Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Eigenlijk best wel grappig.

"Hartelijk dank voor uw bestelling in de webwinkels van Albert Heijn, Etos en
Gall & Gall. Hieronder staat het overzicht van de door u bestelde artikelen.

Wij komen uw bestelling bezorgen op vrijdag 29 november 2013 tussen 16:00 en 18:00 uur.
Het door u opgegeven bezorgadres is:"

>:)

• laurens700
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-08-2024
Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:28:
[...]

Eigenlijk best wel grappig.

"Hartelijk dank voor uw bestelling in de webwinkels van Albert Heijn, Etos en
Gall & Gall. Hieronder staat het overzicht van de door u bestelde artikelen.

Wij komen uw bestelling bezorgen op vrijdag 29 november 2013 tussen 16:00 en 18:00 uur.
Het door u opgegeven bezorgadres is:"

>:)
Wat moet je eten in de tussentijd :P

Nog een vraag. Ik was aan het kijken voor een vette koptelefoon. Beats by dr dre draadloos leek me wel vet. Want in de tussentijd kan ik gamen met snoertje en als ik gewoon muziek wil luisteren in de bus/trein kan ik draadloos. Wat vinden jullie hiervan?

[ Voor 20% gewijzigd door laurens700 op 28-11-2013 11:34 ]

Console id: Dr Stream | Playstation 5 | Xbox series X | LG 65 CX | Iphone 11 Pro 256 GB | AirPods Pro | MacBook Pro 16 inch

Verwijderd

laurens700 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:29:
[...]

Wat moet je eten in de tussentijd :P
Heb nog genoeg soep in huis na die 2e blik gratis actie _/-\o_

• micmulder
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 19-11 21:15
Zit er nu nog verschil tussen de Xbox one en Playstation 4 qua resolutie?

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 18-11 14:55
micmulder schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:59:
Iedergeval wel met Battlefield 4, hier is de resolutie op de PS4 hoger.

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

• JeroenNietDoen
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 07:02
micmulder schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:59:
Op zich niet, het hangt er spel vanaf.

• Cai
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 11-04 09:13

Cai

Ik las in het andere topic dat voor de PS4 aardig wat porten opengezet moeten worden, oa 80 en 443. Een andere optie is het apparaat in een dmz plaatsen. Levert dit beveiligingsrisico's op? Om zomaar d e webserver van zo een apparaat in mn netwerk met al mijn prive fotos en dergelijke open te gooien is nogal wat.

Ervaringen met de PS3 mensen?

• Yonix
  • Registratie: April 2004
  • Laatst online: 19-11 18:46
Cai schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:05:
Ik las in het andere topic dat voor de PS4 aardig wat porten opengezet moeten worden, oa 80 en 443. Een andere optie is het apparaat in een dmz plaatsen. Levert dit beveiligingsrisico's op? Om zomaar d e webserver van zo een apparaat in mn netwerk met al mijn prive fotos en dergelijke open te gooien is nogal wat.

Ik heb voor de PS3 nog nooit poorten open moeten zetten en heb, tot nu toe, nog geen problemen gehad met online play en/of downloaden.

• EvEs0r
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22-06 00:50
Cai schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:05:

Ik heb mijn PS3 altijd in DMZ gehad, werkte altijd perfect! :)
Over beveiligingsrisico's, natuurlijk is het veiliger om de poorten handmatig open te zetten, maar ik heb daar persoonlijk geen zin in... :P

[ Voor 8% gewijzigd door EvEs0r op 28-11-2013 12:15 ]

Nee, ik ben géén Belg!

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-11 21:53

MeNTaL_TO

The future is not set

Jasikevicius3 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:04:
Heeft iemand enig idee of NBA2K14 morgen daadwerkelijk in de winkels ligt?
Of al iemand gezien of deze momenteel al ergens in een winkel ligt?
Ik heb die pre-ordered bij Nedgame en op hun site staat dat ie 29-11 uit zou komen, ik heb het spel zelf nog niet in de winkel zien liggen. Ik heb ook nog geen afhaalbericht gekregen, ik ga ze ook niet bellen, heb morgen iig killzone (en dankzij de autumn steamsale nu ook Skyrim) dus zit voorlopig wel goed. Via de store al de 2 gratis psn+ spellen toegevoegd dus in ieder geval 3 games om te spelen.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

• TRK
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 18-11 09:01

TRK

Dannydekr schreef op donderdag 28 november 2013 @ 10:44:
Heb overigens al vele reviews gelezen, maar de Xbox slaat echt een flater als je het mij vraagt. De meeste entertainment ongein werkt niet heel goed. Het spraak gebeuren is niet altijd even accuraat. Erger nog is dat waarschijnlijk die services voor het grootste gedeelte helemaal niet werken in Nederland.

Verder is de hardware beduidend minder waardoor grafisch gezien de games nu eenmaal minder zijn dan op een PS4. En dan ook nog eens 100 euro duurder! De controller is misschien het enige waar je het dan nog voor doet, maar de PS4 controller doet niet meer onder volgens de meesten.

Enige dat ik zal missen is Titanfall :)
Hier ben ik het zeker mee eens. De XBONE lijkt mij ook meer voor de entertainment dan voor echte gamers. Daarnaast dat niet alles werkt op het gebied van entertainment is wel telleurstellend. Ik vraag me dan ook af met welke bedoeling iemand de XBONE koopt. Voor de enterainment of meer voor het gamen.

Ik vond bij de vorige generatie consoles de xbox joystick beduidend beter dan die van de PS3, maar die van de PS4 doet nu zeker niet onder van die van de xbox.

• micmulder
Kaap schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:04:
[...]

Op zich niet, het hangt er spel vanaf.
Is het niet dat de Xbox one geen 1080 aan kan?

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 19-11 21:48

On_E

Housemusic

MeNTaL_TO schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:31:
[...]
Ik heb die pre-ordered bij Nedgame en op hun site staat dat ie 29-11 uit zou komen, ik heb het spel zelf nog niet in de winkel zien liggen. Ik heb ook nog geen afhaalbericht gekregen, ik ga ze ook niet bellen, heb morgen iig killzone (en dankzij de autumn steamsale nu ook Skyrim) dus zit voorlopig wel goed. Via de store al de 2 gratis psn+ spellen toegevoegd dus in ieder geval 3 games om te spelen.
Nedgame heeft NBA 2k14 al, zag het gisteren op Facebook voorbij komen.

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Robkazoe
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 08:44
micmulder schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:42:
[...]

Xbox One kan 1080p makkelijk aan, maar er zijn wat vermoedens dat de PlayStation 4 toch allemaal wat beter loopt:
- Geheugen van PlayStation lijkt iets beter te zijn.
- Er heeft al een programmeur gezegd dat er een hele zware laag bovenop de hardware van de Xbox One ligt (het framework dat deels ook gebruikt wordt voor Windows 8).
- Er zijn nu al twee games uitgebracht waar de Xbox One het moeilijker had dan de PlayStation 4: AC4 en BF4. AC4 is ondertussen gepatched en loopt gelijk, BF4 draait op de PS4 nog steeds beter dan de Xbox One.

Het zijn vroege tekens aan de wand en het hoeft niets te zeggen. Als de ontwikkelaars zo meteen de hardware en het coden helemaal onder de knie hebben, dan kan het zo maar zijn dat Xbox One de betere versies hebben maar dat is koffiedik kijken.
micmulder schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:42:
[...]

Hij kan het in principe wel aan(Forza) maar is wel mank op dat punt:

Volgens een gerenommeerde hardwaresite Anandtech:
The ROPs (render outputs/raster operations pipes) are responsible for final pixel output, and at the resolutions these consoles are targeting having 16 ROPs definitely puts the Xbox One as the odd man out in comparison to PC GPUs. Typically AMD’s GPU targeting 1080p come with 32 ROPs, which is where the PS4 is, but the Xbox One ships with half that.
http://www.anandtech.com/...eview-hardware-analysis/2

[ Voor 5% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 28-11-2013 12:56 ]

• micmulder
Robkazoe schreef op donderdag 28 november 2013 @ 12:54:
[...]

Xbox One kan 1080p makkelijk aan, maar er zijn wat vermoedens dat de PlayStation 4 toch allemaal wat beter loopt:
- Geheugen van PlayStation lijkt iets beter te zijn.
- Er heeft al een programmeur gezegd dat er een hele zware laag bovenop de hardware van de Xbox One ligt (het framework dat deels ook gebruikt wordt voor Windows 8).
- Er zijn nu al twee games uitgebracht waar de Xbox One het moeilijker had dan de PlayStation 4: AC4 en BF4. AC4 is ondertussen gepatched en loopt gelijk, BF4 draait op de PS4 nog steeds beter dan de Xbox One.

Het zijn vroege tekens aan de wand en het hoeft niets te zeggen. Als de ontwikkelaars zo meteen de hardware en het coden helemaal onder de knie hebben, dan kan het zo maar zijn dat Xbox One de betere versies hebben maar dat is koffiedik kijken.
Thnx voor je reactie!

• SuperflipNL
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 22-08 16:02
Resolutie van COD Ghost is ook verschillend toch?

BFV: SuperflipNL [PS4]

Nieuws over de PS4 en Vita bundel

http://www.eurogamer.net/...ita-bundles-for-under-500

10 Pond korting :>

Maarja was ook wel te verwachten dat ze niet al te veel korting kunnen geven aangezien ze al verlies nemen op beide losse hardware.

edit : Voor lijst van alle bekende resoluties:

http://67.227.255.239/forum/showthread.php?t=680237

[ Voor 15% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 28-11-2013 13:15 ]

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:27

Oxigeon

En zo is dat!

arnoutzw schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:13:
Nieuws over de PS4 en Vita bundel

http://www.eurogamer.net/...ita-bundles-for-under-500

10 Pond korting :>

Maarja was ook wel te verwachten dat ze niet al te veel korting kunnen geven aangezien ze al verlies nemen op beide losse hardware.

edit : Voor lijst van alle bekende resoluties:

http://67.227.255.239/forum/showthread.php?t=680237
Ik dacht laatst ergens gelezen te hebben dat ze +/-100 dollar hebben op een Playstation

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

Dat is alleen een geschatte inkoopprijs voor de onderdelen ;) Daar blijft niks meer van over als ze R&D,Assemblage,Transport,Marketing, en dergelijke mee gaan rekenen.

• Cyrso
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 20-09-2022
Oxigeon schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:18:
[...]

Ik dacht laatst ergens gelezen te hebben dat ze +/-100 dollar hebben op een Playstation
Een andere tech website had de kosten aan onderdelen en productie op $384 geschat, dus ja dat benadrukt nogmaals dat het slechts schattingen zijn en dat ze nogal uiteenlopend kunnen zijn.

Die bundel voor PS4 + PSVita in de UK is trouwens een softbundel, dus PS4 en PSVita niet in eenzelfde verpakking, maar gewoon samen verkopen door retailers.

Verder denk ik dat de prijs alsnog hetzelfde zal blijven. Als de vraag zo hoog blijft dan kunnen ze aan koppelverkoop doen met de PSVita en met een bundel krijgt de PSVita ook wat extra aandacht die de handheld kan gebruiken.

• Terrestra
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-08 11:17
Heeft iemand de volledige Firmware 1.51 PS4 download al gevonden voor EU ? ( rond de 900 MB )
Zit me rot te zoeken en volgens mij is deze nog niet geposted hier.

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

• WickedWizard
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 03-11 22:13
Terrestra schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:43:
Heeft iemand de volledige Firmware 1.51 PS4 download al gevonden voor EU ? ( rond de 900 MB )
Zit me rot te zoeken en volgens mij is deze nog niet geposted hier.
Het is toch gewoon een bestandje van 304 MB? http://nl.playstation.com...ysteemsoftware-bijwerken/

StarWarsAwakens.nl | De Star Wars Community van de Benelux

• tha_crazy
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 08:52

tha_crazy

Mafketel

Verwijderd

Dat is de update.
Volledige installatie 1.51: http://duk01.ps4.update.p...e95160379d6/PS4UPDATE.PUP
(voor lege harde schijf, 859 mb).

Overigens net COD gehaald, killzone komt via bol.com, weet niet of die pas smiddags of savonds komt :P

[ Voor 13% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2013 13:47 ]

• Avioto
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 18-11 13:40
Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:46:
[...]

Dat is de update.
Volledige installatie 1.51: http://duk01.ps4.update.p...e95160379d6/PS4UPDATE.PUP

Overigens net COD gehaald, killzone komt via bol.com, weet niet of die pas smiddags of savonds komt :P
Dat is toch precies hetzelfde bestandje?
Nevermind :P

Steam/XBL: Avioto

• NinTeNdO_FrEaK
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 10-07-2024
Ik denk voor als je er een nieuwe harde schijf er meteen inzet

[ Voor 16% gewijzigd door NinTeNdO_FrEaK op 28-11-2013 13:49 ]

Ps4/switch gamer

• rdgut
  • Laatst online: 18-11 20:08
Voor de mensen die dit ook interessant vinden:
http://www.nowgamer.com/f...us_digital_psn_games.html

Ik heb zelf ook al 2 spellen digitaal voor de US store gekocht. Scheelt zo 20-25 euro per spel met de adviesprijs in nederland.

Verwijderd

Ontvang morgen de PS4, naast Fifa14 ben ik nog opzoek naar een goede shooter. Raden jullie COD aan?

Verwijderd

rdgut schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:50:

Ik heb zelf ook al 2 spellen digitaal voor de US store gekocht. Scheelt zo 20-25 euro per spel met de adviesprijs in nederland.
tot ze straks gaan bannen inderdaad een leuke optie, maar als je totale game collectie zo weg is piep je wel anders 8)

• On_E
  • Registratie: Oktober 2004

On_E

Housemusic

[...]

Dat is de update.
Dat heb je alleen nodig als je direct een nieuwe harde schijf erin doet.

Maar volgens mij wist je dat al. :+
Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:55:
Ontvang morgen de PS4, naast Fifa14 ben ik nog opzoek naar een goede shooter. Raden jullie COD aan?
Nee, BF4 of Killzone.

[ Voor 21% gewijzigd door On_E op 28-11-2013 13:59 ]

Mijn muziek : http://soundcloud.com/nyx_1978

• Oxigeon
  • Registratie: Mei 2008
  • Laatst online: 07:27

Oxigeon

En zo is dat!

Goede shooter zou ik niet Cod pakken maar BF. Maar dat is natuurlijk ieder zijn smaak

PSN: Oxigeon | Mijn iRacing profiel | Mijn YouTube kanaal

• EvEs0r
  • Registratie: Maart 2008
  • Laatst online: 22-06 00:50
Oxigeon schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:59:
[...]

Goede shooter zou ik niet Cod pakken maar BF. Maar dat is natuurlijk ieder zijn smaak
Eens!

Nee, ik ben géén Belg!

• OcNewB
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 26-09 15:57

Leuk, maar je kunt ze zo moeilijk doorverkopen...

• MeNTaL_TO
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 18-11 21:53

MeNTaL_TO

The future is not set

[...]

tot ze straks gaan bannen inderdaad een leuke optie, maar als je totale game collectie zo weg is piep je wel anders 8)
Waarom zouden ze dat doen? Ik met met mijn EU account toch ook gewoon op een US ps4 inloggen en andersom ook. Regiovrij is regiovrij.

Wenn ist das Nunstruck git und Slotermeyer? Ja!... Beiherhund das Oder die Flipperwaldt gersput! The Hornets of Hades have descended upon me

Verwijderd

Oxigeon schreef op donderdag 28 november 2013 @ 13:59:
[...]

BF is een PC spel, cod meer voor console. Maar ieder zijn ding, ik heb BF4 iig op PC, geweldig spel! _/-\o_ Vliegen etc moet ik niet met een controller aan denken to be honest :+

• Rprp
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 19-11 13:27

Interessant.. Vooral met de Black Friday sales die op dit moment op Amazon.com zijn!

• PBP
  • Registratie: Mei 2011

PBP

Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:09:
[...]

BF is een PC spel, cod meer voor console. Maar ieder zijn ding, ik heb BF4 iig op PC, geweldig spel! _/-\o_ Vliegen etc moet ik niet met een controller aan denken to be honest :+
Wat een onzin. BF4 heeft op PS4 tegenwoordig ook 64spelers dus er zit op console en PC nog nauwelijks verschil.

Verwijderd

PBP schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:10:
[...]

Wat een onzin. BF4 heeft op PS4 tegenwoordig ook 64spelers dus er zit op console en PC nog nauwelijks verschil.
Als je een fatsoenlijke PC hebt/ koopt hoor ik je mening graag nog een keer.
Korte beeldschets: YouTube: Battlefield 4: PlayStation 4 vs. PC comparison
:X

• Terrestra
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 02-08 11:17
[...]

Dat is de update.

Top, bedankt

Use my referral link https://platinum.crypto.com/r/d6feas9zfq to sign up for Crypto.com and we both get $50 USD :)

Verwijderd

Ik weet het nog niet met dit. Ik ben bang dat ik gebant wordt. Anders zou ik het gelijk doen!

Kan iemand binnenkort dan ook ff testen of je dan ook de games die met je US account zijn gekocht met remoteplay kan spelen op je Vita met EU account? :)

• PBP

PBP

Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:13:
[...]

Als je een fatsoenlijke PC hebt/ koopt hoor ik je mening graag nog een keer.
Korte beeldschets: YouTube: Battlefield 4: PlayStation 4 vs. PC comparison
:X
Ja een PC van 1000euro vergelijken met een PS4 van 399 :'). Qua gameplay zijn het gewoon dezelfde games alleen is de PC grafisch mooier wat bij elke multiplatform game het geval is. CoD is ook mooier op de PC alleen ziet die game er sowieso als een drol uit.

Verwijderd

PBP schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:15:
[...]

Ja een PC van 1000euro vergelijken met een PS4 van 399 :'). Qua gameplay zijn het gewoon dezelfde games alleen is de PC grafisch mooier wat bij elke multiplatform game het geval is. CoD is ook mooier op de PC alleen ziet die game er sowieso als een drol uit.
En het verschil is nog niet eens groot hoor bij bf4

• PBP

PBP

Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:19:
[...]

En het verschil is nog niet eens groot hoor bij bf4
Nee, daarom zei ik er zit nog nauwelijks verschil in

Verwijderd

arnoutzw schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:15:
[...]

Kan iemand binnenkort dan ook ff testen of je dan ook de games die met je US account zijn gekocht met remoteplay kan spelen op je Vita met EU account? :)
Daar ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar. Misschien koop ik gewoon een 10 euro game en test het uit morgen.

Denk het wel, want je kan ze ook op je EU account benaderen. Dus als je remote play doet met je eu vita naar je eu account, dan zou dat ook gewoon moeten lukken.

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2013 14:25 ]

• Swaxie
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 19-11 13:04
PBP schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:15:
[...]

Waarom Battlefield pakken als Killzone grafisch de beste shooter word die uitkomt morgen:)?
En Daarbij een mooie singleplayer heeft van ruim 9 uur, en een leuke MP

[ Voor 7% gewijzigd door Swaxie op 28-11-2013 14:29 ]

• Kupauw
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 14-10 16:37
Swaxie schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:28:
[...]

Waarom Battlefield pakken als Killzone grafisch de beste shooter word die uitkomt morgen:)?
Smaken verschillen. Bekijk gewoon wat reviews en pak degene die je het meest leuk lijkt :)

• rolandos582
  • Laatst online: 19-11 09:28
Kupauw schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:29:
[...]

Smaken verschillen. Bekijk gewoon wat reviews en pak degene die je het meest leuk lijkt :)
CoD dus. d:)b

Verwijderd

Waar dient update 1.51 eigenlijk voor???

• Kenny_026
  • Registratie: Juli 2007
  • Niet online
(overleden)
ik zeg 25 zweepslagen voor diegene die nog één keer de discussie over een betere pc durft te starten...

• treative
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 18-11 14:35
[...]

Omdat het grafische het enige is wat beter is.

Sig

• PBP

PBP

[...]

Online multiplayer voor BF vind ik vetter. Ik heb KZ1,2,3 gespeeld. KZ3 vond ik niet heel geweldig. Killzone2 was wel leuk en had ook leuke multiplayer. Maar geen van die modes haalt het bij BF online. Killzone SF pik ik wel een keer op als hij goedkoper is.
Afbeeldingslocatie: http://global3.memecdn.com/glorious-pc-gaming-master-race_o_1946325.webp

[ Voor 3% gewijzigd door AlphaBlack_NL op 28-11-2013 16:51 ]

• rdgut
  • Laatst online: 18-11 20:08
Rprp schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:10:
[...]

Interessant.. Vooral met de Black Friday sales die op dit moment op Amazon.com zijn!
Ja daarom heb ik het nu ook gedaan. Knack & Marvel Super Heroes voor PS4 voor 56 euro totaal. In de winkel hier.
Knack: 60-70 euro Marvel Super Heroes 50-60 euro. Tel uit je winst.

• PBP

PBP

Maar als je via Amazon besteld (digitale versie). Heb je dus net zoals bij de PS3 weer een US account nodig om die code te redeemen? Heb namelijk liever dit keer alles op m'n main/Nlse account.

Verwijderd

PBP schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:37:
Maar als je via Amazon besteld (digitale versie). Heb je dus net zoals bij de PS3 weer een US account nodig om die code te redeemen? Heb namelijk liever dit keer alles op m'n main/Nlse account.
Klopt, maar je kan dan je ps4 als home account instellen en dan speel je alles op je NL account.

• PBP

PBP

Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 14:40:
[...]

Klopt, maar je kan dan je ps4 als home account instellen en dan speel je alles op je NL account.
Oke. Zo had ik het ook op de PS3 gedaan ja. Alleen was altijd een gekut met DLC die je ook weer uit de USA store moest trekken. Heb liever alles op 1 account. Vraag me overigens wel af of DLC nu ook weer regiogebonden is. Productcode op de discs was toch dit keer hetzelfde in EU en USA?

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Zijn er problemen bekend met:
http://www.sonyentertainmentnetwork.com/account/

Ik heb wel een account maar moet m'n PSN id nog aanmaken. Pagina laad wel maar kan verder niets (Chrome & Firefox)...

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

• Goudstalen
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 17-11 11:25
Ik moet zeggen dat Killzone + Season pass voor 50 euro is best een aantrekkelijke deal is.

Ik wil wel spelen op NL account, wat moet ik dan als main account instellen? US of EU account? Ik heb ook via de EU PSN digitale games gekocht, dus kan dat wel allemaal tegelijk?

Verwijderd

Is er al iemand gebeld door Media Markt om een pre-order op te halen?

• Cyleo
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 19-11 20:21
Mwoah, ik vind PC nooit echt de 'ervaring' bieden die ik op een console heb. Ik weet niet waar het aan ligt, maar ik zit op een console veel meer in de game.

• Bartske
  • Registratie: November 2007
  • Laatst online: 19-11 21:12
Ik heb net m'n dualshock 4 controller even aan de pc gehangen en hij lijkt op te laden (geeft een oranje licht wat een beetje dimt af en toe en dan weer oplicht). Neem aan dat hij zo niet kapot kan gaan? :P

• EricNL
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 24-09 12:40
Bartske schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:10:
Ik heb net m'n dualshock 4 controller even aan de pc gehangen en hij lijkt op te laden (geeft een oranje licht wat een beetje dimt af en toe en dan weer oplicht). Neem aan dat hij zo niet kapot kan gaan? :P
Ofcourse gaat die zo niet kapot. Klein beetje logisch nadenken kan geen kwaad...

My PC  Steam Profile  PSN: AfcaEricNL

Verwijderd

Binnen 24 uur hetzelfde bericht in eenzelfde topic plaatsen is kicken en wordt niet gewaardeerd

[ Voor 91% gewijzigd door Gropah op 29-11-2013 18:35 ]

• Dewwie
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 08-04-2024
Morgen ook mijn PS4 Bundel :), BF4 ligt al op de mat!

Heb nog een nieuwe 500gb SSD liggen die ik niet gebruik.. Is dit interessant om in de ps4 te stoppen?

Verwijderd

Dewwie schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:35:
Morgen ook mijn PS4 Bundel :), BF4 ligt al op de mat!

Heb nog een nieuwe 500gb SSD liggen die ik niet gebruik.. Is dit interessant om in de ps4 te stoppen?
zeker, als je hem niet gebruikt, sowieso doen.
wel 9,5 mm en 2,5 inch?

• TRK

TRK

Als je een nieuwe harddisk in je PS4 zet. Is het dowloaden van die 1.51 update toch al voldoende en die installeren op de harddisk? Of mis ik nu iets?

• Eriko1
  • Laatst online: 16-11 22:23
Misschien heel dom, maar ik wil alvast firmwire 1.51 op een usb gooien zodat ik meteen aan de slag kan morgen.. Moet ik nou eerst 1.50 installeren??

Verwijderd

Ik ga het er gewoon op wagen en ik download hem gewoon bij binnenkomst van mijn ps4. Ik denk dat het moet gaan lukken.

Verwijderd

TRK schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:03:
Als je een nieuwe harddisk in je PS4 zet. Is het dowloaden van die 1.51 update toch al voldoende en die installeren op de harddisk? Of mis ik nu iets?
Nee, dan moet je de volledige schone install hebben: http://nl.playstation.com...S4-systeem-initialiseren/
Eriko1 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:03:
Misschien heel dom, maar ik wil alvast firmwire 1.51 op een usb gooien zodat ik meteen aan de slag kan morgen.. Moet ik nou eerst 1.50 installeren??
nee, alle updates zijn volledig, alleen 1.51

Verwijderd

Voor de liefhebbers: straks om 7 uur de PU live Playstation 4 special.

http://www.pu.nl/artikele...ve-playstation-4-special/

• Jumpman
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 09:22
[...]

Omdat ik meer van 'realistische' shooters houdt, en niet van futuristische/sciencefiction shooters.

Nintendo Network ID: Oo_Morris_oO | PSN: Oo_Morris_oO.

• TRK

TRK

Ik zie het inderdaad, bedankt! :)

• rolandos582
Ik ga een 72h sessie houden vanaf het punt dat ik mijn PS4 heb.
Iemand interesse om mee te doen? Game ; Call of Duty Ghosts

• PBP

PBP

rolandos582 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:32:
Nee dankje, ik wil nog niet dood. :P

• rolandos582
PBP schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:35:
[...]

Nee dankje, ik wil nog niet dood. :P
Dood? Mannoman, jij bent ook niks gewend. 8)7

• PBP

PBP

rolandos582 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:37:
[...]

Dood? Mannoman, jij bent ook niks gewend. 8)7
72h achter elkaar gaat me wel wat ver.

Afbeeldingslocatie: http://img.pr0gramm.com/2013/07/cartman-pooping.gif

• rolandos582
PBP schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:42:
[...]

[afbeelding]
Haha, ieder zijn ding toch. d:)b

• Beakzz
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 09:38
Na die 72 H zal je er in ieder geval als een ghost uitzien ;) Laat maar weten als je aan de leuke games begint :p

• dunn0w
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 15-11 21:58
Wie probeert wakker te blijven, houdt dit normaal gesproken 36 uur vol. Daarna begint een gevecht tegen vermoeidheid. Na 48 uur is de neiging om te gaan slapen bijna onweerstaanbaar.

Wie lang probeert te vechten tegen slaap, heeft last van microslaapjes. Een persoon slaapt dan voor enkele seconden, zonder dat diegene dat doorheeft. De ogen blijven tijdens een microslaapje gewoon open.

Het is namelijk mogelijk om te sterven aan slaaptekort. Wetenschappers hebben in een experiment ratten wakker gehouden en die stierven na twee weken. Een mens kan waarschijnlijk minder lang zonder slaap dan zonder eten.
Succes, ik zou gewoon op tijd een paar uur gaan slapen dan :)

• Nico111
  • Registratie: Februari 2008
  • Laatst online: 01-11 18:36
PBP schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:42:
[...]

[afbeelding]
Geniale aflevering van Southpark.

• rolandos582
dunn0w schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:22:
[...]

[...]

Succes, ik zou gewoon op tijd een paar uur gaan slapen dan :)
Muahh, ik heb wel eens wat langer volgehouden.
Toernooien / Poker ben ik ook regelmatig langer voor op.

• CreativeSkills
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 17-11-2024
Sorry als het al is gepost, maar het lukt me niet om de topics omtrent PS4 bij te houden...

-Kan iemand bevestigen of de 3 halen 2 betalen actie bij MM Akerpoort ook voor PS4 games is?
-Zo ja: Kan dat vandaag al? Of pas vanaf morgen??
-Zo ja: Liggen alle games er al? (Ben zelf iig op zoek naar NBA 2K14 en Madden25..... dan neem ik die incl BF4)

FFXIV: Brawny Brawler

http://www.techradar.com/...-shorter-than-ps3-1203461

Geen problemen mee deze gen duurde veeeel te lang en zorgde alleen voor stagnatie. Als iedereen elke 1 a 2 jaar een nieuw mobieltje kan kopen waarom dan niet elke 5-6 jaar een nieuwe console?

• Yerap
  • Registratie: Januari 2004
  • Laatst online: 01-09-2023
Hey is er nog een leuke co-op game die morgen al uit is? Ik dacht dat NFS wel leuk zou zijn, maar die ondersteund geen splitscreen. Nu zie ik dat Knack redelijk slechte reviews krijgt. Het lijkt er op dat Lego Marvel het enige leuke couch co-op spel is(ben geen fan van sport spellen) of mis ik nog een spel?

• SToRM666
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 11-09-2024
Resogun heeft online coop ;)

PSN id: NL_SToRM

• Yerap
zoek meer iets om samen met iemand op de bank te spelen

• FiyaKa
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 16-11 16:46
CreativeSkills schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:36:
Sorry als het al is gepost, maar het lukt me niet om de topics omtrent PS4 bij te houden...

-Kan iemand bevestigen of de 3 halen 2 betalen actie bij MM Akerpoort ook voor PS4 games is?
-Zo ja: Kan dat vandaag al? Of pas vanaf morgen??
-Zo ja: Liggen alle games er al? (Ben zelf iig op zoek naar NBA 2K14 en Madden25..... dan neem ik die incl BF4)
Ik was er gister nog. Ik heb er naar gevraagd en de games zijn pas morgen beschikbaar. De actie is geldig alleen heeft pre orders voorrang. Ik neem aan dat dat niet veel is omdat ze pas open zijn.

• sparrow86
  • Registratie: November 2013
  • Laatst online: 13-11 00:34
Dus er zijn morgen wel gewoon games beschikbaar in de winkels? Kan onverwachts morgen al een PS4 krijgen maar nog geen games besteld of gereserveerd.

• Yerap
sparrow86 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 19:22:
Dus er zijn morgen wel gewoon games beschikbaar in de winkels? Kan onverwachts morgen al een PS4 krijgen maar nog geen games besteld of gereserveerd.
Ik heb net al twee spellen en een controller gekocht meeste winkels die ik langs was geweest hadden zat spellen in de schappen liggen.

Verwijderd

Voor de mensen die Lego marvel willen hebben. Op amazon.com (moet je dus wel een US account hebben) kost hij maar 39.99 (dollar). Komt neer op 29 euro.

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23:23
Kan ik bij de Playstation 4 ook nog mijn boxen aansluiten. Ik speel op een pc monitor die geen eigen geluid heeft. En nu gebruik ik de scart aansluiting op de PS3 en dan gebruik ik de witte en rode voor de boxen. Kan dit nu nog steeds?

Verwijderd

destroye schreef op donderdag 28 november 2013 @ 20:28:
Kan ik bij de Playstation 4 ook nog mijn boxen aansluiten. Ik speel op een pc monitor die geen eigen geluid heeft. En nu gebruik ik de scart aansluiting op de PS3 en dan gebruik ik de witte en rode voor de boxen. Kan dit nu nog steeds?
Helaas niet. Je kan wel een headset door de controller het geluid laten afspelen, maar niet meer van de console in scant. Het moet digitaal zijn.

• destroye
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 23:23
Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 20:29:
[...]

Helaas niet. Je kan wel een headset door de controller het geluid laten afspelen, maar niet meer van de console in scant. Het moet digitaal zijn.
ah ok ik heb ook een px22 dus dan zit ik wel goed :D

• F350-maniac
  • Laatst online: 17-02-2023
Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 20:21:
Voor de mensen die Lego marvel willen hebben. Op amazon.com (moet je dus wel een US account hebben) kost hij maar 39.99 (dollar). Komt neer op 29 euro.
Ik had bf4 in me mandje liggen maar daar kwamen mooi 12$ shippingcosts en inklaringskosten bij o.i.d. dus maar bij play-asia besteld voor €49

PSN Headless_Pumpkin

Pagina: 1 ... 20 ... 107 Laatste

Dit topic is gesloten.

Let op:
- IRC Levertijden: #ps4levertijden
- Google Doc met PSN ID's van GoT'ers
- [Playstation 4] Problemen en garantie-afhandelingen

Voor het verhandelen van games en accessoires is V&A, niet in dit topic.

Playstation 4 vs Xbox One posts zijn hier niet toegestaan