlijkheid, en ik kreeg de indruk dat wel meer mensen in mijn team er toch wel van konden genieten. Uit het niets badmouthen is flauw, maar in dit geval had de tegenpartij er ook wel om gevraagd, en dan vind ik het stiekem wel grappig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar

NAV dit bericht even geprobeerd.. Ik kan er in ieder geval helemaal niks mee :-) Heb deze hero nog niet helemaal door denk ik.....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hostile Nob
Amanoo schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 22:46:
[...]

Maar zij begonnen :+
De wraak voelde in dit geval wel goed, in alle eerlijkheid, en ik kreeg de indruk dat wel meer mensen in mijn team er toch wel van konden genieten. Uit het niets badmouthen is flauw, maar in dit geval had de tegenpartij er ook wel om gevraagd, en dan vind ik het stiekem wel grappig.
Nou over dat je jezelf verlaagt naar hun niveau maakt me eigenlijk niet eens zoveel uit, want ja, zij kozen zelf ervoor om als ze toch verliezen, als noobs uitgemaakt te worden. Dat zijn immers de consequenties van moba genres. Als je de andere team voor noobs uitmaakt, dan moet je ook verwachten dat ze dat ook tegen jou doen als jij faalt, maar de beste manier is nog steeds gewoon trashtalkers muten, want je bereikt technisch gezien niks om hele tijd in all chat "n00bs l2p" tegen elkaar te roepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lasteraar schreef op dinsdag 06 mei 2014 @ 23:48:
[...]

NAV dit bericht even geprobeerd.. Ik kan er in ieder geval helemaal niks mee :-) Heb deze hero nog niet helemaal door denk ik.....
Echo Slam is een instant (!) 525 AoE ultimate die een enorme initial damage heeft: 160/210/270 + 50/75/100/125 bonus damage en 0.6/0.9/1.2/1.5s stun van Aftershock. Daar bovenop komt de echo damage die veroorzaakt wordt door elke enemy in een 500 AoE rondom elke enemy unit die je raakt met je Slam: 40/55/70.

Stel dus dat je een enkele hero raakt met een lvl 3 Echo Slam dan is je totale damage 270+125+70 = 465 magic damage (hier gaat nog wat af door natural magic resistance).

Echter als je een creepwave van 6 + 3 heroes raakt ontvangt elke enemy 270+125+9*70 = 1025 damage.

Of als je tegen een Nature's Prophet speelt en het hele enemy team + 4 treants + 10 creepwave pusht jouw T3 en je blinkt in en maakt die perfecte Slam Dunk dan is het zeg maar 270+125+19*70 = 1725 per enemy en dit is hoe je dus wint met ES.

Tectonic plates crack, mountains fold, and foes are crushed by the Echo Slam.

En dan is er nog een ult stick: Causes each initial hero hit to echo twice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daanteb
  • Registratie: December 2006
  • Laatst online: 26-06 15:03
Shaker - Spirit verwarring :P

“I may forgive, but I never forget ... and I never forgive.”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Verwijderd schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 01:18:
[...]

Echo Slam is een instant (!) 525 AoE ultimate die een enorme initial damage heeft: 160/210/270 + 50/75/100/125 bonus damage en 0.6/0.9/1.2/1.5s stun van Aftershock. Daar bovenop komt de echo damage die veroorzaakt wordt door elke enemy in een 500 AoE rondom elke enemy unit die je raakt met je Slam: 40/55/70.

Stel dus dat je een enkele hero raakt met een lvl 3 Echo Slam dan is je totale damage 270+125+70 = 465 magic damage (hier gaat nog wat af door natural magic resistance).

Echter als je een creepwave van 6 + 3 heroes raakt ontvangt elke enemy 270+125+9*70 = 1025 damage.

Of als je tegen een Nature's Prophet speelt en het hele enemy team + 4 treants + 10 creepwave pusht jouw T3 en je blinkt in en maakt die perfecte Slam Dunk dan is het zeg maar 270+125+19*70 = 1725 per enemy en dit is hoe je dus wint met ES.

Tectonic plates crack, mountains fold, and foes are crushed by the Echo Slam.

En dan is er nog een ult stick: Causes each initial hero hit to echo twice.
Hmm... Toch nog eens proberen dan...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
ES is sowieso niet zo een beste afkorting. Je moet uit de context proberen te halen om welke Hero het nu gaat. Ember spirit, Earth spirit of Earth shaker....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• True
  • Registratie: April 2011
  • Niet online

True

Dislecticus

Tupel schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 08:47:
ES is sowieso niet zo een beste afkorting. Je moet uit de context proberen te halen om welke Hero het nu gaat. Ember spirit, Earth spirit of Earth shaker....
Ik zeg altijd AS voor AssShaker:

[video]https://www.youtube.com/watch?v=LA5yVyfizNg"]YouTube: Assshaker[/video]

VW ID.7 Tourer Pro S | 5670 Wp JA Solar - 14x405 33° op Zuid | Twente

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
ES is gewoon Earth Shaker.
Die was er tenslotte als 1e.

Ember en Earth voor de andere 2 :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert Pronk
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 08-07 21:26
Ik stel voor dat we de naamgeving omgooien en Windrrunner -> Windranger noemen en Necrolyte -> Necrophos gaan noemen. Goed plan.. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tupel
Dan meteen ook maar de Skeleton King - > Wraith King ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cazure
We maken het ons ook niet makkelijk ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jorde
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 22-04 22:38
Tupel schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 08:47:
Het zou makkelijker zijn als we de heros bij hun naam noemen. Ember = Xin, Earth spirit = Kaolin. Dan kunnen we ES voor shaker houden. (Of hem raigor noemen, deze moest ik opzoeken)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
jorde schreef op woensdag 07 mei 2014 @ 16:59:
[...]

Het zou makkelijker zijn als we de heros bij hun naam noemen. Ember = Xin, Earth spirit = Kaolin. Dan kunnen we ES voor shaker houden. (Of hem raigor noemen, deze moest ik opzoeken)
Dat is inderdaad veel makkelijker aangezien die namen overal bij staan als je de hero bekijkt...
niet echt dus ;)
niet lui zijn en het afkorting is genoeg om het duidelijk te maken. (overigens ben ik zelf ook lui en kort ik het vaak af)

[ Voor 12% gewijzigd door Yogoi op 07-05-2014 17:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Of je leest gewoon het bericht wat getypt en zit verder niet te zeuren over een afkorting waarvan de betekenis uit het bericht gehaald kan worden. Moet er alleen wel gelezen worden, ook een uitdaging.

@Bownage: Uitstekende uitleg van Echo Slam! :9

[ Voor 11% gewijzigd door Postius op 07-05-2014 20:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wauw ik dacht echt dat je Shaker bedoelde maar goed leuk verhaal over Echo Slam :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheNephilim
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 12-09 14:37

TheNephilim

Wtfuzzle

Maar even Earth Shaker typen is ook niet zoveel werk toch? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Crell
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 05-03 16:21
Nu Echo Slam nog afkorten naar ES :D

Las geloof ik laatst een keer eentje die ongeveer zo ging: "Gisteren ES gespeeld en dat ging best goed, die ga ik vaker spelen... wie heeft nog enkele tips?"

Tja uhm.... welke ES? Ik ga er wel even van uit dat hij hier GEEN echo slam bedoelde :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cazure
@Crell, hij bedoelde waarschijnlijk Ember Spirit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cazure
btw, nog even een vraagje. Wanneer is het mogelijk om in Dota 2 ranked te kunnen spelen? Heb je hiervoor een aantal gewonnen matches of een bepaald level voor nodig?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sandah88
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 14-09 12:59
Cazure schreef op donderdag 08 mei 2014 @ 19:56:
btw, nog even een vraagje. Wanneer is het mogelijk om in Dota 2 ranked te kunnen spelen? Heb je hiervoor een aantal gewonnen matches of een bepaald level voor nodig?
zie hier, onder het kopje ranked:
http://dota2.gamepedia.com/Matchmaking

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cazure
@Sandah88,
bedankt voor de link!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scoro
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 21:12

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cazure
Misschien als mensen nog info nodig hebben over de compendium, hier is een gozer die het allemaal even uitlegt.

YouTube: Dota 2 TI4 Compendium\

Ik zag ook al op YouTube: DotaCinema dat er wat meer effecten ook bij het aanschaffen van een compendium komen kijken. best wel interresant.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Als je die %22 weghaalt uit de URL is de pool ineens 1,6 miljoen, hoe zit dat?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• aicaramba
Net een leuke game gespeeld, waar je in het begin wonnen, maar we begonnen langzaam de controle te verliezen en gevechten begonnen te verliezen... Wij hadden 1 carry en de tegenstanders 3. Een van mn medespelers begon al te zeggen dat ons team gereport moest worden. Ik speelde ES
spoiler:
(earth shaker :P)
Toen kreeg ik mijn blink dagger en vrij snel daarna hadden we een teamfight. Ik stunde 4 spelers met mn fissure, blinkte er tussenin en gebruikte mijn ES
spoiler:
(Echo Slam :P)
Toen wonnen we het gevecht 4-0 en pakte we een T2 toren. Sinds dat gevecht viel de game steeds meer naar ons toe en wonnen we bijna elk gevecht.
Dat was wel een erg lekker moment moet ik zeggen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cazure
Dota heeft heel vaak van die hate-love momenten. Het ene moment ben je eigenlijk gg al aan het callen. En 2minuten later dan pwn je ze zo ontzettend hard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lasteraar
Heb de laatste tijd veel last van lagg bij Dota2..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RoboSpinoza
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 02-08 10:29
Amanoo schreef op zaterdag 10 mei 2014 @ 15:14:
Als je die %22 weghaalt uit de URL is de pool ineens 1,6 miljoen, hoe zit dat?
Geen idee. Prijzenpot is iig in 22 uur al met 1,4 miljoen verhoogd naar 3 miljoen totaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yogoi
Lasteraar schreef op zondag 11 mei 2014 @ 08:23:
Heb de laatste tijd veel last van lagg bij Dota2..
Dan is er denk ik iets met je connection aan de hand.
Heb van niemand gehoord dat ze last hadden van lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Coreantes
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 22-08 17:09

Coreantes

But you can call me 'Core'...

Oh shit! Kom er gewoon zojuist achter dat ik tijdens TI4 in Seattle ben..... FAIL! Geen tickets natuurlijk, dus als iemand nog een ticket heeft, ben je welkom om een PM te sturen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Postius
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/5VSUIoT.jpg

Ik gun het ze wel maar ergens ben ik ook jaloers :9 . Valve heeft in de eerste 24h ongeveer 60$ per seconde verdiend aan de compendium. Holy...dat is veel!

[ Voor 63% gewijzigd door Postius op 11-05-2014 15:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amanoo

Amanoo

Cᴀᴛs ᴀʀᴇ ɴɪᴄᴇ.

Een kwart van de inkomsten uit het compendium gaat naar TI4, de rest dus naar Valve. Dat stripje is dus zo waar als een koe. Van mij mogen ze, ze leveren best leuke dingen, dus dat het bedrijf goed boert mag wel.
De 1,6 die Valve zelf toekent is geen verlies voor ze, die is al dik terugverdiend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cazure
Zijn er eigenlijk Dota 2 toernooien/LAN's in Nederland? Ik zag op de website van the Realtiy and the Party dat ze wel een LoL compo hadden maar geen Dota :S. Is Dota in Nederland helemaal niks waard als het gaat aan spelers en comps voor LAN's of ligt het aan mij?

Laat me even weten of er in de Benelux nog enige Dota comps in de toekomst zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sahje
KAPPA! BibleThump! ༼ つ ◕_◕ ༽つ " Wards" plz

Stretch Goal 8 completed, Emojis here we come!

En voor de NA Qualifiers vanavond: dota_spectator_auto_spectate_games 600

Vanaf 19:00 als mijn time-zone conversion klopt.

[ Voor 33% gewijzigd door Sahje op 12-05-2014 07:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert Pronk

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anvesi
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 24-03-2024

Anvesi

What you did there, I see it.

Topicstarter
Met die command kun je de qualifiers automatisch spectaten ofzo? Of wat mis ik

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert Pronk
Fiole schreef op maandag 12 mei 2014 @ 11:00:
Met die command kun je de qualifiers automatisch spectaten ofzo? Of wat mis ik
Klopt Fiole, 600 is inderdaad de ID als ik het goed heb..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The Chosen One
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 22:50

The Chosen One

Zie signature!

Ja hoe werkt dat? Iedere keer als er 1 begint dan join je automatisch (als dota 2 open staat neem ik aan)? Ook al zit je in een botgame of zo? (niet van plan maar just checking).

Al kijk ik prob via me ipad/twitch... me pc heeft iets te veel blauwe schermen laatste tijd. Al zit ik nu weer 2 uur op de pc... zal zo wel weer een komen. :+

[ Voor 41% gewijzigd door The Chosen One op 12-05-2014 11:46 ]

Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One - - - - - - - - - Quietum Grandis: https://nl.hardware.info/usersystemen/28203/quietum-grandis---ryzen-2700x-game-pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragadder
Ik ben lvl 2 compendium, omdat ik wat ingevuld had. Zat ik in een potje met iemand met een lvl 57 compendium. Hoe de fuck doe je dat?! Ik heb uberhaupt nog nergens punten bijgekregen op dat ene na.

[ Voor 29% gewijzigd door Fragadder op 12-05-2014 11:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Feralio
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 13-09 14:02
Fragadder schreef op maandag 12 mei 2014 @ 11:51:
Ik ben lvl 2 compendium, omdat ik wat ingevuld had. Werd ik gisteravond gematched met een lvl 57 compendium. Hoe de fuck doe je dat?!
Pay to win ;) (Nee, hoger compendium level maakt niks uit, enkel voor je eigen goodies)

The Chosen One schreef op maandag 12 mei 2014 @ 11:45:

Ja hoe werkt dat? Iedere keer als er 1 begint dan join je automatisch (als dota 2 open staat neem ik aan)? Ook al zit je in een botgame of zo? (niet van plan maar just checking).

Al kijk ik prob via me ipad/twitch... me pc heeft iets te veel blauwe schermen laatste tijd. Al zit ik nu weer 2 uur op de pc... zal zo wel weer een komen. :+
Nee, als je al in een game zit, of een match aan het spectaten bent gebeurt er niks. Zodra je game voorbij is of je sluit de game waar je naar kijkt dan zal automatisch de regel in werking treden en opent zich de game die op dat moment bezig is. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragadder
Kan iemand mij uitleggen hoe ik die command fix in mijn console? Voor het meekijken van potjes. Of een link naar een guide sturen? :D alvast heel erg bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert Pronk
Fragadder schreef op maandag 12 mei 2014 @ 11:59:
Kan iemand mij uitleggen hoe ik die command fix in mijn console? Voor het meekijken van potjes. Of een link naar een guide sturen? :D alvast heel erg bedankt!
Your wish is my command:
http://www.cyborgmatt.com/league-ids/

En zo enable je de console:
http://dota2.gamepedia.com/Console

[ Voor 9% gewijzigd door Gert Pronk op 12-05-2014 12:10 . Reden: Enable console toegevoegd ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragadder
Heel erg bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fragadder
Onder welke valt deze nu? Qualifiers west en east? Of TI 2014

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gert Pronk
Ik denk dat TI 2014 allemaal onder 1 ID vallen en dan wel 600. Deze hoort ook bij het TI ticket dat je bij de compendium ontvangt.

Side note: Het is netter als je je laatste bericht edit, i.p.v. 2 keer op een rij een reactie plaatsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JBplap
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

JBplap