Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 10-09 10:37
Chaoss schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 08:31:
Ik ken Crash Bandicoot helemaal niet dus ik kan er ook totaal niet warm voor lopen :P

...
Crash was de eerst game die ik speelde op de ps1, mijn god wat heb ik daar veel uren in gestoken. Het is zo'n klassieker voor de meeste 25+ jarige gamers dat heel veel gamers van deze generatie de game graag weer tot leven zouden willen zien. Als ik nu onderstaande gameplay bekijk kriebelt het gelijk weer. Wat ik wel grappig vind is dat ik nu gruwel bij het kijken naar de graphics, maar destijds was de gameplay veel belangrijker dan de graphics. Wat zijn de tijden veranderd zeg!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 23:00
De grote shitstorm van afgelopen weekend over de doa PS4's lijkt alweer te zijn gaan liggen.

Zijn er inmiddels al concretere stats, redenen, of lijkt het nog steeds op hype+social media+klagers hoor je altijd :?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 23:11

Chaoss

Moderator Spielerij

Professioneel boekemantsje

Tristan schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 08:36:
[...]

Crash was de eerst game die ik speelde op de ps1, mijn god wat heb ik daar veel uren in gestoken. Het is zo'n klassieker voor de meeste 25+ jarige gamers dat heel veel gamers van deze generatie de game graag weer tot leven zouden willen zien. Als ik nu onderstaande gameplay bekijk kriebelt het gelijk weer. Wat ik wel grappig vind is dat ik nu gruwel bij het kijken naar de graphics, maar destijds was de gameplay veel belangrijker dan de graphics. Wat zijn de tijden veranderd zeg!

[video]
Achja ben zelf een 30+ gamer, maar destijds enkel op de pc :P

Verschil is ook dat je destijds qua graphics niet veel beter gewend was... ik heb ook wel games die me bij zijn gebleven wel eens wat gedownload via abandonware maar het meeste wil je gewoon niet spelen zo leleijk is het nu :X

PSN: Wanderer200 | Switch: Wanderer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye
  • Registratie: September 2005
  • Laatst online: 10-09 06:41

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Ik heb Crash ooit nog uit de PES Store gehaald, als PSone classic.

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ChuckyDevil
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 19:58
Crash zelf nooit in de collectie gehad. Wel veel gespeeld op PSX als demo, huur en geleend van vrienden. Zou een mooi PS+ game kunnen worden :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 04-09 21:45
Wat zou dat zo vet zijn als er een nieuwe Crash komt. Ik hoop alleen wel dat ze het niet compleet gaan verzieken, maar Naughty Dog kennende zouden ze toch moeten weten dat de Crash fans een zelfde spel als van de PSX verwachten, maar dan puur alleen next-gen graphics. Hell, gewoon een remake van de eerdere Crashes zou ik al vet vinden.

Kennen jullie dat geluidje nog als je zo'n masker op pakt: OoglaBoogla (of zoiets) _/-\o_

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
EricNL schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 10:25:
Wat zou dat zo vet zijn als er een nieuwe Crash komt. Ik hoop alleen wel dat ze het niet compleet gaan verzieken, maar Naughty Dog kennende zouden ze toch moeten weten dat de Crash fans een zelfde spel als van de PSX verwachten, maar dan puur alleen next-gen graphics. Hell, gewoon een remake van de eerdere Crashes zou ik al vet vinden.

Kennen jullie dat geluidje nog als je zo'n masker op pakt: OoglaBoogla (of zoiets) _/-\o_
?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Ja die dus. Geniaal! _/-\o_ _/-\o_ _/-\o_
Pure nostalgie :D

[ Voor 5% gewijzigd door EricNL op 22-11-2013 10:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• PeterPan
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 13:51
Ik overweeg de PS4 harddisk direct te vervangen voor een groter exemplaar (gezien mijn ervaring me PS+ op de PS3).
Wat is op dit moment de grootste SSHD disk (harddisk met SSD caching)? Zijn die types alleen nog maar tot 1TB te krijgen?
Volgens mij kun je er in de pricewatch niet op filteren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
PeterPan schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 11:16:
Ik overweeg de PS4 harddisk direct te vervangen voor een groter exemplaar (gezien mijn ervaring me PS+ op de PS3).
Wat is op dit moment de grootste SSHD disk (harddisk met SSD caching)? Zijn die types alleen nog maar tot 1TB te krijgen?
Volgens mij kun je er in de pricewatch niet op filteren.
1TB is max atm.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 12-09 12:27
De meeste mensen die de HDD vervangen gaan voor:

HDD: HGST Travelstar 7k1000
SSHD: Seagate Laptop SSHD (ST1000LM014)
SSD: - elke ssd

Dit lijken op hun vlak de beste HDD's te zijn.
De SSHD zal sneller zijn in het booten van het systeem en een spel. Maar doordat er maar 8GB aan NAND aanwezig is zul je binnen het spel zelf weinig snelheidswinst hebben (tenzij je één level 5x achter elkaar speelt).
De HDD zal sneller zijn in-game met laden en zal het OS en games iets sneller opstarten dan de stock HDD.
SSD is overal beter in maar kost meer.

Wat overigens interessant is om te vermelden:
test heeft uitgewezen dat het laden van digitale versies van de game een aantal seconde sneller is dan de Disc versie. Heeft waarschijnlijk te maken met de check (of je de disc en dus het spel wel hebt) die het systeem uitvoert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Ik heb zelf nooit echt een Crash Bandicoot gespeeld op mijn PS1, maar als er een remake of iets dergelijks komt dan zou ik die weker wel eens willen proberen :)

PSN id: NL_SToRM

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:29
Tristan schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 08:36:
[...]

[video]
This brings back memories, want wat heb ik dat spel veel gespeeld zeg. _/-\o_ Als het echt zo is dat Sony binnenkort een Crash Bandicoot-reboot aankondigd, dan ben ik one happy camper! :*)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k-city
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-04 07:54
Zelfs met een nieuwe Mario Party kloon Crash Bash zou ik blij zijn :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 14-08 09:13
Tristan schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 06:29:
[...]

Hier is die teaser volledig uitgelegd. Ik hoop zo hard dat er een nieuwe crash naar ps4 komt!

[afbeelding]
Haha, heel gaaf die signs in die trailer.

[ Voor 52% gewijzigd door Cyleo op 22-11-2013 13:09 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
  • Registratie: Juni 2006
  • Laatst online: 22:22
Kaap schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 08:55:
De grote shitstorm van afgelopen weekend over de doa PS4's lijkt alweer te zijn gaan liggen.

Zijn er inmiddels al concretere stats, redenen, of lijkt het nog steeds op hype+social media+klagers hoor je altijd :?
Je moet een kijken naar Amazon en dan de negatieve reviews over de Xbox One. Daar hoor je nu niks over (omdat veel reviews fake zijn en mensen die een doa hebben sneller geneigd zijn een review te plaatsen).
Dus die DOA's bij de PS4 zijn waarschijnlijk zelfs exceptioneel laag.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• JeroenNietDoen
  • Laatst online: 23:00
Dat bedoel ik. Mensen die een doa hebben laten van zich horen. Diegene die nergens last van hebben zul je sporadisch misschien een review zien posten.

Ik denk dat het allemaal wel mee zal vallen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Maar dat Reddit knipsel was toch van de PS4 launch op SpikeTV. En daar was Uncharted aangekondigd. Die Reddit gaat over Uncharted volgens mij.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Kaap schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 08:55:

Het lijkt heel erg mee te vallen... het zijn er minder dan één procent. Ter vergelijking: een uitval van 5% is zelfs nog acceptabel.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Lol, ik denk dat iedereen wel die laatste 2 South Park episodes heeft gezien, toch? Zo niet, kijken!

Maar die gaan o.a. over Black Friday. En wat blijkt? It's REAL!

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/nz6Xnwr.gif

_/-\o_ :F

[ Voor 3% gewijzigd door Fleximex op 22-11-2013 13:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TrekDude101
  • Registratie: September 2008
  • Laatst online: 25-08-2024
D'r is nu ook wat interresants op Twitch bezig, iemand gebruikt zijn PS4 om een live chatshow te hosten:

http://www.engadget.com/2...-late-night-tv-broadcast/

Nogal creatief bedacht om The Playroom te gebruiken als camera om te streamen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!
TrekDude101 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 13:24:
D'r is nu ook wat interresants op Twitch bezig, iemand gebruikt zijn PS4 om een live chatshow te hosten:

http://www.engadget.com/2...-late-night-tv-broadcast/

Nogal creatief bedacht om The Playroom te gebruiken als camera om te streamen.
Nog leuker, Shu's reactie 8)7 :+ :

Afbeeldingslocatie: http://i.imgur.com/Zk3w8n9.png

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Fleximex
Die Shuhei Yoshida is toch een geweldige vent. Hij weet ook echt wat er onder de 'normale mens' speelt. Geniaal ook dat zijn avatar van 'The Battle of the Bands' (The Final Bosman op GT.TV) is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Recon24
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 15-08-2022
Zijn er meerdere mensen die Battlefield 4 via Saturn kopen voor 36 euro en dan upgraden naar de PS4 versie? Je bent dan alsnog goedkoper uit dan wanneer de je de PS4 versie haalt. Download size van BF4 is 34GB uit mijn hoofd.

Ik zie bijvoorbeeld geen Knack in hun lijst staan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blaurens
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 09-09 00:20
Ik overweeg die truuk te doen met assassin's creed

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
Recon24 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 13:32:
Zijn er meerdere mensen die Battlefield 4 via Saturn kopen voor 36 euro en dan upgraden naar de PS4 versie? Je bent dan alsnog goedkoper uit dan wanneer de je de PS4 versie haalt. Download size van BF4 is 34GB uit mijn hoofd.

Ik zie bijvoorbeeld geen Knack in hun lijst staan?
Ik heb een Battlefield 4 (inclusief DLC China Rising) voor € 50,00 geregeld al een tijd terug. Met de PS3 trick ben je € 46,00 uit, dan heb ik liever de PS4 versie in de kast staan.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ndonkersloot
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 09-09 00:56
Jumpman schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 14:00:
[...]

Ik heb een Battlefield 4 (inclusief DLC China Rising) voor € 50,00 geregeld al een tijd terug. Met de PS3 trick ben je € 46,00 uit, dan heb ik liever de PS4 versie in de kast staan.
En waar heb je dat dan gedaan? US versie?

Fujifilm X-T3 | XF16mm f/2.8 | XF35mm f/2.0 | Flickr: ndonkersloot

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bundel met PS4 en Vita praktisch bevestigd

MCV meldt dit, al heeft Sony het nog niet officieel aangekondigd. Wel is er al een foto opgedoken van de bundel, die door het leven gaat als PS4 + PS Vita Ultimate Edition. De twee spelcomputers zouden samen in één doos nog voor de kerst in de winkels liggen. De prijs is nog onbekend en we weten ook nog niet of Nederland de bundel krijgt.

Afbeeldingslocatie: http://media.insidegamer.nl/dump/1385126209.jpg

Bron : http://www.insidegamer.nl...-vita-praktisch-bevestigd

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 10-09 13:23

Niku

Alagaesii

Net even de unboxing van GameKings gecheckt (http://www.gamekings.tv/v...ing-van-de-playstation-4/). Grappig hoe enthousiast die gasten zijn, net of ze een kind hebben gekregen :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Ben benieuwd wat die bundel gaat kosten, zit zo te zien ook een geheugen kaartje bij? zou 549,- dan haalbaar zijn? of zou het 599,- worden? Niet dat ik er wat aan heb, kheb al een Vita en vanaf volgende week vrijdag een PS4 :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Oeh, keuzes, keuzes.... Ik heb thuis sowieso al twee PSP's liggen. Als ik er een Vita bij zou nemen, is dat voor m'n jongens aanleiding om te zeggen dat ik maar op dat ding moet en zij op de PS4 kunnen spelen :P Maar.... een Vita is dan weer errug leuk als je bijvoorbeeld op vakantie bent!

EvaluationCopy schreef: [...] Audi-rijders zijn de nieuwe BMW-rijders. Petjes met een pak en dan zonder petje, maar in hart en nieren gewoon nog petjes. :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gajus26
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 07-08 07:23
Chaoss schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 14:48:
Ben benieuwd wat die bundel gaat kosten, zit zo te zien ook een geheugen kaartje bij? zou 549,- dan haalbaar zijn? of zou het 599,- worden? Niet dat ik er wat aan heb, kheb al een Vita en vanaf volgende week vrijdag een PS4 :P
In het [NextGen] [PS4] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen Forum:
Amaze86 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 14:49:
Nieuwe bundel tijdens kerst PS4+PS Vita geruchten gaan dat die 499 euro zal kosten,check psx-sense.nl

[ Voor 5% gewijzigd door gajus26 op 22-11-2013 14:51 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• yorroy
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 18:05
Niku schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 14:32:
Net even de unboxing van GameKings gecheckt (http://www.gamekings.tv/v...ing-van-de-playstation-4/). Grappig hoe enthousiast die gasten zijn, net of ze een kind hebben gekregen :+
Wel heel slecht voorbereid als ze beide niet weten dat de Aux poort voor de PS Eye is |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
  • Registratie: Maart 2005
  • Laatst online: 23:10
Mogelijke comeback Crash Bandicoot. :)

http://www.trustedreviews...bandicoot-from-activision

“bet your technical analysis didn’t see this sh*t coming”

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• EricNL
Wauw, lees even een paar posts terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

gajus26 schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 14:51:
[...]

In het [NextGen] [PS4] Levertijden, Verkooppunten & Prijzen Forum:

[...]
499,- lijkt me wel sterk, de Vita zelf kost rond de 150-175 en een geheugenkaartje kost, afhankelijk van de grote, ook een paar tientjes. zou je dus een product van 200 voor 100 krijgen, iig wel een goeie deal dan.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Laatst online: 22:01

Edd

Chaoss schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 15:55:
[...]

499,- lijkt me wel sterk, de Vita zelf kost rond de 150-175 en een geheugenkaartje kost, afhankelijk van de grote, ook een paar tientjes. zou je dus een product van 200 voor 100 krijgen, iig wel een goeie deal dan.
Ik weet het niet, het zou best kunnen.. Van de week liep ik in de MM in de Cruquius en daar zag ik de Vita pakketten liggen voor 169 Euro. Dus Vita (3G volgens mij), Game (Killzone Mercenary) en Memory Card..

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• k-city
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 03-04 07:54
PS4 Con Troller :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Beste mede*bijna*PS4-eigenaren,
hartelijk dank voor alle tips inzake de TV.

Vandaag heb ik deze gehaald inclusief mount wall:
de sony 46W905A

Afbeeldingslocatie: http://img9.imageshack.us/img9/4788/s0qg.jpg

Morgen installeren, kortom: laat die PS4 maar komen!

P.S. nu eens even kijken voor een goede headset voor aan die controller! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Frankaro
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 21-08-2020

Frankaro

Greatness Awaits

Wow! Goede keuze, geniet ervan. :) Ik heb zelf nog een Samsung tv van nog geen 2 jaar oud. Dus ga het daar nog even mee volhouden.

PSNid: robero50

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
EricNL schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 15:48:
[...]

Wauw, lees even een paar posts terug...
Slecht humeur? Wat wil je met jou post bereiken?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sovereign
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 10-09 23:52

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een headset met 2 jack pluggen (koptelefoon & mic) kan deze ook aangesloten worden op de nieuwe DC4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!
Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 16:25:
Ik heb een headset met 2 jack pluggen (koptelefoon & mic) kan deze ook aangesloten worden op de nieuwe DC4?
Nee niet direct maar dit zou moeten werken:

http://www.ebay.nl/itm/38..._trksid=p3984.m1439.l2649 ;)

Zelf ook besteld maar moet nog binnen krijgen en testen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Denko
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 10-09 12:06

Denko

|{ing Øf ßlitz

Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 16:25:
Nope. Kan niet

PSN & XBL: Denkoyugo

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 16:13:

de sony 46W905A

Ik heb exact dat model al twee weken in doos in mijn huiskamer staan omdat we bijna gaan verhuizen. It's killing me!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 10-09 23:32
Tiwazz schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 14:09:
[...]

En waar heb je dat dan gedaan? US versie?
PAL versie, bij een pre-order van de PS4, na een telefoontje. Gewoon opbellen, dat je graag je PS4 wilt uitbreiden met een extra controller (ook voor € 50,00, normale prijs € 59,99) en Battlefield 4 (€ 50,00, normale prijs € 64,99), en of er nog wat geregeld kan worden (dit was het resultaat).

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Haha, de 55 vond ik té! ;) Maar hoop dat deze voldoet :)
Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 17:54:
[...]

Ik heb exact dat model al twee weken in doos in mijn huiskamer staan omdat we bijna gaan verhuizen. It's killing me!
Ik zal je laten weten hoe hij is, verwacht er heel veel van gezien de goede reviews! _/-\o_

Ontopic:
1) een headset (inclusief microfoon) mag alleen een 3,5 mm aansluiting hebben, wil hij op de DS4 controller passen toch?
2) heeft iemand verder al ervaring in het kader van micro-usb kabels, welke zijn goed voor bij de DS4 om hem op afstand van voeding te voorzien?

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 22-11-2013 18:02 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Origins
  • Registratie: Augustus 2013
  • Niet online
YouTube: Ps4 Vs Xbox One - Final Verdict

Mocht het al gepost zijn excuses.

Boogie over PS4 en Xbox 1

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Origins schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 18:09:
YouTube: Ps4 Vs Xbox One - Final Verdict

Mocht het al gepost zijn excuses.

Boogie over PS4 en Xbox 1
Goed filmpje, leuk om te zien!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 14:11

TRK

de sony 46W905A

[afbeelding]

Mooie aankoop, ik heb wel goede ervaring met Sony tv's! Heb zelf nu de 32W655A, 32" lijkt klein maar voor vanaf mijn bed naar bureau (1 meter) is het groot zat. Ik ben enkel nog op zoek naar een goeie headset! :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Satom
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 15:50

Satom

Verzamel ervaringen

Dit spel vond ik altijd geweldig om te spelen (bij vrienden), maar het feit dat Activision het gaat uitgeven(?) doet me dan denken aan CoD en dan krijg ik wel een naar gevoel, misschien (hopelijk) onterecht.. :X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• portie
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 16:26
Satom schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 19:18:
[...]
Dit spel vond ik altijd geweldig om te spelen (bij vrienden), maar het feit dat Activision het gaat uitgeven(?) doet me dan denken aan CoD en dan krijg ik wel een naar gevoel, misschien (hopelijk) onterecht.. :X
Als ik het goed lees koopt Sony de rechten over van Activision om het spel in een van haar eigen studios te ontwerpen.

Laten we het open

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

TRK schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 19:16:
[...]

Mooie aankoop, ik heb wel goede ervaring met Sony tv's! Heb zelf nu de 32W655A, 32" lijkt klein maar voor vanaf mijn bed naar bureau (1 meter) is het groot zat. Ik ben enkel nog op zoek naar een goeie headset! :D
Op 1 meter is 32 inch idd prima te doen! Heb nu ook 32 inch in mijn kamer hangen, maar stap dus over naar 46 vanwege de afstand.
Qua headset overweeg ik deze te bestellen: http://www.redcoon.nl/B45...-Ear-Force-XP510_Headsets
Heb wat gegoogled en deze komt erg goed uit de tests.
Wel wat duur, maar iig gelijk mic eraan, anders moet je met een sennheiser + losse mic gaan klooien, wat me niet handig lijkt (kabels, kabels, kabels!) |:(

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sovereign
Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 18:00:
Haha, de 55 vond ik té! ;) Maar hoop dat deze voldoet :)
Té? Ik vind 60 eigenlijk al weer gewoontjes. ;( Komt door gewenning.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 18:29
Ik bezit sinds enkele jaren een JVC LT-42V80BU. Een uitstekende televisie voor games en films (HD) naar mijn mening. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkin-Pin
  • Laatst online: 20-09-2024

de sony 46W905A

[afbeelding]

Goede keus. _/-\o_ Las net je pm en zie dat ze op de site geen prijs meer vermelden maar poa. Is het nog wel gelukt voor die prijs?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Linkin-Pin schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 19:41:
[...]

Goede keus. _/-\o_ Las net je pm en zie dat ze op de site geen prijs meer vermelden maar poa. Is het nog wel gelukt voor die prijs?
1599 geregeld ipv 1799... wilde hem per se daar halen omdat ze daar ook de beugel hadden die ik wilde (enige winkel die die had!). op zich best nette prijs I guess :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Linkin-Pin
  • Laatst online: 20-09-2024
Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 19:44:
[...]

1599 geregeld ipv 1799... wilde hem per se daar halen omdat ze daar ook de beugel hadden die ik wilde (enige winkel die die had!). op zich best nette prijs I guess :)
Indeed een prima prijs voor een geweldige tv. Kwam van een panasonic plasma van 6 jaar oud en ook de ps3 games zagen er mooier uit op de Sony. Dat wordt nog wat met de ps4 jongùh :9

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Massief
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11-04-2022
Allemaal rijke boys hier. Kom ik met mijn 27" ijama schermpje.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Wackmack
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 22:26
Sovereign schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 19:30:
[...]
Té? Ik vind 60 eigenlijk al weer gewoontjes. ;( Komt door gewenning.
Beamer >:) Maar een grote wens erg snel? Heb zelf een 65 inch en de volgende stap is zo duur?
Wacht wel op een 4K scherm alleen zal dit wel een tijdje duren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 21:59
Verwijderd schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 19:24:
[...]

Op 1 meter is 32 inch idd prima te doen! Heb nu ook 32 inch in mijn kamer hangen, maar stap dus over naar 46 vanwege de afstand.
Qua headset overweeg ik deze te bestellen: http://www.redcoon.nl/B45...-Ear-Force-XP510_Headsets
Heb wat gegoogled en deze komt erg goed uit de tests.
Wel wat duur, maar iig gelijk mic eraan, anders moet je met een sennheiser + losse mic gaan klooien, wat me niet handig lijkt (kabels, kabels, kabels!) |:(
http://tweakers.net/merk/1513/astro/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sovereign
Versteegrob schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 20:37:
[...]

Beamer >:) Maar een grote wens erg snel? Heb zelf een 65 inch en de volgende stap is zo duur?
Wacht wel op een 4K scherm alleen zal dit wel een tijdje duren.
Ach, 60 inch is voor mij groot genoeg op dit moment en hij was al duur genoeg. Ik pas weer investeren in een nieuwe TV als er een echte vernieuwing is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
Massief schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 20:07:
Ik dacht hetzelfde 8)7 ;(

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dutchzilla
  • Laatst online: 11-09 20:18
Over 1 week hebben alle nachtbrakers die hem s'nachts al ophalen, op dit tijdstip vierkante ogen!
7 dagen mensen, dat is bijna :D

You act like you've never seen a German U-boat in the jungle before

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Damn de nieuwe store ziet er wel echt heel erg strak uit: http://www.psx-sense.nl/1...ystation-store-op-de-ps4/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 11-09 14:11

TRK

Dat vind ik ook zeker! Eerlijk gezegd nooit een PS3 gehad, dus zou niet weten hoe dat eruit zag dan.. Maar ik hou zeker wel van zo een interface! Lekker strak en overzichtelijk naar mijn inzien!

Dat wordt na studie vrijdag racen van Breda naar Dordrecht om voor 18:00 de PS4 op te halen! :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
  • Registratie: Maart 2009
  • Laatst online: 11-09 16:16
Massief schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 20:07:
Dit is dan ook geen forum waarop alleen kids aanwezig. Sommige mensen werken voor hun geld. En dan is het een kwestie van prioriteiten stellen. Als hun prioriteiten bij een dergelijke TV liggen, wie zijn jullie dan om dat te veroordelen?

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Jackal131 schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 01:32:
[...]

[...]

Dit is dan ook geen forum waarop alleen kids aanwezig. Sommige mensen werken voor hun geld. En dan is het een kwestie van prioriteiten stellen. Als hun prioriteiten bij een dergelijke TV liggen, wie zijn jullie dan om dat te veroordelen?
Ik denk dat het feit meer het verschil in leeftijd is. De bestedingsruimte van een volwassen is immers groter als die van een jong volwassene. Ik heb zelf ook een 50'' bijvoorbeeld.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Klopt. Als 40 plusser heb ik ook wat meer te besteden als een scholier of student. Ik vond alleen de reactie een beetje raar.

psn: jackal131 | "When you jump from a plane and your parachute is broken, you've still got the rest of your life to fix it"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raxious
  • Registratie: Juni 2010
  • Laatst online: 02-09 12:22
Ik ben 22 en zit hier ook met een 40 inch scherm hoor :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jackal131
Prima toch?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rolandos582
Studentje van 19 hier met een 50'' (127cm Samsung).

Ik mag niet klagen. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Hier een studentje met een 27inch Samsung Syncmaster. Veel groter zou ook buiten proporties zijn in mijn kamer :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik heb een 47 inch en een 42 inch LG TV.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• AllSeeyinEye

AllSeeyinEye

a.k.a. Oogje

Jackal131 schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 01:35:
Klopt. Als 40 plusser heb ik ook wat meer te besteden als een scholier of student. Ik vond alleen de reactie een beetje raar.
Ouwe lul O-) Maar ik heb als medio 30er denken ik ook meer te besteden. Je hebt helemaal gelijk. Al zullen er ook vermogendere studenten bij zitten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tristan
Zover ik weet zijn de Astro's wat 'luxer' merk. En komen altijd erg goed uit de test. Ik zou eerder een Astro kopen dan een Turtle.
Wow! Dat ziet er inderdaad erg goed uit zeg.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Waar is netflix, vraag ik mij alleen af.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Massief
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 11-04-2022
[...]

[...]

Ik veroordeel niemand, voel je niet aangevallen. Ik wou dat ik me dergelijke apparatuur kon veroorloven. Helaas is dat nu niet echt mogelijk ivm hoge kosten studie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Bij LG heb je voor 399 een 42 inch 3D HDTV (ik in ieder geval)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Phydomir
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 21:08

Phydomir

Dennis

4 jaar geleden een Sony KDL 46x4500 gekocht en daar nog steeds zeer tevreden mee. Zou misschien nog wel een stapje groter willen, 55 of 60 maar in de klasse tv's die ik wil hangt daar ook een stevig prijskaartje aan.

iRacing | Sim Gear: SimXperience AccuForce, Heusinkveld Pro, Custom 80/20 rig, Sparco R100 Sky

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

gelul over tv's -1 :/

stukje van Gamekings over de PS4: http://www.gamekings.tv/videos/playstation-4-update/ blijkbaar gaan ze volgende week een aantal echte items online gooien.

Schijnt dat de PS4 in een aantal NL'se winkels al verkocht wordt!
Afbeeldingslocatie: http://a.disquscdn.com/uploads/mediaembed/images/714/3079/original.jpg?w=600&h

[ Voor 31% gewijzigd door Chaoss op 23-11-2013 10:33 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 10:17:
gelul over tv's -1 :/

stukje van Gamekings over de PS4: http://www.gamekings.tv/videos/playstation-4-update/ blijkbaar gaan ze volgende week een aantal echte items online gooien.

Schijnt dat de PS4 in een aantal NL'se winkels al verkocht wordt!
[afbeelding]
Ja ik zag het. Stom hoor van winkels. Sony zou ze moeten bestraffen eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Wel een frustrerend idee dat de meeste winkels nu al hun magazijn vol PS4's hebben staan en dat wij ze volgende week vrijdag pas op mogen halen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:52
Die foto zegt natuurlijk niks, kunnen net zo goed lege dozen zijn >:)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Of een winkel in een Amerika, dat klopt :P

Ik geloof overigens best dat heel veel winkels de PS4 al binnen hebben, ze kunnen ze moeilijk de dag voor de release allemaal verschepen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• botech
  • Registratie: Augustus 2006
  • Laatst online: 16:52
Ja, dat ze 'm al binnen hebben wil ik gerust geloven. Dan is het wachten op de eerste winkel die het aandurft om de PS4 te verkopen voor de 29e :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wimstradamus
  • Laatst online: 03-07 21:31
botech schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 10:52:
Ja, dat ze 'm al binnen hebben wil ik gerust geloven. Dan is het wachten op de eerste winkel die het aandurft om de PS4 te verkopen voor de 29e :P
Doen ze niet, dan kunnen ze de toko sluiten vanwegen een mega claim vanuit Sony ;)

PSN ID: wimstradamus Youtube: wimstradamus00

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Kun je spellen al naar je PC downloaden oid en via USB op je PS4 zetten? Anders koop ik killzone wel ff via de store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Hilarisch: Steven Colbert: daddy loves you PS4! _/-\o_

[YouTube: http://youtu.be/DjiMTcmPULk]

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Verwijderd schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 11:14:
[...]

Kun je spellen al naar je PC downloaden oid en via USB op je PS4 zetten? Anders koop ik killzone wel ff via de store.
Nee maar is ook niet echt nodig, als je de download start kun je na een minuut al beginnen met spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Chaoss schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 11:34:
[...]

Nee maar is ook niet echt nodig, als je de download start kun je na een minuut al beginnen met spelen.
serieus? geniaal! heb je CC nodig voor die store, of kan dat ook met paypal/ ideal?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkElement
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 12-07 12:53
[...]

[...]

Erg bevooroordeeld weer hier. Ik ben 26 en werk fulltime, ik heb ook nog zoiets als vaste lasten en vind een 1300 kostende tv nogal wat.

[ Voor 3% gewijzigd door DarkElement op 23-11-2013 11:41 ]

Gear | Last.fm | twitch.tv

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Arx
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 16-11-2023

Arx

Two Thoughts Ahead!

Iemand nog geïnteresseerd voor een PS4 op launch day? Ik blijk twee reserveringen te hebben. PM me als je interesse hebt. Ik heb een unieke link van Bart Smit waarmee je een PS4 kan reserveren.

En vergeven... :Y)

[ Voor 7% gewijzigd door Arx op 23-11-2013 21:01 ]

Copywight 2000,2001,2002,2003,2004,2005,2006,2007 Arx. All wights wesewved. | PS Network tag -> Arx_nl

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Edd
  • Laatst online: 22:01

Edd

Verwijderd schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 11:37:
[...]

serieus? geniaal! heb je CC nodig voor die store, of kan dat ook met paypal/ ideal?
Je kan iig via de webbrowser het tegoed op je PSN account opwaarderen dmv iDeal en PayPal. Daarna kun je dit gebruiken om aankopen te doen.

-

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zwembroek
Wellicht dat het hier al voorbij is gekomen maar het schijnt dat alle Europese PS4's made in Japan zijn!
Dat vind ik persoonlijk echt super goed nieuws. Beter dan made in China. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Chaoss

Chaoss

Moderator Spielerij

Tjah opzich zou dat niet veel uit mogen maken Sony bepaald de kwaliteit standaard niet de fabriek... tenminste zo zou het moeten zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Canerooo
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 24-08 00:51
Arx schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 11:50:
Iemand nog geïnteresseerd voor een PS4 op launch day? Ik blijk twee reserveringen te hebben. PM me als je interesse hebt. Ik heb een unieke link van Bart Smit waarmee je een PS4 kan reserveren.
ja ik! alleen ik weet niet hoe ik je een PM kan sturen. betreft dit een megabundel?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Uniciteit
  • Registratie: Maart 2010
  • Niet online

Uniciteit

1+1 is niet altijd 2

Topicstarter
Modbreak:De discussie over het kopen van televisies, de prijzen van televisies, etc. houdt hierbij op!

Dit is het PS4 discussietopic... niet het 'ik heb deze TV en die is zo groot en heeft zoveel gekost'-topic.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Niku

Niku

Alagaesii

Uniciteit schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 12:02:
[modbreak]De discussie over het kopen van televisies, de prijzen van televisies, etc. houdt hierbij op!

Dit is het PS4 discussietopic... niet het 'ik heb deze TV en die is zo groot en heeft zoveel gekost'-topic.[/modbreak]
Die verwachtte ik al :+
Arx schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 11:21:
Hilarisch: Steven Colbert: daddy loves you PS4! _/-\o_

[video]
Inderdaad erg grappig!
Pagina: 1 ... 11 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.

Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan