If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Verwijderd
Ik heb het ook precies zo gedaan, maar toch nog steeds aan het wachten..r.e.s schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:41:
Ik heb zelf het vermoeden dat het erg veel uitmaakt hoe je de aanvraag indient.
Zelf heb ik
- Een account aangemaakt en al mijn gegevens opgegeven (een gewoon email adres, geen h4x0r1337@anomynous.com)
- Meteen geactiveerd
- Meteen netjes aanvullende gegevens ingevuld
Ook 2 uur later geactiveerd en al.
Ik vermoed dat ze vreemde/incomplete gevallen er tussen uit halen en handmatig verifieren.
idd.. en even wat teruglezen voor je vragen stelt, telkens komen dezelfde vragen voorbijTourniquet schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:42:
Ik snap dat iedereen erg enthousiast is, maar jongens kan het íets minder slowchat hier? IRC dan bitte!
Na wat verdiept te hebben in het een en ander is het nu erg vermakelijk om het begin van dit topic uit 2011 terug te lezen; Bitcoins - Virtueel Geld
Mensen die met 1,9BTC een game wilden kopen.. kun je nu toch al een stevige game pc mee in huis halen
[ Voor 15% gewijzigd door frickY op 28-11-2013 15:47 ]
Lijkt me echt mooi een topic terug te beginnen met verhalen van mensen van het eerste uur, of ze nu nooit meer hoeven te werken, of dan ze nu ineens zien dat de koers zo hoog staat en gaan zoeken waar de coins staan, of dat ze al gecashed hebben toen de koers op 25euro stond omdat dat al onwaarschijnlijk was in die tijd.. prachtigfrickY schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:46:
Heb Bitcoins van begin af aan genegeerd omdat ik er niets in zag, maar sinds de grens van $1000 is doorbroken toch wat aan het inlezen en geïnteresseerd geraakt.
Na wat verdiept te hebben in het een en ander is het nu erg vermakelijk om het begin van dit topic uit 2011 terug te lezen; Bitcoins - Virtueel Geld
Mensen die met 1,9BTC een game wilden kopen.. kun je nu toch al een stevige game pc mee in huis halen
https://bitcointalk.org/index.php?topic=137.msg1195#msg1195ÜberWicked schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:49:
[...]
Lijkt me echt mooi een topic terug te beginnen met verhalen van mensen van het eerste uur, of ze nu nooit meer hoeven te werken, of dan ze nu ineens zien dat de koers zo hoog staat en gaan zoeken waar de coins staan, of dat ze al gecashed hebben toen de koers op 25euro stond omdat dat al onwaarschijnlijk was in die tijd.. prachtig
2010: 10.000 BTC voor 1 pizza.
Damn, duurste pizza ooitMrAcid schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:54:
[...]
https://bitcointalk.org/index.php?topic=137.msg1195#msg1195
Did you bring the banana's? Steam-id: MonkeySleeve
Zonder die transactie was Bitcoin nu geen $1000
Hoemeer je probeert te kopen met je crypto-currency, des de meer wordt het waard.
[ Voor 16% gewijzigd door rickiii op 28-11-2013 16:00 ]
Ik denk altijd heel goed na voordat ik iets stoms zeg
Pusherman_ schreef op donderdag 28 november 2013 @ 08:22:
[...]
/offtopic. Best leuke deuntjes maak je eigenlijk
Ik weet niet waarom maar ik moet op de een of andere manier meteen aan game muziek denken... is dat niet een goeie carriere move?
Thx, ik componeer en produceer al jaren voor van alles en nog was. Maar uit principe zal mijn muziek altijd gratis zijn. En mijn ontwikkeling gaat erg traag. Dus ik heb niet veel behoefte om commercieel te gaan. Maar als iemand mij vraagt om muziek voor zijn game te maken doe ik dat graag en gratis. Ben er trouwens al mee bezig, maar dat is voor zulke kleine indie games dat het publiek beperkt zal zijn.
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
A Newport man has been searching a landfill site in south Wales hoping to find a computer hard drive he threw away which is now worth over £4m.
http://www.bbc.co.uk/news/uk-wales-south-east-wales-25134289
Heb multibit.
Da's gewoon een experiment van een wetenschapper om te zien hoe hebberig mensen zijn.HowlingMad schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:01:
Hehe, zo zijn er nog wel meer verhalen denk ik.
A Newport man has been searching a landfill site in south Wales hoping to find a computer hard drive he threw away which is now worth over £4m.
http://www.bbc.co.uk/news/uk-wales-south-east-wales-25134289
"Hier heb je een schop, daar ligt een hoop oude schijven waarvan eentje 100 bitcoins heeft. Ik heb er helaas perrongeluk een lading mest overheen gestort. Nou succes, en wat je vind mag je houden."
en daar heb ik mijn beroep van gemaakt
Die authenticator zit gekoppeld aan je gmail? toch?fuqua schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:02:
ik heb net google authenticator (iphone) gekoppeld aan kraken, maar nu vroeg ik mij af he, wetend van de blizzard iphone authenticator, wat als je je iphone kwijt raakt of het programma opnieuw installeerd ? hoe kom je dan nog bij je account ?
Kwalitatief blaten
Grappigste vind ik nog wel dit bericht van 2011.MrAcid schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:54:
[...]
https://bitcointalk.org/index.php?topic=137.msg1195#msg1195
I think it would be interesting if the guy you gave those bitcoins to, saves them for another 2 years and he's worth 10 Million.
Then you'll definitely have the world record for most expensive pizza if you don't already.
ehm nee denk het niet, heb (denk ik) geen gmail, wel iets van google voor chrome zodat alle links gesynced blijven op verschillende apparaten.Electromonkey schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:03:
[...]
Die authenticator zit gekoppeld aan je gmail? toch?
Daarom is het verstandig die QR codes te backuppen of uit te printen.fuqua schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:02:
ik heb net google authenticator (iphone) gekoppeld aan kraken, maar nu vroeg ik mij af he, wetend van de blizzard iphone authenticator, wat als je je iphone kwijt raakt of het programma opnieuw installeerd ? hoe kom je dan nog bij je account ?
Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.
screenshots ! straks thuis ff kijken of ik ze weer kan terug zien..oisyn schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:04:
[...]
Daarom is het verstandig die QR codes te backuppen of uit te printen.
Bij Kraken kan je de QR code makkelijk terugvinden, net even voor je nagekeken.fuqua schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:05:
[...]
screenshots ! straks thuis ff kijken of ik ze weer kan terug zien.
Ook via https://bitonic.nl/ zijn al een tijdje geen Bitcoins meer te koop.
hierlitecoins schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:05:
Ik wil 400 litecoins verkopen voor €51,- per stuk. (totaal dus €20.400,- te betalen.)
Wie interesse heeft, laat het maar weten.
Alleen via bankoverschrijving. Wanneer het geld binnen is zal ik de 400 litecoins netjes overmaken.
edit: sorry, kon het niet laten
[ Voor 4% gewijzigd door gise op 28-11-2013 16:11 ]
Bitonic komen ze sporadisch binnen. Gewoon je bedrag invullen en op die 2 groene pijlen blijven drukken. Als er gevraagd wordt om je bank, dan zijn ze voor jou. Tenminste, zo ging dat bij mij.Romulus schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:10:
Hoe kun je op dit moment nog Litecoins kopen? Via http://www.litecoins.nl/ is al een tijdje niets meer te koop.
Ook via https://bitonic.nl/ zijn al een tijdje geen Bitcoins meer te koop.
klopt, maar het zou een ramp zijn, mocht je je telefoon of app verliezen, dan kun je nooit meer bij je account, blizzard heeft bv een verificatie screen wat je moet bewaren, in de app zelf zitten.Electromonkey schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:09:
[...]
Bij Kraken kan je de QR code makkelijk terugvinden, net even voor je nagekeken.
You only live once, so enjoy the ride.
jij woont zekers in belgieworldfastest schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:17:
Iets anders. Weet iemand hoeveel internet je verbruikt per dag als je zelf gaat minen?
Bijna niets.worldfastest schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:17:
Iets anders. Weet iemand hoeveel internet je verbruikt per dag als je zelf gaat minen?
Stroomverbruik tho
Floccinoccinihilipilification
Ik heb ergens gelezen ongeveer 1kb/s, maar hang me er niet aan op.worldfastest schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:17:

Ik heb gister gemined met m'n laptop met m'n telefoon als 3G modem, ging prima!worldfastest schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:19:
Ik heb een plek waar ik (legaal) gratis stroom heb. Echter geen internet. Als ik nou via mobiel internet iets opzet en verbruik zeer weinig is....
Heb je een lantaarnpaal opengeschroefd?worldfastest schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:19:
Ik heb een plek waar ik (legaal) gratis stroom heb. Echter geen internet. Als ik nou via mobiel internet iets opzet en verbruik zeer weinig is....
Jorian29 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:20:
[...]
Heb je een lantaarnpaal opengeschroefd?ik zit gemiddeld op een 24kbps. Denk niet dat het veel bandbreedte vergt.
De markt is eigenlijk liquide genoeg om grote spelers mee te laten gokken.Magicw00b schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:19:
Sinds dat ding over de 1000$ is lijkt het wel of 10$ als 1 gezien wordt, zo hard gaat dat ding omhoog
Die kijken niet op van een tientje meer of minder.
Het valt wel mee als je Google authenticator gebruikt.fuqua schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:13:
[...]
klopt, maar het zou een ramp zijn, mocht je je telefoon of app verliezen, dan kun je nooit meer bij je account, blizzard heeft bv een verificatie screen wat je moet bewaren, in de app zelf zitten.
Mja wat zegd dat, helemaal niets in mijn ogen..lieu10ant schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:25:
Die groene candles beginnen wel erg te lijken op die van net voor de correctie (of mini-crash) op 19 nov...
bedankt voor de link ga dat zo even uitzoeken, maar ik lees nu al dat het de oude codes ongeldig verklaard worden... dat is toch hetzelfde als de koppeling met kraken etc kwijtraken ?
Nee, ik heb ook bijv. Dropbox er aan gelinked.
-- == Alta Alatis Patent == --
Ik ben al sinds 600$ all in... Maar toch kan ik 's nachts niet slapen omdat ik denk dat de prijs binnenkort zal crashen. Er is een grote vraag naar "cheap coins", akkoord, maar ik denk dat de volgende correctie wel eens behoorlijk diep zou kunnen gaan met al het nieuw geld op de exchanges. Vooral die LTC pump... Die zal als eerste gaan vermoed ik.Magicw00b schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:26:
[...]
Mja wat zegd dat, helemaal niets in mijn ogen..
Ze komen gewoon daar aandv2 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:43:
Net wat bitcoins gekocht via bitonic, deze heb ik laten overmaken naar mijn bitcoin adres op kraken. Deze heb ik echter wel al eens gebruikt en er staat ook 'used'. Ik neem aan dat ze dan wel gewoon daar aankomen, of had ik een nieuwe aan moeten maken..?
Als je er niet van kunt slapen zou ik lekker uitstappenlieu10ant schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:42:
[...]
Ik ben al sinds 600$ all in... Maar toch kan ik 's nachts niet slapen omdat ik denk dat de prijs binnenkort zal crashen. Er is een grote vraag naar "cheap coins", akkoord, maar ik denk dat de volgende correctie wel eens behoorlijk diep zou kunnen gaan met al het nieuw geld op de exchanges. Vooral die LTC pump... Die zal als eerste gaan vermoed ik.
En door de 1200 heen, let op de tijd van m'n vorige postBartske schreef op donderdag 28 november 2013 @ 11:49:
En door de 1100 heen op mt gox, meteen een shitload aan bestellingen
No way, ik denk dat veel bitcoiners op dit moment niet goed kunnen slapenG-PHREAK schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:47:
[...]
Als je er niet van kunt slapen zou ik lekker uitstappen
Gekkewerk, die moet een keer echt op zijn plaat gaanBartske schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:48:
[...]
En door de 1200 heen, let op de tijd van m'n vorige postnog geen 5 uur later

Thanks! Schrok ff
Is normaal.dv2 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:50:
[...]
Thanks! Schrok ffde transactie is wel pas 0 keer bevestigd en heb hem al 11 minuten geleden geplaatst. De vorige keer ging dit veel sneller. Is dit normaal?
Spannend he, had ik ook de eerste keren. Nu maak ik zonder na te denken honderden euros aan BTC over tussen verschillende sites
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Haha indd behoorlijk spannend, maar dat maakt het ook extra leuk!DeMoN schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:52:
[...]
Is normaal.
Spannend he, had ik ook de eerste keren. Nu maak ik zonder na te denken honderden euros aan BTC over tussen verschillende sites
Kraken zit ook al weer tegen de €800 aan te hikken. Gok dat ze er vanavond nog wel doorheen breken.Bartske schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:48:
[...]
En door de 1200 heen, let op de tijd van m'n vorige postnog geen 5 uur later
#team_UTC+1
An investment in knowledge always pays the best interest - Benjamin Franklin
You can call me McOverloper Mini '12 i7/16/256 Air '13 i5/8/256 iPad mini 5 64GB iPhone SE 128GB
Heb best al lekkere winst kunnen boeken met de QRK en MEC, ga straks investeren in de IFC (Infinte Coin).DeMoN schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:52:
[...]
Is normaal.
En ga er vanuit dat de SKC (SkeinCoin) binnenkort ook wel wat waard gaat worden als hij op een exchange komt, heb daar zo'n 10k van
Bij mij binnen een minuut na overschrijven via Rabo. ~Uur geledenFastclaimer schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:54:
Uhm net bitcoins gekocht op bitonic , maar zijn nog niet bijgeschreven in men wallet. Hoelang duurt dit normaal ?
BIj mij ook binnen een minuut de vorige keer, maar heb net ook via bitonic gekocht en is pas 1x bevestigd. Zal dus wat langer duren deze keerCoRrRan schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:57:
[...]
Bij mij binnen een minuut na overschrijven via Rabo. ~Uur geleden
Ja, dat dacht ik eerst ook. Ik begon met 1,4 BTC en heb als ik nu mijn altcoins omwissel 6 a 7 BTC. Maar ik wil het niet verzilveren, want hoe meer je eruit haalt, hoe minder snel je totaal stijgt. Toch ga ik 'iets' verzilveren, want ik heb de 1,4BTC voor ongeveer 500 euro gekocht... dus dat is nu peanutsDBreda schreef op donderdag 28 november 2013 @ 16:58:
Als je er niet van kan slapen zou ik toch eens gaan nadenken om in ieder geval een deel te verzilveren. Heb nu twee BTC gekocht voor 1197,63 euro. Inmiddels staan ze op een winst van 416,59 bij Bitocin. Ik probeer mezelf te 'dwingen' te wachten tot 1 BTC 1200 euro waard is om vervolgens 1 BTC te verkopen en met mijn gewonnen BTC achterover te leunen
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Verwijderd
Daily limit $634.50 / $2,000.00
Monthly limit $2,003.58 / $10,000.00
Current balance €0.00
Maximum deposit €1,011.48
Betekent dit dat ik nog 1011.48 euro kan storten zonder problemen via sepa?
graag bevestiging
thanks
Heb precies hetzelfde, wil eigenlijk mijn geld eruit halen als het is verdubbeld (gekocht toen stand 800 dollar was) maar je totale winst stijgt daarna natuurlijk 50% minder hard als je de helft opneemt. Maar ja, mocht de koers naar $1 zakken heb je tenminste geen verlies..(maar wel lol gehadDeMoN schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:01:
[...]
Ja, dat dacht ik eerst ook. Ik begon met 1,4 BTC en heb als ik nu mijn altcoins omwissel 6 a 7 BTC. Maar ik wil het niet verzilveren, want hoe meer je eruit haalt, hoe minder snel je totaal stijgt. Toch ga ik 'iets' verzilveren, want ik heb de 1,4BTC voor ongeveer 500 euro gekocht... dus dat is nu peanuts
Neen
Verwijderd
Houden jullie ook stevig vast? of hopeloze zaken die NMC?
Klopt, ik word hier echt ongelooflijk gierig van. Iedere dag denk ik weerBoesjke schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:05:
[...]
Heb precies hetzelfde, wil eigenlijk mijn geld eruit halen als het is verdubbeld (gekocht toen stand 800 dollar was) maar je totale winst stijgt daarna natuurlijk 50% minder hard als je de helft opneemt. Maar ja, mocht de koers naar $1 zakken heb je tenminste geen verlies..(maar wel lol gehad) Keuzes, keuzes
Verwijderd
Laat ik het anders vragen, hoeveel winst heb je vandaag gemaakt?
Ik zit op 110 euro nu
Tourniquet schreef op donderdag 28 november 2013 @ 15:42:
Ik snap dat iedereen erg enthousiast is, maar jongens kan het íets minder slowchat hier? IRC dan bitte!
[ Voor 12% gewijzigd door Rupie op 28-11-2013 17:09 ]
Nice! Ik zou gewoon nog even wachten tot 0,4 BTC 500 euro waard is, nog 180 euro.DeMoN schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:01:
[...]
Ja, dat dacht ik eerst ook. Ik begon met 1,4 BTC en heb als ik nu mijn altcoins omwissel 6 a 7 BTC. Maar ik wil het niet verzilveren, want hoe meer je eruit haalt, hoe minder snel je totaal stijgt. Toch ga ik 'iets' verzilveren, want ik heb de 1,4BTC voor ongeveer 500 euro gekocht... dus dat is nu peanuts
Denk dat dit ook een beetje onder de term 'slowchat' zou gaan vallen.Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:08:
Vind het toch wel leuk dat niemand wilt vertellen hoeveel winst ze hebben gemaakt tot nu toe...
Ik zit op 110 euro nu
Vandaag? Rond de 150 denk ik. Maar in totaal al 1600% winst, met een inleg van 50 euro.Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:08:
Vind het toch wel leuk dat niemand wilt vertellen hoeveel winst ze hebben gemaakt tot nu toe...
Ik zit op 110 euro nu
Onverzilverd met BTC 180 eu op Plus500, en onverzilverd op kraken met LTC en NMC momenteel rond de 325 eu, en dat alleen vandaag..Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:08:
Ik zit op 110 euro nu
||| F1-aeroblog || Battlelog |||
mat.hi.as schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:09:
[...]
Vandaag? Rond de 150 denk ik. Maar in totaal al 1600% winst, met een inleg van 50 euro.
Seriously? Recht boven je neus een joekel van een topic warning en jullie gaan gewoon door met slowchatten?joost18 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:14:
fk yeah! btc-e op 1000!
Dit dus.
Ligt er nogal aan welk OS je hebt he... Ze hebben allemaal andere apps.ScoTtix schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:35:
Welke apps gebruiken jullie om de koersen in de gaten te houden? Ik zie dat Kraken zelf er geen heeft, daar verhandel ik mijn bitcoins.
Ik ben zelf bezig aan een Kraken app voor Windows Phone 8. In de tussentijd gebruik ik BitcoinTicker.
Binnen de bitcoinmarkt betaal (en ontvang) ik op dit moment gewoon in bitcoins, er is maar 1 manier om bitcoins een toekomst te geven, en dat is om het ook gewoon te gebruiken.FunkyTrip schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:32:
Worden bitcoins op dit moment uberhaupt nog als betaalmiddel gebruikt? Je zal toch wel gek zijn om een pizza te kopen met een munteenheid die elke dag vele procenten in waarde stijgt?
Het is inderdaad voor de meeste mensen uberhaupt niet interessant als betaalmiddel (en ook reden dat ik ga instappen in cryptocurrencies - als betaalmiddel is het imho een flop omdat het niet voldoet aan allerlei basis eigenschappen die mensen van een betaalmiddel verwachten ; eigenschappen die alleen door sterke regulering mogelijk zijn) . Maar als speculatief 'digitaalgoed' vind ik het best leuk ;-).FunkyTrip schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:32:
Worden bitcoins op dit moment uberhaupt nog als betaalmiddel gebruikt? Je zal toch wel gek zijn om een pizza te kopen met een munteenheid die elke dag vele procenten in waarde stijgt?
De vraag is of het slecht is dat mensen gaan vasthouden aan hun bitcoins. Imho neemt de relatieve waarde nog steeds toe, dus of vraag nou komt door dat mensen het willen gaan besteden of om er mee te gaan speculeren/beleggen maakt dan ook niet uit.
Ik heb al 3 zondagen bij thuisbezorgd.nl betaald met Bitcoin. Om niet in saldo achteruit te gaan wel gelijk weer hetzelfde aantal BTC op een exchange teruggekocht. Daardoor teer ik niet in op m'n saldo, maar geef wel het signaal af dat ik met Bitcoin wil betalen.FunkyTrip schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:32:
If our brain was easy to understand, we would be too dumb to understand.
Verwijderd

Ben ik dit moment nou succesvol LTC aan het minen? Ik 'zie' namelijk niets erbij komen op coinotron.com.
Maar het lijkt wel alsof hij iets 'doet', gezien de herrie naast me...
Iemand die dit kan bevestigen?
Ik kan bevestigen dat je idd 0 hebt gemined. Hij doet ook wat, maar elke share resulteert in een HW (hardware-error) Je moet je script even goed instellen.Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:42:
[afbeelding]
Ben ik dit moment nou succesvol LTC aan het minen? Ik 'zie' namelijk niets erbij komen op coinotron.com.
Maar het lijkt wel alsof hij iets 'doet', gezien de herrie naast me....
Iemand die dit kan bevestigen?
[ Voor 10% gewijzigd door fynrd1 op 28-11-2013 17:44 ]
Verwijderd
Hoe zorg ik ervoor dat hij wel actief op zoek gaat naar LTC dan? Of doet hij dit op dit moment wel?fynrd1 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:43:
[...]
Ik kan bevestigen dat je idd 0 hebt gemined
Ik heb iig. een account opgemaakt om onderdeel te zijn van een 'pool' bij coinotron.com. Daarvan username en password ingevuld. En nu dus 'zoeken'...
Zijn die Kh/s aardig? Ik zag met een rekentool dat ik gemiddeld 0,5 LTC per dag zou moeten vinden met deze waarden....
Deel je script even, dan pas ik hem voor je aan.Verwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:44:
[...]
Hoe zorg ik ervoor dat hij wel actief op zoek gaat naar LTC dan? Of doet hij dit op dit moment wel?
Ik heb iig. een account opgemaakt om onderdeel te zijn van een 'pool' bij coinotron.com. Daarvan username en password ingevuld. En nu dus 'zoeken'...
Zijn die Kh/s aardig? Ik zag met een rekentool dat ik gemiddeld 0,5 LTC per dag zou moeten vinden met deze waarden....
Verwijderd
Waar kan ik leren hoe ik het script moet instellen?
Verwijderd
C:\cgminer-3.6.6-windows\cgminer --scrypt -o http://coinotron.com:3334 -u <username> -p <wachtwoord> -I 20fynrd1 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:45:
[...]
Deel je script even, dan pas ik hem voor je aan.
De kaart die ik heb is een Sapphire R9 290 4Gb GDDR5.
pricewatch: Sapphire R9 290 4GB GDDR5
Ontzettend bedankt hé!
Kan ik 0.5 LTC naar je overmaken als dank zometeen.
O, Bij Username en Password heb ik vanzelfsprekend wel mijn juiste username en password staan.
[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 28-11-2013 17:47 ]
je hebt DM, dan kunnen we even rustig wat instellingen langsgaanVerwijderd schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:46:
[...]
C:\cgminer-3.6.6-windows\cgminer --scrypt -o http://coinotron.com:3334 -u <username> -p <wachtwoord> -I 20
De kaart die ik heb is een Sapphire R9 290 4Gb GDDR5.
pricewatch: Sapphire R9 290 4GB GDDR5
Ontzettend bedankt hé!![]()
Kan ik 0.5 LTC naar je overmaken als dank zometeen..
O, Bij Username en Password heb ik vanzelfsprekend wel mijn juiste username en password staan.
Verwijderd
Geweldig. Ik ga je nu gelijk wat informatie terugsturen. Dan kunnen we het topic schoon houden.fynrd1 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 17:50:
[...]
je hebt DM, dan kunnen we even rustig wat instellingen langsgaan
Zit te twijfelen om bij Bitonic te kopen, wil eigenlijk zo snel mogelijk starten, maar het prijsverschil is nog best groot.
BF3/4: BlackNinjaKapow PSN: SirDexterMorgan
24 uur heb ik begrepen.speedyjules07 schreef op donderdag 28 november 2013 @ 18:01:
Hoe lang duur het ongeveer voordat het geld op Kraken staat bij een deposit vanaf bank (Rabo)?
Zit te twijfelen om bij Bitonic te kopen, wil eigenlijk zo snel mogelijk starten, maar het prijsverschil is nog best groot.
Voordat ik het wist had ik een order geplaatst die bindend was. Binnen een uur moest ik de betaling voldoen anders zou de koop niet doorgaan en dan krijg je negatieve feedback.
Helaas zit er bij ABN standaard een blokkering op buitenlandse overboekingen. Opheffen kost 2 uur..
Check, negatieve beoordeling binnen.
Is dit normaal bij de koop van Bitcoins of zijn er platformen waar iets duidelijker wordt aangegeven dat je een bindende koop aangaat?
Persoonlijk lijkt mij het fijnste om, net als bij Lynx (een aandelen/optie platform), een bepaald bedrag over te maken naar een account om vervolgens bitcoins te kopen / verkopen. Niet rechtstreeks.
Is er een dergelijk platform?
/edit
Ow, dat vroeg je niet.. Maar werkt wel goed
[ Voor 74% gewijzigd door UltraSub op 28-11-2013 18:17 ]
Dit topic is gesloten.
Laten we er met zijn allen voor zorgen dat dit topic schoon blijft. Geen referals naar eigen accounts of sites. Spam of vraag en aanbod hoort evenmin in een forumdraadje. Discussies over koers en handelen mogen in Cryptocurrency - handel en koers. Slowchatten niet hier maar bijv. in het Bitcoin IRC-Kanaal!
Vergeet ook vooral niet te zoeken in dit topic voordat je een vraag plaatst.
Elke pagina dezelfde vragen komt het topic niet ten goede.