Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:15
Oe la la :9
Gisteren de PS4 eindelijk uitgepakt... wat een apparaat :)
Werkt snel (op het laden van de store na), en vooral het schakelen van een game naar het PS menu is super handig. Een druk op de knop en je zit weer direct in je game.
Trophies syncen duurt nog net zo lang, maar je kan ze nu wel bekijken tijdens het syncen. Dikke plus.
De nieuwe menustructuur werkt ook wel fijn.

Enige waar ik mee zit:
Tijdens het spelen van de BF4 (campain) heb ik rechtsbovenin 4 tekentjes staan, het lijkt wel het menuutje van de touchpad knop.
Kan ik die tekentjes ook uitzetten?

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rivanov
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 22:00
Dat zijn de Battlelog icons.

‘25 Tesla MY Juniper LR RWD - Stealth Grey - 20" Helix || Simrig: TREQ One / Simucube 2 Pro - BavarianSimTec Alpha / VRS DFP pedals / 3 x 32” LG UltraGear 1440p 165Hz || Ryzen 7 9800x3D / RTX 5090FE / 64GB DDR5 6000Mhz CL30 / 34” MSI 341CQP QD-OLED

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 14-09 21:56

Bellerophon

Persona non grata

dvdkiwi schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 10:31:
Oe la la :9
Gisteren de PS4 eindelijk uitgepakt... wat een apparaat :)
Werkt snel (op het laden van de store na), en vooral het schakelen van een game naar het PS menu is super handig. Een druk op de knop en je zit weer direct in je game.
Trophies syncen duurt nog net zo lang, maar je kan ze nu wel bekijken tijdens het syncen. Dikke plus.
De nieuwe menustructuur werkt ook wel fijn.

Enige waar ik mee zit:
Tijdens het spelen van de BF4 (campain) heb ik rechtsbovenin 4 tekentjes staan, het lijkt wel het menuutje van de touchpad knop.
Kan ik die tekentjes ook uitzetten?
Nope, en je leert ze te negeren :P

PSN: Bellerophon-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 22:15
Haha oke dan ;)
Wel handig dat je met een knop gelijk op battlelog zit, dat dan weer wel.

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3-D
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 17:16
RenaldoN schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 10:08:
Wat was ik een paar weken geleden bij dat ik de megabundel binnen had. Maar ainds gisterenavond heb ik het gevoel van waarom moet ik nog een ps4 hebben.

Killzone gespeeld niet mijn spel
Call of duty en nfs bevallen me ook niet echt. Ik speel alleen mog maar fifa 14 op de ps4 en bij mijn vriendin op de ps3 fifa 13. Nog meer mensen die dit gevoel hebben van heel blij toen die er was maar nu denken had ik het maar niet gedaan ?
Hier is een mooie uitdrukking voor: "het bezit van de zaak, is het eind van het vermaak".

De verwachtingen zijn te hoog, en dan valt het misschien tegen? Ik ben van een YLOD PS3 naar de PS4 gegaan en ben wel enthousiast. Mooie(re) graphics, geluid DTS, DS4, mooie titels in het verschiet, enz.

Dus antwoord op je vraag, "nee, ik heb dat gevoel niet!".

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.26 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V153 - CT003 V117 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-10 12:35
Wat was ik een paar weken geleden bij dat ik de megabundel binnen had. Maar ainds gisterenavond heb ik het gevoel van waarom moet ik nog een ps4 hebben.

Call of duty en nfs bevallen me ook niet echt. Ik speel alleen mog maar fifa 14 op de ps4 en bij mijn vriendin op de ps3 fifa 13. Nog meer mensen die dit gevoel hebben van heel blij toen die er was maar nu denken had ik het maar niet gedaan ?
Ik heb mijn ps4 verkocht met inruil ps3 slim 500gig. en paar recente spellen. Aangezien ik nog geen ps3 heb gehad vermaak ik me de komende maanden met genoeg spellen. Over enkele maanden koop ik dan wel weer een ps4. Had ook na killzone en battlefield zoiets van...en nu...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordFather
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 10-10 12:27
Ik heb sinds een weekje mijn playstation 4 in het bezit.
Maar ik dacht dat je playstation plus nodig had voor online gamen.
Ik heb nog geen playstation plus geactiveerd maar ik kan gewoon cod ghosts en killzone online spelen.
Ik heb niet gebruik gemaakt van die 2 weken gratis playstation plus.
Weet iemand hier iets meer van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 10-10 07:19

Niet echt. Vermaak me prima met NFS en Resogun. Killzone moet ik nog een keer afmaken. Niet ver meer van het einde :)

Probleem is dat voor Drive Club nog steeds geen datum bekend is. Daar baal ik wel een beetje van, want dat was de game waarvoor ik de PS4 had gereserveerd voor de launch.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LordFather schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 11:19:
Ik heb nog geen playstation plus geactiveerd maar ik kan gewoon cod ghosts en killzone online spelen.
De eerste 2 dagen zijn gratis, dus ik zou maar snel ps plus aanschaffen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordFather
dutchgio schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 11:21:
[...]

De eerste 2 dagen zijn gratis, dus ik zou maar snel ps plus aanschaffen ;)
Die heb ik al aangeschaft via bartsmit actie ;)
Maar na die 2 dagen kan ik nog steeds online gamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Laatst online: 06-10 21:11
Bellerophon schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 10:38:
[...]
Nope, en je leert ze te negeren :P
Niet waar, je kan ze wel uitzetten. Even in het menu rondspelen. Daar staat een optie waar je die battellog iconen in ieder geval tijdens het spel kan uitzetten. In het menu blijf je ze dan zien. (ik weet het omdat ik ze heb uitgezet in game omdat ze op mn plasma retentie gingen geven.)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 08-08-2022
Ik vind single player altijd saai dus speel alleen cod ghosts en BF4 online... vermaak ik me altijd supergoed mee :) had een killzone bundel gekocht omdat ik te laat gepre-orderd had maar heb dat spel nog niet aangeraakt... lijkt me overigens ook niet zon coole game aangezien ik niet zon fan ben van die futuristische guns

http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

dangerpaki schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 11:34:
[...]

Niet waar, je kan ze wel uitzetten. Even in het menu rondspelen. Daar staat een optie waar je die battellog iconen in ieder geval tijdens het spel kan uitzetten. In het menu blijf je ze dan zien. (ik weet het omdat ik ze heb uitgezet in game omdat ze op mn plasma retentie gingen geven.)
Toch wel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bellerophon

Bellerophon

Persona non grata

jurgenb1990 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 11:38:
[...]

Ik vind single player altijd saai dus speel alleen cod ghosts en BF4 online... vermaak ik me altijd supergoed mee :) had een killzone bundel gekocht omdat ik te laat gepre-orderd had maar heb dat spel nog niet aangeraakt... lijkt me overigens ook niet zon coole game aangezien ik niet zon fan ben van die futuristische guns
Jouw laatste zin slaat trouwens wel de spijker op z'n kop. Ik ben daar zelf ook nooit van gecharmeerd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
Bellerophon schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 11:43:
[...]

Jouw laatste zin slaat trouwens wel de spijker op z'n kop. Ik ben daar zelf ook nooit van gecharmeerd.
Ik heb ook echt niets aan killzone, maarja kon niets anders... anders werd het lang wachten hehe
Ik schiet liever met glimmend koud metaal in plaats van heet blauw laser!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 23:16
Bellerophon schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 11:43:
[...]

Ik normaal ook niet maar vermaak mij er toch prima mee. Multiplayer is ook echt goed. Goede maps en gewoon lekker recht toe recht aan. Ook direct vanaf het begin alle wapens beschikbaar _/-\o_ . Had Killzone normaal nooit gehaald maar nu was het toch één van de enigste titels waarom ik een ps4 heb gehaald, en viel mij 100% mee en ziet er schitterend uit. Opgepoetste ps3 games ga ik niet kopen voor de ps4, wacht ik nog wel 2 maandjes en geef ik mij geld wel uit aan watch dogs en driveclub enzo. Heb battlefield 4 ook gespeeld, maar online gaat mijn voorkeur toch naar killzone, wat ik niet had verwacht.

[ Voor 6% gewijzigd door Matedeor op 03-01-2014 11:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayesh
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 01-10 20:49
:+
Phydomir schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 12:09:
[...]

Je hebt een koop overeenkomst gesloten. Methode van betalen staat hier buiten van. Bol.com kennende zullen ze gewoon leveren voor de afgesproken prijs.
Hij is geanulleerd Door bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Henkipenkie
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 27-03 13:27
Weet iemand of je het in-game geluid van je ps4 door je headset kan laten komen want wat ik ervan gelezen heb werkt dat nog niet zo goed...?
Dank bij voorbaat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• spaceboy
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 10-10 10:26

spaceboy

Op grote hoogte

Henkipenkie schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 12:37:
Weet iemand of je het in-game geluid van je ps4 door je headset kan laten komen want wat ik ervan gelezen heb werkt dat nog niet zo goed...?
Dank bij voorbaat!
Wat is het probleem precies? De helft van de tijd dat ik game zit ik met een koptelefoon in m'n oren en die klik je gewoon in je controller. Perfecte verbetering tov de DS3 controller wat mij betreft. En al het geluid werkt perfect. Ook het geluid want dan eigenlijk uit de speaker van de DS4 komt, komt dan door de koptelefoon.

Ik heb nog geen problemen met geluid gehad.

Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SuperflipNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-08 16:02
Henkipenkie schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 12:37:
Dank bij voorbaat!
-Engelstalige uitleg-

Output to Headphones
You can set the audio that is output to the device such as a headset. You can output all audio, or output only chat audio. Select [Sound and Screen] > [Audio Output Settings] > [Output to Headphones]. The default setting is [Chat Audio].

BFV: SuperflipNL [PS4]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 23-09 12:50
Verwijderd schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 18:40:
Is er hier iemand met een Astro A40 wireless headset? Ik krijg namelijk binnenkort mijn PS4 maar weet niet of mijn Astro A40 wireless system hier compatible mee is. Over de bedrade versie vind ik veel maar over de draadloze versie niets.

Mocht hij werken, welke kabels heb ik dan nodig?
Van de Astro site http://www.astrogaming.com/platform/ps4-headsets:
Hey PlayStation fans! ASTRO Gaming headsets are fully compatible with the PlayStation 4 with an update of the 1.50 firmware, which will be available on Launch Day. With the firmware update, ASTRO users of the A30, A40, and A50 product lines will be able to experience Dolby Digital 7.1 Surround Sound and utilize online voice chat. The ASTRO A50 headset will be one of the only fully wireless solutions for the PS4.

Facebook :: Twitter :: PSN

Acties:
  • 0 Henk 'm!
jurgenb1990 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 11:48:
[...]

Ik heb ook echt niets aan killzone, maarja kon niets anders... anders werd het lang wachten hehe
Ik schiet liever met glimmend koud metaal in plaats van heet blauw laser!
Ik kan me eerlijk gezegd geen laserguns in Killzone herinneren. Wel machinegeweren, shotguns, snipers en rocketlaunchers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
bram1984 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 13:05:
[...]

Ik kan me eerlijk gezegd geen laserguns in Killzone herinneren. Wel machinegeweren, shotguns, snipers en rocketlaunchers.
Nee zijn er volgens mijn ook niet :P . Je 'drone' heb je dan weer wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
Matedeor schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 13:06:
[...]

Nee zijn er volgens mijn ook niet :P . Je 'drone' heb je dan weer wel.
ik zei al, heb hem nog niet open gehad hehe.... ik had killzone 1 maar die viel ook al tegen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack V
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 31-07 11:22

Jack V

Snappie?

Misschien wel CC gegevens ingevuld tijdens aankoop in de store? Misschien dat ie automatisch je online aan t verlengen is op je cc gegevens. Maar wel vreemd verhaal. :/

Iedereen is lief, ik leef in een wereld van bloemetjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1980Wouter
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 22:53
Waar staan je filmpjes op Facebook als ze zijn geupload? Gisteren een filmpje geprobeerd maar ik kan hem nergens vinden.

Ondertussen staat mijn tweede filmpje van vandaag op mijn tijdlijn, die van gisteren echter nog niet.

[ Voor 30% gewijzigd door 1980Wouter op 03-01-2014 14:28 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
jurgenb1990 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 13:11:
[...]

ik zei al, heb hem nog niet open gehad hehe.... ik had killzone 1 maar die viel ook al tegen
Ook al vind je het niet veel, zou ik het alleen al ff spelen voor de graphics van de ps4 :9 . Of je moet hem natuurlijk gelijk willen verkopen. Hoofdstuk 1 of 2 vond ik trouwens wel gelijk het rotste gedeelte (open stuk in bos) omdat ik daar 50 keer ben af gegaan of zo. Daarna word het makkelijker en minder frustrerend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
Matedeor schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 13:16:
[...]

Ook al vind je het niet veel, zou ik het alleen al ff spelen voor de graphics van de ps4 :9 . Of je moet hem natuurlijk gelijk willen verkopen. Hoofdstuk 1 of 2 vond ik trouwens wel gelijk het rotste gedeelte (open stuk in bos) omdat ik daar 50 keer ben af gegaan of zo. Daarna word het makkelijker en minder frustrerend.
of ruilen tegen iemand met AC black flag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

jayesh schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 11:57:
[...]

Dat is bijzonder, ik dacht dat door bol.com geen koopovereenkomsten mochten worden beëindigd wanneer de overeenkomst door de koper als realistisch kan worden gezien. De verkoper (bol) zou er in dat geval niet meer onderuit kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djordyy
  • Laatst online: 06-04-2020

djordyy

PSN: Djordyy

Mannen,

Ik krijg t niet voor elkaar op mijn ps4 te verbinden via de internetkabel. Ik ben al niet zo technisch op dat gebied helaas. Heeft iemand ervaringen of uitleg?

Ik heb wel wifi maar die is ook niet wat je noemt super.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3-D
Vandaag de headset ontvangen van 4Gamers, en ik moet zeggen dat ik blij verrast ben!

In eerste instantie wilde ik geen honderden euro's uitgeven voor een headset, en was 35 euro een beetje het maximum.

Headset is vrij licht, en voel je amper op je oren/hoofd zitten. Geluid is boven verwachting erg goed te noemen. Laag is prima zonder echt gigantisch te dreunen, midden en hoog is ook goed. De microfoon werkt zoals verwacht, en de sterkte voor het geluid of de mic is ook nog eens afzonderlijk regelbaar.

De headset wordt rechtstreeks in de controller geplugd en is voor mij vooralsnog even voldoende totdat er voldoende goede en betaalbare bluetooth alternatieven zijn.

Prijs/kwaliteit zeker een dikke 9!

Afbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/839/jg54.jpg

Afbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/32/zz0o.JPG

Afbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/10/krra.jpg

Afbeeldingslocatie: http://imagizer.imageshack.us/v2/640x480q90/32/3zab.jpg

[ Voor 3% gewijzigd door A3-D op 03-01-2014 16:53 ]

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.26 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V153 - CT003 V117 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:05
djordyy schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 16:47:
Mannen,

Ik krijg t niet voor elkaar op mijn ps4 te verbinden via de internetkabel. Ik ben al niet zo technisch op dat gebied helaas. Heeft iemand ervaringen of uitleg?

uhh...bij mij was het kabel inpluggen en gaan met die banaan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• renzo4000
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 22:20
A3-D schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 16:50:
Vandaag de headset ontvangen van 4Gamers, en ik moet zeggen dat ik blij verrast ben!

In eerste instantie wilde ik geen honderden euro's uitgeven voor een headset, en was 35 euro een beetje het maximum.

Headset is vrij licht, en voel je amper op je oren/hoofd zitten. Geluid is boven verwachting erg goed te noemen. Laag is prima zonder echt gigantisch te dreunen, midden en hoog is ook goed. De microfoon werkt zoals verwacht, en de sterkte voor het geluid of de mic is ook nog eens afzonderlijk regelbaar.

De headset wordt rechtstreeks in de controller geplugd en is voor mij vooralsnog even voldoende totdat er voldoende goede en betaalbare bluetooth alternatieven zijn.

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Heb inderdaad dezelfde headset. Voor het geld is het een prima headset die out of THE box direct werkt met audio en chat functionaliteit. Ik ben door de tegenpartij goed te verstaan. Ik had overigens gedacht dat hij groter zou zijn, de schelpen vallen bij niet over de oren maar meer erop. Daarnaast zit er geen schuimrubber aan de bovenkant van de heaset. Tot slot werkt de volume control van de "chat" niet zoals verwacht, hiermee regel je de sterkte van je eigen microfoon ipv het chatvolume... Eigenaardig.

PVOUTPUT | 5400W | 15 PANELEN 360W ZUID 38° | ENPHASE ENVOY S | MICRO OMVORMERS 290W

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bosmonster
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09-10 11:40

Bosmonster

*zucht*

Mannen,

Normaliter is het kabel erin en klaar. Zeker als je niet zo technisch bent neem ik aan dat je netwerk normaliter alles automatisch afhandelt en je niet handmatig instellingen hoeft te doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mannen,

Kun je de kabel gebruiken om bijvoorbeeld met een laptop op het internet te gaan? Op die manier sluit je namelijk in ieder geval al een kabelbreuk of kapotte poort in de router uit. Dit kun je ook testen door een andere kabel en poort te gebruiken!

Als dit het probleem niet blijkt te zijn vraag ik me af of er een netwerk test is op de PS4? Ik heb de PS4 nog niet maar op de Xbox 360 kon je altijd een test doorlopen waardoor fouten naar voren kwamen.

Als dit ook niet lukt zou je nog naar de volgende link kunnen kijken en eventueel wat poorten open kunnen zetten als je dit nog niet hebt gedaan: https://support.us.playst...p/answers/detail/a_id/241

Wat het ook zou kunnen zijn, maar niet te hopen is, is dat de aansluiting van de PS4 kapot is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meekoh
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 10-10 10:05
Verwijderd schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 17:07:
[...]

Kun je de kabel gebruiken om bijvoorbeeld met een laptop op het internet te gaan? Op die manier sluit je namelijk in ieder geval al een kabelbreuk of kapotte poort in de router uit. Dit kun je ook testen door een andere kabel en poort te gebruiken!

Als dit het probleem niet blijkt te zijn vraag ik me af of er een netwerk test is op de PS4? Ik heb de PS4 nog niet maar op de Xbox 360 kon je altijd een test doorlopen waardoor fouten naar voren kwamen.

Als dit ook niet lukt zou je nog naar de volgende link kunnen kijken en eventueel wat poorten open kunnen zetten als je dit nog niet hebt gedaan: https://support.us.playst...p/answers/detail/a_id/241

Wat het ook zou kunnen zijn, maar niet te hopen is, is dat de aansluiting van de PS4 kapot is.
Ja voordat je je settings kunt finalizen/opslaan doet de ps4 een netwerktest.

Computer says no

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djordyy

djordyy

Verwijderd schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 17:07:
[...]

De kabel werkt in mijn tele2 kastje.
En de ps4 ziet m ook maar als ik alles automatisch laat doen krijg ik op de 1 of andere manier geen verbinding heeft dit te maken met de router?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djordyy

djordyy

djordyy schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 17:32:
[...]

De kabel werkt in mijn tele2 kastje.
En de ps4 ziet m ook maar als ik alles automatisch laat doen krijg ik op de 1 of andere manier geen verbinding heeft dit te maken met de router?
edit: in de laptop moet ik weer eerst inloggegevens hebben.. morgen maar even op me gemak kijken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 20:27

Phydomir

Dennis

jayesh schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 11:57:
[...]

Apart. Bij mij staat hij er nog steeds.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayesh
Phydomir schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 18:03:
[...]

Apart. Bij mij staat hij er nog steeds.
Geachte heer nathoe,
Uw bestelling is uit voorzorg geannuleerd omdat er bij controle bleek dat er in het verleden een probleem was met de bestelgegevens.

Om de artikelen alsnog te kunnen leveren, vragen we u vriendelijk de bestelling opnieuw te plaatsen en daarbij te kiezen voor de betaalmethode iDEAL.

We vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

bol.com klantenservice
http://www.bol.com

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 16:42:
[...]

Dat is bijzonder, ik dacht dat door bol.com geen koopovereenkomsten mochten worden beëindigd wanneer de overeenkomst door de koper als realistisch kan worden gezien. De verkoper (bol) zou er in dat geval niet meer onderuit kunnen komen.
Het zit net iets ingewikkelder in elkaar. Als je per acceptgiro hebt besteld, dan is dit een uitweg voor Bol.com om de order te annuleren omdat er immers nog geen betaling heeft plaatsgevonden. Bij online aankopen is een order pas definitief als er ook daadwerkelijk betaald is. Zoiets meen ik laatst ergens gelezen te hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xminator
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 00:41
A3-D schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 16:50:

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]

[afbeelding]
Uiteindelijk maakt het niet uit wat voor headset je gebruikt, de kwaliteit door de controller is toch laag.
Zelf gebruik ik deze:

Afbeeldingslocatie: http://www.topdogheadphones.com/blog/wp-content/uploads/2012/08/7-Fischer-Audio-FA-004.jpg

Voor 20 euro een prima headset en de gamers verstaan mij zeer goed.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 22:37
jayesh schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 18:17:
[...]

Geachte heer nathoe,
Uw bestelling is uit voorzorg geannuleerd omdat er bij controle bleek dat er in het verleden een probleem was met de bestelgegevens.

Om de artikelen alsnog te kunnen leveren, vragen we u vriendelijk de bestelling opnieuw te plaatsen en daarbij te kiezen voor de betaalmethode iDEAL.

We vertrouwen erop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Met vriendelijke groet,

bol.com klantenservice
http://www.bol.com
Heb je al een reactie terug gestuurd naar bol.com met wat de problemen uit het verleden inhouden ?
Of weet je dat zelf al :+

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 18:45:
[...]

Het zit net iets ingewikkelder in elkaar. Als je per acceptgiro hebt besteld, dan is dit een uitweg voor Bol.com om de order te annuleren omdat er immers nog geen betaling heeft plaatsgevonden. Bij online aankopen is een order pas definitief als er ook daadwerkelijk betaald is. Zoiets meen ik laatst ergens gelezen te hebben.
Ik ging er vanuit dat er met iDeal betaald was, met acceptgiro zul je gelijk hebben. Ik denk sowieso dat bol I'm de voorwaarden wel een truc heeft zitten om onder heel veel uit te kunnen komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3-D
xminator schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 18:49:
[...]
...knip
Uiteindelijk maakt het niet uit wat voor headset je gebruikt, de kwaliteit door de controller is toch laag.
.....knip
Toch wel, de mono headset die bij de PS4 geleverd werd was voor mij echt geen optie....

Kun je trouwens een toelichting geven op de lage kwaliteit door de controller? Wat is er precies anders aan dan het geluid via een Bluetooth headset bijvoorbeeld?

Ik heb een high end koptelefoon van Beyer Dynamic en het geluid via de controller is gewoon goed (alleen is het geluid te zacht). Ben dus erg benieuwd wat de specs zijn voor het geluid uit de controller....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-10 11:53
Verwijderd schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 19:26:
[...]

Ik ging er vanuit dat er met iDeal betaald was, met acceptgiro zul je gelijk hebben. Ik denk sowieso dat bol I'm de voorwaarden wel een truc heeft zitten om onder heel veel uit te kunnen komen.
En anders laten ze je gewoon een eeuwigheid wachten op je bestelde product! ;w

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Verwijderd schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 18:45:
[...]

Ik heb hem ook per acceptgiro gedaan. Zo heb ik voor mezelf ook nog een soort stok achter de deur.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
Dutchzilla schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 20:29:
[...]

En anders laten ze je gewoon een eeuwigheid wachten op je bestelde product! ;w
Zijn er al mensen die hun Dualshock via het stopcontact hebben opgeladen zo ja met wat voor adapter ?

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Downloader91 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 20:34:
[...]

Zijn er al mensen die hun Dualshock via het stopcontact hebben opgeladen zo ja met wat voor adapter ?
Uhmm zowat elke willekeurige telefoon lader? Op Apple spul na dan. ;)

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djordyy

djordyy

Ik denk dat dit de oplossing is voor het laten werken van de internetkabel in mijn ps4.http://tele2.gebruikers.e...thread.php?thread_id=2263

Iemand zoiets eerder geprobeerd? :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
djordyy schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 20:47:
Ik denk dat dit de oplossing is voor het laten werken van de internetkabel in mijn ps4.http://tele2.gebruikers.e...thread.php?thread_id=2263

Iemand zoiets eerder geprobeerd? :)
Ik kon niet terug zien of je het al geprobeerd hebt maar ik moest de kabel in het instellingen menu selecteren en aanzetten voordat het werkte.

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djordyy

djordyy

Downloader91 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 20:55:
[...]

Ik kon niet terug zien of je het al geprobeerd hebt maar ik moest de kabel in het instellingen menu selecteren en aanzetten voordat het werkte.
De kabel selecteren?
Tell me more.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
djordyy schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 20:58:
[...]

De kabel selecteren?
Tell me more.
Instellingen / netwerk / internetverbinding instellen / een netwerk kabel gebruiken. Of had je dat al gedaan ?

[ Voor 5% gewijzigd door HKLM_ op 03-01-2014 21:02 ]

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djordyy

djordyy

Downloader91 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 21:01:
[...]

Instellingen / netwerk / internetverbinding instellen / een netwerk kabel gebruiken
Jaa zover kwam ik nog. Maar als ik alles automatisch deed kreeg de ps4 geen verbinding. En als me dingen handmatig invoerde vond ie wel de ip maar kreeg ik geen verbinding. :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
djordyy schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 21:03:
[...]

Jaa zover kwam ik nog. Maar als ik alles automatisch deed kreeg de ps4 geen verbinding. En als me dingen handmatig invoerde vond ie wel de ip maar kreeg ik geen verbinding. :|
Ik had wel verwacht dat je dat had gedaan :) je hebt Tele2 toch ?
In welke van de vier lan poorten zit de kabel

[ Voor 9% gewijzigd door HKLM_ op 03-01-2014 21:07 ]

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djordyy

djordyy

Downloader91 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 21:05:
[...]

Ik had wel verwacht dat je dat had gedaan :) je hebt Tele2 toch ?
Haha ja! Tele2.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
In welke poort zit je kabel, Tele2 reserveert 2 van de 4 poorten voor andere dingen en dan werkt lan niet op die poorten.

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djordyy

djordyy

Downloader91 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 21:08:
[...]

In welke poort zit je kabel, Tele2 reserveert 2 van de 4 poorten voor andere dingen en dan werkt lan niet.
Ik zie dat de kabel in lan 2 zit.
Hij werkt wel boven op het tele2 tvkastje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
djordyy schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 21:11:
[...]

Ik zie dat de kabel in lan 2 zit.
Hij werkt wel boven op het tele2 tvkastje.
Oke brand het lan lampje ook bij poortje twee ? Probeer anders een ander poortje 3 of 4

[ Voor 7% gewijzigd door HKLM_ op 03-01-2014 21:13 ]

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djordyy

djordyy

Downloader91 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 21:12:
[...]

Oke brand het lan lampje ook bij poortje twee ? Probeer anders een ander poortje 3 of 4
Ja brand knalgroen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
Post eens een plaatje van je handmatig ingevoerde settings ?

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djordyy

djordyy

Downloader91 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 21:15:
[...]

Post eens een plaatje van je handmatig ingevoerde settings ?
Het omwisselen van de poort heeft geholpen.
Alleen als ik de internetkabel dan in het tele2tv kastje wil doen. Krijg ik daar geen beeld tenzij ik hem in poort 2 doe. Dua poort 3 internet op de ps4 en poort 2 tv.

Loopt helaas maar 1 kabel naar boven. En ik denk dat het gat te klein is voor nog een kabel. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jayesh
Phydomir schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 20:33:
[...]

Ik heb hem ook per acceptgiro gedaan. Zo heb ik voor mezelf ook nog een soort stok achter de deur.
Is die van jou niet geanulleerd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
djordyy schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 21:23:
[...]

Het omwisselen van de poort heeft geholpen.
Alleen als ik de internetkabel dan in het tele2tv kastje wil doen. Krijg ik daar geen beeld tenzij ik hem in poort 2 doe. Dua poort 3 internet op de ps4 en poort 2 tv.

Loopt helaas maar 1 kabel naar boven. En ik denk dat het gat te klein is voor nog een kabel. 8)7
Dan heb je het probleem dus gevonden maar kom je een kabel te kort ?
hier hebben ze iets op bedacht :+ Een switch die heb je al voor 2 tientjes :)

http://tweakers.net/categ...MpMTvVNrFCyMoLzMvOUrAxqAQ

Edit: TV werkt toch ook op poort 3 ?

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djordyy

djordyy

Downloader91 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 21:27:
[...]

Dan heb je het probleem dus gevonden maar kom je een kabel te kort ?
hier hebben ze iets op bedacht :+ Een switch die heb je al voor 2 tientjes :)

http://tweakers.net/categ...MpMTvVNrFCyMoLzMvOUrAxqAQ
Maar 1 kabel moet sowieso in poort 3 blijven om online te kunnen met de ps4. Als ik die kabel dan in het tele2 tvkastje stop werkt dit helaas niet. Hoe zit het dan met zo'n switch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
djordyy schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 21:30:
[...]

Maar 1 kabel moet sowieso in poort 3 blijven om online te kunnen met de ps4. Als ik die kabel dan in het tele2 tvkastje stop werkt dit helaas niet. Hoe zit het dan met zo'n switch?
als tv niet werkt op poort drie gaat de switch niet werken helaas
Een kabel erbij trekken is denk de beste optie :) als dit gaat of WIFI :+

[ Voor 9% gewijzigd door HKLM_ op 03-01-2014 21:32 ]

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djordyy

djordyy

Downloader91 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 21:32:
[...]

als tv niet werkt op poort drie gaat de switch niet werken helaas
Nee dat dacht ik al.
Ik zat even te kijken maar poort 3 en 4 zijn denk ik internet en 1 en 2 zijn televisie. Kortom een gat boren voor een extra kabel. Maar of vaders daar zin in heeft. |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
  • Registratie: Juli 2013
  • Laatst online: 15-04-2024
Beste mensen,

heb zojuist een turtle beach PX4 aangeschaft. De headset moet je nu nog o.a. via de controller aansluiten. Nu heb ik al meerdere keren gehoord dat de controller het geluid van de headset verminderd.Klopt dat? Dus als erna een update komt waarmee de headset via bluetooth rechtstreeks op de ps4 kan, heb ik beter geluid dan nu?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
En weet iemand ook het verschil tussen de PX4 en de PX5. Lijkt me allemaal zoveel op elkaar, dus zou graag eens jullie voorkeur willen weten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10-10 10:14
N.Uckerman schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 22:28:
En weet iemand ook het verschil tussen de PX4 en de PX5. Lijkt me allemaal zoveel op elkaar, dus zou graag eens jullie voorkeur willen weten.
Volgens mij is de PX5 een 7.1 (t.o.v. de normale stereo van de PX4) en kun je presets aanmaken (bepaalde geluiden kun je naar de voorkant krijgen ofzo, dus voetstappen kun je beter horen als ik het goed begrijp).

Ik gebruik voor de rest geen headsets, dus kan er vrij weinig over zeggen. Ik zou wel even uitzoeken of de PS4 bijvoorbeeld 7.1 ondersteund en of je het de meerprijs waard vind. Lees vooral wat reviews.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
De px4 is een 5.1 headset. Heb hem zelf ook sinds een paar dagen. Prima headset.
Wat betreft de audio uit de controller, daar komt alleen maar stereo geluid uit. Als je surroundgeluid wilt, dan moet dat via hdmi of via de optische uitgang op de ps4. Maar zo zit de px4 headset ook aangesloten voor game audio. De kabel in de controller wordt alleen voor chat geluid gebruikt.
Als er een update voor de ps4 komt dat deze ook Bluetooth headsets gaat ondersteunden dan kan de kabel naar de controller eruit en kun je het chatgeluid draadloos via Bluetooth zetten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

jayesh schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 21:24:
[...]

Is die van jou niet geanulleerd?
Nee, status is "Wordt verwerkt".

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mijn astro A40 wireless sluit ik met een 2.5 mm aan op mijn 360 controller. Ik dacht dat de ps4 een 3.5mm aansluiting had op de controller en vraag mij af of het volgende product zal werken om de voicechat te kunnen gebruiken? http://www.onlinekabelsho...nnector-1=jack%25202.50mm

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
DGonlag2 schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 23:03:
[...]

Volgens mij is de PX5 een 7.1 (t.o.v. de normale stereo van de PX4) en kun je presets aanmaken (bepaalde geluiden kun je naar de voorkant krijgen ofzo, dus voetstappen kun je beter horen als ik het goed begrijp).

Ik gebruik voor de rest geen headsets, dus kan er vrij weinig over zeggen. Ik zou wel even uitzoeken of de PS4 bijvoorbeeld 7.1 ondersteund en of je het de meerprijs waard vind. Lees vooral wat reviews.
Nou er zijn bepaalde webshops die de PX5 ook voor 150 wegdoen. Dus er is geen prijs verschil. Zie inderdaad de de PX5 7.1 is :) Maar er staat dat die niet kan worden gebruikt op de playstation 4, klopt dit?
Alleen ps3 en x360..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• riotrick
Px5 is compatibel met de ps4 alleen moet je er nog de ps4 chat cable bijkopen voor chat functie. De px4 is out of the box compatibel.
Zie hier: http://www.turtlebeach.com/console-compatibility

[ Voor 18% gewijzigd door riotrick op 03-01-2014 23:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
AtlAntA schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 20:35:
[...]

Niet geheel correct, op m'n iPhone lader doet de DS4 wel opladen. Op m'n iPad lader doet de DS4 niet opladen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Leuk setje voor een leuke prijs!
(Fout van Bol.com?)

http://www.bol.com/nl/p/4...icensed/9200000019664105/

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Valt toch mee wel mee?
Headset is iets van 35,- , 2 usb kabels kosten niet zo veel en die houder is een leuk accesoire, maar heeft verder geen functie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

dutchgio schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 00:26:
[...]

Valt toch mee wel mee?
Headset is iets van 35,- , 2 usb kabels kosten niet zo veel en die houder is een leuk accesoire, maar heeft verder geen functie.
Ik dacht dat het ging om een OplaadHub :p

Foutje! 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

AtlAntA schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 20:35:
[...]

ook dat werkt gewoon;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• N.Uckerman
Iemand ervaringen met de 4gamers headset voor de playstation 4?Ik bedoel die van 35 euro.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piqueno11
  • Laatst online: 19:17
Wauw vorige week via kontrolfreeks grips besteld en had ze gister binnen.

GEWELDIG zijn ze !!!

Voelt veel beter aan en mijn kdr vliegt omhoog in COD.

Super zeg! Ik raad ze echt aan jullie aan !

Geen problemen met natte triggers/ slechte rubber of het verslijten van rubber.

Geweldig

Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Laatst online: 26-09 06:17
piqueno11 schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 03:27:

GEWELDIG zijn ze !!!

Geweldig
Mensen onderschatten hoe veel effect het verbeteren van grip en nog beter: het verhogen van je analog sticks heeft.

Zie het maar zo: hoe langer de analog stick -> hoe meer precisie je aan kan brengen in je spel. Je moet bijv ineens niet 3, maar 5 centimeter afleggen met je duim om van links uiterst naar rechts uiterst te komen -> hetzelfde idee in principe als je mouse sensitivity verlagen op pc: extra accuracy. Alleen werkt het hier anders want analoge sticks :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mischa2011
  • Laatst online: 10-03 18:41
Ergens in Nederland zelf die grips van Kontrolfeeks te krijgen, of vergelijkbaars?
Importeren vanuit Amerika met 10 dollar kosten vind ik wat overdreven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
piqueno11 schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 03:27:

GEWELDIG zijn ze !!!

Geweldig
Wacht maar tot de nieuwe Splitfish controller er is. Dan vliegt je k/d pas omhoog. ;)

Maar je bedoelt die dingen voor op de sticks? Welke heb je precies besteld?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Laatst online: 26-09 06:17
mischa2011 schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 08:18:
Ergens in Nederland zelf die grips van Kontrolfeeks te krijgen, of vergelijkbaars?
Importeren vanuit Amerika met 10 dollar kosten vind ik wat overdreven.
...
http://lmgtfy.com/?q=kontrol+freeks+kopen
...
graag gedaan ;)
Of de PS4 versies daar al binnen zijn is een ander verhaal. Die zijn pas net uit in Amerika.

[ Voor 13% gewijzigd door Brutal1ty op 04-01-2014 08:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tristan93
  • Laatst online: 18-11-2020

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LordFather
Fatal Mind schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 00:09:
[...]

Niet geheel correct, op m'n iPhone lader doet de DS4 wel opladen. Op m'n iPad lader doet de DS4 niet opladen.
Als ik mijn DS4 wil opladen via de iphone lader laat die niks bij :'(
Helaas moet ik het via standbye modus doen of tijdens het spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djordyy schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 21:34:
[...]

Nee dat dacht ik al.
Ik zat even te kijken maar poort 3 en 4 zijn denk ik internet en 1 en 2 zijn televisie. Kortom een gat boren voor een extra kabel. Maar of vaders daar zin in heeft. |:(
Of een router kopen, sluit je daarop de kabel voor internet voor de ps4 en dan kan je via wifi er internet op krijgen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Laatst online: 10-10 07:19
LordFather schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 11:04:
[...]

Heb hier meerdere Micro USB laders liggen (onder andere van Samsung) en die laden de DS4 perfect. Heel blij dat dit kan, scheelt weer PS4 aan laten. Normaal zit daar geen stroom achter als het spul uit is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
Voor de mensen die nog geen PS+ hebben: http://www.bartsmit.com/playstation-plus-365-dagen-nl

PlayStation Plus 365 dagen NL
Webshopprijs : € 37,49

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
LordFather schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 11:04:
[...]

Ik hang hem hier na gebruik aan de usb op de versterker :) Als ik dan tv ga kijken etc kan de controller mooi opladen in de tussentijd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paulus07 schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 11:16:
Voor de mensen die nog geen PS+ hebben: http://www.bartsmit.com/playstation-plus-365-dagen-nl

PlayStation Plus 365 dagen NL
Webshopprijs : € 37,49
Hoe lang blijft zo'n code geldig? Ik heb mijn ps4 namelijk nog niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-09 07:54
Verwijderd schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 11:21:
[...]

dit stacked gewoon als je geen ps3 hebt dan kan je de code pas invoeren bij de ps4
volgens mij zjn de codes tot een jaar na aankoop geldig

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bartburg schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 11:30:
[...]

dit stacked gewoon als je geen ps3 hebt dan kan je de code pas invoeren bij de ps4
volgens mij zjn de codes tot een jaar na aankoop geldig
Toppie, dus als ik nu een code koop kan ik deze over bijv. 2 maanden nog steeds gebruiken?
Dan zal ik die straks maar eens even aanschaffen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3-D
N.Uckerman schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 02:33:
Iemand ervaringen met de 4gamers headset voor de playstation 4?Ik bedoel die van 35 euro.
Al gezocht in dit topic? http://gathering.tweakers...ilter_keywords%5D=4gamers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supercop7373
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 20:05
Verwijderd schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 11:21:
[...]

31/12/2015

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:18
supercop7373 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 13:36:
zojuist met inlevering van de entertainment card met 5 euro tegoed (nav saturn.nl aankoop) bij gamemania in Arnhem maar een extra PS plus aangeschaft voor 32,50. Kreeg te horen dat de prijs per 5/1 weer naar 49,99 gaat.
Ik kwam na de feestdagen thuis en er lag geen entertainment card in de brievenbus. En dat terwijl ik 2x FIFA 14 en 1 x AC:BF had besteld. Ik zou dus 3 cards moeten hebben. Gelijk maar even contact opgenomen met Saturn. Ze zouden het uit gaan zoeken. :/

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!
LuPo schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 12:37:
[...]

Ik kwam na de feestdagen thuis en er lag geen entertainment card in de brievenbus. En dat terwijl ik 2x FIFA 14 en 1 x AC:BF had besteld. Ik zou dus 3 cards moeten hebben. Gelijk maar even contact opgenomen met Saturn. Ze zouden het uit gaan zoeken. :/
Entertainment card?
Heb ac:bf besteld bij de saturn(die heel lang op zich liet wachten ;( )
Wanneer heb je daar recht op dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 22:18
dutchgio schreef op zaterdag 04 januari 2014 @ 13:36:
[...]

Entertainment card?
Heb ac:bf besteld bij de saturn(die heel lang op zich liet wachten ;( )
Wanneer heb je daar recht op dan?
http://passie-voor.nl/games

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Pagina: 1 ... 73 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.

Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan