[Multi] Fallout 4 Overzicht Laatste deel

Dit topic is onderdeel van een reeks. Ga naar het meest recente topic in deze reeks.

Pagina: 1 ... 14 ... 73 Laatste
Acties:
  • 237.339 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FrankoNL
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 12-09 12:17
D4NG3R schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 15:55:
[...]

Je vraag kan worden beantwoord met één woord: Optimalisatie

Je gaat met vergelijkbare hardware nooit vergelijkbare prestaties neerzetten omdat er maar 1 configuratie XBO/PS4 is tegenover 1000en configuraties desktops en laptops.

Zal het speelbaar zijn? Natuurlijk wel, de XBO gebruikt een GPU vergelijkbaar met de HD7790, ze heeft meer VRAM (tot 8GB) beschikbaar maar dit is wel een stuk trager (DDR3 vs GDDR5 op de 'echte').
Precies. De software laag tussen de game zelf en de hardware is zo dun dat het bijna 'on metal' programmeren is. De overhead is dus ontzettend laag. Dit is op een pc gewoon niet mogelijk. Ben benieuwd wat er nog uit de consoles geperst wordt. Je ziet eigenlijk altijd dat pas na een jaar of 3 echt grote stappen worden gemaakt in graphics op consoles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:01
D4NG3R schreef op zaterdag 25 juli 2015 @ 15:55:
[...]

Je vraag kan worden beantwoord met één woord: Optimalisatie

Je gaat met vergelijkbare hardware nooit vergelijkbare prestaties neerzetten omdat er maar 1 configuratie XBO/PS4 is tegenover 1000en configuraties desktops en laptops.

Zal het speelbaar zijn? Natuurlijk wel, de XBO gebruikt een GPU vergelijkbaar met de HD7790, ze heeft meer VRAM (tot 8GB) beschikbaar maar dit is wel een stuk trager (DDR3 vs GDDR5 op de 'echte').
De GPU in de XBO heeft 768 streamprocessors die hun werk doen op 853MHz. De HD 7790 heeft 896 sp's en werkt op 1000MHz. De R7 260 heeft een gelijk aantal sp's aan de XBO maar die werken op 1000MHz.

De XBO heeft 32MiB embedded SRAM waardoor de prestaties beter zijn dan wanneer deze alleen DDR3 zou hebben.

Met een 860K en HD 7850 loop je die XBox One er wel uit. Ik denk zelfs wel dat de configuraties die ik al eerder noemde daar al voor voldoen.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 00:22
Je mist daar nog steeds het punt van optimalisatie. Als je een beetje een ongelukkige combinatie in je PC hebt en een grafische kaart die niet veel verkocht is, kan het zo maar zijn dat hoewel het 20% krachtiger is dan dat ding in de Xbone het nog minder performed, omdat de ontwikkelaars er niet veel aandacht aan hebben besteed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NitroX infinity
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 00:01
We zullen wel zien als FO4 eenmaal te koop is.

Graphene; a material that can do everything, except leave the lab. - Asianometry

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pclinde
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 08-09 15:46

pclinde

TechGaming.nl

D4NG3R schreef op vrijdag 24 juli 2015 @ 18:51:
Die Mininuke zit niet in de Pipboy editie hé. ;)
I know. ;) Maar moet zeggen dat het wel leuk is om de 'collectie' compleet te maken.

Hardware reviews met buitenfotografie, de Intratuin zal jaloers zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Harribo
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 12-09 13:08
Ik praat qua systeemeisen over die specs die nodig zijn om het zo mooi en soepel te kunnen spelen als in de video's die we nu zien
Vrees dat in de video een topsysteem gebruikt is. Kon geen hapering ook ontdekken
Dus wrs speel ik met systeem fo4 wat er minder uitziet (i5 quad 3ghz 6870)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 06-09 19:23
En moet je dan de instellingen zo laag zetten dat het je speelplezier beïnvloed? Ik denken dat dat wel mee zal vallen... Zelf heb ik hem voor de pc gepreorderd. Ik speel hem dan met een ps4 controller op de tv, maar kan wel het spel modden e'n lekker vanuit de bureaustoel achterover zittend het spel spelen en grafisch ziet het er dan wel beter uit dan op de ps4. (I5 en R290)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 06-09 09:19

Scighera

swim-bike-run

mijn videokaart is probleem gelukkig niet (MSI R7850 Twin Frozr 2gb DDR5 OC Edition). maar die Athlon II X550 dual core met 4gb DDR wordt een ander verhaal. Ik heb nog niks overgeklokt, Dus ik denk dat ik daar maar wat uit ga halen ipv een nieuw mainboard/cpu/ram :)

Deze deet me even lachen:
YouTube: Fallout 4: The DELETED Trailer

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TFDev schreef op zondag 26 juli 2015 @ 10:50:
Zelf heb ik hem voor de pc gepreorderd.
Waarom niet even wachten tot het spul uit is? Van zover van tevoren pre-orderen krijg je alleen maar drama's. Nu gok ik dat je bij Bethesda nog relatief goed zit, maar eerst review, dan kopen is toch echt geen slechte insteek.

Maar goed, dan missen mensen wel één of ander goedkoop plastic prul of niet-relevant ingame item en dat kan natuurlijk niet B)

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 28-07-2015 07:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm
  • Registratie: Mei 2012
  • Laatst online: 28-08 16:39

Madstorm

Derping all the way!

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 07:11:
[...]

Waarom niet even wachten tot het spul uit is? Van zover van tevoren pre-orderen krijg je alleen maar drama's. Nu gok ik dat je bij Bethesda nog relatief goed zit, maar eerst review, dan kopen is toch echt geen slechte insteek.

Maar goed, dan missen mensen wel één of ander goedkoop plastic prul of niet-relevant ingame item en dat kan natuurlijk niet B)
Wat voor drama's kun je hier van krijgen dan?

Als je 100 procent zeker van bent dat je het spel gaat halen, waarom zou je hem dan niet alvast pre orderen? Meestal krijg je er dan ook een leuke pre-order bonus bij (die vaak na het uitkomen ook tijdelijk nog beschikbaar is maar toch).

Bij spellen waarvan ik zeker weet dat ik ze ga kopen, pre order ik ze ook vast. Mocht er ergens anders een leukere aanbieding zijn: annuleren kan altijd.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Madstorm schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 08:08:
Wat voor drama's kun je hier van krijgen dan?
Kijk even terug naar alle half afgemaakte of ronduit onfunctionele spellen die we de laatste jaren gezien hebben. Vol met bugs, onspeelbaar, niet leuk of veel te weinig content - we hebben het allemaal al voorbij zien komen. Van sowieso halen zou dus inmiddels geen sprake meer moeten zijn, eerst maar eens de reviews lezen of het inderdaad nu wel gelukt is. Juist door steeds maar weer te pre-orderen krijgen pulpmolens zoals die van EA steeds weer de kans dezelfde troep te produceren.

Helaas zijn uitgevers veel te vaardig geworden in het bouwen van hype en het bespelen van de gamers. Al maanden van tevoren wordt er van alles beloofd en de waanzin voorzichtig opgebouwd, zodat de spelers al voor release als overenthousiaste puppy's tegen de virtuele deuren op staan te springen. Want we moeten allemaal echt die goedkope plastic prul of niet-relevante ingame item hebben, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 08:18:
[...]

Kijk even terug naar alle half afgemaakte of ronduit onfunctionele spellen die we de laatste jaren gezien hebben. Vol met bugs, onspeelbaar, niet leuk of veel te weinig content - we hebben het allemaal al voorbij zien komen. Van sowieso halen zou dus inmiddels geen sprake meer moeten zijn, eerst maar eens de reviews lezen of het inderdaad nu wel gelukt is. Juist door steeds maar weer te pre-orderen krijgen pulpmolens zoals die van EA steeds weer de kans dezelfde troep te produceren.

Helaas zijn uitgevers veel te vaardig geworden in het bouwen van hype en het bespelen van de gamers. Al maanden van tevoren wordt er van alles beloofd en de waanzin voorzichtig opgebouwd, zodat de spelers al voor release als overenthousiaste puppy's tegen de virtuele deuren op staan te springen. Want we moeten allemaal echt die goedkope plastic prul of niet-relevante ingame item hebben, toch?
Klopt, als je niet zeker bent als het spel wat voor je is, of als je niet zeker bent van het spel, moet je absoluut niet pre orderen. Dan kun je het beste even afwachten wat de reviews zeggen.
Maar zoals ik zei, als je er toch zeker van bent dat je het spel gaat halen, bijvoorbeeld als je diehard Fallout fan bent, waarom zou je dan niet pre-orderen? Het maakt je dan toch niks uit wat al die reviews zeggen, je wilt zelf kijken of het wat is ipv wachten tot andere mensen zeggen hoe het spel is.

En daarnaast dat 'goedkope plastic prul' is voor sommige mensen erg leuk, bijvoorbeeld voor decoratie in een game kamer.

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Madstorm schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 08:31:
Klopt, als je niet zeker bent als het spel wat voor je is, of als je niet zeker bent van het spel, moet je absoluut niet pre orderen. Dan kun je het beste even afwachten wat de reviews zeggen.
Maar zoals ik zei, als je er toch zeker van bent dat je het spel gaat halen, bijvoorbeeld als je diehard Fallout fan bent, waarom zou je dan niet pre-orderen?
Juist als diehard fan wil je het spel alleen in huis halen als het recht doet aan de franchise, toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Madstorm

Madstorm

Derping all the way!

Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 08:34:
[...]

Juist als diehard fan wil je het spel alleen in huis halen als het recht doet aan de franchise, toch?
Maar als diehard fan wil je toch zelf beslissen of het spel zijn franchise recht aan doet, dan dat je op een review af gaat?

Mijn gedachte: Als je zeker weet dat je het spel wilt spelen, gewoon pre orderen. Ben je er niet zeker van, of is de game ontwikkelaar de laatste jaren niet zo betrouwbaar meer met nieuwe releases (ik zal geen namen noemen: EA). Dan kun je beter even afwachten

I'm an Ironman!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Verwijderd schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 08:34:
[...]

Zelfs al is de game superslecht dan zou ik het als diehard fan* alsnog willen uitspelen. Het maakt namelijk deel uit van de canon, dus dat kan je toch niet missen IMO.

*ben overigens gewoon een fan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 30-04 13:43
Madstorm schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 08:49:
Mijn gedachte: Als je zeker weet dat je het spel wilt spelen, gewoon pre orderen. Ben je er niet zeker van, of is de game ontwikkelaar de laatste jaren niet zo betrouwbaar meer met nieuwe releases (ik zal geen namen noemen: EA). Dan kun je beter even afwachten
Ik ben hier toch al aardig vaak mee op mijn bek gegaan.
DA, GW2, D3.
Die had ik allemaal eigenlijk gewoon een half jaar later moeten halen.

Maar ik snap jouw punten ook wel. :) Iedereen moet gewoon voor zichzelf beslissen.
Ik ken ook iemand die fan is van Double Fine, die brutal legend niet wilde spelen (want hekel aan RTS) maar hem gekocht heeft om DF te supporten. :P Ieder zijn meug :)

[ Voor 12% gewijzigd door hexta op 28-07-2015 09:27 ]

SlaineMcRoth#2316 76561197992282479

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hexta schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 09:26:
Ik ben hier toch al aardig vaak mee op mijn bek gegaan.
DA, GW2, D3.
Die had ik allemaal eigenlijk gewoon een half jaar later moeten halen.
Precies, en zolang mensen het spul maar blijven pre-orderen omdat allerlei redenen die niet veel met het spel zelf te maken hebben zal er makkelijker pulp uitgeperst worden. Op het moment dat je als community kwaliteit met winst gaat belonen wordt iedereen er beter van.

O ja, zal ik zelf nog maar SimCity 5 aan het rijtje toevoegen? Een prachtige serie met één gigantische deceptie.
Ik ken ook iemand die fan is van Double Fine, die brutal legend niet wilde spelen (want hekel aan RTS) maar hem gekocht heeft om DF te supporten. :P Ieder zijn meug :)
Ik heb de Deluxe-versie van Cities Skylines gekocht, plus het hele spel nog een keer om de developer te supporten - maar wel pas nadat duidelijk was dat het een erg goed spel is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-09 11:52
Met Assassins Creed ben ik inderdaad sceptisch geworden. Dit is de eerste keer sinds AC II dat ik geen pre-order heb geplaatst. Maar bij Bethesda vind ik dit anders. Die gasten leveren gewoon kwaliteit met Fallout 4. Ik heb de pre-order nog niet gesplaatst, maar ga dat zeker wel doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 08-08 15:56

bstard

---------------

hexta schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 09:26:
Iedereen moet gewoon voor zichzelf beslissen.
Liever niet eigelijk. Egoistische reden is dat hoe minder devs in pre-order verkopen, hoe minder op de hype gefocussed wordt, en meer op de kwaliteit: dat een product goed de reviews en forum critieken doorstaat. Er is volgens mij 0,0 reden een digital distributed spel te pre-orderen, anders dan de kado'tjes en hebbedingetjes. De vooral de digitale kadoos worden uitgedeeld om de review en mogelijke drama's bij de release te omzeilen, om toch maar zo snel mogelijk te cashen. De hebbedingetjes zoals de pipboy kan ook vanaf 0day verkocht worden volgens mij. Kortom, pre-ordering is economisch gezien een heel slechte incentive voor de consument, al is die zelfs na Rome2, Aliens CM, BF4, X:rebirth, etc nog steeds niet helemaal om. Skyrim was ook nogal crashy bij de originele release, vooral op de ps3 als mijn geheugen me niet in de steek laat. Tja, dit is dan mijn windmolen denk ik ;)

[ Voor 7% gewijzigd door bstard op 28-07-2015 10:36 ]

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
bstard schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 10:33:
[...]

Liever niet eigelijk. Egoistische reden is dat hoe minder devs in pre-order verkopen, hoe minder op de hype gefocussed wordt, en meer op de kwaliteit: dat een product goed de reviews en forum critieken doorstaat. Er is volgens mij 0,0 reden een digital distributed spel te pre-orderen, anders dan de kado'tjes en hebbedingetjes. De vooral de digitale kadoos worden uitgedeeld om de review en mogelijke drama's bij de release te omzeilen, om toch maar zo snel mogelijk te cashen. De hebbedingetjes zoals de pipboy kan ook vanaf 0day verkocht worden volgens mij. Kortom, pre-ordering is economisch gezien een heel slechte incentive voor de consument, al is die zelfs na Rome2, Aliens CM, BF4, X:rebirth, etc nog steeds niet helemaal om. Skyrim was ook nogal crashy bij de originele release, vooral op de ps3 als mijn geheugen me niet in de steek laat. Tja, dit is dan mijn windmolen denk ik ;)
Goed punt wel, marktverzieking door presales. Ik geef je wel gelijk, maar je zal nooit iedereen kunnen overtuigen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• finsdefis
  • Registratie: Juni 2005
  • Niet online
hexta schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 10:51:
[...]

Goed punt wel, marktverzieking door presales. Ik geef je wel gelijk, maar je zal nooit iedereen kunnen overtuigen. ;)
Hier ook zo iemand. Ik heb inmiddels een blacklist aan uitgevers voor mezelf gemaakt, waar eigenlijk vrijwel elk bedrijf al op staat behalve Bethesda. Bij Destiny ben ik het hardst op m'n bek gegaan qua hype/werkelijkheid-verhouding.

In principe ben ik het dan ook met degenen die zeggen dat pre-orders de markt verzieken eens. In dezen maak ik alleen gewoon een keuze om me daar toch niet aan te houden. Vooral omdat Bethesda mij nog nooit heeft teleurgesteld, dit er erg vertrouwd uitziet als ik het vergelijk met Skyrim en FO3 (wat voor sommigen negatief kan zijn) en omdat ik hier toch al 5+ jaar op wacht. Zelfs al zouden de (p-)reviews mager zijn (slecht worden ze toch niet) dan had ik het spel gehaald als pre-orders niet mogelijk waren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
finsdefis schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 12:15:
[...]
In principe ben ik het dan ook met degenen die zeggen dat pre-orders de markt verzieken eens. In dezen maak ik alleen gewoon een keuze om me daar toch niet aan te houden. Vooral omdat Bethesda mij nog nooit heeft teleurgesteld, dit er erg vertrouwd uitziet als ik het vergelijk met Skyrim en FO3 (wat voor sommigen negatief kan zijn) en omdat ik hier toch al 5+ jaar op wacht. Zelfs al zouden de (p-)reviews mager zijn (slecht worden ze toch niet) dan had ik het spel gehaald als pre-orders niet mogelijk waren.
Zelfs bij bethesda ben ik op mn bek gegaan bij Brink en Rage. :(
Maar goed, fallout 4 haal ik toch wel sowieso. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BlaSfem0n
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 15-12-2023

BlaSfem0n

I'm cool! My mother told me so

hexta schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 12:26:
[...]

Zelfs bij bethesda ben ik op mn bek gegaan bij Brink en Rage. :(
Maar goed, fallout 4 haal ik toch wel sowieso. :P
Rage vond ik wel leuk, alhoewel er wel wat driver issues waren in het begin (megatextures), en dus ook de moeite waard. Brink was mp only dus moest ik sowieso niet hebben. Ik pre-order slechts een 5-8 games per jaar omdat ik er gewoon niet meer koop per jaar, en ben eigenlijk nog maar 1 keer echt teleurgesteld (door HomeFront).
Sommige waren nu ook niet de toppers dat ik dacht da ze gingen zijn (Watch Dogs) maar waren nog altijd wel leuk en de moeite waard. En bij Bethesda/iD weet ik dat het altijd wel men ding zal zijn, zeker de Wolfensteins waren erg goed en speelde direct zonder problemen vlotjes.
TES en Fallout games gaan sowieso wel wat rariteiten hebben want dat is altijd al geweest in het verleden :P. Maar tot 100'en uren spelplezier per game is bijna ongeëvenaard.

Ode aan specs.tweak.to! | OLD BIG CASE | LAN CASE

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt
  • Laatst online: 12-09 20:04

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Met een pre-order van Fallout of Elder Scrolls ga je niet op je bek, dat worden altijd gafe games.

Fractal Terra Jade, Ryzen 7800X3D, Nvidia 4070 Super

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard

bstard

---------------

Nahja het is niet dat je het niet snel in huis moet halen, maar waarom niet even op de betreffende release dag uurtje of twee wachten. Dan staat 't net vol met reviews, de forums vol met geziek of lovende posts, en als je thuis komt van school/werk/bejaardebingo club, even naar Steam of concurrent en paar minuten laten staat het spel te slurpen.

En dat bethesda nou altijd zo super released? Ben nu weer eens NV aan 't doen, maar erger me toch wel weer aan de stabiliteit. Geen mods deze ronde, en toch nog zo'n 1-2 crashes per spel sessie. Eigelijk nog dikke crap wat dat betreft.

[ Voor 27% gewijzigd door bstard op 28-07-2015 15:04 ]

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
:D
bstard schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 14:59:
En dat bethesda nou altijd zo super released? Ben nu weer eens NV aan 't doen, maar erger me toch wel weer aan de stabiliteit. Geen mods deze ronde, en toch nog zo'n 1-2 crashes per spel sessie. Eigelijk nog dikke crap wat dat betreft.
Yeah, hier ook wel last van.
Nu wel vol mods (ook bugfix mods) en dat werkt blijkbaar beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Nahja het is niet dat je het niet snel in huis moet halen, maar waarom niet even op de betreffende release dag uurtje of twee wachten. Dan staat 't net vol met reviews, de forums vol met geziek of lovende posts, en als je thuis komt van school/werk/bejaardebingo club, even naar Steam of concurrent en paar minuten laten staat het spel te slurpen.

Ik heb daar dus totaal geen last van, ik speel met best wel wat mods en 70% van de sessies sluit ik probleemloos af. (mijn sessies duren max 1.5h)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard

bstard

---------------

hexta schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 15:32:
Yeah, hier ook wel last van.
Nu wel vol mods (ook bugfix mods) en dat werkt blijkbaar beter.
Oh welke bugfix mod gebruik je? Op win8.1?

[ Voor 3% gewijzigd door bstard op 28-07-2015 17:02 ]

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
New vegas anti crash, 4gb "enabler" en high res texture mods (3 gig voor de large variant) gebruik ik hier. Werkt tot zover perfect (lvl 8 ondertussen en maar 1x gecrashed omdat ik de 4gb enabler nog niet had)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ardjee
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 04-09 19:42

Besef je wel dat New vegas niet door de makers van fallout 3 is gemaakt, maar door Obisian. Obsidian had dan weliswaar een hoop oude werknemers van fallout 1 en 2, maar hadden zelf nooit eerder gewerkt met de engine van bethesda waarmee 3 was gemaakt: hierdoor zijn er in eerste instantie heul veul bugs in het systeem gekomen: Deze zijn weliswaar te fixen (new vegas anti crash werkt bijvoorbeeld extreem goed), en dan werkt het voor mij persoonlijk prima: Zelfs met 50+mods inclusief een extreem grote zoals TTW en het draait extreem stabiel.

That said: het is niet te ontkennen dat new vegas zonder fixen een beetje een onstabiele zooitje is:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Met New Vegas had ik eigenlijk geen noemenswaardige problemen qua bugs. Met Fallout 3 was dat wel anders.Heel veel crashes gehad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EnzymeNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 25-06 01:12

EnzymeNL

Dat ken in Utereg!

Ik heb dat met Skyrim gehad. Na een paar minuten liep die steeds vast. Toen had ik er geen zin meer in en is die met een mooie boog in de prullenbak gevallen. Zolang dat op de PS4 niet gebeurd ben ik al tevreden :P

PSN ID: Enzyme-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
TFDev schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 20:09:
New vegas anti crash, 4gb "enabler" en high res texture mods (3 gig voor de large variant) gebruik ik hier. Werkt tot zover perfect (lvl 8 ondertussen en maar 1x gecrashed omdat ik de 4gb enabler nog niet had)
bstard schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 17:01:
[...]

Oh welke bugfix mod gebruik je? Op win8.1?
Deze :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
EnzymeNL schreef op dinsdag 28 juli 2015 @ 21:02:
Ik heb dat met Skyrim gehad. Na een paar minuten liep die steeds vast. Toen had ik er geen zin meer in en is die met een mooie boog in de prullenbak gevallen. Zolang dat op de PS4 niet gebeurd ben ik al tevreden :P
Zo ging het bij mij met DA:O. Na een uur of 20 spelen, om de minuut 10 seconden slomo. Rebooten hielp niet, dat deel van het spel was gewoon bugged ofzo. Terwijl mijn pc daar echt geen moeite mee kan/mag hebben. Dus dat spel is ook op de -dood-stapel terecht gekomen. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

en nu ook gepreordered. 44,-- bij Yourgamezone voor de PC editie (50 voor PS3)

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svennie
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 11-09 11:47
Scighera schreef op woensdag 29 juli 2015 @ 21:36:
en nu ook gepreordered. 44,-- bij Yourgamezone voor de PC editie (50 voor PS3)
*PS4

ik wacht nog met bestellen, ik kijk tegen die tijd of er een leuke PS4 bundel is met FO, kan ze dan altijd nog los kopen.

PSN ID: Svennie-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bstard

bstard

---------------

Ah kk, al ben ik er weer bijna doorheen. Gistern dagje verlof goed besteed eheh, op de dam nu alweer. Dan maar afwachten wat 4 wordt qua release kwaliteit, en hopelijk snel aanschaffen.

Blub

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

Svennie schreef op donderdag 30 juli 2015 @ 07:25:
[...]

*PS4

ik wacht nog met bestellen, ik kijk tegen die tijd of er een leuke PS4 bundel is met FO, kan ze dan altijd nog los kopen.
sorry, ben niet zo into de consoles, vandaar de fout ;)

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
  • Registratie: Oktober 2008
  • Laatst online: 16-12-2020
Ondanks dat ik Fallout 3 niet lang heb vol kunnen houden, ben ik toch erg geïnteresseerd in het nieuwe deel. Wat me het meeste tegen stond waren de matige en houterige animaties en dito besturing. Zo te zien zijn beide een stuk beter in deel 4. Verder vond ik dat target systeem echt verschrikkelijk. Zit er weer in, zie ik. Kun je de game ook gewoon uitspelen zonder daar gebruik van te maken? Ik vind dat zulke neppe shit. Waarom niet gewoon fatsoenlijke real time combat mechanics?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

bram1984 schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 21:01:
Ondanks dat ik Fallout 3 niet lang heb vol kunnen houden, ben ik toch erg geïnteresseerd in het nieuwe deel. Wat me het meeste tegen stond waren de matige en houterige animaties en dito besturing. Zo te zien zijn beide een stuk beter in deel 4. Verder vond ik dat target systeem echt verschrikkelijk. Zit er weer in, zie ik. Kun je de game ook gewoon uitspelen zonder daar gebruik van te maken? Ik vind dat zulke neppe shit. Waarom niet gewoon fatsoenlijke real time combat mechanics?
Ik heb Fallout 3 en New Vegas beide zonder VATS en in first person gespeeld, gewoon aimen met rechtermuis (iron sights) en met linker muis de trekker over halen

Wat vond je het probleem met de besturing dan?

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
bram1984 schreef op zondag 02 augustus 2015 @ 21:01:
[...]Waarom niet gewoon fatsoenlijke real time combat mechanics?
Omdat het geen FPS is? Het is een ARPG. Daarnaast zou je, als je het zou willen, zelfs het hele spel in 3rd person zonder VATS kunnen uitspelen. Zelfs zonder schieten is volgens mij in Fallout 3 en New Vegas mogelijk (maar moeilijk, met stealth boys).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

fallout 3 en new vegas kan je zonder vats makkelijk doen (iig met guns(sniper etc)
vats was ook niet mijn ding dus gebruikte het niet.
je kan het zonder stealthboys doen, gewoon je stealth beetje levellen.
dacht melee ook zonder vats was en unnarmed vooral met vats

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Dan mogen ze wel zorgen dat het wat lekkerder speelt als FPS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Het is geen FPS jongens, als je een soepele FPS wilt moet je een shooter gaan spelen.
En ja, je kan hem als FPS spelen, maar het zal altijd minder goed werken dan Battlefield of CoD.

VATS was (om eerlijk te zijn) mijn OH SHIT moment als ik me de pestpokke schrok als er ineens een deathclaw ofzo op me af kwam springen. En ik gebruikte het in de begin van de game vrij veel omdat mikken dan verschrikkelijk is, naarmate je gunskills omhoog gaan ging het schieten buiten VATS vaak beter dan erin. (bv sniper wat Lordfalco al zei)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Dus omdat het geen fps is, moet de combat stroef aanvoelen en moet er een soort turn based (daar versta ik VATS onder). Waarom? Bloodborne is ook een ARPG, maar, dat speelt als een malle.

Er zit een fps view in, laat het dan ook zo spelen. Lijkt me niet zo heel ingewikkeld.

@Scighera: het speelde gewoon niet vloeiend. De wereld "geloofde" ik ook niet erg, maar dit lijkt beide een stuk beter te worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Het moet niet stroef aanvoelen, maar het is stroef omdat in de ontwikkeling van het spel hier de nadruk niet op ligt. Het is dus minder verfijnd dan bij een shooter.

En als je die wereld niet geloofde, ga je deze ook niet geloven. Het is dezelfde wereld. (zwart wit gezien)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Dat weet je niet. Zaken als animaties kunnen behoorlijk helpen met het "geloven" van een wereld. En die zijn zo te zien al flink verbeterd.

En dat de nadruk er niet op ligt, vind ik een vreemd argument. Besturing en dus gameplay boven alles toch? Het is een core onderdeel van de gameplay en ik zal niet de enige zijn die dit heeft ervaren, dus dit verbeteren is wellicht meer mensen overhalen de game te halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Met het verbeteren en meer mensen overhalen heb je een punt.
Kan niet in de hoofden van Bethesda ontwikkelaars kijken, maar ik snap de keuze iets minder soepele FPS-ervaring voor b.v. een grotere wereld of meer interactie.

Ach, we zullen het zien. Ik hoop dat de game je bevalt, ik vind het hele jaren 50-post apocalyptische wereld heerlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

jmk

VATS is natuurlijk een beetje Fallout eigen. Het hoort er een beetje bij.

Ik hoop dat je straks perks hebt(in het begin al) waarbij de tijd nog langzamer gaat binnen VATS. Ik vind het juist heerlijk dingen niet altijd even goed te hoeven timen, rustig nadenken en toch het gevoel te hebben een kill te maken.
Het maakt in Fallout soms veel uit waar je je vijand raakt. Dit bereik je veel makkelijker met VATS.

Vijanden zijn zonder VATS zo enorm snel, hebben jullie dat niet?

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

jmk, mee eens. Soms juist leuk om benen of armen eraf te schieten.
En handig om deathclaws te vertragen door ze in hun been te schieten

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 13:03
Ik vind het een vooruitgang dat in F4 bij VATS de tijd niet meer stilstaat maar is vertraagd, zodat je sneller moet beslissen welke enemy en welk lichaamsdeel je wilt raken. Brengt wat meer actie en snelheid in het geheel.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 12-09 22:34
jmk schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 12:45:
Vijanden zijn zonder VATS zo enorm snel, hebben jullie dat niet?
Cazadors :X
Deathclaws zijn wel rap, maar ook bulky, dus die raak je nog wel zonder V.A.T.S.
Bij andere vrijanden vind ik het niet zo'n probleem eigenlijk.
Ik speel (New Vegas) dan zonder iron sights, want die zijn iets te vaak een beetje buggy or ze zitten gewoon te veel in de weg. En ik ben toch vrijwel altijd sluitschutter, dus ik kijk sowieso door een scope; met Boone als spotter >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Conscience NL schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 13:03:
Ik vind het een vooruitgang dat in F4 bij VATS de tijd niet meer stilstaat maar is vertraagd, zodat je sneller moet beslissen welke enemy en welk lichaamsdeel je wilt raken. Brengt wat meer actie en snelheid in het geheel.
Tja, actie en snelheid heb ik persoonlijk niet nodig in een (A)RPG. Dan speel ik wel CS ofzo :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwistnix schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 14:08:
En ik ben toch vrijwel altijd sluitschutter, dus ik kijk sowieso door een scope; met Boone als spotter >:)
Lukt dat? Ik vond de range zelfs met config-editing om de modellen en tiles eerder te laden onacceptabel klein. Dat was dan wel in Fallout 3.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Ik heb altijd een beetje het idee dat de keuze wat eng was.
Het is niet meer strategisch tijd stilzetten, mannetjes plaatsen, aanvallen, maar een soort FPS.
Maar dan wel een slechte FPS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Verwijderd schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 15:42:
[...]

Lukt dat? Ik vond de range zelfs met config-editing om de modellen en tiles eerder te laden onacceptabel klein. Dat was dan wel in Fallout 3.
In New Vegas vind ik 't wel aardig gaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 22:18
hexta schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 09:00:
Dan mogen ze wel zorgen dat het wat lekkerder speelt als FPS
Als je de E3 conferentie bekijkt dan hoor je ook dat ze daar een flinke focus op hebben gelegd. First person speelt het meer als een FPS waar third person wat meer als een RPG speelt.

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Conscience NL
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 12-09 13:03
Caelorum schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 15:39:
[...]

Tja, actie en snelheid heb ik persoonlijk niet nodig in een (A)RPG. Dan speel ik wel CS ofzo :)
Nee precies, daar blijft het ten slotte een RPG voor. Maar de keuzes die je met VATS nu binnen een bepaalde tijd moet maken kunnen m.i. wel bijdragen aan de spelervaring.

PS4 Pro - ConscienceNL | Nintendo Switch | LG OLED 55C7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

bram1984 schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 10:18:
Dus omdat het geen fps is, moet de combat stroef aanvoelen en moet er een soort turn based (daar versta ik VATS onder). Waarom? Bloodborne is ook een ARPG, maar, dat speelt als een malle.

Er zit een fps view in, laat het dan ook zo spelen. Lijkt me niet zo heel ingewikkeld.

@Scighera: het speelde gewoon niet vloeiend. De wereld "geloofde" ik ook niet erg, maar dit lijkt beide een stuk beter te worden.
dat is per persoon verschillend, die vrijheid, keuzes etc doet mij meer dan een grafisch hoogstandje, omdat ik me in het verhaal kan laten opgaan

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09:03
Ideaal zou zijn als Bethesda simpelweg de speler de keuze geeft welke variant van VATS hij wil.

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scighera

Scighera

swim-bike-run

de speler had altijd al de keuze: VATS, first person of third person (third person bleek niet vlekkeloos te werken qua nauwkeurigheid)

www.triathlete.nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Razkin
  • Registratie: Oktober 1999
  • Laatst online: 09:03
Ik doel uiteraard op ouderwetse VATS als in time-freeze of realtime-ish VATS ;)

iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Zit dat VATS er trouwens met een bepaalde reden in? Vroeg de community hierom of wat? Ik zie namelijk totaal de lol niet in van pauzeren tijdens combat en een lichaamsdeel aanklikken waarop je gaat schieten. Geen flame intended, maar gewoon oprecht nieuwsgierig waarom een dev besluit een dergelijk systeem te implementeren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Megamind
  • Registratie: Augustus 2002
  • Laatst online: 10-09 22:45
Omdat Fallout altijd een RPG is geweest, en met VATS een 1st person RPG.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Sorry maar ik zie het verband niet helemaal. Een RPG is voor mij een game waarin je je character relatief diep kunt levelen, en dingen kunt verzamelen en craften. Skyrim kun je ook in fps view spelen toch? Zit daar ook iets dergelijks in?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

VATS is een soort van ode/evolutie van de originele Fallout games waar de combat altijd turn based was.
Volgens mij zit het er daarom in.

Correct me if I'm wrong :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Als dat VATS er niet in zou zitten dan zou het wel héél erg een shooter worden, ik denk dat menigeen er op af zou knappen, ik in ieder geval wel.
Persoonlijk had ik liever gezien dat het op actie-momenten zou veranderen in een topdown-view, zoals oude Fallout of Wasteland 2, zodat je meer tactical combat hebt.

[ Voor 37% gewijzigd door anandus op 04-08-2015 08:36 ]

"Always remember to quick save" - Sun Tzu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
D4NG3R schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 17:51:
[...]

Als je de E3 conferentie bekijkt dan hoor je ook dat ze daar een flinke focus op hebben gelegd. First person speelt het meer als een FPS waar third person wat meer als een RPG speelt.
Dat is echt supernieuws :D _O_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
bram1984 schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 06:59:
Sorry maar ik zie het verband niet helemaal. Een RPG is voor mij een game waarin je je character relatief diep kunt levelen, en dingen kunt verzamelen en craften. Skyrim kun je ook in fps view spelen toch? Zit daar ook iets dergelijks in?
Dat is altijd de manier geweest om gevechten te spelen.
Action points, zoveel stappen, zovaak schieten, zoveel punten overhouden voor reloaden.
Dat hebben ze erin willen houden, maar omdat het First/Third person is geworden is dit de enige manier geweest hoe het nog mogelijk was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
anandus schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 08:34:
Als dat VATS er niet in zou zitten dan zou het wel héél erg een shooter worden, ik denk dat menigeen er op af zou knappen, ik in ieder geval wel.[...]
Ik ook. Sinds UT2004 heb ik geen goede shooter meer gezien, dus liever een goede ARPG dan een shooter :)
Razkin schreef op maandag 03 augustus 2015 @ 21:06:
Ideaal zou zijn als Bethesda simpelweg de speler de keuze geeft welke variant van VATS hij wil.
Zal wel een ini file setting worden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bram1984
Mad-Matt schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 08:29:
VATS is een soort van ode/evolutie van de originele Fallout games waar de combat altijd turn based was.

Dat klinkt logisch. Ik heb de oude games nooit gespeeld. Ik wacht de reviews wel even af. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Mad-Matt schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 08:29:

Klopt helemaal. In een iets moderner jasje zie je dit ook nog terug in Wasteland 2.
Persoonlijk vind ik V.A.T.S. wel een leuke mechanic. Het is niet zo dat jer onoverwinnelijk mee bent of zo.
Het zet de tijd ook alleen maar stil tijdens het toekennen van AP, zodra je bevestigd loopt de tijd weer door. Met een traag herladend wapen of tegen meerdere vijanden verlies je dan alsnog aardig wat bloed en je kan helemaal niks doen tot V.A.T.S. mode is afgelopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Le Enfant!
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 12-09 13:16
Ik vond V.A.T.S. één van de meest nutteloze en ergerlijke feature in Fallout 3. In het begin vond ik het nog leuk, maar op den duur begon ik me te irriteren aan ledematen die er iedere keer afvlogen. Ik zou het op prijs stellen moest die feature optioneel zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hexta
Le Enfant! schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 16:14:
Ik vond V.A.T.S. één van de meest nutteloze en ergerlijke feature in Fallout 3. In het begin vond ik het nog leuk, maar op den duur begon ik me te irriteren aan ledematen die er iedere keer afvlogen. Ik zou het op prijs stellen moest die feature optioneel zijn.
Dat was het toch altijd al?
Je had altijd de keuze om wel of niet op V te drukken. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Caelorum schreef op dinsdag 04 augustus 2015 @ 09:08:
[...]

Ik ook. Sinds UT2004 heb ik geen goede shooter meer gezien, dus liever een goede ARPG dan een shooter :)
[...]

Zal wel een ini file setting worden
Ik vond Battlefield bad company 2 toch wel erg vermakelijk. Borderlands 2 toch zeer zeker ook. Ik heb het dan wel over de mp. Dat het er niet veel meer zijn kunnen we het over eens zijn. Nu ja, nog een paar maandjes wachten en dan is Fallout er. Maar er staan nog wat games op mijn lijstje: Dishonered 2 en Doom.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jaguar645
  • Laatst online: 12-09 13:22
Ik heb mijn pip boy edition gecancelled bij bol.com :) Vond het uiteindelijk niet zo bijzonder qua CE (en ik vond het er enorm cheap uit zien) Wel ga ik de mini nuke bestellen alleen al omdat daar F1 & 2 in zitten *O*

uiteindelijk zou je de pipboy altijd nog kunnen 3d printen ook :P

[ Voor 15% gewijzigd door Jaguar645 op 04-08-2015 20:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Is het al november??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Asgaro
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 20-08 09:51
Lijkt me interessant om hier te melden:
Er is een Vault Boy widget: Google Play: Crippled - Battery Widget

En ja, de ledematen komen na verloop van tijd in stippellijn te staan, maar dat zie je hier niet omdat m'n batterij nog vol genoeg is. :)

Afbeeldingslocatie: https://i.imgur.com/jVyZu59.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Ik ben weer met New Vegas bezig en ik hoop serieus dat Fallout 4 niet eenzelfde buggy crapfest wordt :x
Wat een drama zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Ik snap het niet, wat voor bugs heb je dan?
Ik kan uren lang NV spelen zonder bugs/crashes tegen te komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
Gister is ook bij mij new vegas weer begonnen met vervelend doen. Missende textures op muren en vloeren als ik een gebouw binnen ga. Lang niet overal, en na een paar keer opnieuw laden was het in 1e instantie weg. Maar het kwam net voordat ik stopte weer terug (naar binnen in de followers outpost). Had er eerst last van in de NCR command center in boulder city.

De mods die ik gebruik zijn anti crash, 4gb patch, high texture mods... het spel wordt er niet onspeelbaar door, maar het is wel heel jammer...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kevlar01
  • Niet online

kevlar01

trigger happy 'next' klikker

Dit lijkt wel echt alleen op de PC zo te zijn geloof ik...
Bij mij op de XBOX360 heb ik zo goed als geen bugs gehad in zowel FO3 als in NV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

voor mods is het wel het advies om 2 extra programma's te installeren, BOSS en nog 1 waar ik even niet op de naam kan komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Gister op Gamescom de presentatie (gesloten) van Fallout 4 gezien. Helft van de video ging over S.P.E.C.I.A.L. wat voor fallout fans niet heel boeiend was natuurlijk.

Daarna wat meer gameplay gezien en dat zag er wel weer ouderwets leuk uit. Ook nog het nieuwe Traits overzicht gezien, dat zag er erg leuk uit.Was een gebouw met verdiepingen met kamers met de verschillende traits waarbij het mannetje dan het effect toont als je er overheen hovert (zoals een headshot bij Bloody Mess waarbij het mannetje geheel uit elkaar knalt). De traits hadden sterretjes erbij staan dus je kon ze meerdere keren kiezen en de traits hadden alleen een SPECIAL requirement (ie. 3 LCK of 5 CHR). Sommige skills hadden 2 sterretjes en sommige 5 dus sommige kon je verder upgraden dan anderen.

Enige echte nieuwe van de video waren wat nieuwe omgevingen en dus dit traits overzicht (kan ik nog niet op internet vinden). Ze lieten in de gameplay ook nog wat verschillende wapens zien, zoals melee wapens, laserpistol en de fat boy.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 06-08-2015 11:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mad-Matt schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 10:20:
voor mods is het wel het advies om 2 extra programma's te installeren, BOSS en nog 1 waar ik even niet op de naam kan komen.
Mod Organizer? :P

[ Voor 11% gewijzigd door anandus op 06-08-2015 11:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Nee :P
Het lijkt er wel op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TFDev
Nexus Mod Manager zeker dan? Die gebruik ik iig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

Dit is toch wel leuk :) speelplezier tot Fallout 5...

@BethesdaStudios: To our fans who’ve asked: Fallout 4 doesn’t end when the main story is over and there is no level cap. You can keep playing and leveling.

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• batumulia
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 12-09 13:29
l0n3w012ph schreef op donderdag 06 augustus 2015 @ 21:35:
Dit is toch wel leuk :) speelplezier tot Fallout 5...

@BethesdaStudios: To our fans who’ve asked: Fallout 4 doesn’t end when the main story is over and there is no level cap. You can keep playing and leveling.
spoiler:
Dat is mooi om te horen, ik vond dat Fallout 3 een beetje abrupt eindigen :(

Steam/Origin/Uplay: Batumulia | Star Citizen GoT organisation / Referral code | Gamerig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RnB
  • Laatst online: 10:47

RnB

batumulia schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 09:03:
[...]

spoiler:
Dat is mooi om te horen, ik vond dat Fallout 3 een beetje abrupt eindigen :(
Precies dit ja.
Ik zat zo heerlijk in de game totdat ik op level 30 kwam en er niks meer gebeurde.... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerdje131
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 11-09 16:55
Naja, of je nou een game eindigt en daarna verder kan spelen of je kan dat niet maar load vlak voor het einde weer en gaat dan alle dingen doen die er nog te doen zijn... in feite komt t beetje op hetzelfde neer toch? Er moet genoeg content zijn qua side missions etc. Natuurlijk, het is makkelijker als je gewoon verder kan spelen en het voelt misschien vreemd als je in een open spel wereld opeens een aftiteling ziet en weer in het menu komt, maar qua hoeveelheid gameplay maak het weinig verschil toch? Tenzij er meer quests zijn die pas na uitspelen beschikbaar zijn en dus eigenlijk het verhaal verder gaat nadat de main story klaar is en dus niet klaar is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Sjoerdje131 schreef op vrijdag 07 augustus 2015 @ 14:59:
Naja, of je nou een game eindigt en daarna verder kan spelen of je kan dat niet maar load vlak voor het einde weer en gaat dan alle dingen doen die er nog te doen zijn... in feite komt t beetje op hetzelfde neer toch?
Ligt er aan hoe het gekozen "einde" de spelwereld beïnvloed. Nu zijn Bethesda games daar niet heel erg sterk in, dus dan maakt het inderdaad niet veel uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• l0n3w012ph
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 28-01 21:03

l0n3w012ph

AlphaW0lf

http://www.telegraaf.nl/d...4__Hit_zonder_druk__.html

Als zelfs de Telegraaf er al aandacht aan besteed...

Zojuist ook de Collector's edition besteld voor de strategy guide. Staat wel mooi in de boekenkast :)

Steam || Diablo 3

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mad-Matt

Mad-Matt

TheDoctor#2181

Anthology is ook besteld (bol.com)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kwistnix
Waar ik ook heel erg op hoop is dat ze een keer goed nadenken over achievements in de game. Eigenl bedoel ik daarmee: doe wat je wil maar stop er in vredesnaam geen mini-game trophies in die puur van geluk afhangen. Dat was zo verschrikkelijk saai in New Vegas. Mini-games zijn zo goed als altijd toch compleet ruk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• YellowOnline
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 28-03-2023

YellowOnline

BEATI PAVPERES SPIRITV

Ik heb ervaring met Nexus, BOSS en MO en kan enkel zeggen: vergeet de rest, MO is alles dat je nodig hebt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jmk
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 11-09 22:54

jmk

Ik hoorde in een YouTube filmpje dat een journalist vertelde dat het hacken en lockpicken niet veranderd is ten opzichte van Fallout 3.

Yippie kayak, other buckets!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• D4NG3R
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 12-09 22:18
Yup. Don't change what isn't broken. :)

Komt d'r in, dan kö-j d’r oet kieken

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Caelorum
Daar ben ik eigenlijk wel blij om. Beide zaken waren eigenlijk best goed geimplementeerd al vond ik het oneindig kunnen doorblijven hacken wel weer een puntje (als je voor je derde poging eruit gaat iig). Dat maakt het wel weer een beetje te makkelijk.
Pagina: 1 ... 14 ... 73 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
Eventuele spoilers over het verhaal moeten (vanzelfsprekend) in ~~~~~~~[spoiler] tags gezet worden

Het is jammer als je postbode de game nog niet door je brievenbus heeft geduwd, maar dat hoef je hier niet mede te delen

Omdat de slowchat nogal uit de hand loopt is de quick reply disabled.