Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arnevld
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 28-11-2024

Arnevld

Warhammer

Woohoo, heb hem dankzij een mede tweaker, nu knack spelen alleen deze game is niet zo.
Voor geintresseerden twitch.tv/arnevld

Warhammer en PC games en lego

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SgtElPotato
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 19:05
Vanavond ook een opgehaald bij een mede tweaker. Hij is nu bezig CoD en AC te downloaden.
Wat me meteen opvalt is hoe snel de ps4 aanvoelt tegen over de ps3. Zo vloeiend.

Het enige us nu wachten op de echte toppers die de ps4 vol gaan benutten. Ik hoop ook dat er meer interessante apps komen, er zijn er nu 5 en hoop dat er meer ontwikkelaars zijn die apps gaan maken.

De ps3 blijft er toch nog naast staan, games zoals The Last of Us en GTA5 speel ik nog geregeld.

Zucht...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat gaat het installeren van digitale games langzaam zeg, anderen daar ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 06:17
Verwijderd schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 02:07:
Wat gaat het installeren van digitale games langzaam zeg, anderen daar ook last van?
Nope, ging razend snel =p Bovendien kon ik al na een minuutje ofzo het spel opstarten. Niet alle opties zijn dan beschikbaar, maar kon dan bv wel al de singleplayer starten.

Download nog maar eens een titel op de PS3 en kijk hoe hij ongeveer een uur of langer aan het installeren is 8)7 Same met de Xbox One met sommige titels schijnbaar.

[ Voor 18% gewijzigd door Brutal1ty op 11-01-2014 09:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Brutal1ty schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 09:07:
[...]

Nope, ging razend snel =p Bovendien kon ik al na een minuutje ofzo het spel opstarten. Niet alle opties zijn dan beschikbaar, maar kon dan bv wel al de singleplayer starten.

Download nog maar eens een titel op de PS3 en kijk hoe hij ongeveer een uur of langer aan het installeren is 8)7 Same met de Xbox One met sommige titels schijnbaar.
Daar gaat het niet om. Het downloaden gaat snel, echter het volledig installeren van BF4 als voorbeeld duurt echt belachelijk lang. Ondertussen kun je inderdaad de single player doen maar als je online wilt gaan moet je daarop nog minimaal een uur wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassiuskleij
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 29-05 11:06
Een uur?? Dan zou ik 'm opsturen als ik jou was, want dat is bij mij echt niet het geval.

psn id: cassiuskleij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:47
Vond bf4 juist snel geinstalleerd.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djordyy
  • Laatst online: 06-04-2020

djordyy

PSN: Djordyy

Ligt misschien aan ze Internet?
Kabel of wifi?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Vandaag maar weer eens op zoek naar een interessante game. Alles wat ik heb uitgespeeld of op uitgekeken..

Behh.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassiuskleij
dat lijkt me niet, want volgens mij installeert hij gewoon vanaf de disk. De update is een ander verhaal, dan zou het idd kunnen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nogmaals het gaat niet om het downloaden en het installeren van het spel aangezien dat vlot ging, maar het met name om het installeren van de full game waarbij deze percentage gewoon traag gaat. En de mensen die zeggen dat het bij hun snel gaat liegen, of hebben het nooit opgemerkt aangezien ze al met de single player (Battlefield 4) bezig zijn. Ik heb hier 2 PS4 staan en bij beide ging het gisteren traag. Verbinding is inderdaad bekabeld en 120Mbit.

[ Voor 11% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2014 10:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 10:27:
Nogmaals het gaat niet om het downloaden en het installeren van het spel aangezien dat vlot ging, maar het met name om het installeren van de full game waarbij deze percentage gewoon traag gaat. En de mensen die zeggen dat het bij hun snel gaat liegen, of hebben het nooit opgemerkt aangezien ze al met de single player bezig zijn. Ik heb hier 2 PS4 staan en bij beide ging het gisteren traag. Verbinding is inderdaad bekabeld en 120Mbit.
Bij mij duurde het ook wel even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassiuskleij
Ja maar geen uur. Heb 'm sinds gisteren binnen en heb 2,5 uur zitten gamen. in die 2,5 uur heb ik fifa14, BF4 en ACBF zitten spelen, dus de stelling dat het een uur duurt om een spel volledig te installeren is onzin.

[ Voor 85% gewijzigd door Cassiuskleij op 11-01-2014 10:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een uur was lichtelijk overdreven maar zo voelde het wel. In ieder geval minimaal 30 minuten. Het voordeel daarentegen is wel dat ik eindelijk een redelijk stille PS4 heb. Merk alleen wel op dat wanneer je gamed en de browser opent je de fan goed kunt horen (als het spel nog actief is in multiplayer). Anderen dat ook? Tijdens het gamen zelf zijn de fans redelijk geruisloos.

[ Voor 84% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2014 10:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimiferrari
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 16:53
Verwijderd schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 10:32:
Een uur was lichtelijk overdreven maar zo voelde het wel. In ieder geval minimaal 30 minuten.
Er moet 35GB geïnstalleerd worden op de harde schijf, dat is ook niet binnen 10 minuten gebeurd. ben blij dat je een PS4 hebt. Die installeert nog best snel als je het vergelijkt met de Xbox One

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kimiferrari schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 10:49:
[...]

Er moet 35GB geïnstalleerd worden op de harde schijf, dat is ook niet binnen 10 minuten gebeurd. ben blij dat je een PS4 hebt. Die installeert nog best snel als je het vergelijkt met de Xbox One
Het is gewoon raar dat nadat je het spel gedownload hebt het spel geïnstalleerd wordt maar dit achteraf niet de daadwerkelijke installatie blijkt te zijn voor het volledige spel. Maar goed, voor de rest tevreden aangezien er belachelijk veel PS4 in de omloop zijn die teveel geluid produceren tijdens het gamen ben ik met mijn exemplaar tevreden aangezien. Deze is namelijk redelijk stil.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2014 10:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 19:38

Sandyman538

SandstorM [148839]

Verwijderd schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 10:55:
Maar goed, voor de rest tevreden aangezien er belachelijk veel PS4 in de omloop zijn die teveel geluid produceren tijdens het gamen ben ik met mijn exemplaar tevreden aangezien. Deze is namelijk redelijk stil.
Dat is je onderbuik gevoel? Of heb je hier ook statistieken van. Aangezien ik er echt heel erg weinig over lees. Dat er misschien een paar wat meer geluid maken dan een andere, ok, maar belachelijk veel?

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 10:32:
Een uur was lichtelijk overdreven maar zo voelde het wel. In ieder geval minimaal 30 minuten. Het voordeel daarentegen is wel dat ik eindelijk een redelijk stille PS4 heb. Merk alleen wel op dat wanneer je gamed en de browser opent je de fan goed kunt horen (als het spel nog actief is in multiplayer). Anderen dat ook? Tijdens het gamen zelf zijn de fans redelijk geruisloos.
Installeren van bijvoorbeeld BF4 van disk was met nog geen 3 minuten gebeurd, volledig, alles toegankelijk.

Als het een langer als 30 min duurt zou ik et gewoon nog maar eens proberen, want dan klopt er iets niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sandyman538 schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 10:57:
[...]

Dat is je onderbuik gevoel? Of heb je hier ook statistieken van. Aangezien ik er echt heel erg weinig over lees. Dat er misschien een paar wat meer geluid maken dan een andere, ok, maar belachelijk veel?
Denk je nu daadwerkelijk dat er nu al zo vroeg statistieken hiervan te vinden zijn. Veel in de zin van dat een groot groep aantal mensen hierover klagen maar ten opzichten van de totale verkoop zou dit best nog mee kunnen vallen. Zoek het eens op zou ik zeggen. Genoeg fora's met lange threads over dit probleem.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fatal Mind schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 11:01:
[...]

Installeren van bijvoorbeeld BF4 van disk was met nog geen 3 minuten gebeurd, volledig, alles toegankelijk.

Als het een langer als 30 min duurt zou ik et gewoon nog maar eens proberen, want dan klopt er iets niet.
Digitale exemplaar, stond er ook bij vermeldt.

[ Voor 14% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2014 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 11:02:
[...]

Digitale exemplaar, stond er ook bij vermeldt.
Overheen gelezen, excuus.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Sinds gisteren dan eindelijk een werkende PS4.
Eind vorig jaar kreeg ik de eerste PS4 maar die was dood bij aankomst.

Downloaden van spellen gaat wat tijd inzitten inderdaad ,
maar het is op de PS4 vele malen sneller dan op de PS3.

De spellen die ik heb spelen heerlijk ICM met de PS4 controller.

Vraag 1 : Wat is een goeie site om te lezen over toekomstige PS4 spellen?

Vraag 2 : Wanneer komt er een nieuwe en verbeterde System update? (1.52 heb ik)

Vraag 3 : Komt videos uploaden rechtstreeks naar YouTube snel beschikbaar?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:29
Verwijderd schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 11:02:
[...]

Denk je nu daadwerkelijk dat er nu al zo vroeg statistieken hiervan te vinden zijn. Veel in de zin van dat een groot groep aantal mensen hierover klagen maar ten opzichten van de totale verkoop zou dit best nog mee kunnen vallen. Zoek het eens op zou ik zeggen. Genoeg fora's met lange threads over dit probleem.
Als je je ps4 zo neerzet dat je de airflow blokkeert dan gaat hij heel hard blazen, ik denk dat de meerdereheid van de mensen die daar last van heeft hem gewoon even anders meot neerzetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 18:28

Phydomir

Dennis

Vlak na de release was er al veel te lezen over de trage installatie van de digitaal gedownloade games. Zowel van BF4 als NBA2K14 heb ik dat gehoord. Dat is dus niet geheel vreemd.
Verwijderd schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 11:30:
Vraag 1 : Wat is een goeie site om te lezen over toekomstige PS4 spellen?

Vraag 2 : Wanneer komt er een nieuwe en verbeterde System update? (1.52 heb ik)

Vraag 3 : Komt videos uploaden rechtstreeks naar YouTube snel beschikbaar?
1: Zoek eens op PS4 games release list. Is en hele wiki pagina met komende games. Qua nieuws ed. kijk ik meestal op IGN of insidegamer
2: soon
3: Zijn ze mee bezig.

Wat betreft het lawaai, ik heb het al eens eerder gezegd. Lawaai is relatief. Het lijkt mij bijzonder sterk dat er zoveel verschil zou zitten tussen de consoles. Alleen wat de één luid vind kan een ander normaal vinden.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fatal Mind schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 11:01:
[...]

Dus in 3 min. meer dan 40 gig... Knap.! Bij mij was hij ook zo vanaf de disk geïnstalleerd, maar kon ik nog niet online. Heb eerst even de single player gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hebben jullie op jullie achterkant ook geen EAC staan met een vreemd tekentje links in het midden....

En zoja weet iemand wat dit betekend? (Ik heb zelf een Ps4 van Sony.nl, Made in Japan)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat primaire PS4 gebeuren slaat ook nergens op. Telkens moet je dus switchen als je 2 PS4's hebt waarbij je de ene moet afmelden wil je alle functies kunnen gebruiken op de ander.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 11:46:
[...]

Dus in 3 min. meer dan 40 gig... Knap.! Bij mij was hij ook zo vanaf de disk geïnstalleerd, maar kon ik nog niet online. Heb eerst even de single player gespeeld.
Heb et uiteraard niet zitten timen, maar sowieso binnen 5 minuten klaar met installeren vanaf disk, zelfde verhaal voor Killzone en Injustice.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:26

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Phydomir schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 11:37:
Wat betreft het lawaai, ik heb het al eens eerder gezegd. Lawaai is relatief. Het lijkt mij bijzonder sterk dat er zoveel verschil zou zitten tussen de consoles. Alleen wat de één luid vind kan een ander normaal vinden.
Er kan best verschil in "lawaai" zijn maar dan heeft dat met de plaatsing van de PS4 te maken, als jij een video/audio meubel gebruikt wat grotendeels dicht is en waar de warmte in blijft hangen dan zal de PS4 meer geluid produceren dan wanneer je hem vrij op een tafel hebt staan.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Phydomir schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 11:37:
Niet helemaal waar er zit wel degelijk een verschil in de PS4 modellen, qua geluidsproductie en dit is in zekere zin relatief maar echter voor iemand die al meerdere PS4 heeft gehad makkelijk te constateren. Ik heb er 3 gehad twee omgeruild voor een defect en de huidige is perfect. Alle drie op dezelfde locatie en plek. Waarbij de een net op een haardroger lijkt wanneer je Assasins Creed black vlag speelt of BF4 is de huidige PS4 een stuk stiller.

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 11-01-2014 13:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Verwijderd schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 10:27:
Nogmaals het gaat niet om het downloaden en het installeren van het spel aangezien dat vlot ging, maar het met name om het installeren van de full game waarbij deze percentage gewoon traag gaat. En de mensen die zeggen dat het bij hun snel gaat liegen, of hebben het nooit opgemerkt aangezien ze al met de single player (Battlefield 4) bezig zijn. Ik heb hier 2 PS4 staan en bij beide ging het gisteren traag. Verbinding is inderdaad bekabeld en 120Mbit.
Oh ja, nee je hebt gelijk. Bij BF4 duurde het inderdaad ff voordat de full game geïnstalleerd was! Niks geks aan, hebben de meesten gehad. Maar hoe lang het precies duurt verschilt en lijkt bijna random... Maar niets van aan trekken, is alleen bij Bf4 zo. Die game is gewoon nog niet helemaal ehhh af. :D Fantastisch spel als alles lekker werkt, zoals het deed bij mij, maar die installatie was inderdaad een beetje vreemd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Fatal Mind schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 12:55:
[...]

Heb et uiteraard niet zitten timen, maar sowieso binnen 5 minuten klaar met installeren vanaf disk, zelfde verhaal voor Killzone en Injustice.
Klaar met installeren en kunnen spelen zijn twee verschillende dingen.

35 GB installeren in 5 minuten gaat de ps4 echt niet lukken. De overdracht van de speler is veel lager dan dat.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fjeze
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 13:03

Fjeze

AllesPerfect!

meer mensen die niet in kunnen loggen? Ik heb net mijn PS4 opgehaald en bekabeld aangesloten maar inloggen in de PSN store wilt niet lukken

Fly or Die

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Donstil schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 14:22:
[...]

35 GB installeren in 5 minuten gaat de ps4 echt niet lukken. De overdracht van de speler is veel lager dan dat.
Dan niet ? Wat jij wil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij mij is het altijd vrij hard geluid als je een game net opstart (vooral in ps4 menu), maar zodra je 2 minuten bezig bent wordt die gelijk stil. Is dit normaal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QRiUZ
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 05-03-2022
Gisteravond mijn Ps4 opgehaald, aangesloten en zonder problemen een avond en een ochtend kunnen spelen. Toen besloten om een andere hdmi aan te sluiten (ivm wegwerken kabels, loopt door een goot in de muur) en opeens heb ik geen geluid meer en slecht beeld. Alleen bij 480p heb geluid en beeld zonder storingen. Zet ik m op 720p of 1080i dan heb ik alleen beeld. Bij 1080p dus slecht beeld. Het maakt nu ook niet uit welke kabel ik gebruik, ook de originele kabel geeft dezelfde problemen.

Baal er ontzettend van, heeft iemand hetzelfde of misschien tips die ik nog kan proberen?!

Paradigm Monitor 7 - Marantz PM6010OSE - LG 55LM671s - Netgear ReadyNas Dual Bay - AC Ryan Playon!HD Mini 2 - Netgear ethernet switch - Playstation 4 - Logitech Harmony 1000 - Pioneer PD-S605 - Humax 5300C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mick1990
  • Registratie: Januari 2007
  • Niet online
35GB / 5 minuten = 7 GB/min oftewel 120 MB/s. Dat is gewoon onmogelijk vanaf de Blu-ray drive. De PS4 drive kan max lezen met 27MB/s (6x). 35GB duurt dus minstens 20 minuten. Dus je kunt wel zeggen "Dan niet. wat jij wil", maar je kunt ook gewoon accepteren dat je niet gelijk hebt...

WP: Mitsubishi SUZ-SWM40 VA + EHST20D-VM2D | WTW: Zehnder E300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-10 20:54

MeNTaL_TO

The future is not set

Donstil schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 14:22:
[...]

Wel als ie niet alles installeert en een gedeelte op de achtergrond doet (zo doet killzone het ook).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Mick1990 schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 16:22:
[...]

35GB / 5 minuten = 7 GB/min oftewel 120 MB/s. Dat is gewoon onmogelijk vanaf de Blu-ray drive. De PS4 drive kan max lezen met 27MB/s (6x). 35GB duurt dus minstens 20 minuten. Dus je kunt wel zeggen "Dan niet. wat jij wil", maar je kunt ook gewoon accepteren dat je niet gelijk hebt...
Prima, zal als ik me verveel injustice eens verwijderen, en klokken wanneer die klaar is.

Ik weet namelijk zeker dat ik geen 20 minuten heb zitten wachten totdat de game geïnstalleerd was.
MeNTaL_TO schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 16:29:
[...]

Wel als ie niet alles installeert en een gedeelte op de achtergrond doet (zo doet killzone het ook).
Grote kans dat het zo iets is, met verse game prop ik de game erin, wacht tot ie het balkje vol laat lopen, en hats, geïnstalleerd, en dat heeft hier nog nooit langer als 5 min mogen duren.

[ Voor 25% gewijzigd door Fatal Mind op 11-01-2014 16:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-10 21:11
QRiUZ schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 16:12:
Gisteravond mijn Ps4 opgehaald, aangesloten en zonder problemen een avond en een ochtend kunnen spelen. Toen besloten om een andere hdmi aan te sluiten (ivm wegwerken kabels, loopt door een goot in de muur) en opeens heb ik geen geluid meer en slecht beeld. Alleen bij 480p heb geluid en beeld zonder storingen. Zet ik m op 720p of 1080i dan heb ik alleen beeld. Bij 1080p dus slecht beeld. Het maakt nu ook niet uit welke kabel ik gebruik, ook de originele kabel geeft dezelfde problemen.

Baal er ontzettend van, heeft iemand hetzelfde of misschien tips die ik nog kan proberen?!
Probeer de oude kabel weer eens. Heb je dan wel weer normaal beeld en geluid dan weet je dat het probleem bij de nieuwe HDMI kabel ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Fatal Mind schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 16:29:
[...]

Prima, zal als ik me verveel injustice eens verwijderen, en klokken wanneer die klaar is.

Ik weet namelijk zeker dat ik geen 20 minuten heb zitten wachten totdat de game geïnstalleerd was.

[...]

Grote kans dat het zo iets is, met verse game prop ik de game erin, wacht tot ie het balkje vol laat lopen, en hats, geïnstalleerd, en dat heeft hier nog nooit langer als 5 min mogen duren.
Volledig geinstalleerd en speelbaar is wat anders.. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dangerpaki schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 16:40:
[...]

Probeer de oude kabel weer eens. Heb je dan wel weer normaal beeld en geluid dan weet je dat het probleem bij de nieuwe HDMI kabel ligt.
Hij gaf toch aan dat hij zijn oude kabel al had geprobeerd :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
dutchgio schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 16:41:
[...]

Volledig geinstalleerd en speelbaar is wat anders.. 8)7
Zomaar even een aanname, maar als het balkje vol is, en alle opties zijn toegankelijk, dan lijkt het mij dat ie geïnstalleerd is ja ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• QRiUZ
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 05-03-2022
dangerpaki schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 16:40:
[...]

Heb ik gedaan, in totaal 3 kabels geprobeerd, die op mijn andere apparatuur probleemloos werken. Heb net met MM gebeld. Kan hem terugbrengen, testen ze de Ps4, als het een defect is heb ik recht op een nieuwe. Vrees dat ik weer even (een weekje?) zal moeten wachten dus...

Paradigm Monitor 7 - Marantz PM6010OSE - LG 55LM671s - Netgear ReadyNas Dual Bay - AC Ryan Playon!HD Mini 2 - Netgear ethernet switch - Playstation 4 - Logitech Harmony 1000 - Pioneer PD-S605 - Humax 5300C

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:42

Satom

Verzamel ervaringen

dutchgio schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 14:56:
[...]

Ik wacht tot ik dood ga en sluit dan het spel af. :+
Het is wel grappig, maar meer een spelletje dat je op je tablet of telefoon speelt, en niet op een console.
Die is toch meer om te 'gamen' :o
Ja, zo dacht ik er ook over.. Snap ook niet echt het principe van het spel, moet ik wel erbij vermelden dat ik nog niet verder heb gespeeld dan 3 dagen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Satom schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 18:20:
[...]
Ja, zo dacht ik er ook over.. Snap ook niet echt het principe van het spel, moet ik wel erbij vermelden dat ik nog niet verder heb gespeeld dan 3 dagen :+
Ik ook niet.
En je maakt weldegelijk progress en he hebt een level maar die voortgang wordt niet opgeslagen waardoor elke 3 dagen elke keer exact hetzelfde zijn ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mutatie
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 17:12
Fatal Mind schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 16:59:
[...]

Zomaar even een aanname, maar als het balkje vol is, en alle opties zijn toegankelijk, dan lijkt het mij dat ie geïnstalleerd is ja ?
Of....zomaar een idee....zou alleen datgene alvast geinstaleerd zijn dat nodig is om met de game te beginnen? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19:54
QRiUZ schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 17:03:
[...]

Heb ik gedaan, in totaal 3 kabels geprobeerd, die op mijn andere apparatuur probleemloos werken. Heb net met MM gebeld. Kan hem terugbrengen, testen ze de Ps4, als het een defect is heb ik recht op een nieuwe. Vrees dat ik weer even (een weekje?) zal moeten wachten dus...
Restoren? Bij sommige helpt dat namelijk. Overigens had ik namelijk ook een vergelijkbaar probleem; oude hdmi kabel die het perfect deed met de PS3 deed het opeens niet bij de PS4. Nieuwe hdmi 1.4 kabel gekocht, probleem meteen verholpen. Lijkt er soms op dat de PS4 een beetje kieskeurig is met hdmi kabels.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

Is er een site waar je overzichtelijk per datum de komende releases van ps4 games kan vinden? Sites als gamemania vind ik te rommelig. Iemand een tip?

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
[...]

Sorry, overseen gelezen. Dan even controleren of je niet verbogen pinnetjes hebt in de HDMI poort van de PS4. In het begin daar wel wat problemen mee geweest. Als dat niet zo is even nog een reset proberen (je aan en uit knop ingedrukt houden tot je 2 piepjes hoort. Dan kan je weet de resolutie kiezen).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mischa2011
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-03 18:41
simons schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 18:51:
Is er een site waar je overzichtelijk per datum de komende releases van ps4 games kan vinden? Sites als gamemania vind ik te rommelig. Iemand een tip?
Gamersnet.nl gebruik ik zelf als Watchlist, als je een account aanmaakt kun je je games overzichtelijk volgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• simons
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 04-07-2022

simons

LETS GO BRANDON

mischa2011 schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 19:28:
[...]

Gamersnet.nl gebruik ik zelf als Watchlist, als je een account aanmaakt kun je je games overzichtelijk volgen.
ok thx!

Je DM’s worden hier door de Admins gelezen en Geef je waardering voor Tweakers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
simons schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 18:51:
http://www.tothegame.com/gamebrowse.asp?platform=ps4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

dutchgio schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 18:33:
[...]

Ik ook niet.
En je maakt weldegelijk progress en he hebt een level maar die voortgang wordt niet opgeslagen waardoor elke 3 dagen elke keer exact hetzelfde zijn ;)
Oké! Ha, is dat een bug? Of zijn er niet meer levels? :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Satom schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 22:06:
[...]
Oké! Ha, is dat een bug? Of zijn er niet meer levels? :+
Geen idee, na die 3 dagen is het balkje nog niet eens halverwege.. :+
Misschien moet je per se een level behalen om iets te unlocken, andere characters oid.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nowa
  • Registratie: Mei 2007
  • Laatst online: 16-02-2021
[...]

Was het niet zo dat de ps4 soms last heeft van verbogen pinnetjes in de HDMI aansluiting op de console? Of was dat de xbox.

Edit: Ah nvm is al genoemd hierboven :-)

[ Voor 4% gewijzigd door Nowa op 11-01-2014 22:17 ]

43% of all statistics are worthless.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

dutchgio schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 22:11:
[...]

Geen idee, na die 3 dagen is het balkje nog niet eens halverwege.. :+
Misschien moet je per se een level behalen om iets te unlocken, andere characters oid.
Oké, kijken of ik er morgen nog een gaatje voor vind, even verder uitzoeken hoe het werkt. Ik had het balkje niets eens gespot :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• champion16
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10 14:24
Sinds een dag eigenaar van een PS4. Superblij natuurlijk. Alleen heb ik op dit moment alleen het spel Knack. Vind hem nogal tegenvallen en ben op zoek naar een andere game.
Daarin twijfel ik tussen Need for Speed en NBA 2k 14. Ben fan van beide franchises, vandaar het een moeilijke keus is. Wie kan mij de beste keus aanraden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

champion16 schreef op zondag 12 januari 2014 @ 00:00:
Sinds een dag eigenaar van een PS4. Superblij natuurlijk. Alleen heb ik op dit moment alleen het spel Knack. Vind hem nogal tegenvallen en ben op zoek naar een andere game.
Daarin twijfel ik tussen Need for Speed en NBA 2k 14. Ben fan van beide franchises, vandaar het een moeilijke keus is. Wie kan mij de beste keus aanraden?
Beide. 2 totaal verschillende games en 1 game is ook zo saai.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 19:25
champion16 schreef op zondag 12 januari 2014 @ 00:00:
Ze zijn beide even duur.

dikke tip:

http://www.ebay.co.uk/sch...ony%2520PlayStation%25204

ebay uk is vaak voordelig :)
80% van al mijn games haal ik hier :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• champion16
Kol Nedra schreef op zondag 12 januari 2014 @ 00:13:
[...]

Ze zijn beide even duur.

dikke tip:

http://www.ebay.co.uk/sch...ony%2520PlayStation%25204

ebay uk is vaak voordelig :)
80% van al mijn games haal ik hier :)
Zo, dat is een heel goede tip. Ik heb een usa account op psn aangemaakt voor goedkope games maar het kan dus goedkoper :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
champion16 schreef op zondag 12 januari 2014 @ 00:14:
[...]

Zo, dat is een heel goede tip. Ik heb een usa account op psn aangemaakt voor goedkope games maar het kan dus goedkoper :D
Je moet eens weten met mijn xbox 360 collectie, veel games gekocht voor 5-15 pound die 0.5+ jaar oud zijn,.
Ook nieuwe games die bv 1 maand oud zijn kun je vaak al voor 30-40 pound kopen als je geluk hebt.
zelfs oude xbox 360 games voor 0.99 pence gekocht ;)
en makkelijk via paypal te betalen :)

[ Voor 4% gewijzigd door Kol Nedra op 12-01-2014 00:24 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• champion16
Kol Nedra schreef op zondag 12 januari 2014 @ 00:21:
[...]

Je moet eens weten met mijn xbox 360 collectie, veel games gekocht voor 5-15 pound die 0.5+ jaar oud zijn,.
Ook nieuwe games die bv 1 maand oud zijn kun je vaak al voor 30-40 pound kopen als je geluk hebt.
zelfs oude xbox 360 games voor 0.99 pence gekocht ;)
en makkelijk via paypal te betalen :)
Speel jij toevallig ook HS?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
champion16 schreef op zondag 12 januari 2014 @ 00:25:
[...]

Speel jij toevallig ook HS?
Ja dagelijks in de avond paar potjes

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• champion16
Kol Nedra schreef op zondag 12 januari 2014 @ 00:27:
[...]

Ja dagelijks in de avond paar potjes
Nice, zou ik je mogen adden? Speel zelf ook nog maar een beetje .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-10 16:31
De games in UK geven geen problemen met eventuele DLC toch? Dan moet ik daar ook maar eens gaan winkelen.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
champion16 schreef op zondag 12 januari 2014 @ 00:28:
[...]

Nice, zou ik je mogen adden? Speel zelf ook nog maar een beetje .
prima :)
ik ben nu niet online....morgen avond weer :)

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kol Nedra
Tiwazz schreef op zondag 12 januari 2014 @ 00:29:
De games in UK geven geen problemen met eventuele DLC toch? Dan moet ik daar ook maar eens gaan winkelen.
Ik verwacht van niet, geen ervaring mee want ik heb nog nooit DLC gekocht (alleen voor dungeon Defenders 1x op pc :) )

edit: oh dit is niet de slowchat topic......ik zal het vanaf nu ontopic houden!

[ Voor 10% gewijzigd door Kol Nedra op 12-01-2014 00:32 ]

nothing stops this train

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Fatal Mind schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 16:59:
[...]

Nope.
Fatal Mind schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 16:29:
Dat is dus wat ik vanmiddag zei. Weet je wel waar jij zo "stoer" op reageerde.
kunnen spelen en volledig geïnstalleerd zijn twee verschillende dingen.
MeNTaL_TO schreef op zaterdag 11 januari 2014 @ 16:29:
[...]

Precies wat we bedoelen, dan is hij dus nog niet volledig klaar. Hij installeert immers nog op de achtergrond.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• luc-010
  • Laatst online: 12-04-2021
Goedemorgen gamers!
Ik heb sinds gisteren thumb grips van Hama, deze zijn echt een aanrader.
Je stickjes worden hier iets breder van en lijken zo op die van een kuch kuch ' 360'
Echt heel fijn.

Game Mania heeft ze voor €9,00

Je sticks slijten hopelijk niet op deze manier

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
luc-010 schreef op zondag 12 januari 2014 @ 07:28:
Goedemorgen gamers!
Ik heb sinds gisteren thumb grips van Hama, deze zijn echt een aanrader.
Je stickjes worden hier iets breder van en lijken zo op die van een kuch kuch ' 360'
Echt heel fijn.

Game Mania heeft ze voor €9,00

Je sticks slijten hopelijk niet op deze manier
Bij Amazon.co.uk heb ik er twee besteld voor €12 inclusief verzenden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb de Seasons pass voor Call of Duty : Ghost gekocht.

Nu krijg ik de bonus map Free Fall niet goed geinstalleerd.

Als ik die download download ie 2 bestanden waarvan er 1 niet installeerd.Dus werkt de map ingame niet.

Meer mensen die hetzelfde probleem hebben gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Beter haal je dan meteen Kontrol Freeks =o Kan je ook meteen van die langer halen die ook je max precisie verhogen op een controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-10 11:53
Verwijderd schreef op zondag 12 januari 2014 @ 09:41:

Als ik die download download ie 2 bestanden waarvan er 1 niet installeerd.Dus werkt de map ingame niet.

Ja gewoon even een keer opnieuw downloaden en vaak doet ie het dan wel.
heeft bij mij 3 keer gekost of zo. was heel vaag.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tristan93
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-11-2020
Verwijderd schreef op zondag 12 januari 2014 @ 09:41:

Ik heb precies hetzelfde. Als het goed is heb je dat ook met je 'Season Pass' download en kan je de Freefall map niet spelen. Je krijgt een blokkerig scherm en dan crasht de game. Had al met Activision gechat en die adviseerde inderdaad om alles opnieuw te instaleren. Maargoed dit heb ik al 5 keer gedaan en het werkt nog steeds niet. Vreemd allemaal.. Ze werkte eraan zei die gozer van Activision.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-08 14:10

robbydw

live your life

Nu een aantal dagen in het blije bezit van mijn PS4. Tot nog toe geen spijt van gehad. Ik lees dat diverse mensen ook gebruik maken van Netflix op de PS4. Tot op heden gebruikte ik hier de Apple TV voor maar wilde dit ook eens testen op de PS4. Helaas krijg ik het niet voor elkaar om HD beelden op de TV te toveren bij gebruik van Netflix op de PS4. In eerste instantie maakte ik gebruik van WiFi en had ik het idee dat het hiermee te maken had. Nu maak ik echter gebruik van een Gbit bedrade verbinding en krijg ik dit ook niet voor elkaar. Ik heb nog geen settings kunnen vinden waar ik dit zou aan kunnen passen.

Iemand een idee wat de oorzaak is. Ik neem namelijk aan dat het wel mogelijk moet zijn om ook binnen Netflix content in HD te bekijken :)

Hier lees ik overigens dat er meer problemen bekend zijn:
http://hardforum.com/showthread.php?p=1040459763

Ben dus met name benieuwd of er ook tweakers zijn waarbij het wel in HD werkt.

[ Voor 11% gewijzigd door robbydw op 12-01-2014 12:17 ]

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-10 19:32
Ik heb al veel gebruik gemaakt van Netflix op de PS4 en heb daarbij geen enkel probleem met de kwaliteit, gewoon constant HD. Heb je in de instellingen van Netflix aangegeven dat je altijd de hoogst mogelijke kwaliteit wilt? En misschien bij de instellingen van de PS4 goed aangeven dat je 1080p 60hz output wilt?

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
robbydw schreef op zondag 12 januari 2014 @ 12:07:
Nu een aantal dagen in het blije bezit van mijn PS4. Tot nog toe geen spijt van gehad. Ik lees dat diverse mensen ook gebruik maken van Netflix op de PS4. Tot op heden gebruikte ik hier de Apple TV voor maar wilde dit ook eens testen op de PS4. Helaas krijg ik het niet voor elkaar om HD beelden op de TV te toveren bij gebruik van Netflix op de PS4. In eerste instantie maakte ik gebruik van WiFi en had ik het idee dat het hiermee te maken had. Nu maak ik echter gebruik van een Gbit bedrade verbinding en krijg ik dit ook niet voor elkaar. Ik heb nog geen settings kunnen vinden waar ik dit zou aan kunnen passen.

Iemand een idee wat de oorzaak is. Ik neem namelijk aan dat het wel mogelijk moet zijn om ook binnen Netflix content in HD te bekijken :)

Hier lees ik overigens dat er meer problemen bekend zijn:
http://hardforum.com/showthread.php?p=1040459763

Ben dus met name benieuwd of er ook tweakers zijn waarbij het wel in HD werkt.
Kan best aan netflix, kijk ook even in dit topic: Fatal Mind in "Netflix Nederland en België"

Laatste tijd wel meer problemen gemeld met Netflix die geen HD laat zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-08 14:10

robbydw

live your life

Mr Ton schreef op zondag 12 januari 2014 @ 12:23:
Ik heb al veel gebruik gemaakt van Netflix op de PS4 en heb daarbij geen enkel probleem met de kwaliteit, gewoon constant HD. Heb je in de instellingen van Netflix aangegeven dat je altijd de hoogst mogelijke kwaliteit wilt? En misschien bij de instellingen van de PS4 goed aangeven dat je 1080p 60hz output wilt?
Eea even nagekeken. Instelling van Netflix (web browser want binnen PS4 heb ik geen settings kunnen vinden omtrent beeld kwaliteit) is nu zo:

Afbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/800x600q90/834/7d57.png

LIjkt dus goed te staan. Heb ook even automatisch geprobeerd maar dat maakt geen verschil.

Beeldscherm instellingen van PS4 (instellingen Video uitvoer) zelf stonden op automatisch. Deze heb ik nu op 1080p gezet maar ook dat levert niks op. RGB bereik staat nog op automatisch.

Kan nergens de hz instelling vinden.

Heb inmiddels uitgevonden dat je door op de rechter te drukken ziet wat de daadwerkelijke beeldkwaliteit is, die wordt weergegeven. Hier zie ik dat een film / serie begint op 240 en uiteindelijk wel uitkomt op 1080p. Dit zie ik bij de ene film / serie wel terug in de kwaliteit (test: film ratatouille) en niet bij bijvoorbeeld Breaking Bad. Daar blijft het beeld korrelig ondanks dat 1080p wordt vermeld linksboven.

Daarbij zie ik nu ook dat het geluid op 2.0 blijft staan, ook al pas ik de settings van de playstation aan naar DTS of Dolby. Het lijkt er daarbij ook op dat een game met bijvoorbeeld Dolby geluid de setting Lineair (PCM) niet overruled.

[ Voor 25% gewijzigd door robbydw op 12-01-2014 13:46 ]

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-10 20:54

MeNTaL_TO

The future is not set

Fatal Mind schreef op zondag 12 januari 2014 @ 12:56:
[...]

Kan best aan netflix, kijk ook even in dit topic: Fatal Mind in "Netflix Nederland en België"

Laatste tijd wel meer problemen gemeld met NetflixUPC die geen HD laat zien.
Moet je het wel goed zeggen, het is geen probleem bij Netflix zelf.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat zit eigenlijk in het pakket van netflix? Kan ik zelfs niet op hun site vinden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 19:47

The_Worst

Unox

Ik kwam van de week een goede tip tegen op Reddit of het was hier, weet het niet meer, maart hiermee worden de beelden contrastrijker. In de videoinstellingen van de PS moet je de RGB-range veranderen van Auto naar Full Range. Indien mogelijk moet je dit ook aanpassen in de instellingen van de televisie.

offtopic:
Als de bovenstaande waarde staat op limited dan worden kleurwaardes verzonden in een bereik van 16-235, op full heeft het een bereik van 0-255.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-10 17:56
Verwijderd schreef op zondag 12 januari 2014 @ 14:35:
Wat zit eigenlijk in het pakket van netflix? Kan ik zelfs niet op hun site vinden.
Je krijgt Netflix en Netflix Kids. Aanbod: http://www.netflix-nederland.nl/aanbod-netflix-nederland/ (geen idee of dit compleet recent is) maar het zijn wel net iets oudere films dan op bijv film1 of HBO.

Kwaliteit tijdens het streamen kan je checken met L3/R3 (een van de 2)

[ Voor 8% gewijzigd door DarkElement op 12-01-2014 15:13 ]

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heisenbug
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-10 23:37
Hebben jullie weleens de HDMI CEC setting geprobeerd? Dat werkt erg nice (je tv moet dit wel ondersteunen).

Settings > system > enable HDMI device link.
http://manuals.playstatio.../settings/devicelink.html

Mijn tv komt uit standby zodra je de PS4 aanzet en schakelt om naar het juiste HDMI kanaal. Zodra ik m'n tv weer uitschakel dan schakelt de PS4 ook in standby. Ik kan nu ook met tv afstandsbediening door de PS4 menu's heen kan lopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heisenbug schreef op zondag 12 januari 2014 @ 15:26:
Hebben jullie weleens de HDMI CEC setting geprobeerd? Dat werkt erg nice (je tv moet dit wel ondersteunen).

Settings > system > enable HDMI device link.
http://manuals.playstatio.../settings/devicelink.html

Mijn tv komt uit standby zodra je de PS4 aanzet en schakelt om naar het juiste HDMI kanaal. Zodra ik m'n tv weer uitschakel dan schakelt de PS4 ook in standby. Ik kan nu ook met tv afstandsbediening door de PS4 menu's heen kan lopen.
Ze hebben het over Bravia Sync.
Werkt dus alleen met Sony tv's?

EDIT: werkt ook oo mn Acer 23' tv ;)
Dat is wel erg handig, automatisch de tv aan en op goede hdmi channel wanneer je de PS4 aanzet..
Bedankt voor de tip!

Een tip van mijn zijde:
Bij Don't starve kun je alles instellen; van de hoeveelheid grassprietjes, de grootte van de map tot aan de dag/nacht-cyclus.
Je kunt ook de nachten volledig uitschakelen 8)
Geeft het spel een nieuwe dimensie, zo heb ik nu mijn voortgang kunnen opslaan en al een heuze machine gebouwd ;)

[ Voor 27% gewijzigd door dutchgio op 12-01-2014 15:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10:14
DarkElement schreef op zondag 12 januari 2014 @ 15:11:
[...]

Je krijgt Netflix en Netflix Kids. Aanbod: http://www.netflix-nederland.nl/aanbod-netflix-nederland/ (geen idee of dit compleet recent is) maar het zijn wel net iets oudere films dan op bijv film1 of HBO.

Kwaliteit tijdens het streamen kan je checken met L3/R3 (een van de 2)
En als je op de PC netflix kijkt kun je met een Chrome add-on ook het Engelse aanbod bekijken (alleen geen ondertitels).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op zondag 12 januari 2014 @ 15:38:
[...]

Dat is wel erg handig, automatisch de tv aan en op goede hdmi channel wanneer je de PS4 aanzet..
Bedankt voor de tip!

Een tip van mijn zijde:
Bij Don't starve kun je alles instellen; van de hoeveelheid grassprietjes, de grootte van de map tot aan de dag/nacht-cyclus.
Geeft het spel een nieuwe dimensie, zo heb ik nu mijn voortgang kunnen opslaan en al een heuze machine gebouwd ;)
http://www.psu.com/forums...h-HDMI-%28CEC-ARC-etc-%29

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

[...]

Een tip van mijn zijde:
Dan ga ik de nachten uitzetten.. Daar deed ik toch niets :Y) Dit kan trouwens voordat je een map/het spel begint?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
Iemand anders die hier ook vindt dat Resogun een erg lastig spel is? Op Rookie alles zo weggespeeld. Ben nu bezig met experienced en krijg die laatste baas maar niet afgemaakt (gaat wel lukken als ik het maar lang genoeg probeer). Wat ik me alleen afvraag is hoe de volgende twee niveaus ooit ga kunnen spelen :-). Die zijn dan wel extreem lastig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Laatst online: 08-10 15:51
dangerpaki schreef op zondag 12 januari 2014 @ 16:04:
Iemand anders die hier ook vindt dat Resogun een erg lastig spel is? Op Rookie alles zo weggespeeld. Ben nu bezig met experienced en krijg die laatste baas maar niet afgemaakt (gaat wel lukken als ik het maar lang genoeg probeer). Wat ik me alleen afvraag is hoe de volgende twee niveaus ooit ga kunnen spelen :-). Die zijn dan wel extreem lastig.
Ik zit ook vast met dat spel op vetran al.. (terwijl ik lees dat al veel mensen het platinum hebben) Het schijnt dat je je Boost goed en veel moet gebruiken ofzo.. Het is niet echt een game dat ik rustig kan spelen. Ik moet echt op het puntje van me bank zitten en uiterst geconcentreerd haha.

[ Voor 9% gewijzigd door AlphaWierie op 12-01-2014 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Laatst online: 08-10 15:51
Satom schreef op zondag 12 januari 2014 @ 16:03:
[...]
Dan ga ik de nachten uitzetten.. Daar deed ik toch niets :Y) Dit kan trouwens voordat je een map/het spel begint?
Als je alles op max zet en de nachten uit. Krijg je dan nog wel de trophies enz? anders lijkt het me wel heel makkelijk. (wonen in een pigvillage dus)

[ Voor 4% gewijzigd door AlphaWierie op 12-01-2014 16:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Vraagje, ik speel al een tijd BF4, dus ik dacht even naar Premium te upgraden. Vergeten dus dat ik een regio US game heb, en dit blijkbaar een probleem is met DLC. Dus die Premium kan ik nu niet gebruiken.

Moet ik nu wisselen naar een EU copy? Nogal zonde van een mijn US versie waar eigenlijk niets mis mee was, maar goed, niet aan te doen. Die moet ik dan maar door verkopen ofzo.

Ben ik eigenlijk mijn ranking kwijt als ik van regio Battlefield wissel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Heisenbug
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 08-10 23:37
Zou je in de toekomst altijd nog de disc nodig hebben om te kunnen spelen? Ik kan me voorstellen dat zodra je ooit de disc hebt gekocht dat je hem dan ook gewoon kan downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlasHie_FlaSh
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 12-06-2021
Verwijderd schreef op zondag 12 januari 2014 @ 17:11:
Vraagje, ik speel al een tijd BF4, dus ik dacht even naar Premium te upgraden. Vergeten dus dat ik een regio US game heb, en dit blijkbaar een probleem is met DLC. Dus die Premium kan ik nu niet gebruiken.

Moet ik nu wisselen naar een EU copy? Nogal zonde van een mijn US versie waar eigenlijk niets mis mee was, maar goed, niet aan te doen. Die moet ik dan maar door verkopen ofzo.

Of BF4 EU halen of PS US account nemen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-10 19:32
Verwijderd schreef op zondag 12 januari 2014 @ 17:11:

Volgens mij,

Kun je een US PSN account maken en daarmee Premium halen. Vervolgens kun je dan met alle accounts op die Playstation hiervan gebruikmaken. Om er geld op te zetten zul je kaarten moeten kopen want ik betwijfel of je een US credit card hebt.

Maar pin me er niet op vast.

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:47
Mr Ton schreef op zondag 12 januari 2014 @ 18:12:
[...]

Volgens mij,

Kun je een US PSN account maken en daarmee Premium halen. Vervolgens kun je dan met alle accounts op die Playstation hiervan gebruikmaken. Om er geld op te zetten zul je kaarten moeten kopen want ik betwijfel of je een US credit card hebt.

Maar pin me er niet op vast.
Jep dat werkt ook,gewoon in amerikaanse store kopen.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weten jullie wel heel zeker dat je Premium kan downloaden uit de US store en gebruiken met je NL account? Premium wordt namelijk gekoppeld aan je Origin ID van Battlefield. Leuk dat het op de drive staat en toegankelijk is voor je NL account, maar het is maar de vraag of je dan ook daadwerkelijk Premium hebt. ZO zou je namelijk even kunnen inloggen bij een vriend van je die Premium heeft en dan heb je zelf ook Premium....

(Premium is niet zomaar DLC zoals een map ofzo, het is ook verbonden aan je Origin ID van EA)

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-10 17:56
[...]

Bedankt voor de tip!

Een tip van mijn zijde:
Ook hier gelukt, wake up vanuit standby werkt prima maar navigeren met m'n afstandsbediening niet helaas, leek me wel grappig. Heb een LG 37LD450

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 19:50
ASNNetworks schreef op zondag 12 januari 2014 @ 19:14:
Weten jullie wel heel zeker dat je Premium kan downloaden uit de US store en gebruiken met je NL account? Premium wordt namelijk gekoppeld aan je Origin ID van Battlefield. Leuk dat het op de drive staat en toegankelijk is voor je NL account, maar het is maar de vraag of je dan ook daadwerkelijk Premium hebt. ZO zou je namelijk even kunnen inloggen bij een vriend van je die Premium heeft en dan heb je zelf ook Premium....

(Premium is niet zomaar DLC zoals een map ofzo, het is ook verbonden aan je Origin ID van EA)
Zo werkt het op de Xbox One wel in ieder geval. Heb Premium gewoon in de US Store gekocht en speel in UK regio. Tevens kan mijn schoonbroertje met zijn gamertag ook van mijn Premium gebruik maken als ik ingelogd ben op zijn Xbox One. Wanneer ik op mijn eigen Xbox One ben ingelogd dan heeft hij uiteraard geen Premium.

Maar lijkt me dat dit op de PS4 ook wel zo zal werken? Of is daar DLC niet regiovrij?

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Pagina: 1 ... 78 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.

Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan