Oeps gewijzigdASNNetworks schreef op maandag 06 januari 2014 @ 08:56:
[...]
Bij fifa moet je zoveel lopen zonder dat je de goal tegen komt
Verwijderd
lol je speelt met ajax maar zitten er ook ajacieden erin ? wtf pelle ? ben je wel goed lol
Nooit gehoord van FUT ? Ik speel met een compleet italiaans elftal. Sommige spelers zijn te duur en pelle is prima in fifa 14.Verwijderd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 08:59:
lol je speelt met ajax maar zitten er ook ajacieden erin ? wtf pelle ? ben je wel goed lol
Mijn fav club ajax. Dus vandaar het tenue!
Verwijderd
hmm ja dan is het wel logischDarkvisje schreef op maandag 06 januari 2014 @ 09:02:
[...]
Nooit gehoord van FUT ? Ik speel met een compleet italiaans elftal. Sommige spelers zijn te duur en pelle is prima in fifa 14.
Mijn fav club ajax. Dus vandaar het tenue!

zijn wel mooie doelpunten welke niveau speel je ?
Het is ook de eerst volgende die er uit gaat hoorVerwijderd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 09:07:
[...]
hmm ja dan is het wel logischmaar oke ieder zijn ding....
zijn wel mooie doelpunten welke niveau speel je ?
Ik vind wel jammer dat je nog steeds niet direct filmpjes van je hdd af kan halen. Hopelijk komt er binnenkort een grote update die dit wel mogelijk gaat maken. Het is allemaal een beetje omslachtig nu.
Ik hoop dat ze snel die exterene capture cards toestaan... kan ik weer m'n elgato gebruiken...
Meer mensen die vinden dat de controllers wel erg kort meegaan qua accuduur?
Ik heb 5 jaar lang een Xbox 360 gehad, en daarna (toen hij de geest gaf een dag voor de GTA5-launch
) een PS3 gehaald voor 2 maanden, en ik vind de DS4 controller, in vergelijking tot de Xbox360 en de PS3 controller erg kort qua accuduur. Ik heb vaak het idee dat ik maar zo'n 3-4 uur kan gamen en dan begint hij al te zeuren dat hij bijna leeg is. Volgens mij kon ik met de 360 controllers (met accu kit) wel zo'n 10-12 uur gamen, en ik gok dat de PS3 controller op zo'n 8-10 uur zit.
Vorige week een 2e erbij gehaald voor 55 euro, en deze heeft hetzelfde, dus het ligt niet aan mijn controller.
Ik heb 5 jaar lang een Xbox 360 gehad, en daarna (toen hij de geest gaf een dag voor de GTA5-launch
Vorige week een 2e erbij gehaald voor 55 euro, en deze heeft hetzelfde, dus het ligt niet aan mijn controller.
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
De 4 uur die jij aanhaalt kan ik me niet in vinden. Ik game geregeld langer dan dat achter elkaar.Thund3r schreef op maandag 06 januari 2014 @ 09:56:
Ik heb 5 jaar lang een Xbox 360 gehad, en daarna (toen hij de geest gaf een dag voor de GTA5-launch) een PS3 gehaald voor 2 maanden, en ik vind de DS4 controller, in vergelijking tot de Xbox360 en de PS3 controller erg kort qua accuduur. Ik heb vaak het idee dat ik maar zo'n 3-4 uur kan gamen en dan begint hij al te zeuren dat hij bijna leeg is. Volgens mij kon ik met de 360 controllers (met accu kit) wel zo'n 10-12 uur gamen, en ik gok dat de PS3 controller op zo'n 8-10 uur zit.
Ben het wel met je eens dat het niet zo lang is als de DS3, maar wat verwacht je dan ook ? Nutteloos ( tot op heden ) op de voorkant en een touchpad ?
Ik vind het niet vreemd dat ie wat korter mee gaat en dat je dus vaker moet laden.
Accuduur is idd een stuk korter vergeleken met de DS3, maar uit mijn metingen haal ik toch zeker 5 a 6 uur met intensief killzone online. Genoeg dus voor een flinke speelsessie, langer is voor mij persoonlijk overbodig.
het uit kunnen uitschakelen van de lightbar is dan ook geen luxe; ik hoop dat men dit in de toekomst wel toevoegd.
het eigenlijk totaal geen toegevoegde waarde, en je bespaard waarschijnlijk best wat als je 7 uur lang die lightbar niet aan hebt staan.
het eigenlijk totaal geen toegevoegde waarde, en je bespaard waarschijnlijk best wat als je 7 uur lang die lightbar niet aan hebt staan.
Helemaal mee eens. Ik gebruik de lightbar alleen maar bij het inloggen via de camera. Daarna mag die van mij uit.dutchgio schreef op maandag 06 januari 2014 @ 11:30:
het uit kunnen uitschakelen van de lightbar is dan ook geen luxe; ik hoop dat men dit in de toekomst wel toevoegd.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Die switches zijn bedoelt zodat je 2 apparaten kunt aansluiten op 1 device (of 2 devices op 1 apparaat).bartburg schreef op maandag 06 januari 2014 @ 07:39:
Iemand ervaring met deze splitter en een ps3/ps4?
http://www.conrad.nl/ce/n...ctioneel?ref=searchDetail
of heeft iemand een splitter die rond de 20-30 euro zit die goed werkt op de ps3 en op de ps4?
gaat om 1 input naar 2 output (tv,monitor) devices
Je zult dus geen video op 2 schermen zien.
Hebben we het een paar pagina's geleden idd ook even over gehad, dingen zijn mega snel leeg.Thund3r schreef op maandag 06 januari 2014 @ 09:56:
Zeker als je het vergelijkt met een 360 controller (of One controller die het ook erg goed doet).
Ik gebruik hem helemaal niet, spiegelt in mijn tv en vind het niet fraai staan. Uit met dat ding dusAtlAntA schreef op maandag 06 januari 2014 @ 11:33:
[...]
Helemaal mee eens. Ik gebruik de lightbar alleen maar bij het inloggen via de camera. Daarna mag die van mij uit.
[ Voor 15% gewijzigd door Donstil op 06-01-2014 11:35 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Beter lezenDonstil schreef op maandag 06 januari 2014 @ 11:33:
[...]
Die switches zijn bedoelt zodat je 2 apparaten kunt aansluiten op 1 device (of 2 devices op 1 apparaat).
Je zult dus geen video op 2 schermen zien.
[...]
Hebben we het een paar pagina's geleden idd ook even over gehad, dingen zijn mega snel leeg.
Zeker als je het vergelijkt met een 360 controller (of One controller die het ook erg goed doet).
[...]
Ik gebruik hem helemaal niet, spiegelt in mijn tv en vind het niet fraai staan. Uit met dat ding dus
2x1 functie:
Verbind twee afspeelapparaten (bijv. Blu-Ray- of Dvd-speler, spelconsole) ieder via een geschikte, HDMI-compatibele kabel met de twee naast elkaar liggende HDMI-aansluitbussen.
Verbind één weergaveapparaat (bijv. TV, projector) via een geschikte, HDMI-compatibele kabel met de enkele HDMI-aansluitbus.
EN!
1x2 functie:
Verbind één afspeelapparaat (bijv. Blu-Ray- of Dvd-speler, spelconsole) via een geschikte, HDMI-compatibele kabel met de enkele HDMI-aansluitbus.
Verbind twee weergaveapparaten (bijv. TV, projector of monitor) telkens via een enkele, HDMI-compatibele kabel met de twee naast elkaar liggende HDMI-aansluitingen.
Of dit met de PS3/4 werkt hangt af of het HDCP ondersteunt, er staat van wel dus neem aan dat het zou werken. Ik zou het gewoon bestellen, werkt het niet gewoon terug sturen. Je hebt de wet koop op afstand, dus binnen 7 dagen mag je het zonder opgaaf van rede (netjes in de originele verpakking) terug sturen.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Verwijderd
Die knopjes van de ds4 blijven heel de tijd hangen bij mij. Heel vervelend als je fifa speelt en je geeft een voorzet en de bal vliegt het stadion uit. Heb al gebeld met Bart Smit en ik mag hem opsturen of inruilen bij een winkel. Ik heb er al twee gebeld hier in de buurt maar die hebben geen controllers op voorraad.
Beetje jammer. Zou eigenlijk niet moeten gebeuren na een paar weekjes spelen. Beetje raar dat zelfs de controllers uitverkocht zijn. Dalijk kom je ook op een wachtlijst ofzo net als met de console.
Beetje jammer. Zou eigenlijk niet moeten gebeuren na een paar weekjes spelen. Beetje raar dat zelfs de controllers uitverkocht zijn. Dalijk kom je ook op een wachtlijst ofzo net als met de console.
Is heel simpel zelf op te lossen, youtube maar even op DS4 sticky button ofzoVerwijderd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 12:04:
Die knopjes van de ds4 blijven heel de tijd hangen bij mij. Heel vervelend als je fifa speelt en je geeft een voorzet en de bal vliegt het stadion uit. Heb al gebeld met Bart Smit en ik mag hem opsturen of inruilen bij een winkel. Ik heb er al twee gebeld hier in de buurt maar die hebben geen controllers op voorraad.
PSN & XBL: Denkoyugo
Volgens mij is die oplossing met name bedoeld voor de shoulder buttons/triggers, toch?Denko schreef op maandag 06 januari 2014 @ 12:07:
[...]
Is heel simpel zelf op te lossen, youtube maar even op DS4 sticky button ofzo
Ah, ik nam aan dat je daarmee dat deed. Ken fifa verder nietbram1984 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 12:11:
[...]
Volgens mij is die oplossing met name bedoeld voor de shoulder buttons/triggers, toch?
PSN & XBL: Denkoyugo
tnx gaan we gewoon doen ik ga dus voor de 1x2 1ps4 naar 2 beeldschermen ik post hier wel hoe het me bevalt of het überhaupt werktASNNetworks schreef op maandag 06 januari 2014 @ 11:38:
[...]
Beter lezenDie is bidirectioneel, dus werkt 2 kanten op. Vandaar staat er ook:
2x1 functie:
Verbind twee afspeelapparaten (bijv. Blu-Ray- of Dvd-speler, spelconsole) ieder via een geschikte, HDMI-compatibele kabel met de twee naast elkaar liggende HDMI-aansluitbussen.
Verbind één weergaveapparaat (bijv. TV, projector) via een geschikte, HDMI-compatibele kabel met de enkele HDMI-aansluitbus.
EN!
1x2 functie:
Verbind één afspeelapparaat (bijv. Blu-Ray- of Dvd-speler, spelconsole) via een geschikte, HDMI-compatibele kabel met de enkele HDMI-aansluitbus.
Verbind twee weergaveapparaten (bijv. TV, projector of monitor) telkens via een enkele, HDMI-compatibele kabel met de twee naast elkaar liggende HDMI-aansluitingen.
Of dit met de PS3/4 werkt hangt af of het HDCP ondersteunt, er staat van wel dus neem aan dat het zou werken. Ik zou het gewoon bestellen, werkt het niet gewoon terug sturen. Je hebt de wet koop op afstand, dus binnen 7 dagen mag je het zonder opgaaf van rede (netjes in de originele verpakking) terug sturen.
Ik heb eerlijk gezegd m'n twijfels of die led van de lightbar wel zoveel verbruikt, tis tenslotte geen tl balk of een ouderwetse gloeilamp a 60 wattAtlAntA schreef op maandag 06 januari 2014 @ 11:33:
[...]
Helemaal mee eens. Ik gebruik de lightbar alleen maar bij het inloggen via de camera. Daarna mag die van mij uit.
Voorzetten geef je met vierkantje inderdaad.Denko schreef op maandag 06 januari 2014 @ 12:21:
[...]
Ah, ik nam aan dat je daarmee dat deed. Ken fifa verder niet
elk beetje helpt.Fatal Mind schreef op maandag 06 januari 2014 @ 13:09:
[...]
Ik heb eerlijk gezegd m'n twijfels of die led van de lightbar wel zoveel verbruikt, tis tenslotte geen tl balk of een ouderwetse gloeilamp a 60 watt
de batterij is zoiezo vrij klein vermoed ik, dus in verhouding is het dan misschien wat meer :0
Ik denk ook dat die ene LED niet zoveel gebruikt. Ik denk dat het probleem hem eerder in die touchpad zit. Maar wel jammer dat de controller een stuk minder mee gaat. Vond het altijd wel fijn dat de DS3 zo lang mee ging. Dat vaker laden etc zal ook wel de duurzaamheid van de controller killen.Fatal Mind schreef op maandag 06 januari 2014 @ 13:09:
[...]
Ik heb eerlijk gezegd m'n twijfels of die led van de lightbar wel zoveel verbruikt, tis tenslotte geen tl balk of een ouderwetse gloeilamp a 60 watt
In onderstaande post heeft iemand de lichtbalk uitgeschakeld, het zijn 6 zeer krachtige LEDs. Nogal een verbetering!
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=723148
bron:With LED on .08A (stable)
With LED off . 03A to .04A (variable)
The DS4 has a 1000mAh Li-ion battery therefore the idle battery life would be calculated as:
LED enabled: (1000/80) = 12.5 hours
LED disabled: (1000/35) to (1000/30) = 28.6 hours
[ Voor 5% gewijzigd door ndonkersloot op 06-01-2014 13:54 ]
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Verwijderd
Ik ben opzoek naar een fatsoenlijke tv voor bij mijn PS4. Ik kwam een interessante 50 inch tegen van Sony. De KDL-W685. Iemand ervaring met deze tv?
http://www.kieskeurig.nl/.../bezorgen/1546966#prijzen
Dit lijkt me niet het geschikte topic hiervoor, zoek gewoon wat reviews op ?Verwijderd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 13:53:
Ik ben opzoek naar een fatsoenlijke tv voor bij mijn PS4. Ik kwam een interessante 50 inch tegen van Sony. De KDL-W685. Iemand ervaring met deze tv?
Verwijderd
Heb net mijn controller omgeruild in Papendrecht. In Dordrecht hadden ze ze niet bij de Bart Smit.
Was geen probleem kreeg een gloedje nieuwe mee. Goede service.
Verwijderd
Ik heb al op reviews gezocht voor deze tv, maar ik kan nergens wat vinden. Misschien ook omdat het een nieuwer model is.Fatal Mind schreef op maandag 06 januari 2014 @ 13:55:
[...]
Dit lijkt me niet het geschikte topic hiervoor, zoek gewoon wat reviews op ?
http://www.3d-heimkinosystem.de/sony-kdl50w685-test/Verwijderd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 13:56:
[...]
Ik heb al op reviews gezocht voor deze tv, maar ik kan nergens wat vinden. Misschien ook omdat het een nieuwer model is.
Dat scheelt inderdaad erg veel. Zeker zonde als je je bedenkt dat je geen enkel spel hebt die er gebruik van maakt, dat je er nooit gebruik van wil maken en dat het ook nog eens in je monitor schijnt als het donker is. Ik wil een optie om het uit te schakelen.Tiwazz schreef op maandag 06 januari 2014 @ 13:53:
In onderstaande post heeft iemand de lichtbalk uitgeschakeld, het zijn 6 zeer krachtige LEDs. Nogal een verbetering!
[...]
bron:
Killzone gebruikt et, toegegeven tis niet spannend maar toch iets.DGonlag2 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 14:04:
[...]
Dat scheelt inderdaad erg veel. Zeker zonde als je je bedenkt dat je geen enkel spel hebt die er gebruik van maakt, dat je er nooit gebruik van wil maken en dat het ook nog eens in je monitor schijnt als het donker is. Ik wil een optie om het uit te schakelen.
Ik zou et wel een mooie optie vinden als je het gewoon uit kan schakelen via het menu.
Klopt, maar het zijn maar kleine en naar mijn mening insignificante dingen. Ik begrijp dat de optie er in zit voor Playroom achtige spellen en mensen die het willen gebruiken, maar ze kunnen toch een optie toevoegen om het uit te zetten? Dat moet niet zo moeilijk zijn. Ik heb niets aan die lightbar en het verdubbelen van de speelduur van de controller zou toch erg handig zijn.Fatal Mind schreef op maandag 06 januari 2014 @ 14:06:
[...]
Killzone gebruikt et, toegegeven tis niet spannend maar toch iets.
Ik zou et wel een mooie optie vinden als je het gewoon uit kan schakelen via het menu.
Agreed.DGonlag2 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 14:11:
[...]
Klopt, maar het zijn maar kleine en naar mijn mening insignificante dingen. Ik begrijp dat de optie er in zit voor Playroom achtige spellen en mensen die het willen gebruiken, maar ze kunnen toch een optie toevoegen om het uit te zetten? Dat moet niet zo moeilijk zijn. Ik heb niets aan die lightbar en het verdubbelen van de speelduur van de controller zou toch erg handig zijn.
Ik hoop dat Sony snel met die update uitkomt voor bluetooth headsets en iets zodat ik m'n harmony kan gebruiken op de ps4. Kan ik de ps3 de deur uit doen.
een ruime verdubbeling van de batterijduur dus.Tiwazz schreef op maandag 06 januari 2014 @ 13:53:
[...]
bron:
Controller openen en knutselen maar?
Ik wacht wel op een update zodat ie softwarematig kan worden uitgezet.
Heeft iemand al ervaring met de Turtle Beach PX4 headset? Bij elke beschrijving staat dat er "chat kabels" bij zitten voor de PS4. Begrijp ik dan dat ie nog niet full-compatible is met de PS4??
Verwijderd
gewoon de winkel in en je kreeg een nieuwe? ik dacht dat ze dat niet deden en dat je naar sony moest opsturen.Verwijderd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 13:56:
Heb net mijn controller omgeruild in Papendrecht. In Dordrecht hadden ze ze niet bij de Bart Smit.
ja ik heb er 1,the-edge schreef op maandag 06 januari 2014 @ 15:51:
Heeft iemand al ervaring met de Turtle Beach PX4 headset? Bij elke beschrijving staat dat er "chat kabels" bij zitten voor de PS4. Begrijp ik dan dat ie nog niet full-compatible is met de PS4??
Aangezien de ps4 nog geen bluetooth headsets ondersteunt moet je de PX4 headset via een kabel verbinden met de controller, deze kabel zit erbij.
de PX4 zender verbindt je met een optische toslink kabel (zit er ook bij) aan je ps4, als je via toslink een externe reciever gebruikt kun je deze doorlussen op de px4 zender (zo heb ik het ook).
Het 'chat' kabeltje tussen je koptelefoon en je controller is vrij lang en van goede degelijke kwaliteit. Je merkt er in de praktijk niets van, ik vind het in ieder geval niet storend.
Ben vorig jaar met mijn Sony headset naar de Bart Smit gegaan. Headset defect, bijna jaar oud. Omdat ze ze gewoon op voorraad hadden kreeg ik een nieuwe mee, omdat het dan sneller zou gaan.Verwijderd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 16:00:
[...]
gewoon de winkel in en je kreeg een nieuwe? ik dacht dat ze dat niet deden en dat je naar sony moest opsturen.
Erg over te spreken en vaak doen ze het bij de BS in elk geval wel
Bij mediamarkt doen ze er ook nooit moeilijk over, mijn ps3 deed het destijds ook niet naar behoren en werd meteen omgerolen, ideaalksborg schreef op maandag 06 januari 2014 @ 16:15:
[...]
Ben vorig jaar met mijn Sony headset naar de Bart Smit gegaan. Headset defect, bijna jaar oud. Omdat ze ze gewoon op voorraad hadden kreeg ik een nieuwe mee, omdat het dan sneller zou gaan.
Erg over te spreken en vaak doen ze het bij de BS in elk geval wel
http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785
Verwijderd
ja klopt DS4 wel ligt ook eraan of je bij BS ,IN of MM besteld hebVerwijderd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 16:00:
[...]
gewoon de winkel in en je kreeg een nieuwe? ik dacht dat ze dat niet deden en dat je naar sony moest opsturen.
bij sony zelf en amazon denk ik opsturen na sony
wel alleen de console moet je wel opsturen omdat deze nog niet in de winkels ligt he
[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 06-01-2014 16:42 ]
Verwijderd
Nope werkt bij mij perfect!DarkElement schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 16:11:
Meer mensen last van dat de PS4 moeite heeft met (correct) afspelen van Blu-ray films? Hij slaat hier soms gewoon stukken over, hapert of pakt af en toe een disc niet, schijfje is niet beschadigt, geen vlekken oid.
Bluray is gloednieuw, zit op de laatste firmware versie en heb verder geen problemen met spellen of andere films. War of the worlds (Bluray) deed het perfect.
Gebeurt in dit geval bij National Geographic Amazing Planet.
Met DVD's nog geen problemen ondervonden.
Verwijderd
Ja ik had eerst naar de klantenservice gebeld en ze zeiden dat ik hem kon opsturen of omruilen in de winkel.Verwijderd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 16:00:
[...]
Ze hebben me een nieuwe gegeven.
Verwijderd
Heb 'm net bekeken, nice hoorASNNetworks schreef op maandag 06 januari 2014 @ 06:00:
[...]
nice! dan heb ik hier ook mijn eerste footage voor jou![]()
[video]
thanks
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
is het mogelijk om alle belangrijke info van komende spellen (ook van de Indies ) in de openingspost te gooien ?
Ik heb hem zelf thuis, en ben er zeer tevreden over, lekkere dunne Bezel , en heb hem aangesloten via de Hdmi in gang van versterker, zitten ook smartfuncties op; die soms handig zijn !Verwijderd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 13:53:
Formaat is mooi en vindt de beeldkwaliteit prima ! Zelfs al een update gehad ! 3d heeft voor mij geen toegevoegde waarde dus vandaar voor deze versie gegaan, Ja je kan ook nog duurder gaan en dat kan je zien maar voor deze prijs (laatst ergens gezien voor 800 Euro ) kan je je geen buil vallen !
Verwijderd
Ik heb m'n ps4 via intertoys gekocht, de rubber is van de pookjes af aant gaan. Heb jt erover gemaild en die zeiden dat ik m alleen naar Sony kon opsturen en niet in de winkel ruilenVerwijderd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 16:36:
[...]
ja klopt DS4 wel ligt ook eraan of je bij BS ,IN of MM besteld heb
bij sony zelf en amazon denk ik opsturen na sony
wel alleen de console moet je wel opsturen omdat deze nog niet in de winkels ligt he
Verwijderd
Wat was er mis met je controller?Verwijderd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 18:40:
[...]
Ja ik had eerst naar de klantenservice gebeld en ze zeiden dat ik hem kon opsturen of omruilen in de winkel.
Ze hebben me een nieuwe gegeven.
Verwijderd
Dit is ook wel een mooie 32 Inch Full HD Tv van Sony!Verwijderd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 13:53:
pricewatch: Sony Bravia KDL-32V5500
Je moet er wel als de kippen bij zijn, 99,99
Leuke actie van Mycom
Via mycom kom je dan bij een of ander hoesje voor een iPhone maar niet bij die tv...Verwijderd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 21:12:
[...]
Dit is ook wel een mooie 32 Inch Full HD Tv van Sony!
pricewatch: Sony Bravia KDL-32V5500
Je moet er wel als de kippen bij zijn, 99,99![]()
Leuke actie van Mycom
Dat is de fout.bukkum schreef op maandag 06 januari 2014 @ 21:23:
[...]
Via mycom kom je dan bij een of ander hoesje voor een iPhone maar niet bij die tv...
Verwijderd
De clouwnen!bukkum schreef op maandag 06 januari 2014 @ 21:23:
[...]
Via mycom kom je dan bij een of ander hoesje voor een iPhone maar niet bij die tv...
dat is onzin, je hebt hem bij intertoys gekocht, dus intertoys is je aanspreekpunt voor garantie... dus gewoon doorzeurenVerwijderd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 20:55:
[...]
Ik heb m'n ps4 via intertoys gekocht, de rubber is van de pookjes af aant gaan. Heb jt erover gemaild en die zeiden dat ik m alleen naar Sony kon opsturen en niet in de winkel ruilen
Ik zat vanmiddag rond vijf uur even op Playstation Livestream te kijken, was er een gast die de ass van ze vriendin ging streamen (had al 990 viewers) (ze had alleen een shirt en een string aan, deed hij die string naar beneden). Ging ik eens kijken op Google blijkt er ook al een gast ze (dronken) (ex-)vriendin op te hebben gestreamed. Lijkt me niet de bedoeling op prime time met allemaal kinderen online.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Die dronken gast is gebanned van Twitch en Twitch heeft hun regels aangepast waardoor je alleen nog maar game footage kunt streamen oid om dergelijk gedrag tegen te gaan.Jumpman schreef op maandag 06 januari 2014 @ 22:23:
Ik zat vanmiddag rond vijf uur even op Playstation Livestream te kijken, was er een gast die de ass van ze vriendin ging streamen (had al 990 viewers) (ze had alleen een shirt en een string aan, deed hij die string naar beneden). Ging ik eens kijken op Google blijkt er ook al een gast ze (dronken) (ex-)vriendin op te hebben gestreamed. Lijkt me niet de bedoeling op prime time met allemaal kinderen online.
De volgende keer mag je de link wel even plaatsen.
Zie nog anders genoeg mensen via PlayStation Live streams aanzetten zonder te gamen. Een voerde zelfs zn slang. Het droge is dat ik die link zag via een tweet van nota bene Shuhei Yoshidadutchgio schreef op maandag 06 januari 2014 @ 22:38:
[...]
Die dronken gast is gebanned van Twitch en Twitch heeft hun regels aangepast waardoor je alleen nog maar game footage kunt streamen oid om dergelijk gedrag tegen te gaan.
Verwijderd
Met DS4 bedoel ik dualshock heVerwijderd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 20:55:
[...]
Ik heb m'n ps4 via intertoys gekocht, de rubber is van de pookjes af aant gaan. Heb jt erover gemaild en die zeiden dat ik m alleen naar Sony kon opsturen en niet in de winkel ruilen
Je kan proberen nog te bellen ipv mailen kont misschien wat anders over
Die ouwe snoeperdASNNetworks schreef op maandag 06 januari 2014 @ 22:49:
[...]
Zie nog anders genoeg mensen via PlayStation Live streams aanzetten zonder te gamen. Een voerde zelfs zn slang. Het droge is dat ik die link zag via een tweet van nota bene Shuhei Yoshida
Stiekem was hij zelf aan het streamen geraakt en had hij wat nodig om meer vieuws te krijgen.
Duidelijk dank je. Gaat de PS4 de PX4 wel volledig draadloos ondersteunen? Of zul je altijd met het 'chat' kabeltje moeten werken?robinez schreef op maandag 06 januari 2014 @ 16:14:
[...]
ja ik heb er 1,
Aangezien de ps4 nog geen bluetooth headsets ondersteunt moet je de PX4 headset via een kabel verbinden met de controller, deze kabel zit erbij.
de PX4 zender verbindt je met een optische toslink kabel (zit er ook bij) aan je ps4, als je via toslink een externe reciever gebruikt kun je deze doorlussen op de px4 zender (zo heb ik het ook).
Het 'chat' kabeltje tussen je koptelefoon en je controller is vrij lang en van goede degelijke kwaliteit. Je merkt er in de praktijk niets van, ik vind het in ieder geval niet storend.
Ja, even wachten op de volgende update.
Hoe heb je het uiteindelijk op weten te lossen?Verwijderd schreef op maandag 06 januari 2014 @ 23:05:
[...]
Bij mij bleven de kruisje, rondje en vierkantje toetsen hangen....
[ Voor 76% gewijzigd door bram1984 op 07-01-2014 09:15 ]
Hey mede tweakers,
Als je een PS4 overneemt van iemand, op welke punten moet je letten ?
Is hij te resetten ? Namen er uit etc ?
Zijn er zwakke of slechte punten aan de console waar ik eventueel op moet testen :-)?
Hoop dat iemand me wat wijzer kan maken voor ik er eentje koop voor een leuke prijs!
Zijn er zwakke of slechte punten aan de console waar ik eventueel op moet testen :-)?
Hoop dat iemand me wat wijzer kan maken voor ik er eentje koop voor een leuke prijs!
Warhammer en PC games en lego
Ik zou sowieso letten op: geluid, Wi-Fi, krassen en sporen op de console of joystick, wat voor firmware er op draait (je hebt showroom modellen die ik persoonlijk niet zou kopen).Arnevld schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 09:25:
Hey mede tweakers,
Verder natuurlijk bon/factuur overnemen aangezien je sowieso nog lang garantie hebt.
Security & Privacy Geek • PSN: alionfiree •
Omgerolen?jurgenb1990 schreef op maandag 06 januari 2014 @ 16:17:
[...]
Bij mediamarkt doen ze er ook nooit moeilijk over, mijn ps3 deed het destijds ook niet naar behoren en werd meteen omgerolen, ideaal

Security & Privacy Geek • PSN: alionfiree •
Welke firmware versie moet die dan op draaien ?alionfire schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 09:38:
[...]
Ik zou sowieso letten op: geluid, Wi-Fi, krassen en sporen op de console of joystick, wat voor firmware er op draait (je hebt showroom modellen die ik persoonlijk niet zou kopen).
Verder natuurlijk bon/factuur overnemen aangezien je sowieso nog lang garantie hebt.
En wat zijn bekende klachten ? Zijn er vastlopers oid ?
Warhammer en PC games en lego
Brabantse spreektaal
Verwijderd
Ik heb hem omgeruild voor een nieuwe...bram1984 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 09:13:
Ja, even wachten op de volgende update.
[...]
Hoe heb je het uiteindelijk op weten te lossen?
Dit kan nog steeds via ustream.dutchgio schreef op maandag 06 januari 2014 @ 22:38:
[...]
Die dronken gast is gebanned van Twitch en Twitch heeft hun regels aangepast waardoor je alleen nog maar game footage kunt streamen oid om dergelijk gedrag tegen te gaan.
Bijv: http://www.ustream.tv/cha...waysright-s-ps4-live-show
Beetje in je slaapkamer zitten chillen met een chick op bed en hoppa 80 kijkers en hoop ranzige comments.
[ Voor 18% gewijzigd door MeNTaL_TO op 07-01-2014 10:27 ]
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Kansloos die reacties op een simpele video .. Sommige mensen hebben echt tekorten ..asterix49 - Show me beauty
justinab632 - Is she an tranny
Dit vind hij mooi, beetje reacties uitlokken! Wel jammer dat mensen er zo misbruik van maken
Hij zou op 1.52 moeten draaien.Arnevld schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 09:40:
[...]
Welke firmware versie moet die dan op draaien ?
En wat zijn bekende klachten ? Zijn er vastlopers oid ?
Klachten zouden kunnen zijn: Fan die veel geluid maakt, blue pulsing light (niet opstarten), DVD inname en uitvoer krakende geluid en continue luid geluid tijdens het lezen van DVD, soms hapering tijdens spellen (singeplayer), joystick verbind niet (maar kan ook aan joystick liggen), artifacts. Maarja zo kan je er nog meer opnoemen... Eerste 2 zou ik toch het meeste op letten, ookal ga ik er vanuit dat blue pulsing light niet zal voorkomen aangezien die zijn PS4 verkoopt.
Iemand enig idee wanneer de nieuwe system update komt? Ik las een tijdje geleden dat die 'kort na 1 januari' zou moeten komen. De update brengt onder andere bluetooth ondersteuning voor headsets. Kan ook verder niks erover vinden of er nog aan gewerkt wordt of uitgesteld is e.d.
Is nog niet bekend, anders had je er wel op sites als Gamer en PU over gelezen.ASNNetworks schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 12:29:
Iemand enig idee wanneer de nieuwe system update komt? Ik las een tijdje geleden dat die 'kort na 1 januari' zou moeten komen. De update brengt onder andere bluetooth ondersteuning voor headsets. Kan ook verder niks erover vinden of er nog aan gewerkt wordt of uitgesteld is e.d.
Laatste nieuws hierover was dat de ondersteuning van bluetooth headsets ergens midden 2014 uit zou komen.ASNNetworks schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 12:29:
Heb je hier een bron van? Ik mag toch hopen dat dit eerder wordt. Ik mis mijn 7.1 headset best wel.Remmetje schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 14:15:
[...]
Laatste nieuws hierover was dat de ondersteuning van bluetooth headsets ergens midden 2014 uit zou komen.
is er een forum topic omtrent het ruilen van ps4 games? Ik heb Killzone:Shadow fall nog in seal voor de ruilhandel
Daar hebben we V&A voor. Zie topic warning.
thanks, alweer overheen gelezenNiku schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 14:54:
Daar hebben we V&A voor. Zie topic warning.
Waarschuwing aan iedereen die Black Flag multiplayer speelt, ik zag op twitter enkele negatieve berichten over dat je je voortgang kwijtraakt en weer begint op level 1 bij het updaten naar 1.03.
Update is hij bij mij aan het binnenhalen á 728 mb, ik speel geen MP dus kan mijn bevinden hier niet plaatsen.
https://twitter.com/ChristineWilde/status/420567038739099648
Update is hij bij mij aan het binnenhalen á 728 mb, ik speel geen MP dus kan mijn bevinden hier niet plaatsen.
https://twitter.com/Matt_C98/status/420591678697635840SINGLE-PLAYER:
· Fixed a bug with Abstergo Challenges not completing correctly (kill every type of animal, use every weapon, etc.)
· Fixed a bug where infinite loading occurs when attempting to replay some missions (particularly affecting “A Governor No Longer” Mission)
· Fixed a bug where Edward would continue to hold the blowpipe in his left hand throughout the game
· Fixed rare crashes and freezes
spoiler:· Fixed a bug in Sequence 12 where Torres could not be killed at the end of the mission
ONLINE:
· Fixed a bug where Community Challenge rewards were not being awarded properly (Community Challenges will resume shortly!)
· Fixed a bug where Uplay Rewards were not available after redemption
· Fixed a bug where Player Stats were not submitted on game quit
MULTIPLAYER:
· NEW MAPS ADDED: Fort Saint-Mathieu and Plantation
· Fixed a bug on the Wolfpack income
· Fixed rare crashes and freezes
· Fixed crashes on the Big Events
· Fixed the icon for the "Professional" Abstergo Grade
· Fixed a situation where Abstergo rank appeared as undefined for unranked friends in Abstergo Network menu
· Fixed bugs in Wolfpack menus
· Ladders now award players with appropriate amount of points
· Fixed a bug where one group remained stuck on character selection if the other group leader quit the group while in the lobby
· Fixed the situation where the title remained stuck after unplugging the Ethernet Cable and having the Character Pack installed
· Fix on Timephase Ability to prevent affected players from climbing and jumping
· Add a delay before re-opening a door/lift with unstoppable equipped
· Change the size of the capture zone on Artifact Assault
· Fixed a situation where two groups sometimes couldn't join each other
· Fixed a situation where you could see the Animus Shield during respawn
· Fixes on Wolfpack extra-objectives
· Rebalancing between Knives and Teleport Abilities
· Fixed a bug where the compass disappears after Minor Hack has been used on NPCs
· Fixed a bug where members of the same clan could be split up in the lobby
· Fixed a bug where a clan group remained stuck in the character selection screen after the second clan returned to search for a session
· Fixed a situation where the player became invisible when he tried to teleport with the artifact
· Fixes applied to Uplay linking
· Several fixes applied to the HUD
· Fixed a bug where player's decoy could be seen running in mid-air in a specific location in Prison
· Fixes on the rewards and unlocks
· Fix on the challenge system. The fix resets all challenge progress but you'll keep your unlocked content.
https://twitter.com/ChristineWilde/status/420567038739099648
[ Voor 82% gewijzigd door DarkElement op 07-01-2014 17:29 ]
Komen er straks nog demo's in de store? Zoals bij de PS3 bijna wekelijks gebeurde.
Afgezien van 1 PS3-demo is er niets bekend: http://www.psx-sense.nl/1...n-de-playstation-store-4/technoaddict schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 17:29:
Komen er straks nog demo's in de store? Zoals bij de PS3 bijna wekelijks gebeurde.
Klinkt goed, kan zelf niet wachten met name weer een reeks PS2 titels op deze wijze te kunnen gaan spelen.voxxel schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 19:11:
Sony Reveals its Streaming Service: PlayStation Now
en ook op de frontpage: nieuws
Ik hoop zelf The Last of Us zo nog te kunnen spelen
Maar een next-gen versie zou wel mijn voorkeur hebben.
Hier is trouwens de CES keynote van Sony van vandaag: Keynote
Vanaf ca 40:00 begint Andrew House over de PS4 en hij vertelt ook dat de console 4.2 miljoen keer is verkocht sinds 28 december.
Hier is trouwens de CES keynote van Sony van vandaag: Keynote
Vanaf ca 40:00 begint Andrew House over de PS4 en hij vertelt ook dat de console 4.2 miljoen keer is verkocht sinds 28 december.
[ Voor 58% gewijzigd door voxxel op 07-01-2014 19:23 ]
Heel vet. TLOU is de enige reden dat ik nog een PS3 heb staan. Ik moet stiekem bekennen dat ik die game momenteel weer aan het spelen ben op Survivor difficulty, terwijl ik Black Flag nog lang niet uitgespeeld heb. Vrijwel alles klopt aan die game en kan ook niet wachten op de DLC. Die zal ik zeker nog een keer via Gaikai spelen op de PS4.voxxel schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 19:11:
PS4 is overigens 4,2 miljoen keer verkocht, las ik net op IGN. Niet slecht. De Xbox One doet het overigens veel beter dan ik had verwacht met 3 miljoen stuks, hoewel ik wel verwacht dat de voorsprong over enkele jaren een stuk groter zal zijn.
Volgens mij komt het er nu nog op neer dat de sony elke console verkoopt die ze kunnen maken, anders hadden ze al veel meer verkocht. Je leest overal op internationale fora dat mensen niet aan hun PS4 kunnen komen.bram1984 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 19:25:
[...]
Heel vet. TLOU is de enige reden dat ik nog een PS3 heb staan. Ik moet stiekem bekennen dat ik die game momenteel weer aan het spelen ben op Survivor difficulty, terwijl ik Black Flag nog lang niet uitgespeeld heb. Vrijwel alles klopt aan die game en kan ook niet wachten op de DLC. Die zal ik zeker nog een keer via Gaikai spelen op de PS4.
PS4 is overigens 4,2 miljoen keer verkocht, las ik net op IGN. Niet slecht. De Xbox One doet het overigens veel beter dan ik had verwacht met 3 miljoen stuks, hoewel ik wel verwacht dat de voorsprong over enkele jaren een stuk groter zal zijn.
Toen Sony gaikai overnam heb ik het besluit genomen om geen ps3 te kopen maar te wachten op de ps4. Het lijkt erop dat ik goed gegokt heb en nu alsnog al die ps3 parels zoals red dead redemption, gta5 (!) Uncharted, the last of us, etcetera mag spelen.voxxel schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 19:11:
Nu maar hopen dat men deze service snel in Europa aanbiedt.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Van GTA 5 kun je gewoon een next gen versie verwachten komende winter.
Ik zou zeggen, doe eens een forum search!Verwijderd schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 19:51:
Waar kan ik nog een psn plus code voor 37.50 halen?
Volgens mij nog bij Game Mania en Bartsmith (niet online)Verwijderd schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 19:51:
Verwijderd
Ik vraag me nog steeds af hoe dat gaat werken. Volgens mij zijn of de graphics veel minder óf je hebt een ontzettend snelle en stabiele internet verbinding nodig.AtlAntA schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 19:29:
[...]
Toen Sony gaikai overnam heb ik het besluit genomen om geen ps3 te kopen maar te wachten op de ps4. Het lijkt erop dat ik goed gegokt heb en nu alsnog al die ps3 parels zoals red dead redemption, gta5 (!) Uncharted, the last of us, etcetera mag spelen.
Ik had eerlijk niet gedacht dat ze dezw streaming service zo snel up and running zouden hebben. Knap hoor
Flickr PSN ID= cheironnl
Mwah als je al ziet wat de Vita via wi-fi presteert met remote play, kan ik me voorstellen dat het best goed kan werken. Het is nu bekabeld en ze hoeven alleen de beelden door te geven.Verwijderd schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 20:06:
[...]
Ik vraag me nog steeds af hoe dat gaat werken. Volgens mij zijn of de graphics veel minder óf je hebt een ontzettend snelle en stabiele internet verbinding nodig.
Ik gebruik m'n vita regelmatig bij een vriend en ik heb bijna nooit problemen met remote play. Natuurlijk moet er wel een beetje internet verbinding op het bezoek adres aanwezig zijn..bram1984 schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 20:35:
Mwah als je al ziet wat de Vita via wi-fi presteert met remote play, kan ik me voorstellen dat het best goed kan werken. Het is nu bekabeld en ze hoeven alleen de beelden door te geven.
Speel trouwens alleen Knack en Resogun via remote play, want daar heb je de knoppen L2-R2-L3-R3 amper of niet nodig.
Ben ook wel benieuwd of Gaikai via remote play fatsoenlijk zou gaan werken, maar dat lijkt mij wel..
W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850
Bol.comVerwijderd schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 19:51:
De titels gemaakt door een Sony studio kun je wel verwachten idd. Of Rockstar ook zijn games beschikbaar gaat stellen is natuurlijk nog maar de vraag.AtlAntA schreef op dinsdag 07 januari 2014 @ 19:29:
[...]
Toen Sony gaikai overnam heb ik het besluit genomen om geen ps3 te kopen maar te wachten op de ps4. Het lijkt erop dat ik goed gegokt heb en nu alsnog al die ps3 parels zoals red dead redemption, gta5 (!) Uncharted, the last of us, etcetera mag spelen.
Kan me niet voorstellen dat dit bij release van de dienst gelijk gebeurd eigenlijk.
Dit topic is gesloten.
Let op:
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.
Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.
Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan