Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sharing is caring: http://www.mediamarkt.nl/...51,635515.html?langId=-11 Net de bevestiging gehad. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
VinnieV schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 14:28:
Ik heb nu 2 weken een PS4 een vraag me het volgende af:

- We hebben wekelijks een voetbalavond met 4 vrienden (begonnen met ISSde luxe via PES naar Fifa en weer terug naar PES14) en dat doen we om de beurt bij iemand thuis. Op de Xbox360 is het mogelijk om via de cloudsaves wekelijks deze uit de cloud te halen en onafhankelijk van de console verder te spelen met een competitie. Is er op de PS4 ook zo'n mogelijkheid? Gewoon inloggen met een profiel en je saves ophalen? Of wordt dit allemaal op je HD opgeslagen en moeten we met USB sticks in de weer?
Dat is mogelijk, maar voor zover ik het weet zijn die cloud saves account gebonden. Je gaat dan dus jou account ook op de andere PS4 moeten zetten. En hier zit dan weer een limiet op van maximum 2 PS4's tegelijkertijd...

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankaro
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-08-2020

Frankaro

Greatness Awaits

Werewolf_789 schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 13:50:
Knack valt toch goed mee op hard? Enkel de boss-fights vond ik wat pittiger en vooral de laatste boss welke ik nog niet verslagen heb omdat het begin van dat gevecht altijd zo lang duurt. En om hem voor de laatste 5 minuten naar normal of easy te zetten heb ik ook niet veel zin in. :P
Ha ja dat zijn grappige dingen, moeilijkheidsgraad veranderen kan dus niet. En als je een nieuwe game begint op andere moeilijkheidsgraad ben je al je relics en gadgets kwijt. 8)7 Met kwijt bedoel ik dat je ze weer opnieuw moet verdienen.

Heb Knack nu bijna op platinum moet alleen de trophy very hard nog. Maar zelfs met diamond Knack is very hard echt heel pittig. Zelfs die kleine vijanden maken je na één klap dood. Heb er nu een aardig handigheid in gekregen dus het loopt wel door. Maar wat een moeilijke game om op platinum te krijgen zeg. :)

Vind de game zelf best vermakelijk. Heb de eerste playtrough met mijn vriendin gedaan. Die coop functie werkt echt prima. Maar het is helaas geen hoogstaande game en het zou me niet verbazen als er geen vervolgen komen.

[ Voor 13% gewijzigd door Frankaro op 25-02-2014 15:02 ]

PSNid: robero50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-1980
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 01-10 14:26
frankeros schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 14:47:
[...]

Ha ja dat zijn grappige dingen, moeilijkheidsgraad veranderen kan dus niet. En als je een nieuwe game beingt op andere moeilijkheidsgraad ben je al je relics en gadgets kwijt. 8)7 Met kwijt bedoel ik dat je ze weer opnieuw moet verdienen.

Heb Knack nu bijna op platinum moet alleen de trophy very hard nog. Maar zelfs met diamond Knack is very hard echt heel pittig. Zelfs die kleine vijanden maken je na één klap dood. Heb er nu een aardig handigheid in gekregen dus het loopt wel door. Maar wat een moeilijke game om op platinum te krijgen zeg. :)

Vind de game zelf best vermakelijk. Heb de eerste playtrough met mijn vriendin gedaan. Die coop functie werkt echt prima. Maar het is helaas geen hoogstaande game en het zou me niet verbazen als er geen vervolgen komen.
Lastigste vond ik om de diamond knack te krijgen. Uren bezig geweest om 10 diamonds te verzamelen.
Uitspelen op very hard heb ik zelf redelijk snel gered (uurtje of 5). Alleen eindbaas kost wel wat tijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankaro

Frankaro

Greatness Awaits

Erik-1980 schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 15:00:
[...]

Lastigste vond ik om de diamond knack te krijgen. Uren bezig geweest om 10 diamonds te verzamelen.
Uitspelen op very hard heb ik zelf redelijk snel gered (uurtje of 5). Alleen eindbaas kost wel wat tijd.
Klopt maar diamond knack krijgen is ook gewoon echt moeilijk omdat er geluk bij komt kijken. De inhoud van de treasures is totaal random. Vond dat wel echt een minpunt. Maar ik heb 'm dus mij hoor je niet meer klagen. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankaro

Frankaro

Greatness Awaits

Ook voor de nieuwe PS4 bezitters (gefeliciteerd) kijk eens in het Google doc met PSN ID's om je online vriendenkring makkelijk uit te breiden. :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h4ring
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10-06 09:24
Waar staat deze dan? Kan m zo snel niet vinden...

edit: haha bedankt ik ben wel heel scheef zeg...

[ Voor 34% gewijzigd door h4ring op 25-02-2014 16:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Malt007
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:06
hieronder in het roze vlak :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankaro

Frankaro

Greatness Awaits

Precies vlak boven de quick reply. Kan je niet missen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

is er misschien makkelijk manier om vrienden toe te voegen? best wel shit werk zonder keyboard en hoofdletter gevoelig

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankaro

Frankaro

Greatness Awaits

DJkim schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 16:43:
is er misschien makkelijk manier om vrienden toe te voegen? best wel shit werk zonder keyboard en hoofdletter gevoelig
Playstation App downloaden op je smartphone of tablet. Kan je heel makkelijk vrienden toevoegen en erbij zetten dat je van Tweakers bent. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-10 22:20
Waarom is de store in NL zo slecht/ugly?
Had nu even de USA store ingezien.
Daar is alles veel beter geordend. Demo's bij de demos, indie bij de indie (etc etc).

En in de EU store (nl iig) is alles op een puinhoop gegooid en je zoekt het er zelf maar tussen uit....
Ook is het daar grafischer en hebben verschillende promoties video tegels....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DJkim schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 16:43:
Je kan de DS4 ook als een soort "richt" apparaat gebruiken. Is een bepaalde button als je een toetsenbord in beeld hebt. Even aanzetten en dan kun je je DS4 gewoon op de juiste letters mikken en met X invoeren. Is geen Eye voor nodig. Volgens mij weten een hoop mensen dit niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 09:18

zAo

GPLv2 Fanboy

rejer schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 17:01:
Waarom is de store in NL zo slecht/ugly?
Had nu even de USA store ingezien.
Daar is alles veel beter geordend. Demo's bij de demos, indie bij de indie (etc etc).

En in de EU store (nl iig) is alles op een puinhoop gegooid en je zoekt het er zelf maar tussen uit....
Ook is het daar grafischer en hebben verschillende promoties video tegels....
Geen idee, maar dat was in de PS3 tijd ook al zo. Waarschijnlijk kan PSN Europa of Benelux dat zelf indelen en hebben wij een iets slechtere persoon die het regeld :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DJkim
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 02-03-2024

DJkim

Tweak met mate!!! :)

Thanks for the tip guys .. ga gelijk beide proberen

Lucky Goldstar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-10 22:20
zAo schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 17:03:
[...]

Geen idee, maar dat was in de PS3 tijd ook al zo. Waarschijnlijk kan PSN Europa of Benelux dat zelf indelen en hebben wij een iets slechtere persoon die het regeld :)
Die beste m/v moet dan maar snel een cursus ordenen/archiveren nemen.
Wat een verschil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
rejer schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 17:09:
[...]

Die beste m/v moet dan maar snel een cursus ordenen/archiveren nemen.
Wat een verschil.
Opschonen mogen ze inderdaad wel vaker doen. Die PS3 upgrade van games is al een tijdje leeg, maar staat nog steeds als menu item erin. Voorheen zaten er ook altijd trailers etc los in, ook nooit meer gezien. Was soms wel grappig om wat trailers te downen/kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Guntario
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 30-09 22:56
Als mensen hun PS4 binnen hebben en van plan zijn Battlefield 4 of Fifa te spelen, voel je vrij om mij toe te voegen :)
PSN: Guntiar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Nu online

BM

Moderator Spielerij
Modbreak:Als het slowchat topic (tijdelijk) dicht is wil dat niet zeggen dat slowchat maar in dit topic verder moet gaan!

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 14:01:
[...]

ik belde afgelopen donderdag met sony : hoi met twiekert, mijn ds4 is kapot, rubber van linkerpookje is gescheurd.... *onderbroken door de beste vrouw* : ja, dat is bekend probleem, noteer dit nummer even en dan stuur je hem hier naar op!.

oke bedankt! doei!

* wat ik wilde zeggen :p ze hebben er hopeloos mee gefaald en het pookje van mijn 2e aangeschafte (wat ik sowieso wilde doen) is ook al aan het "uitsmeren"/af aant brokkelen
en vandaag lag er netjes een nieuwe op de mat! super service van sony! na 3 werkdagen een verzegelde nieuwe.

ik had Knack op marktplaats gekocht voor 22,50, nu deed ik het doosje open en zat een nogal vreemde cd in. Er zat geen echte opdruk op maar er stond "Knack : Promotional CD . Niet voor doorverkoop!" op.

Is dit wel de volledige game oid? vind het maar vreemd..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pa4jv
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 10:37
Is PSPlus nog ergens voor een mooie prijs te verkrijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NotSoSteady
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 04-10 21:48
Verwijderd schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 18:38:
[...]

en vandaag lag er netjes een nieuwe op de mat! super service van sony! na 3 werkdagen een verzegelde nieuwe.

ik had Knack op marktplaats gekocht voor 22,50, nu deed ik het doosje open en zat een nogal vreemde cd in. Er zat geen echte opdruk op maar er stond "Knack : Promotional CD . Niet voor doorverkoop!" op.

Is dit wel de volledige game oid? vind het maar vreemd..
Mogelijk van een Knack bundel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 02-10 09:40
NotSoSteady schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 18:50:
[...]

Mogelijk van een Knack bundel.
Die had ik en die heeft gewoon keurig een BR met opdruk.

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Centropy
  • Registratie: Oktober 2007
  • Niet online

Centropy

Let there be light.

Wat is op dit moment de headset die je moet hebben voor de ps4 met mic? Ongeacht budget?

Als je de search in dit topic gebruikt krijg je 25 pagina's met posts over een headset, misschien dat je daar eens bij kunt kijken?

[ Voor 45% gewijzigd door Chaoss op 25-02-2014 21:25 ]

Beter 1 hand in de lucht, dan geen hand!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

-SaveMe- schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 19:11:
[...]

Die had ik en die heeft gewoon keurig een BR met opdruk.
het leek mij ook al vreemd dat ie zonder opdruk is. Je hoort mij niet klagen voor 22,50, alleen heb ik m voor m'n vriendin gekocht en is beetje lullig als ze over een week speelt en dat het de demo is :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay47
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 04-10 22:15
Verwijderd schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 19:20:
[...]

het leek mij ook al vreemd dat ie zonder opdruk is. Je hoort mij niet klagen voor 22,50, alleen heb ik m voor m'n vriendin gekocht en is beetje lullig als ze over een week speelt en dat het de demo is :?
Is waarschijnlijk een promo versie deze worden uitgedeeld aan journalisten enz, meestal is het een volledige game maar soms missen er features. Als het goed is kun je het gewoon updaten.....als er een update voor is tenminste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

offtopic/slowchat

[ Voor 93% gewijzigd door Chaoss op 25-02-2014 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Khayma
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 12:20
offtopic/slowchat

[ Voor 93% gewijzigd door Chaoss op 25-02-2014 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• h4ring
  • Registratie: Februari 2014
  • Laatst online: 10-06 09:24
offtopic/slowchat

[ Voor 82% gewijzigd door Chaoss op 25-02-2014 21:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

weet iemand een manier om de 158 medetweakers in de ps4 te laden? zonder met de controller halsbrekende toeren uit te moeten halen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-09 16:17
Ps4 app en dan je telefoon als toetsenbord?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorchy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21-08-2024
frankeros schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 14:47:
[...]

Ha ja dat zijn grappige dingen, moeilijkheidsgraad veranderen kan dus niet. En als je een nieuwe game begint op andere moeilijkheidsgraad ben je al je relics en gadgets kwijt. 8)7 Met kwijt bedoel ik dat je ze weer opnieuw moet verdienen.

Had er nog niet naar gezocht, maar ging er vanuit dat het veranderen wel mogelijk zou zijn. Wel jammer dat het niet zo is.

Coop functie ga ik hier binnenkort ook maar is proberen, kan ik ondertussen verder zoeken naar die treasures.

Why do we tell you to turn it off and on again? Because we don't have the slightest clue what's wrong with it, and it's really easy to induce coma in computers and have their built-in team of automatic doctors try to figure it out for us.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 20:21:
weet iemand een manier om de 158 medetweakers in de ps4 te laden? zonder met de controller halsbrekende toeren uit te moeten halen
Mijn tip gelezen? Volgens mij zelfs op deze pagina.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Geronimous
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 00:48
... of een USB toetsenbordje eraan hangen. gaat nog sneller :P

⚛︎ 1-2-2022 poor Leno

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
misschien dat ze ooit PSN qr codes gaan maken. Voor de camera houden of je foon. Scannen en klaar. maarja...... zal wel niet :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Laatst online: 02-10 09:40
Centropy schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 19:12:
Wat is op dit moment de headset die je moet hebben voor de ps4 met mic? Ongeacht budget?

[mbr]Als je de search in dit topic gebruikt krijg je 25 pagina's met posts over een headset, misschien dat je daar eens bij kunt kijken?[/mbr]
Ik heb recent de Astro A50 gekocht. Deze werkt perfect met de PS4. Geluidskwaliteit is erg goed, 5.1 sound. Zowel sound als chat zijn draadloos. Alleen het zenderkastje zit met usb aan de PS4 en natuurlijk een optical kabel.

Hij is alleen niet goedkoop ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankaro

Frankaro

Greatness Awaits

Werewolf_789 schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 20:35:
[...]

Had er nog niet naar gezocht, maar ging er vanuit dat het veranderen wel mogelijk zou zijn. Wel jammer dat het niet zo is.

Coop functie ga ik hier binnenkort ook maar is proberen, kan ik ondertussen verder zoeken naar die treasures.
Klopt, zo zijn er wel meer kleine irritante dingen aan Knack. Slechte spawn points, geluk bij treasures en nog wat meer dingen. Alles bij elkaar zorgt het ervoor dat de ervaring wat minder leuk is. Desalniettemin heb ik me zeker vermaakt met Knack. Nog vier chapters en ik ben klaar. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:53

On_E

Housemusic

Volgende week woensdag Awesomenauts Assemble op PSN voor een tientje.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
frankeros schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 22:49:
[...]

Klopt, zo zijn er wel meer kleine irritante dingen aan Knack. Slechte spawn points, geluk bij treasures en nog wat meer dingen. Alles bij elkaar zorgt het ervoor dat de ervaring wat minder leuk is. Desalniettemin heb ik me zeker vermaakt met Knack. Nog vier chapters en ik ben klaar. :)
Ik vind sowieso maar weinig collectables bij Knack, zit nu ergens in level 9, maar heb slechts 2 van die rode stenen, 1 gele volgens mij, en 1 gadged compleet. Ik zal ze wel gewoon missen, maar vind ze flink verstopt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Ik heb ook een Knack versie uit een bundel. Het enige verschil met de retail versie is volgens mij het feit dat er een waarschuwing in het geel op de voorkant staat dat je m niet mag doorverkopen :p

Ik heb gisteren nog een uur zitten spelen, maar soms zou ik echt bijna de controller door de kamer kunnen zwieren, haha. Ik heb toen even een wisseling van speelwijze gedaan en dat lijkt wel te helpen. Het komt er op neer dat ik minder de spring aanval doe en meer gewoon meppen. Het meeste irritante is nog wel dat als je 2 tegenstanders hebt en je valt er 1 aan, dat de ander op dat moment net een mep uitdeelt.
Vooral met die spring aanval werd ik dan enorm veel geraakt, mede doordat je net na de sprong een fractie van een seconde niets kan doen en dus geraakt kan worden. Het helpt ook wel als je even goed kijkt watvoor aanvallen de tegenstanders kunnen doen.
Het uitwijken met de rechter stick werkt ook wel zeer goed moet ik zeggen :)

Nog een tip voor als er iemand het nog niet wist, maar er is een aparte Knack app (in ieder geval op iOS), waar je extra items mee kunt verdienen. Deze kun je dan vervolgens via het spel importeren ;)

[ Voor 19% gewijzigd door SToRM666 op 26-02-2014 10:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-10 12:51

spaceboy

Op grote hoogte

Wie spelen hier allemaal Rayman? Ik kan dat niet terugvinden in die Google Doc. Ik zou 't wel lollig vinden om wat mensen af en toe te kunnen uitdagen (en ik ben matig tot redelijk in platformers, dus cannon fodder voor de ranglijsten-jagers). ;-)

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Laatst online: 14:41
Hier Knack ook vorige week gekocht en moet er nog beginnen. Maar als ik alle irritatie puntjes hier lees, wordt ik niet blij en denk ik dat ik zeker niet voor de Platinum ga. Ik had hem juist gekocht als 'loung' game tussen het geweld van BF4 en COD:G door.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

spaceboy schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 10:36:
Wie spelen hier allemaal Rayman? Ik kan dat niet terugvinden in die Google Doc. Ik zou 't wel lollig vinden om wat mensen af en toe te kunnen uitdagen (en ik ben matig tot redelijk in platformers, dus cannon fodder voor de ranglijsten-jagers). ;-)
Ik

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 29-09 17:09
Bungie beta code:

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Te registeren op www.bungie.net/beta

Kreeg er 2 via Bartsmit dus bij deze voor iemand die de beta wil proberen :)

- iRacing profiel | Ryzen 7700x | 4070 | 32GB DDR5 | -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M289
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-05 00:04
Xentor schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 11:37:
Bungie beta code:

Members only:
Alleen zichtbaar voor ingelogde gebruikers. Inloggen

Te registeren op www.bungie.net/beta

Kreeg er 2 via Bartsmit dus bij deze voor iemand die de beta wil proberen :)
Leuk, maar volgens Bungie is die code al gebruikt ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Jumpman schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 11:26:
Hier Knack ook vorige week gekocht en moet er nog beginnen. Maar als ik alle irritatie puntjes hier lees, wordt ik niet blij en denk ik dat ik zeker niet voor de Platinum ga. Ik had hem juist gekocht als 'loung' game tussen het geweld van BF4 en COD:G door.
Je moet gewoon spelen om te spelen, inderdaad niet nadenken over Platinum's enzo. Ik speel gewoon als ik een momentje van verveling heb, en daar voldoet het prima in.

En ja, soms is het ergerlijk, maar noem me één game die niet ergerlijk is bij tijd en wijlen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
M289 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 11:41:
[...]

Leuk, maar volgens Bungie is die code al gebruikt ;(
Dan heeft denk ik iemand anders hem gebruikt. Deze was namelijk verschillend dan de andere die ik had gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M289
Xentor schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 11:45:
[...]

Dan heeft denk ik iemand anders hem gebruikt. Deze was namelijk verschillend dan de andere die ik had gekregen.
Ach ja, dat zit er natuurlijk wel in bij zo'n druk bezocht topic als dit :)

Hoe kwam je aan die beta codes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herax10NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07:32
Is er al meer info over de DLNA ondersteuning? Mensen die meer weten wanneer dit (hopelijk) toegevoegd zal worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
M289 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 11:46:
[...]

Ach ja, dat zit er natuurlijk wel in bij zo'n druk bezocht topic als dit :)

Hoe kwam je aan die beta codes?
Inschrijven voor reservering bij bartsmit krijg je zon code toe gestuurd. Kun je altijd nog bepalen of je hem wilt kopen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayesh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01-10 20:49
Oké ik heb een gebruikte code van bartsmit gekregen.
Anders wacht ik wel op de gamemania daar heb ik hem ook pre-ordert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
Jumpman schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 11:26:
Het is een vrij uitdagende game, maar los van die irritante spawn points vind ik m wel goed. Als je voor niveau normal kiest, moet je erop rekenen dat je wel wat tegenstand gaat krijgen af en toe ;)
Fatal Mind schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 11:43:
En ja, soms is het ergerlijk, maar noem me één game die niet ergerlijk is bij tijd en wijlen.
Ik heb Rayman Origins ook uitgespeeld en daar heb ik op sommige stukken ook wel zitten vloeken om erdoor te komen, dus in dat opzicht valt Knack nog wel mee bedenk ik me nu. Knack is wel veel meer op combat gericht.

[ Voor 16% gewijzigd door SToRM666 op 26-02-2014 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M289
Xentor schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 11:52:
[...]

Inschrijven voor reservering bij bartsmit krijg je zon code toe gestuurd. Kun je altijd nog bepalen of je hem wilt kopen :)
In een fysieke winkel of via de website van BartSmit?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Xentor
M289 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 12:27:
[...]

In een fysieke winkel of via de website van BartSmit?
Gewoon via de website, staat er ook wel bij :)
http://www.bartsmit.com/n...playstation-4/ps4-destiny

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dit is een Racegame die ik graag op de PlayStation 4 had gezien :

Een heerlijke racer waar veel plezier aan beleefd kan worden.

Weet iemand of er een deel van Nascar in de nabije toekomst richting de PS4 komt?

Nascar 2014 is pas uitgekomen en kan makkelijk omgezet worden naar een PS4 versie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankaro

Frankaro

Greatness Awaits

Fatal Mind schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 11:43:
[...]

Je moet gewoon spelen om te spelen, inderdaad niet nadenken over Platinum's enzo. Ik speel gewoon als ik een momentje van verveling heb, en daar voldoet het prima in.

Helemaal waar, zo ben ik 'm ook eerst begonnen. En dan is het echt een toffe game hoor. Zeker op normal is het prima te doen. Het is dan zeker een game die je er af en toe eens bij pakt. Begin je meteen op hard dan is het inderdaad goed vooruit kijken hoe de vijanden staan en reageren.

Maar... zodra je voor platinum gaat dan wil je echt je controller af en toe opeten. Aan de andere kant deze platinum trophy gaat mij veel voldoening geven. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-10 10:49

Denko

|{ing Øf ßlitz

Verwijderd schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 13:11:

[video]

Het ziet er ook wel uit alsof je bergen plezier ermee kan hebben.....

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ASNNetworks schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 13:25:
[...]

He took a left tuuuuurn..... He took another left turn......
En als je met 160mph een bocht neemt rijd je te sloom :o
Niet echt een uitdagend spel, ik wacht wel op driveclub/project CARS :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankaro

Frankaro

Greatness Awaits

http://www.officialplayst...rchs-ps-plus-game-on-ps4/

Dead Nation PS4 bevestigd voor PS+ aankomende maart. Tja verwacht wel iets meer van PS+ maar snap ook wel dat ze Killzone oid er nog niet in stoppen. Dead Nation vond ik persoonlijk een hele toffe game dus ga 'm zeker weer oppakken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

frankeros schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 13:52:
http://www.officialplayst...rchs-ps-plus-game-on-ps4/

Dead Nation PS4 bevestigd voor PS+ aankomende maart. Tja verwacht wel iets meer van PS+ maar snap ook wel dat ze Killzone oid er nog niet in stoppen. Dead Nation vond ik persoonlijk een hele toffe game dus ga 'm zeker weer oppakken.
Komt die psplus update vandaag?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-10 07:44
Verwijderd schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 13:11:

[video]

Weet iemand of er een deel van Nascar in de nabije toekomst richting de PS4 komt?

Nascar 2014 is pas uitgekomen en kan makkelijk omgezet worden naar een PS4 versie.
Vond Inside Line beter dan 2011, maar nog steeds waardeloos. Vooral op tracks als Bristol kreeg je meestal mayhem vanwege de slechte AI. Weet niet of dat beter werd met de (veel te laat uitgebrachte) update. Heb hem eigenlijk links laten liggen daardoor...

2014 is van een andere publisher, wellicht toch maar weer eens aan wagen :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 17:53

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 14:06:
[...]

Komt die psplus update vandaag?
Nee, volgende week woensdag waarschijnlijk.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vettigen_Dr33
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-02 20:08

Vettigen_Dr33

PSN-id: Vettigen_Dr33

zojuist gereserveerd (naam en emailadres ingegeven) maar geen beta code... :(
I wanna :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zidanexo
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 20:27
Net de volgende games besteld/gereserveerd voor me ps4 bij Saturn

Fifa 14 (PS4)
Infamous: Second Son Special Edition (PS4)
Watch_Dogs(PS4)

En dit voor maar 135 euro. (3is2 actie) gemiddeld dus 45 euro per game betaald. Dat vind ik niet duur :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankaro

Frankaro

Greatness Awaits

Zidanexo schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 14:33:

Fifa 14 (PS4)
Watch_Dogs(PS4)

En dit voor maar 135 euro. (3is2 actie) gemiddeld dus 45 euro per game betaald. Dat vind ik niet duur :)
Nette prijs inderdaad voor alle drie games. Infamous en Watch_Dogs heb ik ook gepre-orderd. Maar dan al eerder. :) Ben wel benieuwd wanneer we nu eens een launchdatum krijgen van WD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Herax10NL
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 07:32

Fifa 14 (PS4)
Watch_Dogs(PS4)

Staat op de site, uitgezonderd Pre-order games?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zidanexo
StevoMark10 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 14:37:
[...]

Staat op de site, uitgezonderd Pre-order games?
Klopt, het werkt ook niet met alle games.

Sjordi zij het volgende op budgetgaming.nl

"Aantal preorders voor PS4 doen het wel en aantal niet.

WEL
PS4 Watch Dogs
PS4 Infamous Second Son Special Edition
PS4 Thief Benelux Edition

NIET
PS4 Infamous Second Son normale editie
PS4 Driveclub
PS4 Destiny"

Heb het getest en je kan bijvoorbeeld destiny dus niet reserveren voor die actie. Ik was toch al van plan infamous en watch dogs te halen. Hopenlijk komt fifa morgen binnen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-1980

Fifa 14 (PS4)
Watch_Dogs(PS4)

Bijna hetzelfde besteld. Heb alleen tomb raider in plaats van fifa 14.
Wel benieuwd hoe snel ze zijn met leveren van tomb raider.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zidanexo
Erik-1980 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 14:43:
[...]

Bijna hetzelfde besteld. Heb alleen tomb raider in plaats van fifa 14.
Wel benieuwd hoe snel ze zijn met leveren van tomb raider.
Ik zat te twijfelen maar ik heb Tomb raider al uitgespeeld op de PC en ben niet echt fan van het stealth genre (Thief), normaal wacht ik met het kopen van een Fifa spel, maar sinds het aanbod van games nog niet zo groot is heb ik niet echt een keus..

Maar na deze aankoop zal ik voorlopig zoet zijn de komende maanden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-09 16:17
Wanneer had je de reservering gemaakt? Heb namelijk nog niks gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blate
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 18:32
Ook maar even de volgende games bij saturn gekocht:

Knack
AC4
Infamous: Second Son Special Edition

Nu nog een ps4 kopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• epamel
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 21:40
Het is dat ik al een ps4 heb staan sinds launch. Maar bij ons afgelopen weekend waren er gewoon losse verkrijgbaar bij de bart smit in Middelburg. Nu inmiddels al uitverkocht, hier in de buurt een dorpje had ook nog Playstation 4 op voorraad..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hahahah heb zojuist 3 exemplaren van Watch Dogs gereserveerd :)
Nou maar hopen dat ze bij de release snel leveren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-1980
Verwijderd schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 16:14:
Hahahah heb zojuist 3 exemplaren van Watch Dogs gereserveerd :)
Nou maar hopen dat ze bij de release snel leveren.
Mooi één voor één uitspelen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:46

Pykow

Angelo OTR

Normaal koop ik altijd Fifa op een console, maar ik heb Fifa 14 al op de PC en op de VITA.
Misschien als ik wat geld overheb met me verjaardag over paar maanden, dat ik er geld in stop.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

@dutchgio: Ervaring met slechte leveringstijden van Saturn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 19:46

Pykow

Angelo OTR

Verwijderd schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 16:57:
yep ik wel, daarom rij ik er altijd gewoon langs ;)

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 20:02
Dat jullie nog bestellen bij Saturn, ik lees alleen maar ellende in de PS4 topics. Sneller is gewoon naar de winkel :) De prijs is er wel naar, maar dan mag je zeker geduld hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Erik-1980
ChuckyDevil schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 17:12:
Dat jullie nog bestellen bij Saturn, ik lees alleen maar ellende in de PS4 topics. Sneller is gewoon naar de winkel :) De prijs is er wel naar, maar dan mag je zeker geduld hebben.
Ik heb een gokje gewaagd. Ga ervan uit dat de pre order games (infamous / watchdogs) geen probleem zijn en op releasedatum geleverd worden. Tomb raider moet ik even op wachten, hoop op volgende week.

[ Voor 3% gewijzigd door Erik-1980 op 26-02-2014 17:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:07
16 april komt de beste game van het jaar naar de PS4 :p Ik verwacht jullie allemaal in de strijd voor de leaderboards :)

http://blog.eu.playstatio...fusion-ps4-shopping-list/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M289
Heeft iemand hier ervaring met het verwisselen van de stock hdd in de PS4 met bijvoorbeeld een 1TB SSHD van Seagate?

De extra snelheid en opslagruimte lijkt mij wel de moeite waard, maar ik ben benieuwd of er wellicht mede-tweakers zijn die dit al gedaan hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bouwe272
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 30-09 22:02
M289 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 18:35:
Heeft iemand hier ervaring met het verwisselen van de stock hdd in de PS4 met bijvoorbeeld een 1TB SSHD van Seagate?

De extra snelheid en opslagruimte lijkt mij wel de moeite waard, maar ik ben benieuwd of er wellicht mede-tweakers zijn die dit al gedaan hebben.
Heb het zelf gedaan gelijk toen ik de PS4 binnen had! Ik heb het nooit direct met dezelfde game naast elkaar kunnen testen, maar een vriend van mij zijn PS4 zonder SSHD installeert minder snel en lijkt soms wat trager met laden etc. Of de verschillen heeeeeel erg groot zijn durf ik niet te zeggen. Ik heb in ieder geval nooit het idee dat mijn PS4 met SSHD traag is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M289
bouwe272 schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 18:38:
[...]

Heb het zelf gedaan gelijk toen ik de PS4 binnen had! Ik heb het nooit direct met dezelfde game naast elkaar kunnen testen, maar een vriend van mij zijn PS4 zonder SSHD installeert minder snel en lijkt soms wat trager met laden etc. Of de verschillen heeeeeel erg groot zijn durf ik niet te zeggen. Ik heb in ieder geval nooit het idee dat mijn PS4 met SSHD traag is ;)
Klinkt goed, heb jij de Seagate ST1000LM014 gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beakzz schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 18:33:
16 april komt de beste game van het jaar naar de PS4 :p Ik verwacht jullie allemaal in de strijd voor de leaderboards :)

Fantastisch ! Die kloon op de ps3 was echt om te huilen. Tijd voor het echte werk :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 16:57:
Ja wie niet, vooral pre-orders met een lage prijs worden niet tot zelden uitgeleverd.
Ze blijven de orders dan gewoon doorschuiven tot de klanten vanzelf wel annuleren. Ook als de game inmiddels uit voorraad leverbaar is.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Donstil schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 22:05:
[...]

Ja wie niet, vooral pre-orders met een lage prijs worden niet tot zelden uitgeleverd.
Ze blijven de orders dan gewoon doorschuiven tot de klanten vanzelf wel annuleren. Ook als de game inmiddels uit voorraad leverbaar is.
Zo heb ik het ook ongeveer gehad ja.
Was geen pre-order, maar dezelfde 3is2 actie als nu waarbij men ook 33% korting gaf als je 1 game bestelde.
Vervolgens zetten de prijs van AC terug, geven het een nieuw bestelnummer en je hoort pas dat ze niet kunnen leveren nadat je hier zelf naar informeert. Een paar weken verder leverde men uiteindelijk wel, na het opnieuw moeten bestellen doordat ze het bestelnummer hadden veranderd en het administratief niet mogelijk was om de game gewoon te leveren. Achteraf toen wel netjes het verschil in de prijs teruggehad, maar er 4 weken doen om uiteindelijk te leveren na veel klantenservice verkeer terwijl op de site "voor 21.00 besteld, morgen in huis" staat is natuurlijk niet gewenst.
College Mediamarkt heeft het op dat punt beter voor elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Peter_Aragorn
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 15-11-2023

Oh vet :)!

https://www.discogs.com/user/Hamlap1988/collection

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 02-10 07:44
Heb inmiddels m'n Hori controller voor PS4 van Play-asia binnen. Kan zeggen dat ie z'n prijs van 55 dollar niet helemaal waard is, maar opzich is het een degelijke controller.

Wat je mist t.o.v. de PS4 controller:

- Touchpad
- Speaker
- Drukgevoelige R2/L2 triggers (zijn nu gewoon click buttons geworden).

Dat laatste klinkt logisch, want het is een FPS controller. Ben er in elk geval blij mee. Werkt zowel met PS3 als PS4 prima. Enige nadeel is dat ik geen idee heb hoe ik custom buttons kan instellen, want de handleiding is niet in het Engels.

Foto's

http://i.imgur.com/gBMREws.jpg
http://i.imgur.com/HRcpvvw.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
dutchgio schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 22:20:
[...]

Zo heb ik het ook ongeveer gehad ja.
Was geen pre-order, maar dezelfde 3is2 actie als nu waarbij men ook 33% korting gaf als je 1 game bestelde.
Vervolgens zetten de prijs van AC terug, geven het een nieuw bestelnummer en je hoort pas dat ze niet kunnen leveren nadat je hier zelf naar informeert. Een paar weken verder leverde men uiteindelijk wel, na het opnieuw moeten bestellen doordat ze het bestelnummer hadden veranderd en het administratief niet mogelijk was om de game gewoon te leveren. Achteraf toen wel netjes het verschil in de prijs teruggehad, maar er 4 weken doen om uiteindelijk te leveren na veel klantenservice verkeer terwijl op de site "voor 21.00 besteld, morgen in huis" staat is natuurlijk niet gewenst.
College Mediamarkt heeft het op dat punt beter voor elkaar.
Dit heb ik ook gehad ja, ben toen een aantal keer gemaild door de klanten service met de vraag of ik niet toevallig wilde annuleren en ook toen ik de klanten service belde wilden ze dat wel heel graag.

Game was toen gewoon uit voorraad leverbaar (werd ook bezorgd bij andere tweakers die wel de normale prijs betaalde) maar ik kreeg niets. Zelfde geneuzel met artikel nummer enz.

Een ps3 game die ik had besteld voor 35,- kwam wel gewoon btw, die heb ik op release toen nog naar een ps4 versie geüpgraded bij de GameMania.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Ik las jouw post met een half oog en dacht meteen "gta5!" ;) Maar trials lijkt me ook een leuk spel en zeker geschikt voor ps plus in april.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 19:07
Haha sorry !

Je kan wel een zelfde soort enthousiasme bij me verwachten als die aankondiging komt ;) Alleen heb ik in Trials veel meer uur gestopt dan in GTA 5 en je weet dat ik daar ook mijn best heb gedaan :p

De leaderboards , local multiplayer en later in het spel de schijnbaar onmogelijke levels zijn voor mij een gouden combinatie. Nu nog ff afwachten of ze dat niveau aanhouden.

• DeeSung
  • Registratie: Juni 2012
  • Niet online
Donstil schreef op woensdag 26 februari 2014 @ 23:20:
[...]

Dit heb ik ook gehad ja, ben toen een aantal keer gemaild door de klanten service met de vraag of ik niet toevallig wilde annuleren en ook toen ik de klanten service belde wilden ze dat wel heel graag.

Game was toen gewoon uit voorraad leverbaar (werd ook bezorgd bij andere tweakers die wel de normale prijs betaalde) maar ik kreeg niets. Zelfde geneuzel met artikel nummer enz.

Een ps3 game die ik had besteld voor 35,- kwam wel gewoon btw, die heb ik op release toen nog naar een ps4 versie geüpgraded bij de GameMania.
Dit is echt een dom excuus met artikelnummer. We leven in een digitale tijdperk, dus dan voer je het gewoon handmatig in toch?. Ze weten welke game het is en ook weten ze dus het oude artikelnummer en ze weten het nieuwe artikelnummer. Ze moeten gewoon leveren.

Dit is niet de eerste keer dat het gebeurt en ze weten dus dat dit een probleem is. Dan zoek je als verantwoordelijke voor een oplossing. Je hoeft NIET met die actie te komen.

Ben dankzij jullie achter deze actie gekomen, dankjewel :D.

Geeft mij ook de kans (als het niet goed gaat) een praatje te maken met de verantwoordelijke daar.

Ik heb gekocht:
Battlefield 4
Infamous second son limited edition
Watchdogs

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 03-10 12:51

spaceboy

Op grote hoogte

Op Shiver23 na heb ik nog steeds behoefte aan "Rayman Legends vrienden". ;-)

Erg leuk ook met die dagelijkse en wekelijkse competities. Sta nu voor de weekly challenge op goud, maar daar zullen de komende 3 dagen vast nog meer betere tijden komen.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Mooie Thief graphics comparison op IGN. Zit op mobiel, dus kan 'm even niet linken. Maar de verschillen tussen PC/PS4 en X1 zijn opvallend.

• Alvanosa
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 22-09 18:48
bram1984 schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 08:53:
Mooie Thief graphics comparison op IGN. Zit op mobiel, dus kan 'm even niet linken. Maar de verschillen tussen PC/PS4 en X1 zijn opvallend.
Inderdaad PS4 en PC zijn bijna identiek en voor de X1 lijkt er een soort van filter overheen te zijn gegooid om de details te maskeren door middel van het donkerder maken van het beeld.

PSN: Alvanosa

AtlAntA schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 00:00:
[...]

Ik las jouw post met een half oog en dacht meteen "gta5!" ;) Maar trials lijkt me ook een leuk spel en zeker geschikt voor ps plus in april.
Dat is meer mijn zeperd van het jaar. Ik dacht aan The Last of Us.

• Frankaro

Frankaro

Greatness Awaits

Oh The Last Of Us... Die moet gewoon naar de PS4 uitkomen. Al zouden ze die maar een klein beetje oppoetsen dan is het direct de mooiste game beschikbaar voor de PS4. (Totdat The Order uitkomt.) :)

Thief weet ik niet of ik die nou ga aanschaffen. Krijgt toch wel gemengde reviews. Iemand hier die 'm al heeft?

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 13:57

Satom

Verzamel ervaringen

spaceboy schreef op donderdag 27 februari 2014 @ 08:08:
Op Shiver23 na heb ik nog steeds behoefte aan "Rayman Legends vrienden". ;-)

Erg leuk ook met die dagelijkse en wekelijkse competities. Sta nu voor de weekly challenge op goud, maar daar zullen de komende 3 dagen vast nog meer betere tijden komen.
Voeg me maar toe, ben ook nog opzoek naar Rayman vrienden :+
Pagina: 1 ... 99 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.

Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan