Verwijderd
nee, is alleen voor nieuwe accounts de 1 maand gratis. resogun krijgt iedereen als je maar PS+ bent.Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 13:55:
Maar zou ik dan ook nog wel 1 maand extra gratis krijgen, en ook nog wel gratis resogun?
Verwijderd
Raar ik heb Fifa 14 next gen al een week thuis liggen via BartsmitVerwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 14:02:
Ik was net bij Intertoys en Bart smit om alvast FIFA 14 te halen en ze hadden hem wel maar ze mogen hem nog niet verkopen. Flauwekul!
Gamemania verkoopt hem ook al een tijdje hoorVerwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 14:07:
[...]
Geen flauwekul kan een aardige boete opleveren.
✌
Verwijderd
Ja moet nog wakker worden ..is natuurlijk al een tijd uit in de US lol .MJHH93 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 14:08:
[...]
Gamemania verkoopt hem ook al een tijdje hoor
Over de US gesproken ->
52,- voor Killzone met seasonpass op Amazon.com
*edit
Logica ? Als je ze lost koopt is het nog $2 goedkoper
*edit2
Heeft natuurlijk te maken met die credit die je krijgt wanneer je iets koopt.
Was ik alweer vergeten.
Dan was die bundel uiteindelijk toch goedkoper geweest icm andere game
[ Voor 55% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2013 14:23 ]
Is een digitale code. Kan je die op een EU account gebruiken? Nee toch? Moet je toch een US account aanmaken?Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 14:09:
[...]
Ja moet nog wakker worden ..is natuurlijk al een tijd uit in de US lol .
Over de US gesproken ->
52,- voor Killzone met seasonpass op Amazon.com
Verwijderd
Geen probleem toch ?DGonlag2 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 14:23:
[...]
Is een digitale code. Kan je die op een EU account gebruiken? Nee toch? Moet je toch een US account aanmaken?
Heb er geloof ik wel 3? (EU,US,JAP)
En dan als er een DLC is voor Killzone dan switch je weer ff naar US toch?
http://nl.playstation.com...ysteemsoftware-bijwerken/
[ Voor 4% gewijzigd door TRK op 27-11-2013 14:48 ]
Thx, ga ik vast downloaden.TRK schreef op woensdag 27 november 2013 @ 14:46:
Update 1.51 voor Europa zou morgen beschikbaar worden gesteld, maar is nu al beschikbaar zag ik net op de playstation site.
PSN ID: Enzyme-NL
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Verwijderd
werkt gewoon!
[ Voor 50% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2013 15:17 ]
Uhm...Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 15:16:
Mocht iemand hem nog niet besteld hebben: http://www.bartsmit.com
werkt gewoon!
Productomschrijving
Dit artikel is alleen te bestellen voor reserveerders die reeds bericht hebben ontvangen dat zij bij de eerste levering zitten. Zij kunnen een bestelling plaatsen en zullen de PS4 ontvangen op de dag van release.
Ik ga een andere schijf inbouwen. Dus moet sowieso via een stickje de FW opnieuw installen.
Verwijderd
innerchild schreef op woensdag 27 november 2013 @ 15:21:
[...]
Uhm...
Productomschrijving
Dit artikel is alleen te bestellen voor reserveerders die reeds bericht hebben ontvangen dat zij bij de eerste levering zitten. Zij kunnen een bestelling plaatsen en zullen de PS4 ontvangen op de dag van release.

Werkt dit echt? Je moet namelijk wel meteen betalen, dat wil ik wel, maar niet dat ze dan straks zeggen, ja sorry, maar dit is niet voor jou, je krijgt pas in 2014.Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 15:16:
Mocht iemand hem nog niet besteld hebben: http://www.bartsmit.com
werkt gewoon!
Heb jij al betaald? Er staat echt in de omschrijving 1e levering PS4 en die bestel je en betaal je, dus lijkt me dat ze er dan aan vast zitten? Ze vragen geen bewijs van reservering. Maar zou het echt werken? Kan me bijna niet voorstellen.
Verwijderd
https://twitter.com/bartsmitcomsparrow86 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 15:28:
[...]
Werkt dit echt? Je moet namelijk wel meteen betalen, dat wil ik wel, maar niet dat ze dan straks zeggen, ja sorry, maar dit is niet voor jou, je krijgt pas in 2014.
Heb jij al betaald? Er staat echt in de omschrijving 1e levering PS4 en die bestel je en betaal je, dus lijkt me dat ze er dan aan vast zitten? Ze vragen geen bewijs van reservering. Maar zou het echt werken? Kan me bijna niet voorstellen.
al die gasten hebben het net besteld, wordt bij filiaal afgeleverd
Maar een bestelling plaatsen kan dus zonder reservering ook, ben al bij de betaalopties, maar zou t echt werken?
Dat is 'dezelfde' playstation plus dus die we ook bij de ps4 kunnen gebruiken?EnzymeNL schreef op woensdag 27 november 2013 @ 15:04:
Jaar lang PlayStation plus nu 37,50 bij intertoys. http://www.intertoys.nl/g...en-abonnement-590297.html
Ja maar ik vrees dat er geen voorraad meer is.marijni12 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 15:36:
[...]
Dat is 'dezelfde' playstation plus dus die we ook bij de ps4 kunnen gebruiken?
Verwijderd
Er is overigens maar 1 soort playstation plusmarijni12 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 15:36:
[...]
Dat is 'dezelfde' playstation plus dus die we ook bij de ps4 kunnen gebruiken?
[ Voor 90% gewijzigd door kazuka op 27-11-2013 16:06 ]
Mooi, sta hier in de Intertoys met de laatste in m'n handVerwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 16:00:
[...]
Er is overigens maar 1 soort playstation plus
PSN ID: Enzyme-NL
Verwijderd
Je mist Resogun en Contrast gratis en je kunt niet online gamen.Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 16:18:
Als je vrijdag een PS4 koopt, heb je dan perse gelijk PS+ nodig. Wat mis je als je het wel of niet hebt? Krijg je zowiezo een maandje gratis? Of krijg je dat pas als je PS+ aanschaft?
Ja maar alleen als je een creditcard hebt.Satom schreef op woensdag 27 november 2013 @ 16:19:
Het was toch sowieso een twee weken gratis voor de PS4?
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
PS4 komt met 1 maand gratis PS+ dacht ik?On_E schreef op woensdag 27 november 2013 @ 16:20:
[...]
Je mist Resogun en Contrast gratis en je kunt niet online gamen.
[...]
Ja maar alleen als je een creditcard hebt.
Nope, dat was in Amerika, wij krijgen 14 dagen.Taurnil schreef op woensdag 27 november 2013 @ 16:21:
[...]
PS4 komt met 1 maand gratis PS+ dacht ik?
Zij kregen ook 10 dollar tegoed voor de PS Store, wij niet.
Volgens mij voor die gratis dagen, moet je op een gegeven moment ook je creditcard nummer invoeren. Dat zag ik ergens op youtube dacht ik. Maar wat nou als je geen creditcard hebt..?On_E schreef op woensdag 27 november 2013 @ 16:21:
[...]
Nope, dat was in Amerika, wij krijgen 14 dagen.
Zij kregen ook 10 dollar tegoed voor de PS Store, wij niet.
Volgens mij is een tijdje terug de iDeal optie toegevoegd.
BFV: SuperflipNL [PS4]
Dit is volgens mij enkel voor het toevoegen van tegoed, om bijv. je PSN automatisch te laten verlengen of PSN te kopen via de site.SuperflipNL schreef op woensdag 27 november 2013 @ 16:23:
[...]
Volgens mij is een tijdje terug de iDeal optie toegevoegd.
Volgens mij ook.TRK schreef op woensdag 27 november 2013 @ 16:24:
[...]
Dit is volgens mij enkel voor het toevoegen van tegoed, om bijv. je PSN automatisch te laten verlengen of PSN te kopen via de site.
Verwijderd
http://www.engadget.com/2...4-psn-game-prices-europe/
Mits je een creditcardnummer hebt dus waarschijnlijk.. Omdat die hier waarschijnlijk naar zal vragen.Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 16:31:
Dus als ik vrijdag mijn PS4 ga halen, kan ik de komende 2 weken gewoon gratis gebruik maken van PS+ ?
Ja via de website kan je je "portomonnee" opwaarderen met iDeal of PayPal (voor de mensen zonder creditcard) zoals hierboven al gezegd.Satom schreef op woensdag 27 november 2013 @ 16:32:
Gruwelijk, ik heb niet eens een credit card.. Denk dat ik wel gelijk PSN+ erbij neem, dit kan toch ook via de website met iDeal (of PayPal) worden afgerekend?
En daarna kan je daarmee PSN kopen, zo ga ik het iig doen.
Ja dat dan weer wel €49,99 als ik het goed heb. Maar ik ga eerst kijken of ze bij BS of Intertoys nog zo een PSN card hebben. Anders maar the usual way.Satom schreef op woensdag 27 november 2013 @ 16:36:
Oké even spieken zometeen. Je betaald dan wel de volle mep á 50 euro, ga ik vanuit? Aangezien de 37,50 van Toys XL/Intertoys wel aantrekkelijk klinkt
Ja, 14 dagen PS Plus inbegrepen. Lees hier van mensen dat je een creditcard nodig hebt om die te activeren, maar dat zou ik niet durven zeggen.wian schreef op woensdag 27 november 2013 @ 16:38:
Wordt er nu wel of niet in Europa een voucher voor playstation plus meegeleverd met de PS4?
Als het inderdaad met een credit card geactiveerd moet worden, doe ik die van mij ook van de hand. Stuur maar een DM.. Wie het eerste, komt wie het eerste..Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 16:42:
Mocht iemand die voucher willen hebben, let me know. Heb zelf al een jaar abo gekocht.
Je hebt het inderdaad niet meer nodig om te kopen, maar lees waarschijnlijk wel om je voucher in te kunnen dienen als je je PS4 voor het eerst start. Hierdoor koppelt Sony gelijk je gegevens en dan kan je lekker makkelijk automatisch laten verlengen na die 14 dagen als je dat aangeeft natuurlijk. Want als je via iDeal automatisch wil laten verlengen moet je er altijd voor zorgen dat je 50 euro of welke bedrag dan ook dient voor jou PSN hebt staan op je tegoed, zodat dit automatisch eraf geschreven kan worden.Recon24 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 16:49:
Onzin wat mensen hier allemaal zeggen, je het helemaal geen CC meer nodig voor PSN.
[ Voor 17% gewijzigd door TRK op 27-11-2013 16:54 ]
Wel voor die Plus voucher, let maar op vrijdag.Recon24 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 16:49:
Onzin wat mensen hier allemaal zeggen, je het helemaal geen CC meer nodig voor PSN.
Verwijderd
Ik denk dat ik weet wat je bedoelt. Maar je kan er bijna niet onderuit dat er gesproken wordt over gratis PSN voucher, Creditcards en bestelling/levertijden zo vlak voor de release.TieuwFast schreef op woensdag 27 november 2013 @ 17:09:
gaan we hier verder?
Maarja, aan de andere kant heb je daar aparte forums voor. Dus nu maar weer ontopic over de PS4
Het leverijden topic heeft tijdelijk een slotje, vandaar komt die reactie denk ikSuperflipNL schreef op woensdag 27 november 2013 @ 17:12:
[...]
Ik denk dat ik weet wat je bedoelt. Maar je kan er bijna niet onderuit dat er gesproken wordt over gratis PSN voucher, Creditcards en bestelling/levertijden zo vlak voor de release.
Maarja, aan de andere kant heb je daar aparte forums voor. Dus nu maar weer ontopic over de PS4
Ik heb eigenlijk niet zoveel zin om daar 50,- voor te betalen en voor je gevoel "niets" te krijgen.
4,- pm vaalt een stuk minder op
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
127 berichten in 45minuten gaat ook wel ver.TieuwFast schreef op woensdag 27 november 2013 @ 17:09:
gaan we hier verder?
Creditcard- of betaalkaartgegevens zijn vereist. Het PS Plus-abonnement wordt automatisch verlengd na afloop van de abonnementsperiode en de kosten worden bij je in rekening gebracht in overeenstemming met de servicevoorwaarden en gebruikersovereenkomst van SEN.Donstil schreef op woensdag 27 november 2013 @ 17:16:
Kan ik PS+ ook per maand laten afschijven?
Ik heb eigenlijk niet zoveel zin om daar 50,- voor te betalen en voor je gevoel "niets" te krijgen.
https://store.sonyenterta...90006_01-PSPLUS1MONTH0001
[ Voor 20% gewijzigd door RemyWD op 27-11-2013 17:20 ]
Hoezo voor je gevoel niets krijgen ?Donstil schreef op woensdag 27 november 2013 @ 17:16:
Kan ik PS+ ook per maand laten afschijven?
Je krijgt elke maand gratis PS Vita, PS3 en PS4 games.
PS+ is zijn geld meer dan waard
Hier geen probleem, ik kan inloggendangerpaki schreef op woensdag 27 november 2013 @ 17:23:
Nog meer mensen die hier problemen hebben met inloggen op de ios ps app? Ondanks de juiste gegevens lukt het niet om in te loggen. Wordt steeds vermeld dat het onjuiste gegevens zijn.
Verwijderd
Dus krijg ik hem vrijdag gewoon met de postVerwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 17:09:
Ik heb net de Media markt gebeld over de 1ste lading. Morgen krijgen ze de PS4's binnen en gaan ze per pre-order degene bellen die hem kan komen ophalen vrijdag.
Als die hetzelfde account gebruikt welcardwizard schreef op woensdag 27 november 2013 @ 17:29:
Als ik voor mijn PS4 PS plus koop kan de PS3 hier in huis er dan ook gebruik van maken ?
Ik heb een hoofd account er op staan , het sub account wordt eigenlijk voornamelijk gebruikt
sub accounts kunnen niet aangemeld worden voor PS+. Dus aanschaffen via je hoofdaccount.cardwizard schreef op woensdag 27 november 2013 @ 17:31:
[...]
Ik heb een hoofd account er op staan , het sub account wordt eigenlijk voornamelijk gebruikt
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Wou ik ook doen maar kan de andere er dan wel gebruik van maken ?ASNNetworks schreef op woensdag 27 november 2013 @ 17:37:
[...]
sub accounts kunnen niet aangemeld worden voor PS+. Dus aanschaffen via je hoofdaccount.
Verwijderd
Ik ben van plan om morgen naar de nachtopening te gaan maar ik las op dit forum dat je alleen op uitnodiging kan komen (als je dat smsje hebt gehad).
Is dit echt zo??
Ik heb gewoon mijn pre-order optijd geplaats en heb na de brief van GM mijn pre-order helemaal afbetaald.
Ik heb geen zin om voor niets daar te gaan staan....
Heb je al gebeld naar je GM winkel?Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 18:09:
Weet iemand hoe dat nou zit met de sms'jes van Game Mania?
Ik ben van plan om morgen naar de nachtopening te gaan maar ik las op dit forum dat je alleen op uitnodiging kan komen (als je dat smsje hebt gehad).
Is dit echt zo??
Ik heb gewoon mijn pre-order optijd geplaats en heb na de brief van GM mijn pre-order helemaal afbetaald.
Ik heb geen zin om voor niets daar te gaan staan....helppp
Verwijderd
Ja, gisteren al en de persoon vertelde mij dat ik waarschijnlijk vandaag het smsje zou krijgen...tot op heden niets ontvangen.
Gaat over de GM op Hoog Catherijne, mensen die hetzelfde meemaken?
- Form a Corporate Entity
- Obtain an Employer Tax ID Number (see www.irs.gov) (Recommended)
- Static IP (Required for DevNet Access)
- You must be physically located in US, Mexico, Central America, South America, or Canada
Echt? Waarom al die eisen?
Verwijderd
Mijn ps4 bundel is eindelijk 'verzonden' door bartsmit, nu dus even afwachten totdat de datum morgen verschuift en dan zal dat de goede tijden zijn lijkt me. Hij staar nu tussen half 10 en half 12 morgenochtend maar die tijden zouden me vrijdag ook wel goed uitkomen
Er stond wel een presentatieopstelling met de PS4. De controller is inderdaad super. Even een korte demo van Knack kunnen spelen. Uiteindelijk alleen BF4 gekocht. Daarnaast hadden ze voor de PS4 nog NFS, Killzone, GoD en AC op voorraad..
[ Voor 3% gewijzigd door san.okk op 27-11-2013 18:25 ]
Verwijderd
Maar de developers van Killzone zitten toch in Amsterdam?sorted.bits schreef op woensdag 27 november 2013 @ 18:21:
Ik ben ook wel benieuwd naar de mogelijkheid van het developen voor de PS4. De eisen zijn alleen wat stom, maar misschien dat daar nog verandering in komt?
- You must be physically located in US, Mexico, Central America, South America, or Canada
Besteld met die ''link''? en wanneer?dutchgio schreef op woensdag 27 november 2013 @ 18:25:
Nu bestellen bij de bart smit en je hebt grote kans op snelle levering, of dat 1e levering gaat worden weet ik zo niet. Eventueel met een apart linkje van een tweaker oid...
Mijn ps4 bundel is eindelijk 'verzonden' door bartsmit, nu dus even afwachten totdat de datum morgen verschuift en dan zal dat de goede tijden zijn lijkt me. Hij staar nu tussen half 10 en half 12 morgenochtend maar die tijden zouden me vrijdag ook wel goed uitkomen
PSN/XBOX : Murzeltje1976
Yup, maar die zullen wel niet een Indie game account gebruikenVerwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 18:25:
[...]
Maar de developers van Killzone zitten toch in Amsterdam?
Deze eisen zijn hartstikke normaal en gaan over het US registered development program, je moet natuurlijk wel een EU registered (indie) developer worden. Helaas is hier nog geen makkelijke website voor en hebben de meeste indies zich vorige jaar(waaronder wij) geregistereerd door direct met SCEE contact op te nemen.sorted.bits schreef op woensdag 27 november 2013 @ 18:21:
Ik ben ook wel benieuwd naar de mogelijkheid van het developen voor de PS4. De eisen zijn alleen wat stom, maar misschien dat daar nog verandering in komt?
Dan gelden de volgende eisen:
- kvk inschrijving in juiste branch met geldig kvk nummer
- Statisch extern IP voor toegang tot DevNet(zelfde als bij Google/SCEA dus.)
- Geldig BTW-nummer
[ Voor 6% gewijzigd door TeGek op 27-11-2013 18:31 ]
PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.
Persoonlijke linkjes die je via de email krijgt zijn niet persoonlijk.
Ik had 'gereserveerd' en kreeg dus zaterdag een bestel-link, een paar uur later heb ik besteld.
Verwijderd
Haha sorry ben een rookie op dit gebied moest het nog even opzoeken (indiegames)sorted.bits schreef op woensdag 27 november 2013 @ 18:28:
[...]
Yup, maar die zullen wel niet een Indie game account gebruiken.
Independant developers weer wat geleerd
Inderdaad die gasten worden goed gesponsord
Een statisch IP vind ik toch wel een rare eis hoor. Ik ken eerlijk geen enkele freelancer die een statisch IP heeft, misschien toch maar VPN'en door 1 van mijn webservers dan. Jammer, maar misschien maar eens contact met Sony zelf opnemen dan.TeGek schreef op woensdag 27 november 2013 @ 18:29:
[...]
Deze eisen zijn hartstikke normaal en gaan over het US registered development program, je moet natuurlijk wel een EU registered (indie) developer worden. Helaas is hier nog geen makkelijke website voor en hebben de meeste indies zich vorige jaar(waaronder wij) geregistereerd door direct met SCEE contact op te nemen.
Dan gelden de volgende eisen:Dat is alles, geen moeilijke eisen en bijna elke indie kan zich hier wel aan houden. ook niets vreemds aan en stukken lichter als de eisen van b.v. Apple(verplicht op een mac ontwikkelen, geen reclame uitingen die Apple kunnen schaden, geen apps die Apple zelf ontwikkeld/mogelijk in de toekomst wilt maken etc...)
- kvk inschrijving in juiste branch met geldig kvk nummer
- Statisch extern IP voor toegang tot DevNet(zelfde als bij Google/SCEA dus.)
- Geldig BTW-nummer
Verder kom ik inderdaad geen website tegen waar ik me kan aanmelden, inderdaad, veel gemakkelijker dan bij Apple
Volgens mij kan je je hier inschrijven (weet het niet zeker)sorted.bits schreef op woensdag 27 november 2013 @ 18:37:
[...]
Een statisch IP vind ik toch wel een rare eis hoor. Ik ken eerlijk geen enkele freelancer die een statisch IP heeft, misschien toch maar VPN'en door 1 van mijn webservers dan. Jammer, maar misschien maar eens contact met Sony zelf opnemen dan.
Verder kom ik inderdaad geen website tegen waar ik me kan aanmelden, inderdaad, veel gemakkelijker dan bij Apple.
https://www.companyregist...e/snl_master_template.cfm
Het Xboxpubliek moet ook aangesproken worden tocharnoutzw schreef op woensdag 27 november 2013 @ 18:35:
Nieuwe reclame :
[video]![]()
Op neogaf denken ze ook wtf: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=723832
PSN: Finally_Chris
Verwijderd
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=2ONYEuWwMqM]arnoutzw schreef op woensdag 27 november 2013 @ 18:35:
Nieuwe reclame :
[video]![]()
Op neogaf denken ze ook wtf: http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=723832
is leuker
80% van de Nederlandse providers geven semi-static IPs uit.sorted.bits schreef op woensdag 27 november 2013 @ 18:37:
[...]
Een statisch IP vind ik toch wel een rare eis hoor. Ik ken eerlijk geen enkele freelancer die een statisch IP heeft, misschien toch maar VPN'en door 1 van mijn webservers dan. Jammer, maar misschien maar eens contact met Sony zelf opnemen dan.
Verder kom ik inderdaad geen website tegen waar ik me kan aanmelden, inderdaad, veel gemakkelijker dan bij Apple.
Zelfs de Lease-time van KPN is 8 weken, ik denk niet dat elke 8 weken jou modem uitstaat dat je een nieuw ander IP krijgt.
PoSh Fan? Automation? RMM? blog - op zoek naar een nieuwe job? kijk dan hier.
Heb je wel een preorder bij een GM die een nachtopening houdt? Ik heb in Apeldoorn gereserveerd en ik krijg geen sms omdat ze geen nachtopening hebben.Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 18:09:
Is dit echt zo??
Heb ook een day-one PS4 (megabundel) bij de GM Utrecht en ook nog geen smsje ontvangen. Maak me niet druk, dat smsje is echt niet nodig om naar de nachtopening te gaan. Als je gewoon aanbetaald hebt, zit het goed. Dat kunnen ze zien op je klantenkaart. Voor de zekerheid neem ik mijn bon mee van de aanbetaling, maar ook dat is eigenlijk niet nodig denk ik.Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 18:09:
Is dit echt zo??
Dit topic is gesloten.
![]()
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.
Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan