En je kan je stuurtje niet gebruiken het is echt een......... game.
Een racegame zonder wheel-support kan tegenwoordig inderdaad echt niet.
Opvallend genoeg krijgt de PS4 versie hoge reviews, zowel van de websites als gebruikers.
Opvallend genoeg krijgt de PS4 versie hoge reviews, zowel van de websites als gebruikers.
PSN: jannvsdvinvs
Ik heb hem toevallig gister gespeeld op mn PC en moet zeggen dat het een behoorlijk leuke game is. Zeker de COP versie er van!
* HaterFrame blijft nog even spelen en als het echt bevalt koop ik hem waarschijnlijk ook nog wel
* HaterFrame blijft nog even spelen en als het echt bevalt koop ik hem waarschijnlijk ook nog wel
I am the great Cornholio!
uit principe speel ik dit soort spellen zelf niet eens, als iedereen zo'n xxxx spellen blijft kopen, zullen ze nooit betere spellen maken. EA e.d. zullen daar wel voor zorgen door de deadline nog wat te vervroegen of het budget te verlagen..
Heb er eigenlijk toch wel weer zin in, maar dan wel op de (next-gen) console. De pc-versie schijnt inderdaad wel wat problemen te kennen.
[ Voor 10% gewijzigd door Mr. Black op 20-11-2013 12:52 ]
Wat ik tot nu toe heb gemerkt is de besturing ruk en 100% arcade als je andere racegames kent. (bijv. Forza Motorsport)
Wanneer je redelijk normaal de bocht uit probeert te gassen, lijkt dit met zo'n enorme vertraging te gebeuren dat ik 9/10x vol tegen de vangrail knal, voordat het gas er eindelijk een doorkomt.
Wanneer je redelijk normaal de bocht uit probeert te gassen, lijkt dit met zo'n enorme vertraging te gebeuren dat ik 9/10x vol tegen de vangrail knal, voordat het gas er eindelijk een doorkomt.
Mijn speelgoed: Xbox Series X, Aprilia Tuono, Hyundai Kona Hybrid
Ik lees ook dat de PC versie (wederom) geen AA heeft...??? Dat vond ik al zo waardeloos aan het waardeloze The Run. En je hebt maar twee views: met je neus op de straat en hangend achter de auto. Ook zwaar irritant dat je diverse filmpjes en zo niet kan skippen. Pfffffffff, ik pas.
[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 20-11-2013 19:00 ]
Oké, ik heb het even gespeeld.
- Dramatische (als in 'spannende') stem die je de fucking menu's uitlegt.
- Dramatische besturing in de menu's (en dat overdrijf ik niet).
- Auto's zijn om de een of andere reden altijd nat.
- Weer die verrekte nitro op bakken die geen nitro nodig hebben.
- Same old same old 'start en race en rijd van A naar B'.
- Zoveel vertraging in de besturing waardoor het lijkt alsof je een tank bestuurt met 120km/u.
- Maar twee cameraviews... en geen cockpit (!!??)
- NFS Hot Pursuit, maar dan met regendruppels en wat extra lensflares.
Thanks EA voor het nog verder de doodskist instampen van mijn ooit zo geliefde franchise!
Waar ik mij nog meer over verbaas dan deze game zelf zijn de cijfers die het krijgt. Ik heb al diverse 8'en en 9'ens voorbij zien komen. Rivals is (op basis van mijn 30 minuten met de game) gewoon Hot Pursuit met een nieuw grafisch jasje en misschien wat extra opties/auto's. Ja, in vergelijking met Most Wanted is dit heel wat beter, maar nog altijd flink benedenmaats in vergelijking met NFS3, NFS:HS en NFS:PU. Maar ja, de massa wil nou eenmaal driften, nitro en beuken
- Dramatische (als in 'spannende') stem die je de fucking menu's uitlegt.
- Dramatische besturing in de menu's (en dat overdrijf ik niet).
- Weer die verrekte nitro op bakken die geen nitro nodig hebben.
- Same old same old 'start en race en rijd van A naar B'.
- Zoveel vertraging in de besturing waardoor het lijkt alsof je een tank bestuurt met 120km/u.
- Maar twee cameraviews... en geen cockpit (!!??)
- NFS Hot Pursuit, maar dan met regendruppels en wat extra lensflares.
Thanks EA voor het nog verder de doodskist instampen van mijn ooit zo geliefde franchise!
Waar ik mij nog meer over verbaas dan deze game zelf zijn de cijfers die het krijgt. Ik heb al diverse 8'en en 9'ens voorbij zien komen. Rivals is (op basis van mijn 30 minuten met de game) gewoon Hot Pursuit met een nieuw grafisch jasje en misschien wat extra opties/auto's. Ja, in vergelijking met Most Wanted is dit heel wat beter, maar nog altijd flink benedenmaats in vergelijking met NFS3, NFS:HS en NFS:PU. Maar ja, de massa wil nou eenmaal driften, nitro en beuken
[ Voor 30% gewijzigd door SomerenV op 21-11-2013 02:18 ]
Ik zie dat niemand shift genoemd heeft. shift een en unleashed waren toch een zeer mooie mix tussen realistisch en aracde. Heb er heel wat uurtjes lol aan beleefd op mn xbox
Rivals ziet er echt waar-de-loos uit.
Ik bedoel, fps = gamesnelheid doet me denken aan de goede oude tijd waarin de snelheid van games reageerde op het aantal mhz van je cpu. Je cpu overklokken kon ook aparte effecten hebben.
Het is gewoon totale shit, precies wat EA al jaren mensen door de strot aan het douwen is. Ik denk dat BF2142 het laatste goede EA spel is geweest wat ik speelde...
Ik bedoel, fps = gamesnelheid doet me denken aan de goede oude tijd waarin de snelheid van games reageerde op het aantal mhz van je cpu. Je cpu overklokken kon ook aparte effecten hebben.
Het is gewoon totale shit, precies wat EA al jaren mensen door de strot aan het douwen is. Ik denk dat BF2142 het laatste goede EA spel is geweest wat ik speelde...
People as things, that’s where it starts.
Shift 2 heb ik even gespeeld maar daarna niet meer aangeraakt.
Reden: Input lag op de PS3, vooral met stuur. Dat werkt niet.
Diverse fora nagelopen maar helaas onoplosbaar. Wel ietwat verminderbaar maar dat hielp ook niet echt.
Het meerendeel van de reacties hierboven lijken mij te komen van mensen die sowieso niet zulke NFS fans (en EA fans) zijn
Ik heb Most Wanted helemaal grijs gespeeld; erg leuke game met goede besturing vind ik.
Tuurlijk, de besturing is even wennen, maar er is niks mis mee.
Misschien was deze game juist zo lekker omdat hij gemaakt was door Criterion (van de Burnout series).
NFS Underground 1, 2 en Most Wanted 1 precies hetzelfde; erg vermakelijk.
Rivals heb ik nog niet heel veel van gezien, maar het lijkt wel weer een vermakelijke game te zijn.
Precies wat je verwacht van zo'n game: Arcade. Niks meer en niks minder.
Wellicht eens een demootje downloaden als die beschikbaar komt.
Pro Street begin ik niet over; dat vond ik een slechte game.
Laat NFS maar gewoon arcade games maken
Al hebben ze de mix arcade/"sim" bij Shift wel redelijk voor elkaar.
Ivm offtopic mag dat ook via pm hoor
Reden: Input lag op de PS3, vooral met stuur. Dat werkt niet.
Diverse fora nagelopen maar helaas onoplosbaar. Wel ietwat verminderbaar maar dat hielp ook niet echt.
Het meerendeel van de reacties hierboven lijken mij te komen van mensen die sowieso niet zulke NFS fans (en EA fans) zijn
Ik heb Most Wanted helemaal grijs gespeeld; erg leuke game met goede besturing vind ik.
Tuurlijk, de besturing is even wennen, maar er is niks mis mee.
Misschien was deze game juist zo lekker omdat hij gemaakt was door Criterion (van de Burnout series).
NFS Underground 1, 2 en Most Wanted 1 precies hetzelfde; erg vermakelijk.
Rivals heb ik nog niet heel veel van gezien, maar het lijkt wel weer een vermakelijke game te zijn.
Precies wat je verwacht van zo'n game: Arcade. Niks meer en niks minder.
Wellicht eens een demootje downloaden als die beschikbaar komt.
Pro Street begin ik niet over; dat vond ik een slechte game.
Laat NFS maar gewoon arcade games maken
Al hebben ze de mix arcade/"sim" bij Shift wel redelijk voor elkaar.
Wat bedoel je daarmee?Verwijderd schreef op woensdag 13 november 2013 @ 11:19:
Het Battlefield 4 debacle is voor mij de druppel geweest.
Ivm offtopic mag dat ook via pm hoor
[ Voor 18% gewijzigd door Superkiwi op 21-11-2013 03:24 ]
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Ik heb Shift 2 vrij lang gespeeld, Pro Street of iets in die richting ook redelijk veel en toen ik nog klein was NFS III en Porsche Unlimited. En toen was EA nieteens zo slecht. Waren prima games, BF:BC2 vond ik erg leuk in single player modus, en heb weinig problemen gehad daarmee.
Maar, ze beginnen gewoon steeds vaker totale shit uit te brengen. BF3 heeft nogsteeds problemen, BF4 helemaal. Sim City natuurlijk, en blijkbaar Rivals ook al. Het is gewoon een opeenstapeling van shit.
Titanfall gaat helemaal leuk worden. Wordt gigantisch gehyped, ik durf er geld op te zetten dat EA het grondig verneukt. Hype + EA = Boze klanten.
Maar, ze beginnen gewoon steeds vaker totale shit uit te brengen. BF3 heeft nogsteeds problemen, BF4 helemaal. Sim City natuurlijk, en blijkbaar Rivals ook al. Het is gewoon een opeenstapeling van shit.
Titanfall gaat helemaal leuk worden. Wordt gigantisch gehyped, ik durf er geld op te zetten dat EA het grondig verneukt. Hype + EA = Boze klanten.
Pro street is de laatste goeie NFS zaten leuke tracks in e.d. Alles wat erna kwam werd te zweverig en teveel kartonnen dozen effect. Waar de jeugd liever beukt dan daadwerkelijk raced. Hoewel het online moeilijk kan zijn om te winnen mist er toch duidelijk een uitdagende factor kan alleen mijn vinger er niet opleggen.
En de orginele Most Wanted hadden nog de juiste elementen van een leuke uitdagende game. NFS U en U II waren ook leuk om te doen maar beschouwde ze niet als een NFS.
NFS III en IV Plus Porsche en Hot Pursuit II dat zijn voor mij de vol bloed NFS games.
Grid is nog steeds de laatste goeie race game Grid II slaat de plank een klein beetje mis.(Ik weet Code Master)
Goeie mix van Arcade en Sim is ver te zoeken
Ea doet zelden iets goed ( Retail Portal II en Brutal Legend misschien nog iets anders wat ik zo nu niet kan bedenken) Het lijkt gewoon dat EA teveel Paniekt en bang zijn te verliezen van Activision de meest rare zakelijke keuzes worden continu gemaakt ze zoeken nog steeds de ideale game voor Microtransacties op moment zo erg zelfs dat elke game waarmee ze dat willen/wouden proberen de game zelf gebroken is kwa balans en toe behoren. (Kijkt naar SImcity en het gecancelde C&C)
Het is gewoon zo raar en bizar gezien ze toch nog één van de groten zijn??!!
Waar ik op het moment nog steeds het meest van baal is dat ze exclusief rechten hebben op LucasArts Starwars dat wat uiteindelijk betekend dat betreft Starwars niks veranderd ze hebben Dice en Bioware en misschien nog wat andere Devs die er leuke games van kunnen maken maar ze hebben net zoveel misschien niet meer Devs die er een potje van zullen maken. Dus voor Starwars veranderd er eigenlijks niks
EA is gewoon een barbaarse Publisher als je kijkt wat voor Studio's en IP's ze om zeep hebben geholpen (Dungeon Keeper op Mobile Device )
En de orginele Most Wanted hadden nog de juiste elementen van een leuke uitdagende game. NFS U en U II waren ook leuk om te doen maar beschouwde ze niet als een NFS.
NFS III en IV Plus Porsche en Hot Pursuit II dat zijn voor mij de vol bloed NFS games.
Grid is nog steeds de laatste goeie race game Grid II slaat de plank een klein beetje mis.(Ik weet Code Master)
Goeie mix van Arcade en Sim is ver te zoeken
Ea doet zelden iets goed ( Retail Portal II en Brutal Legend misschien nog iets anders wat ik zo nu niet kan bedenken) Het lijkt gewoon dat EA teveel Paniekt en bang zijn te verliezen van Activision de meest rare zakelijke keuzes worden continu gemaakt ze zoeken nog steeds de ideale game voor Microtransacties op moment zo erg zelfs dat elke game waarmee ze dat willen/wouden proberen de game zelf gebroken is kwa balans en toe behoren. (Kijkt naar SImcity en het gecancelde C&C)
Het is gewoon zo raar en bizar gezien ze toch nog één van de groten zijn??!!
Waar ik op het moment nog steeds het meest van baal is dat ze exclusief rechten hebben op LucasArts Starwars dat wat uiteindelijk betekend dat betreft Starwars niks veranderd ze hebben Dice en Bioware en misschien nog wat andere Devs die er leuke games van kunnen maken maar ze hebben net zoveel misschien niet meer Devs die er een potje van zullen maken. Dus voor Starwars veranderd er eigenlijks niks
EA is gewoon een barbaarse Publisher als je kijkt wat voor Studio's en IP's ze om zeep hebben geholpen (Dungeon Keeper op Mobile Device )
Pff het standaard gezeur dat je bij elke nieuwe NfS game hebt, komt ook hier weer naar voren. Heel tof dat iedereen vroeger Hot Pursuit en Porsche Unleashed heeft gespeeld, maar alsjeblieft, hou eens op met het vergelijken met die games.
Het waren prima games voor die tijd maar iedereen weet inmiddels dat EA die weg niet meer bewandelt. Omdat elke game af te gaan kraken omdat hij niet op HP of PU lijkt is een beetje flauw.
Het waren prima games voor die tijd maar iedereen weet inmiddels dat EA die weg niet meer bewandelt. Omdat elke game af te gaan kraken omdat hij niet op HP of PU lijkt is een beetje flauw.
PSN: Sluuz
Naast de diverse missers in dit spel, merk ik ook dat ik het hele systeem van rondrijden en racen in een stad wat zat ben. Het is allemaal weer meer van (exact) hetzelfde. Ik denk dat als je een paar jaar onder een rots hebt geleefd en je nu opeens NFS Rivals ziet, je best enthousiast zal zijn erover. Maar ik niet. Ik ben gewoon wat game moe, denk ik. Mijn eerste 'open stad' racer was volgens mij Burnout Paradise en die heb ik het meest gespeeld van al dit soort games: alles wat daarna kwam, was ik toch al redelijk snel zat. Het ligt dus ook gewoon aan mijzelf!
Ik dacht gisteren 'Zal ik anders good old Burnout Paradise weer eens installeren… die was top!' Maar na het bekijken van wat filmpjes kwam ik er al snel achter dat het toch wel een oude game is en dat het vooral in mijn herinnering er top uitzag… wat dát betreft is NFS Rivals toch echt wel beter.
Maar ik heb het wel gezien allemaal.
Ik dacht gisteren 'Zal ik anders good old Burnout Paradise weer eens installeren… die was top!' Maar na het bekijken van wat filmpjes kwam ik er al snel achter dat het toch wel een oude game is en dat het vooral in mijn herinnering er top uitzag… wat dát betreft is NFS Rivals toch echt wel beter.
Hahahahaha, precies dat!! Serieus, wat ontzettend belachelijk, het viel mij ook gelijk op! En het is ook alleen bij je eigen auto zo, al het overige verkeer is wel gewoon droog. Daarnaast, je auto is niet alleen nat, maar zweet gewoon want er loopt continu water vanafSomerenV schreef op donderdag 21 november 2013 @ 02:13:
Oké, ik heb het even gespeeld.

Klopt, en dat is een van de dingen waarom er zoveel gezeken wordt op NFS. Het ligt er niet aan dat het niet Porsche Unlimited ofzo is, het ligt eraan dat het gevoel er niet meer is, en er allemaal gekke dingen in een spel zitten, zoals:
Nitro op ongeveer iedere auto, van een Golfje tot een Ferrari
Je auto is somehow altijd nat
Extreem arcade-feel: Het is alsof je Outrun Coast 2 Coast speelt.
Bij Rivals dus max 30fps... Racegames horen op minimaal 60 te kunnen lopen.
Bij Rivals de hele snelheid van de game laten afhangen van de hoeveelheid fps.
Gewoon erg makkelijk + twintigduizend filmpjes over hoe je moet rijden.
Geen cockpit view
Geen stuurtjes mogelijk
Én daarom zijn mensen NFS een beetje heel erg beu. Natuurlijk was het nooit een racesim, maar, de eerdere titels waren wel veel realistischer, en hadden eigenlijk geen van die minpunten.
Geen cockpit view
Geen stuurtjes mogelijk
Én daarom zijn mensen NFS een beetje heel erg beu. Natuurlijk was het nooit een racesim, maar, de eerdere titels waren wel veel realistischer, en hadden eigenlijk geen van die minpunten.
Zojuist ook even gedownload, maar is er inmiddels al weer afgegooid. Wat is dit een bagger, traag, besturing lijkt nergens naar, veels te veel vervelende filmpjes, menu wat direct van de console is gezet, en voor geen meter werkt. Vond most want nog redelijk, maar dit is echt een dieptepunt.
---RAWE CEEK!!!---
Mijn favoriete NFS games zijn Hot Pursuit 2, Underground 1 en Underground 2. Ik heb wel oudere NFS games gespeeld maar daar weet ik weinig meer van. Vond ze wel leuk denk ik.
Most Wanted en Carbon waren nog wel aardig maar waren imo versimpelde versies van de Underground games (vooral qua customization). Wat daarna kwam kon me niet bekoren.
) en wacht op Project Cars, Assetto Corsa enzovoort.
Komt nog bij dat Ridge Racer en FlatOut met de laatste delen ook compleet de weg kwijt zijn geraakt. Het lijkt wel of ontwikkelaars vergeten zijn hoe ze een goede racegame moeten maken.
- Pro Street: Leuke ideeën maar niet heel goed uitgewerkt en vond het eigenlijk maar saai.
- Undercover: Saaie lege wereld vol brede wegen met ongelovelijk simpele besturing.
- Shift: Leuk idee maar de besturing liet veel te wensen over. De auto's gedroegen zich ook wat vreemd. Heb nooit een goede setting kunnen vinden.
- World: Erg saaie en lege online game waar je voor bijna alles moest dokken of heel lang grinden. Veel dingen geleend uit oudere NFS titels.
- Hot Pursuit: Zag er leuk uit maar het rijden ging nergens over. Auto's voelen zwaar aan en kunnen alleen driften door de bochten. Op lage snelheden totaal onhandelbaar. Free Roam had totaal geen nut. Erg jammer want het had zo mooi kunnen zijn.
- Shift 2 Unleased: Zelfde als Shift 1. Wel beter maar stuurde nog steeds vreemd.
- The Run: Alleen bij een vriend gespeeld. Vreemd actie film/racegame ding. Auto's waren geen bocht om te krijgen en wat er precies gebeurde werd me niet helemaal duidelijk.
- Most Wanted: Alleen de demo gespeeld. Ongeïnspireerd is het beste woord ervoor. Moest iets met Facebook doen om de laatste auto van de demo te unlocken ofzo, heb hem maar verwijderd.
- Rivals: Niet gespeeld en ga het ook niet spelen. De video van TB zegt genoeg, EA denkt dat mensen te dom zijn om een super simpele racegame te spelen. Bagger PC port.

Komt nog bij dat Ridge Racer en FlatOut met de laatste delen ook compleet de weg kwijt zijn geraakt. Het lijkt wel of ontwikkelaars vergeten zijn hoe ze een goede racegame moeten maken.
Croissant in hand, I was alone.
De twee games die niet door de originele devs gemaakt zijn.guReMcO schreef op donderdag 21 november 2013 @ 15:06:
Ridge Racer Unbounded is door Bugbear gemaakt en FlatOut 3 door Team6.
Mooi voorbeelden allemaal van "Schoenmaker blijf bij je leest."
PSN: Flexman | STEAM: Flex0r[GoT]
Shift 2 unleashed is met wat Tweaks wel zeer goed te doen vind ik, met de rest ben ik het helemaal eens.
---RAWE CEEK!!!---
Daarnaast ook wat in het eerder geposte filmpje gebeurt. Het is alsof je als kleuter aan de hand wordt genomen en door de meest simplistische opties wordt gepraat door middel van filmpjes, die tot overmaat van ramp niet te skippen zijn.VasZaitsev schreef op donderdag 21 november 2013 @ 14:18:
Klopt, en dat is een van de dingen waarom er zoveel gezeken wordt op NFS. Het ligt er niet aan dat het niet Porsche Unlimited ofzo is, het ligt eraan dat het gevoel er niet meer is, en er allemaal gekke dingen in een spel zitten, zoals:
Geen cockpit view
Geen stuurtjes mogelijk
Ja, ik dacht eerst dat die filmmakker wat zat te klooien met edits maar het is écht zo: je kan na een hele hoop geleuter EINDELIJK gaan rijden door op een knop te drukken en OPEENS sta je weer stil met een volgend filmpje! En dan moet je wéér op een knop drukken! En na weer een paar meter sta je weer stil voor een filmpje en moet je weer op een knop drukken; ik was compleet de weg kwijt (letterlijk en figuurlijk) door alle beeldwisselingen. Ongelooflijk. En skipper, ho maar. Maar ik was toch al afgeknapt op geen AA. Je ziet alleen maar pixels in de verte. Ik snap al die hoge cijfers ook niet echt.Maxow schreef op donderdag 21 november 2013 @ 15:38:
[...]
Daarnaast ook wat in het eerder geposte filmpje gebeurt. Het is alsof je als kleuter aan de hand wordt genomen en door de meest simplistische opties wordt gepraat door middel van filmpjes, die tot overmaat van ramp niet te skippen zijn.
Ik zal bij Rivals nooit het gevoel krijgen dat ik kreeg bij deze versie:
YouTube: The Need For Speed 1994 gameplay
1994 alweer. Man, dat was me toch een revolutionair spel…!
[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 21-11-2013 16:17 ]
Hallo zeurpieten, dat gedoe met die filmpjes (cut scenes) is alleen als je het spel voor het eerst start.
Als je de proloog door ben start het spel direct door naar je garage en kan je kiezen wat je wilt gaan doen.
Ik heb alleen moeite met de graphics maar na handmatig AA aanzetten in het Nvidia configuratiescherm valt dat ook wel weer mee, het lijkt wat beter te worden. Er zal wel spoedig een patch voor beschikbaar komen, euhh hoop ik
Als je de proloog door ben start het spel direct door naar je garage en kan je kiezen wat je wilt gaan doen.
Ik heb alleen moeite met de graphics maar na handmatig AA aanzetten in het Nvidia configuratiescherm valt dat ook wel weer mee, het lijkt wat beter te worden. Er zal wel spoedig een patch voor beschikbaar komen, euhh hoop ik
Dat soort intro filmpjes moeten gewoon skipbaar zijn, klaar. Als je Grid voor het eerst start, begin je zelfs direct met een race, met eigenlijk 0,0 uitleg. En zo hoort het.
En EA en patchen? Lijkt me sterk. Dat gedoe met fps is eentje "it's not a bug, it's a feature!"
En EA en patchen? Lijkt me sterk. Dat gedoe met fps is eentje "it's not a bug, it's a feature!"
Idd, EA en patchen zie ik ook niet snel gebeuren. The Run speelde voor geen meter op mijn PC en pas na een paar maanden kwam er een patch die alsnog geen ene moer hielp. Ze zijn nu vast alweer bezig met het volgende deel dus voor patches hebben ze geen tijd...VasZaitsev schreef op donderdag 21 november 2013 @ 16:49:
Dat soort intro filmpjes moeten gewoon skipbaar zijn, klaar. Als je Grid voor het eerst start, begin je zelfs direct met een race, met eigenlijk 0,0 uitleg. En zo hoort het.
Of ik nu de settings op Ultra of op Low zet, het beeld blijft er hetzelfde uitzien en de fps even laag hier?? Ik speel trouwens met een HD4870 icm Q6600 @ 3 ghz. Op ultra loopt het even goed als op low(waarmee ik dus 20 fps bedoel en de auto zeer traag stuurt)
Geen problemen, een constante 30 frames hier op een Nvidia GeForce GTX 680.skelleniels schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 22:03:
Of ik nu de settings op Ultra of op Low zet, het beeld blijft er hetzelfde uitzien en de fps even laag hier?? Ik speel trouwens met een HD4870 icm Q6600 @ 3 ghz. Op ultra loopt het even goed als op low(waarmee ik dus 20 fps bedoel en de auto zeer traag stuurt)
Er is trouwens een update voor NFS Rivals via Origin, kon nog niet vinden waarvoor.
Ja mocht ik constant 30 fps hebben, dan had ik ook geen problemen... het gaat er mij over dat ik geen verschil merk zowel in fps als beeldkwaliteit tussen ultra en low.Winkiller schreef op vrijdag 22 november 2013 @ 22:26:
[...]
Geen problemen, een constante 30 frames hier op een Nvidia GeForce GTX 680.
Er is trouwens een update voor NFS Rivals via Origin, kon nog niet vinden waarvoor.
Precies...ik ook niet, het spel blijft bij mij op 30fps lopen en ik zie ook geen echte verschillen tussen ultra en low. Misschien dat toch je videokaart een beetje gedateerd (niet kwaad bedoeld) is voor dit spel.skelleniels schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 10:30:
[...]
Ja mocht ik constant 30 fps hebben, dan had ik ook geen problemen... het gaat er mij over dat ik geen verschil merk zowel in fps als beeldkwaliteit tussen ultra en low.
Weet iemand al wat die patch of update voor een inhoud had ?
Wat ik tot nu toe erg irritant vindt is dat als je net lekker bezig ben er een Hostmigratie plaatsvindt

Iedereen heeft 30 fps, het is een lock.
Als je via een console command het unlocked naar 60 fps dan gaat het spel 2x zo snel.. gewoon slecht gemaakt... Als je een heel slechte gpu hebt dat je die 30 fps niet kan halen, zal je spel mss zelf wel trager gaan, lol.
Als je via een console command het unlocked naar 60 fps dan gaat het spel 2x zo snel.. gewoon slecht gemaakt... Als je een heel slechte gpu hebt dat je die 30 fps niet kan halen, zal je spel mss zelf wel trager gaan, lol.
Dat is hatelijk bij een PC game.. ik verander bij elk spel eerst de keybinds & de graphic settings. Anders zou je gewoon op 1280x720 & medium graphics spelen bij veel spellen.VasZaitsev schreef op donderdag 21 november 2013 @ 16:49:
Als je Grid voor het eerst start, begin je zelfs direct met een race, met eigenlijk 0,0 uitleg. En zo hoort het.
[ Voor 72% gewijzigd door SmokingCrop op 23-11-2013 13:34 ]
30 fps is voor mij een redelijke domper. (hoewel gta3 e.d. dat ook hadden. Voelt gewoon aan als een matige console conversie. pageup/pagedown anyone??. Met een input lag. Daarbij zijn een aantal dingen gecopieerd van test drive unlimited.
Hoewel ik positief verrast was door de laatste hot pursuit, is dit volgens mij redelijk matig. Helemaal met die checklist van objectives. Zelf heb ik net als een aantal anderen NFS2,3,4, en 5 behoorlijk grijs gespeeld..
Verder hebben ze wel een paar leuke grafische toevoegingen gedaan tussendoor. Ik verwachte geen GTR of andere simulatie maar een redelijk bestuurbare arcade meot toch wel mogelijk zijn?
Hoewel ik positief verrast was door de laatste hot pursuit, is dit volgens mij redelijk matig. Helemaal met die checklist van objectives. Zelf heb ik net als een aantal anderen NFS2,3,4, en 5 behoorlijk grijs gespeeld..
Verder hebben ze wel een paar leuke grafische toevoegingen gedaan tussendoor. Ik verwachte geen GTR of andere simulatie maar een redelijk bestuurbare arcade meot toch wel mogelijk zijn?
[ Voor 12% gewijzigd door Ghostrider op 23-11-2013 19:12 ]
Asus Zenbook i7 256gb
Blijkbaar nietGhostrider schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 19:08:
Ik verwachte geen GTR of andere simulatie maar een redelijk bestuurbare arcade meot toch wel mogelijk zijn?
Wat ik wel erg vreemd vind, is dat aardig wat sites gewoon hoge cijfers geven aan NFS Rivals. Dus of ze spelen het op een console [daar zijn ze 30fps wel gewend
http://www.metacritic.com/game/pc/need-for-speed-rivals
Best triest eigenlijk, waar is het kritisch kijken gebleven? Ze zeggen "ja, 30fps hardcap en glitches", maar dan nog gewoon een 8 [een dikke vette voldoende] geven...
Als ik op school iets afraffelde met allemaal fouten kreeg ik heus geen 8
[ Voor 14% gewijzigd door RobinHood op 23-11-2013 22:12 ]
Met Mark Bussler commentary overheenVerwijderd schreef op donderdag 21 november 2013 @ 16:16:
[...]
Ik zal bij Rivals nooit het gevoel krijgen dat ik kreeg bij deze versie:
YouTube: The Need For Speed 1994 gameplay
1994 alweer. Man, dat was me toch een revolutionair spel…!
Bovendien is Rivals echt shit, juist nu moet R* met een nieuwe Midnight Club game komen, zelfs nu maakt Midnight club LA gehakt ervan, alleen het spel is gedateerd, auto's en etc. Dat is pas een arcade racer
NFS serie is toch dood, alhoewel ik me eventjes vermaakt heb met Most Wanted 2012. NFS III hot pursuit tijden gaan we toch nooit meer zien.
[ Voor 24% gewijzigd door iPodKiller op 23-11-2013 23:57 ]
Ik speel NFS Rivals op de Xbox One. Soms gaat de camera in eens uit zich zelf in rear view. Hebben meer mensen hier last van?
MSI MPG X870E CARBON WIFI, Ryzen 9 9900X, 64GB, Gigabyte AORUS M RTX5080, Samsung 990 Pro 4TB, Samsung 970 EVO 2TB, Samsung OLED G9, LG 48CX, LG 65C8, Xbox Series X, PS4 Pro, Galaxy Z Fold7 512GB, Kia EV6 RWD 77,4 kWh Plus, Weheat Blackbird P80
Ik moet toegeven dat ik geen groot fan ben van de huidige NFS-serie. Echter, het gebrek aan een goede racegame bij de PS4-release is groot en ik wil toch wel een racegame hebben (day one). Daarom dat ik toch naar Rivals aan het kijken ben.
Maar ik heb nog een vraag over het spel: is de PS4-versie van het spel ook 'gecapped' op 30 fps?
Maar ik heb nog een vraag over het spel: is de PS4-versie van het spel ook 'gecapped' op 30 fps?
4.3.4 Need for Speed: Hot Pursuit (2010)
4.3.5 Shift 2: Unleashed (2011)
4.3.6 Need for Speed: The Run (2011)
4.3.7 Need for Speed: Most Wanted (2012)
4.4 Fourth Generation
4.4.1 Need for Speed Rivals (2013)
(van wiki)
Ik was even vergeten dat er ook een 2012 most wanted was, die is wel redelijk te spelen net als de 2005 most wanted. Valt mij op de criterion versies behoorlijk beter zijn, zo is Hot pursuit 2010 ook goed te doen en ja ook door criterion uitgebracht
[ Voor 49% gewijzigd door Ghostrider op 25-11-2013 13:20 ]
Asus Zenbook i7 256gb
Verwijderd
Voor de mensen die de game op de PC spelen en zich irriteren aan de 30 fps lock. Bij deze de oplossing:
Dit heeft toevoegen aan de commandline (snelkoppeling icoon, rechtermuisknop eigenschappen en daar toevoegen aan de commandline)
-GameTime.MaxSimFps 60 -GameTime.ForceSimRate 60.0
Enige sidenote hierbij:
Je PC moet het liefst 60fps constant kunnen draaien, als je nu een dip hebt in fps (door grafische effecten) zorgt dit voor een slowdown. Heb het hier zelf ook ff getest en bij mij dipt ie soms naar de 50 maar voor de rest speelt het een stuk beter.
Dit heeft toevoegen aan de commandline (snelkoppeling icoon, rechtermuisknop eigenschappen en daar toevoegen aan de commandline)
-GameTime.MaxSimFps 60 -GameTime.ForceSimRate 60.0
Enige sidenote hierbij:
Je PC moet het liefst 60fps constant kunnen draaien, als je nu een dip hebt in fps (door grafische effecten) zorgt dit voor een slowdown. Heb het hier zelf ook ff getest en bij mij dipt ie soms naar de 50 maar voor de rest speelt het een stuk beter.
Ik schrik wel van de reacties hier. Dacht er aan om hem te halen voor de PS4.
Maar allemaal negatieve reacties.
Dacht dat het grafisch wel erg mooi was.
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
Een racegame zonder stuur support zou meer dan genoeg moeten zeggen toch?
Gisteren nog eens Need For Speed High Stakes en Porsche geïnstalleerd en man, wat een verademing met de besturing in vergelijking met Most Wanted, Rivals enz. Na 13 jaar is het nog altijd fun om die spellen te spelen. Ook al zijn ze stokoud, toch helemaal geen last om deze op 60fps en 2560x1440 te spelen (met nGlide weliswaar)
.
Ook zijn deze games uitdagend om te spelen i.t.t. de nieuwe generatie omdat de moeilijkheidsgraad enerzijds niet aanpasbaar is en anderzijds de AI toch een pak moeilijker is. Zie bijvoorbeeld de factory driver bij NFS Porsche. Soms wel frustrerend dat de races bij NFS HS bv. niet te herstarten zijn. Vroeger nog een toetsenbord kapot geslaan aangezien ik steeds tijdens een race ctrl+alt+del moest indrukken omdat ik een race niet kon winnen, wat een tijden
.
Ook zijn deze games uitdagend om te spelen i.t.t. de nieuwe generatie omdat de moeilijkheidsgraad enerzijds niet aanpasbaar is en anderzijds de AI toch een pak moeilijker is. Zie bijvoorbeeld de factory driver bij NFS Porsche. Soms wel frustrerend dat de races bij NFS HS bv. niet te herstarten zijn. Vroeger nog een toetsenbord kapot geslaan aangezien ik steeds tijdens een race ctrl+alt+del moest indrukken omdat ik een race niet kon winnen, wat een tijden
lol ja NFS Porsche Unleased vond ik ook machtig... helemaal lam gespeeld, al vond ik die ouwe Porsches maar niks omdat ze altijd zo traag waren. 
Ik ben ermee in aanraking gekomen toen een kennis zijn crack installeerde toen ik nog niks met computers deed, zulke dingen waren toen nog hocuspocus voor mij. Later toen we alweer een andere pc hadden gekocht en de install natuurlijk weg was (en de kennis em ook niet meer had) haastig gezocht op MP naar een originele CD. Eén van de enige games die ik dan nog origineel heb.
Misschien binnenkort maar weer eens installeren...
En voor de rest, tja... NFS is niet meer wat het is geweest en of dat nog weer komt vraag ik me af. Met MW2012 kan ik me wel aardig vermaken nog, zolang je het maar met mate speelt. Een paar uurtjes 1x per week of 1x per twee weken, dan gaan die filmpjes van crashes niet zo irriteren. Scheelt dat ik er ook niet zo veel tijd meer voor heb... dan blijft het nog leuk als ik er wel tijd voor heb.
Heb verder nog maar weinig van Rivals gezien. Het kan maar zo zijn dat ik hem oversla, slechts als crack installeer of pas over een half jaar koop als ie geen donder meer waard is. Ik ben die zotte prijzen voor middelmatige games een beetje beu eerlijk gezegd, zeker als je een game in een paar dagen kunt uitspelen... gaat toch nergens meer over.
Ik ben ermee in aanraking gekomen toen een kennis zijn crack installeerde toen ik nog niks met computers deed, zulke dingen waren toen nog hocuspocus voor mij. Later toen we alweer een andere pc hadden gekocht en de install natuurlijk weg was (en de kennis em ook niet meer had) haastig gezocht op MP naar een originele CD. Eén van de enige games die ik dan nog origineel heb.
Misschien binnenkort maar weer eens installeren...
En voor de rest, tja... NFS is niet meer wat het is geweest en of dat nog weer komt vraag ik me af. Met MW2012 kan ik me wel aardig vermaken nog, zolang je het maar met mate speelt. Een paar uurtjes 1x per week of 1x per twee weken, dan gaan die filmpjes van crashes niet zo irriteren. Scheelt dat ik er ook niet zo veel tijd meer voor heb... dan blijft het nog leuk als ik er wel tijd voor heb.
Heb verder nog maar weinig van Rivals gezien. Het kan maar zo zijn dat ik hem oversla, slechts als crack installeer of pas over een half jaar koop als ie geen donder meer waard is. Ik ben die zotte prijzen voor middelmatige games een beetje beu eerlijk gezegd, zeker als je een game in een paar dagen kunt uitspelen... gaat toch nergens meer over.

Need for Speed is leuk wanneer je houdt van super arcade racers. Met echt racen heeft het iig niets te maken
.
Wat een ander hier op het board neerschrijft hoeft niet jouw mening te zijnMars18 schreef op woensdag 27 november 2013 @ 10:17:
Ik schrik wel van de reacties hier. Dacht er aan om hem te halen voor de PS4.
Ik vindt hem wel grappig en de grafische omgevingen zijn mooier dan van NFS MW 2012.
Waar ik wel doodziek van wordt zijn de spontane hostmigraties tijdens het spelen

Als je een echte Sim speler bent kan je NFS Rivals misschien beter in de opruiming kopen volgend jaar

Is dit echt?
Oh wacht " This review is based on the PlayStation 4 version of the game.
Read more at http://www.escapistmagazi...cing#DexpIceWmWvRix6j.99"
@hierboven, dat factory driver was altijd behoorlijk tricky. Vooral de races dat je nieuwe autos zonder schade naar de klant moest racen. Daarbij uitkijkend voor verkeer en politie
Voor HS probeer deze uitbreiding eensNo Comment schreef op woensdag 27 november 2013 @ 11:56:
Gisteren nog eens Need For Speed High Stakes en Porsche geïnstalleerd en man, wat een verademing met de besturing in vergelijking met Most Wanted, Rivals enz. Na 13 jaar is het nog altijd fun om die spellen te spelen. Ook al zijn ze stokoud, toch helemaal geen last om deze op 60fps en 2560x1440 te spelen (met nGlide weliswaar).
http://www.iplounge.net/download.htm
http://hsscoring.com/HSGuide/index.htm
heeft ook een goede online lounge
[ Voor 56% gewijzigd door Ghostrider op 27-11-2013 21:09 ]
Asus Zenbook i7 256gb
.. download je rFactor1/2, iRacing, Assetto Corsa...Winkiller schreef op woensdag 27 november 2013 @ 19:00:
Als je een echte Sim speler bent..
Ben zeker geen sim racer.
Maar ik twijfel gewoon over deze.
Kan vast wel een demo op de ps4 spelen?
Maar ik twijfel gewoon over deze.
Kan vast wel een demo op de ps4 spelen?
Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen
YouTube: How to make Need For Speed work properly on 60fps
Werkt bij mij prima zo
Werkt bij mij prima zo
[ Voor 43% gewijzigd door Kw4kje op 28-11-2013 08:44 ]
Niet mee eens, je had tenminste nog een 2 deling tussen Burnout en NfS, je kon toen tenminste je game kopen die je wilde. Het is jammer dat die 2 games nu met elkaar vermengd zijn, want nu heb je geen keuze meer. Als je wil racen in een NfS game, word je dus dat beuken en nitro door de neus geboord, met andere woorden, de keuze wordt je in deze ontnomen.Sluuz schreef op donderdag 21 november 2013 @ 06:36:
Pff het standaard gezeur dat je bij elke nieuwe NfS game hebt, komt ook hier weer naar voren. Heel tof dat iedereen vroeger Hot Pursuit en Porsche Unleashed heeft gespeeld, maar alsjeblieft, hou eens op met het vergelijken met die games.
Want in NfS3:HS had je helemaal geen nitro en dat soort dingen, nu moet ik wel als ik toch wil spelen. Natuurlijk valt hiervoor wel iets te zeggen, maar dingen als een FPS lock op 30 (en als je hem unlocked wordt het spel ook sneller), geen ondersteuning voor een stuur, en meer van dat soort zaken maakt dit wel echt een miskleun.
-
Ik probeer het te spelen maar voor de tweede keer po hetzelfde moment (tijdens het laden van een sessie met Cops) loopt het spel compleet vast. Algehele reboot van de PS3 nodig om weer iets te kunnen,....topspel
En proberen wat anders te doen in het spel (ipv laden van de volgende fase) let wel; andere auto selecteren loopt hij ook vast.
En proberen wat anders te doen in het spel (ipv laden van de volgende fase) let wel; andere auto selecteren loopt hij ook vast.
[ Voor 23% gewijzigd door vinnie1908 op 28-11-2013 14:30 . Reden: Extra info ]
"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."
Beste NFS spellen zijn van begin tot en met Most Wanted (2005) daarna is het alleen maar minder geworden.
Voor mij persoonlijk zijn NFS 3,4,5,6 en 9 de beste.
Voor mij persoonlijk zijn NFS 3,4,5,6 en 9 de beste.
Gaat me niet over die limiet van 30 fps, maar om het feit dat ik op ultra bv 20 fps haal. Je denkt dan, ik zet hem op low zodat hij 30 fps haalt, maar nee nog steeds 20 fps met identiek dezelfde graphics. Overigens op 800*600 heb ik ook dezelfde fps.Winkiller schreef op zaterdag 23 november 2013 @ 11:52:
[...]
Precies...ik ook niet, het spel blijft bij mij op 30fps lopen en ik zie ook geen echte verschillen tussen ultra en low. Misschien dat toch je videokaart een beetje gedateerd (niet kwaad bedoeld) is voor dit spel.
Weet iemand al wat die patch of update voor een inhoud had ?
Wat ik tot nu toe erg irritant vindt is dat als je net lekker bezig ben er een Hostmigratie plaatsvindt
Mijn graka en cpu zijn inderdaad niet meer van de jongste, maar ik denk toch dat er zowel in prestaties als beeldkwaliteit tussen low en ultra een verschil moet zijn...
^^ Dat is eigenlijk het enigste waar ik me echt aan erger. Oke, 30fps is niet veel, maar de game draait hier lekker. Ik kan fatsoenlijk racen.Winkiller schreef op woensdag 27 november 2013 @ 19:00:
[...]
Waar ik wel doodziek van wordt zijn de spontane hostmigraties tijdens het spelen
Hier en daar loop ik nog wel tegen een bug aan maar echt een probleem vormt het niet.
Ik vind het wel jammer dat ik zo ontzettend vaak in een laadscherm zit. Ik zou eigenlijk gewoon in de wereld willen blijven als ik een hideout in ga. Nu zit je telkens te wachten als je een hideout in gaat of wreckt of busted bent.
Moeilijk is de game niet echt.. Althans ik heb niet zo'n last van Speed point behalen als racer. Ik heb er een 8 ton van op de bank staan, want je haalt ze per ton binnen als je een beetje rond rijd... Een auto kost aan het begin 50k. Dus ik vond het wel meevallen.
Ik hoop op verbeteringen.. maar ik speel het graag.
Ik speel hem op 1900X omdat op 2560X niet te doen is. De rest staat max, maar motion blur staat uit. Als ik lager ga word het niet "sneller", dus speel zo zonder problemen.
PC versie
Imac 27" Mid 2011
Bootcamp Windows 7 X86
3,1 GHz Intel Core i5
8 GB 1333 MHz DDR3
AMD Radeon HD 6970M 1024 MB
FreeReef.nl
Ik moet toegeven dat ik in het begin mijn bedenkingen had bij het spel. De reviews zijn uiteenlopend en ook hier op Tweakers.net is niet iedereen te spreken over de laatste telg in de NFS-serie. Echter, ik wilde toch graag een racegame voor de PS4 en Rivals was - en is tot nu toe - de enige optie. Uiteindelijk heb ik hem dan toch maar gekocht.
Gisteravond voor het eerst gespeeld en het spel heeft mijn verwachtingen doen overstijgen, want wat is het een leuk/gaaf spel!
De intergratie single- en multiplayer werkt perfect, het ziet er grafisch gelikt uit, de auto's sturen fijn(er) en het spel biedt voldoende mogelijkheden om het interessant te houden. Het geeft gewoon een kick om een speler achterna te rijden op de snelweg en vervolgens uit de dagen voor een 'head to head-race'. Deze kick wordt nog groter als je tijdens de race wordt achterna gezeten door andere spelers die als politie spelen.
Kortom: een leuk spel dat voldoende 'kick' geeft!
Gisteravond voor het eerst gespeeld en het spel heeft mijn verwachtingen doen overstijgen, want wat is het een leuk/gaaf spel!
Kortom: een leuk spel dat voldoende 'kick' geeft!
Hey kijk alle review sites die reviews een slechte naam geven op een rijtje!Ghostrider schreef op woensdag 27 november 2013 @ 20:27:
[afbeelding]
Is dit echt?
Oh wacht " This review is based on the PlayStation 4 version of the game.
Read more at http://www.escapistmagazi...cing#DexpIceWmWvRix6j.99"
@hierboven, dat factory driver was altijd behoorlijk tricky. Vooral de races dat je nieuwe autos zonder schade naar de klant moest racen. Daarbij uitkijkend voor verkeer en politieDe 360 draai was op toetsenbord behoorlijk lastig vond ik altijd.
[...]
Voor HS probeer deze uitbreiding eens
(zijn er nog mensen dan die denken dat IGN, polygon etc ooit iets zinnigs melden?)
Maar serieus, dat zijn alle websites die een beetje gamer totaal niet serieus neemt omdat dat gewoon verlengstukken zijn van de game industrie.

[ Voor 11% gewijzigd door Postius op 03-12-2013 15:41 ]
GoT Warhammer Community op steam http://steamcommunity.com/groups/got40k
Thanks, ik had de stock pack al geïnstalleerd, maar iplounge nog niet uitgeprobeerd.Voor HS probeer deze uitbreiding eens
Bij gebrek aan goede games met straatauto's op de pc (NFS Rivals valt hier dus buiten
Gister eindelijk Rivals binnengekregen. En moet zeggen dat het super mooi er uit ziet, en speelt zonder framerate drops (PS4)
Spel is leuk om te spelen, alleen moet ik nog kijken wat er precies voor race evenementen zijn. Maar mooi ook dat er weers veranderingen inzitten.
En zag veel auto´s rijden die je kon uitdagen, al was het voor mij niet duidelijk of het nou offline of online auto´s waren.
Spel is leuk om te spelen, alleen moet ik nog kijken wat er precies voor race evenementen zijn. Maar mooi ook dat er weers veranderingen inzitten.
En zag veel auto´s rijden die je kon uitdagen, al was het voor mij niet duidelijk of het nou offline of online auto´s waren.
[ Voor 19% gewijzigd door Mars18 op 05-12-2013 08:33 ]
Verwijderd
Ik heb spel toevallig gezien op de pc , mag niet zeggen dat het er slecht uitziet maar om nu te zeggen ja dit is het nee .
Als je spel begint lijkt de gameplay gewoon slowmotion alsof je zo herhaling aan kijken bent waardoor het voor mij geen rivals word maar een oude game van nfs
Als je spel begint lijkt de gameplay gewoon slowmotion alsof je zo herhaling aan kijken bent waardoor het voor mij geen rivals word maar een oude game van nfs
En de auto´s zijn gewoon bruut

Ziet er grafisch ansich wel mooi uit. 
Hoe is het gevoel m.b.t. besturing?
En camera views?
Hoe is het gevoel m.b.t. besturing?
En camera views?
marcel over welk platform wil je dat weten?
Want op de pc is het gevoel qua besturing heel slecht reageert heel traag en happerig.
Camera views zit recht bovenop je spoiler of op de bumper wat voor mijn gevoel gewoon totaal niet lekker speelt.
Want op de pc is het gevoel qua besturing heel slecht reageert heel traag en happerig.
Camera views zit recht bovenop je spoiler of op de bumper wat voor mijn gevoel gewoon totaal niet lekker speelt.
Steam: Ryada.
Verwijderd
Ik heb het spel op de PS4.
Moet zeggen: erg gaaf. De 3d ondersteuning (sony W905) is ook erg fraai.
Speel het meer dan Killzone/ COD/ BF terwijl ik niet echt een racer ben haha.
Wel jammer dat er geen dikke Volvo V40 in zit (heb die zelf), vind dat wel een toffe scheurbak!
Moet zeggen: erg gaaf. De 3d ondersteuning (sony W905) is ook erg fraai.
Speel het meer dan Killzone/ COD/ BF terwijl ik niet echt een racer ben haha.
Wel jammer dat er geen dikke Volvo V40 in zit (heb die zelf), vind dat wel een toffe scheurbak!
[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 06-12-2013 19:30 ]
Dikke V40? De standaard auto bij de Cops is een C63 AMG daar kan geen Volvo tegenop. Daarna kom je snel bij Aston Martin en dikke (foute) Amerikanen uit denk niet dat Volvo hier tussen moet willen passen
"Sometimes I have a difficult time handling myself in social situations. I just start scampering around neurotically, frantically jumping all over guests. I think it all goes back to when I was raised in the wild by miniature schnauzers."
Precies dat is dan jouw gevoel, ik vindt het wel meevallen allemaal, het gaat best wel lekker (ook de besturing) op de PC met een Xbox controller.wambamNL schreef op vrijdag 06 december 2013 @ 14:53:
Kunnen jullie wel verbinding maken met Origin op de PS4?
Hmm, bleek dat mijn firewall te strikt was ingesteld, het werkt nu. Begrijp alleen nog niet veel van het multiplayer gedeelte behalve dat je elkaar van de weg kan rammen...
Hmm, bleek dat mijn firewall te strikt was ingesteld, het werkt nu. Begrijp alleen nog niet veel van het multiplayer gedeelte behalve dat je elkaar van de weg kan rammen...
[ Voor 61% gewijzigd door Epitome op 11-12-2013 16:25 ]
Verwijderd
Het online gedeelte is erg leuk.Epitome schreef op dinsdag 10 december 2013 @ 14:49:
Kunnen jullie wel verbinding maken met Origin op de PS4?
Vaak zie je challenges (pijltjes toets naar beneden = joinen).
Ook vind ik racers vs cops erg leuk, vooral als racer, op 1 plek rellen, en hopen dat de coppers komen.
Ik heb vanmiddag zelf (PS4) even de politie campaign gedaan, erg leuk! Heb tot en met die Ferrari FF unlocked nu. Ging vooral de racers in mijn map bashen ipv de standaard AI wagentjes (te makkelijk!).
Als je ook PS4 speelt: add mij, gaan we keertje samen knallen
ID staat in mn handtekening.
ik vind rivals ook weer een machtig nfs serie om te spelen weliswaar xbox360 , maar heel leuk om te doen , speel nu voornamelijk cops (A)
Vind het een best vermakelijk spel! Heb nu een flink aantal auto's vrij gespeeld en een aantal een 'verbouwd'. Het rijdt best leuk om zo af en toe tussendoor te spelen. Op de pc ziet het er grafisch best dik uit!
[ Voor 3% gewijzigd door Badie op 13-12-2013 21:10 ]
Ik blijf het een zeer vermakelijk spel vinden, ondanks mijn verwachtingen van het spel. Echter, ik heb op de PS4 last van textures die in de verte niet altijd even goed laden. Hieronder een voorbeeld:
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=2Wxg9dMCR7A]
Iemand een idee hoe dit op te lossen is? Wachten op een patch?
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=2Wxg9dMCR7A]
Verwijderd
Ik had dat gisteren ook opeens, was me eerder nog niet opgevallen! Verwacht inderdaad een patch.Yonix schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 16:39:
Ik blijf het een zeer vermakelijk spel vinden, ondanks mijn verwachtingen van het spel. Echter, ik heb op de PS4 last van textures die in de verte niet altijd even goed laden. Hieronder een voorbeeld:
[video]
Heb vorige week Rivals besteld voor de PS3, iemand ervaringen met die combinatie?
Mijn verwachtingen zijn niet hoog; als de vermaak-factor maar voldoende is. Lekker racen en auto's vrijspelen. Dan voldoet het prima toch?
Mijn verwachtingen zijn niet hoog; als de vermaak-factor maar voldoende is. Lekker racen en auto's vrijspelen. Dan voldoet het prima toch?
Ik hoop dat er ooit een Need for speed Underground 3 uit gaat komen.
Lekker cartuning
Lekker cartuning
Angelo NL / Global Cargo VTC
Er is nu een patch live die de stotteringen heeft opgelost iig.Yonix schreef op zaterdag 14 december 2013 @ 16:39:
[video]
Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978
De laatste patch heeft het 'texture-probleem' opgelost.On_E schreef op maandag 16 december 2013 @ 13:55:
[...]
Er is nu een patch live die de stotteringen heeft opgelost iig.
Het blijft gewoon een tof spel om te spelen. Heerlijk ook om nog even, voordat je de deur uit moet, de controller te pakken en te gaan racen!
Hier een filmpje van mijn laatste sessie: klik
Nu nog voor op de Pc svp, ik heb nog geen 1 niet stotterende live Rivaal gehad.On_E schreef op maandag 16 december 2013 @ 13:55:
[...]
Er is nu een patch live die de stotteringen heeft opgelost iig.
Wat mij betreft mogen ze 2 serieuze problemen op het PC platform oplossen,
1) vele hostmigratie's
2) stotterende rivalen
Heb nu een paar uurtjes gespeeld: 95% van het spel gaat prima en is lekker racen. Maar de andere 5% bestaat toch uit vastlopen van het spel (eerste keer ooit bij mijn PS3) en he af en toe dat auto's verdwijnen of dat ik er uitgeknikkerd word (migrating host etc), paar keer Lag..
Maar voor de rest dikke prima.
Maar voor de rest dikke prima.
Ik moet toegeven dat het spel een stuk beter is dan dat ik in eerste instantie dacht. Ik dacht daar heb je weer een nfs waar je binnen een paar uur doorheen bent geracet en dan is er niks meer aan. Ik ben nu ongeveer 1,5 week bezig (speel maar 1 a 2 uur per dag) maar het is nog best leuk spelen. Helaas is er regelmatig (2x per uur) een migrating host die langs komt maar ondanks dat is het toch een leuke game geworden.
Ik speel op de pc dus al je me ziet zwaai dan ff
Intel core i7-6700k, Asus Z170 pro gaming, Crosair vengeance lpx 8GB. Asus Geforce GTX 960
Vandaag de pc versie aangeschaft via origin. Ik heb dus weer pech dat ik last heb van de Black screen bug.
Het is dus onmogelijk om de game te starten. Laatste AMD drivers van vandaag en de kaart (r9 290) zou toch geen probs moeten hebben.
Zijn er meer mensen die dit hebben?
Heb EA ook al gemailt hierover en op diverse forums klagen mensen met dezelfde problemen.
Het is dus onmogelijk om de game te starten. Laatste AMD drivers van vandaag en de kaart (r9 290) zou toch geen probs moeten hebben.
Zijn er meer mensen die dit hebben?
Heb EA ook al gemailt hierover en op diverse forums klagen mensen met dezelfde problemen.
2x MT Venus 2.0 5.12kWh V153 CT003 V117 15x Enphase IQ7A 15x Junko solar 435wh panels
Die migrating host die langs komt is wel heel irritant moet ik zeggen. Maar voor de rest prima spel idd!Pulpje1974 schreef op donderdag 19 december 2013 @ 22:18:
Ik moet toegeven dat het spel een stuk beter is dan dat ik in eerste instantie dacht. Ik dacht daar heb je weer een nfs waar je binnen een paar uur doorheen bent geracet en dan is er niks meer aan. Ik ben nu ongeveer 1,5 week bezig (speel maar 1 a 2 uur per dag) maar het is nog best leuk spelen. Helaas is er regelmatig (2x per uur) een migrating host die langs komt maar ondanks dat is het toch een leuke game geworden.
Ook vind ik het vervelend dat er geen pauze functie is, maar wel logisch op zich.
Verwijderd
Ik speel Rivals vanaf zaterdag op de pc en ik krijg het idee weer dat ik de oude Need for Speed: Most Wanted aan het spelen ben. Dit is voor mij zelf een plus punt maar helaas voelt die 30 fps cap helemaal niet goed aan.
Ik hoop dat EA nog een update voor deze fps cap uit brengt die dan ook goed met de fps drops overweg kan.
Ik hoop dat EA nog een update voor deze fps cap uit brengt die dan ook goed met de fps drops overweg kan.
Verwijderd
Mijn eerste auto gekocht. Ik ben voor de Audi R8 V10 gegaan wat een beest.
Deze auto rijd een stuk sneller, betere wegligging en slipt minder snel weg in de bochten.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=qLmu4gBQgME&feature=youtu.be]
Deze auto rijd een stuk sneller, betere wegligging en slipt minder snel weg in de bochten.
[YouTube: http://www.youtube.com/watch?v=qLmu4gBQgME&feature=youtu.be]
Meningen verschillen uiteraard, maar ik vind de game leuk. Eindelijk is Ferrari weer terug. Lekker chaotisch omdat je altijd online speelt. Wat tegelijk ook een probleem geeft, namelijk het feit dat je te vaak de verbinding verliest met de game en lang niet altijd lukt een hostmigratie waardoor je de tot dan verzamelde speedpoints doodleuk kwijt bent. Ook bevriest het spel regelmatig (ps3) en moet het systeem volledig afgesloten worden. Meer mensen die hier last van hebben??? Want het bederft het speelplezier.
Edit
De bekende issues volgens EA en er zijn dus meer mensen die hetzelfde probleem als hierboven ervaren.
http://help.ea.com/en/need-for-speed/need-for-speed-rivals/
Edit
De bekende issues volgens EA en er zijn dus meer mensen die hetzelfde probleem als hierboven ervaren.
http://help.ea.com/en/need-for-speed/need-for-speed-rivals/
[ Voor 22% gewijzigd door Dograver op 21-01-2014 00:08 ]
PSN-ID Dograver
Oplossing voor het 30fps probleem is simpel hij loopt hier gewoon soepel op 60fps.Verwijderd schreef op maandag 13 januari 2014 @ 14:23:
Ik speel Rivals vanaf zaterdag op de pc en ik krijg het idee weer dat ik de oude Need for Speed: Most Wanted aan het spelen ben. Dit is voor mij zelf een plus punt maar helaas voelt die 30 fps cap helemaal niet goed aan.
YouTube: Need for Speed: Rivals - 60 FPS Fix! (Solve locked frame rate issue)
-GameTime.MaxSimFps 60 -GameTime.ForceSimRate 60+
Veel plezier met een veel beter lopende game
Heb deze van een medewerker gekocht, hopelijk donderdag dat die binnenkomt. Hoe is de framemaat is het speelbaar op ps4...
It's Tricky to rock a rhyme, to rock a rhyme that's right on time, It's Tricky... Tricky
Je zit met de 30 frame lock. Ook op de PS4
PSN-ID Dograver
Is die framerate lock erg opvallend/irritant...? Ik heb onlangs voor een prikke Hot Pursuit (2010) gekocht voor de PC en ik vind het eigenlijk erg leuk (als cop). Alleen is het jammer dat alle missies via de kaart verlopen en niet als je gewoon rondrijdt (tenminste, voor zover ik weet). Ook de veel te lange laadschermen en info over je status irriteren me lichtelijk. Dus ik zat toch te denken om Rivals te kopen (zo'n 18 euro dus da's te doen). Ik vroeg me dan wel af hoe irritant die framerate lock is maar ook hoe het zit met verdienstens/upgrades/etc.: zit je dan ook hele tijden naar schermen te kijken? Ik had begrepen dat nieuwe races in ieder geval gewoon tijdens het freeroamen kunnen starten, zonder laadschermen en zo en dat lijkt me wel wat, eigenlijk. Aan de andere kant... het is ook wel lekker om simpelweg races op een kaart te kunnen uitkiezen dus dat je niet hele tijden hoeft rond te rijden om een race te kunnen doen of zo... Heeft Rivals dus alsnog ook zo'n kaart?
Voordeel van HP is trouwens wel dat het een oud spel is en dus retegoed loopt op mijn PC...
In Rivals zal ik wel wat opties uit moeten zetten.
Voordeel van HP is trouwens wel dat het een oud spel is en dus retegoed loopt op mijn PC...
gister de race versie "uitgespeeld" Nu alle missies afmaken.
Volgens mij spelen er weinig mensen nfs rivals.
Volgens mij spelen er weinig mensen nfs rivals.
Dit weekend een exclusieve NFS actie voor tweakers. Kijk hier.
Ik heb NFS rivals in januari gekocht en speel het nog dagelijks.
Heb er ondertussen 220+ uurtjes inzetten.
De funfactor van NFS rivals is niet het stijgen in ranks en unlocken van de auto's. Nee, wat NFS rivals voor mij de leukste NFS titel tot zover maakt is het racen, najagen en slopen van andere online spelers.
Daarnaast zit het spel vol met kleine uitdagen om een nieuw persoonlijk record te spelen. En NFStimes.com geeft een extra dimensie in wedijver met andere spelers.
Het is inderdaad geen echte racer pur sang. Maar als online arcade racer is NFS Rivals een van de leukste games die ik in jaren heb gespeeld. Laatste keer dat ik zoveel tijd in een game heb gestoken is al 20 jaar geleden.
Heb er ondertussen 220+ uurtjes inzetten.
De funfactor van NFS rivals is niet het stijgen in ranks en unlocken van de auto's. Nee, wat NFS rivals voor mij de leukste NFS titel tot zover maakt is het racen, najagen en slopen van andere online spelers.
Daarnaast zit het spel vol met kleine uitdagen om een nieuw persoonlijk record te spelen. En NFStimes.com geeft een extra dimensie in wedijver met andere spelers.
Het is inderdaad geen echte racer pur sang. Maar als online arcade racer is NFS Rivals een van de leukste games die ik in jaren heb gespeeld. Laatste keer dat ik zoveel tijd in een game heb gestoken is al 20 jaar geleden.
Vorig jaar de PS4 versie gekocht, slechts 3x gespeeld.
Nu wil ik hem graag ruilen tegen de Xbox One versie,
Iemand die mij kan helpen hier?
Nu wil ik hem graag ruilen tegen de Xbox One versie,
Iemand die mij kan helpen hier?
Wat een draak van een spel. De gameplay is hartstikke leuk, maar ik mag blij zijn als ik een kwartier kan spelen. Ten eerste heb ik Flawless Widescreen moeten gebruiken om het speelbaar te krijgen op 3 beeldschermen en ten tweede een Xbox emulator om met mijn Logitech G25 te kunnen spelen. Hierna crashte het spel voortdurend met de volgende foutmelding:
Specs:
i5 4670K @ 3,4 GHz
MSI GTX 770 4GB
Crucial Ballistix 8GB
Windows 8.1 Pro
Deze foutmelding ben ik echter niet meer tegengekomen sinds ik vandaag de instelling SSAO naar HBAO heb heb veranderd. Nee, nu krijgt het spel het voor elkaar om mijn complete PC random opnieuw op te laten starten!? Iemand enig idee waar dit alles aan kan liggen? Of moet ik gewoon accepteren dat dit één van de slechtste ports ooit is..DirectX function ''GetDeviceRemovedReason'' failed with DXGI_ERROR_DEVICE_HUNG (''The application's device failed due to badly formed commands sent by the application. This is an design-time issue that should be investigated and fixed. ''). GPU: ''NVIDIA GeForce GTX 770'', Driver: 35012

Specs:
i5 4670K @ 3,4 GHz
MSI GTX 770 4GB
Crucial Ballistix 8GB
Windows 8.1 Pro
Verwijderd
Ik loop vast in het spel.
Ik moet een hot persuit voltooien maar ik weet niet hoe ik dat moet doen.
Weet iemand hoe je een hot persuit kan voltooien?
Ik moet een hot persuit voltooien maar ik weet niet hoe ik dat moet doen.
Weet iemand hoe je een hot persuit kan voltooien?
Een hot pursuit is gewoon een race tot de finish.
Hoe kan dat mis gaan?
Hoe kan dat mis gaan?
"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"
Verwijderd
Ik speel de game eigenlijk voor de eerste keer en ik snap niet goed hoe alles werkt.
Ik vind het een zeer verslavende game.
De game blijft de hele dag in je hoofd zitten zodat je hem vaak moet spelen.
Ik speel hem op de Playstation 4.
IK heb hem gekocht via de Playstation store.
Ik vind het een zeer verslavende game.
De game blijft de hele dag in je hoofd zitten zodat je hem vaak moet spelen.
Ik speel hem op de Playstation 4.
IK heb hem gekocht via de Playstation store.
Houden we het wel een beetje serieus aub?
Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three
Ja, NFS 4, HIGH STAKES en de eerste (geloof ik) Hot Pursuit... Dat waren nog eens games.
Niet dat gepiel in het donker, sluiproutes die veel te veel voordeel opleveren, Nitro... "Tunen" Donder op! Dat wil ik helemaal niet...
Ga terug naar de basis EA, maak een game die echt weer leuk is om te spelen (racen) en laat e.e.a. weer om de skills draaien... Minimale verschillen tussen autos in gelijke klasse... Paar kleine dingen die aan te passen zijn in de setup en klaar.... Man wat waren dat heerlijke games!
Edit: En donder op met je verkeer!
Niet dat gepiel in het donker, sluiproutes die veel te veel voordeel opleveren, Nitro... "Tunen" Donder op! Dat wil ik helemaal niet...
Ga terug naar de basis EA, maak een game die echt weer leuk is om te spelen (racen) en laat e.e.a. weer om de skills draaien... Minimale verschillen tussen autos in gelijke klasse... Paar kleine dingen die aan te passen zijn in de setup en klaar.... Man wat waren dat heerlijke games!
Edit: En donder op met je verkeer!
[ Voor 4% gewijzigd door CeesKees op 10-08-2015 10:53 ]
| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!
ik speel dit spel zo af en toe en het ziet er erg gelikt uit, maar ik ben er ook niet echt weg van....ik vind het bijvoorbeeld niet leuk dat er totaal geen verhaal in zit en dat je eigenlijk meteen in vette auto's rijdt
ik ben iemand die graag carreer mode speelt en met kutauto's begint en dan steeds beter wordt en toegang krijgt tot betere auto's
nfs most wanted uit 2005 helemaal gerijs gespeeld en speel het nog steeds wel
carbon en undercover hebben ook een dergelijke opzet, maar die vind ik minder verslavend als most wanted 2005
underground 1 en 2 zijn leuk, maar toch te oud
zijn er nog meer need for speeds met een carreer mode waarbij je begint met niks en steeds klimt?
ik ben iemand die graag carreer mode speelt en met kutauto's begint en dan steeds beter wordt en toegang krijgt tot betere auto's
nfs most wanted uit 2005 helemaal gerijs gespeeld en speel het nog steeds wel
carbon en undercover hebben ook een dergelijke opzet, maar die vind ik minder verslavend als most wanted 2005
underground 1 en 2 zijn leuk, maar toch te oud
zijn er nog meer need for speeds met een carreer mode waarbij je begint met niks en steeds klimt?
kennelijk weinig interesse idd 
laatste tijd speel ik dit spel wat vaker en het is best leuk en ziet er gelikt uit
de laadtijden zijn alleen irritant en ik heb toch een behoorlijke pc
laatste tijd speel ik dit spel wat vaker en het is best leuk en ziet er gelikt uit
de laadtijden zijn alleen irritant en ik heb toch een behoorlijke pc
Heb het spel uitgespeeld en vind het eigenlijk wel een goede race game
laadtijden zijn irritant en het spel had vaak een direct x-error die na een update van mn geforce drivers nog maar heel sporadisch voorkwam (toch wel irritant)
het racen is best makkelijk, driften stelt geen fuck voor
grafisch erg mooi en de 'wapens' die je kan gebruiken zijn wel prima
toch mist het iets, het is niet zo goed als underground 2 en al helemaal niet als most wanted 2005
laadtijden zijn irritant en het spel had vaak een direct x-error die na een update van mn geforce drivers nog maar heel sporadisch voorkwam (toch wel irritant)
het racen is best makkelijk, driften stelt geen fuck voor
grafisch erg mooi en de 'wapens' die je kan gebruiken zijn wel prima
toch mist het iets, het is niet zo goed als underground 2 en al helemaal niet als most wanted 2005