Ik heb de officiële sony oplader. Zo gemakkelijk erin en eruit halen. De oplader zelf beweegt niet eens.
Een dikke ja!!Ps3gamer91 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 20:48:
Voldoet de PS4 een beetje aan jullie verwachtingen?
Ik heb en speel enkel BF4, en die heeft me ook erg verbaasd.
Het loopt allemaal erg soepeltjes en het ziet er retestrak uit.
Alle klachten die ik hoor over de PS3 versie heb ik op de PS4 nul komma niks last van.
Het PS4 menu werkt snel en is overzichtelijk.
Het schakelen tussen het Playstation menu en de game is ook lekker snel.
Alleen beetje jammer dat de officiele PS3 headset niet op de 4 werkt.
Die vond ik toch fijner dan het meegeleverde dingetje...
Al met al een dikke plus voor Sony
[ Voor 10% gewijzigd door Superkiwi op 15-01-2014 07:25 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Waar heb je 'm weten te vinden?DeeSung schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 07:17:
Ik heb de officiële sony oplader. Zo gemakkelijk erin en eruit halen. De oplader zelf beweegt niet eens.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
http://www.mediamarkt.nl/...net&product_code=90506879
Pricewatch doet wonderen...
[ Voor 4% gewijzigd door Scrisissszzz op 15-01-2014 08:27 ]
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Voorlopig niet leverbaar: Wij hebben de winkelwagen aangepast. Let op mogelijke veranderingen bij de bezorgkosten.Scrisissszzz schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 08:27:
[...]
http://www.mediamarkt.nl/...net&product_code=90506879
Pricewatch doet wonderen...
U kunt doorgaan met uw bestelling.
Ik ben vooral benieuwd waar hij NU op voorraad is. Ik snap het concept van Pricewatch, maar zeker in het geval van MM is de levertijd niet zo realistisch.
Aan bovenstaande tekst kunnen geen rechten worden ontleend. Aan de tekst hieronder wel.
Heb er afgelopen half jaar 4 keer iets besteld, inclusief mijn ps4, allemaal netjes binnen de bezorgtijd binnenspaceboy schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 08:30:
[...]
Voorlopig niet leverbaar: Wij hebben de winkelwagen aangepast. Let op mogelijke veranderingen bij de bezorgkosten.
U kunt doorgaan met uw bestelling.
Ik ben vooral benieuwd waar hij NU op voorraad is. Ik snap het concept van Pricewatch, maar zeker in het geval van MM is de levertijd niet zo realistisch.
Wel vreemd inderdaad. Wil hem zelf ook nog bestellen maar kan nu nog niet, wel benieuwd of je hem nu krijgt of niet. Als je MM mailt over de levering heb je ook best snel reactie. Heb ze ook aantal keer gemaild omdat het niet zeker was dat ik mijn ps4 bij launch zou krijgen.
[ Voor 20% gewijzigd door Scrisissszzz op 15-01-2014 08:32 ]
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Verwijderd
Blij om deze fix:Yub schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 00:08:
BF4 heeft eindelijk een update gekregen. En dat is te merken! Stuk soepeler nu. http://battlelog.battlefi...view/2955065219584871868/
-Fix for friendly marker not always showing when needed to, resulting in players shooting team members
Het is me al meerdere malen voorgekomen dat ik van een redelijke afstand schiet en dan pas later zag dat het om een team member ging. Best lullig.
Ik heb het spel waarschijnlijk veelte weinig gespeeld en heb ook nooit problemen ondervonden (behalve dat het geluid verdween op een map), maar het kan dus nog beterYub schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 00:08:
BF4 heeft eindelijk een update gekregen. En dat is te merken! Stuk soepeler nu. http://battlelog.battlefi...view/2955065219584871868/

[ Voor 4% gewijzigd door Satom op 15-01-2014 10:16 ]
Sorry deze was het:theduke1989 schreef op dinsdag 14 januari 2014 @ 23:37:
[...]
moet je hem op standby houden, of kan je gewoon je PS4 gewoon compleet uitschakelen..
ps:
$21.20 International Priority Shipping to Netherlands | See details
Item location:
Santa Ana, California, United States
dus hoe kan je die 21.20 weg doen....
http://www.ebay.com/itm/N...rgers&hash=item27dd2a5853
En ik heb er gewoon een Power-naar-USB adapter op aangesloten, vraag me af idd of hij ook laad als de PS4 uit/standby staat.
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Lokale BartSmit Hoorn hadden ze er 4 liggen ofzo. En die van big ben ook volgensmij.
De sony heeft een aansluiting voor de wcd dus kan niet vanuit een usb poort van de ps4 (wat ik ideaal vind).
Weet niet hoe dat zit met de andere merken.
neem aan dat ie ook laadt. Het wordt toch gewoon aangevoerd via de USB als je dat hebt ingesteld.Thund3r schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 10:18:
[...]
Sorry deze was het:
En ik heb er gewoon een Power-naar-USB adapter op aangesloten, vraag me af idd of hij ook laad als de PS4 uit/standby staat.
Speel maar eens Campaign. Last van save data corrupt. Kun je weer opnieuw beginnen.dvdkiwi schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 07:24:
[...]
Een dikke ja!!![]()
Ik heb en speel enkel BF4, en die heeft me ook erg verbaasd.
Het loopt allemaal erg soepeltjes en het ziet er retestrak uit.
Alle klachten die ik hoor over de PS3 versie heb ik op de PS4 nul komma niks last van.
Al met al een dikke plus voor Sony
Heb ikzelf ook nul last van gehad. In 6 sessies uitgespeeld en altijd gewoon verder waar ik was.sretlow schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 10:28:
[...]
Speel maar eens Campaign. Last van save data corrupt. Kun je weer opnieuw beginnen.
Geen last van gehad, singleplayer volledig uitgespeeld.sretlow schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 10:28:
[...]
Speel maar eens Campaign. Last van save data corrupt. Kun je weer opnieuw beginnen.
Alleen moet ik nu wel weer opnieuw beginnen, geen keuze om een al gehaalde missie te starten
Niet dat de singleplayer veel voorstelt..
Haal je savegame gewoon van de online server als je plus hebt. Vaak is dat een nieuwere savegame dan die je lokaal hebt staan, kan je daarna gewoon weer verder met de singleplayer.
BFV: SuperflipNL [PS4]
Ik weet niet of iemand nog een PS4 zoekt, maar bij Saturn in Amsterdam zijn ze weer op voorraad. Mijn advies is wel om eerst even te bellen om een exemplaar te reserveren
Ik vraag me af of je de PS3 games die je nu via plus (instant game collection) krijgt straks via Playstation now ook gratis zullen zijn. Voor de zekerheid koop ik alle ps3 games toch maar ook al heb ik geen ps3 meer.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Hoe snel had je hem binnen?Thund3r schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 10:18:
[...]
Sorry deze was het:
Zojuist besteld namelijk.. Thanks voor de tip!
Clash of Clans - MISSeR :: #Y0JU9R98 ::
Wel sinds gisteren 2x gehad dat ik iemand shoot en hij mij ook en ik op de killcam hem gewoon weg zie wandelen met 0 HPYub schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 00:08:
i5-10600K | MSI MAG Tomahawk Z490 | Asus DUAL GeForce RTX 3070 OC | Corsair Vengeance 32 GB 3600 Mhz | Noctua NH-D15 Chromax.Black | Corsair RM850x | Fractal Design Meshify S2
Als je in het Battlefield 4 topic kijkt is dat een bekende bug.
If you hide your whole life, you'll forget who you even are. Uplay: TheWorstNL | Steam + Origin + PSN: The_Worst_NL
Vraag over PS4 games uit het buitenland importeren.
Ik heb een US account en een Europese aangemaakt. Mijn US account is mijn primaire account.
Nu wil ik via Videogamesplus.ca of play-asia games importeren. Ik begreep dat de PS4 regiovrij is, zodoende gaat dit wel werken. Maar wat ik begreep is de dlc wel regiogebonden. Voor US games kan je alleen dlc voor kopen via de US store. Niet een probleem want je kan genoeg US pre paid te goed kopen via allerlei sites.
Echter hoe werkt dit met bijvoorbeeld Origin en Ubisoft. Als ik bijvoorbeeld Fifa 14 (US versie) koop kan ik daar wel mijn origin account, welke europees is, bij gebruiken?
Daarnaast een vraag of iemand weet of de UK zich in een andere regio zich bevindt tov van Nederland voor wat betreft de dlc? Anders Simplygames.com ook een optie om games te bestellen.
Ik heb een US account en een Europese aangemaakt. Mijn US account is mijn primaire account.
Nu wil ik via Videogamesplus.ca of play-asia games importeren. Ik begreep dat de PS4 regiovrij is, zodoende gaat dit wel werken. Maar wat ik begreep is de dlc wel regiogebonden. Voor US games kan je alleen dlc voor kopen via de US store. Niet een probleem want je kan genoeg US pre paid te goed kopen via allerlei sites.
Echter hoe werkt dit met bijvoorbeeld Origin en Ubisoft. Als ik bijvoorbeeld Fifa 14 (US versie) koop kan ik daar wel mijn origin account, welke europees is, bij gebruiken?
Daarnaast een vraag of iemand weet of de UK zich in een andere regio zich bevindt tov van Nederland voor wat betreft de dlc? Anders Simplygames.com ook een optie om games te bestellen.
Ik heb via een aanbieding van Amazon 3 games gekocht voor de prijs van 2. Een van deze spellen was AC black flag. Bij versie 1.03 van het spel zou het vereiste van een uplay passport worden weggenomen, echter is dit bij mij niet het geval. De code die ik heb voor een uplay passport werkt niet, aangezien deze US is. Ubisoft zelf is niet heel behulpzaam. Het feit dat bij mij bij versie 1.03 alsnog gevraagd wordt om een uplay passport, welke niet te downloaden is (ook niet te vinden in de store), is voornamelijk mijn probleem blijkbaar.KookSpook schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 14:09:
Ubisoft etc mogen dus wel beperkingen alsnog stellen bij bijvoorbeeld hun uplay passport, welke lastig te achterhalen zijn.
Ik was in staat het Uplay passpoort te "kopen" via de game zelf. Sindsdien werkt het perfect.gajus26 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 14:14:
[...]
Ik heb via een aanbieding van Amazon 3 games gekocht voor de prijs van 2. Een van deze spellen was AC black flag. Bij versie 1.03 van het spel zou het vereiste van een uplay passport worden weggenomen, echter is dit bij mij niet het geval. De code die ik heb voor een uplay passport werkt niet, aangezien deze US is. Ubisoft zelf is niet heel behulpzaam. Het feit dat bij mij bij versie 1.03 alsnog gevraagd wordt om een uplay passport, welke niet te downloaden is (ook niet te vinden in de store), is voornamelijk mijn probleem blijkbaar.
Ubisoft etc mogen dus wel beperkingen alsnog stellen bij bijvoorbeeld hun uplay passport, welke lastig te achterhalen zijn.
PSN & XBL: Denkoyugo
8 Dagen, maar verschilt altijd vanuit Hong Kong, soms 5 dagen gehad, soms 21. Maar meestal 7-14 dagen.Steevo_S schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 12:48:
[...]
Hoe snel had je hem binnen?
Zojuist besteld namelijk.. Thanks voor de tip!
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Te kopen? tegen welk bedrag? maar krijg je dan een Uplay amerikaans account?Denko schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 14:21:
[...]
Ik was in staat het Uplay passpoort te "kopen" via de game zelf. Sindsdien werkt het perfect.
Dat schijnt dus niet meer te werken... Melding is steeds dat de content niet beschikbaar is...Denko schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 14:21:
[...]
Ik was in staat het Uplay passpoort te "kopen" via de game zelf. Sindsdien werkt het perfect.
Het was gratis, maar begrijp dat het niet meer werkt hierbovenKookSpook schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 14:29:
[...]
Te kopen? tegen welk bedrag? maar krijg je dan een Uplay amerikaans account?
PSN & XBL: Denkoyugo
Iemand die weet hoe dit werkt voor origin?KookSpook schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 14:09:
EA heeft geen activatiecodes voor online meer, dat heeft men sinds vorig jaar geschrapt.KookSpook schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 14:51:
[...]
Iemand die weet hoe dit werkt voor origin?
Thanks! Alleen ubisoft kan dus wat problemen opleveren
3x de complete singleplayer doorlopen, in ongeveer anderhalve week tijd.sretlow schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 10:28:
[...]
Geen enkele keer een verloren save data gehad.
Zoals ik al zei: alles loopt hier lekker soepel.
Voor de trophy hunters in dit topique, check deze eens [PS] Het Playstation Trophy Topic - Top 50. Is een beetje doodgebloed, maar er zijn vast genoeg mensen hier die er leven in kunnen blazen
Verwijderd
Dan heb je echt geluk gehad hoor.dvdkiwi schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 15:23:
[...]
3x de complete singleplayer doorlopen, in ongeveer anderhalve week tijd.
Geen enkele keer een verloren save data gehad.
Zoals ik al zei: alles loopt hier lekker soepel.
Ik heb het tijdens het doorlopen van de singleplayer modus 2x gehad.
Er was echt wel een probleem met BF4 en savedata.
Pfffff.. Door verhuizen (en daardoor enigszins geldgebrek) een tijd geleden mn PS4 pre-order moeten annuleren. 11 december heb ik m weer kunnen bestellen.
Krijg ik zojuist deze mail van bol:
Vandaag worden er weer Playstation 4 consoles verstuurd naar klanten die voor 21 oktober 2013 hebben besteld.
Helaas heb je na deze datum besteld en ontvang je de Playstation 4 nog niet. Wij begrijpen dat dit heel vervelend is.
Door het grote succes van de Playstation 4 is het aanbod niet toereikend. Hierdoor heb je de Playstation 4 nog niet kunnen ontvangen en beschikken wij helaas nog niet over de informatie van een volgende levering. De levertijd op de website en in je account zijn dan ook een indicatie.
Wij willen graag goed nieuws brengen, dus zodra wij een exacte leverdatum weten hoor je dit meteen.
Krijg ik zojuist deze mail van bol:
Vandaag worden er weer Playstation 4 consoles verstuurd naar klanten die voor 21 oktober 2013 hebben besteld.
Helaas heb je na deze datum besteld en ontvang je de Playstation 4 nog niet. Wij begrijpen dat dit heel vervelend is.
Door het grote succes van de Playstation 4 is het aanbod niet toereikend. Hierdoor heb je de Playstation 4 nog niet kunnen ontvangen en beschikken wij helaas nog niet over de informatie van een volgende levering. De levertijd op de website en in je account zijn dan ook een indicatie.
Wij willen graag goed nieuws brengen, dus zodra wij een exacte leverdatum weten hoor je dit meteen.
Ja en nu?
Je had 'm besteld en zou 'm krijgen, maar je hebt 'm geannuleerd, later weer besteld en krijgt 'm dus later...
Of mis ik iets?
Je had 'm besteld en zou 'm krijgen, maar je hebt 'm geannuleerd, later weer besteld en krijgt 'm dus later...
Of mis ik iets?
Moest het gewoon ff kwijtdvdkiwi schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 15:47:
Ja en nu?
Of mis ik iets?
Vandaag mn PS4 controller laten vervangen door de BS.
Een stuk rubber van de linker stick was er af
Zoveel uur heb ik er niet eens mee gespeeld, Hopelijk gaat deze langer mee!
Een stuk rubber van de linker stick was er af
PSN:Arijanonline Xbox:Arijanonline Twitch
Dat dusdvdkiwi schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 15:47:
Ja en nu?
Of mis ik iets?
PSN: Bellerophon-
Dat intereseert ons ook heel veel.veldkampj schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 15:49:
[...]
Moest het gewoon ff kwijthad een week of 3 geleden een mailtje gehad dat ze weer een levering hadden waar ik nog niet bij zat, maar dat ik m begin 2014 zou krijgen. En dan nu deze.. ik wil m!!!
We leven met je mee, want wij hebben m al wel lekker sinds 29 november
En wat is het een prachtige consoledutchgio schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 16:10:
[...]
Dat intereseert ons ook heel veel.![]()
Trolololol
Ik ben er ook goed over tevreden ja, misschien zelfs meer dan gedacht. Was voorheen een pure PC gamer maar deze console heeft mij toch weten te charmeren.
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Pfff, ding staat alweer te verstoffen bij mij.dutchgio schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 16:10:
[...]
Dat intereseert ons ook heel veel.![]()
Bij mij ook, ik zit echt te wachten op wat betere games.bram1984 schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 17:18:
[...]
Pfff, ding staat alweer te verstoffen bij mij.
PSN / Steam: Voxalizer // Battle.net: Plaguehead#2325 // Common sense isn't very common.
Ik vermaak me wel met BF4.
Enige game waar ik nog op wacht is Driveclub, die zou ergens eind feb/begin maart moeten komen.
Ik hoop echt dat de besturing lekker is, dan kan ik er wel eens vele uurtjes aan gaan besteden
Enige game waar ik nog op wacht is Driveclub, die zou ergens eind feb/begin maart moeten komen.
Ik hoop echt dat de besturing lekker is, dan kan ik er wel eens vele uurtjes aan gaan besteden
Verwijderd
First free Killzone Shadow Fall multiplayer maps revealed :
Today we’re giving you a sneak peak at the first pair of downloadable multiplayer maps for Killzone Shadow Fall, inspired by key locations from the single-player campaign. The maps will be released to the community free of charge, and will be fully compatible with Killzone Shadow Fall’s Custom Warzone feature.
First up is The Cruiser, a close-to-mid-range combat map set in the confines of a decommissioned ISA cruiser. Consisting of tight, claustrophobic corridors and interconnected compartments, the key to dominating this map is identifying and controlling its choke points.

KZSF_DCL_Cruiser
Next is The Hangar, a wide-open map situated in the hangar bay of one of Helghan’s humongous mining spires. In addition to the main area, which offers long lines of sight suitable for sniping, the map contains alternative routes that will need to be secured for full control.

KZSF_DCL_Hangar
Apart from The Cruiser and The Hanger multiplayer maps, we’re also working on the first DLC expansion pack for Killzone Shadow Fall. We’ll have more information on what it entails and when it’s available in the near future. There’s a whole season of exciting multiplayer content coming to Killzone Shadow Fall, so be sure to pick up the Season Pass to get it all at the best value!
Today we’re giving you a sneak peak at the first pair of downloadable multiplayer maps for Killzone Shadow Fall, inspired by key locations from the single-player campaign. The maps will be released to the community free of charge, and will be fully compatible with Killzone Shadow Fall’s Custom Warzone feature.
First up is The Cruiser, a close-to-mid-range combat map set in the confines of a decommissioned ISA cruiser. Consisting of tight, claustrophobic corridors and interconnected compartments, the key to dominating this map is identifying and controlling its choke points.

KZSF_DCL_Cruiser
Next is The Hangar, a wide-open map situated in the hangar bay of one of Helghan’s humongous mining spires. In addition to the main area, which offers long lines of sight suitable for sniping, the map contains alternative routes that will need to be secured for full control.

KZSF_DCL_Hangar
Apart from The Cruiser and The Hanger multiplayer maps, we’re also working on the first DLC expansion pack for Killzone Shadow Fall. We’ll have more information on what it entails and when it’s available in the near future. There’s a whole season of exciting multiplayer content coming to Killzone Shadow Fall, so be sure to pick up the Season Pass to get it all at the best value!
Helaas, dit heb ik zojuist ook mogen ervaren. Een fix voor een bug te repareren, waar door een nieuwe bug ontstaat? ..Cidolfas schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 13:23:
[...]
Wel sinds gisteren 2x gehad dat ik iemand shoot en hij mij ook en ik op de killcam hem gewoon weg zie wandelen met 0 HP
ook dit probleem lijkt niet opgelost. Zojuist online gespeeld en zag een aan voor vijand. Vervolgens loop ik erna toe en kwam team icoontje er pas bij..Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 09:06:
[...]
Blij om deze fix:
-Fix for friendly marker not always showing when needed to, resulting in players shooting team members
Het is me al meerdere malen voorgekomen dat ik van een redelijke afstand schiet en dan pas later zag dat het om een team member ging. Best lullig.
Hoe zit het eigenlijk met de singleplayer van Killzone Shadowfall? Als ik mijn PS4 koop zit ik er over na te denken om deze erbij te kopen, maar ik las dat de singleplayer erg snel uitgespeeld is en dat de multiplayer mwah is. Is het het geld waard, of kan ik beter BF4 kopen?
Nou ja, BF4 doet het ook nog niet zo best.
Graphisch mooi maar de multiplayer is verra van af.
En de singleplayer stelt niet veel voor, maar daarvoor koop je BF4 ook niet.
Killzone is graphisch nog mooier, maar een game die je moet liggen.
In de budgetbak/aanbieding zou ik m wel meenemen, maar niet de fullprice van 60 euro ervoor betalen.
En nu ik toch bezig ben:
Call of duty is (bijna) net zo als de vorige call of duty's. Oordeel zelf maar of dat goed of slechtt is.
In de budgetbak/aanbieding zou ik m wel meenemen, maar niet de fullprice van 60 euro ervoor betalen.
En nu ik toch bezig ben:
Call of duty is (bijna) net zo als de vorige call of duty's. Oordeel zelf maar of dat goed of slechtt is.
Verwijderd
Vooral het begin en het midden zijn leuk maar het einde niet echt boeiend. De lengte is nog vrij lang vind ik zelf alleen achteraf had ik liever BF4 gehaald. Multiplayer vind ik nog best vermakelijk, goede maps en ziet er prachtig uit. Ook een goede balans maar voor mij lijkt het teveel op CoD en speel liever BF. Maar ja ik support Nederland...!
Verwijderd
De singleplayer is te doen, niet meer dan dat. De multiplayer was een positieve verrassing. Me al wat uurtjes prima mee vermaakt. Marktplaats staat trouwens helemaal vol met mensen die Killzone aanbieden dus voor een tientje of 3 heb je hem wel, en dat is hij wel waardArthur-M. schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 19:02:
Hoe zit het eigenlijk met de singleplayer van Killzone Shadowfall? Als ik mijn PS4 koop zit ik er over na te denken om deze erbij te kopen, maar ik las dat de singleplayer erg snel uitgespeeld is en dat de multiplayer mwah is. Is het het geld waard, of kan ik beter BF4 kopen?
dutchgio schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 19:07:
Nou ja, BF4 doet het ook nog niet zo best.
En nu ik toch bezig ben:
Oke, bedankt voor je tip, ik zal zeker even kijken!
Hmm, ik ben meer een fan van BF4, ik ben het er wel met je mee eens dat 60,- veel is voor Killzone.
message=41602682,noline]Tomschayk schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 19:13[/message]:
[...]
De singleplayer is te doen, niet meer dan dat. De multiplayer was een positieve verrassing. Me al wat uurtjes prima mee vermaakt. Marktplaats staat trouwens helemaal vol met mensen die Killzone aanbieden dus voor een tientje of 3 heb je hem wel, en dat is hij wel waard
Jij ook bedankt voor je reactie, maar waarom zou jij liever BF4 willen?Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 19:08:
Vooral het begin en het midden zijn leuk maar het einde niet echt boeiend. De lengte is nog vrij lang vind ik zelf alleen achteraf had ik liever BF4 gehaald. Multiplayer vind ik nog best vermakelijk, goede maps en ziet er prachtig uit. Ook een goede balans maar voor mij lijkt het teveel op CoD en speel liever BF. Maar ja ik support Nederland...!
[ Voor 41% gewijzigd door peakrever op 15-01-2014 19:20 ]
Misschien had ik dat beter ook kunnen doen. Ik heb hem opgestuurd naar sony in NL. Nu kan t nog wel even duren tot ik een nieuwe of een gereviseerde ervoor terugkrijg.ikookhier schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 15:52:
Vandaag mn PS4 controller laten vervangen door de BS.
Een stuk rubber van de linker stick was er af![]()

Verwijderd
Grotere maps en net iets meer tactiek. Heb BF3 ook helemaal kapot gespeeld en daar was ik erg fan van. Je kan ook nog bij de gamemania tweede hands kijken, volgens mij verkopen ze hem daar voor 45 euro. Uiteraard is marktplaats goedkoper maar als je liever bij een winkel haalt zou ik als ik jou was langs de Gamemania gaan.Arthur-M. schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 19:18:
Jij ook bedankt voor je reactie, maar waarom zou jij liever BF4 willen?
Ben tot nu toe nog niet echt overtuigd van de ps4. Killzone was aardig maar meer dan 10 uur game plezier heb je er niet van.
Andere games zijn ook te spelen op pc of Xbox one. Draaien ook dramatisch op ps4 zoals bf 4 (ziet er op ps4 beter uit dan op Xbox one vind ik) een en al framedrops vooral in Siege of Shanghai. Mijn laptop presteert nog beter.
Over de games die je bij het ps plus abonnement krijgt wil ik het niet eens hebben kun je geen games noemen.
Vind ms zijn spellen overtuigender killer instinct, Forza, dead rising, ryse en binnenkort titanfall en plants vs zombies.
Jammer want dacht dat de ps vetter zou worden dan de Xbox one maar speel er amper op. Als ik een goede exclusive over het hoofd zie hoor ik het graag
Andere games zijn ook te spelen op pc of Xbox one. Draaien ook dramatisch op ps4 zoals bf 4 (ziet er op ps4 beter uit dan op Xbox one vind ik) een en al framedrops vooral in Siege of Shanghai. Mijn laptop presteert nog beter.
Over de games die je bij het ps plus abonnement krijgt wil ik het niet eens hebben kun je geen games noemen.
Vind ms zijn spellen overtuigender killer instinct, Forza, dead rising, ryse en binnenkort titanfall en plants vs zombies.
Jammer want dacht dat de ps vetter zou worden dan de Xbox one maar speel er amper op. Als ik een goede exclusive over het hoofd zie hoor ik het graag
Verwijderd
Denk dat op lange termijn Sony wel de betere exclusives heeft als je kijkt naar hoe het gegaan is op de vorige generatie. Het ligt eraan natuurlijk waar ook je voorkeur ligt, ik vind bijvoorbeeld InFamous en Uncharted leuker dan Titanfall en Dead Rising. De enige game waarvoor ik echt een Xbox one nodig zou hebben is Forza. Maar binnenkort komt ook Driveclub en daar ben ik erg benieuwd naar.
Veel mensen geprobeerd met hun telefoon als tweede scherm? Ik vind het echt super werken, zo verbonden en werkt super snel. Voor berichten typen is echt handig.
Veel mensen geprobeerd met hun telefoon als tweede scherm? Ik vind het echt super werken, zo verbonden en werkt super snel. Voor berichten typen is echt handig.
Tip: Als je Shadowfall wilt spelen, koop hem tweedehands. Marktplaats en vraag en aanbod staat er vol mee voor een prijs rond de 30-35 euro. Dan betaal je naar mijn mening niet te veel.Arthur-M. schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 19:02:
Ik heb hem in de bundle van €500,- maar heb hem nauwelijks aangeraakt. Ik ben in de ban van BF4 geraakt en iedere keer als ik Killzone start denk ik; méh.
Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot
Killzone heeft erg mooie graphics en de touchpad functie van de controller maakt het spel anders en meer geavanceerd dan andere shooters. Je bent ongeveer 8-10 uur bezig met de campaign.
Het is niet het kopen van de ps4 alleen voor dit spel waard (Had ik gedaan) maar als je sowieso een ps4 koopt en dit een van de spellen zal worden is het een prima spel
Bf4 is een stuk beter door de multiplayer maar kun je ook op pc spelen
Het is niet het kopen van de ps4 alleen voor dit spel waard (Had ik gedaan) maar als je sowieso een ps4 koopt en dit een van de spellen zal worden is het een prima spel
Bf4 is een stuk beter door de multiplayer maar kun je ook op pc spelen
[ Voor 9% gewijzigd door timpie81 op 15-01-2014 22:17 ]
Verwijderd
Buiten Killzone is Knack ook een aanrader! Ik had er niet veel van verwacht maar zat bij mijn bundel. Het plan was om hem te ruilen tegen Killzone maar ik ben blij dat ik het niet gedaan heb. Leuk verhaal met goede, uitdagende gameplay
Verwijderd
Killzone is een dikke game zonder een aim assist of spray an pray.
Grafics en gameplay zijn goed en de verhaal lijn redelijk. Smaken verschillen maar zou hem idereen aanraden.
Grafics en gameplay zijn goed en de verhaal lijn redelijk. Smaken verschillen maar zou hem idereen aanraden.
Killzone zijn alleen chapter 2 t/m 4 leuk. De rest is bagger.Verwijderd schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 23:16:
Killzone is een dikke game zonder een aim assist of spray an pray.
Ik heb nog meer plezier gehad met knack.
note: killzone 2 is zo'n beetje mijn favoriete shooter ooit.
[ Voor 13% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 16-01-2014 00:22 ]
Ps4/switch gamer
Zeker het spel dan niet uitgespeeld want juist na chapter 4 wordt het spel echt tof, helemaal wanneer je aan de andere kant van de muur bent. Dit is voor mij juist de eerste Killzone geweest die ik qua single player echt fantastisch vond (naast Mercenary).NinTeNdO_FrEaK schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 00:21:
[...]
Killzone zijn alleen chapter 2 t/m 4 leuk. De rest is bagger.
Ik heb nog meer plezier gehad met knack.
note: killzone 2 is zo'n beetje mijn favoriete shooter ooit.
Wait what? No just no. Overigens wel uitgespeeld. Vond het vooral jammer dat ze de open levels met verschillende objectives die ook verschillende tactics mogelijk maakten snel werden losgelaten.
Er zijn tien levels.
Chapter 1: The Father - waardeloos level, langzame, saaie en clichematige tutorial - cijfer 1/10
Chapter 2: The Shadow - tof level, vrij open, verschillende tactiecen mogelijk - 9/10
Chapter 3: The Doctor - goede atmosfeer, jammer van de cannisters plaatsen 8/10
Chapter 4: The Patriot - goed level, af en toe beetje vaag springen rond de trein - 7/10
Chapter 5: The Helghast - rustig level, wel leuk als afwisseling 7/10
Chapter 6: The Agent - prima level 7/10
Chapter 7: The Handler - free fall shit en langzaam zweven in de ruimte 4/10
Chapter 8: The Dead - slechtste level van de game, de freefall zuigt, de objectives eentonig 1/10
Chapter 9: The Destroyer - leuk level met uitdagend gevecht 8/10
Chapter 10: The Savior - stelt niet zoveel voor, enkel sneaken. 5/10
graphics, sound top.
Wapens moet je je primary gun altijd houden, je kunt dus maar 1 wapen wisselen, wapens zijn veel minder tof dan bij killzone 2/3. De verhaallijn is voorspelbaar en het einde slaat helemaal nergens op.
Maar goed, met vier van de 10 slechte chapters, een slecht verhaal, geen goede schurken en geen episch opgezette gevechten was het voor mij toch echt een teleurstelling.
Misschien overdreef ik een klein beetje door alleen chapter 2,3,4 goed te noemen, maar er zaten gewoon een aantal zulke ongelofelijk slechte chapters in de game dat deze de rest voor mij ook omlaag haalden waardoor de game toch een enigszins zure smaak heeft achtergelaten.
Er zijn tien levels.
Chapter 1: The Father - waardeloos level, langzame, saaie en clichematige tutorial - cijfer 1/10
Chapter 2: The Shadow - tof level, vrij open, verschillende tactiecen mogelijk - 9/10
Chapter 3: The Doctor - goede atmosfeer, jammer van de cannisters plaatsen 8/10
Chapter 4: The Patriot - goed level, af en toe beetje vaag springen rond de trein - 7/10
Chapter 5: The Helghast - rustig level, wel leuk als afwisseling 7/10
Chapter 6: The Agent - prima level 7/10
Chapter 7: The Handler - free fall shit en langzaam zweven in de ruimte 4/10
Chapter 8: The Dead - slechtste level van de game, de freefall zuigt, de objectives eentonig 1/10
Chapter 9: The Destroyer - leuk level met uitdagend gevecht 8/10
Chapter 10: The Savior - stelt niet zoveel voor, enkel sneaken. 5/10
graphics, sound top.
Wapens moet je je primary gun altijd houden, je kunt dus maar 1 wapen wisselen, wapens zijn veel minder tof dan bij killzone 2/3. De verhaallijn is voorspelbaar en het einde slaat helemaal nergens op.
Maar goed, met vier van de 10 slechte chapters, een slecht verhaal, geen goede schurken en geen episch opgezette gevechten was het voor mij toch echt een teleurstelling.
Misschien overdreef ik een klein beetje door alleen chapter 2,3,4 goed te noemen, maar er zaten gewoon een aantal zulke ongelofelijk slechte chapters in de game dat deze de rest voor mij ook omlaag haalden waardoor de game toch een enigszins zure smaak heeft achtergelaten.
[ Voor 13% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 16-01-2014 05:40 ]
Ps4/switch gamer
Oke, als ik zo jullie verhalen lees ga ik maar BF4 kopen! Bedankt voor jullie meedenken!
De SP is 10-15 uur lang, het ligt er wel een beetje aan hoe je speelt natuurlijk.Arthur-M. schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 19:02:
Ik vind Shadow Fall voor de SP de beste shooter tot nu toe op de PS4, de MP is ook tof alleen even wennen, zelf prefereer ik de voertuigen e.d. van BF4 voor de MP dan.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Ik heb alle killzone's gespeeld, maar shadow fall SP haalt het niet bij het niveau van bv. Killzone 3 SP. In shadow fall hebben ze een aantal frustrerende dingen in de mp gestopt zoals dat freefall gedoe terwijl de kz3 sp gewoon gekenmerkt werd door goede boss battles, afwisseling etc. De MP gaat redelijk gelijk op, want de maps van shadow fall zijn lekker verschillend en groot. Leuk om te zien dat de eerste drie maps er al aan zitten te komen. Ideaal is ook dat ze voor iedereen gratis zijn, dus je hoeft niet zoals bij bf of cod extra te betalen, maar iedereen kan ze gewoon spelen. Ook leuk dat er nu verschillende sniper rifles inzitten, die per stuk enorm verschillen van elkaar.
Ik denk voor de looks en alleen om te zien hoe het eruit ziet zou ik Killzone nemenArthur-M. schreef op woensdag 15 januari 2014 @ 19:02:
Ik ben toch echt voorstander van Shooters op de pc...Speelt gewoon niet prettig met controller...Ik zou zelf gaan voor Assasins creed of als je echt in een melige bui bent: Lego Marvel. Maar daarvoor is de aanschaf van een nieuwe console niet echt nodig. Knack is best vermakelijk met zijn tweetjes! De beste games zijn nog onderweg en het is gewoon echt afwachten.
Ben ik nou de enige die echt baalt met het slechte aanbod van games bij het Plus abbo? Bedoel je bent het al verplicht te nemen wil je multi doen en dan krijg je Resogun en Don't starve. PS3 heeft veel leukere games...
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
Ik mis het ook wel, het aanbod van de PS3. Er is simpelweg nog geen PS4 aanbod.
Ze kunnen moeilijk nu al CoD gratis weggeven, of een uur lang laten "testen". Van mij mogen de lading spellen ook uitkomen
Maar vermaak mij nog wel met BF4 en Killzone tot die tijd.
Ze kunnen moeilijk nu al CoD gratis weggeven, of een uur lang laten "testen". Van mij mogen de lading spellen ook uitkomen
Wat verwacht je dan met een console die net uit is?weszz schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 13:13:
[...]
Ik denk voor de looks en alleen om te zien hoe het eruit ziet zou ik Killzone nemen![]()
Ik ben toch echt voorstander van Shooters op de pc...Speelt gewoon niet prettig met controller...Ik zou zelf gaan voor Assasins creed of als je echt in een melige bui bent: Lego Marvel. Maar daarvoor is de aanschaf van een nieuwe console niet echt nodig. Knack is best vermakelijk met zijn tweetjes! De beste games zijn nog onderweg en het is gewoon echt afwachten.
Ben ik nou de enige die echt baalt met het slechte aanbod van games bij het Plus abbo? Bedoel je bent het al verplicht te nemen wil je multi doen en dan krijg je Resogun en Don't starve. PS3 heeft veel leukere games...
Dan kunnen ze alleen nog Indie games aanbieden...

En shooters op een console spelen erg fijn, kwestie van wennen
Dat gezeik op PS+
. Wat verwachten mensen nou? Kwestie van tijd voordat de echte toptitels verschijnen. Was op het begin van PS+ bij PS3 niet anders. Al heb ik me met Contrast, Resogun prima vermaakt.
Don't Starve en Outlast zijn ook prima games (alhoewel de laatste niet mijn genre is) voor ps+. Ik vermoed dat Driveclub de volgende na Outlast zal zijn. Killzone en Knack zullen tzt ook aan de beurt komen denk ik. Het duurt echt nog wel een jaar (of 2) voor het aanbod groot genoeg is om tot hetzelfde niveau te komen als ps+ op de ps3.
Verwijderd
Met een degelijke aim-assist wel ja. Bij GTA5 werkt het namelijk prima maar bij Killzone zit ik me er alleen maar aan te irriteren omdat ik er elke keer net naast zit. Hoop dus dat er voor de PS4 meer games zoals GTA gaan komen anders ben ik er gauw klaar meeBellerophon schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:01:
[...]
En shooters op een console spelen erg fijn, kwestie van wennen
Volgend jaaf zie ik Knack wel als ps plus game gratis te downloaden komen.
Killzone misschien ook nog wel.
Na een jaar verkoopt men die game toch niet meer en kan men misschien nog iets meer omzet genereren door verkoop van dlc etc.
Killzone misschien ook nog wel.
Na een jaar verkoopt men die game toch niet meer en kan men misschien nog iets meer omzet genereren door verkoop van dlc etc.
Nergens last van met Killzone. Kwestie van gewenning.Verwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:11:
[...]
Met een degelijke aim-assist wel ja. Bij GTA5 werkt het namelijk prima maar bij Killzone zit ik me er alleen maar aan te irriteren omdat ik er elke keer net naast zit. Hoop dus dat er voor de PS4 meer games zoals GTA gaan komen anders ben ik er gauw klaar mee
Daarbij als een van de huidige AAA games nu al op ps+ aangeboden wordt, dan wordt iedereen boos die de game net fullprice heeft gekocht! Ik zou er persoonlijk ook niet zo vrolijk van worden als Killzone binnen nu en 2 maanden gratis wordt aangeboden
[ Voor 30% gewijzigd door voxxel op 16-01-2014 14:22 ]
Iedereen bedankt voor zijn/haar adviezen. Als ik het zo lees is Killzone: Shadowfall dus een goede game maar wel te duur voor wat je krijgt. Het liefst wil ik gewoon GTA 5 doen, maar die is nog niet uit. Iemand een idee wanneer die uitkomt?
Is nog niks over bekend, zelfs nauwelijks geruchten helaas. Kan je KZ niet goedkoop via marktplaats of de V&A binnen halen? Ik kan KZ ook erg aanraden trouwens, persoonlijk vond ik het echt een toffe game. Black Flag is ook echt een aanrader als je veel game voor je euro's wil.Arthur-M. schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:26:
Iedereen bedankt voor zijn/haar adviezen. Als ik het zo lees is Killzone: Shadowfall dus een goede game maar wel te duur voor wat je krijgt. Het liefst wil ik gewoon GTA 5 doen, maar die is nog niet uit. Iemand een idee wanneer die uitkomt?
[ Voor 6% gewijzigd door voxxel op 16-01-2014 14:31 ]
Helemaal mee eens; gezien ik ook nog eens nauwelijks online speel voelt het voor mij alsof ik Plus beter (nog) niet had kunnen aanschaffen toen ik de PS4 kocht.weszz schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 13:13:
[...]
Ik zou al blij zijn met de allereerste versies van Splinter Cell of Hitman ofzo in de PSN Store, maar helaas... Daarentegen krijg je inderdaad vage games die me totaal niet boeien.

Je verwacht games op ps+ die niet uit zijn voor de ps4??Jasikevicius3 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:41:
[...]
Helemaal mee eens; gezien ik ook nog eens nauwelijks online speel voelt het voor mij alsof ik Plus beter (nog) niet had kunnen aanschaffen toen ik de PS4 kocht.
Ik zou al blij zijn met de allereerste versies van Splinter Cell of Hitman ofzo in de PSN Store, maar helaas... Daarentegen krijg je inderdaad vage games die me totaal niet boeien.
Ik verwacht eigenlijk wel een GTA5 voor de nextgen's dit jaar, hij zal voor de PC sowieso wel uitkomen, en, volgens mij is het programmeer technisch geen grote stap om hem dan ook op de X1 en PS4 uit te brengen. En het is voor Rockstar een mogelijkheid om 2x te cashen voor 1 game (aangezien ik denk dat veel gamers hem ook op de PS3/Xbox360 al gespeeld hebben (want ik zal hem dan wel gaan kopen i.i.g, mits er wel wat extra content bijzit)
GTA5 in 1080p
GTA5 in 1080p
[ Voor 11% gewijzigd door Pubbert op 16-01-2014 14:47 ]
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Tja ik wil dan wel een volledige remake hebben en niet een simpele port met dezelfde bugs die me totaal uit de beleving haalden. Ik wil verkeer en peds zien zover het oog reikt en met name ook meer verkeer en peds en geen auto's die spontaan verdwijnen.Thund3r schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:46:
Ik verwacht eigenlijk wel een GTA5 voor de nextgen's dit jaar, hij zal voor de PC sowieso wel uitkomen, en, volgens mij is het programmeer technisch geen grote stap om hem dan ook op de X1 en PS4 uit te brengen. En het is voor Rockstar een mogelijkheid om 2x te cashen voor 1 game (aangezien ik denk dat veel gamers hem ook op de PS3/Xbox360 al gespeeld hebben (want ik zal hem dan wel gaan kopen i.i.g, mits er wel wat extra content bijzit)
GTA5 in 1080p
Verwijderd
Hier zit ik ook op te wachten inderdaad.Thund3r schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:46:
GTA5 in 1080p
Op de Xbox 360 heb ik em al uitgespeeld.
Op de PS4 wil ik em ook uitspelen.
Ja man! Dat is toch logisch!voxxel schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:42:
[...]
Je verwacht games op ps+ die niet uit zijn voor de ps4??
Bugs? Ik vond het juist best wel fijn draaien. Een heel enkele keer bouwde alles niet erg lekker op, maar een groot deel van de tijd draaide het primabram1984 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 15:04:
[...]
Tja ik wil dan wel een volledige remake hebben en niet een simpele port met dezelfde bugs die me totaal uit de beleving haalden. Ik wil verkeer en peds zien zover het oog reikt en met name ook meer verkeer en peds en geen auto's die spontaan verdwijnen.
Ow ja, ik ben niet vatbaar voor framerate drops, dat moet ik er wel even bij zeggen
Verwijderd
Ik haal die ps4 binnen zodra
H-hour en The division uit zijn.
Dat wordt genieten geblazen.. Khoop echt dat h-hour in de buurt komt van de oude socom 2 ervaring
H-hour en The division uit zijn.
Dat wordt genieten geblazen.. Khoop echt dat h-hour in de buurt komt van de oude socom 2 ervaring
Verwijderd
Ik heb net een mailtje gehad van mycom Almere dat ik mijn ps4 kan ophalen.
Heeft iemand hier nog interesse? Stuur dan even een DMtje
Ik doel met name op traffic pop up en auto's die volledig zijn verdwenen als je met de camera een rondje rond je character maakt.ksborg schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 15:31:
[...]
Bugs? Ik vond het juist best wel fijn draaien. Een heel enkele keer bouwde alles niet erg lekker op, maar een groot deel van de tijd draaide het prima.
Ow ja, ik ben niet vatbaar voor framerate drops, dat moet ik er wel even bij zeggen.
DM gestuurdVerwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 15:53:
Verwijderd
DM gestuurdVerwijderd schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 15:53:
Ja dat vond ik ook een ergernis in gta5 op de ps3. Ik hoop ook dat gta op de ps4 uitkomt. De PC versie zijn ze in ieder geval al fanatiek mee bezig en de 1e uitgelekte beelden zijn al door take2 uit de lucht gehaald.bram1984 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 16:01:
[...]
Ik doel met name op traffic pop up en auto's die volledig zijn verdwenen als je met de camera een rondje rond je character maakt.
http://www.cinemablend.co...wo-Interactive-61618.html
Lees vooral de tekst in het artikel even. Daar wordt ook over de ps4 versie gesproken.
Een PC/next-gen versie komt er wel, niemand weet alleen wanneer.AtlAntA schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 16:56:
[...]
Ja dat vond ik ook een ergernis in gta5 op de ps3. Ik hoop ook dat gta op de ps4 uitkomt. De PC versie zijn ze in ieder geval al fanatiek mee bezig en de 1e uitgelekte beelden zijn al door take2 uit de lucht gehaald.
http://www.cinemablend.co...wo-Interactive-61618.html
Lees vooral de tekst in het artikel even. Daar wordt ook over de ps4 versie gesproken.
Dat popping dat auto's ineens weg zijn zit in IV en San Andreas ook...
Aangezien ze maart niet meer gaan halen is september misschien wel een logische keuze. Net als voor de last-gen, en niet ongewoon voor rockstar.
IV op de next-gen?
Dat hoeft van mij niet zo en gaat ook vast niet gebeuren. Tenzij je streaming via Gaikai/Now bedoelde.
http://www.psx-sense.nl/1...k-beschikbaar-te-stellen/
Als ik bovenstaande lees dan lijkt het erop dat men de games van 2006 tot 2009 eerst in playstation now wil verwerken. Ik hoop wel dat men later ook wat meer up to date gaat zijn.
Als ik bovenstaande lees dan lijkt het erop dat men de games van 2006 tot 2009 eerst in playstation now wil verwerken. Ik hoop wel dat men later ook wat meer up to date gaat zijn.
Precies. 2 indie games. En laatste keer dat ik controleerde waren er toch meer indie games mogelijk. Verder is het digitale content. Ik snap dat de console door gebrek aan titels nogal....verre van verleidelijk is. Maar je zou mensen ook een compensatie kunnen aanbieden doordat ze al lid zijn. Het komt nogal erg over als: Ja niet ons probleem, jij wou de console. Hier heb je hem dus niet zeuren. Terwijl dat de PS4 zich wil bewijzen als 'hardcore' console. Bedoel laat dan wat anders zien. Gooi er wat indie games tegenaan. Fuck al pleur je er een emulator voor de ps2 op.Bellerophon schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 14:01:
[...]
Wat verwacht je dan met een console die net uit is?
Dan kunnen ze alleen nog Indie games aanbieden...
Maar goed. Genoeg geklaag.
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
Het bewijzen gaat niet in een half jaarweszz schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 19:23:
[...]
Precies. 2 indie games. En laatste keer dat ik controleerde waren er toch meer indie games mogelijk. Verder is het digitale content. Ik snap dat de console door gebrek aan titels nogal....verre van verleidelijk is. Maar je zou mensen ook een compensatie kunnen aanbieden doordat ze al lid zijn. Het komt nogal erg over als: Ja niet ons probleem, jij wou de console. Hier heb je hem dus niet zeuren. Terwijl dat de PS4 zich wil bewijzen als 'hardcore' console. Bedoel laat dan wat anders zien. Gooi er wat indie games tegenaan. Fuck al pleur je er een emulator voor de ps2 op.
Maar goed. Genoeg geklaag.
Het heeft jaren geduurd voordat de PS3 datgene is geworden wat het nu is he...
PSN+ in het begin voor de PS3 was ook ruk... was je daar ook over aan het klagen dan?
En de emulator zal er niet komen, PlayStation Now daarentegen wel
Daar hebben alle GTA's vanaf GTA3 last van.bram1984 schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 16:01:
[...]
Ik doel met name op traffic pop up en auto's die volledig zijn verdwenen als je met de camera een rondje rond je character maakt.
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Bij GTA 1 en 2 ook, maar dat zie je niet omdat het zicht van bovenaf isThund3r schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 21:03:
[...]
Daar hebben alle GTA's vanaf GTA3 last van.
Haha, dat klopt wel, maar als je GTA2 een auto inhaalde, of zo'n jehovah clan zag lopen, en je besloot om te keren na 1 minuut dan was deze er nog wel.dutchgio schreef op donderdag 16 januari 2014 @ 21:08:
[...]
Bij GTA 1 en 2 ook, maar dat zie je niet omdat het zicht van bovenaf is
╔╗╔═╦╗
║╚╣║║╚╗
╚═╩═╩═╝
Er komt geen software-update die het mogelijk maakt om de lightbar op de controller uit te zetten:
http://www.psx-sense.nl/1...ualshock-4-uit-te-zetten/
Gemiste kans als je het mij vraagt.
Voor de echte tweakers onder ons is er wel een tutorial om een grotere batterij te plaatsen
http://tinyurl.com/qza3dsa
Hiermee stimuleert men de verkoop van charging dock maar een heeeel klein beetje....
http://www.psx-sense.nl/1...ualshock-4-uit-te-zetten/
Gemiste kans als je het mij vraagt.

Voor de echte tweakers onder ons is er wel een tutorial om een grotere batterij te plaatsen
http://tinyurl.com/qza3dsa
Hiermee stimuleert men de verkoop van charging dock maar een heeeel klein beetje....
[ Voor 24% gewijzigd door dutchgio op 16-01-2014 22:53 ]
Verwijderd
Natuurlijk komt die update wel. Maar veel later als de verkoop van de ps4 is gestagneerd.
Nu stimuleert het de verkoop van een 2e controller en dock station.
Nu stimuleert het de verkoop van een 2e controller en dock station.
Dit topic is gesloten.
Let op:
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.
Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.
Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan