Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-10 17:56
Ik kreeg die kaart (denk nu 2 weken geleden) zo'n 1,5 week na ontvangen van Assassin's Creed Black Flag (besteld bij bol.com)

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

*Knip*

[ Voor 98% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2014 14:42 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
meteen maar een mailtje gestuurd, antwoord laat vaak lang op zich wachten inderdaad..

maar ik vermoed dat het komt door het opnieuw-bestel euvel.
originele besteldatum was 2 december; goed voor zo'n giftcard.
maar door dat gedoe met artikelnummers moest de bestelling opnieuw geplaatst worden, wat door de slechte communicatie van Saturn uit uiteindelijk pas 28 december is geweest. en die datum is dan weer niet geldig voor die actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lol, dit lijkt me pas oplichterij...

http://www.marktplaats.nl...abe740c1b&previousPage=lr

Alleen verzending?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-09 07:54
zo jammer dat de politie en of digitale recherche van de aivd dit niet serieus nemen en dat soort gasten keihard berechten voor oplichting.
want markplaats word verziekt door dit soort praktijken!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• eternalspy
  • Registratie: Mei 2005
  • Laatst online: 07-10 20:09
Ligt de PS4 store plat?
Ik probeer via PS4 en de website games te downloaden uit de store maar krijg telkens melding "website niet beschikbaar" en op PS4 " Service is currently undergoing maintenance" maar dit is al min 2 dagen zo... :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 00:56
Zo te zien kun je er ook genoeg ophalen rond die prijs. Maar ja, best prijzig helaas voor de meeste.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartburg schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 16:30:
[...]

zo jammer dat de politie en of digitale recherche van de aivd dit niet serieus nemen en dat soort gasten keihard berechten voor oplichting.
Slaat ook totaal nergens op.. die vent heeft waarschijnlijk al meerdere geïnteresseerde die dom weg het geld overmaken en verwachten iets te krijgen!

ook de 1 dag actief op marktplaats....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
1 dag actief op marktplaats.
*haakt af* :9

Ps: er is nog iemand zo dom om 325,- te bieden ook.. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 16:41:
[...]

PS: 580 ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:22

SkyStreaker

Move on up!

[...]

Neem biedingen op MP niet al te serieus.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeeGee
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 11-10 07:01
Zo te zien heeft hij hem bij Wallmart gekocht, zit dat hier in de buurt? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SacreBleu
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 09-10 10:25
[...]

Deze gozer - althans het account - is nog maar één dag actief. Wat wil je? Dat we mensen al gaan arresteren op het vermoeden van mogelijke oplichting? Zijn er oplichters op MP? Ja. Doet de politie er wat aan? Ja, ook, als er aangifte wordt gedaan. Kunnen ze elke oplichter op MP pakken? Nee.

NZXT H9 Flow White | MSI MAG X670E TOMAHAWK WIFI | AMD 7800X3D | Lian Li Galahad II Trinity 360 | 64GB 6000CL30 | Nvidia RTX 4080 | Samsung Odyssey G8 OLED | Corsair RM850x

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 20:21
PeeGee schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 16:50:
[...]

Zo te zien heeft hij hem bij Wallmart gekocht, zit dat hier in de buurt? :)
LOL idd, scherp.

btw, sensitivity verhogen in killzone doet online wonderen zeg :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Een simpele google-image search geeft de oorsprong van de foto:

http://www.ebay.com/itm/w...66&lgeo=1&vectorid=229466

Dat zal hij dus zeker niet zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djordyy
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 06-04-2020

djordyy

PSN: Djordyy

Verwijderd schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 11:06:
[...]

Of een router kopen, sluit je daarop de kabel voor internet voor de ps4 en dan kan je via wifi er internet op krijgen. :)
Ik heb wel wifi maar veel te zwak en te traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djordyy schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 17:08:
[...]

Ik heb wel wifi maar veel te zwak en te traag.
je hebt tegenwoordig ook wifi extender
ik had 1 streepje altijd boven en nu heb ik max streepjes

deze gebruik in nu

Afbeeldingslocatie: http://www.zyxel.com/uploads/images/img_pla5205_p_380.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2014 17:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 17:49:
[...]

deze gebruik in nu

[afbeelding]
Dat is hetzelfde als repeater toch?
Die heb ik iig besteld, mijn wifi is ook niet al te best. Op de ps3 had ik nooit problemen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 11:21:
[...]

Hoe lang blijft zo'n code geldig? Ik heb mijn ps4 namelijk nog niet.
Ergens tot begin 2015, althans de kaart die ik heb gekocht had geloof ik 31-12-2014 staan ofzoiets.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goodie
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 14:59
[...]

Heb deze gozer net een mailtje gestuurd dat ik wel interesse had, woon er toch maar 10km vandaan. Krijg ik dit terug:

Bedankt voor uw reactie.
De PlayStation en toebehoren worden alleen in 1 bundel verkocht.

Ik moet u helaas mededelen dat afhalen helaas niet mogelijk is .

Dit i.v.m. een aantal conferenties van mijn werk .
We kunnen eventueel telefonisch contact met elkaar opnemen over eventuele verzending .

Verder verzend ik uitsluitend verzekerd dus zou het pakketje tot 1000,- euro verzekerd zijn.

Ik hoop u genoeg geinformeerd te hebben.

Had daarna terug gemaild dat ik eventueel wel een keer kon langskomen als ie wel thuis was maar dat was niet mogelijk op zijn manier. Sws weer een oplichter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb ook een dergelijke marktplaats ervaring. Akkoord over 450 euro voor een kale en gesealde ps4. Persoon woonde in Eindhoven. Ik gaf aan hem daar graag op te halen waarop hij zei dat hij voor werk in Utrecht zat. Wanneer ik aangaf hem daar graag op te halen was alleen verzenden nodig want hij had geen tijd. Op zich al een grap natuurlijk, geen 5 minuten tijd om hem bij zijn deur aan mij te geven maar wel de tijd hebben om hem in te pakken en naar postkantoor te brengen.

Wanneer ik aangaf dat ik hem dan wel in Eindhoven zou halen en hem vroeg mij te bellen heb ik geen reactie meer gehad.

Het pauper gehalte op marktplaats is zo verschrikkelijk hoog dat ik maar wacht op een goed bericht van de intertoys. Er zullen vast goed willende personen tussen zitten maar 75% van de mensen waarmee ik contact had was niet te vertrouwen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

[...]

Marktplaatst helpt er zelfs aan mee!
Die laatste reclame bijvoorbeeld waar een tweetal louche figuren die Atari spelcomputer komen ophalen bijvoorbeeld.

Heel slecht want marktplaats maakt het zichzelf onmogelijk zo.
Heb over de afgelopen jaren vaak via marktplaats verkocht, maar het laatste jaar steeds vaker slechte ervaringen. Echt brutale mensen die op je advertentie reageren of afspraken helemaal niet nakomen.

Nee het wordt steeds minder bij MP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wel grappig om te zien dat er mensen zijn die A een xbox one uit duitsland halen, vervolgens op marktplaats zetten voor 50 euro meer... en die totaal niet verkopen..

B mensen een playstation 4 uit duitsland halen en hem met een meerprijs van minimaal 50 euro binnen 10 minuten verkopen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimiferrari
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 22:29
Verwijderd schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 18:33:
Wel grappig om te zien dat er mensen zijn die A een xbox one uit duitsland halen, vervolgens op marktplaats zetten voor 50 euro meer... en die totaal niet verkopen..

B mensen een playstation 4 uit duitsland halen en hem met een meerprijs van minimaal 50 euro binnen 10 minuten verkopen
Ik denk dat het komt omdat de Xbox gewoon volgens mij nog in de winkel te koop is. bv amazon.de heeft ze gewoon op voorraad.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kimiferrari schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 18:37:
[...]

Ik denk dat het komt omdat de Xbox gewoon volgens mij nog in de winkel te koop is. bv amazon.de heeft ze gewoon op voorraad.
En de vraag naar de playstation 4 is gigantisch! maakt niet uit naar welke speelgoed winkel je gaat. zodra je alleen al vraagt of ze een playstation 4 in losse verkoop hebben kun je verwachten dat de verkoper met een glimlach gaat zeggen, nee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

SacreBleu schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 16:51:
[...]

Deze gozer - althans het account - is nog maar één dag actief. Wat wil je? Dat we mensen al gaan arresteren op het vermoeden van mogelijke oplichting? Zijn er oplichters op MP? Ja. Doet de politie er wat aan? Ja, ook, als er aangifte wordt gedaan. Kunnen ze elke oplichter op MP pakken? Nee.
Bij een vermoeden van oplichting maak ik altijd een melding. Dat zou iedereen moeten doen.
Op je vraag 'doet de politie er wat aan?' - Daarop is het antwoord gewoon ronduit NEE.

Zij stellen andere prioriteiten waardoor oplichting en diefsta veel te vaakl blijft liggen en dat is precies de reden waarom men in Nederland steeds minder respect heeft voor de politie. Je voelt je als gedupeerde gewoon ronduit in de kou staan.

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 04-01-2014 18:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 21:20
Verwijderd schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 18:42:
[...]

Bij een vermoeden van oplichting maak ik altijd een melding. Dat zou iedereen moeten doen.
Op je vraag 'doet de politie er wat aan?' - Daarop is het antwoord gewoon ronduit NEE.

Zij stellen andere prioriteiten waardoor oplichting en diefsta veel te vaakl blijft liggen en dat is precies de reden waarom men in Nederland steeds minder respect heeft voor de politie. Je voelt je als gedupeerde gewoon ronduit in de kou staan.
Sorry hoor, maar als jij naar een wildvreemde zoveel geld overmaakt ben je ook gewoon 8)7 . Wat kan de politie met 1 of 2 gevalletjes oplichting, ga het maar eens bewijzen dat je niks hebt ontvangen. Ik kan ook wel zeggen dat ik iets niet binnen heb gekregen.

Grootschalige oplichters worden overigens echt wel gepakt!

We leven in een maatschappij waarin je niet zomaar iemand meer kan vertrouwen, zeker een anoniem iemand online niet. Marktplaats werkt er overigens ook totaal niet aan mee om een systeem op te zetten om te laten zien of iemand goede feedback heeft of niet.

[ Voor 12% gewijzigd door Vissa66 op 04-01-2014 19:12 ]

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killg0re
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-10 23:01
Ik had ook twee ervaringen aangaande de ps4, 1 is verwijderd, ander advertentie is

www.tweedehands.nl/comput...-3-spellen-174714548.html

Alles rond, wil je ophalen.... geen reactie meer.

Offtopic, daarom wil ik dergelijke waren ophalen en niet versturen.
Tevens met verkopen ook meer gezeur met mensen die van alles bieden, en als je het aan hun wil verkopen is het ook stil.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Killg0re schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 19:42:
Ik had ook twee ervaringen aangaande de ps4, 1 is verwijderd, ander advertentie is

www.tweedehands.nl/comput...-3-spellen-174714548.html

Alles rond, wil je ophalen.... geen reactie meer.

Offtopic, daarom wil ik dergelijke waren ophalen en niet versturen.
Tevens met verkopen ook meer gezeur met mensen die van alles bieden, en als je het aan hun wil verkopen is het ook stil.
Hetzelfde hier. Toen ik aangaf echt op te willen halen was er ineens niets meer te horen.

Nog wel een tip voor marktplaats aankopen in het algemeen; als ik iets verkoop of aanschaf vraag ik altijd de volledige naam, het adres en een vast telefoonnummer. Even googlen en je weet of de 3 bij elkaar horen. Vervolgens bel ik het vaste nummer om te kijken wie er dan opneemt. Wanneer dit allemaal pluis is ben ik geen problemen tegen gekomen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djordyy

djordyy

Verwijderd schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 17:49:
[...]

deze gebruik in nu

[afbeelding]
Ziet er handig uit.
Moeilijk om te installeren of is het plug en play? Haha

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:37
djordyy schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 21:55:
[...]

Ziet er handig uit.
Moeilijk om te installeren of is het plug en play? Haha
Nee dat is heel makkelijk te installeren :)

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Downloader91 schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 22:03:
[...]

In dat trouwens geen powerline ?
Of gebruik je m om je wifi te vergroten :>
Als je er 2 hebt kun je ook via lan kabels werken. 1 beneden, in contact en in de modem/router, en 1 boven, in stopcontact en in de ps4 ;)
Dat heb ik ook nog overwogen, maar ga het eerst met een repeater proberen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djordyy

djordyy

Downloader91 schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 22:03:
[...]

Is dit ongeveer het zelfde?

https://m.bol.com/nl/p/ne...xtender/9200000008850556/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:37
Je kan als het echt moet (verschillende ervaringen) kan je inderdaad een powerline gebruiken.

http://tweakers.net/categorie/791/powerline/producten/

[ Voor 6% gewijzigd door HKLM_ op 04-01-2014 22:13 ]

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Deze heb ik tijdje geleden aangeschaft omdat er niet op elke verdieping verbinding was. Geen aanrader, heb het netwerk regelmatig moeten resetten en bijvoorbeeld draadloos printen was niet meer mogelijk. Uiteindelijk een router als accesspoint gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djordyy

djordyy

Thanks ik ga maar is op onderzoek uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SkyStreaker
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 17:22

SkyStreaker

Move on up!

Verwijderd schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 18:42:
[...]

Ammehoela. Jawel. Mensen geven alleen te snel op en verwijderen alle correspondentie of andere bewijzen.

Fractal Define R6 | ASRock B650M PG Lightning | AMD 8700G | G.Skill Flare X5 6000-CL30-38-38-96-134 (10ns) 2x16GB | Noctua NH-D15 Black | Seasonic Focus PX-750 Platinum | 4x2TB Kingston Fury NVMe | Shitty Gigabyte 24" Curved TN ding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 22:12:
[...]

Deze heb ik tijdje geleden aangeschaft omdat er niet op elke verdieping verbinding was. Geen aanrader, heb het netwerk regelmatig moeten resetten en bijvoorbeeld draadloos printen was niet meer mogelijk. Uiteindelijk een router als accesspoint gebruikt.
Ik gebruik geen wifi voor me printer ondanks dat me printer wel ondersteunt

Verder heb ik zeker goede verbinding met alle aparaten boven het is 1 extender doe je in stopcontact en klaar

Ik had makkelijke instalatie gedaan op wps knop op router (staat beneden) en wps op extender zodra je op extender verbinding ziet dan is het klaar en kan je boven in stopcontact doen en je hebt verbinding

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 11-10 13:19
Ik heb geen goede ervaringen met een extender hier. Het netwerk valt vaak weg waarna alleen een reset helpt. Ik heb nu een powerline vanaf de router naar mijn PS4 en dat werkt retesnel. Als je slim bent koop je er een met wifi signaal en een extra Lan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Verwijderd schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 18:33:

Het is juist grappig om te zien dat er van die amateurs zijn die genoegen nemen met €50,- terwijl ze ook €200,- zouden kunnen vangen.

Dat worden waarschijnlijk nooit zaken mannen ;)

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 06:17
Donstil schreef op zondag 05 januari 2014 @ 01:26:
[...]

Het is juist grappig om te zien dat er van die amateurs zijn die genoegen nemen met €50,- terwijl ze ook €200,- zouden kunnen vangen.

:'( Daar gaan m'n dromen...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb gewoon 2 gaten geboord en 40 meter netwerk kabel gekocht en heb de beste verbinding mogelijk, en dan speel ik niet eens zo vaak online. Kostte me nog geen half uurtje. Begrijp persoonlijk ook niet dat mensen, en vooral online spelers, hun verbinding af laten hangen van een draadloos signaal, helemaal niet omdat een console een fixed apparaat is, i.t.t. een laptop of tablet. Sommigen zullen wel niet anders kunnen, dat snap ik ook wel, maar volgens mij is het vaak gemakzucht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Donstil schreef op zondag 05 januari 2014 @ 01:26:
[...]

meeste mensen willen er ff snel vanaf.
had er zelf ook 1, voor 100 meer verkocht, dik prima.
waarom moeilijk doen? :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djordyy schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 22:22:
Thanks ik ga maar is op onderzoek uit.
Ik zou als ik jou was langs een mediamarkt gaan en je daar laten informeren!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

edit: lama verkeerd topic, sorry.

[ Voor 96% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2014 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op zondag 05 januari 2014 @ 09:21:
Ik heb gewoon 2 gaten geboord en 40 meter netwerk kabel gekocht en heb de beste verbinding mogelijk, en dan speel ik niet eens zo vaak online. Kostte me nog geen half uurtje. Begrijp persoonlijk ook niet dat mensen, en vooral online spelers, hun verbinding af laten hangen van een draadloos signaal, helemaal niet omdat een console een fixed apparaat is, i.t.t. een laptop of tablet. Sommigen zullen wel niet anders kunnen, dat snap ik ook wel, maar volgens mij is het vaak gemakzucht.
het kan ook zo zijn dat je liever geen kabels wilt en liefst boven alles op wifi wilt hebben
en daarbij ik ga niet zo snel boren in een huurhuis ik heb daar slechte ervaring mee gehad (kleine regeltjes van centrada)....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18:57
Verwijderd schreef op zondag 05 januari 2014 @ 10:31:
[...]

het kan ook zo zijn dat je liever geen kabels wilt en liefst boven alles op wifi wilt hebben
en daarbij ik ga niet zo snel boren in een huurhuis ik heb daar slechte ervaring mee gehad (kleine regeltjes van centrada)....
Kleine regeltjes,man die gaten maakt zich niemand druk om.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djordyy

djordyy

Amaze86 schreef op zondag 05 januari 2014 @ 10:50:
[...]

Kleine regeltjes,man die gaten maakt zich niemand druk om.
Ik heb liever ook nog een extra kabel naar boven.
De verbinding is dan gwn 10x beter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik denk dat de beste optie is om gewoon te zorgen dat er 2 kabels naar boven lopen. Dan zou je eventueel boven ook nog een router kunnen plaatsen als draadloos access point waardoor je draadloze bereik ook nog wordt vergroot voor bijvoorbeeld een tablet, smartphone, laptop etc. De PS4 sluit je dan simpelweg ook aan op de router.

Meer info over het gebruiken van een extra router kun je hier vinden: [HOWTO]Draadloze Router gebruiken als Access Point .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 18:04:
[...]

Dat is hetzelfde als repeater toch?
Die heb ik iig besteld, mijn wifi is ook niet al te best. Op de ps3 had ik nooit problemen.
Mocht dat niet werken, raad ik je deze aan : http://www.bcc.nl/devolo-dlan500wif-1.html.

het punt van zo'n draadloos kastje zoals jullie hebben gepost, is dat een niet al te sterk draadloos signaal wordt herhaald (het is geen versterker zoals vaak gedacht wordt, maar een herhaler (repeater). Je gaat het zwakke signaal dus verder "herhalen".

Met de devolo home plugs hou je een bekabelde snelheid via het stroomnetwerk, welke direct met kabel op de router is aangesloten en dit voer je naar de ruimte waar de wifi te zwak is. Zo heb je (bijna 1:1 sterkte/snelheid :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 05 januari 2014 @ 11:33:
Ik denk dat de beste optie is om gewoon te zorgen dat er 2 kabels naar boven lopen. Dan zou je eventueel boven ook nog een router kunnen plaatsen als draadloos access point waardoor je draadloze bereik ook nog wordt vergroot voor bijvoorbeeld een tablet, smartphone, laptop etc. De PS4 sluit je dan simpelweg ook aan op de router.

Meer info over het gebruiken van een extra router kun je hier vinden: [HOWTO]Draadloze Router gebruiken als Access Point .
Ik heb gewoon een repeater in het stopcontact op de eerste verdieping zitte. Deze boost het Wi-Fi signaal richting alle bovenverdiepingen. Das puur voor telefoons/tablets/laptops. De kabel zelf loopt achter de gordijnen in de hoek, dus die zie je niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan NFS rivals ook in 3d? ik meen er hier iets over gelezen te hebben, maar op google word ik niet veel wijzer :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Verwijderd schreef op zondag 05 januari 2014 @ 13:49:
kan NFS rivals ook in 3d? ik meen er hier iets over gelezen te hebben, maar op google word ik niet veel wijzer :S
Daar weet ik niks over, Trine 2 Complete Story ondersteund WEL 3d, en ziet er erg goed uit moet ik zeggen. Demo van dit spel vind je in de store :)

[ Voor 5% gewijzigd door DarkElement op 05-01-2014 14:00 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
DarkElement schreef op zondag 05 januari 2014 @ 13:59:
[...]

Daar weet ik niks over, Trine 2 Complete Story ondersteund WEL 3d, en ziet er erg goed uit moet ik zeggen. Demo van dit spel vind je in de store :)
Misschien ook interessant om te weten, is dat Trine 2 intern op 1080p @ 120fps draait voor de 3d modus op PS4. Helaas ondersteunt de PS4 GPU driver nog niet echt native 1080p in 3d, waardoor de ontwikkelaars voor een omweg gekozen hebben. In de toekomst kunnen we dus meer 3d games verwachten. Schijnt dat de makers van Resogun ook graag een 3d modus willen toevoegen :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Oi oi oi :o ik hoop dat dat laatste waar is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• B-Bandit
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 21:42
Verwijderd schreef op zondag 05 januari 2014 @ 13:49:
Nee gaat niet met nfs. Dacht ik eerst ook gelezen te hebben maar is niet zo. Trine 2 idd mooi voorbeeld van 3D op de ps4. Hoop dat er meer games volgen! Daar waar ik het bij films maar irritant vind voor thuis vind ik 3D echt een toegevoegde waarde hebben!

Psn=Boobybandit - i7 8700K | Asus Prime Z370-A | Corsair Vengeance 16GB DDR4 @3200Mhz| AORUS GTX 1080TI 11Gb Extreme edition | Logitech Z-5400 | Corsair 750W | ASUS PB 279Q

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 15:47

CR1691

Hero of Time

NFS heb ik bijna op 100%. Je vliegt redelijk snel door de cop career heen. Het is leuk dat je twee kanten van het verhaal kunt spelen maar de race career (hoe verrassend) trekt mij meer en wat mij betreft mag een volgend deel ook alleen gericht zijn op het racen. De ''missies'' zijn leuker en dat opgejaagde gevoel wat je bij het racen hebt ontbreekt een beetje als je zelf de politie bent.

[ Voor 19% gewijzigd door CR1691 op 05-01-2014 14:51 ]

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op zondag 05 januari 2014 @ 13:42:
[...]

Ik heb gewoon een repeater in het stopcontact op de eerste verdieping zitte. Deze boost het Wi-Fi signaal richting alle bovenverdiepingen. Das puur voor telefoons/tablets/laptops. De kabel zelf loopt achter de gordijnen in de hoek, dus die zie je niet.
Bij een repeater heb je toch helemaal geen kabel nodig? :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
dutchgio schreef op zondag 05 januari 2014 @ 14:56:
[...]

Niet persé ne, ik heb een repeater die ik ook als accespoint kan gebruiken en die heeft wel een aansluiting voor een draadje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

hmmm.... nu vond ik killzone een 9/10, alleen het einde is wel erg goedkoop imo :p wtf

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zelf heb ik het gevoel dat killzone nog niet geheel afgewerkt is...
Het is een tof spel, begrijp me niet verkeerd... maar het is puur een spelende benchmark, tenminste. zo zag ik het aan!

Ik zat op sommige momenten serieus te denken van wauw... en nogmaals wauw, maar toen ik eenmaal bij het einde aankwam had ik toch zo het gevoel van... was dit het nou?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 januari 2014 @ 15:05:
Het is een tof spel, begrijp me niet verkeerd... maar het is puur een spelende benchmark, tenminste. zo zag ik het aan!

Ik zat op sommige momenten serieus te denken van wauw... en nogmaals wauw, maar toen ik eenmaal bij het einde aankwam had ik toch zo het gevoel van... was dit het nou?
idd, ik vond het echt SUPER mooi, en het speelde ook erg lekker! alleen werd er (imo) naar een punt toegewerkt, wat in 30 seconden werd afgewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
Verwijderd schreef op zondag 05 januari 2014 @ 15:05:

Idd, ook als je naar de multiplayer maps kijkt; sommige erg mooi (the forest, the park) en andere weer een stuk lelijker (the slums :+ en the station) en dan doel ik meer op de textures e.d. Desondanks blijf ik me vermaken met de MP, en ben zeer benieuwd naar de nieuwe DLC maps.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik wacht momenteel gewoon leuk af op de E3 :D

Hoop stiekem dat er weer een nieuwe Call of Duty zal komen, en hopelijk Call of Duty Black ops 3, kan niet wachten om uren plezier te beleven aan de zombie mode :)

Ook hoop ik dat er op de E3 een Halo 5 uitreiking komt naar dit jaar, gewoon leuk een XDoos met halo bundel voor 450? :')
Wat kan ik zeggen, afkomstig van een X360, overgestapt naar een ps4 maar altijd Halo 3 als beste game gezien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-10 19:32
Verwijderd schreef op zondag 05 januari 2014 @ 15:21:
Ik wacht momenteel gewoon leuk af op de E3 :D

Hoop stiekem dat er weer een nieuwe Call of Duty zal komen, en hopelijk Call of Duty Black ops 3, kan niet wachten om uren plezier te beleven aan de zombie mode :)

Ook hoop ik dat er op de E3 een Halo 5 uitreiking komt naar dit jaar, gewoon leuk een XDoos met halo bundel voor 450? :')
Wat kan ik zeggen, afkomstig van een X360, overgestapt naar een ps4 maar altijd Halo 3 als beste game gezien.
Een nieuwe Call of Duty komt sowieso weer in november. Verder wacht ik ook gewoon af, ik verwacht veel van Destiny, gemaakt door Bungie. Halo 3 (van Bungie) was inderdaad echt fantastisch, helaas is het daarna wat minder geworden met Halo (ook 360 naar PS4).

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 15:47

CR1691

Hero of Time

Ik ben ook overgestapt van de Xbox 360 naar de PlayStation maar ik heb de Xbox echt geen enkele seconde meer gemist. Ik zie ook geen reden om een One aan te schaffen. Als er een extra console in huis komt is het de Wii U.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkElement: Herken je de witte Playstation 4 nog?

http://www.marktplaats.nl...cd&previousPage=mympBuyer

Deze knaap verkoopt hem ;-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Als je de ps4 volledig wilt formateren moet je dan in de instelling onder het submenu initialiseren kiezen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 januari 2014 @ 15:45:
Als je de ps4 volledig wilt formateren moet je dan in de instelling onder het submenu initialiseren kiezen?
Ja, vergeet ook niet eerst de gebruiker ook te verwijderen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 januari 2014 @ 15:48:
[...]

Ja, vergeet ook niet eerst de gebruiker ook te verwijderen!
Je bedoelt het afmelden van je primaire PS4 aangezien je bij het formateren de gebruiker automatisch verwijdert wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Verwijderd schreef op zondag 05 januari 2014 @ 15:42:
DarkElement: Herken je de witte Playstation 4 nog?

http://www.marktplaats.nl...cd&previousPage=mympBuyer

Deze knaap verkoopt hem ;-)
Nice. Wist niet dat het een nederlander was overigens.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Zijn gestolen afbeeldingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10-10 10:14
Wel een prachtig ding. Als ze die hier hadden gehad ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkElement schreef op zondag 05 januari 2014 @ 15:51:
[...]

Hij vraagt er overigens wel veel voor, 650 euro is voor mij iets te veel 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjiwa
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-10 20:09
Als je op de 2e foto kijkt, zie bovenin een stekkertje (van een ander apparaat), met 2 platte pinnen. Deze stekker hebben ze hier niet, dus mij lijkt het ook gejatte foto's.

PSN/XBL: DarkTaufu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjiwa schreef op zondag 05 januari 2014 @ 16:13:
Als je op de 2e foto kijkt, zie bovenin een stekkertje (van een ander apparaat), met 2 platte pinnen. Deze stekker hebben ze hier niet, dus mij lijkt het ook gejatte foto's.
zal idd een scam zijn, er zijn genoeg zwarte te koop, dus om zich te onderscheiden gebruiken ze nu witte :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Tjiwa schreef op zondag 05 januari 2014 @ 16:13:
Zou opzicht wel zeer laag zijn. Als deze persoon een witte playstation 4 verkoopt voor zoon prijs verwacht je ook wel zulke vakwerkt...

Al lijkt het me wel mogelijk dat als je eenmaal intressen toont en er heen gaat dat het een lelijke geverfde PS4 is :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
DarkElement schreef op zondag 05 januari 2014 @ 15:51:
[...]

Dit lijkt me niet de console op de foto's. Die was gespoten namelijk.
In de advertentie heeft hij het over wit Carbon, lijkt me dus eerder een ps4 met sticker van dBrand oid.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
  • Laatst online: 06-11-2024
Is nep.. de witte controller van de ps4 is ook volledig wit behalve de pookjes. Mocht dit een bestickerde versie zijn waarom geen foto's van die console?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bij de laatste 2 foto's zie je bij de 3e foto wel het ps4 logo linksboven en op de onderste foto niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Fake advertentie gok ik. Met Google Image search kom ik meteen hier op uit: http://mandiocagamer.blogspot.nl/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Of bedoel je iets anders LwDx.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Hoe bedoel je? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Lees even mijn eerdere reactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op zondag 05 januari 2014 @ 16:45:
[...]

Lees even mijn eerdere reactie.
Als je je playstation 4 wilt formatteren moet je inderdaad dat ene kiezen wat je zei...
Al verwijder en deactiveert ik wel altijd eerst me account van de playstation af, Voelt op de een of andere manier altijd zo vertrouwd O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 23:28:
Mijn astro A40 wireless sluit ik met een 2.5 mm aan op mijn 360 controller. Ik dacht dat de ps4 een 3.5mm aansluiting had op de controller en vraag mij af of het volgende product zal werken om de voicechat te kunnen gebruiken? http://www.onlinekabelsho...nnector-1=jack%25202.50mm
Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Killg0re
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 10-10 23:01
Die advertentie is nep in zoverre dat hij gespoten is, kijk maar op de 4e foto. En dan rechts onder het ps logo, dan zie je duidelijk dat hij bij het spuiten is afgeplakt geweest. De rafels zeg maar.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op zondag 05 januari 2014 @ 14:56:
[...]

Ik heb altijd begrepen dat een repeater ten koste gaat van latency.
Lijkt me niet handig in een potje Battlefield.

Daarom altijd bedraad. Dat ene extra kabeltje trekken is het werk toch niet? :D

[ Voor 12% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2014 19:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kwam net iets tegen op marktplaats..
De PS4 lijkt wel heel erg veel op het ontwerp van deze Bang&Olufsen flatpanels..

http://link.marktplaats.nl/756377087

Manufactured: 1988 - 1991!
http://www.beoworld.org/prod_details.asp?pid=448

Toeval? Haha

[ Voor 6% gewijzigd door Verwijderd op 05-01-2014 22:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste Tweakers,

Aanschouw mijn eerste PS4-shareknop footage en ontdek hoe ik aan mijn nickname kom ;)

http://youtu.be/HJ0VsZ1YOAM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Exorcist
  • Registratie: Maart 2002
  • Niet online
Verwijderd schreef op zondag 05 januari 2014 @ 21:51:
Kwam net iets tegen op marktplaats..
De PS4 lijkt wel heel erg veel op het ontwerp van deze Bang&Olufsen flatpanels..

http://link.marktplaats.nl/756377087

Manufactured: 1988 - 1991!
http://www.beoworld.org/prod_details.asp?pid=448

Toeval? Haha
Nice. Inderdaad aardig wat overeenkomsten!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op zondag 05 januari 2014 @ 23:12:
Beste Tweakers,

Aanschouw mijn eerste PS4-shareknop footage en ontdek hoe ik aan mijn nickname kom ;)

Luckyas**** was toepasselijker geweest. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
  • Laatst online: 06-11-2024
Verwijderd schreef op zondag 05 januari 2014 @ 23:12:
Beste Tweakers,

Wel gaaf in elkaar gezet welke software heb je gebruikt?

Over je gameplay valt idd te twisten of het luck is of skills haha maar ach he dat heb je soms nodig(een beetje geluk) netjes gedaan!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb luck natuurlijk :), in BF3 was ik beter.
Heb alleen maar Windows Live Movie Maker gebruikt om dit te maken :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Gropah
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Gropah

Admin Softe Goederen

Oompa-Loompa 💩

Modbreak:Het is het Playstation 4 topic, niet het levertijden topic en al helemaal niet het "vind foute aanbiedingen/aanbieders op marktplaats topic". Stop er dan dus ook mee.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-09 07:54
Iemand ervaring met deze splitter en een ps3/ps4?
http://www.conrad.nl/ce/n...ctioneel?ref=searchDetail
of heeft iemand een splitter die rond de 20-30 euro zit die goed werkt op de ps3 en op de ps4?
gaat om 1 input naar 2 output (tv,monitor) devices

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kritiek op moderatie wordt niet in dit topic gedaan. Voor kritiek op moderatie kan je terecht in Feedback op moderatie binnen Spielerij.

[ Voor 73% gewijzigd door Gropah op 06-01-2014 12:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Darkvisje
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 07-10 09:24
ASNNetworks schreef op maandag 06 januari 2014 @ 06:00:
[...]

nice! dan heb ik hier ook mijn eerste footage voor jou ;)

[video]
Nice, ik vind alleen die bf4 movies altijd een beetje langdradig omdat je zoveel moet lopen zonder dat je iemand tegen komt.

Vandaar dat ik liever een fifa 14 movie(tje) maak:

[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=0x7KmAde-pE]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Darkvisje schreef op maandag 06 januari 2014 @ 08:54:
[...]

Nice, ik vind alleen die bf3 (bf4 trouwens, niet 3 ;)) movies altijd een beetje langdradig omdat je zoveel moet lopen zonder dat je iemand tegen komt.

Vandaar dat ik liever een fifa 14 movie(tje) maak:

[video]
Bij fifa moet je zoveel lopen zonder dat je de goal tegen komt :+

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Pagina: 1 ... 74 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.

Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan