Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 05-10 17:33
Donstil schreef op zondag 23 februari 2014 @ 17:27:
[...]

Je hebt ervaring met het spelen van Rayman via RemotePlay? Of brabbel je maar wat?

Er zitten levels bij in Rayman games waar je gewoon duidelijk last hebt van input lag via remote play, daar gaat het soms te snel voor.

BlackFlag is idd te spelen maar echt prima zou ik het niet noemen. Het speelt een heel stuk slomer en trager allemaal.

Remote play is gewoon veel meer een gimmick dan echt een functie. Daarom begrijp ik niet zo goed dat ze het bij Rayman op de doos zetten.
Kun je dat is laten zien dan? Remote play werkt namelijk op basis van streaming(alsof je een film kijkt) en fit kost de vita geen enige moeite en is niet gevoelig voor "zwaardere scenes". Ik heb bf4 gespeeld via remote play en dat gaat prima... Uiteraard niet dezelfde ervaring als op de ps4 zelf maar de framerate is consistent.

Check wel of je de instellingen goed hebt staan (direct connect) en je ps4 via ethernet bij voorkeur.

[ Voor 5% gewijzigd door renzo4000 op 23-02-2014 18:16 ]

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stefananas86
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 23:23
Olivinio schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 19:44:
Heeft één van jullie een idee hoe je de audio over hdmi krijgt? Even een korte situatie schets:

Mijn ps4 gaat via een hdmi kabel naar hdmi ingang in receiver. Op mijn receiver zitten 3 hdmi ingangen en één hdmi out. De hdmi out gaat naar mijn tv. Op de overige twee hdmi ingangen zit de UPC mediabox en op de andere zit een mediaplayer.

Ik weet dat je op de ps4 hdmi audio kunt kiezen ipv optical. Dit heb ik gedaan. Vervolgens kan ik op mijn receiver alleen maar voor optical 1,2 en 3 kiezen of coax 1,2 en 3. Ik wordt ook niet echt wijzer van de handleiding. Ik wiljuist geen optical of coax meer gebruiken

Het is overigens een receiver van Harman kardon.

Alvast bedankt voor de reacties
Ik heb volgens mij dezelfde receiver gehad van Harman Kardon. Ik kon alleen geluid laten lopen via optical 1,2 of 3 en coax, maar niet via HDMI. Dus ik moest het beeld via HDMI laten lopen en het geluid via optical.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juhrat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 29-05-2024
Ik ben er heel tevreden over >:)

Afbeeldingslocatie: http://i129.photobucket.com/albums/p218/NL-JOERI/image-1.jpg

Afbeeldingslocatie: http://i129.photobucket.com/albums/p218/NL-JOERI/image.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 06:42
Grappig, zelf gemaakt?

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juhrat
Nee gewoon besteld op Ebay, kostte me maar 5 euro voor 2 controllers :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online
Functioneert die dan ook nog met bijvoorbeeld de playroom?

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Juhrat
uchiha tijntje schreef op zondag 23 februari 2014 @ 19:04:
Functioneert die dan ook nog met bijvoorbeeld de playroom?
Hmm, goed punt haha. Zal zo ff checken met mijn camera

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijne vrijdag binnengekregen, hield al een tijdje een topic in de gaten waar ze elke dag updates plaatsen waar je het beste je ps4 kan kopen en heb hem eindelijk kunnen bestellen en moet zeggen wat een top console is die ps4! volgende levering ligt rond 2e week van maart.. bekijk hier zou ik zeggen; bekijk hier succes ermee ! trouwens welke spellen raden jullie aan om te kopeN?

[ Voor 9% gewijzigd door Gropah op 23-02-2014 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JensFC
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 10-08 12:12
Chaoss schreef op zaterdag 22 februari 2014 @ 14:39:
Idd dat k*t geintje haalden ze de vorige keer ook al uit toen de Black Flag voor 42,- in de aanbieding was, ging ook ineens weken duren.

Ik heb toen geannuleerd en ik bestel er nooit weer wat.
Nounou wat een ramp, ik heb gewoon een paar weekjes gewacht en heb gewoon mijn Black Flag binnen gekregen voor een goede prijs. Je kunt ook gaan huilen om niks hè, zij kunnen het ook niet helpen dat de voorraad er zo snel doorheen gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:46

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Geen ramp nee want ik kon annuleren. Als ik iets koop in een webshop waarbij de voorraad aangeeft "op voorraad, vandaag voor 11 uur besteed is morgen in huis" dan ga ik daar vanuit . Als dan achteraf blijkt dat er 3-4 weken levertijd op zit, dan is dat genoeg reden om te annuleren.

Saturn heeft gewoon een onmogelijk slecht voorraad systeem waar je totaal niet van op aan kunt, dus ja voor mij de laatste keer dat. Ik er iets bestel, simpel.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 21:02
Chaoss schreef op zondag 23 februari 2014 @ 20:48:
Geen ramp nee want ik kon annuleren. Als ik iets koop in een webshop waarbij de voorraad aangeeft "op voorraad, vandaag voor 11 uur besteed is morgen in huis" dan ga ik daar vanuit . Als dan achteraf blijkt dat er 3-4 weken levertijd op zit, dan is dat genoeg reden om te annuleren.

Saturn heeft gewoon een onmogelijk slecht voorraad systeem waar je totaal niet van op aan kunt, dus ja voor mij de laatste keer dat. Ik er iets bestel, simpel.
Ik heb tweemaal in een dergelijke actie iets bij Saturn besteld en tweemaal netjes de volgende dag bezorgd. Ik denk dat je gewoon pech hebt gehad, en zou zelf met plezier weer meedoen aan die actie. Ben benieuwd of Thief voor de PS4 er al aan mee zal doen.

Even iets anders, hebben hier mensen wel eens de microfoon van de PS Eye gebruikt voor party chat? Want ik gebruikte dat een paar keer en mn vrienden vinden dat ik nogal 'ver weg' klink als ik die microfoon gebruik. Hebben jullie dezelfde ervaring?

@Bram hieronder - Ik heb Tomb Raider al binnen via mediamarkt, is exact hetzelfde concern.

[ Voor 17% gewijzigd door Mr Ton op 23-02-2014 22:17 ]

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Niks pech. Tomb Raider geeft ook aan "voor 22:00 besteld, morgen in huis". Is er ook niet. Het lijkt ook iedere keer bij scherp geprijsde games te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Mr Ton schreef op zondag 23 februari 2014 @ 20:53:
[...]

Ik heb tweemaal in een dergelijke actie iets bij Saturn besteld en tweemaal netjes de volgende dag bezorgd. Ik denk dat je gewoon pech hebt gehad, en zou zelf met plezier weer meedoen aan die actie. Ben benieuwd of Thief voor de PS4 er al aan mee zal doen.
Ik denk eerder dat jij geluk hebt gehad, want de meeste ervaringen zijn toch minder.
En dan met name met AC:IV, COD:Ghosts en nu dus weer met Tomb Raider.
Heeft niks met voorraad te maken; die schaarste creëert men zelf. De winkels hadden gewoon exemplaren. Het voorraadsysteem dat de leverdatum aanpast deugt gewoon niet.
Prima als de prijs laag is en de levertijd lang, maar meld dit dan wel.

Er was ook nog een landelijke actie waarbij je bij aanschaf van games en dvd's etc. Een 5 euro giftcard kreeg, maar die heb ik nooit gehad. Ook na navragen hadden ze de het 'bij de desbetreffende afdeling' neergelegd, maar hier heb ik nooit een respons op gehad.
Voor mij voldoende om de Saturn maar te laten voor wat het is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
En wederom heb ik die Nationale Entertainment card ook gewoon ontvangen. Wel jammer dat die actie maar tot eind januari liep, heb hem daarom nooit gebruikt.

Maar genoeg over de Saturn. Ben benieuwd hoe deze actie ditmaal in elkaar steekt, als Thief voor 43 euro te bestellen is dan ben ik de eerste die hem in het winkelwagentje legt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
rGz schreef op zondag 23 februari 2014 @ 17:43:
Ik stoor me mateloos aan NFS: Rivals. Iedere keer als ik aan het racen ben komt er weer iets van politie (om het maar niet over andere online spelers te hebben) om de hoek. Irritant. Volgens mij moet ik gewoon meer oefenen :)
Je kunt ook instellen dat je geen andere online spelers in je sessie hebt. Kan misschien helpen bij het levelen.. Maar online racen biedt wel veel meer uitdaging :)

Ik dacht in het begin dat ik echt de politie kwijt moest zijn om een hideout in te kunnen, tot ik er een keer langs kwam en gewoon met heat 8 en in volle achtervolging erin kon haha! Scheelde me stukken frustratie! 8)7

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker013
  • Laatst online: 30-09 15:24
Weet iemand waar je goedkoop een ps + kaart abbo voor een jaar kan aanschaffen. Ik hoorde iets van wehkamp maar heb daar geen kortingscode voor.???/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-09 16:17
Bij saturn is weer 3=2 actie. Ook met ps4 games. Echter dit keer moet je echt 3 dingen kopen. Combineren pc, ps4, films etc kan ook.

Ze zeggen dat pre orders niet werken maar watchdogs en titanfall (pc) werken ook in betaaloverzicht mee. Maar een destiny en diablo niet.
Blijft wel saturn dus de levertijd kan lang zijn :)

[ Voor 81% gewijzigd door KookSpook op 24-02-2014 12:22 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
KookSpook schreef op maandag 24 februari 2014 @ 11:39:
Bij saturn is weer 3=2 actie. Ook met ps4 games. Echter dit keer moet je echt 3 dingen kopen. Combineren pc, ps4, films etc kan ook.

Ze zeggen dat pre orders niet werken maar watchdogs en titanfall (pc) werken ook in betaaloverzicht mee. Maar een destiny en diablo niet.
Saturn kan idd lang duren, net bericht gehad dat Tomb Raider Definite edition pas na 3 maart leverbaar zal zijn, daarom heb ik hem geannuleerd en heb hem besteld bij GameOutlet Leiden.
ze hebben hem op voorraad voor 39 euro!!

http://www.marktplaats.nl...e656940d2&previousPage=lr

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
bram1984 schreef op maandag 24 februari 2014 @ 13:23:
Je kan TR ook gewoon in een Saturn winkel halen. Daar hebben ze er genoeg en ze passen aan op hun webshop.
webshop zuigt bij Saturn, precies 7 dagen geleden Tomb Raider gekocht.....vandaag bericht gehad dat de game na 3 maart leverbaar is.

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• steefje
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-10 09:17

Jammer dat je persee ook drie dingen moet kopen. Dacht ga eens op zoek naar een mede tweaker die samen met mij hier gebruik van wilt maken.
Accesoires tellen niet mee zeker?

PSN ID Binloading_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007

Pykow

Angelo OTR

ik kreeg deze actie zaterdag al bij de Saturn in Dordrecht, toen ik mijn PS4 ophaalde.
Heb nu lekker Tomb raider, Assassin creed black flag en Killzone shadow fall.

Daarnaast ook 4 blu-ray dvd's binnen gehaald voor 25 euro bij Saturn in Tilburg.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Pykow schreef op maandag 24 februari 2014 @ 14:35:
[...]

ik kreeg deze actie zaterdag al bij de Saturn in Dordrecht, toen ik mijn PS4 ophaalde.
Heb nu lekker Tomb raider, Assassin creed black flag en Killzone shadow fall.

Daarnaast ook 4 blu-ray dvd's binnen gehaald voor 25 euro bij Saturn in Tilburg.
Grappig, precies de AAA games die ik ook heb. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Laatst online: 13-05 19:52
bram1984 schreef op maandag 24 februari 2014 @ 14:49:
[...]

Grappig, precies de AAA games die ik ook heb. ;)
Same here, als jullie Thief ook halen dan blijven we gelijk lopen :p

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
voxxel schreef op maandag 24 februari 2014 @ 15:36:
[...]

Same here, als jullie Thief ook halen dan blijven we gelijk lopen :p
Thief <3 nog 4 dagen :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Thief laat ik volledig van de recensies afhangen. Gameplay en animaties zien er goed uit. Hoop op mooie cijfers. En dan in maart inFamous even afwachten.

edit: IGN geeft Thief een 6,8, ouch.

[ Voor 11% gewijzigd door bram1984 op 24-02-2014 16:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kregen de mensen die hun DS4 naar sony hebben gestuurd ter reparatie of vervanging iets van een status update oid gehad in de tijd dat de DS4 weg was? of hebben jullie hem opgestuurd en 1-2 weken later een nieuwe of gerepareerde terug ontvangen zonder enige communicatie?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Laatst online: 13-05 19:52
bram1984 schreef op maandag 24 februari 2014 @ 16:20:
Thief laat ik volledig van de recensies afhangen. Gameplay en animaties zien er goed uit. Hoop op mooie cijfers. En dan in maart inFamous even afwachten.

edit: IGN geeft Thief een 6,8, ouch.
Thief krijgt allemaal 6jes en hier en daar wat hoger.. Toch ga ik de game spelen. Ik ben teveel thief fan om deze te skippen. Maar ik stel me nu wel in op een matige game, dan kan het meevallen.

Infamous laat ik juist weer wel van de reviews afhangen, ik ken de serie niet dus ik kijk er ook niet echt naar uit.

[ Voor 10% gewijzigd door voxxel op 24-02-2014 16:42 ]

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Thief heeft een Metacritic score van 73 op dit moment. Valt toch tegen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 16:43:
Thief heeft een Metacritic score van 73 op dit moment. Valt toch tegen...
Thief is een kwestie van smaak, hou je van steath games dan moet je deze echt niet missen :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PU (Jan) geeft liefst een 9. Ik heb hem altijd wel hoog zitten en kan me altijd wel vinden in zijn reviews, dus dat wordt Thief halen binnenkort. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:47
Ik ga Thief in ieder geval niet halen. Keek laatst een stream via de PS4 en zag er niet zo bijzonder uit. Daarnaast is het spel is ook nog eens voor onder de €20 te koop op de PC. Dan ga ik niet 30 euro meer betalen voor de PS4 versie, mocht ik hem al gaan kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• uchiha tijntje
  • Nu online
Even een crosspost vanwege het ontbreken van een apart topic van strider. :)

Iemand al klaar met Strider op Hard difficult? Ik ben nu in de tower bij de eindbaas, maar dat ascent gedeelte, waar je uiteindelijk 2 spiders met ice attacks op je dak krijgt is echt onwijs lastig. De eerste paar waves kom ik goed door, met bijna al mijn health. Maar zodra ik die 2 spiders tegenover me krijg met zo'n vervelende mini choppers met rockets ben ik binnen enkele tellen dood. Vond ik ook al het lastigste gedeelte op medium. Zodra ik daar voorbij ben is de eindbaas appeltje eitje denk ik.. Iemand tips?

Heb 9 health upgrades, 6 of 7 energy upgrades en nog wat kunai upgrades. Zit nu ook op 3 uur 33 voor de tower. Dus ik wil graag ook meteen de 4 uur achievement/tophy halen. Dus graag tips over de tactiek om ze te verslaan in plaats van volledig max upgraden :P.

Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ruben0s schreef op maandag 24 februari 2014 @ 17:13:
Ik ga Thief in ieder geval niet halen. Keek laatst een stream via de PS4 en zag er niet zo bijzonder uit. Daarnaast is het spel is ook nog eens voor onder de €20 te koop op de PC. Dan ga ik niet 30 euro meer betalen voor de PS4 versie, mocht ik hem al gaan kopen.
Dan blijven er voor jou alleen de exclusives over? Voor zover ik weet zijn alle multiplats op een PC fiks goedkoper.

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ruben0s
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 22:47
Ja. Ik koop denk ik alleen PS+ en de exclusives (En de games die mijn vrienden veel online spelen). De multiplatform games speel ik gewoon op mijn PC + xbox 360 controller die op de tv is aangesloten.

Ik had liever alles op de PC gehad omdat dat uiteindelijk veel goedkoper is. Maar heb de PS4 gekocht om samen met mijn vrienden te spelen.

[ Voor 103% gewijzigd door Ruben0s op 24-02-2014 17:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 07:04
Hier ook besloten Thief voor de PS4 niet te halen, na het zien van de Gameplay Streams. Het komt op mij behoorlijk repetitief over, met weinig replay waarde. Ik vind het een mooie game voor de PSN Plus Instant Game Collection.

[ Voor 5% gewijzigd door Jumpman op 24-02-2014 19:48 ]

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Benieuwd wat ze voor gratis game gaan doen met de maart update voor PS+ zal wel weer een indie zijn. Zie driveclub komende maand nog niet verschijnen eerlijk gezegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ruben0s schreef op maandag 24 februari 2014 @ 17:13:
doe net zoals ik, koop hem op een goede site (40-45 euro)
speel hem uit en verkoop hem op marktplaats voor 35-40!

op Knack had ik zelfs winst, gekocht voor 25 euro, helemaal uitgespeeld (leuke game 8/10) en verkocht voor 27.50 :)
klaar :)

[ Voor 10% gewijzigd door Kol Nedra op 24-02-2014 17:56 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayesh
  • Laatst online: 01-10 20:49
Paulus07 schreef op maandag 24 februari 2014 @ 17:38:
Benieuwd wat ze voor gratis game gaan doen met de maart update voor PS+ zal wel weer een indie zijn. Zie driveclub komende maand nog niet verschijnen eerlijk gezegd.
Op sites zeggen ze dead nation, geen ps4 waardige Titel
En iedereen kon hem gratis krijgen toen psn down was.
Dus ik heb liever dat er een ander spel komt

[ Voor 4% gewijzigd door jayesh op 24-02-2014 18:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
jayesh schreef op maandag 24 februari 2014 @ 18:04:
[...]

Op sites zeggen ze dead nation wat een rot spel.
dead nation nooit gespeeld aangezien de ps4 mijn eerste playstation is, altijd xbox gehad.
dead nation lijkt me prima :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ToFast
  • Registratie: Mei 2004
  • Laatst online: 25-01 12:49
[...]
Op sites zeggen ze dead nation wat een rot spel.
Ik weet niet welke sites jij bezoekt, maar....in ieder geval ik heb dead nation grijs gespeeld op de ps3 en het is een goede game (genoeg reviewsites die het met mij eens zijn }:O )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kol Nedra schreef op maandag 24 februari 2014 @ 18:06:
[...]

dead nation nooit gespeeld aangezien de ps4 mijn eerste playstation is, altijd xbox gehad.
dead nation lijkt me prima :)
Inderdaad ik hou wel van old skool top down shooters dus als deze wat goed in elkaar zit ben ik tevreden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• majoh
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 07:11

majoh

ᕦ(ò_óˇ)ᕤ

Het is een leuk spel. Maar voor de mensen die m al gekregen hadden op de PS3 is dit natuurlijk wel een beetje jammer ...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jumpman schreef op maandag 24 februari 2014 @ 17:27:
Hier ook besloten Thief voor de PS4 niet te halen, na het zien van de Gameplay Streams. Het komt op mij behoorlijk representatief over, met weinig replay waarde. Ik vind het een mooie game voor de PSN Plus Instant Game Collection.
Representatief ja? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pasajo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 12-10-2021
Dead nation, ach. Heb ik al beetje gespeeld maar vind het geen denderend spel. Liever een kleiner wat familievriendelijker spel welke de mogelijkheden van de PS4 laat zien. Zoals resogun, ideale ps+ game was dat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht rustig op tomb raider en rayman als ze gratis worden, survival horror games en en dat soort meuk heb ik niets mee. Als ik tomb raider niet had op ps3, had ik m al gekocht voor ps4. Ik ga echt niet 2 keer betalen, al kan GTAV daar misschien wel verandering in brengen. ^^
Nu is het eigenlijk een kwestie van wachten op games die me boeien, maar dat wist ik al toen de PS4 in huis werd gehaald. ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
[...]

Op sites zeggen ze dead nation, geen ps4 waardige Titel
hoop niet op dead nation. Had ik idd al met die PS3 hack. Maarja is nog een verassing :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paulus07 schreef op maandag 24 februari 2014 @ 19:21:
[...]

hoop niet op dead nation. Had ik idd al met die PS3 hack. Maarja is nog een verassing :P
Die site had het de vorige keer ook goed, dus zo'n grote verassing is het niet meer..
Helaas wordt deze maand dan weer wat minder met Dead Nation,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Dead Nation was op de PS3 ook al eens ps+ titel dus veel mensen hebben hem al eens gespeeld, verder zal hij op de PS4 ook wel gelijk zijn meer dan een minimale grafische oppoets beurt verwacht ik niet. Verder geen slechte game maar ook niets bijzonders.

Tot nu toe valt PS+ voor de ps4 aardig tegen, na resogun heb ik nog geen game gezien die de moeite waard is. Dont starve heb geïnstalleerd maar had ik na 20 minuten wel gezien en outlast heb ik niet eens gaf installeerde. Ik zit echt op Driveclub te wachten dat gaat de eerste game worden die de moeite waard is.

[ Voor 21% gewijzigd door Chaoss op 24-02-2014 19:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Grindtegel
  • Registratie: April 2003
  • Laatst online: 04-10 19:18

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op maandag 24 februari 2014 @ 19:32:
Dead Nation was op de PS3 ook al eens ps+ titel dus veel mensen hebben hem al eens gespeeld, verder zal hij op de PS4 ook wel gelijk zijn meer dan een minimale grafische oppoets beurt verwacht ik niet. Verder geen slechte game maar ook niets bijzonders.

Tot nu toe valt PS+ voor de ps4 aardig tegen, na resogun heb ik nog geen game gezien die de moeite waard is. Dont starve heb geïnstalleerd maar had ik na 20 minuten wel gezien en outlast heb ik niet eens gaf installeerde. Ik zit echt op Driveclub te wachten dat gaat de eerste game worden die de moeite waard is.
heb elk spel tot nu toe behalve rayman en ze zijn allemaal tip top prima om te spelen, kwestie van proberen I guess. je kunt uiteraard overal over klagen, maar dan kom je nergens _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Smaken verschillen, ik moet zeggen dat ik me met de PS+ spellen voor de PS3 altijd prima vermaakt maar de kwaliteit ligt op de PS4 een stuk lager door het beperkt aanbod.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayesh
  • Laatst online: 01-10 20:49
Ik verwacht knack ook heel snel bij ps plus.
Omdat japan hem gratis krijgt
Zij hebben de limited bundel

[ Voor 16% gewijzigd door jayesh op 24-02-2014 20:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 04-10 22:20
ik mag echt hopen geen dead nation. dat zou een trap in het gezicht zijn van psn eigenaars.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Afbeeldingslocatie: http://a.disquscdn.com/uploads/mediaembed/images/857/6682/original.jpg

Ben benieuwd naar de week dat de ps4 ook in japan uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Ik gun Sony wel een concurrentie hoor!! zo winnen ze wel heel gemakkelijk, en dat heeft nadelen voor de gamers :/

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 21:59
Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 20:38:
[afbeelding]

Ben benieuwd naar de week dat de ps4 ook in japan uit is.
Pijnlijke cijfers.. blijkbaar stapt op er een heel groot deel van de 360 spelers over naar PS4. Kan ze geen ongelijk geven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Lekkerboeie86 schreef op maandag 24 februari 2014 @ 21:32:
[...]

Pijnlijke cijfers.. blijkbaar stapt op er een heel groot deel van de 360 spelers over naar PS4. Kan ze geen ongelijk geven.
like me :)
3 grootste redenen: de prijs, het logge grote kast en geen kinect
Maar moet eerlijk zeggen, de xbox 360 controller >>> DS4

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tja was wel te verwachten natuurlijk...

Valt me wel tegen dat de Vita het globaal zelfs beter doet dan de wiiu. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007

Pykow

Angelo OTR

De PS4 wordt wel warm zeg, hij staat toch in een open ruimte, maar hij wordt wat warm.
Xbox360 was ook altijd warm ;)

ik ben van SNES naar PS2 naar xbox360 naar PS4 gegaan ;)

De PS4 is boven mijn verwachting goed.
ik wist wel dat ze grafisch een flinke boost zouden gaan krijgen (en het ziet er net zo goed uit als een game goede gamepc van 1 jaar terug), maar alles is lekker simpel.

De controller ligt voor mij veel fijner in de hand, dan de xbox360 controller.
Nou moet ik nog steeds zeggen dat de Xbox360 controller nog steeds de beste controller was die we hadden.

Binnenkort ga ik even overal fotojes van maken en ga ik er een review van schrijven op een gamewebsite.

Killzone is wat zoekwerk, maar ik was dit al gewent op de PS Vita killzone editie en daarom erger ik me er niet zo heel erg aan.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:23

The_Worst

Unox

Verwijderd schreef op maandag 24 februari 2014 @ 16:39:
kregen de mensen die hun DS4 naar sony hebben gestuurd ter reparatie of vervanging iets van een status update oid gehad in de tijd dat de DS4 weg was? of hebben jullie hem opgestuurd en 1-2 weken later een nieuwe of gerepareerde terug ontvangen zonder enige communicatie?
Woensdag verstuurd en vrijdag stond de postbode met een nieuwe voor de deur. Kreeg er verder geen communicatie over. ;)

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M289
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-05 00:04
The_Worst schreef op maandag 24 februari 2014 @ 22:12:
[...]

Woensdag verstuurd en vrijdag stond de postbode met een nieuwe voor de deur. Kreeg er verder geen communicatie over. ;)
Zo hé, ben ik even een partij jaloers :P
Mijn PS4 is sinds 14 februari weg (DOA overhitting etc. :F ) en ik zit nog steeds te wachten op de vervanger... :'(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Nog steeds jammer dat GT6 niet op de PS4 is en driveclub ook nog steeds niet. Toe aan wat circuit races :)
of een upgrade van de codemasters F1 versie. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 21:23

The_Worst

Unox

M289 schreef op maandag 24 februari 2014 @ 22:17:
[...]

Zo hé, ben ik even een partij jaloers :P
Mijn PS4 is sinds 14 februari weg (DOA overhitting etc. :F ) en ik zit nog steeds te wachten op de vervanger... :'(
Hij had het over zijn DS4 ;)

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M289
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08-05 00:04
Jawel, maar toch :+ (frustraties, vooral als je zulke leuke PS4 games op de plank hebt liggen...)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paulus07 schreef op maandag 24 februari 2014 @ 22:47:
Nog steeds jammer dat GT6 niet op de PS4 is en driveclub ook nog steeds niet. Toe aan wat circuit races :)
of een upgrade van de codemasters F1 versie. :)
Eensch, ik wacht ook nog op een redelijk goeie racer. Nfs rivals is geen racer en stuurt in mijn optiek ook nog eens slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 08:42:
Wat is het volgens jou dan, een shooter?
Nee een arcade beuker. Maar ik snap wat je bedoelt. Ik zou graag een wat serieuzere racer zien dan Nfs.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:04

Bullet NL

Eigen Wijs

bram1984 schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 08:42:
Wat is het volgens jou dan, een shooter?
Je kan veel van NFS vinden, maar niet dat het een "pure" racer is, het spel heeft daar veel te veel arcade sausje voor....

Dus, ja... Ik begrijp hem wel, GT5/6 is in dat opzicht totaal iets anders.... Het is jammer dat op de PS4 nog geen "echte" racers is te vinden.....

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Inmiddels de 2e controller ook al naar de *** door dat gescheurde rubber op de pookjes, maar eens kijken bij welke partij ik moet zijn om dat het snelst geregeld te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 22:04

Bullet NL

Eigen Wijs

Hmmm, lijkt er nu toch wel op dat dit een serieus probleem aan het worden is, foutje in de materiaal keuze?

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 05-10 13:38

Pubbert

random gestoord

Lekkerboeie86 schreef op maandag 24 februari 2014 @ 21:32:
[...]

Hier ook 1, simpel vanwege de oninteressante exclusives (Maar daarvoor heb ik ook geen PS4 gekocht) de verkrijgbaarheid in Nederland, en de prijs. Een model van 399 (misschien zonder Kinect) en direct in NL verkrijgbaar had me wel in het Xbox-kamp gehouden. Helaas voor ze.

De Xbox360 controller vind ik nog altijd de beste, ik kon met de PS3 controller moeilijk overweg, de DS4 controller is een hele grote stap in de goede richting, ben er intussen al helemaal aan gewend :)

Qua racegames zit ik trouwens met smacht te wachten op een goede splitscreen racegame, erg balen dat NFS Rivals het niet heeft, uren vermaakt met NFS:MW op de 360 met 2 man.

Simpele racegames (Sonic Karting, of Little Big Planet karting) die in splitscreen mogelijk zijn ook altijd wel leuk, is daar nog niets van aangekondigd?

[ Voor 18% gewijzigd door Pubbert op 25-02-2014 09:32 ]

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Driveclub zal qua realisme tussen NFS en GT6 inhangen, beetje a la PGR. Het is al wel weer een tijdje stil rondom die game. Volgens een Sony UK woordvoerder komt hij uit tussen inFamous en The Order, dus dat kan April zijn maar ook Augustus. Op zich wel bizar als je bedenkt dat 2 weken voordat de PS4 uitkwam Driveclub nog gewoon een launch title was. Wel goed dat ze de tijd nemen op de game te polishen.

Is in elk geval wel 1 van de games waar ik het meest naar uitkijk.

Hier overigens ook het probleem met de DS4 pook rubbers. Lijkt op een slechte serie of idd matige kwaliteit van het rubber.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper2603
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-10 12:03
Ben echt blij aan de verkoop cijfers te zien dat mijn playstation het zo super goed blijft doen. Toch ben ik nog steeds lichtelijk gefrustreerd dat Titanfall niet op de ps4 komt.. Wat een goede zet van Microsoft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jasper2603 schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 10:06:
Ben echt blij aan de verkoop cijfers te zien dat mijn playstation het zo super goed blijft doen. Toch ben ik nog steeds lichtelijk gefrustreerd dat Titanfall niet op de ps4 komt.. Wat een goede zet van Microsoft.
Speel Titanfall dan op de PC.

Zo geweldig is die game niet.

Ik heb de beta op de PC gespeeld.

Niks bijzonders IMO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jasper2603
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 05-10 12:03
Ik heb titanfall ook gespeeld en de game is super! als je van cod houdt vindt je dit ook leuk. Heerlijke afwisseling van het cod bf4 gebeuren. Ieder z'n mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankaro
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-08-2020

Frankaro

Greatness Awaits

Is er eigenlijk al bekend wat nu precies het verschil is tussen de Driveclub PS+ versie en de normale? Heb hier en daar wat gelezen over minder banen en auto's maar gratis of 60 euro is nogal een groot verschil in prijs. Ben benieuwd of we dat ook terug zien in de game.

PSNid: robero50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
kazuka schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 10:01:
Driveclub zal qua realisme tussen NFS en GT6 inhangen, beetje a la PGR. Het is al wel weer een tijdje stil rondom die game. Volgens een Sony UK woordvoerder komt hij uit tussen inFamous en The Order, dus dat kan April zijn maar ook Augustus. Op zich wel bizar als je bedenkt dat 2 weken voordat de PS4 uitkwam Driveclub nog gewoon een launch title was. Wel goed dat ze de tijd nemen op de game te polishen.

Is in elk geval wel 1 van de games waar ik het meest naar uitkijk.
Geruchten waren laatst inderdaad dat het pas rond juni zou gaan uitkomen. Wel jammer dat het zo laat is. Verder is het gewoon te stil rondom die game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Paulus07 schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:10:
[...]

Geruchten waren laatst inderdaad dat het pas rond juni zou gaan uitkomen. Wel jammer dat het zo laat is. Verder is het gewoon te stil rondom die game.
Wie weet komt de game samen met de VR set voor de ps4 uit? Racing games lenen zich uitstekend voor VR lijkt me.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:30
AtlAntA schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 08:54:
[...]

Nee een arcade beuker. Maar ik snap wat je bedoelt. Ik zou graag een wat serieuzere racer zien dan Nfs.
Deze dan ? :)

YouTube: Project CARS - Made by Racers for Racers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ow dat lijkt me een heerlijke game maar die zou ik waarschijnlijk voor de pc halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
Ach Titanfall, ziet er uit als een leuke game die nog veel beter kan worden in de toekomst; ik las al dat er gewerkt wordt aan een soort universum rond die game, dus in de toekomst is een single player niet ondenkbaar. Kwa gameplay zelf kan het niet op tegen BF4 volgens mij. Een game die ik wel gekocht had als hij op PS4 was uitgekomen, maar geen systemseller voor Xbox One.

Titanfall 2 is al zo goed als bevestigd voor de PS4 door de ontwikkelaars, gewoon rustig daar op wachten. EA kennende kan hij goed al volgend jaar komen! ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
In Japan lijken er minstens 300.000 consoles te zijn verkocht, tering.

Bron: PU (echt bron staat daar vermeld)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AtlAntA schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:23:
[...]

Wie weet komt de game samen met de VR set voor de ps4 uit? Racing games lenen zich uitstekend voor VR lijkt me.
Bij dat filmpje van Project CARS zie je op het eind wel Ocolus erbij staan dus wie weet wat er mee gaat gebeuren ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:30
AtlAntA schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 11:25:
[...]

Ow dat lijkt me een heerlijke game maar die zou ik waarschijnlijk voor de pc halen.
Ik wil wel wat langzamer rijden hoor als dat het problem is ;) Dan kan je hem gewoon voor de PS4 kopen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Niet online
Alleen jammer dat ik bij racegames op de PS4 volgens mij niet meer mijn logitech g27 kan gebruiken. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik ben vorige week aan Knack begonnen. Het spel valt me op veel punten heel erg mee, vooral de graphics zijn mooi scherp en strak.
Het grote nadeel vind ik dat het spel soms (op normal) opeens vrij moeilijk wordt en de savepoints liggen vaak ook een behoorlijk stuk terug. Qua balans had het dus wat beter gekund.

[ Voor 3% gewijzigd door SToRM666 op 25-02-2014 12:22 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
SToRM666 schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 12:21:
Ik ben vorige week aan Knack begonnen. Het spel valt me op veel punten heel erg mee, vooral de graphics zijn mooi scherp en strak.
Het grote nadeel vind ik dat het spel soms (op normal) opeens vrij moeilijk wordt en de savepoints liggen vaak ook een behoorlijk stuk terug. Qua balans had het dus wat beter gekund.
Kan het niet meer dan met je eens zijn, nog best een pittige game op hard, ik dacht kinderspel, hard modus gelijk, hats, foutje van mij :P

Moet wel zeggen bij knack, dat ik het buitengewoon storend vind als je zo klein ben, 1 klap ben je dood, geen ruk aan op die manier. Meer relics, ik wil groot zijn, veel leuker.

Nu nog even wachten op Thief.

[ Voor 15% gewijzigd door Fatal Mind op 25-02-2014 13:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik ben blij dat ik op normal begonnen ben en zelfs dan heb ik (als redelijk ervaren gamer :p) nog moeite om er soms door te komen. Ook ben je er vaak al aan als je slechts 2 of 3 keer geraakt wordt en dat terwijl je soms door 3 vijanden tegelijk beschoten wordt.
Naarmate je groter wordt is het spel inderdaad wel leuker om te spelen.

[ Voor 19% gewijzigd door SToRM666 op 25-02-2014 13:32 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
SToRM666 schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 13:30:
Ik ben blij dat ik op normal begonnen ben en zelfs dan heb ik (als redelijk ervaren gamer :p) nog moeite om er soms door te komen.
Ook ben je er vaak al aan als je slechts 2 of 3 keer geraakt wordt en dat terwijl je soms door 3 vijanden tegelijk beschoten wordt.
Als je net een nieuw level begint en je ben in je kleinste vorm ben je met 1 klap zo ongeveer wel dood of gewoon dood. Beetje afhankelijk wat je aanvalt. Zit nu in level 9, knap lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorchy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21-08-2024
Knack valt toch goed mee op hard? Enkel de boss-fights vond ik wat pittiger en vooral de laatste boss welke ik nog niet verslagen heb omdat het begin van dat gevecht altijd zo lang duurt. En om hem voor de laatste 5 minuten naar normal of easy te zetten heb ik ook niet veel zin in. :P

Why do we tell you to turn it off and on again? Because we don't have the slightest clue what's wrong with it, and it's really easy to induce coma in computers and have their built-in team of automatic doctors try to figure it out for us.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Werewolf_789 schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 13:50:
Knack valt toch goed mee op hard? Enkel de boss-fights vond ik wat pittiger en vooral de laatste boss welke ik nog niet verslagen heb omdat het begin van dat gevecht altijd zo lang duurt. En om hem voor de laatste 5 minuten naar normal of easy te zetten heb ik ook niet veel zin in. :P
Tis niet zozeer moeilijk als frustrerend, ben je klein, kom je 3 mannetjes tegen, denk je dat je raak slaat, maar nee de vijand slaat weer net 1 milliseconde eerder waar door je alsnog dood ben. En vervolgens kan je weer 5 minuten opnieuw spelen.

En inderdaad bossfight zijn lastig, wederom omdat ze naar mijn idee altijd valsspelen, sommige hebben moves die je niet kan ontwijken enzo. Knap lastig dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

20 stuks op voorraad alleen lijkt me de prijs wel wat aan de hoge kant. 8)7

http://www.yourgamezone.n...tion=ViewProductViaPortal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bullet NL schreef op dinsdag 25 februari 2014 @ 09:27:
Hmmm, lijkt er nu toch wel op dat dit een serieus probleem aan het worden is, foutje in de materiaal keuze?
ik belde afgelopen donderdag met sony : hoi met twiekert, mijn ds4 is kapot, rubber van linkerpookje is gescheurd.... *onderbroken door de beste vrouw* : ja, dat is bekend probleem, noteer dit nummer even en dan stuur je hem hier naar op!.

oke bedankt! doei!

* wat ik wilde zeggen :p ze hebben er hopeloos mee gefaald en het pookje van mijn 2e aangeschafte (wat ik sowieso wilde doen) is ook al aan het "uitsmeren"/af aant brokkelen

[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 25-02-2014 14:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• VinnieV
  • Laatst online: 25-06 08:18
Ik heb nu 2 weken een PS4 een vraag me het volgende af:

- We hebben wekelijks een voetbalavond met 4 vrienden (begonnen met ISSde luxe via PES naar Fifa en weer terug naar PES14) en dat doen we om de beurt bij iemand thuis. Op de Xbox360 is het mogelijk om via de cloudsaves wekelijks deze uit de cloud te halen en onafhankelijk van de console verder te spelen met een competitie. Is er op de PS4 ook zo'n mogelijkheid? Gewoon inloggen met een profiel en je saves ophalen? Of wordt dit allemaal op je HD opgeslagen en moeten we met USB sticks in de weer?

PSN gamertag: H3nk13024

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• M a r c o
  • Registratie: April 2006
  • Niet online
Volgens mij moet dit lukken, mits je PS+ hebt.
Daarbij heb je de mogelijkheid voor een online backup van savefiles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Thorchy
  • Registratie: Januari 2009
  • Laatst online: 21-08-2024
Als je PS+ hebt kan je jouw saves wel opslaan in de cloud en weer downloaden. Zou normaal ook moeten werken op een andere console.

Nog even over Knack:
Dat waren inderdaad ook wel punten waar ik me mateloos aan irriteerde, dat het leek alsof ik wel op tijd mijn aanval of block deed maar dat de game dit later leek te registreren.

Why do we tell you to turn it off and on again? Because we don't have the slightest clue what's wrong with it, and it's really easy to induce coma in computers and have their built-in team of automatic doctors try to figure it out for us.

Pagina: 1 ... 98 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.

Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan