Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Die link zou alleen moeten werken met je eigen account (zeggen ze)Arx schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 11:50:
Iemand nog geïnteresseerd voor een PS4 op launch day? Ik blijk twee reserveringen te hebben. PM me als je interesse hebt. Ik heb een unieke link van Bart Smit waarmee je een PS4 kan reserveren.
Dat zou inderdaad niet uit mogen maken, maar het is wel een feit dat apparatuur uit een Japanse fabriek soms beter is. Bijvoorbeeld bij Denon versterkers / receivers wil dit nog wel eens voorkomen.Chaoss schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 11:58:
Tjah opzich zou dat niet veel uit mogen maken Sony bepaald de kwaliteit standaard niet de fabriek... tenminste zo zou het moeten zijn.
“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”
Aangezien alleen de 4520 (een apparaat van 2000 Euro) wordt/werd gemaakt in Japan en alle nieuwe recente Denon's simpele China-made apparaatjes zijn zullen die allemaal wel minder goed zijn. Jammer.zwembroek schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 12:13:
Dat zou inderdaad niet uit mogen maken, maar het is wel een feit dat apparatuur uit een Japanse fabriek soms beter is. Bijvoorbeeld bij Denon versterkers / receivers wil dit nog wel eens voorkomen.
Nickname does not reflect reality
Ik wil hem graag als het de standaard editie betreft! Heb je al een PM gestuurdArx schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 12:08:
[...]
Nee joh, het is de gewone PS4 versie. Anders had ik hem zelf gehouden!
Ik heb je de link gestuurd.BlowFish schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 12:23:
[...]
Ik wil hem graag als het de standaard editie betreft! Heb je al een PM gestuurd
Jemig, toch aardig wat snel een aantal reacties op mijn reservering. De reden dat hij naar jou toe gaat is simpel: je was de eerste die ook in het PS4 topic post. Alle andere voldeden niet aan dit profiel.
Alle anderen: helaas, ik heb er maar een reservering om weg te geven.
Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl
Arx schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 12:39:
[...]
Ik heb je de link gestuurd.
Jemig, toch aardig wat snel een aantal reacties op mijn reservering. De reden dat hij naar jou toe gaat is simpel: je was de eerste die ook in het PS4 topic post. Alle andere voldeden niet aan dit profiel.![]()
Alle anderen: helaas, ik heb er maar een reservering om weg te geven.
Hmz. Wellicht een Crash Bandicoot gemaakt door Infinity Ward?
Gamertag: VAS taijyn….. Those who know not, that they are not.
Playstation 3 - PSN ID: Sw0pDiller | XBOX360 Premium - Gamertag: ZakkeWasser | DELL New Studio 17 laptop
Dat zou leuk zijn maar de kans dat er een extra engine op de bluray staat is wel heeeeel klein.swopdark schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 13:02:
Er gaan geruchten van een gt7 tech demo die rondwaarde binnen exclusieve kringen. Hoe vet zou het zijn dat als je je gt6 disk in je ps4 drukt je die tech demo kan spelen!? Geheimpje van Sony voor de fans!
Eerder een gratis download op PSN, zoals ook het geval was met PS3 in de eerste maanden.
Via een collega een PS4 pre-order weten te krijgen.
Vandaag Killzone Shadowfall ge pre-ordered.
Eens kijken hoe het gaat worden, wordt m'n 1e echte console (wii & ouya niet meegerekend)
I'm not saying I'm Batman. But have you ever seen Batman and me in the same room at the same time.
Verwijderd

Meer gejank in de aanbieding?
Wat hebben jullie vandaag gedaan?
[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 23-11-2013 19:25 ]
Ziet er netjes uit!Verwijderd schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 19:13:
Wat een werk zo'n TV incl beugel installeren zeg!
Maar... het is af
Ik zal vanavond goed slapen![]()
![]()
Verwijderd schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 19:13:
Wat een werk zo'n TV incl beugel installeren zeg!
Maar... het is af
Beugel
[afbeelding]
Gedraaid, nog niet gekanteld
[afbeelding]
Vooraanzicht
[afbeelding]
In actie
[afbeelding]
![]()
Uniciteit schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 12:02:
[modbreak]De discussie over het kopen van televisies, de prijzen van televisies, etc. houdt hierbij op!
Dit is het PS4 discussietopic... niet het 'ik heb deze TV en die is zo groot en heeft zoveel gekost'-topic.[/modbreak]
Er lagen ook al spellen te koop, maar ik vind 65 euro voor AC4 toch wat aan de prijzige kant. Ik kijk wel even op internet of ik die ergens goedkoper kan vinden.
[ Voor 30% gewijzigd door SToRM666 op 23-11-2013 19:28 ]
PSN id: NL_SToRM
Volgens mij heb jij nog iets niet gedaan..Verwijderd schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 19:13:
![]()
Meer gejank in de aanbieding?
Wat hebben jullie vandaag gedaan?
39 eur voor Fifa 14 ipv 70 in NL.
weet iemand dit?
de PS4 zou toch regio free worden?
[ Voor 10% gewijzigd door rejer op 23-11-2013 20:17 ]
Ja, alleen heb je mogelijk problemen met DLC / online codes.rejer schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 20:14:
Gezien de games in de EU overpriced zijn, is het ook mogelijk om USA games te importeren uit amazon.com?
weet iemand dit?
Maar als codes niet zouden werken is het toch geen regio free meer?Raxious schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 20:23:
[...]
Ja, alleen heb je mogelijk problemen met DLC / online codes.
De game zelf is regio free, maar DLC en downloads zijn vaak wel region locked. Daardoor kun je bijvoorbeeld games met een online pass niet spelen als je een US code probeert te downloaden via de EU Store.rejer schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 20:27:
[...]
Maar als codes niet zouden werken is het toch geen regio free meer?
EA werkt toch niet meer met online passes ?Raxious schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 20:30:
[...]
De game zelf is regio free, maar DLC en downloads zijn vaak wel region locked. Daardoor kun je bijvoorbeeld games met een online pass niet spelen als je een US code probeert te downloaden via de EU Store.
Verwijderd schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 11:37:
[...]
serieus? geniaal! heb je CC nodig voor die store, of kan dat ook met paypal/ ideal?
of de PSN cards uit de winkel..Edd schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 11:51:
[...]
Je kan iig via de webbrowser het tegoed op je PSN account opwaarderen dmv iDeal en PayPal. Daarna kun je dit gebruiken om aankopen te doen.
W211 E200K - GSF 600 Bandit '95 - GSF 1200 Bandit '04 - TDM 850 '00 - Svartpilen 401 '22 - Te koop: Yamaha TDM 850
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
Nee, een amerikaanse PS plus is niet hetzelfde als een europeese PS plus.Phydomir schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 21:05:
Zouden die PS Plus abbo's ook regio vrij zijn? Want dan is eBay ook een goede optie. $44,95 is best cheap dan.
Maar als je het geld hebt kan het wel de moeite waard zijn. Ze hebben daar vaak andere aanbiedingen/spellen.
iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky
kan er niks over vinden iig op google.com
In het begin van de PS3 generatie heb ik veel spellen geïmporteerd (wie herinnert zich 3busymen nog
Ik moet wel zeggen dat de prijzen van de NL shops de laatste jaren ook een stuk interessanter geworden zijn.
[ Voor 55% gewijzigd door SToRM666 op 23-11-2013 21:27 ]
PSN id: NL_SToRM
Ga gewoon naar de saturn morgen(laatste dag trouwens) en 3 games halen is 2 betalen, ook ps4 spellen ja. Heb er vandaag 3 gehaald. fifa 14, Assasin BF, cod ghost, 120 euro voor de ps4rejer schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 20:14:
Gezien de games in de EU overpriced zijn, is het ook mogelijk om USA games te importeren uit amazon.com?
weet iemand dit?
Neem een us account en koop ps+ PlayStation als master account en je kunt onder je eu account gebruik maken van ps+rdgut schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 21:07:
[...]
Nee, een amerikaanse PS plus is niet hetzelfde als een europeese PS plus.
Maar als je het geld hebt kan het wel de moeite waard zijn. Ze hebben daar vaak andere aanbiedingen/spellen.
Ik weet alleen niet of je dan met de us ps+ op dezelfde console met een eu master account ook ps+ Aanbiedingen in de eu store krijgt
Is dit bij elke Saturn geldig? Ik woon in Amsterdam, dan kan ik morgen even langs de Saturn in Amsterdam.Canerooo schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 21:30:
[...]
Ga gewoon naar de saturn morgen(laatste dag trouwens) en 3 games halen is 2 betalen, ook ps4 spellen ja. Heb er vandaag 3 gehaald. fifa 14, Assasin BF, cod ghost, 120 euro voor de ps4Online geldt dit niet.
Verwijderd
[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2013 09:52 ]
psn: HertogJack
Moet wel even bij gezegd worden dat het alleen op UK accounts werkt (volgens de omschrijving).Verwijderd schreef op zondag 24 november 2013 @ 09:46:
Mocht iemand nog op zoek zijn naar een jaarabonnement op PSN:
http://www.play-asia.com/...aOS-13-49-en-70-6yvn.html
Je krijgt hem digitaal toegestuurd voor € 42,79.
Ben benieuwd of die site binnenkort ook gamecodes digitaal gaat aanbieden, zou top zijn.
Verwijderd
Helemaal overheen gelezen, sorrymatz schreef op zondag 24 november 2013 @ 09:51:
[...]
Moet wel even bij gezegd worden dat het alleen op UK accounts werkt (volgens de omschrijving).

Verwijderd
Ja op de PS4 heb je dat ervoor nodig.HertogJack schreef op zondag 24 november 2013 @ 09:51:
dat PSPlus heb je straks nodig om online (bijvoorbeeld fifa) te kunnen spelen toch?
Klopt helemaal, Sony heeft goed naar Microsoft gegeken met het nieuwe PSN, waar heb op de PS3 nog gratis was is het op de PS4 een melkkoe geworden.HertogJack schreef op zondag 24 november 2013 @ 09:51:
dat PSPlus heb je straks nodig om online (bijvoorbeeld fifa) te kunnen spelen toch?
Zucht, ga maar terug naar de 720p xbox forum (grapjeAct-One schreef op zondag 24 november 2013 @ 11:05:
[...]
Klopt helemaal, Sony heeft goed naar Microsoft gegeken met het nieuwe PSN, waar heb op de PS3 nog gratis was is het op de PS4 een melkkoe geworden.
Beetje kinderachtige reactie om iets op deze manier ergens heen te verwijzen. je 720p opmerking is helemaal treurig...
Mijnziens blijft mij punt helemaal overeind staan wanneer ik de stelling geef dat Sony qua verdienmodel naar Microsoft heeft gekeken door PSN niet meer gratis aan te bieden maar een bedrag per maand/jaar voor tevragen. Gratis games doen daar niets aan af...
Lees her en der dat mensen ook PS4 games hebben kunnen krijgen met deze actie...
Welke Saturns kon dit? (Was nl in Hoofddorp aantal dagen geleden en daar lagen geen PS4 games...
Welke spellen liggen er bij de Saturns waar jullie het hebben gekocht.
Hoop dat iemand meer kan vertellen.
Rijd ik er zo gelijk naartoe.
Thanx
FFXIV: Brawny Brawler
Welke games voor de PS4 krijgen we als plus leden eigenlijk? Daar heb ik nog niet zoveel over gelezen.iSpaceman schreef op zondag 24 november 2013 @ 11:17:
[...]
Zucht, ga maar terug naar de 720p xbox forum. Voorlopig krijg je bij PS Plus gratis games van top kwaliteit, ben er zeer tevreden mee
My thirsty wanted whiskey. But my hunger needed beans
Ik weet dat Saturn Utrecht, A'foort en Dordrecht het doen. Zelf bij Dord geweest, daar heb ik Fifa, COD en AC4 gehaald. Verder was alleen Just Dance in voorraad.CreativeSkills schreef op zondag 24 november 2013 @ 11:31:
Weet iemand hoe het precies zit met de Saturnactie???
Lees her en der dat mensen ook PS4 games hebben kunnen krijgen met deze actie...
Welke Saturns kon dit? (Was nl in Hoofddorp aantal dagen geleden en daar lagen geen PS4 games...
Welke spellen liggen er bij de Saturns waar jullie het hebben gekocht.
Hoop dat iemand meer kan vertellen.
Rijd ik er zo gelijk naartoe.
Thanx
Daar is nog grote onduidelijkheid over, Sony is niet heel loslippig met de aankodiging welke games gratis gaan zijn voor de PS4Donstil schreef op zondag 24 november 2013 @ 11:41:
[...]
Welke games voor de PS4 krijgen we als plus leden eigenlijk? Daar heb ik nog niet zoveel over gelezen.
Verwijderd
Contrast en Resogun zullen vanaf de 29e gratis zijn voor Plus-members.Donstil schreef op zondag 24 november 2013 @ 11:41:
Welke games voor de PS4 krijgen we als plus leden eigenlijk? Daar heb ik nog niet zoveel over gelezen.
Verwijderd
Ik kan me herinneren dat Driveclub ook gratis zal zijn voor plus members.. alleen is die uitgesteld.Verwijderd schreef op zondag 24 november 2013 @ 11:52:
[...]
Contrast en Resogun zullen vanaf de 29e gratis zijn voor Plus-members.
Mm oké, dat is niet echt wat ik wilde horenVerwijderd schreef op zondag 24 november 2013 @ 11:52:
[...]
Contrast en Resogun zullen vanaf de 29e gratis zijn voor Plus-members.
Hoewel de 2e me wel leuk kijkt voor af en toe.
Ja dat klopt idd, dat is dan wel weer gaaf.Verwijderd schreef op zondag 24 november 2013 @ 11:56:
[...]
Ik kan me herinneren dat Driveclub ook gratis zal zijn voor plus members.. alleen is die uitgesteld.
Hij is alleen niet helemaal volledig toch?
[ Voor 35% gewijzigd door Donstil op 24-11-2013 11:58 ]
Driveclub zou gratis zijn bij de aanschaf van een PS4 en PSN.... Hoe dit nu gaat zijn is nog niet duidelijkVerwijderd schreef op zondag 24 november 2013 @ 11:56:
[...]
Ik kan me herinneren dat Driveclub ook gratis zal zijn voor plus members.. alleen is die uitgesteld.
Cogitationis poenam nemo patitur
Verwijderd
Beter goed gejat dan slecht bedacht!Act-One schreef op zondag 24 november 2013 @ 11:26:
Waarom zou ik terug moeten? heb hier bijna een PS4 staan.
Beetje kinderachtige reactie om iets op deze manier ergens heen te verwijzen. je 720p opmerking is helemaal treurig...
Mijnziens blijft mij punt helemaal overeind staan wanneer ik de stelling geef dat Sony qua verdienmodel naar Microsoft heeft gekeken door PSN niet meer gratis aan te bieden maar een bedrag per maand/jaar voor tevragen. Gratis games doen daar niets aan af...
Verwijderd
Zoals ik het begrepen heb komt Driveclub gewoon bij PS+, zodra de game uit is. Dus we krijgen gewoon de uitgeklede versie, alleen een paar maanden(?) later.Bullet NL schreef op zondag 24 november 2013 @ 11:59:
Driveclub zou gratis zijn bij de aanschaf van een PS4 en PSN.... Hoe dit nu gaat zijn is nog niet duidelijk
Bedankt voor je reactie.Jay_Snake schreef op zondag 24 november 2013 @ 11:47:
[...]
Ik weet dat Saturn Utrecht, A'foort en Dordrecht het doen. Zelf bij Dord geweest, daar heb ik Fifa, COD en AC4 gehaald. Verder was alleen Just Dance in voorraad.
Weet iemand toevallig of dit bij Hoofddorp en/of Amsterdam ook kan?
De rest is helaas te ver voor mij
FFXIV: Brawny Brawler
Zullen 'in den beginne' wel allemaal indies zijn.Donstil schreef op zondag 24 november 2013 @ 11:41:
[...]
Bij de PS3 kan men gewoon oude games van een paar jaar terug gratis weggeven, maar dat gaat dus niet op voor de PS4 aangezien er geen backwards compabillity is.
Dus zal alles wat ze weggeven niet een oaar jaar oud zijn, maar juist nieuw.
Daarom vermoed ik dat het vooral om indies zal gaan.
Volgend jaar kan men bijvoorbeeld de 'wat mindere games' van 'dit jaar' weggeven.
Kwestie van even bellen naar ze lijkt me?CreativeSkills schreef op zondag 24 november 2013 @ 12:06:
[...]
Bedankt voor je reactie.
Weet iemand toevallig of dit bij Hoofddorp en/of Amsterdam ook kan?
De rest is helaas te ver voor mij
Driveclub ps+ edition wordt gewoon gratis bij ps+ hoor. Dat is een versie met weliswaar niet alle auto's en tracks, maar wel waarmee je de platinum trophy kunt halen dus dat zegt eigenlijk al genoeg.Bullet NL schreef op zondag 24 november 2013 @ 11:59:
[...]
Driveclub zou gratis zijn bij de aanschaf van een PS4 en PSN.... Hoe dit nu gaat zijn is nog niet duidelijk
To dare is to do
Verwijderd
gewoon een kwestie van tijd lijkt me voor de ps4.
Het is jammer dat een aantal veelbelovende titels zijn uitgesteld naar 2014, zoals o.a. DriveClub en WatchDogs. Daardoor was het aanbod voor mijn soort spellen wel gedaald voor bij de release. Maar toch is het een kwestie van geduld voordat we inderdaad uit een aantal mooie spellen kunnen kiezen!Verwijderd schreef op zondag 24 november 2013 @ 13:00:
Ik denk wel dat we over een jaartje of wat echt goeie titels voor de ps4 krijgen bij psplus.
Ook wacht ik nog steeds op wat meer details over het spel Rime.. Maar valt echt nog steeds weinig over terug te vinden!

[ Voor 11% gewijzigd door TRK op 24-11-2013 13:14 ]
Ps plus, ps4, launchgames, controllers, vertical stand, headset, etc..
Het zou zoiezo een mooie ontwikkeling zijn als meer games in het voorjaar(mei/maart etc) uit zouden komen dan alles in de gebruikelijke herfstmaanden(september/oktober/november).
Je kunt toch niet 5+ games heel intensief in 1 periode spelen dus dat verdelen is niet zo'n probleem.
Alleen heeft dat bij launch wat meer impact omdat je geen oude games in de kast hebt liggen die je 'ook altijd nog kunt spelen'
Dit is ook indirect de reden waarom ik nog even met de PS4 wacht... Een aantal titels die ik graag wil hebben zijn aangekondigd voor Q3 (2e helft) 2014TRK schreef op zondag 24 november 2013 @ 13:06:
[...]
Het is jammer dat een aantal veel belovende titels zijn uitgesteld naar 2014, zoals o.a. DriveClub en WatchDogs. Daardoor was het aanbod voor mijn soort spellen wel gedaald voor bij de release. Maar toch is het een kwestie van geduld voordat we inderdaad uit een aantal mooie spellen kunnen kiezen!
Ook wacht ik nog steeds wat meer details over het spel Rime.. Maar valt echt nog steeds weinig over terug te vinden!
Cogitationis poenam nemo patitur
Aan de andere kant ziet voorjaar 2014 er nu een stuk beter uit voor de ps4: watchdogs, driveclub, infamous, deep down enz.TRK schreef op zondag 24 november 2013 @ 13:06:
[...]
Het is jammer dat een aantal veel belovende titels zijn uitgesteld naar 2014, zoals o.a. DriveClub en WatchDogs. Daardoor was het aanbod voor mijn soort spellen wel gedaald voor bij de release. Maar toch is het een kwestie van geduld voordat we inderdaad uit een aantal mooie spellen kunnen kiezen!
Ook wacht ik nog steeds wat meer details over het spel Rime.. Maar valt echt nog steeds weinig over terug te vinden!
Inderdaad, hierdoor valt de schade ook wel mee haha. Zo blijven er altijd nog een aantal spellen waar je naar uit kan kijken!dutchgio schreef op zondag 24 november 2013 @ 13:11:
Je kunt toch niet 5+ games heel intensief in 1 periode spelen dus dat verdelen is niet zo'n probleem.
[ Voor 4% gewijzigd door TRK op 24-11-2013 13:18 ]
Kwam er niet ook een open wereld shooter met een Tom Clancy sausje? Dat zag er op de e3 erg bruut uit.Trishul schreef op zondag 24 november 2013 @ 13:16:
[...]
Aan de andere kant ziet voorjaar 2014 er nu een stuk beter uit voor de ps4: watchdogs, driveclub, infamous, deep down enz.
Bedoel je The Division? Die komt pas najaar 2014. Gameplay beelden op de ps4 zagen er inderdaad top uit ja... Overigens is er ook een next-gen rainbow six in de maak, voor ps4 en x1.Donstil schreef op zondag 24 november 2013 @ 13:18:
[...]
Kwam er niet ook een open wereld shooter met een Tom Clancy sausje? Dat zag er op de e3 erg bruut uit.
[ Voor 7% gewijzigd door Trishul op 24-11-2013 13:21 ]
The Division idd. Ooh komt die pas eind 2014? Jammer, dacht begin 2014 alTrishul schreef op zondag 24 november 2013 @ 13:21:
[...]
Bedoel je The Division? Die komt pas najaar 2014. Gameplay beelden op de ps4 zagen er inderdaad top uit ja... Overigens is er ook een next-gen rainbow six in de maak, voor ps4 en x1.
YouTube: PlayStation Official Channel
Leuk, maar na het bericht dat Activions de rechten van Crash Bandicoot nog steeds had, heb ik toch minder de verwachting dat er snel een nieuwe Crash game komt

Vanaf launch al meteen een topgame, Resogun (meest gewaardeerde next-gen exclusieve tot nu toeDonstil schreef op zondag 24 november 2013 @ 11:41:
[...]
Eerste paar jaren kun je vnl. Indie games verwachten.
Juist niet, komt omdat de HDPVR niet werkt en ze het op moeten lossen met een switch oid.Tristan schreef op zondag 24 november 2013 @ 14:53:
Het valt me eigenlijk tegen hoe weinig ps4 streamers er zijn op twitch en ustream. Had er veel meer verwacht maar het aanbod is schaars.
Kijk je in de juiste categorie op Twitch? Ik zie nu meer dan 66 streams op Twitch. Niet dat er echt wat tussenzit dat het kijken waard is, maar er zijn genoeg streamsTristan schreef op zondag 24 november 2013 @ 14:53:
Het valt me eigenlijk tegen hoe weinig ps4 streamers er zijn op twitch en ustream. Had er veel meer verwacht maar het aanbod is schaars.
PS4 is nog niet uitAct-One schreef op zondag 24 november 2013 @ 11:26:
Waarom zou ik terug moeten? heb hier bijna een PS4 staan.

Anyway neemt idd niet weg dat Sony de ONLINE gedeelte van xbox overneemt. Je krijgt er echter wel een betere service voor terug imo
Niet bij aanschaf van PS+ maar voor iedereen die PS+ heeft (of dat nu net aangeschaft is of dat je het al jaren hebt).Bullet NL schreef op zondag 24 november 2013 @ 11:59:
[...]
Idd niet duidelijk hoe dat nu gaat maar ik verwacht iegelijk dat we er nog steeds een "Driveclub PS+ edition" komt.
PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Verwijderd
Ja dat is zo. Is al bevestigd door sonyChaoss schreef op zondag 24 november 2013 @ 17:00:
[...]
Niet bij aanschaf van PS+ maar voor iedereen die PS+ heeft (of dat nu wel ne aangeschaft is of dat je het al jaren hebt).
Idd niet duidelijk hoe dat nu gaat maar ik verwacht iegelijk dat we er nog steeds een "Driveclub PS+ edition" komt.
Als ik games koop in de amerikaanse store, kan ik ze dan spelen op mijn europese psn account? aangezien games in de us store 60 dollar kosten ipv euro
[ Voor 15% gewijzigd door Verwijderd op 24-11-2013 17:24 ]
Sony PlayStation Plus Card 365 dagen voor € 37,50 landelijke bij Toys XL en ik kon ook de € 5 kortingsbon van C1000 gebruiken, dus was ik totaal € 32,50 kwijt
pricewatch: Sony PlayStation Plus Card 365 dagen (Nederland)
http://nl.ign.com/feature...r-de-ps4-playstation-plus
Deze vind ik niet meer op de site van Toys XLdennisvdweg schreef op zondag 24 november 2013 @ 17:44:
Voor de mensen die straks online willen gamen op de PS4:
Sony PlayStation Plus Card 365 dagen voor € 37,50 landelijke bij Toys XL en ik kon ook de € 5 kortingsbon van C1000 gebruiken, dus was ik totaal € 32,50 kwijt![]()
pricewatch: Sony PlayStation Plus Card 365 dagen (Nederland)
http://nl.ign.com/feature...r-de-ps4-playstation-plus
http://www.toysxl.nl/is-b...ation+Plus+Card+365+Dagen
En staat ook niet meer vermeld in de PW.
Ik ga morgen wel even langs, 3 minuten fietsen. Ik post wel even als dit nog mogelijk is.Satom schreef op zondag 24 november 2013 @ 18:47:
Hij doelt waarschijnlijk waarschijnlijk op dat je het fysiek in de winkel moet halen, gok ik
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Sure.Satom schreef op zondag 24 november 2013 @ 19:04:
Hoor graag van je (eventueel via PM). Het ligt voor mij redelijk op de route (bus komt voor de Toys XL langs)
Klopt, makkelijker is als je hem al eerder gedownload hebt (de oude versie), dan hoef je geen Amerikaanse account aan te maken. Oude app deleten, dan via app store > aankopen, de app opnieuw downloaden en je hebt de nieuwe applaurens700 schreef op zondag 24 november 2013 @ 19:08:
Je kan trouwens de playstation app downloaden op de Amerikaanse app store van Apple. Je krijgt de app vervolgens in het Nederlands
(Ik kijk daar persoonlijk wel naar uit trouwens. Lijkt me topnom bv een Drone te besturen als een maatje zit te gamen (oid)
Volgens mij kunnen Uitgevers daar zelf voor kiezen..Donstil schreef op zondag 24 november 2013 @ 20:34:
Gaat Second screen in diverse apps straks via de PlayStation app op mijn iPad of moet elke fabrikant zijn eigen app uitbrengen?
(Ik kijk daar persoonlijk wel naar uit trouwens. Lijkt me topnom bv een Drone te besturen als een maatje zit te gamen (oid)
Of de playstation app, of zelf een app uitbrengen, of niets..
Van AC:black flag, cod: ghosts, the divison en BF4 is al bekend dat er apps beschikbaar zijn of komen, al dan niet met die van playstation.
PSN: Finally_Chris
Laatste versie van fifa krijgt gewoon transfer-updates hoor
Zelf de de grote Killzone bundel (dus Killzone zal ik hebben) en FIFA 14 al gekocht.CR1691 schreef op zondag 24 november 2013 @ 20:42:
Hoe staan mensen hier eigenlijk tegenover NFS voor de PS4. Ik zoek nog een tweede game naast killzone. AC trekt mij niet, ik vind het zonde om BF4 te kopen omdat ik al een shooter heb, Knack is niet echt wat iedereen had gehoopt en ik zie het ook niet zitten om FIFA 14 voor een tweede keer midden in het seizoen aan te schaffen. Halen meer mensen nfs of laten jullie die zitten?
Ik zat zelf ook aan Battlefield 4 te denken, maar NFS: Rivals krijgt echt lovende reviews. Ik had het zelf helemaal niet zien aankomen, eerlijk gezegd, maar er is een goede kanshebber dat ik Rivals ga halen.
Ik wacht nog even de MediaMarkt 3 halen 2 betalen actie deze week af. Als die komt, dan ga ik waarschijnlijk voor BF4 + NFS + (derde gratis game) AC4 of Ghosts.
Voorlopig speel ik iig Ghosts, mocht er een actie komen van 3=2 dan haal ik nog,
- Need for Speed Rivals
- Battlefield 4
- FIFA 14
zat ook met het zelfde, heb besloten om nba 2k te halen en te wachten op driveclub. geen nfsCR1691 schreef op zondag 24 november 2013 @ 20:42:
Hoe staan mensen hier eigenlijk tegenover NFS voor de PS4. Ik zoek nog een tweede game naast killzone. AC trekt mij niet, ik vind het zonde om BF4 te kopen omdat ik al een shooter heb, Knack is niet echt wat iedereen had gehoopt en ik zie het ook niet zitten om FIFA 14 voor een tweede keer midden in het seizoen aan te schaffen. Halen meer mensen nfs of laten jullie die zitten?
PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00
Daarnaast misschien AC:BF en BF4...
Need for speed trekt me niet zo, en cod ook niet meer na jarenlang altijd cod te hebben gekocht.
Ja klopt in de winkel, had vandaag 1 gekocht bij Toys XL Leeuwarden. Er was nog 1 over toen ik er was.Satom schreef op zondag 24 november 2013 @ 18:47:
Hij doelt waarschijnlijk waarschijnlijk op dat je het fysiek in de winkel moet halen, gok ik
Ik wacht denk ik verder met een game kopen en wellicht in de ps store even zoek naar iets leuks. ( resogun lijkt me ook vet)
Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch
Is nog niet duidelijk ?Bullet NL schreef op zondag 24 november 2013 @ 11:59:
[...]

Beetje research kan geen kwaad voordat je zulke uitspraken doet.
Sony heeft al aangegeven bij de uitstel van Driveclub dat die gratis is uitkomt voor PS+ wanneer die uitkomt.
Wat is hier niet duidelijk aan.
http://blog.us.playstation.com/2013/10/18/driveclub-update/
[ Voor 6% gewijzigd door atoombom op 24-11-2013 21:56 ]
Corrinne Yu leaves Microsoft for Naughty Dog

http://www.neogaf.com/for...hp?p=90973685&postcount=1
Zij was de lead engine programmer van Halo 4, een niet zo goede game maar de graphics waren echt bizar goed voor currentgen. Dit kan alleen maar goed nieuws zijn voor de Eyecandy van Uncharted 4
Deze tweet was wel grappig nog van haar :

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer
Hmmm, als je net van baan gewisseld bent en je plaatst zo'n tweet, dan is er vast meer aan de hand dan simpel van werkgever A naar B gaan.arnoutzw schreef op zondag 24 november 2013 @ 23:44:
Lees net dit:
Corrinne Yu leaves Microsoft for Naughty Dog
[afbeelding]
http://www.neogaf.com/for...hp?p=90973685&postcount=1
Zij was de lead engine programmer van Halo 4, een niet zo goede game maar de graphics waren echt bizar goed voor currentgen. Dit kan alleen maar goed nieuws zijn voor de Eyecandy van Uncharted 4![]()
Deze tweet was wel grappig nog van haar :
[afbeelding]
Verder, een mooie vrouw om te zien, die ook nog kan coden.
[ Voor 3% gewijzigd door Jumpman op 25-11-2013 00:04 ]
Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.
Dit topic is gesloten.
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen
Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.
Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan