Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 09:48:
hoe kan ik zien wat een update inhoudt op de ps4? ik zie dat mijn ps4 nu een update van 6778 mb van DC universe online is aant binnenhengelen. Ben wel benieuwd wat een update van 6 gb inhoudt:p
Jouw reactie is ook overbodig,

[ Voor 24% gewijzigd door Chaoss op 09-01-2014 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
reinierkramer schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 22:59:
Ik krijg vrijdag mijn ps4 en nu vroeg ik me af wat een echt goede game is waar ik de komende maand zoet mee blijf iemand suggesties ?
Ligt er een beetje aan wat je leuk vindt. Als je een grafisch mooie online shooter zoekt: BF4 natuurlijk. CoD is nauwelijks mooier op de PS4. Als je een racer of footie zoekt, liggen de antwoorden voor de hand. Als je net als ik een action adventure fan bent: absoluut AC4. Daar ben je echt heel veel uren zoet mee. Ik denk het langst van allemaal. Als je wilt zien wat de PS4 in huis heeft en een SP shooter gaat er ook wel in: Killzone. Over 2 maanden kun je verder aan de slag met de 2e grote PS exclusive: inFAMOUS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fatal Mind schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 09:57:
[...]

Zucht..

Gewoon ff googlen misschien ? Lijkt me niet zo moeilijk, waarom word er vanuit gegaan dat de mensen in dit topic maar alles weten ? Buiten dat kan je zelf ook wat moeite doen lijkt me.
Jouw reactie is ook overbodig en tegen de forumregels, als je het niet eens bent met een post dan kun je een topic report (met link naar de desbetreffende post) insturen

[ Voor 22% gewijzigd door Chaoss op 09-01-2014 19:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-03 12:06
The_Worst schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 00:21:
Don't Starve vind ik, in tegenstelling tot Resogun, best vermakelijk. ....
Ik vind Resogun juist ECHT een geweldig spel, het meest vermakelijkste tot nu toe iig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 26-09 13:14

TRK

Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 09:50:
[...]

ik heb hem lang op de pc gespeeld, en het vette is dat het gewoon heel leuk en simpel begint, en je op het einde hele dorpen etc kan bouwen.

ga hem nu 's op de ps4 proberen :)

Hij staat nu trouwens bij de instant game collection, samen met resogun:)
Inderdaad, in het begin is het wel even zoeken waar je bepaalde grondstoffen kunt vinden en van welke monsters... Weet iemand hier misschien een makkelijkere oplossing voor met uizondering via de Wiki van Don't Starve?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
zie ook de vorige modbreak

[ Voor 43% gewijzigd door Chaoss op 09-01-2014 19:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn PS4 staat hier inmiddels een nachtje en bevalt prima. Wel even wennen aan de controller na 8 jaar Xbox 360 maar dat zal ook wel weer wennen. Ik heb alleen wel 'last' van een probleem, namelijk zweterige handen als ik de controller gebruik. Iemand anders ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 10:54:
Mijn PS4 staat hier inmiddels een nachtje en bevalt prima. Wel even wennen aan de controller na 8 jaar Xbox 360 maar dat zal ook wel weer wennen. Ik heb alleen wel 'last' van een probleem, namelijk zweterige handen als ik de controller gebruik. Iemand anders ook last van?
Nee, ligt waarschijnlijk aan je handen in combinatie met de controller.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-10 16:31
Dat had ik met de Xbox360 controller juist als ik die een tijdje gebruikte op de PC. Met de DS4 geen last van gehad en heb toch al best vaak een volle dag gegamed :P.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piqueno11
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 09-10 15:48
Woop Woop, KontrolFreeks grips zijn GE-WEL-DIG !!

KDR krijgt een flinke boost, geen last van zwetende duimen en een natte stick !

Geen last van loslatende rubber etc etc !

Grips voelen SUPER aan en zijn echt van heerlijk kwaliteit.

Woah...

Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fatal Mind schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 10:50:
[...]

Mag je best vinden, ieder z'n mening, maar is het nu echt te veel gevraagd dat iemand zelf wat moeite doet voordat ie klakkeloos hier z'n vraag neer plempt ?

1 google search en ik vind wat meneer wil weten ? Had ie zelf ook even kunnen doen vind je niet ?
Ook voor jou geld: als je het niet eens bent met een reactie/post dan stuur je een topic report in

[ Voor 16% gewijzigd door Chaoss op 09-01-2014 19:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

piqueno11 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 11:05:

Woah...
Heb je een linkje? Ik had laatst gekeken maar wist niet welke ik nu voor de PS4 moest halen. Ik speel met name shooters zoals COD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRK

TRK

piqueno11 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 11:05:

Woah...
Welke heb je precies genomen? Ik ben ook nog aan het kijken, want hoor veel positieve dingen hierover inderdaad! :) Alleen mijn vraag was, zijn die sticks dan niet opeens veel hoger omdat dat wel zo lijkt op die foto's...

[ Voor 9% gewijzigd door TRK op 09-01-2014 11:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piqueno11
  • Laatst online: 09-10 15:48
TRK schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 11:14:
[...]

Welke heb je precies genomen? Ik ben ook nog aan het kijken, want hoor veel positieve dingen hierover inderdaad! :) Alleen mijn vraag was, zijn die sticks dan niet opeens veel hoger omdat dat wel zo lijkt op die foto's...
Ik heb deze 2:

http://www.kontrolfreek.c...phantom.html/?a_aid=ali-a

En

http://www.kontrolfreek.c...gnature.html/?a_aid=ali-a

De eerste (Phantom) Is iets hoger die is echt perfect voor shooters

De tweede ( cqc signature) Is wat lager en die gebruik ik overal voor zowel shooters/fifa/ nfs etc etc.

Zijn echt super dingen :)

Echt VEEL hoger zijn ze niet, het is eerst even wennen maar daarna kan je niet meer zonder de grips spelen :D

[ Voor 7% gewijzigd door piqueno11 op 09-01-2014 11:18 ]

Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRK

TRK

piqueno11 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 11:17:
[...]

Ik heb deze 2:

http://www.kontrolfreek.c...phantom.html/?a_aid=ali-a

En

http://www.kontrolfreek.c...gnature.html/?a_aid=ali-a

De eerste (Phantom) Is iets hoger die is echt perfect voor shooters

De tweede ( cqc signature) Is wat lager en die gebruik ik overal voor zowel shooters/fifa/ nfs etc etc.

Zijn echt super dingen :)

Echt VEEL hoger zijn ze niet, het is eerst even wennen maar daarna kan je niet meer zonder de grips spelen :D
Oke! Ik ga vanavond ook even goed kijken en kopen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 11:10:
[...]

de tijd die je hebt besteed aan je reacties typen had je kunnen besteden om : mij een antwoord te geven, of : niet reageren en je tijd nuttig besteden *O*
Als jij de forumregels hebt gelezen waren dit soort nutteloze posts niet nodig geweest.

Ontopic : ik hoop dat Sony niet doorzet met de trend van deze wat "alternatieve" games. Zoals eerder al werd aangehaald zijn dit games (net als contrast) waar je van moet houden. En deze cartoony style games zijn niet echt mijn ding.

Edit : Het gerucht gaat dat the division is vertraagd naar 2015(!)

[ Voor 5% gewijzigd door AtlAntA op 09-01-2014 11:34 ]

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtlAntA schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 11:31:
[...]

Als jij de forumregels hebt gelezen waren dit soort nutteloze posts niet nodig geweest.

Ontopic : ik hoop dat Sony niet doorzet met de trend van deze wat "alternatieve" games. Zoals eerder al werd aangehaald zijn dit games (net als contrast) waar je van moet houden. En deze cartoony style games zijn niet echt mijn ding.

;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralf Bimbo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-07 13:46
[...]

Wat dat gerucht dan weer tegenspreekt is het volgende artikel.. maargoed.. we zullen zien.

edit: Artikel is van Xbox Wire, maar neem aan dat de release gelijk zal zijn bij beide consoles.

[ Voor 6% gewijzigd door Ralf Bimbo op 09-01-2014 11:42 ]

Rookworst zonder 'r' is ookworst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Nu online
[...]
Sony heeft weinig anders om momenteel te vergeven. De enige spellen welk op de PS4 uit zijn op dit moment zijn AAA titels welk nog volop verkopen.

Dus wat rest? Indie games, games van kleinere developers, etc. En deze gaan al snel gepaard met een wat meer alternatieve feel, omdat ze juist nog een hoog gehalte aan creatieve vrijheid hebben in plaats van zoals de mainstream developers enkel voor het grote publiek dienen te ontwikkelen.

Zijn we een jaartje of 2 verder zul je waarschijnlijk een stuk meer grotere titels ook voorbij zien komen. Maar dan riskeer je natuurlijk weer dat je ze juist al bezit ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
10 Minutes of Infamous: Second Son Gameplay

Het ziet er wel aardig uit, maar ik hoop dat de gameplay wel wat leuker gaat zijn dan wat deze speler laat zien.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• star-saber
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-10 18:59

star-saber

Ryzen

Even wat anders. Ik meen te herinneren dat er ergens onderin dit topic een document was gekoppeld met PS4 gebruikers en PSN namen? maar die zie ik dus niet meer....... iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
star-saber schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 12:07:
Even wat anders. Ik meen te herinneren dat er ergens onderin dit topic een document was gekoppeld met PS4 gebruikers en PSN namen? maar die zie ik dus niet meer....... iemand een idee?
Kijk eens 5 cm boven waar je deze vraagt getikt hebt ;)

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-09 12:50
TRK schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 11:29:
[...]

Oke! Ik ga vanavond ook even goed kijken en kopen!
Ik gebruikte ze al op m 'n 360 controllers. Heb daar ultra's en cqc's voor gekocht. De ultra's voelden op de 360 voor mij iets te hoog. de cqc's vond ik erg fijn spelen. Nadat je eraan gewend bent wil je niet meer zonder.
Ik ga dan ook zeker een cqc setje bestellen voor de ps4.

Denk er wel aan dat de kontrol freeks zeker niet oneindig lang meegaan. Het rubber is wat zachter dan de sticks zelf en slijt ook zeker. Na een ongeveer een jaar zijn ze wel redelijk versleten.

Facebook :: Twitter :: PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• star-saber
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 10-10 18:59

star-saber

Ryzen

voxxel schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 12:08:
[...]

Kijk eens 5 cm boven waar je deze vraagt getikt hebt ;)
thanks zie hem staan :D . krijg alleen page error bij openen. straks thuis maar eens proberen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-09 12:50
Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 00:05:
DS is bestvermakelijk maar zal ik pakken puur voor de afwisseling pakken
In het begin wel puzzelen zonder uitleg maar ook bij Resogun snap ik nog steeds niet wat keepers zijn en wanneer ik een stage verder ga. Nu ik er zo over na denk ook ACBF vindt ik ook een slechte tutorial hebben, toch een vrij dikke game.
Resogun vind ik ook echt een fantastisch spel.

Keepers zijn vrij simpeld. Dat zijn de wat lichtgevende schepen. Als je een groepje keepers afschiet dan komt er een mensje vrij. Je ziet een straal van de keeper naar één van de kooien schieten en je krijgt een pijltje op je schip wat richting het vrije mens wijst.
Mensen oppikken en afleveren levert dan weer een bonus op, bv shield, extra bom, punten etc.

Facebook :: Twitter :: PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-10 15:12

WiXX

Kijk uit malloot een...

Ik heb er ook last van, maar dat had ik bij de 360 ook. Probleem bij de 360 was dat de naden aan de zijkant van de controller redelijk breed waren. Daar zat na verloop van tijd veel bruine zooi in (opgedroogd zweet). Gelukkig heeft de DS4 minder brede naden waardoor er minder vuil ophoopt. Ook vind ik het fijn dat de DS4 controller van dat bobbeltjes oppervlak heeft aan de achterkant waardoor ik betere grip blijf behouden.

Daarnaast heb ik 2 controllers (moet ook wel want batterylife is redelijk laag). Dus ik kan switchen naar een koude controller die niet warm gespeelt is, dat wil ook nog wel eens helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 10:18

On_E

Housemusic

Ik hoop dat Awesomenauts snel op de PS4 beschikbaar is, als het goed is heeft Ronimo Games hem allang naar Sony gestuurd ter goedkeuring.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiXX
  • Laatst online: 04-10 15:12

WiXX

Kijk uit malloot een...

riotrick schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 12:29:
[...]

Resogun vind ik ook echt een fantastisch spel.

Keepers zijn vrij simpeld. Dat zijn de wat lichtgevende schepen. Als je een groepje keepers afschiet dan komt er een mensje vrij. Je ziet een straal van de keeper naar één van de kooien schieten en je krijgt een pijltje op je schip wat richting het vrije mens wijst.
Mensen oppikken en afleveren levert dan weer een bonus op, bv shield, extra bom, punten etc.
Merendeel van de keepers is te herkennen aan de stippellijntjes waarop een grote groep vijanden overheen gaat. Schiet die allemaal kapot en een nieuwe stippellijn zal in de Z-as verdwijnen. Die geeft aan waar de human is die bevrijd wordt. Nu daarnatoe vliegen en oppikken en afleveren.

Sommige keepers gaan niet over stippellijnen maar die ga je snel genoeg herkennen als je het speelt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
WiXX schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 13:03:
[...]

Merendeel van de keepers is te herkennen aan de stippellijntjes waarop een grote groep vijanden overheen gaat. Schiet die allemaal kapot en een nieuwe stippellijn zal in de Z-as verdwijnen. Die geeft aan waar de human is die bevrijd wordt. Nu daarnatoe vliegen en oppikken en afleveren.

Sommige keepers gaan niet over stippellijnen maar die ga je snel genoeg herkennen als je het speelt.
Je kan ook gewoon je geluid aanzetten: een vrouwenstem galmt dan door zowel je speakers als de speakers van je controller: keepers detected.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRK

TRK

riotrick schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 12:25:
[...]

Ik gebruikte ze al op m 'n 360 controllers. Heb daar ultra's en cqc's voor gekocht. De ultra's voelden op de 360 voor mij iets te hoog. de cqc's vond ik erg fijn spelen. Nadat je eraan gewend bent wil je niet meer zonder.
Ik ga dan ook zeker een cqc setje bestellen voor de ps4.

Denk er wel aan dat de kontrol freeks zeker niet oneindig lang meegaan. Het rubber is wat zachter dan de sticks zelf en slijt ook zeker. Na een ongeveer een jaar zijn ze wel redelijk versleten.
Ja ik wil het liefst wat lager en niet van die hoge. Denk niet dat dat mijn ding is. Dat van het het verslijten had ik wel verwacht, zolang ze maar niet zo snel als de DS4 gaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Even een vraagje met wat spoed. Kan ik voor mijn headset een mono kabel gebruiken om hem te verbinden met de controller of heb ik een stereo kabel nodig? Zou deze bijvoorbeeld voldoen? http://www.bax-shop.nl/ja...abel/product-details.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom zou je dat willen? Dan heb je maar 1 kanaal? Bij de PS4 zit een mono headset geleverd, dus lijkt me dat dit gewoon werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

op dit forum wordt wel een beetje eigen inzet van je verwacht..

[ Voor 77% gewijzigd door Chaoss op 10-01-2014 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 13:31:
Waarom zou je dat willen? Dan heb je maar 1 kanaal? Bij de PS4 zit een mono headset geleverd, dus lijkt me dat dit gewoon werkt.
Ik weet niet of stereo nodig is voor uitsluitend chat in een headset zoals een Tritton of Astro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 13:32:
Waarschijnljk is dit al voorbij gekomen maar ik vraag het toch :).
Heb zojuist de ps4 binnen gekregen maar hoe kan ik online gaan ? Is dat zo'n ps network kaart halen?
Je zou de gebruiksaanwijzing kunnen lezen...
Ik bedoel als je weet hoe je op deze site een profiel aan kan maken en een post kan plaatsen denk ik dat je wel over het minimaal aantal hersencellen beschikt om met je ps4 online te gaan.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2014 13:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

flamewar uitlokken is niet nodig

[ Voor 143% gewijzigd door Chaoss op 10-01-2014 16:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 13:27:
Even een vraagje met wat spoed. Kan ik voor mijn headset een mono kabel gebruiken om hem te verbinden met de controller of heb ik een stereo kabel nodig? Zou deze bijvoorbeeld voldoen? http://www.bax-shop.nl/ja...abel/product-details.html
Een 'mono' kabel? De kabel waar je naar verwijst is gewoon een standaard 3,5mm jack kabel waar stereo audio over heen gaat?

Wat wil je precies?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Laatst online: 10:18

On_E

Housemusic

Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 13:50:
Ah k en dan kan ik gelijk online bedankt man echt top..
Misschien zit ik op het werk, Maar bedankt dat je toch de tijd hebt genomen om mijn vraag te
beantwoorden je bent heel behulpzaam geweest.
Je kan alleen online gaan spelen met een Plus abbo.

Er is een gratis 14-dagen trial maar daar heb je een CC voor nodig, heb je die niet dan is het raadzaam om een Plus abbo te kopen.

Dit kan via de PS Store of via winkels. (waar je een kaart met code kunt kopen)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DonJunior
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 09:26
Tiwazz schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 14:01:
[...]

Een 'mono' kabel? De kabel waar je naar verwijst is gewoon een standaard 3,5mm jack kabel waar stereo audio over heen gaat?

Wat wil je precies?
Dat is niet waar. De kabel waar hij naar verwijst is inderdaad een mono kabel en zal geen stereo geluid produceren.

Ter illustratie http://img.auctiva.com/im.../1/webimg/601184185_o.jpg
Een stereo jack heeft altijd 2 ringen, een mono 1. Als je een headset hebt met microfoon dan heb je zelfs 3 ringen op je jack zitten.

*sowieso

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

On_E schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 14:03:
[...]

Je kan alleen online gaan spelen met een Plus abbo.

Er is een gratis 14-dagen trial maar daar heb je een CC voor nodig, heb je die niet dan is het raadzaam om een Plus abbo te kopen.

Dit kan via de PS Store of via winkels. (waar je een kaart met code kunt kopen)
Ok top dank je ga ik zo'n abbo zo gelijk even in de stad halen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 13:50:
Ah k en dan kan ik gelijk online bedankt man echt top..
Misschien zit ik op het werk, Maar bedankt dat je toch de tijd hebt genomen om mijn vraag te
beantwoorden je bent heel behulpzaam geweest.
Voortaan graag een topic report maken, zelf reageren op incorrecte posts is ook niet gewenst.

[ Voor 18% gewijzigd door Chaoss op 10-01-2014 16:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 14:10:
[...]

Jij bedankt dat je zelf al het een en ander hebt uitgezocht. 8)7
Typ je vraag in bij google en niet hier, het is hier geen helpdesk.
vragen die met 1 google search gevonden kunnen worden hoef je hier niet te plaatsen

[ Voor 35% gewijzigd door Chaoss op 10-01-2014 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 14:11:
[...]

Gewoon ergens online bestellen, ben je in de regel goedkoper uit.
gebruik google/pricewatch

[ Voor 11% gewijzigd door Chaoss op 10-01-2014 16:18 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hatsa
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 10-10 20:45

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
DonJunior schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 14:07:
[...]

Dat is niet waar. De kabel waar hij naar verwijst is inderdaad een mono kabel en zal geen stereo geluid produceren.

Ter illustratie http://img.auctiva.com/im.../1/webimg/601184185_o.jpg
Een stereo jack heeft altijd 2 ringen, een mono 1. Als je een headset hebt met microfoon dan heb je zelfs 3 ringen op je jack zitten.
Aha, bedankt voor de uitleg :). Dat was mij onbekend ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met alle respect, maar je denkt overal wel heel makkelijk een antwoord op te kunnen vragen. Zou je zelf eerst op onderzoek uit willen gaan? Als je iets echt niet zelfstandig kan vinden, kun je het hier vragen. Je vragen tot nu toe maken weinig indruk wat dat betreft. Straks ga je nog vragen waar je de stroomkabel in moet steken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NikkiNailz
  • Laatst online: 08-01 14:28
Misschien heeft iemand hier iets aan die een betaalbare headset voor de PS4 zoekt:
De Tritton Kunai werkt prima in combinatie met de DS4 en de geluidskwaliteit is voor dat geld zeer goed. Extra tip: koop de WiiU versie, die kan je rond de 30 euro krijgen en kan je gewoon op de DS4 aansluiten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Media Markt en Saturn verwachten deze maand twee PS4 leveringen, zie: http://www.techmania.nl/4...aand-twee-ps4-leveringen/

Game Mania verwacht nieuwe levering PS4 rond 15 januari, zie: http://www.techmania.nl/4...ring-ps4-rond-15-januari/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 18:34:
Media Markt en Saturn verwachten deze maand twee PS4 leveringen, zie: http://www.techmania.nl/4...aand-twee-ps4-leveringen/

Game Mania verwacht nieuwe levering PS4 rond 15 januari, zie: http://www.techmania.nl/4...ring-ps4-rond-15-januari/
Lekker boeiend :+
Iedereen hier heeft er al 1, dus niet echt toegevoegde waarde..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 06:17
Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 18:34:

Game Mania is alleen een paar voor pre-orders. Ben er net geweest, ze wist me iig te vertellen dat er nog láng niks voor vrije verkoop\nieuwe pre-orders wordt verwacht :P Ze wist dat ik er al een heb (gehad) dus dat ik het uit interesse vroeg ipv voor mezelf.

[ Voor 24% gewijzigd door Brutal1ty op 09-01-2014 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Helaas blijkt de vermelding van de ps4 op de website van Skyrim een echte fout te zijn geweest.

Ik heb op de pc meer dan 150 uur in Skyrim zitten maar ik heb lang niet alles gedaan wat er te doen was. De meeste uren zitten toch in het modden van de game.

Ik herinner me nog wel dat de game een enorme cpu hog was en dat ik speciaal voor die game mijn cpu heb geupgrade van een i2300 naar een i2600k icm een gtx560. Ik vraag me dus af hoe deze game op de ps4 zou draaien.

[ Voor 1% gewijzigd door AtlAntA op 09-01-2014 22:08 . Reden: Fatale typo ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb m op de ps3 gespeeld. niet bij launch maar later gekocht toen het een paar patches verder goed speelbaar was, al zaten er nog steeds bugs in.
Mijn enige game waar ik een platinium trophy voor heb gehaald, ofwel; alle trofeeën bemachtigd.
Flink wat uren aan gespendeerd.
Story-line 2 keer volledig uitgespeeld, want een benodigde trofee was niet meer haalbaar omdat ik iemand 'per ongeluk' had vermoord en er daardoor later in het spel geen interactie meer mee mogelijk was. ;)
De side-quests zijn zo goed als oneindig.

Ik zou m denk ik niet voor de PS4 weer kopen.
Het is een heeeel vet en leuk spel maar die draken heb je op een begeven moment ook wel gezien :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dat streamen is wel echt gaaf! Mooi wat vrienden van FIFA footage voorzien en ze jaloers gemaakt :P

Ik had bij het streamen zelf alleen we last van geluid lag. Toen ik stopte met streamen was deze lag weer weg. Iemand een idee waar dit aan kan liggen? Ik heb namelijk rond de 60MB/s en NAT staat op open.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-10 09:29
Ik weet niet of ik het hier moet doen.
Maar heb een vraag.

Bij de Xbox kan je de Amerikaanse store benaderen door je xbox op amerikaans te zetten en nog wat te doen. Zo kan ik dus ook de content van de amerikaanse store benaderen.

Nu is mijn vraag. Hoe doe je dit op de PS4. ik wil namelijk een amerikaanse store benaderen.
Want dan kan ik UFC streamingdienst gaan gebruiken.....

hopelijk kan iemand me helpen als tweaker een noob-tweaker helpen????

Acties:
  • 0 Henk 'm!
theduke1989 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 00:29:
Ik weet niet of ik het hier moet doen.
Maar heb een vraag.

Bij de Xbox kan je de Amerikaanse store benaderen door je xbox op amerikaans te zetten en nog wat te doen. Zo kan ik dus ook de content van de amerikaanse store benaderen.

Nu is mijn vraag. Hoe doe je dit op de PS4. ik wil namelijk een amerikaanse store benaderen.
Want dan kan ik UFC streamingdienst gaan gebruiken.....

hopelijk kan iemand me helpen als tweaker een noob-tweaker helpen????
Een Amerikaanse account aanmaken en de PS4 als primary console instellen. Alles wat je download/aanschaft is toegankelijk voor alle accounts op de PS4, ook jouw eigen NL account.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-10 09:29
maar dan verlies ik nu mijn trophies natuurlijk als ik een amerikaanse account aanmaak?
Dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 06:51

The_Worst

Unox

Nee, je trophies blijven op je huidige account. Wat ASN dus zegt, je maakt een Amerikaans account, koopt spellen/abo's (in Amerika) en doordat je jouw PS4 als primair instelt kunnen andere accounts op die PS4 ook de spellen spelen die je koopt op het andere account.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 14:32:
[...]

Met alle respect, maar je denkt overal wel heel makkelijk een antwoord op te kunnen vragen. Zou je zelf eerst op onderzoek uit willen gaan? Als je iets echt niet zelfstandig kan vinden, kun je het hier vragen. Je vragen tot nu toe maken weinig indruk wat dat betreft. Straks ga je nog vragen waar je de stroomkabel in moet steken.
Het forum beleid bepaald wat wel/niet toegestaan is

[ Voor 24% gewijzigd door Chaoss op 10-01-2014 16:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gajus26
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 14-09 08:03
einde disucssie/offtopic

[ Voor 113% gewijzigd door Chaoss op 10-01-2014 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

einde disucssie/offtopic

[ Voor 114% gewijzigd door Chaoss op 10-01-2014 17:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 08:59
NikkiNailz schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 14:39:
Misschien heeft iemand hier iets aan die een betaalbare headset voor de PS4 zoekt:
De Tritton Kunai werkt prima in combinatie met de DS4 en de geluidskwaliteit is voor dat geld zeer goed. Extra tip: koop de WiiU versie, die kan je rond de 30 euro krijgen en kan je gewoon op de DS4 aansluiten.
Goede tip! Hier ga ik eens naar kijken.

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• alionfire
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 27-08 08:33
Heeft iemand toevallig nog een China Rising code over te koop? Ik heb een Amerikaanse gekocht en die kan ik niet activeren zonder Amerikaanse disc.. :P

Security & Privacy Geek • PSN: alionfiree •

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 08:43:
[...]

Ok de hele tijd kan ik begrijpen dit is volgens mij de eerste en enige vraag die ik hier ooit gesteld heb en blijkbaar was het antwoord makkelijk maar ook blijkbaar net iets teveel gevraagd. Zoals ik eerder zei ben ik op mijn werk beperkt in het bezoeken van websites (overheid). Mijn gedachte was dus gezien ik midden in de stad werk dat ik het hier even navraag en dan even de stad in loop maar blijkbaar werkt het niet zo hier.

Maar goed ik zal geen vragen meer stellen.
Vriendelijk bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

einde disucssie/offtopic

[ Voor 97% gewijzigd door Chaoss op 10-01-2014 17:30 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

einde disucssie/offtopic

[ Voor 90% gewijzigd door Chaoss op 10-01-2014 17:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 10-10 22:30

Pykow

Angelo OTR

einde discussie/offtopic

[ Voor 165% gewijzigd door Chaoss op 10-01-2014 17:43 ]

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Physx
  • Registratie: Juli 2009
  • Laatst online: 09:34
einde discussie/offtopic

[ Voor 92% gewijzigd door Chaoss op 10-01-2014 17:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

einde discussie/offtopic

[ Voor 150% gewijzigd door Chaoss op 10-01-2014 17:45 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb gisteren op IGN zitten lezen over die opgepoetste Tomb Raider. Het schijnt er echt briljant mooi uit te zien en het eiland schijnt daardoor veel meer levendig aan te voelen. Ik heb de game echter al uitgespeeld, dus ik weet niet zo goed of ik 'm nu wel of niet moet halen. Denk dat ik 'm over een tijdje van MP af pluk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10-10 10:14
einde discussie /offtopic

[ Voor 97% gewijzigd door Chaoss op 10-01-2014 17:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
einde discussie / offtopic

[ Voor 91% gewijzigd door Chaoss op 10-01-2014 17:48 ]

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10-10 21:52
einde discussie/offtopic

[ Voor 95% gewijzigd door Chaoss op 10-01-2014 18:41 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10-10 10:14
einde discussie\offtopic

[ Voor 109% gewijzigd door Chaoss op 10-01-2014 18:44 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murcielago
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 02:27
DGonlag2 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:11:
[...]

Precies. Zoekfuncties werken niet erg handig, en teruglezen is geen optie. Je weet inderdaad niet wanneer iets voorbij komt, kun je wel tientallen pagina's doorspitten.
Volgens mij is dat een algemeen issue dat voor het hele forum geldt. Het voeren van deze discussie in een discussietopic van 307 pagina's helpt natuurlijk niet om het overzichtelijk te houden.

Ontopic:
Eindelijk m'n PS4 binnen, AC4 en KZ gekocht. Het next/current-gen gevoel ontbreekt nog. Streamen via Twitch werkt verbazingwekkend simpel, maar heeft helaas een minuut vertraging, waardoor het semi-live is. Iemand nog tips daarvoor?

PSN: djmurcielago

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Murcielago schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 11:56:
[...]

Volgens mij is dat een algemeen issue dat voor het hele forum geldt. Het voeren van deze discussie in een discussietopic van 307 pagina's helpt natuurlijk niet om het overzichtelijk te houden.

Ontopic:
Eindelijk m'n PS4 binnen, AC4 en KZ gekocht. Het next/current-gen gevoel ontbreekt nog. Streamen via Twitch werkt verbazingwekkend simpel, maar heeft helaas een minuut vertraging, waardoor het semi-live is. Iemand nog tips daarvoor?
Je hebt gelijk over het eerste, back on topic!

Die minuut vertraging ligt niet aan jou of de ps4. Dat is iets dat Twitch heeft ingevoerd.

"Major Video System Update." The update, which Twitch says improves the video system's stability and scalability, adds a delay that can stretch up to 60 seconds. That's a minute between what's broadcast and said by the streamer is received and shown to a viewer -- severely impacting stream interaction.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-roenn
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-10 15:54
iemand enig idee waar in Zeeland je de grootste kans hebt snel een PS4 te scoren ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 10-10 12:42

Satom

Verzamel ervaringen

J-roenn schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:13:
iemand enig idee waar in Zeeland je de grootste kans hebt snel een PS4 te scoren ?
[PS4] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen - Deel 2 of #ps4levertijden

Maar goed, is er ook een Don't Starve topic, of mag ik het hier ook vragen? Ik doe het toch, wat doen jullie tijdens de nachten? Ik maak een kampvuur en wacht totdat het weer ochtend wordt en ga dan pas weer op pad :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

einde discussie/offtopic

[ Voor 87% gewijzigd door Chaoss op 10-01-2014 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-10 10:26

spaceboy

Op grote hoogte

Satom schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:33:
[...]

Maar goed, is er ook een Don't Starve topic, of mag ik het hier ook vragen? Ik doe het toch, wat doen jullie tijdens de nachten? Ik maak een kampvuur en wacht totdat het weer ochtend wordt en ga dan pas weer op pad :Y)
Heb 'm gisteren gedownload. Is het wat? Als het toch gratis is... :-)
Eerst moet ik Trine nog uitspelen. Dat is trouwens écht een juweeltje (vooral grafisch, de puzzels zijn niet echt moeilijk so far).

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-10 17:56
[...]

Dat topic is gesloten voor altijd. Beter verwijzen richting kroeg of irc. ;)

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Ik wacht tot ik dood ga en sluit dan het spel af. :+
Het is wel grappig, maar meer een spelletje dat je op je tablet of telefoon speelt, en niet op een console.
Die is toch meer om te 'gamen' :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23:33
ik ben eigenlijk op zoek naar een goede headset die functioneert via de Dual Shock 4. ( Mic en geluid )
Iemand een aanrader, of een goede ervaring?

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• J-roenn
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 10-10 15:54
[...]

Topic is gesloten vanwege off-topic ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Laatst online: 10:19
Punkbuster schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 15:46:
ik ben eigenlijk op zoek naar een goede headset die functioneert via de Dual Shock 4. ( Mic en geluid )
Iemand een aanrader, of een goede ervaring?
Zat mogelijkheden, zelfs in dit topic: [PS4] PlayStation 4 - Deel 2

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Punkbuster
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 23:33
Bedankt, en thnx voor het showen hoe makkelijk je in een topic kan zoeken _/-\o_

automation fanboy

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik sta nu in de Media Markt Arena vrije verkoop voor de PS4 bundel (losse hebben ze niet).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• champion16
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10 14:24
Is het mogelijk om met een eu ps4 in de usa store te kopen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
champion16 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 17:34:
Is het mogelijk om met een eu ps4 in de usa store te kopen?
volgens mij moet dit geen probleem geven, echter heeft het te maken met je PSN account. Waar de console vandana komt heeft hier geen invloed op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• champion16
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09-10 14:24
Paulus07 schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 17:36:
[...]

volgens mij moet dit geen probleem geven, echter heeft het te maken met je PSN account. Waar de console vandana komt heeft hier geen invloed op.
Ow oke, ik ga een nieuw account aanmaken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mjkok
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 26-11-2023
Als iemand zin heeft in fifa 14 voeg me toe: psn: jerrimatt

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 09:49

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Modbreak:
Hierbij een aantal mededelingen aangezien (ook) dit PS4 topic dreigde te ontsporen:
  • De discussie over wat er wel/niet gepost mag worden, hier is een FAQ: Het algemeen beleid voor, daarin staat uitgebreid vermeld wat je wel/niet mag posten, zoals:
    •Zoek eerst naar oplossingen voor je probleem met behulp van search-sites zoals Google, en kijk eerst of het probleem niet eerder op GoT is voorgekomen met behulp van onze search.
    De vragen waarmee deze discussie is begonnen hadden heel simpel via een search in dit topic gevonden kunnen worden. Door even wat moeite te doen kun je voorkomen dat een vraag voor de zoveelste keer herhaald wordt.

• Over de discussie die ontstond n.a.v. het terechtwijzen van een mede forummer, opnieuw haal ik een quote uit de FAQ:
    Andere zaken die we ook duidelijk niet op prijs stellen: •Mensen erop wijzen dat er iets niet klopt aan de thread (searchvraag e.d.).
    Als je een post tegenkomt welke volgens jou tegen de regels is, dan maak je een "topic report" aan, deze is benaderbaar via het Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif-icon bovenin elk topic. Maak bij voorkeur een Topic report met een link naar de post die volgens jou niet deugt, de mods zullen de TR zo snel mogelijk in behandeling nemen.

• In een druk bezocht topic als deze is het extra belangrijk om je aan de forum regels te houden, bij herhaaldelijk waarschuwen worden er bans uitgedeeld.
Neem deze waarschuwing in acht, het zou zonde zijn als er weer een PS4 topic definitef op slot gaat.

[ Voor 107% gewijzigd door Chaoss op 10-01-2014 20:08 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kan iemand ook mij aan de PSN ID's lijst toevoegen van Google Docs?

PSN ID: TomvanSchaijk
Tweakers: tomschayk
Games: Killzone Knack
Day one: Nee
Store: MediaMarkt
Leeftijd: 29

Voeg me maar toe

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Vandaag Killzone: Shadow Fall uitgespeeld.

Leuk dat het van Nederlandse bodem komt (ook wel grappig om al die namen in de aftiteling te zien en de Nederlandse namen voor wapens) maar Guerilla heeft mijn inziens wel een erg matige 13 in een dozijn shooter afgeleverd. Dat doen ze dan wel in een prachtig vormgegeven wereld met grafische hoogstandjes die laat zien wat de PS4 kan, plus een ijzersterke soundtrack, maar alles wat zich in die wereld afspeelt vind ik pure middelmaat. An sich hebben ze met de Helghast en Vektan lore best wel iets waar ze iets moois van kunnen maken maar de uitvoering laat erg te wensen over. Voice acting en dialoog is matig, evenals de storytelling en de characters. Die zien er trouwens niet erg next-gen uit, met name in hun bewegingen. Grafisch is het ook niet erg consistent (regen, sommige low-res textures) en wat me erg opviel was het gebrek aan omgevingsgeluiden. Het is soms doodstil met alleen de geluiden van schietende geweren. Het lijk erop dat e.e.a. toch gerushed is om de game met de console launch uit te hebben.

Wat dat betreft heeft Guerilla nog wel wat stappen te maken, gelukkig lijkt het erop dat ze daar van Sony alle ruimte voor krijgen. Ben benieuwd naar hun nieuwe IP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 15:47

CR1691

Hero of Time

Vandaag eindelijk de Pulse koptelefoon bij de media markt op kunnen halen. Bouwkwaliteit is heel goed en hij ziet er sowieso goed uit :) . Komende dagen in laten spelen en juist afstellen. Jammer dat de kabel nog gebruikt moet worden maar ik kijk uit naar de update!

[ Voor 13% gewijzigd door CR1691 op 10-01-2014 21:27 ]

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr. Jummy
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 05-10 08:35
Kan iemand ook mij aan de PSN ID's lijst toevoegen van Google Docs?

PSN ID: SmashingJummy
Tweakers: SmashingJummy
Games: Battlefield 4, CoD: Ghosta
Day one: Nee
Store: Saturn
Leeftijd: 18

Voeg me maar toe

iPhone 12 | iPad (2021) | MacBook Pro 16" (2023) | PSP, PS3, PS4, PS5, Nintendo Gamecube, Wii & Switch | LG OLED 55" B9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

J-roenn schreef op vrijdag 10 januari 2014 @ 12:13:
Aan de overkant van de plas ongeveer 200 a 300 km roeien tot je de kust ziet van het Verenigd Koninkrijk.
Of gewoon nog een paar maanden wachten als je hem in Zeeland wilt kopen.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 10-01-2014 21:45 ]

Pagina: 1 ... 77 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.

Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan