dus als de machine gun "klaar is" (en ik erin kan stappen), moet ik nog wachten en de mannetjes handmatig kapot schieten en dan pas erin stappen? of meteen?
Je moet de eerste en tweede wave zoveel mogelijk dood schieten met de Voltage. Dan hebben zij namelijk niets aan hun shield. En jezelf beschermen met shield. Ik weet niet op hoeveel verschillende manieren je het wilt lezen
maar als je het begin goed afslacht is het erg makkelijk in de machine. Direct de drones kapot schieten en de rest van de mannetjes die nog komen.
[ Voor 6% gewijzigd door ChuckyDevil op 31-12-2013 12:28 ]
Verwijderd
thx allen! ik heb gewoon geschoten totdat de het apparaat klaar was, toen nog even geschoten met de voltage en toen het apparaat in en al snel zeiden ze dat ze zich terugtrokken
he-he:p
Nou ik ben er nog altijd niet doorheen.. Bij mij gaat alles prima in het begin, totdat die drones uit de lucht beginnen te schieten. Dan is het snel gebeurd met me!
Verwijderd
Zo de games van de mediamarkt (3is2) zijn binnen. Uiteindelijk gegaan voor AC, FIFA 14 en Ghosts. Nu nog 2 tot 3 weken op de ps4 zelf wachten
Zijn er al headsets voor de PS4? Liefst draadloze? Iemand ervaring met een fijne?
Owwwwwbram1984 schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 12:22:
[...]
spoiler:Als je dat wijf, die dokter, heb geëscorteerd. Grote hangaar waarin je een aantal waves helghast moet afslaan.
spoiler:
Hier inderdaad veel met die Voltage gedaan, en met de owl steeds de schilden kapot gemaakt. Die voltage heeft ook een goed bereik dus kon redelijk snel de enemies kapot maken. De paar gasten die de trap op kwamen met mn knife geholpen. Als je eenmaal in dat ding kunt stappen eerst focussen op de drones en als die liggen wat er nog rondloopt en dan trekken ze redelijk snel terug. Dit was op normal.
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Playstation 4 gaming headset | Wireless | Surroundthe-edge schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 13:01:
Zijn er al headsets voor de PS4? Liefst draadloze? Iemand ervaring met een fijne?
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Verwijderd
Dr dre beats werkt perfect...the-edge schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 13:01:
Behalve voor de voice chat natuurlijk..
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Vraag me af hoeveel de chatfunctie gebruikt wordt op de PS4. Meen ergens gelezen te hebben op tweakers dat er haast geen gebruik van wordt gemaakt. Mits je natuurlijk veel vrienden hebt die het wel gebruiken. Ik wilde de Turtle Beach PX4 kopen maar zie er voor nu toch maar vanaf, omdat ik er nog niet echt van overtuigd ben dat het veel gebruikt wordt.Scrisissszzz schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 14:13:
[...]

Las ik inderdaad ook. Ik gebruik het redelijk veel met een vriend van me als we in dezelfde NFS sessie zitten. En straks als we gaan beginnen met Destiny enz ook erg handig denk ikTRK schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 14:16:
[...]
Vraag me af hoeveel de chatfunctie gebruikt wordt op de PS4. Meen ergens gelezen te hebben op tweakers dat er haast geen gebruik van wordt gemaakt. Mits je natuurlijk veel vrienden hebt die het wel gebruiken. Ik wilde de Turtle Beach PX4 kopen maar zie er voor nu toch maar vanaf, omdat ik er nog niet echt van overtuigd ben dat het veel gebruikt wordt.
Het zal echt wel meer gebruikt gaan worden.
Dan zou ik jullie best willen joinen, aangezien ik dan toch nog een reden heb het te gebruiken haha.Scrisissszzz schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 14:20:
[...]
Las ik inderdaad ook. Ik gebruik het redelijk veel met een vriend van me als we in dezelfde NFS sessie zitten. En straks als we gaan beginnen met Destiny enz ook erg handig denk ik
Het zal echt wel meer gebruikt gaan worden.
Zit nu midden in een verhuizing, mijn ps4 vanmorgen moeten inpakkenTRK schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 14:27:
[...]
Dan zou ik jullie best willen joinen, aangezien ik dan toch nog een reden heb het te gebruiken haha.
Als het achter de rug is zal ik me melden...
Denk dat ik alter dit jaar voor Destiny enzo ook maar een paar tweakers ga ronselen voor wat goede co-opScrisissszzz schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 14:43:
[...]
Zit nu midden in een verhuizing, mijn ps4 vanmorgen moeten inpakken![]()
Als het achter de rug is zal ik me melden...

dutchgio schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 12:19:
20 euro retour is nog onderweg, ze gaan eerst nog even rente trekken.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Verwijderd
weet een van julie hier misschien iets over?
Als ik een ps4 in engeland besteld werkt de ps4 dan ook in nederland? Regiovrij?
en de kabel moet ik zeker vervangen?
Als ik een ps4 in engeland besteld werkt de ps4 dan ook in nederland? Regiovrij?
Wat bleek, ik had een ongelukkig savepoint bij dat 'moeilijke stuk' in chapter 7 van Killzone. Ik stond al beneden in het slagveld (terwijl de vijand er al was) en moest nog naar boven rennen om vanuit daar te gaan schieten op alles en iedereen. Nu een paar uur later probeerde ik het weer, begon ik gewoon in alle rust vanaf die verhoging met dat elektrische wapen te schieten en was er niks aan de hand. In 1 x gehaald.Spud82 schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 12:43:
Nou ik ben er nog altijd niet doorheen.. Bij mij gaat alles prima in het begin, totdat die drones uit de lucht beginnen te schieten. Dan is het snel gebeurd met me!

Inderdaad regio vrij. Of er een correcte kabel bij zit durf ik niet te zeggen maar je kan overal zo een kabel bestellen. Www.allekabels.nl bijvoorbeeld. De powerbrick zit bij de ps4 intern en is dus overal ter wereld gelijk.Verwijderd schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 16:40:
weet een van julie hier misschien iets over?
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Ligt PSN er weer uit? Kan namelijk niet online komen of de store in.
Ja same here.giganielsie schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 17:06:
Ligt PSN er weer uit? Kan namelijk niet online komen of de store in.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Verwijderd
Er was even een hickup van een minuut ofzo.
Volgens mij werd iedereen van het netwerk gegooid, maar je kon zowat gelijk weer inloggen.
Vandaag overigens mijn thumbstick grips van miniinthebox ontvangen (<10 dagen).
In tegenstelling tot wat ik hierover van iemand anders heb gelezen, ben ik juist zeer tevreden over de kwaliteit. Helemaal geen hard plastic, maar van stevig rubber (niet te soft maar ook niet te hard).
Ervaar het juist als een hele verbetering voor de controller. Nu glij ik in ieder geval niet meer van de pookjes af met mijn vingers.
Ik zeg voor die paar euro gewoon doen!
link naar miniinthebox thumbstick grips: http://xrl.us/bqbe9x
Volgens mij werd iedereen van het netwerk gegooid, maar je kon zowat gelijk weer inloggen.
In tegenstelling tot wat ik hierover van iemand anders heb gelezen, ben ik juist zeer tevreden over de kwaliteit. Helemaal geen hard plastic, maar van stevig rubber (niet te soft maar ook niet te hard).
Ervaar het juist als een hele verbetering voor de controller. Nu glij ik in ieder geval niet meer van de pookjes af met mijn vingers.
[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 31-12-2013 19:09 ]
Verwijderd
Waarom..?? Je moet hem wel even instellen.Scrisissszzz schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 14:13:
[...]
Staat een filmpje op youtube. Werkt perfect.
Ziet er leuk uit. Iemand overiges ervaringen met Kontrol Freaks op de Dualshock 4 controller? Ben daar ook wel benieuwd naar.Verwijderd schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 19:07:
Er was even een hickup van een minuut ofzo.
Ik las een aantal weken geleden ook over een andere 'add-on' voor de Dualshock 4. Het niet echt zoals bovenstaand product of Kontrol Freak, maar eerder clips die aan de square, cross, round en rectangle buttons vast gaan. Die kon je dan met je pink besturen ofzo. Ook gingen ze vast aan de triggers voor een betere reactietijd.
Ik weet de naam niet en de vorm os moeilijk uit te leggen, maar het leek te bestaan uit delen van hard plastic en plastic straps. Voor de rest bedekte het het grootste gedeelte van de front van de Dualshock. Ik weet dat ze ook voor de DS3 te krijgen waren en ook voor Xbox controllers bestaan.
Iemand die weet waar ik het over heb?
Gioteck Triggers ??DGonlag2 schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 21:26:
[...]
Ziet er leuk uit. Iemand overiges ervaringen met Kontrol Freaks op de Dualshock 4 controller? Ben daar ook wel benieuwd naar.
Ik las een aantal weken geleden ook over een andere 'add-on' voor de Dualshock 4. Het niet echt zoals bovenstaand product of Kontrol Freak, maar eerder clips die aan de square, cross, round en rectangle buttons vast gaan. Die kon je dan met je pink besturen ofzo. Ook gingen ze vast aan de triggers voor een betere reactietijd.
Ik weet de naam niet en de vorm os moeilijk uit te leggen, maar het leek te bestaan uit delen van hard plastic en plastic straps. Voor de rest bedekte het het grootste gedeelte van de front van de Dualshock. Ik weet dat ze ook voor de DS3 te krijgen waren en ook voor Xbox controllers bestaan.
http://www.bol.com/nl/p/g...art-ps3/1004004006206742/
Cloud ☁️
Nope. Het ziet er wat futuristischer uit. Ook niet echt een trigger die je er op klikt maar meet plastic bandjes die er aan hangen. Moeilijk uit te leggen (en dus ook te Googlen).Downloader91 schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 21:35:
[...]
Gioteck Triggers ??
http://www.bol.com/nl/p/g...art-ps3/1004004006206742/
Ik ben nu ook wel nieuwsgierig geworden.DGonlag2 schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 01:42:
[...]
Nope. Het ziet er wat futuristischer uit. Ook niet echt een trigger die je er op klikt maar meet plastic bandjes die er aan hangen. Moeilijk uit te leggen (en dus ook te Googlen).
Heb een vriend die gehandicapt is en bij elke console een speciale joystick laat maken uit de US (100+ euro)
Dus elk alternatief is welkom.
http://m.digitaltrends.co...laystation-3-controllers/DGonlag2 schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 01:42:
[...]
Nope. Het ziet er wat futuristischer uit. Ook niet echt een trigger die je er op klikt maar meet plastic bandjes die er aan hangen. Moeilijk uit te leggen (en dus ook te Googlen).
Weet iemand tot wanneer de actie loopt van gamemania voor ps plus voor 37,50? Geld deze morgen nog
Bij wehkamp voor 35 te koop
[ Voor 6% gewijzigd door ken op 01-01-2014 11:45 ]
Canon 5D Mark II, Canon 35 f/1.4L
dat hoop ik wel, heb er 1 weg laten leggen bij gamemania. werd gisteren spontaan verrast door 5 euro entertainmentcard tegoed nav Fifa14 voor de PS4 bestelling bij saturn.nl. Dus als het goed is voor 32,50 tot 13/12/2015 onder de pannen.bartburg schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 11:38:
Weet iemand tot wanneer de actie loopt van gamemania voor ps plus voor 37,50? Geld deze morgen nog
Bij Bart Smit is ie ook 37,50. Waarschijnlijk een kortingsactie vanuit Sony. Heb zelf ook nog een tegoed bon van BS, kan ik deze ook mooi gebruiken.bartburg schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 11:38:
PSN: speedrazor3
Waar of hoe zie je tot wanneer je ps plus loopt
Wat ik zo snel kan vinden:bartburg schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 13:13:
Waar of hoe zie je tot wanneer je ps plus loopt
It's in the settings menu, with your other Account information (I forget if this is it's own top level thing of if it's under Play Station Network) there's a "Services" section. Inside Services you'll see Playstation Plus and you can see the begining/end of your service date and your auto-renew setting.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Afgelopen dagen heb ik flink wat gegamed op de ps4, maar me oog is op een ding gevallen... is dit normaal? Ik bedoel, mijn xbox 360 controller die ik vijf jaar langer heb gebruik is ook wat versleten, maar als dit zo na een maand eral uitziet... dan maak ik mij zorgen hoe de controller er na een half jaar uit ziet. Ik ga het sowieso aanmelden en een nieuwe/reperatie aanvragen. Ben benieuwd of meerder van jullie last hebben hiervan.

Is een algemeen probleem. Zoek maar eens op google. Gewoon jw comrroller ter reparatie aanbieden en ze zullen hem zonder problemen vervangen.FireBladeX schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 14:30:
Afgelopen dagen heb ik flink wat gegamed op de ps4, maar me oog is op een ding gevallen... is dit normaal? Ik bedoel, mijn xbox 360 controller die ik vijf jaar langer heb gebruik is ook wat versleten, maar als dit zo na een maand eral uitziet... dan maak ik mij zorgen hoe de controller er na een half jaar uit ziet. Ik ga het sowieso aanmelden en een nieuwe/reperatie aanvragen. Ben benieuwd of meerder van jullie last hebben hiervan.
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Hey iedereen,
een klein vraagje, weet echter niet of het off-topic is..
ben me aan het bedenken om een turtle beach PX4 te kopen. Heb op internet gezien dat je het gamegeluid en hiehet chatgeluid zelf kunt aanpassen. Wordt rmee bedoeld dat je bv. als je de chat wat zachter zet, dat je, als iemand loopt, diegene veel beter hoort aankomen door de voetpassen?
Speel vaker ghost met een vriend, en hij wordt nauwelijks in de rug gekilt omdat hij van te voren al merkt dat er iemand in de buurt is.
Nogmaals, als dit off-topic is, mijn excuses dan hiervoor.
ben me aan het bedenken om een turtle beach PX4 te kopen. Heb op internet gezien dat je het gamegeluid en hiehet chatgeluid zelf kunt aanpassen. Wordt rmee bedoeld dat je bv. als je de chat wat zachter zet, dat je, als iemand loopt, diegene veel beter hoort aankomen door de voetpassen?
Speel vaker ghost met een vriend, en hij wordt nauwelijks in de rug gekilt omdat hij van te voren al merkt dat er iemand in de buurt is.
iets heel anders, je kan toch ook een perk in zetten zodat je tegenstanders beter hoort, zelf als ze silence hebben aanstaan?N.Uckerman schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 14:43:
Hey iedereen,
Ik heb dit probleem ook met mijn controller, van de linker stick is echt al deel gewoon weg gesleten, moet hem ook voor reperatie weg doen. Maar goed heb geen extra controller dus denk dat ik die maar aanschaf dan heb ik er gewoon 2 dat kan nooit kwaad.FireBladeX schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 14:30:
ik heb hier nog geen last van... na de korte tijd dat ik de controller gebruik.FireBladeX schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 14:30:
wel voelt het materiaal van de sticks wel minder degelijk als de x360 controller..
by the way, vette actioncam heb jij, die wil ik ook halen
Dell Alienware M15X - Core i7 730QM - GTX460M | Sony Vaio Z21L9E | Blackberry Z10
het lijkt erop dat ik één van de weinigen ben zonder problemen, na toch al een behoorlijk aantal uren ziet de controller er nooit perfect uit, Ook geen last van sticky buttons. Vraag me af of dat ze toch ergens iets gewijzigd hebben in het productie proces, ofdat het te maken heeft met de manier van vasthouden...
Ik heb 2 controllers met elk 30+ speeluur, en geen enkel probleem ermee.Rowwan schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 15:29:
het lijkt erop dat ik één van de weinigen ben zonder problemen, na toch al een behoorlijk aantal uren ziet de controller er nooit perfect uit, Ook geen last van sticky buttons. Vraag me af of dat ze toch ergens iets gewijzigd hebben in het productie proces, ofdat het te maken heeft met de manier van vasthouden...
Ja dit! Of iets dergelijks in ieder geval. Thx!
Volgens Sony moet men gewoon niet zo hard drukken[b][message=41514291,noline] ofdat het te maken heeft met de manier van vasthouden...

Slechte kwaliteit rubber coating op de sticks. Heel simpel en heel slordig. Geen ramp, maar sommigen verslijten letterlijk 3 controllers in een maand en hoe hard je er ook op duwt dat moet niet mogen.
Ik heb het kunnen vinden dankzij Jayesh 
Het is de Avenger Reflex. Die ga ik eens in de gaten houden. Schijnbaar was de voorganger erg goed.
Het is de Avenger Reflex. Die ga ik eens in de gaten houden. Schijnbaar was de voorganger erg goed.
Verwijderd
Geen idee welke je bedoeld en ik denk ook wel dat de add-on van control freak vast beter zijn dan deze dingen uit China, maar ze doen voor die 2 euro die ik ervoor betaald heb inclusief verzending prima hun werk.DGonlag2 schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 21:26:
[...]
Overigens is dit wel mijn eerste ervaring met die opzetstukjes, dus dan ben je al snel tevreden als je niet steeds bij het rennen van het thumstickje afglijd.
Verwijderd
Ik gebruik zelf een Astro A40 wireless system. Voor de aanschafprijs kun je bijna een extra PS4 aanschaffen maar het is het voor mij zeker waard. Ik heb hem nu enkele jaren en de service en kwaliteit is top. Kabel is wel een keer kapot gegaan doordat ik er honderden keren met een bureaustoel over heen ben gereden. Toch werd dit buiten de garantie om gratis vervangen.N.Uckerman schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 14:43:
Hey iedereen,
Verder is de geluidskwaliteit van ongewone kwaliteit. Ik heb de perks om voetstappen eigenlijk niet nodig omdat ik ze zo al goed hoor. Wel moet je zelf de afweging maken of je zoveel geld uit wilt geven. Heb er zelf een aangeschaft toen ik nog competitief pacteer was. Als casual gamer is het zonde van je geld.
Ben inderdaad opzoek naar een wat lagere prijsklasse. Denk hierbij aan 80-150.Verwijderd schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 17:20:
[...]
Ik gebruik zelf een Astro A40 wireless system. Voor de aanschafprijs kun je bijna een extra PS4 aanschaffen maar het is het voor mij zeker waard. Ik heb hem nu enkele jaren en de service en kwaliteit is top. Kabel is wel een keer kapot gegaan doordat ik er honderden keren met een bureaustoel over heen ben gereden. Toch werd dit buiten de garantie om gratis vervangen.
Verder is de geluidskwaliteit van ongewone kwaliteit. Ik heb de perks om voetstappen eigenlijk niet nodig omdat ik ze zo al goed hoor. Wel moet je zelf de afweging maken of je zoveel geld uit wilt geven. Heb er zelf een aangeschaft toen ik nog competitief pacteer was. Als casual gamer is het zonde van je geld.
In ieder geval toch bedankt voor je moeite!
Heeft iemand hier een tip hoe ik aan de Ps4 camera kan komen? Hij lijkt nergens op voorraad te zijn.
Mijn vriendin wil nl. graag Just Dance spelen
(ps. wellicht zijn hier mensen die hem willen verkopen?)
Mijn vriendin wil nl. graag Just Dance spelen
(ps. wellicht zijn hier mensen die hem willen verkopen?)
Toevallig, heb ook nog een cadeaukaart van bol.com liggen, en ik was de Watch Dogs al tegen gekomen, maar aangezien nog niet bekend is wanneer die uitkomt vind ik et een onzekere zet.
Zeker met die ballentent.
ik pre-order overal behalve bij bol.com. betaal liever een tientje meer en ik heb zekerheid dat ik het spel daadwerkelijk heb op de releasedag.
Verwijderd
Een vriend van mij heeft sinds enkele dagen de PX4 en gebruikt hem voor zijn PS4. Tot nu toe niets negatiefs over gehoord. Volgens zijn 'aankooponderzoek' de beste na de Astro dus voor jouw budget waarschijnlijk zeker de beste optie!N.Uckerman schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 17:29:
[...]
Ben inderdaad opzoek naar een wat lagere prijsklasse. Denk hierbij aan 80-150.
In ieder geval toch bedankt voor je moeite!
Aha, danku!RenaldoN schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 14:32:
[...]
Is een algemeen probleem. Zoek maar eens op google. Gewoon jw comrroller ter reparatie aanbieden en ze zullen hem zonder problemen vervangen.
Nice, gelijk maar gereserveerd!
M3P 24'
Ik bedoelde deze:Verwijderd schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 17:08:
[...]
Geen idee welke je bedoeld en ik denk ook wel dat de add-on van control freak vast beter zijn dan deze dingen uit China, maar ze doen voor die 2 euro die ik ervoor betaald heb inclusief verzending prima hun werk.
Overigens is dit wel mijn eerste ervaring met die opzetstukjes, dus dan ben je al snel tevreden als je niet steeds bij het rennen van het thumstickje afglijd.
http://www.avengercontrol...s/the-avenger-reflex.html
Ik denk dat ik die in de toekomst misschien wel ga bestellen samen met die grips die jij hebt (of eventueel KontrolFreaks)
Damm dat ziet er lomp uit,denk je dat je daardoor beter gaat spelen...lol skill heb je of je hebt het niet.DGonlag2 schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 20:14:
[...]
Ik bedoelde deze:
http://www.avengercontrol...s/the-avenger-reflex.html
Ik denk dat ik die in de toekomst misschien wel ga bestellen samen met die grips die jij hebt (of eventueel KontrolFreaks)
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Alles wat verschil uit kan maken helpt mee natuurlijk hehAmaze86 schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 21:01:
[...]
Damm dat ziet er lomp uit,denk je dat je daardoor beter gaat spelen...lol skill heb je of je hebt het niet.
Ik vind 't ook een lomp ding daar niet van, maar 'skill heb je of je hebt het niet' is echt een héle kromme uitspraak
Maar een extreem lomp en lelijk ding is het wel ja.
Is de controler bij jullie ook zo snel leeg?
Ding haalt het echt niet bij de DS3, althans hier niet.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Klopt, de batterijduur is behoorlijk kort t.o.v. De DS3.Donstil schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 21:43:
Is de controler bij jullie ook zo snel leeg?
De DS4 is dan ook velen malen lichter..
Juist niet,DS4 is ietjes zwaarder dan de DS3.Baal ook van de batterijduur,denk na 6-8 uurtjes is die leeg en komt vooral door de lightbar,daarvoor moeten ze en optie maken om te dimmen of helemaal uit te zetten.Met de DS3 kon ik langer dan 15 uur gamen pff.dutchgio schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 21:50:
[...]
Klopt, de batterijduur is behoorlijk kort t.o.v. De DS3.
De DS4 is dan ook velen malen lichter..
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Nu je het zegt..Amaze86 schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 21:56:
[...]
Juist niet,DS4 is ietjes zwaarder dan de DS3.Baal ook van de batterijduur,denk na 6-8 uurtjes is die leeg en komt vooral door de lightbar,daarvoor moeten ze en optie maken om te dimmen of helemaal uit te zetten.Met de DS3 kon ik langer dan 15 uur gamen pff.

Te lang geleden dat ik een DS3 in me handen heb gehad.
De DS3 hoefde bij maar af en toe een keer op te laden, bij de DS4 moet het wel regelmatig..
Mm ik ben dus niet de enige.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Verwijderd
Ik zit met een dillema ik kan niet kiezen tussen FIFA 14 en AC BF ik weet het zijn 2 totaal andere soort games maar ik twijfel omdat ik hoor dat FIFA dit jaar iets minder is maar die kan je nooit egt uitspelen mar aan de andere kant AC BF krijgt goeie revieuws en lees er gewoon over het algemeen goede dingen over heb overigens alle ac games gespeelt en over het algemeen tevreden over maar hoelang doe je nu met AC BF is het een grote game kwa levensduur of is t uitgespeeld is uitgespeeld en dan gewoon saai
Graag wat tips
Graag wat tips
Verwijderd
Naar mijn mening speel je AC games voor de ervaring en koop je FIFA als game om meer met vrienden te spelen (zowel online als offline). AC zul je, zoals je zelf ook al aangeeft, niet zo lang spelen als een FIFA. Ik heb zelf AC, FIFA en COD gekocht met de 3 is 2 actie van de mediamarkt. Als ik had moeten kiezen had ik FIFA gekocht omdat ik dat graag met vrienden speel.Verwijderd schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 22:18:
Ik zit met een dillema ik kan niet kiezen tussen FIFA 14 en AC BF ik weet het zijn 2 totaal andere soort games maar ik twijfel omdat ik hoor dat FIFA dit jaar iets minder is maar die kan je nooit egt uitspelen mar aan de andere kant AC BF krijgt goeie revieuws en lees er gewoon over het algemeen goede dingen over heb overigens alle ac games gespeelt en over het algemeen tevreden over maar hoelang doe je nu met AC BF is het een grote game kwa levensduur of is t uitgespeeld is uitgespeeld en dan gewoon saai
Graag wat tips
Ik wacht nog op mijn ps4 dus over de inhoud van de games kan ik weinig kwijt.
Verwijderd
oke thanks man maar twijfel nog steeds maar wat jij zegt klopt een voor de ervaring andere met vrienden idd maar omdat niet veel vrienden die ik ken al een ps4 hebben ga ik denk ik tog eerst voor AC BF mits iemand kan bevestigen dat je er lang over doet om verhaal uit te spelenVerwijderd schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 22:27:
[...]
Naar mijn mening speel je AC games voor de ervaring en koop je FIFA als game om meer met vrienden te spelen (zowel online als offline). AC zul je, zoals je zelf ook al aangeeft, niet zo lang spelen als een FIFA. Ik heb zelf AC, FIFA en COD gekocht met de 3 is 2 actie van de mediamarkt. Als ik had moeten kiezen had ik FIFA gekocht omdat ik dat graag met vrienden speel.
Nou voor de offline toernooitjes met vrienden hoef je Fifa niet te halen, dat is een van de geschrapte functies van de nextgen versie.. scumbag EA..Verwijderd schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 22:27:
[...]
Naar mijn mening speel je AC games voor de ervaring en koop je FIFA als game om meer met vrienden te spelen (zowel online als offline). AC zul je, zoals je zelf ook al aangeeft, niet zo lang spelen als een FIFA. Ik heb zelf AC, FIFA en COD gekocht met de 3 is 2 actie van de mediamarkt. Als ik had moeten kiezen had ik FIFA gekocht omdat ik dat graag met vrienden speel.
i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
Zijn er ondertussen al mogelijkheden voor het bedienen van de PS4 met zeg een Logitech Harmony ?
Ik had op m'n PS3 zo'n Logitech Harmony Adapter, maar het lijkt erop dat dit voor de PS4 niet werkt...
Ik had op m'n PS3 zo'n Logitech Harmony Adapter, maar het lijkt erop dat dit voor de PS4 niet werkt...
Verwijderd
Ik heb die toernooitjes eigenlijk nooit gespeeld, wel met meerdere mensen 1 wedstrijd gespeeld. Dat is nog wel steeds mogelijk toch?Cidolfas schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 22:43:
[...]
Nou voor de offline toernooitjes met vrienden hoef je Fifa niet te halen, dat is een van de geschrapte functies van de nextgen versie.. scumbag EA..
Ultimate team is daarnaast ook nog wel een leuke toevoeging als je goed met frustraties en generfde teams om kunt gaan
Lukt het niet via hdmi-CEC via je tv?Fatal Mind schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 22:58:
Zijn er ondertussen al mogelijkheden voor het bedienen van de PS4 met zeg een Logitech Harmony ?
Ik heb ook alle eerdere delen gespeeld en (ook) met AC:bf ben je wel even zoet. Standaard story zijn al de nodige uren en daar omheen kan je nog heel veel extra's doen. Ik vind het wel een leuke game, maar heeft wel een iets andere flow dan eerdere games. Vind het inmiddels wel wat eentonig worden. In veel missies moet je teveel sluipen en afluisteren. Los daarvan is het een prima game om veel tijd aan te spenderen.Verwijderd schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 22:41:
[...]
oke thanks man maar twijfel nog steeds maar wat jij zegt klopt een voor de ervaring andere met vrienden idd maar omdat niet veel vrienden die ik ken al een ps4 hebben ga ik denk ik tog eerst voor AC BF mits iemand kan bevestigen dat je er lang over doet om verhaal uit te spelen
PSN: Shiver23
Verwijderd
Damn, Lijkt wel dat alle games bij die mediamarkt actie lijken te verdwijnen...
Ik had zelf in gedachten, CoD, Battlefield, AC BF.... Lijkt het dat Battlefield er niet meer is
en vooral die wou in van de 3 hebben!
Iemand op de hoogte ervan of ze nog extra voorraad zullen krijgen deze week?!
Ik had zelf in gedachten, CoD, Battlefield, AC BF.... Lijkt het dat Battlefield er niet meer is
Bedankt! Watch dogs besteld. Na kortingscode 45.49
Waarschijnlijk is de reden een aparte FIFA uitgave van het WK 2014 waar offline tournament wel in zit, idd scumbag EA... zoveel mogelijk aftroggelen.Cidolfas schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 22:43:
[...]
Nou voor de offline toernooitjes met vrienden hoef je Fifa niet te halen, dat is een van de geschrapte functies van de nextgen versie.. scumbag EA..
"My life has taken another turn again. The days can go on with regularity over and over, one day indistinguishable from the next. A long continuous chain. Then suddenly, there is a change."
Welke kortingscode?Lekkerboeie86 schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 23:08:
[...]
Bedankt! Watch dogs besteld. Na kortingscode 45.49
Verwijderd
oke bedankt manShiver23 schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 23:06:
[...]
Ik heb ook alle eerdere delen gespeeld en (ook) met AC:bf ben je wel even zoet. Standaard story zijn al de nodige uren en daar omheen kan je nog heel veel extra's doen. Ik vind het wel een leuke game, maar heeft wel een iets andere flow dan eerdere games. Vind het inmiddels wel wat eentonig worden. In veel missies moet je teveel sluipen en afluisteren. Los daarvan is het een prima game om veel tijd aan te spenderen.
Er zitten inderdaad wat 'fouten' in FIFA 14:Verwijderd schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 23:03:
[...]
Ik heb die toernooitjes eigenlijk nooit gespeeld, wel met meerdere mensen 1 wedstrijd gespeeld. Dat is nog wel steeds mogelijk toch?
Ultimate team is daarnaast ook nog wel een leuke toevoeging als je goed met frustraties en generfde teams om kunt gaan
Commentaar springt van Engels naarNederlands bij openen FUT;
Vriendschappelijk toernooi niet meer mogelijk;
Eigen clubliederen bij clubs instellen kan niet meer (kon in 12 en 13 wel);
EA is er goed in opties die met veel bombarie zijn aangekondigd, na twee edities te verwijderen en deze dan twee edities later weer met veel bombarie toe te voegen.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
CoD en Battlefield kun je in principe sowieso wel cheap krijgen hoor, je kan de psnstore gebruiken, ps3 versie + upgrade kopen, dan heb je digitale versies voor 45,- , en AC Black Flag is sowieso ook maar 40,- bij bijv. ING rentepunten.Verwijderd schreef op woensdag 01 januari 2014 @ 23:06:
Damn, Lijkt wel dat alle games bij die mediamarkt actie lijken te verdwijnen...
Of je wil graag PS4 Hoesjes hebben voor de collectie, in dat geval is het wel balen.
Edit: CoD alleen dus niet zo goedkoop meer als ik dacht in de store..
[ Voor 4% gewijzigd door Only op 02-01-2014 02:11 ]
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
@Only: dat was toch een kerstdeal bf4 voor 35 en dan upgrade naar ps4,die deal is al voor bij lijkt me.
Ik weet niet of dat een kerstdeal was? Ik heb het na kerst pas gekocht, de 29e.Amaze86 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 01:34:
@Only: dat was toch een kerstdeal bf4 voor 35 en dan upgrade naar ps4,die deal is al voor bij lijkt me.
Edit: Geen kerstdeal dus.
https://store.sonyenterta...01303_00-BATTLEFIELD40000
En zodra ik de digitale versie van PS3 had gekocht, heb ik meteen de upgrade naar PS4 gekocht voor 9.99, heb de PS3 versie niet eens gedownload..
Heb het trouwens gedaan via de website, werkt wat fijner en sneller dan via de console.
@ Hieronder, geldt niet alleen voor de retailboxen, dit staat bij de digitale versie voor de PS3 erbij op de officiele sony site (die link van hierboven):
Geschikt voor PlayStation®3.
Je ontvangt het recht om de digitale PS4™-versie te kopen met korting.
Ga naar PlayStation®Store op je PS4™-system of onze onlinewinkel via je pc en koop de game met korting.
AANBIEDING IS GELDIG TOT 28/03/2014
Ter info nog, ik kreeg geen code bij de digitale versie, even de site opnieuw inladen nadat ik de digitale PS3 versie had gekocht was genoeg, daarna was de upgrade beschikbaar voor mijn winkelmandje.
Ik heb overigens wel een PS3 ook op mijn account geregistreerd staan, maar ik denk dat dat verder niets uitmaakt.
[ Voor 73% gewijzigd door Only op 02-01-2014 02:05 ]
Ik heb geen horloge, maar ik heb wel de tijd.
De upgrades van PS3 versies naar PS4 versies zijn geen kerstdeal, maar zitten verpakt in de retail boxen in de winkels. Sommige codes zijn tot eind januari geldig, andere zelfs tot eind april meen ik.
XBL: x0royx | PSN: XRoy_X | Raptr: x0royx
@Royeboi: We hadden het over digitale versie,bij de disk versie zit idd een code bij.
Een vraagje aan de inmiddels gelukkige bezitters van een PS4: zijn jullie echt tevreden over het ding?
Ik ben me steeds meer aan het afvragen of ik niet gewoon moet wachten tot de eerste 'slim' versie uit komt. Hoe zit het met de kinderziektes? Zit er verschil tussen 'de ene' Playstation en 'de andere' (ik las ergens iets over Japanners en Chinezen)? Is het de vroege aanschaf echt waard, ook voor de wat minder fanatieke speler?
Aangezien het ding waarschijnlijk pas in maart zonder pre-order te koop is (ik ben een pessimist, hoop ik optimistisch) heb ik nog wel even de bedenktijd...
Ik ben me steeds meer aan het afvragen of ik niet gewoon moet wachten tot de eerste 'slim' versie uit komt. Hoe zit het met de kinderziektes? Zit er verschil tussen 'de ene' Playstation en 'de andere' (ik las ergens iets over Japanners en Chinezen)? Is het de vroege aanschaf echt waard, ook voor de wat minder fanatieke speler?
Aangezien het ding waarschijnlijk pas in maart zonder pre-order te koop is (ik ben een pessimist, hoop ik optimistisch) heb ik nog wel even de bedenktijd...
Ik denk dat je lang kan wachten tot een slim versie. Vorige consoles waren allemaal vrij groot bij de release terwijl de PS4 eigenlijk al erg klein is.Verstekbakker schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 02:07:
Een vraagje aan de inmiddels gelukkige bezitters van een PS4: zijn jullie echt tevreden over het ding?
Er zijn inderdaad Chinese en Japanse versies. Zo zou de Chinese "slechter" zijn. Deze heb ik zelf ook maar het ding is fantastisch. Ik vind hem relatief stil, stillen dan mijn 360 slim.
Enige nadeel vind ik tot nu toe dat de controller vrij snel leeg is. Ik gebruik bijvoorbeeld de PS4 ook voor Netflix maar zelfs dan verbruikt hij bij niets doen veel energie, waarschijnlijk door de lightbar.
Om antwoord te geven op je vraag: ik ben ook geen fanatieke speler maar ben er super blij mee en het is het zeker waard. Verwacht geen vroege prijsdaling of slim versie.
Wachten betekent alleen maar uitstel van plezier..
Overigens heb ik voor de liefhebbers nog een nieuw in folie Call of Duty op V&A staan.
CRM-250-INP-SA45YTB
is al vaker gebruikt als ik het kortingscodes topic moet geloven, maar blijft werken
Netjes die aanbieding van Bol. Direct Watch Dogs en The Witcher 3 besteld. Drive Club wil ik ook maar wacht even af of die PS+ korting nog steeds wordt doorgezet.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ik heb BF4 bij saturn toen gekocht voor 29 euro en dan 10 euro voor upgrade, veruit het goedkoopsteAmaze86 schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 01:34:
http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785
Het systeem is top, wel bevatten veel games nog fouten maar de graphics zijn geweldig!Verstekbakker schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 02:07:
De controller is inderdaad snel leeg maar gelukkig heb ik twee controllers dus wissel ik ze gewoon om!
http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785
Hmm tempting... Maar mijn goede voornemen is om geen pre-orders meer te doen. Ik heb al te vaak gehad dat een game tegen viel of dat ik helemaal geen tijd heb om een game te spelen. En dan tegen de tijd dat ik ga beginnen de game al voor de helft van de prijs te koop is.Phydomir schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 09:17:
Netjes die aanbieding van Bol. Direct Watch Dogs en The Witcher 3 besteld. Drive Club wil ik ook maar wacht even af of die PS+ korting nog steeds wordt doorgezet.
(Overigens laat ik mijn destiny pre-order wel staan
[ Voor 5% gewijzigd door voxxel op 02-01-2014 09:29 ]
Apart, ik probeer nu op bol.com ook Watchdogs te reserveren. Met die code erbij kom ik op:
Totaal artikelen (1) € 47,99
Indicatie verzendkosten Gratis
Subtotaal€ 47,99
€ 2.50 korting op je bestelling - € 2,50
Totaal€ 45,49
Als ik dan op betalen klik, kom ik op een pagina waar ik 64,99 moet aftikken. Right. Niet dus.
Haha, TERWIJL ik bezig was hebben ze de prijs aangepast. Ze zijn dus net wakker bij bol.com. Pech voor mij, ik haak af.
Totaal artikelen (1) € 47,99
Indicatie verzendkosten Gratis
Subtotaal€ 47,99
€ 2.50 korting op je bestelling - € 2,50
Totaal€ 45,49
Als ik dan op betalen klik, kom ik op een pagina waar ik 64,99 moet aftikken. Right. Niet dus.
Haha, TERWIJL ik bezig was hebben ze de prijs aangepast. Ze zijn dus net wakker bij bol.com. Pech voor mij, ik haak af.
[ Voor 15% gewijzigd door spaceboy op 02-01-2014 09:31 ]
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Ik zie op bol.com ook alleen maar watchdogs voor 64.99 euro, denk dat ze het terug gedraaid hebben?
Ik heb de PS4 sinds de release dag en ben redelijk tevreden. Soms vraag ik me wel af waarom ik hem zo vroeg heb gekocht aangezien ik een goede game pc heb staan, een Wii U en een backlog op mijn PS3. Het game aanbod is nog magertjes, zeker als je de meeste cross platform games al hebt op o.a. de PC, waar de graphics gelijk of beter zijn.Verstekbakker schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 02:07:
De redenen om hem toch te halen zijn imo toch logisch te verklaren. Ik verwacht niet dat er voor 2015 een prijsdaling komt, de console is al erg goed geprijsd en of ik het nu in November 2013 het geld uitgeef of ergens eind 2014 maakt mij weinig uit, ik heb een potje voor mijn hobby's dus het is niet zo dat ik nu moet bezuinigen op eten
Tevens gebruik ik hem dagelijks voor 2 a 3 potjes Fifa en af en toe even Resogun. Daarna gaat de PS3 of PC aan. Controller zelf bevalt goed maar is inderdaad wel snel leeg. Hopelijk komt er ooit een fix dat je het irritante lichtje ook uit kan zetten ivm reflectie op scherm en battery drain.
PSN: Melkazar | Steam: Melkaz
Dit was nou de reden júist dat ik 'm na m'n impuls aakoop weer had doorverkocht aan een mede-tweakerMelkaz schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 09:33:
[...]
Ik heb de PS4 sinds de release dag en ben redelijk tevreden. Soms vraag ik me wel af waarom ik hem zo vroeg heb gekocht aangezien ik een goede game pc heb staan, een Wii U en een backlog op mijn PS3. Het game aanbod is nog magertjes, zeker als je de meeste cross platform games al hebt op o.a. de PC, waar de graphics gelijk of beter zijn.
De redenen om hem toch te halen zijn imo toch logisch te verklaren. Ik verwacht niet dat er voor 2015 een prijsdaling komt, de console is al erg goed geprijsd en of ik het nu in November 2013 het geld uitgeef of ergens eind 2014 maakt mij weinig uit, ik heb een potje voor mijn hobby's dus het is niet zo dat ik nu moet bezuinigen op eten
Tevens gebruik ik hem dagelijks voor 2 a 3 potjes Fifa en af en toe even Resogun. Daarna gaat de PS3 of PC aan. Controller zelf bevalt goed maar is inderdaad wel snel leeg. Hopelijk komt er ooit een fix dat je het irritante lichtje ook uit kan zetten ivm reflectie op scherm en battery drain.
Mijn eveluatie was: pracht apparaat, stil, snel, leuke interface die nog een update of 2 nodig heeft, snelle installaties, leuke en mooie games.... máár er zijn nog niet veel games voor uit, ik kan m'n geld eigenlijk beter ergens anders gebruiken (belangrijkste factor) en ik heb nog ongeveer 6\7 games voor de Ps3 die ik moet uitspelen en heb m'n PC ook nog. Kan vast nog wel een maandje of 6 wchten iig
Maar ik was zeker tevreden over het apparaat. Nu alleen nog wat extra games. BF4, Resogun waren super leuk en goed (had weinig pech bij BF4), Killzone was een prachtige tech-demo die BF4 er bijna last gen er uit laat zien op bepaalde plekken (Ps4 versie althans, PC niet) maar boeide me niet heel erg qua SP gameplay. Gewoon solide titel, maar niks bijzonders op de graphics na, wat in sommige levels toch écht wel de mooiste next-gen titel is op de consoles.
Ik heb de PS3 disc versie van BF4 en de upgrade aangeschaft. Wanneer ik de game opstart hoor je de disc wel erg hard spinnen, maar wordt naderhand wel wat minder heb ik het idee.
Wat me wel opvalt is dat m'n PS4 bij het openen van het Share-menu hard begint te blazen. Weet niet of dat alleen bij mij is of bij jullie ook?
Wat me wel opvalt is dat m'n PS4 bij het openen van het Share-menu hard begint te blazen. Weet niet of dat alleen bij mij is of bij jullie ook?
Ik heb ook het gevoel dat ik 'm wel erg vroeg heb gekocht. En nu ik weet dat Dark Souls 2 wellicht alleen voor PS3 uitkomt, heb ik bijna echt spijt dat m'n PS3 al is verkocht. Desnoods koop ik voor Dark Souls 2 dan een PS3 op marktplaats ofzo.Verstekbakker schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 02:07:
Op dit moment is er bar weinig uit voor de PS4, maar ik speel vrijwel alleen BF4, die had ik eerst op de PS3, maar op de PS4 is hij toch beduidend mooier en ik vind het wel tof dat je met 64 man lekker hektisch kan knallen. De controller is sowieso VEEL beter (al is hij inderdaad ook VEEL sneller leeg).
Daarnaast ben ik nu Killzone aan het uitspelen. Valt me ook erg mee en ziet er fantastisch uit. Tenslotte doe ik nog Trine 2 (PSN-game), ook best vermakelijk, zeker couch co-op.
Conclusie: ben niet ontevreden, maar als je echt een ruime keuze aan games wilt zie ik niet in waarom je nu zou moeten overstappen.
spaceboy schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 09:38:
[...]
Ik heb ook het gevoel dat ik 'm wel erg vroeg heb gekocht. En nu ik weet dat Dark Souls 2 wellicht alleen voor PS3 uitkomt, heb ik bijna echt spijt dat m'n PS3 al is verkocht. Desnoods koop ik voor Dark Souls 2 dan een PS3 op marktplaats ofzo.![]()
Op dit moment is er bar weinig uit voor de PS4, maar ik speel vrijwel alleen BF4, die had ik eerst op de PS3, maar op de PS4 is hij toch beduidend mooier en ik vind het wel tof dat je met 64 man lekker hektisch kan knallen. De controller is sowieso VEEL beter (al is hij inderdaad ook VEEL sneller leeg).
Daarnaast ben ik nu Killzone aan het uitspelen. Valt me ook erg mee en ziet er fantastisch uit. Tenslotte doe ik nog Trine 2 (PSN-game), ook best vermakelijk, zeker couch co-op.
Conclusie: ben niet ontevreden, maar als je echt een ruime keuze aan games wilt zie ik niet in waarom je nu zou moeten overstappen.
Maar Dark Souls 2 word misschien nog geport naar de Ps4. Er gaan nog meerdere geruchten rond... Anders iig nog op de Ps3 halen of op de PC. Dark Souls was écht fantastisch. Kan niet wachten om vanaf de launch met duizenden anderen het te proberen. Was érg laat bij Dark Souls 1
Ik heb een beetje hetzelfde gevoel. Absoluut geen spijt van de ps4, maar wel spijt dat ik de ps3 heb verkocht. Vorige week heb ik een let's play gekeken van het eerste uur van The Last of Us. Gelukkig zijn er nu wel wat geruchten dat deze misschien toch naar de PS4 komt. Maar wat een verhaal zegspaceboy schreef op donderdag 02 januari 2014 @ 09:38:
[...]
Ik heb ook het gevoel dat ik 'm wel erg vroeg heb gekocht. En nu ik weet dat Dark Souls 2 wellicht alleen voor PS3 uitkomt, heb ik bijna echt spijt dat m'n PS3 al is verkocht. Desnoods koop ik voor Dark Souls 2 dan een PS3 op marktplaats ofzo.![]()
Dit topic is gesloten.
Let op:
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.
Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.
Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan