Verwijderd schreef op maandag 28 april 2014 @ 18:47:
beetje rare vraag mischien,
heb eigenlijk alleen maar vs bots gespeeld omdat het niet zo stressvol is als vs mensen
(achteraf gezien, ook als ik keihard verlies is het spelletje niet stressvol)
heb nu dus die 10 potjes gedaan voor mijn ranking en dat is dus 2775.
op de schaal van "OMGNOOBL2PGTFOROFLBBQ" hoe slecht is 2775? ik weet nu nog steeds niet of ik heel slecht ben, of buitensporig slecht
@yogoi: Dat schijnt idd te kloppen, het is nog steeds een normaal verdeling maar dan iets maar naar rechts geskewered, wat me wel logisch lijkt. Maar het zal niet extreem ver afzitten van de normal matchmaking percentages.(denk ik)
Best goed! je zit bij de gemiddelde spelers (voor het feit dat je net begint kan je dus wel stellen dat je instap niveau erg goed is). Het grote grijze midden segment. Wees blij er is nog zat ruimte om beter te worden. Ik zou gewoon lekker online spelen. Leukere ervaring en mensen die vervelend doen zijn met 1 druk op de knop gemute. Heerlijk!
Ik heb 1000
wins games in dota 2 en mijn laagste rating is 2775 geweest en mijn hoogste 3800. Aan de andere kant verwacht ik niet veel meer te verbeteren dus zal wss rond dit niveau blijven hangen al wil ik uiteraard nog wel de 4k halen

. Als je net begonnen bent zat ruimte om te verbeteren en ter vergelijking ik speel al meerdere jaren dota en dota klonen. Om die rating te vertalen: Ja je bent een newbie en dit vertaald zich in weinig ervaring en spelkennis. Gelukkig kan je aan beide goed werken en blijkbaar zijn je mechanics en map awareness vrij degelijk aangezien dit min of meer compenseert voor wat je nog niet zo goed kan.
De belangrijkste tip die ik je kan geven is: Let op je farm. Veel spelers hebben veel "downtime", dat ze wel in een lane staan maar eigenlijk niks staan te doen. Het helpt jezelf om tijdens het spelen continu af te vragen waarom ben ik hier en wat ga ik doen? I.p.v. zinloos op mid staan staren naar andere heroes kan je ook creeps gaan stacken, gaan dewarden, smoken, jungle farmen, rune checken, TPen naar andere lane voor gold/xp, gank regelen etc. Maar zeker in de eerste 10/15 min zie ik mensen vaak maar niks doen. Imo als je het goed doet ben je altijd bezig in dota. En goud (en mindere mate xp) is gewoon erg bepalend.
Oh en de andere tip maar dat heeft weinig met dota te maken, mensen die vervelend doen gewoon meteen Muten. Scheelt veel, voor je eigen spel en concentratie vaak. Wordt je toch niet uitgedaagd er mee in discussie te gaan of op te reageren.
En hou er rekening mee dat je altijd terug kan komen. Je zit niet op 6k mmr niveau. Zelfs als je 20 kills achterstaat of meer kan het nog. Waarom? Omdat je tegenstander net zo matig is als jijzelf en perfect in staat is om de game weg te gooien. Zeker op lagere niveaus zie je vaak dat ze overmoedig worden, als iemand foutloos speelt ja dan wordt het lastig. Maar gelukkig zitten we niet op dat niveau. Dus blijf gewoon normaal doorspelen en spoor je team aan hetzelfde te doen. Lead by example
Jezus wat een wall of text.
[
Voor 11% gewijzigd door
Postius op 28-04-2014 20:44
]