Ga morgen maar is rond kijken voor een DS4
Ben net ff een hele lijst online shops langs gegaan maar daar staat ie nog wel op 29-11 ;/
Ja dat kanmathijs55 schreef op maandag 25 november 2013 @ 17:33:
Wat ik me trouwens afvraag, kunnen PS4 spelers straks op PSN ook nog de mensen online zien die op een PS3 spelen?

Computer says no
Oh lekker dan, zit ik straks mensen te inviten voor Fifa14/BF4 om mijn game te joinen

Dat is toch vrij logisch? Je kan de PS4 (en dus de controller) ook pas vanaf de release kopen?arnoutzw schreef op maandag 25 november 2013 @ 17:34:
Ga morgen maar is rond kijken voor een DS4Ben net ff een hele lijst online shops langs gegaan maar daar staat ie nog wel op 29-11 ;/
Dat kan dan weer niet. Op de PS4 hebben PS3 gebruikers een apart icoontje bij hun naam.mathijs55 schreef op maandag 25 november 2013 @ 17:36:
[...]
Oh lekker dan, zit ik straks mensen te inviten voor Fifa14/BF4 om mijn game te joinen
Je kunt ze dan ook niet uitnodigen in een PS4 game, je kunt wel met ze chatten etc.. Net zoals dat je PS Vita gebruikers kunt zien.
[ Voor 5% gewijzigd door Meekoh op 25-11-2013 17:46 ]
Computer says no
Oke, goed om te wetenMeekoh schreef op maandag 25 november 2013 @ 17:37:
[...]
Dat kan dan weer niet. Op de PS4 hebben PS3 gebruikers een apart icoontje bij hun naam.
Je kunt ze dan ook niet uitnodigen. Net zoals dat je PS Vita gebruikers kunt zien.
DS4 was in de US al eind oktober te koop bij gamestop en kort daarna ook op amazonSatom schreef op maandag 25 november 2013 @ 17:37:
[...]
Dat is toch vrij logisch? Je kan de PS4 (en dus de controller) ook pas vanaf de release kopen?

edit : bron http://news.cnet.com/8301...-4-now-available-for-$60/
[ Voor 13% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 25-11-2013 17:43 ]
Oh, dan heb ik niets gezegdarnoutzw schreef op maandag 25 november 2013 @ 17:41:
[...]
DS4 was in de US al eind oktober te koop bij gamestop en kort daarna ook op amazonen je kan hem ook op ps3 en pc gebruiken
Andersom ook? Zien ze dat ik op de ps4 ben ingelogd ipv ps3?Meekoh schreef op maandag 25 november 2013 @ 17:37:
[...]
Dat kan dan weer niet. Op de PS4 hebben PS3 gebruikers een apart icoontje bij hun naam.
Je kunt ze dan ook niet uitnodigen in een PS4 game, je kunt wel met ze chatten etc.. Net zoals dat je PS Vita gebruikers kunt zien.
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Zijn er toevallig Tweakers die een megapack hebben en hun camera voor een leuke prijs van de hand doen
?
Ik wil geen consolewar starten, maar dit is toch niet normaal?
https://twitter.com/getB3NT/status/404963267896172544
https://twitter.com/getB3NT/status/404963267896172544
De officiele pulse nog niet...rolandos582 schreef op maandag 25 november 2013 @ 17:18:
[...]
Werken gewoon met de nieuwste firmware.
Bron : http://www.astrogaming.co...ompatibility-console.html
inderdaad dat is wel leuk om te doen! Nu we toch 2000 mensen kunnen toevoegen aan onze psn:Pmathijs55 schreef op maandag 25 november 2013 @ 17:39:
[...]
Oke, goed om te wetenMisschien leuk om ergens een topic/post te maken met Tweakers PSN-ids en welke games ze online (gaan) spelen voor de PS4.
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Dan krijg je heel veel belletjes van mensen die willen spelenDonstil schreef op maandag 25 november 2013 @ 18:05:
[...]
Andersom ook? Zien ze dat ik op de ps4 ben ingelogd ipv ps3?
Volgens mij was er al eens zo een topic maar was die gesloten, omdat er zoveel PS topics waren. Maar dan nog lijkt dit mij ook een leuk idee. Zo zouden we met elkaar kunnen spelen!laurens700 schreef op maandag 25 november 2013 @ 19:45:
[...]
inderdaad dat is wel leuk om te doen! Nu we toch 2000 mensen kunnen toevoegen aan onze psn:P
Ik zoek nog wel vrienden voor de co-op Knack trophies....TRK schreef op maandag 25 november 2013 @ 19:53:
[...]
Volgens mij was er al eens zo een topic maar was die gesloten, omdat er zoveel PS topics waren. Maar dan nog lijkt dit mij ook een leuk idee. Zo zouden we met elkaar kunnen spelen!add me! Haha
Geen van mn eigen vrienden wil spelen
Ik zat net even naar Brievenmaandag van Gamekings te kijken en volgens Boris kan dat dus niet.
Je ziet de mensen op de PS3 waarschijnlijk niet. Je kunt al helemaal niet met hun chatten!!!
psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"
Ik ga er achteraan. Zodra ik wat duidelijkheid heb of dit topic ook bij de moderators etc gewenst is laat ik het weten!TRK schreef op maandag 25 november 2013 @ 19:53:
[...]
Volgens mij was er al eens zo een topic maar was die gesloten, omdat er zoveel PS topics waren. Maar dan nog lijkt dit mij ook een leuk idee. Zo zouden we met elkaar kunnen spelen!add me! Haha
Ik snap niet waarom niet. Is een leuk initiatief....mathijs55 schreef op maandag 25 november 2013 @ 19:58:
[...]
Ik ga er achteraan. Zodra ik wat duidelijkheid heb of dit topic ook bij de moderators etc gewenst is laat ik het weten!
spoiler:
Kan ook op gamepedia straks bij de betreffende game 

Het was de topic met als titel: "Early adopters PS4 PSN delen". Als je deze zoekt zie je dat de topic later is gesloten helaas. Maar hopelijk is het mogelijk!kbloem schreef op maandag 25 november 2013 @ 20:00:
[...]
Ik snap niet waarom niet. Is een leuk initiatief....
spoiler:Kan ook op gamepedia straks bij de betreffende game
Ik heb hem toch echt al sinds de 16-11-2013.sjoerd94 schreef op maandag 25 november 2013 @ 17:25:
[...]
Raar dat bij Wehkamp dan vermeldt staat dat de releasedatum pas op de 29e is

[ Voor 4% gewijzigd door Jumpman op 25-11-2013 20:05 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Ah oke, ik heb Uniciteit een PM gestuurd, we zien wel even verder. Lijkt me dat het beter is om dit even gecoordineerd te doen. Aangezien vorig topic ook is gesloten mbt wildgroei van PS4/Xbone topics
Ja zou inderdaad gaaf zijn! Gaat tweakers nog een review maken over de ps4? Niet dat ik dan ineens ga twijfelen, maar een videoreview is altijd leuk
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Nou mijn vrienden zijn geen gamers dus ik zit wel safe gelukkigAMARONE schreef op maandag 25 november 2013 @ 19:53:
[...]
Dan krijg je heel veel belletjes van mensen die willen spelen
Lijkt me wel ja 
Over de One kun je vragen gaan stellen of ze dat doen, want die is officieel niet hier te verkrijgen, maar ik verwacht wel een tweakers revieuw van de PS4 op korte termijn..
Over de One kun je vragen gaan stellen of ze dat doen, want die is officieel niet hier te verkrijgen, maar ik verwacht wel een tweakers revieuw van de PS4 op korte termijn..
Voor de gene die Knack willen zien op Twitch van IGN. Hier de link.
http://www.twitch.tv//ignbenelux
http://www.twitch.tv//ignbenelux
Helaas, Mods hebben besloten om een dergelijk topic om PSN id's te delen niet te gedogen hier. Ze vinden dat er anders teveel NextGen topics komen..
Erg jammer imho.
Mijn voorstel is dan voor de (toekomstige) PS4-gamers als volgt: Wil je dat mensen je kunnen toevoegen op PSN op de PS4, voeg dan even je PSN id in je ondertitel/signature toe van je Forum-profiel. Kleine moeite maar daardoor kunnen we elkaar straks wel makkelijker vinden.
Mijn PSN-id zal nog wijzigen, omdat ik voor de PS4 een nieuwe neem. (die zal ik meteen ff aanmaken)
Erg jammer imho.
Mijn voorstel is dan voor de (toekomstige) PS4-gamers als volgt: Wil je dat mensen je kunnen toevoegen op PSN op de PS4, voeg dan even je PSN id in je ondertitel/signature toe van je Forum-profiel. Kleine moeite maar daardoor kunnen we elkaar straks wel makkelijker vinden.
Mijn PSN-id zal nog wijzigen, omdat ik voor de PS4 een nieuwe neem. (die zal ik meteen ff aanmaken)
Dacht ik al.. Jammer maar helaas.mathijs55 schreef op maandag 25 november 2013 @ 20:23:
Helaas, Mods hebben besloten om een dergelijk topic om PSN id's te delen niet te gedogen hier. Ze vinden dat er anders teveel NextGen topics komen..
Erg jammer imho.
Veel mensen hebben dat al volgens mij, o.a. ik zelf.
Jammer want het is wel een goed initiatief...mathijs55 schreef op maandag 25 november 2013 @ 20:23:
Erg jammer imho.
Kunnen we dit topic niet omdopen tot algemeen PSN ID's topic?
PlayStation VITA Owners Topic - PSN ID's
Moet toch gewoon kunnen op Tweakers?
Mensen kunnen mij toevoegen: Avioto
PlayStation VITA Owners Topic - PSN ID's
Moet toch gewoon kunnen op Tweakers?
Mensen kunnen mij toevoegen: Avioto
Steam/XBL: Avioto
Of je doet net als de Xbox One'ers en je maakt een Google Doc aan waar iedereen hun gegevens in kwijt kan.mathijs55 schreef op maandag 25 november 2013 @ 20:23:
Erg jammer imho.
-
Goed idee:Edd schreef op maandag 25 november 2013 @ 20:27:
[...]
Of je doet net als de Xbox One'ers en je maakt een Google Doc aan waar iedereen hun gegevens in kwijt kan.
https://docs.google.com/s...NRVHA2aDRkbHc&usp=sharing
Goed bedacht!
Op het moment dat ik het invul krijg ik, Google Chrome has stopped working.
Kan iemand even invullen?
PSN : QQ-Rolandos-QQ
Tweakers : Rolandos582
Games : CoD Ghosts,NFS
Donerolandos582 schreef op maandag 25 november 2013 @ 20:38:
Op het moment dat ik het invul krijg ik, Google Chrome has stopped working.
Steam/XBL: Avioto
Nemen jullie je PSN mee of starten jullie fris en fruitig met een nieuw PSN?
Meenemen... heb er namelijk tot maart 2015 PS+ op.EpicPuma schreef op maandag 25 november 2013 @ 20:40:
Topper, zet je ook nog even Ja bij Day one?
Ik start met een nieuwe, om 2 redenen.EpicPuma schreef op maandag 25 november 2013 @ 20:40:
1. niet dat gezeur dat al die trophies geladen moeten worden, dat duurde me bij de PS3 veels te lang.
2. Had bij m'n vorige PSN id mijn voor+achternaam, wat lang niet altijd gewenst is
ik neem hem ook mee
Ik begin vast met toevoegen op mijn Vita
erg leuk initiatief!
Vraag anders even aan Uniciteit of hij hem in de start post wil zetten?
Donstil-NL is mijn PSN. Mochten er mensen een potje willen knallen in BF4 voeg me dan toe.
Ja inderdaad, zal hem proberen wat te limiteren zodat mensen alleen de benodigde gegevens postenkbloem schreef op maandag 25 november 2013 @ 20:50:
Die sheet word snel een puinhoop zie ik al wel haha
Ik heb 1.2m op fifa 14 dat was op mijn ps3, die ik heb verkocht
De 1.2m zit op mijn account toch? dus het gaat mee naar ps4 als ik ermee inlog?
Huidige setup : I5-4460 @ 3.2GHz -ASRock B85M Pro4 - MSI Radeon R9 280 Gaming 3G - Crucial MX100 256GB SSD - Crucial Ballistix 8GB 1600mhz - CoolerMaster N300 - Gelid Solutions Tranquillo Rev.2
Leeftijd toevoegen? Wellicht vinden mensen het leuk om meer mensen van hun leeftijd in de lijst te hebben?mathijs55 schreef op maandag 25 november 2013 @ 20:54:
[...]
Ja inderdaad, zal hem proberen wat te limiteren zodat mensen alleen de benodigde gegevens posten
Verwijderd
Ja, zag op een stream dat iemand net begonnen was en al heel veel punten had.piqueno11 schreef op maandag 25 november 2013 @ 20:55:
Ik heb 1.2m op fifa 14 dat was op mijn ps3, die ik heb verkocht
Mijn gegevens staan ook in de spreadsheet, voel je vrij mij toe te voegen!
gr.
je bent niet de oudste
Die PS4 commercial kwam op RTL 7 langs net. Onbegrijpelijk dat Sony ervoor kiest om deze NL versie te doen ipv de veel betere engelse. En dan tenenkrommend van Nederlands ineens This is for the players, this is PS4 in het engels
Verwijderd
jullie mogen mij ook toevoegen. Heb me in de lijst gezet!
Misschien moet hij ook in de OP?
Misschien moet hij ook in de OP?
[ Voor 24% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2013 21:08 ]
Leuk, ik zal zeker wat mensen gaan toevoegen die FIFA14/BF4 spelen. Doe dit echter pas als ik de PS4 heb, ga nu niet meer met mijn nieuwe PSN ID inloggen op m'n PS3.Verwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 21:07:
jullie mogen mij ook toevoegen. Heb me in de lijst gezet!
Kan iemand 16 even aanpassen
Winkel > BS
Leeftijd > 19
Winkel > BS
Leeftijd > 19
Resogun en Contrast staan al op ps+ !

Deze reclame inderdaad, alleen dan verkort, tenenkrommend ja.AMARONE schreef op maandag 25 november 2013 @ 21:06:
Die PS4 commercial kwam op RTL 7 langs net. Onbegrijpelijk dat Sony ervoor kiest om deze NL versie te doen ipv de veel betere engelse. En dan tenenkrommend van Nederlands ineens This is for the players, this is PS4 in het engels
Ook op de lijst gezet, voeg maar toe.. Twijfel nog erg over de 3 game word Nba2K14, NFS Rivals, of AC
Ik wacht nog op mijn 3 games besteld bij Amazon... Deze zouden vandaag binnen moeten komen, dus hoop niet dat de douane ze gevonden heeft
.
Onbegrijpelijk inderdaad, hij was zo gaaf maar in het nederlands krijg ik er ook kromme tenen van.AMARONE schreef op maandag 25 november 2013 @ 21:06:

Ze zijn altijd zo sterk met reclames, hoe is dit zo misgegaan?
Ik twijfel over het spel NFS Rivals? Ik heb tot op heden geen NFS games meer gespeeld. Mijn laatste was NFS Underground 2 ofzo. En toentertijd was de hype van NFS veel groter dan dat het nu is. Nadien is het volgens mij bergafwaarts gegaan met de serie.
Iemand die mij weet te overtuigen hoe goed of slecht NFS: Rivals is?
Heerlijk spel, trailer en gameplay van mensen die het spel al hebben, moet toch genoeg zeggen.epamel schreef op maandag 25 november 2013 @ 21:26:
Ik twijfel over het spel NFS Rivals? Ik heb tot op heden geen NFS games meer gespeeld. Mijn laatste was NFS Underground 2 ofzo. En toentertijd was de hype van NFS veel groter dan dat het nu is. Nadien is het volgens mij bergafwaarts gegaan met de serie.
Done! Leuk idee!
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Nou ik heb Grid 2 wel gehad en zo af en toe deed ik wel een potje racen. Maar ben geen echte fanaat.rolandos582 schreef op maandag 25 november 2013 @ 21:30:
[...]
Heerlijk spel, trailer en gameplay van mensen die het spel al hebben, moet toch genoeg zeggen.
Daarom twijfel ik dus of ik deze gewoon moet laten liggen, natuurlijk heb ik ook al veel gameplay beelden gezien. Ik ga er nog eens even over denken
Ik moet nog even een leuke PSN id bedenken, dan kan ik m ook toevoegen aan de spreadsheet...
Heb besloten om een nieuwe aan te gaan maken omdat ik mn oude niet zo mooi meer vind
Heb besloten om een nieuwe aan te gaan maken omdat ik mn oude niet zo mooi meer vind
Had gezien op een game website, waar ze ook NFS hadden getest (video) hun vonden het toch wel wat minder. Dit was dan wel voor de xbox 360, maar ze zeiden dat o.a de beperkte gebieden die niet vrij waren en dat je niet tegen alles kon aanrijden (hekjes die niet allemaal kapot gingen) toch mindere punten waren voor een open wereld game. Nu weet ik niet of dit geld voor de ps4 en de xbone.rolandos582 schreef op maandag 25 november 2013 @ 21:30:
[...]
Heerlijk spel, trailer en gameplay van mensen die het spel al hebben, moet toch genoeg zeggen.
Misschien een beetje een domme vraag, maar is er nog een verschil tussen de PS4 Day One edition en de 'normale'? Dit was namelijk bij de Xbox One wel het geval.
Nee volgens mij niet. Heb niets overgelezen.kaanmijo schreef op maandag 25 november 2013 @ 21:46:
Misschien een beetje een domme vraag, maar is er nog een verschil tussen de PS4 Day One edition en de 'normale'? Dit was namelijk bij de Xbox One wel het geval.
Helaas heb ik de Spreadsheet op Prive moeten zetten. Blijkbaar zijn er nog mensen zo kinderachtig om spullen weg te gooien.
Ik zal alle invites accepteren, maar op deze manier kan ik ook mensen weren uit het document die slechte bedoelingen hebben.
Deel je PS4 PSN ID
Ik zal alle invites accepteren, maar op deze manier kan ik ook mensen weren uit het document die slechte bedoelingen hebben.
Deel je PS4 PSN ID
Hoe kom ik nu weer in die spreadsheet? zonder google account?mathijs55 schreef op maandag 25 november 2013 @ 22:02:
Helaas heb ik de Spreadsheet op Prive moeten zetten. Blijkbaar zijn er nog mensen zo kinderachtig om spullen weg te gooien.
Deel je PS4 PSN ID
Aangevraagd.mathijs55 schreef op maandag 25 november 2013 @ 22:02:
Deel je PS4 PSN ID
Ik heb hem zo ingesteld nu dat iedereen hem kan zien maar alleen de mensen met toestemming hem kunnen editen. Dit om te tracken wie er loopt te kloten in de spreadsheet.epamel schreef op maandag 25 november 2013 @ 22:04:
[...]
Hoe kom ik nu weer in die spreadsheet? zonder google account?
Net ingevuldmathijs55 schreef op maandag 25 november 2013 @ 22:10:
[...]
Ik heb hem zo ingesteld nu dat iedereen hem kan zien maar alleen de mensen met toestemming hem kunnen editen. Dit om te tracken wie er loopt te kloten in de spreadsheet.
Goed zo!mathijs55 schreef op maandag 25 november 2013 @ 22:10:
[...]
Ik heb hem zo ingesteld nu dat iedereen hem kan zien maar alleen de mensen met toestemming hem kunnen editen. Dit om te tracken wie er loopt te kloten in de spreadsheet.
Misschien duidelijk maken wie welke game gaat spelen, want nu ramt iedereen er gewoon 3/4/5 games neer. Maar die kun je toch nooit allemaal actief spelen.
Ik speel zelf voornamelijk CoD en ga hem veel spelen vanaf vrijdag. Mensen die zin hebben om mee te doen?
Ik speel zelf voornamelijk CoD en ga hem veel spelen vanaf vrijdag. Mensen die zin hebben om mee te doen?
Dat is wellicht slim inderdaad. Volgens mij zijn cod, bf en kz de enige games waar je echt kan multiplayen. NFS en AC kan je volgens mij niet in een "team" zitten.rolandos582 schreef op maandag 25 november 2013 @ 22:24:
Misschien duidelijk maken wie welke game gaat spelen, want nu ramt iedereen er gewoon 3/4/5 games neer. Maar die kun je toch nooit allemaal actief spelen.
Ik ben zelf een echte Fifa fanrolandos582 schreef op maandag 25 november 2013 @ 22:24:
Ook heb ik op de PS3 Battlefield gespeeld enkel waren er nog wat fouten die mij irriteerde.
Dus ik denk dat ik dat spel later oppak, ook ben ik erg benieuwd naar Killzone. Dit wordt mijn eerste Killzone game dus ga die rustig aan eens doornemen.
Ja allemaal leuk en aardig zo'n lijst. Maar als je er echt iets mee wilt doen, zul je toch een soort top 3 moeten aangeven van de spellen die je het meest speelt. Anders heb je er toch niks aan.laurens700 schreef op maandag 25 november 2013 @ 22:34:
[...]
Dat is wellicht slim inderdaad. Volgens mij zijn cod, bf en kz de enige games waar je echt kan multiplayen. NFS en AC kan je volgens mij niet in een "team" zitten.
Maar mochten mensen veel CoD gaan spelen, stuur me ff een DM. We kunnen vast wel wat samen spelen.
Ook ga ik veel spelen met YouTube: Lord Midnite
Voornamelijk ook CoD
Kinderachtig inderdaad.. Lijstje begint al aardig vol te raken!mathijs55 schreef op maandag 25 november 2013 @ 22:02:
Deel je PS4 PSN ID
Ben ik de enige die door al het gepraat over de games des te meer gaat beseffen hoe karig het launch aanbod eigenlijk is?
Ja, ik bedoel CoD is te koop. Meer ben je niet nodig.Niku schreef op maandag 25 november 2013 @ 23:30:
Ben ik de enige die door al het gepraat over de games des te meer gaat beseffen hoe karig het launch aanbod eigenlijk is?
Que?rolandos582 schreef op maandag 25 november 2013 @ 23:38:
[...]
Ja, ik bedoel CoD is te koop. Meer ben je niet nodig.
Ik vind in ieder geval dat Sony het zelf behoorlijk laat afweten, door afwezigheid van een First Party topper. En zeg nu zelf, een beetje meer diversiteit en kwaliteit (Knack is niet geweldig) was niet verkeerd geweest.
Ja en nee.Niku schreef op maandag 25 november 2013 @ 23:30:
Ook komen er relatief vlak na de launch nog veel games uit. (dit jaar bedoel ik.) een mooi lijstje daarvan vindt je in de OP.
Maar ben het wel met je eens dat het wat karig aanvoelt.
Wie goed doet, die goed ontmoet.
Ach bij elke release is het wat karig... Opzich ook wel logisch. Maar wat maakt het uit? Je kunt je PS4 ook over een half jaar kopen als er meer games beschikbaar zijn maar wat schiet je daar mee op?
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Het gaat me er niet om dat ik er iets mee opschiet door te wachten, maar dat ik momenteel door het games aanbod meer plezier beleef aan de PS3. Begrijp me niet verkeerd, die PS4 gaat er zeker komen, ik vind het een geweldig apparaat, maar voorlopig nog niet. Dankzij de PS3 en haar content kan ik dat makkelijk opbrengen, ik wacht wel.Chaoss schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 00:08:
Ach bij elke release is het wat karig... Opzich ook wel logisch. Maar wat maakt het uit? Je kunt je PS4 ook over een half jaar kopen als er meer games beschikbaar zijn maar wat schiet je daar mee op?
Verwijderd
Is het al bekend hoe een clip van gameplay uploaden gaat op de ps4?
Link met de hele uitleg AUB?
Link met de hele uitleg AUB?
Xbox Fanboys gaan wel heel erg vermathijs55 schreef op maandag 25 november 2013 @ 22:02:

Haha dat wil ik niet zeggen
Zo werkt het ook prima, mensen kunnen of mij even PM'en of toegang vragen via Google Docs en zichzelf toevoegen.
Begin al een mooi lijstje te worden met diverse games
Gisteren in de folder van de Intertoys de pack met Killzone én extra Dualshock 4-controller gezien voor €449,-. Blijkt het helaas een drukfout en is er maar één controller. Dus eigenlijk krijg je voor 50 euro alleen de game er bij. Maar goed, scheelt toch weer 15 euro 
Verkoper van de Intertoys liet me weten dat ik 13e op de lijst was, maar hij zag niet in waarom ik vrijdag niet met een PS4 naar huis zou kunnen lopen. Desondanks dat ik relatief laat (na augustus) besteld heb.
Ik twijfel alleen wat ik met mijn PS3 ga doen: ga ik het halve TV-meubel verbouwen zodat de PS4 naast de PS3 en de Xbox 360 kan staan en daarnaast ook nog ruimte houden voor de XBox One. Staat natuurlijk wel leuk, maar dan moet er ook weer een HDMI-swtich bij en hoe groot is de kans dat ik nog PS3-games ga spelen als er eenmaal een PS4 staat....
Verkoper van de Intertoys liet me weten dat ik 13e op de lijst was, maar hij zag niet in waarom ik vrijdag niet met een PS4 naar huis zou kunnen lopen. Desondanks dat ik relatief laat (na augustus) besteld heb.
Ik twijfel alleen wat ik met mijn PS3 ga doen: ga ik het halve TV-meubel verbouwen zodat de PS4 naast de PS3 en de Xbox 360 kan staan en daarnaast ook nog ruimte houden voor de XBox One. Staat natuurlijk wel leuk, maar dan moet er ook weer een HDMI-swtich bij en hoe groot is de kans dat ik nog PS3-games ga spelen als er eenmaal een PS4 staat....
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Ik heb al mijn current gen consoles, games en accessoires verkocht, toch nog wat geld voor gekregen ook! Ik vind het daarnaast wel fijn om met een schone lei te beginnen :-) Hoop wel dat GTA 5 ook op next-gen nog uitkomt, heb hem niet eens uitgespeeld
Ik zit mij nu even te verdiepen in de PlayStation 4 launchgames en ik vraag mij het volgende af: welke game(s) halen jullie bij de launch?
Mijn lijstje ziet er nu zo uit:
• Killzone: Shadowfall;
• LEGO Marvel Superheroes - deze lijkt mij érg leuk!
.
En ik twijfel nu nog of ik Injustice: Gods Among Us - The Ultimate Edition zal kopen. Toffe game, maar ik heb hem al voor de Xbox 360. Echter, dan wel zonder alle DLC etc.
Daarnaast zit ik erover na te denken om mijn PlayStation 3 en Xbox 360 te verkopen, want ik weet zeker dat ik die consoles toch niet meer ga gebruiken en zo houd ik er nog een leuk zakcentje aan over ook - althans dat hoop ik.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=FLtqsMwXrW4]
• LEGO Marvel Superheroes - deze lijkt mij érg leuk!
En ik twijfel nu nog of ik Injustice: Gods Among Us - The Ultimate Edition zal kopen. Toffe game, maar ik heb hem al voor de Xbox 360. Echter, dan wel zonder alle DLC etc.
Daarnaast zit ik erover na te denken om mijn PlayStation 3 en Xbox 360 te verkopen, want ik weet zeker dat ik die consoles toch niet meer ga gebruiken en zo houd ik er nog een leuk zakcentje aan over ook - althans dat hoop ik.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=FLtqsMwXrW4]
[ Voor 4% gewijzigd door Yonix op 26-11-2013 07:53 ]
GTA 5 op de PS4 of XBox One zou ik zeker verwelkomen en nog eens kopen. De reden dat ik de game eigenlijk niet heb gespeeld is door de inkakkende framerate tot net boven de 20 FPS op de PS3. PS3 en alles verkopen heb ik zeker aan gedacht, maar dan ben ik ook alle games kwijt die ik als Limited Edition heb staan en dat vind ik dan weer zonde.kwdtjuh schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 07:38:
Ik heb al mijn current gen consoles, games en accessoires verkocht, toch nog wat geld voor gekregen ook! Ik vind het daarnaast wel fijn om met een schone lei te beginnen :-) Hoop wel dat GTA 5 ook op next-gen nog uitkomt, heb hem niet eens uitgespeeld
Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.
Ik hou mijn ps3 net op ebay een hdmi switch plus toslink kabel gekocht, sluit ik em wel aan op mijn pc monitor plus z960
PSN: NjayNL | Star Citizen Referal code | Oculus Quest
Denk niet dat je de enige bent!Niku schreef op maandag 25 november 2013 @ 23:30:
Zelf vind ik de cijfers van de PS4 exclusives ook tegenvallen..
Ik heb na een tijdje nadenken besloten om mijn pre-order af te staan aan een collega.
Heb nog genoeg games op de PS3 die ik nog wil spelen, en zo kan ik mooi wachten op een wat breder aanbod op de PS4.
De PS4 gaat er zeker nog komen, maar dat zal ergens begin volgend jaar zijn als ook inFamous er is!
Ik heb dezelfde games in de preorder staan, vooral Lego lijkt mij een leuke game om te spelen. Daarnaast denk ik er ook aan om eventueel Fifa nog erbij te halen.Yonix schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 07:52:
Ik zit mij nu even te verdiepen in de PlayStation 4 launchgames en ik vraag mij het volgende af: welke game(s) halen jullie bij de launch?
• LEGO Marvel Superheroes - deze lijkt mij érg leuk!.
[video]
PSN: Alvanosa
Ik ga voor Killzone en NBA2K14 direct bij de launch. Ik heb rond kerst/oud en nieuw vakantie en dan schaf ik ook nog AC:BF aan.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Killzone zit in de bundel.Yonix schreef op dinsdag 26 november 2013 @ 07:52:
NBA 2k14
En als ik genoeg credit krijg voor oude PS3/360 games die ik ga inleveren haal ik ook nog BF4 erbij.
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
Dit topic is gesloten.
Let op:
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.
Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.
Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan