Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 09-10 10:43
cheiron schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 20:16:
Ik had eerlijk niet gedacht dat ze dezw streaming service zo snel up and running zouden hebben. Knap hoor
Helaas niet voor Europa. Dat kan nog wel even duren!!!

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik kreeg net een mailtje van VGP dat cod ghosts van 60 CND voor 45 CND is voor 24 uur, alleen als ik erop klik staat hij toch gewoon voor 60 CND op de site.

Weet iemand hoe dit zit? 30 euro voor ghosts vind ik niet veel:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-10 16:31
bram1984 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 08:12:
Ik vind € 5,- voor Ghosts al te veel.
True that.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Yup ghost is een dikke teleurstelling. Doe mij maar BF4 intenser en een stuk spannender in multiplayer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

is het echt zo erg?:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 10-10 13:15

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
Erg nice die 4.2 miljoen zeker als je 1.2 ruim boven je concurrent zit.
De X1 is vooralsnog overal(in de landen waar die uitkomt) gewoon los te koop in de winkels in europa, de PS4 is gewoon moeilijk te verkrijgen omdat er zoveel vraag naar is.

Vraag me af wat het daadwerkelijke aantal is voor de mensen die nog wachten op hun levering, volgens mij wordt het verschil behoorlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 06:17
Origins schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 09:11:
De X1 is vooralsnog overal(in de landen waar die uitkomt) gewoon los te koop in de winkels in europa, de PS4 is gewoon moeilijk te verkrijgen omdat er zoveel vraag naar is.

Vraag me af wat het daadwerkelijke aantal is voor de mensen die nog wachten op hun levering, volgens mij wordt het verschil behoorlijk.
Lastig te bepalen dit.
Xbox fans zullen zeggen ''maar de Xbox is maar in X aantal landen uit!''
waarop Ps4 fans zegggen ''heel fijn, maar die Xbox kan je in die paar landen wel overal uit de schappen trekken, de Ps4 is nog altijd overal uitverkocht, non-stop''
waarop Xbox fans zeggen ''ja, omdat de Ps4 al overal uit is... maar als de Xbox dat ook was waren de verkopen gelijk geweest''

en zo stuitert het balletje heen en weer

Dus beiden zullen waarschijnlijk veel hogere cijfers hebben als de 'launch' echt rond is... En dat gaat nog wel ff duren zo te zien :P

[ Voor 8% gewijzigd door Brutal1ty op 08-01-2014 09:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Waar ik het meest benieuwd naar ben (zullen we nooit weten), is hoe deze aantallen eruit zouden zien, als de PS4 wel gewoon voldoende beschikbaar zou zijn. Ik heb de indruk dat veel X1 kopers (met name rond de feestdagen) puur een X1 hebben gekocht omdat de PS4 niet beschikbaar was en nog is. Althans, ik heb al redelijk wat berichten gelezen waarin mensen dit aangeven. M.a.w. ik denk dat Sony het aan zichzelf te danken heeft dat het verschil niet bijvoorbeeld 2 miljoen units of meer is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdcsusa
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-03 10:13
Helaas werken de PS3 controllers niet op de PS4, of is dit onlangs nog veranderd?

Mijn vraag werken de PS2 controllers met een USB verloop wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 09:36:
[...]

Waar ik het meest benieuwd naar ben (zullen we nooit weten), is hoe deze aantallen eruit zouden zien, als de PS4 wel gewoon voldoende beschikbaar zou zijn. Ik heb de indruk dat veel X1 kopers (met name rond de feestdagen) puur een X1 hebben gekocht omdat de PS4 niet beschikbaar was en nog is. Althans, ik heb al redelijk wat berichten gelezen waarin mensen dit aangeven. M.a.w. ik denk dat Sony het aan zichzelf te danken heeft dat het verschil niet bijvoorbeeld 2 miljoen units of meer is.
de schaarste heeft wel complete gekte en een buzz gecreëerd waardoor veel mensen niet meer rationeel konden nadenken en een ps4 hebben besteld/gekocht. de ps4 komt zo heel veel onder de aandacht etc, wat potentiële kopers ook weer beïnvloedt etc.

beetje het apple verhaal met launches, als ze alles overspoelen met voorraad denk ik niet dat ze meer verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
mdcsusa schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 10:01:
Helaas werken de PS3 controllers niet op de PS4, of is dit onlangs nog veranderd?

Probeer het ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mdcsusa
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 19-03 10:13
Zodra mijn PS4 binnen is zal ik dat zeker doen, hehe. Moet nog ff wachtten. Wellicht dat iemand dit al heeft geprobeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
mdcsusa schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 10:06:
[...]

Zodra mijn PS4 binnen is zal ik dat zeker doen, hehe. Moet nog ff wachtten. Wellicht dat iemand dit al heeft geprobeerd.
Ik heb echter m'n twijfels of die oude controllers wel gaan werken, er zit tenslotte geen touchpad of discoverlichting op. Buiten dat om zou het me niks verbazen als het simpelweg niet werkt, of als het geblokkeerd is door sony om nieuwe controller verkoop te stimuleren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:01

Hoewel de vraag naar PS4 wel dalende lijkt. In de VS wordt de PS4 beter verkrijgbaar, en ook binnen Europa zal dit waarschijnlijk niet heel lang meer duren.

Ik denk zelf dat we het grootste aandeel van PS4 kopers binnen Europa en de VS ondertussen dan ook wel gehad hebben qua launch interesse. En gezien de beperkte line-up vooralsnog aan nieuwe games, zal er waarschijnlijk een periode van beperkte verkoop komen.

Overigens zeggen dit soort verkoopaantallen verder ook helemaal niets over het succes van een product. Ja, de PS4 heeft misschien in totaal meer exemplaren verkocht. Maar voor wie is dit relevant?

Voor Sony? Indien hun winstmarge per verkochte PS4 3x zo klein is als bijv. de Xbox One of Wii U, dan doet Sony het altijd nog het slechtst.

Voor game publishers? Er zijn sinds de introductie van de PS4 voor de 3 next-gen platforms het volgende aantal games verkocht indien we vgchartz erop naslaan dan zien we de volgende top 3:

PS4: 9.302.624
Wii U: 7.546.326
Xbox One: 6.833.622

Publishers zullen mogelijk een voorkeur kunnen hebben naar de PS4. Maar ook hier wederom weten we eigenlijk niet hoe het zit met eventuele royalties, ontwikkelkosten per platform, etc.

In de vergelijking naar bijv. de Xbox One is het dan ook lastig in te schatten hoe relevant het is dat de Xbox One minder exemplaren heeft verkocht en minder games heeft verkocht. Persoonlijk denk ik niet dat het er heel veel toe zal doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychodude schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 10:31:
[...]
Voor Sony? Indien hun winstmarge per verkochte PS4 3x zo klein is als bijv. de Xbox One of Wii U, dan doet Sony het altijd nog het slechtst.
Niet per definitie mee eens. Als je bedenkt dat je met een grotere markt ook logischerwijs meer games en peripherals verkoopt, waar wel weer prima marges op zit, kunnen de cijfers er weer heel anders uitzien. Bedenk daarbij dat Sony nu ook geld verdient aan online multiplayer (Nintendo doet dit volgens mij niet). Het is maar hoe je het bekijkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Het blijft lastig. Misschien heeft MS haar productie beter op orde, waardoor er voldoende op voorraad zijn.
Aan de andere kant is de Xbone voor Europeanen eigenlijk helemaal niet interessant. De multimediadiensten zijn zo gericht op de VS, dat ik niet verwacht dat MS met alternatieven voor Europa zal komen.

Dan zit je alsnog met een halfkale console die op multimediagebied net zoveel kan als de PS4 na hun eerste grote update waarop iedereen zit te wachten.

Bovendien is de game ervaring op de PS4 toch een stuk beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

met het betaald maken van de online gaming heeft playstation ook het gat naar het gebruik van de store kleiner gemaakt.

In mijn +-4 jaar dat ik mijn ps3 had heb ik nog nooit in de PS store gekeken, nu ik mijn ps+ heb moeten activeren etc, kijk ik toch regelmatig even in de store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-10 07:19
mdcsusa schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 10:01:

De PS2 is de enige Playstation die ik (nog) niet heb dus kan dat niet testen. De dag dat ze de PS3 controller werkend maken op de PS4 hang ik de vlag uit! Ik koop zelfs een vlag voor de gelegenheid! :+

Maar ik denk toch dat ze dit niet gaan doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volkano
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-09 19:43
ksborg schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 11:01:
[...]

De PS2 is de enige Playstation die ik (nog) niet heb dus kan dat niet testen. De dag dat ze de PS3 controller werkend maken op de PS4 hang ik de vlag uit! Ik koop zelfs een vlag voor de gelegenheid! :+

Maar ik denk toch dat ze dit niet gaan doen.
Dit kan toch al lang?

Zie filmpje: YouTube: How to Control PS3 With PS4's DualShock 4

Of hebben ze dit geblokkeerd?

Edit: oops nvm, is andersom :9

[ Voor 3% gewijzigd door volkano op 08-01-2014 11:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:02

MonkeySleeve

It's just Monkey business

volkano schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 11:02:
[...]

Dit kan toch al lang?

Zie filmpje: YouTube: How to Control PS3 With PS4's DualShock 4

Of hebben ze dit geblokkeerd?

Edit: oops nvm, is andersom :9
Hij wilt de PS3 controller op de PS4 gebruiken, niet andersom ;)

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• volkano
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17-09 19:43
MonkeySleeve schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 11:03:
[...]

Hij wilt de PS3 controller op de PS4 gebruiken, niet andersom ;)
Ja dat zag ik iets te laat :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 14:01
bram1984 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 10:43:
[...]

Niet per definitie mee eens. Als je bedenkt dat je met een grotere markt ook logischerwijs meer games en peripherals verkoopt, waar wel weer prima marges op zit, kunnen de cijfers er weer heel anders uitzien. Bedenk daarbij dat Sony nu ook geld verdient aan online multiplayer (Nintendo doet dit volgens mij niet). Het is maar hoe je het bekijkt.
Echter ook op die dingen weten we niet wat de marges zijn. We kunnen het wel zelf invulling geven, maar dat wordt een vrij zinloos gegeven :p.

Bijv. de notie dat Sony geld verdient aan de online multiplayer momenteel. Die timecards worden verkocht voor 37.50 voor 12 maanden momenteel. Bol.com, Game Mania, etc. zullen dit niet doen omdat ze ons zo leuk vinden als klant. Dit soort bedrijven zullen nog steeds winst maken. Stel echter dat ze 0.0 euro winst maken, en er geen transportkosten, productiekosten, etc. op dat soort cards zitten dan vangt Sony 3.125 euro per maand.

Daartegenover staan "gratis" games, verbruik aan data, onderhoudskosten, customer service kosten, etc. Is 3.125 euro per maand daarvoor dekkend? Of is het niets anders dan een hulpmiddel om de verliezen te verkleinen?

Ook qua de marges op games en peripherals weten we niet hoe groot deze zijn. Hoeveel games moet de huidige PS4 eigenaar kopen voor Sony om per console evenveel winst te maken als Microsoft op een Xbox One? We kennen totaal geen getallen.

Vangt Microsoft 50 Euro winst per console en 10 Euro per game? Vangt Sony 20 Euro winst per console en 5 Euro per game? Niemand hier welk het weet. Indien ja, dan zal Sony voor dezelfde winst niet één console en 3 games bijv. 1 console en 12 games moeten verkopen.

Verkochte aantallen blijven dan ook volkomen nietszeggend over het succes van een product. Het enige waar het een graadmeter voor is is populariteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Pff waar blijft Don't Starve? Ik kan niet wachten :9

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 13:28
psychodude schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 11:06:
[...]

Echter ook op die dingen weten we niet wat de marges zijn. We kunnen het wel zelf invulling geven, maar dat wordt een vrij zinloos gegeven :p.

Bijv. de notie dat Sony geld verdient aan de online multiplayer momenteel. Die timecards worden verkocht voor 37.50 voor 12 maanden momenteel. Bol.com, Game Mania, etc. zullen dit niet doen omdat ze ons zo leuk vinden als klant. Dit soort bedrijven zullen nog steeds winst maken. Stel echter dat ze 0.0 euro winst maken, en er geen transportkosten, productiekosten, etc. op dat soort cards zitten dan vangt Sony 3.125 euro per maand.

Daartegenover staan "gratis" games, verbruik aan data, onderhoudskosten, customer service kosten, etc. Is 3.125 euro per maand daarvoor dekkend? Of is het niets anders dan een hulpmiddel om de verliezen te verkleinen?

Ook qua de marges op games en peripherals weten we niet hoe groot deze zijn. Hoeveel games moet de huidige PS4 eigenaar kopen voor Sony om per console evenveel winst te maken als Microsoft op een Xbox One? We kennen totaal geen getallen.

Vangt Microsoft 50 Euro winst per console en 10 Euro per game? Vangt Sony 20 Euro winst per console en 5 Euro per game? Niemand hier welk het weet. Indien ja, dan zal Sony voor dezelfde winst niet één console en 3 games bijv. 1 console en 12 games moeten verkopen.

Verkochte aantallen blijven dan ook volkomen nietszeggend over het succes van een product. Het enige waar het een graadmeter voor is is populariteit.
Sowieso is dat hele verhaal van rendement voor MS en Sony respectievelijk niet interessant voor ons. Je kan het verhaal zo gek maken als je wil; bv. de bijverkoop bij de PS4, zoals een nieuwe bravia televisie, of home cinema set of high-end Sony koptelefoon. Ik heb bijv. o.a. door m'n PS4 een 42W805 gekocht. Of bij de X1; Skype tegoed, Skydrive space enz.

Hoe dan ook is het niet raar om de conclusie te trekken dat de PS4 in Europa veel populairder is dan de X1 (historisch gezien ook niet vreemd), en dat het in de VS redelijk gelijk op gaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 26-09 13:14

TRK

voxxel schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 11:08:
Pff waar blijft Don't Starve? Ik kan niet wachten :9
Inderdaad... Ik zit er ook op te wachten. Deze zou toch 7 januari uikomen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Nee vandaag, maar ik heb geen idee hoe laat eigenlijk.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-03 12:06
Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 08:57:
Yup ghost is een dikke teleurstelling. Doe mij maar BF4 intenser en een stuk spannender in multiplayer.
Ik vind Ghosts echt heel erg vet :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14:17
0xrubennft schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 13:09:
[...]

Ghosts is ook gewoon weer erg vet maar alleen zeurende mensen hoor je de mensen die er over te spreken zijn hoor je amper.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik geloof best dat ik me online zal vermaken met Ghosts, zoals ik me ook met de eerdere versies vermaakt heb. Het voegt alleen zo ontzettend weinig toe ten opzichte van de oudere versies. Ze breien tot in den treure voort op die dinosaurus engine en ik ben daarom inderdaad van mening dat we met z'n allen maar is op moeten houden met het belonen van dit gedrag. Helemaal omdat ze eerst aangaven zogenaamd eindelijk met een nieuwe engine te komen (vissen met AI, joepie). Ik heb geen € 400,- voor een next gen console betaald om een game te spelen die er vrijwel hetzelfde uitziet als de voorgaande versies, met wat andere perks en maps. In die zin vind ik de game geen enkel geldbedrag waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimiferrari
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 12:59
Nog even wat nieuws over de PS4 verkopen:
- Meer dan 9,7 miljoen games verkocht in de winkels en op PSN.
- Een stijging van 90% in het aantal PS+ abonnees sinds de PS4 uit is
- 1,9 miljoen broadcasts over twitch en ustream, gezamenlijk goed voor 55 miljoen minuten gameplay.

http://www.playstationlif...plus-subscriptions-up-90/

Het gaat dus wel heel goed met de PS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
bram1984 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 13:33:
Ik geloof best dat ik me online zal vermaken met Ghosts, zoals ik me ook met de eerdere versies vermaakt heb. Het voegt alleen zo ontzettend weinig toe ten opzichte van de oudere versies. Ze breien tot in den treure voort op die dinosaurus engine en ik ben daarom inderdaad van mening dat we met z'n allen maar is op moeten houden met het belonen van dit gedrag. Helemaal omdat ze eerst aangaven zogenaamd eindelijk met een nieuwe engine te komen (vissen met AI, joepie). Ik heb geen € 400,- voor een next gen console betaald om een game te spelen die er vrijwel hetzelfde uitziet als de voorgaande versies, met wat andere perks en maps. In die zin vind ik de game geen enkel geldbedrag waard.
Aan de andere kant is COD Ghosts dan wel weer de online FPS die prima werkt online, in tegenstelling tot bv. BF4. Maar je hebt gelijk, Ghosts is kwa graphics toch echt verouderd. Iedereen zou eigenlijk Killzone online moeten doen: supergraphics, 40~60 FPS, 24 man en online werkt het allemaal als een speer. Ook fijn is dat je meteen met welk wapen dan ook aan de slag kunt. Enige wat je kunt vrijspelen zijn wapen add-ons en betere abilities. Naar mijn mening is de Killzone MP ook goed uitgebalanceerd dit keer.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dio22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09-2024
michaeltjeh1 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 13:18:
[...]

Ghosts is ook gewoon weer erg vet maar alleen zeurende mensen hoor je de mensen die er over te spreken zijn hoor je amper.. :)
Er spelen toch wel erg weinig mensen online op de PS3 & PS4. Dat is wel eens een veelvoud geweest van wat het nu is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10-10 10:14
Trishul schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 14:03:
[...]

Aan de andere kant is COD Ghosts dan wel weer de online FPS die prima werkt online, in tegenstelling tot bv. BF4.
CoD borduurt voor op iets dat werkt en al jaren populair is. Ze zijn verzekerd van succes, en hoewel ze vrij weinig nieuws toevoegen leveren ze een werkend en degelijk spel af. If it aint broke, don't fix it.

Battlefield blijft nieuwe dingen toevoegen in elk spel dat ze uitbrengen. Er veranderd veel maar daar staat tegenover dat er ook veel problemen en bugs zijn.

Voor beide manieren van ontwikkelen valt wat te zeggen. Ik moet eerlijk toegeven: Battlefield mag best eens de CoD manier van ontwikkelen gebruiken. Battlefield 3 draaide afgelopen jaar perfect en met BF4 begonnen ze weer van voor af aan...
Iedereen zou eigenlijk Killzone online moeten doen: supergraphics, 40~60 FPS, 24 man en online werkt het allemaal als een speer. Ook fijn is dat je meteen met welk wapen dan ook aan de slag kunt. Enige wat je kunt vrijspelen zijn wapen add-ons en betere abilities. Naar mijn mening is de Killzone MP ook goed uitgebalanceerd dit keer.
Ik heb erg gemixte gevoelens bij Killzone. Het spel ziet er prachtig uit, maar die motion blur is belachelijk. Dan heb je zo'n mooie resolutie en mooie textures, maar vervolgens zit het 90% van de tijd in de waas van een motion blur of ability...

Qua gameplay; misschien moet ik inkomen en er aan wennen, maar zo gebalanceerd lijkt het niet. Ook die turrets die sommige mensen neer zetten lijken belachelijk sterk te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• michaeltjeh1
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 14:17
Ik snap de verhalen van Killzone eigenlijk niet na aanleiding van de reviews die ik heb gezien vinden jullie het nu fijn om zoveel kogels te moeten schieten voordat je een tegenstander dood schiet (Neervalt) ik hoorde dit in een review als dit echt zo schijnt te zijn lijkt het me geen fijne gameplay... vind ik dan he :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robinez
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 14:12
Trishul schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 14:03:
[...]
Aan de andere kant is COD Ghosts dan wel weer de online FPS die prima werkt online, in tegenstelling tot bv. BF4. Maar je hebt gelijk, Ghosts is kwa graphics toch echt verouderd. Iedereen zou eigenlijk Killzone online moeten doen: supergraphics, 40~60 FPS, 24 man en online werkt het allemaal als een speer. Ook fijn is dat je meteen met welk wapen dan ook aan de slag kunt. Enige wat je kunt vrijspelen zijn wapen add-ons en betere abilities. Naar mijn mening is de Killzone MP ook goed uitgebalanceerd dit keer.
BF4 werkt bij mij inmiddels goed online op de ps4, geen crashes of geluids uitval meer gehad sinds de update van enkele weken geleden. Wel is lag soms een probleem nog, met name 's avonds op drukke tijden merk je wel dat je minder raakt dan 's middags. Wel is nog een groot probleem dat je SP progress steeds weer verdwijnt door een corrupte save game profile. Maar de multiplayer crashes heb ik al weken niet meer gehad (daarvoor had ik het praktisch elk potje).

COD Ghost werkt prima maar is inderdaad niet druk bezocht op de ps4, op de ps3 waren de kamers een stuk voller. Ik vind wel dat COD ghost op de ps4 een stuk meer tot zijn recht komt doordat je daar met 18 man op een map speelt in plaats van 12 op de ps3.

Killzone is fantastisch online kwa graphics, maar ik vind persoonlijk de maps te groot voor 24 spelers en er zit geen enkele sfeer in de maps door het ontbreken van omgevingsgeluid. Ik vind het maar saai om te spelen om eerlijk te zijn door dat ontbrekende geluid. Ik vond killzone 2 en 3 stukken beter kwa spelbeleving, het is jammer dat ze dat kwa omgevingsgeluid zo weinig hebben toegevoegd. Hier geldt overigens hetzelfde als bij ghost, hier is het nou ook bepaald niet druk in die kamers, alleen op de piek momenten heb je volle kamers.

Zelf vind ik BF4 de beste online shooter op dit moment kwa ervaring (geluid en gameplay), daarna Cod Ghost en dan pas Killzone. Maar eerlijk is eerlijk, Killzone MP is kwa grafische kwaliteit wel een paradepaardje. Daar halen de multiplatform ports van BF en COD het bij lange na niet kwa grafische kwaliteit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Maar ze kunnen nog veel meer verkopen dan ze nu doen, door de game in een gehele nieuwe jas te steken. Voeg desnoods iets meer destruction toe. Vernieuw de animaties (dat poppetje dat met 2 handen zijn gezicht bedenkt tijdens een sterfscène kennen we al sinds de eerste MW (en misschien daarvoor ook nog wel, maar toen speelde ik het niet). Balanceer de game goed (lees: laat Treyarch de game ontwikkelen), maak het iets meer skill based en voeg desnoods naast de standaard modes dezelfde modes toe waarbij het behalen van streaks iets meer naar de achtergrond is verdreven. Haal quick scopen eruit of maak het moeilijker. Sloop killstreaks als een RCXD er ook meteen uit en geef de offensieve streaks alleen aan de spelers die het echt verdienen. Ik verzeker je dat je hiermee naast de nieuwe spelers ook weer een hoop spelers van de oude garde binnenhaalt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Niet online
Ik dacht dat de nieuwe content voor PS+ ondertussen wel in de store te vinden zou zijn. Blijkbaar niet, wanneer komt er nieuw spul ? Kan zo snel niet vinden.

Edit: Blijkbaar was ik te vroeg met mijn verwachting, blijkbaar vanaf vandaag pas.

[ Voor 21% gewijzigd door Fatal Mind op 08-01-2014 14:34 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
DGonlag2 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 14:22:
[...]

[...]

Ik heb erg gemixte gevoelens bij Killzone. Het spel ziet er prachtig uit, maar die motion blur is belachelijk. Dan heb je zo'n mooie resolutie en mooie textures, maar vervolgens zit het 90% van de tijd in de waas van een motion blur of ability...

Qua gameplay; misschien moet ik inkomen en er aan wennen, maar zo gebalanceerd lijkt het niet. Ook die turrets die sommige mensen neer zetten lijken belachelijk sterk te zijn.
Hehehe die turrets stellen niks voor als je als support class speelt. De secondary fire (missile) maakt in een seconde korte metten met turrets, nano shields en air support drones.
robinez schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 14:27:
[...]

Killzone is fantastisch online kwa graphics, maar ik vind persoonlijk de maps te groot voor 24 spelers en er zit geen enkele sfeer in de maps door het ontbreken van omgevingsgeluid. Ik vind het maar saai om te spelen om eerlijk te zijn door dat ontbrekende geluid. Ik vond killzone 2 en 3 stukken beter kwa spelbeleving, het is jammer dat ze dat kwa omgevingsgeluid zo weinig hebben toegevoegd. Hier geldt overigens hetzelfde als bij ghost, hier is het nou ook bepaald niet druk in die kamers, alleen op de piek momenten heb je volle kamers.

Zelf vind ik BF4 de beste online shooter op dit moment kwa ervaring (geluid en gameplay), daarna Cod Ghost en dan pas Killzone. Maar eerlijk is eerlijk, Killzone MP is kwa grafische kwaliteit wel een paradepaardje. Daar halen de multiplatform ports van BF en COD het bij lange na niet kwa grafische kwaliteit.
True. Het helpt wel een beetje dat er nu wel dialoog zit in de MP sinds de update van december. Nu hoor je continu of je teammates aan het reloaden zijn, abilities gebruiken, drones/turrets/supply boxes etc. plaatsen. Wat ik wel raar vind is dat er nu geen mechs meer in zitten zoals bij KZ3 online.

[ Voor 24% gewijzigd door Trishul op 08-01-2014 14:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• toorts
  • Laatst online: 07-10 13:00
Don't Starve is in de PSN store te vinden!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klopt ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kupauw
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 13-08 15:04
Ja ik heb hem net "aangeschaft" ik hoop niet dat er nu 13 euro van mijn CC is afgehaald. Maar ik neem aan dat er geen kosten aan verbonden zijn als je PS+ hebt.

Hmm zie dat er bij mijn transactie overzicht(op PSN) wel 13.99 is overgeboekt....

En afgeschreven van mijn CC .... :( dat word dus vanavond sony bellen. wat een bagger systeem zeg.

[ Voor 37% gewijzigd door Kupauw op 08-01-2014 15:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Kupauw schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 15:49:
Ja ik heb hem net "aangeschaft" ik hoop niet dat er nu 13 euro van mijn CC is afgehaald. Maar ik neem aan dat er geen kosten aan verbonden zijn als je PS+ hebt.

Hmm zie dat er bij mijn transactie overzicht(op PSN) wel 13.99 is overgeboekt....

En afgeschreven van mijn CC .... :( dat word dus vanavond sony bellen. wat een bagger systeem zeg.
Tip: er hoort in dat geval gewoon € 0,00 te staan. Niet zo handig dus, om door te klikken als er gewoon de volle mep vermeld wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kupauw
Enigszins mee eens, maar als je verkondigd dat op 8 januari een game beschikbaar komt en deze ook te vinden is via de store, dat je deze dan ook voor de PS+ prijs koopt.

[ Voor 7% gewijzigd door Kupauw op 08-01-2014 16:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Kupauw schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 16:02:
Enigszins mee eens, maar als je verkondigd dat op 8 januari een game beschikbaar komt en deze ook te vinden is via de store, dat je deze dan ook voor de PS+ prijs koopt.
Da's wel vreemd ja. Je kan wel gewoon online gamen e.d.?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRK

TRK

Ik zie dat Don't Starve gewoon gratis is. Wel raar dat er dan toch een bedrag is afgeschreven van je CC...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zoals gezegd vreemd inderdaad. Ik heb hem net via de app op mijn telefoon binnen gehengeld, en daar staat de € 13,99 gewoon doorgestreept met daarnaast een geel plus teken en € 0,00.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kupauw
Ik heb gebeld met de support en die gaven inderdaad aan dat er iets fout is gegaan (lekker vaag) en dat het bedrag word terug geboekt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 14:10
Dan weet je dat vanaf nu in ieder geval. Dat is namelijk elke maand weer hetzelfde. Dan zijn de games op de dag dat ze in de aanbieding/PS Plus zijn eerst nog voor het volle pond.

Kwestie van rustig wachten tot ze in het Playstation Plus onderdeel staan. Als je handmatig gaat zoeken dan is Sony natuurlijk niet verantwoordelijk voor jouw gedrag. In principe is er geen speld tussen te krijgen want ze hebben gevraagd of je akkoord gaat en wilt betalen en jij hebt dat geaccepteerd.
Al begrijp ik je punt ook wel. 8 januari zou 8 januari 00:00 moeten zijn. ;)

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
muusq schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 15:40:
Don't Starve is in de PSN store te vinden!
Die moet dan toch gewoon bij de Instant Game Collection staan? Bij mij hier staan alleen Resogun en Contrast maar ik woon in Belgie. Is er misschien verschil tussen de NL en Be store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
botech schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 16:43:
[...]

Die moet dan toch gewoon bij de Instant Game Collection staan? Bij mij hier staan alleen Resogun en Contrast maar ik woon in Belgie. Is er misschien verschil tussen de NL en Be store?
Als je zoekt op de game dan kan je hem gewoon vinden en gratis te downloaden. De ps+ pagina is nog niet up to date.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
voxxel schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 16:44:
[...]

Als je zoekt op de game dan kan je hem gewoon vinden en gratis te downloaden. De ps+ pagina is nog niet up to date.
Ah, OK, bedankt voor de tip, is al aan 't downloaden ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:12

Phydomir

Dennis

Voor de echt luie mensen: https://store.sonyenterta...00327_00-DONTSTARVEPS4V01

Let dus even op of er +Gratis onder staat als je PS+ hebt en dan kun je direct naar je PS4 gaan downloaden.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!
PlayStation Now hands-on. The Last of Us op de Vita. Erg nice en zo te zien werkt het nog redelijk soepel ook, ervan uitgaande dat dit representatief is voor het eindproduct.

edit: Ik krijg 'm om onbekende redenen niet embedded, ondanks video tags. Iemand?

[ Voor 19% gewijzigd door bram1984 op 08-01-2014 16:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

0xrubennft schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 13:09:
[...]

Kijk zo zie je maar weer - smaken verschillen :)
Ik vind Ghost niet echt nextgen en de verhaallijn zit mij iets te ver in de toekomst.
Bovendien is de spaceshuttle een voor de NASA gepasseerd station.
Maar ach de singleplayer van Battlefield heeft ook geen sterk verhaal, dan zit die van Ghost wel beter in elkaar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

On_E

Housemusic

Shadow Fall voor de SP en BF4 voor de MP.

Mijn keuze iig.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRK

TRK

Apart... Ik kom thuis kijk in de store op de ps4 en zie geen Don't Starve erbij. Of zie ik deze toevallig over het hoofd?

Al gevonden door handmatig te zoeken op naam. Maar kan m niet via psn games vinden. Iemand enige idee?

[ Voor 31% gewijzigd door TRK op 08-01-2014 17:06 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• technoaddict
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 10:43
Phydomir schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 16:47:
Voor de echt luie mensen: https://store.sonyenterta...00327_00-DONTSTARVEPS4V01

Let dus even op of er +Gratis onder staat als je PS+ hebt en dan kun je direct naar je PS4 gaan downloaden.
Gaat de PS4 nu automatisch direct downloaden na aanschaf via deze website? Neem aan alleen als de PS4 in standby modus staat. Ik de mijne altijd uitgeschakeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het jullie ook al opgevallen dat Resogun na een jaar weer een betaalde versie wordt?
Onder het menu met applicatiedata kun je zien dat het spel precies 365 dagen nadat je het hebt geïnstalleerd weer locked.

Is dat bij alle spellen die 'gratis' worden aangeboden zo in de PSN+ store?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 17:10:
Is het jullie ook al opgevallen dat Resogun na een jaar weer een betaalde versie wordt?
Onder het menu met applicatiedata kun je zien dat het spel precies 365 dagen nadat je het hebt geïnstalleerd weer locked.

Is dat bij alle spellen die 'gratis' worden aangeboden zo in de PSN+ store?
Heb jij toevallig een PS Plus abo voor een jaar?

Mensen die Don't Starve kunnen spelen? Heb de game gedownload en krijg als ik op wil starten de melding dat ik geen licentie heb en er staat een gesloten hangslotje bij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Jazeker! Ligt het daaraan?
Want daar had ik nog niet aan gedacht ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Dixons verwacht nieuwe levering PS4 rond 31 januari

link: http://www.techmania.nl/4...ring-ps4-rond-31-januari/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-10 10:05
Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 17:13:
Jazeker! Ligt het daaraan?
Want daar had ik nog niet aan gedacht ;)
Nee, net als bij de PS3 is iedere game die je verkrijgt via de Instant Game Collection voor een bepaalde tijd te spelen. Na die tijd komt er weer een ander spel in de instant game collection voor in de plaats.
Games die je gratis kunt spelen via PS+ kun je zeker niet altijd blijven spelen!

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Meekoh schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 17:19:
[...]

Nee, net als bij de PS3 is iedere game die je verkrijgt via de Instant Game Collection voor een bepaalde tijd te spelen. Na die tijd komt er weer een ander spel in de instant game collection voor in de plaats.
Games die je gratis kunt spelen via PS+ kun je zeker niet altijd blijven spelen!
Is dat veranderd dan? Je kunt toch alles blijven spelen zolang je PS+ hebt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 17:20:
[...]

Is dat veranderd dan? Je kunt toch alles blijven spelen zolang je PS+ hebt?
Nope is altijd al zo geweest. Heb al sinds het begin PS+ gehad en na een hele lange tijd (1 a 2 jaar) is de content expired.
Een van de eerste games die ik via Instant game collection speelde was Pain, maar die kan ik nu niet meer downloaden en die doet het ook niet :P
De dienst is 1 jaar lang 64 games gratis. Niet voor altijd.

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
[...]

Euh dat kan wel.. Zolang je ps+ hebt kan je gewoon alle games blijven spelen die je ooit via ps+ hebt "gekocht."

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!
[...]

Klinkklare onzin. Alles wat je via playstation plus hebt "gekocht" (0euro dus) blijft speelbaar zolang je plus hebt.

Ik vraag me af hoe jij aan je informatie komt? Als het uit je duim komt dan zou ik daar geen gesprek mee aan willen gaan. ;)

Edit : hierboven staat dat het 1 jaar geldig is. Dat nuanceert de boel wel een beetje.

[ Voor 6% gewijzigd door AtlAntA op 08-01-2014 17:31 ]

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Hier nog even de FAQ van ps+. De 3e vraag:

Q: How long do I get to keep the games in the Instant Game Collection?
A: Games in the Instant Game Collection are free to download with a Plus membership. As long as you’re a PlayStation Plus member, you’ll always have access to any game you’ve downloaded in the collection, even if you’ve deleted a game from your hard drive previously.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
AtlAntA schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 17:29:
[...]

Klinkklare onzin. Alles wat je via playstation plus hebt "gekocht" (0euro dus) blijft speelbaar zolang je plus hebt.

Ik vraag me af hoe jij aan je informatie komt? Als het uit je duim komt dan zou ik daar geen gesprek mee aan willen gaan. ;)
Dat kan zo zijn, maar bij mij heeft het nog niet zo gewerkt. Ik kan bepaalde games gewoon niet meer spelen punt, feit. Ook al heb ik ze al gedownload.

[ Voor 3% gewijzigd door Meekoh op 08-01-2014 17:37 ]

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Meekoh schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 17:36:
[...]

Dat kan zo zijn, maar bij mij heeft het nog niet zo gewerkt. Ik kan bepaalde games gewoon niet meer spelen punt, feit.
Wel vreemd dan dat ik dat nergens anders terug kan vinden.. Misschien moet je eens contact opnemen met support?

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
voxxel schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 17:37:
[...]

Wel vreemd dan dat ik dat nergens anders terug kan vinden.. Misschien moet je eens contact opnemen met support?
Misschien moet ik dat meer eens doen :X
Had ik al die tijd die games gewoon kunnen spelen :(

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kupauw schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 15:49:

Had Ik bij resogun en iemand anders ook. Gebeld met ps+ en zou mn geld teug krijgen.
Denk dat de helft niet eens door hebben dat ze onbewust betalen.

Ik heb mn geld overigens nog niet terug

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowwan
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 13:06
Tip voor degenen waar Don't Startve nogniet werkt: In het PSN menu even op "licenties herstellen" klikken (of een keertje opnieuw opstarten).

Geen idee of het een bug of een feature is, maar ik moet dit steeds doen als ik iets gedownload heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Wat is precies de bedoeling in Don't Starve? Heb net wat rond gewandeld, maar een uitleg ontbreekt. Behalve niet starven dan natuurlijk dan hè.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
Ik weet het ook niet, heb het al verwijderd ook, het spreekt me niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralf Bimbo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-07 13:46
bram1984 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 20:24:
Wat is precies de bedoeling in Don't Starve? Heb net wat rond gewandeld, maar een uitleg ontbreekt. Behalve niet starven dan natuurlijk dan hè.
ja volgens mij is t dat wel zo'n beetje.. 'overleven'. Vooral veel vallen en opstaan denk ik. Net ook even geprobeerd, maar niet echt mijn type game.

Rookworst zonder 'r' is ookworst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb net een PS4 en heb psn gekocht en toegevoegd aan mijn account. Nu krijg ik echter de volgende melding: je kunt de online functies van deze titel alleen gebruiken als je aangemeld bent met je Sony entertainment netwerk account en aangemeld bent bij de ea servers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 21:16:
Ik heb net een PS4 en heb psn gekocht en toegevoegd aan mijn account. Nu krijg ik echter de volgende melding: je kunt de online functies van deze titel alleen gebruiken als je aangemeld bent met je Sony entertainment netwerk account en aangemeld bent bij de ea servers
Even controleren of je bent ingelogd onder instellingen PSN.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainalyser1st
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-09 10:21
bram1984 schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 20:24:
Het is inderdaad een beetje een aparte game, niet echt in een hokje te plaatsen zoals de meeste games. Vind het slecht dat ze niet uitleggen wat je precies moet doen en dat je dat zelf maar moet uitvogelen, terwijl het helemaal niet zo lastig is. Je moet gelijk al wat spullen verzamelen en combineren om bijvoorbeeld een vuurtje te maken(en vervolgens aan houden door er shit in te gooien) om de eerste nacht te overleven. Maar dat wordt helemaal niet uitgelegd, er wordt überhaupt niets over het crafting systeem uitgelegd ><

[ Voor 3% gewijzigd door Brainalyser1st op 08-01-2014 21:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaos-Zero
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 20-09 18:09

Chaos-Zero

Sega fan!

Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 18:02:
[...]

Had Ik bij resogun en iemand anders ook. Gebeld met ps+ en zou mn geld teug krijgen.
Denk dat de helft niet eens door hebben dat ze onbewust betalen.

Ik heb mn geld overigens nog niet terug
Bij mij was er een paar maanden terug ook wat fout gegaan met betalen. Was nog op de PS3. Ik had ook gebeld en zou mijn geld ook terug krijgen. Had het inderdaad binnen een week terug. Ik weet niet hoe lang het geleden is dat jij contact had, maar als ik jou was zou ik er wel achter aan gaan als het al wat langer geleden is.

PSN: MoodChange | Steam: Chaos_Zero89

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kazuka
  • Registratie: Juli 1999
  • Niet online

kazuka

Building Better Worlds

Brainalyser1st schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 21:25:
[...]

Het is inderdaad een beetje een aparte game, niet echt in een hokje te plaatsen zoals de meeste games. Vind het slecht dat ze niet uitleggen wat je precies moet doen en dat je dat zelf maar moet uitvogelen, terwijl het helemaal niet zo lastig is. Je moet gelijk al wat spullen verzamelen en combineren om bijvoorbeeld een vuurtje te maken(en vervolgens aan houden door er shit in te gooien) om de eerste nacht te overleven. Maar dat wordt helemaal niet uitgelegd, er wordt überhaupt niets over het crafting systeem uitgelegd ><
Een Quick Look van de PC versie: http://www.giantbomb.com/...ok-dont-starve/2300-6864/

Het heeft wat weg van Minecraft en wat rogue-like kenmerken, zoals instadeath.
Bedoeling is dat je zo veel mogelijk items verzameld waarmee je upgrades kan kopen en je jezelf kan beschermen tegen de monsters die er rond sjouwen, vooral 's nachts. Daarnaast dus je maag icoontje in de gaten houden en zorgen dat je genoeg eet.

Ik vind het een mooi stijltje en speelt lekker weg. Maar is wel erg moeilijk, ben nog niet verder dan 3 dagen gekomen.

De developer KLEI heeft een paar hele goede titels op zijn naam intussen; N+, Mark Of The Ninja en Shank. Deze past daar ook wel tussen vind ik.

[ Voor 5% gewijzigd door kazuka op 08-01-2014 22:13 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 21:18:
[...]

Even controleren of je bent ingelogd onder instellingen PSN.
Stond dat ik online was, daarna deed hij het!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 10-10 23:22
Ik krijg vrijdag mijn ps4 en nu vroeg ik me af wat een echt goede game is waar ik de komende maand zoet mee blijf iemand suggesties ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online

Satom

Verzamel ervaringen

reinierkramer schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 22:59:
Ik krijg vrijdag mijn ps4 en nu vroeg ik me af wat een echt goede game is waar ik de komende maand zoet mee blijf iemand suggesties ?
No hard feelings, maar dit is een typische vraag van, wat smeer ik morgen op mijn brood? Wij kunnen dit denk ik lastig voor jou bepalen.. Desalniettemin vind ik AC:BF erg goed, maar er zullen ook mensen zijn die het spel afraden :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
Satom schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 23:45:
[...]
No hard feelings, maar dit is een typische vraag van, wat smeer ik morgen op mijn brood? Wij kunnen dit denk ik lastig voor jou bepalen.. Desalniettemin vind ik AC:BF erg goed, maar er zullen ook mensen zijn die het spel afraden :Y)
Ja daar heb je gelijk in haha. Denk dat ik toch maar voor call of duty ghost ga die multiplayer is toch altijd erg goed te noemen , maar Ac lijkt me ook een erg goede game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Nu online

Satom

Verzamel ervaringen

reinierkramer schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 23:50:
[...]

Ja daar heb je gelijk in haha. Denk dat ik toch maar voor call of duty ghost ga die multiplayer is toch altijd erg goed te noemen , maar Ac lijkt me ook een erg goede game.
AC vind ik persoonlijk erg goed en heeft met al een aantal uur bezig weten te houden, zelf heb ik BF4 (CoD trekt mij niet..) en ik moet zeggen dat ik hier lang niet zoveel uur in het zitten. Dit komt met name denk ik doordat ik geen controller gewend ben om mee te gamen :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• reinierkramer
Satom schreef op woensdag 08 januari 2014 @ 23:53:
[...]
AC vind ik persoonlijk erg goed en heeft met al een aantal uur bezig weten te houden, zelf heb ik BF4 (CoD trekt mij niet..) en ik moet zeggen dat ik hier lang niet zoveel uur in het zitten. Dit komt met name denk ik doordat ik geen controller gewend ben om mee te gamen :9
BF4 is niet echt mijn ding vind het wel een goede game hoor , maar COD trekt mij toch meer dat is iets minder serieus als BF4. En black flag ga ik ook zeker nog wel kopen denk ik lijkt me wel een vette game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DS is bestvermakelijk maar zal ik pakken puur voor de afwisseling pakken
In het begin wel puzzelen zonder uitleg maar ook bij Resogun snap ik nog steeds niet wat keepers zijn en wanneer ik een stage verder ga. Nu ik er zo over na denk ook ACBF vindt ik ook een slechte tutorial hebben, toch een vrij dikke game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Nu online

Satom

Verzamel ervaringen

reinierkramer schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 00:02:
[...]

BF4 is niet echt mijn ding vind het wel een goede game hoor , maar COD trekt mij toch meer dat is iets minder serieus als BF4. En black flag ga ik ook zeker nog wel kopen denk ik lijkt me wel een vette game.
Ieder z'n eigen :+
Verwijderd schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 00:05:
DS is bestvermakelijk maar zal ik pakken puur voor de afwisseling pakken
In het begin wel puzzelen zonder uitleg maar ook bij Resogun snap ik nog steeds niet wat keepers zijn en wanneer ik een stage verder ga. Nu ik er zo over na denk ook ACBF vindt ik ook een slechte tutorial hebben, toch een vrij dikke game.
Don't Starve, tja, had te hoge verwachting volgens mij.. Dacht dat het meer een Age of Empires achtig iets zou zijn :+ Maar slechte tutorial in AC? Mag ik dan vragen waar jij uitleg miste?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 13:22

The_Worst

Unox

Don't Starve vind ik, in tegenstelling tot Resogun, best vermakelijk. Ondanks dat het spel er vrij simpel uitziet is het inderdaad vrij pittig. Na mijn derde poging zit ik nu wel op dag 8 maar nu beginnen mijn voedselrantsoenen op te raken. Ik moet teveel lopen omdat ik mijn science machine verkeerd heb geplaatst. Overigens toen ik dus die machine had geplaatst was ik het overzicht kwijt, er kwamen ineens zoveel mogelijkheden bij in het menu. :X :+ Morgen maar doodgaan en weer overnieuw beginnen. :z ;(

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-10 16:31
The_Worst schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 00:21:
Don't Starve vind ik, in tegenstelling tot Resogun, best vermakelijk. Ondanks dat het spel er vrij simpel uitziet is het inderdaad vrij pittig. Na mijn derde poging zit ik nu wel op dag 8 maar nu beginnen mijn voedselrantsoenen op te raken. Ik moet teveel lopen omdat ik mijn science machine verkeerd heb geplaatst. Overigens toen ik dus die machine had geplaatst was ik het overzicht kwijt, er kwamen ineens zoveel mogelijkheden bij in het menu. :X :+ Morgen maar doodgaan en weer overnieuw beginnen. :z ;(
Ik had precies het zelfde, dus ik ging maar een pig aanvallen met een speer die ik had, ik ging dood al mijn loot was weg en spawnde ergens anders weer op de zelfde dag.. Dang.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRK

TRK

Had niet verwacht dat ik Don't Starve zo leuk en verslavend zou vinden.Het is idd iets zoals minecraft je ingredienten en benodigdheden bijelkaar rapen en zo je eigen "base" opzetten om de nachten door te kunnen komen. Het spel heeft zoveel mogelijkheden en verschillende monsters en andere omgevingen en zoveel andere dingen die je nog allemaal kan ontdekken. Ik houd wel van spellen waar je zelf een beetje moet uitzoeken etc. Ik heb het nog niet langer dan 9 dagen uitgehouden.Het is volgens mij wel een spel wat niet voor iedereen is weggelegd, je moet er maar van houden. :)

[ Voor 9% gewijzigd door TRK op 09-01-2014 08:35 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRK

TRK

Tiwazz schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 07:43:
[...]

Ik had precies het zelfde, dus ik ging maar een pig aanvallen met een speer die ik had, ik ging dood al mijn loot was weg en spawnde ergens anders weer op de zelfde dag.. Dang.
Je kan die pigs ook bijv. monster meat of iets anders geven wat ze lekker vinden, zodat ze jou kunnen beschermen tegen Hounds etc.en helpen met bomen kappen.

[ Voor 4% gewijzigd door TRK op 09-01-2014 08:55 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Del_Pello
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 16-07-2021
Is er ergens nog een forum om te zien waar de PS4 beschikbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 10:19
Del_Pello schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 08:58:
Is er ergens nog een forum om te zien waar de PS4 beschikbaar is?
Niet in dit topic iig voordat het ook gesloten wordt door dit soort posts.

Uniciteit in "[PS4] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen - Deel 2"

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hoe kan ik zien wat een update inhoudt op de ps4? ik zie dat mijn ps4 nu een update van 6778 mb van DC universe online is aant binnenhengelen. Ben wel benieuwd wat een update van 6 gb inhoudt:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TRK schreef op donderdag 09 januari 2014 @ 08:28:
Had niet verwacht dat ik Don't Starve zo leuk en verslavend zou vinden.Het is idd iets zoals minecraft je ingredienten en benodigdheden bijelkaar rapen en zo je eigen "base" opzetten om de nachten door te kunnen komen. Het spel heeft zoveel mogelijkheden en verschillende monsters en andere omgevingen en zoveel andere dingen die je nog allemaal kan ontdekken. Ik houd wel van spellen waar je zelf een beetje moet uitzoeken etc. Ik heb het nog niet langer dan 9 dagen uitgehouden.Het is volgens mij wel een spel wat niet voor iedereen is weggelegd, je moet er maar van houden. :)
ik heb hem lang op de pc gespeeld, en het vette is dat het gewoon heel leuk en simpel begint, en je op het einde hele dorpen etc kan bouwen.

ga hem nu 's op de ps4 proberen :)

Hij staat nu trouwens bij de instant game collection, samen met resogun:)

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 09-01-2014 09:50 ]

Pagina: 1 ... 76 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.

Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan