PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00
Ik zit zelf ook heel hard te twijfelen. Het ziet er echt heel vet uit. Alleen koop ik Fifa14 en BF4 ook al. Misschien na een maandje maar doen.. Maar Madden 25 lijkt me ook vet..wimstradamus schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 09:03:
Leuk toch nog meer mensen die voor NBA2k kiezendacht even dat ik de enigste zou zijn
Ohhh de keuzes

Ben zeer benieuwd of de laatste Lego game wat is. Na Lego LotR was ik er eigenlijk helemaal klaar meeAlvanosa schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 08:18:
[...]
Ik heb dezelfde games in de preorder staan, vooral Lego lijkt mij een leuke game om te spelen. Daarnaast denk ik er ook aan om eventueel Fifa nog erbij te halen.
Ik vind NBA2k toch wel 1 van de mooiste sport spellen tot nu toe. Ik heb dan zelf FIFA 14 bij mijn pre order, maar deze is zeker niet zo mooi als NBA2k. Helaas is basketbal niet mijn ding anders had ik 'm zeker erbij genomen!mathijs55 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 09:05:
[...]
Ik zit zelf ook heel hard te twijfelen. Het ziet er echt heel vet uit. Alleen koop ik Fifa14 en BF4 ook al. Misschien na een maandje maar doen.. Maar Madden 25 lijkt me ook vet..
Ohhh de keuzes
Madden heb ik ook eens gehaald destijds voor de X360. Is een toffe game. Je speelt online veelal tegen amerikanen. Alleen 1 probleem. Als je de regels niet zo goed kent verlies je elk potje.mathijs55 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 09:05:
[...]
Ik zit zelf ook heel hard te twijfelen. Het ziet er echt heel vet uit. Alleen koop ik Fifa14 en BF4 ook al. Misschien na een maandje maar doen.. Maar Madden 25 lijkt me ook vet..
Ohhh de keuzes
Daarbij speel ik veel fifa, daar maak ik veel mensen mee in. Maar als je dan zo af en toe eens een potje madden online wilt spelen krijg je daar een flink pak slaag
PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal
Deel je PS4 PSN ID
Je kan mij even een PM sturen of toegang vragen via een Google-Account om je gegevens toe te voegen.
Op Disc, Staat volgens mij ook in de openingspost.PeterPan schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 09:21:
Weer iemand of Killzone in de bundels (Killzone bundel en 'mega' bundel met extra controller en camera) een download versie is of op disk?
- Resistance nu hebben we de topper Killzone
- Motorstorm ( driveclub die uitgesteld is)
- Ridge racer ( weet niet of het een exclusief was)
- Radget en Clank ( kwam die ook uit als launch?)
Dan hadden we nog een aantal multiplatform games, dat waren vrij veel games. Dat is nu een stuk minder.
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Alleen ridge racer dus. Voor Radget en Clank komt dus Knack in de plaats.laurens700 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 09:24:
Ja moet zeggen dat de lancering van de px4 wel minder is dan de voorgaande. Bij de ps3 had je.
Dan hadden we nog een aantal multiplatform games, dat waren vrij veel games. Dat is nu een stuk minder.
Dat is een flinke achteruitgang geweest, Knack ipv R&C.Oxigeon schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 09:26:
[...]
Alleen ridge racer dus. Voor Radget en Clank komt dus Knack in de plaats.
Ik vind Knack echt een tegenvaller. Geeft mij niet echt het gevoel van dit is next-gen! Maarja dat is mijn mening voor de rest ziet het spel er wel grappig uit.Niku schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 09:28:
[...]
Dat is een flinke achteruitgang geweest, Knack ipv R&C.
Ben wel heel erg benieuwd hoe DriveClub en Watch Dogs het gaat doen. De gameplays van Watch Dogs kwam echt veel belovend over en vooral de graphics ook! Hoop alleen niet dat het veel van hetzelfde is.
[ Voor 23% gewijzigd door TRK op 26-11-2013 09:39 ]
Even een Uncharted nieuwtje. Todd Stashwick is dit ook wel bekend van heroes. hij werkt mee met Uncharted 4 en heeft de voice over gedaan van de teaser. Onderste plaatje is van Uncharted 4!

[ Voor 90% gewijzigd door laurens700 op 26-11-2013 09:44 ]
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Ik wacht voor de PS4 sowieso nog op
- Diablo III
- Kingdom Hearts III
- Lego Superheroes
- Final Fantasy XV
- The Order 1886
- Dragon Age Inquisition
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
De reviews zijn, in ieder geval, positief.Niku schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 09:07:
[...]
Ben zeer benieuwd of de laatste Lego game wat is. Na Lego LotR was ik er eigenlijk helemaal klaar mee
klik
Klopt, dat zijn ze bij alle Lego games eigenlijk wel. Maar ik heb een beetje het idee dat als je er 2 gespeeld hebt, je de andere games ook wel kent.Yonix schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 09:52:
[...]
De reviews zijn, in ieder geval, positief.
klik
Het word mijn eerste Lego game, dus dat komt dan mooi uit.Niku schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 09:54:
[...]
Klopt, dat zijn ze bij alle Lego games eigenlijk wel. Maar ik heb een beetje het idee dat als je er 2 gespeeld hebt, je de andere games ook wel kent.
PSN: Alvanosa
PSNid: robero50
EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+
Kwestie van veel spelen. Als ik nu een shooter met een muis speel kan ik er niks meer vanSatom schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 10:05:
FIFA14 en BF4 zijn de games die hier als eerste komen, tevens word dit mijn eerste console en waar ik lichtelijk tegenop zie, is het feit dat ik geen muis meer hebNou, tegenop zien is niet het juiste woord.. Maar heeft het lang geduurd voordat jullie het onder de knie kregen? (Voor FIFA gebruikte ik altijd al een controller
)
Ik heb ook 9 van de 10 keer gegamed op een pc. Nu de PS4 komt gaat dat weer veranderen. FIFA spreekt wel voor zich als je altijd al met een joystick gespeeld hebt. Shooters zijn wel even wennen, maar dat moet zeker geen probleem zijn!Satom schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 10:05:
FIFA14 en BF4 zijn de games die hier als eerste komen, tevens word dit mijn eerste console en waar ik lichtelijk tegenop zie, is het feit dat ik geen muis meer hebNou, tegenop zien is niet het juiste woord.. Maar heeft het lang geduurd voordat jullie het onder de knie kregen? (Voor FIFA gebruikte ik altijd al een controller
)
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Klopt, ga ik zeker halen op PS4.Niku schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 10:28:
Lego: The Hobbit is overigens ook aangekondigd.
Heb Lego Harry Potter (zowel 1-4 als 5-7) op de PS3 platinum gehaald. Erg vermakelijke spellen. Heb ook LotR gespeeld, maar niet 100% gehaald. Had geen zin om de hele wereld rond te lopen om quests te voltooien.
Hopelijk doet de Hobbit het daar iets beter in. Persoonlijk hoeft een open wereld van mij niet zo in een LEGO game.
Welke games kijken jullie het meeste naar uit? Persoonlijk kan ik echt niet wachten op Destiny, the Division, Watch_Dogs, Diablo 3 (en hopelijk Everquest Next).
Voor de rest ga ik F2P games spelen als Warframe (mijn favoriete PC spel). Dan krijg ik nog Flower 'gratis' (al gekocht op PS3 aantal jaar terug) en PS+ games.
Genoeg te doen dus. Over een half jaar dan aan de slag met Destiny en Diablo 3: Ultimate Edition. Lijken me echt mooie games.
Zou wel graag Titanfall spelen. Wel duidelijk een COD makers game: gameplay dik in orde, maar graphics toch weer meh. Jammer dat die dus niet naar de PS4 komt, maar deeltje 2 waarschijnlijk wel, en tot die tijd heb ik genoeg te doen
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Waar dan?Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:26:
Ik weet niet of iemand het al gemeld heeft maar PSN voor de PS4 kan je al in je browser bekijken.
Top, eindelijk iemand die een lijstje wilt bijhoudenmathijs55 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 09:11:
Voor de mensen die graag met Tweakers online willen gamen en de link enkele pagina's terug hebben gemist:
Deel je PS4 PSN ID
Je kan mij even een PM sturen of toegang vragen via een Google-Account om je gegevens toe te voegen.
Hoe kan ik toegang vragen dan?mathijs55 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 09:11:

[ Voor 32% gewijzigd door EnzymeNL op 26-11-2013 12:32 ]
PSN ID: Enzyme-NL
Inderdaad? Had Sony niet aangeven dat dit alleen via de PS4 zou kunnen?
EDIT: zo te zien dus wel:
https://store.sonyenterta...cid=STORE-MSF75508-PS4CAT
[ Voor 21% gewijzigd door Goudstalen op 26-11-2013 12:33 ]
Wat een oudjes allemaal eigenlijkmathijs55 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 09:11:
Voor de mensen die graag met Tweakers online willen gamen en de link enkele pagina's terug hebben gemist:
Deel je PS4 PSN ID
Als het goed is gaat dit niet mogelijk zijn helaas...Niku schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:34:
Gaat het deze generatie mogelijk worden om je PSN nickname te wijzigen? Zal wel niet, maar ik zou het wel fijn vinden.
Nee helaas niet. Schijnt te veel werk te zijn voor Sony.Niku schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:34:
Gaat het deze generatie mogelijk worden om je PSN nickname te wijzigen? Zal wel niet, maar ik zou het wel fijn vinden.
Je kunt wel je Facebook koppelen en je FB naam + foto gebruiken, maar ja, het is maar de vraag of je dat wilt (then again, waarom zou je dan op FB zitten...)
Ik vind de PS4 lineup zoals het er nu uitziet wel beter. Bij de PS3 had je Resistance en Motorstorm en wat kleine PSN spellen zoals Super-Rub-A-Dub en Super Stardust HD, daarna heb ik maanden moeten wachten op Heavenly Sword.laurens700 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 09:24:
Ja moet zeggen dat de lancering van de px4 wel minder is dan de voorgaande. Bij de ps3 had je.
Bij de PS4 heb ik wel interesse in Killzone, AC4 en Knack. En daarnaast is NFS misschien ook wel leuk. En dan zijn er op PSN nog spellen als Resogun en Minecraft (die komt bij launch toch?).
[ Voor 3% gewijzigd door SToRM666 op 26-11-2013 12:37 ]
PSN id: NL_SToRM

Wow erg mooi!G4mert schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:38:
Zojuist mijn witte DS4 binnengekregen. Errug nice!![]()
[afbeelding]
Hoe voelt die voor de rest? En al geprobeerd met de PS3?
PSN ID: Enzyme-NL
Die ziet er wel erg strak uit! Misschien zelfs wel mooier dan de zwarte...G4mert schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:38:
[afbeelding]
Daar was ik al bang voor, zure sessie.TRK schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:35:
[...]
Als het goed is gaat dit niet mogelijk zijn helaas...
Ja voelt echt super ik was bang dat ze de texuture/grip aan de achterkant zouden verwijderen. Maar dat zit er gewoon!DGonlag2 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:39:
[...]
Wow erg mooi!
Hoe voelt die voor de rest? En al geprobeerd met de PS3?
Nog niet getest met de Ps3, dat ga ik vanavond eens testen. maar vrijdag sowieso aan de slag op mn Ps4
43% of all statistics are worthless.
KwijlG4mert schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:38:
[afbeelding]
Ik heb mezelf ook maar op de lijst gezet. Normaal gesproken speel ik altijd anoniem/alleen, maar deze generatie misschien toch maar wat socialer worden
Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:43:
Waar heb je die controller gehaal/besteld?
Bij www.evilcontrollers.comEnzymeNL schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:42:
Zeker mooi ja. Zelf gedaan of van iemand over gekocht?
In totaal met verzending 78 euro kwijt.
Verwijderd
Nice! Ik ga alleen toch voor een blauwe of rode controller als 2de.G4mert schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:38:
[afbeelding]
Bekende site inderdaad, ik ben ook bezig met mijn modded 2e controller. En op termijn ook mijn 1e controller laten doen.G4mert schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:49:
[...]
[...]
Bij www.evilcontrollers.com
In totaal met verzending 78 euro kwijt.
Erg mooi! Model Stormtrooper!G4mert schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:38:
[afbeelding]
Persoonlijk vind ik dat echt afzichtelijk. Bij mij komt er in principe alleen dezelfde kleur als de console in, uitzonderingen daargelaten. Een stijldingetje, of een autistisch trekje, haha.Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:54:
[...]
Nice! Ik ga alleen toch voor een blauwe of rode controller als 2de.
Ik moet het helaas doen met na schooltijd, tussen 17:00 & 18:00.laurens700 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 13:05:
Pfff krijg er zin in zeg!! Speciaal vrijdag vrij genomen!
Maar aan de ene kant ook weer een voordeel dat PSN dan niet down is...
Een vriend van mij heeft wel eens wat ge-preordered, maar dat kreeg hij mooi niet op release. Maar ge-cancelled en in de winkel het spel gaan halen. Geen idee of dat altijd zo is, maar eerste ervaringen zijn het belangrijkst.....Nowa schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 12:47:
Iemand een BF4 preorder lopen bij de MM of Saturn? Vraag me af of deze leveren op dag van release. Geen ervaring mee nl.
Verwijderd
Hahahah ik ooklaurens700 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 13:05:
Ik heb voor de PS4 ook vrij genomen, ik had toch nog meer dan genoeg vrije dagen over.laurens700 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 13:05:
Ik ga er samen om met iemand anders die er ook 1 besteld heeft. Ik begin er ook al veel zin in te
krijgen! Het is alleen nog even afwachten of ik nou wel of geen bundel krijg...
Verwijderd
jij krijgt hem elk geval de 29ste. Vele krijgen hem niet die er ook stiekem op hopen.SToRM666 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 13:14:
[...]
Ik heb voor de PS4 ook vrij genomen, ik had toch nog meer dan genoeg vrije dagen over.
Ik ga er samen om met iemand anders die er ook 1 besteld heeft. Ik begin er ook al veel zin in te
krijgen! Het is alleen nog even afwachten of ik nou wel of geen bundel krijg...
Heb weer wat leuk nieuws en een tip.
Chris Owen, de Engelse community manager bij PlayStation, heeft via Twitter laten weten dat de PS4 firmware 1.51 vanaf donderdag in Europa te downloaden is.Rond lunchtijd verschijnt de update op de Europese PlayStation website.
Na het downloaden van firmware 1.51 dien je deze op een USB stick te zetten, en het vrijdag op de PlayStation 4 te installeren vanaf deze USB stick. Het wordt aangeraden om dit donderdag te doen, aangezien heel Europa vrijdag de update zal downloaden via het PlayStation Network op de PlayStation 4. Hierdoor kan er overbelasting optreden met als resultaat een trage download of een netwerk dat slecht bereikbaar is. Dit gebeurde namelijk ook bij de lancering van de PS4 in Amerika.
Dus voor de mensen die geen zin hebben om elke keer een error te krijgen dat ze disconnected zijn of dat het niet lukt om de patch te downloaden:)
naar mij weten gebeurd dat niet. Je krijgt of een belletje dat je kan switchen van je kale naar de killzone bundel.Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 13:17:
Zijn er al mensen gebeld om een pre-order vrijdag op te komen halen? Of gebeurd dat sowieso niet?
Vaak als je een order bevestiging hebt gekregen, kan je hem de 29ste ophalen. Eventueel kan je of bellen naar het filiaal of via twitter/facebook laten weten hoe het met jou bestelling zit. Hou wel je ordernummer erbij.
Kost ook best veel tijd voor hen om iedereen persoonlijk te bellen
[ Voor 20% gewijzigd door laurens700 op 26-11-2013 13:22 ]
Dit is wel een handige tip! Aangezien PSN zwaar overbelast gaat worden vrijdag. Ga het donderdag middag gelijk download!laurens700 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 13:18:
[...]
jij krijgt hem elk geval de 29ste. Vele krijgen hem niet die er ook stiekem op hopen.
Heb weer wat leuk nieuws en een tip.
Chris Owen, de Engelse community manager bij PlayStation, heeft via Twitter laten weten dat de PS4 firmware 1.51 vanaf donderdag in Europa te downloaden is.Rond lunchtijd verschijnt de update op de Europese PlayStation website.
Na het downloaden van firmware 1.51 dien je deze op een USB stick te zetten, en het vrijdag op de PlayStation 4 te installeren vanaf deze USB stick. Het wordt aangeraden om dit donderdag te doen, aangezien heel Europa vrijdag de update zal downloaden via het PlayStation Network op de PlayStation 4. Hierdoor kan er overbelasting optreden met als resultaat een trage download of een netwerk dat slecht bereikbaar is. Dit gebeurde namelijk ook bij de lancering van de PS4 in Amerika.
Dus voor de mensen die geen zin hebben om elke keer een error te krijgen dat ze disconnected zijn of dat het niet lukt om de patch te downloaden:)
Dat zeg je nu. S' avonds zal het drukker zijn vermoed ikTRK schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 13:10:
[...]
Ik moet het helaas doen met na schooltijd, tussen 17:00 & 18:00.
Maar aan de ene kant ook weer een voordeel dat PSN dan niet down is...
PSN: Scrisissszzz Xbox Live: ScrisissszzzNL | "...Beasts all over the shop... You'll be one of them, sooner or later..."
Is dat installeren via usb moeilijk?!TRK schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 13:23:
[...]
Dit is wel een handige tip! Aangezien PSN zwaar overbelast gaat worden vrijdag. Ga het donderdag middag gelijk download!
Booten in een of andere modus met bepaalde knop-inhoudenstructuur etc. Of gaat dat vrijwel vanzelf?!
Ik heb ergens gelezen dat die vent wat het bericht op twitter heeft gegooit over die update ergens heeft gezegd dat je het beste de update uit de EU kan halen als je uit de EU komt. Waarom geen idee. Maar heb het ergens gelezen.TRK schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 13:26:
Zou het trouwens problemen geven als je de update 1.51 gewoon via http://us.playstation.com/support/systemupdates/ps4/ zou downloaden?
Verwijderd
Sowieso altijd veiliger om een Europese update te downloaden dan een Amerikaanse. Ik zou daarom gewoon wachten tot donderdag. Is geen punt toch?TRK schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 13:26:
Zou het trouwens problemen geven als je de update 1.51 gewoon via http://us.playstation.com/support/systemupdates/ps4/ zou downloaden?
Ok das wel minder. Nog maar eens kijken hoe we dit gaan doen dan. Thanks.DGonlag2 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 13:11:
[...]
Een vriend van mij heeft wel eens wat ge-preordered, maar dat kreeg hij mooi niet op release. Maar ge-cancelled en in de winkel het spel gaan halen. Geen idee of dat altijd zo is, maar eerste ervaringen zijn het belangrijkst.....
43% of all statistics are worthless.
Je maakt op je usb een mapje PS4 en daarin het mapje UPDATE (wel alles met hoofdletters) vervolgens download je het bestand die waarschijnlijk PS4UPDATE.PUP heet en deze plaats je in het mapje UPDATE. Hierna plug je je usb in de PS4 en houd je 7 sec het aan/uit knpje ingedrukt totdat je een menutje ziet met een aantal opties en daartussen moet staan Update System Software. Als je dit selecteerd zal die vervolgens updaten.. Áls ik het goed heb!dutchgio schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 13:27:
[...]
Is dat installeren via usb moeilijk?!
Booten in een of andere modus met bepaalde knop-inhoudenstructuur etc. Of gaat dat vrijwel vanzelf?!
Sommige doen ook wel is Initialize PS4 (Reinstall system software), dit zag ik dan op youtube. Maar weet niet of dit perse nodig is. Volgens mij moet update system software genoeg zijn..
[ Voor 11% gewijzigd door TRK op 26-11-2013 14:17 ]
Oh dat moet wel lukken..TRK schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 13:33:
[...]
Je maakt op je usb een mapje PS4 en daarin het mapje UPDATE (wel alles met hoofdletters) vervolgens download je het bestand die waarschijnlijk PS4UPDATE.PUP heet en deze plaats je in het mapje UPDATE. Hierna plug je je usb in de PS4 en houd je 7 sec het aan/uit knpje ingedrukt totdat je een menutje ziet met een aantal opties en daartussen moet staan Update System Software. Als je dit selecteerd zal die vervolgens updaten.. Áls ik het goed heb!
Donderdagavond alvast voorbereidingen treffen dan en ervoor zorgen dat er vrijdagochtend iemand beneden gaat zitten om op postnl te wachten, "s middags ben ik zelf thuis
Krijg je straks Blue light of dead te zien!TRK schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 13:33:
[...]
Je maakt op je usb een mapje PS4 en daarin het mapje UPDATE (wel alles met hoofdletters) vervolgens download je het bestand die waarschijnlijk PS4UPDATE.PUP heet en deze plaats je in het mapje UPDATE. Hierna plug je je usb in de PS4 en houd je 7 sec het aan/uit knpje ingedrukt totdat je een menutje ziet met een aantal opties en daartussen moet staan Update System Software. Als je dit selecteerd zal die vervolgens updaten.. Áls ik het goed heb!
Sommige doen ook wel is Initialize PS4 (Reinstall system software), dit zag ik dan op youtube. Maar weet niet of dit perse nodig is. Volgens mij moet update system software genoeg zijn..

Voordeur campen mooi!dutchgio schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 13:38:
[...]
Oh dat moet wel lukken..
Donderdagavond alvast voorbereidingen treffen dan en ervoor zorgen dat er vrijdagochtend iemand beneden gaat zitten om op postnl te wachten, "s middags ben ik zelf thuis
Alles op eigen risicolaurens700 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 13:38:
[...]
Krijg je straks Blue light of dead te zien!kosten zijn dan voor jou
Haha maar zou geen enkel probleem moeten zijn aangezien dit persoonlijk staat op de site van PS.
http://us.playstation.com...stemupdates/ps4/index.htm
Zul je zien dat ze pas om 4 uur komen oid

Verwijderd
Daarom haal ik het op in de winkel, om 09:00 campen voor de winkel.dutchgio schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 13:43:
[...]
Zul je zien dat ze pas om 4 uur komen oid![]()
Daar ben ik inderdaad erg blij om. Ik wil m sowieso vrijdag, bundel of niet.laurens700 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 13:18:
jij krijgt hem elk geval de 29ste. Vele krijgen hem niet die er ook stiekem op hopen.
En nog bedankt voor de info over de download, ik vroeg me al af wanneer die beschikbaar zou komen.
Alsjeblieft:) iedereen hier wilt zo snel mogelijk spelen en het is vrij zuur als je elke keer een foutmelding krijgt:PSToRM666 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 13:45:
[...]
Daar ben ik inderdaad erg blij om. Ik wil m sowieso vrijdag, bundel of niet.
En nog bedankt voor de info over de download, ik vroeg me al af wanneer die beschikbaar zou komen.
Nu moeten we trouwens niet met ze alle donderdag precies na de lunch de patch downloaden. Straks liggen de servers eruit van de website, kunnen we hem straks alsnog vrijdag downloaden
Eensch, we zouden eigenlijk een Google Docs lijstje moeten maken wie wanneer de update maglaurens700 schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 13:49:
[...]
Alsjeblieft:) iedereen hier wilt zo snel mogelijk spelen en het is vrij zuur als je elke keer een foutmelding krijgt:P
Nu moeten we trouwens niet met ze alle donderdag precies na de lunch de patch downloaden. Straks liggen de servers eruit van de website, kunnen we hem straks alsnog vrijdag downloaden
downloaden
Zoals gezegd door iemand anders hierboven: het beste lijkt ook mij om gewoon de update te downloaden en op een USB stick te zetten, als back-up voor als de servers er uit liggen. Verder zou ik het gewoon via de 'officiële manier' (lees: de manier waarop waarschijnlijk honderdduizenden mensen het doen en het meest betrouwbaar is) doen, dus downloaden.
[ Voor 76% gewijzigd door Uniciteit op 26-11-2013 13:55 ]
PS EU BlogMusic Unlimited (UK, Ireland, France, Spain, Italy, Germany, Belgium, Netherlands, Norway, Finland, Sweden, Denmark, Australia and New Zealand)
Video Unlimited (Australia, France, Germany, Italy, Spain, UK)
IGN (Australia, Austria, Belgium, Denmark, Germany, India, Ireland, Italy, Kuwait, Luxembourg, Netherlands, New Zealand, Norway, Qatar, South Africa, Saudi Arabia, Spain, Sweden, Switzerland, UAE, UK)
VidZone (Australia, Austria, Belgium, Denmark, Finland, Germany, Ireland, Italy, Luxembourg, Netherlands, New Zealand, Norway, Portugal, Spain, Switzerland, UK)
Amazon/LOVEFiLM (Germany, UK)
Netflix (Denmark, Finland, Ireland, Netherlands, Norway, Sweden, UK)
NOS Sports (Netherlands)
Ximon (Belgium, Netherlands)
[ Voor 12% gewijzigd door PBP op 26-11-2013 14:11 ]
Releasing 29th November:Releasing 4th December:
- Music Unlimited (UK, Ireland, France, Spain, Italy, Germany, Belgium, Netherlands, Norway, Finland, Sweden, Denmark, Australia and New Zealand)
- Video Unlimited (Australia, France, Germany, Italy, Spain, UK)
- IGN (Australia, Austria, Belgium, Denmark, Germany, India, Ireland, Italy, Kuwait, Luxembourg, Netherlands, New Zealand, Norway, Qatar, South Africa, Saudi Arabia, Spain, Sweden, Switzerland, UAE, UK)
- BBC iPlayer (UK)
- VidZone (Australia, Austria, Belgium, Denmark, Finland, Germany, Ireland, Italy, Luxembourg, Netherlands, New Zealand, Norway, Portugal, Spain, Switzerland, UK)
- Amazon/LOVEFiLM (Germany, UK)
- Netflix (Denmark, Finland, Ireland, Netherlands, Norway, Sweden, UK)
- BBC Sports (UK)
- BBC News (UK)
- Wuaki.tv (Spain)
- Total Channel (Spain)
- Demand5 (UK)
- Maxdome (Germany, Austria)
- RTBF (Belgium)
- NOS Sports (Netherlands)
- Ximon (Belgium, Netherlands)
- Watchever (Germany)
- Viaplay (Denmark, Finland, Norway, Sweden)
Releasing between now and Spring 2014
- Quickflix (Australia, New Zealand)
20+ apps, including TuneIn, Game One, Filmo TV and MUBI.
Zooooooo 2006.. Netflix is het nieuwe zwart!Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:16:
Geen Youtube?
Ja idd, voor velen de belangrijkste.Verwijderd schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 14:16:
Geen Youtube?
Dit topic is gesloten.
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.
Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan