Kun je dat is laten zien dan? Remote play werkt namelijk op basis van streaming(alsof je een film kijkt) en fit kost de vita geen enige moeite en is niet gevoelig voor "zwaardere scenes". Ik heb bf4 gespeeld via remote play en dat gaat prima... Uiteraard niet dezelfde ervaring als op de ps4 zelf maar de framerate is consistent.Donstil schreef op zondag 23 februari 2014 @ 17:27:
[...]
Je hebt ervaring met het spelen van Rayman via RemotePlay? Of brabbel je maar wat?
Er zitten levels bij in Rayman games waar je gewoon duidelijk last hebt van input lag via remote play, daar gaat het soms te snel voor.
BlackFlag is idd te spelen maar echt prima zou ik het niet noemen. Het speelt een heel stuk slomer en trager allemaal.
Remote play is gewoon veel meer een gimmick dan echt een functie. Daarom begrijp ik niet zo goed dat ze het bij Rayman op de doos zetten.
Check wel of je de instellingen goed hebt staan (direct connect) en je ps4 via ethernet bij voorkeur.
[ Voor 5% gewijzigd door renzo4000 op 23-02-2014 18:16 ]
PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W