• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

bram1984 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 08:53:
Mooie Thief graphics comparison op IGN. Zit op mobiel, dus kan 'm even niet linken. Maar de verschillen tussen PC/PS4 en X1 zijn opvallend.
Het blijft toch grappig om te zien dat het enorme contrast op de xbox one aan de ene kant het beeld levendig en aantrekkelijk maakt en aan de andere kant is gewoon duidelijk dat er bizar veel detail verloren gaat. Het is een begrijpelijke beslissing van MS om dit te doen want je ziet toch dat er veel mensen zijn die het beeld erg kunnen waarderen.

PS4 komt toch akelig dicht in de buurt van de pc versie van de game. en je kan zien dat deze twee versie veel meer detail in het beeld tonen door de betere contrastwaardes. Ik zeg bewust betere omdat deze waardes gewoon normaal zijn. Dat de xbox one waardes soms prettiger ogen is een mooi voordeel van de keuze maar het is technisch niet het beste model.

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

• swopdark

swopdark

ja doe maar...

frankeros schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 09:51:
Thief weet ik niet of ik die nou ga aanschaffen. Krijgt toch wel gemengde reviews. Iemand hier die 'm al heeft?
Ik vind de twitch en ustream applicatie op de PS4 hier erg handig voor. Soms wil je gewoon ff een half uurtje gameplay bekijken en dat kan prima met playstation now. gewoon ff rustig zien wat voor elementen er in de game zitten. Op youtube staat vaak ook gameplay maar dat is vaak zo gemonteerd dat je overspoeld word met sprekende momenten uit de game terwijl als je zelf een half uurtje speelt er vaak helemaal niet zoveel spannend gebeurd... ik gebruik het als hulpmiddel....

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 02-10 17:26

Pykow

Angelo OTR

swopdark schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:02:
[...]

Het blijft toch grappig om te zien dat het enorme contrast op de xbox one aan de ene kant het beeld levendig en aantrekkelijk maakt en aan de andere kant is gewoon duidelijk dat er bizar veel detail verloren gaat. Het is een begrijpelijke beslissing van MS om dit te doen want je ziet toch dat er veel mensen zijn die het beeld erg kunnen waarderen.

PS4 komt toch akelig dicht in de buurt van de pc versie van de game. en je kan zien dat deze twee versie veel meer detail in het beeld tonen door de betere contrastwaardes. Ik zeg bewust betere omdat deze waardes gewoon normaal zijn. Dat de xbox one waardes soms prettiger ogen is een mooi voordeel van de keuze maar het is technisch niet het beste model.
Dat is de reden waarom ik voor de PS4 heb gekozen en niet voor de X1 ;)
Ik ben eigenlijk een PC gamer, maar was zeer benieuwd naar de nieuwe console.

Angelo NL / Global Cargo VTC

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Pykow schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:13:
[...]

Dat is de reden waarom ik voor de PS4 heb gekozen en niet voor de X1 ;)
Ik ben eigenlijk een PC gamer, maar was zeer benieuwd naar de nieuwe console.
Niet voor de prijs en dat hij eerder in Nederland leverbaar is dan de Xbox One?

Ik heb hem gekozen omdat:

Het een compacte behuizing is.
Ik een mooi scherm heb en dus een hoge native resolutie wil hebben (dat verschil zie je wel er is niet voor niets full HD en HD ready).
Nog 100 euro goedkoper is.
De controller een normale audio plug heeft.

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

DeeSung schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:35:
[...]

Niet voor de prijs en dat hij eerder in Nederland leverbaar is dan de Xbox One?

Ik heb hem gekozen omdat:

Het een compacte behuizing is.
Ik een mooi scherm heb en dus een hoge native resolutie wil hebben (dat verschil zie je wel er is niet voor niets full HD en HD ready).
Nog 100 euro goedkoper is.
De controller een normale audio plug heeft.
Nee de prijs was niet echt een punt voor mij en de Xbox one is goed leverbaar vanuit duitsland.
Ik heb ook zitten twijfelen om me PS4 te annuleren voor een Xbox one, door de slechte levering.
Achteraf toch goed kunnen regelen en zeker geen spijt dat ik dit niet gedaan had.

Natuurlijk de zaken die jij op noemt hebben ook meegeteld.
- Meeste games draaien op 1080p en niet 900p(Xbox one)
- Fijne/kleine controller, heb ze beide in me handen gehad (de Xbox one bij me neef)
- Geen grote accublok eraan, kan je het mooier weg werken.
- LED verlichting op de console en op de controller, ziet er gewoon echt goed uit en interactief.
- Controller met inderdaad een normalde audio plug ;)
- Ik had een PS Vita (remote play)
- blu-ray speler :P (ja ik had er nog geen)

Ik heb 3 redenen om een Xbox one te kiezen:
- Exclusieve titels ( Titanfall, Forza)
- Ik heb nog iets van 6 maanden xbox live gold
- Meer apps, meer dan alleen een console.

• Frankaro
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-08-2020

Frankaro

Greatness Awaits

Pykow schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:46:
[...]

Nee de prijs was niet echt een punt voor mij en de Xbox one is goed leverbaar vanuit duitsland.
Ik heb ook zitten twijfelen om me PS4 te annuleren voor een Xbox one, door de slechte levering.
Achteraf toch goed kunnen regelen en zeker geen spijt dat ik dit niet gedaan had.

- Fijne/kleine controller, heb ze beide in me handen gehad (de Xbox one bij me neef)
- LED verlichting op de console en op de controller, ziet er gewoon echt goed uit en interactief.

Exlusieve titels, ja ik blijf dat een puntje vinden als mensen daar iedere keer mee komen. By far (en dit zeg ik niet omdat ik een PS4 heb) maar by far heeft Playstation de betere exclusives. Zeker meer verschillende, in diverse settings en vaak ook meerdere per jaar.

Titanfall lijkt mij echt een topgame maar dat is er één. Op de PS4 staat daar dit jaar al Infamous en The Order tegenover.

Verder was voor mij de keuze eigenlijk makkelijk voor PS4. Heb een PS3 en was daar zeer tevreden over dus had geen reden om over te stappen naar de Xbox. :)

PSNid: robero50

• Matey
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-08 19:29
Pykow schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:46:
[...]

Ga ik volledig mee akkoord. Nog een pluspunt t.o.v. de X1 is PS Plus en het niet nodig hebben van een camera _/-\o_ . Ik heb ook een X360 en de games for gold bestaat momenteel, maar er is geen zekerheid of dit na de globale release van de X1 blijft verder lopen. Een minpunt vind ik dan weer het menu van PS t.o.v. Xbox, :+

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

frankeros schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:58:
[...]

Exlusieve titels, ja ik blijf dat een puntje vinden als mensen daar iedere keer mee komen. By far (en dit zeg ik niet omdat ik een PS4 heb) maar by far heeft Playstation de betere exclusives. Zeker meer verschillende, in diverse settings en vaak ook meerdere per jaar.

Titanfall lijkt mij echt een topgame maar dat is er één. Op de PS4 staat daar dit jaar al Infamous en The Order tegenover.

Verder was voor mij de keuze eigenlijk makkelijk voor PS4. Heb een PS3 en was daar zeer tevreden over dus had geen reden om over te stappen naar de Xbox. :)
Games blijft persoonlijk.
Ik kom van PC af en een console is gewoon een luxe extratje .
alleen op de SNES en PS2 heb ik heel veel uur gespeeld, daarna naar Xbox360 gegaan door vrienden en prijs van de PS3 en nu weer naar de PS4.
Matey schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 11:06:
[...]

Ga ik volledig mee akkoord. Nog een pluspunt t.o.v. de X1 is PS Plus en het niet nodig hebben van een camera _/-\o_ . Ik heb ook een X360 en de games for gold bestaat momenteel, maar er is geen zekerheid of dit na de globale release van de X1 blijft verder lopen. Een minpunt vind ik dan weer het menu van PS t.o.v. Xbox, :+
Camara heb je niet perse nodig bij de xbox one.

Ik heb 1 probleem met me PS4.
Ik heb geen internet , hij krijgt geen verbinding met me WiFi, (K** ZIGGO ROUTER)
mijn mobiel heeft ook geen wifi bereik, maar me laptop en me pc wel weer.
Delen van netwerkt via de PC, wordt ook niet herkend op de PS4, dus momenteel speel ik offline.
Gelukkig zijn er nog genoeg games die offline leuk te spelen zijn zoals AC:BF ;)

• vhal
  • Registratie: Juni 2003
  • Laatst online: 13:32

vhal

ಠ_ಠ

Zet dat ding op passthrough en pak een degelijke router die je wel normaal in kan stellen.

Strava

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:17
Matey schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 11:06:
[...]

Voor mij voornamelijk omdat ik geen € 100 meer wil betalen voor Kinect waar ik niets mee heb.
Daarnaast vind ik dat MS de laatste 3 jaar nauwelijks nog goede exclusives heeft die mij aanspreken. Halo, Forza zijn totaal niet mijn ding. Gears of War is wel aardig, maar geen system seller voor mij.
Ik heb me kostelijk vermaakt met de 360 maar miste wel toppers zoals Uncharted, Last of Us en nog een paar.

Enige wat ik jammer vind is dat ik geen Dead Rising 3 kan spelen. Hoewel niet hoog gewaardeerd is dat nu typisch een spel waar ik helemaal fan van ben.

Qua grafix verwacht ik dat ms nog wel met betere Developer kits komt, dit de mogelijkheden wat beter benut van de One, waardoor de grafische achterstand bij multiplatform titels wel gelijk wordt getrokken.
De One komt hier nog wel.

PSN ID Binloading_nl

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 02-10 18:21
frankeros schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:58:
[...]

Dit klopt ja. Ik heb geen PS3 gehad maar een Xbox 360 en toen ik moest kiezen voor een next gen kwam ik er achter dat ik echt maar amper exclusives had gespeeld op de Xbox 360. Ja, Halo natuurlijk. Maar Gears of War kon me al niet echt meer interesseren, Fable heeft dat nooit gekund, Forza is leuk maar geen system seller aangezien Playstation de GT serie heeft.

Maar, op dit moment heeft de Xbox One wel degelijk een beter aanbod aan exclusives vind ik. Dead Rising, Ryse, Forza, en zo dadelijk Titanfall. Toch denk ik dat je op de Playstation beter zit omdat daar nog veel hele goede exclusives voor aankomen, en ook een voordeel zijn de F2P titels op de PS4. Dit jaar verwacht ik nog Infamous, DriveClub, The Order, Deep Down, Planetside als console exclusive, etc. En vergeet niet dat Titanfall 2 al zo goed als bevestigd is voor de PS he.

Voor mij is PS Now ook een belangrijk punt geweest, zo kan ik straks de PS3 toppers spelen die ik nooit aangeraakt heb :)

[ Voor 7% gewijzigd door Mr Ton op 27-02-2014 11:37 ]

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

• Frankaro

Frankaro

Greatness Awaits

Klopt games zijn smaak en persoonlijk. Maar van de huidige exclusives kregen dead rising en vooral Ryse niet echt topreviews. Killzone en Knack ook niet helaas. Maar goed als we kijken naar de launchgames voor de PS3 (360 weet ik niet precies) was dat ook om te huilen zo slecht.

Driveclub was ik alweer vergeten :), en vergeet die sloot aan indiegames niet. En op de E3 Uncharted en de nieuwe ip van de Killzone makers. Ach het wordt gewoon een top jaar voor ons gamers. Nu nog ergens tijd zoeken. ;)

• swopdark

swopdark

ja doe maar...

frankeros schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 11:53:
Ach het wordt gewoon een top jaar voor ons gamers. Nu nog ergens tijd zoeken. ;)
Je hebt gelijk, de komende jaren worden weer geweldig. Of je nu voor een xbox one of PS4 hebt gekozen. Of beide en vergeet de wii-u niet. Ik vind dat MS nu het meest aantrekkelijk gamesaanbod heeft. Dit hebben ze dan enkel door de exclusives want de multiplats geven de PS4 juist weer een voorsprong. Volgende maand nog Titanfall wat gegarandeerd een hit wordt maar gelukkig gewoon ook op pc speelbaar is. Infamous is afwachten, ik heb me zeer vermaakt met beide spellen en heb voor beide de platinum trophie gehaald. Maar helaas is Sony niet zo goed in het hypen van spellen. als vraag ik me af of Titanfall ook zo'n hype zou zijn wanneer de game niet alleen voor xbox platformen en pc zou zijn. Het is natuurlijk wel hét verkoop argument voor xbox op dit moment en ze laten geen moment voorbij gaan om dit te melden.

Na Titanfall is het echter niet veel meer voor xbox want daarna nemen de multiplatformers het weer over met Destiny voorop. #Driveclub moet ook nog langskomen voor PS4 en is er een zekere stroom aan indie games die de PS4 overspoelen.

Met beide heb je een geweldige machine in huis. Voor veel gamers is de xbox one dé kortetermijn console waar DE hypegame van 2014 op verschijnt en ondertussen geniet de ps4 van een stroom betere multiplatform games totdat de exclusives neerkomen. infamous als eerste, dan driveclub, the order, naughty dog gaat nog wat showen op e3... polyphony zit ook niet stil. Watch dogs, the Division.... good times are coming!!

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

Ach ik wacht op Fifa 15, GTA V (of nieuwe), Watch dogs

• Scrisissszzz
  • Laatst online: 23-02 21:53
Voor mij staat Destiny heel erg hoog op mijn lijstje!

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• Mr Ton
Ik ben nu de beta van Final Fantasy A Realm Reborn aan het downloaden, heeft iemand anders hem al gespeeld?

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
Mr Ton schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 13:43:
Ik ben nu de beta van Final Fantasy A Realm Reborn aan het downloaden, heeft iemand anders hem al gespeeld?
Ik heb hem gespeeld mij bevalt hij opzich wel.

PSN: Alvanosa

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 04-10 22:52

BM

Moderator Spielerij
Modbreak:Mochten er posts missen, dat klopt. Dit topic is bedoeld voor de PS4.

Net als in het Xbox One topic zijn versus posts niet de bedoeling. Ervaring leert dat dit keer op keer fout gaat.

Praten over de Xbox One kan hier:[XBO] Xbox One - Deel 2

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
spaceboy schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 08:08:
Op Shiver23 na heb ik nog steeds behoefte aan "Rayman Legends vrienden". ;-)

Erg leuk ook met die dagelijkse en wekelijkse competities. Sta nu voor de weekly challenge op goud, maar daar zullen de komende 3 dagen vast nog meer betere tijden komen.
Ik heb weinig tijd om te spelen maar doe als ik thuis kom wel steeds even de dagelijkse Challenge :) .
Zilver is mijn doel trouwens, bij goud kom ik gewoon niet in de buurt.

Mijn PSN is Donstil-NL ik zoek ook nog Rayman "vrienden" 8)
Satom schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 10:00:
[...]
Voeg me maar toe, ben ook nog opzoek naar Rayman vrienden :+
Check!

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• voxxel
  • Laatst online: 13-05 19:52
Het is officieel. Volgende PS4 game op PS+ is Dead Nation: Apocalypse. Ik ga de game wel even checken, maar meer omdat het gratis is.

http://blog.eu.playstatio...ation-apocalypse-edition/

Zonnepanelen

• Vettigen_Dr33
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-02 20:08

Vettigen_Dr33

PSN-id: Vettigen_Dr33

iemand al een beta code voor Destiny? Hoelang heb je moeten wachten voordat je de code ontving?
Heb een preorder geplaatst bij BS maar nog geen code ontvangen :(

• jayesh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01-10 20:49
Vettigen_Dr33 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:44:
iemand al een beta code voor Destiny? Hoelang heb je moeten wachten voordat je de code ontving?
Heb een preorder geplaatst bij BS maar nog geen code ontvangen :(
Halfjaar geleden besteld.
Maandag een gebruikte code gekregen

• Frankaro

Frankaro

Greatness Awaits

voxxel schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:41:
Het is officieel. Volgende PS4 game op PS+ is Dead Nation: Apocalypse. Ik ga de game wel even checken, maar meer omdat het gratis is.

http://blog.eu.playstatio...ation-apocalypse-edition/
Tja niet echt bepaald waar ik op zat te wachten, maar wat ik al eerder zei verwacht voorlopig ook nog niet echt games van het kaliber Killzone oid. Ga 'm toch oppakken inderdaad omdat het 'gratis' is. :)

• Donstil
  • Niet online
frankeros schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 16:40:
[...]

Tja niet echt bepaald waar ik op zat te wachten, maar wat ik al eerder zei verwacht voorlopig ook nog niet echt games van het kaliber Killzone oid. Ga 'm toch oppakken inderdaad omdat het 'gratis' is. :)
Nou ik hoop toch wel op games die wat hoger zijn dat het Killzone kaliber eigenlijk :)
Die veredelde Tech demo zou ik skippen.

• Frankaro

Frankaro

Greatness Awaits

Donstil schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 16:42:
[...]

Nou ik hoop toch wel op games die wat hoger zijn dat het Killzone kaliber eigenlijk :)
Die veredelde Tech demo zou ik skippen.
AAA games dan waar daar valt Killzone natuurlijk wel gewoon onder. Vond zelf de campaign van Killzone inderdaad heel erg tegenvallen. Hoe kunnen ze na deel 3 met zo'n game komen.

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-09 12:50
frankeros schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 16:46:
[...]

AAA games dan waar daar valt Killzone natuurlijk wel gewoon onder. Vond zelf de campaign van Killzone inderdaad heel erg tegenvallen. Hoe kunnen ze na deel 3 met zo'n game komen.
Ach de campaign vond ik nog best leuk om te spelen. Al haalt het het niet bij bijvoorbeeld halo.
De multiplayer in kan me minder boeien. Multiplayer in battlefield (de bugs daargelaten) vind ik een stuk leuker.

Facebook :: Twitter :: PSN

Ik heb me ook prima vermaakt met KZ. Ok, geen game die ik me over 2 jaar nog goed zal herinneren, maar ik wil het zeker geen techdemo noemen. Dat gevoel krijg ik meer bij Crysis 2 en 3. Verhaal van Killzone vind ik best goed en het knalt gewoon lekker. Geluid is ook uitstekend.

• Frankaro

Frankaro

Greatness Awaits

Maar hebben jullie ook deel 2 en 3 gedaan dan? Die sloten mooi op elkaar aan met een moeilijk dikke cliffhanger waar in killzone alleen aan gerefereerd wordt in een collectable. Ik bedoel, wie ben je in Killzone SF? Wat zijn je motieven? Het blijft allemaal heel oppervlakkig en valt gewoon een beetje tegen. Het was geen slechte game dat zeker niet maar ik verwachtte er gewoon meer van qua verhaal. De setting en omgeving was prachtig. Vond eerlijk gezegd het verhaal van Killzone Mercenary (Vita) ook beter dan dit deel.

[ Voor 3% gewijzigd door Frankaro op 27-02-2014 17:11 ]

• Pykow

Pykow

Angelo OTR

frankeros schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 17:10:
Maar hebben jullie ook deel 2 en 3 gedaan dan? Die sloten mooi op elkaar aan met een moeilijk dikke cliffhanger waar in killzone alleen aan gerefereerd wordt in een collectable. Ik bedoel, wie ben je in Killzone SF? Wat zijn je motieven? Het blijft allemaal heel oppervlakkig en valt gewoon een beetje tegen. Het was geen slechte game dat zeker niet maar ik verwachtte er gewoon meer van qua verhaal. De setting en omgeving was prachtig. Vond eerlijk gezegd het verhaal van Killzone Mercenary (Vita) ook beter dan dit deel.
ik vindt het verhaal wel leuk/goed.
Alleen is het soms niet duidelijk welke kant je op moet gaan, ik zie toch liever een blauwe pijl of een duidelijke symbool.
Killzone op de Vita deed dit echt uitstekend en is echt de beste shooter op de vita ;)

Verwijderd

Gaat Saturn online nog iets meer dan 19 spellen voor de ps4 verkopen of blijft het hierbij??

Iemand die weet of er in Spijkenisse of Dordrecht wel meer op voorraad is?

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 09:38
Zojuist Tomb raider opgepikt bij Saturn. AC uitgespeeld. Was erg de moeite waard. Leukste game tot nu toe op de PS4 tenminste als het om Singleplayer gaat. Ben benieuwd naar Tomb raider :)

Killzone campaign vond ik persoonlijk erg gaaf. Multiplayer stelde me wel teleur. Dus uitspelen en verkopen die handel :)

Tot nu toe gespeeld:

Fifa 14
BF4
COD ghost
AC black flag
Killzone

alleen NFS en Knack nog, maar die zal ik waarschijnlijk nooit kopen. Die laatste hoop ik via PS+ nog is te proberen, maar zal er geen geld voor neerleggen. Iemand die TESO wilt gaan spelen op de PS4?

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-10 09:40
Lekkerboeie86 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 17:47: Iemand die TESO wilt gaan spelen op de PS4?
Jups, ik wil hem op de PS4 gaan spelen. Heb ook een One, maar ik verwacht dat TESO ook mooier gaat zijn op de PS4. Hoop alleen wel dat alle communiucatie via voice gaat een niet dat we moeten gaan typen met de companion app (of nog erger met de controller)

GamiQ, de game notes app met game maps!

• Lekkerboeie86
-SaveMe- schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 17:53:
[...]

Jups, ik wil hem op de PS4 gaan spelen. Heb ook een One, maar ik verwacht dat TESO ook mooier gaat zijn op de PS4. Hoop alleen wel dat alle communiucatie via voice gaat een niet dat we moeten gaan typen met de companion app (of nog erger met de controller)
Okej, heb me ingeschreven voor de PS4 beta. Heb de beta al op de laptop een paar uurtjes gespeeld. Vond het niet verkeerd! Ben nu nog meer benieuwd hoe het op de PS4 gaat zijn. Alleen die maandelijkse kosten zie ik erg tegenop. Ik speel heel veel verschillende games. Dus ben bang dat ik die kosten er voor mijn gevoel niet uit ga halen. + geen doorverkoop mogelijk... Gelukkig is er nog tijd om na te denken :)

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:23
M289 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 18:45:
[...]

Klinkt goed, heb jij de Seagate ST1000LM014 gebruikt?
Ik heb mijn HDD ook gelijk vervangen en heb zelf idd de Seagate ST1000LM014 gebruikt en ben er zeer tevreden over. Ik kan niet zeggen of hij sneller is dan de stock HDD aangezien ik de PS4 pas voor de eerste keer heb aangezet na de schijfwissel :)

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Lekkerboeie86 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 18:02:
[...]

Okej, heb me ingeschreven voor de PS4 beta. Heb de beta al op de laptop een paar uurtjes gespeeld. Vond het niet verkeerd! Ben nu nog meer benieuwd hoe het op de PS4 gaat zijn. Alleen die maandelijkse kosten zie ik erg tegenop. Ik speel heel veel verschillende games. Dus ben bang dat ik die kosten er voor mijn gevoel niet uit ga halen. + geen doorverkoop mogelijk... Gelukkig is er nog tijd om na te denken :)
Waar schrijf je je n voor de Beta?!
TES is natuurlijk geweldig, al helemaal als het ook online is.
Alleen is het inderdaad jammer dat je een abonnement nodig hebt om te spelen bovenop de aanschaf van het spel.

• Lekkerboeie86
dutchgio schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 18:12:
[...]

Waar schrijf je je n voor de Beta?!
TES is natuurlijk geweldig, al helemaal als het ook online is.
Alleen is het inderdaad jammer dat je een abonnement nodig hebt om te spelen bovenop de aanschaf van het spel.
https://www.elderscrollsonline.com/en-uk/beta

moet je wel platform kiezen.

• -SaveMe-
Ik kan op die pagina alleen maar pre-orderen ?

EDIT
Nu deed hij het wel. Heb me geregistreerd. Heb als platform PS4 en One aangegeven :)

[ Voor 50% gewijzigd door -SaveMe- op 27-02-2014 18:23 ]

• Lekkerboeie86
-SaveMe- schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 18:21:
Ik kan op die pagina alleen maar pre-orderen ?
Als ik die link gebruik, kom ik direct op de registratie pagina.
Wellicht de hoofdpagina pakken. Aan de rechterkant staat Sign up voor ESO beta etc.
Site is ook nog in beta.
Een paar pogingen met redirects en witte schermen verder is het gelukt.
Nu maar afwachten ;)

• HansAnders07
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 04-10 21:21
jayesh schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 15:54:
[...]

Halfjaar geleden besteld.
Maandag een gebruikte code gekregen
Ik had hetzelfde, gister ook een gebruikte code ontvangen.
Even een mailtje naar de klantenservice en ik ontving vandaag een nieuwe, ongebruikte code

• M289
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-05 00:04
skreppiedoe schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 18:04:
[...]

Ik heb mijn HDD ook gelijk vervangen en heb zelf idd de Seagate ST1000LM014 gebruikt en ben er zeer tevreden over. Ik kan niet zeggen of hij sneller is dan de stock HDD aangezien ik de PS4 pas voor de eerste keer heb aangezet na de schijfwissel :)
Ik heb vanmiddag mijn nieuwe PS4 (via Sony RMA, eindelijk binnen!) direct voorzien van een Seagate ST1000LM014.

Wel wat gezeur met foutmelding CE-30776-3, maar nadat ik mijn Sandisk USB stick (4GB) geformatteerd heb als FAT32/default onder Windows 8.1 ging het eindelijk goed.
Geen flauw idee waar die foutmelding (erg hardnekkig) vandaan kwam, maar gelukkig is alles nu in orde.

Systeem draait nu als een zonnetje :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:23

On_E

Housemusic

Pykow schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 17:38:
[...]

ik vindt het verhaal wel leuk/goed.
Alleen is het soms niet duidelijk welke kant je op moet gaan, ik zie toch liever een blauwe pijl of een duidelijke symbool.
Killzone op de Vita deed dit echt uitstekend en is echt de beste shooter op de vita ;)
Die pijl is er ook in KZ, even de d-pad omhoog.

Vind KZ SF echt ondergewaardeerd, 100 x toffere campaign dan bv BF4 of CoD Ghosts...

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Laatst online: 23-02 21:53
De Killzone campaign vond ik ook tof. Hij was niet zo huge als Killzone 3, maar wel lekker varierend qua levels, enemies, en op hogere moeilijkheidsgraad vond ik m goed pittig! En de Owl vond ik best wel een toevoeging.

Gister met Knack begonnen. Die vind ik ook gewoon erg vermakelijk tot nu toe :)
Erg uitdagend, omdat je redelijk veel damage van enemies incasseert. Ok, de savepoints enzo zijn soms wel frustrerend, maar goed, draagt ook wel weer mee aan de uitdaging.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-09 16:17
HansAnders07 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 19:55:
[...]

Ik had hetzelfde, gister ook een gebruikte code ontvangen.
Even een mailtje naar de klantenservice en ik ontving vandaag een nieuwe, ongebruikte code
Zojuist kreeg ik mijn code toegestuurd. Hij werkt:)
Had hem ergens in november gereserveerd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankaro

Frankaro

Greatness Awaits

Knack gisterenavond, eindelijk, op platinum gehaald. Best een toffe game maar na 4 playtroughs ben je er wel zat van hoor.;)

Killzone vond ik zeker geen slechte game. Ik vind alleen dat de campaign heel slecht aansluit op Killzone 2 en 3. Toch wel een van de redenen waarom ik zat te wachten op een nieuw Killzone deel. Ook doen de hoofdpersonages in Killzone SF mij niet bijzonder veel. De levels waren wel mooi afwisselend en vooral de stukken in het Helghan gedeelte waren vermakelijk en goed opgezet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 08:23

On_E

Housemusic

Het verhaal en de karakters in KZ SF vond ik ook matig hoor, maar verder echt uitstekend mee vermaakt.
De gunplay vooral, zoveel beter dan bij de concurrentie.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vettigen_Dr33

Vettigen_Dr33

frankeros schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 10:03:
Knack gisterenavond, eindelijk, op platinum gehaald. Best een toffe game maar na 4 playtroughs ben je er wel zat van hoor.;)
Had het gezien in het nieuws compartiment op mn PS4, Proficiat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48

PSN: Alvanosa

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvandenberg91
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-09 11:52
Is het ook al bekend wanneer de Destiny beta begint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-09 16:17
Mvandenberg91 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:02:
Volgens mij had ik ergens gelezen dat hij van de lente 2014 naar begin zomer was uitgesteld

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vettigen_Dr33

Vettigen_Dr33

Mvandenberg91 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:02:
Early 2014, maar zou opgeschoven zijn samen met de releasedatum die ook later komt dacht ik..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mvandenberg91
  • Registratie: Augustus 2012
  • Laatst online: 24-09 11:52
KookSpook schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:07:
[...]

Volgens mij had ik ergens gelezen dat hij van de lente 2014 naar begin zomer was uitgesteld
Ik ben benieuwd heb hem gereserveerd bij Bol.com
Even kijken wanneer me code binnen komt. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Vettigen_Dr33 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:08:
[...]

Early 2014, maar zou opgeschoven zijn samen met de releasedatum die ook later komt dacht ik..
Pfff het lijkt wel of elke game wordt uitgesteld de laatste tijd.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Odieus
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 03-10 11:46

Odieus

Onuitstaanbaar

Mvandenberg91 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 11:15:
[...]

Ik ben benieuwd heb hem gereserveerd bij Bol.com
Even kijken wanneer me code binnen komt. :)
Op de site staat dat de codes op 3 maart worden verzonden en je dus een code krijgt als je voor 3 maart de game pre-ordered.

Ik heb hem zelf ook bij bol.com met acceptgiro besteld omdat ik er nog niet helemaal uit ben of ik de game wel wil kopen, hoop dat de beta mij overtuigd. Ik annuleer hem hoe dan ook bij bol.com want 65 euro is me iets te gek :P

PSN: LinQ-NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Laatst online: 13-05 19:52
Iemand al met thief aan de slag gegaan? Hij viel bij mij net op de mat voor ik naar werk ging.. Ik kan niet wachten tot vanavond!

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankaro

Frankaro

Greatness Awaits

voxxel schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 12:27:
Iemand al met thief aan de slag gegaan? Hij viel bij mij net op de mat voor ik naar werk ging.. Ik kan niet wachten tot vanavond!
Nee nog niet, heb al wel een paar livestreams gekeken op de PS4. Die maakten me wel enthousiast. Is zeker een toffe game. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Mijne ook net mogen ontvangen van bol.com ( zowaar eens op tijd geleverd ). Ga morgen beginnen, vandaag geen tijd meer. Ben benieuwd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:34
Fatal Mind schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:39:
[...]

Mijne ook net mogen ontvangen van bol.com ( zowaar eens op tijd geleverd ). Ga morgen beginnen, vandaag geen tijd meer. Ben benieuwd.
Het is op zich wel een grappig spel. Maar het kan de vergelijking met Dishonored niet doorstaan. Je hebt relatief weinig vrijheid in beweging en de AI is wel van een laag niveau. Maar vermaak me er tot nu toe wel mee.

[ Voor 4% gewijzigd door uchiha tijntje op 28-02-2014 14:00 ]

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
uchiha tijntje schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:42:
[...]

Het is op zich wel een grappig spel. Maar het kan de vergelijking met Dishonored niet doorstaan. Je hebt relatief weinig vrijheid in beweging en de AI is wel van een laag niveau. Maar vermaakt me er tot nu toe wel mee.
Ik ga het wel zien als ik begin, tis niet dat er verder veel andere games te spelen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb m nog niet binnen helaas :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fatal Mind schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:44:
[...]

Ik ga het wel zien als ik begin, tis niet dat er verder veel andere games te spelen zijn.
Ik denk dat dat ook de reden is dat deze game goed zal verkopen terwijl dat misschien wel onverdiend is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
AtlAntA schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 14:01:
[...]

Ik denk dat dat ook de reden is dat deze game goed zal verkopen terwijl dat misschien wel onverdiend is.
Ik denk dat de game ook best leuk is, maar denk inderdaad ook dat hij goed gaat verkopen omdat het nog erg rustig is met games op de nextgen ....

EDIT:
Hij valt hier net op de mat :)

[ Voor 5% gewijzigd door -SaveMe- op 28-02-2014 14:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
Volgens de laatste VGChartz zijn er nu al evenveel PS4 consoles verkocht dan WiiU consoles, 5.8 miljoen, dat is toch wel heel erg netjes! De Xbox One heeft nu iets meer dan de helft van de PS4 consoles verkocht, namelijk 3.5 miljoen.

Meest verkochte game is Knack voor de PS4, maar dat komt natuurlijk door de launch in Japan.

[ Voor 17% gewijzigd door Mr Ton op 28-02-2014 17:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• skreppiedoe
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 13:23
M289 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 21:48:
[...]

Ik heb vanmiddag mijn nieuwe PS4 (via Sony RMA, eindelijk binnen!) direct voorzien van een Seagate ST1000LM014.

Wel wat gezeur met foutmelding CE-30776-3, maar nadat ik mijn Sandisk USB stick (4GB) geformatteerd heb als FAT32/default onder Windows 8.1 ging het eindelijk goed.
Geen flauw idee waar die foutmelding (erg hardnekkig) vandaan kwam, maar gelukkig is alles nu in orde.

Systeem draait nu als een zonnetje :9
Ik zou zeggen :veel plezier emee :) . Ik had geen last van foutmeldingen,alleen had ik niet goed gelezen en de firmware "kaal" op een usb stick gezet dus de ps4 kon er niets mee. Toen zag ik pas dat de firmware in een map gezet moest worden PS4/Update was het geloof ik. Volgende keer zal ik eerst goed lezen en dan pas doen. :+

PSN ID= SkreppiedoeNL , XBL=Skreppiedoe NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaggettD
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-08 07:38
Is er een reden waarom NBA 2K14 alleen voor de PS4 van de Saturn site af is gehaald? Wil gebruik maken van die actie en laat dat nou net 1 van de games zijn die ik wil halen... Voor elk ander platform staat hij er wel gewoon.

Merk ook dat bijvoorbeeld CoD weg is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wanneerniet
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 03-10 06:47
Het was mij ook opgevallen. Ik vermoed dat ze zijn uitverkocht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaggettD
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 08-08 07:38
Meestal kan je dan alsnog bestellen, denk dat dat veranderd is.

Helaas, alle goede games zijn er blijkbaar alweer uit voor de rest.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:37

FeaR

In GoT we trust

Ik begin gemengde gevoelens te krijgen over de speaker van de DualShock 4. Met Killzone Shadow Fall is er niets aan de hand als er iets wordt afgespeeld, de audio komt dan alleen uit de controller. Maar ik heb nu Tomb Raider en dan wordt audio afgespeeld op de 5.1 set én de DualShock 4 en wat ik ook probeer ik krijg het niet lekker in synch (of het klinkt gewoon niet goed aangezien het maar een mono-speakertje is). Wil ook niet te veel spelen met de delay op mijn receiver aangezien die goed staat voor meerdere bronnen.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-1980
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-10 14:26
FeaR schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 19:39:
Ik begin gemengde gevoelens te krijgen over de speaker van de DualShock 4. Met Killzone Shadow Fall is er niets aan de hand als er iets wordt afgespeeld, de audio komt dan alleen uit de controller. Maar ik heb nu Tomb Raider en dan wordt audio afgespeeld op de 5.1 set én de DualShock 4 en wat ik ook probeer ik krijg het niet lekker in synch (of het klinkt gewoon niet goed aangezien het maar een mono-speakertje is). Wil ook niet te veel spelen met de delay op mijn receiver aangezien die goed staat voor meerdere bronnen.
Waarschijnlijk al geprobeerd maar kun je de speaker van de DS4 niet uitzetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 04-10 17:32
Het geluid kun je zeker wel uitzetten bij devices, ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 13:37

FeaR

In GoT we trust

Erik-1980 schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 19:56:
[...]
Waarschijnlijk al geprobeerd maar kun je de speaker van de DS4 niet uitzetten?
Dat kan inderdaad, maar volgens mij niet per game. Dat gaan we in de toekomst dan maar doen.
Vond het wel apart dat ik in het menu van Tomb Raider niets kon vinden. Dingen als spraak- en bewegingsbesturing kan je wel aan en uit zetten maar audio niet.

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• splitert
  • Laatst online: 02-10 00:46
FeaR schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 20:01:
[...]

Dat kan inderdaad, maar volgens mij niet per game. Dat gaan we in de toekomst dan maar doen.
Vond het wel apart dat ik in het menu van Tomb Raider niets kon vinden. Dingen als spraak- en bewegingsbesturing kan je wel aan en uit zetten maar audio niet.
Audio via de DS4 is in Tomb Raider uit te zetten, ergens in de dualshock opties geloof ik. Ik heb hem zelf namelijk ook uitgezet om dezelfde reden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Je kan het geluid van de ds4 in de game tomb raider gewoon uitzetten hoor.

[ Voor 7% gewijzigd door DeeSung op 28-02-2014 21:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
Ik heb al de Rayman tweeakters geaccepteerd hoor ;).
Ben benieuwd of dat nog een beetje concurrentie op gaat leveren, om de tijd van VileTung te kloppen was in ieder geval al leuk uitdagend de afgelopen 2 uitdagingen :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uncharted collectie naar de ps4. Lijkt me zeer onwaarschijnlijk maar als het waar zou zijn is het een Instabuy voor mij.

http://www.psx-sense.nl/1...jk-naar-de-playstation-4/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 08:49

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Klinkt een beetje als een sterk verhaal ja, is ook in niet zo even gedaan 3 ps3 titels en 2 vita titels overzetten naar de PS4 en grafisch wat oppoetsen.

Jammer genoeg is het stil rondom Uncharted 4, zal nog wel even duren voordat die uitkomt, eind 2015?

Maargoed van Uncharted 4 hebben we alleen maar een trailertje gezien, logisch dat die nog wel even gaat duren. Ik vindt het wel erg opvallend dat het zo stil is rond Driveclub... Daar komt totaal gen nieuws over naar buiten, ik krijg het idee dat we die game in maart of april ook nog niet hoeven te verwachten.

[ Voor 37% gewijzigd door Chaoss op 28-02-2014 23:41 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:14

The_Worst

Unox

Rayman vandaag gekocht en ik moet zeggen dat het een bijzonder verslavend spelletje is. De singleplayer is leuk en uitdagend maar het plezier begint pas echt bij de daily challenges. Nu heb ik nog maar 'Awesomeness Level 1' dus ik heb nog maar toegang tot de normale daily challenge maar zelfs die is leuk. Van pak 'm beet 25 seconden de tijd terug kunnen dringen tot 14,31. Best trots op mezelf. :P

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chaoss schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 23:23:
Klinkt een beetje als een sterk verhaal ja, is ook in niet zo even gedaan 3 ps3 titels en 2 vita titels overzetten naar de PS4 en grafisch wat oppoetsen.

Jammer genoeg is het stil rondom Uncharted 4, zal nog wel even duren voordat die uitkomt, eind 2015?

Maargoed van Uncharted 4 hebben we alleen maar een trailertje gezien, logisch dat die nog wel even gaat duren. Ik vindt het wel erg opvallend dat het zo stil is rond Driveclub... Daar komt totaal gen nieuws over naar buiten, ik krijg het idee dat we die game in maart of april ook nog niet hoeven te verwachten.
Tja driveclub. Ik heb het idee dat Sony niet graag (of niet goed is in) hypes creëert. En dat siert hun eigenlijk wel. Want het imho is er niks irritanter dan een game op voorhand overhypen. Dus het zou me niks verbazen dat ze straks in mei ineens driveclub uitbrengen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online

Zijn er twee uncharted Vita games? Ik ken wel "Uncharted Golden nog iets" maar welke titel is dan de tweede?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-10 12:51

spaceboy

Op grote hoogte

The fuk! Wat een nare bug in Rayman! Gisteren bij dr daily challenge een hele vette tijd (13.88 sec) neergezet. Zeker goed voor goud. Terwijl deze challenge verliep was ik aan het spelen (willekeurig level). Nu heb ik gewoon: GEEN tijd registratie en GEEN gouden plak. Best verrot.

Heb trouwens de 4 psn ids in dit topic die Rayman spelen toegevoegd.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lomp
  • Laatst online: 02-07 20:02
Heeft iemand enig idee wanneer Dead nation te downloaden is?
Ik heb dit nog niet eerder gespeeld en het ziet er verdomd leuk uit om te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lomp schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 11:35:
Heeft iemand enig idee wanneer Dead nation te downloaden is?
Ik heb dit nog niet eerder gespeeld en het ziet er verdomd leuk uit om te doen.
5 maart gratis voor psplus leden.

5 maart dus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lomp
  • Laatst online: 02-07 20:02
Thnx , ik zag in de demo niet wanneer die te downloaden was en in nieuwsberichten alleen maart.
Ik hoopte dus op vandaag. Jammer dan

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Lomp schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 11:59:
Thnx , ik zag in de demo niet wanneer die te downloaden was en in nieuwsberichten alleen maart.
Ik hoopte dus op vandaag. Jammer dan
Ja ik snap ook niet helemaal waarom die psn updates altijd op woensdag gebeuren. Vooral in het geval van ps plus mij de 1e vrijdag van de maand wat logischer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of het nog mogelijk is om een ps3 game te upgraden naar ps4?
zou graag NBA willen kopen via de actie bij saturn, maar helaas hebben ze alleen de ps3 versie

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Laatst online: 15-11-2023
Kan, kost €15

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
spaceboy schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 09:11:
The fuk! Wat een nare bug in Rayman! Gisteren bij dr daily challenge een hele vette tijd (13.88 sec) neergezet. Zeker goed voor goud. Terwijl deze challenge verliep was ik aan het spelen (willekeurig level). Nu heb ik gewoon: GEEN tijd registratie en GEEN gouden plak. Best verrot.

Heb trouwens de 4 psn ids in dit topic die Rayman spelen toegevoegd.
Godsie ik heb hem ook niet gehad. Had ook goud gehaald (13.11) :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Donstil schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 14:29:
[...]

Godsie ik heb hem ook niet gehad. Had ook goud gehaald (13.11) :(
Ow? Was jij ten tijde van het verlopen ook ingame? Anders is het probleem zelfs nog groter kennelijk. Doet wel afbreuk als dit vaker gebeurt. Was al zo trots gisteren...

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Niet online
spaceboy schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 14:35:
[...]

Ow? Was jij ten tijde van het verlopen ook ingame? Anders is het probleem zelfs nog groter kennelijk. Doet wel afbreuk als dit vaker gebeurt. Was al zo trots gisteren...
Nee ik zat niet ingame toen. Gister de tijd neer gezet al.

Zou je wel een beker krijgen als je verslagen bent door een "vriend"?

(Ik ga net af op 739,53 trouwens. Jou afstand is 739,59 :p. Ik zit je op de hielen :D)

Edit: er stAat ook "je hebt een goude beker verdient. Zorg dat niemand hem afpakt"

[ Voor 7% gewijzigd door Donstil op 01-03-2014 14:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

AtlAntA schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 23:55:
[...]

Tja driveclub. Ik heb het idee dat Sony niet graag (of niet goed is in) hypes creëert. En dat siert hun eigenlijk wel. Want het imho is er niks irritanter dan een game op voorhand overhypen. Dus het zou me niks verbazen dat ze straks in mei ineens driveclub uitbrengen.
Woa die hype hebben ze al lang gemist :P voorde Ps4 release hebben ze flink geprobeerd Driveclub onder de aandacht te brengen, moest gewoon een van DE PS4 launchtitels worden /faalactie :P

Denk dat het bewust zo rustig is, niet omdat Sony een hype wil vermijden maar eerder omdat die game voorlopig nog niet uitkomt. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchgio schreef op vrijdag 28 februari 2014 @ 13:46:
[...]

Ik heb m nog niet binnen helaas :o
Zojuist Thief van Simplygames binnen gekregen ;)
Dinsdag besteld, woensdag verzonden vanuit de UK en nu binnen. Als je eerder besteld kunnen ze m waarschijnlijk op dinsdag al verzenden, waardoor je m keurig op releasedag thuis ontvangt.
Codes voor de bank heist en oppertunist booster pack zijn ook aanwezig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nieuwe cijfers zijn weer bekend. Sony heeft goede zaken gedaan in Japan.

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/3056555/Screenshot%202014-03-01%2014.54.13.png

totaal tot nu toe

Afbeeldingslocatie: https://dl.dropboxusercontent.com/u/3056555/Screenshot%202014-03-01%2014.55.51.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 15:00:
Nieuwe cijfers zijn weer bekend. Sony heeft goede zaken gedaan in Japan.

[afbeelding]

totaal tot nu toe

[afbeelding]
"Slechts " 55 duizend in Europa. Dat zal waarschijnlijk komen doordat de ps4 nergens verkrijgbaar is? Lijkt mij nogal weinig vandaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtlAntA schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 15:02:
[...]

"Slechts " 55 duizend in Europa. Dat zal waarschijnlijk komen doordat de ps4 nergens verkrijgbaar is? Lijkt mij nogal weinig vandaar.
Dat is de trend. Hieronder zijn de cijfers van vorige week waar europa rond de 57 duizend blijft steken. Ik hoop dat er nu geen extra stock meer achtergehouden hoeft te worden voor Japan en er volgende week meer verkopen in VS en Europa zullen zijn

Afbeeldingslocatie: http://a.disquscdn.com/uploads/mediaembed/images/857/6682/original.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Sony heeft iig aangegeven dat de Ps4 vanaf April overal goed vekrijgbaar is, dus misschien nog een maandje aanmodderen en dan kun je hem gewoon uit de winkel halen. Ik ben inderdaad wel benieuwd of de verkoop cijfers dan ook hoger zullen zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy

spaceboy

Op grote hoogte

Donstil schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 14:44:
[...]

Nee ik zat niet ingame toen. Gister de tijd neer gezet al.

Zou je wel een beker krijgen als je verslagen bent door een "vriend"?

(Ik ga net af op 739,53 trouwens. Jou afstand is 739,59 :p. Ik zit je op de hielen :D)

Edit: er stAat ook "je hebt een goude beker verdient. Zorg dat niemand hem afpakt"
Hehe, je hebt me nu massive ingehaald. Maar ik waag vanavond vast nog wel een poging. Don't rest, yet... ;-) Ben ondertussen wel Awesome level 7. Keertje Kung Foot doen? Kunnen we allebei een keer winnen (en een trophy halen). :-P

Wat een subliem level design trouwens dit spel. Zeldzaam gaaf, topper tot nu toe: Castle Rock!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter

De laatste geruchten waren dat Uncharted 4 gepland was voor eind 2014... maar het blijft inderdaad erg stil. DriveClub gaan geruchten over dat er het een en ander is/wordt gewijzigd voor de mogelijke PS4 VR headset.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Uniciteit schreef op zaterdag 01 maart 2014 @ 17:02:
[...]

De laatste geruchten waren dat Uncharted 4 gepland was voor eind 2014... maar het blijft inderdaad erg stil. DriveClub gaan geruchten over dat er het een en ander is/wordt gewijzigd voor de mogelijke PS4 VR headset.
Dat zou toch wel erg vet zijn als Sony straks op de GDC ineens hun vr set icm driveclub laten zien. Ik ben bang dat ik wel serieus veel geld hier voor over zou hebben... ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13:34
Ik hoor veel over VR de laatste tijd met de oculus rift en de VR van Sony. Ik snap dat het de beleving vergroot. Maar bij welke genres zou dit nu echt goed werken? Ik kan me voorstellen dat het bij een racespel wel leuk werkt, maar bij een FPS of een 3rd person game of iets dergelijks zie ik het nog niet helemaal. Ik zelf heb er erg weinig ervaring mee.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Pagina: 1 ... 100 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.

Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan