NFS Rivals…? Weinig interesse?

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 17-09 13:57
Vorig jaar de PS4 versie gekocht, slechts 3x gespeeld.
Nu wil ik hem graag ruilen tegen de Xbox One versie,

Iemand die mij kan helpen hier? ;)

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tjapie1
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 12-09 15:39
Wat een draak van een spel. De gameplay is hartstikke leuk, maar ik mag blij zijn als ik een kwartier kan spelen. Ten eerste heb ik Flawless Widescreen moeten gebruiken om het speelbaar te krijgen op 3 beeldschermen en ten tweede een Xbox emulator om met mijn Logitech G25 te kunnen spelen. Hierna crashte het spel voortdurend met de volgende foutmelding:
DirectX function ''GetDeviceRemovedReason'' failed with DXGI_ERROR_DEVICE_HUNG (''The application's device failed due to badly formed commands sent by the application. This is an design-time issue that should be investigated and fixed. ''). GPU: ''NVIDIA GeForce GTX 770'', Driver: 35012
Deze foutmelding ben ik echter niet meer tegengekomen sinds ik vandaag de instelling SSAO naar HBAO heb heb veranderd. Nee, nu krijgt het spel het voor elkaar om mijn complete PC random opnieuw op te laten starten!? Iemand enig idee waar dit alles aan kan liggen? Of moet ik gewoon accepteren dat dit één van de slechtste ports ooit is.. ;w

Specs:
i5 4670K @ 3,4 GHz
MSI GTX 770 4GB
Crucial Ballistix 8GB
Windows 8.1 Pro

PC: RTX 3080ti - Ryzen 5 3600 Corsair: MP600 4TB - LPX 16GB - H100i - RM750x - 500D – K100 - Dark Core Pro – MM700 Randapparatuur: C49RG90 - Z906 - T300

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik loop vast in het spel.

Ik moet een hot persuit voltooien maar ik weet niet hoe ik dat moet doen.

Weet iemand hoe je een hot persuit kan voltooien?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 01:07

Superkiwi

Hoi doei

Een hot pursuit is gewoon een race tot de finish.
Hoe kan dat mis gaan?

"The Sword of Destiny has two edges. You are one of them"

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Ik speel de game eigenlijk voor de eerste keer en ik snap niet goed hoe alles werkt.

Ik vind het een zeer verslavende game.
De game blijft de hele dag in je hoofd zitten zodat je hem vaak moet spelen.

Ik speel hem op de Playstation 4.
IK heb hem gekocht via de Playstation store.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BM
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 23:29

BM

Moderator Spielerij
Houden we het wel een beetje serieus aub?

Xbox
Even the dark has a silver lining | I'm all you can imagine times infinity, times three

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• CeesKees
  • Registratie: Februari 2010
  • Laatst online: 22:27

CeesKees

I rest my Kees

Ja, NFS 4, HIGH STAKES en de eerste (geloof ik) Hot Pursuit... Dat waren nog eens games.

Niet dat gepiel in het donker, sluiproutes die veel te veel voordeel opleveren, Nitro... "Tunen" Donder op! Dat wil ik helemaal niet...

Ga terug naar de basis EA, maak een game die echt weer leuk is om te spelen (racen) en laat e.e.a. weer om de skills draaien... Minimale verschillen tussen autos in gelijke klasse... Paar kleine dingen die aan te passen zijn in de setup en klaar.... Man wat waren dat heerlijke games!

Edit: En donder op met je verkeer!

[ Voor 4% gewijzigd door CeesKees op 10-08-2015 10:53 ]

| Me = M'n of Mijn | Is = Eens | Hun = Zij | Waar om doen men sen al die on nodig e spa ties over al tus sen ? | Hè = Heh? | Hé = Hey!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buiten Westen
  • Registratie: December 2014
  • Laatst online: 29-08-2023
ik speel dit spel zo af en toe en het ziet er erg gelikt uit, maar ik ben er ook niet echt weg van....ik vind het bijvoorbeeld niet leuk dat er totaal geen verhaal in zit en dat je eigenlijk meteen in vette auto's rijdt

ik ben iemand die graag carreer mode speelt en met kutauto's begint en dan steeds beter wordt en toegang krijgt tot betere auto's

nfs most wanted uit 2005 helemaal gerijs gespeeld en speel het nog steeds wel

carbon en undercover hebben ook een dergelijke opzet, maar die vind ik minder verslavend als most wanted 2005

underground 1 en 2 zijn leuk, maar toch te oud

zijn er nog meer need for speeds met een carreer mode waarbij je begint met niks en steeds klimt?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buiten Westen
kennelijk weinig interesse idd :)

laatste tijd speel ik dit spel wat vaker en het is best leuk en ziet er gelikt uit

de laadtijden zijn alleen irritant en ik heb toch een behoorlijke pc

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Buiten Westen
Heb het spel uitgespeeld en vind het eigenlijk wel een goede race game

laadtijden zijn irritant en het spel had vaak een direct x-error die na een update van mn geforce drivers nog maar heel sporadisch voorkwam (toch wel irritant)

het racen is best makkelijk, driften stelt geen fuck voor

grafisch erg mooi en de 'wapens' die je kan gebruiken zijn wel prima

toch mist het iets, het is niet zo goed als underground 2 en al helemaal niet als most wanted 2005
Pagina: 1 2 Laatste