Acties:
  • 0 Henk 'm!
Chaoss schreef op zondag 24 november 2013 @ 23:53:
Achja de kwaliteit zal echt niet veranderen doordat er 1 nieuwe persoon in zo'n groot team komt, uncharted games hebben grafisch gezien altijd al een hoge standaard gehad. Mensen komen en gaat er zullen ongetwijfeld ook wel eens mensen bij ND vertrekken.
Klopt maar niet iedere programmeur heeft zoon indrukwekkende CV als dit ;) :
-Yu was a founding member of Microsoft's Direct 3D Advisory Board.

-In 2010, Yu was identified by Kotaku as one of the 10 most influential women in games in the last decade. She is the only director of technology, and the only engine programmer, on this list.[14]

-She is GDC WiG Best Programmer award winner.

-While coding on Halo team, Yu researched new lighting techniques, and invented new dynamic radiosity algorithms. Microsoft applied a software patent for Yu's Halo lighting work.[11]

-Besides working as a game programmer, Yu programmed on the Space Shuttle program at Rockwell International California. She designed and conducted accelerator experiments at LINAC in California and the accelerator at Brookhaven National Laboratory. Her nuclear physics research won her a national award from the U.S. Department of Energy.
Wikipedia: Corrinne Yu
http://www.linkedin.com/in/corrinneyu

Lijkt me toch een mooie aanwinst voor Naughty Dog

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Trishul
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 22:28
Jeez, dat is dus echte serieuze versterking voor Team ICE in Californie :9~
Zullen alle interne Sony 1st parties blij mee zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik las het gisteren al, klinkt inderdaad als een zeer goede aanwinst!
Jumpman schreef op zondag 24 november 2013 @ 23:54:
Hmmm, als je net van baan gewisseld bent en je plaatst zo'n tweet, dan is er vast meer aan de hand dan simpel van werkgever A naar B gaan. ;)

Verder, een mooie vrouw om te zien, die ook nog kan coden.
Ze geeft nog uitleg:

Afbeeldingslocatie: http://abload.de/img/twittercorrinnemerabe7wdjf.jpg

In het topic op NeoGAF heeft CBoaT trouwens opeens ook weer een opmerking neergezet die voor de nodige speculatie zorgt...

[ Voor 19% gewijzigd door SToRM666 op 25-11-2013 00:52 ]

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!
*knip* deze opmerking is onnodig

Het niet goed to the metal kunnen programmeren zou enorm nadeel zijn, en is eigenlijk de enige reden dat console games er beter uit dan op een pc met gelijkwaardige hardware.

[ Voor 73% gewijzigd door Uniciteit op 25-11-2013 16:37 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Pasw
  • Registratie: Maart 2013
  • Laatst online: 23-03 14:26
Mooie sneer richting haar oude werkgever.

Het komt ook een beetje over alsof dit de reden is dat ze bij Microsoft vertrekt. Microsoft legt tegenwoordig de focus op "bijzaken" als kinect en tv kijken. Ik vraag me af of het echt zo is dat de OS van de Xbone voor grote problemen zorgt.

[ Voor 11% gewijzigd door Pasw op 25-11-2013 05:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Interessant!

nieuws: WD Black2-schijf met 1TB hdd- en 120GB ssd-ruimte verschijnt in webshops

1TB HDD + 120GB SSD caching. Ben benieuwd hoe hij presteert in de ps4.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 01:26
Prijskaartje was er ook wel naar als ik de comments mag geloven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb wel genoeg aan die standaard 500Gb.
Uitspelen en verwijderen werkt ook.

Mijn 200Mb download helpt enorm als ik ze weer opnieuw wil downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 23:52

Oxigeon

En zo is dat!

Verwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 08:18:

Zo denk ik dus ook. Al heb ik wel afgelopen weekend mijn internetverbinding van 60mbit naar 20mbit gedaan. Al las ik laatst ergens een artikel dat downloaden op de PS4 met max 8mb/s gaat.

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
Btw, waar hebben jullie de info vandaan over "3 halen 2 betalen" bij de Mediamarkt? Ben toch wel benieuwd of dit ook van toepassing is bij de PS4-games. Een gratis extra game zou ik toch niet erg vinden :D

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 08:18:

Je kunt wel 200 Mb hebben maar als Sony niet meewerkt heb je daar niets aan. Hopelijk gaat het vanaf volgende week wél snel met downloaden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
SToRM666 schreef op maandag 25 november 2013 @ 00:49:
Ik las het gisteren al, klinkt inderdaad als een zeer goede aanwinst!

[...]

Ze geeft nog uitleg:

[afbeelding]

In het topic op NeoGAF heeft CBoaT trouwens opeens ook weer een opmerking neergezet die voor de nodige speculatie zorgt...
Wat had Cboat geschreven? de topic lijkt verwijderd.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:10
Origins schreef op maandag 25 november 2013 @ 08:59:
[...]

Wat had Cboat geschreven? de topic lijkt verwijderd.
Daar ben ik ook wel benieuwd naar. :)

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• dangerpaki
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19:57
Jup heb ook genoeg aan 500 gb hier. BF4 ga ik online kopen en downloaden via de store (zodat ook m;n broertje op de tweede console ermee aan de gang kan). De rest wat ik speel ga ik toch lekker op MP op de kop tikken daarna. En de dingetjes van PS+ komen daar dan bij. Misschien op termijn een andere schijf.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 14:11

TRK

dutchgio schreef op zondag 24 november 2013 @ 21:24:
Ik haal Fifa 14 en killzone(bundel) bij launch.
Daarnaast misschien AC:BF en BF4...
Need for speed trekt me niet zo, en cod ook niet meer na jarenlang altijd cod te hebben gekocht.
Exact dezelde combinatie voor mij (Killzone bundel en Fifa 14 + extra DS4). COD trekt mij ook sowieso niet, omdat het allemaal een beetje hetzelfde blijft en... die engine! ;(

Verder zie ik ook af van BF4, niet omdat het spel slecht is ofzo maar nog nooit eerder Killzone gehad en dit lijkt mij een goeie shooter. Wat BF4 voor mij dus overbodig maakt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12-09 12:27
Oxigeon schreef op maandag 25 november 2013 @ 08:26:
[...]

Zo denk ik dus ook. Al heb ik wel afgelopen weekend mijn internetverbinding van 60mbit naar 20mbit gedaan. Al las ik laatst ergens een artikel dat downloaden op de PS4 met max 8mb/s gaat.
8 MB/s of 8 Mbit/s?

Hopelijk dat eerste anders kan ik lang wachten op de BF4 download... Dat is ongeveer 10 uur aan download.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:06

On_E

Housemusic

EricNL schreef op maandag 25 november 2013 @ 08:26:
Btw, waar hebben jullie de info vandaan over "3 halen 2 betalen" bij de Mediamarkt? Ben toch wel benieuwd of dit ook van toepassing is bij de PS4-games. Een gratis extra game zou ik toch niet erg vinden :D
In ieder geval niet uit de MM folder van deze week.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 22:01

Edd

EricNL schreef op maandag 25 november 2013 @ 08:26:
Dit was een actie van de Saturn vorige week. Of de PS4-games daar onder vielen lag aan de lokale Saturn of deze al PS4 games in het schap had liggen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• master_viper
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 10-09 12:35

master_viper

Attack Of The Bunnies!!!

Dilemma... Welke launchgame?

Ik zat eerst te denken aan Killzone, ik ben bang dat deze me niet lang kan boeien. BF4 heb ik al, de rest interesseert me niet zoveel. Op welke termijn komen er goede andere games uit ? (eventueel Indie)

-= Very annoying forum person =-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Ik twijfel nog steeds over NBA 2k14 of Fifa 14.

NBA ziet er echt nextgen uit maar qua game-modes is het allemaal minder dan currentgen en er schijnen nogal wat vervelende dingen in te zitten zoals een erg onduidelijk menu of de bal die vaak weg stuit vanaf het hoofd of de rug van een tegenstander/teamgenoot...

Fifa ziet er niet echt nextgen uit vind ik en over de gameplay lees ik ook vooral negatieve commentaren zoals dat de lob steekpass nog altijd overpowered is en dat de nieuwe physics engine voor meer problemen dan plezier zorgt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRK

TRK

master_viper schreef op maandag 25 november 2013 @ 09:22:
Dilemma... Welke launchgame?

Ik zat eerst te denken aan Killzone, ik ben bang dat deze me niet lang kan boeien. BF4 heb ik al, de rest interesseert me niet zoveel. Op welke termijn komen er goede andere games uit ? (eventueel Indie)
Merendeels komt toch Q1 2014 uit... Weet niet of er verder nog in december een aantal goede titels uitkomen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

DGonlag2 schreef op maandag 25 november 2013 @ 09:18:
[...]

8 MB/s of 8 Mbit/s?

Hopelijk dat eerste anders kan ik lang wachten op de BF4 download... Dat is ongeveer 10 uur aan download.
het is 8 MegaByte per sec.... dat ga jij dus niet redden met een 20Mbit verbinding....
Wat veel belangrijker is, een verbinding die snel is met zijn connectietijden voor pakketjes. Downloaden is 1 maar een mooie lage ping op de verschillende servers is veel belangrijker.

Cogitationis poenam nemo patitur

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Wat is volgens jullie de beste/goedkoopste online winkel om spellen aan te schaffen.

Ik ben nog op zoek naar een andere game naast Killzone. Twijfel nog aan NBA2K.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
Bullet NL schreef op maandag 25 november 2013 @ 09:25:
[...]

het is 8 MegaByte per sec.... dat ga jij dus niet redden met een 20Mbit verbinding....
Wat veel belangrijker is, een verbinding die snel is met zijn connectietijden voor pakketjes. Downloaden is 1 maar een mooie lage ping op de verschillende servers is veel belangrijker.
Gelukkig 8MB.
Kom ik vrij in de buurt met m'n 60Mbit verbinding (en omdat ik dicht bij zo'n 'verdeeldoos' zit haal ik vaak zelfs rond de 70Mbit).

Lage ping is natuurlijk erg fijn tijdens het gamen, maar toch niet erg belangrijk tijdens downloaden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay_Snake
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-03 07:21
On_E schreef op maandag 25 november 2013 @ 09:24:
Ik twijfel nog steeds over NBA 2k14 of Fifa 14.

NBA ziet er echt nextgen uit maar qua game-modes is het allemaal minder dan currentgen en er schijnen nogal wat vervelende dingen in te zitten zoals een erg onduidelijk menu of de bal die vaak weg stuit vanaf het hoofd of de rug van een tegenstander/teamgenoot...

Fifa ziet er niet echt nextgen uit vind ik en over de gameplay lees ik ook vooral negatieve commentaren zoals dat de lob steekpass nog altijd overpowered is en dat de nieuwe physics engine voor meer problemen dan plezier zorgt...
Mag ik vragen waar je dat gelezen hebt van Fifa? Dat zou ik graag eens doorlezen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• On_E

On_E

Housemusic

Jay_Snake schreef op maandag 25 november 2013 @ 10:13:
[...]

Mag ik vragen waar je dat gelezen hebt van Fifa? Dat zou ik graag eens doorlezen.
De EA forums en op NeoGAF.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:08

Phydomir

Dennis

Verwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 09:25:
Wat is volgens jullie de beste/goedkoopste online winkel om spellen aan te schaffen.

http://www.wowhd.nl/ is best goedkoop. Anders videogamesplus.ca

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimstradamus
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 03-07 21:31
Verwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 09:25:

http://www.budgetgaming.nl/

PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Is het al bekend of Knack's Quest ook nog voor Android gaat verschijnen of laat Sony dat stilletjes doodbloeden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jay_Snake
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 30-03 07:21
On_E schreef op maandag 25 november 2013 @ 10:17:
[...]

De EA forums en op NeoGAF.
Heb je een specieke thread waar ze het er over hebben?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens700
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-08-2024
Nu de playstation in het vizier ligt. Ben ik zelf gaan kijken naar een nieuwe tv, omdat mijn "oude" 720p hd tv van samsung nu wel aan vervanging is, zeker omdat ik volop wil genieten van de 1080 resolutie van de ps4!

Mijn eisen zijn als volgt.

- hoge hertz
- wil rond de 119 en de 127 cm zitten
- ze moeten ook snel reageren. ( niet dat langzame gedoe in menus of opstarten)
- budget is tussen de 1000 en de 1300 euro ( lager mag ook)

ik dacht zelf aan de volgende tv's:

Samsung UE50F6500 3D LED tv
Philips - Ambilight 47PFL6008/12 3D LED tv
LG 47LA7408 3D LED tv

Of ze echt goed zijn weet ik niet. Al is het door tweakers de lg getest en kwam matig eruit. Wat denken jullie? zijn dit redelijke tv's of moet ik kijken naar iets anders?

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 23:00
laurens700 schreef op maandag 25 november 2013 @ 11:01:
Nu de playstation in het vizier ligt. Ben ik zelf gaan kijken naar een nieuwe tv, omdat mijn "oude" 720p hd tv van samsung nu wel aan vervanging is, zeker omdat ik volop wil genieten van de 1080 resolutie van de ps4!

Mijn eisen zijn als volgt.

- hoge hertz
- wil rond de 119 en de 127 cm zitten
- ze moeten ook snel reageren. ( niet dat langzame gedoe in menus of opstarten)
- budget is tussen de 1000 en de 1300 euro ( lager mag ook)

ik dacht zelf aan de volgende tv's:

Samsung UE50F6500 3D LED tv
Philips - Ambilight 47PFL6008/12 3D LED tv
LG 47LA7408 3D LED tv

Of ze echt goed zijn weet ik niet. Al is het door tweakers de lg getest en kwam matig eruit. Wat denken jullie? zijn dit redelijke tv's of moet ik kijken naar iets anders?
Even modbreak van afgelopen weekend erbij genomen:
Uniciteit schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 12:02:
[modbreak]De discussie over het kopen van televisies, de prijzen van televisies, etc. houdt hierbij op!

Dit is het PS4 discussietopic... niet het 'ik heb deze TV en die is zo groot en heeft zoveel gekost'-topic.[/modbreak]

[ Voor 56% gewijzigd door JeroenNietDoen op 25-11-2013 11:04 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ga gewoon naar een winkel waar ze heel veel tv's hebben staan en kies er een uit in jouw prijsklasse en met het voor jou mooiste beeld. Testen zijn leuk maar zeggen niet alles.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens700
Top bedankt heren:)

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tyranium
  • Registratie: December 2003
  • Niet online

Tyranium

Ero-sennin

laurens700 schreef op maandag 25 november 2013 @ 11:01:
...
Dit soort vragen horen natuurlijk niet thuis in dit topic. Zoek gewoon reviews op van de verschillende tv's met google (desnoods lees je nog wat gebruikerservaringen) en je zal een aardig beeld krijgen of het redelijke tv's zijn. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Tyranium schreef op maandag 25 november 2013 @ 11:06:
[...]

Dit soort vragen horen natuurlijk niet thuis in dit topic. Zoek gewoon reviews op van de verschillende tv's met google (desnoods lees je nog wat gebruikerservaringen) en je zal een aardig beeld krijgen of het redelijke tv's zijn. :)
Of check natuurlijk gewoon even het TV etc. topic op GoT 8)7

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:59
LCD, Plasma & Projectie

Hier kunnen ze je prima helpen!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 23:29
Begin er nu wel echt zin in te krijgen :) En nu ook de gezonde spanning dat er nog iets mis gaat met mijn pre-order. Helaas vrijdag nog gewoon werken , maar dan een week vrij en dus lekker veel tijd om de PS4 op te warmen :D

Heb Fifa 14 voor de PS4 al thuis liggen en BF4 en AC4 ga ik upgraden. Dan Killzone in de bundel en Resogun via plus. Dus denk dat ik die week wel door kom :+

Ja ik geloof dat ik hyped ben...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CR1691
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 09-09 12:24

CR1691

Hero of Time

Gezien de reviews heb ik voor nfs gekozen. Vreemd genoeg zal dat mijn eerste zijn. Geld overigens ook voor de ps en killzone. All new to me! Zin in vrijdag :) .

PSN: Finally_Chris

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Oggy
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 12-09 12:01
Mijn eerste console @25 héh
Ben benieuwd naar killzone #zininvrijdag

i7 8700k @ 4.8ghz 24/7, 16gb ddr4 3200, MSI 1080 Gaming / CM Mastercase Maker 5T, Audio Technica AD900X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 12:06

Denko

|{ing Øf ßlitz

Zo, gister mijn PS3 de deur uit, laat maar komen die hap!

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k-city
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-04 07:54
Ik zit ook nog te twijfelen tussen een aantal games :?

- NBA 2k14 ziet er echt goed uit en is toch weer wat anders, schijnt wel een wat hoge leercurve te hebben als de einge basketbal game die je gespeeld hebt NBA Jam is :p

- NFS Rivals krijgt goede reviews, maar binnenkenkort komt Driveclub uit.

- FIFA 14, niet echt next gen naar het schijnt?

- ACIV BF, nooit echt de eerdere games gespeeld, heb dus het gevoel dat ik de boot gemist heb

3 voor de prijs van 2 zou ideaal zijn op dit moment...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
Ik hou mijn PS3 hier nog even. Op PS4 kun je schijnbaar geen eigen thema instellen en geen avatar veranderen (wel je Facebook avatar gebruiken). Dus dan maar met mijn PS3 doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRK

TRK

DGonlag2 schreef op maandag 25 november 2013 @ 11:50:
Ik hou mijn PS3 hier nog even. Op PS4 kun je schijnbaar geen eigen thema instellen en geen avatar veranderen (wel je Facebook avatar gebruiken). Dus dan maar met mijn PS3 doen.
Dat zal toch niet de enige zijn waarom je de PS4 niet haalt en je PS3 nog houd?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
k-city schreef op maandag 25 november 2013 @ 11:50:
- ACIV BF, nooit echt de eerdere games gespeeld, heb dus het gevoel dat ik de boot gemist heb
Leuke woordspeling!
d:)b

AC BF lijkt me een opzichzelf staand deel, die verder niet veel connecties heeft met voorgaande delen.
Heb het nog niet gespeeld, maar aangezien het verhaal niet draait om Desmond lijkt het me een los deel.

[ Voor 31% gewijzigd door Jackal131 op 25-11-2013 12:00 ]

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
DGonlag2 schreef op maandag 25 november 2013 @ 11:50:
Hele aparte reden , maar iedereen zijn ding :) Ik hou mijn PS3 ook (Een backlog waar ik het bejaardenhuis mee haal) , maar de Ps4 komt er mooi boven te staan :)
Jackal131 schreef op maandag 25 november 2013 @ 11:57:
[...]

AC BF lijkt me een opzichzelf staand deel, die verder niet veel connecties heeft met voorgaande delen.
Heb het nog niet gespeeld, maar aangezien het verhaal niet draait om Desmond lijkt het me een los deel.
Goed moment om in te stappen inderdaad, want het staat inderdaad los. Het is toevallig de opa van die in deel 3 geloof ik. Nu is het verhaal meestal toch niet echt top imo bij de Ac serie en ga ik meer voor de wereld verkennen.

Je hoeft iig niet zoals bij 3 een 8 uur duren "tutorial" door te lopen en kan al snel doen waar je zin in hebt. Vond AC3 echt zo zonde van mijn geld :X

[ Voor 44% gewijzigd door Beakzz op 25-11-2013 12:16 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TRK schreef op maandag 25 november 2013 @ 11:53:
[...]

ja ik koop geen next-gen want ik kan geen eigen thema en avatar gebruiken :+
YOLO?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Mijn PS3 blijft ook nog voor onbepaalde tijd staan :P
Er zijn nog teveel spellen die ik nog heb liggen of wil kopen voor de PS3.

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• chimera2
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 12-09 09:11
Ik heb ook nog geen idee wat ik met mijn ps3+ spellen enzo doe.
Leuk om te houden. Maar doe er waarschijnlijk niks meer mee

Acties:
  • 0 Henk 'm!
gewoon op marktplaats gooien :)
ik heb 4 weken terug 10 games, ps3 slim 160gb, 3 controllers(waarvan 1 origineel, de andere waren minder dan 10 euro per stuk) en headset in 1 keer verkocht voor 280,- :)
mooi meegenomen om weer wat nieuws voor ps4 van te kopen..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens700
heb mijn ps3 6 maanden geleden verkocht. Achteraf wel zonde, omdat ik benieuwd was hoe GTA zou zijn. Nu komt het mooie zwart glimmend kastje weer terug en dan in zijn nieuwe vorm, namelijk de ps4 :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!
heheh ik heb nog even kunnen genieten van GTA V.
singleplayer zo goed als uitgespeeld en met de multiplayer had ik uiteindelijk de leiding over de Tweakers-crew met +- 300 man :)
dat heb ik uiteindelijk maar overgedragen en nu hoop ik op een GTA next gen edition..
6 maanden lang zou ik niet zonder console kunnen, deze maand duurt al te lang :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-08 14:16
k-city schreef op maandag 25 november 2013 @ 11:50:
Ik zit ook nog te twijfelen tussen een aantal games :?

- FIFA 14, niet echt next gen naar het schijnt?
Fifa 14 is, als ik de reviews op metacritic lees en vooral Skate erover hoor praten, erg goed: http://www.gamekings.tv/videos/playstation-4-update/

Een must have. Het fijne is dat ik tot vorige week het heb gedaan met fifa 13 op de 360 en vanaf vrijdag 14 op de ps4 :-) Next gen, half next-gen or whatever: heb er zin an!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Lekkerboeie86
  • Registratie: Januari 2013
  • Laatst online: 19:45
Heb mijn PS3 en spellen allemaal verkocht! Kan van dat geld bijna een ps4 betalen :)

Verder games kopen vind ik ook lastig. Killzone ga ik zeker veel spelen. Fifa vind ik super maar als het Next gen gevoel ontbreekt ga ik toch twijfelen. Zou me graag in battlefield storten. Maar gezien de grote hoeveelheid crashes en problemen zie ik dat haast niet zitten. NFS zou positief kunnen verrassen. Mn meisie vind race games ook leuk :) maja driveclub komt er ook snel aan..

Ik kijk nog even de kat uit de boom. Kan vrijdag nog beslissen. Vind de huidige prijzen van 60.- of hoger ook geen reden om nu dingen te bestellen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Dat het publiek niet meer van karton is , de graphics strakker en de gameplay smoother is al meer verschil dan er normaal tussen twee versies van Fifa zit dus voor mij een must have ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• laurens700
dutchgio schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:25:
heheh ik heb nog even kunnen genieten van GTA V.
singleplayer zo goed als uitgespeeld en met de multiplayer had ik uiteindelijk de leiding over de Tweakers-crew met +- 300 man :)
dat heb ik uiteindelijk maar overgedragen en nu hoop ik op een GTA next gen edition..
6 maanden lang zou ik niet zonder console kunnen, deze maand duurt al te lang :)
haha met 300 man! ja 6 maanden is inderdaad lang, maar had een excuus om een Nintendo 3ds te kopen, die nu ook al stof hapt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
had je nou maar een Vita gekocht ipv die 3ds.. :)
die 300 man was trouwens te weinig, waardoor de crew meerdere keren is gesplitst.
eerst was het xbox + ps3 samen, maar dat heeft geen zin dus werd dat uiteindelijk gescheiden...
nu zijn er alsnog 2 ps3 crews want het limiet is 300 man |:(

over Fifa 14: kijk en lees even de review van Tweakers zelf...
next-gen duidelijk beter dan current-gen. geen irritante vertragingen in de menu's, en meer vloeidendere animaties, niet die stroperigheid die er op de ps3 is..

[ Voor 30% gewijzigd door dutchgio op 25-11-2013 12:31 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k-city
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-04 07:54
Jackal131 schreef op maandag 25 november 2013 @ 11:57:
[...]

Leuke woordspeling!
d:)b

Heh was niet de bedoeling 8)

Dan denk ik dat ik AC BF toch maar niet laat varen, bedankt voor de tip! FIFA 14 dan als tweede game.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Beakzz schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:28:
Dat het publiek niet meer van karton is , de graphics strakker en de gameplay smoother is al meer verschil dan er normaal tussen twee versies van Fifa zit dus voor mij een must have ;)
Het grootste verschil zit hem nog in het feit dat spelers per seconde veel meer instructies meekrijgen. Ik heb in een half uurtje in keulen meer bewegingen, soorten doelpogingen, balaannames etc gezien dan in alle jaren fifa bij elkaar. Het enige wat nog hetzelfde is zijn je eigen aanvallen maar die zien er nu iedere keer anders uit.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weten jullie hoe het nou zit om digitale games te delen met een ander?

Stel ik koop alle spellen, kan ik dan mijn eigen playstation 4 instellen als master-account. En dan degene die ik mijn spellen geef als nummer twee instellen? (geen master account dus)

Of moet mijn account bij de ander als master-account ingesteld staan en mijn console als nummer 2 zeg maar?

Beetje lastig om uit te leggen maar ik hoop dat jullie het snappen! :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:56

MonkeySleeve

It's just Monkey business

Verwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:08:
Weten jullie hoe het nou zit om digitale games te delen met een ander?

Stel ik koop alle spellen, kan ik dan mijn eigen playstation 4 instellen als master-account. En dan degene die ik mijn spellen geef als nummer twee instellen? (geen master account dus)

Of moet mijn account bij de ander als master-account ingesteld staan en mijn console als nummer 2 zeg maar?

Beetje lastig om uit te leggen maar ik hoop dat jullie het snappen! :p
The first PS4 you register will be your "primary console," and that's where digital purchases will automatically sync to. Anyone logged in on your primary system will then be able to play that game.

If you download the game on a secondary console, only you will be able to play that game. There's no limit to the number of consoles you can download a game on, but only two games can be played concurrently — one on your primary system, one on a secondary console, which you must be logged into. Sony has also revealed you'll be able to change which PS4 is your primary system if you need to. It's a slightly complex system, but it's not too different to how digital purchases work on PlayStation 3, and offers a little flexibility for gamers that usually download rather than buy physical discs.
Kan dus alleen als je ingelogd bent op JOU account op een andere PS4. En aangezien je dan niet tegelijkertijd ingelogd kan zijn kan maar één iemand het spelen. Logisch natuurlijk.

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!
MonkeySleeve schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:11:
[...]

[...]

Kan dus alleen als je ingelogd bent op JOU account op een andere PS4. En aangezien je dan niet tegelijkertijd ingelogd kan zijn kan maar één iemand het spelen. Logisch natuurlijk.
zo logisch is dat niet, want met de PS3 kan dat wel, en wel op 3 consoles. volgens mij was de limiet eerder nog 5.
zo heb ik DLC gedeeld en even een nieuwe gebruiker aangemaakt op de console van een vriend, daar met mijn account ingelogd en de DLC gedownload. :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

MonkeySleeve schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:11:
[...]

[...]

Volgens mij moet mijn account dan ingesteld zijn als master account bij degene die ik mijn games wil delen. En mijn console als nummer 2 instellen, zodat degene dan op zijn eigen account kan spelen. Alleen ik hoop dat iemand dit kan bevestigen, want het blijft maar vaag. Dubbelstrijdige tekst van Sony..

EDIT: Zo te zien lees ik dat nu ook in je tekst.

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 25-11-2013 13:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
chimera2 schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:20:
Ik heb ook nog geen idee wat ik met mijn ps3+ spellen enzo doe.
Leuk om te houden. Maar doe er waarschijnlijk niks meer mee
Ik laat hem sowieso staan. GT6 komt er nog aan, Dark Souls 2, dus ik vermaak mij er nog wel even mee. PS+ blijft ook games spuwen, en ik vind het leuk om die collectie te hebben :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:11

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

dutchgio schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:23:
gewoon op marktplaats gooien :)
ik heb 4 weken terug 10 games, ps3 slim 160gb, 3 controllers(waarvan 1 origineel, de andere waren minder dan 10 euro per stuk) en headset in 1 keer verkocht voor 280,- :)
mooi meegenomen om weer wat nieuws voor ps4 van te kopen..
Laat de mijne voorlopig nog wel even staan... net 2-3 maand gelden nog een nieuwe SS gekocht omdat mijn phat kapot was gegaan. Ik gebruik mij nPS3 sowieso bijna dagelijks om te streamen dus zolang dat nog niet op de PS4 kan laat ik hem iig staan.

Daarnaast wil ik hem ook nog voor de gratis PS+ games gebruiken. Ik ga er geen games meer voor kopen of er moet nog echt iets masterlijks uitkomen zoals GTA5.

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MyUtd4Life
  • Laatst online: 10-09 19:39
Zoals meerdere hier afgelopen weekend m'n PS3 incl alle toebehoren en games verkocht voor een erg mooi bedrag al zeg ik het zelf. Alle kopers van PS3's op dit moment lijken niet goed te beseffen dat het aanbod in de komende weken alleen nog maar toe zal nemen en een Playstation dus voor aanzienlijk lager dan nu het geval is te krijgen is. Maar ik klaag daar natuurlijk nu niet om :P

Enige waarvoor ik PS3 zou hebben gehouden is voor GTA en dat vond ik, hoe jammer ook van deze fantastische game, de moeite niet.

FIFA Benelux Administrator

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MonkeySleeve
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 20:56

MonkeySleeve

It's just Monkey business

dutchgio schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:13:
[...]

zo logisch is dat niet, want met de PS3 kan dat wel, en wel op 3 consoles. volgens mij was de limiet eerder nog 5.
zo heb ik DLC gedeeld en even een nieuwe gebruiker aangemaakt op de console van een vriend, daar met mijn account ingelogd en de DLC gedownload. :9
Wat logisch is, is dat je niet tegelijkertijd met hetzelfde account ingelogd kan zijn op PSN. Dat bedoelde ik eigelijk te zeggen :P

En ja op je PS3 kan je je account op max 5 PS3's actief hebben staan. Verschil is dat ze hierbij specifiek zeggen dat je een primairy en secundairy console hebt waar je perse ingelogd MOET zijn met jouw account.
Verwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:14:
[...]

Volgens mij moet mijn account dan ingesteld zijn als master account bij degene die ik mijn games wil delen. En mijn console als nummer 2 instellen, zodat degene dan op zijn eigen account kan spelen. Alleen ik hoop dat iemand dit kan bevestigen, want het blijft maar vaag. Dubbelstrijdige tekst van Sony..

EDIT: Zo te zien lees ik dat nu ook in je tekst.
Klopt ja, dan zou zijn PS4 de primairy PS4 worden en jou PS4 de secundairy. Wat nogal krom is want het zijn jou games natuurlijk. Ik zie mezelf dit niet doen, heb me hierdoor al flink genaaid met de PS3 toen ik niet wist dat er een limiet was...

Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRK

TRK

dutchgio schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:14:
[...]

ja ik koop geen next-gen want ik kan geen eigen thema en avatar gebruiken :+
YOLO?
Haha tja het komt zo over voor mij. Máár het zou heel goed iets anders kunnen zijn natuurlijk. Laat die thema maar lekker blauw ik Zolang het lichtje maar niet blauw blijft knipperen! :>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
Ik snap echt niet dat jullie zomaar de PS3 verkopen, ik zou echt geen afscheid kunnen nemen van games als Heavy Rain en Last of Us. Ik heb zelfs de PS2 nog staan, vanwege Star Ocean :P

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Avioto schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:47:
Ik heb zelfs de PS2 nog staan, vanwege Star Ocean :P
Till the End of time _/-\o_
Mijn inziens de beste RPG die ik ooit gespeeld heb.

Ik hoop zo ontzettend graag dat er een Star Ocean komt voor de PS4. Wat een fantastische spellen zijn dat!

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Ik heb hier ook nog een PS2 voor Resident Evil 4,MGS2 en 3 :p Console verkopen krijg je op den duur toch altijd wel spijt van.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Beakzz
Ik snap echt niet dat jullie zomaar de PS3 verkopen, ik zou echt geen afscheid kunnen nemen van games als Heavy Rain en Last of Us. Ik heb zelfs de PS2 nog staan, vanwege Star Ocean :P
Bij mij word er ook absoluut geen console meer verkocht , maar ik begrijp het wel hoor. Ik zie na zoveel uur spelen de aankoop als geslaagd en het bedrag "afgeschreven". Anderen zien de verkoop van de Ps3 als een mooie aanbetaling voor de Ps4. Het is ook maar net wat je op de bank hebt staan of hoeveel geld je voor gaming over hebt.

Zelf wil ik af en toe nog games van de PS3 en Xbox kunnen spelen , maar ook het nieuwste spelen en bij multi platform de beste versie hebben. Daarnaast heb ik zoveel games gekocht dat ik er nog lang niet aan toe ben om de huidige generatie uit te zwaaien.

Kan er nog steeds niet over uit dat ik ooit de Dreamcast heb verkocht , maar toen had ik gewoon een kleiner budget.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
TRK schreef op maandag 25 november 2013 @ 11:53:
[...]

Dat zeg ik nergens. Ik haal zeker wel een PS4, al lang in de pre-order staan. Ik zeg alleen dat ik mijn PS3 nog even laat staan zodat ik nog van avatars kan switchen.

Ik vindt het overigens wel vreemd dat je dat op de PS4 dan niet kan doen, je hebt immers voor die avatars betaald...
Beetje faal van Sony.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AMARONE
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 01:44
Ik speelde er nauwelijks op en ook GTA 5 al 1 mand niet gespeeld ( viel toch meer tegen dan verwacht ). Daarvoor was Fifa 12 mijn laatste game dus voor 220 verkopen kwam mij goed uit en nu een PS4 besteld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRK

TRK

DGonlag2 schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:57:
[...]

Dat zeg ik nergens. Ik haal zeker wel een PS4, al lang in de pre-order staan. Ik zeg alleen dat ik mijn PS3 nog even laat staan zodat ik nog van avatars kan switchen.

Ik vindt het overigens wel vreemd dat je dat op de PS4 dan niet kan doen, je hebt immers voor die avatars betaald...
Beetje faal van Sony.
Oke sorry my bad. Maar over dat punt van de avatars ben ik het ook zeker wel eens. Wel jammer dat je op zo een systeem inderdaad niet eens zoiets simpels kan aanpassen. :F

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hully
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 26-08 14:16
kbloem schreef op maandag 25 november 2013 @ 12:50:
[...]

Het grootste verschil zit hem nog in het feit dat spelers per seconde veel meer instructies meekrijgen. Ik heb in een half uurtje in keulen meer bewegingen, soorten doelpogingen, balaannames etc gezien dan in alle jaren fifa bij elkaar. Het enige wat nog hetzelfde is zijn je eigen aanvallen maar die zien er nu iedere keer anders uit.
Dat klinkt mij next-gen genoeg in de oren. Heb er zin an.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 13:23

Niku

Alagaesii

Beakzz schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:56:
[...]

Bij mij word er ook absoluut geen console meer verkocht , maar ik begrijp het wel hoor. Ik zie na zoveel uur spelen de aankoop als geslaagd en het bedrag "afgeschreven". Anderen zien de verkoop van de Ps3 als een mooie aanbetaling voor de Ps4. Het is ook maar net wat je op de bank hebt staan of hoeveel geld je voor gaming over hebt.

Zelf wil ik af en toe nog games van de PS3 en Xbox kunnen spelen , maar ook het nieuwste spelen en bij multi platform de beste versie hebben. Daarnaast heb ik zoveel games gekocht dat ik er nog lang niet aan toe ben om de huidige generatie uit te zwaaien.

Kan er nog steeds niet over uit dat ik ooit de Dreamcast heb verkocht , maar toen had ik gewoon een kleiner budget.
Ik verkoop nooit iets om dat ik veel waarde hecht aan mijn collectie. Anderen zien het inderdaad als een aanbetaling, maar zo zie ik het absoluut niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 12:06

Denko

|{ing Øf ßlitz

Niku schreef op maandag 25 november 2013 @ 14:09:
[...]

Ik verkoop nooit iets om dat ik veel waarde hecht aan mijn collectie. Anderen zien het inderdaad als een aanbetaling, maar zo zie ik het absoluut niet.
Ik heb echt een paar consoles nog (NES en Megadrive) maar ik merk dat ik daar ook niks mee doe. Op een gegeven moment is de ruimte op.

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 02-06 19:17
EricNL schreef op maandag 25 november 2013 @ 13:50:
[...]

Till the End of time _/-\o_
Mijn inziens de beste RPG die ik ooit gespeeld heb.

Ik hoop zo ontzettend graag dat er een Star Ocean komt voor de PS4. Wat een fantastische spellen zijn dat!
Ik kan eigenlijk ook geen betere RPG bedenken :)
Een nieuw deel zou fantastisch zijn, maar ik kan me niet voorstellen dat het Square Enix van nu dat zou uitgeven.

Steam/XBL: Avioto

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoerd94
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 13-01-2023
Wordt er bij de Playstation 4 console zelf ook een promocode van een aantal dagen gratis PSN gegeven, net zoals de 360 de 3 maanden gratis gold had?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ralf Bimbo
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 04-07 13:46
sjoerd94 schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:23:
Wordt er bij de Playstation 4 console zelf ook een promocode van een aantal dagen gratis PSN gegeven, net zoals de 360 de 3 maanden gratis gold had?
Jep.. van 14 dagen

Rookworst zonder 'r' is ookworst

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• psychodude
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 19:47
sjoerd94 schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:23:
Weet niet of het inmiddels duidelijk is of dit ook voor de EU gaat gelden:

http://blog.us.playstatio...-surprise-for-ps4-owners/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SCARfaceE
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 03-09 10:02
Comedy central nu :p

PSN ID: Beest41

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoerd94
psychodude schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:27:
[...]

Weet niet of het inmiddels duidelijk is of dit ook voor de EU gaat gelden:

http://blog.us.playstatio...-surprise-for-ps4-owners/
Ik had dat plaatje ook al gezien maar vroeg me het dus ook af voor de Europese consoles.
Thanks

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• swopdark
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 12-06 02:43

swopdark

ja doe maar...

Op de frontpage een mooie game trailers film voor de Xbox one en daarom hier er maar eentje om dat te toppen:

YouTube: Playstation 4 Launch Trailer

Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Iemand al een idee van hoe de headphones nou werken? Wat als je 2 3,5 mm jacks hebt voor audio en mic? Krijg je dat werkende met je controller? Of moet je dan een splitter oid? Wireless werkt gewoon via usb poort voorin de PS4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
Zo, op de valreep nog een Playstation Plus 365 dagen card kunnen kopen voor € 37,50 (Pfff, Toys XL geprobeerd en twee Intertoys filialen). Volgens de verkoper worden ze niet meer gemaakt in de PS3 hoesjes en dus ook niet meer na geleverd voor deze prijs.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
Verwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:50:
Iemand al een idee van hoe de headphones nou werken? Wat als je 2 3,5 mm jacks hebt voor audio en mic? Krijg je dat werkende met je controller? Of moet je dan een splitter oid? Wireless werkt gewoon via usb poort voorin de PS4?
Dat werkt niet met 2x3.5 mm. Wireless via usb is ook nog niet ondersteund. Voor de officiele pulse headsets komt er volgens sony voor het einde van het jaar een update.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Shiver23
  • Niet online

Shiver23

Wat sta je nou te kijken!

Verwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 16:50:
De controller heeft een headset-aansluiting. Heb je hier een headset die microfoon en koptelefoon in één kabel ondersteunen dan kan je die in de controller doen (bijvoorbeeld voor bij je Telefoon, of de Pulse-koptelefoon met kabel aangesloten). Heb je microfoon en koptelefoon gescheiden dan heb je een adapter nodig.
USB-headsets werken (nog) niet.

PSN: Shiver23

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Weet iemand of er al ergens FIFA 14 voor de PS4 in de schappen ligt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 04-09 08:49
Verwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 17:12:
Zag hem vanmiddag bij Intertoys Apeldoorn liggen. Heb hem zelf bij de lokale Bart Smit vorige week al gekocht. Moest er echter wel om vragen want ze wouden ze nog niet in de schappen leggen.

De kans is dus heel groot dat hij bij jouw lokale winkel te koop is :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• nickdew
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 05:57
gameshop twente hengelo en enschede hebben alleen nog maar cod ghost en assassins creed. Mediamarkt alleen ghost! ze krijgen fifa en battlefield vrijdag pas binnen!

[ Voor 18% gewijzigd door nickdew op 25-11-2013 17:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
Verwijderd schreef op maandag 25 november 2013 @ 17:12:
Ik hem al sinds 16-11-2013 thuis liggen van de Bart Smit. Ook zag ik ze bij de Intertoys liggen vandaag.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 23:00
GameMania wordt Fifa ook al verkocht sinds vorige week vrijdag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:59
Shiver23 schreef op maandag 25 november 2013 @ 17:04:
[...]

USB-headsets werken (nog) niet.
Werken gewoon met de nieuwste firmware.
Bron : http://www.astrogaming.co...ompatibility-console.html

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Aha oke.. Dan zal ik gewoon ff bellen of ze fifa al op voorraad hebben in mijn regio. Ze liggen namelijk niet in de schappen. Alleen COD.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sjoerd94
Jumpman schreef op maandag 25 november 2013 @ 17:15:
[...]

Ik hem al sinds 16-11-2013 thuis liggen van de Bart Smit. Ook zag ik ze bij de Intertoys liggen vandaag.
Raar dat bij Wehkamp dan vermeldt staat dat de releasedatum pas op de 29e is :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 13-07 15:05
Kaap schreef op maandag 25 november 2013 @ 17:16:
GameMania wordt Fifa ook al verkocht sinds vorige week vrijdag.
Tevens kun je daar de PS3 versie van FIFA 14 inruilen voor de PS4 versie (20 euro bijbetalen). Niet verkeerd, zeker als je de PS3 versie destijds voor een leuk prijsje wist op te pikken. :)

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mathijs14
  • Laatst online: 04-09 08:49
Wat ik me trouwens afvraag, kunnen PS4 spelers straks op PSN ook nog de mensen online zien die op een PS3 spelen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• matery
  • Laatst online: 21-08 16:49
mathijs55 schreef op maandag 25 november 2013 @ 17:33:
Wat ik me trouwens afvraag, kunnen PS4 spelers straks op PSN ook nog de mensen online zien die op een PS3 spelen?
En andersom. Daar ben ik ook inderdaad benieuwd naar.
Pagina: 1 ... 13 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.

Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan