Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

en (hier) doet ie t weer:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 11-10 19:20

Bullet NL

Eigen Wijs

Chaoss schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 00:27:
[...]

PS3 en PS4 zitten op hetzelfde netwerk dus dat maakt niets uit.
Je logt op je PS4 wel degelijk op andere servers in dan op de PS3, de beide zijn wel gekoppeld....

Dus het is een ja/nee verhaal, niet de zelfde servers, wel het zelfde netwerk (wanneer je het wat breder bekijkt)

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Jumpman schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 00:17:
[...]

Deze Sony headset is niet specifiek genoemd (De 7.1 Playstation en de Pulse wel).
Die headset werkt wel, en zal ook niks hebben aan de update. De update zorgt ervoor dat je gebruik kan maken van de chat functie zonder kabel bijv. De Sony headset op iBood wordt aangesloten op de optical-out van de PS4. Dus hetzelfde als een surround sound set. De rede dat deze headset niks aan de update zal hebben is omdat het geeneens een microfoon heeft. Dus perfect om mee te gamen, maar niet om mee te chatten helaas.

Ik wacht wel op mijn Turtle Beach PX4.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Act-One
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 03-10-2021
Ik vind gamen met een headset op helemaal niets, eigenlijk zijn die chatheadsetjes ook teveel voor mij, maar ben dan ook wel weer zo dat ik begrijp dat dit een eis is om met elkaar te kunnen praten.

Nee, ik slinger mijn 7.1 aan, audio lekker hard, een lage "bas" toon moet je in je buik voelen! ;)
Ik heb met een headset binnen een half uur altijd gekookte oren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Quijote
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 12-10 23:41

Don Quijote

El Magnifico

Ik heb zelf ook liever gewoon een goede surround set. Maar voor mensen die daar de ruimte/geld niet voor hebben is een goede headset een prima alternatief.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Act-One schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 00:40:
Ik vind gamen met een headset op helemaal niets, eigenlijk zijn die chatheadsetjes ook teveel voor mij, maar ben dan ook wel weer zo dat ik begrijp dat dit een eis is om met elkaar te kunnen praten.

Nee, ik slinger mijn 7.1 aan, audio lekker hard, een lage "bas" toon moet je in je buik voelen! ;)
Dit is dus gelijk ook het probleem haha. Ik doe dat het liefst ook, maar dat vindt mijn familie niet zo leuk, om over de buren maar te zwijgen :X In de middag/vooravond is het vaak geen probleem, maar ik betrap mijzelf erop dat ik soms toch even de bass en volume wat zachter zet omdat ik al mensen hoor zeiken (en gelijk hebben ze: trillende muren etc haha). In de avond kan dit al helemaal niet.

Een goede game headset bied voor mij daarom de perfecte uitkomst. Kan lekker helemaal los gaan, zonder anderen lastig te vallen en zonder zelf lastig te worden gevallen. d:)b

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Act-One
Wanneer de vrouw en kinderen slapen kan ik beneden volgas zonder dat ze boven iets horen :) Buren heb ik wel, maar die wonen niet aan ons huis vast ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-10 13:04
Is er ergens al bekend gemaakt wanneer er een nieuwe firmware update komt? Ik hoop toch wel op mp3/video/dlna support in de eerstvolgende.

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DarkElement schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 02:04:
Is er ergens al bekend gemaakt wanneer er een nieuwe firmware update komt? Ik hoop toch wel op mp3/video/dlna support in de eerstvolgende.
Sony gaf aan begin januari (snel na de jaarwisseling) met een update te komen om in ieder geval met betere support voor headsets te komen. Er zijn nog geen aankondigingen gedaan over mp3/video/dlna. Wel heeft Shuhei Yoshida (@yosp) op twitter aangegeven dat ze er mee bezig zijn omdat de gebruikers dit een belangrijke toevoeging vonden. Vervolgens kwam er een gerucht dat de mp3/video/dlna toevoeging een onderdeel zou zijn van een grote update die ook de suspend/resume functie voor games zou moeten toevoegen. Echter is dat dus enkel een gerucht tot nu toe.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Wat houdt die suspend/resume precies in, dat kan nu tch ook al.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DarkElement schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 02:30:
Wat houdt die suspend/resume precies in, dat kan nu tch ook al.
Nee dat kan nu nog niet. Nu kan je switchen tussen game en home, maar niet de game daadwerkelijk suspenden. Suspend/resume houd in dat wanneer je de PS4 uitzet (dus in standby zet) de game in een suspend mode komt te zitten. Wanneer je de PS4 weer aanzet, 'resume't de game weer en kan je gaan waar je gebleven bent.
Super handig, zeker als je voor langere periode één game speelt. Ten eerste hoef je je niet druk te maken om saven als je geen save punt tegen komt. En daarnaast ben je gelijk waar je gebleven bent de volgende keer, dus hoef je niet weer de game te selecteren en te wachten tot hij opgestart is.

Vergelijkbaar met hoe het op de PS Vita is. Als je daar een game speelt, en je zet de Vita op standby, dan zet hij de game in suspend mode. Zodra je de Vita weer uit standby haalt kan je gewoon verder gaan waar je gebleven bent.

[ Voor 12% gewijzigd door ASNNetworks op 27-12-2013 02:52 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullet NL schreef op donderdag 26 december 2013 @ 22:49:
[...]

Ik vermeld helemaal niets krampachtig, jij hebt schijnbaar zelf geen kinderen die op een gameconsole gamen. Zo ja, dat had je geweten dat het rond uit een teleurstelling voor ze is dat ze niet van het ding gebruik kunnen maken als dat ze willen.

Helemaal mooi dat jij mij en zelfs mijn kinderen denkt weg te kunnen zetten, wat maakt het jou nou uit welke games mijn kinderen spelen? Jij bent zo'n beetje de laatste die daar überhaupt een verwijt over kan maken.

Zoals jij zelf letterlijk schrijft, " al speel ik vrijwel niet online" Andere mensen doen dit heel veel, snap dan ook niet waarom jij (als iemand die vrijwel niet online gamed) kritiek kan hebben op mensen die een dienst ter discussie stellen waar mee ze problemen hebben.

ps. Ga mij nou niet voor wat dan ook uit maken, kijk eerst maar eens in de spiegel, objectief ben je zeker niet!
Oh jawel hoor. Iedere keer als je komt melden dat PSN eruit ligt, kun je het niet laten om erbij te zetten dat je kids niet kunnen spelen. Dat is even relevant als de kleur trainingsbroek die ik aan heb tijdens het gamen. Gewoon een manier waarop je nog even subtiel kunt vermelden dat je de PS4 voor kinderen vindt, ook al zal je dat ontkennen.

En waar heb ik kritiek? Ook al heb ik zelf nergens last van en ook al speel ik niet veel online, ik geef toch aan dat we PSN het voordeel van de twijfel moeten geven? Daarmee onderken ik toch dat er problemen zijn? 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Een leuk filmpje om alvast een beetje zin te krijgen in 2014!

Youtube: 20 PS4 Games You Must Play In 2014

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 13:51

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Act-One schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 00:40:

Nu met de PS4 heb ik een paar keer een headset gebruikt omdat je die zo gemakkelijk in de controller kunt pluggen en eigenlijk vond ik dat best wel lekker gamen, je bent meer afgesloten van je omgeving dus meer betrokken bij je game. En dan gebruikte ik nog een simpele headset van mijn telefoon, met een betere koptelefoon met echt goed geluid is het geluid nog intenser.

Eigenlijk zou ik best een leuke koptelefoon met 5.1/7.1 geluid willen maar die hebben dan weer niet het gemak dat je ze zo in de controller kunt pluggen... tenminste ik neem aam dat daar alleen stereo geluid uitkomt?

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13:10
bukkum schreef op donderdag 26 december 2013 @ 23:55:
Ik kom ook van een 360 en hoe je t went of keert t is gewoon slecht wat ik de eerste weken met psn meemaak. Op de 360 amper problemen meegemaakt en nu is t maar hopen dat je online kan gamen of in de store kan. Dit heeft niks met klagen te maken maar puur met feiten en de teleurstelling die dit met zich meebrengt.
Als je veel online gamed is dit gewoon echt irritant. Persoonlijk maak ik me er (nog) niet zo druk om maar als dit zo de komende weken blijft dan zakt mijn vertrouwen toch wel diep weg. Zou voor mij ook echt een reden kunnen worden om te switchen naar een one. Ik hoop t niet want ben verder zeer tevreden alleen game ik veel online dus dat moet gewoon in orde zijn.
Ik heb tot nu toe één keer niet online kunnen gamen ;) . Dus kan ik mij hier eigenlijk totaal niet in herkennen (misschien geluk gehad). Als het bij jou zou erg is dat dat je maar moet hopen dat je online kan gamen of in de store kan, is er dan niet gewoon iets defect :? .

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Chaoss schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 09:28:
[...]

Nu met de PS4 heb ik een paar keer een headset gebruikt omdat je die zo gemakkelijk in de controller kunt pluggen en eigenlijk vond ik dat best wel lekker gamen, je bent meer afgesloten van je omgeving dus meer betrokken bij je game. En dan gebruikte ik nog een simpele headset van mijn telefoon, met een betere koptelefoon met echt goed geluid is het geluid nog intenser.

Eigenlijk zou ik best een leuke koptelefoon met 5.1/7.1 geluid willen maar die hebben dan weer niet het gemak dat je ze zo in de controller kunt pluggen... tenminste ik neem aam dat daar alleen stereo geluid uitkomt?
Ik game nu uitsluitend nog met mijn headset. Sowieso is de geluidskwaliteit beter dan uit mijn tv, maar je wordt gewoon zoveel meer in de game getrokken omdat je wordt afgesloten van de buitenwereld.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Quijote

Don Quijote

El Magnifico

voxxel schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 09:20:
Een leuk filmpje om alvast een beetje zin te krijgen in 2014!

Youtube: 20 PS4 Games You Must Play In 2014
Als dit echt allemaal uitkomt in 2014 ziet het er niet verkeerd uit.
  • Thief
  • Metal Gear Solid
  • Watchdogs
  • Destiny
  • The Division
  • Dragon Age
  • The Witcher 3
  • Uncharted
Zijn allemaal games die ik er veelbelovend uit vind zijn, of uit het verleden toch wel het nodige van verwacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Ravnoss schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 09:33:
[...]

• Thief
  • Metal Gear Solid
  • Watchdogs
  • Destiny
  • The Division
  • Dragon Age
  • The Witcher 3
  • Uncharted
Zijn allemaal games die ik er veelbelovend uit vind zijn, of uit het verleden toch wel het nodige van verwacht.
Een jaar geleden had ik watch dogs nog heel hoog op mijn lijstje staan. Maar inmiddels is die toch wel ver naar beneden gezakt :9~

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DirtyDutch
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-08 16:46
Ravnoss schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 09:33:
[...]

• Thief
  • Metal Gear Solid
  • Watchdogs
  • Destiny
  • The Division
  • Dragon Age
  • The Witcher 3
  • Uncharted
Het belooft inderdaad een mooi game jaartje te worden als dit echt daadwerkelijk uitkomt in 2014...

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chaoss schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 09:28:
[...]

Dit inderdaad. Ik heb ook wel een redelijke 5.1 set staan beneden, maar ik speel echt veel liever met een headset. Ik vind dat veel bruter klinken.

Ik mis inFamous trouwens in het lijstje hierboven. En ik betwijfel of Uncharted volgend jaar gaat uitkomen. Ik hoop het wel, maar iets zegt me dat het 2015 gaat worden.

[ Voor 9% gewijzigd door bram1984 op 27-12-2013 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• piqueno11
  • Laatst online: 11-10 19:17
V9 Ghost schreef op woensdag 25 december 2013 @ 15:59:
Voor de geïnteresseerde die thumb grips willen kopen voor hun ds4.
Hier is mijn ervaring met een paar verschillende sets.

Ik heb twee sets gekocht via miniinthebox.com namelijk
deze
http://www.miniinthebox.c...4-controller_p884102.html

en deze
http://www.miniinthebox.c...ntroller-wit_p929653.html

En de ORB Analog Thumb Grips PS4 via bol.com
http://www.bol.com/nl/p/o...ips-ps4/9200000021764880/

De twee van miniinthebox.com zijn echt waardeloos voor dat geld, (ik had ze voor halve prijs) ze zijn gemaakt van hard plastic en voelen veel te ruw aan. De doorzichtige zijn ietsjes zachter maar niet veel en zeker niet comfortabel.

Als je net als ik vindt dat de (zacht) rubberen analoge sticks van de ds4 geweldig zijn, dan zijn de ORB grips zeker een aanrader.

Deze zijn wel van rubber gemaakt en voelen echt heel goed aan, zelfs na uren spelen.
Ik moet zeggen dat ze zelfs meer grip geven dan de originele sticks.

Wat misschien even wennen is, is dat de sticks er hoger door worden zo'n 4 a 5 mm.

Het is jammer dat ze überhaupt nodig zijn en ik ga er van uit dat sony het rubberen gedeelte van de sticks zal verbeteren.
Tot die tijd is dit een prima oplossing, en misschien wil ik na een tijdje niet eens meer zonder deze thumb stick grips spelen. :)
Had je beter van www.kontrolfreek.com kunnen kopen, :) veel beter

Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pykow
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12:30

Pykow

Angelo OTR

Jeej ik heb een playstation network card van 20 euro gekregen, nu nog het belangrijkste ontvangen, de console PS4 zelf.

Angelo NL / Global Cargo VTC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FerdiV
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 28-09 15:07
Voor mijn PS3 gebruikte ik PS3 Media Server om vanaf mijn Mac bestanden op de PS3 af te spelen, zoals MKV-bestanden. Weet iemand wat de mogelijkheden met de PS4 zijn? Ik kan daar echt bar weinig over vinden...

De Media Server werkt er niet mee, maar hoe kan ik mijn bestanden dan afspelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flam
  • Registratie: Februari 2012
  • Nu online
Voorlopig niet voor zover ik weet, waarschijnlijk pas met de volgende FW update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 11-10 12:35
Matedeor schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 09:31:
[...]

Ik heb tot nu toe één keer niet online kunnen gamen ;) . Dus kan ik mij hier eigenlijk totaal niet in herkennen (misschien geluk gehad). Als het bij jou zou erg is dat dat je maar moet hopen dat je online kan gamen of in de store kan, is er dan niet gewoon iets defect :? .
De keren dat ik problemen had met in de store komen of online gamen hadden anderen daar ook last van. Ik ga er ook van uit dat het wel goed komt hoor maar ik ben gewoon reëel en kritisch op een product, niks mis mee toch? Ik zie ook de enorme positieve kant van psn met de games die je krijgt helemaal top. Dat en de exclusieve games hebben mij de overstap van xbox naar playstation doen maken. Echter iets essentieels als online gamen mag niet wekelijks problemen opleveren in mijn ogen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

voxxel schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 09:32:
[...]

Ik game nu uitsluitend nog met mijn headset. Sowieso is de geluidskwaliteit beter dan uit mijn tv, maar je wordt gewoon zoveel meer in de game getrokken omdat je wordt afgesloten van de buitenwereld.
bram1984 schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 09:51:
[...]

Dit inderdaad. Ik heb ook wel een redelijke 5.1 set staan beneden, maar ik speel echt veel liever met een headset. Ik vind dat veel bruter klinken.
Wat voor headset gebruiken jullie en heb je die rechtstreeks op de console aangesloten? draadloos lijkt me niets, weer een apparaat (basis station) erbij en weer een apparaat wat opgeladen moet worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Steevo_S
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 22-08 10:16
Battlefield 4 voor 45e (met January sales en upgrade) en NBA 2K14 voor 39e

Helaas geen NFS Rivals of Fifa :(

Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Laatst online: 13:21
Zijn er echt serieus dan wekelijks problemen met psn? Ik doe iedere avond killzone online, zonder problemen. Eerste en tweede kerstdag niet gedaan, vanwege andere verplichtingen. Lijkt mij dat men (team xbox) hier zaken komt dramatiseren nu psn twee dagen achter elkaar problemen heeft gehad. En dan toch komen aanzetten met argumenten als: oh, maar ik game ook op de concurrent, dus ik ben per definitie objectief :+ komen mij ook de strot uit. Doet me denken aan het gejank in het x1 vs ps4 topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TajTaj
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 09-10 02:49
Steevo_S schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 10:46:
Battlefield 4 voor 45e (met January sales en upgrade) en NBA 2K14 voor 39e

Helaas geen NFS Rivals of Fifa :(
Krijg je daar de expansie China Rising ook bij?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Chaoss schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 10:40:
[...]

[...]

Wat voor headset gebruiken jullie en heb je die rechtstreeks op de console aangesloten? draadloos lijkt me niets, weer een apparaat (basis station) erbij en weer een apparaat wat opgeladen moet worden.
PX4. Je plugt inderdaad een klein station in de usb poort. Als de headset leeg is, stop je de usb kabel er in en je kan verder gamen met draad. Ik vind een bedraadde headset niet prettig, dat koord zit altijd in de weg op een of andere manier.

Overigens heb ik een stekkerdoos met usb naast de bank liggen, dus met opladen plug ik de controller/headset daar in.

[ Voor 9% gewijzigd door voxxel op 27-12-2013 10:59 ]

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
Trishul schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 10:48:
Zijn er echt serieus dan wekelijks problemen met psn? Ik doe iedere avond killzone online, zonder problemen. Eerste en tweede kerstdag niet gedaan, vanwege andere verplichtingen. Lijkt mij dat men (team xbox) hier zaken komt dramatiseren nu psn twee dagen achter elkaar problemen heeft gehad. En dan toch komen aanzetten met argumenten als: oh, maar ik game ook op de concurrent, dus ik ben per definitie objectief :+ komen mij ook de strot uit. Doet me denken aan het gejank in het x1 vs ps4 topic.
Volgens mij moet je toch is leren lezen voordat je nutteloos gaat trollen met team xbox opmerkingen. Nogmaals ik maak me er niet zo druk om dat ik een paar x online problemen had. Men mag hier toch gewoon objectief iets van zeggen hoeft toch geen ps4 veren in de kont topic te zijn?
Zelfde met de slijtende thumbsticks, is gewoon een probleem maar door de input hier komen er mooie "oplossingen" zoals de kontrol freeks of de orbs opzetstukjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb nergens last van met mijn controllers. Ik heb er toch al aardig wat dagen mee gespeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Quijote

Don Quijote

El Magnifico

Trishul schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 10:48:
Ja want Xbox fanboys geven hier 500+ euro uit aan een PS4 met games, alleen om hier in het topic te kunnen roepen dat PSN down is. Paranoia much?
Juist de reactie die jij plaatst is typisch fanboy gedrag, de enkele kritiekpunten die worden gegeven op de PS4 weghonen en in plaats van te reageren op de post de poster aanvallen. Kinderachtig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Laatst online: 13:21
bukkum schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 10:58:
[...]

Volgens mij moet je toch is leren lezen voordat je nutteloos gaat trollen met team xbox opmerkingen. Nogmaals ik maak me er niet zo druk om dat ik een paar x online problemen had. Men mag hier toch gewoon objectief iets van zeggen hoeft toch geen ps4 veren in de kont topic te zijn?
Zelfde met de slijtende thumbsticks, is gewoon een probleem maar door de input hier komen er mooie "oplossingen" zoals de kontrol freeks of de orbs opzetstukjes.
Ik was niet op de man aan het spelen. Ik had jou ook niet bij naam genoemd (leren lezen...) Je zou je dus ook niet aangesproken moeten voelen. Natuurlijk zijn er problemen met de ps4, net zoals bij iedere nieuwe console, maar dat wil niet zeggen dat men dan vanuit een zgn. objectieve waarneming maar het hele platform de grond in moet boren. Ik mis ook nog een aantal dingen op mn ps4, maar ik weet dat ik early adopter ben en dat daar nadelen aan kleven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ravnoss schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 11:07:
[...]

Ja want Xbox fanboys geven hier 500+ euro uit aan een PS4 met games, alleen om hier in het topic te kunnen roepen dat PSN down is. Paranoia much?
Juist de reactie die jij plaatst is typisch fanboy gedrag, de enkele kritiekpunten die worden gegeven op de PS4 weghonen en in plaats van te reageren op de post de poster aanvallen. Kinderachtig.
Lijkt me inderdaad ook sterk, hoewel ik wel denk dat er mensen beweren zogenaamd beide consoles te bezitten, terwijl dit niet het geval is. Zo valt getroll iets minder op en lijk het alsof ze objectief zijn.

Maar we kunnen concluderen dat PSN op dit moment nog niet op het niveau zit waar het hoort te zijn, ook al heeft niet iedereen er last van. Laten we er vanuit gaan dat dit op termijn stukken beter zal gaan werken (Sony zal wel moeten).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Quijote

Don Quijote

El Magnifico

bram1984 schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 11:12:
[...]

Lijkt me inderdaad ook sterk, hoewel ik wel denk dat er mensen beweren zogenaamd beide consoles te bezitten, terwijl dit niet het geval is. Zo valt getroll iets minder op en lijk het alsof ze objectief zijn.

Maar we kunnen concluderen dat PSN op dit moment nog niet op het niveau zit waar het hoort te zijn, ook al heeft niet iedereen er last van. Laten we er vanuit gaan dat dit op termijn stukken beter zal gaan werken (Sony zal wel moeten).
PSN heeft gewoon nog wat kinderziektes, maar als je ziet wat een sprong voorwaarts het is ten opzichte van de PS3 ben ik allang tevreden. Als het nog iets stabieler wordt heb je gewoon een service die van hetzelfde niveau is als Xbox Live, en dat is toch een overwinning als je bedenkt hoe groot het verschil de vorige generatie was.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Absoluut. Zoals ik al eerder zei: ik heb nog geen downtime opgemerkt en downloads en updates zijn zo binnen. Ook de day one patch, die ik voor de zekerheid ook op USB had staan, heb ik in eerste instantie via Wi-Fi binnengehaald. Met 10 minuten was de PS4 up-to-date. Echt niks op aan te merken verder.

Overigens heb ik op de PS3 altijd zonder problemen online gespeeld toen ik wat actiever Call of Duty deed. De problemen die er waren, lagen meer aan de host of aan het spel zelf. Alleen de download snelheid was tergend traag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• frank131331
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 11-10 14:09
Heb een aantal vouchercodes die ik zelf niet ga gebruiken:

Tiny Hawk - Gebruikt

SingStar-voucher - 46ML-BDN2-THNJ (39% Korting op verschillende SingStar-songpacks met elk vijf tracks)

Sly Trilogy- 5DL5-9PNP-HG2P- (Pak stiekem 60% korting mee - van € 19,99 voor € 7,99 - op deze drie
klassieke alles-in-een actie-adventures voor PS3)

Music Unlimited 60 dagen gratis voucher - QJBT-F2NK-JHF4 - (Alle ps systemen)

PS Home sneeuwpop - R2K3-8GN3-PBDF-

Laat even weten wanneer je er 1 gebruikt hebt.

[ Voor 10% gewijzigd door frank131331 op 27-12-2013 12:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
Trishul schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 11:11:
[...]

Ik was niet op de man aan het spelen. Ik had jou ook niet bij naam genoemd (leren lezen...) Je zou je dus ook niet aangesproken moeten voelen. Natuurlijk zijn er problemen met de ps4, net zoals bij iedere nieuwe console, maar dat wil niet zeggen dat men dan vanuit een zgn. objectieve waarneming maar het hele platform de grond in moet boren. Ik mis ook nog een aantal dingen op mn ps4, maar ik weet dat ik early adopter ben en dat daar nadelen aan kleven.
Verder ook niks aan de hand hoor. Ik heb alleen echt niet het gevoel dat de ps4 hier de grond in wordt geboord in tegendeel. Ik heb alleen een ps4 en ben echt wel heel tevreden zijn alleen een paar puntjes die beter moeten. Kan genoeg pluspunten opnoemen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• downing
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 01-07-2024
Zo nieuwe hdd van 1Tb is onderweg. Zijn mijn save games automatisch opgeslagen in de cloud of moet ik dit handmatig doen???

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fatal Mind
  • Registratie: September 2007
  • Niet online
downing schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 11:24:
Zo nieuwe hdd van 1Tb is onderweg. Zijn mijn save games automatisch opgeslagen in de cloud of moet ik dit handmatig doen???
Probeer et ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 07-10 20:54

MeNTaL_TO

The future is not set

bacardicoconut schreef op donderdag 26 december 2013 @ 23:41:
Wat een gejankt over psn hier zeg, het is kerst mensen besteedt deze dagen aan je familie en vrienden en ga morgen weer fijn gamen.
Ach het kan inderdaad altijd erger, de Nintendo Estore doet het geheel niet, steamstore had ook last van downtime, xbox live ook (al las ik dat alleen fifa14 hier last van had). Allemaal prutsers dan.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Act-One
bram1984 schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 11:18:
Absoluut. Zoals ik al eerder zei: ik heb nog geen downtime opgemerkt en downloads en updates zijn zo binnen. Ook de day one patch, die ik voor de zekerheid ook op USB had staan, heb ik in eerste instantie via Wi-Fi binnengehaald. Met 10 minuten was de PS4 up-to-date. Echt niks op aan te merken verder.

Overigens heb ik op de PS3 altijd zonder problemen online gespeeld toen ik wat actiever Call of Duty deed. De problemen die er waren, lagen meer aan de host of aan het spel zelf. Alleen de download snelheid was tergend traag.
Een mooi betoog voor PSN, maar ik neem aan dat je het volgende met mij eens bent; Op moment dat jij geen problemen ervaart betekend niet dat ze er niet zijn.

Het blijkt al uit meerdere reacties van verschillende personen in dit topic, PSN werkt nog niet zo als het wel zou moeten doen. Sommigen doen dit af als early adaptor problemen of wat dan nog niet meer. Ik vind dat Sony het beter voor elkaar moet hebben. PSN is niet nieuw voor ze, ze hebben er op de PS3 al een hele tijd ervaring mee kunnen opdoen. Wanneer je een console op de markt brengt waarbij het hele online gebeuren zeer belangrijk is en het zeker de afgelopen dagen structureel slecht loopt doe je gewoon iets fout. Daarom zeg ik ook dat ik het gevoel heb dat Sony dit niet 123 gaat veranderen. Ik ben bang dat ze de problemen van de afgelopen dagen op kerstdrukte gooien. Een verkeerder benadering als je het mij zou vragen, ik vindt dat je gewoon overcapaciteit in je netwerk zou moeten inbouwen. Helemaal wanneer je bekijkt dat Sony exact weet hoeveel consoles er geactiveerd zijn, als ze het beleid er naar zouden hebben kunnen ze hun servercapaciteit daar dan ook makkelijk op aanpassen.

Ik kom de meest idiote smoezen tegen; van dat het er bij hoort tot dat je hier als consument rekening mee zou moeten houden. Voor het gemak leg ik het vergelijk naar de Xbox Live dienst, ondanks dat dit volgens sommigen hier vloeken in de kerk is. Waarom kan Microsoft wel een netwerk in de lucht houden? Heb één naar gekeken wat de problemen waren de afgelopen dagen, dit bleek niet meer te zijn dat problemen met NAT GEO TV en een klein probleem met de Forza Servers betreffende je Tier ranking. (het spel was gewoon speelbaar)

Ik vraag me dan ook echt af waarom Sony hier zo verdedigt moet worden. Wanneer je reëel naar PSN kijkt is het product nog lang niet op het niveau waar een betaaldienst eigenlijk wel zou moeten zijn. Nogmaals en ik heb het eerder geschreven, dit doet helemaal niets af aan de hardware, niets mis mee, op voor mij de controller na die enorm wennen is ;)

Probeer mensen die serieuze kritiek hebben op jou geliefde console nu niet helemaal af te branden, liefde maakt blind, een andere kijk op de zaak werkt verhelderend.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Quijote

Don Quijote

El Magnifico

Ik ben het met je eens dat PSN op de PS4 nog verre van vlekkeloos is, maar zeg daarbij ook gelijk dat het ontzettende stap voorwaarts is ten opzichte van wat er op de PS3 was. In vergelijking met Microsoft wat op de 360 al een uitstekende online ervaring bood, heeft Sony een paar flinke stappen moeten maken. En ja dat gaat gepaard met slagen en stoten, en ja dat zou eigenlijk niet moeten, maar ik ben vooral blij dat Sony die inhaalslag die nodig was heeft gemaakt. Misschien duurt het nog even totdat het echt vlekkeloos werkt, maar daar kan ik mee leven als het uiteindelijk leidt tot een ervaring die gelijk is aan xbox live.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
ASNNetworks schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 02:47:
[...]

Nee dat kan nu nog niet. Nu kan je switchen tussen game en home, maar niet de game daadwerkelijk suspenden. Suspend/resume houd in dat wanneer je de PS4 uitzet (dus in standby zet) de game in een suspend mode komt te zitten. Wanneer je de PS4 weer aanzet, 'resume't de game weer en kan je gaan waar je gebleven bent.
Super handig, zeker als je voor langere periode één game speelt. Ten eerste hoef je je niet druk te maken om saven als je geen save punt tegen komt. En daarnaast ben je gelijk waar je gebleven bent de volgende keer, dus hoef je niet weer de game te selecteren en te wachten tot hij opgestart is.

Vergelijkbaar met hoe het op de PS Vita is. Als je daar een game speelt, en je zet de Vita op standby, dan zet hij de game in suspend mode. Zodra je de Vita weer uit standby haalt kan je gewoon verder gaan waar je gebleven bent.
Als ik het goed begrijp kan ik het een beetje vergelijken met een savestate in een emulator ofzo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Act-One
Ravnoss schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 12:19:
Ik ben het met je eens dat PSN op de PS4 nog verre van vlekkeloos is, maar zeg daarbij ook gelijk dat het ontzettende stap voorwaarts is ten opzichte van wat er op de PS3 was. In vergelijking met Microsoft wat op de 360 al een uitstekende online ervaring bood, heeft Sony een paar flinke stappen moeten maken. En ja dat gaat gepaard met slagen en stoten, en ja dat zou eigenlijk niet moeten, maar ik ben vooral blij dat Sony die inhaalslag die nodig was heeft gemaakt. Misschien duurt het nog even totdat het echt vlekkeloos werkt, maar daar kan ik mee leven als het uiteindelijk leidt tot een ervaring die gelijk is aan xbox live.
Kijk, ik heb geen PS3 gehad, wel een Xbox360. Als het niveau van PSN op de PS3 dan zo slecht was als jij hier mij doet wil geloven heeft MS inderdaad een behoorlijke voorsprong in het hele online gebeuren.
Daarom denk ik dat mijn eerdere conclussie helemaal geen rare is, ze maken prima hardware, maar ze zijn geen netwerkbouwer. Wanneer het hele online gebeuren je ding is, en niet zoals bram bijna nooit online gamed ;) zit je misschien wel beter op de andere console.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Act-One schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 12:14:
[...]

Een mooi betoog voor PSN, maar ik neem aan dat je het volgende met mij eens bent; Op moment dat jij geen problemen ervaart betekend niet dat ze er niet zijn.

Het blijkt al uit meerdere reacties van verschillende personen in dit topic, PSN werkt nog niet zo als het wel zou moeten doen. Sommigen doen dit af als early adaptor problemen of wat dan nog niet meer. Ik vind dat Sony het beter voor elkaar moet hebben. PSN is niet nieuw voor ze, ze hebben er op de PS3 al een hele tijd ervaring mee kunnen opdoen. Wanneer je een console op de markt brengt waarbij het hele online gebeuren zeer belangrijk is en het zeker de afgelopen dagen structureel slecht loopt doe je gewoon iets fout. Daarom zeg ik ook dat ik het gevoel heb dat Sony dit niet 123 gaat veranderen. Ik ben bang dat ze de problemen van de afgelopen dagen op kerstdrukte gooien. Een verkeerder benadering als je het mij zou vragen, ik vindt dat je gewoon overcapaciteit in je netwerk zou moeten inbouwen. Helemaal wanneer je bekijkt dat Sony exact weet hoeveel consoles er geactiveerd zijn, als ze het beleid er naar zouden hebben kunnen ze hun servercapaciteit daar dan ook makkelijk op aanpassen.

Ik kom de meest idiote smoezen tegen; van dat het er bij hoort tot dat je hier als consument rekening mee zou moeten houden. Voor het gemak leg ik het vergelijk naar de Xbox Live dienst, ondanks dat dit volgens sommigen hier vloeken in de kerk is. Waarom kan Microsoft wel een netwerk in de lucht houden? Heb één naar gekeken wat de problemen waren de afgelopen dagen, dit bleek niet meer te zijn dat problemen met NAT GEO TV en een klein probleem met de Forza Servers betreffende je Tier ranking. (het spel was gewoon speelbaar)

Ik vraag me dan ook echt af waarom Sony hier zo verdedigt moet worden. Wanneer je reëel naar PSN kijkt is het product nog lang niet op het niveau waar een betaaldienst eigenlijk wel zou moeten zijn. Nogmaals en ik heb het eerder geschreven, dit doet helemaal niets af aan de hardware, niets mis mee, op voor mij de controller na die enorm wennen is ;)

Probeer mensen die serieuze kritiek hebben op jou geliefde console nu niet helemaal af te branden, liefde maakt blind, een andere kijk op de zaak werkt verhelderend.
*Zucht* Man man, gevalletje selectief lezen, of wat?
bram1984 schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 11:12:
[...]
bram1984 schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 07:18:
[...]
En waar heb ik kritiek? Ook al heb ik zelf nergens last van en ook al speel ik niet veel online, ik geef toch aan dat we PSN het voordeel van de twijfel moeten geven? Daarmee onderken ik toch dat er problemen zijn? 8)7
bram1984 schreef op donderdag 26 december 2013 @ 09:14:
Hoewel ongelukkig getimed, moeten we PSN even het voordeel van de twijfel geven, denk ik. Online gamen heeft altijd prima gewerkt, echter heeft Sony beloofd met name de snelheid sterk te verbeteren. Waarschijnlijk is dit niet een klusje dat je binnen een uur klaart. Het eerste jaar van de PS4 zal er waarschijnlijk vaker downtime zijn dan dat we gewend zijn.
Genoeg quotes zo?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
DarkElement schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 12:23:
[...]

Als ik het goed begrijp kan ik het een beetje vergelijken met een savestate in een emulator ofzo?
Zo zou je het kunnen zien. Of zie het zoals standby van de pc/mac. Als je een mac in standby zet en vervolgens weer aanzet, is hij precies waar hij gebleven is. Zo gaat dat dus ook met de PS4 zodra die update gaat komen :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Laatst online: 09-10 19:32
Wat een discussies weer. Ik heb ook het idee dat PSN nog niet vlekkeloos werkt, maar heb buiten de launch day geen problemen met online gamen gehad. Heb mijn PS4 de afgelopen dagen dan ook niet aangeraakt, zo eens even kijken hoe het is online. Heb af en toe wel wazige dingen dat ik niet op de EA servers kan inloggen met Fifa en Battlefield, die zijn onbetrouwbaarder dan PSN imo. De Store is ook vaak niet bereikbaar maar daar kom ik toch nooit. Aan de positieve kant heb ik op mijn PS4 een veel vloeiendere online ervaring dan op mijn Xbox 360 met het 'geweldige' Xbox Live. Amper lag met BF4 en Fifa 14, dat was op de 360 wel anders.

En als er wat kritiek wordt geuit op de PS4 dat is toch alleen maar goed, dan heb je wat om over te discussiëren en is het geen eenzijdig gelul. Als je niet tegen negatieve punten van jou product kan, dan moet je even bedenken of je wel op een forum actief moet zijn, want het is juist bedoeld om te discussiëren en daarvoor heb je twee standpunten nodig. ;)

En ja, ik weet ook wel dat er diverse mensen zijn die nogal vaak een bepaald punt moeten herhalen en die beter naar het Xbox One topic kunnen verhuizen. Beetje sneu, gewoon niet op reageren, dat zijn ze niet waard en dan zijn ze zo weg.

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

bram1984 schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 12:28:
[...]

*Zucht* Man man, gevalletje selectief lezen, of wat?

[...]

[...]

[...]

Genoeg quotes zo?
Kijk, das het mooie van die quotes van je, je werpt een soort van kritiek op die zelf direct weer probeert te weerleggen. Prima hoor, maakt mij niet uit, doe vooral je ding. Valt me alleen op hoe sterk die drive van jou is om Sony maar te moeten verdedigen. Verder even goede vrienden hoor.

Kom nu niet aanzetten met het feit dat ik je persoonlijk aanval o.i.d. Je hebt inmiddels genoeg insinuaties gemaakt richting mijn persoontje.

Het enige wat ik geschreven heb is dat het extreem teleurstellend is voor mijn kinderen dat ze tijdens de drukke momenten (piek uren) wanneer ze mogen gamen niet tot bijna niet op PSN kunnen multiplayen.

[ Voor 25% gewijzigd door Bullet NL op 27-12-2013 12:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Euh misschien wordt het bijna tijd voor een apart PSN topic? ik zit hier iig niet zo op deze discussie te wachten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
Chaoss schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 12:49:
Euh misschien wordt het bijna tijd voor een apart PSN topic? ik zit hier iig niet zo op deze discussie te wachten.
Ik ook niet. Het is prima als er kritiek wordt geuit over sony, playstation of psn. Maar dit is meer een persoonlijke discussie tussen 2 een aantal mensen die langs elkaar heen praten.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Chaoss schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 12:49:
Euh, wat let je om er één aan te maken?

Even algemeen over de werking van GoT; Het is niet zo dat de moderators een topic moeten aanmaken, zoals Uniciteit het met dit topic heeft gedaan. Wil je het helemaal goed doen stuur je de TS even een DM als je ook bepaalde inhoud van zijn TS mag gebruiken. We zien dan snel genoeg als een topic bestaansrecht heeft, we kunnen als moderators zelf dan nog altijd besluiten om dat topic bijvoorbeeld weer samen te voegen met deze.

Ik weet trouwens niet als het zinvol is om een apart PSN topic aan te maken, PSN is namelijk een wezenlijk onderdeel van de PS4 ervaring geworden.

Dit staat overigens los van het feit dat we kritiek niet weg moeten stoppen. Dan wordt de kans op fanboyisme een stuk groter. We doen dit binnen Mobile ook niet, iedereen moet zijn of haar kritiek over een product of dienst gewoon kunnen geven. Natuurlijk is het soms niet leuk om te lezen dat iemand een andere kijk heeft op jou speeltje waar je helemaal blij van bent. Maar die gene moet het gewoon op een normale en nette manier kunnen verwoorden. Het is ook niet zo dat dit topic en dan kijk ik even als "moderator" enorm ontspoort omdat een aantal mensen het niet met elkaar eens zijn. Er wordt nog steeds redelijk inhoudelijk gediscussieerd. Een discussie waar iedereen het met elkaar eens is zou erg saai zijn.... ;)

[ Voor 56% gewijzigd door Bullet NL op 27-12-2013 13:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Don Quijote

Don Quijote

El Magnifico

Zijn er hier trouwens nog meer mensen die zich uitstekend vermaken met Lego Marvel? Wat mij betreft is dit echt het perfecte universum voor de lego games. Er zijn zo bizar veel karakters met allemaal hun eigen kunsten, dat het altijd leuk blijft. Ben echt heel positief verrast door deze "kinder"-game. Heb ik tot nu toe meer plezier mee dan met Killzone :) (al komt dat vooral omdat ik zeldzaam slecht ben in Killzone).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Ravnoss schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 13:09:
Zijn er hier trouwens nog meer mensen die zich uitstekend vermaken met Lego Marvel? Wat mij betreft is dit echt het perfecte universum voor de lego games. Er zijn zo bizar veel karakters met allemaal hun eigen kunsten, dat het altijd leuk blijft. Ben echt heel positief verrast door deze "kinder"-game. Heb ik tot nu toe meer plezier mee dan met Killzone :) (al komt dat vooral omdat ik zeldzaam slecht ben in Killzone).
Heb de demo op de PS4 en vond hem echt geweldig, als hij in de budgetbak ligt koop ik hem gelijk aangezien eerst wat andere games prioriteit hebben. Verder kan ik me prima aansluiten bij jouw verhaal want ik bak ook weinig van Killzone haha

[ Voor 6% gewijzigd door DarkElement op 27-12-2013 13:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• bukkum
Waar ik echt heel benieuwd naar ben is planetside 2. Dit lijkt me een erg leuke shooter. Hopelijk komt die in de eerste maanden van 2014. Vermaak me eigenlijk ook best goed met blacklight retribution, leuk om ff een uurtje tussendoor te knallen.
Killzone vind ik ook leuk alleen jammer dat er niet apparte modes inzitten voor conquest mode alla bf en kill confirmed etc. Je hebt dat alleen maar gecombineerd in dat warzone. Je kan wel weer zelf modes maken maar zie dat er liever standaard inzitten.

[ Voor 34% gewijzigd door bukkum op 27-12-2013 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Heb me een tijdje ingehouden maar moet toch even reageren. De discussie over PSN gaat werkelijk nergens over. Act-one vindt het teleurstellend en heeft dat nu vele malen herhaald zonder nieuwe argumenten. Wat mij betreft is je punt duidelijk, trek je conclusies eruit en klaar. Ik persoonlijk heb nog geen last gehad van PSN maar andere duidelijk wel, sony had dit beter kunnen doen maar heeft dat niet gedaan. Om dit vervolgens te vergelijken met het xbox netwerk is tricky en imo niet echt zinvol.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Bullet NL schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 12:47:
[...]

Kijk, das het mooie van die quotes van je, je werpt een soort van kritiek op die zelf direct weer probeert te weerleggen. Prima hoor, maakt mij niet uit, doe vooral je ding. Valt me alleen op hoe sterk die drive van jou is om Sony maar te moeten verdedigen. Verder even goede vrienden hoor.
Valt er niks te modereren in de Mobile sectie? Valt me op hoe sterk die drive van jou is om uit al mijn posts op te maken dat ik Sony verdedig en überhaupt de drang hebt om op alles te reageren dat ik post. Ik zeg letterlijk dat PSN nog niet op het niveau is waar het hoort te zijn, dus waar heb je het in hemelsnaam over? Moet ik net als jou zeggen dat de kids geen gebruik van PSN kunnen maken en dat het een grote fail is? Zou dat je wel tevreden stemmen? Zo ja, bij deze dan. :)
bukkum schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 13:14:
Waar ik echt heel benieuwd naar ben is planetside 2. Dit lijkt me een erg leuke shooter. Hopelijk komt die in de eerste maanden van 2014. Vermaak me eigenlijk ook best goed met blacklight retribution, leuk om ff een uurtje tussendoor te knallen.
Killzone vind ik ook leuk alleen jammer dat er niet apparte modes inzitten voor conquest mode alla bf en kill confirmed etc. Je hebt dat alleen maar gecombineerd in dat warzone. Je kan wel weer zelf modes maken maar zie dat er liever standaard inzitten.
Ben ik ook wel benieuwd naar. Blacklight is echt een dramatische game wat dat betreft. Snel weer verwijderd. Maar wat ik van PS2 op YT zie, ziet er wel dik uit.

[ Voor 30% gewijzigd door bram1984 op 27-12-2013 13:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

gnauw schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 13:19:
Heb me een tijdje ingehouden maar moet toch even reageren. De discussie over PSN gaat werkelijk nergens over. Act-one vindt het teleurstellend en heeft dat nu vele malen herhaald zonder nieuwe argumenten. Wat mij betreft is je punt duidelijk, trek je conclusies eruit en klaar. Ik persoonlijk heb nog geen last gehad van PSN maar andere duidelijk wel, sony had dit beter kunnen doen maar heeft dat niet gedaan. Om dit vervolgens te vergelijken met het xbox netwerk is tricky en imo niet echt zinvol.
Ben het niet met je eens, hij heeft dingen herhaald omdat hij op zijn eerste reactie door anderen is aangevallen op zijn mening. De situatie zoals jij die schetst klopt dan in mijn ogen niet helemaal.
Daarbij, iedereen moet zijn mening hier kunnen geven, ik begrijp heel goed dat dit soms vervelend overkomt maar er is feitelijk niets onjuist aan.

Betreffende je tweede punt, Zou je mij uit kunnen leggen waarom je PSN niet met Live zou mogen vergelijken? Beide diensten dienen toch het zelfde doel? Wanneer de een beter of slechter presteert dan de ander kan dit voor iemand een overweging zijn in zijn of haar aanschaf. Deze discussie verdient dus wel degelijk de ruimte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• harrytasker
  • Registratie: Oktober 2002
  • Niet online
Het probleem is natuurlijk dat PSN bezitters voorheen konden aanhalen dat het gratis was, nu voor PSN ook betaald moet worden mag je het volgens mij gerust vergelijken met Xbox live...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• richards3
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online
Bullet NL schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 13:35:
[...]

Ben het niet met je eens, hij heeft dingen herhaald omdat hij op zijn eerste reactie door anderen is aangevallen op zijn mening. De situatie zoals jij die schetst klopt dan in mijn ogen niet helemaal.
Daarbij, iedereen moet zijn mening hier kunnen geven, ik begrijp heel goed dat dit soms vervelend overkomt maar er is feitelijk niets onjuist aan.

Betreffende je tweede punt, Zou je mij uit kunnen leggen waarom je PSN niet met Live zou mogen vergelijken? Beide diensten dienen toch het zelfde doel? Wanneer de een beter of slechter presteert dan de ander kan dit voor iemand een overweging zijn in zijn of haar aanschaf. Deze discussie verdient dus wel degelijk de ruimte.
Tuurlijk mag hij zijn mening geven, en al zou die pro MS zijn, ik lig daar geen seconde van wakker. Hij herhaald naar mijn idee alleen diezelfde mening zonder iets nieuws toe te voegen.
En wat mij betreft mag die het ook zeker met live vergelijken ik geef alleen te kennen dat zo'n discussie snel minder zinvol is, maar dat is mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Laatst online: 26-09 06:17
harrytasker schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 13:41:
Het probleem is natuurlijk dat PSN bezitters voorheen konden aanhalen dat het gratis was, nu voor PSN ook betaald moet worden mag je het volgens mij gerust vergelijken met Xbox live...
Mee eens. Ik snap alleen niet dat er schijnbaar zo'n verschil zit in de individuele ervaringen met PSN ineens... Ik heb nooit problemen, nooit gehad ook en geniet van het eigenlijke 'lenen' van games via PSN+ terwijl anderen er schijnbaar om de haverklap uit liggen en gezeur hebben... Lijkt me zo stug. :o Ik heb met XBL trouwens al geen problemen meer ervaren sinds de Xbox (de eerste). Dat heeft me er van overtuigd dat online gaming op consoles wel degelijk op goed niveau kon komen.

[ Voor 12% gewijzigd door Brutal1ty op 27-12-2013 13:56 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Brutal1ty schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 13:55:
[...]

Mee eens. Ik snap alleen niet dat er schijnbaar zo'n verschil zit in de individuele ervaringen met PSN ineens... Ik heb nooit problemen, nooit gehad ook en geniet van het eigenlijke 'lenen' van games via PSN+ terwijl anderen er schijnbaar om de haverklap uit liggen en gezeur hebben... Lijkt me zo stug. :o Ik heb met XBL trouwens al geen problemen meer ervaren sinds de Xbox (de eerste). Dat heeft me er van overtuigd dat online gaming op consoles wel degelijk op goed niveau kon komen.
Het verschil in ervaringen zit hem denk ik ook in tijdstip, user id enz enz. Het is maar net op welke server je terecht komt. De kinderen kunnen hier nu prima gamen, stel dat de PS4 nu uit gaat, en met 2 uur weer aan is er geen doorkomen aan.

Daarom wordt er ook regelmatig in dit topic geroepen dat het een capaciteitsprobleem lijkt te zijn. En je kan zeggen wat je wil, dat is toch extreem slordig. Sony weet hoeveel eenheden gemaakt zijn, hoeveel stuks er van PSN gebruik maken en hoeveel pre-order ze nog moeten maken. Ze kunnen dus aardig na gaan hoeveel capaciteit ze nodig hebben op hun PSN netwerk. Het blijkt dat ze niet snel even servers bij kunnen schakelen. Althans, niet dat dit een proces is waarbij de klant niets merkt.

En dat vindt ik persoonlijk jammer, ze laten het nu te veel afhangen aan toeval. Dat zou anno nu niet meer mogen. En aangezien ik niet de enige bent die vind dat je het betaalde PSN mag vergelijken met Live durf ik wel te zeggen dat Microsoft dit beter voor elkaar heeft.

Ik denk dat het met name een verschil in beleid is, ben bang dat we dit soort verschillen tussen PSN en Live vaker gaan zien.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Laatst online: 10:33
Zelf heb ik helemaal niet constant problemen , maar dat Xbox live beter werkt dan PSN en wat handiger is met onderhouds planning lijkt me wel duidelijk. En het is zeker wel te vergelijken nu het allebei betaald is.

Snap niet waarom het zo moeilijk is om dat even te accepteren met zijn allen , want Sony is er hard mee bezig en het zal echt wel beter worden.

Dat PSN me iets minder bevalt wil nog niet zeggen dat het slecht is en ik kan bijna altijd moeiteloos op de PS3 en PS4 online spelen. 99 % van de tijd zelfs en ook de downloads zijn veel sneller geworden.

Playstation heeft genoeg andere dingen weer beter voor elkaar. Zoals het niet dissen van Nederland bij de release en op de game ervaring gericht bezig zijn. Twee dingen waar Microsoft nog een hoop van kan leren. Bij de vorige consoles heeft microsoft mij al genoeg bewezen dat al die exclusives na een jaar of 2/3 niet meer te vinden zijn en dat alles weer op het media gedeelte ingezet wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Het zou ook best treurig zijn als Xbox Live niet beter zou zijn, gezien de enorme smak met geld die MS hier aan verdiend heeft. Iemand een rekensommetje?

Op de PS3 is het al die jaren gratis geweest, maar gezien de verschillen, moeten ze nu wel. Ze moeten echter op termijn wel een goede stabiele verbetering laten zien, anders roepen ze een hoop gezeik over zich af, ben ik bang.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brainalyser1st
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 21-09 10:21
Ik heb een vraagje over een feature die sony beloofd had te implementeren in de PS4, namelijk direct verder gaan waar je gebleven was nadat je je console uit had gezet(slaapmodes).

Ik heb dit nog niet meegemaakt, elke keer als ik hem opstart moet ik weer wachten tot ik alle logo's voorbij heb zien komen en vervolgens uiteraard gewoon op "continue game" drukken of iets dergelijks.

Is dit een feature die ik verkeerd begrepen heb, die ze eruit gehaald hebben of die ze nog gaan implementeren?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Brainalyser1st schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 14:19:
Ik heb een vraagje over een feature die sony beloofd had te implementeren in de PS4, namelijk direct verder gaan waar je gebleven was nadat je je console uit had gezet(slaapmodes).

Ik heb dit nog niet meegemaakt, elke keer als ik hem opstart moet ik weer wachten tot ik alle logo's voorbij heb zien komen en vervolgens uiteraard gewoon op "continue game" drukken of iets dergelijks.

Is dit een feature die ik verkeerd begrepen heb, die ze eruit gehaald hebben of die ze nog gaan implementeren?
Komt pas na de grote firmware update vermoedelijk in januari.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

bram1984 schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 14:14:
Het zou ook best treurig zijn als Xbox Live niet beter zou zijn, gezien de enorme smak met geld die MS hier aan verdiend heeft. Iemand een rekensommetje?

Op de PS3 is het al die jaren gratis geweest, maar gezien de verschillen, moeten ze nu wel. Ze moeten echter op termijn wel een goede stabiele verbetering laten zien, anders roepen ze een hoop gezeik over zich af, ben ik bang.
Dus? Eigenlijk ben je het met mij eens, Microsoft geeft meer prioriteit aan Live dan Sony aan PSN? Althans, dit maak ik op uit het budget wat ze er voor vrij maken. Helemaal in ogenschouw genomen dat ze ruwweg de zelfde hoeveelheid consoles hebben verkocht.

sommetje = Zelfde hoeveelheid klanten, zelfde hoeveel verkochte apparaten, MS per console meer budget voor Live, Sony minder budget per console. = Prioriteit voor Sony ligt dan op basis van budget (en iedereen weet dat geld leidend is qua netwerkbetrouwbaarheid) lager voor PSN.

Dit is iets wat ik al een paar dagen roep. Gezien dat PSN nu ook gewoon 50 euro per jaar kost vind ik dat het dan een inferieure dienst is t.o.v. Live ;) Let wel, gewoon een persoonlijke mening, je hoeft het niet eens met mij te zijn.

Ik vind dat wanneer je PSN zo'n groot onderdeel laat zijn van je PS4 ervaring je het niet kan maken om er dan ook niet vol voor te gaan. Sony doet dit onvoldoende naar mijn mening.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchgio schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 14:21:
[...]

Komt pas na de grote firmware update vermoedelijk in januari.
Kan niet wachten op die update. Ik wil mijn 7.1 headset weer gebruiken. Die zit toch iets comfortabeler dan mijn DJ hoofdtelefoon.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Matedeor
  • Laatst online: 13:10
Bullet NL schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 14:25:
[...]

Dus? Eigenlijk ben je het met mij eens, Microsoft geeft meer prioriteit aan Live dan Sony aan PSN? Althans, dit maak ik op uit het budget wat ze er voor vrij maken. Helemaal in ogenschouw genomen dat ze ruwweg de zelfde hoeveelheid consoles hebben verkocht.

sommetje = Zelfde hoeveelheid klanten, zelfde hoeveel verkochte apparaten, MS per console meer budget voor Live, Sony minder budget per console. = Prioriteit voor Sony ligt dan op basis van budget (en iedereen weet dat geld leidend is qua netwerkbetrouwbaarheid) lager voor PSN.

Dit is iets wat ik al een paar dagen roep. Gezien dat PSN nu ook gewoon 50 euro per jaar kost vind ik dat het dan een inferieure dienst is t.o.v. Live ;) Let wel, gewoon een persoonlijke mening, je hoeft het niet eens met mij te zijn.

Ik vind dat wanneer je PSN zo'n groot onderdeel laat zijn van je PS4 ervaring je het niet kan maken om er dan ook niet vol voor te gaan. Sony doet dit onvoldoende naar mijn mening.
Oke, je hebt je punt weer gemaakt over de inferieure dienst van playstation tegenover de xbox :*) . Ga ik weer lekker (probleemloos) online gamen op mijn playstation.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
bram1984 schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 14:36:
[...]

Kan niet wachten op die update. Ik wil mijn 7.1 headset weer gebruiken. Die zit toch iets comfortabeler dan mijn DJ hoofdtelefoon.
Ik zou er voor de zekerheid maar wel rekening mee houden dat dit nog even duurt. Volgens mij is er nog geen aankondiging gedaan bij welke update dit ingebouwd gaat worden. Hetzelfde voor die functie waarbij je kan suspenden en later verder spelen.

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimiferrari
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:43
[...]

1 jaar PS+ is al te koop voor 38 euro dus geen 50 euro. Sony vraagt pas net verplicht PS+ voor online gamen, dus krijgen pas net daarmee geld binnen. Laat Sony even de tijd gunnen om het aan te passen.

Ik zelf speel bijna niks online, dan is PS+ gewoon een betere dienst voor mij (Mijn mening :P ). Al die "gratis" spellen kan MS niet tegen op. De games die je gratis krijgt bij MS kan je niet vergelijken met de games die je krijgt van Sony. (Mij mening :P ). Ook zit er bijna niks achter de pay wall bij Sony, alleen voor online gamen moet je betalen. Dat is bij MS wel anders

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 13:17
[...]

|:(

Sinds de launch van de PS4 is PS+ verplicht om online te gamen. Zoals Live al jaren verplicht is voor de X360. Tot voor kort was online gamen gratis op de Playstation. Sony moet dus nu de stabiliteit van PSN verbeteren maar hier komt ook meer budget voor vrij door al die PS4's met PS+ abonnees.

Kun je Sony niet even de tijd geven om dit op een rijtje te krijgen? Bij voorbaat dank voor je geduld!

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Brutal1ty
  • Laatst online: 26-09 06:17
kimiferrari schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 14:46:
[...]

1 jaar PS+ is al te koop voor 38 euro dus geen 50 euro. Sony vraagt pas net verplicht PS+ voor online gamen, dus krijgen pas net daarmee geld binnen. Laat Sony even de tijd gunnen om het aan te passen.

Ik zelf speel bijna niks online, dan is PS+ gewoon een betere dienst voor mij (Mijn mening :P ). Al die "gratis" spellen kan MS niet tegen op. De games die je gratis krijgt bij MS kan je niet vergelijken met de games die je krijgt van Sony. (Mij mening :P ). Ook zit er bijna niks achter de pay wall bij Sony, alleen voor online gamen moet je betalen. Dat is bij MS wel anders
Ik denk dat Sony en MS beiden van elkaar kunnen leren hier: PSN moet meer als XBL worden op gebied van stabiliteit en betrouwbaarheid, maar MS moet zéker hun Gold Games aanbod uit gaan breiden want anders lokt Sony te veel klanten weg met de vrij gunstige Instant Game Collection.
Als ze het nou ook beiden eens gaan doen zijn we allemaal blij :D

Ik ben trouwens voorlopig letterlijk en figuurlijk onpartijdig in deze discussie, aangezien ik op het moment alleen nog maar m'n Ps3 en PC heb staan. M'n Ps4 is doorverkocht aan een medetweaker sinds vlak voor de kerst :P (tijdelijke financiële redenen liggen bij die beslissing aan de grondslag)

Dus ik volg alle ontwikkelingen van beiden kampen weer tot in alle details :D

[ Voor 15% gewijzigd door Brutal1ty op 27-12-2013 14:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12-10 21:08

PBP

Ja het is jammer dat sommige niet online konden met kerst. Wat de precieze reden is, geen idee. Sony moet dit inderdaad in de loop van de tijd verbeteren want als mensen gaan betalen schept het verwachtingen. Ik heb er zelf geen last van ondervonden. Maar laten we niet doen alsof Xbox live nooit problemen heeft gekend. Ze hebben ook een keer tijdens kerst een flinke downtime gehad waarna ze een game ter compensatie hebben aangeboden.

Als Sony overigens aankondigt dat er gepland onderhoud gaat plaatsvinden over een aantal dagen dan kun je altijd gewoon online blijven gamen als je minimaal een week van tevoren online ben geweest. Alleen de store en account management werken dan vaak niet. Dus met gepland onderhoud heb ik sowieso al nergens last van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DIKKEHENK
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-10 21:54
ok, ps4-kz bundle komt morgen binnen.
maar probeer nu ook z'n camera te scoren..ook niet echt best leverbaar zie ik..

Is dit 4Gamers PlayStation 4 Eye Camera Standaard PS4 - Official Licensed ding ook ok ?

edit : ok :) dat is de standaard...bummer :)

[ Voor 13% gewijzigd door DIKKEHENK op 27-12-2013 15:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Laatst online: 10:33
kimiferrari schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 14:46:
[...]

PS plus is gewoon €50 ( zie PSN shop ) en tijdelijk goedkoper te verkrijgen. Xboxlive is ook voor iets meer dan 33 te scoren. Microsoft heeft gewoon al wereldwijd goede servers staan aangezien ze het voor meer nodig hebben dan de console. Dat zal Playstation nooit kunnen evenaren.

Heb liever af en toe storing dan reclame op het dashboard en idd de PS+ games geven meer waar voor je geld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kimiferrari
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 08:43
Beakzz schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 15:20:
[...]

PS plus is gewoon €50 ( zie PSN shop ) en tijdelijk goedkoper te verkrijgen. Xboxlive is ook voor iets meer dan 33 te scoren. Microsoft heeft gewoon al wereldwijd goede servers staan aangezien ze het voor meer nodig hebben dan de console. Dat zal Playstation nooit kunnen evenaren.

Heb liever af en toe storing dan reclame op het dashboard en idd de PS+ games geven meer waar voor je geld.
En natuurlijk ook het idiote idee dat je voor Netflix, Youtube enz Live gold moet hebben 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dio22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09-2024
Vreemde discussie, PSN is bij ons 1x down geweest plus 2x downtime van de store (lekker belangrijk..) en de PS4 staat echt heel vaak aan op alle mogeljike tijdstippen. Misschien eens contact opnemen met Sony?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Wat een onzin hier, een dienst is een dienst. Of hij nou gratis of betaald is maakt geen zak uit, op het moment dat je hem aanbied moet je er gewoon voor zorgen dat het stabiel werkt.

We lijken wel fanboys met dat goed praat gedrag hier, down is down en als je er voor betaald mag dat niet mogen. Met uitzondering van vooraf aangekondigd onderhoud natuurlijk.

Dat Microsoft al jaren meer geld verdiend met Gold staat hier totaal buiten.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Zeggen dat het Microsoft het veeeel beter geregeld heeft in een PS4 topic is eerder fanboy-gedrag.

Kijk naar de lanceringen van erg gewillige producten en hun problemen:
- GTA V; in een paar dagen overal uitverkocht, en ruim 3 weken was GTA ONLINE onspeelbaar doordat je er helemaal niet in kon, of doordat je voortgang verloren ging en je elke keer overnieuw moest beginnen.
Inmiddels zit het vol met spelers met miljarden aan gehackt geld die het weggeven aan de 'normale' gamers.
- de lancering van Apple hardware; altijd tekorten aan exemplaren met lange levertijden als gevolg.
- battlefield 4; server issues en een game die 'niet af' is omdat ze per se eerder moesten zijn dan Call of Duty.
- microsoft; problemen(te laat begonnen) met het vertalen van het besturingssysteem waardoor de console maar in een beperkt aantal landen uitkomt, en Nederland pas 'ergens' volgend jaar aan de beurt is.

Het is zoals ik eerder ook al aanhaalde wel wat zielig om hier zo'n groot probleem van te maken en te doen alsof een dergelijk probleem alleen maar bij sony ligt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 11-03 12:06
DIKKEHENK schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 15:07:
ok, ps4-kz bundle komt morgen binnen.
maar probeer nu ook z'n camera te scoren..ook niet echt best leverbaar zie ik..

Is dit 4Gamers PlayStation 4 Eye Camera Standaard PS4 - Official Licensed ding ook ok ?

edit : ok :) dat is de standaard...bummer :)
Ja camera is heel slecht leverbaar. Heb 'm een aantal dagen geleden bij redcoon, daar was de camera op voorraad. Nu ook al niet meer zie ik zojuist. Heb hem morgen in huis :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!
dutchgio schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 16:01:
- microsoft; problemen(te laat begonnen) met het vertalen van het besturingssysteem waardoor de console maar in een beperkt aantal landen uitkomt, en Nederland pas 'ergens' volgend jaar aan de beurt is.
Zijn er nog steeds mensen die dit geloven? Alsof ook maar iemand een nieuwe console laat staan omdat je er toevallig niet in je eigen taal tegen kan lullen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemo
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 29-06 09:52
Een vraagje. Als de led oranje/geel is. Kan hij dan nog games updates aan het downloaden zijn?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
dutchgio schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 16:01:
Zeggen dat het Microsoft het veeeel beter geregeld heeft in een PS4 topic is eerder fanboy-gedrag.

Kijk naar de lanceringen van erg gewillige producten en hun problemen:
- GTA V; in een paar dagen overal uitverkocht, en ruim 3 weken was GTA ONLINE onspeelbaar doordat je er helemaal niet in kon, of doordat je voortgang verloren ging en je elke keer overnieuw moest beginnen.
Inmiddels zit het vol met spelers met miljarden aan gehackt geld die het weggeven aan de 'normale' gamers.
- de lancering van Apple hardware; altijd tekorten aan exemplaren met lange levertijden als gevolg.
- battlefield 4; server issues en een game die 'niet af' is omdat ze per se eerder moesten zijn dan Call of Duty.

Het is zoals ik eerder ook al aanhaalde wel wat zielig om hier zo'n groot probleem van te maken en te doen alsof een dergelijk probleem alleen maar bij sony ligt.
Fatboy gedrag omdat je ziet dat het bij de concurrentie beter geregeld is? Dat moet je me even uitleggen.

Ik bezit een Ps4 en had daarvoor een Ps3, ben geen fanboy en kijk gewoon objectief naar bepaalde dingen. In het verleden was Xbox Live Gold gewoon beter dan Psn maar dat was nooit erg, Sony bood het gratis aan en kwam er daardoor mee weg. Nu dat verleden tijd is gaat dit gewoon niet meer op.

Downtime bij lancering is gewoon niet nodig, zeker niet met Amazon cloud servers enz.
En weer down gaan als er een hoop consoles worden aangesloten (kerst) is gewoon niet goed te praten.

GrandTheftAuto, Apple en battlefield hebben daar gewoon niets mee te maken.

Wel goed dat je aanhaalt hoe Apple zijn zaakjes regelt btw, bij de iPhone of iPad zijn idd altijd tekorten. Net zoals nu bij De playsation4. Neemt niet weg dat Apple er in een dag 10.000.000 verkoopt en Sony het met 1.000.000 moet doen. Terwijl het ontwerpen en bouwen van een Smartphone een stuk complexer is. Even daargelaten wat iemand van Apple vind is dat toch wel een hele prestatie. Iets wat Microsoft en Sony deze console launch simpelweg weer niet gelukt is.

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
Ben druk opzoek naar een 2e controller maar zie alleen maar dat de zwarte op voorraad is. Weet iemand toevallig of er ergens (op een site die ik niet ken ofzo) de blauwe of rode op voorraad is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dio22
  • Registratie: Augustus 2010
  • Laatst online: 10-09-2024
Donstil schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 16:27:
[...]

Wel goed dat je aanhaalt hoe Apple zijn zaakjes regelt btw, bij de iPhone of iPad zijn idd altijd tekorten. Net zoals nu bij De playsation4. Neemt niet weg dat Apple er in een dag 10.000.000 verkoopt en Sony het met 1.000.000 moet doen. Terwijl het ontwerpen en bouwen van een Smartphone een stuk complexer is. Even daargelaten wat iemand van Apple vind is dat toch wel een hele prestatie. Iets wat Microsoft en Sony dezen console launch simpelweg niet gelukt is.
Dat is volgens mij grotendeels een cash flow probleem. Het gaat niet zo lekker met Sony, dus lijkt het me logisch dat ze niet 10 miljoen x ~300 dollar kunnen financieren naast de reguliere business. Apple kan dat uiteraard wel. Microsoft ook wel, maar die hebben blijkbaar weer andere issues.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemo
Krijg iemand de draadloze usb headset van Sony aan op de ps4. Mij lukt het niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
Wat willen die personen die zitten te bitchen op PSN nou bereiken met deze discussie?

Als je het niet goed vind werken en denkt dat Xbox Live beter is dan haal je toch een Xbox One? Ik, en andere lezers, zullen er niet om wakker liggen of jullie nou een PS4 kopen of een X1. En dat PSN een paar keer down is geweest dat hebben we zelf wel gemerkt, dat hoeven jullie geen tien keer te herhalen.

Ga dan even op de Sony of Playstation support forums laten weten dat je het niet vind kunnen, maar hier hebben we er niks aan.
0xrubennft schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 16:29:
Ben druk opzoek naar een 2e controller maar zie alleen maar dat de zwarte op voorraad is. Weet iemand toevallig of er ergens (op een site die ik niet ken ofzo) de blauwe of rode op voorraad is?
Heb je deze sites allemaal al geprobeerd?

[ Voor 30% gewijzigd door Mr Ton op 27-12-2013 16:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11:03
Naar even gekeken te hebben naar die KontrolFreek opzet rubbertjes voor een PS4 controller, vraag ik me toch één ding af. Gezien het pookje hoger wordt, duurt het 'langer' voor je pookje van helemaal naar links naar rechts gaat (of boven en onder). Dus is je reactietijd op het scherm trager. Nu kan je in FPS'en wel de gevoeligheid instellen, maar bij veel andere spellen niet.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
Jumpman schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 16:40:
Naar even gekeken te hebben naar die KontrolFreek opzet rubbertjes voor een PS4 controller, vraag ik me toch één ding af. Gezien het pookje hoger wordt, duurt het 'langer' voor je pookje van helemaal naar links naar rechts gaat (of boven en onder). Dus is je reactietijd op het scherm trager. Nu kan je in FPS'en wel de gevoeligheid instellen, maar bij veel andere spellen niet.
Die opzet rubbertjes van KontrolFreak zijn volgens mij ook vooral bedoeld voor FPS games. Zelf ben ik ook wel benieuwd naar ervaringen met deze opzetjes op een DS4 controller. Dat het nuttig was op de 360/DS3 controllers is logisch aangezien die sticks veel minder nauwkeurig waren dan de DS4. Nu lijkt het me minder nuttig en eerder irritant met games als Fifa. Misschien komen ze binnenkort met opzetstukjes zonder extra hoogte toe te voegen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 0xrubennft
Ik heb nog nooit gehoord van Kontrolfreak en die rubbertjes maar het ziet er best tof uit allemaal, ga me er eens in verdiepen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DIKKEHENK
siemo schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 16:35:
Krijg iemand de draadloze usb headset van Sony aan op de ps4. Mij lukt het niet.
Is dat die Bluetooth headset ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL

Bullet NL

Eigen Wijs

Mr Ton schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 16:37:
Wat willen die personen die zitten te bitchen op PSN nou bereiken met deze discussie?

Als je het niet goed vind werken en denkt dat Xbox Live beter is dan haal je toch een Xbox One? Ik, en andere lezers, zullen er niet om wakker liggen of jullie nou een PS4 kopen of een X1. En dat PSN een paar keer down is geweest dat hebben we zelf wel gemerkt, dat hoeven jullie geen tien keer te herhalen.

Ga dan even op de Sony of Playstation support forums laten weten dat je het niet vind kunnen, maar hier hebben we er niks aan.

[...]

Heb je deze sites allemaal al geprobeerd?
Waarom moet serieuze kritiek nou weer weg gezet worden als "bitchen", jij probeert hier mee weer een veroordeling te geven aan een probleem van een ander. Een ander heeft net zoveel recht om kritisch te zijn en hoeft niet weg worden gezet in de bewoording die jij daar voor kiest.

Ik snap die verwijzing die jij maakt wat er op neer komt dat ze dan maar een Xbox One moeten halen ook niet, je bent ze liever kwijt dan rijk, wat O O O, Kritiek op jou geliefde console mag niet? Komt nog bij dat jij met deze verwijzing erkend dat de klachten die op worden geworpen een bepaalde grondslag hebben.

Dus en ik hoop dat je de ironie begrijpt, Loop niet zo te "bitchen" op mensen die kritiek hebben, dit mogen ze namelijk hebben.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• iRobert
  • Registratie: Augustus 2012
  • Nu online
24 uur verder en nog steeds de discussie over psn?
Ga lekker pm'en met elkaar inplaats van dit topic te vervuilen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• siemo
DIKKEHENK schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 16:57:
[...]

Is dat die Bluetooth headset ?
Yep, met usb stick. orginele van Sony

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DIKKEHENK
siemo schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 17:10:
[...]
Yep, met usb stick. orginele van Sony
dat zou mooi ruk zijn als die niet werkt...ga het morgen gelijk proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
Bullet NL schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 17:02:
[...]

Waarom moet serieuze kritiek nou weer weg gezet worden als "bitchen", jij probeert hier mee weer een veroordeling te geven aan een probleem van een ander. Een ander heeft net zoveel recht om kritisch te zijn en hoeft niet weg worden gezet in de bewoording die jij daar voor kiest.

Ik snap die verwijzing die jij maakt wat er op neer komt dat ze dan maar een Xbox One moeten halen ook niet, je bent ze liever kwijt dan rijk, wat O O O, Kritiek op jou geliefde console mag niet? Komt nog bij dat jij met deze verwijzing erkend dat de klachten die op worden geworpen een bepaalde grondslag hebben.

Dus en ik hoop dat je de ironie begrijpt, Loop niet zo te "bitchen" op mensen die kritiek hebben, dit mogen ze namelijk hebben.
En wat doe jij nu dan? Ik zal mezelf even quoten:
Mr Ton schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 12:44:
En als er wat kritiek wordt geuit op de PS4 dat is toch alleen maar goed, dan heb je wat om over te discussiëren en is het geen eenzijdig gelul. Als je niet tegen negatieve punten van jou product kan, dan moet je even bedenken of je wel op een forum actief moet zijn, want het is juist bedoeld om te discussiëren en daarvoor heb je twee standpunten nodig. ;)
Maar continu herhalen van een punt daar schiet je niks mee op, of wat wil je er mee bereiken?

Verder ga ik er niet op in, is t niet waard.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 26-09 13:14

TRK

siemo schreef op vrijdag 27 december 2013 @ 16:20:
Een vraagje. Als de led oranje/geel is. Kan hij dan nog games updates aan het downloaden zijn?
Bedoel je van de PS4? Zo ja, dan betekend dat die standby staat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Persoonlijke aanvallen doen we hier niet.

[ Voor 90% gewijzigd door iisschots op 27-12-2013 20:08 ]

Pagina: 1 ... 67 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.

Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan