Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Frikkepik schreef op woensdag 27 november 2013 @ 19:07:
[...]

Heb je wel een preorder bij een GM die een nachtopening houdt? Ik heb in Apeldoorn gereserveerd en ik krijg geen sms omdat ze geen nachtopening hebben.
De GM in Utrecht houd wel een nachtopening, daarom vind ik het wat vaag.

Verwijderd

WickedWizard schreef op woensdag 27 november 2013 @ 19:10:
[...]

Heb ook een day-one PS4 (megabundel) bij de GM Utrecht en ook nog geen smsje ontvangen. Maak me niet druk, dat smsje is echt niet nodig om naar de nachtopening te gaan. Als je gewoon aanbetaald hebt, zit het goed. Dat kunnen ze zien op je klantenkaart. Voor de zekerheid neem ik mijn bon mee van de aanbetaling, maar ook dat is eigenlijk niet nodig denk ik.
Hmmm, hoop het...wil niet daar lang gaan staan voor niets weet je :*)

Hoop dat het niet al te druk wordt... 8)7

• psvpas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-11 13:48
Ik heb nog een Bart Smit email over om te bestellen voor de 1ste levering... Ik neem aan dat ik er wel iemand mee kan blij maken? Ik heb alleen liever niet dat ik 400 moet voor schieten(ben student:P). Ik zelf heb gelukkig al een Killzone bundel kunnen reserveren bij de MM.

Als je een idee hebt hoe dit het makkelijkst kan gaan, stuur mij een dm... wie het eerst maalt....

[ Voor 10% gewijzigd door psvpas op 27-11-2013 19:23 ]

Verwijderd

psvpas schreef op woensdag 27 november 2013 @ 19:22:
Ik heb nog een Bart Smit email over om te bestellen voor de 1ste levering... Ik neem aan dat ik er wel iemand mee kan blij maken? Ik heb alleen liever niet dat ik 400 moet voor schieten(ben student:P). Ik zelf heb gelukkig al een Killzone bundel kunnen reserveren bij de MM.

Als je een idee hebt hoe dit het makkelijkst kan gaan, stuur mij een dm... wie het eerst maalt....
Aardig van je! Ben al voorzien, maar gok dat er iemand heel blij mee gaat zijn. _/-\o_

• psvpas
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 19-11 13:48
Heb inmiddels al 3 dm's binnen, dus dmmen heeft geen zin meer... Sorry!

• Donstil
  • Registratie: Maart 2006
  • Niet online
Sefaex schreef op woensdag 27 november 2013 @ 17:25:
[...]

Hoezo voor je gevoel niets krijgen ?

Je krijgt elke maand gratis PS Vita, PS3 en PS4 games.

PS+ is zijn geld meer dan waard
Ik zou het alleen gebruiken voor de online play. En in de toekomst voor betere games.

50,- betalen doe ik voor een game graag maar voor een dienst of service liever per maand.

Google Music voor 7,99 per maand betaald ook lekkerder dan in 1x 96,-

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-11 22:13
Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 19:16:
[...]

Hmmm, hoop het...wil niet daar lang gaan staan voor niets weet je :*)

Hoop dat het niet al te druk wordt... 8)7
Denk dat het reuze mee valt. Aan de telefoon zei die jongen al dat het niet superdruk zal worden en ze het liefste iedereen ruim vóór 0:30 willen voorzien van hun PS4 zodat ze kunnen sluiten. Dus snel even afrekenen en weg. Klantenkaart bij de hand houden en als het even kan een pinpas, dat gaat wat sneller en is bovendien wat veiliger dan met een paar honderd euro contant over straat lopen. :) Komt goed!

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Donstil schreef op woensdag 27 november 2013 @ 19:32:
[...]

Ik zou het alleen gebruiken voor de online play. En in de toekomst voor betere games.

50,- betalen doe ik voor een game graag maar voor een dienst of service liever per maand.

Google Music voor 7,99 per maand betaald ook lekkerder dan in 1x 96,-
Je kan ook een maandelijkse abo nemen bij PS+, kost je dan €6,99 per maand. €50 voor 12 maanden is uiteraard goedkoper, en aangezien je zo'n dienst eigenlijk gewoon altijd wil gebruiken is het op lange termijn slimmer en goedkoper om gelijk voor een jaar te nemen.

koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store

• Donstil
  • Niet online
ASNNetworks schreef op woensdag 27 november 2013 @ 19:36:
[...]

Je kan ook een maandelijkse abo nemen bij PS+, kost je dan €6,99 per maand. €50 voor 12 maanden is uiteraard goedkoper, en aangezien je zo'n dienst eigenlijk gewoon altijd wil gebruiken is het op lange termijn slimmer en goedkoper om gelijk voor een jaar te nemen.
Ooh keurig dat kan dus wel.

Soms game ik weken niet dus dan zou ik het gewoon op kunnen zeggen.

• gajus26
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21-10 12:18
*knip* Dit is geen V&A

[ Voor 75% gewijzigd door Uniciteit op 28-11-2013 16:01 ]

• Donstil
  • Niet online
gajus26 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 19:43:
Iemand nog een Ps3 met games kopen :9 ?
De mijne? Ja die is ook ter overname beschikbaar :)

• gajus26
Donstil schreef op woensdag 27 november 2013 @ 19:44:
[...]

De mijne? Ja die is ook ter overname beschikbaar :)
die van mij is mooier :+

• Donstil
  • Niet online
De mijne is nog een echte Fat. Wordt nog eens geld waard :)

• gajus26
Donstil schreef op woensdag 27 november 2013 @ 19:45:
[...]

De mijne is nog een echte Fat. Wordt nog eens geld waard :)
Fat veel money waard 8)7

• Donstil
  • Niet online
Jaja die worden geld waard. Zijn allemaal al stuk gegaan joh :)

Geef het 50 jaar ;)

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-11 21:53

MeNTaL_TO

The future is not set

Degene met BC wel. Ik hou mijn fat met BC gewoon, teveel games die ik nog moet spelen en ruimte zat op de switches (netwerk en hdmi).

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• DirtyDutch
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 21-08 16:46
Vandaag ff gebeld met GM Arnhem en hadden mijn PS4 netjes klaarliggen voor Vrijdag....

• sparrow86
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13-11 00:34
Ik heb vandaag via de link PS4 1e levering besteld en betaald bij Bart Smit, maar waar veel mensen via twitter reactie krijgen op de vraag of dan de ps4 ook daadwerkelijk vrijdag geleverd wordt (allemaal beantwoord met ja), krijg ik geen antwoord. morgen maar even de klantenservice bellen, want in het filiaal konden ze er niks over zeggen.

• gajus26
*knip* Dit is geen V&A

[ Voor 81% gewijzigd door Uniciteit op 28-11-2013 16:01 ]

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
sparrow86 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:03:
Ik heb vandaag via de link PS4 1e levering besteld en betaald bij Bart Smit, maar waar veel mensen via twitter reactie krijgen op de vraag of dan de ps4 ook daadwerkelijk vrijdag geleverd wordt (allemaal beantwoord met ja), krijg ik geen antwoord. morgen maar even de klantenservice bellen, want in het filiaal konden ze er niks over zeggen.
Na 17:00 zijn ze weg, dus als je je tweet daarna hebt geplaatst...

• wimstradamus
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-07 21:31
Heeft iemand iets meer gehoord/gelezen of de camera kabel te verlengen is ?
had al van iemand gelezen dat het een usb 3 kabel is maar het is hem nog niet gelukt de camera werkend te krijgen na verlengen.

PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

sparrow86 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:03:
Gelukkig, ik ben niet de enige :+. Ik ben alleen al twee dagen met die gasten bezig antwoord te krijgen. Morgen ook maar even bellen.

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Uniciteit schreef op woensdag 27 november 2013 @ 18:49:
Die #4ThePlayers reclame klinkt in het Nederlands toch een stuk minder..... :9

[video]
Klinkt een beetje als die lucht en landmacht reclame.. "Heb jij het in je?"

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• Hendrikje1
  • Registratie: Augustus 2012
  • Niet online
Ziet er erg gaaf uit!. Heb er zelf een besteld bij houseofgrafix voor $21.95. :)
rolandos582 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 13:48:
[...]

En je krijgt ook nog een 20% kortingsbon, achja het is maar wat je eraan uitgeeft.
Met de code 'COLLECTIVE' zelf 35% (DecalGirl Collective Gallery only)

[ Voor 38% gewijzigd door Hendrikje1 op 27-11-2013 21:48 ]

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-10 19:52
Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 18:20:
[...]

Ja, gisteren al en de persoon vertelde mij dat ik waarschijnlijk vandaag het smsje zou krijgen...tot op heden niets ontvangen.

Gaat over de GM op Hoog Catherijne, mensen die hetzelfde meemaken? :|
ook niets gehoord via sms! heb gister nog wel gebeld over de nachtopening, toen zeiden ze niets over een sms. Was 1.5 week ongeveer geleden gebeld of ik zin had om te komen! maar nu nog geen sms'je! ik zal morgen even bellen en dan post ik het hier even.

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

• Cardwizard
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 17-11 16:35
zijn er trouwens meer mensen die een Vita nu wel interessant vinden ?

remote play lijkt me echt geweldig.

• Petaaaaah
  • Registratie: April 2011
  • Laatst online: 17:38
mathijs55 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:46:
De lijst gaat inderdaad er goed. Staan nu 65 Tweakers op :) Met een leeftijd tussen de 19 en 44 jaar. Dus een mooi divers publiek.

https://docs.google.com/s...aDRkbHc&usp=sharing#gid=0
Heb mezelf er net ook bijgezet :)

[ Voor 8% gewijzigd door Petaaaaah op 27-11-2013 21:44 ]

PSN-ID: ThaDwizzle

• sparrow86
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13-11 00:34
Arx schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:31:
[...]

Gelukkig, ik ben niet de enige :+. Ik ben alleen al twee dagen met die gasten bezig antwoord te krijgen. Morgen ook maar even bellen.
Gelukkig, ligt t niet aan mij, morgen maar ff bellen dan ;)

@Uniciteit, nee ook ervoor gereageerd, reacties op anderen kwamen wel regelmatig.

• RobbieN
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 17-10 13:31
Hey guys,

Volg al een tijdje dit topic en heb eigenlijk nog helemaal niets gepost.
Zelf zal ik nog even moeten wachten op een PS4 aangezien er een dure vakantie gepland staat. Maar toch wil ik iedereen enorm veel plezier wensen a.s. vrijdag.

Maar denk ook aan de mede tweakers die nog geen PS4 hebben. Die lezen graag jullie reviews en comments tot dat zij ook een PS4 hebben ;-)

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 22:11

Phydomir

Dennis

RobbieN schreef op woensdag 27 november 2013 @ 21:48:
Maar denk ook aan de mede tweakers die nog geen PS4 hebben. Die lezen graag jullie reviews en comments tot dat zij ook een PS4 hebben ;-)
Ik zal sowieso de boel streamen als ik aan het gamen ben :)

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 16-11 17:55

Niku

Alagaesii

Phydomir schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:18:
[...]

Ik zal sowieso de boel streamen als ik aan het gamen ben :)
Dat streamen is echt een geniale toevoeging :9

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 12-11 22:28
Nog 1 nachtje slapen en dan mag ik de mijne halen.

#Heberzinan

Onderstaande video laat toch wel een enorm verschil zien als het aankomt op installeren en spelen tijdens het installeren vwb PS4 vs Xbone

[ Voor 65% gewijzigd door Jackal131 op 27-11-2013 22:35 ]

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 18:40

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Heberookzinin, zal iig vrijdagochtend om 9:30 bij de Gamemania staan... dan maar hopen dat het er niet te druk is! Daarna lekker Killzone spelen.

Kheb wel storingsdienst deze week... Hoop zo dat ik vrijdagavond en het weekend niet gebeld ga worden! :P

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Chaoss schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:36:
Heberookzinin, zal iig vrijdagochtend om 9:30 bij de Gamemania staan... dan .aar hopen dat het er niet te druk is! Daarna lekker Killzone spelen.

Kheb wel storingsdienst deze week... Hoop zo dat ik vrijdagavond en het weekend niet gebeld ga worden! :P
Hehe ik ga campen voor de voordeur, hopend dat dat tijdvak van postnl 's ochtends is...

Plotseling heeft je telefoon ook dit weekend last van een storing :+

• laurens700
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-08-2024
Chaoss schreef op woensdag 27 november 2013 @ 22:36:
Heberookzinin, zal iig vrijdagochtend om 9:30 bij de Gamemania staan... dan .aar hopen dat het er niet te druk is! Daarna lekker Killzone spelen.

Zou lullig zijn voor de mensen die naar de nacht launch gaan en vervolgens gaan pinnen. Krijg je een melding "onvoldoende saldo" of is er een storing met het pin systeem. Dan voel je knap lullig! Natuurlijk hoop ik voor iedereen op een smooth aflevering en dat iedereen kan genieten!

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

laurens700 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 23:17:
[...]

Zou lullig zijn voor de mensen die naar de nacht launch gaan en vervolgens gaan pinnen. Krijg je een melding "onvoldoende saldo" of is er een storing met het pin systeem. Dan voel je knap lullig! Natuurlijk hoop ik voor iedereen op een smooth aflevering en dat iedereen kan genieten!
Als je al bereid bent om dat ding snachts op te halen dan zorg je er toch ook voor dat je genoeg saldo hebt?

Wie goed doet, die goed ontmoet.

• EvEs0r
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22-06 00:50
Yes! Over pak 'm beet 24 uur hoop ik de mijne ook in m'n handen te hebben! Nog meer mensen die naar de nachtopening van GM Eindhoven (Strijp) gaan?! :)

M'n USB-stick met firmware 1.51 ligt al klaar, just in case! :D

Nee, ik ben géén Belg!

Verwijderd

EvEs0r schreef op woensdag 27 november 2013 @ 23:48:
Yes! Over pak 'm beet 24 uur hoop ik de mijne ook in m'n handen te hebben! Nog meer mensen die naar de nachtopening van GM Eindhoven (Strijp) gaan?! :)

M'n USB-stick met firmware 1.51 ligt al klaar, just in case! :D
Heel slim. Ik heb de firmware ook alvast gedownload.

• Pasw
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23-03 14:26
Waar kan ik de firmware update downloaden? Aangezien de servers vrijdag vast weer overbelast zullen zijn...

edit:
Volgens mij heb ik het gevonden - http://uk.playstation.com/systemsoftwareversion/ :)

[ Voor 31% gewijzigd door Pasw op 28-11-2013 04:09 ]

Verwijderd

Hoi allemaal,

Met de release van de PS4 in het vooruitzicht ben ik benieuwd naar een select groepje hier op tweakers. Bij de release zal ik zelf beginnen met Battlefield 4 en Killzone. Naast studie en werk game ik erg veel en daarbij maak ik geen onderscheid tussen dag en nacht, ik hou er van om lang achter elkaar te gamen. Doordat ik graag serieus en teambased aan het gamen ben zoek ik medegamers.

Ik ben benieuwd naar de serieuze gamers die veel gamen en dit graag teambased willen doen. Ook ben ik benieuwd naar de gamers die zowel doordeweeks als in het weekend gerust rond 03:00 of 05:00 nog online te vinden zijn. Hiermee wil ik in beeld brengen hoeveel animo er is voor hardcore gamers die graag een stabiel netwerk van gamers willen opbouwen om dagelijks serieus mee te gamen.

Wat bereik ik hiermee? Hiermee kunnen we een simpel netwerk opbouwen, door je gamepatroon en voorkeuren met elkaar te delen, van serieuze groep gamers die graag teambased spelen of een serieuze speelmaat(en) zoeken.

Dus.. Hardcore gamers come out of the shadow!!

Verwijderd

Pasw schreef op donderdag 28 november 2013 @ 03:36:
Waar kan ik de firmware update downloaden? Aangezien de servers vrijdag vast weer overbelast zullen zijn...

edit:
Volgens mij heb ik het gevonden - http://uk.playstation.com/systemsoftwareversion/ :)
Via deze link: http://nl.playstation.com...ysteemsoftware-bijwerken/[

[ Voor 57% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2013 04:12 ]

• Pasw
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23-03 14:26
Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 04:10:
Via deze link: [url]http://nl.playstation.com/home/news/articles/detail/item663685/De-PS4-systeemsoftware-bijwerken/[url/]
Bedankt!

Ik moet nog wel eerst een USB-stick kopen want die heb ik niet. :o :$

Verwijderd

Pasw schreef op donderdag 28 november 2013 @ 04:13:
[...]
Bedankt!

Ik moet nog wel eerst een USB-stick kopen want die heb ik niet. :o :$
Geen probleem! Ja dat is wel handig, maar wacht het nog even af want wie weet verloopt het allemaal prima.

Is dit niet wat voor jou? http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/1571007

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:46
Jongens, zetten we de klok even goed? Nog zo'n 16 uur. Damn, wat vind ik het als een klein kind zo spannend! Ik trek het bijna niet van de zenuwen! :*)

Wat ik mij trouwens afvraag: hebben jullie ook een unboxing ritueel? Ik ga morgen eerst heel het televisiemeubel schoonmaken voordat ik de PlayStation 4 erin plaats. :P

• bangsat
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-10 23:33
Yonix schreef op donderdag 28 november 2013 @ 07:44:
Jongens, zetten we de klok even goed? Nog zo'n 16 uur. Damn, wat vind ik het als een klein kind zo spannend! Ik trek het bijna niet van de zenuwen! :*)

Wat ik mij trouwens afvraag: hebben jullie ook een unboxing ritueel? Ik ga morgen eerst heel het televisiemeubel schoonmaken voordat ik de PlayStation 4 erin plaats. :P
Haahahha. Jep. Mijne maak ik vanavond schoon en haal de ps3 er alvast uit.

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:51
Vanmiddag alvast de boodschappen doen. Ik heb vrijdag maar een vrije dag genomen. Om half 10 naar de GameMania en heel weekend onder de pannen.

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-11 14:55
Ik vind het echt lastig om een game te kiezen voor bij de PS4.
FIFA 14 is zeker,

Maar de 2e game is lastig,

- Call of Duty, lijkt me super tof weer lekker knallen, maar grafisch jammer dat het niet next-gen is (geloof ik)
- Need for speed ( schijnt tegen te vallen ) al vind ik NFS altijd wel leuk eigenlijk.

Killzone heb ik nooit echt gespeeld, en Battlefield was nooit echt mijn spel.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Verwijderd

Weet je zeker dat NFS tegenvalt, ik lees andere dingen.
Goede cijfers hier, die paar 0en halen het omlaag maar gaan inhoudelijk nergens over. Call of Duty is meer van hetzelfde, dan weet je wel wat je krijgt natuurlijk.

http://www.metacritic.com...speed-rivals/user-reviews

• Mars18
Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 08:07:
Weet je zeker dat NFS tegenvalt, ik lees andere dingen.
Goede cijfers hier, die paar 0en halen het omlaag maar gaan inhoudelijk nergens over. Call of Duty is meer van hetzelfde, dan weet je wel wat je krijgt natuurlijk.

http://www.metacritic.com...speed-rivals/user-reviews
Ziet er goed uit, de slechte reacties waren van het forum hier. Al waren dat geen PS4 ¨reviews¨
Denk dat ik toch voor NFS ga _/-\o_

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:46
Mars18 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 08:18:
[...]

Ziet er goed uit, de slechte reacties waren van het forum hier. Al waren dat geen PS4 ¨reviews¨
Hier op GoT loopt er ook een NFS Rivals-topic en nadat ik de reacties daar had gelezen heb ik besloten het spel maar links te laten liggen. :X Topic: klik

• Scrisissszzz
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 23-02 21:53
Yonix schreef op donderdag 28 november 2013 @ 08:24:
[...]

Hier op GoT loopt er ook een NFS Rivals-topic en nadat ik de reacties daar had gelezen heb ik besloten het spel maar links te laten liggen. :X Topic: klik
Toen de X360 uit kwam heb ik er NFS Most Wanted bij gekocht. Ook niet de meest goede racegame die er ooit is gemaakt, maar ik hou wel van arcade racen en niet teveel nadenken over remmen in de bochten. ;)

Gewoon hersenloos racen en lol hebben :) Ik heb NFS er nu wel bij besteld.

PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 01:54

Oxigeon

En zo is dat!

Afgelopen zondag mijn PS3 op marktplaats gegooit en ongeveer 48uur voor het uur U deze verkocht. Heb nu een mooi plekje vrij voor mijn PS4. Toch nog mooi €225,- gekregen voor die "ouwe meuk".

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-11 09:01

TRK

Het Tweakers PSN lijstje ziet er zeker goed uit. Aardig goed gevuld met iets van 84 gasten. Dat worden genoeg vriendjes voor vrijdag!

• Mars18
Yonix schreef op donderdag 28 november 2013 @ 08:24:
[...]

Ja maar daar kraken ze de oude versies af.

Next gen is daar niet gespeeld.

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:48

On_E

Housemusic

Mars18 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 08:18:
[...]

In Amerika veel reacties over dat het de beste launchtitel is.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• laurens700
Yonix schreef op donderdag 28 november 2013 @ 07:44:

Gelukkig ben ik dus niet de enige die dit doet. Kan weer opgelucht ademen. Ik heb vaak nog is dat ik de hele kamer schoonmaak. Bank en bed schoon! Vervolgens racen naar de ah en daar je voedsel halen voor de komende uren :D

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

Verwijderd

kan het excel bestand niet meer vinden, maar volgens mij sta ik er verkeerd in. Het moet kajklomp zijn.

• Niku

Niku

Alagaesii

laurens700 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:21:
[...]

Gelukkig ben ik dus niet de enige die dit doet. Kan weer opgelucht ademen. Ik heb vaak nog is dat ik de hele kamer schoonmaak. Bank en bed schoon! Vervolgens racen naar de ah en daar je voedsel halen voor de komende uren :D
Haha. Het is net of iedereen hier 5 jaar oud is en het 17.00 uur op 5 december is.

• Bellerophon
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 23-10 20:53

Bellerophon

Persona non grata

Niku schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:25:
[...]

Haha. Het is net of iedereen hier 5 jaar oud is en het 17.00 uur op 5 december is.
Dit is bijna nog erger 8)

PSN: Bellerophon-

• TRK

TRK

Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:22:
kan het excel bestand niet meer vinden, maar volgens mij sta ik er verkeerd in. Het moet kajklomp zijn.
Deel je PSN ID Alstu.

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Dit is bijna nog erger 8)

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-11 21:58
Mars18 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 08:58:
[...]

Ja maar daar kraken ze de oude versies af.

Next gen is daar niet gespeeld.
Dit spreekt toch boekdelen http://www.metacritic.com...speed-rivals/user-reviews

• EvEs0r
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22-06 00:50
Daar gaat het vaak over de PC versie hè. Die is gecapped op 30 FPS, wat veel mensen niet vinden kunnen en hem daarom afkraken ;)

Nee, ik ben géén Belg!

• kimiferrari
  • Registratie: Oktober 2009
  • Laatst online: 21:53
Die reviews gaan over de PC versie

Verwijderd

Jep dat gaat over de PC versie "Avoid, if you can. If you have to have it, buy it for a console. In short: -bad port, - locked at 30 FPS "

• Massief
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11-04-2022
Waar kan je voor goede prijs games bestellen? En ook een extra controller?

• Niku

Niku

Alagaesii

Verwijderd

Massief schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:41:
Waar kan je voor goede prijs games bestellen? En ook een extra controller?
Amazon.com

Heb daar Killzone met Season Pass en de game Knack gekocht voor 82,- (kost hier 140,-)

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-11 21:58
EvEs0r schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:37:
[...]

Daar gaat het vaak over de PC versie hè. Die is gecapped op 30 FPS, wat veel mensen niet vinden kunnen en hem daarom afkraken ;)
Sorry my bad. :X

Verwijderd

Thanks ik was ook al er naar op zoek. :) Ga weer even wat mensen toevoegen. Hoe werkt dat eigenlijk met je echte naam? Ik zie wel in de app dat je naamrequesten kan ontvangen en je kan de door jou zelf verstuurde requesten zien maar verder kan ik nog niets. Weet iemand hoe dit precies werkt?

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:51:
[...]

Thanks ik was ook al er naar op zoek. :) Ga weer even wat mensen toevoegen. Hoe werkt dat eigenlijk met je echte naam? Ik zie wel in de app dat je naamrequesten kan ontvangen en je kan de door jou zelf verstuurde requesten zien maar verder kan ik nog niets. Weet iemand hoe dit precies werkt?
Hier ook verschillende requests ontvangen van tweakers. Vermeld wel eventjes of je een tweaker bent. Anders weiger ik sowieso iedereen. Vind het trouwens ook leuk dat je nu de vrienden van je vrienden kunt zien op de PS4 zelf.

• TRK

TRK

Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:51:
[...]

Wat wil je precies weten dan? Ik heb het ook een beetje uitgevogeld. Je kan als je de optie "Speler vinden op PSN" kiest, mensen uit de lijst die we hebben opgezet bijvoorbeeld met het PSN naam opzoeken en toevoegen.

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 19:51
Is je PSN profiel nu ook connected met je Facebook profiel of :?

Ik wordt soms gek van alle profielen overal, vooral bij EA.
Klopt het dat bij de ps3 versie van battlefield 4 een code voor de ps4 upgrade wordt meegegeven?!
Anders is 40 + 10 = 50 goedkoper dan de 60 euro die men voor battlefield ps4 vraagt...

• TeGek
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 19-09 11:50

TeGek

Engineer in hart en nieren.

dutchgio schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:10:
Klopt het dat bij de ps3 versie van battlefield 4 een code voor de ps4 upgrade wordt meegegeven?!
Anders is 40 + 10 = 50 goedkoper dan de 60 euro die men voor battlefield ps4 vraagt...
Ja.

PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Ik heb ergens gelezen dat ze idd een code meegeven bij de PS3 versie

Verwijderd

TRK schreef op donderdag 28 november 2013 @ 09:56:
[...]

Wat wil je precies weten dan? Ik heb het ook een beetje uitgevogeld. Je kan als je de optie "Speler vinden op PSN" kiest, mensen uit de lijst die we hebben opgezet bijvoorbeeld met het PSN naam opzoeken en toevoegen.
Nou je kan nu je echte naam laten zien ipv je PSNid. En dat wil ik ook, maar het schijnt dat als je de echte namen van je psvrienden wil zien je een realname request moet sturen. Ik vroeg me af of iemand al weet hoe dit precies gaat werken?

• iPodKiller
  • Registratie: September 2010
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Ik snap niet waarom mensen een PS4 op de launch day kopen om hem vervolgens voor 500 euro door te verkopen.Koop hem of koop hem niet als je niet gaat spelen.

[ Voor 18% gewijzigd door iPodKiller op 28-11-2013 10:22 ]

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17-11 11:25
Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:16:
[...]

Nou je kan nu je echte naam laten zien ipv je PSNid. En dat wil ik ook, maar het schijnt dat als je de echte namen van je psvrienden wil zien je een realname request moet sturen. Ik vroeg me af of iemand al weet hoe dit precies gaat werken?
Volgens mij op precies dezelfde manier als normaal, alleen typ je een gewone naam in dacht ik.
iPodKiller schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:21:
Ik snap niet waarom mensen een PS4 op de launch day kopen om hem vervolgens voor 500 euro door te verkopen.
Hm even mijn wiskunde naar boven halen hoor.

500 - 400 = 100 euro winst dacht ik zo.

Maar ik snap wat je bedoelt. Vrij lullige acties ja.

[ Voor 28% gewijzigd door Goudstalen op 28-11-2013 10:23 ]

• Goudstalen
. hoe delete je een message?

[ Voor 103% gewijzigd door Goudstalen op 28-11-2013 10:24 ]

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Maakt die ene 100 euro dan echt zoveel uit? Dan moeten mensen wel erg wanhopig zijn om een PS4 op launch day te kopen, wat is er mis met wachten? Ik persoonlijk sla hem sowieso over, wacht wel tot maart o.i.d., wanneer watch dogs en etc. uitkomen. Die launchtitels van nu spreken me toch niet zo aan, hopelijk zijn dan ook alle kinderziektes uit de hardware en software.

• Niku

Niku

Alagaesii

Ja, ja dat klopt.

• iPodKiller
  • Niet online

iPodKiller

( ͡° ͜ʖ ͡°)

Maar dan kun je de PS3 versie niet doorverkopen mocht je dat willen, disc heb je nodig om ermee te spelen. Als je hem digitaal hebt gekocht dan niet uiteraard.

• kaos001
  • Registratie: Augustus 2005
  • Laatst online: 05-09 09:25
iPodKiller schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:21:
Ik snap niet waarom mensen een PS4 op de launch day kopen om hem vervolgens voor 500 euro door te verkopen.Koop hem of koop hem niet als je niet gaat spelen.
Die mensen boeit die hele PS4 niet. Het gaat om het geld wat ze eraan kunnen verdienen.
Zo heb je ook genoeg mensen die lowlands-kaartjes kopen om ze een paar maanden later voor meer te verkopen. Het is gewoon handel om de handel. Hetgeen wat verhandeld wordt is totaal niet belangrijk.

Soundcloud

• Dannydekr
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 11-11 13:41
Heb overigens al vele reviews gelezen, maar de Xbox slaat echt een flater als je het mij vraagt. De meeste entertainment ongein werkt niet heel goed. Het spraak gebeuren is niet altijd even accuraat. Erger nog is dat waarschijnlijk die services voor het grootste gedeelte helemaal niet werken in Nederland.

Verder is de hardware beduidend minder waardoor grafisch gezien de games nu eenmaal minder zijn dan op een PS4. En dan ook nog eens 100 euro duurder! De controller is misschien het enige waar je het dan nog voor doet, maar de PS4 controller doet niet meer onder volgens de meesten.

Enige dat ik zal missen is Titanfall :)

Those who surrender freedom for security will not have, nor do they deserve, either one.

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-11 10:31
Dannydekr schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:44:
En dan ook nog eens 100 euro duurder!
Zit ook een Kinect bij hè. Maar goed, dit is een PS4-topic dus let's move on, voordat het weer escaleert.

Nickname does not reflect reality

• Oxigeon

Oxigeon

En zo is dat!

Heb overigens al vele reviews gelezen, maar de Xbox slaat echt een flater als je het mij vraagt. De meeste entertainment ongein werkt niet heel goed. Het spraak gebeuren is niet altijd even accuraat. Erger nog is dat waarschijnlijk die services voor het grootste gedeelte helemaal niet werken in Nederland.

Verder is de hardware beduidend minder waardoor grafisch gezien de games nu eenmaal minder zijn dan op een PS4. En dan ook nog eens 100 euro duurder! De controller is misschien het enige waar je het dan nog voor doet, maar de PS4 controller doet niet meer onder volgens de meesten.

Wat je hier zegt kun je in twijfel brengen. De xbox360 en PS3 waren ook ongeveer hetzelfde. De x360 was in prestaties iets slechter dan de PS3. Alle spellen werden dus gemaakt voor de Xbox360. De ps3 versie was dus eigenlijk gewoon dezelfde grafische versie als de x360

Verwijderd

De PS4 controller word nu al door velen als beste ooit gezien. Door sommige is de Xbox One controller zelfs een stap terug ten opzichte van de 360. Die bumpers zouden niet goed bereikbaar zijn met je handen. Voor mij was de enige belemmering de controller van de PS3. Nu zijn die belemmeringen volledig weg.

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 18-11 10:31
Oxigeon schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:46:
Wat je hier zegt kun je in twijfel brengen. De xbox360 en PS3 waren ook ongeveer hetzelfde. De x360 was in prestaties iets slechter dan de PS3. Alle spellen werden dus gemaakt voor de Xbox360. De ps3 versie was dus eigenlijk gewoon dezelfde grafische versie als de x360
Best veel verkeerde "feiten"/generalisaties in één bericht. Eigenlijk teveel om concreet op in te gaan.

Nickname does not reflect reality

• Goudstalen
Oxigeon schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:46:
[...]

Slechte vergelijking. X360 leek veel meer op PC architectuur dan de PS3. Developers konden/wilden de kracht van de PS3 er niet uit halen.

Nu zijn de consoles zo goed als hetzelfde, dus maakt dat extra beetje kracht wel uit.

Overigens vind ik het overdreven om te zeggen dat de PS4 er veel beter uit ziet dan de X-One. Van wat ik heb gezien op video's wordt de hogere resolutie en framerate bereikt door extreme motion blur (bij BF4 in ieder geval).

• Dutchzilla
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 28-10 19:52
Mensen voor gamemania utrecht met day 1 ps4
Kunnen vanavond hun ps4 halen. De sms centrale had problemen waardoor de sms'jes van utrecht er niet uit zijn gegaan! Zojuist gebeld!

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

• Jasikevicius3
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 17-11 19:41
Heeft iemand enig idee of NBA2K14 morgen daadwerkelijk in de winkels ligt?
Of al iemand gezien of deze momenteel al ergens in een winkel ligt?

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:33
Of je belt met de winkel waar je de PS4 haalt?

• laurens700
morgen kan ik waarschijnlijk tussen half 10 en half 12 mn ps4 ophalen. Mijn dag gaat er als volgt uit zien.

8.30 - Ontbijten
9.00 - Sportkleding aantrekken en gaan sporten ( ben ik nu nog actief, straks niet meer)
11.00 - Langzaam naar de BS fietsen
11.30 - Hoop inmiddels dat ik ben aangekomen bij de BS.
11.45 - Rond lopen in de BS, kijken of ik nog wat leuks zie en mijn ps4 bundel halen
12.00 Na het kwijlen van het zien van de doos, snel naar de AH op een voorraad eten in te slaan.
12.15 Aansluiten, updaten en gamen maar!
02.00 ( snachts) ik open me kamerdeur en strompel naar beneden om eten te zoeken! Dan gamen weer!
08.00 iedereen is inmiddels wakker, ik ga mn nest in voor 2 uurtjes slapen:D

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-11 13:04
laurens700 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:08:
morgen kan ik waarschijnlijk tussen half 10 en half 12 mn ps4 ophalen. Mijn dag gaat er als volgt uit zien.

8.30 - Ontbijten
9.00 - Sportkleding aantrekken en gaan sporten ( ben ik nu nog actief, straks niet meer)
11.00 - Langzaam naar de BS fietsen
11.30 - Hoop inmiddels dat ik ben aangekomen bij de BS.
11.45 - Rond lopen in de BS, kijken of ik nog wat leuks zie en mijn ps4 bundel halen
12.00 Na het kwijlen van het zien van de doos, snel naar de AH op een voorraad eten in te slaan.
12.15 Aansluiten, updaten en gamen maar!
02.00 ( snachts) ik open me kamerdeur en strompel naar beneden om eten te zoeken! Dan gamen weer!
08.00 iedereen is inmiddels wakker, ik ga mn nest in voor 2 uurtjes slapen:D
Uiterst mooie planning. Ik zou alleen eerst naar de AH gaan voordat je de PS4 ophaalt ;)

Verwijderd

Mijn ps4 wordt als het goed is tussen 12:30 en 14:30 bezorgd. Ik heb de hele dag vrij genomen, en ik blijf ook de hele ochtend thuis. Ben als de dood dat ze net langs komen als ik ff snel de deur uit ben ofzo. Dat vergeef ik mezelf nooit.

Ik zorg dus dat ik vanavond alles al in huis heb om te overleven.

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 19:01
Swaxie schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:14:
[...]

Uiterst mooie planning. Ik zou alleen eerst naar de AH gaan voordat je de PS4 ophaalt ;)
Haha inderdaad, dat doet ik zelf ook.

Alleen sta ik rond half 9 al voor de deur bij de Bart Smit 8)7

Verwijderd

Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:20:
Mijn ps4 wordt als het goed is tussen 12:30 en 14:30 bezorgd. Ik heb de hele dag vrij genomen, en ik blijf ook de hele ochtend thuis. Ben als de dood dat ze net langs komen als ik ff snel de deur uit ben ofzo. Dat vergeef ik mezelf nooit.

Ik zorg dus dat ik vanavond alles al in huis heb om te overleven.
Heb exact het zelfde gepland voor vrijdag. Ik ga die postbode niet mislopen, bij de Vita was dit wel gebeurd, maar nu zou ik het nog een stuk erger vinden. ;)

• laurens700
[...]

Dat is inderdaad wat slimmer! Bedankt voor de feedback :D

Ik ben dan wel een soort Fanboy van de PS. Altijd een PS gehad, maar ik hou wel van de reviews van een gameconsole. IGN geeft een eerlijke review van de xbox one en moet zeggen ik ga voor de ........ PS4 :D Hoe kan het ook anders O-)

Linkje:

http://www.ign.com/articles/2013/11/20/xbox-one-review

• Edd
  • Laatst online: 01:20

Edd

[...]

http://webwinkel.ah.nl/

-

Pagina: 1 ... 19 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.

Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan