[Multi] Fallout 4 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 26 ... 73 Laatste
Acties:
  • 237.355 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Anonnymous! schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 18:41:
[...]

Ik kan wel een zootje meenemen? Interesse?
:Y

PSN ID: Enzyme-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Anonnymous!
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 25-03 11:45

Anonnymous!

Are You Man or Mouse?

Genoeg animo zo te zien, nu eens vinden waar ik die nuka cola kan bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 13-09 14:07

Mad-Matt

TheDoctor#2181

[...]

hell yeah.

Denk dat je een apart vliegtuig kan vullen :P

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

[...]

:Y

Weet niet of deze al bekend was, maar ik wil ook zo'n bus :)

Afbeeldingslocatie: http://imageshack.com/a/img907/766/BToMoA.jpg

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 19:46

Zeror

Ik Henk 'm!

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Speedy55
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 25-04 06:47

Speedy55

www.jpl-racing.nl

http://www.mediamarkt.nl/...el_code=33&s2m_channel=33
Zelfs bij de mediamarkt weer verkrijgbaar voor de pc, en die was echt uitverkocht. Pip-Boy edition.

JPL-Racing --- iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 17:27
De meeste (grote) winkels wachten tot een paar dagen voordat het spel daadwerkelijk uitkomt voordat ze CE's e.d. welke geannuleerd zijn weer beschikbaar stellen.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
  • Registratie: Juni 2015
  • Laatst online: 05-12-2023
Speedy55 schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 22:25:
http://www.mediamarkt.nl/...el_code=33&s2m_channel=33
Zelfs bij de mediamarkt weer verkrijgbaar voor de pc, en die was echt uitverkocht. Pip-Boy edition.
85€ meer... heb ik in ieder geval niet voor over :/

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Zozo, er is weer een gigantische leak geweest!

http://www.gameranx.com/u...-main-menu-screen-leaked/

Afbeeldingslocatie: http://www.gameranx.com/img/15-Oct/fallout-4-main-menu-screen.jpg

:+

Moet zeggen dat ik onder de indruk ben van de terughoudendheid van Bethesda. Weinig devs die dat tegenwoordig nog aandurven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
D4NG3R schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 23:26:

Moet zeggen dat ik onder de indruk ben van de terughoudendheid van Bethesda. Weinig devs die dat tegenwoordig nog aandurven.
Noem jij dat gigantisch? Kan ook fake zijn gemaakt in 5 minuten in Photoshop...

Mijn naam is Willy, zeg maar Willy, noem mij maar bij mijn eigen naam. Ik ben geen nummer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gravit0n_
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-09 06:52
Koning Willy schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 23:30:
[...]

You will understand energy and you will be happy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Ik weet dat het tekst is, maar ontgaat het sarcasme je nou echt? :+
Kan ook fake zijn gemaakt in 5 minuten in Photoshop...
Met welke beelden zou dit moeten zijn geshopped? :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Koning Willy schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 23:30:
[...]

Doe eens, kunnen we "beroemd" worden.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zeror
  • Laatst online: 19:46

Zeror

Ik Henk 'm!

D4NG3R schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 23:26:

http://www.gameranx.com/u...-main-menu-screen-leaked/

[afbeelding]

Bij Gamekings hadden ze hem ook al binnen ;)

Afbeeldingslocatie: http://tweakers.net/ext/f/yD4rn0rg2X0ymn8bvVc9A4FG/full.png

Trans-life! :::: Nintendo ID: Zeror_rk / SW-6670-3316-6323 :::: BattleTag: Zerora#21213 :: Twitch: ZERORAh

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
D4NG3R schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 23:31:
[...]

Ik weet dat het tekst is, maar ontgaat het sarcasme je nou echt? :+
Nee ik snap eigenlijk de hype niet zo goed :S waarschijnlijk komt het door nostalgie bij meeste mensen

Ik ben nu voor het eerst ever deel 3 aan het spelen (ja hoe is het mogelijk :+ ) en het valt gewoon tegen. Binnen 20 uur heb ik alles gezien en bijna hele collectie van wapens en armour binnegehaald. Toch heb je die niet nodig, want je kan gewoon iedereen killen met power fist en dan lekker fast travel naar Big Town om te gaan slapen en weer terug. Zelfde met weight limit, het is alleen maar irritanter geworden om elke keer te fast travelen...

Wordt het misschien later in het spel beter? Niet zo gek veel quests gedaan tbh. :)

Toch ga ik lekker nachtje nolifen, wil deel 3 en New Vegas "af" hebben voor 10 november! :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Koning Willy schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 23:40:
[...]

Nee ik snap eigenlijk de hype niet zo goed :S waarschijnlijk komt het door nostalgie bij meeste mensen
Snap je zelfs nadat ik het sarcasme duidelijk heb gemaakt nou nog niet dat het niet serieus bedoeld was? :+

Bethesda is heel erg terughoudend geweest in wat ze wel of niet (gingen/gaan) tonen, bij vrijwel elk andere Triple-A titel word je helemaal plat gegooid met teasers, trailers en andere media. Zeker omdat de fanbase van TES en FO vrij loyaal is is het dan ook niet heel vreemd dat iedereen hem flipt bij het minste of geringste beeldje wat uit komt. Nou zal het hoofdmenu mij een rotzorg wezen, maar sommige mensen vinden het geweldig om er weer wat van te zien;.
Ik ben nu voor het eerst ever deel 3 aan het spelen (ja hoe is het mogelijk :+ ) en het valt gewoon tegen. Binnen 20 uur heb ik alles gezien en bijna hele collectie van wapens en armour binnegehaald. Toch heb je die niet nodig, want je kan gewoon iedereen killen met power fist en dan lekker fast travel naar Big Town om te gaan slapen en weer terug. Zelfde met weight limit, het is alleen maar irritanter geworden om elke keer te fast travelen...

Wordt het misschien later in het spel beter? Niet zo gek veel quests gedaan tbh. :)

Toch ga ik lekker nachtje nolifen, wil deel 3 en New Vegas "af" hebben voor 10 november! :o
Fallout 3 is niet zo heel bijzonder, maar er zit wel degelijk meer als 20h aan content in. New Vegas 'af' hebben voor 10 november? Tough luck, er zijn een hele reeks endings bij verschillende factions en er is een heel stuk meer te doen dan in FO3.

Zoals verreweg de meesten is ook mijn mening dat New Vegas een heel stuk leuker is, qua humor en questen komt het ook een stuk dichter bij de originele delen omdat een aantal devs ook aan deeltje 1 en 2 hebben gewerkt.

[ Voor 21% gewijzigd door D4NG3R op 30-10-2015 23:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
D4NG3R schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 23:42:

Fallout 3 is niet zo heel bijzonder, maar er zit wel degelijk meer als 20h aan content in. New Vegas 'af' hebben voor 10 november? Tough luck, er zijn een hele reeks endings bij verschillende factions en er is een heel stuk meer te doen dan in FO3.
Inderdaad, ik hoop dat mensen hyped zijn door wat Fallout 4 heeft laten zien en niet Fallout 3 :P
En ik ga ook New Vegas zo spoedig mogelijk proberen (hij is al geinstalleerd)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Euh, ook als NV nooit uit was gekomen was ik net zo hyped geweest (misschien nog wel erger omdat er nog veel langer geen Fallout uit was gekomen). Fallout 3 is allerminst een slechte game, als je je wat meer gaat verdiepen in de lore haal je er zeker meer als 100 uur aan gameplay uit. Op de wapens moet je je niet al te veel focussen, daarvan zijn er in FO3 vrij weinig en ook de variatie onderling is ver te zoeken. Ook in NV, waar de keuze flink groter is heb je op een gegeven moment ook een of andere unieke versie van een gun waar je het gros van het spel mee rond blijft lopen. Ik verwacht niet dat dat in deeltje 4 heel erg anders zal zijn, zeker omdat je je favo gun vervolgens weer kan verbeteren/veranderen met mods.

Heb je bij NV trouwens ook de DLC's? Die zijn geweldig waar ze in FO3 vrij matig zijn. Zeker Old World Blue's is een flinke aanrader in NV. :)

[ Voor 9% gewijzigd door D4NG3R op 30-10-2015 23:52 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Shabbaman
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 21:53

Shabbaman

Got love?

Misschien... is Bethesda wel terughoudend omdat ze weten dat ze buggy crap gemaakt hebben?

* Shabbaman rent snel weg

"Our words are backed with NUCLEAR WEAPONS!" - Mahatma Gandhi

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mithrildor
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 06-09 16:40
Koning Willy schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 23:46:
[...]

Inderdaad, ik hoop dat mensen hyped zijn door wat Fallout 4 heeft laten zien en niet Fallout 3 :P
En ik ga ook New Vegas zo spoedig mogelijk proberen (hij is al geinstalleerd)
De gameplay van Fallout 3 was niet perfect. Het was een waardeloze shooter en het verhaal en dialoog was ook niet fantastisch (vergeleken met een Mass Effect). Maar Fallout 3 had iets magisch, wat andere spellen niet hebben.

Die wereld van Fallout is gewoon fantastisch, die 50s paranoia rond kernwapens, de manier hoe er met skeletten zielige verhalen worden verteld, de verhalen in de terminals over de laatste dag voor de holocaust, en hoe mensen zich proberen vast te grijpen aan het schijntje beschaving dat nog over is. En dat alles mag jij verkennen met die toffe, en vooral ironische jaren 40/50 muziek op de achtergrond.

Fallout 3 wist mij echt in die wereld te zuigen, veel meer dan andere RPGs. Ik vind het urenlang rondwandelen in die wereld gewoon fantastisch. Fallout New Vegas gaf mij weer ditzelfde gevoel en hopelijk gaat Fallout 4 me dat ook brengen, maar dan met iets betere gameplay.

Je moet er echt van houden. Ik weet niet wat voor spellen je normaal gesproken speelt, maar als je van spellen houdt die in 20 uur een strak verhaal met strakke gameplay neerzetten, dan is Fallout waarschijnlijk niets voor jou. Je moet jezelf gewoon kwijt raken in een spel als Fallout .

[ Voor 10% gewijzigd door Mithrildor op 31-10-2015 09:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Webgnome
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 04:00
Koning Willy schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 23:40:
[...]

Dus je rusht door een spel heen waar je eigenlijk van moet genieten en je geeft aan dat je er niet zo veel aan vind? Dat is net zoiets als met een motor door een historische stad crossen en zeggen dat het niet zoveel bijzonders is. Soms moet je tijd nemen voor dingen.

Strava | AP | IP | AW

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-09 09:19

Scighera

swim-bike-run

D4NG3R schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 23:49:
Euh, ook als NV nooit uit was gekomen was ik net zo hyped geweest (misschien nog wel erger omdat er nog veel langer geen Fallout uit was gekomen). Fallout 3 is allerminst een slechte game, als je je wat meer gaat verdiepen in de lore haal je er zeker meer als 100 uur aan gameplay uit. Op de wapens moet je je niet al te veel focussen, daarvan zijn er in FO3 vrij weinig en ook de variatie onderling is ver te zoeken. Ook in NV, waar de keuze flink groter is heb je op een gegeven moment ook een of andere unieke versie van een gun waar je het gros van het spel mee rond blijft lopen. Ik verwacht niet dat dat in deeltje 4 heel erg anders zal zijn, zeker omdat je je favo gun vervolgens weer kan verbeteren/veranderen met mods.

Heb je bij NV trouwens ook de DLC's? Die zijn geweldig waar ze in FO3 vrij matig zijn. Zeker Old World Blue's is een flinke aanrader in NV. :)
Old word blues vond ik saai qua landschap en niet gebalanceed (ik was lvl 45 geloof ik) die mechanische scorpions die keer oop keer in grote groepen aanvielen in te kleine ruimtes heeft mij tot waanzin gedreven... resultaat was mijn enige keer dat ik in FNV god mode activeerde, en mezelf een fat man gaf via console command om er van af te zijn (en een uur later weer zo'n horde tegen te komen...

Dead money: moeilijk, verrassend maar erg goede sfeer en characters
Honest Hearts: sniper walhalla, maar te makkelijk, jammer, want leuke verhaallijn
Lonesome road: goede DLC, leuke items te vinden en moeilijksheid graad was goed. storyline ook

IN FO3 heb ik alleen Point Lookout gespeeld (vond ik geslaagd) en Broken Steel (idem, blasting guns over een vliegveld rennen)

Kan niet wachten tot FO4, kijk er meer naar uit dan naar Skyrim destijds (terwijl ik daar nog de DLC's van moet spelen.. eens kijken of ik daar een keer een goede deal op kan maken (heb alleen het origineel)

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Koning Willy schreef op vrijdag 30 oktober 2015 @ 23:46:
[...]

Euhm, misschien heb ik wat gemist, maar we hebben toch bijna niets gezien van Fallout 4?
Ik denk dat de meeste mensen juist wel gehyped zijn door FO3 en FNV ;)
Ik heb in beide spellen 200+ uur zitten en ik weet dat ik een hele hoop nog niet gezien heb.
"Af" bestaat niet voor deze spellen :P

Maar als FO3 je zo niet bevalt weet ik niet of FNV of FO4 wel iets voor je is, eigenlijk.

[ Voor 18% gewijzigd door anandus op 31-10-2015 10:10 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TommyD_34
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 26-05-2021
Ik denk dat het wellicht ook de matige graphics zijn (voor deze tijd) en de relatief lege wereld. Ik speelde hem in 2009 voor het eerst en toen waren alle games natuurlijk grafisch minder. Qua sfeer is Fallout 3 natuurlijk nog een topper, maar grafisch en qua gameplay wel achterhaald. Fallout NV is al een behoorlijke stap vooruit, vooral door de toegevoegde facties.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Om heel eerlijk te zijn verwacht ik grafisch niet een enorme sprong vooruit, eigenlijk.
We moeten niet vergeten dat het (waarschijnlijk) in principe gewoon dezelfde engine als FO3 is, natuurlijk.

[ Voor 4% gewijzigd door anandus op 31-10-2015 11:47 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Haha Bartsmit heeft mijn order zojuist geleverd.
Dat wordt niet naar buiten dit weekend.

http://tinyurl.com/2dat5kt

[ Voor 68% gewijzigd door Donstil op 31-10-2015 11:54 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 20:28
anandus schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 11:47:
Om heel eerlijk te zijn verwacht ik grafisch niet een enorme sprong vooruit, eigenlijk.
We moeten niet vergeten dat het (waarschijnlijk) in principe gewoon dezelfde engine als FO3 is, natuurlijk.
Als ik de trailers en de foto's bekijk is het wél degelijk een aardige sprong vooruit. Het is geen Crysis, maar er is wel dag en nacht verschil te merken in de graphics. Van de textures, tot het fooliage wat er een stuk beter uitziet.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gravit0n_
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 01-09 06:52
Donstil schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 11:53:

>:)

Is het niet zo dat de retail Fallout 4 voor PC gewoon een mooi verpakte Steam-key is?

You will understand energy and you will be happy.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
gravit0n_ schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 11:59:
[...]

>:)

Is het niet zo dat de retail Fallout 4 voor PC gewoon een mooi verpakte Steam-key is?
Niet helemaal, er blijkt, althans wat ik begrijp, wel data op de schijf te staan, maar de 'rest' wordt vrijgegeven wanneer het spel lanceert. Het idee was om piraterij tegen te houden. Wat ik verwacht is dat ze bedoelde dat ze niet wilde dat piraten het spel al enkele dagen vooraf al kunnen gaan spelen - en spoilen.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!
SacreBleu schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 11:58:
[...]

Als ik de trailers en de foto's bekijk is het wél degelijk een aardige sprong vooruit. Het is geen Crysis, maar er is wel dag en nacht verschil te merken in de graphics. Van de textures, tot het fooliage wat er een stuk beter uitziet.
Er zal ook verschil zijn, hoor, tussen Oblivion en Skyrim zat ook verschil, maar tegelijkertijd was Skyrim, ook toen het net uit was, grafisch achterhaald. Dit verwacht ik ook van Fallout 4.

Maar om eerlijk te zijn, wat boeien de graphics nou voor een spel als Fallout 4? Zelfs al zouden het identieke graphics zijn als Fallout 3, dan denk ik dat het weinig mensen kan boeien.
Het gaat uiteindelijk vooral om de gameplay, het verhaal en de belevenis :)
SacreBleu schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 12:05:
[...]

Niet helemaal, er blijkt, althans wat ik begrijp, wel data op de schijf te staan, maar de 'rest' wordt vrijgegeven wanneer het spel lanceert.
Er staat maar een klein beetje data op. Er wordt een DVD meegegeven en bij de minimumsysteemeisen wordt 28Gb schijfruimte gevraagd, dus waarschijnlijk zal je nog aardig wat moeten downloaden.
En om eerlijk te zijn, ze hadden er eigenlijk gewoon net zo goed alleen een Steam-installer op kunnen gooien (misschien is dat ook zo) of helemaal geen schijfje in kunnen doen.

[ Voor 27% gewijzigd door anandus op 31-10-2015 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

ja en nee, het is een nieuwe versie van de creation engine uit skyrim. en als ik kijk naar de HD in game beelden is dat een hele stap vooruit tov FO3/FNV

Los daarvan speel ik de voorgaande delen met mods om de boel visueel een level omhoog te gooien (idem voor skyrim, ook 4gb aan texture mods erin)

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Laatst online: 12-09 12:17
Ik zit sterk te twijfelen of ik fallout op de pc ga spelen of hem toch op de console haal. Wat spelen de meeste hier?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scighera schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 12:10:
[...]

ja en nee, het is een nieuwe versie van de creation engine uit skyrim. en als ik kijk naar de HD in game beelden is dat een hele stap vooruit tov FO3/FNV
Oh, het zal ook zeker een hele stap vooruit zijn, daar twijel ik ook niet aan. De engine zullen ze ook wel prima doorontwikkeld hebben. Er is ook een wereld van verschil tussen Morrowind en Skyrim, ook al is het in principe dezelfde engine.

Maar tegelijkertijd moet je ook niet teveel verwachten. Het zal geen Witcher 3, GTA 5, etc. zijn qua graphics.
Maar het zal er zeker beter uitzien dan bijvoorbeeld Skyrim en zeker met mods zal je het goed kunnen pimpen.

[ Voor 8% gewijzigd door anandus op 31-10-2015 12:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
anandus schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 12:06:
[...]

Er zal ook verschil zijn, hoor, tussen Oblivion en Skyrim zat ook verschil, maar tegelijkertijd was Skyrim, ook toen het net uit was, grafisch achterhaald. Dit verwacht ik ook van Fallout 4.

Maar om eerlijk te zijn, wat boeien de graphics nou voor een spel als Fallout 4? Zelfs al zouden het identieke graphics zijn als Fallout 3, dan denk ik dat het weinig mensen kan boeien.
Eens. :)

Er staat maar een klein beetje data op. Er wordt een DVD meegegeven en bij de minimumsysteemeisen wordt 28Gb schijfruimte gevraagd, dus waarschijnlijk zal je nog aardig wat moeten downloaden.
En om eerlijk te zijn, ze hadden er eigenlijk gewoon net zo goed alleen een Steam-installer op kunnen gooien (misschien is dat ook zo) of helemaal geen schijfje in kunnen doen.
Bah. Gelukkig heb ik hem digitaal besteld via GMG. Alleen kom ik er nu achter dat ik dan niet kan preloaden, althans, grote kans erop. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• beuker19
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 14-09 15:30

beuker19

Killerbeuker is so OP

[...]

Nou een Fallout 4 met 3 graphics zou voor mij een enorme teleurstelling zijn en zal het ook vast niet kopen.
Ik verwacht gewoon op alle vlakken verbeteringen want anders zou ik altijd het gevoel hebben dat ik een mod/uitbreiding speel zoals bij FO:NV ook al het geval was incl. dezelfde bugs.
Ik denk ook dat met de nieuwe technieken het mogelijk is om een nog betere beleving ,verhaal en gameplay aan te bieden.

Blizzard: killerbeuker#2427 Teamspeak : BuG

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sipio
  • Registratie: Augustus 2002
  • Niet online
FrankoNL schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 12:18:
Ik zit sterk te twijfelen of ik fallout op de pc ga spelen of hem toch op de console haal. Wat spelen de meeste hier?
Ben persoonlijk helemaal klaar met PC gamen, vorig jaar een PS4 gekocht en ik kan er nog steeds niks van maar alleen al het feit geen zorgen te hoeven maken hoe het loopt en diverse settings tweaken, ik heb er iig geen zin meer in dus gewoon PS4 voor mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• SacreBleu
Sipio schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 12:57:
[...]

Ben persoonlijk helemaal klaar met PC gamen, vorig jaar een PS4 gekocht en ik kan er nog steeds niks van maar alleen al het feit geen zorgen te hoeven maken hoe het loopt en diverse settings tweaken, ik heb er iig geen zin meer in dus gewoon PS4 voor mij.
Ik had dat, in eerste instantie, ook. Teveel gezeik met games die niet draaide omdat mijn processor te oud was - een i7 920 - en het spel slecht was geoptimaliseerd. Echter, sinds dat ik een upgrade heb uitgevoerd hoef ik me daar geen zorgen meer om te maken. Plus, is me nu al twee keer overkomen op de PS4 dat een spel brak draait. Het begon met de Witcher 3 en daarna ook nog Until Dawn die soms gewoon zakte naar 20fps. Dát stoort mij erger dan dat ik ergens een effectje uit moet zetten om 60fps te halen.

Maar ik snap je sentiment volledig.

Acties:
  • +1 Henk 'm!
Sipio schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 12:57:
[...] alleen al het feit geen zorgen te hoeven maken hoe het loopt en diverse settings tweaken
Dat is voor mij juist de reden dat ik op PC speel. Het tweaken, pimpen, modden, etc.
Het spel mooier en leuker maken dan dat het origineel was.
Het zorgt er ook voor dat ik spellen veel, veel langer doorspeel en er veel meer uren in stop.

Daarnaast is het tweaken en modden een spel op zich :P

Maar ik kan me goed voorstellen dat als je plug & play wil je gewoon veel blijer bent met een console.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Mithrildor
Hier zijn zo'n twintig screenshots van Fallout 4 (van de PS4 versie). Blijkbaar houden ze zich in Zuid-Amerika niet aan de streetdate.

http://m.imgur.com/a/7yIiP

Ze bevatten geen spoilers. Tenzij je zwaar matige shadow draw distances een spoiler vind, maar dan heb ik het nu toch al gespoilt.

Edit: meer screenshots
http://m.imgur.com/hJbGun5
http://m.imgur.com/a/qJ6nh

EDIT2: Nog eens drie spoilervrije screenshots:
http://imgur.com/a/Q2k3Y

[ Voor 56% gewijzigd door Mithrildor op 31-10-2015 16:21 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12-09 16:23
Ik denk dat je voor de lol wat beelden terug moet kijken. Waarschijnlijk is het in je hoofd mooier dan het was. Natuurlijk is het flink geupgrade met mods maar komt in mijn ogen niet in de buurt van FO4 qua licht, effecten en details in de wereld.

Afbeeldingslocatie: http://vignette3.wikia.nocookie.net/fallout/images/8/89/ViperCamp.jpg/revision/latest?cb=20150301213442

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Mithrildor schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 13:53:
Ze bevatten geen spoilers. Tenzij je zwaar matige shadow draw distances een spoiler vind, maar dan heb ik het nu toch al gespoilt.
Shadows zijn behoorlijk zwaar / slecht gerendered op de engine die Bethesda gebruikt. Hoe hoger jij de shadow distance zet hoe meer alle shadows er blurry uit gaan zien. Als je op de PC versie van Skyrim de shadow distance op het maximale zet en vervolgens de shadow quality ook maxed ben je een aardige GPU nodig om boven de 30FPS te blijven. Is het verschil merkbaar terwijl je speelt? Tenzij jij je er echt op focussed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
D4NG3R schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 14:17:
[...]

Shadows zijn behoorlijk zwaar / slecht gerendered op de engine die Bethesda gebruikt. Hoe hoger jij de shadow distance zet hoe meer alle shadows er blurry uit gaan zien. Als je op de PC versie van Skyrim de shadow distance op het maximale zet en vervolgens de shadow quality ook maxed ben je een aardige GPU nodig om boven de 30FPS te blijven. Is het verschil merkbaar terwijl je speelt? Tenzij jij je er echt op focussed.
Ach, ik had het prima gevonden als het er hetzelfde had uitgezien als Fallout 3. Ik constateer alleen dat het er niet fantastisch uitziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

He Guys, iemand nog een tip waar ik Fallout 4 het beste kan bestellen? Hoef geen special edition oid, naar wil wel meteen kunnen spelen zodra hij gereleased wordt. Liefst voor een leuk prijsje, heb helaas de Wehkamp actie gemist :-(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Verwijderd schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 14:28:
He Guys, iemand nog een tip waar ik Fallout 4 het beste kan bestellen? Hoef geen special edition oid, naar wil wel meteen kunnen spelen zodra hij gereleased wordt. Liefst voor een leuk prijsje, heb helaas de Wehkamp actie gemist :-(
Green Man Gaming heeft nu een actie lopen met een voucher voor 20% korting. Heb je 'm voor €48. Key krijg je wanneer het spel is gereleased, maar ik heb op internet gelezen dat je, meestal, je key krijgt wanneer het preloaden van het spel is begonnen.

Ik heb hem zelf ook via gmg. Vandaag gedaan zelfs.

[ Voor 4% gewijzigd door SacreBleu op 31-10-2015 15:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Sluw schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 14:10:
[...]

Ik denk dat je voor de lol wat beelden terug moet kijken. Waarschijnlijk is het in je hoofd mooier dan het was. Natuurlijk is het flink geupgrade met mods maar komt in mijn ogen niet in de buurt van FO4 qua licht, effecten en details in de wereld.
Fallout 4 is uiteraard mooier, we zijn ook flink aantal jaartjes verder, maar het is niet een grote stap.
De textures zijn van een hogere resolutie, de objecten hebben meer polygonen, dat soort dingetjes.

Maar de engine blijft in essentie hetzelfde, met dezelfde beperkingen en quirks.
En met deze engine kan het best mooi worden, Skyrim ziet er ook redelijk fatsoenlijk uit, natuurlijk.

Ik wil gewoon de verwachtingen temperen. Dit is ook Fallout 4 (op de PS4 weliswaar).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
Mithrildor schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 08:56:
[...]

Je moet er echt van houden. Ik weet niet wat voor spellen je normaal gesproken speelt, maar als je van spellen houdt die in 20 uur een strak verhaal met strakke gameplay neerzetten, dan is Fallout waarschijnlijk niets voor jou. Je moet jezelf gewoon kwijt raken in een spel als Fallout .
Ik speel echt alles hoor behalve MMO's en Moba's want als je daar eenmaal aan begint...

Misschien wat spoiled geraakt door de bijna perfecte Witcher 3 :P ?
Sluw schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 14:10:
[...]

[video]

[afbeelding]
Ik speel nu nog steeds vanilla @ 5K 144hz (hij gebruikt GPU niet eens 100% waardoor ik nooit boven de 100FPS kom)

Maar zo kan Fallout 3 met mods eruit zien:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/khKkm8m.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7Z0aNpe.png
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2vBJJPy.png

[ Voor 43% gewijzigd door Koning Willy op 31-10-2015 18:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Koning Willy schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 18:07:
Grafisch ja, maar qua gameplay en worlddesign? :/

W3 ziet er fantastisch uit, maar de gameplay verveelt mij vrij snel. Daar komt bij dat de wereld ontzettend statisch aanvoelt, er zit geen leven in.

[ Voor 24% gewijzigd door D4NG3R op 31-10-2015 18:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
  • Laatst online: 19:00
Donstil schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 11:53:

Heb je mij niet mee. Vind het een lekker nummer :D

Heb links en rechts wat schots gezien van iemand die hem al speelt met het commentaar dat de PC versie een stuk beter uitziet dan de console versie. Maar dat was vind ik wel te verwachten.

Voor een open world game vind ik het grafisch gewoon top. En vroeg of laat zullen er wel weer modpacks komen om het grafisch naar een ziekelijk niveau te tillen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• esmittie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 13-09 15:54
Had iemand deze unboxing al gezien?

YouTube: FALLOUT 4 UNBOXING!! (Fallout 4 Pip-Boy Edition)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
Deadsy schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 18:55:
[...]

Heb links en rechts wat schots gezien van iemand die hem al speelt met het commentaar dat de PC versie een stuk beter uitziet dan de console versie. Maar dat was vind ik wel te verwachten.
Wat? Waar? Ik heb nog niet genoeg gelekte gameplay gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Mithrildor schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 19:05:
[...]

Geen zorgen ze zijn al weer verwijderd.
Zag ze gisteren toen ik niet kon slapen, linkte ze door aan een maat en van hem kreeg ik vanochtend te horen dat de links niet meer werken.

Nog 10 dagen wachten :( Mja ik werk halve dagen dus dat voordeel is er dan wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
Deadsy schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 19:07:
[...]

Geen zorgen ze zijn al weer verwijderd.
Zag ze gisteren toen ik niet kon slapen, linkte ze door aan een maat en van hem kreeg ik vanochtend te horen dat de links niet meer werken.

Nog 10 dagen wachten :( Mja ik werk halve dagen dus dat voordeel is er dan wel.
Is er ook al PC gameplay :P

Ik snap niet hoe die mensen in Zuid Amerika konden spelen, heeft PS4 geen DRM beveiliging meer ofzo...?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mithrildor schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 19:05:
[...]

Hier is een album met screenshots van de Spaanse versie. Schijnbaar op de PS4. Ik weet niet of je die al gezien had?
Waarschuwing: Mogelijk spoilers.
Maar voor zover ik kan zien is het niets nieuws en hebben we het meeste al gezien in eerdere footage.
Desalniettemin, is een waarschuwing op z'n plek :)

[ Voor 3% gewijzigd door anandus op 31-10-2015 19:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

[...]

Ik speel echt alles hoor behalve MMO's en Moba's want als je daar eenmaal aan begint...

[...]

Ik speel nu nog steeds vanilla @ 5K 144hz (hij gebruikt GPU niet eens 100% waardoor ik nooit boven de 100FPS kom)

[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Welke mods gebruik je al ik vragen mag?

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
Koning Willy schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 19:18:
[...]

Is er ook al PC gameplay :P

Ik snap niet hoe die mensen in Zuid Amerika konden spelen, heeft PS4 geen DRM beveiliging meer ofzo...?
De gameplay was allemaal console. Vind het eigenlijk ook raar dat ze al kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
Scighera schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 19:19:
[...]

Welke mods gebruik je al ik vragen mag?
Geen, ik zei dat ik eerst het spel vanilla wil spelen, ik ga misschien later modden :)

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/v5FIQKt.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/ePAWzVU.jpg

Game ziet er nog steeds goed uit, ik erger me wel aan die textures.. blijkbaar is dat bij Fallout 4 ook niet beter, kijk die tafel maar lmao 8)7

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/1h1zJ0h.jpg

[ Voor 22% gewijzigd door Koning Willy op 31-10-2015 19:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Deadsy schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 19:21:
[...]

De gameplay was allemaal console. Vind het eigenlijk ook raar dat ze al kunnen spelen.
Op de gok genomen oude firmware i.c.m. een console welke op een datum ver in de toekomst staat en niet is aangesloten op het internet.

[ Voor 44% gewijzigd door D4NG3R op 31-10-2015 19:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
Koning Willy schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 19:21:
[...]

Game ziet er nog steeds goed uit, ik erger me wel aan die textures.. blijkbaar is dat bij Fallout 4 ook niet beter, kijk die tafel maar lmao 8)7
Tja, als je heel erg gaat inzoomen op objecten dan gaat het er inderdaad lelijk uitzien, maar hoevaak ga je dat nou in het spel doen?
anandus schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 19:19:
[...]

Hier is een album met screenshots van de Spaanse versie. Schijnbaar op de PS4. Ik weet niet of je die al gezien had?
Waarschuwing: Mogelijk spoilers.
Maar voor zover ik kan zien is het niets nieuws en hebben we het meeste al gezien in eerdere footage.
Desalniettemin, is een waarschuwing op z'n plek :)
Ja die screenshots had ik zelf ook al een paar pagina's terug gepost.

[ Voor 27% gewijzigd door Mithrildor op 31-10-2015 19:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Deadsy
D4NG3R schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 19:22:
[...]

Op de gok genomen oude firmware i.c.m. een console welke op een datum ver in de toekomst staat en niet is aangesloten op het internet.
Worden firmware updates niet vaak afgedwongen doordat game x alleen loopt op console met firmware Y of hoger? En dat de firmware dan meegeleverd word op de game?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sluw
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 12-09 16:23
[...]

[...]

...
Vind het er inderdaad erg mooi uitzien, veel beter dan het was. Het gaat er om dat ik de game niet lelijker vind dan andere huidige generatie games. Bij FO3 met mods mist er toch detail in de wereld (geen textures maar objecten etc.), physics, bewegende bomen, gras, volumetric lighting en andere licht en diepte effecten.

Maar ach, ik vind het erg mooi, zie veel mogelijkheden, dat hoeven andere niet te vinden natuurlijk ;). Daarnaast moet ik ook nog zien hoe alles in wat langere gameplay er uit ziet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Toch wel jammer dat de doos waar het in komt er beter uit ziet dan de pipboy zelf :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga vandaag even na denken of ik de pipboy versie ga anuleren
Dat ding ziet er niet uit
Groot en lomp

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
D4NG3R schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 19:22:
[...]

Op de console is het heel simpel, als je het schijfje hebt, kan je het gewoon spelen. Ook 2 weken voor release. Er zal alleen nog geen patch klaar staan. Maar console games moeten out of the box werken voor mensen zonder internet. Ja echt. Tenzij je multiplayer wil doen natuurlijk ;)

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
Verwijderd schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 21:12:
Groot en lomp
Ik heb hem ook laten schieten. Uiteindelijk vroeg ik mezelf af waarom ik zoveel meer zou betalen voor een doos die ik ergens op een shelf neerzet en een imitatie Pipboy die ik nooit zal gebruiken. Uiteindelijk kwam ik tot de conclusie dat ik het alleen wilde om mijn fictieve penis te vergroten, maar dat was mij het extra geld niet waard. :P

Ik doe het lekker zonder speciale collector's items, uiteindelijk gaat 't me om het spel.
Koning Willy schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 19:21:
[...]

Er is, volgens mij, nog nooit een game geweest die voor alles 4k textures gebruikt. Een afbeelding is héél makkelijk je kan namelijk makkelijk de focus naar één specifiek object zetten. Ik wil niet zozeer Fallout 4 verdedigen, het zal me namelijk een worst wezen wat uwe hoogheid ervan vindt, maaruh, ditzelfde gebeurt ook in de PC versie van de Witcher 3, en in Crysis 3. Je kan niet verwachten dat alles kristalhelder en superscherp is, dat is ook helemaal niet nodig voor de meeste objecten.

Máár iedereen zijn ding natuurlijk. Het heeft ook wel wat, natuurlijk, een obsessie om naar tafels te kijken. :+

[ Voor 40% gewijzigd door SacreBleu op 31-10-2015 21:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
voxxel schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 21:21:
[...]

Op de console is het heel simpel, als je het schijfje hebt, kan je het gewoon spelen. Ook 2 weken voor release. Er zal alleen nog geen patch klaar staan. Maar console games moeten out of the box werken voor mensen zonder internet. Ja echt. Tenzij je multiplayer wil doen natuurlijk ;)
Mwhah nee, op de vorige gen consoles hadden veel games een minimumeis qua firmware. Indien deze nog niet op de console staat word deze vanaf de DVD/BR geïnstalleerd, sommige van said firmwares checken de datum bij games.

Ik neem niet aan dat dat op de huidige gen anders zal zijn, sterker nog; ik acht de kans groot dat deze beveiliging verder is opgevoerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
D4NG3R schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 21:36:
[...]

Mwhah nee, op de vorige gen consoles hadden veel games een minimumeis qua firmware. Indien deze nog niet op de console staat word deze vanaf de DVD/BR geïnstalleerd, sommige van said firmwares checken de datum bij games.

Ik neem niet aan dat dat op de huidige gen anders zal zijn, sterker nog; ik acht de kans groot dat deze beveiliging verder is opgevoerd.
Tot zover heb ik meerdere games gehad die ik nét even iets eerder heb kunnen scoren dan de bedoeling was en ik ben nog met geen één van die games tegen een releasedatum muur aangelopen.

Aan de ene kant jammer, want als PC gebruiker kun je nu het spel niet eerder spelen als iemand zich niet aan de regels houdt, want het moest via Steam - wat ik overigens niet perse een negatief punt vind - maar mensen die 'm scoren op de console kunnen hem wel zonder problemen spelen. Beetje jammer. Scheer iedereen dan over één kam. Alsof jouw releasemuur op de PC de piraten ervan weerhouden het spel een kwartier na release alsnog op de bekende baai te zetten. Tenzij ze een stukje vernuftig anti-piratenrij meuk hebben meegeleverd. Dat is altijd lachen. 8)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/2jarhRfl.jpg

Screenshot van het dialoog systeem. Ik heb er nog steeds mijn twijfels bij, het lijkt erop dat er geen extra dialoog opties zijn die achter een knop verborgen zijn (zoals bij Mass Effect). Ik heb ook nog geen skill checks gezien, maar het kan zijn dat die er nog wel zijn en gewoon niet zichtbaar zijn. Beetje jammer na al die fantastische dialoog in New Vegas (ook erg tof dat je toen kon zien welke skill checks je niet haalde).

Graphics vallen in die screenshot trouwens best mee, iets minder mooi dan DA:I

[ Voor 14% gewijzigd door Mithrildor op 31-10-2015 23:09 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• finsdefis
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 21:12:
Groot en lomp
Hij ziet er w.m.b. ook een stuk minder uit dan ik verwacht had. Lijkt op een stukje Action Man speelgoed. Dit terwijl ik die mini-nuke van de Anthology er wel tof uit vond zien door die beschadigde look. Ik twijfel nog tussen annuleren of doorverkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

finsdefis schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 23:22:
[...]

Hij ziet er w.m.b. ook een stuk minder uit dan ik verwacht had. Lijkt op een stukje Action Man speelgoed. Dit terwijl ik die mini-nuke van de Anthology er wel tof uit vond zien door die beschadigde look. Ik twijfel nog tussen annuleren of doorverkopen.
Ik heb het geannuleert
Als het ding nog een oude look plus beschadigt was dan oke
Nu lijkt het er wel op het een hurry klus is geweest
Plastic fantastic look

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Er zijn al wel wat unboxings ja. Gamekings had hem bv ook al ontvangen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
Verwijderd schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 23:24:
[...]

Ik heb het geannuleert
Plastic fantastic look
Mij mening met dat soort meuk is, hoe is het een "collectors item" als een paar duizend man hem heeft? Dan liever iets unieks maken. Bij de release van Fallout 5 over 10 jaar heeft iedereen een 3D-printer thuis en kan je eigen pip-boy ontwerpen _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finsdefis
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 23:24:
[...]

Ik heb het geannuleert
Plastic fantastic look
Ik ga mijn Xbox versie ook maar annuleren als ik geen andere gegadigden vind. Wil geen risico lopen en er zijn genoeg anderen die er wel in geïnteresseerd zijn, denk ik zo. Ik vind het erg jammer, want die mini-nuke past best goed in ons interieur en is zelfs goedgekeurd door mijn vriendin :P die Pip-Boy straalt alleen cheap-ass plastic uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Koning Willy schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 23:34:
[...]

Mij mening met dat soort meuk is, hoe is het een "collectors item" als een paar duizend man hem heeft? Dan liever iets unieks maken. Bij de release van Fallout 5 over 10 jaar heeft iedereen een 3D-printer thuis en kan je eigen pip-boy ontwerpen _/-\o_
Opzich vind ik dat niet erg
Maar laat het dan ook op de ingame versie lijken
Nu ziet het er gewoon niet uit
Ze hebben nu gewoon erg mis geschoten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finsdefis
  • Niet online
Koning Willy schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 23:34:
[...]

Is ook wel zo, wat betreft je eerste vraag. Het is voor mij ook niet zozeer het collector's aspect. Ik hoopte dat het er goed genoeg uit zou zien om iets bij te dragen aan onze woonkamer, waarin wat subtiele (en minder subtiele) game- en filmgerelateerde objecten staan die best wel goed bij de rest passen. Dit valt alleen op alsof je een speelgoed-monstertruck van je zoontje of kleine neefje in een vitrine zet 8)7 Nee, een ander verflaagje (mat en met 'beschadigingen') had het voor mij wel afgemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
Verwijderd schreef op zaterdag 31 oktober 2015 @ 23:36:
[...]

Opzich vind ik dat niet erg
Maar laat het dan ook op de ingame versie lijken
Nu ziet het er gewoon niet uit
Ze hebben nu gewoon erg mis geschoten
Zij hebben niet mis geschoten hoor, ze cashen dik van al die fanboys :+

Draait uiteindelijk om het spel, ik denk dat iedereen na half uurtje toch liever op zijn scherm kijkt dat op de pip-boy app :)

[ Voor 15% gewijzigd door Koning Willy op 31-10-2015 23:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik denk dat ik de mijne aan een kennis ga geven om hem de airbrushen met een weathered look.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
Mwhah eigenlijk ben ik best wel blij dat dat PS4 beelden zijn. Nou verwacht ik niet dat de PC versie er unmodded zo heel veel beter uit gaat zien, maar dit ziet er voor mij al prima uit.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 13:29
Nu zien deze screenshots er beter uit dan de eerder gelekte. Die waren niet om aan te gluren. Leek wel alsof er op die versie geen gebruik werd gemaakt van post processing.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
Trollen doen we niet op Tweakers.

[ Voor 88% gewijzigd door psychoclown op 06-11-2015 13:48 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
batumulia schreef op zondag 01 november 2015 @ 00:31:
Nu zien deze screenshots er beter uit dan de eerder gelekte. Die waren niet om aan te gluren. Leek wel alsof er op die versie geen gebruik werd gemaakt van post processing.
Volgens mij ging het om screenshots die door de PS4 zelf zijn gemaakt, die zijn gecomprimeerd naar een jpg'tje en vervolgens is er door imgur nogmaals compressie toegepast. Dan gaan die screenshots er behoorlijk smerig uitzien. Deze nieuwe screenshots zijn png'tjes, dus die zien er een stuk beter uit.

Het verandert niks aan die waardeloze shadow draw distances, of dat lelijke haar, maar de textures en de kleine details zien er een heel stuk beter uit in de nieuwe screenshots.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 13:29
Mithrildor schreef op zondag 01 november 2015 @ 00:39:
[...]

Volgens mij ging het om screenshots die door de PS4 zelf zijn gemaakt, die zijn gecompresseerd naar een jpg'tje en vervolgens is er door imgur nogmaals compressie toegepast. Dan gaan die screenshots er behoorlijk smerig uitzien. Deze nieuwe screenshots zijn png'tjes, dus die zien er een stuk beter uit.

Het verandert niks aan die waardeloze shadow draw distances, of dat lelijke haar, maar de textures en de kleine details zien er een heel stuk beter uit in de nieuwe screenshots.
Dat is inderdaad wat ik bedoelde. Ik kan wel door de compressie van de PS4 en IMGUR heenkijken, maar niet dat de drawdistance en schaduwen zo slecht zijn, maar ook de LOD. Dat kan gewoon niet meer zo slecht bij een game uit 2015. Dat is iets wat ik verwacht bij een game uit ~2010. Hopen dat het op de PC een stuk beter is, anders wacht ik nog wel even met kopen.

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
batumulia schreef op zondag 01 november 2015 @ 00:43:
[...]

Dat is inderdaad wat ik bedoelde. Ik kan wel door de compressie van de PS4 en IMGUR heenkijken, maar niet dat de drawdistance en schaduwen zo slecht zijn, maar ook de LOD. Dat kan gewoon niet meer zo slecht bij een game uit 2015. Dat is iets wat ik verwacht bij een game uit ~2010. Hopen dat het op de PC een stuk beter is, anders wacht ik nog wel even met kopen.
Ahjah ik hoop dat ik het game in 5K DSR op +60FPS kan runnen, zo te zien moet dat lukken :+

Van reddit gejat:

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/rKn0kKl.jpg

[ Voor 6% gewijzigd door Koning Willy op 01-11-2015 01:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
batumulia schreef op zondag 01 november 2015 @ 00:43:
[...]

Ach, het ziet er een heel stuk beter uit dan een spel uit 2010, het ziet er meer uit als een spel uit 2013/2014, maar het heeft wel een aantal duidelijk zichtbare gebreken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
Mithrildor schreef op zondag 01 november 2015 @ 00:55:
[...]

Ach, het ziet er een heel stuk beter uit dan een spel uit 2010, het ziet er meer uit als een spel uit 2013/2014, maar het heeft wel een aantal duidelijk zichtbare gebreken.
Just Cause 2
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Hjb4yTE.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/4ag0GsW.jpg

Mafia 2

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/7CNef4C.jpg
Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/w5pzG06.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
Koning Willy schreef op zondag 01 november 2015 @ 00:47:
[...]

Ahjah ik hoop dat ik het game in 5K DSR op +60FPS kan runnen, zo te zien moet dat lukken :+

Lol:

[afbeelding]
Ik begin je inmiddels een beetje zat te worden, maar vooruit. Zoals ik al zei in een andere post toont deze screenshot Fallout 4 op z'n slechts (als we de slechte compressie van de jpg even vergeten): je ziet hier de slechte LOD en shadow draw distance. Als je die rotsen in de bovenste afbeelding vergelijkt met wat er in de voorgrond op de onderste afbeelding staat, dan ziet die onderste afbeelding er toch honderd maal beter uit. Ik vind zelf dat de achtergrond in de onderste afbeelding er ook wat beter uitziet, maar doordat de schaduwen missen is het verschil wat minder groot.

Als je nu ook eens naar de afbeeldingen kijkt die ik een klein uurtje geleden heb geplaatst, dan ziet Fallout 4 er toch een heel stuk beter uit. Even mooi als andere PS4 spellen met een open wereld (zoals DA:I). Ziet Fallout 4 er perfect uit? Zeker niet. Maar ziet het er extreem waardeloos uit? Dat ook niet.

EDIT: Je bent nu toch wel heel erg aan het trollen, vergelijk eens voor de grap de kleding van karakters uit Fallout 4 met karakters uit Mafia 2. Maak trouwens eens thumbnails van je afbeeldingen, die rode balk onder je afbeeldingen is er niet voor niets. Enfin, dit was mijn laatste reactie op jou.

[ Voor 11% gewijzigd door Mithrildor op 01-11-2015 01:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
Mithrildor schreef op zondag 01 november 2015 @ 01:03:
[...]

Ik begin je inmiddels een beetje zat te worden, maar vooruit. Zoals ik al zei in een andere post toont deze screenshot Fallout 4 op z'n slechts (als we de slechte compressie van de jpg even vergeten): je ziet hier de slechte LOD en shadow draw distance. Als je die rotsen in de bovenste afbeelding vergelijkt met wat er in de voorgrond op de onderste afbeelding staat, dan ziet die onderste afbeelding er toch honderd maal beter uit. Ik vind zelf dat de achtergrond in de onderste afbeelding er ook wat beter uitziet, maar doordat de schaduwen missen is het verschil wat minder groot.

Als je nu ook eens naar de afbeeldingen kijkt die ik een klein uurtje geleden heb geplaatst, dan ziet Fallout 4 er toch een heel stuk beter uit. Even mooi als andere PS4 spellen met een open wereld (zoals DA:I). Ziet Fallout 4 er perfect uit? Zeker niet. Maar ziet het er extreem waardeloos uit? Dat ook niet.
Sorry dat tenminste nog iemand hier kritisch is. Beter dan om de uur aftellen toch :+

Die rotsen zien er inderdaad beter uit maar bij bovenste heb je wel stukken meer draw distance.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxford bastard
  • Registratie: Mei 2015
  • Laatst online: 29-10-2021
@willy Bethesda heeft nooit hoogstaande graphics afgeleverd maar wat jij nu doet slaat natuurlijk nergens op. Beetje high res modded pc screenshots vergelijken met een compressed jpg ps4 screenshot.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
oxford bastard schreef op zondag 01 november 2015 @ 01:06:
@willy Bethesda heeft nooit hoogstaande graphics afgeleverd maar wat jij nu doet slaat natuurlijk nergens op. Beetje high res modded pc screenshots vergelijken met een compressed jpg ps4 screenshot.
Maar meneer Willy is een PC Gaming Fanboy he. Dat is inmiddels wel duidelijk toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
Donstil schreef op zondag 01 november 2015 @ 01:09:
[...]

Maar meneer Willy is een PC Gaming Fanboy he. Dat is inmiddels wel duidelijk toch?
Meneer Willy is volgens mij vooral een troll.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxford bastard
Mithrildor schreef op zondag 01 november 2015 @ 01:10:
[...]

Maak er maar een pc fanboy troll van dan;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Mithrildor schreef op zondag 01 november 2015 @ 01:10:
[...]

Precies. Het is zeg maar precies het tegenovergestelde van de LuckyTV filmpjes waar hij zijn naam (En onderschrift!) van heeft gejat, die zijn namelijk wel leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
Donstil schreef op zondag 01 november 2015 @ 01:13:
[...]

Precies. Het is zeg maar precies het tegenovergestelde van de LuckyTV filmpjes waar hij zijn naam (En onderschrift!) van heeft gejat, die zijn namelijk wel leuk.
Je hebt gelijk. We mogen hier alleen aanprijzen hoe goed Bethesda bezig is, enig kritiek wordt zwaar bestraft!

Nou dan ga ik maar lekker terug naar men Fallout 3 sessie.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

Verwijderd

Ik vind dat er dat er op dit moment teveel verwacht word van Fallout 4.
Skyrim
Fallout New Vegas
Fallout 3.

Als die 3 spellen iets hebben bewezen.....Dan is het wel dat het spel VOL met problemen zit tijdens de release...
Uiteindelijk zal het vast wel een waanzinnig spel worden(na een zooi patches en Mods), maar ik denk dat dit spel vies gaat tegenvallen voor de mensen die er meteen een Game of the Decade van verwachten.
Ik schaf dit spel pas in 2016 aan zodra ik zeker weet dat het soepel loopt, dan vind ik wel prettig in een Grote RPG..

Sluit wel met een positieve noot af..
Mods op de consoles... ABOUT DAMN TIME.... Daar heb ik echt zin in..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxford bastard
Koning Willy schreef op zondag 01 november 2015 @ 01:16:
[...]

Je hebt gelijk. We mogen hier alleen aanprijzen hoe goed Bethesda bezig is, enig kritiek wordt zwaar bestraft!

Er mag zat kritiek geuit worden over Bethesda maar kom dan met beter en vooral eerlijk vergelijkings materiaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Koning Willy schreef op zondag 01 november 2015 @ 01:16:
[...]

Oké doei.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Koning Willy
oxford bastard schreef op zondag 01 november 2015 @ 01:22:
[...]

Er mag zat kritiek geuit worden over Bethesda maar kom dan met beter en vooral eerlijk vergelijkings materiaal.
De 2008/2015 screenshot is van Reddit gejat, niet zelf gemaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• oxford bastard
Koning Willy schreef op zondag 01 november 2015 @ 01:23:
[...]

De 2008/2015 screenshot is van Reddit gejat, niet zelf gemaakt.
Weet ik en maakt nie uit want je wilde alsnog daarmee je punt maken. Gejat of niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nickrsd
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 00:10

Nickrsd

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

ik vind die png van de ps4 er wel mooi uitzien. het is idd geen high end screen ala een pc.. maar oke!
een pc van dat formaat kost ook 1 / 1.2k.. en een ps4 400euries..

dus dat vind ik altijd al appels met peren vergelijken.

Ik heb zelf een oud pc beestje, een amd 945BE met 670gtx.. ik denk dat dat niet soepel en mooi loopt dan de ps4 versie..

Enige waar ik me "druk" om maak is hoe de game aanvoelt...

Nog nooit een fallout gespeeld, maar als ik video's bekijk van fallout 3/NV komt het schokkend/stottert maar gewoon niet vloeiend over.. Ik hoop dat dat Fallout4 niet geeft en smooth loopt. Dan ben ik al een heel gelukkig persoon..

Die game zuigt je op, en is voor mij persoonlijk de game sense belangrijker dan de " high end graphics" die er miss niet allemaal zijn.

Ga ook daarom voor de ps4 versie "denk"

Psn: rsdnik ; Uplay: jagerNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mithrildor
Nickrsd schreef op zondag 01 november 2015 @ 01:43:

Nog nooit een fallout gespeeld, maar als ik video's bekijk van fallout 3/NV komt het schokkend/stottert maar gewoon niet vloeiend over.. Ik hoop dat dat Fallout4 niet geeft en smooth loopt. Dan ben ik al een heel gelukkig persoon..
Als we Bethesda mogen geloven dan is dat schokkerige beeld over met Fallout 4, in de trailers was het in ieder geval niet aanwezig (maar het kan ook zijn dat ze dat gewoon weggepoetst hebben). Ik denk dat we met deze iets mindere graphics kunnen verwachten dat het nooit onder de 30 FPS zal gaan (met fatsoenlijke frametijden, niet dat dat indrukwekkend is ofzo). Ik neem in ieder geval aan dat ze er iets mee hebben gedaan, want er was veel kritiek om die frametijden.
Pagina: 1 ... 26 ... 73 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Eventuele spoilers over het verhaal moeten (vanzelfsprekend) in ~~~~~~~[spoiler] tags gezet worden

Het is jammer als je postbode de game nog niet door je brievenbus heeft geduwd, maar dat hoef je hier niet mede te delen

Omdat de slowchat nogal uit de hand loopt is de quick reply disabled.