Jongens het is echt al maanden bekend dat deze niet werkt. Komt met een update t.z.t. Google eerst even voordat je dit soort vragen stelt.DIKKEHENK schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 17:12:
[...]
dat zou mooi ruk zijn als die niet werkt...ga het morgen gelijk proberen.
ehh, was een maand druk bezig om uberhaupt een ps4 te krijgen, dus lees het nu pas netbram1984 schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 18:16:
[...]
Jongens het is echt al maanden bekend dat deze niet werkt. Komt met een update t.z.t. Google eerst even voordat je dit soort vragen stelt.
jaja.
Toch maar even ac4 besteld.
Even de piraat spelen altijd leuk.
Even de piraat spelen altijd leuk.
uiteraard PS4. Ik ben BF4 aan het downloaden. ong 35 Gb. Na een een 30 min op stand by stand. Ik vraag me af of hij dan verder gaat met downloaden met oranje led.TRK schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 17:45:
[...]
Bedoel je van de PS4? Zo ja, dan betekend dat die standby staat...
Vlgs mij wordt de Sony headset wel ondersteund. Maar blijkbaar met fw 1,52 nog nietbram1984 schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 18:16:
[...]
Jongens het is echt al maanden bekend dat deze niet werkt. Komt met een update t.z.t. Google eerst even voordat je dit soort vragen stelt.
Persoonlijke aanvallen doen we hier niet.
[ Voor 90% gewijzigd door iisschots op 27-12-2013 20:09 ]
Je kan die headset sowieso gebruiken, alleen niet draadloos. Je moet hem via de bijgeleverde kabel aansluiten op je controller. En daarna wat instellingen wijzigen op je PS4. Zijn een paar tutorials op YouTube te vinden dus daar kom je wel uit.
[ Voor 31% gewijzigd door CR1691 op 27-12-2013 18:28 ]
PSN: Finally_Chris
Je kan ergens bij je instellingen (weet nu niet exact uit mn hoofd waar) aangeven dat als die standby staat dat die internet verbinding mag maken. Als die optie aanstaat, download die gewoon door.siemo schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 18:24:
[...]
uiteraard PS4. Ik ben BF4 aan het downloaden. ong 35 Gb. Na een een 30 min op stand by stand. Ik vraag me af of hij dan verder gaat met downloaden met oranje led.
Zelfs de ''goedkopere'' ORB gripjes verhogen accuracy al en dat zeg ik uit eigen ervaring... Speelde BF4 zonder grips op 30 sensitivity en met de gripjes op 60 zonder dat m'n accuracy achter uit ging. Kon echter dus wel indien nodig ook véél sneller draaien en terugschieten etc. En dat zijn geen speciale fps grips (die zijn nog véél hoger en zullen meer aanpassing vereisen van jezelf).0xrubennft schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 16:56:
Ik heb nog nooit gehoord van Kontrolfreak en die rubbertjes maar het ziet er best tof uit allemaal, ga me er eens in verdiepen!
Die ? http://media.gamer.nl/site/dump/20110530080342-headset.jpgCR1691 schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 18:26:
Je kan die headset sowieso gebruiken, alleen niet draadloos. Je moet hem via de bijgeleverde kabel aansluiten op je controller. En daarna wat instellingen wijzigen op je PS4. Zijn een paar tutorials op YouTube te vinden dus daar kom je wel uit.
Iemand die mij kan vertellen hoe lang het ongeveer duurt voordat de firmware updates rond zijn, en je twee games (contrast, resogun) binnenhebt?
Is de downoadsnelheid van PSN nu wel goed (ik wil hier verder niet de hele voorgaande discussie mee oprakelen overigens)?
Is de downoadsnelheid van PSN nu wel goed (ik wil hier verder niet de hele voorgaande discussie mee oprakelen overigens)?
Ligt aan de snelheid van je internet. Hier gaat hij zo rond de 15mb per sec als ik het zo bekijk in die balk. Een heel stuk sneller als bij de PS3 in ieder geval. Firmware update was binnen paar sec hier al binnen.vaagisdenaam schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 19:16:
Iemand die mij kan vertellen hoe lang het ongeveer duurt voordat de firmware updates rond zijn, en je twee games (contrast, resogun) binnenhebt?
Ok bedankt.PBP schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 19:18:
[...]
Ligt aan de snelheid van je internet. Hier gaat hij zo rond de 15mb per sec als ik het zo bekijk in die balk. Een heel stuk sneller als bij de PS3 in ieder geval. Firmware update was binnen paar sec hier al binnen.
Het maakt mij niet uit of ik een minuutje of twee langer zit, maar voorheen duurde het downloaden van een paar games wel eeeeeeerg lang...
Nu we het toch over Ps+ hebben. Is er al bekend welke volgende games gratis worden? Overmorgen is de eerste maand voorbij namelijk.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Dont Starve begin januariDonstil schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 19:21:
Nu we het toch over Ps+ hebben. Is er al bekend welke volgende games gratis worden? Overmorgen is de eerste maand voorbij namelijk.
http://www.psx-sense.nl/1...or-januari-bekendgemaakt/Verlaat de Instant Game Collection
- GRID 2 – 24 december (PS3)
- Dragons Dogma – 24 december (PS3)
- Sonic and All-Stars Racing Transformed – 24 december (PS3)
- Contrast – 8 januari (PS4)
Nieuw in de Instant Game Collection
- DmC Devil May Cry – 24 december (PS3)
- Borderlands 2 – 24 december (PS3)
- Soul Sacrifice – 24 december (PS Vita)
- Blazblue Continuum Shift Extend – 24 december (PS Vita)
- Don’t Starve – 8 januari (PS4)
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ik wijger te begrijpen waarom jij een ander zijn of haar mening als onzin of gezeik weg denkt te kunnen zetten. iedereen heeft recht op een eigen mmening. Je beschuldigd iemand terwijl je zelf een ander denkt te kunnen aanvallen. Dat is pas vreemd.Sloebie schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 18:26:
Ik sluit me aan bij de mensen die het gezeik van Bullet NL toch wel zat zijn.
Wat een onzin zeg.
Misschien heeft dat ook te maken met de historie van bullet nl, die een aantal van ons nog wel zullen kennen. Once a troll, always a troll. Als nu een aantal mensen in het x1 topic meerdere posts achter elkaar gaan lopen zeiken over hetzelfde punt, waarbij ook nog eens telkens hetzelfde herhaald wordt, zijn ze ook niet welkom. Ik bedoel, ik zou ook pagina's kunnen gaan zeiken in het x1 topic dat ik er geen kan kopen in een nederlandse winkel, maar doe dat niet. Wat schiet je er mee op? Het goedpraten van je eigen aanschaf? Het beschermen van je favoriete merk?Act-One schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 19:35:
[...]
Ik wijger te begrijpen waarom jij een ander zijn of haar mening als onzin of gezeik weg denkt te kunnen zetten. iedereen heeft recht op een eigen mmening. Je beschuldigd iemand terwijl je zelf een ander denkt te kunnen aanvallen. Dat is pas vreemd.
Heel erg balen als PSN eruit ligt terwijl je online wilt gamen. Voor mij persoonlijk is het geen wereldramp. Je zou is kunnen overwegen om de singleplayer van je favoriete game is uit te spelen
Wil het verder niet goed praten, want is dit wekelijks gaat voorkomen vind ik dat ook een slechte zaak.
De Xbox is voorlopig nog niet te koop in Nederland, dus de kritiek uit die hoek kan ik niet serieus nemen.
kan niet wachten tot het bericht dat Titanfall op 720P gaat draaien, maar gelukkig heeft de xbox een "hele goede upscaler" als ik 1 van de meest fanatieke Xbox defenders mag geloven.
Laten we hopen dat PSN snel een sterk en betrouwbaar netwerk gaat worden.
neem aan dat dit wel gaat lukken voor dat de Xbox een poging gaat doen om in nederland te gaan leveren.
De Xbox is voorlopig nog niet te koop in Nederland, dus de kritiek uit die hoek kan ik niet serieus nemen.
kan niet wachten tot het bericht dat Titanfall op 720P gaat draaien, maar gelukkig heeft de xbox een "hele goede upscaler" als ik 1 van de meest fanatieke Xbox defenders mag geloven.
neem aan dat dit wel gaat lukken voor dat de Xbox een poging gaat doen om in nederland te gaan leveren.
Bij ons in het centrum bij de lokale GameShop zijn de Xbox Ones gewoon te koop kale,bundels en losse games...Wel tegen een meerprijs maar gelijk inpakken en wegwezen!!!Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 20:29:
Heel erg balen als PSN eruit ligt terwijl je online wilt gamen. Voor mij persoonlijk is het geen wereldramp. Je zou is kunnen overwegen om de singleplayer van je favoriete game is uit te spelenWil het verder niet goed praten, want is dit wekelijks gaat voorkomen vind ik dat ook een slechte zaak.
Is me trouwens opgevallen dat als deze site correcte info geeft de Ps4 al een groot deel van de actieve spelers van BF4 bevat
http://bf4stats.com/
PC: 80.000 spelers actief op dit moment
Xbox 360: 86.000
Ps3: 93.000
Xbox One: 53.000
Ps4 75.000
Wel frappant dat de PS meer BF spelers toont dan de Xbox zijde van het spectrum.
PC: 80.000 spelers actief op dit moment
Xbox 360: 86.000
Ps3: 93.000
Xbox One: 53.000
Ps4 75.000
Wel frappant dat de PS meer BF spelers toont dan de Xbox zijde van het spectrum.
[ Voor 12% gewijzigd door Brutal1ty op 27-12-2013 20:42 ]
Kritiek uit de Xbox kun je niet serieus nemen maar later maak je jezelf volledig ongeloofwaardig door een gigantische fanboy uit te hangen met de zin "kan niet wachten tot het bericht dat Titanfall op 720P gaat draaien". Nou dan ben je pas niet serieus te nemen.Lekkerboeie86 schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 20:29:
Wat schiet je er als Ps4 gamer mee op als dat bericht komt? Behalve dat het voer is voor kinderachtig Fatboy gedoe.
Oké duidelijk, ga ik eens induiken. Ken ik verder niet.
[ Voor 11% gewijzigd door Donstil op 27-12-2013 20:48 ]
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik dacht dat het vs topic gesloten was? Beetje zonde om het ps4 topic te vervuilen met gezanik over de concurrent. Lekker belangrijk hoe die het doen.
PSN: Finally_Chris
die heeft alleen USB mini uit. maar of daar audio over uit komt , geen idee.
Zit nu youtube te kijken, maar je kunt blijkbaar wel via een analoge 3 weg plug in je controller , en dan de boel foppen. ( wat voor input heeft die controller ? als het een LR out, mic in is, kun je ook een smartphone oortje gebruiken ? )
Maar dit een is een gewone BT ( met USB BT dongle ) headset. Blijkbaar heeft Sony dat geblokkeerd oid in de huidige fw.
[ Voor 16% gewijzigd door DIKKEHENK op 27-12-2013 21:10 ]
Eigenlijk is dat wel degelijk erg belangrijk. Sterker nog: de fanboy\console war is érg belangrijk voor de console industrieCR1691 schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 20:54:
Ik dacht dat het vs topic gesloten was? Beetje zonde om het ps4 topic te vervuilen met gezanik over de concurrent. Lekker belangrijk hoe die het doen.
En ook vrij vermakelijk als je als redelijk onpartijdige persoon steeds voor elke console even advocaat van de de duivel gaat spelen door alle positieve kanten extra uit te lichten (dat doe ik nog wel eens...) om de rest aan het denken te zetten. Schitterend om te zien hoe sommige mensen keihard feiten aan de kant schuiven en er gewoon over heen bulldozen
Ik zit, in mijn hoofd, nog net wat meer aan de kant van de Ps4, maar ik hoop wel degelijk dat straks de multiplats op de Xbone ook het niveau halen wat nu op de Ps4 gehaald word en het weer een redelijke gelijke race gaat worden tussen beiden consoles. Dat is gunstig voor ons allemaal.
PS+ met Instant Game Collection was écht niet gebeurd als Sony niet het gevoel had dat ze ''snel iets beter'' moesten doen dan hun concurrentie bv... Zo zijn er wel meer voorbeeldjes te bedenken waarom console wars en stevige concurrentie gunstig zijn voor iedereen behalve zij die zich er aan ergeren.
[ Voor 24% gewijzigd door Brutal1ty op 27-12-2013 21:20 ]
Verwijderd
Voor degene die RESOGUN spelen, hebben jullie deze werkelijk gratis gekregen icm met een cc?
Ik heb een cc geregistreerd maar nu blijkt deze gratis game gewoon van mijn cc te zijn afgeschreven. Misschien een idee om even te controleren.
Ik heb een cc geregistreerd maar nu blijkt deze gratis game gewoon van mijn cc te zijn afgeschreven. Misschien een idee om even te controleren.
Deze game krijg je gratis als je PS+ hebt, niet als je een credit card hebt.....Verwijderd schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 00:40:
Voor degene die RESOGUN spelen, hebben jullie deze werkelijk gratis gekregen icm met een cc?
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Iemand toevallig in het bezit van de Klipsch S4i inear headphones? Het geluid komt wel goed door via de DS4, maar de microfoon werkt niet goed volgens mij....
Omdat ik meerdere mensen positief zag reageren over het gebruik met de standaard Apple headset, had ik gehoopt dat de Klipsch ook zou werken? Iemand die het ook even kan testen en bevestigen dat het wel of niet (goed) werkt?
Omdat ik meerdere mensen positief zag reageren over het gebruik met de standaard Apple headset, had ik gehoopt dat de Klipsch ook zou werken? Iemand die het ook even kan testen en bevestigen dat het wel of niet (goed) werkt?
[ Voor 9% gewijzigd door A3-D op 28-12-2013 02:13 ]
EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.26 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V153 - CT003 V117 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber
Volgens mij moeten ze nog iets patchen voor voice door de controller heen.A3-D schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 02:12:
Iemand toevallig in het bezit van de Klipsch S4i inear headphones? Het geluid komt wel goed door via de DS4, maar de microfoon werkt niet goed volgens mij....
i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
Zou je denken? Misschien inderdaad voor third party hardware, want de mono headset werkt wel gewoon met de microfoon via de DS4 controller...Cidolfas schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 02:16:
[...]
Volgens mij moeten ze nog iets patchen voor voice door de controller heen.
EV Skoda Enyaq | cv Wallbox Pulsar Plus V6.7.26 | PV 4720WP Zuid | PIB 2 x Marstek Venus E 5.12 kWh V153 - CT003 V117 | Landis+Gyr E360 SMR5.0 | Tibber
Ik heb zelf gemengde resultaten met headsets op de DS4. De iPhone EarPods werken niet, wel geluid geen mic. De in-ear B&W C5 werkt wel, zowel geluid als mic. En een Beats by Dre Solo HD werkt ook zowel geluid als mic. Blijft vaag, de EarPods mic werken bij zowel mij als 2 andere vrienden niet.
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Verwijderd
ASNNetworks schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 00:42:
[...]
Deze game krijg je gratis als je PS+ hebt, niet als je een credit card hebt.....
Maar ik heb 12 maanden Ps+, welke ik heb aangeschaft middels cc.
Bij resogun stond gratis met een streep door het aankoop bedrag. Aan geklikt en gedownload, maar als nog is er 14.99 van mn cc af af geschreven.
De mic van de EarPods werkt ook niet in andere telefoons zover ik weet behalve de iPhone en (iPad, iPod)ASNNetworks schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 02:57:
Ik heb zelf gemengde resultaten met headsets op de DS4. De iPhone EarPods werken niet, wel geluid geen mic. De in-ear B&W C5 werkt wel, zowel geluid als mic. En een Beats by Dre Solo HD werkt ook zowel geluid als mic. Blijft vaag, de EarPods mic werken bij zowel mij als 2 andere vrienden niet.
@Teddek Ik zou even contact opnemen met Sony zelf. Als je inderdaad PS+ member bent zou dit niet mogen gebeuren, en kan dit waarschijnlijk een refund worden.
Goed om te zien dat de B&W C5 wel werkt, alleen is de prijs niet mals.... Misschien dan toch maar kijken naar een andere set die wel goed werkt, de Klipsch S4i werkt in ieder geval maar half.ASNNetworks schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 02:57:
Verwijderd
ben ik nou de enige die niet op http://playstation4club.nl/ kan of licht het niet aan mij?
Nee het liGt niet aan jou. Ik denk dat die site voorgoed uit de lucht is.Verwijderd schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 10:01:
ben ik nou de enige die niet op http://playstation4club.nl/ kan of licht het niet aan mij?
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Verwijderd
Toch wel jammer om te zien, denk doordat zoveel mensen gingen haten om bol.comAtlAntA schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 10:05:
[...]
Nee het liGt niet aan jou. Ik denk dat die site voorgoed uit de lucht is.
Waarom jammer? Is gewoon zo'n typische fansite die bij elke grote product release uit de grond schieten. En het meeste wat op die site stond over de voorraden was of uit de duim gezogen of oud nieuws. Of een combinatie van die 2.Verwijderd schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 10:06:
[...]
Toch wel jammer om te zien, denk doordat zoveel mensen gingen haten om bol.com
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Verwijderd
Eerlijk gezegd denk ik dat de oprichter van de site een deal had gesloten met bol.comAtlAntA schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 10:09:
[...]
Waarom jammer? Is gewoon zo'n typische fansite die bij elke grote product release uit de grond schieten. En het meeste wat op die site stond over de voorraden was of uit de duim gezogen of oud nieuws. Of een combinatie van die 2.
Het eerste wat er altijd opstond was met grote koeie letters, Bestel bij bol.com voor een playstation 4 voor de volgende levering....
Hebben hoogstwaarschijnlijk ook wel wat mensen gedaan aangezien ze toch wel 16k aan likes op facebook hadden

Verwijderd
Blijkt dat er te toch wel veel PS4 in de omloop zijn waarvan de fan op een haardroger lijkt. Zonde, mijn eerste was geruisloos helaas moeten omruilen vanwege een defect aan de behuizing. Mijn tweede maakt best wel een storend geluid. Deze week krijg ik mijn derde binnen hopelijk is deze wel perfect geen zin om het weer te moeten omruilen.
ik heb last dat wanneer ik speel af en toe het beeld weg valt spel gaat gewoon door op achtergrond meestal een seconde daarna kan ik weer door 
meer mensen hier last van?
Verwijderd
Blaas anders even in de HDMI poort, van zowel je TV als Je PS4...bartburg schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 10:41:
ik heb last dat wanneer ik speel af en toe het beeld weg valt spel gaat gewoon door op achtergrond meestal een seconde daarna kan ik weer door
Werkt voor mij altijd
Verwijderd
Ga ik doen. Heb al een fijne mail met wat printscreens van aankoop klaar staanmischa2011 schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 09:36:
@Teddek Ik zou even contact opnemen met Sony zelf. Als je inderdaad PS+ member bent zou dit niet mogen gebeuren, en kan dit waarschijnlijk een refund worden.
Klopt, weinig aan te doen. Ps4 heeft een klein formaat en niet bizar veel ventilatie roosters.Verwijderd schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 10:36:
Blijkt dat er te toch wel veel PS4 in de omloop zijn waarvan de fan op een haardroger lijkt.
Het zal per game/grafics en temperatuur in de ruimte verschillen.
[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 28-12-2013 10:57 ]
Sinds de kerst ben ik in het bezit van een Logitech F540. De headset zit erg lekker en inderdaad hij werkt met de PS4. Ik heb de headset aangesloten via alleen de USB aansluiting.
Na het aansluiten herkend de PS4 de headset direct en vraagt hij welke gebruiker de headset gebruikt. De eerste keer dat ik hem aansloot werkte hij prima en kreeg ik het geluid en mic over de headset. Na een keer herstarten van de PS4 kwam er geen geluid meer uit de headset en moest ik de USB kabel opnieuw aansluiten zodat de hij opnieuw werd herkend. Na nogmaals herstarten van de PS4 moest ik dit weer uitvoeren. Het lijkt er nu op dat dit iedere keer weer gedaan moet worden.
De volumeregeling op de schelp werkt niet voor zowel het volume als de microfoon. Het volume is gelukkig te regelen via het PS4 menu maar voor de microfoon zijn er geen instellingen aan te passen. Het vervelende is dat de mic zo gevoelig is dat al het geluid uit de kamer opgepikt wordt. Bij de voice commands in het menu geeft de PS4 vaak de melding dat er teveel geluid is waardoor hij het commando niet herkend.
Zijn er meer eigenaren van de F540 in dit topic die deze problemen herkennen? Ik denk dat het aanpassen van de microfoon door Sony verholpen kan worden in een software update maar of door een software update ook de volumeregeling op de schelp gaat werken dat weet ik niet. Al met al ben ik nog steeds tevreden met de headset.
Na het aansluiten herkend de PS4 de headset direct en vraagt hij welke gebruiker de headset gebruikt. De eerste keer dat ik hem aansloot werkte hij prima en kreeg ik het geluid en mic over de headset. Na een keer herstarten van de PS4 kwam er geen geluid meer uit de headset en moest ik de USB kabel opnieuw aansluiten zodat de hij opnieuw werd herkend. Na nogmaals herstarten van de PS4 moest ik dit weer uitvoeren. Het lijkt er nu op dat dit iedere keer weer gedaan moet worden.
De volumeregeling op de schelp werkt niet voor zowel het volume als de microfoon. Het volume is gelukkig te regelen via het PS4 menu maar voor de microfoon zijn er geen instellingen aan te passen. Het vervelende is dat de mic zo gevoelig is dat al het geluid uit de kamer opgepikt wordt. Bij de voice commands in het menu geeft de PS4 vaak de melding dat er teveel geluid is waardoor hij het commando niet herkend.
Zijn er meer eigenaren van de F540 in dit topic die deze problemen herkennen? Ik denk dat het aanpassen van de microfoon door Sony verholpen kan worden in een software update maar of door een software update ook de volumeregeling op de schelp gaat werken dat weet ik niet. Al met al ben ik nog steeds tevreden met de headset.
En? Kun je al iets meer vertellen over het gebruik? Werkt de voicechat goed? Plus- en/of minpunten? Zit er sterk over te denken om deze ook aan te schaffen, prima prijs!Yonix schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 13:45:
De Logitech Wireless Headset F540 is binnen!
[afbeelding]
Hier even op de foto met de laatste twee games die ik voor de PS4 heb gekocht.
Anyhow, de headset is nu aan het opladen en ik zal hem later vanmiddag uitvoerig gaan testen.Het enige minpuntje vind ik het feit dat de PS4 aan de achterzijde geen usb-aansluiting heeft. Nu zie je dus aan de voorkant de usb kabel lopen.
waar kan ik ergens die lijst vinden met de psn van iedereen op tweakers? heb namelijk weinig vrienden die ps4 spelen en wil wel wat cod en bf4 matties
http://masteroverwatch.com/profile/pc/eu/JurgenB-2785
Diverse sites hebben gemeld dat dit weekend de killzone mp gratis te spelen zou zijn voor plus leden. Nu voldoe ik aan alle eisen (ps4 en ps+), maar ik heb geen idee hoe ik deze gratis mp kan downloaden.
Is het iemand al wel gelukt?
Is het iemand al wel gelukt?
Ik heb mijn F540 headset teruggestuurd. Als ik het volume wilde regelen op de headset dan kon ik alleen het gamevolume aanpassen via de chat draaiknopmatery schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 10:58:
Sinds de kerst ben ik in het bezit van een Logitech F540. De headset zit erg lekker en inderdaad hij werkt met de PS4. Ik heb de headset aangesloten via alleen de USB aansluiting.
Ik was er iig niet tevreden mee en heb nu een px4 gekocht. Deze werkt wel prima.
Dan klopt er toch echt iets niet , want ik kan het volume van het geluid en spraak allebei aanpassen op de koptelefoon. Heb pas een extra F540 besteld dus zal die vanmiddag eens uittesten. Miscchien dat het alleen bij nieuwere modellen is ?matery schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 10:58:
edit : En je mic volume is gewoon aan te passsen onder usb devices of iets dergelijks.
Heeft iemand dat spel blacklight ofzo geprobeerd. Man man man wat een drollenbak is dat
Verwijderd
Ik ja, tjeej. je hebt wel gelijk ja, Iedereen springt en schiet daar maar wat op los.robbertg91 schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 12:05:
Heeft iemand dat spel blacklight ofzo geprobeerd. Man man man wat een drollenbak is dat
Voorderest als je inzoemd en dan draait je gewoon te langzaam draait! Vooral vervelend als je een van ouds CoD speler bent
haha, ja ik had dus precies hetzelfde ook van oudsher een cod speler!!
Heb gister een paar uur zitten spelen maar was er al gauw klaar mee! Ook die items die je onmogelijk kunt verkrijgen of natuurlijk tegen betaling
Heb gister een paar uur zitten spelen maar was er al gauw klaar mee! Ook die items die je onmogelijk kunt verkrijgen of natuurlijk tegen betaling

Verwijderd schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 12:09:
[...]
Ik ja, tjeej. je hebt wel gelijk ja, Iedereen springt en schiet daar maar wat op los.
Voorderest als je inzoemd en dan draait je gewoon te langzaam draait! Vooral vervelend als je een van ouds CoD speler bent
Ik weet dat er zijn waar t wel werkte maar heb echt alles geprobeerd en kreeg t niet voor elkaar. Ik had geen zin om de gok te wagen of het na de update mischien goed kwam. Kan natuurlijk ook pech gehad hebben met een defect exemplaar.Beakzz schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 12:03:
[...]
Dan klopt er toch echt iets niet , want ik kan het volume van het geluid en spraak allebei aanpassen op de koptelefoon. Heb pas een extra F540 besteld dus zal die vanmiddag eens uittesten. Miscchien dat het alleen bij nieuwere modellen is ?
edit : En je mic volume is gewoon aan te passsen onder usb devices of iets dergelijks.
[ Voor 33% gewijzigd door bukkum op 28-12-2013 12:13 ]
Verwijderd
Gelukkig is het wel gratis!robbertg91 schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 12:11:
haha, ja ik had dus precies hetzelfde ook van oudsher een cod speler!!
[...]
Maar je kunt wel zien dat ze nog veel aan dat spel moeten veranderen... Maar dat komt hoogstwaarschijnlijk allemaal nog wel
Ja gelukkig wel, anders haatte ik mezelf toch dat ik het heb aangeschaft.Verwijderd schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 12:14:
[...]
Gelukkig is het wel gratis!
Maar je kunt wel zien dat ze nog veel aan dat spel moeten veranderen... Maar dat komt hoogstwaarschijnlijk allemaal nog wel
Heb je dat andere gratis spel ook geprobeerd?
Het is traag idd vooral met draaien als je ingezoomed bent, toch vind ik t wel vermakelijk voor ff een uurtje tussendoor te gamen.Verwijderd schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 12:14:
[...]
Gelukkig is het wel gratis!
Als je vliegen leuk vind is war thunder echt wel leuk. mooie dogfights uitvechten.
[ Voor 9% gewijzigd door bukkum op 28-12-2013 12:16 ]
In de topicwarning staat een link naar een google doc.jurgenb1990 schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 11:07:
waar kan ik ergens die lijst vinden met de psn van iedereen op tweakers? heb namelijk weinig vrienden die ps4 spelen en wil wel wat cod en bf4 matties
Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman
Verwijderd
Jammer dat je CC moet invoeren voor 2 weken gratis Playstation Plus. Nu moet ik 2 weken zonder, omdat Bol de Playstation Plus van 365 dagen pas de 8e bezorgt. Dan mis je toch wel dat je gratis gebruik kon maken van PSN op de PS3, maar gelukkig kan ik mij nog uren vermaken met de AC singeplayer
Verwijderd
Ja, maar na 30min deed ik het ook gelijk weer uit, zeer kritisch ik weet hetrobbertg91 schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 12:15:
[...]
Ja gelukkig wel, anders haatte ik mezelf toch dat ik het heb aangeschaft.
Heb je dat andere gratis spel ook geprobeerd?
maar ik vond dat andere niks, het is leuk dat je in waves allemaal enemy's moet neerknallen maar ik verlangde toch teveel naar wat van de grotere games. zoals Killzone
Al moet ik wel toevoegen dat ik veel op marktplaats zie dat mensen Killzone verkopen voor onder de 35 euro... ziet er dus naar uit dat het spel niet zozeer goed scored..
Ik moet zelf dan wel toevoegen dat ik het bij het begin ook prut vond, me ogen waren daadwerkelijk van
Na gebruik van de Owl bleek dit probleem wel voorholpen te zijn
Haha dus ook het proberen niet waard? Ik heb hem nog niet aangeraakt en na blacklight durf ik het eerlijk gezegd ook niet aan..Verwijderd schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 12:20:
[...]
Ja, maar na 30min deed ik het ook gelijk weer uit, zeer kritisch ik weet het
maar ik vond dat andere niks, het is leuk dat je in waves allemaal enemy's moet neerknallen maar ik verlangde toch teveel naar wat van de grotere games. zoals Killzone![]()
Al moet ik wel toevoegen dat ik veel op marktplaats zie dat mensen Killzone verkopen voor onder de 35 euro... ziet er dus naar uit dat het spel niet zozeer goed scored..
Ik moet zelf dan wel toevoegen dat ik het bij het begin ook prut vond, me ogen waren daadwerkelijk vanmaar eenmaal toen ik steeds vaker dood ging begon het me mateloos te irriteren.
Na gebruik van de Owl bleek dit probleem wel voorholpen te zijn
Ja Killzone vind ik wel ok, hoewel ik wel meer de multiplayer prefereer boven de singeplayer. Die vind ik erg saai en speel hem ook uit met tegenzin. Net zoals de BF4 singleplayer die ik ook ronduit slecht vond.
Wat stond er op je scherm bij het afrekenen?Je hebt het moeten goedkeuren dat ze geld gingen afschrijven.Verwijderd schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 08:56:
[...]
Gratis of niet staat los van het feit of je een cc heb of niet.
Maar ik heb 12 maanden Ps+, welke ik heb aangeschaft middels cc.
Bij resogun stond gratis met een streep door het aankoop bedrag. Aan geklikt en gedownload, maar als nog is er 14.99 van mn cc af af geschreven.
Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me
Verwijderd
Ik denk dat de meeste Singleplayers tegenwoordig toch wel leiden onder het "deadline'' begrip...robbertg91 schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 12:22:
[...]
Haha dus ook het proberen niet waard? Ik heb hem nog niet aangeraakt en na blacklight durf ik het eerlijk gezegd ook niet aan..
Ja Killzone vind ik wel ok, hoewel ik wel meer de multiplayer prefereer boven de singeplayer. Die vind ik erg saai en speel hem ook uit met tegenzin. Net zoals de BF4 singleplayer die ik ook ronduit slecht vond.
Ze moeten het maar afragen zodat ze de tegenstanders voor zijn en het uiteindelijke product voor kerst nog in de schappen hebben liggen.
Precies hetzelfde geld voor de Playstation 4 en Xbox one, Playstation zag je steeds maar plus punten scoren met, uitlenen van games wat mag, Gratis games per maand enz enz... en xbox maar falen met hun DMR ding. uiteindelijk is dat DMR verhaal weg

Zou inderdaad fucked up zijn, maar de mogelijkheid is er!

Bullet NL schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 17:02:
[...]
Waarom moet serieuze kritiek nou weer weg gezet worden als "bitchen", jij probeert hier mee weer een veroordeling te geven aan een probleem van een ander. Een ander heeft net zoveel recht om kritisch te zijn en hoeft niet weg worden gezet in de bewoording die jij daar voor kiest.
Ik snap die verwijzing die jij maakt wat er op neer komt dat ze dan maar een Xbox One moeten halen ook niet, je bent ze liever kwijt dan rijk, wat O O O, Kritiek op jou geliefde console mag niet? Komt nog bij dat jij met deze verwijzing erkend dat de klachten die op worden geworpen een bepaalde grondslag hebben.
Dus en ik hoop dat je de ironie begrijpt, Loop niet zo te "bitchen" op mensen die kritiek hebben, dit mogen ze namelijk hebben.
*knip*
Laten we hier verder gaan met het discussiëren over de PS4 en geen persoonlijke discussie starten over de gebruikers die commentaar hebben op of juist lovend zijn over de PS4/PSN
[ Voor 12% gewijzigd door Chaoss op 29-12-2013 01:46 ]
4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19
Verwijderd
Sick!
YouTube: PlayStation Plus Free Game Lineup January 2014
Playstation plus voor de ps3 is nu wel erg interessant!
Dat is de content van USA. Wij hebben deze:Verwijderd schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 13:11:
Sick!
8 Januari: Don't Starve (PS4-PSN)
24 December: DmC Devil May Cry (PS3)
24 December: Borderlands 2 (PS3)
24 December: Soul Sacrifice (PS Vita)
24 December: Blazblue Continuum Shift Extend (PS Vita)
Nu wel erg interessant ? Ik geniet er al 2jaar vanVerwijderd schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 13:11:
Sick!
Verwijderd
Ik zal het meteen regelen jah?Verwijderd schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 13:35:
Borderlands 2 moet ook naar de PS4 komen please!!

Als je toch al die moeite gaat doen kan je er dan PLEASE ! Borderlands 3 van maken ?
Niks mis met kritiek, maar je moet begrijpen dat mensen nu onderhand wel begrijpen dat jij het éénBullet NL schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 17:02:
Loop niet zo te "bitchen" op mensen die kritiek hebben, dit mogen ze namelijk hebben.
en ander aan te merken hebt op PSN (wat ik wel snap, er valt nog veel te verbeteren) en dat velen na
je zoveelste "PSN is niet goed bezig" -post het onderhand wel zat zijn om telkens hetzelfde te lezen.
Daarnaast kan je als je het niet met een bepaalde user eens bent, dit makkelijk 'uitvechten' dmv PB's in
plaats van dit in het topic te doen. Maar dit laatste zou ik jou, als mod zijnde, niet hoeven uit te leggen.
Wat vinden jullie hiervan trouwens?

die is wel gaaf,zal wel minder stof vangenSinner schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 13:53:
[...]
Niks mis met kritiek, maar je moet begrijpen dat mensen nu onderhand wel begrijpen dat jij het één
en ander aan te merken hebt op PSN (wat ik wel snap, er valt nog veel te verbeteren) en dat velen na
je zoveelste "PSN is niet goed bezig" -post het onderhand wel zat zijn om telkens hetzelfde te lezen.
Daarnaast kan je als je het niet met een bepaalde user eens bent, dit makkelijk 'uitvechten' dmv PB's in
plaats van dit in het topic te doen. Maar dit laatste zou ik jou, als mod zijnde, niet hoeven uit te leggen.
[afbeelding]
zit die bij een nieuwe bundel ofzo?
Precies hetzelfde probleem met de Sharkoon X-Tatic Digital 5.1 ... Reactie sharkoon: "De xbox one word niet ondersteund, de ps4 geeft wel geluid"..bukkum schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 12:02:
[...]
Ik heb mijn F540 headset teruggestuurd. Als ik het volume wilde regelen op de headset dan kon ik alleen het gamevolume aanpassen via de chat draaiknopOok bij mij pikte die de gesprekken uit de keuken op zo gevoelig is de microfoon. Zelf wil ik niet in het spelmenu elke x volumes gaan veranderen maar dat is persoonlijk.
Ik was er iig niet tevreden mee en heb nu een px4 gekocht. Deze werkt wel prima.
Ja. serieus. dat was de reactie op mijn vraag waarom het geluid als een cheap stereo headsetje klonk en de volumes niet meer te regelen waren (op de ps3 werkt hij trouwens nog perfect hoor)
PSN/XBOX : Murzeltje1976
Welnee joh, is gewoon gelakt door een gast. Vond het wel mooi gedaan.
Ik denk ik probeer even Killzone dat open weekend. Krijg constant error ce-34878-0 en dan sluit de applicatie
meer mensen met dit probleem?
lol,met type'ex ofzoSinner schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 14:02:
[...]
Welnee joh, is gewoon gelakt door een gast. Vond het wel mooi gedaan.
edit,misschien iets voor in de ideeen bus van sony
[ Voor 10% gewijzigd door darksoul1 op 28-12-2013 14:08 ]
Lees net dat het een bug is door de nieuwe patch. Je moet je taal veranderen naar Engels in het killzone options menu en dan de engelse taal downloadenPBP schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 14:05:
Ik denk ik probeer even Killzone dat open weekend. Krijg constant error ce-34878-0 en dan sluit de applicatiemeer mensen met dit probleem?

Waar downloaden jullie die gratis killzone?PBP schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 14:10:
[...]
Lees net dat het een bug is door de nieuwe patch. Je moet je taal veranderen naar Engels in het killzone options menu en dan de engelse taal downloaden
Zoeken naar Killzone in de store...jongf7 schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 14:25:
[...]
Waar downloaden jullie die gratis killzone?
Dan vind ik alleen de seasonpass of de betaalde versie en wat skins. Ik heb al een aantal keer flink rondgekeken in de store voor het hier te vragen.
Gebruik je wel de zoekfunctie? Want zodra ik alleen al Ki.. typ krijg ik al meerdere resultaten inclusief Killzone Open weekend versie.jongf7 schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 14:37:
[...]
Dan vind ik alleen de seasonpass of de betaalde versie en wat skins. Ik heb al een aantal keer flink rondgekeken in de store voor het hier te vragen.
Edit : Webstore linkje
[ Voor 13% gewijzigd door PBP op 28-12-2013 14:41 ]
Misschien geen PS plus ? Dat heb je volgens mij wel nodig om gebruik te maken van het free weekend
Uiteraard, sowieso kan je niet online gamen zonder Plus dus dat is opzich logischBeakzz schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 14:42:
Misschien geen PS plus ? Dat heb je volgens mij wel nodig om gebruik te maken van het free weekend
Ik ruil de mijne direct om voor een witte als het kon, echt geweldig mooiSinner schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 13:53:
[...]
Niks mis met kritiek, maar je moet begrijpen dat mensen nu onderhand wel begrijpen dat jij het één
[afbeelding]
Verwijderd
Zou ik ook doen ja! Ziet er zeer gelakt uit...RenaldoN schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 14:44:
[...]
Ik ruil de mijne direct om voor een witte als het kon, echt geweldig mooi
wel moet ik vermelden dat dit hoogstwaarschijnlijk nog wel gaat gebeuren dat ze op ongeveer zoon manier de verkoop ingaan.
Je ziet het nu ook al met de Playstation 3 super slim die in vele kleuren te verkrijgen is.
Nee, die heb ik niet gebruikt.PBP schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 14:39:
[...]
Gebruik je wel de zoekfunctie? Want zodra ik alleen al Ki.. typ krijg ik al meerdere resultaten inclusief Killzone Open weekend versie.
Edit : Webstore linkje
Wat een onzin dat je bepaalde dingen alleen zo kan vinden..
Je kijkt gewoon niet goed.jongf7 schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 14:58:
[...]
Nee, die heb ik niet gebruikt.
De zoekfunctie is echt geen vereiste hoor.
Hij staat ook ergens in de store. Ik meen bij Playstation Plus > Exclusivejongf7 schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 14:58:
[...]
Nee, die heb ik niet gebruikt.
PS+ Instant Game Collection is ook idd echt zieke waarde voor je moneyz.Verwijderd schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 13:11:
Sick!
Ik heb nog even gezocht in de menu's om ik kan onder apparaten wel het volume aanpassen van de koptelefoon maar niet van de mic. Heb je je 2e F540 al getest?Beakzz schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 12:03:
[...]
Dan klopt er toch echt iets niet , want ik kan het volume van het geluid en spraak allebei aanpassen op de koptelefoon. Heb pas een extra F540 besteld dus zal die vanmiddag eens uittesten. Miscchien dat het alleen bij nieuwere modellen is ?
Met zoek functie in ieder geval meteen gevondendutchgio schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 14:59:
[...]
Je kijkt gewoon niet goed.
De zoekfunctie is echt geen vereiste hoor.
Heb je hem al binnen, zo ja. wat zijn je ervaringen?renzo4000 schreef op maandag 23 december 2013 @ 13:19:
[...]
Zie mijn eerder genoemde post:
In theorie zou de 4 pins constructie moeten werken, aangezien de "gewone" 4 pins headsets met mics nu ook werken. Ik kan dan alleen geen gebruik maken van de afzonderinglijke audio en chat volumes die ook via de headset geregeld kunnen worden, maar dit kan je ook soortgelijk aanpassen in het ps menu. Ik ben benieuwd!
Mijn oordopjes van de HTC one werken ook (geluid en mic) als maar aan bovenstaande voorwaarde wordt voldaan. Ik kan het je echter niet garanderen.
Ik heb nu toch maar een headset van 4gamers besteld: http://www.4gamers.net/pr...887-stereo-gaming-headset
[afbeelding]
[afbeelding]
Ik heb dit puur op de gok gekocht aangezien er geen reviews van zijn (althans ik kan ze niet vinden). En voor €34,95 kan je ook niet echt een buil aan vallen. Belangrijkste vind ik dat je alle chatfunctionaliteiten kan gebruiken zonder veel poespas met losse kabeltjes ed. Deze gaat gewoon direct in je DS4 met een enkele jackplug en kan je zowel de chat en game audio regelen op de remote. Als blijkt dat het niks is, stuur ik hem wel terug.
Mag ik tevens vragen waar je hem gekocht hebt? Inmiddels heb ik hem ook maar besteld, voor die 35 Euro loop je inderdaad weinig risico.
[ Voor 4% gewijzigd door A3-D op 28-12-2013 17:25 . Reden: Product is besteld ]
Erg benieuwd waar jullie deze besteld hebben en wat jullie er van vinden!A3-D schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 17:09:
[...]
Heb je hem al binnen, zo ja. wat zijn je ervaringen?
Mag ik tevens vragen waar je hem gekocht hebt? Inmiddels heb ik hem ook maar besteld, voor die 35 Euro loop je inderdaad weinig risico.
Ik heb 'm bij Conrad besteld, gratis verzending en op voorraad. Na het lezen van de reviews op Amazon heb ik de knoop doorgehakt.exi22 schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 17:28:
[...]
Erg benieuwd waar jullie deze besteld hebben en wat jullie er van vinden!
Toevallig heb ik deze koptelefoon en ik gebruik hem af en toe wel eens in de controller.A3-D schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 02:12:
Maar dat probleem dat jij hebt ken ik niet. Pas nog met een tweaker een hele avond BF4 zitten spelen en zonder problemen de microfoon kunnen gebruiken.
Er schijnen twee modellen te zijn van de S4i, en vermoedelijk heb ik het oude model. Ik heb dezeDubbel Fristie schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 18:03:
[...]
Toevallig heb ik deze koptelefoon en ik gebruik hem af en toe wel eens in de controller.
Maar dat probleem dat jij hebt ken ik niet. Pas nog met een tweaker een hele avond BF4 zitten spelen en zonder problemen de microfoon kunnen gebruiken.

Zo ziet die van mij er ook uit.A3-D schreef op zaterdag 28 december 2013 @ 18:12:
[...]
Er schijnen twee modellen te zijn van de S4i, en vermoedelijk heb ik het oude model. Ik heb deze[afbeelding]
Wat zijn de uiterlijke verschillen?
Ps4 vandaag binnen gekregen!
Alles werkt perfect totdat ik systeem update uitvoer.
Nu alleen nog sneeuw tijdens opstarten lijkt niet ps4 niet doorstart.
Wat nu? Kapot of meerdere met dit probleem?
Alles werkt perfect totdat ik systeem update uitvoer.
Nu alleen nog sneeuw tijdens opstarten lijkt niet ps4 niet doorstart.
Wat nu? Kapot of meerdere met dit probleem?
Even in safe mode opstarten (helemaal van t stroom, en dan de power "knop" 7 sec vasthouden) dan nog eens een initialisatie uitvoeren, evt. via usb.
[ Voor 15% gewijzigd door DarkElement op 28-12-2013 18:38 ]
Dit topic is gesloten.
Let op:
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.
Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.
Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan