YouTube mis ik inderdaad ook. Gelukkig is DLNA al wel bevestigd voor de tweede grote update tussen nu en januari 2014.AllSeeyinEye schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:18:
Hmmz, op de PS3 gebruik ik behalve de gaming functies eigenlijk alleen Youtube en DLNA (media streaming). Beide lijken dan weer te ontbreken (bij launch).
moet zeggen dat Netflix Nederland ook wel een mager aanbod heeft. Ik ga zelf ook naar de Amerikaanse Netflix omdat het daar beter is.
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Yep, wordt wel steeds beter trouwens - pasgeleden hebben ze nog een deal met Sony in Nederland gesloten (waardoor, eindelijk, o.a. series als Breaking Bad beschikbaar zijn). Vanaf 2014 zullen alle Disney films/series ook als eerste op Netflix komen (na de bioscoop, uiteraard).laurens700 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:20:
moet zeggen dat Netflix Nederland ook wel een mager aanbod heeft. Ik ga zelf ook naar de Amerikaanse Netflix omdat het daar beter is.
Wordt Youtube niet gewoon ondersteund vanuit de browser?
BFV: SuperflipNL [PS4]
De PS3 app is werkelijk fantastisch, mits je je mobiel gebruikt om te browsen. Ondersteuning out of the box.SuperflipNL schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:23:
Wordt Youtube niet gewoon ondersteund vanuit de browser?
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Verwijderd
Een aparte Youtube app is wel een zwaar minpunt. Ik gebruik eigenlijk alleen Youtube van de apps.
Zojuist AC4 alsnog maar even besteld. Kost bij Wehkamp 60,- i.t.t. GameMania die de volle mep vragen. Vrijdag bij mijn PS4 ook nog Battlefield 4, die had ik al meebesteld en aanbetaald.
Dus, Vrijdag vrije dag, en als alles meezit die ochtend in het bezit van:
Playstation 4 (geen bundel)
PS camera
Battlefield 4
Fifa 14
Assassin's Creed 4
Zin in
PS camera
Battlefield 4
Fifa 14
Assassin's Creed 4
Zin in

60,-, is toch ook de volle mep 
Voor minder dan 55 wordt het interessant
[ Voor 41% gewijzigd door dutchgio op 26-11-2013 14:27 ]
Alles met een 4Kaap schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:25:
Zojuist AC4 alsnog maar even besteld. Kost bij Wehkamp 60,- i.t.t. GameMania die de volle mep vragen. Vrijdag bij mijn PS4 ook nog Battlefield 4, die had ik al meebesteld en aanbetaald.
PS camera
Battlefield 4
Fifa 14
Assassin's Creed 4
Zin in
Ja inderdaad. maar op de PC heb je wel een Chrome add-on waardoor je op je NL account Amerikaanse content krijgt. Maar dat werkt helaas niet op smartphones en andere apparaten...laurens700 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:20:
Dat zou mooi zijn, maar dat is wel een concurrent voor hun eigen Music Unlimited service. Dus ik vrees dat Spotify niet snel op de PS4 zal verschijnen (maar het kan altijd natuurlijk).laurens700 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 13:59:
lijkt mij vet als ps4 Spotify gaat ondersteunen. Weet wel dat op de forum van Spotify kan aangeven en ze er misschien wat aan gaan doen.
Dat klinkt al beter danUniciteit schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:22:
Yep, wordt wel steeds beter trouwens - pasgeleden hebben ze nog een deal met Sony in Nederland gesloten (waardoor, eindelijk, o.a. series als Breaking Bad beschikbaar zijn). Vanaf 2014 zullen alle Disney films/series ook als eerste op Netflix komen (na de bioscoop, uiteraard).
[ Voor 32% gewijzigd door SToRM666 op 26-11-2013 19:37 ]
PSN id: NL_SToRM
Dan liever Google Music. Kan je ook je eigen muziek via die app luisteren.
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Iemand enig idee of de 55 euro voor skylanders uit de MM krant ook voor de PS4 versie geldt
Anders ga ik die nog even scoren gaat mijn zoon vast leuk vinden
Anders ga ik die nog even scoren gaat mijn zoon vast leuk vinden
Verwijderd
Weet er iemand waar je al een PS4 camera kan bestellen en die dan mogelijk ook nog leverbaar is op vrijdag? Of zijn deze ook allemaal uitverkocht?
http://www.bol.com/nl/p/s...bf92970065bba51d010000411Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:42:
Weet er iemand waar je al een PS4 camera kan bestellen en die dan mogelijk ook nog leverbaar is op vrijdag? Of zijn deze ook allemaal uitverkocht?
Inderdaad! Dus als jullie nou even allemaal wachten, dan download ik m eerst en post ik t hier wel als ie binnen islaurens700 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 13:49:
Nu moeten we trouwens niet met ze alle donderdag precies na de lunch de patch downloaden. Straks liggen de servers eruit van de website, kunnen we hem straks alsnog vrijdag downloaden
Ik heb een nieuwe voor jeVerwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:42:
0:00 uur campen voor de winkel.CRXDelSol schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 13:44:
[...]
Daarom haal ik het op in de winkel, om 09:00 campen voor de winkel.
0:30 update geïnstalleerd en kunnen we helemaal los!
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Verwijderd
zat hem net te kijken, wilde hem hier ook al posten
leuk item! de GK boys klinken bijzonder positief over de ps4!
Ze zijn over de meeste dingen wel vrij positief hoor. Maar zeker een leuk item. Het helpt mijn overhypte gevoel alleen totaal niet op dit momentVerwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:48:
[...]
zat hem net te kijken, wilde hem hier ook al posten![]()
leuk item! de GK boys klinken bijzonder positief over de ps4!
Yeah. De BF4 patch is uit voor de PS4. Hopelijk kunnen wij hem vrijdag zonder (grote) problemen spelen.
http://battlelog.battlefi...view/2955065219984044095/
UPDATE INCLUDES:
-Fixed common crashes that could occur when changing weapons or maps
-Reduced the probability of a corrupted save file in the single player campaign
-Fixed a crash occurring when resuming the single player campaign
-Fixed a bug where accessing PlayStation Plus subscription resulted in a connection error
-Improved performance when shooting at destroyed Levolution objects
UPDATE INCLUDES:
-Fixed a bug where accessing PlayStation Plus subscription resulted in a connection error
Hoop dat het idd hier beter van wordt. Ik zat al te twijfelen om hem vrijdag te laten liggen.G4mert schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:01:
Yeah. De BF4 patch is uit voor de PS4. Hopelijk kunnen wij hem vrijdag zonder (grote) problemen spelen.
UPDATE INCLUDES:
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Ik zit nog steeds te dubben. De Amerikaanse manier ziet er vreselijk interessant (lees goedkoop) uit, maar ben een beetje bang dat als ze gaan bannen dat ik een hoop geld/spellen kwijt ben.
ja inderdaad. Als Sony het zelfde hanteert als bij de Xbox zie ik geen problemen. Daar kan je gewoon games kopen in de Amerikaanse storeRobkazoe schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:41:
Ik zit nog steeds te dubben. De Amerikaanse manier ziet er vreselijk interessant (lees goedkoop) uit, maar ben een beetje bang dat als ze gaan bannen dat ik een hoop geld/spellen kwijt ben.
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Als jij 10,- verschil hetzelfde vinddutchgio schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:27:
60,-, is toch ook de volle mep
[ Voor 6% gewijzigd door JeroenNietDoen op 26-11-2013 15:47 ]
Waarom zou er geband gaan worden?Robkazoe schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:41:
misschien ook slim om dat document met alle psn id's op donderdagavond/vrijdagochtend nog is te laten verschijnen. Kan nu al het document niet meer vinden.
net even gekeken in de concurrenten forums (xbox) we stijgen wel met de aantal pagina's zowel met de levertijden als de nextgen xbox.
net even gekeken in de concurrenten forums (xbox) we stijgen wel met de aantal pagina's zowel met de levertijden als de nextgen xbox.
[ Voor 31% gewijzigd door laurens700 op 26-11-2013 15:55 ]
Lijstje is met 64 man al goed op weg!
Alleen voel ik met mijn 19 wel jong, (met nog 2 andere 19 jarige zijn wij de jongsten)
Alleen voel ik met mijn 19 wel jong, (met nog 2 andere 19 jarige zijn wij de jongsten)
Met 19 jaar ben je ook jong
Geen idee wat de gemiddelde leeftijd is, maar ik denk dat ik ergens in het midden zou zitten met 34 jaar.
Geen idee wat de gemiddelde leeftijd is, maar ik denk dat ik ergens in het midden zou zitten met 34 jaar.
Gemiddeld is inderdaad ergens 30-34.AllSeeyinEye schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:56:
Met 19 jaar ben je ook jong![]()
haha 19 valt toch mee! Je kan je zelf beschouwen als een jonge engel die op een goddelijke gameconsole gaat spelenrolandos582 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:54:
Lijstje is met 64 man al goed op weg!
Hoe kan ik me toevoegen in het sheet? de maker een bericht sturen?
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Toch pak ik jullie 1 voor 1 met gemak.
Dat maakt het nou zo leuk naar mijn inzien. Verschillende leeftijd en dan samen gamen!AllSeeyinEye schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 15:56:
Met 19 jaar ben je ook jong![]()
Check jongens! ineens bij de BS
Ordernummer: 1088XXX
Datum: 23-11-2013
Status: Uw bestelling wordt ingepakt
Betaalmethode: iDEAL
Pakketcode(s):
3SYNHB112633828 Traceer uw pakket
Hoop dat ik wel mooie strik erom heen krijg!! Anders hoef ik hem niet
Pakketcode(s):
Ik zou bijna zeggen dat hij vandaag of morgen nog de post op gaat haha. Maarja, ze moeten er zoveel inpakken dat ze maar ruim op tijd gaan beginnen.laurens700 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:03:
Check jongens! ineens bij de BS
Pakketcode(s):
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Ik heb nog niks van de bartsmit
Krijg je dat via mail?!
Krijg je dat via mail?!
Ik hoop het!! Zou gaaf zijn als ik hem al morgen of overmorgen heb!! Ga ik jullie jaloers makenOxigeon schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:04:
[...]
Ik zou bijna zeggen dat hij vandaag of morgen nog de post op gaat haha. Maarja, ze moeten er zoveel inpakken dat ze maar ruim op tijd gaan beginnen.
Omdat er in de ToS nadrukkelijk staat dat je een PSN+ account moet aanmaken voor jouw regio. Aangezien we niet in de VS wonen, overtreed ik daarmee de ToS en dat zou een reden kunnen zijn voor de banhamer.
BTW. Deze ziet er wel vet uit zeg:
https://twitter.com/TheRe...05298276263792640/photo/1
Ik kan nu ja zeggen, om je te pestendutchgio schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:09:
Ik heb nog niks van de bartsmit![]()
Krijg je dat via mail?!
Zou wat zijn haha... Dat ze hem in ieder geval maar goed inpakken, niet dat ie DOA wordt er doorlaurens700 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:09:
[...]
Ik hoop het!! Zou gaaf zijn als ik hem al morgen of overmorgen heb!! Ga ik jullie jaloers maken
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Ziet er toch wel cool uit zeg, is dat van die website welke iemand (of jij) eerder had gepost?G4mert schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:38:
Zojuist mijn witte DS4 binnengekregen. Errug nice!![]()
[afbeelding]
Zou het goed doen bij mijn Salontafel waar hij op moet liggen, misschien dat mijn vriendin dan niet meer zeurt dan het in de weg ligt

My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ook dat is slecht nieuws, hij staat nog op "klaar voor verwerking"laurens700 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:10:
[...]
Ik kan nu ja zeggen, om je te pestenmaar dat doe ik niet. Als je inlogt via bartsmit en naar je status gaat zie je het
Ach, ze hebben nog even
Weet iemand trouwens nog een goed alternatief voor de Turtle Beach Ear Force PX4. Prijs vind ik nu nog een beetje te hoog..
Even iets anders. Het is een beetje offtopic, maar ook wel ontopic. Sommige van ons kunnen niet wachten op de nieuwe gameconsoles, om hen toch een beetje stoom af te blazen. Is het misschien leuk om Southpark consolewars episode 2 - A song of Ass and fire the zien.
http://www.southpark.nl/f...08-a-song-of-ass-and-fire
Veel kijk plezier!
http://www.southpark.nl/f...08-a-song-of-ass-and-fire
Veel kijk plezier!
26 hier, maar op zulke momenten het geduld van een 16 jarige.Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:13:
[...]
Lijkt mij wat lager in dit topic/op de gaming sectie van GoT?
Da's niet zo moeilijk. Als je de 40 gepasseerd bent, dan gaan de reflexen toch wel iets achteruitrolandos582 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:01:
Toch pak ik jullie 1 voor 1 met gemak.
Maar dat mag de pret niet drukken (al zou je dat niet zeggen als je mij in de chat hoort.
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Uiteraard, en als je jong bent. Dan zijn ze in top vorm. Maarja ik mag mijzelf ook wel pro CoD noemen.Jackal131 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 16:32:
[...]
Da's niet zo moeilijk. Als je de 40 gepasseerd bent, dan gaan de reflexen toch wel iets achteruit.
Maar dat mag de pret niet drukken (al zou je dat niet zeggen als je mij in de chat hoort.)

Dit is de sheet van alle Psn ID's : https://docs.google.com/s...aDRkbHc&usp=sharing#gid=0
Verwijderd
tnx, gelijk ff pm gestuurdgiganielsie schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:04:
Dit is de sheet van alle Psn ID's : https://docs.google.com/s...aDRkbHc&usp=sharing#gid=0
Killzone tijd vrijdag+zaterdag+zondag zonder slaap!
P.S. ik ben ook 26 en voel me op dit moment 16 hahaha

Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:06:
[...]
tnx, gelijk ff pm gestuurd
P.S. ik ben ook 26 en voel me op dit moment 16 hahaha![]()

Vanaf dat ik mijn PS4 in huis heb, 36h non stop CoD!
Echte feestweken zijn dit, vorige week de Xbox One, deze week wordt het laatste beetje tv-meubelruimte in beslag genomen door de PS4, kijk er erg naar uit. Ik verwacht wel dat ik snel door mijn 500 GB schijfruimte heen zal zijn, en ben aan het rondkijken welke vervangende schijf ik erin kan stoppen. In een thread op Neogaf hierover komen de volgende twee het vaakst naar voren:
pricewatch: Hitachi Travelstar 7K1000, 1TB
pricewatch: Seagate Momentus ST1000LM014, 1TB
Zijn er hier nog mensen die andere schijven op het oog hebben? Uit de eerste tests blijkt dat SSD's niet echt een enorm verschil met zich meebrengen, zeker in snelheidswinst per euro
Zijn er hier nog mensen die andere schijven op het oog hebben? Uit de eerste tests blijkt dat SSD's niet echt een enorm verschil met zich meebrengen, zeker in snelheidswinst per euro
[ Voor 0% gewijzigd door Kooj1980 op 26-11-2013 17:15 . Reden: typo ]
PSN: Kooi1980 - Xbox Live: Kooister
Haha, ik ben zelf 18 jaar oud en een van de gelukkige die vrijdag ook zijn Ps4 op mag halen bij de GM. Helaas geen nachtopening en overdag tot 15:30 op schoolVerwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:06:
[...]
tnx, gelijk ff pm gestuurd
P.S. ik ben ook 26 en voel me op dit moment 16 hahaha![]()

Verwachten ze dat we het niet alleen kunnen dragenChester schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:20:
Woop woop, m'n 2 sms'jes van de GM ontvangen voor de nachtopening
Ghehe, op hun website staat "Kom, indien mogelijk, met 2 personen voor de ophaling van jouw exemplaar."

Denk dat het eerder met veiligheid te maken heeft.Donstil schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:22:
[...]
Verwachten ze dat we het niet alleen kunnen dragen
Gaat meer om de veiligheid zodat je niet 's nachts zonder Ps4 weer naar huis looptDonstil schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:22:
[...]
Ik gok voor de veiligheid.Donstil schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:22:
[...]
Nee is een stukje veiligheid als je 's nachts met geld en/of die console loopt.Donstil schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:22:
[...]
Bij ons doen ze daarom geen nachtopening maar goed de volgende morgen kan ik netjes om mijn PS4
Nog even over NFS: Rivals. Er staan sinds vanmiddag enkele reviews uit ook op Gamekings. Maar daar word ik nu niet echt enthousiast van. Nog in dubio of ik dit spel meeneem op release.
Ik weet niet welk dorp je woont, maar in een beetje stad loopt er genoeg tuig rond die best interesse hebben om iemand zijn PS4 afhandig te maken. Daarom wordt er geadviseerd om niet alleen te komen.Donstil schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:22:
[...]
Verwijderd
Ik zou hem niet kopen als ik jou was. Ik was een enorme NFS fan. Maar ever since: most wanted en the run is het complete bagger. Rivals heb ik gedownload (voel je vrij om me uit te schelden en een piraat te noemen) op de PC, maar het is echt ruk. Het concept heeft wat, maar is ontiegelijk slecht uitgewerkt.epamel schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:25:
[...]
Nee is een stukje veiligheid als je 's nachts met geld en/of die console loopt.
Bij ons doen ze daarom geen nachtopening maar goed de volgende morgen kan ik netjes om mijn PS4
Nog even over NFS: Rivals. Er staan sinds vanmiddag enkele reviews uit ook op Gamekings. Maar daar word ik nu niet echt enthousiast van. Nog in dubio of ik dit spel meeneem op release.
Piraat!Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:37:
[...]
Ik zou hem niet kopen als ik jou was. Ik was een enorme NFS fan. Maar ever since: most wanted en the run is het complete bagger. Rivals heb ik gedownload (voel je vrij om me uit te schelden en een piraat te noemen) op de PC, maar het is echt ruk. Het concept heeft wat, maar is ontiegelijk slecht uitgewerkt.
Hij krijgt een metascore van 74-82 afhankelijk van platform. Niet super, maar ook niet slecht.
[ Voor 5% gewijzigd door XanaduNL op 26-11-2013 17:40 ]
PC versie schijnt verschrikkelijk te zijn (zie ook deze video van TotalBiscuit YouTube: Let's not play Need for Speed: Rivals), maar over het algemeen hoor en lees ik lovende dingen over de nextgen versie op de console.
De lijst gaat inderdaad er goed. Staan nu 65 Tweakers op
Met een leeftijd tussen de 19 en 44 jaar. Dus een mooi divers publiek.
https://docs.google.com/s...bHc&usp=sharing#gid=0
Kan dit niet in de topic warning? Lijkt me vervelend om steeds te moeten herhalenmathijs55 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:46:
De lijst gaat inderdaad er goed. Staan nu 65 Tweakers opMet een leeftijd tussen de 19 en 44 jaar. Dus een mooi divers publiek.
Steam/XBL: Avioto
Verwijderd
Inderdaad!Avioto schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:53:
[...]
Kan dit niet in de topic warning? Lijkt me vervelend om steeds te moeten herhalen
Ik ga vnaaf ff iedereen die killzone heeft toevoegen
Kan serieus niet wachten, so close, yet so far away!

Altijd leuk om een pot te doen.. PiraatVerwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:56:
[...]
Inderdaad!
Ik ga vnaaf ff iedereen die killzone heeft toevoegen![]()
Kan serieus niet wachten, so close, yet so far away!![]()
Nee ik twijfel teveel over NFS:Rivals. Maar bedankt voor je tip!
Denk ook niet dat ik het spel ga aanschaffen.
Pff duurt nog lang tot vrijdag..

Mijn ps4 is al bij PostNL 
w bestelling met ordernummer 1088XXX is overgedragen aan PostNL
Pakketservice.
Het pakket wordt zo spoedig mogelijk, over het algemeen de volgende
werkdag, bij de Bart Smit winkel van uw keuze bezorgd op onderstaand adres:
Pakketservice.
Ben er ook erg over aant twijfelen, denk ook dat ik hem laat liggen tot ie onder de 3 tientjes is... Word nu NBA2K of ACepamel schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:58:
[...]
Altijd leuk om een pot te doen.. Piraathaha..
Nee ik twijfel teveel over NFS:Rivals. Maar bedankt voor je tip!
Denk ook niet dat ik het spel ga aanschaffen.
Pff duurt nog lang tot vrijdag..![]()
Als je hem af moet halen bij de winkel krijg je hem niet eerder mee denk ik... staat volgens mij een flinke claim op vanuit Sonylaurens700 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 18:18:
Pakketservice.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Heb de Momentus gisteren binnen gekregen.Kooj1980 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:10:
Echte feestweken zijn dit, vorige week de Xbox One, deze week wordt het laatste beetje tv-meubelruimte in beslag genomen door de PS4, kijk er erg naar uit. Ik verwacht wel dat ik snel door mijn 500 GB schijfruimte heen zal zijn, en ben aan het rondkijken welke vervangende schijf ik erin kan stoppen. In een thread op Neogaf hierover komen de volgende twee het vaakst naar voren:
Gekocht op basis van de IGN review waar ze inderdaad de conclusie trokken dat SSD een fractie sneller is op SSHD.
Verwijderd
Whaah, mazzelpik! Met wat geluk wo/do al in huis dus!laurens700 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 18:18:
Pakketservice.
Iedereen met killzone uit het google docs document trouwens vriendschap verzoek verzonden
rolandos582 in "[NextGen] [PS4] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen"
Stuk of 8 mensen die besteld hebben bij BS krijgt hem ''morgen'' in huis. Of het ook gaat gebeuren, dat is de vraag.
Stuk of 8 mensen die besteld hebben bij BS krijgt hem ''morgen'' in huis. Of het ook gaat gebeuren, dat is de vraag.
Zo, Playstation account aangemaakt.
Zou zelf ook graag in de lijst willen als dat mogelijk is, krijg als de intertoys 't goed doet, die van mij vrijdag.
En ben dan nog vrij ook
Zou zelf ook graag in de lijst willen als dat mogelijk is, krijg als de intertoys 't goed doet, die van mij vrijdag.
En ben dan nog vrij ook
Lekker tijdvak van bol, tussen 08.00 en 20.00 uur. Ik lig vanaf 8 uur al bij de deur
PSN: Finally_Chris
Verwijderd
Jaloers op iedereen die vrijdag de ps4 al ontvangt, heb geluk als ik hem in 2013 nog krijg
Kan je via de PSN site ook vriendschapsverzoeken verzenden of enkel via een PS?Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 18:40:
[...]
Whaah, mazzelpik! Met wat geluk wo/do al in huis dus!![]()
Iedereen met killzone uit het google docs document trouwens vriendschap verzoek verzonden
Voor welke games is het mogelijk om in te ruilen van PS3 naar PS4?
De link doet het niet, de vorige wel.mathijs55 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 17:46:
De lijst gaat inderdaad er goed. Staan nu 65 Tweakers opMet een leeftijd tussen de 19 en 44 jaar. Dus een mooi divers publiek.
Misschien nog een aanvulling, als we de populairste MP games per kolom verdelen (met afkortingen: AC:BF, BF4, COD:G, FIFA14, KZ:SF, NFS:R), en wel of geen kruisje geven dan kan je zelf sorteren om de users te zien die dezelfde games spelen.
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Assassin’s Creed IV Black Flag, Call of Duty: Ghosts, Watch_Dogs, NBA 2K14 en Battlefield 4.o_obi schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 19:16:
Voor welke games is het mogelijk om in te ruilen van PS3 naar PS4?
Goed idee, zal hier eens een opzetje voor maken als ik terugkom van mijn voetbaltrainingJumpman schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 19:26:
[...]
De link doet het niet, de vorige wel.Sowieso mijn complimenten voor het opzetten.
Misschien nog een aanvulling, als we de populairste MP games per kolom verdelen (met afkortingen: AC:BF, BF4, COD:G, FIFA14, KZ:SF, NFS:R), en wel of geen kruisje geven dan kan je zelf sorteren om de users te zien die dezelfde games spelen.
Deze link doet het wel toch?
https://docs.google.com/s...NRVHA2aDRkbHc&usp=sharing
Bedankt.TRK schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 19:29:
[...]
Assassin’s Creed IV Black Flag, Call of Duty: Ghosts, Watch_Dogs, NBA 2K14 en Battlefield 4.
Verwijderd
Hij ligt gewoon nog steeds bij Bart Smit, ze melden de pakketjes vooraf, zodat ze donderdagmiddag gelijk naar PostNL gebracht kunnen worden. Was ook bij GTA V.laurens700 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 18:18:
Pakketservice.
Verwijderd
Denk het wel, zelf via de iphone app gedaanTRK schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 19:02:
[...]
Kan je via de PSN site ook vriendschapsverzoeken verzenden of enkel via een PS?
Zijn er nog mensen die een US account gaan aanmaken zodat je de games voor een zeer gunstige prijs kan kopen? Of zijn er mogelijke bezwaren omtrent bans etc?
Op de PS3 heb ik accounts gehad van alle mogelijke regios en ook actief gebruikt, nooit een ban gehad en heb ook nooit gehoord/gelezen dat er daardoor een ban is uitgedeeld. Het staat in de ToS idd dat je een account in je eigen region moet aanmaken, maar de console is regiovrij dus dat zal allemaal wel los lopen.
Ik heb zelf een nieuwe US account aangemaakt en via Amazon.com prepaid tegoed gekocht en deze staan nu in mijn wallet. Games zijn zo'n 59,99 dollar dat komt neer op ongeveer 46 euro met de huidige koers.
Op de PS3 heb ik accounts gehad van alle mogelijke regios en ook actief gebruikt, nooit een ban gehad en heb ook nooit gehoord/gelezen dat er daardoor een ban is uitgedeeld. Het staat in de ToS idd dat je een account in je eigen region moet aanmaken, maar de console is regiovrij dus dat zal allemaal wel los lopen.
Ik heb zelf een nieuwe US account aangemaakt en via Amazon.com prepaid tegoed gekocht en deze staan nu in mijn wallet. Games zijn zo'n 59,99 dollar dat komt neer op ongeveer 46 euro met de huidige koers.
Verwijderd
dlc kun je dan niet downen toch? in dat geval hou ik het bij een EU accountBoomTree schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 20:07:
Zijn er nog mensen die een US account gaan aanmaken zodat je de games voor een zeer gunstige prijs kan kopen? Of zijn er mogelijke bezwaren omtrent bans etc?
Hoezo zou je DLC niet kunnen downen dan? Je moet dan wel met je US account blijven gamen en US PS+ halen dan werkt het gewoon waarschijnlijk.
Jawel alleen dan uit de Amerikaanse store. Waar ze wel altijd een dag eerder opstaan. Heb al dik een jaar een Amerikaans account erbij voor demo's enzovoort. .Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 20:12:
[...]
dlc kun je dan niet downen toch? in dat geval hou ik het bij een EU account
@Boomtree
Zodra je de dlc hebt gedownload kan je er gewoon mee op je Europese account spelen hoor.
[ Voor 12% gewijzigd door DidierB op 26-11-2013 20:17 ]
Klopt. Pakketje is aangemeld voor verzending, dan krijg je de code en de mail.Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 19:45:
[...]
Hij ligt gewoon nog steeds bij Bart Smit, ze melden de pakketjes vooraf, zodat ze donderdagmiddag gelijk naar PostNL gebracht kunnen worden. Was ook bij GTA V.
Donderdag wordt alles dan opgehaald en vrijdag/zaterdag bezorgd.
Denken dat je de console morgen krijgt na dit mailtje gaat je/ze alleen maat teleur stellen.
@DidierB Oke dat is goed om te weten wist wel dat het met demo's kon maar met DLC dus ook. Geen reden meer dus om een EU account te gebruiken.
Ik heb er zelf al een, deed ik op de PS3 nog wel eens.BoomTree schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 20:07:
Donstil-NL voor NL
Donstil-USA voor USA
En Donstil-Jap voor de Japanse store.
Werkt al jaren uitstekend.
Er staat dat ik hem morgen kan verwachten tussen 10 en 12 uur in mijn track en trace.
Verwijderd
Het zou erg zijn als je nu vrij hebt genomen van je werk en dat je morgen de bezorger aan de overkant iemand een pakketje ziet brengen en vervolgens wegrijd.laurens700 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 20:40:
Er staat dat ik hem morgen kan verwachten tussen 10 en 12 uur in mijn track en trace.
Haha ja! Of dat hij bij de buren wordt afgeleverd, wil je hem ophalen en zeg je tegen je irritante buurjongen " ik kom mijn ps4 ophalen" buurjongen " mmmm nee die is niet afgeleverd" doet hij de deur dicht rent snel naar zijn kamer om op mijn ps4 te gaan spelen!Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 20:46:
[...]
Het zou erg zijn als je nu vrij hebt genomen van je werk en dat je morgen de bezorger aan de overkant iemand een pakketje ziet brengen en vervolgens wegrijd.
Het lullige is dat ik moet werken morgen:(
Hebben sommige ook problemen met sommige jongens te vinden via de playstation app en toe te voegen? Ik kijk bijvoorbeeld mathijs (CFC-Mathijs) niet vinden..
Hoe zit het met remote play trouwens? Ik wil dus digitale games kopen vanuit de US store. Maar zijn deze dan ook via de EU account op remote play te spelen?
Dit topic is gesloten.
Let op:
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.
Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.
Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan