Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
  • Registratie: Augustus 2004
  • Laatst online: 11-10 05:46
PBP schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 14:05:
Ik denk ik probeer even Killzone dat open weekend. Krijg constant error ce-34878-0 en dan sluit de applicatie :| meer mensen met dit probleem?
Hier zelfde probleem nodigt niet uit om naar de winkel te rennen en killzone te kopen. 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 13:04
Even via zoekfunctie van de store "open weekend" zoeken en dan nog eens proberen. Of had je hem al gedownload?

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb het blauwe knipperende licht probleem waarbij ik geen beeld en geluid heb.

Kapot en RMA sturen of is er een fix?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3-D
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:47
Dubbel Fristie schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 18:16:
[...]

Zo ziet die van mij er ook uit.
Wat zijn de uiterlijke verschillen?
Als die hetzelfde is, is dat vreemd. Kan niet aan de controller liggen, want de standaard microfoon werkt wel gewoon. Op de tweede, los gekochte DS4 controller werkt het ook niet.... :?

Op de iPhone en iPad werkt de S4i prima, raar...

Even wachten op de 4gamers headset die ik aankomende week hoop te ontvangen, eens kijken of het dan wel werkt.

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.26 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V153 - CT003 V117 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• A3-D
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 12:47
Verwijderd schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 18:47:
Ik heb het blauwe knipperende licht probleem waarbij ik geen beeld en geluid heb.

Kapot en RMA sturen of is er een fix?
Misschien even HIER posten Dennis?

EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.26 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V153 - CT003 V117 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

A3-D schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 18:50:
[...]

Misschien even HIER posten Dennis?
Bedankt , maar er is bijna niemand in dat topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels1
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 23-04-2024
DarkElement schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 18:37:
Even in safe mode opstarten (helemaal van t stroom, en dan de power "knop" 7 sec vasthouden) dan nog eens een initialisatie uitvoeren, evt. via usb.
Bedankt voor de reactie!

Heeft allemaal geen nut. Hij komt niet eens in veilige modus.
Blijft sneeuw..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sovereign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 06-10 22:49
niels1 schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 18:57:
[...]

Bedankt voor de reactie!

Heeft allemaal geen nut. Hij komt niet eens in veilige modus.
Blijft sneeuw..
Niks verbogen aan de HDMI aansluiting van je PS4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Ik wilde het net zeggen, probeer een andere hdmi kabel want ik zag iemand op een ander forum met dat probleem, bleek het de kabel te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels1
DarkElement schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 19:08:
Ik wilde het net zeggen, probeer een andere hdmi kabel want ik zag iemand op een ander forum met dat probleem, bleek het de kabel te zijn.
Heb nadat hij het fatsoenlijk deed niks meer gewijzigd aan de opstelling van de PS4.(verbogen kan dus niet) Toen update uitgevoerd met Sneeuw als resultaat. Al 3 HDMI's geprobeerd tevens op andere ingangen tv maar niks helpt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
PS4 uit, kabel eruit en op de powerknop drukken (aantal keer) tot de rest stroom eraf is, dan nog een poging tot safe mode? Anders moet je hem echt aanmelden voor RMA ;(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels1
DarkElement schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 19:12:
PS4 uit, kabel eruit en op de powerknop drukken (aantal keer) tot de rest stroom eraf is, dan nog een poging tot safe mode? Anders moet je hem echt aanmelden voor RMA ;(
Ook dit zonder resultaat helaas.

Maandag terug naar BS

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Heb je hem direct aan je tv gelust of via andere apparaten, lees ook dat het storing kan zijn van andere appraten, probeer je PS4 eens te verplaatsen, klinkt gek maar het zou kunnen helpen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-03 12:06
vandaag de camera binnen gehad voor de ps4, m'n zoontje is gek op de beestjes en de content creator waarmee je met je 2e scherm tekeningen kunt maken die dan gerenderd worden en op je beeldscherm komen, heel tof!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• niels1
0xrubennft schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 19:29:
vandaag de camera binnen gehad voor de ps4, m'n zoontje is gek op de beestjes en de content creator waarmee je met je 2e scherm tekeningen kunt maken die dan gerenderd worden en op je beeldscherm komen, heel tof!
PS4 beneden getest en hier deed hij het wel.
De oorzaak gaan zoeken en bleek dat mijn TV in 1 of andere wazige modes hing waardoor geen beeld meer kreeg.

Nu weer gefixt. PS4 doet het

Thanx voor reply

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
niels1 schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 19:44:
[...]

De oorzaak gaan zoeken en bleek dat mijn TV in 1 of andere wazige modes hing waardoor geen beeld meer kreeg.

Thanx voor reply
Goed om te horen en veel speelplezier man! _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

niels1 schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 19:44:
[...]

Thanx voor reply
Fijn om te horen Niels!
Kun je nu gelukkig toch ongestoord lekker gamen met je PS4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 11:32
Verwijderd schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 12:19:
Jammer dat je CC moet invoeren voor 2 weken gratis Playstation Plus. Nu moet ik 2 weken zonder, omdat Bol de Playstation Plus van 365 dagen pas de 8e bezorgt. Dan mis je toch wel dat je gratis gebruik kon maken van PSN op de PS3, maar gelukkig kan ik mij nog uren vermaken met de AC singeplayer :)
Kijk dan wel uit dat je in je psn account (via een normale browser) even automatisch aanvullen van je portemonnee uitzet. Anders verlengt ie automatisch je abonnement elke maand voor psn. Ik heb sowieso nadat ik die 2 weken gratis had gekregen m'n CC gegevens eruit geflikkerd.
Hele vette collectie voor PS3. Maar PS4 is wel erg mager helaas.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:51

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Idd heb nu al wat een minder gevoel bij PS+ ik heb eigenlijk geen zin om mijn PS3 nog aan te slingeren nu ik al een PS4 heb... Maar de PS4 krijgt alleen maar een lullige PSN game. Ik snap wel dat er voor de PS4 simpelweg geen content is om echt dikke titels weg te geven maar het bliijft toch een beetje wrang als ie ziet wat er op de PS3 uitkomt.

Met een beetje geluk krijgen we in februari Driveclub dat is wel een game waar ik ontzettend veel zin in heb :)

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
elke nieuwe release heeft minder titels. maarja. vermaak me voor nu nog prima met BF4, AC4 en resogun. In februari driveclub, daarna infamous etc etc :) Gaat helemaal goed komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Murzeltje
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 07-02-2024

Murzeltje

PSN/XBOX : Murzeltje1976

dangerpaki schreef op zondag 29 december 2013 @ 00:48:
[...]

Kijk dan wel uit dat je in je psn account (via een normale browser) even automatisch aanvullen van je portemonnee uitzet. Anders verlengt ie automatisch je abonnement elke maand voor psn. Ik heb sowieso nadat ik die 2 weken gratis had gekregen m'n CC gegevens eruit geflikkerd.

[...]

Hele vette collectie voor PS3. Maar PS4 is wel erg mager helaas.
PS4 is net uit?? Dacht je dat ze 10 titels op voorraad hadden liggen voor de PS+ PS4's ? ... Komt vanzelf wel die content.. In het begin was PS+ voor de PS3 ook niet heel bijzonder....

PSN/XBOX : Murzeltje1976

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WiXX
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 04-10 15:12

WiXX

Kijk uit malloot een...

Iemand die vanavond zin heeft om battlefield te spelen als georganiseerde squad met headset? Gisteren samen met iemand anders gespeeld en het maakt het spel gerichter en leuker. Mooiste actie van de avond: gedropt worden door je teammate vanuit een helikopter op een dak (stealthy naartoe gevlogen) en 3 snipers de keel om gesneden :). Voeg me toe Denders-NL

We kwamen erachter dat een volle squad veel fijne speelt. Met zn alle in een gunboat etc. coveren en healen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Knack mag van mij ook wel snel op ps+ komen. Dat is echt een typische ps+ game die ik ook wel wil spelen, maar die ga ik zeker niet kopen. Don't Starve ben ik ook wel blij mee, die wilde ik eigenlijk al voor de pc kopen.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dreagation
  • Registratie: December 2013
  • Laatst online: 11-10 17:14
WiXX goed idee, lijkt me inderdaad veel leuker met een volle squad. Ik zal je zo toevoegen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Chaoss schreef op zondag 29 december 2013 @ 09:44:
Idd heb nu al wat een minder gevoel bij PS+ ik heb eigenlijk geen zin om mijn PS3 nog aan te slingeren nu ik al een PS4 heb... Maar de PS4 krijgt alleen maar een lullige PSN game. Ik snap wel dat er voor de PS4 simpelweg geen content is om echt dikke titels weg te geven maar het bliijft toch een beetje wrang als ie ziet wat er op de PS3 uitkomt.

Met een beetje geluk krijgen we in februari Driveclub dat is wel een game waar ik ontzettend veel zin in heb :)
Driveclub wordt sowieso gratis voor Plus-leden. (wel een uitgeklede versie, dat terzijde) maar gratis! :-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14:42

Phydomir

Dennis

Chaoss schreef op zondag 29 december 2013 @ 09:44:

Ik reageer nu hierop maar dit geldt voor meerdere mensen in dit topic. Want sommige hebben echt een f*cked up verwachtingspatroon van een nieuwe console. Had je nou echt verwacht dat bijvoorbeeld een game als Killzone al na een maand in de ICC zouden komen? Waardoor heb je het idee dat er een stapel games klaar lag? Daar is nooit iets over gezegd.

Je zou denken dat "tweakers" snappen wat het is om een early adopter te zijn.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
  • Registratie: November 2013
  • Nu online
Toen net Killzone gespeeld en de ventilator begon toch aardig te blazen. Is normaal neem ik aan, vanwege de betere graphics?. Was niet storend voor de ervaring maar toch goed hoorbaar. Bij Fifa en Netflix enzo hoor je hem ook wel heel licht maar dan moet je echt je best doen. Wat mij ook opvalt is dat bij bijvoorbeeld killzone als je de applicatie afsluit hij toch nog lang blijft doorlezen (en dus geluid maakt). Als je disc verwijdert stopt dat geluid meteen. Playstation 3 slim was bij mij stukje stiller.

[ Voor 4% gewijzigd door Matedeor op 29-12-2013 13:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 26-09 06:17
Matedeor schreef op zondag 29 december 2013 @ 13:03:
Toen net Killzone gespeeld en de ventilator begon toch aardig te blazen. Is normaal neem ik aan, vanwege de betere graphics?. Was niet storend voor de ervaring maar toch goed hoorbaar. Bij Fifa en Netflix enzo hoor je hem ook wel heel licht maar dan moet je echt je best doen. Wat mij ook opvalt is dat bij bijvoorbeeld killzone als je de applicatie afsluit hij toch nog lang blijft doorlezen (en dus geluid maakt). Als je disc verwijdert stopt dat geluid meteen. Playstation 3 slim was bij mij stukje stiller.
Dan is hij nog aan het installeren. Na een uurtje Killzone hield het op. Was bij mij wel zo iig. BluRay speler maakt gruwelijk veel jet-engine geluiden vergeleken met hoe stil hij is zonder CD :P Maar bij Killzone hield 't op toen ik een chaptertje verder was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
  • Registratie: November 2013
  • Nu online
Brutal1ty schreef op zondag 29 december 2013 @ 13:34:
[...]

Dan is hij nog aan het installeren. Na een uurtje Killzone hield het op. Was bij mij wel zo iig. BluRay speler maakt gruwelijk veel jet-engine geluiden vergeleken met hoe stil hij is zonder CD :P Maar bij Killzone hield 't op toen ik een chaptertje verder was.
Nee weet vrij zeker dat die niet meer aan het installeren was ;), wel langer als een uurtje gedaan. Voelde ook aardig wat warme lucht eruit uit komen aan de achterkant. Is killzone bij jou wel aardig stil dan? Lawaai was niet zo hard dat ik mij er aan ga storen maar als andere ps4 stuk stiller zijn is er iets niet goed. Ook raar dat als je gaat kijken bij applicatiebeheer naar de installatie grote van killzone, dat die hem gelijk begint te lezen 8)7 .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 07:22
Speel nu al tijdje cod maar vind de mp map stoneheAven gewoon onspeelbaar. Wat een frame drops steeds! Niet te geloven dat ze zoiets uit brengen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
Morgen ga ik naar Essen kijk ik gelijk of de ps4 daar ergens in de winkel ligt. Draaien Nederlandse spellen dus gewoon en online werkt ook alles hetzelfde? Hoor verschillende verhalen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
nickdew schreef op zondag 29 december 2013 @ 14:32:
Morgen ga ik naar Essen kijk ik gelijk of de ps4 daar ergens in de winkel ligt. Draaien Nederlandse spellen dus gewoon en online werkt ook alles hetzelfde? Hoor verschillende verhalen
Waarom zou het niet werken...? Zit nergens een regiolock op dus zou niet weten waarom het niet zou werken? ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Matedeor schreef op zondag 29 december 2013 @ 13:43:
[...]

Nee weet vrij zeker dat die niet meer aan het installeren was ;), wel langer als een uurtje gedaan. Voelde ook aardig wat warme lucht eruit uit komen aan de achterkant. Is killzone bij jou wel aardig stil dan? Lawaai was niet zo hard dat ik mij er aan ga storen maar als andere ps4 stuk stiller zijn is er iets niet goed. Ook raar dat als je gaat kijken bij applicatiebeheer naar de installatie grote van killzone, dat die hem gelijk begint te lezen 8)7 .
Bij mij was het zeg maar zo: PS4 menu: zéér stil. -> Resogun tijdens drukke levels\Killzone\Battlefield 4 ->>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>Killzone tijdens installatie en eerste 1.5 uur. Qua geluidsniveau =p

Maar er schijnt wel verschillende geluidsniveaus in de Ps4's te zitten qua fans. Hij werd wel warm op 't matte gedeelte en aan de achterkant na 30+ minuten gamen, maar dat is normaal bij deze console schijnbaar, daar hoef je je niet zo druk om te maken. Tevens produceerde die van mij ook écht een sterke ''nieuw'' apparaat luchtje toen hij voor 't eerst goed opgewarmd was. Dat werd al snel minder. De BluRay drive maakt echter wel flink wat herrie als je er vlak naast zit zoals ik deed >:)

Het zal vast wel meevallen, maar geluidsproductie wil nog wel eens verschillen als ik de verhalen moet geloven van model tot model.

[ Voor 13% gewijzigd door Brutal1ty op 29-12-2013 14:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
Brutal1ty schreef op zondag 29 december 2013 @ 14:38:
[...]

Waarom zou het niet werken...? Zit nergens een regiolock op dus zou niet weten waarom het niet zou werken? ;)
Dat bedoel ik met verschillende verhalen. Sommige zeggen dat er wel een regio lock op zit

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
nickdew schreef op zondag 29 december 2013 @ 14:43:
[...]

Dat bedoel ik met verschillende verhalen. Sommige zeggen dat er wel een regio lock op zit
Ik weet daar in ieder geval niks van... PSN+ games misschien ja omdat het aanbod per land verschilt, maar dat heeft niets te maken met waar je je console koopt, wel met waar je zegt dat je woont :P Zal zo nog wel een paar reacties volgen van de ervaringen van anderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
Als ik ps plus haal met in Duitsland gekochte ps kan ik dus ook gewoon via NL een ps plus kopen? Of moet dit wel via Duitsland

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Brutal1ty schreef op zondag 29 december 2013 @ 14:41:
Het zal vast wel meevallen, maar geluidsproductie wil nog wel eens verschillen als ik de verhalen moet geloven van model tot model.
Volgens mij verschillen vooral de interpretaties van luid nogal. Tenzij er tijdens het productie proces iets grandioos mis is gegaan tussen de verschillende batches geloof ik niet dat bij de ene PS4 de fans wel draaien bij Killzone en bij de andere niet. Echter zal de een dit storend en luid vinden en de ander vind het erbij horen.
nickdew schreef op zondag 29 december 2013 @ 14:43:
[...]

Dan hebben "sommige" het fout. De PS4 heeft geen regiolock. Wel zou het in de toekomst kunnen gebeuren dat je DLC uit de desbetreffende store moet halen. Maar dat is alleen een EU/USA ding. Alles wat uit de EU komt is compatible met elkaar. Wel zou het kunnen zijn dat in een spel uit Duitsland geen bloed zichtbaar is omdat de lokale regels nogal streng zijn.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kaasje123
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 09:51
Misschien al eens voorbij gekomen in dit topic, maar toch even de vraag/klacht. Waarom kan ik opgenomen gameplay alleen naar facebook uploaden? Van alle plekken waar iets geupload kan worden is dat de meest waardeloze. Mijn vrienden op facebook spelen geen games en kan het ze niks schelen hoe ik een level in killzone op hard uitspeel of dat ik een highscore in resogun heb. Waarom kan het niet naar youtube geupload worden? Komt dat ooit nog of is er een manier om die filmpjes van je ps4 over te zetten naar je pc zodat je nog wat kan editten? Het voelt nu als een compleet nutteloze feature.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 11:10
Kaasje123 schreef op zondag 29 december 2013 @ 16:04:
Misschien al eens voorbij gekomen in dit topic, maar toch even de vraag/klacht. Waarom kan ik opgenomen gameplay alleen naar facebook uploaden? Van alle plekken waar iets geupload kan worden is dat de meest waardeloze. Mijn vrienden op facebook spelen geen games en kan het ze niks schelen hoe ik een level in killzone op hard uitspeel of dat ik een highscore in resogun heb. Waarom kan het niet naar youtube geupload worden? Komt dat ooit nog of is er een manier om die filmpjes van je ps4 over te zetten naar je pc zodat je nog wat kan editten? Het voelt nu als een compleet nutteloze feature.
Als je het op Facebook zet, en je zet neer dat alleen jij het kan zien en je download het via facebook op je pc dan kan je het op Youtube zetten misschien? Wel omweggetje..

''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
Kaasje123 schreef op zondag 29 december 2013 @ 16:04:
Zelfde met screenshot, ik had een screenshot in BF4 gemaakt, die ik naar een maat wou sturen, kan dus niet, je kan de screenshot alleen naar FB en twitter uploaden. En die gebruik ik alle twee niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Fatal Mind schreef op zondag 29 december 2013 @ 16:19:
[...]

Zelfde met screenshot, ik had een screenshot in BF4 gemaakt, die ik naar een maat wou sturen, kan dus niet, je kan de screenshot alleen naar FB en twitter uploaden. En die gebruik ik alle twee niet.
Er komt een patch die direct naar YouTube mogelijk gaat maken heb ik gehoord. Dat zou al een stap in de goede richting zijn. Maar eerlijk: denk niet dat Sony zich daar me bezig houd voorlopig. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik kom niet op de ea servers bij fifa. Net een match gespeeld en gewonnen en ik weet niet of hij heeft opgeslagen.. Heeft iemand hier ook last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
Hebben meer mensen last bij bf4 als bv. Een gebouw instort tijdens een potje MP dat het beeld schokkerig gaat. Lijkt soms net of de ps4 het niet aan kan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
harryvos schreef op zondag 29 december 2013 @ 19:59:
Hebben meer mensen last bij bf4 als bv. Een gebouw instort tijdens een potje MP dat het beeld schokkerig gaat. Lijkt soms net of de ps4 het niet aan kan.
Nee, ik heb wel enorm veel 'connection to EA servers was lost' en lagg..
Die servers kunnen het gewoon niet aan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:43
dutchgio schreef op zondag 29 december 2013 @ 20:08:
[...]

??? Wat voor internetverbinding heb jij,hier totaal geen last van met ziggo 60mb. Online totaal geen lag in conquest mode.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harryvos
Amaze86 schreef op zondag 29 december 2013 @ 20:17:
[...]

??? Wat voor internetverbinding heb jij,hier totaal geen last van met ziggo 60mb. Online totaal geen lag in conquest mode.
Ik heb dezelfde snelheid, maar wel heel veel last van lag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

De EA-servers zijn op het moment niet beschikbaar. Probeer het later nog eens.

Net ff fifa opnieuw geïnstalleerd.... Krijg je dit....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
  • Laatst online: 11-10 12:35
dutchgio schreef op zondag 29 december 2013 @ 20:08:
[...]

Heb ook veel dat het beeld schokt. Niet altijd maar vooral als ik in voertuigen rijdt. Ook Connection to ea servers was lost 2x gehad. Heb 60mb glasvezel verbinding.

[ Voor 4% gewijzigd door bukkum op 29-12-2013 20:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEROENrgfgf
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-10 15:59
Misschien is het al een keer voorbij gekomen, maar ik heb het niet gevonden toen ik er op zocht. Ook Google levert niet veel oplossingen. Maar ik heb mijn Turtle Beach aangesloten via een USB op de PS4. Alleen nu vind ik het geluid heel zacht. Zelfs als ik het volume van de headset op maximaal zet vind ik dat sommige dingen amper te horen zijn. Terwijl ik dezelfde headset op de PS3 niet eens op maximaal had staan omdat ik dit te hard vond. Iemand dit probleem ook al tegen gekomen of weet iemand hier een oplossing voor?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
bukkum schreef op zondag 29 december 2013 @ 20:32:
[...]

Heb ook veel dat het beeld schokt. Niet altijd maar vooral als ik in voertuigen rijdt. Ook Connection to ea servers was lost 2x gehad. Heb 60mb glasvezel verbinding.
Schokkend beeld =\= lag.

Schokkend beeld = FPS drops.

Lag = iemand volpompen met lood en hij gaat niet dood.
Lag = doodgaan terwijl je al om een hoekje was (duidelijk)
Lag = mensen en voertuigen heen en weer zien ''teleporteren''.
Lag = hitmarkers zien en dan doodgaan en er achter komen dat je tegenstander 0 leven heeft verloren ondanks dat je 'm op jouw scherm wel degelijk hebt geraakt
Lag = ergens naar binnen lopen en ineens toch weer tegen de muur vóór de deuropening lopen te beuken.
etc (ook wel rubberbanding genoemd)

Schokkend beeld = bijna nooit lag. Maar 90% van de mensen op het internet noemen fps drops lag helaas. Nogal verwarrend.

Net als dat veel mensen op de PC hun internet of de servers de schuld geven als ze enorme framedrops meemaken in plaats van beseffen dat hun PC'tje te oud aan het worden is :P

[ Voor 18% gewijzigd door Brutal1ty op 29-12-2013 20:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
Brutal1ty schreef op zondag 29 december 2013 @ 20:50:
[...]

Schokkend beeld =\= lag.

Schokkend beeld = FPS drops.

Lag = iemand volpompen met lood en hij gaat niet dood.
Lag = doodgaan terwijl je al om een hoekje was (duidelijk)
Lag = mensen en voertuigen heen en weer zien ''teleporteren''.
Lag = ergens naar binnen lopen en ineens toch weer tegen de muur vóór de deuropening lopen te beuken.
etc (ook wel rubberbanding genoemd)

Schokkend beeld = bijna nooit lag. Maar 90% van de mensen op het internet noemen fps drops lag helaas. Nogal verwarrend.

Net als dat veel mensen op de PC hun internet of de servers de schuld geven als ze enorme framedrops meemaken :P
Bedoel echt naar voren nar achteren naar voren etc gaan met schokken in een voertuig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
bukkum schreef op zondag 29 december 2013 @ 20:53:
[...]

Bedoel echt naar voren nar achteren naar voren etc gaan met schokken in een voertuig.
Kijk dát is zeker wel lag ja :*) :P

Klinkt als rubberbanding, is erg typisch voor BF spellen om daar last van te hebben. Had het in BF3 op de PC en heb het op de PS4 ook al een paar keer gehad. Op de Ps3 gek genoeg veel minder :/ Voor de rest liep het wel heel erg lekker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djordyy
  • Laatst online: 06-04-2020

djordyy

PSN: Djordyy

Vandaag even een blauwe dualshock gescoort voor derbij. :*) :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
JEROENrgfgf schreef op zondag 29 december 2013 @ 20:50:
Misschien is het al een keer voorbij gekomen, maar ik heb het niet gevonden toen ik er op zocht. Ook Google levert niet veel oplossingen. Maar ik heb mijn Turtle Beach aangesloten via een USB op de PS4. Alleen nu vind ik het geluid heel zacht. Zelfs als ik het volume van de headset op maximaal zet vind ik dat sommige dingen amper te horen zijn. Terwijl ik dezelfde headset op de PS3 niet eens op maximaal had staan omdat ik dit te hard vond. Iemand dit probleem ook al tegen gekomen of weet iemand hier een oplossing voor?
Volume op de PS4 wellicht harder zetten?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
Wat wordt ik schijtziek van FIFA servers. Wedstrijd gewonnen, klats verbinding eruit na de wedstrijd. Krijg ik gewoon een verlies! Heb dit zovaak!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JEROENrgfgf
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 10-10 15:59
bram1984 schreef op zondag 29 december 2013 @ 21:42:
[...]

Volume op de PS4 wellicht harder zetten?
Ik heb elk volumebalkje dat ik kon vinden op maximaal gezet. Mocht echter niet baten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 15:47

CR1691

Hero of Time

Nfs heeft ook problemen. Eerst flikkert hij je uit de server en daarna geeft het spel een foutmelding. Lekker bezig EA.

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cassiuskleij
  • Laatst online: 29-05 11:06
Misschien ook wel een leuk feitje voor dit topic. Gespot in een ander topic en alle credits voor siemo, maar de Mediamarkt schijnt vanaf morgen 3 ps4 games te verkopen voor de prijs van 2!

siemo in "Console Budget Gaming topic"

psn id: cassiuskleij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

ik heb mijn ps4 besteld op 19 okt bij coolblue, annuleren of niet? mijn theorie bij coolblue is; ze hebben geen derde levering uitgeleverd omdat ze wachten tot maandag en dan een grote levering hebben. klinkt dat logisch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bartburg
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 22-09 07:54
Sinds ik de ps4 heb krijg ik op de ps3 dat hij me na een minuut of 2 aflogt van psn hebben meerdere hier last van is er een oplossing?
Dus tijdens het spelen zie ik dan disconnected in beeld komen ik kan dan wel weer aanloggen als ik uit het spel ben maar is irritant hij doet dit dus sinds ik de ps4 heb

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HKLM_
  • Registratie: Februari 2009
  • Nu online
Laat maar ik ben nog niet wakker schijnbaar :+

[ Voor 93% gewijzigd door HKLM_ op 30-12-2013 06:30 ]

Cloud ☁️

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-03 12:06
Cassiuskleij schreef op zondag 29 december 2013 @ 23:55:
Misschien ook wel een leuk feitje voor dit topic. Gespot in een ander topic en alle credits voor siemo, maar de Mediamarkt schijnt vanaf morgen 3 ps4 games te verkopen voor de prijs van 2!

siemo in "Console Budget Gaming topic"
BALEN! Net een nieuwe game gehaald van de week :|

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djordyy

djordyy

Iemand nog suggesties voor een niet te dure maar wel goede dualshock oplaadstation??

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shoombak
  • Registratie: September 2008
  • Niet online
Bij mij werkt de PS app op de iphone niet via wifi verbindingen. Via mobiel netwerk gaat het prima. Meer mensen last van?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb mijn ps4 nog niet maar overweeg hem wel spoedig aan te schaffen. Ik zie nu de actie van de MM en overweeg om Assassins Creed, COD Ghosts en FIFA 14 aan te schaffen. Goede keuze?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• djordyy

djordyy

Verwijderd schreef op maandag 30 december 2013 @ 10:26:
Ik heb mijn ps4 nog niet maar overweeg hem wel spoedig aan te schaffen. Ik zie nu de actie van de MM en overweeg om Assassins Creed, COD Ghosts en FIFA 14 aan te schaffen. Goede keuze?
Waarom niet?
Scheelt allemaal weer toch. :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

djordyy schreef op maandag 30 december 2013 @ 10:31:
[...]

Waarom niet?
Scheelt allemaal weer toch. :P
Haha dat zeker. Maar vroeg me meer af of de spellen een beetje te spelen zijn op de huidige servers. AC zal ik alleen offline spelen denk ik maar FIFA en COD zal vooral online worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 30 december 2013 @ 10:36:
[...]

Haha dat zeker. Maar vroeg me meer af of de spellen een beetje te spelen zijn op de huidige servers. AC zal ik alleen offline spelen denk ik maar FIFA en COD zal vooral online worden.
EA en servers is nog geen goede combi.
Maar dat betekent niet dat je Fifa niet aan moet schaffen. :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 30 december 2013 @ 10:26:
AC wel, Ghosts is een redelijke aanfluiting en kun je net zo goed op je PS3 halen, en FIFA heeft drama servers. You do the math.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
Battlefield is ook een drama online. Gisteren wederom de hele tijd niet online kunnen spelen. Gaat idd wel goed bij EA...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
hmmm in het weekend de gratis Killzone MP zitten spelen. Maar het was het toch net niet :( Zo mooi vond ik hem trouwens ook niet en veel texture popup etc. :S

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Paulus07 schreef op maandag 30 december 2013 @ 10:52:
hmmm in het weekend de gratis Killzone MP zitten spelen. Maar het was het toch net niet :( Zo mooi vond ik hem trouwens ook niet en veel texture popup etc. :S
multiplayer is ook minder mooi dan de sp.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Amaze86
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 13:43
Verwijderd schreef op maandag 30 december 2013 @ 10:54:
[...]

Mp zou toch vloeiend moeten werken..draait op 60fps maar speelt voor geen meter,en kz is nr1 campgame ni normaal.Dacht dat cod erg was en gameplay blijft minder dan bij bf en cod.

It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jurgenb1990
  • Laatst online: 08-08-2022
bukkum schreef op maandag 30 december 2013 @ 10:51:
Battlefield is ook een drama online. Gisteren wederom de hele tijd niet online kunnen spelen. Gaat idd wel goed bij EA...
Ik krijg soms ineens dat het spel gewoon afsluit, errorcode en dan moet ik dat melden bij EA...
Ben je score kwijt...

http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op maandag 30 december 2013 @ 10:54:
[...]

Cosmetisch bedoel je? Zou niet zo moeten zijn. Sterker nog, de MP draait op 60 fps i.t.t. de SP die op 30 fps draait.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Laatst online: 09-10 16:31
bram1984 schreef op maandag 30 december 2013 @ 11:10:
[...]

Cosmetisch bedoel je? Zou niet zo moeten zijn. Sterker nog, de MP draait op 60 fps i.t.t. de SP die op 30 fps draait.
En wat heeft 60 of 30 FPS te maken met de IQ?
SP draait op 30FPS omdat de IQ in SP hoger ligt dan in MP.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
IQ = Image Quality

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Dat zou niks uit moeten maken, daarom vraag ik ook of hij het cosmetisch bedoelt. Qua resolutie zijn beide modes identiek aan elkaar. M.a.w. de MP zou zelfs mooier/beter moeten zijn, afgezien van de kleinere omgevingen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Ik vind het er niet echt slechter uitzien in MP. Nou doen gfx me sowieso niet heel veel omdat ik toch te druk ben met spelen. Persoonlijk vind ik het er nog steeds goed uitzien. Qua gameplay vind ik warzones ook zeer verfrissend. Veel afwisseling in gameplay zonder dat daarvoor eerst de map opnieuw moet worden geladen. Ik kan echter wel begrijpen dat het niet voor iedereen weg is gelegd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

bram1984 schreef op maandag 30 december 2013 @ 10:48:
[...]

AC wel, Ghosts is een redelijke aanfluiting en kun je net zo goed op je PS3 halen, en FIFA heeft drama servers. You do the math.
Klinkt misschien stom, maar is het dan überhaupt verstandig om nu op zoek te gaan naar een ps4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-08 10:16
Ieders zijn smaak verschilt... Ik speel nu een aantal dagen AC en vermaak me prima met Fifa (ben dan ook geen online speler).

Ipv ghosts zou ik een ander spel kiezen (NFS of NBA) maar dat is persoonlijke smaak...

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
bram1984 schreef op maandag 30 december 2013 @ 11:30:
Dat zou niks uit moeten maken, daarom vraag ik ook of hij het cosmetisch bedoelt. Qua resolutie zijn beide modes identiek aan elkaar. M.a.w. de MP zou zelfs mooier/beter moeten zijn, afgezien van de kleinere omgevingen.
En waarom zou dat niets uit moeten maken? Waarom heeft MP 60FPS denk je? Als dat niets uit maakt lieten ze de SP ook op 60FPS lopen. Dit doen ze echter niet omdat ze dan nóg meer grafische pracht kunnen laten zien en laten daardoor de helft minder frames renderen.

De SP bevat veel minder aliasing dan de MP en de textures zijn van hogere kwaliteit in de SP.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Sowieso kunnen wij hier niet bepalen of iemand wel of geen PS4 moet komen en welke games hier dan wel of niet bij zouden moet. Do your own reseach en leer zelf keuze's te maken. Het is echt niet zo moeilijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Tiwazz schreef op maandag 30 december 2013 @ 11:44:
[...]

En waarom zou dat niets uit moeten maken? Waarom heeft MP 60FPS denk je? Als dat niets uit maakt lieten ze de SP ook op 60FPS lopen. Dit doen ze echter niet omdat ze dan nóg meer grafische pracht kunnen laten zien en laten daardoor de helft minder frames renderen.

De SP bevat veel minder aliasing dan de MP en de textures zijn van hogere kwaliteit in de SP.
Pfff wat wil je nu weer dat ik zeg? Je vraagt zelf wat het aantal fps met de graphics te maken heeft. Als ik vervolgens zeg "niets", ga je me vragen waarom niet? Volg je zelf nog wel wat je zegt?

Het feit dat de MP op 60 fps loopt, is omdat de omgevingen gewoon kleiner zijn. Is al vaker uitgelegd door Guerilla.
Verwijderd schreef op maandag 30 december 2013 @ 11:37:
[...]

Klinkt misschien stom, maar is het dan überhaupt verstandig om nu op zoek te gaan naar een ps4?
Als je het geld kan missen en je hebt interesse in Black Flag, waarom niet? De game ziet er aanzienlijk beter uit dan op de PS3 en levert echt heel veel uur gameplay op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Playstation 4 met 1TB aan hardeschijf blijkt dus ook nog is uit te komen :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 december 2013 @ 11:59:
Wanneer zou deze dan uit moeten komen? Zal zeker nog wel een paar maanden duren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 30 december 2013 @ 12:03:
[...]

Wanneer zou deze dan uit moeten komen? Zal zeker nog wel een paar maanden duren?
Denk het ook, Playstation had het over meerdere kleuren van de Playstation 4 en met meer HDD space...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Tiwazz schreef op maandag 30 december 2013 @ 11:19:
[...]

En wat heeft 60 of 30 FPS te maken met de IQ?
SP draait op 30FPS omdat de IQ in SP hoger ligt dan in MP.
Ehm de SP draait niet op 30fps hoor... De Killzone SP heeft een unlocked framerate. Dat merkte ik zelf al en heb het later eens opgezocht en is ook door de devs bevestigd. Zitten hele stukken waar het op 60 loops, en dan dropt hij weer rustig naar 45 en springt hij weer omhoog. 30 word zeker in de eerste levels alleen op zéér hectische punten bereikt ;)

[ Voor 8% gewijzigd door Brutal1ty op 30-12-2013 12:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
Dat verbaast mij eerlijk gezegd, ik dacht dat de lead designer (Eric Boltjes) op de Eurogamer Expo had gezegd dat de singleplayer 30FPS was, wellicht bedoelde hij hiermee de minimale framerate. Alleen maar beter dat het unlockt is hoor :).

@Bram
Bij Eurogamer Expo heeft dezelfde persoon Eric Boltjes gezegd dat de Singleplayer op lagere FPS draait omdat ze meer grafische kracht en meer 'destructibility' erin hebben gestopt. Maar goed laten we deze nutteloze discussie maar beëindigen ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:51

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

bram1984 schreef op maandag 30 december 2013 @ 11:10:
[...]

heeft imho meet met het leveldesign en de belichting ed te maken, ik vind de MP van Killzone ook iets minder indrukwekkend overkomen maar dat heeft heel veel te maken met het leveldesign en de belichting.

een MP level heeft een totaal andere opbouw/sfeer. het aantal FPS heeft daar niet zoveel mee te maken. niet dat de MP van Killzone lelijk is verre van zelfs :)

En inderdaad de SP draaid op 30FPS omdat er meer cpu/gpu kracht nodig is voor Ai en andere events als ruimteschepen die voorbij vliegen of instortende environment.

[ Voor 11% gewijzigd door Chaoss op 30-12-2013 12:52 ]

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
Chaoss schreef op maandag 30 december 2013 @ 12:50:
[...]

heeft imho meet met het leveldesign en de belichting ed te maken, ik vind de MP van Killzone ook iets minder indrukwekkend overkomen maar dat heeft heel veel te maken met het leveldesign en de belichting.

een MP level heeft een totaal andere opbouw/sfeer. het aantal FPS heeft daar niet zoveel mee te maken. niet dat de MP van Killzone lelijk is verre van zelfs :)

En inderdaad de SP draaid op 30FPS omdat er meer cpu/gpu kracht nodig is voor Ai en andere events als ruimteschepen die voorbij vliegen of instortende environment.
De SP draait níet op 30FPS... Sinds wanneer merkt niemand het verschil meer in een spel op welke fps het draait? :'( Het draait op 30+ unlocked. Dat wil zeggen dat het in principe nooit lager is dan 30 fps, maar wel hoger kan zijn.

En dat gebeurt regelmatig. Als jij gewoon door wat gangenstelsels loopt zou je toch moeten merken dat 't niet op 30 frames loopt omdat de controls sneller reageren, het beeld soepel blijft ookal draai je op volle snelheid etc etc ;) Ook in het intro-level kan je goed merken dat hij tussen 60 en <60 heen en weer springt ipv op 30 of 60 gelocked is: ga maar eens een rondje draaien met zicht naar buiten, merk je heel duidelijk verschil.

Start nu Borderlands 2 op de Ps3 maar eens op. Dan weet je hoe <30fps locked voelt :P

Dat iedereen voor Kz:SF nu ineens 30 locked brult komt omdat iedereen klakkeloos een bepaalde headline van een website over neemt. In de interviews zelf en op je eigen scherm zal je zien dat dit niet klopt.

Waarom ik hier een big deal van maak? Niet dat de FPS mij wat boeit in de SP, maar gewoon het feit dat iedereen klakkeloos onzin van websites overneemt als de waarheid de laatste tijd. Vooral diegene die duidelijk zich vastgrijpen op 1 zin of zelfs een deel van een zin en het vervolgens als de waarheid de wereld inkwakken.

/loves nutteloze discussies over dit soort dingen :9

[ Voor 27% gewijzigd door Brutal1ty op 30-12-2013 13:05 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 09:47

Satom

Verzamel ervaringen

Klopt, mijn neef zei dit ook al, het zal in combinatie met een extra controller en Killzone komen :Y)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is er iemand die zowel NFS als AC black flag heeft gespeeld? Een van deze 2 games zal de derde worden bij mijn MM bestelling!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Verwijderd schreef op maandag 30 december 2013 @ 13:33:
Is er iemand die zowel NFS als AC black flag heeft gespeeld? Een van deze 2 games zal de derde worden bij mijn MM bestelling!
Beide in bezit. Black Flag laatst gekocht met die ps3 store aanbieding. Sinds ik die heb NFS niet meer aangeraakt.. Zegt in mijn geval genoeg.. AC4 is mega groot, heel veel te doen en verveelt tot nu toe totaal niet! NFS nu alleen nog leuk voor een uurtje tussendoor...

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Nee, maar als ik de berichten zo lees haal je met AC de betere game binnen, tenzij je een grote racefanaat bent. Ik lees veel wisselvallige berichten over NFS, terwijl de meeste mensen (waaronder ikzelf) toch wel behoorlijk enthousiast zijn over AC.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir

Phydomir

Dennis

Ik zal het nog maar een keer herhalen maar hoe verwacht je dat wij hier een nuttig antwoord op kunnen geven? Die games zijn zo verschillend. Het is alsof je aan ons vraagt of je pindakaas of ham op je bammetjes moet doen. Iets wat wij nooit voor jou kunnen bepalen omdat het neer komt op smaak en voorkeur.

Maar aangezien ik niet de beroerdste ben:

YouTube: Need for Speed Rivals - Review
YouTube: Assassin's Creed 4: Black Flag REVIEW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-10 14:09
Je kunt de schijf zelf ook in 5 minuten vervangen ;) Heb dit zelf ook gedaan op dag 1 toen ik mijn ps4 binnen kreeg. Al die spellen nemen aardig wat ruimte in gebruik :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 29-09 15:47

CR1691

Hero of Time

Ik heb alleen NFS en beleef hier enorm veel plezier aan :) . Zeer geschikt om even op te starten en de actie tijdens het racen is naarmate je vordert steeds intenser. Van AC ben ik nooit gecharmeerd geweest dus daar kan ik niet over oordelen.

[ Voor 8% gewijzigd door CR1691 op 30-12-2013 14:01 ]

PSN: Finally_Chris

Pagina: 1 ... 69 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.

Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan