Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raikkonen_WC
  • Registratie: December 2003
  • Laatst online: 01-10 15:59
Welke HD wordt trouwens het beste aangerade? SSD's waren te duur las ik laatst, maar juist de hybride modellen moesten erg veel performance verbeteringen met zich meenemen in de PS4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 11:15
Raikkonen_WC schreef op maandag 30 december 2013 @ 14:34:
Welke HD wordt trouwens het beste aangerade? SSD's waren te duur las ik laatst, maar juist de hybride modellen moesten erg veel performance verbeteringen met zich meenemen in de PS4?
Momenteel heb ik de pricewatch: Seagate Momentus ST1000LM014, 1TB in mijn PS4 zitten.

Op deze site hebben ze de gewone HHD,SSD, SSHD met elkaar vergeleken :)

http://ps3life.nl/artikel...-harde-schijf-maar-welke/

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-10 20:10

Denko

|{ing Øf ßlitz

Raikkonen_WC schreef op maandag 30 december 2013 @ 14:34:
Nee, dit viel een beetje tegen wat ik begreep juist. Wel sneller maar niet echt een grote marge.

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raikkonen_WC
Downloader91 schreef op maandag 30 december 2013 @ 14:38:
[...]

Momenteel heb ik de pricewatch: Seagate Momentus ST1000LM014, 1TB in mijn PS4 zitten.

Op deze site hebben ze de gewone HHD,SSD, SSHD met elkaar vergeleken :)

http://ps3life.nl/artikel...-harde-schijf-maar-welke/
Thanks. Ga ik eens goed doornemen dan!
Denko schreef op maandag 30 december 2013 @ 14:41:
[...]

Nee, dit viel een beetje tegen wat ik begreep juist. Wel sneller maar niet echt een grote marge.
Elke marge is meegenomen toch? Om nou meteen een SSD te nemen van 1 TB vind ik ook overkill (kwa budget :-) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CR1691 schreef op maandag 30 december 2013 @ 14:00:
[...]

Ik heb alleen NFS en beleef hier enorm veel plezier aan :) . Zeer geschikt om even op te starten en de actie tijdens het racen is naarmate je vordert steeds intenser. Van AC ben ik nooit gecharmeerd geweest dus daar kan ik niet over oordelen.
Je kunt denk ik eerder niet over AC oordelen omdat je hem gewoon niet hebt, toch? Ik heb hiervoor zelf Liberation en AC3 gedaan, maar heb vrij weinig met die games. Black Flag is echter wel behoorlijk tof, als je die Abstergo onzin even compleet negeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:51

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Brutal1ty schreef op maandag 30 december 2013 @ 12:57:
[...]

De SP draait níet op 30FPS... Sinds wanneer merkt niemand het verschil meer in een spel op welke fps het draait? :'( Het draait op 30+ unlocked. Dat wil zeggen dat het in principe nooit lager is dan 30 fps, maar wel hoger kan zijn.
Klopt... nooit wat van gemerkt maar dan vooral positief bedoeld voor mijn gevoel leip heel de SP van Killzone soepel.
Scrisissszzz schreef op maandag 30 december 2013 @ 13:39:
[...]

Beide in bezit. Black Flag laatst gekocht met die ps3 store aanbieding. Sinds ik die heb NFS niet meer aangeraakt.. Zegt in mijn geval genoeg.. AC4 is mega groot, heel veel te doen en verveelt tot nu toe totaal niet! NFS nu alleen nog leuk voor een uurtje tussendoor...
Idd BF is een topper, zit nu op 65% en zou me niet verbazen als ik er al 40+ uren in gestoken heb (is daar een ingame stat van?).

En naast het feit dat BF een erg groot spel is, is er ook nog eens redelijk veel afwisseling waardoor het niet snel gaat vervelen. imho voelt AC:BF groter en uitgebreider aan dan GTA5

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Chaoss schreef op maandag 30 december 2013 @ 15:08:
[...]

Klopt... nooit wat van gemerkt maar dan vooral positief bedoeld voor mijn gevoel leip heel de SP van Killzone soepel.

[...]

Idd BF is een topper, zit nu op 65% en zou me niet verbazen als ik er al 40+ uren in gestoken heb (is daar een ingame stat van?).

En naast het feit dat BF een erg groot spel is, is er ook nog eens redelijk veel afwisseling waardoor het niet snel gaat vervelen. imho voelt AC:BF groter en uitgebreider aan dan GTA5
Als je in het menu van BF zit zie je bij het SP kader toch op hoeveel procent je zit en eronder hoeveel tijd je al gespeeld hebt ? :)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:51

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

hehe dat is mij nog nooit opgevallen (percentage wel :P) zal vanavond eens kijken.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raikkonen_WC
En er zijn geen grotere SSHD's te verkrijgen? Zie in de pricewatch er maar enkele staan, allemaal 1 TB....

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chaoss schreef op maandag 30 december 2013 @ 15:08:
[...]

[...]

Bedoel je nu BF of AC?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-08 10:16
Waarschijnlijk Black Flag ;-)

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-09 07:54
Welk free roaming spel komt er als eerst uit voor de ps4 dus een spel die lijkt op gta/saints row?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
Watch Dogs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
kun je daarmee ook in autos enzo gewoon wat rondrijden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Off course, zie het nu. Ik denk echter gelijk aan Battlefield bij BF. ;)
bartburg schreef op maandag 30 december 2013 @ 15:25:
Welk free roaming spel komt er als eerst uit voor de ps4 dus een spel die lijkt op gta/saints row?
Je hebt al AC en straks Watch Dogs inderdaad. Die had er eigenlijk al moeten zijn.
bartburg schreef op maandag 30 december 2013 @ 15:28:
[...]

Zeg, ga is ff lekker Googlen ofzo.

[ Voor 17% gewijzigd door bram1984 op 30-12-2013 15:29 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
bartburg schreef op maandag 30 december 2013 @ 15:28:
[...]

Zo te zien wel

YouTube: Watch Dogs - All Vehicles (Part 2)

YouTube: Watch Dogs : PS4 Gameplay in 1080p !

[ Voor 18% gewijzigd door Steevo_S op 30-12-2013 15:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Er zitten alleen geen auto's in Black Flag ;)

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-03 12:06
Watch Dogs is de titel waar ik ECHT op aan het wachten ben, lijkt me echt ge-wel-dig!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
gaat erom dat mijn zoon net als in gta lekker vrij rond kan rijden misschien nfs of is dat ook alleen events?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 15:47

CR1691

Hero of Time

bram1984 schreef op maandag 30 december 2013 @ 15:06:
[...]

Je kunt denk ik eerder niet over AC oordelen omdat je hem gewoon niet hebt, toch? Ik heb hiervoor zelf Liberation en AC3 gedaan, maar heb vrij weinig met die games. Black Flag is echter wel behoorlijk tof, als je die Abstergo onzin even compleet negeert.
Beide. Ik heb ze niet en het hele stijltje, verhaaltje etc heeft mij nooit gegrepen.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Je hebt wel zelf een auto.
Maar of je a la GTA willekeurig persoon uit zijn auto kan gooien en ermee weg kan rijden weet ik zo niet,.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
watchdogs ziet er wel gta achtig uit inderdaad denk dat ik die ga pre orderen wanneer is de release date?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
bram1984 schreef op maandag 30 december 2013 @ 15:43:
Spring 2014. Waarom stel je hier allemaal vragen die je gewoon zelf ook kan vinden?
je hebt gelijk lui maar had hem gevonden bij gamemania inderdaad in 4 verschillende versies zag ik
die pre orders met verschillende versies worden steeds uitgebreider!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
De game is uitgesteld en een releasedatum is vooralsnog niet bevestigd. Verder zoekwerk had je echter bij onderstaande link gebracht:

http://www.pu.nl/artikele...-dogs-releasedata-gelekt/

Gerucht is dus februari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

Nedgame geeft aan 15 mei 2014. Ik verwacht dat dit om een fictieve datum gaat.

Net nog weer wat beelden van Dragon Age 3 zitten bekijken. Dat zou weleens dé RPG van het jaar kunnen gaan worden. Na het ''debacle'' van nummer 2 verwacht niemand dat maar het ziet er enorm veelbelovend uit. Die game staat denk ik komend jaar het hoogste op mijn verlanglijstje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 26-09 13:14

TRK

Voor zover ik weet zijn de datum's voor zowel Watch Dogs als voor Drive Club nog fictief inderdaad. Maar wat kan ik niet wacthen op die 2 spellen. Zal het gamen op de PS4 een stuk leuker maken..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
CR1691 schreef op maandag 30 december 2013 @ 15:48:
Nedgame geeft aan 15 mei 2014. Ik verwacht dat dit om een fictieve datum gaat.

Net nog weer wat beelden van Dragon Age 3 zitten bekijken. Dat zou weleens dé RPG van het jaar kunnen gaan worden. Na het ''debacle'' van nummer 2 verwacht niemand dat maar het ziet er enorm veelbelovend uit. Die game staat denk ik komend jaar het hoogste op mijn verlanglijstje.
Ik ben geen RPG speler, maar ik vind The Witcher 3 er qua footage indrukwekkender uitzien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:25

Phydomir

Dennis

Qua RPG's staat The Witcher 3 in ieder geval strak bovenaan mijn lijstje.

Als de 21e maart inderdaad de release van Watch Dogs zou zijn dan hebben ze wat mij betreft dat niet slim aangepakt. Dan komt namelijk ook Infamous: Second Son uit. Niet dat ik ze niet beide zal kopen maar er zijn ook een hoop mensen waarbij het kan kiezen wordt. Wellicht dat een PS4 eclusive ze dan toch meer over de streep trekt dan een Watch Dogs.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 10:44
Infamous heeft mij nou nooit geboeid. Dan is het (voor mij) vrij eenvoudig, Watch Dogs :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
ChuckyDevil schreef op maandag 30 december 2013 @ 16:25:
Infamous heeft mij nou nooit geboeid. Dan is het (voor mij) vrij eenvoudig, Watch Dogs :)
Ik heb wel redelijk wat uurtjes inFamous 1 gespeeld, maar nooit uitgespeeld. Deel 2 heb ik overgeslagen, maar Second Son lijkt een wat realistischere wereld te bieden zonder echt hele vage wezens, dus die vind ik dan wel weer interessant. Het ziet er ook wel verdomd mooi uit verder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yub
  • Registratie: December 2013
  • Niet online

Yub

Heeft er nog iemand last van online bij BF4 van lag? Heb zelf glasvezel maar merk dat bij grote matches van 64 players dat het enorm stottert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10-10 10:14
Yub schreef op maandag 30 december 2013 @ 17:50:
Heeft er nog iemand last van online bij BF4 van lag? Heb zelf glasvezel maar merk dat bij grote matches van 64 players dat het enorm stottert.
Tja, kunnen andere mensen zijn met een slechte verbinding, slechte server. Misschien zijn je router/modem instellingen niet goed etc.

Kan aan zoveel dingen liggen. En BF netcode = |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb nu fifa 14 maar wil nog een spel. is need for speed rivals een aanrader of een andere spel; (naam van game)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
Er zijn niet zo heel veel spellen, dus check wat reviews en koop wat je leuk vindt? Als je shooters leuk vindt, genoeg keus :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691

CR1691

Hero of Time

NFS is zeker een aanrader. Het was mijn eerste NFS game maar ik ben blij verrast :) . Je kunt snel een game spelen en je zit snel middenin de actie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10:33
In mijn ogen zijn er op dit moment maar twee echte next gen games, namekijk Battlefield 4 en Killzone Shadow Fall.

Zelf ben ik gegaan voor Battlefield 4 en FIFA. Later nog COD:G gehaald voor € 42, 67.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Voor de mensen die de HDD vervangen hebben; hebben jullie dat gedaan voordat de PS4 voor het eerst aanging of er na? Vraag me af of het iets uitmaakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
Verwijderd schreef op maandag 30 december 2013 @ 19:13:
Voor de mensen die de HDD vervangen hebben; hebben jullie dat gedaan voordat de PS4 voor het eerst aanging of er na? Vraag me af of het iets uitmaakt.
Ik heb eerste een weekje gespeeld op de Stock HDD die in de PS4 zat. Daarna heb ik hem verwisseld voor een 1TB SSHD :)

Maakt volgens mij niet veel uit, op de stock hdd is de firmware al geinstalleerd en deze zal je PS4 weer oppakken mocht je hem er ooit weer in willen doen. De SSHD heb ik via een USB stick voorzien van de firmware

[ Voor 22% gewijzigd door HKLM_ op 30-12-2013 19:30 ]

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Downloader91 schreef op maandag 30 december 2013 @ 19:29:
[...]

Ik heb eerste een weekje gespeeld op de Stock HDD die in de PS4 zat. Daarna heb ik hem verwisseld voor een 1TB SSHD :)

Maakt volgens mij niet veel uit, op de stock hdd is de firmware al geinstalleerd en deze zal je PS4 weer oppakken mocht je hem er ooit weer in willen doen. De SSHD heb ik via een USB stick voorzien van de firmware
Ah ok dat bedoelde ik, wel eerst firmware er op dus. Thanks. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-03 12:06
Verwijderd schreef op maandag 30 december 2013 @ 18:18:
ik heb nu fifa 14 maar wil nog een spel. is need for speed rivals een aanrader of een andere spel; (naam van game)
RESOGUN *nu nog gratis via psn+* wat een machtig spel is dat. Verder speel ik behoorlijk wat NFS Rivals en natuurlijk COD Ghosts.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
Verwijderd schreef op maandag 30 december 2013 @ 19:35:
[...]

Ah ok dat bedoelde ik, wel eerst firmware er op dus. Thanks. :)
Je bouwt eerste de vervangende HDD in, daarna installeer je doormiddel van een usb stick de firmware op de PS4. Via onderstaande site kan je het stappenplan bekijken ;)

https://support.us.playst.../answers/detail/a_id/5107

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AlphaWierie
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 08-10 15:51
Yub schreef op maandag 30 december 2013 @ 17:50:
Ik heb mijn BF sinds 2 weken binnen (ps4) en ik vreesde het ergste doen ik de berichten hier las.
Maar ik heb nog 0x lagg mee gemaakt. ben in enkele seconden connected. Dus nee geen enkel probleem!

En ik heb totaal geen snel internet (tele2 20mb adsl)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yub
  • Niet online

Yub

Thanks! Ik heb net eens gekeken op Youtube over netcode van BF4. Ook dit ervaar ik momenteel heel erg:
YouTube: Fix the BF4 Netcode

Echt al aantal keer gehad van; ''Ga je nog dood?'' Er mankeert overigens niets aan mijn ogen. Als spectator bij defuse ben denk ik vaak; Jongen ben je blind, daar loopt er eentje..

Maar heb echt minder speelplezier door dit. Premium schaf ik dan ook niet aan voor dat alles is opgelost.
DGonlag2 schreef op maandag 30 december 2013 @ 17:56:
[...]

Tja, kunnen andere mensen zijn met een slechte verbinding, slechte server. Misschien zijn je router/modem instellingen niet goed etc.

Kan aan zoveel dingen liggen. En BF netcode = |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yub
  • Niet online

Yub

Kleine servers heb ik ook geen problemen, wel in de grotere, mijn glasvezel 60 / 60 is zeer stabiel met ping van +- 12 ms, altijd de laagste ping in alle games.
AlphaWierie schreef op maandag 30 december 2013 @ 19:50:
[...]

Ik heb mijn BF sinds 2 weken binnen (ps4) en ik vreesde het ergste doen ik de berichten hier las.
Maar ik heb nog 0x lagg mee gemaakt. ben in enkele seconden connected. Dus nee geen enkel probleem!

En ik heb totaal geen snel internet (tele2 20mb adsl)

[ Voor 0% gewijzigd door Yub op 30-12-2013 20:05 . Reden: Tikfoutje ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-10 20:54

MeNTaL_TO

The future is not set

Jumpman schreef op maandag 30 december 2013 @ 19:08:
In mijn ogen zijn er op dit moment maar twee echte next gen games, namekijk Battlefield 4 en Killzone Shadow Fall.

Zelf ben ik gegaan voor Battlefield 4 en FIFA. Later nog COD:G gehaald voor € 42, 67.
Waarom vergeet iedereen NBA 2k14, kan je sport niet zijn, maar is in mijn ogen wel een volwaardige nextgen title.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Falcon Heavy
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 11-10 17:53
Meer mensen last dat alleen de eerste 15 minuten opgenomen worden ? Thumbnail is goed maar in edit zie je iets heel anders . BF4

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MeNTaL_TO schreef op maandag 30 december 2013 @ 20:39:
[...]

Waarom vergeet iedereen NBA 2k14, kan je sport niet zijn, maar is in mijn ogen wel een volwaardige nextgen title.
Omdat het basketbal is... :O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 11-10 18:37
weet iemand of de ps4 versie van need for speed rivals gebruik maak van een network pass of iets dergelijke ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

RenaldoN schreef op maandag 30 december 2013 @ 21:16:
weet iemand of de ps4 versie van need for speed rivals gebruik maak van een network pass of iets dergelijke ?
EA heeft de online pass afgeschaft, dus je hebt geen code nodig. Ook dit geldt voor ps4 titels van EA.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-10 20:54

MeNTaL_TO

The future is not set

Oh, tuurlijk dat betekend gelijk dat het niet nextgen is. Fifa is voetbal, dat is natuurlijk wel gelijk nextgen (wat het niet is, heel die ignite engine is een lachertje). Zeker omdat EA ook nog eens de helft uit het spel heeft gelaten ben ik blij dat ik er maar 40 voor betaald heb. NFS, NBA en NFL gaan er niet inkomen hier dankzij dat rare gedoe bij hen.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MeNTaL_TO schreef op maandag 30 december 2013 @ 21:42:
[...]

Oh, tuurlijk dat betekend gelijk dat het niet nextgen is. Fifa is voetbal, dat is natuurlijk wel gelijk nextgen (wat het niet is, heel die ignite engine is een lachertje). Zeker omdat EA ook nog eens de helft uit het spel heeft gelaten ben ik blij dat ik er maar 40 voor betaald heb. NFS, NBA en NFL gaan er niet inkomen hier dankzij dat rare gedoe bij hen.
Waardige next-gen game of niet; als het game van een sport is die alleen in noord-Amerika heersend is en je interesse er dus hoogstwaarschijnlijk niet ligt, wordt die titel inderdaad snel vergeten.
Ik zie mij nog geen 2 potjes achter elkaar NBA spelen waar ik er bij Fifa zo een stuk of 5 wegspeel ;)

Maar dat men bij EA vrij makkelijk een slaatje heeft geslagen uit die Ignite engine klopt wel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nickdew schreef op zondag 29 december 2013 @ 21:50:
Wat wordt ik schijtziek van FIFA servers. Wedstrijd gewonnen, klats verbinding eruit na de wedstrijd. Krijg ik gewoon een verlies! Heb dit zovaak!!
Dit ligt niet aan de servers. Als mensen achterstaan trekken ze de internet kabel eruit waardoor zij geen verlies krijgen en jij geen winst. Dit is al superlang, ook bij vorige fifas en ea doet er niets aan

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-10 19:32
dutchgio schreef op maandag 30 december 2013 @ 22:05:
[...]

Waardige next-gen game of niet; als het game van een sport is die alleen in noord-Amerika heersend is en je interesse er dus hoogstwaarschijnlijk niet ligt, wordt die titel inderdaad snel vergeten.
Ik zie mij nog geen 2 potjes achter elkaar NBA spelen waar ik er bij Fifa zo een stuk of 5 wegspeel ;)

Maar dat men bij EA vrij makkelijk een slaatje heeft geslagen uit die Ignite engine klopt wel.
Dit inderdaad. Wat ik van NBA2K14 gezien heb is heel erg indrukwekkend en ik vind het ook best een leuke sport om te kijken, maar ik ga daar niet de volledige prijs voor betalen. Dit zijn games die ik deze zomer wel een keer ergens (wellicht 2e hands) vandaan haal en eens ga kijken of het iets voor mij is. Hetzelfde geldt voor een American Football game.

En intussen ga ik vrolijk verder met Fifa, ook al is het geen goede game.

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-10 05:46
Verwijderd schreef op maandag 30 december 2013 @ 22:41:
[...]

Dit ligt niet aan de servers. Als mensen achterstaan trekken ze de internet kabel eruit waardoor zij geen verlies krijgen en jij geen winst. Dit is al superlang, ook bij vorige fifas en ea doet er niets aan
Bizar dat mensen dat doen, best triest eigenlijk. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!
harryvos schreef op maandag 30 december 2013 @ 23:05:
[...]

Als je 2 of 3-0 achterstaat in de 2e helft en de kans groter is dat het 4-0 wordt dan 2-2 doordat de tegenstander meer aanvallend durf te spelen en zo meer kansen krijgt, ben je natuurlijk hopeloos.
Tja en dan willen sommigen nog wel eens de kabel eruit trekken... |:(
Bij gebeurt het vaak vlak nadat je de 1-0 heel vroeg in de wedstrijd scoort, of na tientallen kansen de 3-0 inprikt. Dan is het vrijwel direct verbinding verbroken of eerst even naar het startmenu net voor de aftrap aan. :o
Ach, dan maar geen inmakertje met 5-0. Ik ben allang blij als ik die 3-0 winst krijg :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 10:02
harryvos schreef op maandag 30 december 2013 @ 23:05:
[...]

Is niets nieuws, zeker zolang als dat er geen penalty op dat soort gedrag staat zal het ook niet veranderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
psychodude schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 00:06:
[...]

Is niets nieuws, zeker zolang als dat er geen penalty op dat soort gedrag staat zal het ook niet veranderen.
Ze zouden dan net als bij GTAV een 'cheaterspoule' moeten creëren waar je na een drietal waarschuwingen in komt te zitten voor een bepaalde tijd, om je te leren dat niet te doen.

En een leuke pet voor al je spelers met de tekst 'dunce' is dan ook wel op zn plaats. :+

[ Voor 10% gewijzigd door dutchgio op 31-12-2013 00:11 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ja ze moeten er wel echt iets tegen gaan doen. Als ik 2/3-0 voorsta durf ik niet meer aan te vallen, maar laat ik de tegenstander de hele tijd aan de bal zodat ze niet snel de kabel eruit trekken. :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11:10
psychodude schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 00:06:
[...]

Dit wist ik niet eens dat ze dan de kabel eruit gingen trekken :P

''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
Verwijderd schreef op maandag 30 december 2013 @ 22:41:
[...]

Heb ook vaak als ik met 2 of 3 nul voorstaa de tegenstander de verbinding verbreek maar krijg hem dan wel altijd als winst bijgeschreven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

RenaldoN schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 00:33:
[...]

Heb ook vaak als ik met 2 of 3 nul voorstaa de tegenstander de verbinding verbreek maar krijg hem dan wel altijd als winst bijgeschreven
dit heb ik ook vaker idd, en ook vaker niet.

heb geen idee hoe dit kan, maar het is iig zwaar irritant 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-10 18:57
RenaldoN schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 00:33:
[...]

Hier ook,krijg altijd winst als ze disconnecte.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
Nu we toch over fifa een het praten zijn. Nog meer mensen die als ze online willen spelen eerst je online profiel moet verwijderen ? Ik heb heel vaak het probleem als ik online wil en een potje gestart is dat ik de melding krijg dat mijn online database/selectie anders is dam de tegestander

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TajTaj
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09-10 02:49
Wat ook verdomd idioot is, kunnen ze die check niet doen voordat ze de match laden? Hoe komen ze er in godsnaam op?!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Waarom zou je je kabel er eigenlijk uit trekken? Ik speel geen FIFA verder, maar kun je de match niet gewoon via het menu beëindigen?

Dit is wel een interessante tweet van Naughty Dog trouwens. The Last of Us voor PS4 wordt niet bevestigd, maar ook niet ontkend. Iets wat ze eerst wel deden. Laat maar komen op de nieuwe engine. Instant buy. :)

Afbeeldingslocatie: http://img.psx-sense.nl/images/file/img_52c1c9e36cc5c.jpg

Acties:
  • 0 Henk 'm!
bram1984 schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 09:10:
Waarom zou je je kabel er eigenlijk uit trekken? Ik speel geen FIFA verder, maar kun je de match niet gewoon via het menu beëindigen?
Omdat je dan automatisch met 3-0 verliest omdat je het opgeeft..
En in seizoenen/ea cup/FUT loop je dan weer punten mis om te promoveren of de beker te winnen etc.
Trek je de kabel eruit dan is de verbinding direct verbroken en wordt het aantal wedstrijden waarin je een bepaald aantal punten moet halen niet kleiner, oftwel; je verliest niet.

[ Voor 17% gewijzigd door dutchgio op 31-12-2013 09:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchgio schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 09:15:
[...]

En in seizoenen/ea cup/FUT loop je dan weer punten mis om te promoveren of de beker te winnen etc.
Trek je de kabel eruit dan is de verbinding direct verbroken en wordt het aantal wedstrijden waarin je een bepaald aantal punten moet halen niet kleiner, oftwel; je verliest niet.
Wat een belachelijk systeem dan. Je zou denken dat een disconnect ook gewoon een verliespartij oplevert. Jammer voor die enkele keer dat het aan je kabel provider ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 10:25

Phydomir

Dennis

bram1984 schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 09:22:
[...]

Wat een belachelijk systeem dan. Je zou denken dat een disconnect ook gewoon een verliespartij oplevert. Jammer voor die enkele keer dat het aan je kabel provider ligt.
Het ergste is eigenlijk dat dit als sinds zeker Fifa 11 gebeurd en er nog steeds niets aan gedaan wordt. Van mij mogen game ontwikkelaars best wat strenger en opvoedender richting hun klanten optreden.
3x een disconnect terwijl je achterstaat? Prima, speel maar even 2 dagen niet meer online.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 december 2013 @ 19:13:
Ik heb dat direct gedaan, voordat hij ook maar één keer aan is geweest (Seagate 1TB SSHD).
Schrok me rot, bleek dat de USB stick niet werkte. Opnieuw de stick geformateerd en opnieuw de firmware er op gezet - toen ging het verder in 1x goed. Las toen wel dat de PS4 best wel vaker problemen heeft met het uitlezen van een USB stick. Dus niet in paniek raken als het niet in een keer wil, gewoon nog een keer proberen.

Overigens hou je van die 1TB maar iets van 890 MB over.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassiuskleij
  • Laatst online: 29-05 11:06
Verwijderd schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 10:05:
[...]

Ik heb dat direct gedaan, voordat hij ook maar één keer aan is geweest (Seagate 1TB SSHD).
Schrok me rot, bleek dat de USB stick niet werkte. Opnieuw de stick geformateerd en opnieuw de firmware er op gezet - toen ging het verder in 1x goed. Las toen wel dat de PS4 best wel vaker problemen heeft met het uitlezen van een USB stick. Dus niet in paniek raken als het niet in een keer wil, gewoon nog een keer proberen.

Overigens hou je van die 1TB maar iets van 890 MB over.
Dat is wel heel weinig :p

psn id: cassiuskleij

Acties:
  • 0 Henk 'm!
'Zo snel mogelijk update over The Last Guardian'

31 dec. 2013 09:43 / Gewijzigd 31 dec. 2013 09:54 / Door: Michel Musters / 5 reacties / Bron: Dual Shockers

Er wordt "zo snel mogelijk" een update gegeven over het in 2009 aangekondigde The Last Guardian. Dat meldt bedenker Fumito Ueda in een interview met het Japanse 4Gamer.

Ueda meldt in het interview dat hij "zo snel mogelijk een soort update" kan geven. Ueda werkt niet langer meer bij Team Ico, het team binnen Sony Computer Entertainment Japan dat aan The Last Guardian werkt. Wel werkt hij er nog als freelancer tot de game af is.

De spirituele opvolger van Ico en Shadow of the Colossus werd in 2009 getoond, maar leek daarna van de aardbodem te verdwijnen. In november gaf Ueda al aan zich schuldig te voelen om het uitstel. Hij kon toen niet vertellen of de PS3-game wellicht naar PlayStation 4 was overgezet.
Hopelijk is zo snel mogelijk niet de E3 van 2014.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 09-10 19:32
dutchgio schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 09:15:
[...]

Dit is inderdaad erg sneu, ik stop zelf echt nooit voor het einde van de wedstrijd. In FUT doen maar weinig mensen het aangezien je multiplier dan omlaag gaat, dus je verdiend minder coins met de volgende wedstrijden. Maar het gebeurd me inderdaad nog af en toe dat mn tegenstander er mee stopt, dan zullen ze het ook wel op die manier doen want anders kost het je echt teveel coins. Ik baal daar ook altijd van want als ik 3-0 voor sta met rust wil ik de wedstrijd uitspelen omdat je dan meer match coins krijgt.

Wat ik ook irritant vind is dat de '5 minuten regel' uit Fifa 14 is, dus als je een slechte verbinding hebt met de tegenstander kun je niet in de eerste 5 minuten van de wedstrijd leaven zonder straf. Nu moet je een kwartier lang spelen met zo'n slechte verbinding, en dan maar zien te winnen.

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik probeer het zo cryptisch mogelijk te houden om niet te spoilen, maar bij Killzone moet je op een gegeven moment in een apparaat gaan zitten met machinegeweren. Echter heb ik dit stuk al 200x gespeeld en toch ga ik steeds af. Heeft iemand hier een tactiek voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Verwijderd schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 11:30:
ik probeer het zo cryptisch mogelijk te houden om niet te spoilen, maar bij Killzone moet je op een gegeven moment in een apparaat gaan zitten met machinegeweren. Echter heb ik dit stuk al 200x gespeeld en toch ga ik steeds af. Heeft iemand hier een tactiek voor?
Erg cryptisch idd want weet echt niet wat je bedoelt.. :X Welk chapter is het?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• supperbas
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 02-09 17:32
@TheRaven123
Vermoed dat je de verbindingen boven op kapot schieten (dit moet je voor alle secties doen).

Ontopic:
Ik weet van Amazon.de dat hun beweren alle (Mega bundel) orders t/m 28 Nov voor eind January te leveren

//edit ontopic op het verkeerde topic haha excuses

[ Voor 10% gewijzigd door supperbas op 31-12-2013 11:45 . Reden: ontopic op het verkeerde topic haha excuses ]

Supperbas.com The site of power

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 11:27
Mr Ton schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 11:23:
[...]

Dit is inderdaad erg sneu, ik stop zelf echt nooit voor het einde van de wedstrijd. In FUT doen maar weinig mensen het aangezien je multiplier dan omlaag gaat, dus je verdiend minder coins met de volgende wedstrijden. Maar het gebeurd me inderdaad nog af en toe dat mn tegenstander er mee stopt, dan zullen ze het ook wel op die manier doen want anders kost het je echt teveel coins. Ik baal daar ook altijd van want als ik 3-0 voor sta met rust wil ik de wedstrijd uitspelen omdat je dan meer match coins krijgt.

Wat ik ook irritant vind is dat de '5 minuten regel' uit Fifa 14 is, dus als je een slechte verbinding hebt met de tegenstander kun je niet in de eerste 5 minuten van de wedstrijd leaven zonder straf. Nu moet je een kwartier lang spelen met zo'n slechte verbinding, en dan maar zien te winnen.
5 minuten regel werd ook veel misbruikt. Als ik in de eerste 5 minuten scoorde, was mijn tegenstander altijd direct weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Weet niet precies welk stuk je bedoelt, maar heb je er al aan gedacht om een walkthrough op youtube te bekijken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Laatst online: 02:25

muhda

Time & Space traveler

Welk Chapter is het ?

Gebruik anders de Spoiler tag.

spoiler: click op de zwarte blok om tekst te zien
Is het wanneer je de docter meeneemt en je met een klein marine team jezelf moet verdedigen tegen een aantal golven van vijanden?

[ Voor 3% gewijzigd door muhda op 31-12-2013 12:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

muhda schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 12:00:
[...]

Welk Chapter is het ?

Gebruik anders de Spoiler tag.

spoiler: click op de zwarte blok om tekst te zien
Is het wanneer je de docter meeneemt en je met een klein marine team jezelf moet verdedigen tegen een aantal golven van vijanden?
ja klopt! dat stuk! (hoe maak ik een spoiler tag?)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
Ik had met dat stuk ook moeite. Maar gebruik de shield van je Owl. Dat scheelt echt enorm. En maximaal schieten met dat laser geweer. Af en toe laden door langs de ammo te lopen en weer gaan. Daarna mag je in het machine geweer zitten en dan is het snel gebeurd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ChuckyDevil schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 12:05:
Ik had met dat stuk ook moeite. Maar gebruik de shield van je Owl. Dat scheelt echt enorm. En maximaal schieten met dat laser geweer. Af en toe laden door langs de ammo te lopen en weer gaan. Daarna mag je in het machine geweer zitten en dan is het snel gebeurd.
het eerste stuk gaat me vlekkeloos af :p alleen als ik in dat machine geweer ga zitten lukt het me niet

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowwan
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 07:01
spoiler: Over Killzone
Je moet de overgebleven vijanden killen die je niet hebt geraakt toen je nog niet in die capsule zat. Probeer er dus voor te zorgen dat je het grootste deel van de vijanden al gedood hebt voordat je naar binnen gaat. Boven op de loopbrug stond een goeie gun waarmee je door de schilden kon schieten. Voltage heette die geloof ik...

Ik geloof dat ik hem binnen 2x had....

[ Voor 5% gewijzigd door Rowwan op 31-12-2013 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rowwan schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 12:07:
spoiler: Over Killzone
Je moet de overgebleven vijanden killen die je niet hebt geraakt toen je nog niet in die capsule zat. Probeer er dus voor te zorgen dat je het grootste deel van de vijanden al gedood hebt voordat je naar binnen gaat. Boven op de loopbrug stond een goeie gun waarmee je door de schilden kon schieten. Voltage heette die geloof ik...
blijven ze niet oneindig komen? dan moet ik idd niet te snel in de gun stappen! op youtube zag ik filmpjes waar ze idd niet veel weerstand kregen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
Verwijderd schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 12:03:
[...]

Dat stuk heb ik toevallig gisteren nog gespeeld, wel in één keer gehaald. Ook een aantal keren bijna dood maar kon toen even schuilen achter dat huisje. Als je in dat apparaat mag zitten is het toch niet zo moeilijk? eerst die drones uit de lucht schieten daarna gewoon door op die vijanden. En zorgen dat je een adrenaline kan gebruiken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowwan
Nope, ze blijven niet oneindig komen... Je kunt toch pas na een bepaalde tijd naar binnen? Of heb je je in de tussentijd verstopt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Rowwan schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 12:10:
Nope, ze blijven niet oneindig komen... Je kunt toch pas na een bepaalde tijd naar binnen? Of heb je je in de tussentijd verstopt :)
ja:p en toen snel dat ding in:p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
Rowwan schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 12:10:
Ging bijna dood toen ben ik snel achter dat huisje gerend, kwamen er nog 2 om de hoek aanlopen die ik met een mes heb gedood en toen was de golf geloof ik over :P .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rowwan
hehehe... Dat is de reden dat het niet lukt.. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

nou, dan gaan we het nog s proberen, maar dan zonder te verstoppen;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met dat stuk had ik ook wel moeite inderdaad, maar ik kwam er juist te laat achter dat je in dat ding kon gaan zitten. Op dit soort momenten moet ik zeggen dat ik wel weer verlang naar een muis voor het spelen van shooters op de PS4. Dan had dit een stuk makkelijker gegaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Spud82
  • Laatst online: 09-10 21:45
Grappig ik zit nu ook toevallig bij dat stuk. Alhoewel grappig.. Keer of 30 dood gegaan nu net, dit stuk lukt me maar niet! Speel het op fucking easy ook nog eens!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
Ik ben zo hard aan het denken waar dit zit maar kan het me niet herinneren, welk chapter is dit??

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het duurt even, maar ik heb dan ook eindelijkkk AC: black flag binnen van de Saturn..
20 euro retour is nog onderweg, ze gaan eerst nog even rente trekken.

Uiteindelijk hebben ze het goed opgelost maar daar was wel wat eigen initatief voor nodig, want anders zat ik nu nog te wachten want zelf laten ze niks van zich horen.
Ik bestel de volgende keer wel ergens anders,tenzij ze weer erg goedkoop zijn ;)

Nu maar even installeren, updaten, en de piraat gaaan uithangen. :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• muhda
  • Laatst online: 02:25

muhda

Time & Space traveler

Verwijderd schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 12:03:
[...]
Link om spoiler tags te maken.
Verwijderd schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 12:06:
[...]
het eerste stuk gaat me vlekkeloos af :p alleen als ik in dat machine geweer ga zitten lukt het me niet
spoiler: Killzone
Je moet bij de eerste en tweede ronde hun schild kapot maken en de mannetjes erachter neerschieten.

Als je niet snel genoeg bent met sniperen dan maken ze hun schild aan. Die kan alleen kapot gemaakt worden door het wapen: Voltage. Gebruik de claymores/mijnen, zet ze bij de zijkant en op de trap mochten vijanden door komen dan blazen ze zich zelf op.

Bij de derde ronde kan je de machine in. Vergeet niet dan om het schip/helo kapot te schieten die de mannetjes brengt. Ook de drones moet je kapot schieten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Scrisissszzz schreef op dinsdag 31 december 2013 @ 12:19:
Ik ben zo hard aan het denken waar dit zit maar kan het me niet herinneren, welk chapter is dit??
spoiler:
Als je dat wijf, die dokter, heb geëscorteerd. Grote hangaar waarin je een aantal waves helghast moet afslaan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
  • Laatst online: 08-08-2022
http://www.wehkamp.nl/ent...02957/#productpageReviews

Doet deze het ook gewoon op PS4? Er staat namelijk PS3 bij...

http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
Playstation Plus werkt op Vita PS3 en PS4. Dus ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:32
dangerpaki schreef op woensdag 25 december 2013 @ 11:41:
[...]

Niemand die ditzelfde probleem heeft? Het zou gewoon moeten werken. Maar alles wat ik aan videos deel komt niet bij vrienden onder recent activities te staan op de PS4. Ik zie de videos zelf wel op facebook (heb aanstaan dat ze alleen gedeeld worden met mezelf op facebook).

EDIT: zoals ik het begrijp tijdens het uploaden zou de facebook setting niets te maken hebben met het delen van activiteiten met PSN en zou iedereen het op PSN moeten kunnen zien (tenzij ik zoals vermeld in de privacy settings heb geselecteerd dat ik dit niet wil).
In mijn privacy settings kan ik twee dingen selecteren namelijk 'updates (incl trofies)' van mijn games en 'videos die ik bekeken heb'. Maar niets te vinden over met wie de content die ik share gedeeld wordt.

[afbeelding]
Heren (en evt dames),

Nog steeds niemand die ditzelfde probleem ervaart?
Kort samen gevat ik share videos (op facebook alleen zodat ik ze kan zien op facebook en niet m'n hele facebook lijst wordt gespamd), maar PSN vrienden van mij kunnen deze niet zien in de "What's New" feed op hun PS4 terwijl dit wel zou moeten.
Pagina: 1 ... 70 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.

Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan