Remote play moet volgens mij gewoon werken, dat is toch iets tussen jouw PS4 en Vita en zolang beide hetzelfde account hebben maakt dat niets uit.
Prima, dankjewel. Groot kans dat ik digitaal ga met een aantal titels. 45 euro is een mooi prijsVerwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 21:20:
Remote play moet volgens mij gewoon werken, dat is toch iets tussen jouw PS4 en Vita en zolang beide hetzelfde account hebben maakt dat niets uit.
Dus het is zeker dat ik de PS4 vrijdag ontvang, als ik deze mail heb ontvangen? Heb trouwens al in juni besteld.. Maar kan het nog niet echt gelovenCR1691 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 18:56:
Lekker tijdvak van bol, tussen 08.00 en 20.00 uur. Ik lig vanaf 8 uur al bij de deur
Nog even voor de duidelijkheid over US accounts.
Als ik een US account als mijn hoofd account heb kan ik hierop PS+ aanschaffen en daarmee kan ik dan met mijn EU account online? Zelfde geld voor games en DLC?
Als ik een US account als mijn hoofd account heb kan ik hierop PS+ aanschaffen en daarmee kan ik dan met mijn EU account online? Zelfde geld voor games en DLC?
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Ja ook net nieuwe psn namen aangemaakt voor mijn ooit te ontvangen PS4 zowel US en EU, ik denk er ook over om US account als main te gebruiken en daar dus ps+ e.d. aan te schaffen.BoomTree schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 20:07:
Zijn er nog mensen die een US account gaan aanmaken zodat je de games voor een zeer gunstige prijs kan kopen? Of zijn er mogelijke bezwaren omtrent bans etc?
Op de PS3 heb ik accounts gehad van alle mogelijke regios en ook actief gebruikt, nooit een ban gehad en heb ook nooit gehoord/gelezen dat er daardoor een ban is uitgedeeld. Het staat in de ToS idd dat je een account in je eigen region moet aanmaken, maar de console is regiovrij dus dat zal allemaal wel los lopen.
Ik heb zelf een nieuwe US account aangemaakt en via Amazon.com prepaid tegoed gekocht en deze staan nu in mijn wallet. Games zijn zo'n 59,99 dollar dat komt neer op ongeveer 46 euro met de huidige koers.
Oja zal mijn psn nick toevoegen als ik niet meer de oudste ben
PSN Headless_Pumpkin
Hmm, ik heb nog nooit ingelogd met dat account op een PlayStation (eergisteren aangemaakt) zou dus kunnen dat je me niet kan toevoegen.TRK schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 20:55:
Hebben sommige ook problemen met sommige jongens te vinden via de playstation app en toe te voegen? Ik kijk bijvoorbeeld mathijs (CFC-Mathijs) niet vinden..
Ik wil eigenlijk niet meer inloggen op m'n PS3 omdat ik bang ben dat ie dan al die Trophies weer gaat syncen.. Weet iemand of dat ook daadwerkelijk gebeurd?
Verwijderd
Hallo
Ik heb een vraagje
Stel ik heb 2 verschillende user accounts op de ps4. Zou ik dan 1 psn id kunnen gebruiken op beide user accounts?
Ik heb een vraagje
Stel ik heb 2 verschillende user accounts op de ps4. Zou ik dan 1 psn id kunnen gebruiken op beide user accounts?
Tot nu toe heeft niemand mij nog toegevoegd aan mijn PSN of mijn Playstation app werkt niet
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Ik voeg iedereen toe zodra ik m'n PS4 heblaurens700 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 22:06:
Tot nu toe heeft niemand mij nog toegevoegd aan mijn PSN of mijn Playstation app werkt niet
Gelukkig kun je straks 2000 vrienden toevoegen, anders heb je al snel geen ruimte meermathijs55 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 22:12:
[...]
Ik voeg iedereen toe zodra ik m'n PS4 heb
Tegenwoordig schoon ik de lijst iedere 2 maanden op en iedere keer is de lijst binnen de kortste keren weer vol
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Jou heb ik er volgens mij nog steeds instaan van de tijd van GT5 en het ruilen van auto'sJackal131 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 22:18:
[...]
Gelukkig kun je straks 2000 vrienden toevoegen, anders heb je al snel geen ruimte meer![]()
Tegenwoordig schoon ik de lijst iedere 2 maanden op en iedere keer is de lijst binnen de kortste keren weer vol
Zou kunnen, maar jou PSNid komt mij niet bekend voor. Kan natuurlijk zijn dat je ook nog een andere PSNid hebt.mathijs55 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 22:19:
[...]
Jou heb ik er volgens mij nog steeds instaan van de tijd van GT5 en het ruilen van auto's
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Toen gebruikte ik nog mijn volledige naam als PSN-id, heb net eergisteren een nieuwe aangemaaktJackal131 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 22:21:
[...]
Zou kunnen, maar jou PSNid komt mij niet bekend voor. Kan natuurlijk zijn dat je ook nog een andere PSNid hebt.
Ik zie net op de wehkamp dat The Crew 29 januari 2014 komt. Dacht dat de game pas in maart zou komen.
Ik zie ergens anders dat hij verschoven is.
In addition to Watch Dogs, Ubisoft has announced a delay for open-world racing game The Crew.
Originally set for release in Q1 2014, Ubisoft said during an earnings call this evening that the game will now launch during the publisher's second quarter which runs July through September 2014.
Ik zie ergens anders dat hij verschoven is.
In addition to Watch Dogs, Ubisoft has announced a delay for open-world racing game The Crew.
Originally set for release in Q1 2014, Ubisoft said during an earnings call this evening that the game will now launch during the publisher's second quarter which runs July through September 2014.
[ Voor 63% gewijzigd door laurens700 op 26-11-2013 22:27 ]
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Heb je niet ook een game besteld ofz? Dat die alvast jou kant op aan het komen is.laurens700 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 20:40:
Er staat dat ik hem morgen kan verwachten tussen 10 en 12 uur in mijn track en trace.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Nee heb geen game erbij besteld. Ga misschien AC: Black Flag kopen,maar eerst Killzone en Resogun. ( heb de killzone pack)Donstil schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 22:27:
[...]
Heb je niet ook een game besteld ofz? Dat die alvast jou kant op aan het komen is.
Mm oké, nou hopen dat hij morgen idd komt. Ervaring leert alleen wel dat hij tussen nu en de verwachte aankomst ergens vertraagd. Daar blijft hij dan staan tot vrijdag de bezorging volgt. Is wel vaker zo met pre-orders.laurens700 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 22:28:
[...]
Nee heb geen game erbij besteld. Ga misschien AC: Black Flag kopen,maar eerst Killzone en Resogun. ( heb de killzone pack)
Maar als hij morgen toch komt zijn wij natuurlijk wel de eerste die je het laat weten hè
Ja inderdaad afwachtenDonstil schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 22:30:
[...]
Mm oké, nou hopen dat hij morgen idd komt. Ervaring leert alleen wel dat hij tussen nu en de verwachte aankomst ergens vertraagd. Daar blijft hij dan staan tot vrijdag de bezorging volgt. Is wel vaker zo met pre-orders.
Maar als hij morgen toch komt zijn wij natuurlijk wel de eerste die je het laat weten hè
Wou eerst mijn chauffeur vragen van post NL, maar heb zijn nummer niet meer. Dus kan ook niet vragen hoe ze dat doen. Ik kijk morgenochtend even of de bestelling verder gaat en dan laat ik het jullie weten
Jongens, geduld is een schone zaak!laurens700 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 22:35:
[...]
Ja inderdaad afwachtenstiekem hoop ik er een beetje op, maar die 2 dagen langer wachten is ook goed. Als ik hem krijg laat ik het jullie inderdaad weten en hoe mooier is het doormiddel van plaatjes!
![]()
Wou eerst mijn chauffeur vragen van post NL, maar heb zijn nummer niet meer. Dus kan ook niet vragen hoe ze dat doen. Ik kijk morgenochtend even of de bestelling verder gaat en dan laat ik het jullie weten
Geduld, wat is dat?
Haha, heb echt hetzelfde gevoel als bij GTA V. Toen gingen die laatste paar dagen ook zo tergend langzaam
Zou er maar niet vanuit gaan dat die PS4 morgen al komt, BS zit echt niet op een schadeclaim van Sony te wachten.
Videootje van Driveclub:
Videootje van Driveclub:
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Lekker vroeg slapen zoals ik nu ga doen. Gaat de tijd een stuk snelle en zo blijven er dan nog maar 2 dagen over haha.mathijs55 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 23:14:
[...]
Geduld, wat is dat?
Haha, heb echt hetzelfde gevoel als bij GTA V. Toen gingen die laatste paar dagen ook zo tergend langzaam
Welterusten allemaal!
http://www.planetextech.c...ystation-4-thermal-images
Om maar wat meer on topic te gaan hier wat mooie thermal images van de ps4. Under load 56 graden bij de luchtstroom uitgang. Niet slecht!
Om maar wat meer on topic te gaan hier wat mooie thermal images van de ps4. Under load 56 graden bij de luchtstroom uitgang. Niet slecht!
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Mooi om te zien dat de koeling juist ook op orde is als hij gewoon plat ligt. Dat is namelijk de positie waarin ik al mijn consoles heb staan. Weet niet of het echt wat uitmaakt maar ik heb altijd gehoord dat het voor de Blu-ray drive beter is als hij horizontaal ligt.AtlAntA schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 23:22:
Dit is zeker niet slecht, een gemiddelde PC heeft dit toch ook, ongeveer? (Niet negatief of vergelijkend bedoeld).AtlAntA schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 23:22:
Mijn gpu wordt toch redelijk makkelijk 90 graden. (gtx560) de temperaturen bij de luchtuitgangen van je behuizing is sterk afhankelijk van je behuizing natuurlijk. De werkelijke gpu temps van de ps4 zijn afaik niet bekend dus het is wat appels en peren vergelijken.Satom schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 23:38:
[...]
Dit is zeker niet slecht, een gemiddelde PC heeft dit toch ook, ongeveer? (Niet negatief of vergelijkend bedoeld).
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Ik hoop zelf vandaag wel echt iets van Sony te horen. Hopelijk verzenden ze de PS4 vandaag.
Ik krijg het uberhaupt niet voor elkaar om met mijn account in te loggen op de PS app, wachtwoord opnieuw ingesteld. Lukt toch niet. Iemand anders ook soortgelijke problemen?mathijs55 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 22:02:
[...]
Hmm, ik heb nog nooit ingelogd met dat account op een PlayStation (eergisteren aangemaakt) zou dus kunnen dat je me niet kan toevoegen.
Ik wil eigenlijk niet meer inloggen op m'n PS3 omdat ik bang ben dat ie dan al die Trophies weer gaat syncen.. Weet iemand of dat ook daadwerkelijk gebeurd?
Das best nog veel vind ik. Als je luchtstroom 56 graden is is je CPU een stuk warmer.AtlAntA schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 23:22:
[ Voor 4% gewijzigd door dangerpaki op 27-11-2013 05:49 ]
Gisteravond mijn PlayStation 3 op Marktplaats en Tweakers V&A gezet om de gameconsole te verkopen. Echter, vanochtend zet ik het apparaat aan en toen kwam het besluit dat ik toch nog geen afstand kan doen van de console.
Dus ik heb de advertenties inmiddels verwijderd, want ook al staat hier vrijdag een PlayStation 4 de PS3 blijft!
Mijn Xbox 360 (met 31 games) heb ik inmiddels verkocht voor € 225,- en daar ben ik dik tevreden mee.
Lekker racen door de bergen, tussen de wolken. Nice!
Mijn Xbox 360 (met 31 games) heb ik inmiddels verkocht voor € 225,- en daar ben ik dik tevreden mee.
Zo, dat ziet er toch wel even gaaf uit! Die omgevingen.Chaoss schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 23:15:
Zou er maar niet vanuit gaan dat die PS4 morgen al komt, BS zit echt niet op een schadeclaim van Sony te wachten.
Videootje van Driveclub:
[video]
[ Voor 34% gewijzigd door Yonix op 27-11-2013 06:33 ]
Ik meen ergens gelezen te hebben dat die tussen 5 en 35 graden zou opereren. Maar dit kan natuurlijk ook onder idle omstandigheden zijn.AtlAntA schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 23:22:
Ik denk dat je in de war bent met de omgevingstemperatuur waarin de PS4 zonder problemen kan draaien.TRK schreef op woensdag 27 november 2013 @ 07:41:
[...]
Ik meen ergens gelezen te hebben dat die tussen 5 en 35 graden zou opereren. Maar dit kan natuurlijk ook onder idle omstandigheden zijn.
Die 5 tot 35 graden komt uit de FCC goedkeuring.
-
Nou... Battlefield 4 voor de PS4 ligt al op mij te wachten... nu de console nog
PSN: Bellerophon-
Ik hou de consoles wel hier. vind het zonde om ze weg te doen. Nog veel spellen voor liggen, kijken hoe ik alles ga aansluiten.Yonix schreef op woensdag 27 november 2013 @ 06:30:
Gisteravond mijn PlayStation 3 op Marktplaats en Tweakers V&A gezet om de gameconsole te verkopen. Echter, vanochtend zet ik het apparaat aan en toen kwam het besluit dat ik toch nog geen afstand kan doen van de console.Dus ik heb de advertenties inmiddels verwijderd, want ook al staat hier vrijdag een PlayStation 4 de PS3 blijft!
![]()
[...]
Zo, dat ziet er toch wel even gaaf uit! Die omgevingen.Lekker racen door de bergen, tussen de wolken. Nice!
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Ondertussen op de Pre-order
Killzone & Destiny.
Zit nog te twijfelen over Assassins Creed
Killzone & Destiny.
Zit nog te twijfelen over Assassins Creed
En daarna cancelen zekerVerwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 09:57:
Destiny alleen maar in de pre-order vanwege de beta
buiten of het beter is of niet vind ik het persoonlijk gewoon lelijk om elektronica rechtop te zetten.mathijs55 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 23:32:
[...]
Mooi om te zien dat de koeling juist ook op orde is als hij gewoon plat ligt. Dat is namelijk de positie waarin ik al mijn consoles heb staan. Weet niet of het echt wat uitmaakt maar ik heb altijd gehoord dat het voor de Blu-ray drive beter is als hij horizontaal ligt.
Is ook kwa indeling van je meubel enz enorm onhandig.
Zit er een DLC code voor China Rising bij? Dit staat namelijk niet op de verpakking, zag ik.Bellerophon schreef op woensdag 27 november 2013 @ 08:32:
Nou... Battlefield 4 voor de PS4 ligt al op mij te wachten... nu de console nog
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ik ga hem wel recht opzettenDonstil schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:02:
[...]
buiten of het beter is of niet vind ik het persoonlijk gewoon lelijk om elektronica rechtop te zetten.
Is ook kwa indeling van je meubel enz enorm onhandig.
Kijk nu even in de Amerikaanse PSN store. Blacklight ga ik ook even downloaden, lijkt me wel een vette game en hij is gratis!
Weet niet of dit voorbij is gekomen, maar voor de mensen met interesse. De prijzen voor spellen in de store.
http://www.playstation4cl...utm_campaign=Headliner.nl
Jammer dat het duurder is dan in een fysieke winkel. Ik zal enkel de indiegames via de store kopen.
http://www.playstation4cl...utm_campaign=Headliner.nl
Jammer dat het duurder is dan in een fysieke winkel. Ik zal enkel de indiegames via de store kopen.
[ Voor 4% gewijzigd door TRK op 27-11-2013 10:08 ]
Moet je hier een US account voor hebben?laurens700 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:06:
[...]
Ik ga hem wel recht opzettenmn ps2 en ps3 stonden ook recht op, heeft wel wat. Heb ook een keer gehad dat m'n hond langs liep en mn ps2 viel om! Net uit gekomen GTA disc was naar de klote
nog steeds trauma's aan overgehouden.
Kijk nu even in de Amerikaanse PSN store. Blacklight ga ik ook even downloaden, lijkt me wel een vette game en hij is gratis!
Ik ook, altijd spijt gehad van console-verkoop dus deze gen doe ik dat niet meer.Mars18 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 09:40:
[...]
Ik hou de consoles wel hier. vind het zonde om ze weg te doen. Nog veel spellen voor liggen, kijken hoe ik alles ga aansluiten.
De 360 blijft in de woonkamer staan, de PS3 verhuist naar de slaapkamer.
En in december nog een Ouya erbij.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Ja, heb er net even 1 gemaakt. Dan kan ik Playstation network cards kopen, hoppa AC: Black Flag kopen voor een stuk minder. Check maar niet zo duur.
http://www.pcgamesupply.c...P_uoKbLhLsCFYZa3godJS8AaA
En kan je die vervolgens ook via je EU account spelen? Dan ga ik dat ook maar eens doen!laurens700 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:14:
[...]
Ja, heb er net even 1 gemaakt. Dan kan ik Playstation network cards kopen, hoppa AC: Black Flag kopen voor een stuk minder. Check maar niet zo duur.
http://www.pcgamesupply.c...P_uoKbLhLsCFYZa3godJS8AaA
Dat weet ik nog niet. Lijkt mij als je inlogt op je EU account dat je game er in blijft staan. Alleen weet ik het niet zeker. Zal het uit zoekenexi22 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:15:
[...]
En kan je die vervolgens ook via je EU account spelen? Dan ga ik dat ook maar eens doen!
Ik hoor het graag via een DM of hier!laurens700 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:17:
[...]
Dat weet ik nog niet. Lijkt mij als je inlogt op je EU account dat je game er in blijft staan. Alleen weet ik het niet zeker. Zal het uit zoeken
Beetje offtopic, zou iemand die link waar jeje psn id in kan zetten nogmaals posten? ik zou mezelf graag toevoegen aan die lijst
psn: HertogJack
Wat Sluuz zegt dit kan inderdaad gewoon.
Ik zie trouwens in het lijstje van de games op de PSN store geen Blacklight op staat, terwijl hij echter wel de 29ste uit komt voor de eu.
PlayStation Network Release Date:
15th Nov 2013, Free (USA)
29th Nov 2013, Free (UK/EU)
Je kan ook games op de Amazon PSN store kopen:
http://www.amazon.com/Pla...b?ie=UTF8&node=1289533011
En dan redeemen op je US account
Dat is inderdaad relaxt, kende het helemaal niet. Ik zie dat Knack 49, 99 dollar is!arnoutzw schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:29:
Je kan ook games op de Amazon PSN store kopen:
Yup. Spellen voor 36 euro is nooit verkeerd
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Wel erg aantrekkelijk die US accounts met spellen via Amazon. Enige probleem is dat ik mijn broertje z'n PS4 als primary wil instellen zodat hij op zijn account ook de door mij gekochte spellen kan spelen. Ik kan op elk ander PS4 met mijn account ingelogd dan spellen spelen. Dat is helaas geen US account dus gaat het trukjes hierboven dus voor mij niet werken.
Verwijderd
Hoe werkt dat nou precies, dat broer/vriend aangekochte spellen van jezelf zou kunnen spelen?dangerpaki schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:38:
Wel erg aantrekkelijk die US accounts met spellen via Amazon. Enige probleem is dat ik mijn broertje z'n PS4 als primary wil instellen zodat hij op zijn account ook de door mij gekochte spellen kan spelen. Ik kan op elk ander PS4 met mijn account ingelogd dan spellen spelen. Dat is helaas geen US account dus gaat het trukjes hierboven dus voor mij niet werken.
Altijd leuk even de Nachtwacht van de PU.
ps4 en xbone als een SNES
ps4 update crash van bf
GTA san adreas op android, iOS en windows mobiel
( offtopic) Check meteen het onderste filmpje
Can't huge every cat
Triest meisje
Linkje:
http://www.pu.nl/artikele...eld-4-fixt-ps4-problemen/
ps4 en xbone als een SNES
ps4 update crash van bf
GTA san adreas op android, iOS en windows mobiel
( offtopic) Check meteen het onderste filmpje
Can't huge every cat
Linkje:
http://www.pu.nl/artikele...eld-4-fixt-ps4-problemen/
[ Voor 17% gewijzigd door laurens700 op 27-11-2013 10:54 ]
Ik ben benieuwd waar de PS4 camera uiteindelijk echt veel voor gebruikt zal gaan worden. Ik heb de kans gekregen een mega bundle te kopen maar ik weet eigenlijk totaal niet of het wat zal worden met die camera
Je hebt er geen linkjes in staan.
Ken die PS4 SNES wel, is vet.
Ken die PS4 SNES wel, is vet.
Weet iemand of Sony al iets bekend heeft gemaakt of de PS4 ook als media server kan worden gebruikt?
PSN: Von_Smallhausn
Ja, is bevestigd dat DLNA zal worden toegevoegd. Een datum is niet genoemd.Mon0lith schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:54:
Weet iemand of Sony al iets bekend heeft gemaakt of de PS4 ook als media server kan worden gebruikt?
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Thanks! Lekker stom, kom er pas (2 dagen voor de release) achter dat de PS4 op ditAllSeeyinEye schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:55:
[...]
Ja, is bevestigd dat DLNA zal worden toegevoegd. Een datum is niet genoemd.
moment geen DLNA ondersteund
[ Voor 15% gewijzigd door Mon0lith op 27-11-2013 11:02 ]
PSN: Von_Smallhausn
Ik wacht de aanschaf rustig af tot er (1) een leuke bundel beschikbaar is (tenminste twee controllers en een spel) in de winkel én (2) DLNA beschikbaar is. Zonder DLNA zal ik namelijk de PS3 moeten laten staan, dan ga ik liever iets langer door met Skyrim op de PS3.
Aanwijzingen dat Guerilla Games aan een openworld FPS RPG zou werken:
Guerrilla Games heeft de Lead Creative Designer / Lead Writer van Obsidian Entertainment, John Gonzales in september dit jaar aangenomen.
Zijn profiel zegt "lead story guy on Fallout: New Vegas"
http://www.linkedin.com/in/johnrgonzalez
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=723613
Guerrilla Games heeft de Lead Creative Designer / Lead Writer van Obsidian Entertainment, John Gonzales in september dit jaar aangenomen.
Zijn profiel zegt "lead story guy on Fallout: New Vegas"
http://www.linkedin.com/in/johnrgonzalez
http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=723613
[ Voor 6% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 27-11-2013 11:27 ]
Voor iedereen die gebruik wil maken van een US account of game sharing op 2 consoles, lees dit ff door 
ASNNetworks schreef op maandag 25 november 2013 @ 22:56:
[...]
Heb het zelf toevallig afgelopen week allemaal uitgezocht. Komt ie:
Wanneer je inlogt met je US account en je PS4 als primaire console instelt, dan krijgen álle accounts toegang tot alle content (dus games én dlc etc) die gedownload is met de US account. Dit geld ook voor PS+, online play etc. Je zou dus PS+ kunnen halen via een Black Friday deal de 29e voor 29 dollar. Daarmee heb je ook toegang met je EU account tot PS+ en alle games via die je aanschaft via de PS Store via je US account. Je bent in dit geval dus 29+59= 88 dollar kwijt voor PS+ én een game, dit is omgerekend 65 euro! Grappig aangezien puur een game via de NL Store 69(!) euro is. Je bent dus goedkoper uit én je hebt PS+ erbij.
Nu zitten hier 2 grote mogelijke nadelen aan, nja 1 mogelijke nadeel en 1 risico. Namelijk:
Wanneer je een game via de US Store koopt, moet je ook alle DLC aanschaffen via de US Store. Opzich geeft dat geen problemen aangezien DLC content vrijwel altijd internationaal gelijk is. Wat echter wél een probleem kan geven is de ToS (Terms of Services). Hierin staat namelijk dat het niet toegestaan is om een account aan te maken van een ander regio dan de regio waarin je je bevind. Dat betekent dat het officieel niet toegestaan is om en US account te gebruiken in NL. Als Sony er achter komt dat je het doet en ze willen er werk van maken, dan kúnnen ze je account compleet bannen! Dat betekent dus dat je alle games die je hebt aangeschaft in één klap kwijt raakt. Nu denk je misschie: "joh ik probeer het gewoon als ik gebanned wordt ben ik 65 euro verder en heb ik in ieder geval het een tijdje gespeeld". Het probleem is dat je niet weet wanneer je gebanned wordt. Straks ben je 4 jaar verder en wordt je US account opeens gebanned, ben je in één klap al je digitale games van de afgelopen 4 jaar kwijt! Er zijn weinig gevallen bekend van mensen die daadwerkelijk gebanned zijn, maar het KAN wel gebeuren.
Dus het is een risico wat je heel veel geld kan besparen, of veel koppijn kan opleveren. Ik heb het zelf allemaal goed uitgezocht en goed nagedacht. Heb zelf besloten om het niet te doen om 2 redenen. Ik heb geen zin om gebanned te worden over een tijd en al mn games kwijt te raken. En ik heb liever toch een fysieke disc game aangezien ik die gewoon kan doorverkopen. Ik ga dus waarschijnlijk dan voor de middenweg: Ik gebruik gewoon een NL account, maar importeer games via playasia voor 47 euro. Dit zijn ook US games, maar omdat de PS4 regiovrij is kan je ze probleemloos spelen. Als ik DLC ofzo wil downloaden voor die games (wat ik overigens niet vaak doe) maak ik wel gebruik van een US account. Mocht die gebanned worden dan boeit dat mij niks aangezien het alleen DLC is. Hierdoor kan ik de game ook gewoon na een tijdje doorverkopen. Voor 30-40 euro doorverkopen is het een leuke deal. Leg ik weer 7-17 erbij en ik kan een nieuwe game halen.
Ik hoop dat ik je genoeg geïnformeerd heb!
koop geen eBay/Marktplaats 'digitale' games | games sharen/kopen uit andere Store
Die 'bevestiging' van Hirai op twitter? Of een echte bevestiging?AllSeeyinEye schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:55:
[...]
Ja, is bevestigd dat DLNA zal worden toegevoegd. Een datum is niet genoemd.
Interessant stukje! Bedankt man!ASNNetworks schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:18:
Voor iedereen die gebruik wil maken van een US account of game sharing op 2 consoles, lees dit ff door
[...]
https://docs.google.com/s...aDRkbHc&usp=sharing#gid=0HertogJack schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:21:
Beetje offtopic, zou iemand die link waar jeje psn id in kan zetten nogmaals posten? ik zou mezelf graag toevoegen aan die lijst
Steam/XBL: Avioto
Is er iemand die aan mij zou kunnen uitleggen hoe het aanschaffen van games via Amazon in zijn werk zou gaan? Met de huidige dollar koers en lage prijzen van Amazon is het zeer interessant, maar heb geen flauw idee hoe ik het voor me moet zien.
Krijg ik een soort redeem code die ik moet invoeren op de PS4 en dat die hem dan download, of moet een aparte Amazon store installeren op de PS4? En hoe krijg ik tegoed er op, credit card koppelen?
En als belangrijkste, ik kan ze gewoon spelen op mijn EU account tegen EU mensen?
Heb de reacties hierboven gelezen, maar deze maakten het niet erg duidelijk voor mij.
Krijg ik een soort redeem code die ik moet invoeren op de PS4 en dat die hem dan download, of moet een aparte Amazon store installeren op de PS4? En hoe krijg ik tegoed er op, credit card koppelen?
En als belangrijkste, ik kan ze gewoon spelen op mijn EU account tegen EU mensen?
Heb de reacties hierboven gelezen, maar deze maakten het niet erg duidelijk voor mij.
De PlayStation is nooit een mediaserver geweest.Mon0lith schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:54:
Alleen als DLNA client en die functionaliteit die al op de PS3 was, komt in de 2e grotere update terug samen met MP3 support.
Verwijderd
Kun je niet beter gewoon via amazon digital codes kopen en die op je EU account redeemen?
http://www.amazon.com/s/r...385552229&rnid=6427814011
Currently, this item is available only to customers located in the United States and who have a U.S. billing addressVerwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 12:37:
Kun je niet beter gewoon via amazon digital codes kopen en die op je EU account redeemen?
Billing addres moet je veranderen naar Hotel
Code krijg je toch per mail. Maar voor zover ik weet werken deze codes alleen op US account.
Dat kan maar dan moet je wel een US account hebben.Avioto schreef op woensdag 27 november 2013 @ 12:47:
Ja kan toch gewoon in Nederland US codes kopen?
http://www.psncode.nl/usa-psn.php
Beetje duurAvioto schreef op woensdag 27 november 2013 @ 12:47:
Ja kan toch gewoon in Nederland US codes kopen?
http://www.psncode.nl/usa-psn.php
Wow dat is echt heel erg mooi. Kun je die skins ergens bestellen?CRXDelSol schreef op woensdag 27 november 2013 @ 12:35:
Deze zou wel epic zijn ..
PS4 NES
[afbeelding]
http://www.decalgirl.com/skins/Sony-PS4-SkinsDGonlag2 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 12:52:
[...]
Wow dat is echt heel erg mooi. Kun je die skins ergens bestellen?
Thanks!
Vindt die piano lak er niet uit zien, en kan ook niet tegen die stof die er op blijft zitten.
Sony deelt een kleine schop uit na Microsoft?
Mooi toch, beter zulke kleine toespelingen dan dat ze elkaar zwart lopen te maken op TV/social media/internet.
Verwijderd
Op amazon kan je gewoon een billing adres in amerika invullen en dan kan je gewoon die zooi kopen. (de digitale psn cards)
[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 27-11-2013 13:06 ]
Inderdaad. Die controller ziet er ook goed uit. Maar iets dat ik uren lang vast houdt en dat een aantal dagen in de week daar zou ik geen sticker op plakken.
Nee inderdaad, en ik vind 'm eerlijk gezegd ook niet mooier dan de kale controller.
Je koopt zoals je altijd iets bij Amazon koopt. Met je creditcard via je amazon account. Je krijgt dan een code toegemaild en die voer je in op een US playstation account.Masioni schreef op woensdag 27 november 2013 @ 12:28:
En hoe krijg ik tegoed er op, credit card koppelen?
Zolang het US playstation account op de console staat kan je met je EU account op diezelfde console gebruik maken van alle content van alle accounts op een console.En als belangrijkste, ik kan ze gewoon spelen op mijn EU account tegen EU mensen?
Custom PS4 is alleen maar mooier, maar daar verschillen de meningen over uiteraard.
Mooie skins idd, maar die prijzen zijn niet echt wat ik ervoor uit wil gevenrolandos582 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 13:43:
[...]
Custom PS4 is alleen maar mooier, maar daar verschillen de meningen over uiteraard.
PSN & XBL: Denkoyugo
$29.99 valt nog te overzien. Dat is €22,06 met deze koers.Denko schreef op woensdag 27 november 2013 @ 13:44:
[...]
Mooie skins idd, maar die prijzen zijn niet echt wat ik ervoor uit wil geven
Maar het is $15.75 shipping.
Totaal $45.74 = €33,64
En je krijgt ook nog een 20% kortingsbon, achja het is maar wat je eraan uitgeeft.
Vergeet niet, DecalGirl is maar 1 van de skin winkels, er zijn er meer, maar deze is wel de bekendste en meest populair om de pasvorm e.d.
Ik neem aan dat Resogun gratis is toch?
Of moet je een minimaal aantal maanden PS+ kopen?
Of moet je een minimaal aantal maanden PS+ kopen?
[ Voor 39% gewijzigd door DeBaroN op 27-11-2013 13:51 ]
Zeker maar het is altijd wel goed geregeld bij hun. Er zitten echt bijzonder gruwelijke tussen!CRXDelSol schreef op woensdag 27 november 2013 @ 13:49:
Vergeet niet, DecalGirl is maar 1 van de skin winkels, er zijn er meer, maar deze is wel de bekendste en meest populair om de pasvorm e.d.
Bij een Playstation Plus abo wel ja. En die krijg je een maand gratis.baronruud schreef op woensdag 27 november 2013 @ 13:51:
Ik neem aan dat Resogun gratis is toch?
Die loopt gewoon door op de PS4, is dus prima.Verwijderd schreef op woensdag 27 november 2013 @ 13:52:
Wat als ik al een playstation+ abo hebt?
Dit topic is gesloten.
![]()
Let op:
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.
Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.
Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan