Wat? Een Ps4 port voor TLoU?voxxel schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 09:41:
[...]
Ik heb een beetje hetzelfde gevoel. Absoluut geen spijt van de ps4, maar wel spijt dat ik de ps3 heb verkocht. Vorige week heb ik een let's play gekeken van het eerste uur van The Last of Us. Gelukkig zijn er nu wel wat geruchten dat deze misschien toch naar de PS4 komt. Maar wat een verhaal zeg
Het is nog heel vaag hoor..Brutal1ty schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 09:43:
[...]
Wat? Een Ps4 port voor TLoU?Dan wacht ik misschien nog even met aanschaffen voor de Ps3...
Maar hier het gerucht: Gamespot
Das balen..spaceboy schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 09:30:
Apart, ik probeer nu op bol.com ook Watchdogs te reserveren. Met die code erbij kom ik op:
Totaal artikelen (1) € 47,99
Indicatie verzendkosten Gratis
Subtotaal€ 47,99
€ 2.50 korting op je bestelling - € 2,50
Totaal€ 45,49
Als ik dan op betalen klik, kom ik op een pagina waar ik 64,99 moet aftikken. Right. Niet dus.
Haha, TERWIJL ik bezig was hebben ze de prijs aangepast. Ze zijn dus net wakker bij bol.com. Pech voor mij, ik haak af.
Ik heb zelf ook nog geen tijd gehad om te bestellen, dus watch dogs voor 45,- loop ik nu ook mis
ze hebben de prijs weer terug gedraait maar ik zie bij mijn bestelling nog net op tijd!
02-01-2014 | 1 artikel, totaal € 45,49
lijkt dus nog goed!
lijkt dus nog goed!
Shit, was zojuist aan het lezen en wou 'm meteen bestellen via bol.com maar zie inderdaad dat de prijs weer is terug gedraaid helaas
Heb ik hier van de week al gepost inderdaad. Waar ND voorheen stellig ontkende dat deze naar PS4 zou komen, zeggen ze nu; we zien wel.Brutal1ty schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 09:43:
[...]
Wat? Een Ps4 port voor TLoU?Dan wacht ik misschien nog even met aanschaffen voor de Ps3...
Ik hoop het van harte. Deze game is de enige reden dat ik nog een PS3 heb staan. Ik wacht ook met smart op de DLC. Die komt als het goed is deze maand. Die ga ik in één ruk uitspelen.
Eens kijken of m'n TV dat in die mate ondersteund, er zit ook nog een versterker tussen.
Vind het jammer dat er niet gewoon een IR oog in zit ergens, had bijna niks gekost maar wel veel op kunnen leveren, zo blijf je dus weer afhankelijk van andere systemen.
Ik heb hem via acceptgiro besteld.bartburg schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 10:06:
ze hebben de prijs weer terug gedraait maar ik zie bij mijn bestelling nog net op tijd!
lijkt dus nog goed!
Krijg ik hem dan nog voor 45 of kunnen ze de prijs nog verhogen
Verwijderd
Super tevreden:dVerstekbakker schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 02:07:
Een vraagje aan de inmiddels gelukkige bezitters van een PS4: zijn jullie echt tevreden over het ding?
Ik ben me steeds meer aan het afvragen of ik niet gewoon moet wachten tot de eerste 'slim' versie uit komt. Hoe zit het met de kinderziektes? Zit er verschil tussen 'de ene' Playstation en 'de andere' (ik las ergens iets over Japanners en Chinezen)? Is het de vroege aanschaf echt waard, ook voor de wat minder fanatieke speler?
Aangezien het ding waarschijnlijk pas in maart zonder pre-order te koop is (ik ben een pessimist, hoop ik optimistisch) heb ik nog wel even de bedenktijd...
Verwijderd
Tegen die tijd zal er vast wel 1 of andere actie komen;)dutchgio schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 09:56:
[...]
Das balen..![]()
Ik heb zelf ook nog geen tijd gehad om te bestellen, dus watch dogs voor 45,- loop ik nu ook mis
Ik ben er erg tevreden mee (bf4 en killzone). Systeem werkt snel en soepel en voelt degelijk en "af". Systeem is erg snel.Verstekbakker schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 02:07:
Een vraagje aan de inmiddels gelukkige bezitters van een PS4: zijn jullie echt tevreden over het ding?
Ik ben me steeds meer aan het afvragen of ik niet gewoon moet wachten tot de eerste 'slim' versie uit komt. Hoe zit het met de kinderziektes? Zit er verschil tussen 'de ene' Playstation en 'de andere' (ik las ergens iets over Japanners en Chinezen)? Is het de vroege aanschaf echt waard, ook voor de wat minder fanatieke speler?
Aangezien het ding waarschijnlijk pas in maart zonder pre-order te koop is (ik ben een pessimist, hoop ik optimistisch) heb ik nog wel even de bedenktijd...
Had in het begin vastlopers met bf4 maar dat lag aan de game (nu verholpen met updates).
Met bf4 kan ik me maanden vermaken
Enige punt is idd accuduur van de controller (overigens 10x prettiger dan ds3)
[ Voor 1% gewijzigd door kernie op 02-01-2014 10:56 . Reden: Spelling ]
PS5
waar kan ik ergens de lijst vinden met psn-accounts van tweakers leden?
http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785
Kijk eens 5 cm boven het vak waar je deze vraag getyped hebtjurgenb1990 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 11:01:
waar kan ik ergens de lijst vinden met psn-accounts van tweakers leden?
ah verrek bedankt! is me nooit opgevallen!voxxel schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 11:03:
[...]
Kijk eens 5 cm boven het vak waar je deze vraag getyped hebt
Anders moet je gewoon het topic eens lezen nadat je een vraag hebt gesteld.jurgenb1990 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 11:05:
[...]
ah verrek bedankt! is me nooit opgevallen!
jurgenb1990 schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 11:07:
waar kan ik ergens die lijst vinden met de psn van iedereen op tweakers? heb namelijk weinig vrienden die ps4 spelen en wil wel wat cod en bf4 matties
Sandyman538 schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 12:18:
[...]
In de topicwarning staat een link naar een google doc.
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Ik ben erg tevreden met de PS4. Tot zover geen last gehad van kinderziektes. Ik weet niet welke versie ik heb, maar dat boeit mij dus pas als ik problemen ermee ondervindVerstekbakker schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 02:07:
....
29 november 2013 online update soepel verlopen (rond 11:15 uur). Direct Resogun gedownload wat super snel gaat. Het spel is niet zo groot, maar je merkt dat PSN beter en sneller reageert dan op de PS3. Interface van de PS4 reageert direct en verloopt allemaal soepel.
Updates van spellen gaat heerlijk. Wordt direct gedownload als de PS4 aan staat (of via standby modus al eerder) en je ziet in het hoofdscherm direct de status van de download.
DualShock vind ik (en de visite) prettiger dan de ds3. Ik had altijd een voorkeur voor de XBox 360 controller. Voorkeur gaat nu uit naar de ds4. Simpelweg omdat deze nu prettiger voelt in de hand (voor mij). Minder kramp na een game sessie. Ik heb begrepen dat diverse mensen wel problemen hebben met de trigger(s) en het rubber op de pookjes. Heb ik nog geen last gehad na toch wel wat uren game plezier.
Verder gaat het streamen naar Twitch soepel en Netflix gaat ook prima. (deze liet gisteren bij mij wel de PS4 vastlopen tijdens het starten van de app, daarna ging het weer prima).
Camera kwaliteit vind ik wel ondermaats. Ik ben al wat HD cameras gewend. Voor een next gen console mag het van mij wel full HD zijn (is nu1280x800). Snap dat het met streamen dan wel wat druk wordt.
Ik vermaak mij op het moment met Killzone (vind ik persoonlijk best pittig, de singelplayer), Battlefield 4 en Resogun.
Ik kijk uit naar Watch Dogs en The Division.
Heel tevreden hier. Ik denk dat veel mensen het onderschat hebben op basis van de PS3 en X360. Dat waren hele andere releases dan nu de PS4 en X1. De PS4 is bijna net zo groot als de Slim versie van de PS3 en heeft bij introductie al een hele schappelijke prijs. Technisch gezien draait het op een bekende infrastructuur, waardoor kinderziektes denk ik minder voorkomen.Verstekbakker schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 02:07:
Enige minpuntje is het aantal beschikbare games. Zitten hier maar 1 of 2 spellen bij die je leuk vind, dan zou ik even wachten.
Sinds de PS4 bij mij in huis heb ik de PS3 niet meer aangeraakt. Ik heb bewust 2 controllers gekocht om zo eventuele problemen met het snel opraken van een controller te tackelen.
Het aanbod is misschien karig, maar dat was met de PS2 en PS3 ook zo... Dus ik snap dat 'probleem' niet helemaal.
Zelf speel ik bijna alleen maar (met Resogun en Fifa 14 er tussen) Battlefield 4. Wat een spel zeg.
Het aanbod is misschien karig, maar dat was met de PS2 en PS3 ook zo... Dus ik snap dat 'probleem' niet helemaal.
Zelf speel ik bijna alleen maar (met Resogun en Fifa 14 er tussen) Battlefield 4. Wat een spel zeg.
PSN: Bellerophon-
Je hebt een koop overeenkomst gesloten. Methode van betalen staat hier buiten van. Bol.com kennende zullen ze gewoon leveren voor de afgesproken prijs.jayesh schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 10:25:
[...]
Ik heb hem via acceptgiro besteld.
Krijg ik hem dan nog voor 45 of kunnen ze de prijs nog verhogen
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Als oplossing voor de korte batterijduur is een charging dock misschien interessant;
Direct met usb in de PS4, zodat je controllers opladen als je ze daar in zet en de PS4 in standby staat.
Ik heb nog maar 1 controller dus vindt dat nog niet nodig, maar op den duur komt er wel een tweede controller bij, en dan mogelijk dus ook een charging dock.
Voor nu gebruik ik mn telefoonoplader wel
Direct met usb in de PS4, zodat je controllers opladen als je ze daar in zet en de PS4 in standby staat.
Ik heb nog maar 1 controller dus vindt dat nog niet nodig, maar op den duur komt er wel een tweede controller bij, en dan mogelijk dus ook een charging dock.
Ik heb inderdaad deze vraag al eerder gesteld maar kon die niet meer terug vindenSandyman538 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 11:11:
[...]
Anders moet je gewoon het topic eens lezen nadat je een vraag hebt gesteld.
[...]
[...]

Verwijderd
Wachten waarop? (Serieuze vraag) ik hoor vaker mensen zeggen : ik wacht (tot er meer games zijn) oid. Maar de prijs blijft gewoon hetzelfde. Als ik een premium prijs betaal voor iets wil ik het meteen hebben.(dit is persoonlijk obv.)dio22 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 12:00:
[...]
Heel tevreden hier. Ik denk dat veel mensen het onderschat hebben op basis van de PS3 en X360. Dat waren hele andere releases dan nu de PS4 en X1. De PS4 is bijna net zo groot als de Slim versie van de PS3 en heeft bij introductie al een hele schappelijke prijs. Technisch gezien draait het op een bekende infrastructuur, waardoor kinderziektes denk ik minder voorkomen.
Enige minpuntje is het aantal beschikbare games. Zitten hier maar 1 of 2 spellen bij die je leuk vind, dan zou ik even wachten.[b]
Verwijderd
Ik kan me nog iets herrineren met laptops voor een lage prijs, die waren massaal besteld en gewoon door bol geannuleerd. Als ze een goede dag hebben zullen ze gewoon leveren, andersom zul je ben ik bang "pech" hebbenPhydomir schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 12:09:
[...]
Je hebt een koop overeenkomst gesloten. Methode van betalen staat hier buiten van. Bol.com kennende zullen ze gewoon leveren voor de afgesproken prijs.
Verwijderd
Dat herinner ik mij ook. Maar ging het hier niet om een belachelijk lage prijs die niet realistisch was? Watch Dogs is niet aangeboden voor een onrealistische prijs. Maar ik neem aan dat Bol.com ergens in de voorwaarde wel een zinnetje heeft staan dat zij de koopovereenkomst terug mogen draaien, ongeacht de reden.Verwijderd schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 12:36:
[...]
Ik kan me nog iets herrineren met laptops voor een lage prijs, die waren massaal besteld en gewoon door bol geannuleerd. Als ze een goede dag hebben zullen ze gewoon leveren, andersom zul je ben ik bang "pech" hebben
Bol.com maakt het bij mij helemaal bont.... Zit al een maand te wachten op PS+ jaar abbo... Twee mails gestuurd voor extra informatie.... Geen reactie....Verwijderd schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 12:36:
[...]
Ik kan me nog iets herrineren met laptops voor een lage prijs, die waren massaal besteld en gewoon door bol geannuleerd. Als ze een goede dag hebben zullen ze gewoon leveren, andersom zul je ben ik bang "pech" hebben
Dus ik gister mijn bestelling maar geannuleerd.
Krijg ik nu mail dat mijn PS+ jaar abbo net overgedragen is aan post nl.... lullos
Haha, ja ik had hetzelfde. Alleen ik heb toch even met een medewerker gechat om te vragen waar de bestelling bleef. Ik ben al lang blij dat ze nog leveren.jurgenb1990 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 12:39:
[...]
Bol.com maakt het bij mij helemaal bont.... Zit al een maand te wachten op PS+ jaar abbo... Twee mails gestuurd voor extra informatie.... Geen reactie....
Dus ik gister mijn bestelling maar geannuleerd.
Krijg ik nu mail dat mijn PS+ jaar abbo net overgedragen is aan post nl.... lullos
Maar weer even ontopic. Ik wilde de ps4 ook gewoon meteen hebben, wetende dat het even zou duren voor er echt goeie games zouden komen. Gelukkig komen er komende weken nog wel wat tussendoortjes om het voorjaar door te komen. Tomb Raider en Thief staan wel al hoog op mijn lijstje
Kan je iig alvast vertellen dat de nieuwe Tomb Raider op de PC al erg leuk was. Geen super-meesterwerk, maar wel een Tomb Raider op semi-Uncharted niveau en de next-gen versie krijgt nog wat extra's geloof ik dus dat komt wel helemaal goedvoxxel schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 12:46:
[...]
Haha, ja ik had hetzelfde. Alleen ik heb toch even met een medewerker gechat om te vragen waar de bestelling bleef. Ik ben al lang blij dat ze nog leveren.
Maar weer even ontopic. Ik wilde de ps4 ook gewoon meteen hebben, wetende dat het even zou duren voor er echt goeie games zouden komen. Gelukkig komen er komende weken nog wel wat tussendoortjes om het voorjaar door te komen. Tomb Raider en Thief staan wel al hoog op mijn lijstje

[ Voor 14% gewijzigd door Brutal1ty op 02-01-2014 13:09 ]
Gewoon een 2 a 3 meter lange micro usb kabel aansluiten en doorspelen met je controlle!dutchgio schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 12:14:
Als oplossing voor de korte batterijduur is een charging dock misschien interessant;

Verwijderd
Of je nu een PS4 koopt of over een jaar de prijs zal het zelfde zijn en voordat er een slim versie uitkomt ben je ook weer twee jaar verder.
Inderdaad, de meest simpele oplossing en voor nog geen tien Euro heb je bij de MM een dual charge cable van 3 meter. Werkt prima, en scheelt weer in de kosten!TRK schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 13:12:
[...]
Gewoon een 2 a 3 meter lange micro usb kabel aansluiten en doorspelen met je controlle!
EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.26 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V153 - CT003 V117 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber
zojuist met inlevering van de entertainment card met 5 euro tegoed (nav saturn.nl aankoop) bij gamemania in Arnhem maar een extra PS plus aangeschaft voor 32,50. Kreeg te horen dat de prijs per 5/1 weer naar 49,99 gaat.
Zo'n ding moet ik ook. Is dat van Big Ben?A3-D schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 13:29:
[...]
Inderdaad, de meest simpele oplossing en voor nog geen tien Euro heb je bij de MM een dual charge cable van 3 meter. Werkt prima, en scheelt weer in de kosten!
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Hoe werkt dat gameplay opnemen op de PS4 eigenlijk? heb nu een aantal keer geprobeerd om iets op te nemen door 2x achter elkaar op de sharebutton te drukken. Er komt rechtsboven in de hoek wel even een plaatje te staan met een rood bolletje (=opnemen), maar als ik na een tijdje 1x op de Sharebutton druk om naar het menu te gaan staat daar niet het stukje bij wat ik vlak daarvoor heb gezegd op te nemen.
Duim even voor me jongens...
De PS4 staat al anderhalve week hier thuis en vanmiddag wordt ie eindelijk uit zijn doos bevrijd
Hopelijk doet ie het gewoon goed en is het geen probleemstation4
De PS4 staat al anderhalve week hier thuis en vanmiddag wordt ie eindelijk uit zijn doos bevrijd
Hopelijk doet ie het gewoon goed en is het geen probleemstation4
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Shit ik ook al, ik zag je post gister. Toen nog €45,-dutchgio schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 09:56:
[...]
Das balen..![]()
Dacht ik "doe ik morgen wel even". Ja nu dus weer €65,-

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Als je genoeg geld hebt zou ik ook zeker niet wachten, maar ik neem aan dat de meeste mensen niet even 500 euro vrij beschikbaar hebben zonder dat dit ten koste van andere (leuke) dingen gaat. Als je dan maar 1 of 2 games hebt die je leuk vind, zou ik de aankoop uitstellen.Verwijderd schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 12:34:
[...]
Wachten waarop? (Serieuze vraag) ik hoor vaker mensen zeggen : ik wacht (tot er meer games zijn) oid. Maar de prijs blijft gewoon hetzelfde. Als ik een premium prijs betaal voor iets wil ik het meteen hebben.(dit is persoonlijk obv.)
De vraag is meer of je misschien wel aan die 1 of 2 games genoeg hebt. Ik denk dat ik me wel een heel aantal maanden zou kunnen vermaken met alleen BF4. Tegen de tijd dat ik daar level 100 ben én er klaar mee ben zijn er wel meer games uit.dio22 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 15:42:
[...]
Als je genoeg geld hebt zou ik ook zeker niet wachten, maar ik neem aan dat de meeste mensen niet even 500 euro vrij beschikbaar hebben zonder dat dit ten koste van andere (leuke) dingen gaat. Als je dan maar 1 of 2 games hebt die je leuk vind, zou ik de aankoop uitstellen.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Dat is een goeie vraag, ik denk dat ik niet bijzonder tevreden ben. Althans ik ben niet ontevreden maar ben absoluut niet weg geblazen door het apparaat. Ik ga er vanuit dat dit pas gebeurd zodra de eerste echte NextGen titel komt (misschien al bij WatchDogs?).Verstekbakker schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 02:07:
Het voelt nu allemaal een beetje als de Playstation 3.5 ipv de Playstation 4, zeker met de 2 games die ik er bij heb. ACBlackFlag en Battlefield4.
Ik had de console anders in 2014 ook wel gehaald en verwacht tot 2015 eigenlijk geen prijs verlagingen dus het is een beetje om het even of je hem nu koopt of ergens verder in 2014. Ik vond het in ieder geval niet te moeite om te wachten.
Level 100 is zo gedaan bij een dubbel XP event.spaceboy schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 15:44:
[...]
De vraag is meer of je misschien wel aan die 1 of 2 games genoeg hebt. Ik denk dat ik me wel een heel aantal maanden zou kunnen vermaken met alleen BF4. Tegen de tijd dat ik daar level 100 ben én er klaar mee ben zijn er wel meer games uit.
Ik heb bij de laatste 2x XP van level 50 naar 75 geranked (+- 2 dagen).
Als je tijdens de 2x XP ook nog een 50%, 100% of 200% XP boost aan zet dan lopen de punten aardig op. Wat ik doe: Rush spelen met een LAV, MBT, AA en dan mensen killen. Vooral de LAV is makkelijk om service stars voor te halen. Ook heb je dan in no time service stars voor Rush.
Deze service stars zijn 10k XP per stuk. Tijdens 2x XP en 200% XP boost is dat dan 60k XP per service star. En aangezien je 6x XP krijgt voor kills heb je die service stars ook zo gehaald.
Ik las ergens dat dat alleen een stand is en geen oplader zelf. (dus moet alsnog een kabel in). Ben je beter af met een 3rd party oplaadstation.
[ Voor 17% gewijzigd door Goudstalen op 02-01-2014 15:53 ]
Ja fijn ding! Handig ook, niet meer zo'n kabel vooruit je ps:). Aanrader. Laadt wel gewoon op hoor.
[ Voor 3% gewijzigd door tristan93 op 02-01-2014 15:54 ]
Top!tristan93 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 15:54:
[...]
Ja fijn ding! Handig ook, niet meer zo'n kabel vooruit je ps:). Aanrader. Laadt wel gewoon op hoor.
Ga m bestellen word gek van al die usb kabels.
Meer mensen last van dat de PS4 moeite heeft met (correct) afspelen van Blu-ray films? Hij slaat hier soms gewoon stukken over, hapert of pakt af en toe een disc niet, schijfje is niet beschadigt, geen vlekken oid.
Bluray is gloednieuw, zit op de laatste firmware versie en heb verder geen problemen met spellen of andere films. War of the worlds (Bluray) deed het perfect.
Gebeurt in dit geval bij National Geographic Amazing Planet.
Met DVD's nog geen problemen ondervonden.
Bluray is gloednieuw, zit op de laatste firmware versie en heb verder geen problemen met spellen of andere films. War of the worlds (Bluray) deed het perfect.
[ Voor 53% gewijzigd door DarkElement op 02-01-2014 16:16 ]
Nu ben ik China Rising DLC voor Battlefield 4 aan het downloaden,
maar kan je ook ergens zien hoe ver die download al gevorderd is?
Op de PS3 had je het "downloadbeheer" wat erg handig was.
Enige wat ik nu kan vinden is het witte progressiebalkje in de PS store, of is dat het enige?
Enige wat ik nu kan vinden is het witte progressiebalkje in de PS store, of is dat het enige?
Notificaties (naast de store) - Downloadsdvdkiwi schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 16:24:

[ Voor 11% gewijzigd door SuperflipNL op 02-01-2014 16:27 ]
BFV: SuperflipNL [PS4]
Als je uit de store weggaat is er boven in (hoofdscherm) een notification center. Daar staat het volgens mij naast.dvdkiwi schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 16:24:
edit: spuit 11
Computer says no
Ah, ik ga eens kijken!
Top, bedankt
Top, bedankt
Thats what I was thinking!Verwijderd schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 16:21:
[...]
Ziet er mooi uit!
Zal vast en zeker goed staan naast de Playstation
Ik heb deze van de kerstvrouw gehad xD
super mooi ding. Mijn beide controllers zijn hierdoor altijd geladen. Verder slingeren ze niet door de hele kamer. Echt een aanrader.
Ik vroeg me iets af. Laatst werd gezegd dat PS4 meer had verkocht dan de X1 in UK, in totaal 530.000 consoles in 2013. In Amerika en Canada werden er op launchday ook al 1 miljoen verkocht. Aangezien Sony nog niet de mijlpaal van 3 miljoen bereikt heeft, anders hadden ze dat wel gezegd aangezien dat een doel was, kunnen we stellen dat 50% vd consoles naar 2-3 landen ging, en de rest naar 30 andere? Is dat niet beetje unfair tegenover de 30 andere? Die populatie is toch groter van de andere? Die 1 miljoen was dan ook nog op dag 1, dus die 50% is wrs nog groter.
Ik ben overtuigd hahahaha!Lekkerboeie86 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 16:56:
[...]
Ik heb deze van de kerstvrouw gehad xD
super mooi ding. Mijn beide controllers zijn hierdoor altijd geladen. Verder slingeren ze niet door de hele kamer. Echt een aanrader.
Maar de ham-kaas-vraag: waar is deze op voorraad!?
Ik zag er laatst nog een paar staan bij de Saturn in Zaandam.spaceboy schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 17:04:
[...]
Computer says no
Hmm, online niet te vinden.Meekoh schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 17:05:
[...]
Ik zag er laatst nog een paar staan bij de Saturn in Zaandam.
Ik zie wel deze: YouTube: Playstation 4 Dualshock Charging Station
Die lijkt me persoonlijk handiger inklikken.
[ Voor 35% gewijzigd door spaceboy op 02-01-2014 17:12 ]
Daar heb je dan weer een andere adapter voor, niet direct in de ps4...spaceboy schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 17:11:
[...]
Hmm, online niet te vinden.
Ik zie wel deze: YouTube: Playstation 4 Dualshock Charging Station
Die lijkt me persoonlijk handiger inklikken.
Ja wehkamp??spaceboy schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 17:04:
[...]
Ik wacht wel ffies een paar weekjes bij bol.
Heb geen haast.
Vraag ik me ook af ja.1980Wouter schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 13:56:
Hoe werkt dat gameplay opnemen op de PS4 eigenlijk? heb nu een aantal keer geprobeerd om iets op te nemen door 2x achter elkaar op de sharebutton te drukken. Er komt rechtsboven in de hoek wel even een plaatje te staan met een rood bolletje (=opnemen), maar als ik na een tijdje 1x op de Sharebutton druk om naar het menu te gaan staat daar niet het stukje bij wat ik vlak daarvoor heb gezegd op te nemen.
Volgens mij hoef je daar niets voor te doen, als ik me niet vergis kan je sowieso je laatste kwartier van een game terug kijken (of bijsnijden/uploaden).
Nu nog hopen dat de archive functie van twitch of nog beter, live streaming naar youtube er als optie bij komt. Facebook is nu net de plaats waar ik die filmpjes niet wil hebben.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Verwijderd
Heb ik nog niet ervaren, maar zal er vanavond extra op Letten.DarkElement schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 16:11:
Meer mensen last van dat de PS4 moeite heeft met (correct) afspelen van Blu-ray films? Hij slaat hier soms gewoon stukken over, hapert of pakt af en toe een disc niet, schijfje is niet beschadigt, geen vlekken oid.
Ik heb intussen 24hz optie uitgezet en bij 'Options' tijdens de film de optie om met Internet te verbinden (waar is dit nuttig voor bij een film btw?) uitgeschakeld en het lijkt voorlopig verholpen.Verwijderd schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 17:47:
[...]
Heb ik nog niet ervaren, maar zal er vanavond extra op Letten.
Verwijderd
Zat net dit te lezen http://manuals.playstatio...ttings/videosettings.htmlDarkElement schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 17:50:
[...]
Ik heb intussen 24hz optie uitgezet en bij 'Options' tijdens de film de optie om met Internet te verbinden (waar is dit nuttig voor bij een film btw?) uitgeschakeld en het lijkt voorlopig verholpen.
Wat het syncen met Internet voor meerwaarde heeft weet ik ook niet. die optie heb ik ook uitgezet.
Verwijderd
Is er hier iemand met een Astro A40 wireless headset? Ik krijg namelijk binnenkort mijn PS4 maar weet niet of mijn Astro A40 wireless system hier compatible mee is. Over de bedrade versie vind ik veel maar over de draadloze versie niets.
Mocht hij werken, welke kabels heb ik dan nodig?
Mocht hij werken, welke kabels heb ik dan nodig?
Volgens mij zijn er bepaalde blurays die content ophalen vanaf de bijvoorbeeld Warner Bros servers, nieuwe trailers en dat soort onzin.Verwijderd schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 18:10:
[...]
Zat net dit te lezen http://manuals.playstatio...ttings/videosettings.html
Wat het syncen met Internet voor meerwaarde heeft weet ik ook niet. die optie heb ik ook uitgezet.
Bied inderdaad niks.
Bij mij hebben ze hem bij de Intertoys in de winkel gewoon staan!spaceboy schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 17:04:
[...]
Klopt helemaal, werkt prima, stevige kabel en lang zat!spaceboy schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 13:41:
[...]
Zo'n ding moet ik ook. Is dat van Big Ben?

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.26 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V153 - CT003 V117 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber
Verwijderd
Killzone Shadow fall bijna uitgespeeld. Ik was tot ongeveer halverwege niet echt onder de indruk van deze game maar de laatste 2 missies zijn zeer de moeite waard. Vooral de een-na-laatste is een lust voor het oog.
Hij heeft het net weer 3 kwartier goed gedaan en nu begint het weer, de disc is nu opeens helemaal niet meer leesbaar.DarkElement schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 17:50:
[...]
Ik heb intussen 24hz optie uitgezet en bij 'Options' tijdens de film de optie om met Internet te verbinden (waar is dit nuttig voor bij een film btw?) uitgeschakeld en het lijkt voorlopig verholpen.
-andere blurays aan het proberen-
Batman Begins - 15 min getest werkt prima
Scott Pilgrim vs the world - doet het prima
It might get loud - doet het prima
Bij alle schijfjes valt het me btw ook op dat de ps4 vrijveel geluid maakt tijdens het lezen (de bluray lezer bedoel ik dan)
[ Voor 26% gewijzigd door DarkElement op 02-01-2014 19:25 ]
Leuke review van de Sony PS4 Dualshock Charging Station:
Ik heb met de DS3 al eens eerder een dergelijk product aangeschaft, en was er eerlijk gezegd zelf niet helemaal enthousiast over. Het plaatsen van de controllers op het dockingstation is nogal eens een gedoe, en dat komt ook in de video goed naar voren.
Qua uiterlijk ziet het er allemaal wel mooi uit, maar dat mag ook wel voor die prijs (ligt rond de 30 Euro).
Third party zal wel wat goedkoper zijn, maar dat gaat vaak ten koste van een wat mindere (bouw)kwaliteit.
Ik heb met de DS3 al eens eerder een dergelijk product aangeschaft, en was er eerlijk gezegd zelf niet helemaal enthousiast over. Het plaatsen van de controllers op het dockingstation is nogal eens een gedoe, en dat komt ook in de video goed naar voren.
Qua uiterlijk ziet het er allemaal wel mooi uit, maar dat mag ook wel voor die prijs (ligt rond de 30 Euro).
Third party zal wel wat goedkoper zijn, maar dat gaat vaak ten koste van een wat mindere (bouw)kwaliteit.
Verwijderd
Lijkt erop dat je een defecte PS4 hebt. Geen problemen hier met het bekijken van films.DarkElement schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 19:04:
[...]
Hij heeft het net weer 3 kwartier goed gedaan en nu begint het weer, de disc is nu opeens helemaal niet meer leesbaar.
-andere blurays aan het proberen-
Batman Begins (15 min getest werkt prima)
Scott Pilgrim vs the world doet het prima
Bij alle schijfjes valt het me btw ook op dat de ps4 vrijveel geluid maakt tijdens het lezen (de bluray lezer bedoel ik dan)
Ik kijk elke dag meerdere films, en heb er sinds ik mijn PS4 hebt echt tientallen gekeken op DVD, ook met afspelen van games (zijn ook blurays) geen problemen. Met de overige bluray films, voor zover ik ze kan testen, ook geen problemen, dus ik denk en hoop (nouja hoop, vermoed) dat het aan het schijfje ligt. Ik test nog even door.
Slightly offtopic, maar ik heb eergister weer eens besloten om mijn game pc, die redelijk stof aan het happen was sinds de komst van de PS4 weer eens aan te slingeren aangezien ik Bioshock en nog wat games in de steam sale had gekocht. Eerst geen problemen, maar daarna om de haverklap crashes, en nu gaat de PC nog wel aan maar krijg ik geen beeld (waarschijnlijk videokaart).
Ik vond weer op de console spelen al een verademing sinds de PS4, maar nu ben ik er nog meer van overtuigd dat console gaming toch echt meer voor mij is :-)
Moet alleen wel mn oude WD live weer uit de kast trekken. Is er inmiddels al meer bekend over evt. firmware updates voor het gebruik van de PS4 als mediaspeler/films kijken van USB stick?
Ik vond weer op de console spelen al een verademing sinds de PS4, maar nu ben ik er nog meer van overtuigd dat console gaming toch echt meer voor mij is :-)
Moet alleen wel mn oude WD live weer uit de kast trekken. Is er inmiddels al meer bekend over evt. firmware updates voor het gebruik van de PS4 als mediaspeler/films kijken van USB stick?
psn: jagermeistertim
Overigens, stopt deze lader ook met laden als de controllers vol zitten?A3-D schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 19:17:
Leuke review van de Sony PS4 Dualshock Charging Station:
[video]
En de eerste keer lijkt even hannesen te zijn, daarna krijgt hij ze er prima/snel in.
Werkt idd prima, niet alleen die trouwens hoor. Staat dan wel ps4 op maar dat is niet meer dan een printje.A3-D schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 18:57:
[...]
Klopt helemaal, werkt prima, stevige kabel en lang zat!
[afbeelding]
USB À naar 2x USB micro voldoet prima.
Daar pakken die winkels de winst op trouwens, kabeltje is onder de euro inkoop en hangt voor 9,50 in de winkels
Daar ga ik wel van uit, dat is ook zo als je ze met de USB kabel aan de PS4 hangt. Op een gegeven moment is de controller vol en stopt het opladen (PS4 in standby stand).Killg0re schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 19:39:
[...]
Overigens, stopt deze lader ook met laden als de controllers vol zitten?
...knip
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Volgens mij krijg je dan vrij snel last aan 1 oor want daar zit geen oorschelp...
Lijkt me verre van optimaal zitten, en is ook nog eens mono. Voor een kleine 6 Euro meer heb je een stereo headset die volledig compatible is met de PS4 (zie mijn eerdere post in dit topic).Tiwazz schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 20:36:
Iemand ervaring met de volgende chat headset?
Ben misschien van plan om hem aan te schaffen.
wat heb je aan stereo als hij het enkel voor chat wil gebruiken?A3-D schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 21:02:
[...]
Lijkt me verre van optimaal zitten, en is ook nog eens mono. Voor een kleine 6 Euro meer heb je een stereo headset die volledig compatible is met de PS4 (zie mijn eerdere post in dit topic).
Het is een chat headset, dus een die je gebruikt puur en alleen voor voice. Game audio gaat dan gewoon over de TV of een hi-fi set.
Ik heb ook gewoon een goede headset G35, alleen vind het prettiger om geluid uit speakers te horen. De G35 die ik nu als chat headset gebruik is groot en dempt veel zodat ik mijn speakers niet meer goed hoor. Die headset waar ik naar link zou "open" moeten zijn en weinig dempen. En voor voice chat is mono prima
.
Maar als niemand weet hoe die zit en zo denk ik dat ik de gok er maar op moet wagen
.
Ik heb ook gewoon een goede headset G35, alleen vind het prettiger om geluid uit speakers te horen. De G35 die ik nu als chat headset gebruik is groot en dempt veel zodat ik mijn speakers niet meer goed hoor. Die headset waar ik naar link zou "open" moeten zijn en weinig dempen. En voor voice chat is mono prima
Maar als niemand weet hoe die zit en zo denk ik dat ik de gok er maar op moet wagen
Bij mij doet de blu ray van adele het om een of andere reden niet. Up daarentegen weer wel.
Zijn er hier toevallig mensen die Injustice Gods Among us hebben voor PS4 ?
Ik heb hem vanmiddag gehaald, maar de audio is een partij belabberd, de helft van de audio komt uit m'n center speaker, en de rest uit de 2 voorste speakers.
Er is geen sprake van 5.1 / DTS.
Erg vreemd, BF4 doet het wel gewoon goed.
Is het geluid bij jullie ook zo ruk ?
Ik heb hem vanmiddag gehaald, maar de audio is een partij belabberd, de helft van de audio komt uit m'n center speaker, en de rest uit de 2 voorste speakers.
Ik heb hem en vind hem op zich prima zitten. Alleen soms heb ik een bril op met het gamen en dan merk je dat het schuimrubber van de schelp vrij hard (zonder bril geen last van) is waardoor die niet goed aansluit op je hoofd en mijn bril dan verschuift. Geluid voor de chat is prima en je hoort je game geluid ook nog gewoon over je speakers (een vereiste) omdat er openingen in de schelp zitten. Voor 3 tientjes en puur voor de chat een prima dingetje.Tiwazz schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 22:19:
Maar als niemand weet hoe die zit en zo denk ik dat ik de gok er maar op moet wagen.
Ik heb ook last van het rubber van de sticks dat loslaat.
Ben benieuwd wanneer sony het probleem erkent en verhelpt, dan lever ik mijn DS4 dan wel in voor garantie.
Tot dan wacht ik ook even met het aanschaffen van een tweede controller
Ben benieuwd wanneer sony het probleem erkent en verhelpt, dan lever ik mijn DS4 dan wel in voor garantie.
Tot dan wacht ik ook even met het aanschaffen van een tweede controller
Het lijkt me bij een fighter op zich wel logisch dat het meeste geluid vanaf de voorkant komt. Daar speelt de actie zich tenslotte af. Geeft je receiver ook geen DTS spoor aan? Al in de opties van de game gekeken?Fatal Mind schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 22:25:
Zijn er hier toevallig mensen die Injustice Gods Among us hebben voor PS4 ?
Oke bedankt voor je reactie. Als je langer gamed krijg je dan last van je oorschelp of isie daar wel comfortabel genoeg?Sandyman538 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 22:30:
[...]
Ik heb hem en vind hem op zich prima zitten. Alleen soms heb ik een bril op met het gamen en dan merk je dat het schuimrubber van de schelp vrij hard (zonder bril geen last van) is waardoor die niet goed aansluit op je hoofd en mijn bril dan verschuift. Geluid voor de chat is prima en je hoort je game geluid ook nog gewoon over je speakers (een vereiste) omdat er openingen in de schelp zitten. Voor 3 tientjes en puur voor de chat een prima dingetje.
Dit had ik mij ook bedacht, m'n versterker geeft '' PCM '' aan, echter doet ie dat bij alle games, dit komt omdat de PS4 dit zo uitstuurd ( tenzij geforceerd op 5.1 of DTS ) Dit maakt echter geen verschil bij de game.bram1984 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 22:45:
[...]
Het lijkt me bij een fighter op zich wel logisch dat het meeste geluid vanaf de voorkant komt. Daar speelt de actie zich tenslotte af. Geeft je receiver ook geen DTS spoor aan? Al in de opties van de game gekeken?
Probleem is voornamelijk dat het geluid zo zacht is, ingame staat alles op maximaal.
de ds4 stopt vanzelf, ook aan een charger voor een telefoon met de juiste aansluitingA3-D schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 19:42:
[...]
Daar ga ik wel van uit, dat is ook zo als je ze met de USB kabel aan de PS4 hangt. Op een gegeven moment is de controller vol en stopt het opladen (PS4 in standby stand).
Together let us beat this ample field, Try what the open, what the covert yield.
Nee nergens last van. Ook met bril werkt het wel als je hem uiteindelijk goed op hebt, maar dat puntje viel me gewoon op omdat mijn Sennheiser HD201 daar geen 'last' van heeft.Tiwazz schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 22:47:
[...]
Oke bedankt voor je reactie. Als je langer gamed krijg je dan last van je oorschelp of isie daar wel comfortabel genoeg?
Heel erg bedankt voor je reacties. Denk dat ik hem maar ga bestellen danSandyman538 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 23:03:
[...]
Nee nergens last van. Ook met bril werkt het wel als je hem uiteindelijk goed op hebt, maar dat puntje viel me gewoon op omdat mijn Sennheiser HD201 daar geen 'last' van heeft.
Ik vind het geluid ook zacht. De PS3 is merkbaar luider, beiden aangesloten op een Onkyo TX-NR509 (HDMI). PS3 op direct Bitstream, hetgeen helaas niet mogelijk is op de PS4 (op het BR menu na). Heb de PS4 dan maar op DTS staan, maar volgens het ding is alles dan ineens DTS (inc. Netflix, welke vaak Dolby Digital+ is). Beetje jammer iig.Fatal Mind schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 22:49:
[...]
Dit had ik mij ook bedacht, m'n versterker geeft '' PCM '' aan, echter doet ie dat bij alle games, dit komt omdat de PS4 dit zo uitstuurd ( tenzij geforceerd op 5.1 of DTS ) Dit maakt echter geen verschil bij de game.
Probleem is voornamelijk dat het geluid zo zacht is, ingame staat alles op maximaal.
http://www.aliexpress.com...ustomized/1564180625.html Mocht iemand nog leuke skins zoeken voor de PS4, zitten wel vette bij.
Wel 3 weken voordat het vanuit Hong Kong hier is, maargoed..
Helemaal dezelfde ervaring! Ben nu in chapter 9, maar je zit regelmatig je ogen uit te kijken.Verwijderd schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 19:04:
Killzone Shadow fall bijna uitgespeeld. Ik was tot ongeveer halverwege niet echt onder de indruk van deze game maar de laatste 2 missies zijn zeer de moeite waard. Vooral de een-na-laatste is een lust voor het oog.
Heb gisteravond ook even een potje multiplay geprobeerd, maar als je BF4 gewend bent... De tranen sprongen in mijn ogen, wat een sneu spektakel. Als ik de single play uit heb, gaat hij direct in de verkoop!
Ok, gisteren wat BF4 zitten spelen en hij heeft inderdaad gameplay opgenomen. Kan je ook oude beelden verwijderen uit je sharemenu? staat nu al een redelijke lijst met allemaal gameplay. Sommige filmpjes zijn maar een paar seconden maar ik kan niet vinden waar ik ze kan verwijderen.MeNTaL_TO schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 17:41:
[...]
Volgens mij hoef je daar niets voor te doen, als ik me niet vergis kan je sowieso je laatste kwartier van een game terug kijken (of bijsnijden/uploaden).
Nu nog hopen dat de archive functie van twitch of nog beter, live streaming naar youtube er als optie bij komt. Facebook is nu net de plaats waar ik die filmpjes niet wil hebben.

Ik heb een klein stukje bewerkt en geupload naar ik denk Facebook, maar ik kan heel dat filmpje ook al niet terugvinden op mijn tijdlijn. Zichtbaarheid staat op Alleen ik.
Nog een andere vraag. Als ik mijn PS4 aanzet krijg ik mooi iedere keer de vraag wie de controller gebruikt en daar staan 3 opties, Nieuwe gebruiker, Mijn eigen account en een User1. Hoe krijg ik die User1 weg?
Wat was ik een paar weken geleden bij dat ik de megabundel binnen had. Maar ainds gisterenavond heb ik het gevoel van waarom moet ik nog een ps4 hebben.
Killzone gespeeld niet mijn spel
Call of duty en nfs bevallen me ook niet echt. Ik speel alleen mog maar fifa 14 op de ps4 en bij mijn vriendin op de ps3 fifa 13. Nog meer mensen die dit gevoel hebben van heel blij toen die er was maar nu denken had ik het maar niet gedaan ?
Call of duty en nfs bevallen me ook niet echt. Ik speel alleen mog maar fifa 14 op de ps4 en bij mijn vriendin op de ps3 fifa 13. Nog meer mensen die dit gevoel hebben van heel blij toen die er was maar nu denken had ik het maar niet gedaan ?
Is meestal zo wanneer je een console bij de launch koopt. Had de PS3 op de launch gekocht met Motorstorm. Vond het wel toffe game maar had hetzelfde gevoel. Toen kwam Rainbow Six Vegas uit en toen nooit meer spijt gehad.RenaldoN schreef op vrijdag 03 januari 2014 @ 10:08:
Wat was ik een paar weken geleden bij dat ik de megabundel binnen had. Maar ainds gisterenavond heb ik het gevoel van waarom moet ik nog een ps4 hebben.
Tis gewoon wachten tot die ene game uitkomt die je weer helemaal verslaafd maakt
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Ik ben momenteel ook meer op de PS3 aan het spelen dan op de PS4, maar dat is mede omdat ik nog een hoop spellen heb op de PS3 die ik nog wil uitspelen.
PSN id: NL_SToRM
Ik heb er ook een beetje spijt van dat ik de ps3 al verkocht heb, maar ik vermaak me wel uitstekend met killzone/ghosts/AC
PSN & XBL: Denkoyugo
Ok dan, dan houd ik em wel gewoon op PCM, dan heb ik ieder geval 5.1 of DTS als ie het uitstuurt, vind het niet zo nuttig om dingen te forceren op een setting.Exorcist schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 23:33:
[...]
Ik vind het geluid ook zacht. De PS3 is merkbaar luider, beiden aangesloten op een Onkyo TX-NR509 (HDMI). PS3 op direct Bitstream, hetgeen helaas niet mogelijk is op de PS4 (op het BR menu na). Heb de PS4 dan maar op DTS staan, maar volgens het ding is alles dan ineens DTS (inc. Netflix, welke vaak Dolby Digital+ is). Beetje jammer iig.
Dit topic is gesloten.
Let op:
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.
Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.
Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan