Acties:
  • 0 Henk 'm!
Rivanov schreef op zondag 12 januari 2014 @ 20:18:
[...]

Zo werkt het op de Xbox One wel in ieder geval. Heb Premium gewoon in de US Store gekocht en speel in UK regio. Tevens kan mijn schoonbroertje met zijn gamertag ook van mijn Premium gebruik maken als ik ingelogd ben op zijn Xbox One. Wanneer ik op mijn eigen Xbox One ben ingelogd dan heeft hij uiteraard geen Premium.

Maar lijkt me dat dit op de PS4 ook wel zo zal werken? Of is daar DLC niet regiovrij?
Nee, DLC is niet regio vrij op de PS4. Games wel, DLC niet. US game heeft US DLC nodig, EU game EU DLC etc.

[ Voor 11% gewijzigd door ASNNetworks op 12-01-2014 20:32 ]

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• robbydw
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 28-08 14:10

robbydw

live your life

DGonlag2 schreef op zondag 12 januari 2014 @ 15:38:
[...]

En als je op de PC netflix kijkt kun je met een Chrome add-on ook het Engelse aanbod bekijken (alleen geen ondertitels).
Offtopic: hier kun je van dag tot dag de updates van Netflix zien:
http://netflixnetherlands...l/2014_01_01_archive.html

en nu terug naar de PS4 :)

Geen commentaar

Acties:
  • 0 Henk 'm!
AlphaWierie schreef op zondag 12 januari 2014 @ 16:08:
[...]

Als je alles op max zet en de nachten uit. Krijg je dan nog wel de trophies enz? anders lijkt het me wel heel makkelijk. (wonen in een pigvillage dus)
Ik heb nog geen trophies gekregen, alleen de nacht uitgezet en de map op maximaal gezet...
Maar die trophies heb ik bij normaal spelen ook niet gekregen :+
Overigens zijn die varkens nog best moeilijk dood te krijgen hoor, niet erg gemakkelijk. (Pigvillage :+ )
Satom schreef op zondag 12 januari 2014 @ 16:03:
[...]
Dan ga ik de nachten uitzetten.. Daar deed ik toch niets :Y) Dit kan trouwens voordat je een map/het spel begint?
Voordat je begint inderdaad, de 4e optie voordat je op 'start' drukt dacht ik.
Met die nachten kon je inderdaad niet zoveel, alleen je vuurtje aan houden door wat boompjes naar de grond te werken of in brand te zetten waardoor je loop-bereik wat groter is ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 03-10 09:29
PS NOW: als je een amerikaanse account aanmaakt, zou je dan PS NOW kunnen gebruiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tristan93
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 18-11-2020
theduke1989 schreef op zondag 12 januari 2014 @ 22:19:
PS NOW: als je een amerikaanse account aanmaakt, zou je dan PS NOW kunnen gebruiken?
Volgensmij gaat het meer om het werelddeel waar je zit (qua internet verbinding). En aangezien ze eerste in Amerika beginnen denk ik niet dat het gaat werken.

[ Voor 3% gewijzigd door tristan93 op 12-01-2014 22:26 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
dat is wel jammer.
Want ik hoorde iemand zeggen dat als je bijvoorbeeld een amerikaanse account aanmaakt.
Je wel gewoo de streamingdiensten bijvoorbeeld kan gebruiken uit de USA store, dus dit is in princiepe het zelfde neem ik aan..

Acties:
  • 0 Henk 'm!
theduke1989 schreef op zondag 12 januari 2014 @ 22:56:
dat is wel jammer.
Want ik hoorde iemand zeggen dat als je bijvoorbeeld een amerikaanse account aanmaakt.
Je wel gewoo de streamingdiensten bijvoorbeeld kan gebruiken uit de USA store, dus dit is in princiepe het zelfde neem ik aan..
Niemand kan er nog wat over zeggen. Over een kleine maand is er de closed beta, waar wij dus sowieso niet aan mee kunnen doen. In de zomer is de release er voor US. Pas dan weten we zeker wat wij nou echt nodig hebben en wat de prijzen zullen zijn. Of het enkel met een US account werkt, of PS+ ook nog eens nodig is en naar het IP adres gekeken wordt weten we nu gewoon nog niet.

Tijd zal het leren...

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-10 14:00
Helaas ben ik mijn oorsetje verloren die je bij de PS4 kreeg.
Weet iemand of deze online te koop is of kan ik hem van een tweaker overnemen?

Wil geen headset omdat ik altijd met een 5.1 set game

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:12
Poe.. graphics zien er nu al erg goed uit op de PS4. Ik heb AC:BF gespeeld en FIFA14. Ben zwaar onder de indruk. Dit is nog maar het begin dus dat kan alleen maar beter worden natuurlijk. :D

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Eerst speelde ik ook met het geluid over de speakers, maar als ik BF4 speel is het veel intenser als je een koptelefoon op heb. Met fifa ofzo doe ik het dan weer niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Maxow
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 13:37

Maxow

Hidden Sound System

Heisenbug schreef op zondag 12 januari 2014 @ 17:33:
Zou je in de toekomst altijd nog de disc nodig hebben om te kunnen spelen? Ik kan me voorstellen dat zodra je ooit de disc hebt gekocht dat je hem dan ook gewoon kan downloaden.
Dan leen ik snel even wat spellen van vrienden, hoef ik die niet meer te kopen, want dan kan ik ze vanaf dan downloaden ;).

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Versteegrob schreef op maandag 13 januari 2014 @ 08:39:

Tip: investeren in een goede headset. Heb je veel meer voordeel mee en het klinkt in mijn optiek ook nog eens veel vetter.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 10:14
bram1984 schreef op maandag 13 januari 2014 @ 09:30:
[...]

Tip: investeren in een goede headset. Heb je veel meer voordeel mee en het klinkt in mijn optiek ook nog eens veel vetter.
Tja, ik heb ook liever een headset/koptelefoon, maar mijn PS4 staat dan ook in de woonkamer en er leven nog andere mensen.

OP heeft er denk ik weinig aan want die heeft al een 5.1 set. Waarom zoveel geld uitgeven voor iets waar je weinig voor terug krijgt..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 12:42

Satom

Verzamel ervaringen

AlphaWierie schreef op zondag 12 januari 2014 @ 16:08:
[...]

Als je alles op max zet en de nachten uit. Krijg je dan nog wel de trophies enz? anders lijkt het me wel heel makkelijk. (wonen in een pigvillage dus)
Zeg het maar, zou het niet weten. En wat doe jij tijdens de nachten? Ik zit te wachten met mijn kampvuur :Y)
dutchgio schreef op zondag 12 januari 2014 @ 21:57:
[...]

Ik heb nog geen trophies gekregen, alleen de nacht uitgezet en de map op maximaal gezet...
Maar die trophies heb ik bij normaal spelen ook niet gekregen :+
Overigens zijn die varkens nog best moeilijk dood te krijgen hoor, niet erg gemakkelijk. (Pigvillage :+ )

[...]

Voordat je begint inderdaad, de 4e optie voordat je op 'start' drukt dacht ik.
Met die nachten kon je inderdaad niet zoveel, alleen je vuurtje aan houden door wat boompjes naar de grond te werken of in brand te zetten waardoor je loop-bereik wat groter is ;)
Bedankt! We gaan het, nog steeds, proberen! We kunnen sowieso geen platinum trofee krijgen zag ik.. :(

[ Voor 50% gewijzigd door Satom op 13-01-2014 09:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sloebie
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 17-05 20:08
Ik heb dan bv liever geen headset, het sluit je meteen helemaal af.
Heb zelf ook een goede 5.1 staan, vind een headset ook zo asso.

Maar goed, ontopic, volgens mij kan je niet precies dezelfde mic kopen zoals je die kreeg bij de PS4, maar die is dan ook uitermate slecht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 26-09 13:14

TRK

Satom schreef op maandag 13 januari 2014 @ 09:35:
[...]
Zeg het maar, zou het niet weten. En wat doe jij tijdens de nachten? Ik zit te wachten met mijn kampvuur :Y)
Ik sorteer meestal maar chests en inventory, maar voornamelijk farm ik eten voor de volgende dag als ik weer op pad ga.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:52

Sandyman538

SandstorM [148839]

Heb je niet nog ergens zo'n oorsetje van je mobiel liggen. Die werken ook prima.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 07-10 14:00
DGonlag2 schreef op maandag 13 januari 2014 @ 09:32:
[...]

Tja, ik heb ook liever een headset/koptelefoon, maar mijn PS4 staat dan ook in de woonkamer en er leven nog andere mensen.

OP heeft er denk ik weinig aan want die heeft al een 5.1 set. Waarom zoveel geld uitgeven voor iets waar je weinig voor terug krijgt..
Eens, heb een redelijke dikke 5.1 set. Verder voel ik me zo afgesloten als ik met een headset speel.
Heb laatst de oordopjes van een S4 geprobeerd maar die deed het volgens mij niet. Vanavond nog is testen. Moet je nog iets instellen als je met een headset wilt spelen? Nee toch, gewoon inpluggen, in een squad zitten en praten?

[ Voor 9% gewijzigd door Wackmack op 13-01-2014 09:53 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

TRK schreef op maandag 13 januari 2014 @ 09:41:
[...]

Ik sorteer meestal maar chests en inventory, maar voornamelijk farm ik eten voor de volgende dag als ik weer op pad ga.
Het sorteren is zeker nog een idee. En jij loopt dan met een Torch rond, als je op zoek gaat naar bessen/voedsel? :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRK

TRK

Satom schreef op maandag 13 januari 2014 @ 10:01:
[...]
Het sorteren is zeker nog een idee. En jij loopt dan met een Torch rond, als je op zoek gaat naar bessen/voedsel? :9
Nee vlak voor de avond heb ik meestal de bessen en vlees et cetera, om zo s' avonds te koken voor de dag erop. :) Crock Pot FTW!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

On_E

Housemusic

LuPo schreef op maandag 13 januari 2014 @ 08:41:
Poe.. graphics zien er nu al erg goed uit op de PS4. Ik heb AC:BF gespeeld en FIFA14. Ben zwaar onder de indruk. Dit is nog maar het begin dus dat kan alleen maar beter worden natuurlijk. :D
Shadow Fall is nog een stapje hoger voor wat betreft de graphics. :)

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 06-10 21:11
AlphaWierie schreef op zondag 12 januari 2014 @ 16:07:
[...]

Ik zit ook vast met dat spel op vetran al.. (terwijl ik lees dat al veel mensen het platinum hebben) Het schijnt dat je je Boost goed en veel moet gebruiken ofzo.. Het is niet echt een game dat ik rustig kan spelen. Ik moet echt op het puntje van me bank zitten en uiterst geconcentreerd haha.
Merk inderdaad dat ik steeds handiger word met de Boost. Maar die laatste baas krijg ik nou net niet af. En dan heb ik hierna nog 2 moeilijkheidsgraden te gaan. LOL. En dan is er nog een Trophy dat je het hele spel op een of andere moeilijkheidsgraad uitspeelt zonder al je levens te verliezen. Hehehe.

Yup, ik zou ook graag een tip hebben voor een goed (liefst draadloos) oortje met mic die goed blijft zitten. Heb ook een 5.1 set dus hoef verder niet fancy te zijn. Werken nou gewone ouderwetse BT setjes die je voor je telefoontjes kon gebruiken nou voor de PS4? Dat blijft voor mij onduidelijk. Op de PS3 kon je ongeveer elke BT headset gebruiken namelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sandyman538
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 09:52

Sandyman538

SandstorM [148839]

dangerpaki schreef op maandag 13 januari 2014 @ 10:28:
Werken nou gewone ouderwetse BT setjes die je voor je telefoontjes kon gebruiken nou voor de PS4? Dat blijft voor mij onduidelijk. Op de PS3 kon je ongeveer elke BT headset gebruiken namelijk.
Nee die werken (nog) niet. Schijnt in de toekomst een update qua firmware voor te komen.

Hattrick: playing IV.50
PSN: Sandyman

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rejer
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 07-10 18:41
MediaMarktLeeuwarden ‏@MediaMarktLWD 25m
We hebben nog 9x de Playstation4 op voorraad. Zolang de voorraad strekt. OP=OP Reserveren kan alleen in de winkel. #PS4

https://twitter.com/MediaMarktLWD/status/422669177837457408

dacht ik meld het maar even.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TRK schreef op maandag 13 januari 2014 @ 10:04:
[...]

Nee vlak voor de avond heb ik meestal de bessen en vlees et cetera, om zo s' avonds te koken voor de dag erop. :) Crock Pot FTW!
Ik kookte ook altijd 's avonds, waarna ik dan de nacht doorkwam met een feestmaal waar je u tegen kunt zeggen.
Totdat de inventory leeg was van eetbare items zegmaar. }:O

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-09 16:17
Vraagje over de headset aansluiten op de PS4 controller.

Ik heb nu gewoon mijn headset die ik voor de pc gebruik aangesloten middels de jack voor het geluid in mijn controller. Voor de mic heb ik aan mijn headset een tweede jack zitten. Dus eentje voor het geluid en eentje voor de mic. Hier zal wel een adaptertje voor zijn die dit samenbrengt, dus dat ik geluid en mic werkend heb. Weten jullie of http://www.allekabels.nl/...34/jack-verloopkabel.html of http://www.allekabels.nl/.../jack-splitter-kabel.html zal werken?

[ Voor 6% gewijzigd door KookSpook op 13-01-2014 13:27 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 1980Wouter
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 09-10 22:24
kan je het geluid ook zachter zetten als je dat bijgeleverde headsetje op je controller aansluit en al je geluid via dat oortje laat lopen?
Gisteren een keer geprobeerd, maar dat ding staat zo hard en kon zo snel niet vinden waar ik hem zachter kon zetten :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Freshnezz
  • Registratie: November 2004
  • Laatst online: 28-09 20:10

Freshnezz

Why so serious?

Zijn die controllers ook meer nergens te krijgen ofzo? Overal uitverkocht?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRK

TRK

Freshnezz schreef op maandag 13 januari 2014 @ 14:51:
Volgens mij zijn de controllers wel gewoon te koop.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 09-10 20:10

Denko

|{ing Øf ßlitz

Freshnezz schreef op maandag 13 januari 2014 @ 14:51:
Probeer al een maand een blauwe te scoren, nergens te vinden idd.

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mistermo
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 09-10 15:55
KookSpook schreef op maandag 13 januari 2014 @ 12:56:
Vraagje over de headset aansluiten op de PS4 controller.

Ik heb nu gewoon mijn headset die ik voor de pc gebruik aangesloten middels de jack voor het geluid in mijn controller. Voor de mic heb ik aan mijn headset een tweede jack zitten. Dus eentje voor het geluid en eentje voor de mic. Hier zal wel een adaptertje voor zijn die dit samenbrengt, dus dat ik geluid en mic werkend heb. Weten jullie of http://www.allekabels.nl/...34/jack-verloopkabel.html of http://www.allekabels.nl/.../jack-splitter-kabel.html zal werken?
Dit werkt prima.
Enige waar je op moet letten is dat de female connector op je verloop kabel 4polig is.
Tevens moet de routing van de verloop kabel goed zijn. (anders heb je bv. alleen mono geluid)
Dit kom je alleen te weten als je het probeert. Ik schat dat 90 to 95% van verloop kabels prima werkt.
1980Wouter schreef op maandag 13 januari 2014 @ 14:30:
kan je het geluid ook zachter zetten als je dat bijgeleverde headsetje op je controller aansluit en al je geluid via dat oortje laat lopen?
Gisteren een keer geprobeerd, maar dat ding staat zo hard en kon zo snel niet vinden waar ik hem zachter kon zetten :)
Instelling voor het volume is te vinden in het menu.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vettigen_Dr33
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-02 20:08

Vettigen_Dr33

PSN-id: Vettigen_Dr33

1980Wouter schreef op maandag 13 januari 2014 @ 14:30:
PS-toets ingedrukt houden, apparaten aanpassen (2de optie) zo uit men hoofd..
:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KookSpook
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 20-09 16:17
Mistermo schreef op maandag 13 januari 2014 @ 15:14:
[...]

Dit werkt prima.
Enige waar je op moet letten is dat de female connector op je verloop kabel 4polig is.
Tevens moet de routing van de verloop kabel goed zijn. (anders heb je bv. alleen mono geluid)
Dit kom je alleen te weten als je het probeert. Ik schat dat 90 to 95% van verloop kabels prima werkt.

[...]

Thanks!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mldn
  • Registratie: Januari 2014
  • Laatst online: 08-10 11:02
Hebben jullie ook als je geregeld naar de Playstation Store gaat dat ie vast loopt (het scherm wordt blauw) en je de PS4 moet uitzetten en weer aan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 12:29
Mldn schreef op maandag 13 januari 2014 @ 16:42:
Hebben jullie ook als je geregeld naar de Playstation Store gaat dat ie vast loopt (het scherm wordt blauw) en je de PS4 moet uitzetten en weer aan?
Nee nooit gehad. Misschien helpt een reset naar de fabrieksinstellingen? Of anders sony even contacteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• deephallow1
  • Registratie: November 2009
  • Laatst online: 04-10 16:39
Uitzetten is niet nodig, gewoon uit en terug inloggen is voldoende :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

On_E

Housemusic

Ik heb wel regelmatig dat het lang duurt voor de store laadt, dan zie je eerst dat blauwe achtergrond scherm van het menu de hele tijd.

Maar even geduld werkt hier al dus. :+

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 04-10 11:53
all the time!!

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Nee, dat probleem herken ik niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-10 16:31
Nope herken ik niet.

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• LuPo
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 10:12
Had ik laatst ook, na heel lang wachten kwam de store er toen voor. Dat is meestal op drukke tijden..

4620 Wp PV ZZO 52° | VW Golf Variant 1.5 TSI '19

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 09-10 17:56
Mistermo schreef op maandag 13 januari 2014 @ 15:14:
[...]

Dit werkt prima.

[...]

Deze zijn er voor ontworpen:
http://azerty.nl/8-246-66...om-4-position-to-2x-.html
http://www.allekabels.nl/...r-microfoon-en-audio.html
Heb ik ook af en toe.

[ Voor 27% gewijzigd door DarkElement op 13-01-2014 18:43 ]

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!
deephallow1 schreef op maandag 13 januari 2014 @ 16:56:
[...]

Uitzetten is niet nodig, gewoon uit en terug inloggen is voldoende :)
Uit en terug inloggen is niet nodig, even op de PS knop drukken is voldoende :)
:+

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Outlast volgende maand in plus?

http://www.psx-sense.nl/1...s-februari-update-gelekt/

[ Voor 83% gewijzigd door AtlAntA op 14-01-2014 04:56 ]

Wie goed doet, die goed ontmoet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 13-05 19:52
Inmiddels geen gerucht meer, maar bevestigd door de ontwikkelaar op hun facebook. Jammer, want ik hou echt niet van horror games :P

Link

[ Voor 7% gewijzigd door voxxel op 14-01-2014 08:36 ]

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickertNL
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 08-10 09:20
stiekem hoop ik iedere keer op super motherload als free game in ps plus. vroeger echt super vermaakt met motherload 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikookhier
  • Laatst online: 14:11

ikookhier

>hijdiehieris<

Ja daar heb ik ook wel eens last van,Ik stop het spel wat draait op de achtergrond.
En kan vervolgens de store weer in :/

PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Klein probleempje,

wanneer ik een filmpje upload naar mn facebook account zie ik op het PS4 scherm dat deze gedaan heeft met uploaden, nu een week later kan ik dit filmpje nergens terugvinden,, iemand hetzelfde probleem? Heb mn instellingen voor delen en facebook account reeds nagekeken, maar alles blijkt in orde...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 11:46:
Klein probleempje,

wanneer ik een filmpje upload naar mn facebook account zie ik op het PS4 scherm dat deze gedaan heeft met uploaden, nu een week later kan ik dit filmpje nergens terugvinden,, iemand hetzelfde probleem? Heb mn instellingen voor delen en facebook account reeds nagekeken, maar alles blijkt in orde...
De eerste keer bij mij duurde het ook lang voordat het filmpje op mijn FB stond.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Heb het reeds opgelost,

heb mn PSN-Facebook account ontkoppeld en weer gekoppeld en nu werkt het weer..

Thx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
voxxel schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 08:35:
[...]

Inmiddels geen gerucht meer, maar bevestigd door de ontwikkelaar op hun facebook. Jammer, want ik hou echt niet van horror games :P

Link
Nice! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

kan iemand de link van de ps4 chat room delen, ik kan hem nergens vinden!!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ksborg
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 07:19
voxxel schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 08:35:
[...]

Link
Hmm daar had ik al een beetje op gehoopt. Volgens mij geeft het echt een hele goede sfeer dat spel :).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyBre
  • Laatst online: 07-10 20:34
Kan iemand me uitleggen hoe je het geluid via je oortjes kan krijgen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• voxxel
  • Laatst online: 13-05 19:52
Inpluggen in je controller en je bent al een heel eind op weg!

Zonnepanelen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vettigen_Dr33
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 28-02 20:08

Vettigen_Dr33

PSN-id: Vettigen_Dr33

RudyBre schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 13:36:
Kan iemand me uitleggen hoe je het geluid via je oortjes kan krijgen?
zucht... Google is te moelijk?

How to output audio through DS4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakrever
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 02-05 15:00
Iemand een idee waar/wanneer de PS4 leverbaar is?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Arthur-M. schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:18:
Het makkelijkste is om gewoon een 'pre-order' te plaatsen. Anders zal het van winkel tot winkel afhangen: sommige winkels melden al dat bestellingen die nu geplaatst worden, op z'n vroegst in maart worden geleverd. Aan de andere kant, er zullen in de tussentijd ook wel winkels zijn waarbij PS4s in de vrije verkoop worden geknald... maar die zijn vaak zo weer weg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Nu online
Bol.com geeft 12 weken. Bigu.nl gaf eerst aan in januari te leveren, later kwam er een mail binnen met de hint dat het maart (kan) worden. Media Markt krijgt elke 2 weken een "batch", maar goed, dan is inschrijven natuurlijk nog steeds nodig. Verder zag ik vrije verkoop bij Media Markt Leeuwarden voorbij komen in dit topic. Maar dat is inmiddels ook weer op.

Kortom, maak een keuze en pre-order bij de shop die je wilt.

[ Voor 10% gewijzigd door ChuckyDevil op 14-01-2014 15:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Vissa66
  • Registratie: Januari 2011
  • Nu online
Zo'n Big Ben oplaadstation gehaald, handig / makkelijk ding! :)

Afbeeldingslocatie: http://i41.tinypic.com/1zyzl8m.jpg

M3P 24'

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikookhier

ikookhier

>hijdiehieris<

Haal ik net sinds 3 dagen mijn PS4 uit standby,Gaat hij 4 updates binnen halen 8)7 Daar voor zet je de PS4 toch in standby |:(
Auto update staat gewoon aan,Raar!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Euphanasia
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 29-09 16:08
Heb je ‘Connect to the Internet' in standby modus aan staan?

Welcome to the League of Draven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RudyBre
  • Laatst online: 07-10 20:34
Gedaan misschein...
maar hoor verder geen geluid door me oortjes.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ikookhier

ikookhier

>hijdiehieris<

Euphanasia schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 16:34:
Heb je ‘Connect to the Internet' in standby modus aan staan?
Ja staat ook gewoon aan :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Best wel een faal dat de uitgang waar dus de fan van de PS4 zit die ervoor moet zorgen dat de warme lucht naar buiten gaat geblokkeerd wordt als je je console verticaal hebt staan, met als gevolg dat je tijdens het gamen de fan hoort. Op het moment dat je PS4 horizontaal staat is dat ding geruisloos.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakrever
ChuckyDevil schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:49:
Bol.com geeft 12 weken. Bigu.nl gaf eerst aan in januari te leveren, later kwam er een mail binnen met de hint dat het maart (kan) worden. Media Markt krijgt elke 2 weken een "batch", maar goed, dan is inschrijven natuurlijk nog steeds nodig. Verder zag ik vrije verkoop bij Media Markt Leeuwarden voorbij komen in dit topic. Maar dat is inmiddels ook weer op.

Kortom, maak een keuze en pre-order bij de shop die je wilt.
Ah, maar hij is uit de MediaMarkt webshop verdwenen, dus zal ik hem dan in de winkel zelf moeten pre-orderen?

EDIT: Een of andere Billgames webshop in de pricewatch heeft een levertijd van 3-5 werkdagen, maar daar kost hij dan wel weer 500,- :(

[ Voor 9% gewijzigd door peakrever op 14-01-2014 17:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 15:26
Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 17:04:
Best wel een faal dat de uitgang waar dus de fan van de PS4 zit die ervoor moet zorgen dat de warme lucht naar buiten gaat geblokkeerd wordt als je je console verticaal hebt staan, met als gevolg dat je tijdens het gamen de fan hoort. Op het moment dat je PS4 horizontaal staat is dat ding geruisloos.
Daarom zegt Sony toch ook dat je in dat geval de vertical stand moet gebruiken? Of blijft ie een kabaal maken als je de stand gebruikt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Trishul schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 17:28:
[...]

Daarom zegt Sony toch ook dat je in dat geval de vertical stand moet gebruiken? Of blijft ie een kabaal maken als je de stand gebruikt?
Volgens de meesten wel aangezien het niet zoveel verschil uitmaakt. Maar goed, op de PS3 zat dat ding boven, ze hadden het net zo goed op de PS4 ook kunnen doen in plaats van onder wanneer je de console verticaal hebt staan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-10 09:41
Arthur-M. schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 15:18:
Bij Amazon uk gewoon leverbaar. Heb er zelf vorige week de Knack bundel gekocht. Binnen 2 dagen in huis!

http://www.amazon.co.uk/S...21594&sr=8-1&keywords=ps4

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom

Satom

Verzamel ervaringen

Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 17:04:
Best wel een faal dat de uitgang waar dus de fan van de PS4 zit die ervoor moet zorgen dat de warme lucht naar buiten gaat geblokkeerd wordt als je je console verticaal hebt staan, met als gevolg dat je tijdens het gamen de fan hoort. Op het moment dat je PS4 horizontaal staat ligt is dat ding geruisloos.
FTFY ;) En de mijne staat ook verticaal, omhoog dus, en ik hoor de fan bijna niet :+ (Ik heb hem dus zo staan, maar dan zonder de vertical stand)

[ Voor 13% gewijzigd door Satom op 14-01-2014 19:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Met vertical stand hoor je m ook niet goed hoor ;)

Ps:
Als je met don't starve niveau 2 bereikt, krijg je een pyromaan poppetje met een aansteker, die oneindig lang houdbaar is; draag je die, dan kun je gaan en staan waar je wilt 's nachts. Je gaat dan niet dood. ;)

En battlefield heeft een update gekregen, een halve.
Ze zijn vergeten om dat zwarte scherm wat je af en toe krijgt nadat je dood gaat weg te halen :(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Satom schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 19:18:
[...]
FTFY ;) En en de mijne staat ook verticaal, omhoog dus,(geen komma voor) en ik hoor de fan bijna niet :+ punt(Ik heb hem dus zo staan, maar dan zonder de vertical stand) punt
Je hoort het wel degelijk in bepaalde games zoals Battlefield 4 of Killzone. Wellicht zacht maar als het geluid uitstaat hoorbaar.

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2014 19:43 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
Paar dingen waar ik me aan irriteer:

Stand By modus logt je automatisch uit en sluit de game ook af? (Heb alles gewoon aanstaan qua inet etc)

Dualshock 4 controller gaat abnormaal snel leeg.. een kleine 4/5 uur fanatiek gamen en het is voorbij met beide controllers

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakrever
-SaveMe- schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 18:48:
[...]

Bij Amazon uk gewoon leverbaar. Heb er zelf vorige week de Knack bundel gekocht. Binnen 2 dagen in huis!

http://www.amazon.co.uk/S...21594&sr=8-1&keywords=ps4
Hartstikke bedankt!! Heb ik wel gewoon een Nederlandse stekker trouwens als ik hem daar koop?

[ Voor 8% gewijzigd door peakrever op 14-01-2014 20:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Heb ook echt het idee dat het gros van de ps4's naar US/UK gaan daar moeten ze natuurlijk ook de echte 'strijd' voeren voor een dominant marktaandeel. Europa/Japan heeft Sony sws wel zeker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 12:25:
kan iemand de link van de ps4 chat room delen, ik kan hem nergens vinden!!
http://irc.tweakers.net/ps4levertijden

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al een PS4 weten te bemachtigen waar made in Japan opstaat en dan heb ik het niet over Sony.nl waar het soms wel geleverd wordt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 20:35:
Iemand al een PS4 weten te bemachtigen waar made in Japan opstaat en dan heb ik het niet over Sony.nl waar ze het soms wel geleverd wordt.
Denk je nu werkelijk dat het iets uitmaakt?
Het grote merendeel van de PS4's werkt gewoon, ook als ze uit China komen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RenaldoN
  • Registratie: November 2007
  • Nu online
Vissa66 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 16:28:

[afbeelding]
Heb zelf de originele van Sony en die bevalt ook voor de volle 100000 procent

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ps3gamer91
  • Registratie: Februari 2013
  • Laatst online: 12:54
Voldoet de PS4 een beetje aan jullie verwachtingen?

''And maybe where the wind blows, Its all worth waiting for''

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 20:38:
[...]

Iets vriendelijker mag ook wel Ben gewoon benieuwd of deze ook al in de winkels te vinden zijn. En de achterliggende reden doet er niet toe.
Iets vriendelijker mag ook wel Het maakt niet uit welke versie je hebt.
Er wordt bij de winkels ook geen onderscheid gemaakt hoor, alsof de made in japan versie meer waard is ofzoiets 8)7

[ Voor 10% gewijzigd door Gropah op 15-01-2014 12:08 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
Verwijderd schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 20:35:
Iemand al een PS4 weten te bemachtigen waar made in Japan opstaat en dan heb ik het niet over Sony.nl waar het soms wel geleverd wordt.
Ik heb tussen de eerste en tweede levering een aantal tweakers voorbij zien komen met een japan model ja.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shadow343
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 06-11-2024
DarkElement schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 20:58:
[...]

Ik heb tussen de eerste en tweede levering een aantal tweakers voorbij zien komen met een japan model ja.
Van mij van de Intertoys webshop die toen even vorige week op voorraad was komt ook uit Japan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

DarkElement schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 20:58:
[...]

Volgens mij allemaal Sony.nl bestellingen. Blijkbaar laten ze het dit keer voornamelijk in China doen.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 14-01-2014 21:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• fukijama
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 11-04 16:52
Wanneer zou er weer wat binnenkomen bij sony.nl?

Wordt dat altijd van te voren bekend gemaakt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pubbert
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 09-10 12:53

Pubbert

random gestoord

Vissa66 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 16:28:

[afbeelding]
Ik heb zelf deze besteld op Ebay in Hongkong:

http://www.ebay.com/itm/1...rgers&hash=item2a3594059c

Afbeeldingslocatie: http://i.ebayimg.com/00/s/ODM3WDgwMA==/z/X-oAAOxydlFSuM4x/$_57.JPG

Was omgerekend 8 euro, werkt prima :) (verzending kan alleen 1 tot 2 weken duren, bij mij was het 8 dagen)

[ Voor 15% gewijzigd door Pubbert op 14-01-2014 21:27 ]

╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝

Acties:
  • 0 Henk 'm!
@Achillias, heb in mijn omgeving nog geen enkele Japanse PS4 gezien. Heb er zelf 6 gekocht (voor mijzelf, vrienden en mn broer), allemaal Chinees. Twee vrienden hebben zelf ook een Chinese. Denk dat het aan de winkelier ligt, al die PS4's waren afkomstig van de Bart Smith en Intertoys (Blokker Groep). In de winkel kan je dat trouwens wel gewoon navragen, is te zien aan de doos (onderkant staat waar het geproduceerd is) Heb zelf ook weinig gehoord van anderen hier op tweakers die een Japanse hebben, overduidelijk meer Chinese dan Japanse.

[ Voor 12% gewijzigd door ASNNetworks op 14-01-2014 21:40 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Paulus07
  • Registratie: Maart 2009
  • Niet online
sinds vandaag een PS Vita. en net even snel getest samen met de PS4. werkt echt strak :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• The_Worst
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 15:31

The_Worst

Unox

ikookhier schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 16:31:
Haal ik net sinds 3 dagen mijn PS4 uit standby,Gaat hij 4 updates binnen halen 8)7 Daar voor zet je de PS4 toch in standby |:(
Auto update staat gewoon aan,Raar!
Heb je wel PlayStation Plus? Als je geen Plus hebt dan installeert de PS4 alleen OS-updates.

If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -SaveMe-
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 06-10 09:41
Arthur-M. schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 19:59:
[...]

Hartstikke bedankt!! Heb ik wel gewoon een Nederlandse stekker trouwens als ik hem daar koop?
Nee, dan moet je even een verloopje kopen van UK 3-pin naar EU 2-pin. KOst een paar euro ...

GamiQ, de game notes app met game maps!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• peakrever
-SaveMe- schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 22:33:
[...]

Nee, dan moet je even een verloopje kopen van UK 3-pin naar EU 2-pin. KOst een paar euro ...
Oke, hartstikke bednkt voor je hulp!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Mensen... Geen enkele PS4 is made in Japan, dat was een hoax! Mensen die zeggen dat ze er 1 hebben die liegen. Je kan er over lezen om de Amerikaanse playstation forums, debunked dus! Al geruime tijd worden alle game consoles van Sony
gewoon China gemaakt. Succes met het vinden van een JP model!

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 15-01-2014 01:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Thund3r schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 21:26:
[...]

[afbeelding]

Was omgerekend 8 euro, werkt prima :) (verzending kan alleen 1 tot 2 weken duren, bij mij was het 8 dagen)
moet je hem op standby houden, of kan je gewoon je PS4 gewoon compleet uitschakelen..
ps:
$21.20 International Priority Shipping to Netherlands | See details

Item location:
Santa Ana, California, United States

dus hoe kan je die 21.20 weg doen....

[ Voor 12% gewijzigd door theduke1989 op 14-01-2014 23:38 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yub
  • Registratie: December 2013
  • Niet online

Yub

BF4 heeft eindelijk een update gekregen. En dat is te merken! Stuk soepeler nu. http://battlelog.battlefi...view/2955065219584871868/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

theduke1989 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 23:37:
[...]

moet je hem op standby houden, of kan je gewoon je PS4 gewoon compleet uitschakelen..
ps:
$21.20 International Priority Shipping to Netherlands | See details

Item location:
Santa Ana, California, United States

dus hoe kan je die 21.20 weg doen....
Dat gaat helaas niet vanuit amerika is het zowiezo altijd betalen voor shipping

€ 15,50 ben je dan kwijt ff omgerekend in euros

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• theduke1989
Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 00:26:
[...]

Dat gaat helaas niet vanuit amerika is het zowiezo altijd betalen voor shipping

€ 15,50 ben je dan kwijt ff omgerekend in euros
Bedankt voor de informatie, toch maar even een zoektocht gehouden.
En was 10 euro kwijt, komt vanuit Hong Kong, dus ongeveer 1/2 weken maar dat maakt niet uit, gewoon eindelijk een goede oplader...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mr Ton
  • Laatst online: 09-10 19:32
Thund3r schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 21:26:
[...]

[afbeelding]

Ik ben zelf ook aan het kijken voor een laadstation en mij valt op dat die van jou de micro-usb connector gebruikt om op te laden, terwijl de BigBen en die van Sony de poort onderop gebruiken, naast de microfoon poort. Maar hij werkt dus prima? Is de DS4 er makkelijk in te plaatsen?
theduke1989 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 00:42:
[...]

Bedankt voor de informatie, toch maar even een zoektocht gehouden.
En was 10 euro kwijt, komt vanuit Hong Kong, dus ongeveer 1/2 weken maar dat maakt niet uit, gewoon eindelijk een goede oplader...
Heb je een link?

Playstation 4: MrTon-NL | Fujifilm X-T1 | XF 18-55

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Killzone heeft gisteren ook een update gehad.

Veel dingen gefixed , eerst werkte multiplayer alleen in het Engels.

Nu werkt het ook in het Nederlands.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jongf7
  • Registratie: Juni 2007
  • Laatst online: 09-09 12:34
Mr Ton schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 00:56:
[...]

Ik ben zelf ook aan het kijken voor een laadstation en mij valt op dat die van jou de micro-usb connector gebruikt om op te laden, terwijl de BigBen en die van Sony de poort onderop gebruiken, naast de microfoon poort. Maar hij werkt dus prima? Is de DS4 er makkelijk in te plaatsen?
Ik heb de BigBen hier al een tijdje staan (blij mee), maar die laad ook via de micro-usb op hoor, niet via de poort naast microfoon.
Pagina: 1 ... 79 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.

Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan